Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

PSV verwacht vanaf nu meer ‘beslissende inbreng’ van Ruud van Nistelrooij ‘

Laatste update:

Ruud van Nistelrooij moet snel gaan laten zien waarom PSV hem in de zomer van 2022 het vertrouwen gaf. Dat schrijft het Eindhovens Dagblad. Van de trainer van de Eindhovenaren wordt 'meer beslissende inbreng' verwacht, nu het binnenhalen van de titel nog altijd een mogelijkheid is. PSV is nu bezig aan het op een na slechtste seizoen sinds 2014, toen de Brabantse club vierde werd met 59 punten.

Er breekt voor PSV een cruciale periode aan met een tweeluik tegen Sevilla in de Europa League, het bekertreffen met FC Emmen en een aantal must-wins in de Eredivisie. Volgens het ED wordt er bij PSV dan ook kritisch gekeken naar Van Nistelrooij, wiens 'handschrift zichtbaar moet gaan worden'. Dat moet zich gaan uiten in resultaten, maar ook in de wijze waarop hij met zijn spelers omgaat. Spelers die niet presteren mogen niet meer gespaard worden en tegelijkertijd moet de coach ook de spelersgroep bij elkaar houden.

Er wordt dan ook 'beslissende inbreng' van de voormalig aanvaller verwacht, zo valt te lezen. Dit is de kans voor Van Nistelrooij om te laten zien waarom algemeen directeur Marcel Brands zich in de zomer van 2022 hard maakte voor zijn aanstelling. PSV staat vierde in de Eredivisie, pakte tot dusver gemiddeld nog geen twee punten per wedstrijd en dus is er voor de oefenmeester uit Geffen nog genoeg ruimte voor verbetering.

Op een persconferentie op dinsdag gaf Van Nistelrooij nog aan dat hij zelf niet meer zal spreken over crisis in Eindhoven. Eerder deed hij dat wel, toen er op bezoek bij Emmen in competitieverband werd verloren (1-0). Met de bekerwedstrijd tegen de formatie uit Drenthe in aantocht laat hij de beoordeling aan anderen. "Dat is aan jullie", liet hij de aanwezige journalisten weten. "Als je daar twee weken geleden bent geweest en verliest, is er in elk geval geen sprake van onderschatting."

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik denk dat Ruud hetzelfde van de directie verwachtte toen ze zijn 2 beste spelers verkochte..

7 februari 2023 om 16:51

Maar echt. Ruud kan je niet veel kwalijk nemen als ze dit seizoen de titel niet pakken. CL halen zou al heel wat zijn.

7 februari 2023 om 18:01

Met Gakpo verloor Ruud ook gewoon van Cambuur en Groningen. Je kan hem zeker wel wat kwalijk nemen.

7 februari 2023 om 20:06

Ja, de aangekochte verdedigende versterkingen bijv... oh wacht

7 februari 2023 om 20:24

Je kan hem genoeg kwalijk nemen. Je wisselspelers zijn al meer waard als je tegenstanders waar je van verliest. Je hebt op iedere positie nog steeds betere spelers dan iedere ploeg van plek 6 tot 18.

7 februari 2023 om 21:23

De titel kun je hem niet kwalijk nemen, maar alles gaat natuurlijk niet bepaald van een leien dakje. Van Nistelrooij moet eigenlijk nog laten zien waarom PSV vertrouwen in hem had. Van een potentiele toptrainer is nog weinig tot niets te bespeuren, helaas.

8 februari 2023 om 13:14

Bij mijn weten wilde Ruud zelf (nog) niet. En hebben ze hem overgehaald om het toch maar te doen.
Daarna belangrijke verkopen en minimale aankopen.
Hij maakt op zich toch geen onlogische opstellingen? En komt vind ik ook redelijk goed over in de pers.
Wat er op het trainingsveld gebeurt zie ik niet dus daarover geen oordeel.
Als je een rookie overhaalt om het tegen zijn visie in toch te doen vind ik dat je hem ook de tijd moet gunnen.

7 februari 2023 om 16:55

De beslissende inbreng van Marcel Brands gaat PSV de titel kosten denk ik. En laat Marcel Brands nu net de man zijn waarom Ruud van Nistelrooy ja zei tegen de functie.

7 februari 2023 om 16:56

Natuurlijk moet Ruud met dit materiaal gewoon winnen van Grunn, Cambuur en Emmen. Maar vind wel dat in het achterhoofd mee moet worden genomen dat je Gakpo en Madueke verkoopt zonder dat je een vervanger klaar hebt staan, en dat je Emmen en Feyenoord verliest door kortsluiting in de weinig hersencellen van spelers. Maargoed, winnen in de beker en van Sevilla en het staat er alweer heel anders voor.

7 februari 2023 om 16:59

Die rode kaart van obispo en mauro daar baal ik zo erg van. Zoiets kan je gewoon het kampioenschap kosten aan het einde van de rit. Zoiets kan wel eens gebeuren echter twee wedstrijden kort op elkaar slaat nergens op.

7 februari 2023 om 17:11

De puinhoop van voorgaande seizoenen kost PSV de titel en zijn debet voor de huidige stand en situatie…

7 februari 2023 om 17:16

Als Ruud gewoon de CL gehaald had, hadden ze meer geld gehad om de selectie op peil te houden.

7 februari 2023 om 17:21

@wanny: Je bedoelt dat een beginnende trainer gewoon even de CL had moeten bereiken terwijl een ervaren trainer als Roger Schmidt dat ik de jaren ervoor ook niet is gelukt?

Zo gewoon is dat dus niet.

7 februari 2023 om 18:33

@PSVchamps dat speelt ook mee natuurlijk. Maar gezien andere clubs het dit seizoen ook laten afweten zijn andere details ook belangrijk (zoals twee rode kaarten in twee weken).

7 februari 2023 om 19:22

Die van obispo snapte ik al helemaal niet heeft zijn lucht duel al gewonnen en nog even lekker volgas je been strekken om de tegenstander lekker te raken.

7 februari 2023 om 17:18

Er staat nog steeds meer kwaliteit op het veld dan bij Feijenoord en AZ, dus dat is geen excuus!
Er zit geen stijgende lijn in, ook geen vastigheid.
PSV moet ophouden om zich steeds te verstoppen, durf gewoon uit te spreken dat je met niets minder tevreden bent dan kampioen worden!

7 februari 2023 om 20:09

Meer kwaliteit? Dat valt echt reuze mee. Over het algemeen gelijk al dan niet slechter. Met de huidige verdediging ben je kansloos tegen iedereen die een schot lost. En qua aanval heb je 1 iemand die kan scoren als er aanvoer is (die mensen zijn verkochten) en 1 iemand die een bevlieging kan maken... nee PSV is kansloos om hoger dan 4e te eindigen met dit materiaal

7 februari 2023 om 21:26

De spoeling is echter heel dun in elke linie en bovendien is de selectie ook niet echt gebalanceerd. Centraal achterin is het kwetsbaar, de rechtsback is eigenlijk een centrale verdediger en aan de linkerkant heb je twee spelers die eigenlijk niet kunnen verdedigen. Voorin heb je een spits die afhankelijk is van voorzetten en buitenspelers die geen voorzet in de benen hebben. Dat schiet niet op.

7 februari 2023 om 17:21

Hoezo hij is toch degene die week in week uit dezelfde verdediging opstelt
Hij blijft maar vertrouwen houden in Obispo en Teze terwijl het veel te vaak mis gaat bij deze clowns op een gegeven moment moet je de handdoek gooien en doorselecteren

7 februari 2023 om 17:38

Ook zonder verkochte spelers haalde ze geen CL en stonden ze 3de

8 februari 2023 om 08:38

@gakpo,
Dit is toch wel weer heel makkelijk scoren. Maar had jij niet meer van PSV verwacht ? Zelfs met Gakpo verloor PSV erg veel punten. Dus dat is een slecht excuus.

Crisis in Eindhoven? Zo slecht gaat het toch nou ook weer niet? Hebben voor mn gevoel ook niet heel veel kwaliteit, zeker nu niet meer.

7 februari 2023 om 17:02

Laten we het houden op een algemeen crisis in de top 5 dan. Feyenoord heeft hier het minste last van. ‘Kwaliteit’ in de selectie zegt ook niet zoveel blijkbaar. Kijk maar naar Ajax dit seizoen. Veel factoren hebben invloed. Voor nu lijkt het echt alsof er nog 4 of 5 ploegen kampioen kunnen worden. Voor de neutrale toeschouwer wel leuk.

7 februari 2023 om 17:14

Ze hebben nu al net zo veel verlies punten als vorig jaar in het hele seizoen meen ik.

Het lijkt vooral niet zo slecht omdat het bij Ajax nog minder goed gaat (of ging) en bij Feyenoord niet veel beter. De afgelopen jaren had de kampioen elk jaar ruim 80 punten (ook voor de reeks van Ajax kwamen PSV en Feyenoord tot die punten totalen voor hun kampioenschappen). Dat gaat geen enkele club halen dit jaar.

De afgelopen wedstrijden kunnen ze daar wijzen naar het vertrek van Gakpo en Madueke, maar voor de kerst had PSV in vergelijking met de andere clubs juist veel minder spelers die waren vertrokken of nieuwe spelers die ze moesten inpassen in vergelijking met de overige 2 topclubs.

7 februari 2023 om 17:31

Wel te maken gehad met langdurige blessures van Luuk de Jong, Madueke en Mauro waardoor je met name voor de winter ook moest puzzelen.

8 februari 2023 om 08:40

Is dat een reden dat je punten verspeelt tegen een Cambuur, Emmen en Groningen ? Volgens mij niet. Er zou kwaliteit moeten zijn om van dit soort ploegen met een aantal wissels te kunnen winnen. Ik zie echter heel erg weinig lijn in het elftal.

8 februari 2023 om 21:24

@fckorsou daar hebben alle clubs in de loop van het seizoen last van. Ga je naar het kampioenschap van Ajax vorig jaar kijken dan speelden die op een gegeven moment met 6 of 7 spelers die in de eerste seizoenshelft niet in de basis stonden.

En ook bij de eerdere kampioenschappen van Feyenoord en PSV zullen ze ongetwijfeld ook de nodige blessures hebben gehad.

PSV was maar 2 basis spelers kwijt, dat is voor elke nederlandse club een heel laag aantal, meestal zijn het er ook voor de top clubs 3-4, bij Ajax en Feynoord waren het er dit jaar 7 of zo. En PSV kreeg ook nog eens hele aardige vervangers terug in de vorm van De Jong an Xavi, als je dat afzet tegen Gotze en Zahavi zijn ze er, in tegenstelling tot Ajax en Feyenoord, kwalitatief niet eens op achteruit gegaan.

Dan kan het ontbreken van je eerste spits niet het excuus zijn voor zo veel verlies punten.

7 februari 2023 om 21:27

Niet slecht? Ze moesten hun sterkhouder verkopen om financiele problemen te voorkomen en hebben nu na 20 wedstrijden al 21 verliespunten. Puur op de cijfers kan het eigenlijk niet heel veel slechter. De troost is dat de rest het niet zoveel beter doet.

Tja, meer beslissende inbreng met minder beslissende spelers. Je verzint het niet.
Ondankbare taak die hij heeft gekregen en ik hoop oprecht dat hij dit seizoen gewoon uitzit. Met Stewart aan zijn zijde mag hij hopelijk bouwen aan een waardig elftal. Op dat moment begin ik met het beoordelen van zijn presteren. Naar mijn mening is dat dit seizoen alles behalve fair vanwege meerdere redenen.

7 februari 2023 om 22:47

Vergeet niet dat Ajax het dit seizoen enorm laat liggen hè! Dat Ajax alsnog boven PSV staat na een half jaar Schreuder, is eigenlijk niet oké. Ik verwacht namelijk dat het PSV is die meteen in het gat springt dat Ajax laat vallen, ook omdat PSV afgelopen half jaar 2x de onderlinge confrontatie heeft gewonnen.

Ik mis bij PSV wat ik ook bij Ajax miste onder Schreuder: een bepaald spelbeeld, vastigheden waar een elftal aan vast kan houden als de vorm er even niet is.

Met een rijk Ajax in de competitie zal niemand van PSV verwachten dat het ‘effe’ kampioen wordt. Maar met spelers als Simons, Veerman, Boscagli en tot voor kort Gakpo en Madueke, kun je echt wel goed voetbal spelen.

8 februari 2023 om 08:46

Als er een jaar was dat je Ajax kon pakken was het dit jaar inderdaad. Maar we moeten niet doen alsof de selectie van Ajax niet vol met kwaliteit zit, zeker gezien de investeringen die daarin zijn gedaan. Bij PSV is er elke week (al dan niet noodgedwongen) wel een andere opstelling te zien, dat maakt het niet makkelijker voor RvN.

"met een rijk Ajax in de competitie zal niemand van PSV verwachten dat het ‘effe’ kampioen wordt. Maar met spelers als Simons, Veerman, Boscagli en tot voor kort Gakpo en Madueke, kun je echt wel goed voetbal spelen."

Boscagli heeft dus nog geen wedstrijd gespeeld dit seizoen en Veerman leek ook issues te hebben met de trainer. Daarnaast zijn Gakpo en Madueke natuurlijk na 3 maanden vertrokken waardoor je meer dan de helft van het seizoen zonder speelt.

Ik vind overigens ook dat je zelfs met deze spelers in staat moet zijn om beter voetbal op de mat te leggen hoor.

Dat schrijft het Einhovens dagblad, ook nu er 2 van je beste spelers weg zijn?

7 februari 2023 om 16:57

Remember Groningen Cambuur en Twente uit? Ze waren destijds nog niet verkocht hoor…..

7 februari 2023 om 16:58

Klopt maar je kan nu toch niet meer verwachten terwijl je beste 2 spelers weg zijn ?

7 februari 2023 om 17:03

Twente uit heeft tot nu toe geen enkele Eredivisie club gewonnen dit seizoen, dus geen idee waarom die in je rijtje staat?

7 februari 2023 om 18:54

Ik vind dat Twente een goede en leuke ploeg heeft met een mooi publiek, maar ik ben van mening dat er wel een top3 bij Twente moet kunnen winnen. Neemt niet weg dat ik het leuk vind dat Twente nog in de race is voor de titel!

7 februari 2023 om 20:52

Groningen is altijd al de ansgtgegner geweest. Ingecalculeerde verliespartij m.i.

8 februari 2023 om 08:41

maar Groningen van vroeger is geen groningen van dit seizoen.

Van Nistelrooy is er gewoon nog niet klaar voor, dat merk je werkelijk aan alles. Onbegrijpelijke keuze van PSV, zeker gezien hij een halfjaar eerder aangaf er niet klaar voor te zijn.

7 februari 2023 om 18:16

Op basis waarvan vind je hem niet klaar als ik vragen mag? Ik ben het met je eens dat het beter moet, maar vele staren zich blind op de resultaten, terwijl er kwaliteit in de selectie ontbreekt. LDJ, Madueke en Mauro zijn de eerste helft van het seizoen landurig geblesseerd geweest, El Ghazi moest opgetraind worden. Daardoor heeft hij constant moeten schuiven in een selectie, die te makkelijk door de ondergrens zakt (met name de defensie). Cambuur en Twente verlies je terecht, zowel Groningen als Fortuna was ongelofelijk en ook AZ verlies je door een persoonlijke fout. Ondanks dat, win je van Arsenal, en 2x van Ajax. Mss ook een impopulaire mening, maar ik vind dat Slot tot aan de rode kaart voor de tweede keer eigenlijk geen antwoord had op het spel van PSV. Zelfs nu in de “crisis” na de winter creëren we ontzettend veel kansen/mogelijkheden in de eerste 30 min, waar je gewoon afstand had moeten nemen. Kan je dat RVN kwalijk nemen?

7 februari 2023 om 18:55



Op basis van het feit dat RvN geen idee heeft hoe hij nou eigenlijk wil spelen. Er zit totaal geen lijn in het spel, al meer dan een halfjaar niet. Dat is gewoon onacceptabel bij een topclub als PSV.

Daarbij wisselt hij veel te veel in zijn opstelling, dat geeft geen vastigheden en zo maak je spelers onzeker en dus helemaal niet beter.

7 februari 2023 om 19:25

Ik zou ook minder wisselingen willen zien, maar zoals eerder beschreven heeft hij te maken gehad met bepaalde omstandigheden. Qua speelsysteem zie ik eigenlijk wel degelijk wat hij wilt, maar daar heb je simpelweg niet de spelers voor. Geduldig vanuit balbezit tot aanvallen komen en de juiste momenten kiezen om hoog druk te zetten. Iets wat tot nu toe eigenlijk vooral tot uiting kwam tegen Arsenal, Ajax en Feyenoord. Alleen mis je spelers die op balbezit kunnen spelen, comfortabel aan de bal zijn en hebben we op Brantwaite/Boscagli na eigenlijk geen opbouwende verdediger. Dit zijn met name de consequenties zijn van een falend beleid, waar inmiddels afscheid van genomen is (John de Jong en Gerbrands). Nogmaals, ik ben het zeker eens dat het beter kan en moet. Maar het probleem blijkt gewoon dieper te hebben gezeten dan enkel een hoofdtrainer en was mss wel de reden voor Schmidt om afscheid te nemen. RVN afschrijven zou te makkelijk zijn iig.

Het op een na slechtste seizoen sinds 2014 en nog kampioen kunnen worden dat is een knappe prestatie van Ruud

7 februari 2023 om 17:00

En wat is nu het verschil tussen met of zonder Gakpo? Met: verlies bij Groningen Cambuur en Twente
Zonder: verlies bij Emmen en gelijk in Sittard. Alles ligt nog open. Ruud ziet een hoog niveau op de training. Nu nog op t veld!

7 februari 2023 om 17:25

Zo knap is dat helemaal niet als je ziet wat de concurrentie doet..

7 februari 2023 om 21:31

Bovendien mag je je als trainer van PSV behoorlijk schamen als je na 20 wedstrijden al 21 verliespunten hebt. Ik verwacht namelijk niet dat Ajax nog zo'n seizoenshelft gaat draaien en Feyenoord wordt wel stabieler en constanter naarmate het seizoen vordert. Bovendien heeft Feyenoord een relatief makkelijk speelschema aan het einde.

ruud is wel 1 van de laatste waar je de schuld aan kan geven dat ze nu niet bovenaan staan of dat het lekker draait.

- ruud zei zelf al dat hij nog niet klaar was voor hoofdcoach psv 1
- vrij matige selectie, vooral in de achterste linie (keeper wel ok, beter dan wat ze hadden)
- verkoop van beste speler(s) tijdens winter

de andere clubs zijn ook niet super, nog genoeg kans om 1e of 2e te worden.
europees heb je ook nog kans, aangezien sevilla dit seizoen vrij matig is.
beker moet je doorkomen, ook al verloor je pas geleden van emmen.

7 februari 2023 om 17:35

De hele achterhoede van PSV is pure middelmaat. De aanvoerder van Excelsior is 2 keer beter dan een Obispo of Ramalho. Volgend jaar gewoon transfervrij, die kopt de ene goal na de andere.
Zit een goed koppie op. Je kan Brenet terughalen op de rechtsback positie.
Brenet gaat altijd als een brandweer, heeft werkethiek en bijna onmogelijk te passeren.
Deze nieuwe keeper mag ook wel weer weg en Noppert in de plek. Een goeie speler scouten is helemaal niet zo moeilijk. Als ik technische directeur van de subtop was geweest dan had ik ze allang kampioen gemaakt. De enige team die echt altijd goed scout is AZ.

7 februari 2023 om 19:28

Precies, gewoon alle spelers halen die jij opnoemt. Want zo makkelijk gaat dat...
Ooit gedacht aan geld? Of dat andere clubs ook eens niet zomaar een speler verkopen? Of dat een speler zelf misschien een stap naar PSV niet ziet zitten?

7 februari 2023 om 19:43

Brenet kwam transfervrij naar Twente met een 1 jarige contract. Die had PSV ook kunnen tekenen. De beste speler Zerrouki moet 8 miljoen kosten. Zo duur zijn Twente allemaal niet Neutraal👍.

Dit artikel slaat nergens op, Van Nistelrooij wilde nog helemaal niet hoofdtrainer worden, maar het is hem min of meer door z'n strot gedrukt. Vervolgens worden de beste 2 spelers verkocht in de winter, en nu moet hij 'snel laten zien waarom hij het vertrouwen kreeg'? Hou toch op, sensatiezucht in dit artikel.

7 februari 2023 om 18:30

Op basis van wat de Jong?

Helemaal mee eens, stond aan het begin van het seizoen compleet achter Ruud, maar mijn vertrouwen is ondertussen ver weggezakt. Spel is zwaar ondermaats, zit nul visie achter en t enige wat Ruud doet is PSV neerzetten als underdog T ligt aan allerlei randzaken.

Ik wacht met smacht op een train die verdomme af en toe met z’n hand op tafel slaat en uitstraalt dat die wil winnen. Iemand die niet bang is om spelers terug op de plek te zetten of peper in de reet te duwen. Tis allemaal zo slap, zoetsappig en iedereen doet maar wat.

Tis klaar met dat laffe gedrag en tijd om heel Nederland te vertellen waar wij wel kampioen gaan worden.

Wat is dit nu weer? Eerst moet Ruud sowieso al een half seizoen wachten tot verdedigend cruciale spelers terugkeren van hun blessures, en dan halverwege wordt de selectie aanvallend afgeroomd. Daarbij kon je tegen Feyenoord weer mooi zien wie er door de mand zakten: Mwene, Obispo, Teze, Bakayoko. Dat zijn er teveel. 3 van de 4 verdedigers! En hoe lang is dat onze achilleshiel al wel niet? Daarbij, alleen Bakayoko heeft nog potentie tot meer. De rest moet je allemaal laten afvloeien naar hooguit subtop Eredivisie.

Geef Van Nistelrooy eerst eens een PSV waardige selectie, daarna kunnen we hem beoordelen op PSV niveau. Na Van Bommel en Schmidt ben ik er flink klaar mee dat er iedere keer naar de trainer gewezen wordt. Natuurlijk, kritiek moet er altijd zijn. Maar laten we niet net doen alsof we heel goed materiaal hebben, maar dat 'het er niet uitkomt'. Is niks. Wordt niks. We hebben ze lang genoeg zien aanpielen. Doorselecteren die hap.

Ik vindt het nogal brutaal van de Rvc dat het nog eist om wat te winnen dit seizoen. Je hebt verdorrie 2 belangrijke spelers verkocht inruil voor 2 oude moersleutels. Ik was al vertrokken als coach zijnde.

7 februari 2023 om 17:18

Voor de winterstop was het ook al niet veel en toen had je die jongens er nog gewoon bij.

Goed om dit te lezen. Eindelijk gaan ze kijken hoe hij functioneert. Hij komt gewoon tekort vind ik en moet gewoon een stapje terug doen. Het is al maanden een drama wat psv laat zien en ik zie ook geen echte vooruitgang in het team. Spelers worden niet echt beter en jij blijft spelers opstellen die niet in psv 1 thuis horen ( Obispo, Teze en Bakayoko) om wat namen te noemen.

Ik hoop nu dus dat hij of normaal gaat doen of gewoon weg moet.



Roger had vorige seizoen half geblesseerde, wist ook nog kampioen bijna te worden, kreeg geen aankopen die hij wilde, er zat tenminste lijn in het spel dat heeft Ruud volledig afgebroken, het is half loeren op de counter. Alles wat Roger opbouwde is teniet gedaan. Je ziet gewoon geen idee in het spel van PSV dat baart me zorgen.

Luuk terug halen en de speler die in Lens dienst speelt die graag wilde kopen links laten liggen omdat je vol voor Luuk wilde gaan die is afhankelijk van aanvoer hoge ballen, dat spel van op de counter paste hij niet waren we juist vanaf gestapt./

7 februari 2023 om 18:03

Onder Schmidt zat er ook geen lijn in het spel. Was evengoed rommelig, leunend op bevliegingen van individuele spelers met specifieke kwaliteiten. Toen maakten we ook geen driehoekjes, of goals uit teamspel. Moet je nu eens bij Benfica zien. Dat is lijn in het spel. En dat sterkt mij in de gedachte dat het aan het materiaal ligt. Dat 4222 is er bij ons in ieder geval ammenevernooitniet uitgekomen.

Los van de verkopen van Gakpo en Madueke.... Ik zie totaal geen lijn in het spel van Ruud. Het lijkt wel alsof hij de namen op papier zet en hoopt dat het goed komt. Ik zie geen trainer in hem....sorry.

8 februari 2023 om 08:17

Excuses aanvaard.

Niet dat ik RvN nou zo'n briljante trainer vind, maar ze hebben die man gesmeekt de baan te nemen, daarna zijn beste spelers verkocht (waarvan een voor een relatieve habbekrats) en opgezadeld met middelmaat/subtop op elke linie en nu hebben ze durf om desondanks een titel te eisen? Waar zitten ze daar in Eindhoven aan, want dat moet wel heel goed spul zijn. Ze zien het niet het allleen vliegen, ze hebben zelf ook vleugels. Wat een grootheidswaanzin.

Gewoon vechten voor EL plaatsen want met deze selectie kom je er niet. Ik hoop dat het ingecalculeerd was dat CL voetbal niet meer tot de mogelijkheden behoorde toen ze Gakpo weggaven.

Ruud was niet klaar. Amateurs daar in de top. Jammer. Scouting zijn sukkels met 0 talent/verstand.

Laat die Til aub in het 4e meevoetballen en stop met Bakayoko in te zetten ipv Hazard. En ook klaar met Luuk voorlopig

Benitez, Teze (vlgd jaar Sambo!), Brantwaithe, Boscagli, Aanholt, sangare, guti, Veerman, Hazard, Silva, Xavi

Er klopt gewoon veel niet bij PSV. Je stelt een onervaren trainer op en ze Rutten er naast voor de ervaring. Zet er dan een winnaar met ervaring naast. Rutten won nooit wat.
Daarnaast als je spelers verkoopt moet jij je huiswerk hebben gedaan en binnen een week een nieuwe speler presenteren om niet teveel achterop te gaan lopen in de competitie. Daarnaast stoppen met over the hill spelers huren uit de grote competities.

Hoi Ruud, we weten dat jij liever nog een paar jaar wacht met hoofdtrainerschap, maar wat als we het zo doen: we houden Gakpo nog een seizoen, je krijgt een ervaren assistent en je krijgt een kampioenswaardige selectie. Als we dan halverwege het seizoen onze sterspeler verkopen en je nog steeds geen topclubwaardige verdediging hebt kan het zijn dat we kritisch worden, lijkt je dat een mooie deal?

Psv heeft beslissingen genomen die je Ruud niet kan kwalijk nemen. Pak bij elke ploeg drie spelers weg kijk maar wat er van over blijft. Heel weinig. Hij heeft nu ook een beetje geluk nodig wat de nieuwe spelers gaan doen.

Fijn dat dat vanaf nu wordt verwacht en niet al gelijk bij de aanstelling, als de man zelf aangeeft zich nog niet klaar te vinden voor het grote werk en je er een ervaren genie bij moet zetten om te voorkomen dat je je met een onbewezen rookie blameert en bijvoorbeeld tegen het slechtste seizoen sinds 2014 aanloopt…

Fijn ook dat je dit de man even meegeeft nadat je hem hebt onthand van z’n sterspeler op links en sterspeler-in-de-dop op rechts, nadat je hem vooraf al met nagenoeg dezelfde gatenkaas achterin opzadelt als vorig jaar en pas in de winterstop op het idee bent gekomen om hem te trakteren op een tweede spits. Intussen is glashelder dat zo’n tweederde van de PSV-selectie uit jong grut en middelmaat bestaat, dat de laatste weken in al z’n onbezonnenheid ook nog eens om de haverklap rode kaarten pakt, op zo’n beetje hetzelfde moment als de AD in de media loopt te kraaien dat ‘de ambities hetzelfde blijven’ en ‘PSV nooit tevreden is met een tweede plaats.’

Op het WK Achter het Net Vissen op de transfermarkt hebben we in ieder geval de eerste plaats stevig in handen, terwijl we ook fier aan kop gaan in de Scouting op Amateurniveau. Sinds dit seizoen kunnen clubs die graag een beginnend trainer in het pak naaien en willen weten hoe je een beginnend carrière uit zijn handen neemt om hem vervolgens in de prak te rijden, ook een voorbeeld nemen aan PSV. Want man man man, wat krijgt deze man wat te verstouwen van z’n club zeg.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren