Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Met één wijziging was Zerrouki voor dezelfde acht miljoen euro van Feyenoord’

Laatste update:

Feyenoord zag zijn bod van acht miljoen euro op Ramiz Zerrouki op de laatste dag van januari afgewezen worden door FC Twente, maar een winterse transfer was volgens Leon ten Voorde wel degelijk mogelijk geweest. "Als Feyenoord op 1 januari 8 miljoen euro had geboden, was Zerrouki nu in De Kuip geweest", schrijft de journalist van Tubantia.

Twente had het dinsdag bij het binnenkomen van het laatste bod op Zerrouki al gehad met de onderhandelingstactieken van Feyenoord. Normaal gesproken zou een bod van acht miljoen euro bespreekbaar zijn geweest, maar de Tukkers besloten niet met Feyenoord om tafel te gaan vanwege de eerdere ervaringen met de Rotterdammers. Op de laatste dag zou Twente bovendien geen vervanger meer kunnen aantrekken.

Jan Streuer maakte op 10 januari publiekelijk dat Zerrouki niet meer in de winter verkocht zou worden. De technisch directeur van Twente hield uiteindelijk voet bij stuk toen Feyenoord op de allerlaatste dag terugkwam. "Feyenoord was te laat, klaar", omschrijft Ten Voorde het gevoel dat leefde in Enschede. "Tijd genoeg gehad, het hoofd van de speler telkens op hol gebracht, maar nooit het sjansen omgezet in vaste verkering." Zerrouki ligt tot medio 2024 vast en FC Twente verwacht komende zomer alsnog goede zaken te gaan doen, voegt de journalist toe.

Streuer sprak dinsdag al zijn ergernis over de handelwijze van Feyenoord uit. "Ik ben er wel teleurgesteld over dat ze tot de laatste dag het hoofd van die jongen op hol hebben gebracht", zei Streuer, die ook aangaf dat Feyenoord meerdere keren de kans had om door te pakken. "In de zomer, maar bijvoorbeeld ook in november toen de winterstop kwam. Als er een dan bod was neergelegd wat we niet hadden kunnen weigeren, was er wellicht een heel andere situatie ontstaan. Nu is het al die tijd blijven sluimeren."

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Makkelijk lullen achteraf natuurlijk, het is vrij logisch dat Feyenoord een onderhandeling niet start met de hoofdprijs.

1 februari 2023 om 18:01

Zeker, edoch toch weet je wel hoe graag je een speler wilt. Als de vraagprijs 8 mil is, kun je het beter snel bieden. Nu zijn ze te laat, gelukkig maar

1 februari 2023 om 18:07

En anders was die 8 miljoen ook niet genoeg geweest. Domme onderhandelingspartner zou je zijn als je als Twente inderdaad akkoord was gegaan met het openingsbod.

1 februari 2023 om 18:14

Openingsbod van Feyenoord was 4,5 /mio.
Schandalig natuurlijk en nu komen ze op 'n kniepert met 8/mio aanzetten.
Ie bint te late.

1 februari 2023 om 18:16

Hoezo is dat schandalig? Iedereen gaat toch gewoon een zo laag mogelijk openingsbod doen? En 4.5 miljoen is geen schandalig laag bod. Incl bonussen had Feyenoord al 8 miljoen geboden alleen Twente wou niet verkopen in de winter.

1 februari 2023 om 18:21

Ik heb het gevoel dat Streuer redelijk stellig was over die 8 miljoen. En openingsbod hoeft nooit 8 te zijn, maar nu deden ze hem natuurlijk veelste laat.

1 februari 2023 om 18:24

Streuer was stellig dat hij niet in de winter wou verkopen. Of die 8 miljoen geboden was of niet. Wat trouwens ook geboden is, alleen dan Incl bonussen.

1 februari 2023 om 18:29

Gaat om het tijdstip. Hoeveel tijd had Twente nu over om een vervanger te halen?

1 februari 2023 om 18:35

Iedereen is te koop arsenal890, ook wanneer er gezegd wordt dat dat niet zo is. Ook Zerrouki was te koop alleen dan wel voor (te) veel geld.

1 februari 2023 om 18:35

Twente had al sinds de zomer om een vervanger te zoeken, want vanaf dat moment wist twente wat zowel speler als feyenoord wilden. Dus dan blijven roepen dat het te laat is moet toch alleen werken op de simpele achterban.

1 februari 2023 om 18:42

Bijzondere logica IronManUtd en natuurlijk de wereld op zn kop. Feyenoord had ook verder kunnen kijken dan Zerrouki. Ze wisten in de zomer als dat Twente de hoofdprijs vraagt (en zeker midden in het seizoen). Feyenoord's probleem is niet die van Twente.

1 februari 2023 om 18:46

Twente heeft vast wel een vervanger voor Zeroukki op het oog alleen ga je daar ook pas over onderhandelen wanneer je een serieus bod binnen hebt gekregen voor Zeroukki. Het is niet aan Twente om de problemen van Feyenoord op te lossen

1 februari 2023 om 18:56

@IronManutd, ja, leg de schuld lekker bij Twente neer. Als Feyenoord op 5 januari 8 miljoen had geboden was het ook goed geweest. Vind het mooi uitgelegd, sjansen maar geen vaste verkering. Is maar 1 club die het niet goed heeft gedaan en dat is Feyenoord.

1 februari 2023 om 19:04

Jongens hebben jullie niet door dat VZ door het ene na het andere artikel hierover te posten alleen maar zit te stoken. Elk Feyenoord artikel staat vol met provocerende Twente fans zoals oenieboy en andersom met gasten als R.Vatros en El Fenomeno. Laten we er gewoon mee ophouden want de discussie wordt telkens opnieuw gevoerd en iedereen heeft zn zegje wel gedaan.

1 februari 2023 om 19:22

Twente kan denken zulke bedragen krijgen we van de zomer weer maar als een club 4 a5 mil bied en Twente gaat weer weigeren dan zal de speler wel in opspraak komen want hem is beloofd v d zomer Twente zal meewerken voor een volgende stap

1 februari 2023 om 19:22

FR-Berend

Ach, ik kreeg een waarschuwing omdat ik een Twente supporter citeerde. Ze zijn gewoon aan het zoeken nu. Zonde, want tot vorige week vond ik de Twente-Feyenoord supporters nog prima onderling communiceren.

1 februari 2023 om 19:22

Is inderdaad heel normaal om laag te beginnen. Niks schandaligs aan. Maar verrassend dat Streuer voor de zoveelste keer de pers opzoekt. Mediageil. Ben wel klaar met de soap. Twente waant zich inmiddels groter dan dat ze zijn

1 februari 2023 om 19:36

Ik zal me ook niet meer melden ook als ik Feyenoord was. Zerrouki is een goede voetballer maar word ookal weer 25? Dacht ik is natuurlijk nog jong maar als hij 2 jaar bij Feyenoord speelt moet je hem maar eens met winst zien te verkopen. Ik vind Zerrouki ook niet veel beter dan een Timber die jonger is en waar de kans dat je hem met winst verkoop veel groter is. Ik zal lekker scouten dat doet Feyenoord prima de laatste jaren. Vind het van Twente ook niet slim had Zerrouki verkocht en Hoedenmakers bij Cambuur opgepikt om een voorbeeld te geven.

1 februari 2023 om 19:42

Simpele achterban? Hoe simpel ben jij dan wel niet, met zo'n conclusie. Zolang Feyenoord voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten, hoeft Twente niet op zoek naar een vervanger. Maar dat snappen de meest simpele supporters nog, toch?

1 februari 2023 om 19:44

Bij bonussen is het altijd maar afwachten of het wel wordt gehaald.
Eigenlijk moet je die niet tellen.

Trouwens is Zerrouki dan zo goed . Je gaat toch niet 3 x zitten "smeken".

1 februari 2023 om 19:53

Dubbeltje op de eerste rang haha man man man

1 februari 2023 om 20:39

Logisch dat je geen belangrijke speler wil verkopen in de laatste uren. Dan had feijenoord met 12 miljoen moeten komen. Uiteindelijk geen goede transferperiode voor feijenoord helaas.

1 februari 2023 om 23:00

Ja dat wilden ze wel in de zomer, dan is het logisch dat Twente stug blijft en nee zegt. Hahaha man man man..

2 februari 2023 om 04:46

Grappig. Streuer mediageil? Volgens mij is het meer de media die de boel aan het opstoken is en constant om reacties vraagt. De media moet verkopen en maakt hiervan een soap om zoveel mogelijk hits te krijgen en advertenties te verkopen. Streuer heeft gewoon beleeft antwoord. Mediageil is als Streuer in tig niet relevante tv programma's verschijnt zoals shownieuws etc. Om steeds het zelfde riedeltje af te draaien.

2 februari 2023 om 13:23

Zerrouki gaat deze zomer gewoon naar Ajax voor >10 mio. Hij ligt incl. optie nog tot 2025 vast. Net als destijds met Ziyech en Tadic gaat hij dan echt hogerop met waarschijnlijk een veel hoger salaris. Het is hem dan zeer gegund.

1 februari 2023 om 18:02

Starten niet, maar erg adequaat aan het onderhandelen deden ze ook blijkbaar niet. Beetje lafjes met de gedachte swaffelen en dan gokken op dat die 8mil niet te weigeren was de laatste dag. You snooze, you lose

1 februari 2023 om 18:07

Plus dan had hij niet tegen Ajax en PSV meegedaan. Ook niet onbelangrijk in de titelrace.

Feyenoord is gebaat bij een sterk Twente

1 februari 2023 om 18:07

Toch vraag ik me af waarom Feyenoord zich pas tegen het einde van de markt concreet meldt. De interesse is duidelijk, maar je had in principe al in November de onderhandelingen kunnen starten.

1 februari 2023 om 18:14

Dat deed Feyenoord ook. Alleen Twente wou niemand verkopen in de winter…

1 februari 2023 om 18:17

Feyenoord was een groot deel van de winterse transferperiode concreet. Toen waren ze ook aan het onderhandelen. Echter heeft Steuer ten alle tijden aangegeven zijn beste speler niet te willen verkopen in deze fase van de competitie. Zeker omdat de verhoudingen dichtbij elkaar lagen. Meermaals is dit gezegd en er is ook meermaals gesproken. Telkens wees alles er op dat Steuer beslist niet wilde onderhandelen. Beetje raar van die Ten Voorde om nu te zeggen dat dit bod eerder wel geaccepteerd zou worden. Achteraf natuurlijk makkelijk praten, maar volgens mij had Steuer nog steeds dat bod van tafel geveegd.

1 februari 2023 om 18:48

Het is inderdaad Ten Voorde die wat zegt, zonder onderbouwing. Daarnaast heeft Streuer wel gezegd dat hij tot medio januari te koop was, daarna zou er een streep door gaan. Ik had wel gedacht dat als Feyenoord eerder met een goed bod (lees laatste bod) zou komen, Zerrouki nu bij Feyenoord gespeeld had.

1 februari 2023 om 18:48

Als ze dat wisten, wisten ze toch ook wel dat hun openingsbod kansloos zou zijn

1 februari 2023 om 18:14

Vond Zerrouki zondag statisch en niet top. In deze vorm geen aanwinst voor Feyenoord.

1 februari 2023 om 18:15

Daarbij moest Feyenoord ook geld achter de hand houden voor een evt andere positie. Geld groeit in Rotterdam niet aan de bomen. Daarbij had Twente zelf de zaakjes ook niet op orde als ze geen vervanger meer konden halen. Dan was er dus geen schaduwlijst.

1 februari 2023 om 18:33

@ Suc6Magnet Wat een onzin dat er geen schaduwlijst zou zijn. Je kan op de laatste dag niet zomaar ergens aankloopen en zeggen; Hier heb je wat geld, wij nemen die speler. Dat gaat allemaal net ff wat anders.

1 februari 2023 om 18:39

Je kunt wel een schaduwlijst met 100 namen hebben, maar hoe groot is de kans dat je het nog rond krijgt een paar uurtjes voor de deadline.

1 februari 2023 om 18:17

Als ze hem echt wilden hebben dan moesten ze niet zo lang treuzelen. Twente blijft niet aan de gang. Het is vooraf ongelooflijk lastig te lullen zoals jij het schrijft, omdat de transfertermijn no open was.
Feyenoord heeft gegokt en gewoon verloren. Klaar is kees

1 februari 2023 om 18:28

Onmogelijk is het ook niet gewoon meteen een goede prijs te bieden waar alle partijen tevreden mee kunnen zijn. Zeker bij transfers van kleinere naar grotere clubs.

In het geval van Twente-Feyenoord is het door de onderlinge concurrentie op sportief gebied gewoon praktisch onmogelijk dat zo iets voorvalt.

1 februari 2023 om 18:31

Consy

Tuurlijk start je niet met 8 als je weet dat dat het bedrag is wat de ander gewoon wil hebben, en wat een speler vermoedelijk ook wel waard is. Maar je gaat dan ook niet lopen tijdrekken. In die 9 dagen heb je de kans om te laten zien dat je serieus bent, en dat is blijkbaar niet gebeurd. Verkeerde inschatting van Feyenoord dus. Shit happens, maar je moet er wel van leren.

1 februari 2023 om 18:38

Je had het niet als openingsbod neer hoeven leggen, maar als ze hem zo graag hadden willen hebben, en dat wilde slot, had je wel kunnen doorpakken begin januari. Ze hadden blijkbaar het geld, wilde dit uitgeven, maar pas op 31-1 en niet op 5-1, na onderhandeling.

1 februari 2023 om 18:39

Ja is ook makkelijk lullen maar zo werkt het vaak wel. Nu vangt Feyenoord bot voor een prijs waar ze hem wel degelijk voor hadden kunnen halen. Dus beide niet huilen en weten dat dit resultaat is van de manier van onderhandelen.

1 februari 2023 om 18:51

Dan ook niet gek opkijken dat je het deksel op de neus krijgt. Komende zomer dan maar weer een nieuwe poging.

1 februari 2023 om 18:58

Het is meer dat het initiële bod nu zo lachwekkend laag was dat Streuer de deur meteen heeft dichtgedaan. Een te groot verschil tussen vraag en aanbod zeg maar. Bij een eerste bod van 8 miljoen waren ze 100% met elkaar om de tafel gegaan.

1 februari 2023 om 19:28

Alleen is Feyenoord (gelukkig) niet zo dom om direct met 8 miljoen euro als eerste bod aan te komen. Dan klimt Twente nog hoger in de boom, om het onderste uit de kan te halen. Het zijn allemaal onderhandelstactieken en iedereen handelt uit eigen belang. Feyenoord wilt hem voor een zo laag mogelijk bedrag en Twente voor een zo hoog mogelijk bedrag. Beide clubs hebben het elkaar moeilijk gemaakt en het heeft niet zo mogen zijn. Ik lees trouwens wel vaak dat Feyenoord met lachwekkende bedragen kwam. Er zijn toch nooit officiële bedragen genoemd?... afijn, ik hoop wel dat het van de zomer alsnog van een transfer gaat komen. Puur omdat ik in Zerrouki een missing link zie voor ons middenveld. Een voetballende 6, die veel onderschept en vuil werk opknapt. Gewoon een goede speler, die perfect bij ons zou passen!

1 februari 2023 om 19:41

Nouja, als het bod goed was had Streuer niet direct gezegd 'Laat maar'. En ben het met je eens dat Zerrouki goed zou passen, al ben ik zelf ook wel echt onder de indruk van Wieffer. Vorig jaar nog kkd en nu best wel makkelijk op top van Nederland niveau mee komen. Die heeft zijn plafond ook nog lang niet bereikt natuurlijk.

1 februari 2023 om 19:47

Komt die Wieffer ook niet van Twente, meende ik gelezen te hebben.
Dat hij daar mislukt is?

1 februari 2023 om 20:16

Ik weet het nog niet met Wieffer hoor. Ik ga nog niet mee in de polonaise. Hij heeft het tot nu toe keurig gedaan maar is ook al blessuregevoelig gebleken. Ik wacht het nog even af. Hij vult het sowieso beter in dan Geertruida op die positie. Maar hij zal moeten wennen aan meerdere wedstrijden in de week spelen en ook op Europees niveau straks. In mijn ogen blijft een 6 echt noodzakelijk. Het is zeker bewonderingswaardig als je ziet waar hij vandaan komt.

Zo werkt het nu eenmaal met onderhandelen. Als je direct bij het begin hoog gaat zitten als Feyenoord, dan weet je nooit wat er mogelijk was geweest. Ik vraag me af hoezeer Twente ook een hard tegenbod had gedaan. Als ze toen zeiden 'je kunt hem nu kopen voor 8 miljoen en geen euro minder, maar doe je dat niet dan hoef je voorlopig niet meer terug te komen' dan waren ze misschien zelf ook duidelijker geweest. Helaas zien we te vaak dat clubs die een bod weigeren geen tegenbod doen.

1 februari 2023 om 18:10

Geen tegenbod doen is natuurlijk ook onderhandelen. Daar zit niks 'helaas' in.

1 februari 2023 om 18:21

Dat is geen onderhandelen als je dan achteraf zegt dat ze bij een hoger bod wel prijs hadden gehad en dat je ze ook nog verwijt dat ze iemands hoofd op hol brengen.

1 februari 2023 om 18:36

Dat is wel onderhandelen, dat is hoog spel spelen. Ben het wel met je eens dat je dan niet de ander moet verwijten een speler het hoofd op hol te brengen. Dat hoort er dan bij.

Zerrouki boek is dicht ... wellicht in de zomer weer eens ...

1 februari 2023 om 18:42

Van mij hoeft het niet per se. Je hebt nu een half seizoen de tijd om een goedkopere Zerrouki te scouten.

1 februari 2023 om 18:50

vandaar de "wellicht"

1 februari 2023 om 19:03

Tja NJ, elk boek is idd dicht hier in Europa. Tot de volgende transferperiode 😉

1 februari 2023 om 19:16

Het bestuur van Feyenoord heeft zichzelf echt een brevet van onvermogen opgesteld in deze saga. Allereerst, waarom komen we bij dit soort middelmaat uit? Van Geel is inmiddels toch een paar jaar weg. Ten tweede, waarom bieden we meer dan 4 of eventueel na bonussen 5 miljoen voor zo iemand? Ten derde, waarom ga je zo overduidelijk voor één speler? Je had vanaf dag één geen onderhandelingspositie meer over. Ten vierde, waarom stonden er niet tijdig alternatieven klaar? De enige speler waarvoor we nog interesse hebben getoond was v/d Belt in de laatste paar dagen van de window.

Al met al is deze transferperiode gewoon zeer slecht voor Feyenoord verlopen. Je hebt (buiten Kasanwirjo) niemand weten te kopen en je hebt heel Nederland laten zien de meest idiote bedragen te willen betalen. Het lijkt wel een soort Chelsea 2.0 zonder de doortastendheid. Ik hoop van harte dat Feyenoord snel een technisch manager weet te vinden. Dit kan echt niet nog een zomer doorgaan op deze manier.

1 februari 2023 om 19:24

Inderdaad, maar ben jij er ook niet een beetje klaar mee na topic 4.382?

Mua, ik denk dat het meeste een beetje voor de buhne is; frustratie omdat Zerrouki daardoor almaar gefrustreerder zou worden. Onderaan de streep hadden ze hem denk ik geheid verkocht als ze een vervanger op de korrel hadden. Het te accepteren bod kwam echter heel laat. Zo kunnen onderhandelingen nou eenmaal gaan. Een beetje een onnodige soap dit. Het lijkt me logisch dat beide clubs in hun eigenbelang handelen.

Waarom niet gewoon voor Misidjan gaan als vervanger van Idrissi die terug gaat naar Sevilla . Die kunnen ze morgen vastleggen als ze willen. Misidjan is transfervrij dus dat gokje kun je wel nemen. Bovendien is Misidjan gewoon een goede speler voor de breedte. En deze keer kan Streuer helemaal niks tegenhouden. Bij Willem ll kon je ook al zien dat Misidjan heel veel talent had maar liet hij het veel te weinig zien. Nu komt het er eindelijk uit

1 februari 2023 om 18:32

Misidjan is geen Feyenoordmateriaal Miki. Ook niet als back-up. Misidjan is veel happen, niet bijten. Dribbelt leuk, maar 9 van de 10 keer te lang door of hij loopt zich vast. Daarnaast vertraagt hij ook nog eens flink. Zijn rendement is ook veel te laag. Af en toe raakt hij een bal goed, maar de meeste ballen missen kracht en/of precisie. Maar ik juich het zeker toe wanneer Feyenoord hem haalt 😉.

1 februari 2023 om 19:25

Eens ... ziet er leuk uit, maar bijt nooit.
Laat maat zitten :-)

Jemig wat een simpele krant is die turbantia! Net alsof de doelstellingen van FC Twente dan anders waren. Dit is hetzelfde als dat als mijn oom een vrouw was dan was het mijn tante.

1 februari 2023 om 19:10

Als je krant simpel noemt, doe dan eerst even je best om de naam goed te schrijven. Dan kom je zelf ook wat minder simpel over. Verder schrijven ze nu geen gekke dingen. Ik denk ook dat als Feyenoord eerder met dit bod gekomen was, ze er wel uit waren gekomen. Op de laatste dag kun je zoiets natuurlijk vergeten. Snap oprecht ook niets van dat bod.

Zogenaamd wilden ze helemaal niemand verkopen in de winter. En nu achteraf was 8 miljoen wel opeens gaan? Wat een praatjes van deze zogenaamde journalist. Dat die ook een een podium krijgt.

1 februari 2023 om 18:19

Feyenoord /direktie moet zich schamen met zo'n slecht transferbeleid.
Geeft niks, volgend seizoen is er weer een kans.
Wat zijn ze in Enschede dol op Feyenoord denk ik.

1 februari 2023 om 18:22

Onzin met je slecht transferbeleid. Gebaseerd op helemaal niks.

1 februari 2023 om 19:17

Slecht transferbeleid ja. 15 nieuwe spelers aangetrokken, waarvan het merendeel goed aanhaakt. In de winter geen onverantwoorde risico's gelopen. Prima gehandeld.
En dat zo'n opmerking van redknap duimpjes krijgt laat het huidige niveau van voetbalzone zien. In rap tempo achteruit

1 februari 2023 om 19:54

Als ik de reaktie van die Feyenoord lui lees zijn helemaal niet tevreden over het transferbeleid deze transferwindow.
Net Midsidjan wel blaffen en niet doorbijten/ doorpakken.
Treuzelkonten.

1 februari 2023 om 18:25

Luister de podcast eens terug van Leon ten Voorde, dan krijg je een heel genuanceerd verhaal te horen. Dit knip en plakwerk zorgt juist voor de wildwest verhalen

1 februari 2023 om 18:37

Heb je een samenvatting voor ons?

1 februari 2023 om 18:40

Jij herhaalt minstens drie keer dezelfde onzin onder dit topic. Twente is in de persoon van Streuer in gesprek gegaan na de eerste interesse van Feyenoord vlak voor de herstart van de competitie en een halve week later bleek dat ze er niet uitkwamen en stelde Streuer dat Twente niet van plan was om te verkopen deze winter. Op dat moment was er nog altijd ruim een halve maand te gaan waarin Feyenoord nog hun bod hadden kunnen verbeteren om een Godfather-offer te doen, maar daarmee werd gewacht tot 30 januari. En in die tussentijd is het niet verkopen-beleid van Streuer natuurlijk alleen maar stelliger geworden. Je kunt echt alleen Feyenoord zelf kwalijk nemen dat Zerrouki daar niet speelt, want als ze het echt hadden gewild was het gelukt.

1 februari 2023 om 19:00

Feyenoord had 8 miljoen Incl bonussen geboden. Dat Twente niet wou verkopen kwam dus niet door het bedrag maar omdat ze hem niet kwijt wilden. Ze wilden daarnaast geen zogenaamde concurrent versterken. Ook doordat de verschillen redelijk klein zijn. Dat zouden ze niet doen voor 6, 8 of 10 miljoen. Precies zoals KAWS hierboven ook zegt.

1 februari 2023 om 19:14

Van wat ik begrijp was Feyenoord simpelweg te laat. Daarom zijn er natuurlijk in eerste instantie wel onderhandelingen geweest, anders zou het gelijk zijn afgekapt. Dat zerrouki aan Feyenoord zou worden verkocht zou wel zorgen voor een hogere vraagprijs denk ik, aangezien het aantal plekken op de ranglijst klein is. En voordat je los gaat over het verschil tussen Feyenoord en Twente... Ja, Feyenoord is de grotere club.

Moge duidelijk zijn dat Te Kloese niet de beste onderhandelaar is. Wanneer je zo duidelijk laat zien dat je een speler wil door telkens terug te komen weet je op een gegeven moment ook wel wat Twente verlengt voor Zerrouki. Dan ga je niet tot op het laatste moment wachten met dat bod, waardoor Twente niets meer kan. Zeker omdat Streuer heel duidelijk hierover is geweest.

1 februari 2023 om 18:38

Ik weet het niet hoor. Als ik zie hoe mijn club Ajax met geld heeft gesmeten, dan weten alle onderhandelingspartners inmiddels dat Ajax de portemonnee toch wel trekt. Feyenoord laat nu zien niet ten koste van alles een speler te willen halen. Op de lange termijn kan ze dat veel opleveren.

1 februari 2023 om 19:01

Maar ook wel weer raar. Twente gaf vrij snel aan dat er niemand zou vertrekken. En dan toch maar steeds weer proberen. Je weet van te voren ook wel dat Twente op de laatste transferdag echt niet opeens voor een miljoentje meer wel akkoord gaat.

1 februari 2023 om 18:46

Nu ja, denk dat Feyenoord na het wegvallen van Szymanski het opeens toch benauwd kreeg en nog een all or nothing poging waagde waar wellicht het plan was om pas van de zomer aan te kloppen.

1 februari 2023 om 19:03

Vind ik onzin. Te Kloese heeft afgelopen zomer laten zien goed te kunnen onderhandelen. Over situatie van Zerrouki weten we het simpelweg niet. Misschien was er door de Vrienden van Feyenoord op het laatste moment 'opeens' meer budget. Door de Vrienden van Feyenoord is Walemark bijvoorbeeld gekomen. Zij kunnen dus geld beschikbaar maken als ze dat zouden willen. Had Te Kloese zoals in de Bosz periode moeten gokken? Hij was dan later als incapabel neergezet.

Feyenoord moet gewoon niet kopen bij clubs als AZ en Twente, want die voelen zich concurrent. Dan betaal je altijd te veel, ook al is de speler een goede match. Er zijn heus wel prima andere opties, er is immers een goede scouting.

Dit kan voor Twente wel eens een bluf gaan worden die verkeerd uitpakt.
Zijn er meer clubs dan Feyenoord geinteresseerd? Contract tot medio 2024 is niet erg lang eigenlijk. Denk dat ze geen 8 miljoen meer krijgen voor hem.
Ook als Feyenoord terug komt halen ze hem voor minder, want contract is minder lang en 8 miljoen is alleeb een bedrag voor deadline day.

1 februari 2023 om 18:26

Heeft daarnaast nog een optie in z’n contract welke Twente kan lichten waardoor hij tot 2025 vast komt te liggen. Als Sangare en Alvarez komende zomer vertrekken zal er vast ook een belletje naar Twente komen

1 februari 2023 om 18:48

Die optie is leuk maar die hoeft niet afgekocht te worden dus de hoofdprijs gaat m niet worden vd zomer.

1 februari 2023 om 19:03

Wat een onzin Jiskefet. Het is een eenzijdige optie voor Twente, waar Zerrouki niks in te willen heeft. In principe kan Twente die nu al lichten, ligt ie vast tot 2025. Maar niemand die zich illusies maakt dat Zerrouki na de zomer nog bij Twente speelt, iedereen bij Twente en elke supporter gunt hem een mooie stap in de zomer. Onder supporters leeft wel een beetje het gevoel liever niet naar Feyenoord, maar als zij de hoogste bieder blijken in de zomer: be my guest. Denk wel dat PSV en Ajax met het vertrek van Sangaré en Alvarez bij Twente aan gaan kloppen en wellicht nog wat subtoppers in Duitsland, Frankrijk of Italië, dus ik denk wel dat we die 8 miljoen er in de zomer gaan uitkrijgen. Zeker als hij zich zo blijft ontwikkelen en zeker als Twente een mooie notering haalt deze competitie.

1 februari 2023 om 20:03

In Twente leeft heel sterk niet naar Feyenoord, dat heeft met het verleden te maken en het behandelen van de Twente supporters in de Kuip.

2 februari 2023 om 13:30

Zerrouki gaat deze zomer gewoon naar Ajax voor >10 mio. Hij ligt incl. optie nog tot 2025 vast. Net als destijds met Ziyech en Tadic gaat hij dan echt hogerop met waarschijnlijk een veel hoger salaris. Het is hem dan zeer gegund.

Tja, volgens Ten Voorde..
En als Feyenoord in de zomer 7,5 had geboden was ie ook naar Feyenoord gegaan en zou Twente nu 8ste staan. Als als als..

Hoop nu dat Ajax toeslaat en hem in de zomer koopt als vervanger van Alvarez.

Boek is dus definitief gesloten. Vind het op de korte termijn zonde omdat Feyenoord het nu moet doen met Wieffer, maar voor de lange termijn is het denk ik beter, want nu heb je alle tijd om een goedkopere optie te vinden die wellicht ook meer potentie heeft.

Wat een onzin zeg. Als Feyenoord meteen 8 miljoen had geboden dan had Twente veel meer gevraagd. Uiteraard mag Twente zo een bod weigeren, maar als technisch directeur ga je er niet over wanneer een andere club een bod doet.

1 februari 2023 om 19:23

Streuer is mediageil en belicht alles van één kant, vind zichzelf erg interessant. Prima als die meer wilt ontvangen voor een speler, maar hij weet zelf ook wel dat Feyenoord allang een marktconform bedrag had geboden.

2 februari 2023 om 05:01

Als Streuer echt mediageil is, was hij wel in tientallen tv programma's geweest met zijn verhaal. De media stelt één vraag en krijgt antwoord. Eigenlijk is er niks bijzonders aan de hand. Het is de media die er belang bij heeft dit verhaal zoveel mogelijk op te kloppen. Als Feyenoorders klikken erop en krijgen er gelijk een advertentie bij, waarbij de geldteller gaat lopen bij bijvoorbeeld voetbalzone.

2 februari 2023 om 13:36

Zerrouki gaat nu niet en nooit niet naar Feyenoord. Twente gaat die jongen helpen echt hogerop te gaan. Hij is Algerijns international en meer waard dan wat Fey biedt. Hij gaat deze zomer gewoon naar Ajax voor >10 mio als vervanger van Alvarez. Hij ligt incl. optie nog tot 2025 vast. Net als destijds met Ziyech en Tadic gaat hij dan echt hogerop met waarschijnlijk met een veel hoger salaris. Het is hem dan zeer gegund.

Feyenoord heeft het gewoon niet goed gedaan. Je moet smeden als het ijzer heet is. Wat had Twente op de laatste dag nog moeten halen dan. Spelen mee om Europees voetbal en raken de beste speler kwijt. En dan een te dure vervanger zoeken op het laatste moment voor de hoofdprijs. Misschien voorbeeld nemen aan Man.United. met Webhorst. En aan het begin meteen handelen. Slapers zijn het.

Juni gezellig om de tafel . Twente Europa in en Feyenoord bij de eerste twee . 6 miljoen en iedereen blij 😉

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren