Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Droomtransfer Hakim Ziyech definitief van de baan na besluit Franse bond

Laatste update:

Hakim Ziyech maakt definitief niet de overstap van Chelsea naar Paris Saint-Germain. De juridische tak van de Franse voetbalbond (FFF, red.) heeft woensdagochtend na onderzoek bepaald dat de overgang niet alsnog mag plaatsvinden. Zodoende keert de 29-jarige linkspoot terug naar Londen om het seizoen af te maken bij Chelsea. Een hard gelag voor Ziyech, die zijn droomtransfer in duigen ziet vallen.

Onder meer L’Équipe en RMC Sport meldden dinsdagnacht al dat de transfer van Ziyech was geklapt door nalatigheid van the Blues. De Marokkaans international uit Dronten was dinsdag de hele dag in Parijs om zijn transfer af te ronden, maar dat is uiteindelijk niet gelukt. Volgens een journalist van het Parijse France Bleu werden door Chelsea zelfs tot drie keer toe de verkeerde formulieren opgestuurd, waardoor Ziyech het seizoen in Londen zal moeten afmaken.

Ziyech onderging dinsdag onder meer zijn medische keuring en stond in de startblokken om zijn definitieve handtekening te zetten onder een huurcontract in het Parc des Princes. De flamboyante linkspoot stond te springen om te gaan spelen met sterren als Lionel Messi, Neymar en Kylian Mbappé. Boezemvriend Achraf Hakimi kon niet wachten om Ziyech te verwelkomen, maar dat alles is nu tevergeefs. Ziyech zal op korte termijn terugvliegen naar Engeland.

De aankondiging van de transfer bleef in de loop van dinsdagavond uit en de Franse media wisten het zeker: Chelsea heeft de juiste documenten voor de transfer te laat doorgestuurd, waardoor Ziyech niet op tijd was geregistreerd bij de Franse voetbalbond. Volgens diverse journalisten hebben de Londenaren zelfs meerdere malen onjuiste documenten opgestuurd. L’Équipe meldde vervolgens dat PSG alsnog groen licht eiste, maar de FFF is daar dus niet in meegegaan.

Ziyech zal zich moeten richten op een seizoenslot in de Premier League. Bij Chelsea ligt hij nog tot medio 2025 vast. Ziyech werd deze winter gelinkt aan onder meer Manchester United, Tottenham Hotspur, Barcelona en AC Milan en moet nu ook een dienstverband in Parijs op zijn buik schrijven. Onder manager Graham Potter lijkt hij niet te kunnen rekenen op veel speeltijd in het restant van het seizoen.

Ziyech startte dit seizoen slechts vier keer in de basis in alle competities bij Chelsea. De vleugelspeler annex middenvelder kwam daarin niet scoren. Op het WK was Ziyech wel verzekerd van een basisplaats bij Marokko en was hij een van de sterkhouders in het team dat de halve finale haalde. Bij zijn club is de situatie minder rooskleurig. Chelsea haalde daarnaast deze winter met Noni Madueke (PSV) een directe concurrent, terwijl ook João Félix (Atlético Madrid) en Mykhaylo Mudryk (Shakhtar Donetsk) de voorhoede al versterkten.

Dit artikel betreft een update van een eerder nieuwsbericht. De reacties onder het bericht kunnen daardoor minder actueel zijn.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Wauw. Dat wordt een gezellig half jaar bij de club die zijn toptransfer verpest heeft. Het zal je maar gebeuren...

1 februari 2023 om 07:44

Nou nou, je hoeft ook geen medelijden met hem te hebben hoor. Als jou iets gebeurd, kun je op rekenen dat Ziyech ook geen medelijden met jou heeft hoor.
Ik zou wel in Ziyechs positie willen zijn, dit half jaar.

1 februari 2023 om 08:02

Wat is dit nou voor iets raars. Bij jou draait kennelijk alles om geld zeker?

1 februari 2023 om 08:05

Je kan toch medelijden hebben voor een topsporter die een transfer naar een droomclub met droomspelers door de neus geboord krijgt?! Dat jij graag weinig doet voor veel geld, heeft daar niets mee te maken. En het argument dat Ziyech zelf geen medelijden zou hebben... met verkeerde been uit bed gestapt?

1 februari 2023 om 08:39

ViVautje.. “Bij mij draait alles om geld?†Bij voetballers niet dan?
Geld is uiteindelijk de grootste drijfveer voor al die voetballers hoor.

1 februari 2023 om 08:40

Verdiep je eens ergens in voordat je zomaar wat roept, want je kunt veel zeggen over Ziyech maar hij is juist iemand die zowel op als naast het veld een voorbeeldige prof is.

Vele donaties gedaan aan mensen die het echt nodig hadden maar hij is iemand die dat niet van de daken schreeuwt. Daarvoor moet je wat meer interviews lezen. Zijn teamgenoten waren ook altijd positief over hem.

Ziyech heeft een hele lange tijd in de Eredivisie gevoetbald dat nu eens wilt cashen is toch logisch hij is nu 29 en zal nog max 5 jaar bij een topclub kunnen spelen.

1 februari 2023 om 08:41

Altf4- “Dat ik weinig doevopr geld?â€
Wat insinueer jij nou weer? Ga je mond spoelen man.
En dan nog, als dat je argument is om topvoetballers te verdedigen?!

1 februari 2023 om 08:51

Jonge jonge. Hoe moeilijk is het om je even in iemand te verplaatsen. Die jongen kan iets bereiken waar hij zijn hele leven als naar toe werkt. Spelen met de beste der aarde. Dan mag iemand dat toch kut voor hem vinden. Altf4 komt met normale argumenten. Jij bent hier uit je reet aan het praten.

1 februari 2023 om 09:05

Dit gebeurt regelmatig en hij heeft dus pech. Strijkt in Londen wel een mooi salaris op voor trainen en op de bank zitten. Was in Parijs overigens weinig veranderd.

1 februari 2023 om 12:21

Het gebeurt niet regelmatig dat een club 3x de verkeerde documenten stuurt..

1 februari 2023 om 12:58

Toch vind ik Ziyech ook niet sympathiek overkomen ajaksnr4. Kan zijn houding zijn. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat hij ook in het echt zo is, wat jij aangeeft zal best waar zijn. En het is altijd vervelend als een speler niet de transfer/huurdeal krijgt die hij wilt, maar laten we aub geen medelijden hebben met voetballers die zoveel verdienen...

1 februari 2023 om 13:22

Doodzonde dat deze transfer niet is doorgegaan had Ziyech graag weer vaker zien voetballen, is een fantastische speler.

1 februari 2023 om 08:04

Hij zit er al 4 jaar op de bank, kan dit half jaar er ook wel bij. Als hij speeltijd wil bij een andere club moet meneer te veel inleveren.

1 februari 2023 om 08:31

Dan is het alsnog zuur toch? Als jouw werkgever bewust meerdere keren verkeerde documenten opstuurt zodat jij niet weg kan.
Mooi hoe iemands mening op een bepaalde situatie afhangt van de persoon om wie het gaat en niet de situatie. En met 'mooi' bedoel ik eigenlijk zielig..

1 februari 2023 om 09:11

Ziyech kon meerdere keren vertrekken, maar wil niks inleveren. Nee daar hoeven wij geen medelijden mee te hebben hoor

1 februari 2023 om 09:17

Isco er staat nergens dat het bewust is gedaan dat maak jij er van dat is pas zielig, je zou bij de media moeten gaan werken.. Er staat toch echt dat Chelsea ook op zoek is naar een oplossing.

1 februari 2023 om 09:27

LondonIsBlue, kan me niet voorstellen dat het bewust is gebeurd, of er speelt veel meer achter de schermen dan we weten. Maar dat horen we dan vast wel van Hakim, hem kennende. Maar het is wel een klunspartij bij elkaar dan. En dat is ook wel heel opmerkelijk bij zo'n club als Chelsea en geeft dus zeker vraagtekens.

1 februari 2023 om 09:30

Ja zeker het is super amateuristisch en vraag me ook af hoe je het voor elkaar krijgt om zo vaak de verkeerde papieren op te sturen. Ik zelf denk omdat het team waaronder alle juristen volledig gefocust waren met de deal van Fernandez. Maar dat ze dit bewust zouden doen lijkt me sterk, dan hadden ze de deal gewoon nooit geaccepteerd lijkt me. Ziyech is overbodig en er had salaris bespaard kunnen worden. Voor Ziyech is dit helemaal balen natuurlijk die zat met zijn gedachten allang in Parijs. Misschien dat het hoger beroep nog uitkomst brengt.

1 februari 2023 om 09:32

Londonisblue. Als ik voor Chelsea was, zou ik ook uitgaan van 'ze zieden toch dat ze het niet bewust deden'. Dat komt me dan beter uit.
Tenzij tot 3x een blinde het heeft opgestuurd, is dit gewoon een bewuste fout. Daar hoef je geen raketgeleerde voor te zijn toch?

@scirea// Het gaat er niet om of ie wat wilde inleveren of niet, maar je bent toch niet verplicht om te vertrekken zodra er iemand zich meldt? Je wil toch een mooie club uitkiezen en een voorkeur kunnen hebben voor iets? Als hij de Italiaanse competitie niet wil, is dat toch zijn goed recht? Maar nee, het is Ziyech dus hij moet gewoon weg als ie weg wil, verder geen keuze.

1 februari 2023 om 10:04

Hoe kun je er 4 jaar op de bank zitten als je er 2.5 jaar speelt...

1 februari 2023 om 12:51

Is gewoon een bewussie. Jorginho waren ze binnen enkele uren kwijt aan Arsenal, of waren ze toen niet bezig met Enzo

1 februari 2023 om 12:53

@isco, denk je werkelijk dat het bewust is geweest? want anders had Chelsea toch gewoon in eerste instantie nee op het transferverzoek gezegd? ik dnek gewoon dat de grote jongens van Chelsea bezig waren met de dure inkomende transfers en de stagiar mocht dit even afhandelen en daar is het gewoon mis gegaan.

1 februari 2023 om 12:58

Is gewoon bewuste sabotage van Chelsea 100%. Jorginho was binnen no-time geregeld. Enzo Fernández wordt gewoon als een excuus gebruikt om het op hem af te schuiven. Ze wouden gewoon geld zien voor Hakim en minimaal 25 miljoen euro anders mocht hij niet weg. Het enige wat walgelijk is is dat je een werknemer een hele dag in Parijs laat wachten en hem met een bedacht plan zijn transfer af te nemen. Chelsea was altijd al een afschuwelijke club maar hun imago wordt alleen maar donkerder. Met die amateur Amerikaan als hoofdrolspeler.

Wat een amateurs daar bij Chelsea. Ik hoop voor Ziyech dat er alsnog een oplossing is al vrees ik van niet.

1 februari 2023 om 07:34

Chelsea weet waarschijnlijk alleen hoe de inkoop formulieren eruit zien..

1 februari 2023 om 12:31

Uiteindelijk schiet Chelsea hier zichzelf mee in de voet. Deze transferperiode heeft heeft Chelsea niet echt een goede reputatie opgeleverd. Clubs zullen wel 2x nadenken voordat ze met Chelsea gaan onderhandelen. Natuurlijk erg zuur voor Ziyech en wat wil Chelsea hiermee bereiken?

1 februari 2023 om 12:53

Of ze gaan nu een stuk eerder onderhandelen.

1 februari 2023 om 13:03

Ik vond Chelsea altijd al een verschrikkelijke club en deze transferwindow bevestigen ze dit nogmaals. 120 miljoen euro voor een Argentijn die pas bij Benfica speelt. 3x verkeerde documenten opsturen naar PSG en vervolgens 30 minuten na de deadline de juiste opsturen. Het is in alle opzichten een amateurclub in zowel sportief als menselijk opzicht. Ze gebruikten Ziyech amper voor het WK en je haalt Madueke erbij. Waarom laat je hem niet gewoon vertrekken al is het maar tijdelijk naar PSG. Ziyech heeft gewoon geen zin meer in Chelsea. Hij ligt goed in de groep maar hij krijgt teweinig speeltijd en wil elders proberen.

Lage streek van Chelsea zeg. Dat gebeurt echt niet per abuis. Had voor Hakim meer toekomst gezien bij PSG en hijzelf ook denk ik. Snel weg daar.

1 februari 2023 om 07:07

Tsja.. wat voor baat zou Chelsea erbij hebben om het expres te doen? Zou zomaar kunnen hoor, maar Chelsea wilde er blijkbaar ook vanaf anders ga je niet akkoord. Daarnaast vind ik het overigens ook triest dat die deadline van 0.00u zo strik gehandhaafd wordt in zulke gevallen. Het is niet dat een club of speler benadeeld zou worden door ff een uurtje extra te geven om zaken te regelen.

1 februari 2023 om 07:12

Van de andere kant, je moet die grens ergens trekken. Ze hebben toch een hele maand de tijd gehad om alles te regelen.

1 februari 2023 om 07:18

Tja met die redenering kan je altijd wel een extra uurtje doen. Iedereen weet wanneer de deadline is.

1 februari 2023 om 07:25

Waarom moet je na een heel transferwindow wachten tot 23.56uur om het formuliertje door te faxen?

1 februari 2023 om 08:29

Suc6Magnet. Want PSG was begin van de transferwindow al geïnteresseerd?

1 februari 2023 om 10:58

Precies, zó belangrijk vond PSG het blijkbaar ook niet. Voor Ziyech verandert er niet zoveel, behalve dat de bank in Londen blijft staan ipv Parijs. Als hij wat minder op het salaris had gefocust, had hij wekelijks kunnen spelen bij een aanzienlijk aantal andere mooie clubs.

1 februari 2023 om 12:52

Jorginho waren ze wel snel kwijt, zonder fouten. Ja dan ga je toch wel denken richting een bewuste blokkade.

Wat is Chelsea afgegleden zeg, het lijkt wel alsof ze maar wat doen sinds het vertrek van Abramovich.

Die club is nu nog schandaliger geworden, wie had dat gedacht van Abramo mister oilguy naar ToddUnknown. Wat een schande. De uitgavens, en dan zielig Ziyech's transfers gewoon bewust saboteren! Absurd!

1 februari 2023 om 09:21

Chelsea ervan betichten dat ze dit bewust hebben gedaan laat wel weer zien hoe beperkt je bent in je gedachten. Denk toch is na man waarom zou een club dit bewust doen? Dan hadden ze het bod toch überhaupt nooit geaccepteerd wat veel makkelijker is. Er is geen plek voor Ziyech en ze kunnen salaris besparen maar ze zullen vast en zeker bewust verkeerde papieren hebben opgestuurd..

1 februari 2023 om 09:50

Ja ja leuk man, je doet je best iig. Chelsea is zo'n gewone normale club natuurlijk. Die doen niets geks. Oh en de voetballerij is ook zo fatsoenlijk natuurlijk uhu. Ugh, maar ik heb een vermoeden, mag het! Dat jij anders beweert, is hetzelfde maar ja, nogmaals je doet je best om alles goed te praten betreft je clubje.

1 februari 2023 om 10:05

Klinkt inderdaad als een vermoeden Sociofan. Klinkt helemaal niet alsof jij je conclusies al hebt getrokken met die uitspraken.

1 februari 2023 om 10:48

Een keer, oke. Chelsea verstuurt drie keer, drie keer!!!, de verkeerde papieren. Als dat perongeluk is weet ik het ook niet meer

1 februari 2023 om 10:52

Misschien omdat alle juristen bezig waren met Fernandez? Daar eens over nagedacht? (niet richting Socio trouwens die kan namelijk niet nadenken)

1 februari 2023 om 11:07

Dan nog drie keer... Daar is geen excuus voor te vinden. Bij een redelijk kantoor kan je daar al ontslagen voor worden.

1 februari 2023 om 11:14

Klopt maar betekend nog steeds niet dat het bewust is gedaan.

1 februari 2023 om 12:19

Gast ben je slim of doe je slim? Er wordt drie keer verkeerde formulieren opgestuurd! Niet 1x nee 3 keer! Maar nee mijn vermoeden is dan niet gerechtvaardigd hoor. Dan kun je echt wel al die kant op gaan dat het dus bewust is gebeurd! Kom nou, 3x verkeerde formulieren opsturen, laat me niet lachen zeg!

1 februari 2023 om 12:28

blue 3 keer zelfde fouten, dat is gewoon bewust hoe naïef en verblind kun je nu zijn.

1 februari 2023 om 12:42

Ga je nou echt komen met berichten van random mensen op Twitter over het feit dat "alle juristen bezig waren met Fernandez". Geloof je het serieus zelf?

Welke club stuurt nou op deadline day, terwijl ze bezig zijn met meerdere spelers, ALLE "juristen" op 1 deal af. Tuurlijk begrijpt iedereen wel dat de prioriteit bij Enzo lag, maar ALLE "juristen" erop af sturen, kom nou toch, het is niet alsof het Enzo vs heel de wereld was.

Het is ook niet zo alsof ze een juristentekort zouden hebben, maar nogmaals het klinkt al totaal onlogisch om iedere "jurist" beschikbaar op 1 deal af te sturen terwijl er nog meerdere andere deals afgerond moeten worden.

Dit heeft zeer waarschijnlijk helemaal niks met "juristen" te maken. Gewoon circusgedrag bij de club en het niet serieus nemen van je speler. Als het geen nalatigheid geweest is, dan zit er (wat mij betreft) nog maar 1 optie op: bewust een deal saboteren.

1 februari 2023 om 12:44

Socio ben je nou zo dom of doe je dom? Denk zelf beiden namelijk. Ten eerste breng je het helemaal niet als een vermoeden krijg de indruk dat je niet eens weet wat een vermoeden inhoud. Voor de rest heeft niemand een kijkje achter de schermen en blijft het media (Franse in dit geval). Dus of het überhaupt echt zo is gegaan is nog maar de vraag. Aqua geef mij is 1 goede reden waarom een club dit bewust zou doen? Probeer er even over na te denken weet dat je dat lastig vindt, maar bedenk 1 goede reden waarom een club iets bewust zou saboteren terwijl het ze alleen maar geld oplevert? @Sergio met barca supporters ga ik niet eens in discussie XD Aurojo is ook goed gelukt hebben ze vast expres te laat opgestuurd.

1 februari 2023 om 14:59

Je gaat "niet eens in discussie" maar moet toch nog even iets anders erbij halen om een discussie aan te wakkeren en dan vervolgens weg te blijven "omdat je niet in discussie gaat". Het is duidelijk, je het geen antwoord op het feit dat jouw "theorie" in twijfel is getrokken dus ga je maar over "Aurojo" praten.

"Aurojo" is (misschien) mislukt door mogelijk te laat afronden van de transfer. Ja, dat kan inderdaad gebeuren en gebeurt wel vaker (nalatigheid), helemaal met het tijdsverschil met Los Angeles (deal hangt ook af van de MLS).

Dat is compleet niet hetzelfde als compleet rond zijn, speler naar Parijs sturen, medische keuring voltooien en de speler dan laten wachten om 3x op tijd reageren maar 3x met een "fout". Dat is niet hetzelfde als excuus hebben dat "men met zijn allen gefocust was op Enzo". Vandaar dat ik ook duidelijk zeg, het kan nalatigheid zijn maar als dat het niet is, lijkt het zeker op sabotage. Jij neemt dat weer alsof ik zeg dat het zonder twijfel sabotage is.

En om het helemaal mooi te maken, als jij er zo van overtuigd bent, dat Chelsea volledig bezig was met Enzo en het daarom mis is gegaan, waarom kom je dan over "Aurojo" en Barcelona praten, immers, met jouw logica, Barcelona was gewoon met volledige focus bezig om Gavi te registreren en Tebas aan te vechten en daarom waren ze (mogelijk) te laat met het afronden van de deal! 🤪

Gun je niemand dit. Wie weet heeft de wizard een truc in z’n hoge hoed zitten om alsnog naar psg te gaan

Terecht dat PSG in hoger beroep gaat, dit Chelsea heeft dus expres 3x verkeerde documenten opgestuurd. Ik hoop dat Ziyech alsnog naar PSG kan en anders werkweigering tegenover Chelsea.

1 februari 2023 om 07:04

Is dat eigenlijk illegaal? Want anders wordt het een moeilijke zaak natuurlijk.

1 februari 2023 om 08:44

Ik weet niet of dit illegaal is maar ik zou als ik Ziyech was een statement maken naar de club die hem al 4 jaar weg laat rotten @Lierse

1 februari 2023 om 09:10

Maar hoezo expres? Dat valt toch nooit te bewijzen?

1 februari 2023 om 07:35

als chelsea het niet had gewild, dan hadden ze toch gewoon nee gezegd tegen de huurdeal?? hier is dus echt gewoon 3x (erg knullig) iets fout gegaan, Jammer voor alle betrokkene maar als ze dit 3 dagen geleden hadden geregeld dan was er niks aan de hand geweest. Waarom moet het altijd op het laatste moment gebeuren?

Op papier heeft Chelsea nu echt een fantastische selectie, maar er is wel veel risico genomen met dure spelers die zich nog niet over een langere periode hebben bewezen op het niveau dat Chelsea nastreeft. Ben heel erg benieuwd hoe dit uit gaat pakken.

1 februari 2023 om 07:44

Klopt helemaal. Daarnaast hebben veel van de nieuwe spelers een contract van ruim 8 jaar. Je zit dus eigenlijk voor de rest van hun carrière aan ze vast.

Hopelijk komt het nog goed na een hoger beroep van PSG bij de Franse bond, want dit is natuurlijk zwaar klote voor Ziyech.. Wat een slechte zaak.. Tot 3x toe de verkeerde documenten sturen is echt niet goed te praten en amateurisme van de bovenste plank!

1 februari 2023 om 06:59

@Youri geloof je nou echt dat dit niet expres is gedaan door jullie club? Want er lagen betere aanbiedingen voor Ziyech en Chelsea wilde graag over tot verkoop. Dus dit is niet per ongeluk gegaan

1 februari 2023 om 07:07

Of ik geloof dat er gesukkeld is met de transfer of dat ik de onderbuik van een aantal gasten hier op VZ geloof? Wat denk je zelf? Je mag vinden wat je wil van Chelsea, maar ze zijn duidelijk bereid geweest om het verlies van transferinkomsten te doorstaan als je daarmee afscheid kunt nemen van een speler die je niet meer nodig hebt.. Kijk maar naar de situatie rondom Lukaku, de grote verliezer daar is Chelsea aangezien Lukaku nu voor een schijntje bij Inter speelt en Chelsea zelfs een deel van zijn salaris betaald.

1 februari 2023 om 07:30

@sojermaine wat zou de reden voor Chelsea zijn om de hele transferboom op te tuigen met als einddoel de transfer te laten mislukken? Gaat wel ver hoor. Dit heeft alleen maar verliezers. Tenzij Chelsea Ziyech iets betaald wil zetten ofzo, maar dat zou betekenen dat Ziyech zelf ook iets geflikt heeft.

1 februari 2023 om 07:46

Dat is wel heel eenvoudig geredeneerd.. Logischer is dat het gros van de juristen op het papierwerk van Enzo Fernandez is gezet. Daar zijn ze al tijden mee bezig en is de aankoop die nu rond moet komen. Aangezien je van het zomer niet meer de afschrijvingen over 8 jaar kan uitsmeren.

PSG had ook eerder kunnen komen aankloppen in de transferperiode en er was tijd genoeg geweest.

1 februari 2023 om 07:59

Waarom zou dit in godsnaam expres gedaan zijn? Alsof dit heeft bijgedragen aan zijn verkoop.

1 februari 2023 om 08:05

Chelsea wilde juist geld ervoor en er lagen aanbiedingen maar Hakim wilde alleen naar PSG en dat was een loandeal. Dus ik denk zeker dat er wat gebeurd is tussen Ziyech en het bestuur.

1 februari 2023 om 08:08

en wie zegt dat dit waar is ? Het staat in de media maar weten zij het echte verhaal ?

1 februari 2023 om 08:18

@sojermaine7, buiten de niet nader te noemen huurdeal is er niets gemeld over een potentiële permanente transfer. Zeker van Chelsea’s kant niet. Ik ben benieuwd of je de namen van de clubs en de hoeveelheid clubs kunt noemen van jouw fantastische bronnen, waar de beste journalisten niets van wisten maar jij wel.. Ik denk namelijk dat je ouderwets uit je nek zwamt

1 februari 2023 om 08:42

@Youri er lagen meerdere huurdeals maar wel met optie tot koop volgens media, maar blijf jij maar jouw leuke corrupte clubje geloven!

1 februari 2023 om 08:54

Welke media en welke clubs? Ik heb er namelijk ook nergens een woord over gelezen.

1 februari 2023 om 09:33

@SoJermaine7, heb je bronnen die dat bewijzen? Ik zou dat heel graag willen lezen.

1 februari 2023 om 10:25

Het stond ergens hier op VZ dat er meerdere huuraanbiedingen waren met optie tot koop maar dat Ziyech alleen naar PSG wilde.

1 februari 2023 om 12:46

Ja, dat stukje tekst stond er dus zonder namen van clubs. Oftewel, door vz uit de duim gezogen of klakkeloos overgenomen.

Als dit echt zo is dan hebben ze hem wel echt heel triest genaaid…

Ik snap dan weer niet waarom dit altijd op het allerlaatste moment moet worden geregeld. Je hebt goddomme een maand de tijd gehad om die jongen te halen.

Nog nooit gehoord dit! 😳Ik zou gewoon werk weigeren, want dit is gewoon sabotage. Rechtszaak aanspannen en lekker je conditie op peil houden bij Ajax. WAT een smeerlappen om zo om te gaan met je speler. Bizar. Zum kotsen! 🤮Gewoon helemaal voor niks naar Parijs om medische testen te ondergaan, zelfs meteen foto's te maken om vervolgens te horen dat je werkgever je zo ongenadig en gevoelloos naait...! Denk dat hij WOEST is. En terecht!!!

1 februari 2023 om 07:55

Waarom is dit sabotage? Ik neem aan dat chelsea het ook fijn had gevonden om zijn salaris niet te hoeven betalen. Maar het is wel bizar amateuristisch.
En hij staat gewoon bij chelsea onder contract he. Waarom zou hij dan bij ajax gaan trainen?

Het zit Ziyech niet mee hé? Constant interesse maar er komt niks van, En nu is het Chelsea wat de verkeerde formulieren opstuurt

Ongelofelijk wanneer je denkt dat het niet erger kan met Chelsea. Wachten op hoger beroep en 100% werk weigeren. Misselijkmakend dat je dit doet als club zijnde.

1 februari 2023 om 08:15

Stel je voor dat jij op een locatie werkt waar een verziekte sfeer heerst. Je gaat elke dag met tegenzin naar het werk. Dan vraagt de concurrent of jij bij hen wil werken. Je loon gaat zelfs ietsjes omhoog. Je praat met jouw leidinggevende en hij zegt "akkoord tiesse. Je hebt altijd alles gegeven, het is tijd voor ons om iets terug te doen. Ik regel de rest voor je". Een dag later komt die concurrent bij jou. "jammer dat jouw huidige werkgever jou deze stap niet laat maken. Veel plezier in jouw huidige functie". Je hebt je ergens op verheugd, maar dat wordt keihard door je neus geboord. Ondanks gemaakte beloftes. Dan blijf het toch je baas, maar dat er iets als rancune heerst, is mijn inziens vrij logisch.

Man zelf AGOVV Apeldoorn bestuurders lachen je uit om deze amateuristische fouten van Chelsea. Minst sympathieke club in de wereld naar mijn mening. Altijd maar uitgeven en als er dan een uitgaande transfers is waar verlies op wordt gemaakt ( wat ook het gek is als je voor iedereen die ook maar een beetje kan voetballen 50 miljoen betaald) maak je fouten die wel heel verdacht zijn

@Wessel Antes Hakim us geboren in Dronten naar woont in Londen en Diemen.

Chelsea had het veel te druk met inkomende transfers, ik snap het wel

Chelsea en PSG die nu door de regeltjes gevangen zitten? Dat is ongeloofwaardig of in het andere geval het meest ironische dat het moderne voetbal is overkomen.

600 miljoen uitgeven en bezuinigen op goed personeel. Overigens van PSG net zo dom om te wachten tot de laatste dag

Klinkt bijna alsof er opzet in het spel was... Hoe kun je 3x achter elkaar de verkeerde documenten aanleveren als top club zijnde? Werken daar dan zulke incapabele mensen?

Chelsea was drukker met de stress van Enzo. Tja Ziyech is dan gewoon nr 2.

Echt schandalig dit!?

Heeft sezioen lang op de bank moeten zitten terwijl die gewoon 1 van de beste spelers is, heeft zich vervolgens gewoon gedragen en altijd 100 procent ingezet.

Heeft al vaker aangegeven weg te willen, vervolgens wilt PSG hem kopen en doet Chelsea moeilijk met een leendeal, Ziyech accepteert dit en nu expres laten afketsen. Ik hoop echt dat Chelsea volgend seizoen degradeerd.

Transfervrij vertrekken en dan ergens anders nog een tekenpremie pakken. Elk nadeel heeft zijn voordeel.

1 februari 2023 om 13:11

Maar dan moet hij nog een jaar de bank warmhouden ?

Leuke club hè dat Chelsea. Op een of andere manier had ik altijd nog wel sympathie voor die club maar dat is sinds de komst van de nieuwe eigenaar helemaal weg. Waar zijn ze mee bezig daar.

Toeval bestaat niet geloof me dat dit bewust is gedaan, helemaal zogenaamd 3 keer de zelfde fout hebt gemaakt. Chelsea speelt het een vies spelletje

1 februari 2023 om 12:51

Met wat als doel?

Ik zeg niet dat het per ongeluk is gedaan, maar wat hebben zij hier nou aan?

1 februari 2023 om 14:36

Omdat ze hem liever willen verkopen, bewust kan mij niet vertellen dat ze 3 per ongeluk die foute documenten hebben verstuurd.

1 februari 2023 om 14:41

Maar er was niemand om hem te kopen, dus waarom zou je hem niet verhuren aan een club die dan in ieder geval een half jaar zijn salaris betaalt? Dan kan je in de zomer kijken of iemand hem definitief kan overnemen.

2 februari 2023 om 10:31

Totaal onlogisch. Als ze hem niet willen verhuren zeggen ze gewoon dat ze hem niet verhuren. Hij staat gewoon onder contract bij ze.

2 februari 2023 om 10:37

Yup, Chelsea heeft geen enkele baat bij hoe dit gelopen is. Maar goed, zodra Aqua niets meer weet in te brengen verdwijnt hij zoals altijd weer van het toneel.

Chelsea krijgt zo een zeer gemotiveerde speler terug. Wat een klungelwerk! Dit betekent dat Ziyech geen prioriteit was en ook nooit meer zal worden voor Chelsea. Een halfjaartje uitzingen, dat zal het worden. En daarna is hij weg.

Wat is Chelsea een vreselijk nare club. Heel smerig spelletje hebben die gespeeld. Niemand gelooft dat je 3 keer per ongeluk de verkeerde documenten opstuurt. Als Ziyech nu wegblijft van de training geef ik hem groot gelijk. En Chelsea zou hem dan waarschijnlijk nog durven te straffen ook. Contract ontbinden is ook goede oplossing. Dan kan Ziyech alsnog naar Parijs. Ik zou als ik Ziyech was echt voor contract ontbinden gaan. En laat het dan maar een zaak worden. Ziyech kan die winnen Chelsea heeft bewust die transfer gesaboteerd

Chelsea weet haar imago in no time echt volledig de pest in te werken. Ook een prestatie.

Ontzettend jammer van Ziyech zeg door de incompetentie van het Chelsea bestuur. Helemaal afreizen naar Parijs om je transfer af te ronden en dan vergeten ze documenten te sturen. Niet een keer fout maar letterlijk drie keer. Dat is toch triest zeg...

Wat moet je dan ook bij die walgelijke olieclub in parijs geleidt door die walgelijke gozer.
Dan is zelfs Chelsea nog beter

Vrij triest en amateuristisch van Chelsea. Wat een club is dat geworden. Dat was al een koopclub natuurlijk onder Abramovitch, maar dit slaat echt alles. Heeft niks meer met sport te maken, maar puur met geld, kapitalisme ten top. Het wordt echt tijd voor veel strengere regels om het voetbal nog enigzins leuk en mondiaal te houden. Op deze manier trekt alles naar de BPL toe, en heeft de rest van de wereld het te doen met een matige competitie. Wordt echt tijd voor maximaal aantal spelers in je selectie, maximaal transfer budget wat je mag besteden per seizoen. Dat transfersommen voor 75 procent vooruit betaald moeten worden. Maar dat gaat nooit gebeuren, weet ik ook. Maar PSG, City en Chelsea zijn hard bezig om het voetbal helemaal naar de klote te helpen.

Van bankzitter bij Chelsea naar bankzitter bij PSG zou ook wel een (financieel gezien) geweldige stap vooruit zijn geweest. Desondanks wel zuur op zo'n manier naast de pot te pissen...

1 februari 2023 om 15:06

Het was op huurbasis, dan verandert er vaak weinig aan je salaris.

Mooi stel prutsers daar, dat het je niet lukt tijdig in te sturen. Anderzijds spijtig dat PSG pas de laatste dag/ uren aanstalten maakt, terwijl hij de hele maand op te halen was. Al helemaal na de komst van Mudryck die zijn eerste wedstrijd reeds gespeeld heeft. De grote verliezer is Ziyech.

Ach ja het is natuurlijk amateuristisch. Maar als je ziet wat Chelsea last minute nog binnenhaalt Enzo Fernandes en de deur uit doet Jorginho, dan is het begrijpelijk dat een tijdelijke verhuur van een speler een lagere prioriteit geniet.

1 februari 2023 om 15:06

Dan weet je als speler van Chelsea ook weer waar je staat.
Het was trouwens niet enkel Ziyech, maar nog twee andere spelers die ook een deal zagen afketsen omdat Chelsea incompetent was.

1 februari 2023 om 15:46

Tja, dat is de voetbalwereld. Presteer je, en ben je van waarde voor de club. Dan heb je bepaalde priveleges. Laat je niks zien en je levert ook niks op, dan wordt er niet naar je omgekeken.

Ziyech mag dan wel witheet zijn, maar Chelsea zal daar niet mee in de maag zitten.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren