Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Arne Slot wordt weer gelinkt aan pikante overstap: ‘De meest logische keuze’

Laatste update:

Arne Slot zou de ideale nieuwe trainer zijn voor Ajax. Dat betoogt Ronald Waterreus in zijn column in De Limburger. De voormalig doelman van PSV verwacht dat Alfred Schreuder niet lang meer de scepter zwaait in de Johan Cruijff ArenA en vindt dat algemeen directeur Edwin van der Sar na een vertrek van de huidige trainer meteen aan moet kloppen bij Slot.

Waterreus zegt dat Slot de beste keuze is voor Ajax. "Ik zou Slot, de trainer die Feyenoord Ajax-voetbal laat spelen, onmiddellijk voor vier seizoenen vastleggen", valt er te lezen in De Limburger. "Hij voldoet aan alle eigenschappen om van Ajax weer Ajax maken, als trainer én als uithangbord. Het zou uit Amsterdams perspectief de meest logische keuze zijn, Slot die de geflopte Schreuder straks opvolgt in de ArenA. Sterker nog: de sleutel naar hernieuwd succes voor Ajax ligt bij de trainer van Feyenoord."

Dat de regerend landskampioen snel een nieuwe trainer zal zoeken, is volgens Waterreus evident. "Schreuders rol bij Ajax is uitgespeeld, het staat al een poosje in de sterren geschreven. Ik weet zeker dat hij zijn termijn niet uit gaat zitten en het is alleen nog wachten op het definitieve demasqué. Aan alles valt af te leiden dat Schreuder zelf ook beseft dat hij een verloren strijd voert bij Ajax, dat vanwege al zijn kampjes, strijdjes en naar de pers lekkende types traditioneel meer weg heeft van een politieke partij."

Schreuder zou er volgens Waterreus goed aan doen om zich bij een eventuele volgende club een voorbeeld te nemen aan Slot. De voormalig doelman vindt namelijk dat de coach uit Barneveld zich niet goed profileert in de media en dat hij de spelersgroep niet goed managet. "Schreuder mist, kortom, alles wat Arne Slot wél heeft. Slot laat Feyenoord al anderhalf seizoen boven zijn stand leven, komt standvastig en ontspannen over en verstaat de kunst om - soms bij het glibberige af - goed te zijn met journalisten."

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Hopelijk halen we hem na dit seizoen op. Heb begrepen dat hij er zelf ook voor open staat, Feyenoord 5 miljoen betalen en iedereen blij 👍🏽

23 januari 2023 om 15:42

Ben benieuwd naar je bronvermelding
Ik zie Slot absoluut niet rechtstreeks naar Ajax gaan zolang hij prettig samenwerkt met de clubleiding bij Feyenoord. Het zou zijn naam ook geen goed doen. Naar het buitenland en dan eventueel in Amsterdam terugkeren zie ik nog wel gebeuren. En in Rotterdam zouden we niet blij zijn met 5 miljoen. Bij een bod van 40 gaan we praten.

23 januari 2023 om 16:32

Wat is dat toch met mensen dat ze denken dat als iemand onder contract staat bij Feyenoord, dat dat automatisch betekent dat je volgende stap nooit Ajax mag zijn.

23 januari 2023 om 16:40

Wat is dat toch met mensen die denken dat iedereen per se naar Ajax wil? Misschien droomt hij wel van PSV, Sparta of Schubbekutteveen 6.

23 januari 2023 om 16:43

Niet dat het niet mag, maar het is een beetje een rare stap om te maken. Het zou helemaal een rare stap zijn wanneer Feyenoord hoger dan Ajax op de ranglijst eindigt. Bovendien, hij is daar net lekker bezig. Dan ligt daar toch ook volgend jaar nog een grotere uitdaging voor hem dan in die slangenkuil bij Ajax op dit moment. En dan krijg je daar nog een hele hoop randzaken en geleuter bovenop.

Nee, Slot had inderdaad de ideale trainer geweest voor Ajax op dit moment, maar helaas.

23 januari 2023 om 16:52

Wat is dat toch dat mensen denken dat Ajax een stap omhoog is en dat iedereen daar wil werken.

23 januari 2023 om 17:34

Waarom zou je überhaupt van de nummer 1 naar de nummer 5 van de competitie gaan? De conference league heeft hij al gezien hoor

23 januari 2023 om 17:45

Slot heeft eerder al aangegeven dat hij zichzelf niet van Feyenoord naar Ajax ziet gaan. Waarschijnlijk heeft hij straks keuze genoeg en zit hij niet te wachten op de ellende die een direct stap van Feyenoord naar Ajax met zich meebrengt.

23 januari 2023 om 15:43

Voor 5 miljoen nemen ze de telefoon niet op hoor. Slot is niet gek genoeg om te gaan werken met ‘prutsers’ zoals H2 etc.

23 januari 2023 om 16:15

Hahah, wauw arsenal890 je hebt meteen wat teweeg gebracht.

Toch gek dat je als fan niets mag zeggen als je club het goed doet omdat ze het daarvoor niet goed deden. Althans, zo lijken de regels gemaakt te zijn. Interesseert me verder niet zoveel, maar het is wel gek.

23 januari 2023 om 16:17

Het meest rare voorbeeld om met Rotterdam te komen. Ik ken genoeg rotterdammers die voor ajax zijn. Dus jouw 1e 2 zinnen zijn weer zinloos.

Om een bedrag te noemen van 5 mln, doe je weer denigrerend naar Feyenoord toe. "van aub hier heb je je fooi en veel plezier".

23 januari 2023 om 16:18

Na jouw betoog over bevolkingsdichtheid gaan ze in Berlijn ook eens flink op hun achterhoofd krabben denk ik.

23 januari 2023 om 16:21

@enriqued

Inderdaad schandalig dat geen enkele Berlijnse club erin geslaagd is de Eredivisie te winnen.

23 januari 2023 om 16:23

@bongiorno, volgens mij ben jij een klassieke voorbeeld van een successupporter. Heb je een tabelletje op je kamertje hangen met de formule prijzen x = meer liefde voor een club?

23 januari 2023 om 17:12

Dat zijn geen echte Rotterdammers, zijn neppers

23 januari 2023 om 19:19

Wat wil je nou zeggen met die statistieken? Sparta is 135 jaar en heeft Landskampioenschap: 6x KNVB beker: 3x
Eerste divisie: 1x gewonnen
Statistieken zeggen niks.

23 januari 2023 om 21:00

Op een na dichts bevolkte gemeente van Nederland, 3 eredivisie clubs.....

23 januari 2023 om 15:44

Begrepen dat hij ervoor open staat? Van wie? De neef van Slot die een affaire heeft met de buurvrouw van de neef van de slager waar je je vlees haalt?

23 januari 2023 om 17:41

Leuk geprobeerd, maar je geeft nu natuurlijk aan dat het de neef van Slot betreft, met wat irrelevante context over de neef zelf.

23 januari 2023 om 15:50

Daarom vond ik het niet heel logisch dat Slot überhaupt naar Feyenoord ging. Qua prestaties doen AZ en Feyenoord niet veel voor elkaar onder. Nu naar Ajax gaan, lijkt me geen goede stap. Het gaat prima bij Feyenoord en dan bevestigd zijn label van ''verader'' opnieuw.

23 januari 2023 om 16:00

Qua prestaties wellicht niet de afgelopen jaren, maar qua salaris en aanzien wel. Dat zou ook gelden voor de stap van Feyenoord naar Ajax.

Je bent dan overigens echt geen "verrader" hoor. Je stopt bij je werkgever zodat je voor een andere, beter betalende werkgever kan werken.

23 januari 2023 om 16:00

Dat gedoe altijd omtrent Feyenoord en AZ. Feyenoord is echt in alles groter dan AZ. Waarbij er ook véél meer druk ligt op een trainer of speler, van Feyenoord dan op een trainer of speler van Az.

Feyenoord en AZ hebben in de laatste 10 jaar (ik zal geen 20 jaar gebruiken, anders beginnen mensen te zeiken omdat ik de Uefa Cup nog net even meepak) het volgende gewonnen:

Feyenoord: 1x kampioen, 2x de beker en een finale Conference League
AZ: 1x de beker (nog net even meegepakt in de afgelopen 10 jaar)

23 januari 2023 om 16:07

"je bent dan overigens echt geen "verrader" hoor. Je stopt bij je werkgever zodat je voor een andere, beter betalende werkgever kan werken."

Je kunt inderdaad moeiteloos de stap van Feyenoord naar Ajax maken, daar zou iedereen best begrip voor hebben. Vraag maar aan Berghuis.

23 januari 2023 om 16:07

@chrissie23 of hij een verrader was ja of nee, op dat moment werd dat label wel op hem toegekend. Omdat hij, volgens de kant van AZ, ging praten met andere clubs zonder dat zijn werkgever dit wist. Daarom stond 'verrader' ook tussen aanhalingstekens

@sepp10 jij bent hier diegene die een probleem maakt van 'dit gedoe'. Qua prestaties doen ze de afgelopen jaren gewoon niet voor elkaar onder. Als jij dit niet kan inzien, ligt het probleem bij jou zelf.

23 januari 2023 om 16:14

Chrissie23,

als je denkt dat voetballers/coaches normale 9-5 job zijn dan kan je wel vergeten. Voetbal is totaal iets anders. Het zijn niet zomaar werkgevers. Hier gelden hele andere regels dan normale office jobs of andere normale jobs.

23 januari 2023 om 16:36

@cabinessence dat een aantal verstandelijk beperkten zich zo opwinden dat ze menen Berghuis te moeten intimideren en bedreigen en wat allemaal nog meer neemt niet weg dat chrissie23 gelijk heeft. Iedere dag switchen mensen van werkgever, snap de ophef niet zo.

23 januari 2023 om 16:43

@kakadu:
"iedere dag switchen mensen van werkgever, snap de ophef niet zo."

Alleen worden de meeste mensen die van werkgever switchen niet bedreigd en bestookt met haatmails. Helaas is dat wel het geval als je rechtstreeks van Feyenoord naar Ajax gaat. We zijn het er hier hopelijk allemaal over eens dat dat heel triest en totaal van de pot gerukt is, maar het is wel een realiteit waar je mee te maken krijgt zodra je die stap maakt. En zou jij je gezin (als je dat hebt) in zo'n situatie willen storten? Ik niet.

23 januari 2023 om 17:15

Weet je wel het gegaan is met zijn vertrek bij AZ ?
Hij wilde blijven maar wilde contract voor 2 jaar en dat wilde AZ niet.
Maar je kunt qua uitstraling AZ en Feyenoord natuurlijk niet vergelijken.
a
AZ is toch er provinciehuis.

23 januari 2023 om 15:55

Jullie denken gewoon: kale trainer is succes. Het begint nu wel op te vallen jongens

23 januari 2023 om 16:14

naja, dan zou Schreuder toch succesvol zijn. Maar anders ruilen we ze? :D

23 januari 2023 om 16:17

Ik observeer alleen maar een denkwijze. Ik zeg niet dat ie klopt. Badmuts is jullie denkfout. Laat m lekker daar.

23 januari 2023 om 16:15

5 miljoen ? Hij lijkt meer waarde te hebben dan Bassey en Bergwijn. Dus dan zou je over minimaal 35 miljoen praten.

23 januari 2023 om 16:46

Hij staat daar helemaal niet voor open. Slot blijft of bij ons, of gaat naar een prachtige subtopper in de PL of bundesliga.

23 januari 2023 om 17:25

Bij ons? Zit hij al bij Barca?

23 januari 2023 om 17:27

Feyenoord en Barca zijn mijn clubs.

23 januari 2023 om 17:35

Volgens mij staat er 7 miljoen in ze contract

23 januari 2023 om 17:51

@Ajax01-95 ik zou als ik jou was wat verder kijken. Ik denk dat trainers nu niet zomaar bij Ajax binnen willen stappen. Natuurlijk komt er een deel van het falen op het conto van Schreuder. Maar met een laf bestuur dat al sinds Overmars niet meer verantwoording aflegt aan de supporters. Zou ik als trainer wel meer nadenken dan meteen tekenen. Er is bij Ajax totaal geen visie op dit moment. Sinds Overmars weg is, is dit weg.

23 januari 2023 om 18:50

Hij denkt 3x na voor hij in dat wespennest stapt. Trouwens hij veels te goed voor Ajax. Ik zie hem na dit seizoen zo bij de Europese top komen.

23 januari 2023 om 19:50

5m de nood is niet hoog meer in rotterdam.slot gaat nergens heen en zeker niet naar Ajax.

Haha, die Waterreus is me toch een flapdrol. Slot kan naar mooie buitenlandse club straks, nadat ie Feyenoord kampioen gemaakt heeft

23 januari 2023 om 18:11

nadat ie enz.
Laten we reeel zijn en kijken of Feyenoord echt de titel kan pakken.
Voorhoede: onvoldoende
Middenveld{ ruim voldoende tot goed
Achterhoede matig
Keeper; Goed
Team 'voldoende
Hiermee wordt je geen kampioen

Tegen Ajax is iedereen voor 100% bereid om te strijden, tegen andere teams zakt het strijdgevoel weg en verspeel je punten.

Eindconclusie;
Volgens jouw posting kan hij nooit naar een mooie buitenlandse club
Niet getreurd, want wat de een mooi vindt, vindt de ander afschuwelijk

23 januari 2023 om 18:23

Duidelijk dat je geen wedstrijden van Feyenoord kijkt. De achterhoede is minimaal voldoende tot goed, vooral als ook Trauner weer terug is en Geertruida naar rechts verplaatst. Teamgevoel is daarnaast ook goed.

Daarnaast is die middelste zin van je ook een open deur, niet voor niets bestaat de uitspraak 'kampioen word je tegen de kleintjes'.

Als je op de helft van de competitie bovenaan staat ben je dus reeel als je zegt dat Feyenoord kans maakt op de titel.

23 januari 2023 om 18:37

Kans maakt op is toch echt iets anders dan kampioen maakt.

Dus jij bent tevreden met de achterhoede? Nou dan ben ik blij voor je.
Ik ben een andere mening toegedaan. Ik zie op tv alle wedstrijden van alle clubs.
Naar het stadion ga ik al lang niet meer

23 januari 2023 om 21:37

Koekoek 1 van de beste achterhoedes. Jij bent echt alleen maar aan het trollen

23 januari 2023 om 19:17

Wellicht wel een idee om over een paar jaar aan te kloppen als hij een stap over de grens heeft gemaakt?! Vooralsnog zou ik bij een vertrek van Schreuder kiezen voor Heitinga. Die gaat niet zeuren om aankopen en weet precies welke jeugd ingepast kan worden!

25 januari 2023 om 11:27

Zijn we dan al 18 jaar verder????

Komt dit ook weer tevoorschijn. Feyenoord gaat hier nooit mee akkoord en er zal gewacht moeten worden totdat het contract afloopt of er zal een club tussen moeten zitten

23 januari 2023 om 15:42

En jij denkt dat als Ajax 10 miljoen biedt(ik zeg maar ff een gek bedrag) dat Feyenoord dat niet doet?

23 januari 2023 om 15:50

Waarom zouden ze dat doen? Als ze UCL halen dan verdienen ze het meervoudige van dat bedrag. Ze gaan niet midden in het seizoen hun trainer verkopen en zeker niet aan een directe concurrent. Ook voor 10 miljoen gaan ze dat niet doen.

23 januari 2023 om 16:11

Dus je gaat de trainer die je club erbovenop heeft geholpen naar de grote concurrent sturen voor 10 miljoen? Leg er maar een nulletje bij.

23 januari 2023 om 16:13

Dat gaan ze zeker niet doen. Niet te is niet te koop.

23 januari 2023 om 18:00

10.000.000,00 @feye_88, krijg je er zelfs twee nulletjes bij. Aftikken?

Ik zou het toejuichen, maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren. Dit is niets meer dan een natte scheet van Waterreus.

23 januari 2023 om 16:22

Volgens mij is Slot voor iedere Nederlandse club een aanwinst, ook voor zijn club PSV. die met Van Nistelrooy een trainer heeft die er nog niet klaar voor is.

Slot is een goede trainer hoor. Maar ik zie liever iemand komen die iets meer Ajax dna heeft. Frank de Boer, Bosz en Win Jonk die ik allemaal liever komen..

23 januari 2023 om 15:43

Dat hoop ik ook, maar ik ben geen Ajaxsupporter.

Bosz is nog tot daar aan toe, en die heeft nergens in het buitenland echt overtuigd, plus dat het maar zeer de vraag is hoe hij het gaat doen bij Ajax met zijn ronduit naã¯eve spelopvatting (na het verrassingseffect van zijn eerste periode bedoel ik dan). Wim Jonk heeft nota bene alleen bij Volendam gecoacht en is met ruzie vertrokken bij Ajax en over Frank de Boer hoef ik niet eens beginnen hoop ik. Slot is toch veel beter dan de drie namen die jij nu noemt? Kwaliteit wint het altijd van sentiment, ook bij de supporters. Naast de Klassieker van afgelopen week heeft ook bijna niemand het meer over Berghuis omdat hij de afgelopen tijd vaak bij de beste spelers van Ajax behoort.



23 januari 2023 om 15:44

Wat is Ajax DNA? Frank de Boer speelt heel ander voetbal dan Bosz, die aanzienlijk langer bij Feyenoord heeft rondgelopen dan in Amsterdam.

23 januari 2023 om 17:02

Het is een combinatie van het soort voetbal en het altijd uitgaan van eigen kracht. Zeg maar het Amsterdamse bluf.

Zoals Frank waarmee we met jeugd meteen AC Milan versloegen. Twee keer niet verloren van City en zelfs 3-1 wonnen terwijl ze 2de van Engeland waren. Prime Barcelona afbluffen thuis, hadden tot de rode kaart begin tweede helft zelfs meer balbezit.

Bosz speelt ook altijd op een dergelijke manier. Gewoon lekker voetballen en op basis van superieur veldspel winnen.

Wim Jonk zie ik als iemand die ook de cultuur kent. Maar ook iemand met een oog voor de jeugd. Wat mijn inziens cruciaal is aangezien de jeugd extreem wordt verwaarloosd de laatste seizoenen, en te weinig kansen krijgt. Neem bijvoorbeeld Unuvar en Regeer.

Slot is een hele goede trainer. Maar ook vooral een slimme trainer die zich heel goed op de tegenstander aan kan passen en niet noodzakelijk vanuit eigen kracht speelt. Die zie ik liever niet in Amsterdam.

23 januari 2023 om 15:47

Deal, neem de Boer maar. Dan is het ook na Schreuder nog spannend in de competitie!

23 januari 2023 om 15:52

Spannend of Ajax Play-Offs Europees voetbal haalt? Want De Boer gaat er echt niet meer uit halen dan dat Schreuder doet. Ik zou sowieso niet weten welke beschikbare trainer beter is.

23 januari 2023 om 15:55

Nou dan hoeven we de tv ook niet aan te zetten. Dan wordt het voetbal nog slaapverwekkender dan het nu al is.

23 januari 2023 om 16:00

Haha ik bedoel spannend zoals dit seizoen. Omdat de Boer zo’n ontzettend matige coach is. Ik zie die ook presteren zoals Schreuder.

23 januari 2023 om 17:05

De Boer pakte meer punten met een elftal met Lesley de Sa, Boilesen, Hoesen, Sightorsson, Moisander, Van Rhijn en Serero dan Schreuder met dit elftal van 300 miljoen.

Die man krijgt veel te weinig credits voor wat hij heeft gepresteerd. Zou bijvoorbeeld ook twee keer overwintert zijn in de CL ware het niet een verkochte wedstrijd van Zagreb en een schandalige pingel voor een schwalbotelli in blessuretijd.

23 januari 2023 om 16:02

Jonk gaat niet komen zolang Van Der Sar bij Ajax zit. Peter Bosz waarom zou hij zin hebben in Ajax? Van der Sar heeft Bosz eigenlijk min of meer weggejaagd door
destijds Dennis Bergkamp alle macht te geven.

23 januari 2023 om 16:17

Wat heeft Jonk laten zien ? Het eerste jaar goed voetbal zonder echt resultaat. Vorig seizoen slecht voetbal maar met Muhren een speler die je de promotie brengt. Dit seizoen (voor de winterstop) totaal onrealistisch voetbal met nauwelijks punten.

23 januari 2023 om 16:21

De Boer zal het nu niet meer laten zien denk ik, zeker niet nu de concurrentie een stuk sterker is geworden. Bosz is geen prijzenpakker en speelt soms te naïef. Over Jonk kan ik niet oordelen. Waarom niet eens voor een goede, buitenlandse trainer gaan?

23 januari 2023 om 18:49

Frank de boer? Ga je mond spoelen aub. Dan heb ik nog liever schreuder.

Slot gaat gewoon naar het buitenland denk ik. AZ-Feyenoord is een overstap die in het niet valt bij een overstap Feyenoord-Ajax en als Slot kampioen wordt met Feyenoord heeft hij toch niet zoveel meer te winnen in Nederland?

Ja, hij kan bij Ajax misschien verder wennen aan een topclub, maar dat kan hij net zo goed bij een subtopper in het buitenland en dan wen je ook meteen aan een andere competitie, plus dat de druk zich puur op het voetballende gedeelte zal richten en niet zozeer om alles eromheen wat bij een overstap naar Ajax wel het geval gaat zijn.

Snap dat Waterreus met deze reactie komt. Als ras PSV-er is het slim om nu te gaan stoken tussen de nr1 Feyenoord en potentiele nummer 1 Ajax. Slot heeft het nu hartstikke goed op de rit met Feyenoord. Europees een ronde verder als bij Ajax en uiteindelijk minder verwachtingen.

En bovenal: Als Slot nu naar Ajax gaat, toont het aan dat hij een onbetrouwbare trainer is. Waarom zou hij dan 4 jaar bij Ajax blijven, en niet over 1.5 jaar naar het buitenland gaan?

Ik verwacht niet dat Slot dit gaat doen..alleen al vanwege de mogelijke ellende aan die hem en zijn familie te wachten staat.
Maar dat ie de beste geschikte kandidaat is, moge duidelijk zijn.

Ben ook wel nieuwsgierig hoe Slot het met de Ajax selectie zou doen, maar ik zie de overstap niet gebeuren. Daar wringt denk ik ook de schoen. Welke beschikbare trainer zou een goede opvolger zijn? Bosz, heeft heel leuk voetbal laten zien, maar niets gewonnen. Voor de rest zou ik het echt niet weten. Zou Reiziger niet doorgeschoven kunnen worden?

23 januari 2023 om 16:03

Waarom zou Bosz zin hebben in een terugkeer. Van der Sar heeft destijds gekozen voor Bergkamp en Bosz daarmee buitenspel gezet.

23 januari 2023 om 16:09

Tsja waarom, om zijn ego te strelen. In het voetbal zijn principes nooit (zelden) wat waard. Dus als Bosz denkt dat het zijn carrière een boost kan geven dan zal hij dat heus wel weer doen. Bakkie koffie, febo'tje en alles is weer koek en ei.

Ik zit er niet echt op te wachten. Ik heb liever een keer een trainer uit het buitenland die weet wat er nodig is om Europees te presteren.

Maargoed. Wie.

Zolang Ajax genoeg biedt dan moet Feyenoord hier gewoon akkoord mee gaan. Het maakt niet uit dat het een concurrent is. Dit is toch de denkwijze in Rotterdam? ;-)

23 januari 2023 om 16:08

Klopt. Van Twente naar Sparta is een stap zijwaarts.

23 januari 2023 om 16:14

Ja hoor. Als ze genoeg bieden gaan we akkoord. 70 miljoen en we beginnen met praten.

23 januari 2023 om 16:19

Maar wat is genoeg Fct?
Denk dat Twente wel heeft bewezen dat niets moet toch?

Maar buiten dit heb ik niet het idee dat Slot gelijk de stap gaat maken. Slot maakt veel weloverwogen keuzes en met Berghuis in zijn achterhoofd denk ik niet dat hij dit gat doen..

23 januari 2023 om 16:24

Het gaat er om dat je niet een voor eredivisie begrippen toptrainer van de hand doet nu je net bent begonnen met een nieuwe organisatie en route samen met het technisch beleid. Met een nieuwe trainer moet je weer opnieuw beginnen in dit proces.

23 januari 2023 om 17:35

Klopt. De vraag is dan ook wat is genoeg? Ajax moet in ieder geval zoveel betalen dat Feyenoord zowel Zerrouki als back-up van Wieffer en Jans als opvolger van Slot gehaald kunnen worden. Daar FcT niet aan een concurrent wilt verkopen, komen we in de buurt van de transfersom van Antony. Als Ajax daar zelfs geen nee kan zeggen, dan kunnen Feyenoord en Twente dat al helemaal niet ;-)

\waarom zou hij dat in vredesnaam doen. Levert een hoop gezeik op en bij Ajax valt er eigenlijk helemaal niks te winnen. Men verwacht sowieso de titel daar met die bankrekening en de laatste jaren in t achterhoofd. Echter de laatste jaren klinkt men ook vrij heftig over Europees meedoen wat t verwachtingspatroon niet heel lekker maakt.

Als Slot slim is maakt hij dus geen licht schuinoplopende zijstap in NL en gaat hij lekker naar het buitenland als hij dit seizoen goed weet te voltooien.
Of tracht waterreus hier onrust bij de andere clubs te creeeren?

23 januari 2023 om 15:43

Als hij het op de rit krijgt kan je gelijk naar de absolute/sub top als trainer.

''..... naar de pers lekkende types traditioneel meer weg heeft van een politieke partij."'

Grappig dat hij juist destijds een van de ''naar de pers lekkende type'' was.

Ronald Waterreus herhaald wat velen al eerder vroegen. Daar had Ajax direct op moeten reageren, toen AZ hem wegstuurde. Al blijf ik erbij dat Ron Jans óók een goede zou zijn.

23 januari 2023 om 15:49

Had Ajax echt Ten Hag moeten vervangen voor Slot in december 2020?

23 januari 2023 om 16:26

Nota bene stuurde AZ hem pas weg toen hij al bijna rond was met Feyenoord. Vreemde reactie dit.

Hij kan zeker de ideale trainer zijn maar hij gaat onmogelijk weg bij Feyenoord zeker niet midden in het seizoen. Ze zijn midden in een titelrace en gaan niet hun coach verkopen en al helemaal niet aan een directe concurrent. Ook niet voor een hoog bedrag zoals 10 miljoen. Ajax moet gewoon verder zoeken maar goed Schreuder is nog steeds niet ontslagen dus begin daar maar is mee.

23 januari 2023 om 15:54

Niemand heeft het ook over midden in het seizoen.

23 januari 2023 om 16:35

Er staat dat er onmiddellijk bij Slot moet worden aangeklopt en dat er verwacht wordt dat Schreuder er niet meer lang zal zitten. Dan gaat het zeker wel over midden in het seizoen.

23 januari 2023 om 16:36

Nee? Volgens mij zegt Waterreus 'onmiddelijk'

Stel Feyenoord wordt kampioen en Ajax haalt geen champions league dan is de stap tov een stap naar het buitenland niet eens logisch, in de zomer.

Wat een originele invalshoek voor een column. Laat mij nou gewoon wekelijks een column schrijven voor zo'n krant, dan is het tenminste grappig en ik kan het nog zelf schrijven ook, scheelt je de kosten van een ghostwriter. Ik heb verder ook geen verstand van voetbal, dus in dat opzicht verandert het niets.

Overigens zou Slot het denk ik fantastisch doen bij Ajaxl exact de juiste spelopvatting, flexibiliteit en kapsel. Ander voordeel is dat ie itt Schreuder en Ten Hag sowieso wax gebruikt om z'n schedel mooi te laten glimmen.

Ronald Waterreus. Dat hij nog de ruimte krijgt om in de pen te klimmen. Wat is dit een oelewapper van de bovenste plank. Als ik hem bij Rondo iedere keer hoor raaskallen geneer ik mij gewoon voor legendes als Gullit en Van Basten tegenover hem. Wat een suggestie…

Is wel de goedkoopste optie voor Ajax. Ze hoeven de kleding met de afkorting AS niet weg te gooien maar aan Slot overdragen. Win win. Weet niet of Slot nu de redder in nood is voor dit Ajax. Misschien gewoon het seizoen afmaken met de opdracht eerste of tweede worden en finale beker halen. En dan in alle rust op zoek naar een geschikte kandidaat voor de positie van trainer en een nieuwe directeur ipv Van Der Sar.

Dat is pas een optie als hij na Feyenoord eerst ergens anders een job heeft gehad. Eerder niet. Niet rechtstreeks van Feyenoord naar Ajax en dat zou Feyenoord ook nooit toe staan. Na Berghuis moet je dat ook niet willen met al die kleuters die denken dat iemand bedreigen stoer is.

Wat moet hij dan met deze selectie? Stuk ouder en niet significant beter. Dit zou alleen interessant zijn als je hem de sleutel van de club geeft. Schreuder een schop, Huntelaar en Hamstra een schop en Van der Sar een rotschop. Daarna Slot alles laten bepalen, misschien dat hij er dan zin in heeft.

Ze kunnen beter voor die van AZ gaan..die is toch veel beter! past echt beter bij Ajax

Ajax is qua mogelijkheden natuurlijk een stap vooruit voor Slot. Maar wat Slot nu aan het doen is kan hem een absolute legende maken bij Feyenoord en hem een stap vooruit opleveren die groter is dan de stap naar Ajax.

Mocht ik Slot zijn dan zo ik afwachten wat er komende zomer in Rotterdam gebeurd om te bekijken of ik er nog één seizoen echt aan vast zou plakken. Dat zou ik wel enkel doen als hij niet weer de hele boel opnieuw moet opbouwen zoals dit jaar. Dus hooguit een vertrek van Kocku en/of Geertruida als sleutelsspelers en de rest behouden.

Dan denk ik dat er een goede kans is dat het jaar daarna de stap naar een prachtige club in het buitenland mogelijk is. Zeker als Feyenoord dit Europees door weet te trekken.

Vreemd. Ik zie de Feyenoorders hier allerlei argumenten gebruiken doe ze een paar weken geleden rondom de transfer van Zerrouki nog compleet van tafel veegden.

Wanneer het aan de orde zou zijn zou ik als Arne Slot geen seconde twijfelen. Bij Feyenoord heeft hij de laatste 1,5 jaar alles eruit geperst en kan het eigenlijk alleen maar tegen gaan vallen want 95% van de Feyenoorders rekent op het kampioenschap. Bij Ajax daarentegen kan hij alleen maar winnen. Slechter dan nu kan het niet gaan en hij heeft vel meer geld tot zijn beschikking.

23 januari 2023 om 16:18

@korenaar

"bij Feyenoord heeft hij de laatste 1,5 jaar alles eruit geperst en kan het eigenlijk alleen maar tegen gaan vallen want 95% van de Feyenoorders rekent op het kampioenschap."

Zelden zoveel kul in één reactie gezien..

95% van de Feyenoorders rekent op een kampioenschap? Really? 95% van je vriendengroep wellicht, maar hier in Rotterdam zijn we een stuk realistischer en is het mooi als we tot het einde mee kunnen doen.

En op basis van wat kan het alleen maar tegenvallen? Je staat momenteel bovenaan in de Eredivisie en staat in de volgende ronde van de EL met een selectie waarvan er 15 (!) spelers nieuw zijn. Als je aan het einde van het jaar afscheid neemt van bijvoorbeeld Kokcu en nog maximaal 2 spelers, kun je écht gaan bouwen aan een goed elftal dat een serieuze titelkandidaat is en (weer) ver kan komen in Europa.

23 januari 2023 om 18:06

Korenaar wat een zure tukker ben jij, constant Feyenoord bashen, richt je op je eigen club, sneu gast

Krijgen we dit weer? Volgens mij is Feyenoord heel duidelijk geweest. Niet te koop voor Ajax. Misschien na zijn contract.

Slot heeft een contract tot 2025 bij Feyenoord... Feyenoord staat er momenteel ook veel beter voor (niet perse qua financiele situatie, maar meer doelend op de rust binnen de club.

Daarnaast zal Feyenoord, Slot echt niet laten gaan, en zal er dus een monsterbedrag op tafel gelegd moeten worden (gok ik). oftewel, iets wat ik totaal niet zie gebeuren.

een met genieterr. Waterreus denkt alleen aanzijn (psv) belang, dat mag uiteraard maar zal niet gebeuren. Niet nu, niet in de zomer. Zijn volgende bestemming is het buitenland (in 24 of 25). Ajax is een stap opzij maar niet vooruit. Heeft hij niets aan.

Waarom gaat iedereen er altijd maar vanuit dat men voor Ajax wilt werken? Niet iedereen vind Ajax een geweldige club en zoveel meer is er bij Ajax ook niet te behalen.

Ik denk Slot aast op een mooie stap naar het buitenland die hij als tussenstap kan zetten naar de absolute top. Een Bayern Leverkussen of Dortmund niveau zou top niveau.

23 januari 2023 om 18:32

Ajax grootste arrogante club.
Moet je echt niet willen werken en zeker niet met peppi en kokkie tmw. Huntelaar/Hamstra

@kingpark11. Hoe jij het ziet hoeft Slot het niet te zien natuurlijk. Zie Steven Berghuis, die keek er kennelijk ook anders naar dan jij. Als alleen het salaris al ruim verdubbeld wordt weet je niet wat er gaat gebeuren.

Wat een onzin. Ajax heeft na 8 maanden nog niet eens een TD dus alles staat daar stil en zie Schreuder om die rede nog niet zo snel vertrekken.

@kingpark11. Hoe jij het ziet hoeft Slot het niet te zien natuurlijk. Zie Steven Berghuis, die keek er kennelijk ook anders naar dan jij. Als alleen het salaris al ruim verdubbeld wordt weet je niet wat er gaat gebeuren.

Waterreus wil ook weer eens aandacht /facepalm

Ideale trainer voor Ajax? Ja.
Realistisch? Never

@theo. mee eens, maar een speler is weer wat anders dan een trainer. Die kan over 15 jaar (als hij goed genoeg is) echt wel zijn plek vinden maar een speler niet. Financien speelden bij Berghuis ook geen rol, wel de sportieve uitdaging maar wat heeft het hem nu gebracht? In CL wedstrijden toch (te) vaak onzichtbaar.. Ik heb respect voor zijn keuze maar weet zeker dat het hem tegenvalt wat het gebracht heeft. ik denk echt dat Slot meer kijkt naar Ten Hag en een avontuur in het buitenland want uiteindelijk zijn Ajax, PSV (en in mindere mate Feijenoord en AZ) de opleidingsclubs voor het buitenland.

Tjsa er is geen woord aan gelogen, er is momenteel geen betere trainer dan Slot in Nederland, en zie ik graag bij Ajax maar dat gaat niet gebeuren. Slot zet zichzelf op de kaart met Feyenoord nu. Nu dat Lampard op straat staat zou het niet eens zo gek zijn als Everton nu al aanklopt.

waterreus is gewoon een eikel. was ie al en zal ie blijven. het stoort hem enorm dat zijn clubje ook kwakkelt als een alle. die blaze. alle reserves er door heen en lopen ook vast tegen de kleintjes. nu Feyenoord afzeieken dat ze boven hun stand leven door Slot. jammer maar zelfingenomen en prikkelend gelul van waterreus.

Die Ronald Waterzak mort gewoon zijn kop houden
Gewoon weet proberen te stoken..
Hij weet toch hoe gevoelig dit ligt en hij weet niet wat hij met zijn domme uitspraken kan bereiken. Waterzak ga lekker van de pensioen genieten en je tuintje bijhouden.

Gaat toch niet gebeuren..
Wat ik wel had gehoopt, is dat ik vandaag eindelijk zou lezen dat Schreuder de deur wordt gewezen. Maar het lijkt erop dat het nog steeds niet het geval is. Ik blijf hopen dat het de komende 24 uur toch nog gaat gebeuren.. Meest realistische optie is natuurlijk gewoon Bosz. Ik denk dat hij er wel weer wat van zou kunnen maken. Af en toe misschien wat frustratie over het te aanvallende denken en het ontbreken van een plan b, maar slechter dan nu kan het niet zijn.

Er is een reden dat Waterreus zijn stukjes in De Limberger schrijft en niet in een landelijk dagblad.

Waarom nu weer deze discussie? En we hebben gezien wat er gebeurd is nadat Berghuis naar Ajax ging. Denk dat Arne Slot nog wel een paar keer extra na gaat denken voor hij zo'n directe overstap gaat maken. Feyenoord heeft het goed gedaan door Slot aan te stellen. En waarom zou Ajax iedereen bij Feyenoord op moeten halen die goed presteert. Omdat ze Ajax dan kunnen betittelen als 'het Bayern München van Nederland'? Een term die door dezelfde personen is verzonnen.

Snap best dat ajax hem graag zou willen, maar zou een stap naar het buitenland meer logisch vinden nu.

Dat had Ajax al lang moeten doen. Dan maar onrust bij Feijenoord. Maar je moet voor de beste kiezen. Alleen moet Slot dan wel willen.

"de trainer die Feyenoord Ajax-voetbal laat spelen"
Alsof ze bij Ajax een soort alleenrecht hebben op aanvallend mooi voetbal. Ik word zo moe van het stereotype dat Ajax het voetbal heeft uitgevonden en de supporters bij Feyenoord liever naar types als Lex Immers zitten te kijken. Elke keer worden ren je rot middenvelders van subtoppers naar Feyenoord toegeschreven, want hij werkt zo lekker hard. Feyenoord heeft net zo goed mooi voetbal gespeeld door de jaren heen en uiteindelijk wil elke supporter toch leuk voetbal zijn bij zijn club.

De meest onlogische zul je bedoelen. Wat een nepnieuws! Wat een stoker, die Waterkneus! Afblijven van onze toptrainer. Mocht het wel gebeuren, dan halen wij Peter Bosz als zijn opvolger.

Dus een Waterreus die maar wat roept om idereen op te zwiepen is tegenwoordig al "gelinkt" worden aan een overstap? Ik hoorde 2 mensen op straat zeggen dat Haaland wel wat voor Feyenoord zou zijn. Is die dan ook officieel gelinkt?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren