Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Van Gaal maakt opstelling bekend en lijkt succesformatie gevonden te hebben

Laatste update:

Louis van Gaal wijzigt niets aan zijn opstelling voor de achtste finale tegen de Verenigde Staten, zo blijkt uit de opstelling die zojuist bekend is gemaakt. De 71-jarige keuzeheer houdt tegen Team USA vast aan zijn 5-3-2-formatie, waarmee hij afgelopen dinsdag won van Qatar (2-0). Marten de Roon mag het dus weer vanaf het startsignaal laten zien bij Oranje, terwijl Steven Berghuis en Teun Koopmeiners genoegen moeten nemen met een rol als wisselspeler.

Op doel gaat Andries Noppert zijn vierde interland voor Oranje keepen. Voor zich ziet de boomlange sluitpost wederom Jurriën Timber, Virgil van Dijk en Nathan Aké staan. Denzel Dumfries mag de rechterflank bestrijken, terwijl Daley Blind op links de wingback van dienst is. Van Gaal doet dus opnieuw geen beroep op snellere opties als Jeremie Frimpong en Tyrell Malacia. De Amerikanen hebben met Christian Pulsic en Timothy Weah veel snelheid op de flanken.

Op het middenveld houdt Van Gaal vast aan het blok met Marten de Roon en Frenkie de Jong. Laatstgenoemde lijkt in Oranje goed te gedijen met de middenvelder van Atalanta naast zich. Davy Klaassen krijgt tegen de VS zijn derde basisplaats op dit WK. Berghuis en Koopmeiners, die beiden in een enkele groepswedstrijd basisspeler waren, zitten opnieuw op de bank in het Khalifa International Stadion.

Voorin moeten Memphis Depay en Cody Gakpo het gaan doen voor het Nederlands elftal, waardoor Steven Bergwijn wisselspeler is. Bij een overwinning stoot het elftal van Van Gaal door naar de kwartfinale, waarin Argentinië of Australië de tegenstander zal zijn. Bij een nederlaag is het over en uit in Qatar. De wedstrijd staat onder leiding van de Braziliaanse arbiter Wilton Sampaio, die om 16.00 uur het eerste fluitsignaal zal laten klinken in Doha. In Nederland is het duel live te volgen op NPO 1.

Opstelling Nederland: Noppert; Dumfries, Timber, Van Dijk, Aké, Blind; De Roon, De Jong, Klaassen; Gakpo, Depay.

Opstelling Verenigde Staten: Turner; Dest, Zimmerman, Ream, Robinson; McKennie, Adams (C), Musah; Weah, Ferreira, Pulisic.

Is dit de best mogelijke opstelling van het Nederlands elftal?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

tsja wat moet je hierop nou zeggen..

In Louis we Trust?

3 december 2022 om 14:55

Jup, gewoon pijnlijk om die namen te zien. Maar tja dit wisten we al van te voren bij Van Gaal. Die doet wat die wilt en stelt spelers op die de meeste coaches waarschijnlijk niet hadden meegenomen.

In 2014 had die dit totaal niet als ik het tenminste goed herinner maar wellicht omdat het Nederlands elftal toen sterker was dat het minder ter sprake kwam

3 december 2022 om 15:00

Tis echt verschrikkelijk dat er minimaal 4 spelers gewoon niet zouden moeten spelen maar dat van Gaal gewoon alleen zn lievelingetjes opstelt.

3 december 2022 om 15:30

Minimaal 4? Ik kan er met depay slechts vier bedenken. Klaassen, blind en wellicht dumfries als je meer snelheid en aanvallend vermogen wilt met frimpong. Strijdkracht etc heeft dumfries weer meer gok ik zo. De roon naast frenkie komt frenkie ten goede zodat hij zijn rushes kan maken omdat die ander achterblijft. Moet deze zomer ook lekker naar united waar hij de ultieme partner in casemiro kan krijgen.

3 december 2022 om 15:36

Timber achterin zal de vierde wel zijn. Helaas niet in vorm op het moment

3 december 2022 om 15:53

Ach, als het maar ajaksieden zijn die niet spelen .. toch?

3 december 2022 om 16:55

Depay, Blind en Dumfries samen twee goals. Louis is de slimste van allemaal!

3 december 2022 om 17:01

Je moet de reacties eens teruglezen uit het topic over Derksen en Gijp. Genieten, diezelfde lui zullen na deze wedstrijd gewoon doen alsof hun neus bloedt en ze altijd gelijk hebben.

3 december 2022 om 15:01

Succesformatie omdat we er tegen Qatar mee wonnen na 50 minuten aanval op aanval te hebben moeten overleven van de Qatarezen. Man man man.

Je wordt helemaal overlopen op het middenveld omdat die Klaassen maar een beetje rond de 16 van de tegenstander blijft hangen. Dan Blind die achter Dest en Weah aan moet rennen. Wat een circus wordt dit zeg.

3 december 2022 om 15:19

Als Klaassen rond de zestien blijft hangen, staan er nog altijd 8 spelers achter hem. Trouwens, hij is een van de weinige spelers die wel levert. Ik ga me meer druk maken over het totale ontbreken aan vorm bij Depay, waardoor er maar 1 echte aanvaller overblijft (gakpo) die desondanks drie keer heeft gescoord. Dus is het niet meer dan voorspelbaar dat ook deze wedstrijd loopt zoals de voorgaande 3 groepswedstrijden: saai, veel gevlieg en weinig wol....

3 december 2022 om 15:36

Wanneer je geen controle op het middenveld hebt sta je continu onder druk. En daarnaast, wat heeft Klaassen nou echt toegevoegd dan? We kunnen het hebben over de backs, de voorhoede, maar er kan geen bal normaal worden vastgehouden of een fatsoenlijke aanval worden opgezet omdat het middenveld gewoon nergens op lijkt. In dat opzicht draagt Klaassen daar zeker toe bij.

3 december 2022 om 15:48

Wie heeft er meer toegevoegd dan Klaassen buiten Cody om dan?? Ben erg benieuwd.

3 december 2022 om 15:06

in louis we truus

3 december 2022 om 15:15

In Louis Truus trust....

3 december 2022 om 15:17

Louis thrusts in Truus.

3 december 2022 om 15:21

Geen Gakpo maar de Jong wat is er aan de hand met Gakpo

3 december 2022 om 15:36

V gaal doet gewoon aan vriendjes politiek mag hij je al ben je bankzitter speel je wel bij hem.de 1 mag fouten maken of niet in vorm zijn de ander mag dat niet.hij zal ook nooit een blind passeren of wisselen.hij kiest dit systeem omdat blind moet spelen en weinig fouten kan maken.een bijlow zet hij er naast.ik denk dat koeman een blind niet meer oproep en die is wel fan van bijlow

3 december 2022 om 16:00

Ik zou ook kiezen voor veel feyenoorders en ex spelers van Feyenoord. Let maar op.. als die koeman er komt, zonder blind als assistent, komt alles goed. Spelen we de pannen van het dak, worden we Europees én wereldkampioen. Geen doelpunt tegen en per wedstrijd 3 doelpunten vóór.. o ja.. alle interlands worden dan gespeeld in het kuipje

3 december 2022 om 16:47

Er staat toch niet dat er feyenoorders in de basis moeten dat kan ook niet want de veel zijn buitenlands in de feyenoordselectie.v gaal roep te veel bankzitters op die worden bij hem altijd opgeroepen.bijlow was niet in vorm en werd niet opgeroepen een blind een rimmer een klaasen een lang wel .koeman zal dat anders gaan doen

3 december 2022 om 16:57

Crooswijk

De keuzes zijn gewoon beperkt. En je ziet nu dat Dumfries weer zeer belangrijk is. Klaassen is wel heel slecht. Verder gaat het prima.

Vanochtend had ik nog even de hoop dat het een grap was, maar nee. Dit is het echt. Weinig zin in. Het gaat ook niet goed of mooi worden, maar laten we hopen dat Depay of Gakpo maar weer een bevlieging heeft. Of Frenkie gewoon een goeie dag. Voor de rest: Tja.

We gaan het zien. Ik denk dat Klaassen zomaar eens de 1-0 erin kan prikken. Als Louis erin gelooft doe ik dat ook.

3 december 2022 om 14:54

We gaan het zien. Leuk dooddoenertje.

3 december 2022 om 15:04

We gaan het zien en anders kijken we nog wel even

3 december 2022 om 14:59

Iedereen kan die 1-0 erin prikken, met goede aanvoer. Maar alles is zo statisch, dat ik enkel Gakpo weer die 1-0 toevertrouw, wellicht een ingeving van Frenkie. Zelfs corners zijn niet gevaarlijk.

Louis je kunt het kom op jonge

Verschrijkkelijk, maar ach. Hopen op winst

3 december 2022 om 14:58

Winnen we dan krijgt ie toch weer gelijk, onze Louis..

3 december 2022 om 17:10

Misschien heeft ie wel gelijk, zeker met Dumfries vandaag. Klaassen wel erg slecht

Ik blijf het een kutopstelling vinden, maar ik maak zo mn eerste biertje open en plant m'n Oranje 5g chip in m'n Amygdala.

HUP HOLLAND.

3 december 2022 om 14:56

Proost kerel ,aten we hopen dat we door gaan

3 december 2022 om 14:59

Dat is de juiste spirit!

3 december 2022 om 15:01

Dat ik hier op voetbalzone nog iets nieuws mag leren over de anatomie van de mensheid, ik moet zeggen dat het oranje gevoel mij ook nog een beetje ontbreekt dus als je nog een chipje over hebt hoor ik het graag

3 december 2022 om 15:07

WE GAAN JUICHEN! Pas op dat die chip er niet uit klapt.

3 december 2022 om 15:07

Mijn hippocampus staat inmiddels ook op code oranje, zit dan ook al een uurtje langer aan het pils. Geniet van de wedstrijd jongens

3 december 2022 om 15:10

Mijn amygdala draait overuren met Daley Blind op linksback

3 december 2022 om 15:25

Dopamoranje productie op volle toeren

3 december 2022 om 15:32

Tegen de usa moet je toch wel kunnen winnen. Wij hebben veel betere spelers.

Eerlijk tegen Weah en Pulisic moet je toch gewoon Malacia en Frimpong opstellen?

Alweer blind erin. Ik begrijp het niet

3 december 2022 om 14:57

Niemand begrijpt dit. Niemand behalve Van Gaal, Danny Blind en Daley zelf. Het is ook niet uit te leggen

3 december 2022 om 14:58

En een paar verdwaalde Ajacieden die nog steeds geloven dat die aan de bal buitenaards is.

3 december 2022 om 15:20

Ik begrijp het zeker wel, op papier hoort Blind te spelen in deze opstelling. Alleen gezien zijn recente vorm zou je hem kunnen vervangen door Malacia. Zelf vind ik overigens Dumfries slechter dit toernooi dan Blind, dus vreemd dat je dan toch Blind weer noemt.

3 december 2022 om 15:31

Omdat Dumfries beter kan. Blind niet

3 december 2022 om 15:35

Blind past het meest vooruit van alle spelers. Dat is wat van gaal juist meer wilt. Geen tikkies breed maar linies overslaan. Dat is altijd de kracht van blind geweest. De meeste speles durven het niet, hij wel. Echter is hij de laatste tijd nog trager geworden en niet in vorm dus heb je meer aan malacia.

3 december 2022 om 15:37

Fair enough, Blind is ook bij Ajax uit vorm. Maar Dumfries is echt aantoonbaar slechter dan Blind dit WK. Zoveel dreiging komt vanaf die kant van hem en De Ligt/Timber. Veel minder vanaf de kant van Blind en Ake.

3 december 2022 om 17:40

Een goal en een assist 😉

Waarom blijft hij blind opstellen? Waarom geen malacia? 🤦🏽‍♂️

3 december 2022 om 15:07

Omdat Malacia er niet zo veel van bakt

3 december 2022 om 15:21

Nederlander en Ajaxieder.

3 december 2022 om 17:23

Word je er zelf niet moe van? Van Gaal heeft een trackrecord van eigenzinnige opstellingen, en in 2014 was dat met een hele berg Feyenoorders die echt geen wereldtop waren.

Hopen op een bevlieging van Gakpo of een reboundje van Klaassen en voor de rest billenknijpen. Zin in!

En zo kunnen we over een uur inschakelen weer bij het WK schaken!

Ongekend werkelijk. Het is gewoon de Van Gaal show.. Doet precies alles anders dan wat iedereen wil om zijn eigen gelijk te bewijzen. Op basis waarvan moet je Klaassen en Blind nou maar blijven opstellen? Die presteerden voor het toernooi al niks en dit toernooi niet anders.

3 december 2022 om 14:59

Nou ja cijfers liegen niet en die spreken duidelijk in het voordeel van Klaassen en alsmede ook Blind die tot nu toe op het toernooi gewoon goed speelt. We kunnen elke keer wel terugvallen op deze stokpaardjes. Maar een Dumfries of een de Roon spelen duidelijk veel minder, maar dat hoor je dan niemand over. Zo voorspelbaar dus.

3 december 2022 om 15:24

Eigenlijk spelen alleen Noppert, Van Dijk en Ake een steady oké WK vind ik. Gakpo en Klaassen belangrijk qua stats maar ook veel onzichtbaar nog. Andere spelers drama zoals Janssen De Roon Bergwijn Depay Koopmeiners Dumfries De Ligt, of matig, zoals Frenkie Blind en Timber.

3 december 2022 om 15:28

@Hefvermogen

Blind die goed speelt dit toernooi? Al vroeg aan de sterke drank neem ik aan?

3 december 2022 om 15:40

Nee niet nodig, goed voor zijn doen. Wat erachter zit vind ik persoonlijk niet beter presteren. Zodoende we doen het met deze elf, vlammen.

3 december 2022 om 15:03

Klaassen 1 goal en 2 assists dit WK. Voetbaltechnisch ben ik het zeker met je eens, maar doe niet alsof Klaassen helemaal niks toevoegt alsjeblieft.

3 december 2022 om 15:07

Hebben jullie Amerika al een keer zien spelen, word op en neer hollen en daar is Klaassen goed in. Ik denk uur laten razen en tegen houden worden ze moe dan het verschil maken

3 december 2022 om 16:39

Hij laat vandaag wederom zien waarom hij er niet in hoort. Heeft elke bal weer ingeleverd en zonder bal rent hij ook maar wat. Snap niet waarom Berghuis niet speelt.

3 december 2022 om 15:03

Kevintje, Blind Okay , maar Klaassen is met 2 assists en en goal bij evenveel goals betrokken als Gakpo, die buiten de goals om ook nog niet zoveel toegevoegd heeft, het is allemaal erg matig

3 december 2022 om 15:19

Daarom is hij de Bondscoach.....en wij niet of wij het er nu mee eens zijn of niet

3 december 2022 om 15:21

Daar ben ik het volstrekt mee oneens! Ik maak namelijk ook deel uit van zo'n 17 miljoen andere bondscoaches. Maar dan wel aan wal;-)))

3 december 2022 om 17:42

Dumfries ook niet, scoort en geeft twee assists. Blind scoort en assist. Van Gaal heeft vastgehouden en krijgt in elk geval deze wedstrijd gelijk.

Toch echt een matige opstelling. Maar goed het is wel zonder echte verrassingen. Ik denk 2-1

Nou. Dan is het eindelijk klaar. Blind wordt helemaal zoek gestoort daar door die Amerikanen en de roon is te traag. Maar louitje is te eigenwijs om door te selecteren.

3 december 2022 om 17:29

En toch zit je er naast, Nederland wint probleemloos en wordt totaal niet overlopen op snelheid of intensiteit. Dat Blind zelf scoort zegt me niet veel maar is wel poetic justice

Ik blijf Blind op LB een risico vinden. Voegt in mijn ogen niks toe. Aanvallend pover in de omschakeling/verdedigend staat hij imo verkeerd opgesteld

Aardige man die Louis. Heeft Simons toch een mooi vakantie gegund in Qatar!

3 december 2022 om 14:58

Die mag hooguit een aantal minuten invallen en weer terug naar huis met 10 speelminuten op het WK. Het zou me geeneens verbazen als hij helemaal geen speelminuten maakt.

3 december 2022 om 15:26

Je gaat toch niet Simons basisdebuut opstellen in de WK knock out? Tegen een enorm fysieke machine als de VS.

3 december 2022 om 15:46

Leidsehond. Want tegen Arsenal uit werd hij inderdaad overlopen en was hij totaal niet de beste aan de kant van PSV

We kunnen kritiek hebben en dat is terecht. Maar nu spelen we tegen een super aanvallend ingestelde team. De vraag is hoe nu de van Gaal tactiek 5 3 2 gaat werken

Ik word echt zo moe van dat eigenwijze gedrag van Louis. Je moet tegen dit soort tegenstanders juist zelf het spel maken, omdat je anders het risico loopt in de slotfase tegen een 1-0 achterstand aan te lopen.

Voorspelbaar. Het enige dat het verschil kan maken is de inzet en lef om naar voren te voetballen. We gaan het zien.

3 december 2022 om 14:59

Dat is precies het woord dat past bij deze opstelling en wat je er van kan verwachten. Voorspelbaar.
Met een De Roon en Klaassen op het middenveld

3 december 2022 om 15:01

Ja, de creativiteit is ver te zoeken in de basis.

Dit wordt een makkie. 3-1. Maak je borst maar nat Messi ! (of Duke)

3 december 2022 om 17:44

3-1 in de 88e minuut, goed gezien

Dest en Weah tegen Blind wordt wel spannend. Misschien kan iemand wieltjes on Daley's schoenen plakken.

3 december 2022 om 15:04

Kun je nu alleen maar de Blind optikken alsof hij alleen verantwoordelijk is voor het tot nu toe matige spel, de trainer stelt hem op en we gaan zien of hij gelijk heeft alleen al voor al die Blind haters hoop ik al dat Oranje ver komt .

Tot nu toe heeft niemand echt kunnen genieten van het Nederlands elftal, maar zijn we wel door. Ik ben bang dat we dat morgen ook weer zullen zeggen. Ach, als we zo wereldkampioen worden, dan herinner ik me over 20 alleen de titel.

3 december 2022 om 15:10

Je kunt wel genieten als je realistisch bent en met je hart gaat kijken. Nee in Nederland willen we kampioen worden zonder tegen goals en 98 procent balbezit want anders is het niet goed genoeg.

Alle hoop op een overwinning.... Is verloren gegaan

3 december 2022 om 17:32

Misschien toch (weer) veel te negatief geweest?

He jongens wees is een keer positief, Van Gaal doet het ook nooit goed.
2014 zeker vergeten want waren de poule wedstrijden op Spanje na ook een drama en wij weten het resultaat.
Als ze winnen staan wij allemaal weer te juichen en krijgt van Gaal zeker weer alle lof over zich heen.
Ik hou het op een 3-1 voor Nederland simpel omdat ik erin geloof.

3 december 2022 om 15:14

Zo is het Mitch! We kunnen achteraf nog genoeg zeiken mocht het misgaan. Hup Holland!

Ben bang dat blind overlopen gaat worden.

3 december 2022 om 15:28

Ik ben bang dat hij een assist geeft. Dan moet opeens half VZ z'n account verwijderen.

3 december 2022 om 15:51

Ik heb een klein betje gedaan dat hij scoort hehehe

3 december 2022 om 17:34

Nou goed gedaan, hij scoort zelfs. Maar nu 1-2, billen knijpen

3 december 2022 om 20:01

Gabstra ouwe boef. Dat is mooi meegenomen.

Gaal zal wijzen op de fitheid van het elftal. Niet verwonderlijk, ze hebben niets laten zien, mazzel gehad met de poule, tja dan voorkom je blessures, maar vernietig je wel het aanzien van het Nederlandse voetbal.
Hij heeft de spelers gezegd: straks weet niemand meer hope we hebben gespeeld en ze zijn er in gaan geloven. Dat kunnen ze dus vergeten. In Brazilië was het al verdedigend, maar dankzij Robben en van Persie kreeg het wat aanzien, maar verder was het waardeloos. In eigen land gingen trainers verdedigers opleiden. Laten we ajb hopen dat dit niet weer gebeurt

3 december 2022 om 15:12

Leuk en aardig maar de teller staat op 3 finales 0 prijzen. Ik kies wel een keertje voor betonvoetbal als het resultaat er is. Zal moeten blijken overigens of het dubbeltje elke keer de kant van NL op blijft vallen.

3 december 2022 om 15:21

Ik dus niet. Ik verlies liever de finale met mooi en aantrekkelijk voetbal, waarbij ik het publiek heb vermaakt dan winst met afbraakvoetbal.
Ik kan daar van genieten.
Anders krijg ik meer het gevoel dat de overwinnaar zegt: wij hebben jullie helemaal stuk gespeeld, maar als troost zeggen we dat jullie de beker mogen hebben.
Een vader die tegen zijn zoon zegt; zeg maar dat jij gewonnen hebt

3 december 2022 om 17:37

Cas, maar zo was het in bijv 1974, nl beter, dld de beker. Ik geloof niet dat de meerderheid daar blij van werd. Iedereen zijn eigen voorkeur maar 1974 is vooral een nationaal trauma

Nou dan zien we oranje dus zondag landen op schiphol airport.

Met deze opstelling neem ik aan dat het vliegtuig al met ronkende motoren klaar staat om het gezelschap naar Nederland te vervoeren.

3 december 2022 om 15:15

Simons en Lang schijnen al in het vliegtuig te zitten.

Het is dat Malacia redelijk geduldige jongen is, andere spelers hadden denk ik gelijk het vliegtuig terug naar huis gepakt wanneer ze zien dat Blind weer staat opgesteld. Maarja moeten er maar weer vertrouwen in hebben.

Maar 2 aanvallend ingestelde spelers. Wordt een lastige avond voor ze denk ik.

Dit oranje moet zo snel mogelijk worden afgestraft.

3 december 2022 om 15:07

nee. Juichen !!

3 december 2022 om 15:15

Partypooper, we gaan lekker JUICHEN vandaag. Viva Hollandia!

Zonde.
Hier had je eindelijk gerechtvaardigd een betere opstelling neer kunnen zetten. Tegenstander is van meer formaat dan Qatar, heeft genoeg doorzettingsvermogen en werkpaarden in de ploeg.
Jammer dat ie dan met zo'n beperkte opstelling voor de dag komt.

Ik had toch echt Xavi voor Klaassen opgesteld, Koopmeiners voor De Roon en Malacia voor Blind.

Met de spelers die er nu staan wordt het weer een heel voorspelbaar, non-dynamisch traag getik waar niemand vrolijk van wordt.

Nu maar weer hopen dat of Memphis of Gakpo individueel iets kunnen bewerkstelligen.

3 december 2022 om 15:18

Gelukkig ben jij geen bondscoach!

3 december 2022 om 16:06

Ja gelukkig!

Dat iedereen hier nog van staat te kijken. Van Gaal werkt heel simpel: wint hij met beladen spelers, laat hij ze staan. Lukt het niet, gaat het anders.

Frank de Boer met charisma.
Niks meer en niks minder.

3 december 2022 om 15:31

Allebei kampioen van Amsterdam, Rotterdam en Eindhoven inderdaad 💪🏻

Och jongens, de reservebondcoaches zijn ook allemaal weer lekker actief en iedereen weet het weer beter.. Maak je toch allemaal eens niet zo druk om de opstelling. Louis hoort je niet, leest dit niet en al deed ie dat wel dan had ie waarschijnlijk schijt aan je mening. Potje bier opentrekken, potje voetbal aan en je ziet wel wat er gebeurd. Winnen ze, mooi nog een potje tegoed. Verliezen ze, helaas WK voorbij

Als de sterren goed hadden gestaan hadden we vanavond met onderstaand elftal gespeeld. Wat een drama spelers staan er op het veld.

Bijlow; Frimpong, Van Dijk, Ake, Malacia; De Jong, Gravenberch, Wijnaldum; Danjuma, Depay, Gakpo

3 december 2022 om 15:29

Je vergeet Kongolo en Martins Indi en Clasie,

3 december 2022 om 15:42

Grappige opstelling. Twee witte jongens. Geen idee of dat bewust is. Wat Wijnaldum daar doet is me een raadsel trouwens. Dan kan je Strootman ook wel opstellen. Gakpo van rechts weet ik ook niet. We hebben gewoon te weinig smaken buitenspelers, dat heeft Louis toch wel door.

3 december 2022 om 15:44

Nee daar was ik me even niet bewust van. Voor mij is iedereen 1 kleur.

3 december 2022 om 15:52

Snap ik, viel me toevallig op.

Bijlow,

Dumfries, Timber, van Dijk, Ake, Malacia,

Berghuis, Simons, de Jong,

Bergwijn, Gakpo

Dat was mijn opstelling geweest.. Maar ja zo zijn we 17 miljoen bondscoaches in Nederland...

3 december 2022 om 15:33

Geen gekke opstelling hoor. Maar drie vragen, waarom Dumfries en Bergwijn terwijl die veel slechter presteren dit WK dan bijvoorbeeld Blind of De Roon of Depay, die je er wel uithaalt. En waarom Simons nu basis zetten terwijl die heel ielig is, nog niks heeft laten zien, en je in de knock out zit? Nogmaals, op zich eens dat jouw namen ook zouden kunnen, ik vind het alleen niet een enorm verschil maken met wat Louis nu het veld in stuurt.

Nou maar geld ingezet op winst USA en Gelijkspel....allebei dik winstgevend. Word het misschien toch nog een leuke wedstrijd

Lekker man !! Winnen we gaan we door. , verliezen we dan gaan we naar huis . Meer keus is er niet, een kans van 50/50.

3 december 2022 om 15:40

PSVers de zelf ook een matige eerste seizoenshelft hebben er in zetten is dus lood om oud ijzer. Dit team raakt ingespeeld.

Eigenwijze ouwe Louis. Stel nou Malacia op, ruim een Blind op, die gaat weer tig keer zijn speler in laten lopen. USA gaat genieten van die flank. De Roon en Klaassen zorgen ook niet voor balans op dat middenveld. USA moet echt genieten van deze opstelling.

3 december 2022 om 15:49

Gebruik invallers op de verkeerde plek, sla jongens als Simons in topvorm over. 'Je moet je plek verdienen'. Gooi al je vertrouwen op Noppert, die bij lage ballen vrij matig is. Je 5-3-2 pakte eerder leuk je uit in Brazilië, gejat van Koeman en met veel Feyenoorders, maar die automatismes heb je nu niet. Anti-fucking-voetbal. Hoop bijna dat USA je hele achterlijke plannetje keihard afstraft.

Vreemde opstelling.. Zeker met hun aanvallende backs en middenveld die ineens bij de doel kunnen opduiken ga je met Klaassen, de Roon en Blind starten.

Maar goed laat me natuurlijk verrassen! 🟠Come on Holland! 🟠

Naja, prima. Laat Amerika het direct afstraffen... Kunnen we de 2e helft nog ff genieten van Vincent Janssen & Wout Weghorst! Hup Holland Hup!

Er staan maar twee spelers met aanvallende intenties aan de balin het veld het is imo niet genoeg voor de winst

Wat veel mensen vergeten is dat in 2014 Robben er was en hij het team droeg. Depay is niet slecht vanwege geen wedstrijdritme, hij speelt altijd zo. Ik zie NL niet winnen..

Ok dan gaan we gewoon lekker vroeg naar huis

De kwaliteitsimpuls die je krijgt als je Klaassen voor Simons vervangt

Blind en Klaassen zijn echt belachelijk sorry maar hoe gaan die tegen de grote landen spelen

3 december 2022 om 16:54

Jij bedoelt die grote landen die al wedstrijden verloren hebben terwijl oranje ongeslagen is?
Ik vond het ook niet om aan te gluren eerlijk gezegd, maar ik begin stiekem steeds meer te genieten van de counter leeuwen van van Gaal

Lekker blijven janken jongens. Typisch die figuren die alleen kijken als er een EK of WK is.

Dit is toch wel heerlijk voor alle doemdenkers.. wat zouden die backs van Amerika ons een pijn doen, we zouden overlopen worden en naar huis gestuurd worden.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren