Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Van Gaal wordt gevraagd naar trainersvacature België: ‘Ik heb erover nagedacht’

Laatste update:

Louis van Gaal is vrijdag tijdens de persconferentie gevraagd naar de vacante trainerspositie bij de Belgische nationale ploeg. Bondscoach Roberto Martínez besloot donderdag na de eliminatie de handdoek in de ring te gooien en op te stappen bij de Rode Duivels. In de Belgische media werd vervolgens al snel de naam van Van Gaal genoemd. De 71-jarige oefenmeester zei opvallend genoeg niet bij voorbaat 'nee'.

Een journalist van Het Nieuwsblad vroeg Van Gaal naar de vacante trainerspositie bij de Rode Duivels. "In België zijn wij een beetje jaloers op jullie uiteraard. Ik zag op enkele websites uw naam opduiken als potentiële bondscoach voor België. Is dat iets wat u ziet zitten, om met uw vrouw naar België te verhuizen?", werd Van Gaal voorgelegd. "België is een mooi land met hele vriendelijke mensen", aldus Van Gaal enigszins cynisch. "En Knokke is een heel mooi strandpaleis. Dus ik heb er al over nagedacht."


Het Belgische journaille raakte duidelijk geprikkeld door de uitspraken van Van Gaal en ging erop door. "Wat is er nou voor nodig om u, en uw vrouw Truus uiteraard, te overtuigen?", vroeg een andere journalist. "Je hebt het heel goed aangeduid. Je moet mevrouw Truus overtuigen", aldus Van Gaal. "Nee, dat is het niet. Ik kan altijd vrij alle beslissingen nemen. Maar er zijn bepaalde landen waar ik niet naartoe ga. En Truus zeker niet. Zo simpel is het. Volgens mij zijn we hier met Nederland bezig. Wij willen wereldkampioen worden en we hebben nog vier wedstrijden te gaan. Daarna gaan we wel zien of er aanbiedingen komen."

Van Gaal heeft een contract bij de KNVB tot en met het WK. Daarna neemt Ronald Koeman het stokje van hem over. "Ik heb al in een interview in de Nederlandse media gezegd dat als wij wereldkampioen worden, de voetbalwereld zo opportune is dat er aanbiedingen komen. Dat weet ik ook. Maar we zijn nog geen wereldkampioen. En als ik de Nederlandse media moet geloven worden we dat ook niet", zegt Van Gaal, die tijdens zijn trainersloopbaan alleen bondscoach was van Oranje. België is echter niet helemaal onbekend terrein. Tussen 1973 en 1977 droeg hij als speler het shirt van Royal Antwerp FC.

Tot slot werd Van Gaal gevraagd naar de vroegtijdige uitschakeling van de Belgen. "Ja, wat is verrassend? Wij hebben de laatste twee wedstrijden ook gewonnen van hen. Er spelen voetballers in die echt geweldig zijn, vind ik. Als je ze individueel beschouwt. Maar het gaat in mijn ogen altijd om het team. Ik kan dat niet goed beoordelen, want ik ben niet op de trainingen geweest en zie niet alle wedstrijden. Ik heb wel de laatste wedstrijd (tegen Kroatië, red.) gezien. Die hadden ze gewoon moeten winnen en dan hadden ze zich gekwalificeerd. Voetbal is niet alleen techniek en tactiek. Er komt ook geluk bij kijken."

Zie jij Louis van Gaal nog aan de slag gaan bij België?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Laten we het hopen als Nederlanders, kan hij morgen al beginnen?

2 december 2022 om 12:38

Nou laten we het hopen van niet… eerst nog de beste van Qatar worden ;-)

2 december 2022 om 12:44

Eerlijk gezegd heb ik liever v Gaal dan Koeman als bondscoach. Oke hij heeft nu rare formatie, maar LvG is gewoon de betere trainer.

2 december 2022 om 13:39

Ik denk dat Louis vooral de betere people manager is. Hij vult het trainerschap in ieder geval goed in, dankzij zijn eeuwenlange ervaring en zijn vertrouwen in spelers zelf.

2 december 2022 om 12:45

Van mij mag hij elke wedstrijd zo saai voetbal laten zien als tegen Qatar. Als we daarmee wereldkampioen worden dan ben ik er niet minder blij om.

2 december 2022 om 14:03

Daar wordt je alleen met vreselijk veel mazzel en een wonder wereldkampioen mee. Onderaan de streep gaat de wedstrijd tegen de VS waarschijnlijk al loodzwaar zijn als je naar het spel kijkt. Die tactiek werkt echt voor geen meter.

2 december 2022 om 12:55

Danny Blind mee als assistent en misschien kan Daley Blind zich naturaliseren als Belg.

2 december 2022 om 13:03

Straks komt Koeman en die gaat waarschijnlijk toch doorselecteren. Een speler als Blind wordt te oud om mee te laten doen voor volgende toernooien en als Koeman ook voor Blind kiest dan moeten we maar ophouden te zeuren. Dan zien wij het gewoon allemaal verkeerd en kan elk argument tegen Blind de prullenbak in.

2 december 2022 om 13:09

Doorselecteren? Behalve Blind lijkt niemand daarvoor in aanmerking te komen toch?

2 december 2022 om 13:40

Dat gejank op Daley, het blijft zielig. Alsof hij niets voor het NL voetbal betekent (heeft).

2 december 2022 om 14:05

Mua, dat 'gejank' komt wel ergens vandaan. Die is gewoon al meerdere jaren een zwakke schakel. Het mag allemaal wel wat minder denigrerend, maar kritiek is meer dan terecht.

2 december 2022 om 15:52

Dat hij veel betekend heeft maakt momenteel toch niet uit? Presteren.

2 december 2022 om 13:01

Wat n achterlijke reactie, er zoveel azijnzeikers en val jij ook onder.
Italië speelt altijd defensief voetbal en dat doen wij nu dus ook. Dit heet resultaat-voetbal.
Je jan 433 gaan voetballen, maar dan word je weggespeeld met snelle tegen counters.
Dus het systeem 532, kan ook naar 352 werkt tot op heden heel goed.
Ik win liever met lelijk voetbal dan met 80% balbezit en dat iedereen zegt, wat waren jullie goed, jullie hadden echt moeten winnen.
Als Schreuder dit ook had gedaan, met de kwaliteiten die ajax nu heeft, waren ze misschien nog wel in de CL.

2 december 2022 om 13:06

Maar er zit ook iets tussen defensief voetbal en mooi/aanvallend voetbal in. Het baltempo is schrikbarend laag en er is nauwelijks creativiteit op het middenveld en voorin. Niet voor niets een negatief record tegen Equador met de minste doelpogingen op een WK sinds het gemeten wordt volgens mij.

Nederland heeft gewoon ontzettend veel geluk dat het in een poule zit met de zwakste landen van het WK maar dat mag geen reden zijn om te zeggen dat het goed is omdat we 7 punten hebben en door zijn. Het is gewoon onwijs slecht en als wij bij Japan en Spanje hadden gezeten waren we ook gewoon klaar nu.

Puur geluk met de loting en niets anders!

2 december 2022 om 13:29

Hoezo? We staan nog in de 8e finale. Ik zie NL ook wel willen van de VS en dan staan we in de kwart, als we daar stranden vind ik dat Nederland een prima WK heeft gehad. Bijna alle spelers zitten in een vorm dip dus dan is gewoon het onderste uit de kan gehaald. Laten we allemaal niet zo negatief doen, ieder land barst los en viert feest als ze door zijn en in NL zijn we boos of zo dat we door zijn? Je wordt er haast niet goed van joh.

2 december 2022 om 14:06

Onderste uit de kan? Je tegenstanders tot de kwartfinale waren Senegal, Ecuador, Qatar en de VS. Dat is de hele reden dat er nog positiviteit is. Had dit spel laten zien in de poule van Duitsland en je ging waarschijnlijk met het schaamrood op de kaken naar huis.

2 december 2022 om 14:21

Ecuador speelt ook gelijk tegen de Argentinië's en Brazilië's van deze wereld en ik wil eerst engeland wel is zien tegen senegal. Dat zijn echt niet leuke landen om tegen te spelen. Tuurlijk is het voetbal niet goed, dat ziet iedereen wel. Alleen we zijn er als nederlanders ook meester in om het goede te goed te maken (noppert is ineens 20 miljoen en gakpo 100 miljoen) en om het slechte heeel slecht te maken (iedereen vorm dip, blind kan zogenaamd niks, van dijk speelt alleen maar breed, denzel kan niet voetballen, frenkie is balletje breed en noem t allemaal maar op). Ik denk dat we het veel praktischer moeten bekijken, zo'n toernooi gaat niet om mooi slecht of goed, en al zeker niet als spelers/trainers zijnde zelf, winst = winst. Zolang ze er nog in zitten is er niks aan de hand, kritisch zijn is goed, maar we moeten niet doorslaan.

Dan wens ik België veel succes met het doorstromen en ontwikkelen van creatieve talenten... Wel leuk voor de oudjes bij België, die kunnen dan dus nog mooi een toernooi meepakken.

2 december 2022 om 12:43

Gouden generatie is over 4 jaar ook te bewonderen in VS en Mexico dan. Vetongen op zijn 39e, Alderweireld 37, Hazard in een scootmobiel. Moet lukken, zolang ze maar in dienst van Louis spelen en niet teveel hun eigen creativiteit te loop laten gaan.

2 december 2022 om 12:48

Huh? Van Gaal laat juist vaak nieuwe spelers debuteren en zet een nieuwe generatie op. Zo legde hij toch ook de basis bij bayern?

2 december 2022 om 12:57

Helios1985. Zolang het maar keurkorps knaapjes zijn ja. Op het moment dat het nodig is, dan mogen zij niet spelen. Dan komt die op te proppen met non-voetballers die vooral heel veel werken en zo weinig mogelijk op intuïtie doen.

2 december 2022 om 13:01

Keurkorps knaapjes als Depay, Lang en Simons? Van Gaal heeft al lang en breed aangetoond met verschillende persoonlijkheden om te kunnen gaan.

2 december 2022 om 13:13

Laat Lang en Simons nu wel nog minuut gespeeld hebben op dit Wk... ;-)

2 december 2022 om 13:40

Yamiown. Ja en daarvan zijn Lang en Simons alleen mee omdat de selectie vol moet. En Depay is de ervaren jongen die in de spits staat. Alles erachter dat moet in de maat lopen en vooral geen risico's nemen.

Ik zie Van Gaal na Nederland nog een klus aannemen als bondscoach bij Belgie of een ander mooi Europees land

2 december 2022 om 12:49

Je hebt open deuren in trappen en je hebt dit. Haha, ja hey misschien zouden ze Truus moeten overtuigen!

Zou een goede coach zijn voor Marokko.

2 december 2022 om 12:43

Marokko is denk ik niet een land waar Truus naar toe wilt. Aangezien daar vrouwenrechten structureel geschonden worden. Hij laat zijn keuze ook afhangen van wat Truus wilt zoals hij zegt

2 december 2022 om 12:58

Louis en Truus wonen aan de overkant in de Portugese Algarve. Eenzelfde afstand als van Amsterdam naar Parijs

2 december 2022 om 13:12

Ben jij wel ooit in Marokko geweest want vrouwen worden daar gewoon met respect behandeld en hebben de vrije keuze om een hoofddoek te dragen. Of zeg je dit alleen omdat het net als Qatar een islamitisch land is?

2 december 2022 om 13:15

Wauw heb je echt niks anders kunnne bedenken om Marokko een dauw te geven belachelijke antwoord met je vrouwenrechten structureel geschonden worden gatverdamme daar worden de rechten echt niet geschonden wat een onzin

2 december 2022 om 13:16

Ik ben zelfs meerdere malen in Marokko geweest (agadir, Marrakech en Casablanca). Als je verhalen leest over dat als je als vrouw niet kunt bewijzen dat je verkracht bent risico loopt om de gevangenis in te gaan vanwege seks voor het huwelijk, dan is het nog geen land waar de vrouwenrechten top zijn. Lees dit heeft niets met de Islam te maken, maar met de cultuur. Volgens de Islam moeten vrouwen inderdaad zelfs nog beter dan een man behandeld worden(quran:vrouw mag leefgeld van de man vragen, man niet van de vrouw)

2 december 2022 om 13:26

Haha in Marokko heb je, als vrouw, tenminste vrijheid. Ben meerdere keren in Marokko geweest en daar lopen de vrouwen, waar ik ben geweest, er aardig westers bij. Helemaal als ‘buitenlander’ in Marokko zullen er geen problemen zijn.

van Gaal had wel veel meer uitgehaald van dit team dan de trainer die ontslag heeft genomen. Waar van Gaal wel goed in is, is echt een team maken. En dat is hetgeen wat er niet was bij Belgie. Kwalitatief zijn ze zowel op het middenveld als aanval en keeper beter dan NL.

2 december 2022 om 12:48

Klopt. Doodzonde dit voor belgië. Je zag dat na de aanvallende wissels in de 2de helft België heerlijk begon te spelen. Daar zag je de potentie van dit team. Met trossard, de ketelaere, carrasco, doku, thorgan, de bruyne, lukaku heb je echt wel genoeg aanvallende krachten & creativiteit. Dan heb je ook nog tielemans & dendocnker op het middenveld met lavia en onana als talenten daarachter

2 december 2022 om 13:08

Klopt, ik had van Gaal wel als bondscoach van de Belgen willen zien op een eindtoernooi. Maar wel met dit team (of 2, 4 of 6 jaar geleden). Ik denk dat een eindoverwinning er serieus in had gezeten. Voor het opbouwen van een hele nieuwe selectie, wat de nieuwe coach wel te wachten staat, is van Gaal in zijn huidige staat misschien niet zo geschikt.

Als Van Gaal de energie op kan brengen, dan zou het een mooie klus zijn. Het belangrijkst voor hem zal zijn dat hij wel beseft dat de “Gouden Generatie” eigenlijk wel klaar is en dat er stevig door geselecteerd moet gaan worden.

Ik zie veel negatieve berichten over de capaciteiten van Martinez, maar mensen vergeten nog even voor het gemak wat een wanprestatie Marc Wilmots wel niet leverde. Dat waren pas echt twee verspilde toernooien waar je echt tegen de lamme en de blinde uitvloog. Voor mij waren dat toch wel echt de toernooien waar Belgie iets had moeten kunnen winnen. Toen waren de toppers nog jong en hongerig en had je met Kompany, Vertonghen en Alderweireld ook gewoon een defensie die op hun top waren. Onder Martinez waren weliswaar De Bruyne en Hazard op hun top, maar was de defensie weer in hun nadagen. Ja Martinez heeft het dit WK slecht gedaan, maar de twee toernoeien daarvoor heeft hij gewoon het maximale eruit gehaald.

2 december 2022 om 13:04

Ik ben het nogal oneens met je verhaal. Eruit tegen de lamme en de blinde? Op het WK in Brazilië gaan ze eruit in de kwartfinale tegen Argentinië? Verder was er weldegelijk een verzachtende omstandigheid tegen Wales. Want toen lagen Vertonghen, Vermaelen en Kompany er allemaal uit tegen Wales waardoor je met Denayer en Jordan Lukaku moest aantreden. Wat trouwens niet wegneemt dat Wilmots een tactisch onbenul was.

En ook over Martinez ben ik het oneens. Top op het WK in Rusland, daarbuiten matig en allerminst het maximale eruit halende. Je kan toch niet beweren dat het EK vorig jaar het maximaal eruit halen was?

Uiteindelijk zijn zowel Wilmots als Martinez coaches geweest die het even goed gedaan hebben en zeker een verdienste hadden, maar beide minstens een jaar of twee te lang hebben mogen aankloten wegens een niet ambitieuze voetbalbond.

2 december 2022 om 13:09

Om nu Argentinie, nota bene finalist op WK 2014, als de 'lamme en de blinde' te catalogeren gaat me wel iets te ver:-) Was overigens het eerste grote toernooi voor deze generatie. Als je dan in de kwartfinale verliest van de uiteindelijk finalist, kan je moeilijk zeggen dat het een gemiste kans is.

EK 2016 was een absolute schande, dat dan wel weer want van Wales mocht Belgie nooit verloren hebben en zeker niet aangezien ze nog 1-0 voorkwamen.

Ook op WK 2018 en EK 2021 werd Belgie overigens uitgeschakeld door de uiteindelijke winnaar (respectievelijk Frankrijk en Italie)

2 december 2022 om 13:17

Met Van Gaal als trainer hadden we een hele grote kans om tijdens 18 en EK 20 (21) in de finale te staan.
Is gewoon een toptrainer, die alles perfect kan zetten.
Want Martinez niet kan.
Nu is het te laat voor Van Gaal, de beste man gaat na Holland gewoon genieten van zijn pensioen.

2 december 2022 om 13:20

@lierse en Thenry, ja ik schaar Argentinie daar ook onder. Dat elftal was echt niet zo goed . Ze halen met alle geluk van de wereld de finale. Belgie had die wedstrijd gewoon moeten winnen maar op de een of andere manier waren ze compleet impotent. Komop zeg het spelersmateriaal van de Belgen was toen gewoon geweldig. Dat je daarna tegen latere winnaars als Frankrijk en Italie eruit vliegt kan eenmaal gebeuren. Maar ik (en ook al ben ik een fan van Messi) weiger dat Argentinie als een sterk elftal te beschouwen. Daar hadden de Belgen gewoon van moeten winnen.

2 december 2022 om 13:33

Eerste toernooi ooit voor die jongens. En dan 1-0 verliezen van Argentinië is echt nooit een schande.

Ik zit zelf eigenlijk in de Hein tunnel momenteel. Tactisch zowat de sterkste coach en na al die jaren Gent ziet hij dat ook nog wel zitten lijkt me. Van Gaal hadden ze na het EK moeten aanstellen, nu moet er iemand komen die zich jarenlang aan het project kan verbinden.

Ook wel hilarisch hoe hard de wind gekeerd is bij sommigen trouwens. Van Gaal is op een maand tijd van de Messias naar iemand die zo snel mogelijk weg moet gegaan.

2 december 2022 om 13:16

Hoe hij gisteren, al lachend, zei: 'als het vaderland roept, dan moet je gaan...', was misschien een teken aan de wand?

Ik heb altijd gehoopt op Preud'homme maar ik denk niet dat die nog de energie heeft om zo een job aan te nemen. Lijkt me een beetje een Gerets-verhaal te worden: nooit beschikbaar op de momenten als het kon en wanneer het kan, willen/kunnen ze het niet meer.

En Hein, mja... lijkt op het eerste zicht een logische keuze. Maar als ik dan denk aan zijn Anderlecht of Genk periode, waar de druk toch iets hoger is dan bij Gent , dan begin ik toch wat te twijfelen.

2 december 2022 om 13:23

Wat heeft Prudhomme internationaal nu gepresteerd? Bij Brugge was hij in de CL gewoon echt kansloos laatste in een niet al te moeilijke pool. Ok het spelersmateriaal was toen niet hetzelfde als de Bruggenaren dat nu hebben, maar dan nog. Eeen beetje tactische coach moet toch wel iets van resultaat kunnen halen. Zeker tegen een ploeg als Kopenhagen. Ik vind Hein wel een goede optie, maar ook hij maakt de laatste jaren toch wel een uitgerangeerde indruk. Bij Anderlecht was het 3 keer niks en nu ook bij Gent is het enkel cava zoals jullie Belgen dat wel eens zeggen. Ook zijn fratsen die breed in de media worden uitgemeten is ook niet altijd even handig voor een aspirant bondscoach.

2 december 2022 om 13:36

Preudhomme zijn palmares spreekt voor zich bij Gent, Twente, Brugge en in mindere mate al-Shabab. Hem afrekenen op de CL doet echt enorm veel af van de stappen die hij eerder zette met Brugge (want die zaten in een klote periode).

Genk is te lang geleden om Hein nog op af te rekenen en Anderlecht is gewoon een kutzooitje gebleken, zeker in die periode. Hij heeft het tactisch vernuft en het kan inderdaad een vermoeiende kerel zijn, maar dat is toch minder het geval bij een bondscoach door de weinige kerel dat ze elkaar zien. Geef hem kwaliteit (kijk naar Gent in het kampioenenjaar en vooral in de CL het jaar erop) en hij kan er heel wat mee.

Mij lijkt het de ideale trainer voor een langetermijnproject, want dat is nu wel nodig.

2 december 2022 om 13:41

Wat denk je over de optie om Thierry Henry door te schuiven als bondscoach met eventueel Vermaelen en een ervaren assistent ernaast? Toch een prachtig boegbeeld als bondscoach

2 december 2022 om 13:59

Nooit doen. Heeft nog nergens bewezen ook maar een beetje een bekwame trainer te zijn. Als hij een boegbeeld wil zijn, dan is dat maar als assistent.

2 december 2022 om 15:29

Als het niet draait, gaat Hein niet goed om kunnen met de media. Die gaat dan echt wel beter met de media moeten leren omgaan in mindere periodes.

Tactisch is hij wel goed, maar op clubniveau is wel al gebleken dat dit ook alleen maar het geval is als hij de juiste spelers voor zijn systeem heeft. Zijn tactiek aanpassen aan de spelersgroep die hij heeft, heb ik hem bij Gent nog niet zien doen. Die juiste spelersgroep heeft hij bij Belgie momenteel niet. Lukaku en Hazard zijn geen spelers die ik optimaal zie renderen onder hem, al is dat bij Hazard wel van minder belang geworden.

2 december 2022 om 15:59

Lukaku in een depoitre-rol zie ik eigenlijk nog wel werken eerlijk gezegd. Verder kan het me ook m’n reet roesten hoe hij met de media omgaat. Die zijn toch nooit tevreden.

Uiteindelijk gaat de volgende coach sowieso een gok worden. Dan vind ik Hein nog wel een goede eerlijk gezegd. Preud’Homme zijn laatste passage bij Standard was eigenlijk een blamage en die staat nu toch echt al een tijd los van de directe voetbalwereld. Al zou ik hem zeker ook geen slechte keuze vinden.

En eigenlijk, als van Gaal er zin in heeft tot 2024 dan is dat de beste coach die we ons kunnen wensen.

2 december 2022 om 16:45

Lukaku is een volledig andere voetballer dan Depoitre. Depoitre is een targetspits die hard werkt zonder bal, wat op het niveau van de Belgische competitie goed werkte onder Hein. Cuypers is daar nu zeer gelijkaardig in, al vult hij die rol wel iets anders in. Lukaku is op internationaal niveau meer een spits die de bal in de diepte nodig heeft en niet te vaak moet aangespeeld worden met zijn rug naar doel. Ik heb Lukaku daarbij nog niet vaak een volledige match druk zien zetten op de verdedigers van de tegenstand. Maar ja, ik ben het wel ermee eens dat hij niet de slechtste keuze zou zijn, alleen heb ik mijn twijfels of hij het beste uit Lukaku kan halen. We hebben al meerdere keren gezien dat Lukaku alleen top is als hij goed gebruikt wordt. Het is geen spits zoals Haaland die in elk systeem erop los scoort.

Als het tussen Belgische kandidaten gaat hoop ik zelf op Kompany. Als je naar Anderlecht kijkt dit seizoen heeft hij het zo slecht niet gedaan daar en bij Burnley is die echt geweldig bezig. Hij kan ook heel goed met jonge spelers werken.

Preud'homme was 10 jaar geleden leuk geweest. Nu heb ik mijn twijfels. Zelfs tijdens zijn laatste jaren bij Club had ik al het gevoel dat hij wat uitgeblust overkwam en bij Standard was dat nog veel erger inderdaad. Misschien dat het vuur wel weer is aangewakkerd na zo een lange pauze.

2 december 2022 om 16:50

Druk zetten gaat er niet inzitten inderdaad. Maar bij Inter in zijn beste seizoen speelde hij in balbezit wel een beetje als Depoitre. Echt een kapstok die de aanval mee opzette.

Kompany is wel echt vroeg vind ik. En dan heb ik het eerder over zijn carrière dan over het vertrouwen in hem als trainer. Maar op zich zou ik noch met Hein, noch met Kompany, noch met Van Gaal en zelfs met Preud’Homme echt niet ontevreden zijn.

Ik zou mij van Gaal heel goed kunnen voorstellen als bondscoach van Belgie. Als ik kijk naar hoe hij momenteel Oranje laat spelen, zwaar achterover leunend, dan lijkt mij dat helemaal op het lijf van de Rode Duivels geschreven. Ik vraag mij alleen wel af hoeveel ervaring er binnen het team over blijft na het W.K. Ik vermoed dat de Belgen zullen moeten gaan bouwen aan een nieuw team omdat spelers als b.v. Vertonghen en Alderweireld zullen stoppen. Vraag is in hoeverre dat een job voor van Gaal is.

Ik zie het hem nog doen ook, indien hij daarvoor gevraagd wordt. Heerlijk man, vakman pur sang die Louis.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren