Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Ruud van Nistelrooij duidt welke grote stap PSV als elftal nog moet zetten

Laatste update:

Ruud van Nistelrooij heeft een heleboel zaken gezien die debet waren aan de nederlaag van PSV tegen AZ. De coach oordeelde hard over zijn eigen team en zag veel fout gaan, waardoor de Alkmaarders via een goal van Vangelis Pavlidis met de 0-1 overwinning konden gaan lopen. Vooral de opbouw en de accuraatheid van de passing kon niet op goedkeuring van Van Nistelrooij rekenen.

De trainer uit Geffen kon haarfijn uitleggen waarom zijn ploeg verloor van AZ. "Te veel spelers haalden hun niveau niet en we geven de goal weg in onze eigen opbouw. Dat was heel erg onnodig, heel erg slecht. Over het algemeen hadden we heel veel moeite om rust te hebben, vooral aan de bal. Als het niveau niet goed is en je ook onrustig bent, dan wordt het moeilijk. Toch hebben we nog aardig wat kansen gekregen."

Spelers als Cody Gakpo, Érick Gutiérrez, Philipp Max en Noni Madueke hadden kunnen scoren voor PSV. Dat lieten ze na en eigenlijk wilde Van Nistelrooij het ook niet te lang hebben over het missen van die kansen. "We hadden te veel foute passes, te veel slordigheden. Daarnaast waren de voorzetten niet zuiver en de corners en spelhervattingen niet goed genoeg. Dat zat hem niet in de wil, want iedereen probeerde het, maar uiteindelijk was het een slechte prestatie."

De druk van het 'moeten' na het gelijke spel van Ajax bij Emmen kan volgens de oefenmeester meegespeeld hebben. "Als je het dan moet doen, sta je on the spot en moet je er zijn als team en als individu. Dan gaan wij toch teveel uit onze vastigheden en dat is de grote stap die we nog moeten zetten. Je had het fantastisch kunnen doen in de eerste seizoenshelft als we hier hadden gewonnen, maar het mocht niet baten."

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Of misschien stond AZ defensief gewoon heel goed zijn mannetje? Gakpo en de Jong geneutraliseerd, en op het middenveld erg dominant. Vooral Reijnders heb ik vandaag echt van genoten zeg.

12 november 2022 om 23:58

Het een sluit het ander niet uit. AZ heeft PSV bestrijdt met haar eigen wapen: de omschakeling. Door het defensief compact te houden, maar wel druk uit te oefenen op de laatste lijn, werkte AZ in de hand dat PSV nooit aan het voetballen toekwam. AZ wist PSV succesvol in grote delen van de wedstrijd weg te houden van de dreigende zones en wist bij vlagen goed te voetballen. Het zwakke punt van PSV is de opbouw van achteruit en het via daar tot kansen komen en AZ heeft dat perfect uitgebuit.

12 november 2022 om 23:59

Natuurlijk stond AZ verdedigend erg goed, maar Van Nistelrooy heeft hier in zijn analyse over de wedstrijd toch gewoon gelijk? Als PSV sneller en zuiverder had gespeeld hadden ze hier gewonnen; zoveel gigantisch grote kansen heeft AZ niet gehad behalve een bal op de lat en een keer in het zijnet; maar dat waren meer goede schoten dan dat PSV zich helemaal liet uitspelen wat wel het geval was bij die goal van AZ.

13 november 2022 om 07:11

Hij heeft in zijn analyse gelijk alleen hij laat het overkomen als vorm van de dag. Ik denk dat het meer kwaliteit is. Dat middenveld van PSV is in de samenstelling Sangare, Guti en Veerman echt subtop niveau eredivisie.

13 november 2022 om 09:48

Het is toch ook vorm van de dag dat zou een Ronald de boer toch ook moeten zien? Tegen az was het middenveld inderdaad subtop eredivisie. Tegen Cambuur was het middenveld degradatiezone eredivisie en tegen Arsenal was het middenveld eredivisie top niveau etc etc.

13 november 2022 om 11:17

Dus dan pak ik het gemiddelde en is het niveau dus subtop met soms een uitschieter naar boven en soms naar beneden. Bedankt voor de toevoeging.

13 november 2022 om 00:56

Wat Suarez zegt. AZ verdedigde goed maar de grootste reden dat het zo effectief was was het ea..ad. aem.. beneembare.... dat woord wat 'heel erg slecht' betekent-de voetbal van Psv

Zwakke instelling de hele pot en nu verliezen we voor het 4e jaar op rij thuis van AZ. Dat is natuurlijk een kleine schande te noemen. En AZ vond ik vandaag overigens ook helemaal niet goed. Weinig gecreerd buiten de cadeautjes die we ze gaven. Wel verdiend gewonnen

13 november 2022 om 08:38

Was het echt zo abominabel?

Moet eerlijk zeggen dat ik best tevreden ben met de eerste seizoenshelft. Ondanks dat de Johan Cruijf-schaal niet echt een prijs is, heb je wel Ajax verslagen. Met de overwinning van vorige week erbij is dat 3x in iets meer dan een half jaar. Daarnaast ook Feyenoord en Arsenal gepakt wat natuurlijk ook topwedstrijden zijn. PSV heeft pech met blessures van Boscagli, Mauro, Madueke en De Jong, dat zijn toch vier basisspelers waarvan je er drie al zowat het hele seizoen mist. Het inbouwen van Xavi, het opstaan van Obispo en Benitez die eindelijk in zijn vorm lijkt te komen zijn echt heel positief. Naast natuurlijk een superieure Gakpo. Absolute dieptepunt was natuurlijk de wedstrijd tegen Rangers, maar ook de totale off day tegen Cambuur en het weggooien van de wedstrijd tegen Groningen was dieptriest. De wedstrijden tegen AZ en Twente kan je verliezen in mijn ogen. Dat gezegd hebbende ben ik positief. Ajax moet nog 2x tegen Twente en Feyenoord en nog naar Eindhoven. Om direct daarop door te gaan moet Feyenoord dus ook nog 2x tegen Ajax, dat zal ze maximaal een punt opleveren verwacht ik. AZ is een uitdager die de laatste jaren vrijwel altijd afvalt uiteindelijk, dus ik zie zeker kansen. Zeker aangezien we alle uitwedstrijden in het diepe noorden (groningen, Heerenveen, Cambuur) hebben gehad en daarnaast ook al in Amsterdam en Enschede zijn geweest. Op papier zouden Feyenoord en AZ de moeilijkste uitwedstrijden zijn, maar AZ pakken we ook vaker uit dan thuis. Ik ben gematigd positief, de kans om kampioen te worden acht ik groter dan vorig jaar en toen kwamen we ook dichtbij.

13 november 2022 om 00:00

Feyenoord krijgt direct na de winterstop uitwedstrijden tegen Groningen en Utrecht en Ajax in de Kuip. Ajax nog tegen NEC, Twente en Feyenoord. Daarna zijn we pas op de helft en kunnen we de balans opmaken. PSV heeft inderdaad al veel moeilijke uitwedstrijden gehad dus dat scheelt wel. Ik denk dat we na 17 wedstrijden de koploper kunnen zijn

13 november 2022 om 00:04

Exact Met Sparta, Fortuna en Vitesse heeft PSV het op papier een stuk makkelijker. En qua programma van tweede seizoenshelft denk ik ook dat PSV best goed uitkomt, ondanks dat we nog naar AZ en Feyenoord moeten.

13 november 2022 om 00:11

Andres 13


Hoewel ik zeer weinig vertrouwen in ons heb zal ik niet te vroeg juichen. Vorig jaar 1 punt achter en we kregen gelijk Utrecht en Psv uit en we haalde 6 punten.

Jullie wijzen steeds naar topwedstrijden maar jullie hebben ook 2x tegen rechter rij ploegen verloren.

Ik ben benieuwd naar de transferperiode.

13 november 2022 om 00:11

@yamitown AZ uit is ook nog eens pas op de laatste speeldag. Kan zo lopen dat er dan niets meer op het spel staat

13 november 2022 om 00:15

@meneerdaniel Klopt, maar de omstandigheden waren toen wel anders met de lege stadions en een Ajax wat onder Ten Hag wel goed was in grote wedstrijden. PSV heeft een concentratieprobleem en moeite om het spel te maken. Daar wisten Cambuur en Twente heel goed gebruik van te maken. Groningen verlies je door 6 slechte minuten en AZ stond tactisch heel sterk en speelde het slim. Wordt daarom nog spannend na de winterstop. Feyenoord en Ajax overtuigen namelijk ook niet en AZ doet ook nog mee

13 november 2022 om 00:51

Ik ben alles behalve tevreden over de eerste seizoenshelft. Ten eerste heb je statistisch gewoon echt ondergepresteerd in de Eredivisie: 30 punten na 14 wedstrijden is historisch gezien een erg laag puntenaantal. In het rampseizoem onder Van Bommel had PSV na 14 speelrondes maar 3 punten minder en werd hij niet veel later ontslagen. Het grote verschil is dat Ajax toen wél presteerde en het opviel dat de achterstand enorm was. Nu presteert Ajax ook niet waardoor de slechte prestaties van PSV minder opvallen. Dat helpt natuurlijk enorm in de beeldvorming, maar de kunst is om PSV sec. op de eigen prestaties te beoordelen. Ten tweede heb je de belangrijkste wedstrijd van het seizoen verloren tegen elf Schotten die simpelweg niet kunnen voetballen en later de slechtste CL-deelnemer ooit bleken te zijn. Dit grapje heeft PSV 30 miljoen gekost en het seizoen misschien al wel per definitie mislukt gemaakt. Ten derde, en dit hangt natuurlijk samen met de andere twee punten, staat er voor het zoveelste jaar weer een onevenwichtige selectie met een verdediging die volstrekt PSV-onwaardig is en waar geen enkele stijgende lijn in zit. PSV is een ezel die zichzelf keer op keer tegen dezelfde steen stoot en daar nul lering uit trekt. Met deze selectie kun je alleen kampioen worden als alles meezit en de concurrenten het nog zwaarder laten afweten

13 november 2022 om 01:35

Precies Davilla,

Vergeet daarbij niet dat PSV al 4x heeft verloren.. en ook terecht verloren tijdens die wedstrijden. Gehele top 5 speelt wisselvallig als wat.

13 november 2022 om 02:55

Zelden zo eens geweest met een reactie. Hoe kun je te treden zijn.... Dit psv bakt er weinig van en het valt niet op doordat er door Ajax oa ook niet wordt gepresteerd. Betekent niet dat psv opeens prima voor de dag komt

13 november 2022 om 08:32

Tsja, er werd hier steeds geroepen dat Schmidt er niets van bakte want die stond 14/16 punten achter op ten hag. Dat zegt iets over het verschil in kwaliteit, maar niets over de kwaliteit van psv zelf (en Ajax). 4x verliezen in 14 wedstrijden is gewoon niet best. Huidige puntenaantal is schamel.
Ter indicatie, als Schreuder hetzelfde wil bereiken als ten hag qua punten, moet hij er van de komende 20 wedstrijden iig 18 winnen. Dat zie ik niet heel snel gebeuren. VNistelrooij moet er van de 20 16 winnen en 4 gelijkspelen om net als schmidt 81 punten te halen. Succes ermee

13 november 2022 om 01:01

Ik denk dat jij er geen rekening mee houdt dat ajax echt nog wel nieuwe spelers gaat halen die misschien wel een versterking zijn.....ik zou me zeker nog niet rijk rekenen als psv zijnde. Ajax heeft de minst sterke selectie en waarschijnlijk de slechtste trainer in 5 jaar en psv staat nog niet boven ajax. Zo geweldig is het nou ook niet...

13 november 2022 om 01:21

Ja, want de Td's bij Ajax hebben afgelopen transferwindow wel laten zien dat ze dat kunnen. Goede spelers aantrekken dus... 100 miljoen verder

13 november 2022 om 05:41

Ik denk dat die wel hebben geleerd nu van de afgelopen transferperiode. Ik denk dat de scouting nu niet meer aan de kant geschoven zal worden.

13 november 2022 om 07:21

Ach geld zat

13 november 2022 om 01:30

Met alle respect maar ik snap niet waar die optimisme vandaan komt. Gehele top 5 speelt wisselvallig, waarbij zij goede wedstrijden afwisselen met slechte wedstrijden/periodes.

Daarnaast spreek je over de wedstrijd van Feyenoord thuis, ook die wedstrijd was een slapstick, waar uit een corner gescoord wordt (wat geen corner was) en zal ik maar zwijgen over de wedstrijd tegen RKC als kado krijgt.

Gehele top 5 kan kan theoretisch gezien kampioen worden of als 2e eindigen om evt CL. te spelen. Daarnaast is het nog maar de vraag hoe sommige terug komen van het WK. Geblesseerd? Uit vorm? Vermoeid? AZ, Twente en Feyenoord kunnen daar hun voordeel uit halen aangezien er weinig van die clubs spelers afstaan i.t.t. Ajax en PSV.

Plus PSV moet nog thuis tegen Ajax, uit naar Feyenoord en zelfs laatste speeldag naar AZ.. just saying.

13 november 2022 om 04:40

Dat is het verschil met Ajax waar het crisis is terwijl ze boven dat psv staan . Bij psv hoeft niets,lukt het niet ook goed stellen we onze doelstelling gewoon weer bij naar beneden .

13 november 2022 om 07:57

En bij Ajax niet? Enkele maanden na dat gezwets over ‘Europese top kietelen’ fulmineert de ene TD in de camera dat overwintering in de CL helemaal niet zo vanzelfsprekend is, geeft de ander in een interview aan dat de selectie uitstekend is samengesteld en is de trainer niet ontevreden over het spel na een gelijkspel tegen Vitesse. Intussen is er geen kop gerold en schittert de algemeen directeur in afwezigheid. Verwende fans kunnen wel moord en brand schreeuwen en in de media wordt volop aan stoelpoten gezaagd, maar waaruit blijkt nauw concreet dat bij Ajax zelf werkelijk een crisis wordt beleefd dan?

13 november 2022 om 07:51

Goede uiteenzetting, waar ik het grotendeels wel mee eens ben. Alleen deel ik niet de mening dat PSV pech had met de blessures van Boscagli, Mauro, Madueke en De Jong. De eerste drie waren vroeg of laat al bekend in de voorbereiding en daar is gewoon niet of slecht op geanticipeerd. Vorig jaar 42 tegengoals krijgen in de ED en denken dat wel even op te lossen met het huren van twee snotneuzen uit Engeland terwijl je met Boscagli en Mauro dus langdurig twee belangrijke spelers mist heeft niets te maken met pech. Intussen kun je je afvragen of je het wegvallen van Madueke een excuus is voor de wisselvalligheid van PSV’s prestatie. Die jongen heeft nog nooit 90 minuten vol gemaakt in PSV 1, dus als ‘sterkhouder’ is zijn bijdrage altijd al beperkt, ondanks de potentie en de dreiging die hij natuurlijk wel met zich meebrengt.

Het wegvallen van De Jong liet zich natuurlijk wel voelen. Zijn blessure kun je pech noemen. Maar los van het feit dat je weet dat De Jong een jaartje ouder is geworden, bij Barcelona en Sevilla twee jaar zeer onregelmatig speelde en de kans op blessures aanwezig is zodra hij weer wekelijks wedstrijden volmaakt kun je toch niet van pech spreken als je alle andere (overigens matige) spitsen de deur uit doet en geen vervangers haalt die bij blessures hun kans kunnen grijpen en vooral in staat zijn substantieel iets bij te dragen.

PSV moet gewoon kijken naar mogelijkheden om die extra spits op te pikken komende zomer en vooral een rots in de branding die achterin de boel eens op slot houdt. Gezien de portemonnee van PSV van uienleer lijkt te zijn, zal het huren worden waarschijnlijk. Misschien zou je voor de spits kunnen onderzoeken hoe haalbaar Deniz Undav of Joshua Zirkzee zijn. Deden het vorig jaar uitstekend in de Jupiler League Pro maar zitten bij resp. Brighton en Bologna op een zijspoor nu. Wat praktisch ook geldt voor voormalig target Lyanco bij Southampton, die na blessureleed de afgelopen jaren op z’n 25e in PSV het ideale podium zou kunnen vinden om zijn carrière alsnog wind mee te geven.

13 november 2022 om 09:32

AZ krijgt na de winterstop wel BMI en Vanheusden terug en zal daarmee defensief een stuk steviger staan. Vooral een fitte Vanheusden kan een groot verschil maken. Ook aankoop Mihailovic, die nu al meetraint, zal zijn opwachting maken. Ook daar zijn de verwachtingen heel erg hoog van. Als de club dan ook nog een keeper haalt, staat een behoorlijk goed elftal. Deze wedstrijd speelde ook het trio Karlsson, Pavlidis en Odgaard voor het eerst samen. Hun fitheid en samenwerking zak ook alleen maar groeien.

Andere clubs kunnen ook nog versterkingen halen maar bij AZ staat er al een team met amper zwakke plekken.

13 november 2022 om 10:37



Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed waar het positieve sentiment vandaan komt.
Vorige seizoenen onder Schmidt was er veel meer kritiek, en was het eigenlijk nooit goed genoeg.
Ruud krijgt nauwelijks kritiek. Terwijl in mijn ogen het spel beduidend minder is dan vorige 2 seizoenen. Na 14 wedstrijden al 4 keer verloren (vorig seizoen 5x verloren in 34 wedstrijden).
Daarnaast kan ik het wisselbeleid van Ruud al helemaal niet volgen. Hij heeft duidelijk een paar favorieten, zoals Veerman en Obispo. Die mogen fout op fout maken. En anderen zijn bij de minste tegenslag meteen de lul, zoals Guti en Ramalho.



Nu staat Feyenoord 'on the spot' ben benieuwd hoe ze daarmee omgaan. Het is allemaal wisselvallig bovenin. Ik zie bij AZ de meeste patronen en vechtlust in het spel maar ik denk niet dat ze ermee kampioen worden omdat de andere drie meer kwaliteit hebben. Ik zou bij koning Toto nergens mijn geld op durven zetten dit jaar.

13 november 2022 om 00:02

Mwoah er speelden vandaag maar vier WK-gangers, waarvan Gutierrez maar één helft en bij Gakpo, De Jong en Simons had ik niet het idee dat ze heel erg bang waren voor blessures. De backs en Veerman waren vooral slecht.

Ik heb meer het gevoel dat het gewoon ligt aan het moeten winnen; als het puntje echt bij het paaltje komt en PSV kan niet verdedigen zoals tegen Ajax gaat het allemaal zo veel trager.

Tegen een AZ moet je 100% inzet tonen. Maar weet zeker dat het missen van een WK bij heel veel spelers de angst was. Ook bij Ajax.

13 november 2022 om 01:11

Grote onzin

13 november 2022 om 05:44

Dat is dus geen onzin. We zagen het in Engeland ook. Spelers geven niet alles om vooral maar niet geblesseerd te raken.

13 november 2022 om 08:00

Veel te gemakkelijk. Wie zijn ‘we’ bovendien, wie zijn die spelers, waaraan zag je dit concreet en hoezo is dit een argument dat je op PSV-AZ kunt plakken? En hoe verklaar je dan dat Simons er helemaal niet graag afwilde bij zijn wissel?

Het lijkt erop dat de spelers zich alleen maar kunnen opladen voor de hele grote wedstrijden zoals Ajax, Feyenoord en Arsenal. Met die mentaliteit ga je in ieder geval geen kampioen worden. De wedstrijden in Enschede en Leeuwarden waren verdiende nederlagen, maar vandaag tegen AZ en in Groningen waren totaal onnodig als spelers hun hoofd erbij hadden gehouden. Veerman gaf een dramatische bal en dat straft een club als AZ gewoon af. Koppie erbij houden en dan kan het nog een mooie 2de seizoenshelft worden

13 november 2022 om 00:00

Nu kan je tegen Arsenal en Ajax terugplooien en omschakelen, en moet je tegen andere teams het spel maken. Nu heeft PSV aan de bal genoeg kwaliteiten in de voorste linie, maar de opbouw van achteruit verloopt gewoon gebrekkig, waarbij de handelingssnelheid van de spelers in de laatste lijn erg laag ligt. Als PSV dat oplost, worden ze 100% zeker kampioen. AZ zoog de kracht uit PSV door compact te staan, maar wel druk te houden op de laatste lijn in de opbouw.

13 november 2022 om 00:02

Ik vond niet echt dat PSV in de Arena op de omschakeling speelde, in ieder geval vorige week niet.

13 november 2022 om 00:04

Ajax had volgens mij 65 procent balbezit en was machteloos tegen een compact PSV. Dat is ook niet erg, uiteindelijk stonden jullie erg goed en verloren wij volkomen terecht. De enige keer dat PSV echt lang balbezit hield, leverde dat ook de 1-0 op.

13 november 2022 om 00:12

Andres13 de man die er als de kippen bij was in de live reacties van Ajax, om alles wat dan ook maar met die club te maken had, neer te halen. Neem ik überhaupt al niet serieus. Naast deze opmerking. Lijkt me duidelijk dat bij Ajax van alles mis is. Echter de enige statistiek waarin PSV wist te overtuigen was het aantal gemaakte doelpunten. Verder in alles van expected Goals, corners tot aan kansen. Beduidend de mindere ploeg. Met een overwinning in de ArenA kom je toch gewoon goed weg zeg. Zelf helemaal niets gecreëerd buiten de eerste goal.

13 november 2022 om 00:19

@suarez7 Na de 0-2 zakte PSV wel terug en hield het compact inderdaad. Normaal speelt PSV vrijwel altijd op de counter in de Arena, maar vorige week vond ik ze juist met veel lef spelen door vanaf het begin volop druk te zetten op Ajax. Uiteindelijk moesten we de laatste 10 minuten echt nog overleven dus kwamen we daar nog goed weg

13 november 2022 om 01:06

PSV speelde vorige week ook gewoon op de counter. Ze lieten Ajax het spel maken, maar Ajax kon dat simpelweg niet. Eerste kans is een goal, tweede goal na een niet goed verwerkte corner en de rest van de kansen allemaal uit snelle uitbraken op de counter.

Zonde, maar het heeft er vanaf min 1 niet ingezeten. Idd teveel spelers haalden hun niveau niet en AZ heeft hun plan goed uitgevoerd, complimenten daarvoor. We hadden vandaag een hele grote stap kunnen zetten, maar de realiteit nu is dat we concurrentie in leven hebben gelaten. Gelukkig krijgt Fey na de winter een heel zwaar progamma, maar het is eeuwig zonde dat we niet profiteren van een Ajax in dramatische vorm. Dit is gewoon een ongelofelijke domper helaas en weer een tegendoelpunt door een fout in de opbouw… het gebeurt gewoon te vaak.

Passing passing passing. Als een verdediger of middenvelder slechte ballen geeft moet dat beter maar aanvallers die grote kansen missen, daar wordt anders naar gekeken. Is dat terecht?

Waarom zijn er 5+ artikelen aan psv gewijd en geen enkele aan hoe fantastisch dit door AZ tactisch
is aangepakt en dat ze met de volle buit ervandoor gaan. Elke keer de juiste wissels doorgevoerd en netjes stand gehouden ondanks de druk. (Ajax wankelde al door druk van Emmen, dus des te knapper als een ploeg als psv met zo veel meer kwaliteit dat doet en je blijft gewoon staan zonder kleerscheuren)

Altijd dat eenzijdige journalistiek op deze site.

Er waren een aantal spelers van AZ die gewoon buitengewoon goed speelde, waaronder sugawara er één van was. Maar ik kan dat nergens kwijt omdat alle artikelen over psv gaan en hoe ze het beter hadden moeten doen en dat ze er met hun hoofd niet bij zaten.. nou dat zat az dus wel en het is misschien niet terecht maar wel gewoon een goede overwinning.

13 november 2022 om 09:56

Ik snap de frustratie.. AZ heeft imo ook echt goed gespeeld. Ik baal er zelf ook vaak van als PSV tegen een Ajax of Feyenoord wint en bijna alles gaat over dramatische prestatie van die laatste twee gaat. Maar ach, je wint iig, dat is het belangrijkste. Daarnaast, als AZ dit blijft laten zien, en blijft stijgen op de ranglijst, dan zul je zien dat een AZ meer en meer verdiende aandacht krijgt. Maar voor nu is dat nou eenmaal hoe het werkt. Als AZ bijv tegen een Cambuur verliest zul je ook artikelen lezen over de wanprestatie van AZ en niet zo zeer de goede prestatie van Cambuur.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren