Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Journalist komt uit de bosjes en duikt met camera op gepikeerde Cillessen

Laatste update:

Het ontbreken van Jasper Cillessen in de WK-selectie van Oranje wordt gezien als de grootste verrassing van Louis van Gaal. De bondscoach laat de doelman van NEC thuis en kiest voor Andries Noppert, Remko Pasveer en Justin Bijlow als sluitposten tijdens het eindtoernooi. Cillessen meldde zich vrijdag na de bekendmaking gewoon bij NEC, waar hij na de training werd verrast door een journalist van de Gelderlander.

Tot verbazing van velen behoort Cillessen niet tot het definitieve keurkorps. De 63-voudig international werd vrijdagochtend door Van Gaal zelf op de hoogte gebracht van het feit dat hij is afgevallen voor het WK. De bondscoach van het Nederlands elftal geeft de voorkeur aan Noppert, Pasveer en Bijlow en laat ook Mark Flekken thuis. De Gelderlander trok daarop naar het trainingscomplex van NEC om de stemming te peilen en sprak onder meer met supporters en trainer Rogier Meijer. Cillessen wilde zelf niet reageren.

Onder meer Meijer sprak zijn verbazing uit over het niet selecteren van Cillessen. "Zoals ik naar Jasper kijk, vind ik hem de beste keeper van Nederland. Ik vind het niet terecht dat hij niet geselecteerd is. Het is teleurstellend voor Jasper en voor ons als spelersgroep en club. Hij is hier naartoe gekomen om te keepen en mee te gaan naar het WK. Dat was een bittere pil vanochtend. Hij heeft goed gekeept voor ons. Hij heeft in een aantal wedstrijden punten gepakt en een behoorlijke vorm laten zien."

Van Gaal licht keuze afvallen Cillessen toe: ‘Maar één keeper echt in vorm’

Louis van Gaal heeft tijdens de persconferentie tekst en uitleg gegeven bij het ontbreken van Jasper Cillessen.Lees artikel

Cillessen wilde zelf niet voor de camera reageren. Op een video van het dagblad is te zien hoe journalist Nanne Nicolasen uit de bosjes duikt om de doelman te confronteren met de situatie. "Sorry dat ik zo uit de bosjes kom zetten, Jasper", aldus Nicolasen. "Wat vind je ervan dat je niet bent geselecteerd? Wil je geen commentaar geven?" Cillessen loopt vervolgens weg en weigert de vragen te beantwoorden. Vorig jaar tijdens het EK was de sluitpost er ook al niet bij. Toen werd hij door toenmalig bondscoach Frank de Boer thuisgelaten.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dat lijkt mij nou zo een schijtbaan, mensen zo onwijs lastigvallen met een camera. Nou heb ik ook wel een complex dat ik graag wil dat iedereen me aardig vindt (niet online hoor), maar als je werk bestaat uit mensen tegen de haren instrijken en daar voldoening uit haalt, moet je toch een soort Migi zijn lijkt me.

11 november 2022 om 15:17

Precies wat ik denk. Sta je dan als 50 jarige vent in de bosjes een kerel van 30 op te wachten, om vervolgens genegeerd te worden. Is toch te triest voor woorden.

En ik mag je hoor Migi, je lijkt me een mooie pik om eens mee te pimpelen.

11 november 2022 om 15:53

Dat Cilissen afvalt had ik nooit verwacht, zou denken dat hij de absolute nr1 zou zijn. Ook voor zijn move naar NEC heeft hij Van Gaal nog om advies gevraagd. Persoonlijk denk ik dat Bijlow er de vorige keer niet bijzat dat Bijlow al wist dat hij mee ging naar Qatar maar dat Van Gaal hem rust gunde en dat ook gemeld heeft. Ik verwacht dat Bijlow de nr 1 is al is niets zeker. Wat ik erg vreemd vind is waarom Flekken, extreem goede statistieken in notabene Bundesliga, ook is afgevallen.... maar daar hoor je niemand over.

11 november 2022 om 15:58

Ik ben ook best gezellig op feestjes

11 november 2022 om 18:08

Wat ik het mooiste vind is dat als je een zo een pipo van de krant zo benaderd is het bla bla en hun mogen t wel. Triest die media.

11 november 2022 om 18:23

Gaal heeft gekozen voor jongens die in Nederland keepen
en misschien heeft Blind een belangrijke stem gehad.
Ik volg Flekken niet, maar kan me herinneren dat ze( Hoek en gaal) lyrisch waren
Hij kon zo goed mee ballen
Ik begrijp de verkiezing van Pasveer niet. Leuke goalie, maar wint geen wedstrijd voor je

Ik denk dat Gaal Cillessen heeft laten afvallen om het gedoe over alimentatie, althans hij denkt dat het de focus van Cillesen kan belemmeren. Onzin
Hij wilde Bijlow niet, omdat deze de verantwoordelijkheid van de aanvoerdersband niet wilde dragen.
Maar die man keept zo goed dat hij niet om hem heen kon. (net als de tegenstanders)

11 november 2022 om 18:32

Dan heb je de afgelopen tijd niet meegekregen wat er met cillissen allemaal gebeurt is. Hij is door vd Vaart (ajax) en sneijder(ajax) publiekelijk afgemaakt en er zijn uitspraken naar buiten gekomen. Ook is hij gevlucht uit spanje en afgelopen weken is gebleken waarom. Daarnaast is hij geen pingel stopper en niet in vorm (t4e veel afgeleid.)

11 november 2022 om 18:53

Noujaa cillissen heeft zat punten gepakt voor ons hoor
Bijlow eerste keeper okee prima maar tweede keeper echt wel flekken of cillissen tis allemaal vriendjes politiek zoveel ajaxieden ook belachelijk

11 november 2022 om 15:23

Ik vind je aardig hoor Migi!

11 november 2022 om 15:31

Pfew.

11 november 2022 om 15:36

@baargrasmus: Ik weet het zo net nog niet met Migi. Zijn clubvoorkeur geeft hem natuurlijk ook wel een kleine achterstand!

11 november 2022 om 15:26

Het zijn parasieten

11 november 2022 om 15:35

Ik vind je helemaal niks.

11 november 2022 om 15:40

Want dat doen alle autisten? Mensen lastig vallen en daar voldoening uit halen. Ik denk dat je narcist bedoeld

11 november 2022 om 15:43

Ja, lijkt me dat er eigenlijk weinig autisten de vrij chaotische baan hebben van journalist... sowieso verschrikkelijk dat autist tegenwoordig een soort scheldwoord lijkt.

11 november 2022 om 15:44

Narsisten (wow typefout, Narcisten bedoel ik) gedijen juist op de aandacht en adoratie van anderen en gaan om zich heen maaien als ze dit niet krijgen. Autisten hebben over het algemeen weinig inlevingsvermogen en daardoor houden daardoor minder rekening met de gevoelens van anderen. Dus nee, ik bedoelde echt autist. Naja narcist kan eigenlijk ook wel.

Overigens ook niet alle autisten hoor, voordat iedereen boos wordt en me niet meer aardig vindt. Inlevingsvermogen is maar 1 onderdeel van het spectrum.

11 november 2022 om 15:45

Narcis. Dat is toch een bloem o.o
Maar zonder gekheid, migi bedoelt wss sadist of narcist idd

11 november 2022 om 15:48

Journalisten als valentijn driessen kan je echt wel onder het begrip narcist beschouwen. Maar in deze uitleg mbt autisten kan ik mij wel enigszins vinden. Hoewel je met dit soort woorden tegenwoordig wel een beetje uitkijken dat je het niet al te generaliserend brengt

11 november 2022 om 15:53

Nu zijn Narcissen en Narcisme beide afgeleiden van Narcissus (Griekse mythologie). Dus wat dat betreft maakt het weinig verschil.

11 november 2022 om 15:54

Ja misschien ook dom om het zo negatief te gebruiken. Ik bedoel het niet rot naar autistische mensen.

11 november 2022 om 16:26

Beiden vernoemd naar de mythische figuur Narcissus, die zo betoverd raakte van zijn mooie spiegelbeeld in het rivierwater, dat hij nooit meer die oever verliet en de goden hem daarna maar in een gele bloem veranderden.

11 november 2022 om 15:44

Wat heeft dat met een autist te maken?

11 november 2022 om 16:05

Stel je voor dat ik zou typen: "moet je toch een soort homo zijn lijkt mij.' Of vul daar voor mijn part jood, moslim of donkere jongen in. Dan wordt je binnen no-time van deze site gedonderd. Maar blijkbaar zijn discriminerende teksten prima zo lang je maar niet de paar gevoelige groepen gebruikt?

Je slaat de plank ook volledig mis. Volgens mij hebben veel autistische personen juist liever beperkter contact met mensen, in plaats van dat ze die nog extra op gaan zoeken vanuit bosjes ook...

11 november 2022 om 16:25

Martijn R, wow, ik lees hier wel vaker matige vergelijkingen, maar bij jou krijg je soms echt het idee dat er een stoeptegel klem zit in je schedel. Hoe kan je een geestelijke aandoening in godsnaam vergelijken met seksuele geaardheid of huidskleur. Of heb jij ergens een donkere mensen spectrum waarin er bepaalde sociale en psychische kenmerken aan donkere mensen worden toegedicht die vervolgens zijn vastgelegd in het DSM. Dat zou namelijk wel vrij racistisch zijn.

11 november 2022 om 16:31

Misschien moet jij eens nadenken wat je typt. Autisten zo beledigen, dat is gewoon echt dom. Ik zou zeggen dat je je tekst aanpast naar 'je moet wel een soort Migi zijn om mensen zo tegen de haren in te willen strijken'.

11 november 2022 om 16:32

Ook dikke onzin, er zijn niet 1 soort autisme, iedereen is anders en niet elke autist is hetzelfde, karakter speelt ook een rol. Ik heb zelf autisme maar ben juist sociaal en gevoelig , en vind het ook klote als men mij niet mag. Uiteraard heb ik online daar schijt op, maar dat is wel opgemerkt denk ik🤣

11 november 2022 om 16:35

Ik voldoe aan een paar van de symptomen (ik kan mij bijvoorbeeld absoluut niet afsluiten voor prikkels van buitenaf, super handig met 2 kleine kinderen) op het autistisch spectrum, dus je hebt opzich een punt. Bij deze, sorry, ik heb m'n post veranderd. Maakt de vergelijking van Martijn overigens niet minder dom.

11 november 2022 om 16:39

@redondo

Ja het zijn net mensen, die autisten, allemaal verschillend Ik bedoelde het oprecht niet rot

11 november 2022 om 16:47

@Migi
Jij begrijpt het punt weer eens niet. Is niet erg, kan je straks weer een flauw grapje maken en alles is weer prima.

Het gaat er om dat een groep op een bepaalde manier wegzet. Nu zijn autisten doorgaans niet anders gewend en zijn ze niet zo kleinzerig. Ik poog slechts de dubbele standaard aan te kaarten. Maar iemand met zo'n bekrompen brein als jij, zeg maar als op je pf, zal wel niet het denkend vermogen hebben dat in te kunnen zien.

11 november 2022 om 16:48

Neee joh neem je ook niets kwalijk, mensen maken vaak de fout alsof elke autist hetzelfde is, bijv niet houdt van sociale contacten geen gevoel/emotie kennen etcc, dat klopt dus niet, neem mij als voorbeeld.

11 november 2022 om 16:56

@martijn
Dus jij vindt de vergelijking tussen autisme en huidskleur wel treffend? De wezenlijke verschillen hiertussen waardoor je vergelijking krom is, zie je niet? En ik ben bekrompen en heb te weinig denkvermogen? Mijn opmerking over autisten heb ik inmiddels aangepast, want is idd wat lullig, maar ff zonder dollen, denk ff na over je vergelijking en wat daar krom aan is. Doe gewoon.

11 november 2022 om 17:15

Ja, die vind ik treffend om het onderwerp discriminatie aan te stippen.

Discriminatie gaat in tegenstelling tot racisme niet om ras, maar om groepen en persoonlijke kenmerken. Als jij onderscheid maakt op deze manier, maar het niet uit of dat op basis van huidskleur of autisme is. Je maakt onrechtmatig onderscheid.

Waarom zou je wel iemand anders mogen beoordelen op basis van autisme. Maar niet op basis van huidskleur. Alsof de een er meer aan kan doen dan de ander??

Nu vind ik jouw opmerking helemaal geen probleem hoor, het gaat mij puur om het principe.

11 november 2022 om 17:21

Omdat er onderscheid is tussen iemand met en zonder autisme en er geen onderscheid is tussen iemand met een lichte of donkere huidskleur. Verder was m'n opmerking idd wat fout, daarom heb ik em aangepast.

11 november 2022 om 17:28

Migi volgens mij vergelijkt Martijn ze niet. Hij zegt alleen dat onderscheid maken niet getolereerd wordt, en dat dat dus ook niet moet gebeuren tussen autisten en niet-autisten.

Goed dat je hem aangepast hebt. En door.

11 november 2022 om 17:36

Als er een bewezen verschil kan je dat in principe best aankaarten imo. Je moet het natuurlijk niet zo in hun gezicht gooien als Migi hierboven deed (en ook weer heeft aangepast, zo enorm wreed is Migi namelijk niet), maar er is weldegelijk een verschil tussen mensen met autisme en mensen zonder autisme, net zoals er een verschil is tussen mensen met corona en zonder corona. We vinden het toch ook niet discriminatie dat mensen met corona in quarantaine moeten en mensen zonder niet? Nou snap ik dat het niet 1 op 1 te vergelijken is, maar dat neem ik maar voor lief aangezien ik het ook zoals Martijn aan had kunnen pakken.

11 november 2022 om 17:43

@vernon, ja ik snap dat hij dat wil doen, maar we moeten wel degelijk onderscheid maken tussen mensen met autisme en mensen zonder autisme. Niet om ze te kleineren, maar juist om ze te begrijpen. Net als bij mensen met ADHD (zoals ik) of mensen met narcisme. Want itt autisme lijkt het de meeste mensen wel oké om iemand uit te schelden voor narcist (kijk alle topics van Valentijn D.), terwijl ook narcisten er weinig aan kunnen doen dat ze het zijn natuurlijk. Maar goed, en door idd.

11 november 2022 om 18:06

We moeten ook onderscheid maken tussen Valentijn D. en alle andere mensen.

11 november 2022 om 18:22

hehehe, touché. Ik kijk die persco's nooit, maar mijn God wat een irritante stem heeft Driessen. Al moet ik bekennen dat zijn vraag over inconsequentie wel een goede is.

11 november 2022 om 18:23

Zijn we niet allemaal autistisch? Dat we bv de auto steevast op dat plekje zetten, of eerst de linker sok aan doen en dan de rechter, of etiketten naar voren zetten als we de boodschappen inruimen🤷â€â™‚ï¸

11 november 2022 om 16:06

Da's een belediging voor autisten, dunkt me

11 november 2022 om 17:26

Hij zegt zelf al "sorry dat ik zo uit de bosjes kom zetten, Jasper" dus hij weet het zelf gewoon ook. Je hebt ook paparazzi die het gewoon echt niks kan schelen. Maar deze weet gewoon dat het triest is.

11 november 2022 om 17:29

Het meest droevige is, je verstopt je daar voor wie weet hoe lang en vervolgens keihard genegeerd worden. Heb je je de hele tijd voor paal achter die boom verstopt.

11 november 2022 om 18:35

hij heeft een filmpjje dat op socials viraal gaat! Het is dus uiteindelijk niet voor niets geweest.

Beetje flauw om hem zo op te zoeken. Wat verwacht je van iemand die een droom in duigen ziet gaan. Dat hij een topdag heeft? Nee natuurlijk niet en dat is gewoon menselijk.

11 november 2022 om 15:17

Wat een gedoe allemaal voor die jongen.
Eerst de Boer bij het vorige EK die hem niet meeneemt (wat onzin was). Dan gaan nu opeens van der Vaart en later ook Sneijder op je bashen. Nu weer niet erbij op het WK (ook niet heel logisch) en komt een journalist je lastig vallen op de training net nadat je hoort dat je niet mee mag.

11 november 2022 om 15:20

Dat ie baalt is logisch. Maar de journalist doet gewoon zijn werk. En cillese is een betaalde prof, daar hoort ook interviews met de pers mee. De fans betalen zijn salaris, die willen weten hoe de vlag bij hem er bij hangt

11 november 2022 om 15:26

Ik heb wat moeite om hier enige journalistieke waarde in te zien.

11 november 2022 om 15:28

Het is nieuwswaardig. Jasper heeft veel interland op z'n naam. Hij is hot in het nieuws, ivm de rel met oud collega's die negatief over hem zijn, en zijn nog niet erkende kind.

11 november 2022 om 15:35

Ik snap dat het nieuwswaardig is, maar Cilissen is in de eerste plaats een mens die deze behoorlijke teleurstelling moet verwerken. Daar mag best een rouwmomentje in zitten.
Dat hij interviews met de pers (moet?) doen is een dooddoener en gaat voorbij -net al jij- aan menselijke emoties. Laat hem even met rust en dan komt het wel een keer.
Cilissen krijgt de laatste tijd genoeg voor zijn kiezen en ik heb er wel begrip voor.

11 november 2022 om 15:43

NJfromVol, als je in interviews er al helemaal van uitgaat dat je gaat keepen op het WK - dan praat ik over interviews van weken geleden - dan roep je het wel over jezelf af. Als je arrogantie toont, wees dan ook een man om te accepteren dat iets niet in je voordeel uitpakt, toch?

11 november 2022 om 16:32

Kijk dat je al weigert zijn naam goed te schrijven is al van een bedenkelijk niveau. Maar wat heeft Cillessen jouw in hemelsnaam misdaan? Heb je geen handtekening gekregen? Of wilde hij niet met jou op de foto? Je bent nog erger dan v/d Vaart en Sneijder bij elkaar in kwadraat om Cillessen zo onderuit te halen. Heb je niks anders te doen? Echt ziekelijk hoe jij bent. Bah.

11 november 2022 om 16:38

Een keeper zonder zelfvertrouwen zou ik sowieso nooit selecteren. Ik denk dat als je het ze zou vragen en ze eerlijk zouden zijn zowel Bijlow als Pasveer ook denken dat ze eerste keeper zijn.
Cillessen is daar vrij open in geweest; ik stoor me daar niet aan. Jij wel?

11 november 2022 om 17:29

Die journalist komt uit de bosjes springen. Tenzij je bij de plantsoenendienst werkt, zou dat volgens mij voor iedereen een teken moeten zijn dat je je werk op een dubieuze manier uitvoert.

11 november 2022 om 18:58

Als je met srrogantie iets op je afroept? Waarom dan zoveel ajax spelers die totaaaaaal niet in vorm zijn

11 november 2022 om 21:25

Hee heb je ergens een verpakking met cliche's gevonden die over de houdbaarheidsdatum was? Wat is je punt? Dat ajacieden uit vorm zijn omdat ze allemaal arrogant zijn? Hoe zat dat dan toen ajax de pannen van het dak speelde? Toen waren ze niet arrogant?

12 november 2022 om 13:07

Welke spelers wil je dan selecteren ? Net of de spelers van een psv en feyenoord zo in vorm zijn

Verstandig dat Jasper eventjes eerst alles wil laten bezinken, voordat hij commentaar gaat geven op het mislopen van het WK.

11 november 2022 om 15:23

Ik hoop wel dat hij z'n verhaal doet komende week, was erg zelfverzekerd wat betreft het WK en zijn kans. Bijna alsof er al een toezegging was gedaan.

11 november 2022 om 17:38

Ik was er zelf ook enorm verzekerd van dat hij mee zou gaan, de enige keeper met toernooiervaring, en laat bij NEC zien nog steeds over een uitstekend niveau te beschikken, tuurlijk krijgt hij er meer tegen dan bij een topploeg, maar dat heeft ook te maken met de defensie die voor hem staat.

Dit soort journalistiek is echt wel heel laag.

11 november 2022 om 15:17

Er was net een artikel waarin de Nec'ers het een hetze noemden, maar dat vond ik toen wel ver gezocht. Maar als je dan dit soort geilheid om makkelijk te scoren ziet...

11 november 2022 om 21:26

En dan ook nog zeggen "sorry dat ik uit de bosjes kom springen". Bah.



Oh wow dat vind ik dan wel weer in en in triest. Laat die gasten gewoon met rust. Wat vind je er van?? Wat denk je dat hij dan gaat zeggen als je zo'n vraag stelt.....nou ik ben eigenlijk wel blij ik zit de komende weken toch liever met mn reet op een spaans strand dan in Qatar. Zelfde als een winnaar van een wedstrijd vragen...hoe voel je je??

11 november 2022 om 16:33

Gevoed door gasten en opmerkingen zoals jij maakt over Cillessen

Ben benieuwd hoe lang hij daar al zat

11 november 2022 om 15:35

Er was ooit een sketch van draadstaal, een agent die in de bosjes ging zitten wachten tot er een fietser door rood zou rijden. Als het eenmaal zo ver is springt ie uit de bosjes en wordt hij uitgelachen door de fietser die hem uit medelijden vraagt om hem in plaats van een waarschuwing een boete te geven. Dit doet mij daar erg aan denken.

12 november 2022 om 13:11

Het schijnt dat hij al bijna wortel had geschoten. Dan moet hij er al even hebben gezeten.

Sjezus, wat een riooljournalistiek - lekker de camera in iemands gezicht duwen die net een grote teleurstelling te horen heeft gekregen en deze moet verwerken

12 november 2022 om 13:12

Dat gebeurt dagelijks op het journaal

Ik ben geen fan van Cillessen maar wat is dit voor riooljournalistiek? En waar slaat de titel op? Jasper kan hier ook gewoon verstandig zijn, of te trots, of verdrietig, waarom wordt het zo suggestief gemaakt met "gepikeerd"? Dieptriest.

jezus man: Eikel. Laat die gast effe . Die gast wordt door jan en alleman bezeikt voor redenen die het gros der nederlanders niet kent en dan effe interessant lopen doen door uit de bosjes te kruipen . Stomme kakkerlak

12 november 2022 om 13:13

Wie zegt dat de journalist voor feyenoord is ?

Wat is dit nou weer zeg haha. Waarom zou je dit doen. Alsof hij gaat antwoorden na zo'n grote mokerslag.

Logisch dat hij teleurgesteld is, jammer dat er zo'n drama van gemaakt moet worden. Journalistiek moet eens gaan veranderen, dit is gewoon treurig.

Wat is iedereen vervelend naar Cilissen toe. Zelfs als het waar is dat hij geen prettig persoon is is dat voor ons enkel van horen zeggen. Laat die gast met rust.

11 november 2022 om 15:33

en wie zegt dat ie geen prettig persoon zou zijn ? Nou wat ? Tering zeg, die dombo's die in TV praatprogramma's zitten die de lachers en simpele zielen snel op hun hand hebben , nee dat zijn leuke mensen. Dat ie niet goed keept is denk ik toch de belangrijkste grond waarom ie niet mee gaat naar dat KUT Qatar.

11 november 2022 om 15:57

Averst69. Wellicht even de persconferentie van Louis kijken? Daarin laat die toch doorschemeren dat Jasper niet bepaald een teamplayer is. Leuk dat jij mensen in de praatprogramma's (die met hem hebben gewerkt) zo wegzet, maar blijkbaar zit er dus wel een kern van waarheid in.

11 november 2022 om 16:08

En Louis is heel duidelijk geweest over mensen die niet in het belang van het team denken en het groepsproces verstoren door alleen aan zichzelf te denken. Die wil hij er niet bij hebben. Wijnaldum weet er alles van.

11 november 2022 om 16:30

Ach, dat valt ook allemaal wel weer mee. Net alsof de persoonlijkheid van Cillessen zo dusdanig is veranderd ten opzichte van twee maanden geleden? Als Van Gaal hem op basis van zijn karakter niet meeneemt, dan had 'ie 'm ook prima niet op kunnen nemen in de voorselectie, lijkt mij. En ik kan het me goed voorstellen dat Cillessen niet de ideale tweede keeper is, maar dan selecteer je 'm toch helemaal niet. Want om Cillessen nu af te rekenen op zijn prestaties bij NEC, waar hij toch regelmatig de reddende engel is geweest, is ook wat kort door de bocht.

11 november 2022 om 17:26

Ducktaildo, het karakter van Cillesen is natuurlijk niet in eens anders dan anders. Als hij als onmogelijk weggezet wordt en daarom niet is geselecteerd dan was van gaal en cs een vent gewest als hij Cillesen voor die tijd om dezelfde reden niet geselecteerd had. Hij heeft er toch écht altijd bij gezeten, ook toen hij in Spanje weinig speelde. Van Gaal lult dus uit zijn nec. De hetze heef zijn werk gedaan. O ja, keepers zijn einzelgangers binnen een team. Laat ze.

Maar maar wat een treurig bestaan. Een sportman als Jasper ziet zijn droom uit een spatten, gaaf he, dat je de eerste bent die hem op beeld heeft. Klasse! Laat die jongen met rust man, geeft alles voor het voetbal en wordt overdonderd met een beslissing die hij moet laten bezinken. Wat zou hij balen! Dan heb je geen zin in geheig van die journalisten in je nek. Begrijp dat.

Riooljournalistiek dit. Man man man, heeft zo niet de meest harde dreun uit zijn carriere gekregen en er zijn van die stakkers die in de bosjes liggen met een camera. Vreselijk.

Wat een klootzakken toch. Die gast komt vanuit Valencia naar NEC om minuten te maken om naar het WK te gaan. Wat denk je dat hij zegt; nou wel jammer maar er zijn ergere dingen in de wereld?
Eigenlijk hoop je dat Jasper hem een knal voor z'n bek geeft en zegt; dit lucht op, ik was ontzettend kwaad dat ik er niet bij zat maar nu ik jou voor je muil geslagen heb voel ik me al veel beter. bedankt!

Ik zou ook echt woest zijn en klote in mijn vel zitten als je alles op alles zet om eerste keeper te worden op een toernooi en dan helemaal niet meegaat.

Droeftoeter die ´journalist´

Laat Jasper lekker even alleen. Dit is niet de juiste manier om een reactie uit te lokken. Lijkt een beetje op bruggertjes pesten op de middelbare school

Heel gemeen en ronduit triest om voor wat likes en clicks iemand die op dit moment een van de laagste momenten van zijn sportieve loopbaan meemaakt zo lastig te vallen. Hij leverde zijn prima leven in Valencia in voor dit WK door met NEC te gaan strijden in de middenmoot. Geef de man na zo'n klap even de tijd om het nieuws te verwerken in plaats van hem te gaan opzoeken. Erg laag!

Ik heb het wel met die jongen te doen. Word in de media gewoon neer gezabelt gewoon omdat Van der Vaart het nodig vond hem een lulletje rozenwater te noemen en van alles uit de doeken te doen hoe hij is als persoon.

Die jongen zegt geen kwaad woord over anderen, doet gewoon zijn ding, maar wordt hier gewoon weggepest, puur omdat hij zich "anders" gedraagd dan de gemiddelde macho voetballer.

Zou de beste man ook door hebben hoe verschrikkelijk hij zichzelf hier voor paal zet ? Wat een laag niveau zeg, diep triest.

Het bijschrift van die Twitteraar ook. "hier kan ik de hele dag naar kijken." Je kunt de hele dag kijken naar iemand die intens teleurgesteld is omdat zijn droom in duigen is gevallen? Fijne vent ben je dan...

11 november 2022 om 15:48

"fr1908mark", zegt weer genoeg over wat voor vlees we hier in de kuip hebben he..

11 november 2022 om 16:22

Pun intended?

*badum-tsss*

11 november 2022 om 18:14

Treurig he. Hard gaan op het verdriet van anderen. Sneu.

Cillissen blijft " raar" reageren door ook hier wederom niks te zeggen!

11 november 2022 om 16:23

Helemaal eens. Onnodig ook. Dit is na afloop van de training dus hij weet het minstens anderhalf uur. Natuurlijk is hij teleurgesteld maar dit is topsport. Gewoon je rug rechten, zeggen dat je erg teleurgesteld bent maar dat het topsport is en de bondscoach de keuzes maakt. Meer verwacht niemand, krijg je ook niet dit soort rare filmpjes.

Sjonge sjonge, wat een ontzettende manier van journalistiek bedrijven. Wat een zak van een vent.

Diep triest om zo'n filmpje te maken. Voetbalzone ook intens triest om alles maar te posten voor de likes, maar dat weten we natuurlijk al lang. Mart Oude Nijeweeme zou wat zijn als je je tijd besteed aan informerende artikelen....

Ik geniet met volle teugen van het feit dat hij nu weer stevig nukkig gaat doen. Alles wat hij de komende tijd zal doen, bevestigd enkel en alleen de keuze van vgaal dat hij een mispunt in een groep zou zijn geweest indien geen basisplaats.

Vraag me af welke kop hij nu trekt tijdens een interview, i.p.v. dat zelfingenomen gezicht met een blik en een gruwelijk irritant lachje van: jullie weten er toch niks van. Nog een laatste WK? Helaas Jasper, niet voor jou en dat vind ik écht helemaal prima!

11 november 2022 om 16:25

Je zou maar 30+ zijn en met volle teugen genieten van het feit dat een voetballer, die waarschijnlijk meer heeft bereikt dat jij en ik bij elkaar op voetbalgebied, niet geselecteerd is voor Oranje.

Dat zegt in deze meer over jou dan over de 'nukkigheid' van Cillessen.

11 november 2022 om 16:39

Fijn voor jou jongen. Slaap lekker vannacht

11 november 2022 om 17:36

Ach kaloetje toch.. tis toch triest gesteld met je als je zo nullig en arogant in elkaar steek als jij. Wat zou het helemaal prima zijn als jij niets van het wk mee zou krijgen. Cillesen heeft meer recht om teleurgesteld te zijn als dat jij zulk een belachelijke reactie geef. Truste droeftoeter

11 november 2022 om 17:38

Fijn hoor, zo genieten van andermans teleurstelling. Je komt echt over als een eencellige stumperd zo.

12 november 2022 om 11:21

Heb simpelweg een gruwelijke hekel aan het voorkomen van dat nare mannetje. En als ik Sneijder en vd Vaart zo hoor, zit ik al jaren behoorlijk goed met mijn interpretatie van zijn gedrag.

Dat ik daarmee enkele Nec supportertjes op de zere teentjes trap vind ik wel vermakelijk en is eigenlijk alleszeggend. Het scheelt dan weer dat 75% van Nederland hem ook liever ziet gaan dan komen.

Wat ben je dan een smerige rat als je zo iemand wil benaderen... Gadverdammeb

Dit is volgens mij een journalist uit de regio die een reactie probeert te ontlokken. Tja, triest, maar goed zo harken vele sites centen binnen. Wat betreft het afvallen van Cillessen kan ik me enigszins wel vinden in de gedachte dat Pasveer, Noppert en/of Bijlow betere reserve-keepers zijn of zich in ieder geval beter kunnen schikken in die rol. Alleen verbaast het mij wel dat het karakter van Cillessen en het feit dat hij niet lekker in de groep ligt, nooit eerder onder Van Gaal naar boven is gekomen. Hij kent 'm nu al ruim acht jaar en heeft daadwerkelijk met hem vijf weken lang samen gezeten tijdens het WK 2014. Dan weet je toch wel inmiddels hoe iemand in elkaar steekt en als dit het groepsproces zou verstoren, dan roep je hem toch niet op in september?

11 november 2022 om 17:38

Willem, ik ben het helemaal met je eens. Ik vind de argumentatie gezocht om er maar een argument aan te kunnen geven. Heel vreemd allemaal.

Amateuristisch en treurig hoe deze journalist te werk gaat, maar Cillessen had dit ook anders kunnen aanpakken.

Zeg gewoon dat je pislink bent of geef een lekker kort en cynisch antwoord. Dat doorlopen zonder een woord te zeggen komt ook raar over

11 november 2022 om 17:58

Wat Cillessen ook doet. Alles wordt in zijn nadeel uitgelegd. Hij kan gewoonweg niks goed doen

Zal mij benieuwen hoe hij dit oppakt nu bij zijn club. De motivatie om goed te presteren voor het WK vervalt nu. Komt nu op karakter aan.

Ach laat die jongen zeg, zijn droom valt in duigen. Denk dat Louis hem niet als nr1 ziet en hij misschien problemen zou kunnen veroorzaken, maar ik vind het heel sneu en ook een goede keeper. Ik vind het heel jammer hoe clicks, likes, views alles hebben verpest. We zijn niet meer menselijk verplaatsen ons niet in iemand anders en doen alles alleen maar zodat we meer centen en aandacht krijgen. Het is een voetballer, dus zo zielig is het nou ook weer niet, maar die jongen is maanden land de pispaal geweest en krijgt nu daar boven op waarschijnlijk de grootste teleurstelling uit zijn carriere te verwerken. Laat hem dan.

"De 63-voudig international werd vrijdagochtend door Van Gaal zelf op de hoogte gebracht van het feit dat hij is afgevallen voor het WK."

Vreemd, LvG zei toch tijdens de persconferentie dat hij Cillissen niet had gebeld?

Hoe dan ook. Blijkbaar is Cillissen geen teamplayer...

Had Eric Meijers een paar jaar geleden dus toch gelijk over De Gelderlander

Waar stront is komen de vliegen.. sjonge, dat je daar je geld mee wilt verdienen. Tuurlijk is ie teleurgesteld, verwacht je dat ie huppelend bloemetjes gaat plukken in het bos vandaag?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren