Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Haarscheurtjes bij Ajax in beeld gebracht: Gorter hekelt gedrag van Tadic

Laatste update:

Een van de thema's na de gewonnen wedstrijd van Ajax tegen FC Volendam (2-4) is het coachgedrag van Dusan Tadic aan de zijlijn van het veld. De aanvoerder werd na een uur spelen gewisseld en mengde zich vervolgens als een soort assistent-trainer van Alfred Schreuder zeer nadrukkelijk aan de zijlijn. Op beelden die momenteel snel rondgaan op Twitter is te zien dat reservedoelman Jay Gorter daar behoorlijk geïrriteerd over is.

Ajax moest in de slotfase van de Eredvisie-wedstrijd alle zeilen bijzetten om de overwinning uit het vuur te slepen. Tadic zat na zijn wissel vrijwel geen moment in de dug-out, maar meldde zich aan de zijlijn om zijn ploeggenoten aan te sturen. Schreuder prees de Serviër daarvoor na afloop, maar Gorter is duidelijk totaal niet te spreken over het gedrag van zijn aanvoerder. De reservedoelman ziet het coachgedrag van Tadic op de beelden hoofdschuddend aan en lijkt tegenover medebankzitter Maarten Stekelenburg zijn afkeuring uit te spreken.

Schreuder vindt niet dat Tadic rustig op de bank moest blijven zitten. "Nee, dat hoef ik niet tegen Dusan te zeggen", aldus de coach van Ajax op de persconferentie. "Hij is de aanvoerder van Ajax. Als je kijkt wat hij tot nu toe heeft gepresteerd voor de club. Dat komt ook door zijn emotie. Het is ook zijn karakter waardoor hij zo goed is geworden. Als mensen dat naar het negatieve willen vertalen, dan is dat hun probleem en niet de mijne."

Hedwiges Maduro noemt het 'raar om te zien' dat Tadic zich zo nadrukkelijk mengde. "Of de staf dit wil? Alleen als je het strijdplan kent, wat de trainers willen", zei de analist van ESPN na afloop. "Je hebt zoveel assistenten, die het ook kunnen doen. Ik snap dat het beleving is, en ik weet ook niet wat hij coacht, wat hij allemaal zegt. Misschien zegt hij alleen maar 'kom op', maar het is natuurlijk wel een raar beeld om te zien, als je zoveel coaches hebt, en je aanvoerder staat langs de lijn druk mee te leven."

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik begrijp Gorter wel. Tadic ondermijnt het gezag van Schreuder tenzij hij dit bewust doet om Schreuder een hak te zetten hetgeen mij ook niet zou verbazen. Het rommelt in de selectie, dat is wel duidelijk.

8 oktober 2022 om 21:01

Of Tadic nu uit vorm is of niet, ik ben blij dat er iemand is die dit doet want het is blijkbaar nodig.
Wat Maduro zegt dat de staf dit moet doen ok maar dat gebeurd toch niet? Schreuder doet het zelf ook niet.
Tadic coacht in het veld ook zo en is notabene aanvoerder.
Wat mij betreft mag Gorter, als hij dit idd naar Tadic bedoeld gelijk uit de selectie worden gezet dit vind ik echt belachelijk en ondermijning van Tadic als aanvoerder. Die beste man mag zijn veters nog niet eens strikken

8 oktober 2022 om 21:07

Het is belachelijk wat Tadic doet. Hij is speler en geen coach en moet zijn plek kennen. Ik heb dit ook nog nooit gezien, zelfs niet bij de grootste spelers en lijkt zelfs een klein beetje op Cruijff / Beenhakker. Duidelijk is dat schreuder geen grip heeft en hij de kerst niet haalt. De vraag is wie wordt zijn vervanger.

8 oktober 2022 om 21:11

Hij is aanvoerder en verlengstuk van de trainer. Ik ken er nog wel 1, Ronaldo bij Portugal en nee Tadic heeft niet de status van Ronaldo.

8 oktober 2022 om 21:15

Verlengstuk in het veld. Niet ernaast.

8 oktober 2022 om 21:18

Helemaal mee eens. Ik zou willen dat het fanatisme door meer spelers uitgedragen werd, hoefde we niet meer naar zo’n waardeloze potjes te kijken. Ondanks dat hij , op een foute plek, heel matig speelt gaat deze man er wel voor. Voor mij kan hij niet kapot, en dan die zielige figuren die hem menen te moeten uitfluiten dinsdag jl. foei.

8 oktober 2022 om 21:28

Als dit “belachelijke gedrag” ervoor zorgt dat Schreuder sneller op straat staat dan moedig ik het van harte aan.

Ondertussen kraamt Schreuder na de wedstrijd weer onzin uit over zogenaamde controle, terwijl al de gehele wedstrijd er zaken ondermaats waren. Het was louter de zwakte van Volendam dat dit geen gevolgen heeft gehad.

Als we zo in Napels spelen dan gaat het gewoon opnieuw een veegpartij worden.
Samenvattend komt het hierop neer: Schreuder ziet niet dat zijn hele tactisch en organisatorische concepten ondeugdelijk zijn, maar hij blijft als een ware gelovige vasthouden.

Tijd om in te grijpen en een nieuwe trainer te gaan aanstellen.

8 oktober 2022 om 21:47

Als je dit nog nooit gezien hebt heb je de EK finale gemist die Portugal won. Ronaldo heeft de hele wedstrijd dit gedrag laten zien. Ronaldo en Tadic zijn gewoon echte aanvoerders met een flinke dosis werk ethiek.

8 oktober 2022 om 22:01

Wisselspeler. Ronaldo was op dat moment de hoop van de gehele natie, de absolute top en de speler van het team die de hete kastanjes uit het vuur haalde. Iets wat Robben in 2014 was voor het Nederlands elftal. Tadic is momenteel de vervelende oom die niet van het familiefeest wilt vertrekken. Echt een wereld van verschil. Ik durf te wedden dat op de bank van Ajax er veel zaten die hetzelfde dachten als Gorter. Bij Portugal op de bank zaten er alleen maar spelers op de bank die hoop haalde uit Ronaldo en zijn capriolen langs de lijn.

8 oktober 2022 om 22:29

Niks zo irritant als een medespeler die al maanden speelt als een natte krant en je dan nog gaat vertellen hoe het moet. Los van het feit dat dit toch voor niemand verstaanbaar is.

8 oktober 2022 om 22:54

@vamos433 Wat Tadic doet is puur voor de Bühne en supporters slikken het als zoete koek. De volgende 10 wedstrijden weer dramatisch spelen maar kijk eens wat voor leider we hebben. Ik vind het zo’n slijmerig gedrag, gadverdamme. Lekker voor de camera’s assistent spelen alsof speler dat in een stadion horen. Het ergste vindt ik dat supporters al dat geslijm nog accepteren ook, lekkere topsport klimaat.

8 oktober 2022 om 22:56

@wulmke precies dit is de reden waarom hij blijft staan, hij gaat er zogenaamd voor door daar als assistent te staan, hoe hij speelt maakt niet uit. Lekkere topsport klimaat creëren we dan met zn allen.

8 oktober 2022 om 23:04

Rochus... EK finale met Ronaldo.

8 oktober 2022 om 23:38

FCVoetbal mijn hemel wat kan jij overdrijven en ook die haat naar Tadic, lijkt wel persoonlijk. Wellicht doet hij dit op het trainingsveld soms ook of in de kleedkamer.Je kan het er niet mee eens van maar dit slaat alles man.. neem nog een slokje azijn

9 oktober 2022 om 01:51

@vamos433 Wat is dat haat? Ik geef puur mijn mening met betrekking tot hoe ik de situatie zie. Persoonlijk erger ik me groen en geel aan dat geslijm van hem richting de bühne. Toen hij jong was droomde hij van Ajax, Ajax is zijn droom club. Dat geslijm bij de supporters en dit wetende dat je vol in de schijnwerpers staat? Het is niet raar, als het op het veld niet lukt ga je het op andere manier zoeken en het zegt meer dan genoeg dat een 3e keeper zich minstens zo ergert aan dat gedrag als ik dat doe en met mij veel meer leden hier. In de kleedkamer en op het trainingsveld, dan nemen ze hem toch niet serieus, helemaal nu niet. Hij is uit vorm maar gaat wel iedereen vertellen wat er gedaan moet worden. Lijkt wel alsof hij groter is dan de club..

9 oktober 2022 om 10:36

Heb je het Ek wel gezien?

9 oktober 2022 om 12:18

Toen Cruijff dit deed bij Beenhakker, vond iedereen het prachtig behalve Beenhakker. Nu is iedereen ineens tegen Tadic.

8 oktober 2022 om 21:03

Trainer Tadic moet hem ook direct uit de selectie gooien. Wat denkt zo'n snotneus wel niet. Die hoort überhaupt niet in selectie van Ajax 1 thuis. Hij kan er niks van en dat hebben allemaal gezien bij de JC-schaal.

8 oktober 2022 om 21:12

Dan mag hij zichzelf en blind er ook uitzetten. Want die presteren ook zwaar ondermaats.

8 oktober 2022 om 21:29

Tadic zou zichzelf op links zetten neem ik aan. En daar was hij, ook vandaag, gewoon prima altijd.

8 oktober 2022 om 21:40

Prima? Hij zakte niet door de ondergrens heen tegen Volendam. Als we dat al prima vinden ligt de lat wel erg laag.

8 oktober 2022 om 21:09

Master 1: Tadic is aanvoerder, verlengstuk van de Coach. Tadic probeert in ieder geval iets en zit er niet volkomen verslagen bij zoals Schreuder zit. Ik zou Tadic direct aanstellen

8 oktober 2022 om 21:09

Niet alleen Gorter, maar dit zie je haast nergens. Misschien in een belangrijke finale wedstrijd dan gaan er bepaalde spelers staan, maar anders gewoon rustig op de bank zitten net als de rest. Odegaard, of Xhaka moeten dit niet flikken bij Arteta. Gevestigde namen binnen Ajax, of andere clubs zie ik dit ook niet doen. Beschamend voor Ajax dit, maar de fanboys praten dit wel weer goed.

8 oktober 2022 om 21:13

Nee hoor, ik veroordeel dit gedrag ondanks dat ik nog steeds kan genieten van Tadic als speler (dit seizoen nog niet, maar ok)

8 oktober 2022 om 21:21

Niks beschamend, wat een onzinreactie.

8 oktober 2022 om 21:24

Dat jij het er niet mee eens bent Wulmke maakt het niet direct onzin.

8 oktober 2022 om 22:36

Haha , daar heb je ook weer gelijk in

8 oktober 2022 om 21:20

Is dit verhaal betreft Gorter bevestigd?
Zo niet, vind ik het schandalig dat VZ op basis van één tweet en wat blikken van Gorter, over haarscheurtjes schrijft. Waarom iedere (normaal gesproken zo kritische) lezer die aanname overneemt weet ik ook niet.
Prima dat er klikbeetcontent gemaakt wordt, maar je kunt natuurlijk geen leugens verspreiden op basis van een filmpje geïnterpreteerd door een enkele twitteraar. Ik hoop dat het aangepast wordt (tenzij ik natuurlijk een bevestiging van dit verhaal gemist heb)

8 oktober 2022 om 21:46

Ik zie in dit filmpje inderdaad niks bijzonders. Weet niet of dit het enige beeldmateriaal is, maar als dit alles is, dan is dit bericht compleet belachelijk.

8 oktober 2022 om 21:22

Welnee man, Tadic en Schreuder zijn twee handen op een buik. Tadic heeft heel veel invloed gekregen binnen de club en ik denk dat er steeds meer mensen hem blind volgen. Ik begin stands meer te denken dat Schreuder op advies van Tadic gekomen is. Asl je ziet dat ze dezelfde zaakwaarnemer hebben en dat die zich ook nog eens met het aankoopbeleid gaat bemoeien dan ben ik bang dat Ajax van binnenuit verrot.

8 oktober 2022 om 22:19

Gorter moet gewoon zijn muil houden. Heeft helemaal niets gepresteerd en Tadic wel de afgelopen jaren. Dat er nu een lulletje rozenwater als coach zit dat heeft Tadic ook door. Ben blij dat er iemand tenminste iets probeert.

8 oktober 2022 om 22:25

@Master1….Wat een onzin. Tadic is juist heel goed met schreuder. Jij ziet dingen die er niet zijn. Of wil ze graag zien. Tadic heeft ook uitgelegd wat hij precies deed en schreuder vond het ook prima.

9 oktober 2022 om 08:33

Aanname, aanname, aanname.

We weten toch al lang wie de werkelijke bazen zijn bij Ajax? En dat is niet Schreuder....

8 oktober 2022 om 21:32

En zeker ook niet Gorter. Who the fuck is Jay Gorter. Rot toch op met deze nobody, als hij daadwerkelijk Tadic belachelijk maakt is het wat mij betreft heel snel exit naar linksbuitenhetstadion. Tadic is uit vorm en moet op links en niet op rechts, maar heeft met zijn kleine teen al meer betekend dan meneer Jay nobody knows you Gorter. Opsodemieteren.

8 oktober 2022 om 21:40

Ik heb ook niks betekend voor Ajax en irriteer me kapot aan dat gedrag van Tadic. Ik snap Gorter gewoon in deze. Anderzijds zou t beter zijn als Tadic de coach word dan zijn we van hem af als speler en van die nietsnut Schreuder ook.

8 oktober 2022 om 21:46

Leidsehond. De enige die Tadic belachelijk maakt is Tadic zelf. Presteert als een krant en staat nu als een dorpsidioot te schreeuwen langs de lijn. Die stond er alleen voor zichzelf en niet voor het team. Hij wist ook dat de camera's er vol op zouden gaan staan. Hij keek uit zijn ogen alsof die stond te schreeuwen om te schreeuwen. Ik vond het er best wel sneu uitzien.

8 oktober 2022 om 21:59

Gorter hoeft Tadic niet belachelijk te maken, dat doet hij zelf wel langs de zijlijn. Die staat daar voor Tadic BV om zichzelf op te hemelen. Snap niet dat je Gorter zo de grond in moet trappen, een speler van het team waar jij voor bent. Ik zou ook met mijn teamgenoten verbaasd staan kijken als een speler denkt dat hij de grote leider is. Laat hem eerst maar binnen de lijnen weer alles op de rit krijgen.

8 oktober 2022 om 22:11

Schreuder moet Tadic tot de orde roepen (binnenskamers). Dit kan gewoon niet, ondermijnt het gezag van de coach (zo ver al die er is) en verheft zich boven de groep.

8 oktober 2022 om 22:26

Tadic is de aanvoerder. Wil z’n ploeg helpen en schreuder heeft ook aangegeven dat hij daar geen moeite mee heeft

8 oktober 2022 om 22:34

Een aanvoerder helpt zijn coach IN het veld...niet ernaast. Dat is de taak van de coach.
Natuurlijk zal Schreuder zich naar de media toe goedkeuren.. hij kan slechts naar de media toe zijn aanvoerder afvallen !?

9 oktober 2022 om 00:14

Tuurlijk moet Schreuder dat aangeven, er is deze week constant om z'n kop geschreeuwd; zou hij dan nu ook nog effe moeten komen zeggen dat het niet zo tof was wat z'n aanvoerder deed?

9 oktober 2022 om 06:37

Al die naieve reacties dat Schreuder er geen moeite mee heeft want dat zegt hij toch.
Geloof je het zelf? Hahaha
Schreuder is volgens mij nog slapper dan slap en durft niets te zeggen tegen Tadic. Het wordt (hopelijk voor Ajax) intern opgelost.

De mening van Gorter lijkt mij niet zo relevant in dezen.

8 oktober 2022 om 20:55

En toch snap ik hem volkomen. Tadic is zich echt vreselijk aan het aanstellen met dat geforceerde gedrag langs de lijn. Alsof Schreuder dit niet kan, kom op. Dit is in de categorie "Kuyt met stopwatch" wat mij betreft. Snap heel goed dat teamgenoten zich aan dat gedrag irriteren.

8 oktober 2022 om 21:01

Wel eens met wat Master hierboven zegt; hij holt de autoriteit van Schreuder verder uit, maar Schreuder ziet dat blijkbaar anders (althans... dat zegt hij). Maar Gorter lijkt mij niet zo hoog in de hiërarchie van Ajax te staan dat er met zijn mening rekening wordt gehouden..

8 oktober 2022 om 21:03

Nee, dat kan Schreuder dus niet. Afgelopen dinsdag heeft hij bijna alleen maar in zijn stoeltje gezeten.

8 oktober 2022 om 21:10

Gaat ook niet om zijn mening, maar om zijn irritatie. Die lijkt me gegrond. Als Gorter in de groep zegt: goh Tadic doe ff normaal, eens, dat is niet zijn plek. Maar ik snap echt wel zijn irritatie als je Tadic steeds voor je neus langs ziet dansen en schreeuwen. Kan me herinneren dat van Bommel dat in zijn laatste periode bij PSV als speler ook eens deed nadat hij gewisseld was. Het ziet er zo vreselijk geforceerd uit. Daar zijn ook nog wel beelden van geloof ik.

8 oktober 2022 om 21:13

Dat begrijp ik zeker. Ging mij om het punt of Schreuder het niet kon. Heb mij dinsdag zitten ergeren aan Schreuder langs de lijn, om vervolgens een tenenkrommend interview te horen. Het is dan inderdaad niet Tadic die deze rol moet invullen, maar het is wel duidelijk dat Schreuder niet geschikt is.

8 oktober 2022 om 21:23



Schreuder als een zoutzak met een dooie blik in de ogen van iemand die het echt kwijt is. Geef me dan Tadic maar met zijn voors en tegens maar alles geven voor Ajax.

8 oktober 2022 om 21:25

En dat moet Gorter, die door 2 bejaarde keepers aan de kant wordt gehouden dan maar even laten zien? Laat ie die energie in zichzelf leggen!

8 oktober 2022 om 21:27

Nou, die lijkt me wel degelijk relevant…. Je ziet nu enkel Gorter natuurlijk, maar er zou zomaar meer kunnen spelen. Dat het niet helemaal lekker zit in de selectie en met Schreuder, das wel een aanname die je kunt maken

Bij de spits van Fortuna was alleen het gerucht dat hij de trainer assisteerde al voldoende om hem belachelijk te maken, bij Tadic wordt zijn passie geprezen als hij als een ...... bezig is 😄

8 oktober 2022 om 21:44

Helemaal met je eens,nu is het opeens normaal als het hij het doet

8 oktober 2022 om 21:49

Haha geweldige opmerking! Dan ziet iedereen het wel even anders..lol

8 oktober 2022 om 22:13

Wat een onzin. De passie van Yilmaz werd en wordt ook geprezen. Echter werd er bij Fortuna een trainer uit gewerkt en nam hij de touwtjes in handen. Nu ze weer een trainer hebben juich ik weer voor Yilmaz. Tadic hoeft van mij ook geen hoofdtrainer te worden, maar wat hij hier doet is zijn passie de overhand laten nemen, net als Yilmaz dat vaker doet. Vind ik best mooi eigenlijk.

8 oktober 2022 om 22:25

Hahaha de reactie waarvan je wist dat die komen zou, nu ga ik niet de topics zoeken waarin het tersprake kwam, maar weet ongezien dat nog geen 10% van de reacties positief over Yilmaz was. Nu hij een interview heeft gegeven hoe het volgens hem ging zijn sommige wat positiever geworden, maar de meeste reageren er niet meer op

8 oktober 2022 om 23:57

Het beperkte aantal reacties onder jouw post zegt wel genoeg. Je slaat de spijker op zijn kop hier. Er wordt nou eenmaal met twee maten gemeten, leuk hoe pijnlijk duidelijk je dat met deze post maakt!

Gelijk uit selectie halen, je aanvoerder is aan het coachen dat tadic uit vorm is staat los van maar wat ladic voor Ajax heeft betekend kan die jonge alleen maar jaloers op worden.

8 oktober 2022 om 20:56

Eens met je eerste zin. Tadic heeft hier de regels gebroken en de autoriteit van Schreuder schade aangebracht. Waarom zou een speler de coach nog respecteren als andere spelers dat duidelijk ook niet doen. De coach is aangenomen om zijn spelers te coachen, Dusan Tadic is aangenomen om binnen de lijnen te presteren.

8 oktober 2022 om 21:07

Ik had precies dezelfde reactie, maar het blijkt dat Gorter deze reactie gaf op een beslissing van de scheidsrechter.

Klinkt ook logischer aangezien ik er anders van uit was gegaan dat Stekelenburg wel had ingegrepen.

8 oktober 2022 om 21:46

Hahaha ik weet dat het voor vele fijn is dat Ajax in een zware periode zit maar zelfs een motiverende Tadic uit de selectie willen halen is lachwekkend. Tadic is vanaf dag 1 een motiverende helpende en inspirerende speler voor Ajax. Dat hij nu vooral motiveert en klapt is echt niets maar dan ook niets verkeerds aan. Gorter heeft het idd over een beslissing.

Ik vind het best als de concurrerende supporters even lekker los gaan op een wankel Ajax maar dit erbij halen is een beetje zielig.

8 oktober 2022 om 22:42

Ach komop iedereen met zijn volle verstand schaamt zich toch kapot voor het gedrag van Tadic. Dat hij niet zo slim is kan hij zelf weinig aan doen maar hier had Schreuder echt in moeten grijpen.

Speculatie, op dat moment viel net de 2-3 volgens mij. Dit lijkt wel VZ Boulevard. Moet wel zeggen dat Gorter niet bepaald brandschoon is, heeft al vaker rare fratsen uitgehaald. Maar hier kun je helemaal niks zinnigs over zeggen, met zekerheid.

8 oktober 2022 om 20:58

Ook voor de 2-3 was die al staand aan het coachen. Dat deed die enkel voor de aandacht, ik vond het echt gênant. Ik had hem gemaand om te gaan zitten als ik trainer of assistent of zelfs medespeler was.

8 oktober 2022 om 21:00

Ik vond eerder Schreuder genant, die stond erbij en keek ernaar. De bevestiging dat Tadic meer macht heeft dan kleine Schreuder.

8 oktober 2022 om 21:13

Met name dat beeld waarbij je Tadic druk zag optreden en Schreuder beetje zag turen. Och och dat was echt gênant. Schreuder dacht: ik zeg maar niks, want zo gaat Tadic nog tegen mij tekeer....

8 oktober 2022 om 21:25

Dat maak jij er van, knap dat jij dat zo weet wat een ander denkt, geweldig.

8 oktober 2022 om 21:30

Kan ook niet echt uit het filmpje uitmaken dat hij Tadic zijn "coachgedrag" veroordeeld. Want dat geknik kon ook over een anekdote gaan die hij recentelijk heeft meegemaakt met een gek ofzo. Anders zal die Tadic nadoen op het bankje. Wel zonder trouwens dat een talentvolle keeper als Gorter op het bankje zit. Van meeste clean sheets in de KKD naar bankje bij Ajax. Die had toch echt een ander stap moeten kiezen, want dit is zo zonder voor zijn ontwikkeling.

8 oktober 2022 om 21:41

ging het niet om de overtreding net ervoor? context is heel onduidelijk.

dat hij paar x kijkt naar drukte voor hem, betekent niet dat het om tadic gaat

8 oktober 2022 om 21:44

Ja dat dus, dus geen idee waar die naar keek. Kon ook zijn dat hij een gek zag of iets anders. Dit is echt redelijk te ver gezocht.

Tja Gorter , dat zal wel impact hebben wat hij er van vind.

Lijkt mij duidelijk wie de baas zijn bij Ajax. Dat is niet Schreuder maar Tadic en Blind.

9 oktober 2022 om 09:12

Dat geloof ik niet. Als dat zo was stond Tadic niet wekenlang rechts of wel?

Kan er naast zitten hoor maar ik vond dit zelf ook een gevalletje “kijk mee eens de leider uithangen” nadat er zoveel kritiek op hem is geuit de laatste tijd.

8 oktober 2022 om 21:43

bobo je kan veel over Tadic zeggen, ook over zijn vorm (zie hem ook nu liever op de bank) maar niet dat hij aan het faken is. De man houdt echt van zijn club en is zo blij er onderdeel van te zijn.

8 oktober 2022 om 23:31

Tadic geen faker? Je bedoelt dat hij totaal geen theatermaker is en totaal vies is van effectbejag en helemaal niet bezig is met het hoog houden van het imago van de ideale strijder en leider? Laat ik het zo zeggen: ik deel je visie niet 😅

Gorter irriteerde heel Amsterdam met zijn optredens.

8 oktober 2022 om 21:10

Totaal niet relevant om te benoemen. 99,9% van wie hier reageert heeft nog minder talent dan Gorter (ja echt) en mag ook zijn mening geven. Een zwaktebod om naar zijn prestaties te wijzen.

9 oktober 2022 om 00:00

Nee hoor want Gorter stond wel in de basis bij Ajax en wij niet. Gelukkig. Gorter moet gewoon opdonderen met zijn populaire gedrag, als hij dit inderdaad zo bedoelde. Tadic is een terechte aanvoerder. Gorter is een nobody. Dat is prima. Maar dan moet je ook je mond houden op zo'n moment. Gorter moet zich concentreren op presteren, niet op Tadic.

9 oktober 2022 om 00:19

Denk dat het vooral voor Tadic belangrijk is om zich te focussen op presteren. Hij staat namelijk, in tegenstelling tot Gorter, wel wekelijks op het veld.

Ik snap Gorter wel. Is gewoon irritant gedrag van Tadic. Ga gewoon zitten je bent geen trainer

Wat mij enkel interesseert is dat er duidelijk gedonder is binnen de algehele groep. Overduidelijk zelfs. Als supporter vind ik het mooi dat Dusan zo te keer gaat en zo passievol optreedt, maar aan de andere kant is het gewoon zorgwekkend voor een club als Ajax. Buitelandse media zullen dit wel erbij halen en dit grappig weten te vertalen. Want ergens ziet het er echt lullig uit, tis toch niet het 9e van een amateurvereniging?

I'm ben Ajax fan maar dit is toch bespottelijk.... Die man moet gewoon nog een wedstrijd geschorst worden door de club...

8 oktober 2022 om 21:34

Ik denk dat je beide spelers bedoelt.

8 oktober 2022 om 22:17

Volgens mijn mag dit helemaal niet. Hij moet gaan zitten hij is tenslotte gewisseld. Dit had geel of rood kunnen zijn. En schreuder kan zijn spullen pakken. Man man wat naïef

Aan de ene kant mooi wat Tadic doet, maar aan de andere kant wat suf als je al het hele seizoen vrijwel iedere wedstrijd de slechtste van het veld bent.

9 oktober 2022 om 00:01

Ja, maar Gakpo zou ook de slechtste psver zijn als Van Nistelrooy hem op 6 zou zetten. Tadic op links was vandaag weer gewoon prima.

9 oktober 2022 om 07:50

Hij deed het niet onaardig, tegen Volendam.

9 oktober 2022 om 09:14

Oh wauw dat wist ik niet eens uiteraard. Alleskunner dat is Tadic duidelijk niet. Ik bedoelde meer te zeggen, dat Tadic zo matig is, komt ook door Schreuders keuzes.

Gelul dit. Wel zwak van VZ om een speculatie van een twitteraar over te nemen.. kan makkelijker over iets heel anders gaan.

Wat een kut keeper, wat is het toch een kut keeper😂😂😂

Die reactie ging om de overtreding op Klaassen. Niet over Tadic

Gorter zijn mening is dan misschien niet zo relevant en het is niet eens duidelijk of het daarover gaat, maar als het wel zo is dit toont maar weer eens aan dat het gewoon borrelt in de selectie. Hij zal echt niet de enige in de selectie zijn heb ik het idee. Ik denk dat er een hele hoop spelers al wekenlang tandenknarsend aan het toekijken zijn hoe de (voormalige) topspelers maar wat aankloten en gewoon wedstrijd na wedstrijd doodleuk in de basis staan. Als je niet presteert, word je ook niet serieus genomen. Zo gaat het niet alleen in het voetbal, maar overal. En dit kan je allemaal op het conto van Schreuder schrijven, want hij heeft de ballen niet om het echt eens om te gooien.

Beetje respect voor Tadic zou op zn plek zijn Gortertje, Tadic zn grote linker teen heeft al meer bereikt dan jij Gorter. Fantastisch om te zien dat Tadic ook vanaf de zijkant t team probeert te helpen, prima, zie hem later ook wel coach worden in de voetballerij

8 oktober 2022 om 21:19

Volgens mij begint iedereen bij een nieuw seizoen weer op nul. Dat gelul van wat hij allemaal bereikt heeft, heb je vandaag de dag niks meer aan. Hij schiet nog geen deuk in een pakje boter. Presteren en anders lekker op het bankje! Ook (de grote) Tadic.

8 oktober 2022 om 21:43

Als hij het seizoen echt op nul begint, dan presteert hij zo slecht nog niet. 7 G/A in 9 wedstrijden. Assistenkoning van de Eredivisie.

8 oktober 2022 om 21:57

Dus hoe meer je bereikt, hoe gekker je kan doen? Ook al zie je hem wel coach worden, dat is hij nog niet. Aanvoerder in 't veld ok, maar zodra je ervan af vent is het aan de trainers en de aanvoerder in het veld. Roep die bij je als je dat wilt. Niet alleen ondermijnd hij de trainers maar ook de reserve aanvoerder

Anders ik wel, wat een clown. Als trainer zou ik er ook niet van gediend zijn.

Sinds vandaag weet ik wie Gorter is.

8 oktober 2022 om 21:23

Maar Gorter zal nooit weten wie arepa is. Dan heeft Gorter toch al een streepje voor lijkt mij.

8 oktober 2022 om 21:47

Een streepje voor hahah. Hoe oud ben je dan? Nu lig ik een week lang wakker. Gorter heeft een streepje voor.

9 oktober 2022 om 09:16

Dat weet je niet, misschien is arepa wel de nickname van Sigrid Kaag.

8 oktober 2022 om 22:28

Altijd goed om nieuwe dingen te leren.

8 oktober 2022 om 23:48

Altijd.

Oh oh oh weer typische NL’se media en respondenten om Ajax en specifieke Ajax spelers helemaal tot de grond af te branden na 3/4 slechte wedstrijden. Tadic is altijd zo geweest, dus nu zijn we ineens verbaasd?! Deze man heeft een heel nieuwe maatstaf van prestatieniveau gecreëerd bij Ajax waardoor de club mede is doorgegroeid. En nu is gaan we de strontkar over hem uitstorten?! Alle betrokkenen weten echt wel dat het beter moet. Daarnaast is het ook geluk dat nieuwe spelers renderen. Anthony heeft het goed gedaan, maar ik hoor niemand nu meer over Wober, Marin, Christensen, Bande, Magallan, Cassiera… etc. Overal zit een keerzijde aan net als dat Overmars ook veel goede dingen heeft gedaan.Daarnaast, wat heeft Gorter tot nu toe gepresteerd om te mogen oordelen over Tadic…. Juist ja… Fijn weekend!

8 oktober 2022 om 21:29

Woorden van mijn hart, niks aan toe te voegen

8 oktober 2022 om 22:44

Niemand is verbaast over het gedrag van Tadic, die weet niet beter. We zijn er verbaast over dat hij dit gedrag ook buiten het veld laat zien en dat er dan niemand ingrijpt.

Beetje riskant om zo stellig te brengen dat Gorter zich aan Tadic irriteert. Dit beeld was van vlak na de 2-3 en toen waren de Ajacieden niet blij, omdat men vond dat er een overtreding op Klaassen zou zijn gemaakt. Daarnaast: Gorter zat tussen een staflid en Stekelenburg in. Dan zou ik niet bepaald zo openlijk over Tadic klagen als die twee naast je zitten.

Storm in een glas water. Valt niks zinnigs te zeggen over waar Gorter t over heeft. Sneu om t zo op Twitter te zetten.

Die haarscheurtjes komen er ook omdat er geen sterke coach voor de groep staat. Ik mis ETH nu al.

Als de hele bank van Italië dit doet noemt men het passie en ontbeert het de Nederlander aan deze inzet.

Nu helpt de aanvoerder zijn team over de streep, waar de coach het laat afweten en iedereen valt over hem heen.

Zeikland....

Haarscheurtjes? Dit zijn eerder Kloven & Barsten!

Het zal aan mij liggen, maar dit is volgens mij gewoon iets zoeken. Wellicht irriteert Gorter zich aan Tadic, maar wellicht is hij gewoon in gesprek met Taylor en kijkt daarbij in de richting van Tadic. Of hij volgt het spel dat zich afspeelt achter Tadic.
Het is niveau SBS shownieuws om hier conclusies uit te trekken.

9 oktober 2022 om 09:18

Nu ik het fragment zo zie, betwijfel ik dat ook ja. Het is wel heel minimaal wat hij doet en om te zeggen dat het over Tadic gaat is wel erg veel speculatie. Ajax speelde op dat moment slecht genoeg dat er ook andere dingen zouden kunnen zijn waar Gorter niet zo blij mee was.

10 oktober 2022 om 06:13

Er moet gewoon altijd een excuus gezocht worden om te zaniken en Tadic is een makkelijk doelwit voor velen om likes te scoren. Dan krijg je dit.

En dit halen jullie allemaal uit een tweet. Stemmingmakerij...

Bijzonder is dat afgelopen week/weken er veel kritiek kwam op Schreuder dat hij Tadic nooit wisselde....en onze vriend Valentino ook nog een "reden" wist aan te geven... en plotseling wordt Tadic gewisseld ?
Ik zou voorstellen om kritiek op Van Gaal te gaan geven over Daley Blind. Misschien wordt die dan niet meer opgesteld..

Ja Gorter, had jij maar 1% van de passie die Tadic voor de club heeft. Hij wil ten koste van alles winnen en z’n medespelers helpen.

8 oktober 2022 om 22:53

Even checken hoor. Maar kun jij uit dit filmpje opmaken dat Gorter hier het coachen van Tadic afkeurt?

Gorter ga jij eerst maar eens de Johan Cruijff schaal wedstrijd terugkijken en dat naast de prestaties van Tadic leggen de afgelopen jaren. Deze jongen mag van mij op de verkooplijst want dat gaat niets worden voor Ajax. Je kan beter je geld besteden aan een goede keeper.

Fake news. Zojuist bevestigd door Gorter op zijn Instagram. Had al het vermoeden dat het met de 2-3 en die overtreding met Klaassen te maken had. Tja mensen zijn soms heel makkelijk beet te nemen door de media.

8 oktober 2022 om 22:55

Echt briljant hoe men hier helemaal uit de pan flipt vanwege wat stemmingmakerij op basis van zo’n filmpje

Klopt dit dan komt dit flut bericht uit de koker van voetbalzone puur voor de clicks.

Waarom gorter bij het circus van dusan yilmaz betrekken. Die man maakt zich onmogelijk door z'n zogende hartstochtelijke gedrag waardoor hij het gezag vd trainer ondermijnt. Een grotere clown op en nu dus naast het veld is er niet.

In een halfuur tijd heeft Tadic het gezag van Schreuder naar de knoppen geholpen.

Wie zegt dat Gorter het over Tadic heeft??

Kan toch ook niet, presteert geen reet en gaat
Gewoon idioot doen langs de lijn.
Gewoon gaan zitten en niet zo gek doen!

Moet uit dit stuk beeldmateriaal blijken dat Gorter het gedrag van Tadic niet kan waarderen? Knap. Ik zie dat namelijk niet. Maar intussen wordt hier wel een mooie oorlog gevoerd tussen voor en tegenstanders van de hoofdrolspelers. Triest.

Wat een dwaas joh. Dat je dat als trainer goed vind zegt al genoeg over Schreuder. Ten Hag had dit nooit goed gevonden.

Tis ook de bedoeling hij ooit de trainer word na zijn carriere gaat hij trainer curcus volgen

Pasveer moet maar gewoon lekker 1e keeper worden, als ik cillissen was zal ik zegge krijg de pokke

Laatste die zijn muil mag open trekken is Gorter met zijn blunders. Tadic moet ook niet gaan coachen. Ajax is gewoon de weg kwijt. Zulke wedstrijden moet je makkelijk met 4-0 winnen. Tadic eruit gooien en alles doorschuiven in rang. Schreuder eruit gooien en dan Bosz ophalen. Een overbruggingsjaar voor Ajax in de Europa League is perfect voor Bosz en dan het seizoen erop met een goeie coach aankomen. Arne Slot zou in mijn ogen wel perfect passen bij Ajax.

Kan iemand zich nog herinneren, hoe Christiano Ronaldo na zijn gedwongen blessure wissel tijdens het EK dat Portugal uiteindelijk won, als een fanaticus stond en liep te choachen vanaf de zijlijn?
Ik zie het nog voor me, en ik bewonder dat soort teamgeest/beleving.
Waarom mag Dusan Tadic dat niet doen, volgens menigeen?
Pure onzin,afgunst en eigendunk.
Ik had absoluut geen probleem met de coaching van onze Servièr, eerder nog sympathie.
Hij had ook achterover kunnen hangen op de bank,lurkend aan een flesje water, zoals de meesten doen.
En dat deed hij niet, gedreven als hij is!

Oeeee. Gorter heeft heel wat uit te leggen aan Tadic. Laatstgenoemde gaat dit zeker niet pikken

Super boeiend wat onze negende keeper hier van vindt

Wie is gorter???????

Gorter, dat is toch die derde keeper die nog totaal helemaal niets heeft laten zien of gepresteerd bij Ajax?

Tadic moet niet coachen, maar gecoached worden.

Goed gedaan van Tadic. Aangezien Schreuder een aantal kwaliteiten ontbeert waaronder bijvoorbeeld je team coachen en aanjagen.
Duidelijk is wel te zien dat er harde woorden zijn gevallen en dat Schreuder op moet passen en maar beter gewoon mensen op de goede plek moet zetten.

Sorry, maar gaat er nu door de pers echt op iedere slak zout gelegd worden bij Ajax. Het is zo typisch Nederlands om na succesvolle jaren te proberen op zoek te gaan naar elementen om het succes te doen afbrokkelen: PSV destijds met Alex en Gomez, Ronaldo en Nillis, Ajax onder Koeman, etc.

Ajax was gisteren gewoon echt heel zwak, maar op zoek gaan naar randzaken als deze is journalistiek echt heel zwak.

Sorry, maar gaat er nu door de pers echt op iedere slak zout gelegd worden bij Ajax. Het is zo typisch Nederlands om na succesvolle jaren te proberen op zoek te gaan naar elementen om het succes te doen afbrokkelen: PSV destijds met Alex en Gomez, Ronaldo en Nillis, Ajax onder Koeman, etc.

Ajax was gisteren gewoon echt heel zwak, maar op zoek gaan naar randzaken als deze is journalistiek echt heel zwak.

Dus omdat hij zijn hoofd schut terwijl hij iets zegt tegen Taylor en daarbij kort naar voren kijkt gaat het over het coachen van Tadic?? Hoezo media die overal iets achter probeert te zoeken 🤦🏼‍♂️ dit slaat echt helemaal nergens op. "Het rommelt aan alle kanten binnen de selectie" 🤣 lekker niveau VZ

Tadic voelt zich geroepen de groep te motiveren. Laat ik de vraag stellen: zou iemand dat doen bij Ancelotti? Bij Klop? Bij van Gaal? Of nee, een trapje lager: zou Tadic dit hebben gedaan bij Ten Hag?

De vraag stellen is hem beantwoorden: no way! De conclusie moet zijn dat het gezag van Schreuders wankel is en dat Tadic niet het vertrouwen heeft dat Schreuder, de idioot die hem rechtsbuiten zette, capabel is om de ploeg scherp te houden. Tadic irriteert zich wellicht aan de laconieke houding en het niet met de vuist op tafel slaan van deze man. Schreuder heeft gisteren opnieuw ingeboet aan autoriteit en kan niet anders dan roepen in de pers dat hij dit waardeert. Ik voorzie dat er binnenkort een hele grote bom ontploft binnen Ajax. Ook de bankzitters gaan vroeg of laat muiten denk ik. Als Ajax supporter zie ik het met lede ogen aan. Letterlijk alles wat is opgebouwd dreigt en lijkt verloren te zijn gegaan. Ik vrees dat het helemaal opnieuw moet worden opgebouwd.

Gorter wou toch na z’n grote falen meteen vluchten uit schaamte. Hou je mondje of ga lekker bij Purmersteijn keepen, niemand zal je missen miesgasser 👋🏼

Tadic moet presteren op het veld, ipv aan. De zijlijn.

Als je dat zo graag wilt stop met voetballen, doe trainer cursus ofso.

Dan help je meteen Ajax ook, want je prestatie binnen het veld is echt slecht! Geldt trouwens ook voor blind en bassie. Die mogen wat mij betreft geen enkele aansprak maken op een basis plek!

Misschien voor bassie rol als cvm? Maar in de verdediging helemaal aan het opbouwen wil ik hem echt niet zien gwn echt amateurisme

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren