Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Ten Hag bedankt Guardiola en gaat in op herstel Van de Beek

Laatste update:

Erik ten Hag heeft er alle vertrouwen in dat zijn ploeg zich revancheert van de pijnlijke nederlaag in de Manchester Derby. Afgelopen zondag gingen the Mancunians op bezoek bij stadsgenoot Manchester City met 6-3 onderuit. Ten Hag sprak woensdag tijdens de persconferentie zijn dank uit naar collega Josep Guardiola en ging verder in op het niet inbrengen van Cristiano Ronaldo, die tegen City negentig minuten op de bank bleef.

Ten Hag moet het donderdagavond in het Europa League-duel met Omonia Nicosia stellen zonder Harry Maguire, Donny van de Beek, Raphaël Varane en Aaron Wan-Bissaka. "In het geval van Varane heb ik goede hoop dat hij snel terugkeert. Maguire zal iets langer nodig hebben. De andere twee jongens kan ik geen voorspelling voor doen", aldus Ten Hag tijdens de afsluitende persconferentie. Van de Beek staat al geruime tijd aan de kant. De middenvelder werd in de eerste drie speelronden minuten gegund, maar wacht nog altijd op zijn eerste basisplek.

Ook voor Ronaldo was er zondag geen basisplaats. De Portugese sterspeler zag de spitspositie worden ingevuld door Marcus Rashford en werd de volledige wedstrijd op de bank gehouden. "Ik heb hem niet gebracht als teken van respect", verklaart Ten Hag het niet inbrengen van Ronaldo. "Dat heeft niets te maken met een eventueel vertrek in januari of volgend jaar zomer. Ik zie niet dat hij ongelukkig is. Hij is blij, hij traint goed en hij heeft er plezier in. Iedereen traint goed. Er is een goede instelling op de training, iedereen werkt er hard voor. Dat is het punt niet."

Voor Ten Hag, die Guardiola en City bedankte voor de 'wijze les', was het geen reality check voor hemzelf. "Ik weet dat wanneer je aan een proces begint, het niet alleen maar goed kan gaan. Je krijgt ook te maken met tegenslagen. We hebben gewonnen van de koploper (Arsenal, red.) en van Liverpool, maar zondag hadden we een hele slechte dag. Dat staat vast. We zullen moeten accepteren dat City beter was, maar we mogen onze eigen prestatie niet accepteren. Dat was onacceptabel."

Ten Hag weigert de Premier League groter en belangrijker te maken dan de Europa League. "Ik maak geen onderscheid tussen de Europa League en de Premier League. We moeten alle competities en prijzen winnen", aldus de Nederlander. "We spelen donderdag met ons best mogelijke team, ook om een elfltal te bouwen dat competitief blijft. Casemiro heeft daarin een belangrijke rol. We kennen allemaal zijn verleden, de prijzen die hij heeft gewonnen en zijn kwaliteiten zien we elke dag op de training."

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zal van der Beek ooit nog een wedstrijd spelen voor United eigenlijk?

5 oktober 2022 om 14:35

Geen idee, maar Van de Beek vast wel.

5 oktober 2022 om 14:38

Flauw 😂

5 oktober 2022 om 14:38

Die ja... Zeer onduidelijk dat ik het over de Donny had natuurlijk.

5 oktober 2022 om 18:53

ach, met Jack Black als profielfoto hoor je dit soort flauwe humor enigszins te kunnen waarderen.

5 oktober 2022 om 14:46

Ja. Bruno Fernandes is momenteel niet in vorm en is ook eigenlijk niet de soort speler die bij het spel van EtH past. Hij speelt met veel risico en ik denk dat Donny binnenkort zijn kans op de '10' positie gaat krijgen, ook al speelt EtH niet met een vaste 10, eerder roulerend tussen een 8 en 10, wat Donny zijn kracht is.

5 oktober 2022 om 14:54

Ik weet het niet hoor, ik denk dat Donny gewoon uitgespeeld is voor Utd en lekker verder mag gaan kijken. Het zou mij iig verbazen als hij na de winter nog bij Utd zit.

5 oktober 2022 om 15:01

Reddevil dat ben ik met je eens. Ten Hag heeft de spelers die belangrijk waren belangrijk gelaten en is ze rustig aan het vervangen.
CR7 hielp een handje door de voorbereiding weg te blijven. Maguire en Shaw na gefaald te hebben en zo zal ook Bruno Fernandes uiteindelijk vallen. Hij heeft namelijk veel en veel te veel balverlies. Zelfs te veel om het te accepteren vanwege beslissende acties. De Zidane’s en echt grote spelers hebben gewoon niet zo veel balverlies.
Denk dat Ten Hah hem uiteindelijk zal vervangen met een loper a la VDBeek.

5 oktober 2022 om 15:04

Hij moet inderdaad wel heel bijzondere dingen laten zien op de training wil hij het vertrouwen krijgen. Werd altijd een beetje gedaan alsof Donny niet mocht spelen vanuit politieke redenen, maar dat lijkt me onzin. Geen trainer die (mocht dat zo zijn) een uitblinker op de training moedwillig op de bank houd. Daar win je als trainer namelijk helemaal niks mee.

De selectie staat qua status voglens mij wel allemaal weer op 0. Iedereen is zijn krediet wel verloren en Ten Hag lijkt (als ik de berichtgeving over oa contracten mag geloven) qua status opnieuw te beginnen. Daarin zou eventueel een kans voor Donny kunnen liggen. Mits hij echt waanzinnig goed op de training is natuurlijk

5 oktober 2022 om 15:11

Ik zal nooit snappen dat United Eriksen heeft gehaald en die prachtvoetballer niet steevast op 10 zet.

Complete kamikaze-zet om VdB op 10 te zetten en Eriksen in de 8 te laten. Dat hoort omgekeerd te zijn.

5 oktober 2022 om 15:16

Donny voor Bruno? Dat is toch complete nonsens? Een non-voetballer als Donny voor een klasbak en rasvoetballer a la Bruno? Dat kan ik mij echt to-taaaal niet voorstellen. Dan is zijn vorm wel héééél slecht.

5 oktober 2022 om 15:25

Omdat Eriksen veel beter in het spel van EtH past op de positie waar hij nu speelt. Hij moet het spel opbouwen ipv de laatste pass geven. Op de 10 positie moet een loper staan, die veel in de 16 komt a la Donny.

5 oktober 2022 om 17:18

Ten Hag had toch ook wel plek voor Ziyech in zijn elftal? Dan moet dat met Bruno ook wel goedkomen lijkt me

5 oktober 2022 om 20:31

Op rechts zou dan kunnen want Ziyech op 10 werkte ook niet. Helaas staat Antony al op rechts.

5 oktober 2022 om 15:01

Donny is klaar lijkt mij. Zelfs onder Eth kan hij het niet afdwingen.

De vraag is dan waar hij wel aan spelen toe komt en ik kom niet verder dan de middenmoot in Duitsland ofzo, al heb ik zelfs daar mijn twijfels bij of hij het gaat redden.

5 oktober 2022 om 15:08

Middenmoot Duitsland vergelijkbaar met Engeland? Want bij Everton was het ook niet echt een onbetwiste topper. Dan kan je bijna terug naar Nederland. Al zou ik niet weten waar hij zou moeten spelen bij (bijvoorbeeld) Ajax. De rest van de eredivisie zie ik hem niet zo snel halen. PSV misschien

5 oktober 2022 om 15:32

Ik schat de PL wel hoger in dan Duitsland, vandaar dat ik daar zelf aan zat te denken. Italië zou misschien nog kunnen?

Donny is naar mijn idee te traag voor het topvoetbal en je kunt hem ook niet makkelijk inpassen in je team, aangezien hij slechts een paar goede kwaliteiten heeft voor een middenvelder.
Eredivisie zie ik hem zelf niet doen, omdat ik een beetje het idee heb dat hij denkt dat hij daar te goed voor is. (dit is puur onderbuikgevoel van mij, nergens op gebaseerd voordat ik hier op word aangevallen )

6 oktober 2022 om 02:03

Denk dat vd Beek de missing link is bij Ajax terugkeer lonkt 😉

''casemiro heeft daarin een belangrijke rol. We kennen allemaal zijn verleden, de prijzen die hij heeft gewonnen en zijn kwaliteiten zien we elke dag op de training''

Hebben we gezien ja van basisplaats bij Real Madrid naar de bank van United. Die moet gegarandeerd in de basis onbegrijpelijke keuze.
Aankoop van 80 miljoen een van de beste nummer 6 zo niet de beste op de bank laten. Heeft natuurlijk aanpassing tijd nodig maar dat doe je door te spelen.

5 oktober 2022 om 14:47

De reden hiervoor was dat Scott Mctominay het gewoon fantastisch deed in de 4 op rij gewonnen wedstrijden. Mensen vergeten even heel makkelijk dat je goed presterende spelers ook moet belonen, ook al heb je een Casemiro op de bank zitten. Ik denk dat hij de volgende wedstrijd in de basis begint, helemaal na de wanprestatie van SMT afgelopen zondag.

5 oktober 2022 om 14:56

Ach ja, dan kan je ook zeggen dat je een speler die aan een goede reeds bezig is niet na 1 slechte wedstrijd naast de ploeg moet zetten...

Casimero is van (veel) hogere kwaliteit dan SMT maar moet nog wennen aan United. Vanop de bank gaat hij niet wennen aan zijn medespelers.

5 oktober 2022 om 15:30

Ja en in de twee daarvoor was hij de slechtste van het veld. Tegen Southampton kwam hij goed weg na z’n jongleer acties dat United geen penalty tegen kreeg. Tegen Arsenal heeft hij niks anders gedaan dan overtredingen maken en spelers onderuit schoppen. Casemiro had gewoon moeten spelen, klaar..

5 oktober 2022 om 17:24

McTominay was 4 wedstrijden op rij goed terwijl Casemiro een onwennige indruk maakte in zijn invalbeurten en basisplek tegen Sociedad. Casemiro komt er uiteindelijk wel in, waarschijnlijk al komende wedstrijden.

5 oktober 2022 om 20:33

"casemiro had gewoon moeten spelen, klaar..", gelukkig denkt de coach er anders over, die hem dagelijks aan het werk ziet. En de United fora en fans vinden ook dat SMT (tot nu) altijd boven Casemiro verkozen moest worden.

5 oktober 2022 om 14:59

Makkelijk scoren, je hebt duidelijk geen wedstrijden van United gezien de laatste maand. McTominay speelde gewoon prima en er was geen reden tot vervanging. Daarbij viel Casimero belabberd in.
Wel had ik Casimero als extra middenvelder ingezet tegen City

5 oktober 2022 om 15:06

McTominay is gewoon een matige speler. 3 of 4 leuke wedstrijden veranderen daar niks aan. Casemiro daarvoor banken is gewoon lachwekkend.

5 oktober 2022 om 15:29

Hij is misschien niet van het niveau van Casemiro, maar SMT deed het echt fantastisch die 4 wedstrijden. Als Casemiro zich nog moet aanpassen aan een nieuwe omgeving en competitie is het helemaal niet zo gek dat hij SMT laat spelen. Ik vind wel dat het nu tijd is voor Casemiro.

5 oktober 2022 om 15:42

Niks met makkelijk scoren te maken. En jij hebt zeker de laatste 5 wedstrijden van United gezien. Casemiro hoort gewoon te spelen. Aanpassing tijd zoals ik benoemde. Je kan niet verwachten dat een speler BAM in een keer er staat. Vooral in zo een rommelig United. Dat SMT paar leuke wedstrijden heeft gespeeld is mooi voor hem. Maar je gaat me niet zeggen dat hij beter is dan Casemiro die het al meer dan 6/7 jaar doet.

5 oktober 2022 om 17:28

Ik heb alle wedstrijden inclusief voorbereiding gezien. McTominay is een matige speler die het ineens heel goed ging doen naast Eriksen en ze wonnen van Arsenal, Liverpool etc. Casemiro basis tegen Sociedad en was heel matig, zelfde met z'n invalbeurten. Ten Hag kon gewoon niet om McT heen(ook gezien de zwakke mentaliteit van zijn spelersgroep), dat kan hij nu wel

Ohjee, ik wil niet altijd alles op Ajax betrekken (okay, ik doe het wel vaak) maar een tekst als "ik weet dat wanneer je aan een proces begint, het niet alleen maar goed kan gaan. Je krijgt ook te maken met tegenslagen." komt natuurlijk als geroepen voor onze pannenkoek Schreuder. Verschil is toch wel dat bij EtH er wel een bepaalde visie en lijn in zit. Bij Schreuder zie ik pure koppigheid en veel te weinig bravoure terug.

5 oktober 2022 om 14:42

Ten Hag had de drive om van elke ploeg te winnen hoe groot de club ook was. Schreuder plaats Ajax voor de wedstrijd al in een kinderzitje. Op die manier ga je nooit presteren in de CL. Als je gister in dat interview met Tadic al ziet dat die jongen zich niet prettig voelt op rechts dan moet je dat als trainer toch ook al weken weten lijkt mij. Te koppig voor woorden.

5 oktober 2022 om 14:51

Maar dat Schreuder niet doet aan een bepaalde visie en lijn was toch al bekend? Dat is niks anders dan bij Hoffenheim of Brugge.

Er zit wel echt een groot verschil hoe ten Hag of schreuder het neer zet in Europa. Ten Hag liet zijn team elke keer goed spelen ondanks de mindere kwaliteit met de drive om te winnen. Schreuder die laat zijn teams gewoon wegspelen als kleine kinderen.

5 oktober 2022 om 15:47

Nou, laat ik maar van dit mooie moment gebruik maken om te zeggen dat ik het weer eens totaal met je eens ben haha.

5 oktober 2022 om 17:50

Altijd goed om te horen hè

5 oktober 2022 om 16:27

Welke lijn of visie zie je onder Ten Hag dan bij United? Ik zie geen enkele lijn of visie als ik United zie spelen. Ik zie een United dat achterin blijft hangen en hoopt dat de wedstrijd tot een goed einde komt. Alle goede resultaten werden behaald met kubst en vliegwerk en de nederlaag tegen City was net zo beschamend als de nederlaag van Ajax tegen Napoli

5 oktober 2022 om 16:59

Het is een kale versie van Ole. De vraag is of hij hieraan vast wil houden, of op termijn echt richting Guardiola voetbal wil gaan. Ik geloof daar niet in, Man Utd staat daar ook niet bekend om. Het zal gewoon Ole voetbal worden, puur resultaatgericht, maar met iets meer autoriteit langs de lijn.

5 oktober 2022 om 17:34

Op termijn wil hij pressie, balbezit en dominant spelen. Helaas kwam hij van een koude kermis thuis na Brighton en Brendfort. Hij is veel pragmatischer gaan werken door gebrek aan kwaliteit. Veel meer lange ballen, minder pressie en backs die minder opkomen. United komt van ver en zal nog wel een tijdje (+ 3-4 nieuwe spelers) nodig hebben om zijn visie ten uitvoer te brengen.

5 oktober 2022 om 19:31

Dat zullen Solskjaer en Van Gaal ook voor ogen gehad hebben dat mooie voetbal. Hopen dat Ten Hag het dan wel lukt want wederom lijkt het voetbal nergens op

6 oktober 2022 om 01:38

Dit is geheel anders dan hoe Schreuder het zei. Ten Hag zeg daarbij ook dat City beter was, maar dat ze met een goede prestatie hadden kunnen winnen. Schreuder zegt gewoon tussdn neus en lippen door dat zn selectie niet goed genoeg is. Ik vind dit grwoon een sterk interview van een Ten Hag die een paar jaar geleden nog verafschuwd werd om zijn kwaliteit in de media.

Hopelijk geef Ten Hag jonkies de kans. Tuanzebe en/of Mengi nu Varane en Maguire geblesseerd zijn. Idem voor Iqbal.

5 oktober 2022 om 15:04

Tuanzebe komt te kort voor United, ze hadden beter Kim gehaald die nu bij Napoli zit.
Iqbal of Savage ben ik wel benieuwd naar, maar ik vertrouw dat Erik wel weet wie er klaar voor is voor meer minuten.
Zo Iqbal is natuurlijk nog veelste jong om als spelverdeler te spelen bij United, daarvoor moet eerst de rest zich bewust worden van hun taken.

Erik kom gewoon terug naar Amsterdam, alsjeblieft? We zitten nu naar een mislukte kopie van je te kijken die als een papzak op de bank zit in plaats van als een generaal langs de lijn te staan om zijn spelers te steunen en te coachen, zoals jij in de Ajax tijd altijd deed. Ook jij was koppig en ook jij was eigenwijs en nee er waren ook zat wedstrijden die niet om aan te gluren waren, maar er zat wel een verhaal achter.

5 oktober 2022 om 15:01

Het is inderdaad een parodie van een trainer maar dat wist iedereen van te voren wel. Het is gewoon eventjes weekje wachten dan Bosz weer aanstellen.

5 oktober 2022 om 16:08

Bosz heeft overal gefaald. Waarom zou je die terug willen halen?

The Don, wat doet het pijn om hem zo te zien. Ik mis hem. Kan me niet voorstellen dat ze geen contact hebben over een terugkeer. En wat die Ten Hag opeens aan het doen is, geen idee. Durft Tadic/blind never nooit te wisselen, nu laat ie Ronaldo, Maguire en Casemiro op de bank. Heeft opeens een paar ballen aangegroeid in Manchester. Vreemde vogel.

5 oktober 2022 om 16:34

De Tadic en Blind van vorig seizoen waren niet de Tadic en Blind van dit seizoen natuurlijk. Tadic was vorig seizoen nog 'gewoon' MVP van de Eredivisie en Blind kon veel meer in zijn kracht spelen omdat Ten Hag in tegenstelling tot Schreuder wel een plan had om de tekortkomingen van Blind op te vangen. Daarnaast: Tagliafico was vorig seizoen de vervanger van Tadic en dat is niet half meer de verdediger die hij was in 18-19 i.p.v. een aankoop á la Wijndal en de vervanger van Tadic was Daramy die duidelijk het niveau nog niet had in plaats van recordaankoop Bergwijn.

Dat Ten Hag niet de ballen had om Tadic en Blind te wisselen vond ik altijd een beetje overdreven, in principe was er voor de rest namelijk ook niemand echt zeker van zijn plaats als er daadwerkelijk concurrentie beter was.

5 oktober 2022 om 16:57

Tadic, groot gelijk, duidelijk de beste. Ik zou dit seizoen ook gewoon een plek zoeken voor hem.

Blind, totaal oneens, we hadden een Argentijnse strijder op de bank vorig jaar die je na een tijdje gewoon niet meer kon negeren. En ja, dat plan om Blind te beschermen had een naam: Lisandro Martinez. Nu kan dat niet meer, of althans een stuk moeilijker. Blind leverde niet meer na november helaas. Wijndal is stukken minder dan Tagliafico, maar als dat het team ten goede komt, so be it. Ik wil het gewoon zien in de praktijk.

6 oktober 2022 om 10:45

Nee, Blind beschermen kwam door een andere tactiek. Ik heb het in een andere reactie ook al even genoemd, maar de rol van Alvarez was vorig seizoen heel anders. Doordat beide backs zo hoog stonden speelde Alvarez vorig seizoen bijna tussen Martinez en Timber in een verkapte 3-4-3 in balbezit. Zo kon Martinez compenseren voor Blind en hield Alvarez het midden dicht. Dit seizoen speelt Alvarez op dezelfde lijn als Taylor en speelt Blind nog steeds zo hoog. Dat heeft ten gevolg dat Bassey nog steeds constant de man van Blind moet dekken waardoor in het midden altijd een ziek gat valt en de man van Bassey of Alvarez altijd vrijkomt.

Wel ben ik met je eens dat Ten Hag Blind in een hele slechte periode wel eens had mogen wisselen, maar dat deed hij denk ik niet omdat hij automatismen in de ploeg wilde houden (de tandem Blind-Tadic was aanvallend behoorlijk belangrijk voor Ajax en Tadic had die wisselwerking toch minder met Tagliafico).

Donny is heel lang gewogen en veels te ligt bevonden....next

Die jongen helpt toch ook eigenhandig z'n eigen carrière om zeep op deze manier

Hij ziet niet dat Ronaldo ongelukkig is. Is dit een joke?
Hoe duidelijk moet Ronaldo het maken, zonder daarbij heeel onbeleefd te worden?
Of ziet hij dat inderdaad niet?
Zoals hij bv. ook niet zag dat Brentford hoge druk zette omdat de verdedigers die hij had opgesteld niet kunnen opbouwen?

Cr7 moet lekker weg bij United, als hij 90 minuten op de bank zit blijven mensen vragen waarom, maar niemand vraagt waarom bijvoorbeeld wan bissaka niet meer speelt, want we weten wel waarom.. niet goed genoeg, dat is ook de vorm waar ronaldo in zit gewoon momenteel niet goed genoeg, het brengt niks extra's.

Donny van de Beek. Speelt die nog bij Manutd? Ik had hem in ieder geval niet gemist en dacht dat hij bij Sheffield Wednesday bankte.

Donny van de Beek. Speelt die nog bij Manutd? Ik had hem in ieder geval niet gemist en dacht dat hij bij Sheffield Wednesday bankte.

Donny van de Beek. Speelt die nog bij Manutd? Ik had hem in ieder geval niet gemist en dacht dat hij bij Sheffield Wednesday bankte.

Donny van de Beek. Speelt die nog bij Manutd? Ik had hem in ieder geval niet gemist en dacht dat hij bij Sheffield Wednesday bankte.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren