Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Sprakeloze Berghuis verschijnt als eerst voor camera na historische blamage

Laatste update:

Steven Berghuis heeft weinig woorden voor de absolute vernedering van Ajax in de Champions League. Na de 1-6 nederlaag tegen Napoli verschijnt de aanvallende middenvelder als eerste speler van de selectie voor de camera van , waar hij aangeeft enorm ‘teleurgesteld en gefrustreerd’ te zijn.

“Mijn gevoel? Teleurgesteld en gefrustreerd”, vertelt Berghuis, die pas twintig minuten voor tijd en als eerste Ajacied gewisseld werd. “We hebben goede avonden gehad, maar nu krijg je hem gewoon. We geven die goals gewoon op kinderlijke wijze weg en 1-6 is natuurlijk veel te veel. Napoli was gewoon beter. Ons niveau moet omhoog en dat heeft Napoli ons duidelijk gemaakt. We waren gewoon niet goed genoeg en Napoli heeft ons overklast.”

“Het heeft ook geen zin om het te vergelijken met vorig jaar”, benadrukt Berghuis. “In deze spelersgroep zit veel kwaliteit en ik denk dat we genoeg goede wedstrijden hebben afgeleverd, maar vanavond zat het er niet in. Het is moeilijk te zeggen allemaal na zo’n avond. Napoli heeft het gewoon laten zien vanavond: echt credits naar hen. Wij hebben nog heel veel honger, maar ook dit is voetbal helaas. Nu moet je een grote jongen zijn.”


Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Sneijder had wel gelijk hoor. Berghuis kan best aan de trainer vragen waarom hij er steevast uit moet en Tadic wedstrijd in wedstrijd uit mag blijven aanmodderen op rechts.

4 oktober 2022 om 23:17

Ik ben trainer van een beursgenoteerd bedrijf met een salaris van minimaal €100.000 per jaar en ik ga pas wisselen zodra mijn team 5-1 achterstaat.

4 oktober 2022 om 23:43

1 ton ? per maand waarschijnlijk ...

5 oktober 2022 om 00:11

Lijkt me niet, maar 100 euro is al teveel voor schreuder

5 oktober 2022 om 00:32

Lijkt je niet? Schreuder heeft echt wel een contract van minstens een miljoen per jaar oid hoor. Lijkt me ook terecht voor een trainer van een club als Ajax, prestaties buiten beschouwing gelaten.

4 oktober 2022 om 23:18

dat gaat ook irritaties in de groep leveren.

Schreuder moet eens ingrijpen en Blind en Tadic wisselen of op de bank.

Hoop natuurlijk dat Schreuder vandaag nog ontslagen wordt.

4 oktober 2022 om 23:20

Kan je nagaan, bij ons in de zesde klasse levert dat al irritaties op na een wedstrijd. Laat staan topsporters.

4 oktober 2022 om 23:25

Waarom Tadic? Bergwijn wordt nooit genoemd. Zijn komst heb ik nooit begrepen. Deze 30M duwt de mvp van de afgelopen 4 jaar naar de rechterkant en levert zelf helemaal niks. Tadic moet er niet uit, Tadic moet gewoon op links waar hij meer kan brengen dan de overbodige en te dure Bergwijn. Tadic op links

4 oktober 2022 om 23:34

Bergwijn kan veel meer brengen dan Tadic als de tactiek en het team om hem heen een keer fatsoenlijk neergezet wordt. Dat zag je toen Brobbey in de spits stond. Dan heb je een sterk aanspeelpunt in de spits staan, die de bal perfect terugkaatst. Dan is Bergwijn ol zijn best.

4 oktober 2022 om 23:40

Misschien omdat je niks hebt aan Kudus in de spits als je een kaatsende speler bent als Bergwijn? Zelfde zal Tadic hebben op links.
Dit zijn vleugels die de combi aangaan.
Dat lukt niet als je een spits hebt die overal staat behalve in de spits en meteen met zn gezicht naar de goal draait.
Niks tegen Kudus. Verreweg de beste Ajacied dit seizoen, maar hij zegt zelf dat hij op het middenveld hoort.
Het middenveld waar creativiteit ontbreekt. Iets wat Kudus heeft.

Wie moet er dus uit? de coach.

Bergwijn- Brobbey-Berghuis
Kudus (10)
Taylor (8) Alvarez (6)
Wijndal- Bassey- Timber - Sanchez
Pasveer.

4 oktober 2022 om 23:41

Draai het liever om. De assistkoning op links kan Brobby ook eindelijk weer laten renderen en heeft bewezen veel te kunnen brengen vanaf links. Assists en goals en dan ben je niet afhankelijk van one-trick-pony Bergwijn. Je bent oo rechts al je automatismen kwijt met Mazrsou en Antony en dan ga je op de linkerkant ook de automatismen weg halen. Het is gewoon dom.

5 oktober 2022 om 00:21

@lee, dit is ook exact de basiselftal die ik voor ogen heb. Wellicht nog alleen Rensch inplaats van Sanchez, maar andere kant ook benieuwd naar Sanchez. Andere optie zou kunnen zijn om Blind op het middenveld te zetten inplaats van Alvarez, Alvarez dan op plaats van Bassey zetten en die twee lekker afwisselen.

5 oktober 2022 om 01:00

Ik heb ajax dit seizoen 3 keer zien spelen en zelfs ik dacht aan die opstelling. Hopelijk leest Schreuder niet mee 😝 al moet je die ook lozen natuurlijk.

4 oktober 2022 om 23:24

Yup. Nam als enige nog een beetje initiatief vandaag. Tadic bewijst vandaag de ploeg een grote dienst door zichzelf buitenspel te zetten voor de return.

Verder heb ik Ten Hag altijd verdedigd toen het slecht ging, ook in het begin was ik ervan overtuigd dat hij de juiste man was. Bij Schreuder heb ik dat geen tel. Totaal ongeschikt en ik ben bang dat we al het goede werk van de laatste jaren in enkele maanden door de plee gespoeld zien worden. Echt een zwaktebod eerste klas.

4 oktober 2022 om 23:37

Taylor en Berghuis waren by far de enige die nog redelijk speelden (ook qua statistieken). Had liever gezien dat Berghuis hier eerlijker was. Blind, Tadic en Kudus hadden al heel snel gewisseld moeten worden. Hoop wel echt dat deze feedback morgenochtend binnenskamers wel wordt gedeeld. En hoop echt dat dit het Waterloo was voor Schreuder, wat een pannenkoek.

4 oktober 2022 om 23:25

Ooit al eens naar de schitterende stad Napels willen gaan? Voor een vriendenprijsje kan je er volgende week nog heen! Vliegtickets + één hotel overnachting en je kan een oefenpotje van de locale SSC Napoli meemaken. On: gezien het feit dat Schreuder stee vast dezelfde wissels hanteerd en niks doet bij een 1-3 ruststand kan je concluderen dat hij enkel een plan A heeft. Laten we maar niet over de kwaliteit van dat plan A hebben, die is namelijk vanavind pijnlijk duidelijk geworden. Denk niet dat Berghuid daar iets aan gaat veranderen.

Pasveer en blind wel echt erbarmelijk met cruciale fouten op een moment dat je in ieder geval nog in de wedstrijd had kunnen komen… op 1-3 en 1-4 en blind ook bij de 1-1…

Daarnaast is berghuis gewoon niet goed genoeg internationaal gezien en kan je gewoon beter kudus op 10 zetten en brobbey voorin. Maar eigenwijze schreuder wil het weer zelf uitvinden…

4 oktober 2022 om 23:22

Berghuis was de beste man op het veld met het minste balverlies. Hij probeerde tenminste nog.

Maar het zijn allemaal standaard wissels. Ten Hag deed precies hetzelfde in zijn periode bij Ajax.

4 oktober 2022 om 23:27

Beste man op het veld is zwaar overdreven. Minst slechte aan de kant van Ajax is meer op zijn plek. Legde tenminste nog iets van energie in de wedstrijd.

4 oktober 2022 om 23:30

Hij kan ook prima beste (minst slechte) man zijn, maar op zijn positie moet die eigenlijk een speler zijn met een bepaalde meerwaarde om Ajax voetbal te kunnen spelen en dat heeft die niet buiten de eredivisie.

Tadic overigens klaar ook hoor.

4 oktober 2022 om 23:35

Beste man aan Ajax kant, dat lijkt mij vanzelfsprekend na zo'n afstraffing.

Na de verloren Cl finale van Feyenoord en de daaropvolgende oorwassing van de stadgenoot van die finalist, doet deze schandelijke vertoning het Nederlands voetbal niets goed.

Aanzien van de serie A klimt omhoog, terwijl de eredivisie flink is afgedaald.

4 oktober 2022 om 23:38

Vorig seizoen was het een en al hosanna gedurende de groepsfase met Berghuis op 10 . In Oranje was hij ook een aantal keer één van de betere, maar dan op rechtsbuiten.

4 oktober 2022 om 23:38

ik vond eerder Taylor prima, al ging die wel grandioos de fout in bij de 1-5 geloof ik, door tot 2 maal toe de bal aan Napoli letterlijk te geven.

4 oktober 2022 om 23:52

Die vond ik dramatisch. Tegen Liverpool ook heel slecht. Leuk voor de eredivisie, maar nog niet goed genoeg voor de CL.

4 oktober 2022 om 23:44

Waarom heeft nooit iemand het over Bergwijn? 30 miljoen Spurs lachen weer hard..

Gast brengt werkelijk niks tegen goede tegenstanders

Plus Tadic op links is waar hij tot zijn recht komt

Mensen die namen gaan noemen, houd alsjeblieft op. Mensen die zeggen dat de supporters maar moeten slikken en dat Napoli meer kwaliteit heeft, houd op. Ajax heeft van sterkere ploegen gewonnen omdat ze altijd een plan hebben (zowel in balbezit als zonder) en dat tot in detail uitvoeren. Ook op dit moment hebben ze genoeg kwaliteit binnen de selectie. Ajax voetbalt van achteruit in de combinatie met sprankelt positie spel (voorheen). Indien geen balbezit zouden ze voorheen hoog druk zetten. Vandaag was even een bevestiging van mijn vermoeden: Schreuder heeft geen plan! Meeste balbezit had volgens mij Pasveer. Alles terug naar de keeper die vervolgens lange ballen naar voren schiet (en inlevert in meeste gevallen). Zonder bal zet Ajax geen hoge druk op hun helft maar zakken ze in. Waar is het Ajax voetbal? In de eerste weken zag je nog de hand van ETH terug maar daar is nu definitief niets meer van over. Het had makkelijk1-8 of 1-9 kunnen worden. Ajax zelf zette er bar weinig tegenover. Napoli heeft een goede ploeg, maar het Ajax van vorig seizoen of het seizoen ervoor had een kans gehad. Niet omdat er andere spelers waren, maar omdat ze als team opereerde en er een duidelijke speelwijze/tactiek was. Nu weet niemand wat ze moeten doen. Kun je leuk wijzen naar Blind en Tadic, maar ook zij kunnen niet renderen als er niet als eenheid geopereerd wordt.

5 oktober 2022 om 07:33

Napoli speelde zoals Ajax 12 maanden geleden. Helemaal met je eens

5 oktober 2022 om 14:07

Vooral met je laatste stuk 100% eens. Ze spelen als het spiegelbeeld van hun coach: als makke lammetjes, geen samenhang, geen lef, geen vertrouwen. Ten Hag had gewoon goed uit de voeten gekund met deze selectie

Opvallend kalme reactie van Berghuis. Vond die van Schreuder erg schrijnend:

Schreuder: "ik vond het niet nodig om te wisselen en ik bepaal"

Welke wedstrijd heeft hij gezien?

4 oktober 2022 om 23:20

Dani17. Schreuder heeft gewoon geen plan. Dat is natuurlijk het hele probleem. Een fatsoenlijke coach die gaat het in de 1e helft al omzetten ipv zo naar de slachtbank te worden geleid

4 oktober 2022 om 23:34

Wellicht Tadic gelijk als trainer? Je mist hem sowieso niet op het veld en wellicht weet hij zijn passie dan beter te kanaliseren

4 oktober 2022 om 23:36

Je kon aan Bergwijn zien dat hij witheet was, deed me goed om dat te zien. Hoop dat ie morgen zijn mond opentrekt over de gang van zaken.

Het kan echt niet langer zo.

5 oktober 2022 om 00:03

Bergwijn is voor bijna 30 miljoen gehaald en scoort tot nu toe alleen tegen de zwakkere broeders. Tot nu toe geen waar voor zijn geld.

Gezien mijn club voorkeur mag Ajax in de competitie zo nog wel gerust doormodderen. Europees moeten we allemaal knallen voor de punten.

In de EL liggen er nog kansen.

5 oktober 2022 om 14:10

Was in de rust van Liverpool precies hetzelfde. Lijkt wel of ie bevriesd als er om actie wordt gevraagd

Jammer dat spelers hun trainer niet gewoon onder de bus gooien, je bent zonder tactisch plan op het veld gedropt tegen een geweldig team en schaamt je kapot, kort maar krachtig.

4 oktober 2022 om 23:27

Dat zou pas televisie zijn!

Kan iemand mij vertellen waarom Kudus na 2 sterke wedstrijden e voorkeur krijgt boven Bobbrey? Tegen grote sterke verdedigers als Kim en Rahmani heb je toch liever Brobbey? Ben geen expert, maar dat vond ik echt een 1+1=2 geval. Kudus (175 cm klein) is leuk met ruimte, maar die krijgt je niet van Italianen, dat weet mijn pas geboren neefje zelfs al..Brobbey is ook geen topper, heeft veel kansen nodig, maar die moest er gewoon staan. Niet als alles al verloren is in de 76e minuut

4 oktober 2022 om 23:23

Omdat Brobbey slachtofferen makkelijk is, is nog jong geeft niet al teveel weerstand. Anders verplaats je het probleem naar rechts wanneer je Kudus wilt opstellen, of hij nou op 10 of rechtsbuiten speelt uiteindelijk moet Tadic er dan uit. Heeft niet zoveel met tactiek te maken.

4 oktober 2022 om 23:27

Onbegrijpelijk. Iedere lange bal van achteruit was automatisch voor hen hierdoor. Iedere tweede bal werd ook verloren, waardoor je behalve de eerste 10 minuten geen tel de druk erop kreeg. Opbouw van achteruit ging natuurlijk ook waardeloos.

Dit was een naïeve schoolvoetbaltrainer tegen iemand met verstand van zaken. Je speelde Napoli volledig in de kaart en het kon eigenlijk niet slechter.

4 oktober 2022 om 23:28

Omdat Schreuder zoekt naar een ideale opstelling, daardoor blijft goochelen met spelers op posities waar ze niet horen, vasthoudt aan dingen die ooit hebben gewerkt, uitgaat van 'eigen kracht' (zo doe je dat bij Ajax) en zodoende een heilig geloof heeft dat als het team klopt, de uitslag klopt.

Onder Ten Hag was het niet nodig om je aan te passen aan de tegenstander, want dat team pakte het zelf op en was goed genoeg. Met die instelling red je het nu niet.

5 oktober 2022 om 00:28

Kudus scoort elke wedstrijd. Dat zei Schreuder laatst bij Ajax tv. Toen begon ik al enorm aan hem te twijfelen. Hij hoort daar te staan omdat ie een extra dimensie toevoegt, niet om zelf een spook na te doen en een intikker te scoren. Nu is het een soort Hoesen.

Ik hoor Schreuder zowaar zeggen dat 6-1 geflatteerd lijkt 🤣 trap die gek eruit joh.

4 oktober 2022 om 23:22

Haha Migi, ik heb zijn interview niet gezien maar ik mag toch hopen dat hij dat niet gezegd heeft, en jij na een lange werkdag niet zo scherp meer bent...😃

4 oktober 2022 om 23:23

Naja hij kreeg de woorden een beetje in de mond gelegd, maar hij zei het echt.

4 oktober 2022 om 23:26

Lijkt, maar niet is. Dat waren volgens mij zijn woorden. Ik vatte het op als 'een 1-6 ijkt altijd geflatteerd, maar het was deze keer niet zo'.

4 oktober 2022 om 23:26

Eens. Als je de slechtste wedstrijd ooit in Europa speelt, dan hoor je gewoon zelf op te stappen. Samen met de RvC trouwens, want die blokkeren transfers van Ziyech als je wel 221 miljoen euro zelf hebt binnengeharkt.

4 oktober 2022 om 23:45

Myvision. Je bedoelt ziyech die geen potten kan breken in de PL? Ziyech was natuurlijk gewoon veel te duur en ook niet de speler die vandaag het verschil had gemaakt. Alleen maar een goeie keus van de RvC. Ajax is natuurlijk niet in de positie om geld over de balk te smijten. Na een seizoen als dit zal je geen speler voor de hoofdprijs verkopen, je CL inkomsten zullen flink tegenvallen, wellicht dit seizoen geen kampioen. Dan zal het er allemaal financieel een stuk minder leuk voorstaan. Heb je ook nog een te dure Ziyech op de loonlijst staan met nul restwaarde. Inderdaad een geweldig plan

4 oktober 2022 om 23:45

RvC heeft geen transfer van Ziyech geblokkeerd. Ajax wilde eerst een jaar huren en daar had Ziyech geen interesse in. Daarbij kan Ajax, ondanks de vele miljoenen die worden binnen geharkt, zich geen transfer van ruim 55 (incl. salaris) veroorloven die volledig wordt afgeschreven daar Ziyech geen restwaarde meer heeft.

En denk je nu echt dat Ziyech het verschil maakt? Ook bij de nieuwe trainer zit hij gewoon op de bank. Bergwijn (bankzitter Spurs) heeft vanavond ook niks klaar gespeeld,

4 oktober 2022 om 23:29

Hij heeft gelijk. 1-12 was logischer

4 oktober 2022 om 23:52

Klopt toch ook? Het had 1-10 moeten zijn. Ajax komt gewoon goed weg met deze uitslag.

Ik vraag me af of het de tactische opdracht voor Berghuis is om zo diep te staan in de opbouw. Hij zou zich daar eigenlijk veel actiever mee moeten bemoeien, want je ziet dat je daar gewoon een pion mist. Als Schreuder wat anders vraagt zou hij dat gewoon moeten negeren.

Verlies je met 1-6 moet je ook nog belachelijke vragen van Simon Zijlemans aanhoren, hij weet nog net dat een bal rond is... Echt met met plaats vervangende schaamte gekeken. Schreuder had gewoon moeten weglopen bij dat interview. RTL kan een voorbeeld nemen aan Ziggo Sport

4 oktober 2022 om 23:29

Inderdaad, hoe is die man in godsnaam presentator geworden...

4 oktober 2022 om 23:34

Op dezelfde wijze als dat schreuder ooit trainer is geworden vrees ik

Klasse dat ie er gelijk stond, jammer hoe hij er stond. Ik werd afgelopen weekend als Psv'er erg blij van de houding van Gakpo na zo'n blamage. Bij Ajax loopt Berghuis nu en even later ook Schreuder zo gelaten een gesprek te voeren. Timber was wat steviger, dat leek ergens op.

Disclaimertje: natuurlijk hoef je ook niet als een Joey Veerman voor de camera te verschijnen, maar ik zou pislink zijn als ik voor Ajax was en Berghuis en Schreuder op deze manier voor de camera zouden verschijnen.

4 oktober 2022 om 23:30

Verschilt per persoon die je voor de camera zet, denk ik. Berghuis kwam vrij moedeloos over, die weet het ook even niet na zo'n nederlaag.

4 oktober 2022 om 23:33

Prima, maar dat lijkt me niet echt een topsportmentaliteit.

5 oktober 2022 om 00:04

Mwah, ik vond als ajacied Berghuis wel fijn om naar te luisteren, Bergwijn en Timber ook op hun manier. Schreuder een ander verhaal. Die wilde bijna nog zeggen dat hij fantastisch had gecoacht ook. Berghuis vond ik heel duidelijk en eerlijk. Maar smaken verschillen misschien daarin.

Het is gewoon een schande wat Ajax heeft ingekocht in de zomer. Je verkoopt Martinez, Antony, Haller, en Gravenberg en Tagliafico gaan weg. Je krijgt daar Bassey voor terug enorme onrust aan de bal en voetballen kan die niet. Rensch die alle keren de jaren daarvoor liet zien niet de kwaliteit te hebben.

En ja Blind mag zelfs 5 goals weggeven en nog zal die complimenten van de trainer krijgen. Tadic net zo.
En als je Schreuder net hoorde moet die wel dronken zijn geweest, wat een wartaal kwam daar uit zeg, met zijn het liep wel op links? WTF?

Zojuist Timber en Bergwijn aan het woord gezien. Hun -ingehouden- woede zegt alles. Morgen met de vuisten op tafel slaan! Zet je trainer ook maar even op scherp, want die heeft tijdens de wedstrijd met zijn ogen open geslapen.

Berghuis wisselen en tadic met geel laten staan ..
De scheids dacht als jij tadic niet van het veld haalt doe ik het wel 😜

4 oktober 2022 om 23:47

Daar moeten we hem dankbaar voor zijn. Voor de return zal er een andere rechtsbuiten komen. Alleen ik zou niet weten wie. Berghuis als 7 is bij Ajax ook niets, Ocampos is een aanfluiting. Ik zou zeggen Conceicao, Hansen of Axel Dongen maar voor de leeuwen gooien. Niets te verliezen!

Boos zijn op Schreuder (EN Reiziger) heeft geen zin
Ik heb Schreuder een paar keer nu gezien en gehoord.en het is mij duidelijk dat hij het gewoon niet ziet.
Daar kan hij niets aan doen.
Hij denkt echt dat het zo slecht nog niet is en dat Ajax op dezelfde manier moet aanvallen
Oa met hoge backs.Dat is met langzame oude back gewoon zelfmoord
Je MOET je aanpassen en spelers eruit halen, maar dan zegt hij bij Ten Hag speelde hij ook altijd.
Wat hij niet zag of ziet dat is dat het sinds januari bergafwaarts ging
Gelukkig kon Anthony het verbloemen
Schreuder out

Logisch dat hij kwaad en gefrustreerd is. Maar dat zijn alle Ajacieden vanavond. Ook Berghuis faalde hopeloos, weinig van hem gezien als zogenaamde creatieve middenvelder.

Verder zat er totaal geen chemie in het elftal. En dat mag Schreuder zich aanrekenen. Die blijft doormodderen met Tadic en Blind. Ik weet niet of het uit zijn koker komt, maar dat getik achterin is verschrikkelijk.
Maar dat is het niet alleen, ook Bergwijn won geen duel. Alvarez was overal te laat en wild, Timber niet scherp, rensch niets van gezien enz.

De grootste Europese nederlaag.. beschamend. En dan heeft Schreuder het over analyseren en de rijen sluiten. Weg ermee, hij gaat Ajax niet naar een hoger niveau tillen. Maar Sar zal wel weer de softie zijn door niet in te grijpen...

4 oktober 2022 om 23:50

Kleine maand geleden was het nog next level wat Ajax liet zien

5 oktober 2022 om 00:09

Als je Blind er uit haalt, wie moet dan de bal van de verdediging naar het middenveld geven? Want het is wel duidelijk dat het niet van die andere drie komt. Anders zouden ze niet constant die bal breed tikken naar elkaar.

5 oktober 2022 om 00:38

iemand die kan verdedigen en goed is aan de bal. Wijndal komt eraan en anders Baas de kans geven. Jeugdig elan voor de leeuwen gooien.

Zoals ook op 7 moet gebeuren; laat daar Conceicao of anders Axel Dongen of Hansen maar minuten maken.

5 oktober 2022 om 10:15

Het gaat mij om Blind. Je noemt twee namen die die pass het middenveld in niet kunnen geven. Wijndal heeft sowieso niet echt een geweldige trap in z'n voeten.

Het probleem dat Ajax heeft is dat het niet van de verdediging naar de aanval komt als het in balbezit staat. Tegen Go Ahead werd de aanval ook alleen maar bediend toen Blind een paar fantastische ballen speelde. Hij is de enige man die er voor zorgt dat er verbinding is tussen die linies. Het is hartstikke hip om hem er rücksichtslos uit te willen hebben, maar dat gaat Ajax alleen maar meer schaden.

Toen Schreuder werd aangesteld als coach had ik mijn twijfels, maar nooit en te nimmer geuit omdat ik vind dat de beste man tijd verdiend. Nu na 13 wedstrijden (waar ook goede tussen zaten) vind ik wel dat er langzaamhand conclusies getrokken mogen worden. We zien al weken dat het niet loopt, verander dan iets. Ik hoor al een tijd dat Tadic en Blind er steevast uit moeten, en ik ben het er mee eens dat zij als een draak spelen. Maar als ik Schreuder was, en ik wou ze toch zo graag opstellen, zou ik eerst proberen Tadic maar weer eens links te zetten waar hij een koppel met Blind kan vormen die elkaar beter kunnen vinden en weten wat ze willen van elkaar. Dan kan Bergwijn maar rechts want op links is het ook niet groots momenteel, dan kan hij met een sterk aanspeelpunt als Brobbey die de bal goed kan terug kaatsen van grote waarde zijn, want dan speelt Bergwijn naar mijn mening ook meer in zijn kracht. Een andere optie zou kunnen zijn dat Blind opschuift naar het centrum en Bassey naar de back, in het CL jaar van 2019 vond ik Blind ook sterk naast de Ligt, en zie dat ook best goed komen (lees; beter gaan) met Timber naast hem.

Ook weer zo’n subtopper die een miljoen of 3 verdiend. Stevie, je bent een aardige gozer (boven verwachting), maar het is gewoon te weinig. Kudus op jouw plekkie, en lekker richting Wolfsburg ofzo.

Schreurder is de factor die door het ijs zakt. Deze selectie moet het prima Napoli moeilijk kunnen maken. De 7 a 8 spelers heeft iedere trainer mee te maken en daar zijn op de meeste posities meer dan prima wissels voor gekomen. Er zijn veel spelers die hun normale niveau niet halen of daar op CL niveau zelfs boven uit stijgen en dat is schreuder zeer verwijtbaar. Dan zie je dat je niet moet luisteren naar Mike Verweijs en Valentijn Driessens van tegenwoordig want die snappen echt niks van voetbal

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren