Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Vitesse moet op zoek naar een nieuwe trainer na bliksemvertrek van Letsch

Laatste update:

Thomas Letsch gaat Vitesse verruilen voor VfL Bochum. Dat weet BILD te melden. De trainer van de Arnhemmers is hard op weg naar de hekkensluiter van de Bundesliga en op dit moment is er alleen nog een akkoord tussen de beide clubs nodig. Letsch zou al akkoord zijn met Bochum.

Bochum staat met een punt uit zeven wedstrijden laatste in Duitsland en ontsloeg vorige week trainer Thomas Reis. Zonder de oefenmeester werd dit weekend het eerste puntje gepakt (1-1 tegen 1. FC Köln) en met Letsch hoopt de club de weg omhoog weer in te zetten. De trainer van Vitesse, die in zijn eerste volledige seizoen Europees voetbal haalde en vorig jaar in de Conference League werd uitgeschakeld door AS Roma, heeft door zijn verleden bij RB Leipzig een goede naam in Duitsland.

Zelf heeft de oefenmeester wel oren naar een overstap naar de hekkensluiter van Duitsland, ondanks dat zijn contract in Arnhem nog tot medio 2023 doorloopt. Dat betekent dat Bochum en Vitesse er dus wel uit zullen moeten komen over een 'transfer' van Letsch. Daar worden momenteel gesprekken over gevoerd. Als beide clubs eruit zijn, zal de overstap van Letsch rondgemaakt worden. Bij Bochum zal de Duitse coach in eerste instantie handhaving moeten bewerkstelligen.

In het verleden was Letsch naast Vitesse ook werkzaam als hoofdtrainer bij Austria Wien, Erzgebirge Aue, FC Liefering en het jeugdteam van RB Salzburg. Ook fungeerde hij als interim-trainer bij die laatste club. In Arnhem maakte Letsch vooral in zijn eerste seizoen indruk door Vitesse in een verfrissend 3-5-2-systeem aanvallend te laten voetballen. Via de play-offs werd Europees voetbal gehaald en ook in de Conference League maakten de geelzwarten vorig jaar een prima indruk. Er werd onder meer gewonnen van Tottenham Hotspur.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dit is zeer zeer onverwachts! Als ik Vitesse was zou ik per direct een afkoopsom betalen voor Oosting. Doet het geweldig bij RKC en kent Vitesse als club al goed

19 september 2022 om 14:06

Juist waarom zou hij rkc verlaten? Waar hij het goed waar hij een leuk en prima team heeft. Voor vitesse? Waar het team niet goed in elkaar zit?

19 september 2022 om 14:09

Omdat het toch een stap omhoog is. De club is nu ook overgenomen waardoor Oosting in de winter ook de transfermarkt op kan en Vitesse doet toch altijd mee voor de play offs plaatsen. Bij rkc is het elk jaar afwachten welke spelers je krijg en het is toch elk jaar voor handhaving spelen.

19 september 2022 om 14:13

Bij vitesse weet je ook nooit wat je krijgt. En toch hij heeft nu gewoon een prima team. Zou dat niet zomaar op geven voor vitesse

19 september 2022 om 14:14

1. Stap omhoog voor Oosting
2. Heeft al ongeveer 5 jaar bij Vitesse gewerkt dus kent de club
3. Financieel gaat hij er zeker op voorruit
4. Door de nieuwe eigenaren kan hij in de winter de markt op

19 september 2022 om 15:19

Als ik Oosting was zou ik lekker het seizoen afmaken bij rkc. Die hebben een aardig elftal staan

19 september 2022 om 15:30

Dat vind ik dus ook.

19 september 2022 om 18:17

Hahaha....bij Vitesse weet je nl. precies welke spelers je krijgt....wat een bende daar!

19 september 2022 om 18:18

Hoe lang is hij daar weg? Vitesse verandert om het kwartaal😄😂🤣

19 september 2022 om 20:06

Tsja Grim deed het bij RKC ook al goed en werd toen de hemel in geprezen, maar viel elders toch ook tegen. Oosting moest eerder ook al weg bij Vitesse toch? En heeft RKC zoveel slechtere spelers dan Vitesse? Denk dat Kramer, Anita, Jozefzoon, Bakkali, Bel Hasani en Clement allemaal spelers zijn die Vitesse nu best graag had gewild.

Dat wil niet zeggen dat Oosting een slechte keuze zou zijn voor Vitesse, hij kent namelijk ook veel voordelen gezien zijn binding met de club. Toch denk ik niet dat hij RKC nu verlaat voor Vitesse. RKC heeft een leuk team en bij Vitesse is het een chaos met hogere verwachtingen.

Ook vraag ik mij af of Vitesse nu een weggestuurde trainer wil terughalen tegen een afkoopsom. Dan lijkt een Cocu mij veel logischer bijvoorbeeld.

19 september 2022 om 14:26

Dick schreuder als eerst genoemde er vanaf ziet. Al heeft Vitesse echt een matige selectie dit seizoen. Weinig ruimte voor verbetering lijkt mij!

19 september 2022 om 15:10

@nielsdeman,

Ik hoop de ze de broer van Dick halen

Dit is voor Vitesse een zeer positieve ontwikkeling. Hij wist het duidelijk niet meer. Hanteerde een 532 dat toch als gatenkaas bekend stond. Een nieuwe wind was wel nodig en Arnhem en dit lijkt mij dan ook zeer gewenst

19 september 2022 om 14:05

Vitesse heeft ook een ontzettend zwakke ploeg. Letsch wilt werken aan zijn kredietwaardigheid en dan is Bochum een goede move. Vitesse is een zinkend schip momenteel- doodzonde.

19 september 2022 om 14:07

Onzin, zit veel meer in deze ploeg maar als je op deze manier blijft spelen haal je niet het maximale uit de groep

19 september 2022 om 14:17

Dat is altijd makkelijk gezegd maar ik zie het eerlijk gezegd niet. Er is maar een handjevol spelers dat je bij clubs boven in de middenmoot potentieel zou kunnen zien. Dat is niet genoeg.

19 september 2022 om 18:50

Vitesse had tot een paar weken terug een hele zwakke ploeg. Laatste week zijn er wat versterkingen gekomen maar dat zijn ook allemaal jonge gasten die niet in een keer de kar gaan trekken.

19 september 2022 om 14:06

Vitesse heeft toch niet veel kwaliteit op het veld rondlopen? Alle sterkhouders van vorig seizoen zijn weg, meesten nog gratis ook. Daar kun je Louis van Gaal-niveau voor de groep zetten, veel meer pers je daar niet uit. Wel opvallend dat ze straks het meeste ontvangen voor hun trainer, van alle uitgaande transfers deze zomer.

19 september 2022 om 14:10

Het is geen topclub, maar wel beter dan wat ze nu laten zien. Er was duidelijk wanhoop. Hij wist het niet meer. Dit werkt niet voor Vitesse. Een nieuwe trainer kan er (wellicht) iets van smeden. In ieder geval zijn er dan nieuwe (nodige) inzichten

19 september 2022 om 14:15

Sorry, maar je gaat toch niet in een (niet zo maar) thuiswedstrijd tegen Volendam met 5 verdedigers en twee controlerende middenvelders spelen

19 september 2022 om 15:02

Dat klinkt niet als een aanvalsplan tegen een promovendus nee. Moet dan toch eens beter een wedstrijd van Vitesse bekijken en jullie mening meepakken daarin.

19 september 2022 om 18:25

Het concept van vijf verdedigers is niet erg, het probleem zit in de uitvoering. Het werkt gewoon niet met het huidige systeem omdat ze allemaal te statisch staan. Vorig jaar had je een Doekhi of Bazoer die altijd inschoof waardoor je elders overtal creeert. Nu blijven ze met zijn 3en achterin op een rij staan en heb je een geweldig aantal passes, alleen zijn ze nagenoeg nooit progressief (vitesse stond afgelopen weekend ook op de tweede plek voor de tweede helft van succesvolle passes, alleen was het gros allemaal zijwaarts). Het is ook elke wedstrijd pijnlijk om te zien dat we nagenoeg zonder middenveld opbouwen, dus gaat het veel richting de backs, echter zijn die ook totaal uit vorm. Als klap op de vuurpijl weigert dan de helft van de spitsen en het middenveld uit te zakken naar de zijkant (waardoor een back ook afspeelmogelijkheden krijgt) en dan gaat vervolgens de bal weer terug omdat hij nergens naartoe kan.

Ik ben uiteindelijk nog steeds van mening dat Letsch best een aardige trainer is, alleen houdt hij al veel te lang vast aan hetzelfde idee (waar waarschijnlijk het gebrek aan ervaring ook meespeelt). Vorig jaar hadden we Openda die hem met regelmaat redde, want wanneer het niet loopt is het gewoon een lange hijs tegen de bal aan en hopen dat er iemand voorin iets mee kan. Met een Openda werkt dit, vanwege de tomeloze inzet en kwaliteit van de speler, maar op dit moment hebben we simpelweg dat type spelers niet.

19 september 2022 om 14:08

Hoezo positief? Met dit team zou ik het ook niet weten waarschijnlijk. Geen enkele garantie dat een nieuwe trainer het beter gaat doen met deze zeer matige selectie.

19 september 2022 om 16:18

Selectie heeft met een paar Poolse sterkhouders wel een kwaliteitsimpuls gekregen. Het team moet nog verder gesmeed worden. Achterin inderdaad kwetsbaar. Jammer dat Dijks geblesseerd is geraakt. Nieuwe trainer, nieuwe kansen. Thomas Letsch had eigenlijk begin van het seizoen al moeten vertrekken. Ik verwacht nog wel een linkerrijtje. Wel nog een stabiele verdediger erbij. Ferro per kerende post terug naar Portugal aub.

19 september 2022 om 15:33

Met spelers als meulensteen en Cornelisse achterin kan je zelfs 7-2-1 spelen, maar ga je alsnog tegengoals krijgen. Het materiaal is echt niet best hoor

Met de staart tussen de benen noemen we dat.
Triest om Vitesse nu te verlaten.

19 september 2022 om 14:25

Hoezo triest? Eerder volkomen logisch gezien het materiaal waar hij mee moe(s)t werken.

Frank de Boer of Jaap Stam.

19 september 2022 om 14:05

Goed idee als veldtrainer en dan Sneijder als manager erachter.

19 september 2022 om 14:07

Denk eerder dat Cocu gepolst gaat worden. Toch een tijd bij de club gezeten

19 september 2022 om 14:15

Ja, hij heeft er lange tijd gebald samen met die jongen dir trainer werd bij Utrecht Az en later Blegie. Geen idee waar hij nu zit.
Mario Been is ook een optie.
Maar het zal wel een of andere Duitser worden.

19 september 2022 om 14:28

Been geniet volgens mij wel van zijn analisten baantje, die gozer verschijnt overal op tv. Begrijpelijk ook wel, lekker zonder al te hoge druk. Daarnaast voelt ie misschien nog te veel voor Nec om in Arnhem te gaan werken.

19 september 2022 om 15:46

@ Cas1, ik denk dat je John van den Brom bedoelt. Die zit momenteel bij Lech Poznan in Polen.

19 september 2022 om 14:11

Wesley Sneijder in een manager rol met Dick Advocaat als adviseur

19 september 2022 om 15:35

En dan Hiddink die af en toe op de koffie komt

19 september 2022 om 16:07

En dan samen op bezoek bij Kees Rijvers.

Graag! Vandaag nog! Doei Letsch

Prima trainer hij vetrekt voordat hij ontslagen word. Vitesse is een wespennest. Het risico dat het zwaar seizoen word is groot.
Maar hij kan toch wel hoger dan VFL bochum?

19 september 2022 om 16:43

Geen idee. Bochum is een leuk project. Staan onderaan met 1 punt, slechter kan die het niet doen. Stel hij krijgt het voor elkaar de VfL erin te houden heeft hij gelijk naam gemaakt. Ik zie kansen, want vind Bochum helemaal niet zo’n slecht elftal hebben.

Ik had verwacht dat Vitesse na de overname een nieuwe trainer zou krijgen, maar ik had echt verwacht dat het initiatief daarvoor bij Vitesse vandaan zou komen! Heel verrassend allemaal.

19 september 2022 om 14:30

Deze samenwerking had sowieso niet meer zo lang geduurd denk ik. Dan is dit voor beide partijen de beste methode; voor Letsch geen gezichtsverlies + direct een andere baan. Vitesse hoeft geen ontslagpremie te betalen en kunnen sneller op zoek naar een vervanger.

19 september 2022 om 14:33

Met een beetje mazzel krijgen ze zelfs compensatie omdat zij hun trainer verliezen!

Jammer, sympathieke vent. Resultaten waren nog niet super maar begon ook met een halve selectie aan het seizoen.

Wel de beste oplossing voor beide denk ik. Gun hem alle succes

Perfect! Hoopte al dat ze hem er uit zouden gooien, nu krijgen we er nog geld voor ook. Hopelijk weer wat voetbal in de ploeg na zijn vertrek. Oosting lijkt me inderdaad een leuke optie, zoals Bundy_sr aangeeft

19 september 2022 om 14:09

En van wie zou dat voetbal dan precies moeten komen? Paar jaar meegedaan om Europees voetbal met goede voetballers, maar in deze selectie zit toch gewoon heel weinig kwaliteit?

19 september 2022 om 14:11

Nee hoor, selectie kan veel beter voetballen, het ligt aan het systeem dat heilig verklaard is door Letsch. In combinatie met een gebrekkige voorbereiding en het feit dat Letsch tactisch niet sterk is.

19 september 2022 om 14:12

Er zit zeker wel genoeg kwaliteit in de selectie met Manhoef, Meulensteen, Flamingo, Wittek, Bero en Vidovic. Wel zit het verdedigend niet geweldig in elkaar en daar moet de nieuwe trainer iets op verzinnen

19 september 2022 om 14:42

Tjah en dan noem je een Manhoef die bij elkaar nog niet eens een seizoen in de eredivisie heeft gespeeld en een Flamingo en Vidovic die heel jong zijn en nog geen 5 wedstrijden op het hoogste niveau hebben gespeeld. Als dat dan de toppers uit de selectie zijn, dan moet je je echt zorgen maken. Wittek en Bero zijn gewoon middelmatige spelers die meegaan met de rest van de selectie.

Dat zou de uittocht compleet maken. Zowat iedereen en alles is weg na het mooie seizoen van vorig jaar en ik heb het idee dat zowel Letsch als Wittek met hun ziel onder de arm lopen momenteel. Bij Wittek spat de frustratie eraf en bij Letsch zie je ook vertwijfeling in interviews. Zonde, maar misschien voor beide partijen wel beter.

19 september 2022 om 14:17

En laat Wittek nou precies de slechtste man op het veld zijn de laatste weken...

20 september 2022 om 01:12

Dat is toch ook wat ik zeg? Die loopt met zijn ziel onder zijn arm gefrustreerd rond. Die heeft het volgens mij ook helemaal niet meer naar zijn zin in Arnhem.

Ik zou me niets eens verbazen als Vitesse hem had ontslagen… Letsch heeft het goed gedaan, maar hij heeft nu heel matig materiaal en niet de selectie voor 532. Sjors Ulte is direct beschikbaar en zie ik als een goede kandidaat. Dick schreuder zou je ook uit de kkd kunnen halen en heeft al eerder gewerkt bij Vitesse

19 september 2022 om 17:26

Met Sjors Ultee zal Vitesse één seizoen leuk presteren. Maar erna linea recta richting degradatie. Het laatste elftal wat hij bij Fortuna tot zijn beschikking had is gelijkwaardig of beter dan dit Vitesse. En op één doelpunt na degradeerde hij niet. Dan ga je een probleem krijgen. Sjors Ultee is berucht om het opstellen van lievelingetjes en spelers die in het verleden hadden gepresteerd maar inmiddels verre van. Voorbeeld: een afgetakelde Rienstra ipv tekie. Een onzekere slechte van Osch ipv Pandur of die gast die nu bij Groningen zit. Als je pakweg voor Emmen of GAE bent, zul je toch zeker hopen dat Ultee naar Vitesse komt.

Ik zie weinig beschikbare trainers voor Vitesse die de weg omhoog kunnen inzetten.

19 september 2022 om 14:20

Phillip Cocu, Sjors Ultee, Joseph Oosting, Patrick Kluivert, Dick Schreuder, Jimmy Floyd Hasselbaink, Winston Bogarde, Fred Grim, Rob Penders etc etc.

19 september 2022 om 14:27

Edgar Davids, Wiegman

19 september 2022 om 15:47

Schreuder gaat niet naar Vitesse, die kon ook al naar Fortuna dus doet dat niet. Ultee lijkt me de beste kandidaat van dat groepje dat jij noemt.

19 september 2022 om 16:09

Van dat lijstje zou ik Grim nemen, denk ik. Heeft het bij RKC en bij Willem II in zijn eerste jaar gewoon erg goed gedaan.

19 september 2022 om 16:32

Cocu zou kunnen, die zit thuis. oosting, zit denk ik wel op zijn plaats bij RKC. Ukluivert, op basis van wat ? Hassalbaink, op basis van wat ? Bogarde, op basis van wat ? Grim, zou kunnen. Speelde altijd wel leuk voetbal. Penderds, die gaat denk ik niet zomaar vertrekken.

Ultee lijkt me wel een geschikte kandidaat. Al mag je van hem met dit materiaal ook geen wonder verwachten. Vitesse zal denk ik 12e ofzo eindigen.

19 september 2022 om 16:33

Wiegman zou ik echt wel als serieuze optie zien. Die heeft het meer dan prima gedaan overaal waar ze gewerkt heeft. Edgar Davids zou ik niet zien zitten. heeft als trainer echt niets gepresteerd.

19 september 2022 om 17:18

Cocu nog niet eens een gekke optie. Heeft ook een verleden in Arnhem

19 september 2022 om 15:38

Pieter ‘The Champ’ de Jongh! Maar alleen onder de voorwaarde dat hij zijn interviews in het Engels doet

Nou prima!! Hopelijk wel een trainer die aanvallend wil voetballen! Systeem en tactiek van Letsch is iedereen inmiddels op uitgekeken! Hopelijk 1-4-3-3 zodat jongens als Manhoef, De Regt en Jonathans eindelijk eens (meer) speelminuten krijgen.

Edward Sturing incoming!! Kan alleen maar een verbetering zijn ten opzichte van Letsch. Vond het best saai voetbal onder zijn leiding.

Geen slechte keuze voor Vitesse, anderzijds is die club ook na de overname wel toe aan rust krijg ik het idee.

Sjors Ultee zou een goeie zijn. Eerlijk,oprecht en recht door zee

Tijd voor een frisse wind! Zeg niet dat we nu opeens de sterren van de hemel gaan spelen, maar dit kon echt niet meer. Letsch bedankt voor je bewezen diensten, het ga je goed.

Dirkje Kuyt is trouwens ook wel een goede optie. Heeft de nodige ervaring al opgedaan in Den Haag

Haha voor iedereen die zegt Oosting goeie keus maar ik denk dat het toch Sturing word zoals altijd haha maar zelf zou ik gaan voor Ultee of Cocu mocht die interesse hebben oud speler en heeft daar in de buurt nog een woning.

Meteen Sjors Ultee halen.

Nou, denk de beste oplossing voor iedereen. Letsch kan weinig behalve zijn 5-3-2, en daar hebben we de spelers totaal niet voor. Overigens liep dat 5-3-2 ook maar 1 seizoen goed endat is alweer bijna 1,5 seizoen geleden. Ben benieuwd met wie ze op de proppen komen, Kluivert? Cocu? Ultee? Oosting terug? Of een Amerikaanse verrassing?

Weet niet of Sturing er nog trek in heeft, anders zou ik denken : 'waarom niet?!' Sturing werd het destijds niet omdat Letsch zo nodig moest komen.

Nicky Hofs voor de leeuwen! Dit seizoen is toch al verloren

19 september 2022 om 14:38

Nicky Hofs in de Van Nistelrooy rol met Dick Advocaat en Edward Sturing als ervaren assistenten

Op zich geen verkeerde trainer maar ik denk dat die de ploeg niet meer het goede spoor op kan brengen. De beste kandidaat is Sturing die zal zeker aanvallend voetbal laten zien en is een man van de club. En nu niet voor een half seizoen in laten vallen maar gewoon een contract aan bieden!

Vrij kansloos team vgl met eerdere jaren. Wordt vechten wie teleurstelling vh jaar trofee krijgt,Utrecht, Groningen of Vitesse
Gun t niemand verder maar met deze spelers kun je niet veel verwachten. Wel jammer.

19 september 2022 om 17:28

Wel gek als je erover nadenkt. Juist van die ploegen had ik verwacht dat zij het AZ lastig gingen maken maar daar zien we niks van terug. Sterker nog, ik zie Vitesse of Groningen nog wel degraderen als zij zo doorgaan.

Hopen voor Vitesse dat zij de juiste trainer weten te polsen.

Ik zou het met sjors ultee aandurven. En een meerjaren plan uitstippelen een jonge coach een jonge trainer. Gewoon zorgen dat het niet degragderen wordt en alvast gaan bouwen.

Dit is beter voor alle partijen. De formule Letsch met het behouden 5-3-2 is wel een beetje uitgewerkt. Letsch trof het ook niet, gezien de geringe investeringen die er de afgelopen 2 jaar gedaan mochten worden.

Nu de nieuwe eigenaar er is, is het goed om met een frisse start verder te gaan. Een nieuwe trainer past daarbij en mijn voorkeur gaat uit naar Sjors Ultee. Een prima trainer die zijn ploegen verzorgd laat spelen. Ik denk dat we onder hem weer stappen voorwaarts kunnen zetten!

Zou zo maar eens Frank De Boer of Cocu kunnen worden

Nicky Hofs heeft dacht ik de papieren, wil erg graag, ademt Arnhems bloed....

Wat mij logisch lijkt:

Hofs hoofdtrainer
Sturing assistent
En een ander Vitesse man als: Theo Jansen, Michael Jansen, Cornelissen, Schaaf etc als 3e man erbij te zetten.

En dat dan Vitesse weer meer gaat inzetten op hun eigen Vitesse academie

Snap zeer goed dat Letsch weg is gegaan omdat de club nauwelijks investeerde in de selectie in de zomer terwijl Bazoer, Openda, Doekhi, Rasmussen en Tannane (januari) zijn vertrokken. Alleen die Frederiksen is gekocht. Ook waren de verwachtingen hoger dan wat deze, afgeroomde selectie kon presteren. Belachelijk van Vitesse. Wat een achterlijk bestuur.

19 september 2022 om 16:07

Om te tekenen bij een club die hetzelfde doet! Zal de reden niet zijn gok ik zo maar.

Cocu gaat dit klusjes klaren

volgens mij moet Vitesse opzoek naar een eigen identiteit!! wat een verschrikkelijk zielloos beleid is daar gevoerd zeg.

Zal moeilijk worden voor Vitesse om ern opvolger te krijgen boor deze hele matige selectie

19 september 2022 om 17:27

Ik denk juist dat voor veel trainers dit juist een leuke uitdaging is. De wintertransferperiode staat alweer om de hoek en er is geld beschikbaar voor transfers. Dan kan je juist een elftal bouwen, zoals de nieuwe trainer het wil.

Mooi dat Letsch weg gaat was toch niks meer, het heeft 1 seizoen gewerkt dat 5-3-2.
Het heeft ook gewerkt in Europa die 5-3-2.

Anderhalf seizoen heeft het nu geduurd voordat hij weg gaat die 5-3-2 kon echt niet meer.
Je zag het bij de afgelopen wedstrijden hij speelde eerst 5-3-2 of 5-4-1 komen op achterstand, dan overschakelen naar 4-4-2 of 4-3-3 en spelen beter.

Denk zelf dat er nog geen nieuwe trainer komt, dat zal wel in de winterstop gebeuren, of ze moeten toch iemand op het lijstje hebben staan, dan gok ik op Cocu die heeft bij Vitesse gezeten en kent de club. En woon in Arnhem.

Denk zelf dat dit gaat gebeuren. Als er geen nieuwe trainer komt.

E. Sturing hoofdtrainer.
N. Hofs ( assistent ) Hofs heeft geen diploma voor hoofdtrainer is er wel mee bezig )
T. Janssen ( assistent )

Dan gaat er bij de jeugd opleiding ook dingen veranderen.

Tim Cornelissen Trainer bij O21 is al assistent bij O21
Janssen weg bij O16 Wordt vervangen door Remco van der Schaaf. ( Schaaf is assistent bij O14 nu )

Dat zou de makkelijkste manier zijn om het op te vullen.

Bij Bochum valt er weinig te winnnen. Die gaan met dit elftal rechtstreeks degraderen. 1 punt uit 7 wedstrijden zegt genoeg.

19 september 2022 om 15:56

Vertel eens wat over de selectie en het spel van die eerste 7 potten dan

19 september 2022 om 16:12

Gisteren was de kans op 3 punten als je het niet op het laatste moment had weggeven. Als je naar het schema kijkt dan buiten Bayern nog niet een extreem moeilijk schema. Tegen Bayern heb ik Bochum live gezien, maar het contrast met vorig jaar is echt enorm. Want toen wonnen jullie nog met 4-2. En die verdediger naar Soton is gegaan is wel het grootste gemis.

19 september 2022 om 16:21

Bayern verloren we de eerste vorig seizoen met dezelfde cijfers, klein beetje hoor in ieder geval. Qua overige verliespotten heb je zoveel pech gehad dit jaar, dat kan niet zo blijven gaan. Met Bella-Kotchap en Leitsch ben je je hele centrum kwijt, met Polter en Pantovic 15+ goals en met Rexhbecaj je beste middenvelder. Ben er wel van overtuigd dat we met het publiek, basisplaatsen voor Oermann en Osterhage en een hopelijk snel fitte Mousset meer punten gaan pakken. Vorige jaar kwamen er ook veel punten uit de op papier lastige potten.

19 september 2022 om 16:43

Jawel maar toen had je nog een zwak Greuther Furth en Bielefeld. Bremen heeft voor een provembus wel een sterke selectie. Buiten Schalke misschien vind ik alle ploegen duidelijk een betere ploeg hebben dan jullie. Ja, Polter is notabene naar Schalke gegaan. Locadia is ook nog vertrokken.

Een nieuwe trainer zou wel goed voor Vitesse zijn. Loopt al een tijdje niet meer zo soepel. Niet extreem veel kwaliteit op het veld, maar Letsch z'n werkwijze was ook niet alles. Wel benieuwd wie ze weten te strikken. Weer een leuke verrassing

De hele zomer geen cent uitgegeven (zat gecashed), vervolgens je succes trainer ontslaan na een grote doses pech en nu geld over de balk gooien voor een trainer. Rare keuze ook omdat we helemaal geen spelers hebben voor 3-5-2, je beste spelers zijn notabene de buitenspelers.. Hopelijk schoppen ze die Villis er snel uit.

Mocht dit doorgaan ben ik wel benieuwd of hij het voor elkaar krijgt. Wellicht kan hij Asano en Holtmann omturnen tot spitsen.. Huidige spits Hofmann is veel, maar dan ook veel te matig voor de Bundesliga. Misschien heeft Leitsch nog een paar spelers in de hoge hoed zitten, 1 of 2 gerichte aankopen zou genoeg moeten zijn om erin te blijven..

Is Sjors Ultee geen trainer voor ze? Net weg bij fortuna maar in mijn ogen kan die man zeer zeker hogerop

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren