Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Verweij: ‘Als hij goed is tegen Liverpool neemt Van Gaal hem mee naar Qatar’

Laatste update:

Mike Verweij en Valentijn Driessen zijn onder de indruk van de ontwikkelingen die Kenneth Taylor doormaakt. Onder trainer Alfred Schreuder veroverde de middenvelder een basisplek bij Ajax, waardoor hij volgens de journalisten van De Telegraaf in beeld komt bij Louis van Gaal. In de podcast Kick-off concludeert het duo dat Taylor een goede kans maakt om geselecteerd te worden voor Oranje als hij een goed optreden aflevert in het Champions League-duel met Liverpool.

Op de stelling dat Kenneth Taylor meer potentie dan heeft dan Ryan Gravenberch, reageert Verweij ontkennend. Wel is de clubwatcher van Ajax geïmponeerd door de ontwikkelingen van Taylor. “Gravenberch heeft natuurlijk ook heel veel potentie. Het is een spelversnellende speler en gewoon een goede middenvelder. Gravenberch is ook meer een krachtmens en het is een ander type dan Taylor. Taylor heeft me wel in positieve zin verrast. Ik heb hem natuurlijk ook wel in Jong Ajax en eerdere jeugdelftallen gezien, dus toen zag je al dat het een buitengewoon goede voetballer is. Lang kwam het er alleen niet uit bij hem, want ook Erik ten Hag zag het niet zo in hem zitten. Nu heeft hij een kans gekregen van Schreuder en die met beide handen aangepakt.”

“We moeten Gravenberch alleen niet tekort doen, want hij heeft ook sterke fases gehad en is ook heel belangrijk geweest in kampioenschappen. Taylor was er weliswaar eind vorig seizoen bij en heeft een aandeel in dat kampioenschap, maar hij is nog niet dusdanig bepalend geweest. Maar als hij goed is tegen Liverpool, dan ben ik er bijna van overtuigd dat Louis van Gaal hem meeneemt naar het WK in Qatar”, aldus Verweij, die wat minder stellig is dan Driessen. “Het grootste probleem is dat Gravenberch natuurlijk niet aan spelen toekomt nu. Over een maand of twee begint het WK en ik denk dat Louis van Gaal dan meer gecharmeerd is van een ‘betrouwbare’ Kenneth Taylor.”

“Die man lijdt gewoon bijna nooit balverlies, terwijl hij veel naar voren durft te spelen”, vervolgt Driessen over Taylor. “Het is een intelligente speler én hij speelt iedere week. Als je in dit Ajax, waarvan iedereen op dit moment onder de indruk is, een belangrijke rol speelt, dan is het logisch dat je in beeld komt bij het Nederlands elftal. Gravenberch was vorig jaar al regelmatig niet in beeld bij Louis van Gaal, terwijl hij wel speelde. Daarom denk ik dat het voor Ryan heel moeilijk wordt, ondanks dat hij veel kwaliteiten heeft”, besluit Driessen.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Taylor heeft me positief verbaasd. Hij is een beetje als Kroos (minder goed natuurlijk) in de zin van dat hij zelden wat fout doet. Gewoon een hele betrouwbare allround middenvelder die denk ik in heel veel systemen goed mee kan draaien. Is ook niet bang om af en toe in de 16 te komen, dat heeft hij als pre over gravenberch

12 september 2022 om 19:19

En tweebenig volgens mij, dat is ook altijd lekker.

12 september 2022 om 19:27

@,Buitenspelgoal, klopt. Tweebenig. Ik moet eerlijk toegeven dat ik baalde dat Gravenbergh wegging maar ben hem alweer bijna vergeten door Taylor.

12 september 2022 om 21:12

Ik vond Gravenberch met afstand de slechtste speler van Ajax (van de basisspelers). Taylor een overduidelijke upgrade.

12 september 2022 om 23:05

Tweebenig , betekent links als rechts kunnen openen en hij scoort best vaak. Gravenberg scoort misschien 4* per jaar. Die heeft Taylor er al in liggen volgens mij.

13 september 2022 om 09:28

Dat in de 16 komen komt ook door de nog aanvallendere tactiek van Schreuder. Volgens mij staan er regelmatig zes man van Ajax in de vijandelijke 16. In die mate zag je het vorig jaar ook niet. Verder dacht ik ook aan vergelijking met Kroos (op die leeftijd), maar kon zo snel geen beelden van hem zien toen hij 20 was. Als hij zo doorontwikkelt ben ik wel echt benieuwd waar zijn plafond ligt, want het is op dit moment echt indrukwekkend.

Ik zei het altijd al. Gravenberch is extreem overrated en Taylor zou veel meer toevoegen aan Ajax. Ook in voorgaand seizoen al. Taylor is in de opbouw net zo belangrijk, maar brengt ook in aanvallend opzicht heel veel meer dan Gravenberch ooit deed. Op die positie zijn we duidelijk veel sterker geworden, maar helaas heeft het lang moeten duren. Nu hij eindelijk basisspeler is, is het echt genieten!

12 september 2022 om 19:20

Ik moet het toegeven, ik zag het er (ook) niet in. Gravenberch blijft in mijn optiek een wereldtalent (niet voor niets gescout door Bayern) maar oogt wat lui en lijkt daardoor zijn potentie en talent niet ten volle te benutten. Tayler zag het spelletje al wel maar vind hem dit jaar echt heel goed. Voegt inderdaad meer toe en is al veel stabieler dan Gravenberch ooit was.

12 september 2022 om 19:35

Gravenberch is wellicht het grotere talent maar is ook heel nonchalant, vorig jaar gaf hij al zich niet goed te kunnen motiveren tegen kleinere clubs, als je dat al hebt als 20 jarige dan zit het mentaal ook niet helemaal goed naar mijn idee.. Aangezien hij op dat moment nog genoeg te bewijzen had en nog steeds heeft, bij Ajax hoorde hij nog niet tot de beste spelers dus is het logisch dat hij nu de bank warm houdt bij 1 van de beste van Europa

12 september 2022 om 19:45

Aan Gravenberch had je ook niet zoveel bij stilstaande spelsituaties. Ook al is het een lange jongen, hij heeft zich altijd weerhouden van een plek waar hij de bal kon inkoppen. Taylor lijkt het iig niet minder te doen dan Gravenberch op die positie. Toch knap voor een jongen die pas zo kort speelt.

12 september 2022 om 21:00

@doejezo, nee, niet knap. Gravenberch was gewoon ook slecht. Een speler die niks toevoegde. Voornamelijk gehypt om enkele kwaliteiten die ons niks opleverde. Ja, hij had een leuke dribbel, maar vervolgens deed hij er nagenoeg nooit iets mee. Het zag er soms leuk uit, maar zijn rendement (ook als voorassists bijvoorbeeld) was echt veel te laag. En verdedigend was het ook een grap. Taylor kan in dat laatste ook zeker nog stappen zetten, maar er zit duidelijk meer pit/gretigheid in die jongen.

12 september 2022 om 21:03

@kokkie, precies dat. Hij had zijn basisplaats gekregen op basis van zijn verwachte potentie. Als je naar zijn bijdrage aan Ajax kijkt, had hij er al lang naast gestaan.

12 september 2022 om 21:00

Haha Gravenbergh bij Ajax, wat een toptalent, ongekend. Gravenbergh is weg op een wat zure manier. Ohh wat is overrated. Taylor nu bij Ajax, speelt gewoon ok, niks speciaals. Oh wat een geweldenaar, ongelofelijk. Lol, ja moet meteen bij Oranje komen. Uhmm!

12 september 2022 om 21:08

Wat wil je precies zeggen? Ik kan hier niet uithalen welk punt je wilt maken..

12 september 2022 om 21:32

Ik begrijp hem volkomen. Waan van de dag regeert weer eens. Vorig jaar was gravenberg de man voor de toekomst naast f de jong. Nu is ineens taylor alles

12 september 2022 om 21:42

@Dutch_PSV, dan hebben jullie mijn reacties over Gravenberch (selectief?) niet gelezen of onthouden. Ik heb Gravenberch altijd al erg overrated gevonden. Ik zie ook totaal niet in hoe hij het ooit zou kunnen maken bij Bayern en ben allang blij dat Ajax hem voor dit bedrag heeft kunnen verkopen, want anders waren er 2 doemscenario's mogelijk; hij verlengde of vertrok gratis 😂😜

13 september 2022 om 09:31

Volgens mij hebben meer dan genoeg Ajacieden hem vorig jaar non stop bekritiseerd en pleitten regelmatig voor een reserverol (berghuis op 8 en Klaassen op 10 oid).

Denk dat heel veel Ajacieden kans maken op het WK als ze dit niveau vasthouden.
Pasveer doet het prima waar andere kanshebbers nog wel flaters maken. Rensch zat er al vaak bij (toen ten onrechte) maar is dit jaar echt heel sterk begonnen. Timber is een zekerheidje, zelfs voor de basis wat mij betreft. Blind mag thuisblijven maar heeft een streepje voor bij Van Gaal. Daarnaast zie ik Tayler, Berghuis en Bergwijn ook allemaal mee gaan. Zou een mooie afvaardiging zijn.

12 september 2022 om 19:24

Rensch is dit seizoen niet goed begonnen. Verre van zelfs. Er was juist heel kritiek op Rensch die enkele keren verkeerd/niet ingreep en het daarna liet lopen. Nu is hij wel weer lekker bezig.

12 september 2022 om 19:28

Dat is waar. Eigenlijk sinds die Mexicaan gekocht is lijkt hij zich meer te realiseren dat hij er zomaar naast kan komen te staan. Zie in elk geval nu wel weer de potentie die hem toegeschreven werd. Maar aan de andere kant kan je nu ook prima Sven van Beek bij Ajax op rechtsback zetten, met de laatste wedstrijden lijkt iedereen mee te kunnen doen zo makkelijk gaat het bij vlagen

12 september 2022 om 19:40

Het niveau vasthouden is vaak niet eens nodig, debuteer voor Ajax en het komt wel goed.

12 september 2022 om 19:45

Denk niet dat Van Gaal dat als criteria stelt maar als jij dat wil geloven...
Zie alleen al spelers als Clasie, BMI, Janssen, Noppert, Veerman of Struijk en dan moet je al beseffen dat Van Gaal echt niet alleen naar Ajax kijkt.

Natuurlijk is debuteren bij Ajax meer waard als bij andere Nederlandse clubs. Ze acteren al jarenlang op hoger niveau en om tot die selectie te komen moet je beter zijn. Ik snap dat zoiets niet altijd leuk is maar zo simpel is het eigenlijk wel.

12 september 2022 om 20:39

@jmaassen, maar iedere Nederlandse Ajaxspeler zit toch al voorselectie behalve de reservekeepers. Bergwijn, Berghuis, Taylor, Rensch, Brobbey, Timber, Blind, Pasveer, Klaassen. Wijndal ontbreekt maar is geblesseerd

12 september 2022 om 19:44

Jmaassen. Pasveer doet het natuurlijk ook vooral prima omdat die haast geen schot op goal krijgt. Ik vind het moeilijk om pasveer zijn niveau in te schatten. Ik heb het nooit een geweldige keeper gevonden in ieder geval.

12 september 2022 om 19:51

Dat is ook wel zo, maar hij straalt wel rust uit en heb het idee dat de Ajax verdediging ook gewoon goed staat omdat Pasveer erin staat. Die zekerheid heb ik nooit gehad met Stekelenburg of Onana. Pasveer naar het WK zou ook gewoon een gebrek zijn aan een betere keeper. Bijlow zou basisspeler moeten zijn maar laat zich helaas ook wel eens van een negatieve kant zien. Flekken maakt geen indruk bij Oranje elke keer en Cillessen heb ik te lang niet meer gezien.

Wie zou jij doen als basisspeler dan?

12 september 2022 om 19:58

Jmaassen. Bij Stekelenburg hoorde ik toen der tijd dezelfde argumentatie, maar viel gewoon door de mand op het EK toen die opeens in actie moest komen. Ik zou op dit moment voor Cillessen kiezen, vanwege zijn ervaring en momenteel Bijlow die niet in vorm is. Maar het WK duurt nog 2 maanden, dus zou echt deze 2 maanden afwachten en kijken wie van de 2 zijn vorm gaat vinden. Pasveer is voor mij geen optie, want die zie ik (net zoals Stekelenburg) door het ijs zakken. Keepen op een WK is natuurlijk andere koek.

12 september 2022 om 19:58

Nou, Cillessen gaat echt wel mee. Doet het gewoon goed bij NEC en je weet wat je eraan hebt als bondscoach.

13 september 2022 om 01:24

Rensch goed begonnen? Die hoort helemaal niet in Oranje thuis, is onze zwakste schakel. Rond de 16 van de tegenstander prima, maar op onze eigen helft? Nee..

Taylor is echt beter dan Gravenberch, die ik overigens heel goed vond.
Taylor heeft een betere lange bal en scoort veel gemakkelijker
Gravenberch slalomt gemakkelijker en (minpunt) is niet constant of Taylor dat zal zijn is afwachten
Het verbaast me niets dat deze jongens niet zien hoe goed Taylor is, pas als hij vele wedstrijden op CL goed heeft gepresteerd zullen ze het ook zien

Lijkt me logisch dat je hem verkiest boven iemand als Clasie of Veerman. Ik ben er nog steeds niet bijzonder van onder de indruk eerlijk gezegd. Komt toch over als een poppetje dat goed in die geoliede machine past, maar dat komt ook vast omdat ie uit de zelfde clonefabriek als Klaassen en Donny komt.

12 september 2022 om 19:30

Haha mooie reactie. Zit wellicht een kern van waarheid in al is hij ook een onderdeel die ervoor zorgt dat de machine als een zonnetje loopt. Echt weten of hij zo goed is zullen we wellicht over een jaar of twee kunnen zeggen. Of na het WK ...

12 september 2022 om 19:45

Aan het einde van het afgelopen seizoen was ajax alles behalve een geoliede machine, toch was Taylor ook toen elke keer het lichtpuntje. Ook een totaal andere speler dan davy en donny.

12 september 2022 om 20:12

Toch is hij -op zijn uiterlijke kenmerken na inderdaad- absoluut niet met het type Klaassen/Donny te vergelijken hoor. Dit is wel echt een moderne veelzijdige box-to-box voetballer vind ik. Tweebenig, zeer zuivere passing (ook veel voorwaarts), redelijk goed afstandsschot en -misschien wel het belangrijkste van allemaal- hij levert dit seizoen direct vrij veel assists en goals als kersverse basisspeler in Ajax 1. Vind het ook raar dat sommige mensen het labelen als "leuk meedraaien in een goed lopend Ajax" want hij heeft hoogstpersoonlijk vrij significant begedragen aan die goede resulataten met 3 goals en een assist (eigenlijk 4 goals want die assist was een schot tegen Rensch aan die laatstgenoemde derhalve op zijn naam kreeg) in zes duels in de Eredivisie. Zijn rendement is tot dusver echt uitstekend voor een centrale middenvelder!

12 september 2022 om 21:17

Dit is geen talent als Frenkie de Jong was, mocht dat je vraag zijn. Dit is ook geen speler die al goed genoeg is om een team te dragen, als dat is wat je je afvraagt. Qua talenten zeker niet slecht, maar ook geen puur talent als Eriksen in het verleden bij ons was. Taylor is niet perse een bijzondere speler of zo. Hij heeft duidelijk enkele kwaliteiten en die passen erg goed in hoe Ajax nu wil spelen. Wat dat betreft versterken Ajax en Taylor elkaar. Ajax speelt o.a. zo goed door Taylor, Taylor speelt o.a. zo goed door hoe Ajax speelt. Dit puzzelstukje past. Ik zie nog geen speler in hem die het gaat maken in de absolute top, maar voor nu ben ik erg blij met hem. Qua WK kansen hangt het denk heel erg af van de vorm van spelers. In de breedte heeft Oranje in mijn optiek namelijk erg veel redelijk vergelijkbare middenvelders van een vergelijkbaar niveau.

13 september 2022 om 00:02

Die vergelijking met Klaassen en Donny zie ik vaker, maar die slaat compleet nergens op, hij is totaal anders. Ik hoop dat ie z'n haar zwart gaat verven en een baard laat staan, misschien stopt de vergelijking dan wel. Want Taylor is de compleetste van allemaal, en hij blonk juist uit in een heel matig Ajax (eind vorig jaar), hij bracht de schwung en frisheid die het elftal miste en speelde Ajax naar de titel. Meevoetballen kun je beter over Gravenberch zeggen.

13 september 2022 om 10:20

Ja ik zeg ook zelf al dat het waarschijnlijk door z'n uiterlijk komt

Toch zie ik er geen toekomstige topper in, maar ja, ik vond Gimenez na 1 balcontact ook al van het niveaun Pratto en wist zeker dat Vincent Janssen niet ging scoren dit jaar, dus wie ben ik.

Hij speelt bij Ajax en heeft daarom al snel een streepje voor in Oranje. Kijk de geschiedenis maar na mensen. Verder wel goede speler hoor, maar zeker niet beter dan een Teun Koopmeinders of Frenkie de Jong. Lekker blijven ontwikkelen en wie weet wat ervan komt. De jongen is nog fris en bleu dus de toekomst zal het brengen.

12 september 2022 om 19:46

Inderdaad, net een paar potten aardig gespeeld en hij moet in Oranje. Waar zo iemand als Geertruida al langere tijd heel constant goed was en niet eens in een voorselectie zat. Heel vreemd allemaal.

13 september 2022 om 01:29

Tja, denk dat iedereen wel een speler van Ajax zou verkiezen boven een speler van Feyenoord. Toch een ander niveau.

13 september 2022 om 11:57

Jij zou dus Blind vorig jaar ook boven Malacia verkiezen lol

12 september 2022 om 21:04

Zaten jullie ook zo te zeuren toen van Gaal heel Feyenoord had opgeroepen in zijn vorige periode als bondscoach?

Ik vind Joey Veerman in alles beter, maar als jongens als Jerdy Schouten, Guus Til en De Roon worden opgeroepen dan slaat het natuurlijk nergens op dat Taylor niet mee mag.

Al met al lijkt mij het beste trio voor op het middenveld De Jong-Koopmeiners-Veerman

12 september 2022 om 19:59

Ja Veerman is beter in het niet meelopen, beter in zich ontrekken aan het spel als het niet loopt. Beter in niet helpen meeverdedigen. Naast zijn paar prachtige goals is Veerman bijna op geen enkel punt beter dan Taylor is dit seizoen.

12 september 2022 om 20:21

Veerman is ook duidelijk niet in zijn beste vorm. Maar zelfs in deze vorm heeft hij al een aantal keer iemand alleen voor het goal gezet, zijn pech dat het niet resulteerde in goals (Saibari al zeker 3x). Dat is echt een grote kwaliteit, zeker in het statisch spel van PSV momenteel. En wat je al zegt een aantal belangrijke goals gemaakt. Voor mij is de één nog niet zichtbaar beter dan de ander, zeker niet zo stellig als jij het doet overkomen.

12 september 2022 om 20:58

Nou, hij is idd niet in zijn beste vorm. Laat erg goed zien wat zijn kwaliteiten zijn maar ook waar Veerman echt tekort schiet. Taylor is juist erg stabiel en erg goed in positie, meeverdedigen en passing. Wel andere kwaliteiten beide maar vind Taylor echt completer en beter in vorm en dat was echt wel te zien. Hoe makkelijk Taylors zich staande houdt op het allerhoogste niveau maakt mij zo stellig.

12 september 2022 om 20:17

Dan speel je dus zonder aanvallende middenvelder, of zet je Koopmeiners op 10? Ik zou momenteel voor Frenkie, Koopmeiners en Berghuis opteren in Oranje, maar met o.a. Veerman, Taylor en Gravenberch heb je een paar vrij jonge gasten die in aanmerking komen als back-up voor De Jong en Koopmeiners. Veerman is overigens zeker niet "in alles beter" dan Taylor, maar beide vind ik wel prima spelers. Ze spelen beiden een Europese campagne die Van Gaal gaat volgen om een definitieve keuze te maken. Veerman zal wel een tandje bij moeten schakelen in de EL denk ik om zijn selectie zeker te stellen.

12 september 2022 om 20:23

KayneWest

Veerman is niet in alles beter. Totaal zelfs niet. Deze jongen gaat gewoon binnen afzienbare tijd de betere nummer 8 zijn.

Deze jongen bezit heel veel meer kwaliteiten, zie opsomming hierboven

12 september 2022 om 20:33

Veerman in alles beter ? Die jankerd laat het anders in de grote wedstrijden nooit zien, leuk hoor in de wedstrijden tegen Excelsior en Volendam lekker belangrijk had het laten zien tegen de Rangers .

12 september 2022 om 20:40

Monaco gemist? Gaan we nu bij iedereen zeggen dat hij het in grote wedstrijden niet laat zien? Taylor moet zn eerste grote werstrijd nog spelen..

12 september 2022 om 20:45

Nee hoor maar heb jij dan Rangers gemist de wedstrijd die echt heel belangrijk was , hou op man als er een overated is is het Veerman wel

12 september 2022 om 21:47

Je roept eerst zelf dat hij zichzelf ‘nooit laat zien in grote wedstrijden’, om vervolgens terug te krabbelen naar alleen Rangers. Want Monaco is een klein clubje en die wedstrijd was niet belangrijk.. zeg dan niks.

13 september 2022 om 00:32

Rangers was geen grote wedstrijd.

Ik zie hier constant de vergelijking gemaakt worden met Gravenberch. Maar de meeste vergeten dat Gravenberch ook vaak de rol van Alvarez op zich moest nemen. Dan is het natuurlijk appels met peren vergelijken. Beide erg talentvolle jongens. Maar laten we even gewoon afwachten hoe Taylor het op lange termijn doet. Helaas is er in de eredivisie te weinig tegenstand op 3 clubs na

12 september 2022 om 21:29

Wat een enorme bullshit. Gravenberch moest helemaal niet de rol van Alvarez overnemen. Nooit. Waar haal je dat in godsnaam vandaan? Ze spelen echt op exact dezelfde positie in exact dezelfde rol. Taylor haalt er alleen veel meer uit. En ook als je die onzin over de plek van Alvarez invullen weg laat en gaat kijken naar wat beide spelers in defensief opzicht bijdroegen, wint Taylor. Gravenberch was echt een luie middenvelder. Langzaam terugjoggen, nagenoeg nooit verdedigend ingrijpen (alleen showverdedigen, dus een beetje meelopen) en had geen pit/strijd in zich.

hopelijk komt deze jongen niet in het rijtje van klaassen en van de beek.
ik weet dat ze niet compleet zelfde type spelers zijn, maar allemaal begonnen ze heel lekker bij ajax en leken ze op een juiste tijd de overstap te maken naar het buitenland.

hopelijk blijft deze jongen zich ontwikkelen, doet het nu heel goed

Prima spelertje. Echt een schakel tussen de verdediging en aanval. Speelt lekker simpel, heerlijk om z'n gast in je team te hebben. Een kritische noot; hij mag van mij wel wat doelgerichter worden.

12 september 2022 om 21:12

Staat al op 3 goals dit seizoen in de ED. Wat verwacht je dan, dat ie een op een loopt?

12 september 2022 om 22:12

Hij is lekker bezig inderdaad. Als hij dit doorzet wordt het echt een topper. Ik denk dat hij niet meer dan 10 goals gaat maken dit seizoen.

13 september 2022 om 00:25

Hoe kun je nou over een centrale middenvelder die 4 keer scoort in 6 duels zeggen: hij mag wel wat doelgerichter worden. Hahah, dan snap je er ook niet veel van hoor

13 september 2022 om 11:27

ja ja we hebben een believer!! Sorry ik ben niet zo snel om als jij. Eerst nog meer goals zien. Ik begrijp je enthousiasme. Zoals ik zeg, als hij zo doorgaat wordt het een topper. Maar door nu al te zeggen dat hij er is, vind ik erg naïef.

13 september 2022 om 14:32

Heeft niks met snel om zijn te maken, is enkel een feitelijke constatering. Er valt vanalles over Taylor te zeggen, heeft logischerwijs ook nog voldoende punten die hij kan/moet verbeteren om een echt goede middenvelder op het hoogste niveau te worden. Maar als je stelt dat hij doelgerichter moet worden zat je er gewoon naast, zijn statistieken tonen immers precies het tegenovergestelde aan: hij is juist bijzonder doelgericht voor een centrale middenvelder. Geeft niet, je kan weleens iets mis hebben, maar geef dat dan gewoon toe i.p.v. met zulke rare uitspraken te komen haha.

Lange tijd niet in Taylor gezien, maar heeft zich vanaf eind vorig seizoen goed ontwikkeld. Morgenavond een mooi meetmoment om te zien of hij ook in dit soort (top)wedstrijden mee kan komen. Zijn wel meer jongens bij Ajax out of the blue eerste elftal spelers geworden. Dest en Timber zijn daar goede voorbeelden van. Van b.v. De Ligt, F. de Jong en Nouri zag je al heel vroeg dat die zich wel eens tot topspelers zouden kunnen ontwikkelen. Ook Gravenberch groot talent, maar moet het nog wel even bewijzen bij Bayern München.

Ik heb altijd in Taylor geloofd, maar zijn basisniveau is echt heel hoog, bizar dat hij een jaar lang genegeerd is door Ten Hag. Want de KKD speelde hij ook niet echt kapot uiteindelijk. Daarom verdient elk talent een eerlijke kans. Met Fitz-Jim zie ik een vergelijkbare situatie ontstaan, die is ook goed genoeg voor Ajax 1. Maar als Lowietje slim is, neemt ie Taylor mee naar het WK. Geweldige verbindingsspeler naast Frenkie, en in de laatste 30 meter heeft ie ook z'n bijdrage. Zeer blij met hem, bedankt Ryan dat je je mentaal niet meer op kon laden!

Gravenberch uiteraard in alles beter. Taylor is een duizend in één dozijn speler.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren