Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Feyenoord verwacht deze week Hancko-akkoord; ook Bullaude op weg

Laatste update:

Feyenoord lijkt op korte termijn twee gewenste versterkingen toe te voegen aan de selectie. De Telegraaf bevestigt donderdagochtend het nieuws dat een definitief akkoord over Dávid Hancko nadert. Daarnaast meldt journalist César Luis Merlo dat er in Argentinië al rekening wordt gehouden met een vertrek van Ezequiel Bullaude.

De Telegraaf schrijft dat Feyenoord in de komende 48 uur vorderingen hoopt te maken in de onderhandelingen met Sparta Praag. De 24-jarige Hancko gaat naar alle waarschijnlijkheid tot de duurste Feyenoorders ooit behoren. Waar Sparta Praag eerst mikte op een vraagprijs van tien miljoen euro, lijken de Rotterdammers toch goedkoper weg te komen. Inmiddels zou het al gaan over de invulling van de laatste details.

Daarmee zou Feyenoord de definitieve opvolger van de naar AFC Bournemouth vertrokken Marcos Senesi eindelijk in huis hebben. Eerder werd Jacob Rasmussen al gehaald als eventuele back-up. Hancko is een dynamische verdediger die zowel centraal achterin als op linksback uit de voeten kan. In de afgelopen jaren speelde hij 102 wedstrijden voor Sparta Praag, waarin hij twintig doelpunten maakte en elf assists gaf. In de Tsjechische hoofdstad heeft aanvoerder Hancko momenteel nog een contract tot medio 2024.

Ezequiel Bullaude
Naast Hancko lijkt ook Bullaude zich nu definitief op te maken voor een transfer naar Feyenoord. De 21-jarige Argentijnse middenvelder, die in eigen land speelt voor Club Deportivo Godoy Gruz, is volgens César Luis Merlo hard onderweg naar De Kuip. Merlo sprak met Godoy Cruz-trainer Favio Orsi, die rekening houdt met een vertrek. “We weten dat we nog één of twee wedstrijden over hem kunnen beschikken en daarna maakt hij een transfer.”

Eerder werd bekend dat Feyenoord een bod van zeven miljoen euro had uitgebracht op Bullaude. De clubs zouden inmiddels een akkoord naderen. Voor Godoy Cruz zou een uitgaande transfer van Bullaude het verbreken van het clubrecord betekenen. Bullaude speelde in de afgelopen jaren 95 officiële wedstrijden voor de club, waarin hij achttien keer scoorde en negen assists gaf. Dinsdagavond leverde Bullaude twee assists af in de 1-2 uitzege van Godoy Cruz op CA Sarmiento.

Is Feyenoord deze transferzomer creatiever bezig dan Ajax en PSV?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Feyenoord is zeer actief op de transfermarkt, hulde! Is Gnonto nou eigenlijk nog aan de orde? Of heb ik iets gemist?

18 augustus 2022 om 09:06

Het was Gnonto of Paixao. Die laatste is gisteren gepresenteerd.

18 augustus 2022 om 09:09

Toch had ik Gnonto graag zien komen!

18 augustus 2022 om 09:11

Gnonto kost 10 miljoen en het was nog maar de vraag of hij in een ander systeem op linksbuiten zou functioneren. Paixao is een echte pure linksbuiten die net als Sinisterra met zijn snelheid, dribbels en acties iets kan forceren.

18 augustus 2022 om 09:44

Rep Gnlonto schijnt nu voor 5 weg te gaan. Maar idd toen Feyenoord in de markt was was dat idd 10 mil.
Feyenoord moest doorschakelen. In Gnonto had ook niet iedereen vertrouwen ool omdat hij graag in 2 spitsen wil spelen..

18 augustus 2022 om 09:46

Gnonto is voor, ik meen, zo’n 5 miljoen onderweg naar de Premier League. Verhalen van 10 miljoen kunnen wel de prullenbak in.

Gnonto is idd geen pure linksbuiten maar heeft wel vaak op die positie gespeeld, dus hij kan wel degelijk op linksback spelen.

Daarnaast zijn z’n statistieken als 18 jarige een stuk indrukwekkender dan die van de 22 jarige paixao.
Ik heb hem namens Italië gezien tegen Duitsland en die jongen heb zeer veel potentie.
Ik had hem ook graag zien komen ipv die Paixao.

18 augustus 2022 om 11:16

Ja Raubaht dat jij die liever iets anders ziet gebeuren dan dat er daadwerkelijk gebeurd weet iedereen hier wel. Bij jou is het glas echt altijd half leeg. Gnonto is een leuk talent maar speelt inderdaad zo’n beetje elke wedstrijd in een twee spitsen systeem en heeft ook niet de techniek om een echte buitenspeler te zijn. Feyenoord daarintegen speelt met echte buitenspelers, een systeem waar Paixao veel beter tot zijn recht komt. Slot heeft niet voor niks toch niet zijn echte vertrouwen in Gnonto uit gesproken.

18 augustus 2022 om 11:53

Feyenoord had ook voor Gnonto kunnen gaan, hij was te betalen en wilde zelf graag. Kennelijk zien ze toch meer in Paixao. Daarnaast speelde er die mogelijke belangenverstrengeling met Arnesen z'n zoon, maar als ze 'm echt hadden willen hebben hadden ze daar wel een mouw aan gepast.

18 augustus 2022 om 12:11

Volgend jaar gratis ophalen. een nog beter deal

18 augustus 2022 om 09:06

Volgensmij is Leeds United nu bezig met de komst van Gnonto

18 augustus 2022 om 11:15

Ik hoop niet voor hem dat ie daar linksbuiten moet spelen

18 augustus 2022 om 09:25

Er was onenigheid in het bestuur voor Gnonto. Is het een 442 speler of kan hij op de vleugels ook. En door het hoge vraagprijs in eerste instantie zijn toch op uitgekomen bij Paixao.

Als Feyenoord supporter ben je natuurlijk wel blij dat ze niet hoeven te wachten op afvallers van de andere teams. En dat je op laatste moment iemand kan huren of juist niet. Dit is ook voor de meeste supporters dat ze zo vaak op 1908 aanwezig waren kijken voor nieuwtjes.

Enige keerpunt is, ik hoop dat de spelers zijn gekomen die ook toevoegen in kwaliteit en minimaal 2 tot 3 seizoen hier blijven. Ze hebben straks een selectie van 27 man, waarvan maar 4 tot 5 jeugdspelers zijn. Ik hoop dat het niet te "breed" wordt in de selectie.

18 augustus 2022 om 09:37

Er is zeker verdeeldheid binnen Feyenoord omtrent Gnonto. Wanneer Gnonto naar de Eredivisie gaat, krijgt de zoon van Arnesen mandaat op hem. Iedereen binnen Feyenoord vindt Gnonto een goede voetballer, maar bij sommigen zit dat mandaat niet zo lekker. Er heerst dus enige twijfel binnen de organisatie, waardoor zij hem eigenlijk links hebben laten liggen en uiteindelijk vol voor Paixão zijn gegaan.

18 augustus 2022 om 09:49

Klopt, bedankt voor de toevoeging!

Wat vind jij trouwens van de transfermarkt voor Feyenoord? 12 "nieuwe aankopen" al. en dan zou er nu nog 2 bijkomen.

18 augustus 2022 om 09:49

Plus Gnonto en Paixao zijn twee verschillende types. Gnonto is meer een directe aanvaller/hangende spits als linksbuiten, Paixao is veel meer een vleugel flitser met veel acties en echt samba in z'n spel. Ook dat zal zeker meewegen.

18 augustus 2022 om 09:59

@Mr_Knowledge

Het is uniek. Het is niet iets wat vaak voor komt en wat we nog heel vaak zullen meemaken. Je hebt natuurlijk liever minder uitgaande transfers. En als je die hebt, dat je dan al een adequate vervanger achter de hand had of al direct in de voorbereiding de speler al had aangetrokken. Maarja met zo’n leegloop kon Feyenoord niet heel veel anders. Dus ik ben gewoon tevreden. Ik ben al lang blij dat ze durven te investeren en niet hun hand op de knip houden. Investeren moet wel, wil je als club stappen blijven maken en sportief niet achter te blijven op de concurrenten.

18 augustus 2022 om 10:52

Hoi KAWS, wat bedoel je met "Wanneer Gnonto naar de Eredivisie gaat, krijgt de zoon van Arnesen mandaat op hem"?

Dat gedeelte begrijp ik niet...

18 augustus 2022 om 10:59

@mgmv ik denk dat Feyenoord het wel goed heeft gezien. Gnoto speelt de laatste weken al niet eens meer bij Zurich. Denk dat Feyenoord liever een vleugelfliters heeft ala Sini dan iemand die eerder achter de spitst komt. Zeker met Giminez die in de lucht toch vrij sterk is.

18 augustus 2022 om 11:09

Ik snap het ook niet. Wat houdt dat mandaat in en waarom is dat zo?

18 augustus 2022 om 11:11

Dat houdt in dat als hij Gnonto naar de Eredivise zou brengen, in dit geval bijvoorbeeld naar Feyenoord, dat hij een volmacht heeft en dus de zaken van Gnonto kan en mag regelen. Dat houdt dus in dat Sebastian Arnesen tegenover zijn vader komt te zitten bij onderhandelingen. En dat willen veel mensen binnen Feyenoord gewoonweg voorkomen.

18 augustus 2022 om 11:55

Plus Gnonto moet drie keer per maand de was van Arnesen jr. doen

Hoeveel geld besteed feyenoord dit jaar bij elkaar? Was alles uit verkoop te besteden? Iemand die dit beter weet?

18 augustus 2022 om 09:08

Ben ook heel benieuwd. Aangezien ik nagenoeg geen aangekochte speler ken, ben ik heel benieuwd of ze veel sterker zijn geworden. In de breedte zeker lijkt me.Zou mooi zijn als het een echt gevecht wordt tussen de traditionele top 3 dit jaar...

18 augustus 2022 om 09:10

Tot nu toe zitten we op zo'n 25 miljoen aan uitgaven, met deze 2 erbij gaat dat richting de 40 of er net overheen.

18 augustus 2022 om 12:08

Tegenover met verkoop van Aursnes pakweg 60 miljoen. Goede handel als je het mij vraagt.

18 augustus 2022 om 09:11

Lijkt me wel, met de verkopen van Sinistera, malacia en Senesi is er voldoende geld binnengekomen. Daarnaast zijn er spelers vertrokken die ruimte maken in het salarishuis.

Ben heel benieuwd wat deze spelers gaan brengen. Slot zal er weer een team van moeten bouwen, gelukkig is dat wel aan hem toevertrouwd.

18 augustus 2022 om 09:14

Voor zo'n 56 miljoen verkocht (misschien komt daar Aursnes nog bij, dan wordt het zo'n 71 miljoen). Met Hancko en Bullaude erbij heb je dan voor zo'n 35 miljoen geïnvesteerd. Dat is (zonder Aursnes gerekend) een positieve plus van 21 miljoen transferbalans

18 augustus 2022 om 09:28

De verkopen zijn uiteraard niet allemaal pure winst en kun je niet zo zwart/wit tegen elkaar afstrepen. Blijft overigens wel een mooi transferwindow voor Feyenoord en dat zonder hun TD! Wel benieuwd of Slot er een geheel van kan maken en of Feyenoord een mooi europees seizoen kan draaien.

18 augustus 2022 om 11:11

Pure winst sowieso niet, maar jij bedoelt ook geen pure inkomsten denk ik (geld dat wegvloeit naar bijv. de eerste club van Sini, opleidingsvergoeding en zaakwaarnemers)?

18 augustus 2022 om 09:35

Volgens mij is er ongeveer het volgende besteed (ex bonussen):
- Timber: 7,3
- Paixao: 6
- Dilrosun: 4,5
- Gimenez: 4
- Lopez: 1
- Wieffer: 0,5
- El Taabouni: transfervrij
- Danilo: transfervrij
- Szymanski: huur
- Idrissi: huur
- Rasmussen: huur
- Wellenreuter: huur
Dat is 23,3 miljoen bij elkaar. Tel daar 7,5 en 5,5 voor Hancko en Bullaude bij op en je zit op 36,5 miljoen.

Malacia (15), Sinisterra (26) en Senesi (15) hebben ex bonussen 56 miljoen opgeleverd. Er werd steeds gezegd dat er 40% kon worden uitgegeven, wat neerkomt op 22,4 miljoen. Maar er is ook ruim 15 miljoen binnengekomen aan prijzengeld ECL. Dat staat nog los van de andere inkomsten die we hebben verdiend door de Europese campagne.

18 augustus 2022 om 09:51

Szymanski heeft Feyenoord 2 miljoen voor moeten betalen. En dat is ex salaris.
Paixao 5 ipv 6.

18 augustus 2022 om 10:11



Dal zal wel aardig kloppen. Al is dit wel exclusief bonussen (paixao 3 mil aan bonussen, Timber nog voor een x aantal miljoen aan bonussen. Ik ben verbaasd hoeveel geld Feyenoord kan uitgeven. Natuurlijk is er goed verdiend, maar het smijten met miljoenen gaat maar door. Dan ook nog te bedenken dat al die dure spelers waarschijnlijk ook goed willen verdienen. Ik las het gerucht dat Timber deels door investeerders is betaald, wellicht dat daar inderdaad de verklaring ligt.

18 augustus 2022 om 10:19

Inderdaad ex bonussen, maar dat is ook aan de andere kant het geval (malacia 3, Senesi 2 en Sinisterra 4).

Ik vind het eerlijk gezegd geen smijten met miljoenen. Uit de opsomming die ik hireboven heb gemaakt, blijkt juist dat er puur aan transfers veel meer is binnengekomen dan is uitgegeven. Tel daar de inkomsten van de ECL bij op en je hebt een nog betere balans.

18 augustus 2022 om 10:23

@sicremano:
Je berekening klopt aardig, maar vergeet niet dat bij inkomende spelers ook tekengeld, makelaarskosten etc. betaald moet worden. Dus bovenop die 36.5 miljoen zou ik nog zeker 15% optellen. En huurspelers kosten ook geld, Desalniettemin een prima transferwindow voor Feyenoord.

18 augustus 2022 om 11:02



Salarissen, je zal verbaasd zijn.
Volgens mij zat Senesi met zijn salaris nog niet eens bij de half mij zelfs sini zat onder de mj..denk persoonlijk dat alleen die europese spelers veel zullen verdienen maar nog steeds onder de mj...in de huidige selectie zal Orkun en Timber de top verdieners zijn en dan waarschijnlijk niet meer dan 1.5mj

18 augustus 2022 om 12:23

dit klopt wel redelijk. Feyenoord houd van die 56 miljoen zelf rond de 50 miljoen over( van de transfersom moet je altijd wat afstaan).

ik denk dat we aursnes nog verkopen en zeker Hancko en Bullaude gaan halen. dan koopje voor net iets onder de 40 in wat door bonussen ( timber Paixao) (3+1) 4 miljoen. volledige koop szymanski Gimenez (8+4) 12 miljoen op kan lopen tot 56 miljoen.

Dat is meer dan prima aangezien je dit jaar 17 miljoen ecl geld heb verdiend en voor zeker zelf 65 miljoen verkoopt ( echt overhoud aan verkopen). daarbij kanfeyenoord ook nog een 10 miljoen aan bonussen verdienen.

Dit jaar het goed doen in europa zou echt top zijn voor onze kas dan schrijf je zo weer 10 mil+ bij. Daarbij zie ik volgend jaar Kokcu en Geertruida volgend jaar ook wel vertrekken voor een hoop geld.

Het is idd veel geld maar we kunnen het dus lijden en creëren daarbij ook nog wat eigen vermogen!

18 augustus 2022 om 12:07

Feyenoord heeft voor ongeveer 60 miljoen verkocht en zit nu op nog geen 25 miljoen ervoor terug,

7 Timber
5 Paixao
4 Dilrosun
4 Gimenez
2 voor huur Szymanski

En dan komen deze 2 er dan nog bij voor pakweg 15 miljoen
8 Hancko
7 Ballaude.

Dit tegenover:
25 Senesi
15 Malacia
15 Senesi
1,5 Linssen

En waarschijnlijk 12 miljoen ex bonussen Aursnes.

Dikke winst dus al vraag ik mij af of er nog een vervanger voor Aursnes komt of dat ze het gaan doen met Timber, Kokcu, Wieffer en Toornstra op de controlerende plek en het op de 10 gaan doen met Ballaude, Szymanski en Taabouni.

Volgens mij is die David Hancho echt een groot talent zou Feyenoord heel goed doen

18 augustus 2022 om 09:08

Nouja, ben je nog een groot talent als je 24 bent en nog in Praag speelt? Begrijp me niet verkeerd van wat ik van hem heb gezien ziet het er goed uit maar een groot talent wil ik het niet meer noemen

18 augustus 2022 om 09:15

Ja dat is ook zo, wel vreemd dat andere clubs het nog geen poging voor hem hebben gedaan

18 augustus 2022 om 11:17

Stam werd ook pas wat op latere leeftijd. Hancko is de beste verdediger in de competitie. Ik heb wat sparta Praag reacties gelezen en die balen gigantisch

18 augustus 2022 om 14:17

Feye_88, tuurlijk kan iemand een laatbloeier zijn maar we kunnen niet alle 24 jarige een groot talent noemen omdat Stam ooit na zijn 24ste enorm goed werd.

18 augustus 2022 om 09:11

Feyenoord gaat voor de top 2. Hier kunnen teams als AZ of Twente echt niet mee concurreren.

18 augustus 2022 om 09:30

AZ en Twente zijn nagenoeg intact gebleven en hebben in mijn opinie daarin wel een streepje voor. Als je ziet welke mutaties erbij PSV, Ajax en Feyenoord deze zomer zijn geweest kan dit nadelig zijn. Hoe is de groepsdynamiek en hoe snel kunnen de nieuwe jongens aarden en een goed niveau aantikken? Bij AZ en Twente zijn deze zaken geen issue.

18 augustus 2022 om 09:44

Dit was vorig jaar bij Feyenoord ook geen issue…

Wat veel mensen vergeten is dat vorig seizoen bij Feyenoord ook behoorlijk wat spelers waren aangetrokken. Denk hierbij aan Aursnes, Dessers, Jahanbaksh, Pedersen, Trauner, Til, Nelson, Marciano en Sandler. Daarvan waren er vijf basisspelers. Later kwamen daar Bassett en Wålemark bij. Marciano heeft door de afwezigheid van Bijlow veel minuten moeten maken. En Pedersen en Jahanbaksh hebben ook veel minuten gemaakt. Slot moest toen ook in een korte tijd zorgen dat het team ging lopen, met spelers met verschillende nationaliteiten. Eigenlijk is er nu niet zoveel anders, vergeleken met vorig seizoen. Het zijn alleen iets meer nieuwe spelers en sommige zullen langer de tijd nodig hebben om te acclimatiseren. Althans daar gaan veel mensen blind van uit maar dat blijft koffiedik kijken. De taal van de voetbal is universeel. Als je ziet hoe makkelijk Dilrosun en Szymanski al meevoetballen, heb ik er alle vertrouwen in dat Slot en co. alles weer aan de praat zullen krijgen en er een geoliede machine van maken!

18 augustus 2022 om 09:51

Zal allemaal wel maar bij die clubs die jij noemt loopt zo veel meer kwaliteit rond dat ik niet verwacht dat Twente of AZ in de top 2 zullen eindigen. of boven PSV, Ajax of Feyenoord.

18 augustus 2022 om 12:32

Twente is in de breedte niet sterk en gaan ze verder europees spelen kost dat hun punten .3 keer per week spelen zal daar zwaar worden ook blessures gaan een rol spelen.feyenoord zal voor plek 2 of 3 gaan spelen en volgendjaar voor de titel kunnen spelen.wel leuk dat feyenoord op excelsior het jongste team heeft vd eredivisie

Feyenoord is ook serieus geld aan het uitgeven deze transferperiode. Goede ontwikkeling voor de Eredivise! Ben erg benieuwd of al deze spelers Feyenoord naar een hoger niveau kunnen gaan tillen en ze serieus mee gaan doen om het kampioenschap.

18 augustus 2022 om 11:19

Was wel nodig ook. Volgens mij zijn we qua creativiteit nou eindelijk echt eens vooruitgegaan.

Met alle respect naar Til, maarhij is immers 2.0. Voetballend niet op het niveau.

Voor hoeveel heeft Feyenoord Senesi eerder verkocht?

18 augustus 2022 om 09:08

15 miljoen + bonussen

18 augustus 2022 om 09:08

15 miljoen met 3 miljoen aan bonussen

18 augustus 2022 om 09:10

Ik las steeds bedragen tussen de 15 en 18 miljoen.

18 augustus 2022 om 09:31

Wat ik begrepen heb uit verschillende bronnen is dat het bedrag ergens tussen de 14 en 19 miljoen eindigt

Top! Voor een waardige vervanger van Senesi moet je gewoon de portemonnee trekken. Geen halfbakken oplossing van 3 miljoen en dan maar kijken of hij goed genoeg is. Deze Hancko zal er gelijk staan. Over Bullaude lees ik hele positieve verhalen. Ik ken hem verder niet, maar ik vind het wel erg veel geld.

18 augustus 2022 om 10:16



Ik denk dat Bullaude nu al gehaald wordt om na dit jaar Kokcu te vervangen. Dan kan hij rustig wennen aan de club en aan de intensiteit die Slot wil zien. Ik hoop alleen dat ze niet aan het gokken zijn en de 'verwachtte' inkomsten voor Kokcu nu al aan het uitgeven zijn. Straks breekt hij zijn been en dan zit je weer in de problemen.

Wat een transferwindow voor Feyenoord zeg. Mooi om ze zo actief te zien, kan me dat sinds ik actief voetbal volg niet meer herinneren. Maar zo zou het natuurlijk ook moeten zijn.
Ook weer een interessante middenvelder, ben benieuwd.

Hoe komt die Hancko trouwens aan die goede aanvallende stats, door veel als LB te spelen? Heel veel cornergoals?

18 augustus 2022 om 09:24

Inderdaad regelmatig linksback spelen, vandaar de assists. En hij is/was de vaste penaltynemer, dat is de reden voor de meeste van zijn goals

18 augustus 2022 om 09:29

Uiteindelijk hebben ze natuurlijk ook veel spelers van vorig jaar verloren. Een beetje vergelijkbaar met de situatie van Ajax, je hebt veel kunnen investeren, maar je weet niet of je er echt op vooruit bent gegaan tot je ze ziet spelen.

Op het oog hoopgevend, maar is het ook beter dan de successelectie van vorig jaar?

Goede ontwikkelingen Feyenoord kan wel wat breedte gebruiken, maar ben niet heel bekend met deze spelers. Wat voor types zijn het en waar zouden ze moeten spelen? Ik lees linksback of centraal, maar ik neem aan dat ze met een helder plan hem hebben gehaald. Mijn aanname is LB aangezien daar de grootste pijn zit.

18 augustus 2022 om 09:07

Hancko wordt de opvolger van Senesi en kan in nood als linksback uit de voeten.

18 augustus 2022 om 09:09

Hancko wordt de vervanger van Senesi. Aanvoerder van Sparta Praag, international van Slowakije. Scoort erg veel goals voor een verdediger, met name uit standaardsituaties. Hij is voetballend sterk,vrij snel en atletisch, vandaar dat hij ook als linksback uit de voeten kan. Voor de linksback is Marcos Lopez aangetrokken.

18 augustus 2022 om 09:10

Hancko is voor centraal gehaald als vervanger van Senesi. Laatst was er een mooi artikel bij VI over hem. Is een stukje sneller, 1.88 lang. Kan heel goed opbouwen en heeft aanvallend vermogen.

Bullaude ken ik ook niet maar op basis van informatie is hij een type Til (veel loopvermogen) maar dan wat creatiever en technischer.

18 augustus 2022 om 09:36

Klinkt veelbelovend, maar wat welke perspectief heeft Rasmussen? Kan me voorstellen dat hij ook is gehaald met het oog op een basisplek. De breedte is in ieder geval flink stuk beter dan afgelopen jaren!

18 augustus 2022 om 09:45

Rasmussen is gehaald als back-up en tot nu toe heeft hij laten zien ook maximaal een back-up te zijn.

Eindelijk een goed beleid van mijn club. Duurt helaas even voor dit op elkaar ingespeeld is. Maar als dat zo is, heb je een meer dan prima team!!

Fantastisch als David Hancko nou echt eindelijk binnengehaald kan worden! Schijnt dat die al wordt gevolgd sinds begin 2022. Het heeft even geduurd maar dan krijg je ook een hele sterke en goede verdediger ervoor terug. Bullaude niet heel erg bekend maar laat me graag verrassen door die jongen.

18 augustus 2022 om 09:35

Ben ook benieuwd naar Bullaude. Heb even wat filmpjes op youtube ( weet het zegt niet alles ) gekeken en er zit enorm veel diepgang in zijn spel. Hele goede loopacties ook. Lijkt qua diepgang een beetje op Til.

Afronden op doel zag er ook prima uit alleen zijn statistieken zijn niet heel geweldige qua doelpunten en assists.

Ik laat me graag verassen. Ben al blij dat niet de halve eredivisie word leeg gekocht en er nu over heel de wereld gescout word.

Middenveld word wel redelijk vol als Aursnes ook nog eens wonderbaarlijk zou blijven.

18 augustus 2022 om 11:03

Ja hier gaat Feyenoord denk ik echt veel plezier aan beleven. Ik volg hem zelf al een tijdje en had hem graag naar PSV zien komen.

18 augustus 2022 om 11:32

Dat denk ik ook Woenselaar, zelf ken ik de naam David Hancko ook al uit de tijd dat ik nog FM volop speelde. PSV had deze jongen ook zeker kunnen gebruiken. Alleen PSV zet de verdediging op orde zetten niet als hoogste prioiteit denk ik haha.

18 augustus 2022 om 13:26

Ja, bij ons denken ze dat huren de oplossing is naar het schijnt. Feyenoord pakt overigens wel lekker door zeg deze transferwindow.

Ik ken me cluppie niet meer terug haha. Lekkere transfers op het eerste oog weer hoor. Brede selectie dadelijk met goede spelers, nu aan Slot om er zo snel mogelijk een machine van te maken.

Ik weet niet helemaal hoe het met de financiën van Feyenoord zit momenteel, maar de bedragen waarvoor we nu spelers kopen laten mij wel schikken eerlijk gezegd. Aan de andere kant, een paar voltreffers en je bent zo weer uit de zorgen..

18 augustus 2022 om 09:27

Van wat ik hierboven lees staat Feyenoord na deze 2 aankopen nog steeds op een positieve transferbalans van 20 miljoen. Daarnaast hebben veel van deze gehaalde spelers natuurlijk potentie om voor nog meer geld verkocht te worden. Als Ajax fan denk ik dat Feyenoord uitstekend bezig is om het gat richting Ajax en PSV te verkleinen!

18 augustus 2022 om 09:48

Is allemaal moeilijk om te berekenen. Moest Feyenoord geen doorverkoop percentages afdragen aan de oude clubs van Sinisterra en Senesi dan? Denk ook nog aan de fees voor hun makelaars cq die van de nieuwe spelers, tekengeld voor elke nieuwe speler etc. Denk niet dat er 20 miljoen transferbalans is in werkelijkheid. Deze aankopen zullen mede gefinancierd moeten worden door het vertrek van Aursnes verwacht ik.

18 augustus 2022 om 09:53

Aursnes kan gewoon blijven, hoor. Maar met zijn huidige 2 jarige contract, leeftijd en vooralsnog echt goed bod van 15 miljoen kan je dat financieel gezien bijna niet weigeren. Sportief daarentegen een gigantische aderlating. Maar nee, Feyenoord gaat niet kopen met het risico dat ze Aursnes nog moeten verkopen. Wat nu gebeurt komt gewoon uit de eigen pot. Plus transfers worden uitgesmeerd over meerdere jaren. Senesi overigens had nog een doorverkoop percentage over de winst, dus dat is 800.000.

18 augustus 2022 om 11:44

Ze hebben redelijk veel spelers uitonderhandeld die ze eigenlijk niet (allemaal) kunnen betalen, maar creatief zijn geweest met toekenning van toekomstige bonussen, bieden van doorverkoop percentage of eigenaar zijn voor X percentage (Paixo 80%). De rekening kan dus nog wel flink oplopen voor Feyenoord als bonussen worden geactiveerd na het seizoen. Uiteraard zou dat na prestaties gebeuren wat meestal gelijk staat aan inkomsten, dus je streept het voor een deel tegen mekaar weg. Denk ook dat ze op de goede weg zijn gezien dat er jonge talenten worden gehaald en vele ook nog gehuurd met optie tot koop. Nu kan je eindelijk iemand waardig vervangen bij blessure of gewoon sparen zonder teveel verlies in kwaliteit.

Oprecht respect voor Feyenoord. Eindelijk tonen ze eens slagkracht op de transfermarkt! In tegenstelling tot afgelopen jaren.. ze hebben eindelijk door dat dit de enige manier is om in het voetspoor van Ajax en PSV te blijven. Daarnaast gaat Feyenoord de groepsfase van de Europa League in en dan moet er gewoon een hele goede groep staan wil je ver willen komen in die competitie. Het vertrek van meerdere sterkhouders is prima opgevangen tot nu toe. Zo lijkt het althans. Ik kan me de oude tijden van 15 jaar geleden nog goed herinneren.. toen er geen rooie cent was en matige spelers als Schaken, Lucius, Bruins, Slory etc werden gehaald, met als aanvulling oudgedienden als Makaay, Gio en v. Hooijdonk. Het dieptepunt was het 10-0 verlies uit bij PSV toen. Die tijd dat er geen cent te makken was is nu definitief voorbij voor Feyenoord. En wat is dat goed voor de sterkte van het Nederlandse voetbal! Slot is daarnaast ook een super trainer en het beleid is nu ook goed. Petje af nogmaals Feyenoord, mijn zegen hebben jullie!

18 augustus 2022 om 11:19

Ben het wel net je eens behalve dat je schaken een matige speler noemt.
Dat was echt een goede speler.

18 augustus 2022 om 14:09

Yep, zelfs Oranje gehaald in die periode. Heeft toen zeker niet onaardig gepresteerd.

18 augustus 2022 om 11:21

Door Slory hebben we nu wel zijn zoon in onze opleiding. En dat wordt een topper.

Even een vraagje aan de Feyenoorders. Hoe wordt er in Rotterdam aangekeken tegen het huidige beleid? Ik kan me voorstellen dat men blij is met de aankopen maar anderzijds begint de huidige selectie extreme vormen van een vreemdelingenlegioen aan te nemen.

18 augustus 2022 om 09:20

Hmm is dat zo? Als ik de potentiele basis erbij pak heb je: Bijlow-Geertruida-Trauner-Hancko-Lopez; Kokcu - Aursnes/Timber - Szymanski; Paixao - Gimenez - Dilrosun. 6 spelers die of Nederlands of bekend met de Eredivisie zijn. Daarnaast, wat maakt het ook eigenlijk uit. Als het goede spelers zijn, maakt het me niet zo heel erg uit waar ze vandaan komen.

18 augustus 2022 om 09:22

Het was nodig. Feyenoord had een paar jaar amper spelers verkocht dus financieel stond Feyenoord er heel slecht voor. Slot en Europees succes was dus echt nodig en daarom wilde Feyenoord ook spelers verkopen als er mooie bedragen op tafel werd gelegd. Aursnes zal daarom ook vertrekken. Sportief is het misschien beter om hem te behouden maar 450K gekocht en dan voor 15 miljoen verkopen in 1 jaar is fantastisch. Daarbij komt er een vervanger die weer een paar jaartjes jonger is, een 4-jarig contract zal tekenen waardoor diegene weer waarde vertegenwoordigt.

Wat betreft de buitenlanders, ik denk dat Feyenoord weinig keus had en heeft. In de Eredivisie zijn spelers nagenoeg onbetaalbaar geworden. Dat is voor de clubs hun goed recht, zij zagen natuurlijk ook dat Feyenoord veel geld heeft ontvangen maar dan kijk je al snel in het buitenland. Arnesen heeft een mooi scoutingsteam binnen gehaald waardoor deze transfers eindelijk mogelijk zijn. Te Kloese is ook belangrijk met zijn connecties in oa Zuid-Amerika.

Het enige wat mij een klein beetje tegenvalt is de jeugd, gelukkig wordt daar ook naar gekeken om buitenlandse talenten te halen want opnieuw ziet Jong Feyenoord er niet sterk uit. Natuurlijk zijn er wel een aantal spelers verhuurd maar ik had er inmiddels meer van verwacht. Ik hoop ook dat er geen 2e linksback zal worden gehaald en dat Hartman als back-up een kans krijgt. Vond ik vroeger een groot talent maar heeft pech gehad met veel blessures. Ik las bij Rijnmond gister dat hij op de trainingen zich laat zien met oa 2 assists en dat hij waarschijnlijk tegen RKC zal gaan spelen. Dat is mooi. Ik heb liever Hartman dan bijvoorbeeld een half miljoen tot een miljoen neerleggen voor Bangura.

18 augustus 2022 om 09:25

@adam24

Vreemdelingenlegioen valt nog best wel mee: het verschil met vorig seizoen is dat nu niet de kern van het elftal Nederlandstalig is, maar de bank. Jongens als Idrissi, Wieffer, Toornstra, Alireza en Taabouni zitten nu op de bank, terwijl jongens als Malacia, Til en Dessers/linssen vorig jaar in de basis stonden.

Tegen AS Roma had je bijvoorbeeld 6 Nederlandstalige spelers in de basis staan en dit seizoen gaan dat er, in je sterkste opstelling, waarschijnlijk 4 of 5 worden (afhankelijk van de invulling van je middenveld en uitgaande van de spelers die momenteel beschikbaar zijn).

18 augustus 2022 om 09:28

Over het algemeen is er veel enthousiasme over de nieuwe aankopen (vooral Gimenez en nu Paixao), maar dat is meer opportunisme, omdat vrijwel niemand hen echt heeft zien spelen. Wel is duidelijk dat er veel geld wordt uitgegeven, en dat is iets dat in het verleden niet altijd goed is gegaan - zoals bijvoorbeeld in 2017. En toen werden er vooral spelers uit de eredivisie aangetrokken.

Iedereen besefte dat Feyenoord met de verkoop van Malacia, Sinisterra, Linssen en Senesi (en waarschijnlijk ook nog Aursnes) en het vertrek van Dessers en Nelson flink wat moest gaan spenderen om de selectie op niveau te krijgen.

Lang verhaal kort: we zijn enthousiast maar hebben ook torenhoge verwachtingen. Het is nog maar de vraag hoe realistisch dat allemaal is.

18 augustus 2022 om 10:00

Dit is wat we willen zien. De basis bestaat gewoon uit 5 Nederlanders (bijlow, Geertruida, Kokcu, timber, dilrosun), dus dat is prima.

Feyenoord is leuk aan het investeren, mooi om te zien. Hopelijk komen de originele top 3 weer wat dichter bij elkaar en halen we europees ook de punten binnen. Zo kunnen we blijven groeien en zal europees succes en nationaal succes allemaal haalbaar zijn komende jaren.

Off; Ik hoop stiekem dat PSV ook nog wat aankopen gaat doen. Bank is erg geslonken en zoals we zagen tegen Rangers zijn er niet veel alternatieven om in te brengen in de aanval. Hopen op het champions league geld, dan zou het zomaar eens hard kunnen gaan. Goede ontwikkelingen allemaal!

Wat een fantastische transferperiode voor Feyenoord. Uiteraard veel kwaliteit ingeleverd waar ze veel aan hebben verdiend, maar op papier ook uitstekende vervangers gehaald met veel potentie. Heel erg benieuwd hoe ze het gaan doen dit seizoen, in ieder geval weer twee prima versterkingen binnen nu.

Onwijs gaaf wat er allemaal gebeurt bij Feyenoord. Deze transferperiode is echt real life Football Manager! Ik had van te voren wel rekening gehouden met wat transfers maar dat het zou extreem zou worden had ik echt niet gedacht. Er wordt echt goed beleid gevoerd en gescout, eindelijk! En men is niet bang om te investeren. Dat is gewoon een goede ontwikkeling als je de weg naar boven wilt inzetten.

Intern is men bij Feyenoord zeer overtuigd van de kwaliteiten van Hancko. Voor mij was het een grote onbekende maar inmiddels snap ik wel waarom Feyenoord zoveel geld neertelt. Wat ik erg prettig vind aan hem is dat hij ook zeer snel is voor een lange CV. Ik kan niet wachten om hem in een Feyenoordshirt te zien!

Bullaude ken ik niet. En ik heb mij er ook niet heel erg in verdiept. Maar het schijnt een groot talent te zijn. Het is mooi dat Feyenoord ook investeert in breedte aankopen / toekomstige basisspelers. Deze jongen kan in de luwte gebracht worden en als back-up fungeren voor Szymanski. Ik vind het alleen wel een behoorlijke smak geld. Al heb ik wel het volste vertrouwen in de scouts en de leiding van Feyenoord.

Helaas zal het hier allemaal niet bij blijven en zal Aursnes nog vertrekken… Onwijs jammer maar we gaan dus nog even door met FM’en!

Zal ik hem dan maar inkoppen :P Wat een koopclub is Feyenoord heeh, alleen maar spelers van buitenaf halen, waar blijft de doorstroom van talenten...
Of wacht hoort dit dan toch bij de volgende stap in het doorgroeien van de club waar niet alleen maar ruimte is voor talenten uit de eigen jeugd, maar alleen voor de jongens van exceptioneel niveau.

Goed bezig Feyenoord, wordt een spannende strijd!

Dat is lekker nieuws zo in de ochtend! Hopelijk een goeie vervanger voor Senesi en deze Hancko scoort ook nog weleens een goaltje! Die Argentijn wordt een back up voor Szymanski neem ik aan? Maar daar zien ze toekomst in, aangezien er voor Feyenoord begrippen behoorlijk voor betaald wordt....ben benieuwd!

Een heerlijke transferperiode in Nederland!

Ajax met topspelers als Bergwijn en Brobbey en veelbelovende spelers als Bassey, Wijndal, Sanchez, Conceicao. Daarnaast heeft Ajax Antony (tot nu toe nog) weten te behouden.

PSV met De Jong, en Xavi Simons. Til en Hoever ben ik alleen gaan fan van. Afwachten wat Savio, Branthwaithe en de doorgebroken rechtsbuitens gaan doen.

Ten (arne) slotte, is Feyenoord eindelijk super actief op de transfermarkt met vele veelbelovende jonge spelers. Ik ben heel benieuwd hoe Paixao, Lopez, Dilrosun, Gimenez, Danilo, Szymanski en Timber het gaan doen.

Ben benieuwd. De Eredivisie krijgt door al die aankopen wel weer meer kleur op het gezicht in mijn ogen.
Die Argentijn ken ik niet, maar laat mij graag verrassen!

Zijn er hier ook Fey supporters die de laatste jaren alleen maar hebben geroepen: "Ajax koopclub!"?

Ik vind het een mooie ontwikkeling hoor, maar ik vermoed dat er een hoop hypocrisie achter geschuild gaat en dat "jullie" het nu alleen maar mooi en goed vinden, al die aankopen.

18 augustus 2022 om 11:09

Ajax koopclub! 🤣
Mooie ontwikkelingen in de top 3.
Denk echt dat we hiermee als ED echt een slag slaan europees gezien.

18 augustus 2022 om 11:15

Waarom moet er altijd wel iemand zijn die zijn gram probeert te halen. Dit werd jaren geleden wel eens geroepen hier en daar. Maar who cares wat er jaren geleden werd gezegd door wat personen? Dat Feyenoord nu zoveel spelers koopt lijkt mij niet meer dan logisch. Het is niet op te vangen met jeugdspelers. In de voorbereiding hebben veel jeugdspelers kansen gekregen en ook niet gepakt. Ze hebben aangetoond niet het niveau te hebben wat Slot nu vraagt. Als er een hoop spelers vertrekken, is dit een logisch gevolg. En sowieso voor Feyenoord is dit uniek, want wij hebben nog nooit zoveel poen gehad en uit kunnen geven.

zo zie je maar hoe van belang arnesen en slot zijn,denk dat slot t laatste puzzelstukje was.hoop dat dit een seizoen gaat worden ,waar de grote 3 echt tot de laatste dag gaan streden voor de schaal.EN STRYDEN DAT KUNNNEN ZE WEL IN ROTTERDAM🤛🤜

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren