Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Ik hoop voor Schreuder dat Antony blijft, anders kan hij opnieuw beginnen’

Laatste update:

Als het aan Henk ten Cate ligt, blijft Antony komend seizoen bij Ajax spelen. De buitenspeler staat in de nadrukkelijke belangstelling van Manchester United, maar de Amsterdammers houden voorlopig vast aan een aanzienlijke transfersom. Volgens Ten Cate zou het zowel voor Ajax als Antony beter zijn om nog een jaar langer met elkaar door te gaan. De voormalig oefenmeester van de Amsterdammers ziet de bui al hangen voor Schreuder bij een eventueel vertrek.

"Ik gun Alfred dat hij blijft", aldus Ten Cate in De Telegraaf. "Ik heb zelf ervaren hoe vervelend de transferdeadline op 1 september is. Als trainer van Ajax ga je uit van een bepaald team, een systeem en daar heb je mensen bij uitgezocht. Het zijn juist altijd je sterkhouders die in de belangstelling van buitenlandse clubs staan en áls die op het laatste moment vertrekken, dan kun je na vier of vijf wedstrijden in het seizoen in feite weer opnieuw beginnen. Zonder Noussair Mazraoui, Lisandro Martínez, Sébastien Haller, Nicolás Tagliafico en Ryan Gravenberch startte hij al met een uitgehold team."

Ten Cate vermoedt dat Schreuder bij een eventueel vertrek van Antony teruggrijpt op Steven Berghuis. Laatstgenoemde werd tegen FC Groningen (6-1) het kind van de rekening. Berghuis begon als reserve, kwam twintig minuten voor tijd binnen de lijnen en zorgde vanaf de strafschopstip voor het slotakkoord. "Dat vind ik een uitstekende voetballer, maar hij is wel een compleet ander type dan Antony", belicht Ten Cate de rol van Berghuis. "Omdat hij veel meer ruimte nodig heeft. Ik weet niet of hij in dit Ajax-systeem dan de oplossing is."

Tussenstap
Volgens Ten Cate zou Antony er goed aan doen om nog een jaar in Amsterdam te blijven. "Ik vraag me af of hij nu al geschikt is voor de Europese top", aldus de man die met Ajax de TOTO KNVB Beker en de Johan Cruijff Schaal won. "En dan heb ik het puur over rendement. Uiteindelijk moet Ajax – komende winter of volgende zomer – voor de juiste prijs openstaan voor een transfer van Antony. Want geen Braziliaan komt naar Europa om bij Ajax te beginnen en te eindigen. Dit wordt gezien als de ideale tussenstap, dat moet je zo houden en er gebruik van maken."

Als het aan Sjaak Swart ligt houdt Ajax de poot stijf in de onderhandelingen met Manchester United. De regerend landskampioen wil zijn smaakmaker voorlopig niet laten gaan en vraagt een exorbitant hoog bedrag. Hand op de knip houden, is het advies van Swart. "Omdat Alfred Schreuder hem graag wil behouden. Marc Overmars gooide zijn telefoon ooit in een laatje en dat moeten Gerry Hamstra en Klaas-Jan Huntelaar misschien ook maar doen. Of in elk geval Engelse telefoonnummers niet meer beantwoorden. Als het aan mij ligt, zou ik hem voor tachtig miljoen of meer wél laten vertrekken. Wat een geld…"

Bij welk bedrag moet Ajax Antony laten gaan?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik zou graag kunnen reageren met meer dan 100 miljoen in de poll! Voor elke cent minder gewoon niet laten gaan!

16 augustus 2022 om 08:08

Daar was ik ook al naar op zoek.

Beginnen ze met 50... dat is niet eens een overweging waard op dit moment

16 augustus 2022 om 08:13

Laten we wel realistisch blijven he! Een mooi bedrag en hij gaat.
Wellicht kan hij CR7 vervangen bij United. Herinigd met Ten hag

16 augustus 2022 om 08:19

F**k dat met je mooie realistische ogen, zijn genoeg spelers vertrokken voor onrealistische bedragen naar clubs. Alsof ze in Engeland geen cent hebben en Ajax een liefdadigheids instantie is.

16 augustus 2022 om 08:28

Kom op man, 80 miljoen zou al dik 20 miljoen te veel zijn, dus Prem heeft toch gewoon gelijk. Wat heeft die man nou gepresteerd? Vorig jaar paar leuke wedstrijden in de CL, maar in de zwakke eredivisie heeft ie statistieken van een middelmatige speler. Daar doet één (heel) goede wedstrijd tegen een enorm slecht Groningen niets aan af. Als je ziet hoe zwak Martinez is in de PL, dan kan ik me niet voorstellen dat Antony het daar wel ineens goed gaat doen. Ziyech kan het niveau niet eens constant aan en die was beter. Maar ja, uiteraard kan je vragen wat je wil, maar ik denk dat er op dit moment geen club is die 80 miljoen aan die speler gaat uitgeven. Krijg je dat er wel voor, dan verdienen Huntelaar en Hamstra een medaille. Krijg je dat er niet voor, dan blijft ie lekker een jaartje zitten en dan zien we volgend jaar wel.

16 augustus 2022 om 08:29

8 goals en 4 assists in de eredivisie vorig seizoen en dan 100 miljoen vragen?

16 augustus 2022 om 08:36

Besef ook even hoe jong hij nog is. Gakpo speelde toen ook nog niet de sterren van de hemel. Hij is belangrijk voor ajax en moet gewoon behouden blijven. 120 miljoen vragen, klaar. Als ze het betalen zijn ze gek maar dat zou niet de eerste keer zijn.

16 augustus 2022 om 08:38

Maar hij kan wel een bal met z'n hak aannemen Prem.

16 augustus 2022 om 08:39

Je kan zien dat sommige net komen kijken. In het voetbal wordt bijna niemand verkocht wat men denkt dat ie waard is. Het gaat erom, wat je ervoor wilt betalen of voor welk bedrag je ervoor wilt ontvangen. Uiteindelijk bepaalt de koper de waarde van de speler.Dus de miljoenen die te veel of te weinig zijn is niet de waarde, maar het bedrag waarvoor je het koopt.

16 augustus 2022 om 08:49

Haha ja, ik kan zelfs 3 keer hooghouden Las Falas

16 augustus 2022 om 08:52

Ja Ruben, Prem heeft toch gewoon gelijk? Dat is gewoon zo, toch? Spelers gaan niet voor wat jij of Prem vinden dat ze waard zijn, de markt bepaalt. Zie Martinez. Dat jij dat niet leuk vindt als fan van een andere club is niet zo relevant, al vind jij dat zelf natuurlijk wel.

16 augustus 2022 om 08:55

22 is toch niet super jong? Echte spelers van de buitencategorie spelen al sinds hun 18 of 19de op het allerhoogste niveau.

16 augustus 2022 om 08:59

Ach, Martinez heeft er net twee wedstrijden opzitten. Compleet ander team, ander land. Bij Ajax vonden velen m in het begin ook niks toevoegen. Geef die man wat tijd.

Zo makkelijk vandaag de dag om mensen maar meteen af te serveren. Een beetje kansloos vind ik dat.

Bij United zou je kunnen zeggen dat iedereen te zwak is voor de PL. Collectieve wanvertoning.

Eriksen kan er natuurlijk ook niks van….

16 augustus 2022 om 09:03

Savio kan al een bal met z’n rug aannemen die wordt in de toekomst ook 100 plus miljoen waard 😉 On Antony is natuurlijk een goede speler maar 60/70 miljoen lijkt me marktconform. Gakpo is niet veel minder (misschien zelfs beter) en die zal zo’n 50 miljoen opleveren gok ik.

16 augustus 2022 om 09:07

@prem_93,

Als je het zwart wit neer wilt zetten Prem, dan in 7 wedstrijden champions league 2 goals en 4 assists. Als je het qua minuten terug gaat rekenen is Antony betrokken bij een goal/assist per 104 minuten in de champions league. Oftewel dan loopt hij bijna 1 op 1. Daar kan je makkelijk 100 miljoen voor vragen aangezien dat vergelijkbaar is met de Ronaldo/messi/mbappe van deze wereld.

Wat is hier uit de wijze les? Zet de cijfers in perspectief!

16 augustus 2022 om 09:10



@rubentje,

Iedereen kijkt alleen naar de 8 goals en 4 assists in de competitie over 23 wedstrijden. Dat zijn eigenljik slechts 19 wedstrijden per minuten en dan is het gemiddelde per minuut/wedstrijd al een stuk hoger. Gaan we de champions league (7 wedstrijden, 2 goals en 4 assists) en de KNVB beker er bij halen (3 goals, 2 assists en 2 wedstrijden) dan worden de cijfers al heel anders.

In totaal
33 wedstrijden
2537 minuten (28 wedstrijden qua minuten)
12 goals
10 assists
Oftewel 1 goal/assist per 115 minuten in alle competities.




16 augustus 2022 om 09:11

@ Prem, wat had een Felix dan gepresteerd dat die 126 miljoen moest zijn?? Alsof monsterstatistieken toen een rol hebben gespeeld 😅. De portugezen deden en doen dat heel goed mbt verkoop van hun sterkhouders, kunnen we in NL nog wat van leren. En dat doet Ajax inmiddels ook zeker!

16 augustus 2022 om 09:18

Helemaal gelijk Jeronsaik. Ajax moet Antony gewoon houden en ook niet voor 80 mlj laten gaan. Volgend jaar is hij voor veel meer Europese topclubs gewoon 100 mlj waard. Nu gewoon bij Ajax houden. En waarom zou Antony eigenlijk naar een subtopper in Engeland gaan waar het een grote puinhoop is ondanks dat Ten Hag daar trainer is. Hij zou wel gek zijn toch. Hij heeft plezier en het naar zijn zin bij Ajax en speelt Champions League.

16 augustus 2022 om 09:18

Dan mogen de andere Nederlandse clubs ook wel meer vangen voor hun spelers. Sommigen doen alsof Ajax het alleenrecht heeft op topverkopen, maar wordt tijd dat dat verandert.

16 augustus 2022 om 09:22

Ajax staat internationaal nou eenmaal in hoog aanzien en kan daarom zoals blijkt meer vragen voor hun spelers. Dat is helaas bij andere Nederlandse clubs niet zo.

16 augustus 2022 om 09:25

@pieterpost. Klopt en als je een kritische doch realistisch en goed onderbouwde opmerking geeft reageert een groot deel als door een slang gebeten.

16 augustus 2022 om 09:26

Ja en dat vind ik nergens op slaan. Ronaldo en Romario kwamen toch echt van Psv..

16 augustus 2022 om 09:28

Haha leuke berekening, en leuk in perspectieg gezet. Maad je snapt zelf denk ik ook wel dat deze sample size wel heel erg klein is.

16 augustus 2022 om 09:42

Van Dijk speelde op zijn 19de voor Willem II. Dusja, 22 is nog hartstikke jong in het voetbal.

16 augustus 2022 om 09:42

@Pieterpost
"Dan mogen de andere Nederlandse clubs ook wel meer vangen voor hun spelers. Sommigen doen alsof Ajax het alleenrecht heeft op topverkopen, maar wordt tijd dat dat verandert."
Niemand doet alsof Ajax het alleenrecht heeft maar het gebeurt gewoon dat Ajax topbedragen ontvangt. Dat is niet het probleem van Ajax of haar aanhangers. Willen andere Nederlandse clubs meer voor hun spelers ontvangen dan zullen ze misschien beter moeten leren onderhandelen.

16 augustus 2022 om 09:52

@ Pieterpost Het is niet zo moeilijk, dan moeten de andere Nederlandse clubs meer gaan presteren in Europa, sinds Ajax is gaan presteren in Europa gingen de prijzen omhoog. Ajax staat inmiddels top 10/top 15 in Europa en dan wordt je serieus genomen door topclubs en gaan de prijzen omhoog. Bovendien hebben de Ajax spelers die verkocht worden zo'n 15 tot 25 Champions League wedstrijden gespeeld en veel daarvan gewonnen, dus indruk gemaakt.

PSV staat nu 50ste , dus die moeten eerst zorgen dat ze weer richting de top 25 komen en dan zullen de prijzen stijgen, indruk maken in Europa te beginnen met vanavond

16 augustus 2022 om 10:18

Eriksen is dan ook gewoon een speler die leuk is voor de breedte maar niet mee kan in de top.. bij Spurs was het subtop en bij Inter was het ook niet geweldig. Dat hij het dan leuk doet bij Brentford tja.

16 augustus 2022 om 10:23

Ik zou voor 500 miljoen gaan..... !!!

120 miljoen is zeker 60 miljoen teveel...als het niet meer is.
Een paar leuke potjes en acties maken en meteen worden er absurde bedragen genoemd !???
Laat die jongen het eerst maar eens tegen echte verdedigers opnemen en kijken wat er dan nog van die 120 miljoen overblijft.

16 augustus 2022 om 10:24

Wanneer speelt Gakpo wel de sterren van de hemel? heb ik iets gemist?

16 augustus 2022 om 10:29

@Pieterpost dat zouden andere clubs ook zeker moeten proberen.

En wat boeit het wat marktconform is.

Mam utd is extreem wanhopig, t lukt ze niet om grote namen te halen, de resultaten, t spel en de selectie zijn dramatisch.
Ajax heeft geld genoeg, antony een lang contract en ajax heeft wellicht geen goede vervanger op t oog die ook haalbaar is.

Dan gaat het niet om marktconform maar om hoe gek en wanhopig is man utd en waar wil ajax m voor laten gaan??

16 augustus 2022 om 10:31

Ik geloof dat hij uit principe nog niet 1 wedstrijd van Ajax gezien heeft en dan kom je tot zulke uitspraken.😊

16 augustus 2022 om 10:40

Wel mooi dat al die niet ajacieden graag het transfelbeleid van ajax willen bepalen. Snap het wel, die willen van iedereen de prijs omlaag halen van ons om een beetje in de buurt van onze club te komen. Nou laat ons dan die van jullir doen. Cody gakpo en sangare doen we naar lyon voor 2 en een halve stuiterbal want “wat kunnen die nou dan” overigend maakt het Mij niet uit of jij je kind niet wil verkopen. Hij heeft weinig talenten dus zal niet veel waard zijn, denk dat ik hem volgende week verkoop voor zo een 2000 euro aan een pedofiel in thailand. Of zou je hem zelf toch nog voor nog geen 2 miljoen weg doen? Hoezo dan hij is dat toch nooit waard zijn hij kan amper wat?

16 augustus 2022 om 10:47

Wat had een zekere C. Ronaldo nou gepresteerd voordat hij naar United ging? Ook nog niet zo heel veel. De echte kenners zien talent. Ronaldo deed in het begin ook die onzinnige dingen, maar werd door o.a. Giggs et cetera op zijn plek gezet. De rest is geschiedenis. Antony is een groot talent en hoe hij het uiteindelijk gaat doen, dat zien we wel. En ik hoop van harte dat hij een geweldenaar wordt.

16 augustus 2022 om 11:15

@Arsenal890 Haaland, Joao Felix en Mbappe bv. Dat ben ik met je eens. Toch denk ik wel dat Anthony het ver kan schoppen maar United vind ik nog te vroeg komen op basis van zijn rendement vorig jaar

16 augustus 2022 om 12:17

Sterker nog Prem. 200 miljoen. We hebben gakpo om CL niveau kunnen zien tegen Monaco. Vergelijk dat anders even met de statistieken van Antony. En tegen Groningen werd duidelijk dat hij inmiddels ook wel door heeft hoe om te gaan met de dubbele/ drie voudige dekking in de eredivisie. Daar heeft hij vorig seizoen voir gebruikt. Dus wil je hem in deze fase loskweken. 200 mln. In de winter 250 mln en volgend jaar zomer valt er te praten over bedragen onder de 100 mln.

16 augustus 2022 om 13:17

Ik ken weinig spelers die op het allerhoogste niveau spelen. Ik ken wel talenten van 19 bij topclubs die af en toe invallen. Alleen Messi, Mbappe en Haaland zaten op die leeftijd op dat niveau. Niveautje daaronder, bijv Bellingham doen het ook goed vanaf jonge leeftijd. Bij Barca speelt er ook wel eens eentje mee. De Ligt was ook zo’n voorbeeld. Maar dat zijn uitzonderingen.

16 augustus 2022 om 13:42

Ja hele goede opmerking @RyanBabel. Laten we de absolute uitzondering als regel gaan gebruiken. Iets wat iedereen hier doet..

17 augustus 2022 om 21:03

Dan gaan die andere clubs eerst moeten presteren, alleen dan kan je een sterkhouder voor veel geld verkopen. Kijk nu bij Feijenoord, Sinistera en Senezi dat levert ze al 40 Mil. op volgens mij. Het is niet zo dat bijvoorbeeld Groningen met 17 Mil kan aanzetten voor een speler, althans die loopt daar niet rond. Het moet wel marktconform blijven. Als Ajax niet presteert, dan worden de miljoenen ook minder bij hun spelers.

16 augustus 2022 om 10:29

Ajax moet 20% overdragen aan Antony's voormalige club en daar word met de transfersom rekening gehouden. Ik zou daarom niet verbaasd zijn als ze rond die 100 miljoen gaan zitten. Ze staan ijzersterk hierin, ze zijn gezond, hebben goede reserves opgebouwd en hoeven daarom niet meer te verkopen.

16 augustus 2022 om 10:59

Best geinig dat een bedrag van 100 miljoen wordt genoemd. Als Ajax het krijgt dan is het hun goed recht maar ik vind dit zo’n beperkte speler. Voor Eredivisie begrippen en die 10 x dat hij er moet staan een leuke voetballer maar echt vechtvoetbal komt hij te kort en laat hij zn kop hangen. Vind hem meer voor een club als Benfica ofzo. Topclubs gaan met deze jongen niet op voorruit. En clubs als Spurs gaan hier geen 100 miljoen voor betalen.

16 augustus 2022 om 12:00

Sorry hoor maar als je Anthony een beperkte speler vindt, dan kijk je of geen Ajax of heb je geen verstand van voetbal. Deze man redt zich vaak uit hele knappe situaties waar menig voetballer bal verliest lijdt en is super efficiënt als vleugelspeler. Ik zou hem alleen niet bij United dat is een puinhoop en ik denk dat hij nog niet goed genoeg is om de kar te trekken en dat gaan fans wel verwachten voor dat bedrag. Een Arsenal, Liverpool Bayern zou top zijn voor hem

16 augustus 2022 om 14:57

RicardoFeye

Beperkt in de zin van Europese top. Allemaal leuk hoor maar dit is de Eredivisie… iedere keer dat Ajax een cl wedstrijd achter de rug had kon deze jongen geen indruk maken tevens won Ajax zelfen na een cl wedstrijd zie Eagles uit en thuis. Die jomgen moet er straks 50-60 keer staan he niet 10 zoals bij ajax en op 80% wedstrijdjes winnen. Clubs die jij opnoemt gaan dit bedrag niet betalen 50 miljoen is echt een fantastisch bedrag voor deze jongen. Daarnaast zeg je al de kar trekken… als je 100 miljoen neerlegt en niet de kar kan trekken is het dat toch ook niet waard..? Verder wel een sierlijke speler om naar te kijken natuurlijk

Bij een bod van 80+ miljoen zou ik hem laten gaan. Dat is boekhoudkundig niet verantwoord om dat te weigeren. Voor dat geld zou ik een investering doen in de verdediging. De aanval staat wel,, ook zonder Anthony.

16 augustus 2022 om 08:29

Er is al geinvesteerd in de verdediging. 2 aankopen hebben 0 ED wedstrijden gespeeld. Kwestie van tijd voordat ze spelen denk ik. Ze kwamen ook niet voor een zakcentje binnen.

Zonder Antony ben je denk ik gelijk stukken minder.
Met zowel Bergwijn als Antony haast niet te verdedigen. En dan nog ook de fysieke en best rappe Brobbey in de spits. Je merkte het ook toen Bergwijn eruit ging. Toen was het lastiger voor Antony, omdat men zich kon focussen op hem. Zelfde zal denk ik gebeuren als Antony weg is. Meer focus op Bergwijn.
Berghuis die ook op rechts kan spelen vind ik 2 klasses minder dan Antony.

16 augustus 2022 om 09:05

Maar voor 80 miljoen (wat echt een absurd bedrag is) kan er toch prima een vervanger worden gehaald? Een stuk of 4 ook nog wel.

16 augustus 2022 om 09:18

Dat denk ik dus niet. Antony is buitencategorie. In Brazilie werd hij ook al gezien als toptalent. Daarom moet je lekker 100 vragen en vasthouden, als hij vertrekt ga je er 100% op achteruit. Ik hoop zelf dat hij naar Real gaat. Vinicius en Antony op de flanken, dat kan zo geweldig worden de komende jaren.

16 augustus 2022 om 09:28

Hoe kom je er nou bij dat Antony buitencategorie is?

16 augustus 2022 om 09:29

Ajax heeft al een vervanger: Conceicao. Die is alleen nog niet zo ver en daarom zou Ajax Anthony zeker tot na het wk moeten behouden tenzij er echt 80 miljoen of meer wordt geboden.

16 augustus 2022 om 09:44

Ajacieden hé, je speelt een paar goede potjes voor hun club en je bent meteen van buitencategorie. Zoals Martinez en Ziyech ook waren.

16 augustus 2022 om 10:28

Waren? Zijn

16 augustus 2022 om 10:31

De transfermarkt is bijna dicht. Andere clubs zouden hun basiswaardige aanvallers ook voor veel verkopen. Dus leuk een vervanger (die je nog moet inpassen in je systeem). Gewoon hem houden aan zn contract.
Niemand zal overigens 80 miljoen betalen. Prima ook. Hij blijft in Amsterdam.

16 augustus 2022 om 10:35

Voor Ajax is Antony buitencategorie. We hebben niet ieder seizoen zo een winger in huis. Net als dat Luuk de Jong voor PSV bijvoorbeeld ook buitencategorie is.
Of van Perie destijds voor Feyenoord bij zn terugkeer.
Snappen julle het expres niet?

16 augustus 2022 om 10:46

Dat is maar net afhankelijk hoeveel tijd er nog is in de transfer window. Zeker gezien het buitenland een dag extra heeft. Dan kan je niks meer terug halen dus dan zou ik 150 a 200 miljoen vragen. Eerder als er nog tijd is 80+ en langzaam laten oplopen.

16 augustus 2022 om 11:08

Het is echt bizar hoe snel ajacieden hun spelers ophemelen en beschouwen als biitencategorie of megatalent....waarvan er misschien 1 op de 100 of nog meer ook daadwerkelijk dat waar maakt. Oogkleppen moeten een keer afkomen, maar dat gebeurt niet. De enige reden dat Martinez zoveel opleverde is Ten Hag, geen enkele andere club had zoveel uitgegeven.

16 augustus 2022 om 12:03

Als jij Antony voor Ajax geen buitencategorie speler vindt, dan heb je simpelweg geen verstand van voetbal. Of denk je dat we als opvolger Messi of Mahrez ofzo kunnen gaan binnenhalen? Nee natuurlijk niet, voor Ajax dus gewoon niet te vervangen 1 op 1.

16 augustus 2022 om 15:29

Nu verander jij je uitspraak. Jij zegt hij is buitencategorie. Daar staat niks in over Ajax.

16 augustus 2022 om 17:38

Waar typte ik dat?
Je reageert op Lee112 toch?
Nergens zei ik hij is buitencategorie wereldniveau lol.
Voor Ajax daarentegen is hij dat wel. Net als Luuk voor PSV en Robin destijds voor Feyenoord.

Afspraak maken met Anthony: 80 mil is te weinig zeker met een wk voor de deur. Als hij basis staat bij de selecao en ze komen ver kan ajax cashen. Komt er na het Wk een monsterbod van een club in het volgende window van zijn lijstje clubs, laat hem dan gaan.

16 augustus 2022 om 08:03

80 miljoen is toch al een monsterbod?

16 augustus 2022 om 08:08

Niet voor zo een speler, ja ik ben fan maar dat komt omdat hij van de buitencategorie is. Een aanvaller van dit niveau die in mijn ogen de nieuwe Neymar aan het worden is mag je niet voor dat bedrag laten gaan. Hij heeft zich op CL niveau bewezen en straks met een WK erbij is hij meer waard.

16 augustus 2022 om 08:14

Buitencategorie? Nieuwe Neymar? Dat is jouw mening. Qua theater komt die wel in de buurt van Neymar idd. Maar het is idd een hele goede voetballer maar ik vind het absoluut geen buitencategorie. 80 miljoen is veel voor een speler die het leuk deed in de CL (niet meer zoals de ligt of Frenkie) en die geen bijzondere cijfers heeft in de eredivisie.


Buitencategorie is Vinicius die op jongere leeftijd op hoger niveau geholpen heeft om real aan de titel en Cl te krijgen. Dat is buitencategorie. Of een Bellingham die al fantastische dingen laat zien in een topcompetitie terwijl die 17 (!) is. Ander voorbeeld is Pedri natuurlijk ook al op 17, 18 jarige leeftijd een zeer hoog niveau.

16 augustus 2022 om 08:38

Maar is 46 miljoen volgens jouw beredenering dan ook niet veel voor een Brazliaan die niet eens op niveau speelde? Dat betaalde Real namelijk voor Vinicius. Achteraf terecht uiteraard. Zelfde zal kunnen met Antony.

16 augustus 2022 om 08:41

Hahaha Anthony heeft ook een leuke wedstrijd tegen Groningen gespeeld hoor. Zet hem weer een wedstrijd tegen over Malacia en hij is weer van niveau Neres (en prijs).

16 augustus 2022 om 08:43

Dat is juist scouting. Spelers ‘goedkoop’ oppikken voordat ze hun potentie waarmaken. Vinicius is nu niet meer haalbaar. Daarom moet je juist dat moment voor zijn. Maar nog steeds is het een fors bedrag idd. Alleen 80 miljoen voor Antony vind ik teveel voor een speler die geen buitencategorie is of die niet in een topcompetitie gespeeld heeft. Maar Ajax mag natuurlijk vragen wat ze willen.

16 augustus 2022 om 08:55

Je bedoeld de wedstrijd waar hij de winnende scoort? Of de wedstrijd waarin Malacia rood kreeg? Oo je bedoeld vast de ene wedstrijd waarin Malacia hem de baas was zonder rekening te houden met de overige wedstrijden. OK..

16 augustus 2022 om 08:56

Klopt, maar 46 miljoen is ook veel geld. Dat is al veel meer dan bijvoorbeeld de duurste Psvér.

16 augustus 2022 om 09:00

Wanneer heeft hij de afgelopen 2 wedstrijden theater gemaakt?

Oh en na Feyenoord bleek er toch wel meer aan de hand te zijn he… lekker makkelijk.

16 augustus 2022 om 09:08

Ik baseer mijn mening het liefst op 2 seizoen ipv 2 wedstrijden.

Na Feyenoord toen hij met het Braziliaanse elftal meeging bedoel je? Lekker makkelijk.

16 augustus 2022 om 09:20

Ik doelde meer op de wedstrijd dat hij Malacia uit frustratie in z'n gezicht sloeg. Dat getuigde echt van een buitencategorie speler.. Zo zie je zie niet vaak inderdaad!

16 augustus 2022 om 09:25

Inderdaad ik bedoel CR7 is een schatje he. Neymar ook nooit wat misdaan en 0 frustratie.
Henry was ook poeslief. Hou op man.
Ga over zn voetbalkwaliteiten praten en geef dan aan geen buitencategorie.
Maar op basis van z'n 'houding' aub zeg.

16 augustus 2022 om 09:38

@jows zelfs bij een dikke voorsprong tegen groningen lag hij nog te rollen op de grond en om kaarten te vragen, dus op jouw vraag, tegen groningen nog

16 augustus 2022 om 09:40

Naja 8 goals en 4 assists in een seizoen eredivisie, daar hoeven we verder niet over te discussiëren toch? Qua houding komt ie inderdaad in de buurt van de wereldtop. Qua voetbalkwaliteiten helaas niet

16 augustus 2022 om 10:21

De nieuwe Neymar hahahahahaha. Genoeg VZ voor vandaag. Neymar was op zijn leeftijd al een top 5 speler ter wereld. Antony maakt een doelpunt tegen halve amateurs Groningen en hij is de nieuwe Neymar. Hou op alsjeblieft.

16 augustus 2022 om 11:11

Echt, de nieuwe Neymar....bedankt voor het lachen! Ik neem aan dat het een grap was anders heb je wel heel, heel erg weinig voetbal inzicht.

16 augustus 2022 om 13:28

Dan zeg dat. Je vindt zn ED statistieken pover.
We zullen zien op wat hij dit seizoen eindigt. Zelfs al staat hij op Tadic achtige stats het niveau hier is belabberd en het zegt sowieso weinig of hij ook dan wereldtop is.dus als hij 20 om 20 staat is hij wel geschikt? Ook dan moet hij zich bewijzen.

En wat boeit het of hij niet wereldtop is. Moet dat?
Wie in de ED is uberhaupt wereldtop? Wat speel je er dan? Die jongen moet ontwikkelen en krijgt de kans om dat bij Ajax te doen. Zodra hij de transfer maakt zien we wel verder. Voor nu is hij voor AJax top en dat is mooi

16 augustus 2022 om 14:03

Het boeit wel degelijk omdat sommige zeggen dat hij buitencategorie is. Dan is het logisch dat mensen erop reageren.

16 augustus 2022 om 14:12

En diezelfde sommigen zeggen erbij dat hij voor Ajax een buitencategorie is. Lees je zo slecht of lees je er met opzet overheen?

On topic: de vraag is voor welk bedrag Ajax hem zou moeten laten gaan. Terecht noemen sommigen absurd hoge bedragen en wel om de simpele reden dat Ajax zonder hem slechter af is dan met hem. Als je het geld niet nodig hebt kan je hoge bedragen vragen.

16 augustus 2022 om 15:28

‘ Hij is buitencategorie’. Daar staat niks in over Ajax.

Gewoon niet laten gaan. Is dat ook een optie?

16 augustus 2022 om 08:46

Voor mij is dat de optie. We leven al in midden augustus. Antony is gewoon te belangrijk om nu nog te laten gaan.

Antony naar Man U zou echt een slechte stap zijn voor hem. Je gaat dan weliswaar naar een sterkere competitie, maar de club presteert gewoon niet. Ajax is dit moment gewoon beter. Lekker nog een jaartje uitblinken bij Ajax en dan komen die echte topclubs echt wel.

16 augustus 2022 om 08:04

Ik kan me niet voorstellen dat een club als Liverpool geen interesse heeft. Maar ook Real. Je hebt gelijk over United daar is het op dit moment echt een problematische situatie en is er een revolutie nodig om de club uit deze neerwaartse spiraal te halen.

16 augustus 2022 om 08:11

Wat moet Liverpool of real nou met Antony voor 80 miljoen? Zoals Bliek ook al zegt zijn er echt onwijs weinig die vanuit de eredivisie de Europese top aankunnen.

16 augustus 2022 om 08:55

Liverpool betaald anders ook 100 miljoen voor darwin nuñez. En ik vind de portugese competitie tegenwoordig niet meer sterker dan de eredivisie. Vooral sinds het "third party investment" aan banden is gelegd door de fifa, is de eredivisie op gelijke hoogte of misschien zelfs wel beter geworden.

16 augustus 2022 om 08:57

De Portugese competitie is wel sterker dan de eredivisie en Nunez had beduidend meer laten zien vorig seizoen. Verder zijn spelers uit de Portugese competitie toch een veel groter succes gebleken in het buitenland.

16 augustus 2022 om 09:06

Maar dan heb je wel een kopsterke spits!

16 augustus 2022 om 10:23

Spitsen zijn schaars en dus duur. Buitenspelers zijn er genoeg..

16 augustus 2022 om 10:49

Juist niet. Vooral rechtsbuitens zijn heel schaars. Veel teams spelen al vaak met een verkapte middenvelder daar omdat ze lastig te vinden zijn.

16 augustus 2022 om 08:07

Waarom zouden de echte topclubs nog komen voor een speler uit de Nederlandse competitie vraag ik me wel eens af. En als ze al komen waarom voor bedragen van 80 mil.
Er zijn maar echt verdomd weinig spelers die vanuit de eredivisie aanhaken bij de Europese top.
Ik geloof dat ik spelers eerst zou adviseren naar een Europese subtopper te gaan.

Ben wel met je eens dat hij de stap naar Man u niet moet maken. Hij gaat dat team niet redden. Hij moet in een team komen dat draait.

16 augustus 2022 om 08:09

Ze kopen een speler uit de eredivisie, die in de CL heeft laten zien top te zijn en voor de nationale ploeg uit komt. Dat zijn een aantal podia waarop hij het al heeft laten zien.

16 augustus 2022 om 08:09

Maar geven subtoppers zulke bedragen uit aan spelers uit de eredivisie?

16 augustus 2022 om 08:10

Bliek, zelfs een blinde ziet dat Antony een uitzonderlijke speler is. Ik ben het met je eens dat 99% die tussenstap moet maken. Hij is die 1% die het wel gaat redden. United is overigens nu niet die top. Ik zie hem gerust bij Real belanden.

16 augustus 2022 om 08:15

Inderdaad die 1% met nog veel meer potentie dan hij nu al laat zien. Van genieten mensen voor hij weg is..

16 augustus 2022 om 08:17

Antony is een leuke speler om naar te kijken, dat kan iedereen zien ja. Maar dat had ik ook met Neres. Het punt is dat alle trucjes leuk en aardig zijn maar rendement het enige is wat telt als je bij de top speelt. Rodrygo en Valverde zijn ook geen koekenbakkers, dus zomaar een basisplek veroveren bij Real zie ik hem niet doen. Als je Bergwijn nu ziet voetballen merk je toch ook aan alles dat hij veel te goed is voor de Eredivisie? Maar ook hij had het moeilijk bij Tottenham.

16 augustus 2022 om 08:21

Er zijn sowieso verdomd weinig spelers die kunnen aanhaken in de Europese top. Voor de echte top heb je maar te kiezen uit 4 a 5 clubs. Daarnaast worden veel spelers gewoon niet goed gebruikt en falen er ook zoveel, dat is niet alleen vanuit de eredivisie.

16 augustus 2022 om 08:21

Neres is een leuke speler maar gewoon een stuk minder en na zijn blessure tegen Chelsea niet goed teruggekomen en ook was dat tripje naar Brazilië tijdens zijn revalidatie funest. Neres was al een enorm goede speler voor Ajax en daarna zijn ze nog gelukkiger geweest in de aankoop van Anthony.

16 augustus 2022 om 08:32



@ajaxrosenberg waarschijnlijk niet.
Tis ook wat een speler zelf wil he. Wil je eerst laten zien dat je in de subtop aankan om dan eventueel de volgende stap te maken. Dus doe je je carriã¨re geleidelijk. Of wil je het risico nemen dat je naar de top gaat waar de concurrentie moordend is en een grotere kans is dat je op de bank beland.
Ik snap dat je als Ajax en supporters het onderste uit de kan wil, maar ik kan me ook voorstellen dat je als speler dus je carriã¨re wil opbouwen.

@ryan
Anthony heeft zeker iets extra's hoor maar dat vond ik bij de Jong ook. NU is beetje knullig om Barca te noemen hoor want die maken er nu een zooi van maar die speelde daarvoor ook niet alles en ook niet alles uitzonderlijk.
Ik wil hem wel in England zien hoor en dan tegen Liverpool die gisteren begin van de wedstrijd volle druk zet. Dan heb je geen tijd om een balletje op je hak aan te nemen dan komen er andere dingen kijken.



16 augustus 2022 om 08:36

Ronaldo was bij PSV ook geweldig net als Romario. Je hebt gewoon eens in de zoveel tijd een exceptionele speler in de eredivisie die echt die stap wel kan maken.

16 augustus 2022 om 08:46

Die heb je zeker, ook uit de Eredivisie. Betwijfel oprecht of Antony één van die spelers is, maar de tijd zal het uitwijzen.

16 augustus 2022 om 08:49

Ronaldo Romario Antony.. Ik zal wel oud worden

16 augustus 2022 om 09:21

Je wordt oud

16 augustus 2022 om 09:36

Vergeet ik een zekere Suarez nog.

16 augustus 2022 om 09:45

Het zijn er wel heeeel weinig hoor Ryan.
Maar wat je zeg het kan

16 augustus 2022 om 09:46

Ja zeiden jullie ook over Martinez en Ziyech. Die zouden zich ook met alle gemak staande houden in de absolute top…….

16 augustus 2022 om 10:34

@psvlld; Neres vergelijken met Antony hahaha. Neres heb ik echt nooit bijzonder gevonden. Vond ik altijd maar een speler met weinig dreiging en een verkeerd loopje. Antony heeft een goede loop, veel dreiging, gaat door het vuur, fantastisch schot, fantastische voorzet... all round.

En dat hij die trucjes doet, ik hoop dat ie dat blijft doen. Zorgt voor goede kijkcijfers en verkoop merchandise.

16 augustus 2022 om 11:05

Ja twee spelers die bij Arsenal basis zouden staan, maar die club komt niet in aanmerking voor zulke spelers. Antony mag je niet eens van dromen dus dan kraak je hem maar af

16 augustus 2022 om 11:20

Van Persie, Bergkamp en we zullen er nog wel een stel vergeten.

75 + zeker! En ik zeg niet dat ie het nu waard is, maar je moet een standpunt maken. Overigens heeft Man U op dit moment niets aan Antony en Antony niets aan Man U. Hij heeft dat jaar Eredivisie nog hard nodig. Wat heeft Man U een waardeloze transferzomer gehad trouwens, compleet niet voorbereid. Amateur club.

Had Overmars zijn telefoon maar in dat laatje laten liggen…

16 augustus 2022 om 08:07

Haha

16 augustus 2022 om 08:10

Zn opvolgers doen het toch vrij aardig tot nu toe. Verkopen voor hele behoorlijke prijzen, zijn niet gelijk onder de indruk als r een wereldclub op de stoep staat en ze kopen toch ook vrij behoorlijk in

16 augustus 2022 om 10:30

Nederland maar kopen ook in voor aardige prijzen...

16 augustus 2022 om 12:00

Yup, kwaliteit kost vaak geld, zo lang de balans maar positief is.
67 miljoen voor martinez.... en dan zeuren mensen over een paar cent te veel voor brobbey die er vanaf minuut 1 staat

16 augustus 2022 om 14:52

Mensen zeuren niet specifiek over het bedrag van Brobbey. Maar meer het beleid omtrent brobby. Hem laten gaan en een seizoen erop zelf alweer huren en daarna kopen kopen. Dat is vrij zonde toch

16 augustus 2022 om 15:01

Hij is wel vrij jong en staat er gelijk, scoort hij er dit seizoen 20 gaat hij weg voor 60 miljoen Ajax kennende

17 augustus 2022 om 20:27

dat is zonde, maar t is niet dat ajax hem liet gaan, hij ging zelf weg.

Dan moet je op den duur een nieuwe spits kopen en dan kun je een gok nemen met een nieuwe spits, terwijl we weten hoeveel spitsen er mislukken bij ajax. Of je denk logisch na en laat iedereen zeuren en haalt iemand terug waarvan je weet wat je in huis haalt.

16 augustus 2022 om 08:17

Haha dubbele punten voor jou vandaag ! X-D

16 augustus 2022 om 09:08

Ik wou em ook maken 😂😂👌

Wéér United. Is ten Hag bang om met andere spelers te spelen ofzo?

16 augustus 2022 om 08:20

Wat nou weer united? Zie jij staan dat united weer een bod heeft gedaan? Die zijn helemaal niet meer met Antony bezig. Onze “analisten” blijven er maar over door jammeren.

Man Utd is helemaal niet meer bezig met Antony maar toch blijven ze er hier over door etteren.

Goede groepsfase CL vorig seizoen. Eerste seizoenshelft goed vorig seizoen. 2e seizoenshelft op wat valpartijen nauwelijks gezien. Nu na 1 goede wedstrijd tegen FC Groningen wat zeer belabberd begonnen is door 2-2 thuis tegen Volendam te spelen en Antony wordt 1 adem genoemd met Messi.
Gakpo speelt 2 wedstrijden slecht en kan er niks meer van. Terwijl zijn statistieken in dezelfde competitie qua speelminuten het dubbele waren jl seizoen tov Antony.

16 augustus 2022 om 10:34

Welkom in Nederland.
Vorige week was Feyenoord favoriet en nu kunnen ze er niets meer van.
In Nederland kunnen we nooit eens normaal met beleid over dingen praten m.b.t. voetbal.
Als een talent 1 goede wedstrijd heeft gespeeld moet hij mee in oranje en is het de nieuwe Cruyff en een week later praten we hem weer de grond in.

Maar ja wat is een speler waard wat de gek ervoor geef. Ik zou nooit 80 mil aan Anthony uitgeven maar ja als een club dat wel wil.
Gisteren Nunez bij Liverpool gezien 100 Mil voor betaald man man

Het nieuwe seizoen is 2 wedstrijden onderweg en het ophypen van de Ajax spelers is alweer in volle gang. Anthony die een goal scoort tegen een mak FC Groningen en een paar balletjes op z'n hak aanneemt en meteen een kaartje eraan hangen van 100 miljoen+. Wie is de volgende? Kenneth Taylor die na 5 wedstrijden ook al het NL Elftal in zal worden gepraat? Laat die Anthony nou eerst maar eens in de Eredivisie 15 goals en 15 assists geven, alles minder als dit soort cijfers is gewoon matig. Tot nu toe is het vooral blaffen maar niet bijten met die jongen en veel, heel veel theater.

16 augustus 2022 om 08:56

Precies. Wordt doodgewoon in 1 adem genoemd met Messi R9 Romario. Eerste seizoenshelft vorig seizoen was uitstekend. 2e gewoon slecht. Nu 1 goede wedstrijd tegen FC Groningen wat thuis tegen Volendam niet verder dan 2-2 kwam. Niet omdat Volendam zo goed is. Thuis verliezen ze met 1-4 van NEC.

16 augustus 2022 om 09:29

En wie noemde Messi dan, was dat niet Kieft? De gemiddelde analist was lyrisch na die wedstrijd tegen Groningen. Natuurlijk is dat geen graadmeter en moet je iemand over langere periode beoordelen. Echter, zolang Antony zo blijft spelen zou ik geen enkele reden zien om hem nu vlak voor 1 september tegen een zogeheten monsterbod te laten gaan. We hebben hem keihard nodig! Het sportieve aspect vind ik veel zwaarder wegen dan wat centen. En bovendien, van wie zou dat monsterbod nu moeten komen? De meeste clubs zijn al voorzien, los van een United, ik zie bijv een Chelsea ook niet ineens met een gek bod komen als ze Ziyech zouden laten gaan. Gewoon lekker bij Ajax blijven ballen ❌❌❌

16 augustus 2022 om 09:09

Maar je snapt toch wel dat met anthony en bergwijn op de vleugels er veel dreiging is. Als we echt weer willen aanhaken bij de europese (sub) top dan moet je dit soort spelers langer vasthouden en dus absurd hoge bedragen vragen. Voor 60-70 miljoen kan je hem volgend jaar waarschijnlijk ook nog wel verkopen. Dus ga je nog een jaartje van hem genieten en gaat die dit jaar niet weg voor minder dan 80 miljoen. Of zelfs niet minder dan 100, als supporter zie ik ook liever anthony op het veld dan 100m op de bankrekening van ajax

16 augustus 2022 om 10:25

De nieuwe Neymar las ik net.. pff wat een belediging voor Neymar die al bij de beste spelers ter wereld hoorde op die leeftijd en seizoenen aantikte bij Barca van 39 goals en 10 assists..

Hij moet niet naar dat wespennest.... gewoon lekker bij AJAX blijven

Ajax moet hem gewoon voor 100 miljoen laten gaan en bij elk assist / doelpunt 5 miljoen erbij optellen.

Wij hoeven hem niet kwijt, maar bij een bod van 100 miljoen, ga je niet weigeren.
Kunnen we Ihattaren terughalen en Concenciao laten debuteren.

Het is voor Ajax zeker te hopen dat hij blijft, maar bij een bod van 70 mln of hoger kun je toch eigenlijk niet weigeren? Dat is toch financieel niet verantwoord. Los van het feit of hij het waard is of niet.

Mensen staren zich blind op zijn statistieken. Maar de rede dat Haller zoveel kon scoren is omdat er ruimte komt door Anthony. Hij wordt nooit 1 op 1 verdedigd.

Nu met Bergwijn heb je hetzelfde, waardoor Anthony of een ander weer meer ruimte krijgt.

Mocht hij vetrekken dan kan Bergwijn naar rechts, en Tadic weer op links. Kan Berghuis op 10, waar ik hem beter vind dan op de vleugel.

Gewoon niet laten gaan. Punt. ManU is een gezonken schip. Antony kan beter naar een andere club gaan volgende zomer.

Ajax heeft op dit moment betere vleugels dan Barça. Bergwijn en Antony zijn veel beter dan Dembele en Rafinha. Hoe leuk is dat.

16 augustus 2022 om 10:38

Ben ik eigenlijk wel met je eens zelfs. Bergwijn laat echt fantastische dingen zien, Anthony twijfel ik over.

Berghuis en Conceicao zijn prima vervangers, maar geen buitencategorie zoals hij. Ik snap dat er bij 80+ wel verkocht zal worden, maar ten Cate heeft zeker gelijk. En als supporter zijnde wil je ook gewoon dat hij blijft.

Ajax heeft het geld niet kondig en wanneer Antony zo doorgaat en een goed WK speelt dan pak je 100+ miljoen voor hem. Lekker houden. Ajax wil weer kampioen worden en goed voor de dag komen in de CL. Beker en Super Cup zijn leuk meegenomen maar ook die willen ze het liefst winnen natuurlijk, alleen veel minder belangrijk.

Als Berghuis de vervanger moet worden van Antony, dan kun je het kampioenschap wel op je buik schrijven. Berghuis is een totaal andere vleugelspeler; veel minder explosief, veel minder technische bagage en veel minder snelheid. Berghuis heeft wel overzicht en een goede pass, maar dat zal niet voldoende zijn...

Ook voor 80 nu niet verkopen. Bij zulke prestaties houdt hij volgende zomer wel zijn waarde en kan hij naar betere clubs dan ManU toe.

Waar is de optie 80+ miljoen in de poll?

Ik geef Henk ten Cate groot gelijk. Ik hoop echt niet dat ie weggaat. Mensen komen voor hem naar het stadion, om te genieten van zijn dansjes op het veld. Als er 85 miljoen of meer wordt geboden moet men toch wel echt denken aan een vertrek. Ontzaglijk veel geld wat je nooit meer terugkrijgt.

Als ten Hag slim is gaat hij niet de illusie hebben dat hij met een Anthony zijn problemen gaat oplossen een buiten speler die in de eredivisie betrokken is geweest bij pak hem beet 15 doelpunten vorig jaar en af en toe helemaal over de kook is gegaan bij bv malacia! En als Anthony op het WK speelminuten wil krijgen kan hij maar beter in Nederland blijven waar hij al freewheelend zijn kwaliteiten kan tonen! Als Ronaldo samen met pogba het vorig jaar al niet aan de gang kregen wie met alle respect is dan Anthony?

Wat heeft Antony bij Manchester United te zoeken? Een club die stijf onderaan staat, degradatie voetbal gaat spelen en niet in de Champignons League speelt. Bovendien al spelers heeft die uit de Nederlandse competitie afkomstig zijn die gewisseld worden of op de bank zitten. Een coach hebben die voor de kerst ontslagen is. Misschien voor het financieel gewin, maar daar vergooit hij zijn kansen mee voor deelname aan de WK met Brazilië. De mentaliteit bij de spelers M U is door en door verrot. Daar wil je als speler niet in terecht komen.

Lekker laten zitten bij Ajax, Bergwijn Brobbey Antony is echt een genot en moet je zien te behouden voor dit seizoen. 80 - 100 miljoen mag je gewoon vragen, en als er niemand komt, dan ben je nog een jaartje voorzien van een mega talent. Met het WK voor de deur is hij gegarandeerd van speeltijd, en kan hij alleen maar meer waard worden voor Ajax

Blijkt wel weer dat Nederland 18 miljoen coaches heeft en een ieder zijn eigen mening heeft over van alles. Als ik ajax was zette ik een streep door alle onderhandelingen na 20 augustus. Dat kun je toch gewoon aangeven bij clubs? Wil je Anthony? Prima, kom met een goed bod voor 20 augustus. Daarna hoef je niet meer aan te kloppen want dan hebben wij geen tijd om een vervanger te vinden die er meteen staat. Ajax wil ook presteren lijkt me in Europa. Wat ie waard is, is wat de clubs er voor geven. 60 miljoen, 80 miljoen of 100 miljoen whatever. Slaat sowieso helemaal nergens meer op en daar moet een cap op komen vind ik.. net als de salarissen, dat is niet meer van deze tijd. Belachelijk dat 1 speler 2, 3 of 4 ton per week moet verdienen. Dat geld kun je beter besteden aan echt belangrijke dingen in de wereld...

Hoe kan 62% nu invullen dat hij 80 miljoen moet opleveren. Je ziet dat Martinez het al moeilijk heeft bij United omdat hij nu in een competitie tussen de echte grote jongens speelt en dan zou Antony nog meer waard zijn? Belachelijk natuurlijk

Op financiële na wil je sportier gezien niet bij ManU zitten...gaat 1 bak ellende worden dit seizoen. Lekker blijven ballen en richten op CL en WK

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren