Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Erik ten Hag is klaar met Cristiano Ronaldo en laat hem vertrekken’

Laatste update:

Erik ten Hag heeft zijn standpunt over Cristiano Ronaldo radicaal gewijzigd, zo meldt The Times. De manager wilde de 37-jarige superster aanvankelijk koste wat kost bij Manchester United houden, maar is helemaal klaar met het gedrag van de Portugees. Ronaldo mag van Ten Hag vertrekken, maar moet nog wachten op groen licht van de Glazer-familie en technisch directeur Richard Arnold.

Ronaldo heeft zich binnen enkele weken volstrekt onmogelijk gemaakt bij Manchester United. Aanvankelijk was de topspits in de ogen van Ten Hag het belangrijkste aanvallende wapen van de club, maar na de totale decepties tegen Brighton & Hove Albion (1-2 verlies) en Brentford (4-0 nederlaag) liggen de verhoudingen anders. De manager heeft het gehad met de houding en het gebrek aan motivatie bij Ronaldo.

Met iets meer dan twee weken te gaan tot het sluiten van de transfermarkt krijgt zaakwaarnemer Jorge Mendes de lastige opgave een nieuw onderkomen voor Ronaldo te vinden. De vedette ligt allang niet meer zo goed in de markt en lijkt alle grote Europese topclubs van zijn lijst met opties te moeten strepen. Chelsea, Atlético Madrid, Internazionale en AC Milan zijn volgens berichtgeving in diverse media de laatste clubs die afhaakten voor Ronaldo.

De naam van Jamie Vardy wordt genoemd bij Manchester United als eventuele opvolger van Cristiano Ronaldo, zo wist The Athletic maandag te melden. De 35-jarige spits rijgt al jaren de doelpunten aaneen voor Leicester City en zou als noodverband kunnen dienen voor Ten Hag. De voormalig coach van Ajax zag een eerdere poging voor Marko Arnautovic van Bologna mislukken. Op de vleugels denkt Ten Hag aan Cody Gakpo van PSV, maar gezien de situatie van Ronaldo zal de prioriteit liggen bij een echte nummer 9.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Nou zeg Ten hag. Hoe lang gaat dit nog goed? De sterspeler wegjagen is niet zomaar iets.
Ik zou hem willen adviseren meer naar het team te kijken en daarop de tactiek te bepalen

15 augustus 2022 om 22:35

Wegjagen Prem? Hoe bedoel je dat precies? Treft Ronaldo geen blaam met zijn gedrag?

15 augustus 2022 om 22:40

Je kan zeggen wat je wil maar Cristiano Ronaldo is letterlijk de enige fatsoenlijke speler bij dit Manchester United. Als je hem dan hoogstwaarschijnlijk gaat vervangen met Arnautovic/Vardy dan vraag je om de kerst thuis te vieren.

15 augustus 2022 om 22:56

Jlopez7

Slechter kan het in ider geval niet gaan, en Ronaldo speelt gewoon mee he, lekker laten gaan en zorgen dat ze als team gaan spelen ipv alle ballen op Ronaldo, dan maar even door de zure appel heen door hem te laten gaan, het zal voor de groepsdynamiek veel beter zijn als deze primmadonna weggaat.

15 augustus 2022 om 22:57

Jaren bij toentertijd de beste club van Engeland, jaren bij de beste club van Europa en deels Spanje en jaren bij de beste club van Italië. Behoorlijk perfect milieu inderdaad.

15 augustus 2022 om 22:58

Tegen Ronaldo zeggen dat hij voor zijn plaats moeten vechten? Rechtuit dom. Ronaldo doet altijd zijn best op zijn manier. Vedettes moet je belangrijk maken. Ten Hag gast het record van De Boer verbreken.

15 augustus 2022 om 23:11

Neem Prem en Japie gewoon niet serieus. Die hebben zo'n ongelooflijke simpele kijk op complexe zaken. Het zit gewoon tegen achterlijk aan

15 augustus 2022 om 23:14

Ronaldo wil weg om Champions League te spelen. Dan moet je als coach hem overtuigen dat hij topscorer gaat worden en prijzen gaat winnen dit seizoen. Maar Ten Hag gaat zeggen dat Ronaldo voor zijn plek moet vechten. Straks Ronaldo weg en wie komt er voor hem in de plaats? 1 van de vele fouten van Ten Hag. Die gaat het record van De Boer verbreken.

15 augustus 2022 om 23:15

Ronaldo is een probleem. Een rotte kies die je zo snel mogelijk moet trekken. Een verwend nest. Ten Hag doet wat hij moet doen. Heel snel door spoelen, uit de selectie. Dat zal de buikpijn wat verzachten.
Ten Hag gaat slagen. Ik geloof erin.

15 augustus 2022 om 23:22

@jlopez7: Het maakt niet uit hoe goed of slecht een speler is. Als je je niet fatsoenlijk gedraagt en het groepsproces om zeep helpt met je wangedrag heb je niks bij die club te zoeken. Ik zou het juist een heel sterk statement vinden, want niemand is groter dan de club, zeker Cristiano Ronaldo niet.

16 augustus 2022 om 00:08

Vind je, niet zo bijzonder bij juve

16 augustus 2022 om 00:18

Dikke litteken? Hahhah goh, die man heeft 5 gouden bal.. 5 CL en een EK. En is de enige fatsoenlijke speler bij Utd. Ronaldo wilt gewoon naar een team dat CL speelt, meer niet. Niet zo moeilijk om te begrijpen toch? Zowel Eth als Cr7 hebben daar niks te zoeken.

16 augustus 2022 om 00:37

Fouten? Het ging ontzettend lekker zonder Ronaldo in de voorbereiding. Iedereen was happy en je zag de hand van ten hag al terug in het spel. Die 3 voorin hadden weer vreugde in hun spel. Ronaldo komt terug en ineens is alles weg en meteen gedonder. Loopt met z’n nare smoel z’n medespelers in de weg en toont totaal geen respect voor wie dan ook. Zelfs Engelse diehard man Utd fans willen hem weg hebben. Ten hag heeft niks aan hem. Hij gedraagt zich niet als een prof en laat z’n medespelers en z’n coach in de steek. Wegwezen

16 augustus 2022 om 08:08

Niemand is groter dan de club. Raar ook als je dat denkt, dat de club hem in de watten moet leggen om te blijven.

16 augustus 2022 om 08:10

Maar CR7 speelt op dit moment niet bij een club die CL speelt. Niet zo moeilijk te begrijpen toch?

16 augustus 2022 om 10:04

Voetbal is geen rocket sciences David, wij maken het met zijn allen veel te moeilijk juist.

16 augustus 2022 om 10:32

Oh ja,

Ten Hag moet zeggen: Je hoeft niet te vechten voor je plaats. Ga maar lekker doordeweeks in het zwembad liggen, in het weekend als een drol over het veld lopen, je blijft er toch wel in staan.

Ook hij moet gewoon vechten voor zijn plaats.

16 augustus 2022 om 11:12

@DavidDein

Complexe zaken simpel kunnen maken is een kunst an sich. We zijn vooral heel goed om simpele zaken onnodig complex te maken.

16 augustus 2022 om 11:14

De echte Ronaldo?
De Ronaldo die gewoon wil presteren. Terug gekomen is bij bij de club die hem loef is, maar in heeft gezien dst deze club totaal geen ambitie toont. Ronaldo die al in mei wist dat ze geen CL zouden halen. Maar gewoon is gebleven. In de hoop dat er genoeg goede spelers aangetrokken zouden worden. Om zo de club te helpen naar evt prijzen. Deze ambitie toont de club niet. Dus is het meer dan begrijpelijk dat hij weg wilt. Dit is niet de club waar hij jaren geleden bij weg is gegaan.

16 augustus 2022 om 11:51

Nee. Niet aan de 2 nederlagen. Daar is maar 1 verantwoordelijk voor en dat is ten Hag zelf.

17 augustus 2022 om 00:09

@Soccerfan:
Die 3 voorin weer vreugde in het spel? Tegen Brighton deed Ronaldo niet mee in de eerste helft en was het ook bar en boos. Rashford laat al 1,5 jaar niks meer zien en Sancho komt ook geen lantaarnpaal voorbij sinds zijn komst

15 augustus 2022 om 22:35

De sterspeler wegjagen? Waaruit maak je dat op eigenlijk, leg eens uit Prem.

15 augustus 2022 om 22:42


United was gewoon 2de voordat Ronaldo er was. United word er beter op. Ze moeten gaan bouwen zonder Ronaldo.

15 augustus 2022 om 22:48

Dit is dus het verschil tussen Ronaldo en Messi. Als Messi niet goed speelt speelt de rest ook niet goed maar bij Ronaldo is het als het team niet goed speelt speelt Ronaldo goed. Hij is te afhankelijk terwijl een Messi met een magische moment individueel de wedstrijd kan omkantelen waarbij Ronaldo afhankelijk is om het te doen door bv goede voorzet of splijtende steekpass.

15 augustus 2022 om 22:49

Utd is sinds Moyes al kommer en kwel. Dat is. 9 jaar

15 augustus 2022 om 23:01

Ronaldo 'choked anders ook al 4 jaar op rij in de CL zonder het all star team uit Madrid, die de ballen op een niet te missen presenteerblaadje legde. Zelfs een halve finale lukte hem niet sinds 18/19.

15 augustus 2022 om 23:01

@realmin

Indirect geef je dus aan dat Ronaldo het niet in zijn eentje kan iets wat altijd werd beweerd door bijna alle Madrid en Ronaldo fans, nu speelt die een keer met mindere spelers om hem heen en dan laat die echt niks zien, Furguson zei altijd dat Ronaldo voor een millwall een hattrick kan scoren en Messi niet, maar het blijkt wel zodra het niet loopt je helemaal niks aan Ronaldo hebt en hij meer een storende factor is dan een helpende factor. Het gedrag goedkeuren wat Ronaldo de afgelopen weken tentoonstelt laat ook zien dat veel fans een oogje dichtknijpen zodra het over Ronaldo gaat.

Eerst vroeg vertekken terwijl de wedstrijd nog bezig is, vervolgens via social Media post liken en reageren, het is en blijft een grote narcist.

Al gun ik hem natuurlijk wel een goede afsluiting van zijn carriere, ik zelf denk aan Sporting, lekker terug naar huis gaan en daar je goaltjes maken.

15 augustus 2022 om 23:38

Ericvanloo

Maar vorige seizoen had ronaldo meerdere hattricks en 30 goals dus beweren dat hij het niet kan is raar het feit dat hij met 30 goals nog steeds niet kan zorgen voor een top 4 met man u zegt alles over de rest

Benzema scorde 2 seizoenen geleden 21 goals in la liga en werd terecht de hemel in geprezen maar het is ook uniek dat ronaldo met 30 goals nog steeds kritiek krijgt dat zegt wat over zijn niveau

16 augustus 2022 om 00:12

Cijfers draaien om een punt te maken. Klopt geen zak van wat je schrijft.

16 augustus 2022 om 00:40

Ajax spel? Wat stelt Ajax nou voor vergeleken met Ronaldo? Ronaldo heeft 5 cl's en Ajax 4 in hun hele historie, beetje meer respect graag voor the one and only Mr Champions League

16 augustus 2022 om 08:14

Waarom hij moet blijven? Omdat hij met zijn volle verstand een contract heeft getekend. CR7 is niet groter dan de club. En zich openlijk direct na de wedstrijd tegen Brentford zo gedragen, is gewoon not done.

16 augustus 2022 om 08:21

Madridista, Ronaldo scoorde vorig seizoen 18 doelpunten. 30 goals slaat nergens op.

16 augustus 2022 om 10:50

Ajax had geen Modric, Kroos, Benzema, Casemiro, Ramos, Marcelo, Varane, Courtois en Carvajal.
Of heeft Ronaldo deze 4 prijzen alleen gewonnen?

16 augustus 2022 om 10:59

Ronaldo heeft 24 goals en 3 assits gegegven voor United, in totaal heeft die 32 goals en 4 assists met de cijfers voor zijn land erbij. Laat ook zien tegen welke landen Ronaldo elk jaar zijn goals kan en mag maken

16 augustus 2022 om 11:04

Mooi verwoord

16 augustus 2022 om 11:58

Over veren in de reet steken gesproken. Dat is vooral het geval met Rashford, die vorige seizoen werkelijk geen pepernoot heeft geraakt en toch een nieuwe contract heeft gekregen. Het zou mij niets verbazen als het een verbeterde contract was. Geweldige voetballer maar wel een die in een mega dip zit. 2-3 maanden met de 2e mee laten spelen zou wel eens wonderen kunnen doen, want kwaliteitseisen heeft hij zeker. Ik zag gisteren Zaha nog zo'n onmogelijke voorzet op de paal schieten, daar waar Rashford 2 meter tekort kwam, om maar niet van die enorme kans die hij verprutste op het perfecte voorzet van Ronaldo.

16 augustus 2022 om 12:18

ja dat heeft Messi wel laten zien vorige seizoen. Zoals de afgelopen 6-7 seizoenen. Als de ploeg niet draait dan is Messi missing en hangt zijn hoofd . Als de ploeg top speelt dan kan hij pas zijn kunstjes laten zien.

17 augustus 2022 om 00:13

@visca: zo makkelijk te oordelen over United dat 2e was. Heb je dat seizoen het spel gezien of is dit puur op scorebord? Fan van United hier maar dat seizoen waren alle concurrenten niks waard en was het spel van United ook niet om aan te gluren

15 augustus 2022 om 22:36

Ach Prem, laat die uitgerangeerde vedette alsjeblieft elders op z'n plaat gaan.

15 augustus 2022 om 22:36

De sterspeler gedraagt zich als een verwaand kreng wat haar zin niet krijgt, volledig terecht dat Ten Hag van Ronaldo af wil. Ronaldo is ook super slecht voor de sfeer door zijn gedrag. Je wilt geen narcisten in je selectie hebben, Ten Hag heeft groot gelijk.

15 augustus 2022 om 22:39

Haha je weet wel bij welke club ten Hag is gaan werken he? Dit is geen Ajax. Zijn taak is om de ego's de juiste kant op te brengen.

15 augustus 2022 om 22:45

@memphis, Vertel eens, hoe zou jij als trainer dit verongelijkte misbaksel dan aan jou kant krijgen? Jij begrijpt volgens mij niet wat een ‘ego’ in de voetbalwereld inhoud.

15 augustus 2022 om 22:48

Alleen is Ronaldo op zijn 37ste niet meer te begeleiden, als je ziet hoe Ronaldo naar hem kijkt terwijl Ten Hag wat wilt uitleggen zie je ook dat Ronaldo hem niet serieus neemt.

15 augustus 2022 om 23:03

Poeh, ‘verongelijkte misbaksel’ zijn stevige woorden voor jouw doen @messibazoer. Vind dat men met zeer weinig informatie toch wel heel erg over Ronaldo valt zonder enige context erbij. Dit is dezelfde Ronaldo die altijd alles naar hem toe trok tijdens wedstrijden, social media en kleedkamer, maar toen wierp het zijn vruchten nog af. Ook is hij volgens mij net zijn kind verloren wat een rol kan spelen. Vind toch altijd mooi hoe we over buitenlandse spelers meteen vallen, maar tegenovergesteld moeten we met zijn allen 100 berichten afwachten. Dat terzijde, denk ik inderdaad dat Ronaldo en United niet gaat werken. Voor beide partijen het beste. Ik snap oprecht niet hoe United denkt er met Vardy. Arnautovic en Gakpo verbetering in zal komen, maar laat me graag verassen.

16 augustus 2022 om 10:52

@mepmphisdepay,

Hij brengt ego's nu ook de juiste kant op, namelijk richting de uitgang.

16 augustus 2022 om 12:00

Jij herkent misbaksels ongetwijfeld direct. Je ziet iedere ochtend een in de spiegel.

15 augustus 2022 om 22:37

Je beste speler weg doen lijkt me ook niet echt handig. Vorig jaar nog 27 goals. Zo een gozer moet je met fluwelen handschoen behandelen. Nu heb je straks Martial lopen die er hooguit 5 inschiet of de geweldige Arnautovic. Ten Hag doet wel heel hard zijn best om ontslagen te worden

15 augustus 2022 om 22:39

Klopt Japie. Lijkt wel alsof Ten hag de weg van de minste weerstand kiest.

15 augustus 2022 om 22:41

Hou toch op. Als hij niet eens met z’n eigen teamgenoten wil lunchen en alleen maar loopt te zeiken, wat moet je daar als coach dan mee?

15 augustus 2022 om 22:41

Zo'n gozer moet je pamperen?? Zo'n gozer die al maanden loopt te muiten en alles doet om de club te benadelen? Als je zo'n speler gaat pamperen, geeft je echt het slechtst signaal dat je kan geven aan de rest van je spelers.

15 augustus 2022 om 22:43

@MessiBazoer Hem gewoon opstellen en bepaalde privileges geven. Daar zal niemand van zijn collega's waarschijnlijk moeilijk over doen gezien Ronaldo zijn CV. Dan heb je iig een spits staan die goals kan maken. Vardy heeft zijn beste tijd gehad en Martial is momenteel niveau West Bromwich

15 augustus 2022 om 22:45

Oh wat erg om niet te eten met teagenoten, dat heeft geholpen niet waar?.. Ronaldo zeikt dat deed hij altijd als het tegenzit dat heet winnaar mentaliteit die de rest ontbeert

15 augustus 2022 om 22:47

Geloof niet dat ten Hag er veel aan kon doen. Ronaldo is van meet af aan bezig geweest met een transfer. Die is gewoonweg niet te houden.

15 augustus 2022 om 22:47

@Prem_93 Veel trainers willen maar al te graag hun gezag laten regeren en ondanks status en kwaliteitsverschil in een spelersgroep iedereen over een kam scheren. Dat kan leuk werken in de Eredivisie maar op dat niveau lijkt het me niet handig. United heeft al zo weinig kwaliteit in huis. Dan moet je gewoon gaan voor de Hiddink/Beenhakker aanpak en zo een gozer voor je winnen, af en toe een schouderklopje geven en hem belangrijk maken

15 augustus 2022 om 22:49

@Japie, Hij stelt hem toch ook op? En als je privileges wil moet je daar wat voor doen. Je kan hem als nieuwe trainer toch niet veel privileges gaan geven terwijl hij er met een bizar slechte instelling rond loopt en de boel aan het verzieken is?

15 augustus 2022 om 22:50

@Aqua1, zeiken op medespelers als het slecht gaat is winnaarsmentaliteit?? 😂😂😂 Winnaars doen er alles aan om te winnen en op een overdreven, publiekelijke, zeer negatieve manier je onvrede zo kenbaar maken heeft het tegenovergestelde effect. Een echte winnaar gedraagt zich niet zo tegenover zich nooit zo tegenover zijn medespelers.

15 augustus 2022 om 22:50

@Aqua1, Als dat de regels zijn is het gewoon erg asociaal om het niet te doen ja. Maar jij gaat nu alles weer goed praten natuurlijk. Iedereen weet dat het de beste speler is met een winnaars mentaliteit, maar dan moet je je alsnog gewoon normaal gedragen. Ik wens hem veel succes bij een andere club, die wel aan zijn eisen kunnen voldoen. Die club komt er waarschijnlijk niet eens..

15 augustus 2022 om 22:50

@Aqua1 Inderdaad. Ronaldo was de enige die afgelopen weekend teleurgesteld leek na de 4-0 nederlaag en zijn ontevredenheid terecht uitte. Een winnaar trekt zo een wanprestatie slecht. De rest van de spelers leek het allemaal wel prima te vinden en niemand durfde elkaar verder aan te spreken. Met zo een apatische houding wordt het een moeilijk seizoen

15 augustus 2022 om 22:51

Zeker niet handig. United moet niet in dit spelletje trappen. Zo geef je hem precies wat hij wil. Zijn gedrag is erop gericht om een last minute transfer te forceren. Lekker laten blijven deze diva en zodra hij doorheeft dat er niets anders op zit dan doorgaan bij United zal je zien dat hij zich weer 100 zal inzetten en er waarschijnlijk weer 20 in zal leggen dit seizoen.

15 augustus 2022 om 22:52

Kijk hoe Romario zich bij PSV gedroeg. Geen enkele medespeler had daar bijna moeite mee omdat hij kwalitatief de beste van de selectie was en iedereen wist dat. Hii onttrok zich ook aan het teamproces maar schoot ze op zondag wel erin

15 augustus 2022 om 22:53

@MessiBazoer, en vergeet daarbij ook niet dat Ronaldo de instructies van Ten Hag negeert, in alles het gezag van hem ondermijnt en een stoorzender is. Iemand die zich zo gedraagt kan nog zo goed zijn, maar als je zo iemand blijft pamperen neemt niemand in de club je meer serieus als trainer.

15 augustus 2022 om 22:54

United heeft Ten Hag niet voor niets gehaald. Die hebben hem gehaald om de Ajax stijl van voetbal in huis te halen. Dus dat betekend dat alle spelers mee moeten in het systeem. Anders gaat het nooit werken.

Als ze doen wat jij voorstelt Japie, dan hadden ze nog beter Roy Hodgson kunnen halen. Niet om aan te gluren voetbal, maar wel degelijk. En dan mag alles en iedereen in dienst spelen van een vedette die al ruim 3 jaar over zijn hoogtepunt heen is.

15 augustus 2022 om 22:54

Gaat om Ronaldo hoeft niet als een klein kind behandeld te worden en zulke spelers als Messi en Ronaldo verdienen speciale status heey en verdienen bepaalde vrijheid.

15 augustus 2022 om 22:54

@Mrvp Mee eens! Als Ronaldo geirriteerd is is hij vaak juist op zijn best. Dat zie je ook vaak als de tegenstander hem uitjoelt

15 augustus 2022 om 22:57

@Tribune Klant En dat systeem van Ten Hag werkt lekker met deze selectie die dat helemaal niet kunnen spelen. De wedstrijden tegen Brighton en Brentford zijn de slechtste United wedstrijden geweest die ik heb gezien in de afgelopen 25 jaar. United is twee keer volledig weggespeeld

15 augustus 2022 om 23:01

@De Toekomst Wie binnen de club neemt Ten Hag dan niet meer serieus? Laat alle spelers daar even hun CV naast Ronaldo zijn CV leggen en ze weten waarom hij bepaalde privileges krijgt

15 augustus 2022 om 23:07

Hij maakte een paar grote fouten door vooral in de Eredivisie te zoeken en te lang op Frenkie te wachten. Terwijl hij wist dat de meeste spelers niet zullen komen omdat ze geen CL spelen.
hij had 5-3-2 moeten spelen 3 verdedigers moeten halen 2 verdedigende middenvelders en Henderson moeten houden als Concurrent voor De Gea.

aankopen Eriksen als wisselspeler voor Fernandes Raum als linksback Dumfries als Rechtsback Demirel als verdediger jong en sterk Rice en Rabbiot als verdedigende middenvelders
De Gea
Varane Demirel Maguire
Dumfries Raum
Rice Rabbot
Fernandes
Sancho Ronaldo

15 augustus 2022 om 23:10

@Aqua1, Ronaldo wordt toch niet als een klein kind behandeld? 😂😂 Echt wat een fantasiewereld bij jou haha.. United en Ten Hag hebben hem heel lang een hand boven zijn hoofd gehouden door in de media mee te gaan in het verhaal om zijn privésituatie bijvoorbeeld. Toen hij terug kwam en ging muiten, hebben ze dat ook nog lang stilgehouden en hem gewoon speeltijd gegeven. De club en staf heeft echt op een zeer professionele manier er alles aan gedaan om Ronaldo juist mee te nemen en belangrijk te maken in hun plannen. Ten Hag heeft ook heel vaak aangegeven dat Ronaldo een zeer belangrijk deel is van zijn plannen en dat United hem in staat moet stellen om te presteren. De club en staf valt daarin nagenoeg niks te verwijten voor zover ik het zie. Het is alleen Ronaldo die zich juist als een klein kind gedraagt. Als een verwend kreng. Een enigst kind die gewend is dat alles alleen draait om het bevredigen van zijn behoeftes, maar zelfs dan nooit tevreden is en meer aandacht en spullen wil. Speciale status heeft Ronaldo ook gehad onder Ten Hag door alles wat ze lang hebben getolereerd en met de mantel der liefde hebben afgedekt, maar Ronaldo maakt het zelf op deze manier onmogelijk om dat te kunnen blijven doen... In jullie wereld zou United Ronaldo nog moeten pamperen als het met de vrouwen van al zijn teamgenoten, van alle stafleden en van alle directieleden naar bed gaat of als hij iemand vermoord, omdat hij zo goed is... En dit is natuurlijk overdreven, maar jullie lijken alleen te kijken naar zijn kwaliteiten ongeacht wat hij voor de rest flikt.

15 augustus 2022 om 23:13

Dat zeg je goed romario schoot ze erin, maar Ronaldo is ook Ronaldo niet meer word en de jongeren generatie zijn geen meelopers meer ,dus als jij er inderdaad 3 per wedstrijd inschiet niets aan de hand maar als je dat niet meer doet maar wel alles opeist en schijt aan de regels en teamgenoten hebt kaats dat keer terug.

15 augustus 2022 om 23:17

@japie_krekel

Gelukkig zullen we jouw nooit als trainer zien, wat een onzin, ik denk dat Ronaldo en Mbappe een eigen clubje moeten opstarten. zodat ze zichzelf schouder klopjes kunnen geven, en dat ze onder geen enkele omstandigheid kunnen worden tegen gesproken, fluwele handschoen gebruiken bij elkaar.

15 augustus 2022 om 23:19

@aqua1

Noem eens 1 privilege die Messi heeft dan??
Enige wat Messi vraagt is dat hij optimaal benut wordt zodat hij de rest beter kan laten spelen, hij traint gewoon hij is niet op social media actief, hij doet gewoon zijn werk. Vind Ronaldo en Messi totaal andere personen zodra het niet goed gaat.

15 augustus 2022 om 23:20

@rkc82 Ronaldo schoot er vorig jaar 27 in voor United. Wie gaat dat nu doen dan voor United? Dit is gewoon met afstand je beste spits en zo ongeveer je enige kwaliteitsspeler

15 augustus 2022 om 23:22

@ericvanloo Dat zijn wel de spelers die je aan de prijzen kunnen helpen of je iig aan meer punten kunnen helpen. Dat gaat Martial niet doen

15 augustus 2022 om 23:22

Japie_krekel

Ik zou die gast echt helemaal verrot schelden, en in een interview helemaal met de grond gelijk maken dan kun je 5x de CL hebben gewonnen en 5x de gouden bal hebben gewonnen als je je als een narcist en klein kind gedraagt en denkt dat je groter bent omdat je wat teamprijzen en individuele prijzen hebt gewonnen spoor je niet. Hij moet zich eens als een mens gedragen en zijn teamgenoten ook op datzelfde level behandelen.

Het is gewoon een grote engnek zodra het niet gaat zoals hij dat wilt. Er is ook niks in zijn karakter wat dan ook maar enige leiderschap uitstraalt.

15 augustus 2022 om 23:36

Prem Ben je echt zo achterlijk of doe je alsof? Dus volgens jou is het weg sturen van je beste speler de weg van de minste weerstand? 😅

15 augustus 2022 om 23:36

ja we weten nou wel dat je Ronaldo haat, ongekend dat je telkens in Ronaldo topics op hem zit te bashen sorry mod moest het kwijt erger mij eraan. termen als engnek gaat nergens over. wordt je nooit moe van jezelf eric.

15 augustus 2022 om 23:38

Japie Romario deed gekke dingen maar hij wilde toch niet weg bij psv en gedroeg zich toch niet raar naar zijn medespelers?

15 augustus 2022 om 23:51

@japie_krekel - Er is een verschil tussen privileges geven en ronduit alles wat onacceptabel is maar blind accepteren. Fijne boodschap geef je dan ook af naar de rest; dat je een giftige sfeer mag meebrengen zonder relevante consequenties.

Ronaldo stuurt al aan op een vertrek sinds het einde van vorig seizoen. Dan kom je met zaken als z'n CV, maar dat doet er in deze niet toe. Het gaat om hoe hij zich profileert en wat voor effect zoiets kan hebben op een ploeg. Buiten een giftig sfeertje en een speler die zich schijnbaar van iedereen vervreemd, brengt hij de ploeg ook negatieve media-aandacht wat ze momenteel absoluut niet kunnen gebruiken.

Hoeveel wil je nog accepteren voordat je dan zou zeggen: "nu is het genoeg"? De argumenten die je aanhaalt, zijn er 1 van iemand die een mening heeft en er alles bijhaalt wat dat ook maar enigszins kracht bij kan zetten, hoever het ook verwijderd is van het werkelijke probleem. Het probleem is niet zijn kwaliteit, niet Ten Hag, niet z'n reactie na een wedstrijd of wat dan ook. Het probleem is een speler die de sfeer verknalt, enkel aan zichzelf denkt en er alles aan doet om een vertrek te forceren.

Grappig dat vooral dat laatste niet de invalshoek van je betoog is en dan komt met het argument dat de coach hem voor zich moet winnen. Dat gaat nogal lastig als een speler per se wil vertrekken en 0 respect heeft voor de club, de coach en z'n medespelers, hè? Het is ook niet zo dat Ronaldo ze er in de twee wedstrijden inschoot, dus ook dat argument van je kan de prullenbak in. Vorig seizoen is gespeeld. De kaarten worden opnieuw geschud.

16 augustus 2022 om 00:03

@Aqua1, haat omdat je iets over Ronaldo hoort dat niet past in je Ronaldo droomwereld? 😂😂 Ik zie in jou echt iemand die op een zaterdagavond de Instagram van Ronaldo erbij pakt om eens lekker te kijken naar zijn vakantiefoto's en weg te zwijmelen bij de foto's waarin hij in een net te krappe zwembroek poseert haha.. Je bent zo verschrikkelijk idolaat van hem dat het op blinde liefde lijkt. Best schattig, maar ook wel eng om te zien. Dat het bewondering hebben voor een speler tot zulke gigantische oogkleppen kan leiden dat zelf wanneer die betreffende speler zich al maanden zo misselijk gedraagt het alsnog aan alles en iedereen ligt, behalve de betreffende speler.

16 augustus 2022 om 00:14

Nonsens. Ten hag is een trainer die wil bouwen. Wat moet je Dan met een oudje die verwacht dat je een team om hem been bouwt. Dat deed je als ronnyboy 28 was, nu niet meer. Weg ermee

16 augustus 2022 om 08:23

@japie: Man United heeft toch ook voor Ten Hag gekozen, en daarbij gekozen voor een trainer met een bepaald idee over voetbal. Dan moet je als club ook zorgen dat je een selectie samenstelt die past bij dat soort voetbal.

En Ronaldo heeft al sinds eind vorig seizoen elke week minstens 3 keer geroepen dat hij weg wil om elders in de CL te spelen. Moet je zo'n gozer met fluwelen handschoenen behandelen? Toen Messi nog bij Barca speelde werd Barca verweten dat ze hem juist te veel met fluwelen handschoenen hadden behandeld en dat hij te veel macht had binnen de club. En die situatie wil jij juist creëren met Ronaldo bij Man U.

16 augustus 2022 om 08:25

24 goals, geen 27 Japie. En nee, Ronaldo is niet groter dan de club. Hij wilt niet vechten met zijn club. Hij keerde terug nadat ze 2e werden omdat hij dacht het laatste zetje te kunnen geven. Nee, niets fluwelen handschoen. En de penalties die hij erin schoot kan een andere speler ook doen.

16 augustus 2022 om 10:21

Ik ben het echt fundamenteel met je oneens. Ronaldo is echt vergif voor de rest van het team, hij presteert zelf fantastisch maar alle anderen presteren 20% minder door hem. Ik had hem linea recta de deur gewezen en ieder bod geaccepteerd als daar ik trainer was geworden, onrust moet ik niet. Ik wil mensen die werken voor de club en het team en niet mensen die werken voor zichzelf. Nou is dat mijn visie en ben ik het wel met je eens dat Vardy en Martial waarschijnlijk niet de oplossing zijn maar ik geloof wel dat het je een team beter kan laten functioneren zonder Ronaldo

16 augustus 2022 om 10:34

Japie en prem hebben zelf nooit in team verband gevoetbalt denk ik

16 augustus 2022 om 10:42

Dit werd ook gezegd toen Ronaldo bij Real weg ging. Dan zou Real als team meteen beter presteren, maar dat heeft toch twee of drie jaar geduurd. Daarna heeft Benzema zijn rol definitief overgenomen. Als United genoeg kwaliteit zou hebben dan zou ik zeggen Ronaldo kan je wel missen maar de selectie van United heeft veel te weinig kwaliteit

16 augustus 2022 om 12:14

Als de moderators het niet doen, dan zal ik jou wel terecht wijzen.
Ronaldo heeft kort geleden een baby bij de geboorte verloren. Georgina is niet langer plan om naar Londen terug te keren. Voor Ronaldo is maar een ding belangrijker dan voetballen en winnen en dat zijn zijn kinderen.
Hij zit ongetwijfeld niet goed in zijn vel.
Maar Ronaldo is niet alleen een ongeëvenaarde voetballer, hij snapt het spel ook heel goed.
Terug in de tijd bij Real. Eerste seizoen Ancelotti met Zidane als assistent. De 2 (later) zeer geslaagde coaches hadden geen idee hoe ze sommige tegenstanders moesten bestrijden. Het beeld van een geblesseerde Ronaldo die langs de lijn zijn medespelers stond aan te moedigen en aanwijzingen te geven tegen Dortmund, met de 2 zombies zittend op de bank, zal ik nooit vergeten.
Zidane was daarvoor de niet eens zo succesvolle trainer vd 2e van Real, Ancelotti de schaduw coach van Mourinho was meer een peoples manager dan een geslaagde tacticus. Hij slaagde met Chelsea en Real, gebruikmakende van de fundamenten die Mourinho had gelegd.

Geloof mij dat Ronaldo door heeft dat ten Hag aan het blunderen is. Blunderen met zijn aankopen. Blunderen met zijn manier van spelen en zijn opstelling.

16 augustus 2022 om 15:22

@Sirius Ik vind dat sfeerverhaal altijd enorme onzin. Denk je nou echt dat in een selectie van 25 man letterlijk niemand een hekel aan elkaar heeft?

15 augustus 2022 om 22:37

De sterspeler wegjagen?????? Wat een bullshit. Ronaldo wilde al weg voor de komst van Ten Hag en heeft zichzelf zo onmogelijk gemaakt dat de situatie niet meer te managen is.

15 augustus 2022 om 22:38

Hoe jaagt Ten Hag hem precies weg dan? Ronaldo wil gewoon al heel de voorbereiding weg (komt daarom niet opdagen, loopt schijnbaar flink te stieren in de groep, eet en traint niet samen, negeert orders van de staf, vertrekt eerder van oefenwedstrijden, etc.). Die wil niks liever dan een breuk forceren en schuwt daarin de vieze spelletjes klaarblijkelijk niet. Ten Hag wilde hem juist graag aan boord houden maar blijkbaar gaat dat niet langer omdat Ronaldo zijn kont in de krib gooit. Nee, mocht Ronaldo echt vertrekken (let op: dit is vooralsnog enkel een gerucht van The Times) kun je dat echt niet Ten Hag aanrekenen hoor, dat is gewoon op conto van Ronaldo zelf. Die wil per se CL spelen en daar moet alles voor wijken.

15 augustus 2022 om 22:43

Dat is natuurlijk ook wel deels zo. Maar hij is er wel niet in geslaagd om zijn gedrag om te draaien. Spelers in Nederland zijn natuurlijk redelijke sterren maar de spelers daar dat zijn echt supersterren, lijkt me toch lastig te managen en ben benieuwd of Ten Hag daarin gaat slagen.

Ik begrijp eigenlijk wel dat Ronaldo hier totaal geen zin meer in heeft, in dit team is weinig eer te behalen.

15 augustus 2022 om 22:51

Ronaldo is er inderdaad nog niet in geslaagd om zijn knop om te zetten nee, iets wat ik totaal niet vind passen bij hem. Bij uitstek de man die zijn ploegen bij de kraag grijpt en op sleeptouw neemt normaliter, daar heeft ie zijn hele leven nog geen coach voor nodig gehad, de beste man heeft voor een heel leger aan intrinsieke motivatie normaal gezien. Maar dit seizoen komt ie een paar weken te laat aankakken, maakt zich onmogelijk op de club en sjokt een beetje futloos over het veld. Dan kun je wel vingertje wijzen naar de coach maar dat is zeker geen gedrag wat bij een absolute topvedette als Ronaldo past als je het mij vraagt. Ik weet niet wat er met hem gaande is maar ik vind het simpel om dit aan Ten Hag (die hem nota bene dolgraag erbij wilde houden) te wijten.

15 augustus 2022 om 22:40

Wat heeft Ten Hag in jouw ogen verkeerde gedaan m.b.t. Ronaldo? Waarom insinueer je dat ETH hem weg jaagt? Ronaldo was de eerste 3 weken van de voorbereiding afwezig..heeft de trainer hem ook weggejaagd van het trainingskamp? ETH heeft wel 20x gezegd dat hij graag met Ronaldo wil werken en hem een belangrijke speler vind. Hoe is dat wegjagen?

Ik denk dat je helemaal niet meent wat je post.. je reageert vaker op dit soort items als een van de eerste, waarna je onzin uitkraamt. Geniet je van de reacties en aandacht?

15 augustus 2022 om 22:56

Daar is het dus misgegaan, met een taktiek bedenken als je naar het team kijkt. En meneertje Ronaldo moet zich een keer als team speler gedragen hij is gewoon niet meer zo goed als ie ooit was, dus gewoon wegwezen met hem je zag het verschil in de voorbereiding zonder Ronaldo.

15 augustus 2022 om 23:39

Het is wel een gok.
Blijven na zijn vertrek de resultaten tegenvallen dan is Eth ook thuis met kerst, dat gaat onherroepelijk verbonden worden met het "wegwerken" van Ronaldo en die staat groter aangeschreven dan welke trainer dan ook.
Helaas voor Erik,maar zijn toekomst bij ManU krijgt met dit verhaal al een zwart randje.

16 augustus 2022 om 12:24

Hij was toch vorige seizoen aanzienlijk beter dan Messi. En vorige seizoen is slechts 3 wedstrijden terug.

15 augustus 2022 om 23:10

De sterspeler wegjagen? Er waren al aanhoudende geruchten dat hij wou vertrekken voordat Ten Hag uberhaupt bij United kwam. Ik zou je willen adviseren om beter na te denken en research te doen voor je met betogen komt. Niets tegen jouw persoon hoor, maar je balanceert niet voor niets telkens op het randje van een ban.

16 augustus 2022 om 09:09

Volgens mij wil Ronaldo dit juist bereiken, heel goed opzouten met onkruid binnen de selectie!
Nu ben ik benieuwd wie er überhaupt zijn vingers nog aan deze gozert wil brandenzzz

16 augustus 2022 om 09:24

Volgens mij heeft Ronaldo nu precies gekregen wat hij wilt.. (althans daar begint het op te lijken!)

16 augustus 2022 om 10:24

@prem_93,

Ben je serieus? Jij zou hem adviseren?
Heb je zo een goede ervaring met de beste voetballers van de wereld en hun gedrag?
Ben je zo goed op de hoogte van wat er precies speelt?

16 augustus 2022 om 10:53

Prem_93, soms moet je dit gewoon durven te doen, omdat het beter is voor de rest van het team. Hij was met Messi de beste, maar dat is wat mij betreft nu wel voorbij. Ik denk/hoop dat een aantal spelers zullen gaan opstaan en United bij de hand gaan nemen.

16 augustus 2022 om 11:32

Volgens mij kijkt Ten Hag juist naar het team. In de voorbereiding zonder Ronaldo zag je best veel progressie qua speelstijl. Nu Ronaldo terug is met zijn vedette gedrag is er niks meer over van de opgebouwde progressie. Lijkt mij dus dat Ronaldo de stoorzender is en ten Hag hier juist aan het team denkt.

16 augustus 2022 om 11:49

Pas maar op dat CR7 jou niet wegstuurt.

Goede keus, lekker wieberen. Grote speler maar gedraagt zich als een kleuter. Vardy zou best een prima spits zijn denk ik, maar het middenveld mag ook wel een SMS oid bij.

15 augustus 2022 om 22:45

Vardy is een goede spits maar hij lijkt niet echt meer de speler die hij was een paar seizoenen geleden. Zal sowieso een noodoplossing zijn.

15 augustus 2022 om 22:55

Ik denk dat we ook wel kunnen spreken van een categorie 1 noodsituatie in Manchester momenteel.

15 augustus 2022 om 23:10

Maak daar het einde van United van. De club ligt in duigen en het duurt niet lang voordat sponsoren zich terug trekke , fans niet op komen dagen of er enorme rellen uitbreken. Ik zie ze daar zo het veld weer opgaan met eenparig 1000 man

16 augustus 2022 om 00:16

Goh, zelfde laken een pak.
Zal er wel vol voor gaan en is de eerste verdediger in je team. Kan van ronnyboy niet gezegd worden. Pressing is niet meer mogelijk met het oudje.

Logische keuze mocht dit waar zijn, je hebt niks aan hem op deze manier.

Treurig einde bij United als het zo afloopt..

15 augustus 2022 om 22:36

Inderdaad. Vertrok als United legende, met in zijn laatste seizoen een PL titel en een CL finale. En dan op deze manier vertrekken… Zal voor altijd een smet zijn.

15 augustus 2022 om 22:43

Toch ook een klein beetje een treurig einde van zijn carrière imo. Had het na zijn vertrek bij Real toch heel anders voorgesteld denk ik. Individueel uitstekende cijfers, zowel bij Juve als nu bij United. Maar bij beide clubs als team eigenlijk helemaal niks gepresteerd. Had bij Real een veel fijner einde gekend denk ik. Achja, achteraf is het altijd makkelijk hè..

Viel te verwachten. Hij heeft zich gewoon onmogelijk gemaakt

Haha de Glazer familie. Die geven geen reet om het sportieve aspect, die willen alleen maar Ronaldo shirtjes kunnen verkopen.

15 augustus 2022 om 22:36

Daarom moeten ze daarmee overleggen

15 augustus 2022 om 22:58

Maar wat heb je daaraan? Het salaris van Ronaldo is groter dan de winst die er op de shirts wordt gepakt.

Ben benieuwd welke andere club hier zijn vingers aan gaat branden.

Dit zou echt een smetje op zijn carriere,niet lekker bij real vertrokken en deze is nog pijnlijker

15 augustus 2022 om 23:12

Hij heeft gewoon gelijk (pijnlijk). Er zijn hem blijkbaar beloftes gedaan die niet nagekomen zijn zoals aanvoerdersband en aankopen. Smet op United zijn de eigenaren

15 augustus 2022 om 23:54

Wellicht, maar dat betekent niet dat je je als speler zo moet gaan gedragen.

Zonde dat het voor beide partijen niet is geworden wat ze er van hadden gehoopt. Maar.. als Ronaldo zijnde zet je je grootsheid op deze manier wel een beetje voor lul hoor.

En waar moet hij dan heen? Geen enkele topclub die zich aan hem wil wagen. En succes met het vinden van een andere spits, elke club gaat nu veel vragen omdat United in paniek is

Wie gaat hier intrappen dan? Er is 0,0 interesse (en terecht) op basis van zijn prestaties en door de media enorm uitvergrote houding.. Ik hoop vooral dat Chelsea hier niet in trapt..

15 augustus 2022 om 22:42

Je bedoel al die beslissende goals in PL en CL van votig jaar? Ik zie Chelsea nog wel als optie eigenlijk. Met een scorende spits hebben jullie een geweldig team. Denk je niet?

15 augustus 2022 om 22:49

Als team gaat Chelsea er natuurlijk niet op vooruit met Ronaldo

15 augustus 2022 om 22:57

Niet met Ronaldo nee. We hadden vorig seizoen al iemand die geen zin had om mee af te jagen en alleen balletjes in de 5 meter stond af te wachten.. Dat experiment is volledig mislukt en ik moet er niet aan denken dat we nu weer zo’n over het paard getilde speler in de basiself krijgen

15 augustus 2022 om 23:07

Hij zal het beter doen dan havertz..

15 augustus 2022 om 23:25

Havertz die gister de beste man op het veld was tegen Tottenham. Haha wat word die jongen zwaar onderschat zeg

15 augustus 2022 om 23:58

Vorig jaar is niet dit jaar. Ook Ronaldo begon het seizoen weer op 0 en na 127 minuten voetballen heeft hij niet gescoord, geen assist gegeven en ook geen meerwaarde gehad, integendeel.

16 augustus 2022 om 12:07

Haha, jij wel Yoeri. Ronaldo is juist precies de speler die dit Chelsea nodig heeft, want zonder hem gaan ze het gewoon niet redden. Of wordt jij blij van een Sterling of Havertz in de spits?!

16 augustus 2022 om 15:07

Zonder hem gaan ze het niet redden? Terwijl United het vorig seizoen én dit seizoen met Ronaldo het niet red? Is alles behalve de redder in nood. Uitgerangeerd en had allang moeten stoppen aangezien hij zichzelf aardig voor schut zet op deze manier ondanks een fenomenale carrière...

15 augustus 2022 om 22:42

De enige ploeg dat logisch klinkt buiten sporting

16 augustus 2022 om 00:00

Hoezo logisch? Chelsea heeft genoeg spelers die een doelpunt kunnen maken en als we iets aan de hand van statistieken na al die jaren wel kunnen stellen, is dat het rendement van Ronaldo ten koste gaat van alle aanvallend ingestelde spelers om hem heen. Zonder balbezit is hij min of meer nutteloos in de meeste wedstrijden. Dat is prima als je er 60 per seizoen maakt, maar dat doet Ronaldo niet meer.

Een aanval van Rashford-Martial-Sancho met Elanga als back-up is ook niet iets om vrolijk over te worden lol

15 augustus 2022 om 22:44

Rashford en Martial hadden allang weg moeten zijn net als deGea die brengen ieder seizoen te weinig. En Harry of Shaw is ook pure middelmaat. Nog erger is die lompe middenvelder tominay.

15 augustus 2022 om 22:48

Toch wel sneu voor De Gea, rampzalig gister maar zo slecht is die echt niet.

15 augustus 2022 om 22:56

Kost ieder jaar minimaal 12 punten denk ik

16 augustus 2022 om 12:09

Pardon? Er was een artikel waarin stond dat United zonder de super belangrijke reddingen van De Gea afgelopen seizoen 10e was geëindigd. Hij werd afgelopen jaar niet voor niets verkozen tot speler van het jaar....

Wie gaat er nu eigenlijk scoren daar? Sancho doet aan verstoppertje. Rashford was ooit een supertalent maar is nu lachwekkend geworden, 1,5 jaar niets gepresteerd. Greenwood is einde hoofdstuk, Martial is wisselvallig,Elanga ben ik fan van maar komt te vroeg. Wie hou je dan nog over? Cavani is weg.. vandaar dat ze een extra spits willen maar is eigenlijk al te laat en zelfs dan is een extra spits wel mager. Moeilijk moeilijk moeilijk.

15 augustus 2022 om 22:40

Martial .. maar of je daar nou zo vrolijk van word ?

15 augustus 2022 om 22:44

Sancho 90 mln 350 ton per week en presteert niks nada. Rashford al jaren niks. Martial zelfde verhaal. Succes Ten Hag!

16 augustus 2022 om 12:13

"rashford al jaren niks. Martial zelfde verhaal."

Seizoen 2020/21 (jaar geleden dus pas):
Marcus Rashford (24): 35 G/A in 57 wedstrijden
Jadon Sancho (22): 36 G/A in 38 wedstrijden

Antony Martial (26) in 2019/20, slechts twee jaar geleden:
35 G/A in 48 wedstrijden

Stop met onzin verspreiden. Het is wachten tot deze jonge spelers hun vorm terugvinden, daarvoor is een nieuwe coach toch?

Gakpo kopen zou ook weer zo dom zijn. Die gaat ManU niet direct beter maken. Vardy heb ik ook m’n twijfels bij gezien z’n leeftijd maar die kent iig de PL. CR7 wil per se in de CL spelen maar als die clubs niet komen, wat dan?

Los van of dit nu wel of niet terecht is, kan dit nog wel eens als een boemerang terug gaan komen voor Ten Hag. Wanneer de goals uitblijven dan schrijven de headlines zichzelf al, waarbij het vertrek van Ronaldo op het conto van Ten Hag zal worden geschoven (waarbij het gedrag van Ronaldo ineens 'vergeten' wordt).

15 augustus 2022 om 23:15

Nee er is maar één oplossing en dat is hem laten gaan. Probleem zijn de Glazers die verliezen hier Geld mee

15 augustus 2022 om 23:16

Of het een oplossing is of niet, dat laat ik in het midden. Een ding is wel zeker, dit is ultieme munitie voor de tabloids.

Beste voor beide partijen. Ronaldo wil graag weg en tot vandaag wou ten hag hem juist behouden. Nu is ten hag overstag .. word alleen wel moeilijk voor beide om iets te vinden. Bijna alle selecties zijn zo goed als rond. Daarnaast zie maar een spits te vinden die naar united wil .. Vardy word genoemd. Heeft elk seizoen goede cijfers maar of je daar mee kan concurreren tegen al die andere clubs van niveau … ben bang dat het voor ten hag een drama seizoen gaat worden vol met ellende .. Ronaldo weg , martinez zijn dure aankoop nu al overal bekritiseerd..

Dus in plaats van spelers als Maguire, Mctominay en fred te laten vertrekken kiest hij ervoor zijn beste speler te laten vertrekken.
Ik neem dit sowieso met een korreltje zout, want ik geloof er vrij weinig van. Ik hoop als Arsenal fan dat Man U de weg terug vindt naar de top, want heb het al een mooie ploeg gevonden.

Ronaldo begint toch echt nu wel het lachertje van de voetbalwereld te worden hoor.
En ten Hag moet harder zijn, niet alleen voor Ronaldo maar zijn halve team is ondermaats.
Als je met Martinez speelt zet er dan maar een andere jonge verdediger naast die het wel wilt snappen.

Malacia moet gewoon spelen en het middenveld moet ook verkocht worden.

Hopa , opgeruimd staat netjes mocht dit waar zijn. Heb vandaag al 3 tegenstrijdige berichten gelezen hierover. Wat vind ik dit een walgelijke speler zeg, ook als real fan zeg ik dit. Zn echo is groter dan de aardbol man man man. Je zag het toen bij real als hij scoorde of wanneer anderen scoorden. Alles moest om hem draaien.

15 augustus 2022 om 22:51

Dit is altijd al zo geweest met hem, maar het valt nu meer op omdat hij in de hoek zit waar de klappen vallen. De geest wil nog wel, het lichaam wordt ouder en de clubs minder. Hij is wel wars van realiteit als hij echt denkt dat de absolute top nog serieus hun ploeg op hem zouden willen afstellen. Want dat is wel het hoge spel dat hij deze zomer gespeeld heeft. En daar nog bovenop heeft hij ook absoluut niet kunnen presteren in de 2 competitieduels wat het nog moeilijker maakt.

Snap Ronaldo wel. Heeft overduidelijk bewezen het beste te zijn wat Man. Utd heeft. Alleen de rest van het materiaal is veruit ondermaats. De uiting daarvan verdiend alleen geen schoonheidsprijs.

15 augustus 2022 om 22:51

Het beste wat United heeft???Dat is sarcastisch toch?Die man is de hele voorbereiding niet aanwezig geweest. En de wedstrijd waar hij mocht aantreden was echt slecht.Je bent een team met elkaar, Ronaldo wilt Ronaldo show.Moet hij in Turkije gaan doen niet bij een wereld club.

Het feit dat geen enkele topclub zijn vingers wil branden aan Ronaldo zegt denk ik genoeg.
Die gast moet sowieso weg bij United. Spelers die niet mee willen of kunnen in het systeem moeten zo snel mogelijk door geselecteerd worden. Je kan daarbij niet kijken naar namen of rugnummers.
Het systeem van Ten Hag werkt echt alleen als alle neuzen dezelfde kant op staan.

Toen Guardiola bij City kwam gooide hij ook meteen Joe Hart er uit, die was op dat moment nog onbetwist 1e keeper bij City en bij Engeland. Hij zag meteen dat die niet mee kon, en lag er meteen uit.
Zo rigoureus moet er bij United ook door worden geselecteerd.

Manchester United zou beter ook eens zelf in de spiegel kijken. Topclub onwaardig hoe zij het besturen en welke spelers ze aankopen en in hun basis hebben. Natuurlijk treft Ronaldo deels fout maar met de houding qua transfers deze zomer zou ik ook niet blij worden. Ook eens op dat gebied een frisse wind nodig.

15 augustus 2022 om 22:57

Nee absoluut niet. Je wordt al 6e, je volgt je club en je ziet dat ze een lamme en een blinde hebben aangetrokken, en een jong talent uit de ED. En dan ook nog lezen dat ze bezig waren met Arnautovic, en zijn ploeggenoot die hij wel eens op de bank zag zitten in Turijn, Rabiot.

Kijk dan kun alle pretenties wel uit het raam. Dan ga je die 6e plek niet eens evenaren. Ik zou net als Ronaldo ook gek worden, ongetwijfeld is hem ook een bepaald plan voorgehouden en de tijd tikt niet in zijn voordeel. Maar hij moet ook inzien dat zijn prijzenkast en moyenne niet gauw overtroffen wordt. Ook al scoort hij de komende 2 seizoenen 0 goals. Het is eigenlijk wel klaar, hij wil CL spelen, maar de enige CL ploeg die hem misschien nog zou willen wordt er eentje die kansloos is voor de halve finales. Kom je uit op stuntploegjes of Sporting.

Ten Hag heeft in dit geval helemaal niets te willen of te kiezen. Er zijn een paar spelers die gewoon groter dan welke club dan ook zijn. Het was al behoorlijk duidelijk dat Ronaldo absoluut geen zin had in de Europa League en in de champions league wilde spelen. En dan kan ten Hag wel heel graag willen dat hij blijft en presteert, de enige die dat bepaald is Ronaldo zelf.

Niemand maar dan ook niemand is groter dan de club! Triest hoe Ronaldo eigenhandig zijn reputatie kapot maakt. Echt een diva.

Met Ronaldo haal je een ongelofelijke winnaar binnen. En ik snap dat de spelers om hem heen zich zeker frustreren. Maar dit bevestigd naar mijn wel weer het beeld ober Ronaldo. Een egoïstische diva , en de wereld moet om zijn prestaties draaien, en. Niet om die van de club.

Wat een aftocht van een absolute held van de club. Bizar en wat een enorme heksenketel. Hij had Renato Sanchez moeten halen. Als ik hem was zou ik de spelers opstellen die voor hem door het vuur zullen gaan. Donny voor Mctominay als verbindingsspeler, Malacia. Ik vraag me echt af welk kaliber spelers er nog zijn te halen omdat de toppers niet lijken te willen komen. En geef ze eens ongelijk.

Denk dat het spannend wordt. Ronaldo weg of ten Hag die dan eieren voor zijn geld kiest? Met hem erbij komt het niet goed, goede speler maar niet in teamverband want anders had hij zo een andere club gevonden.

Enige juiste beslissing. Hopelijk brand heb club haar vingers aan hem. Over en sluiten. Doei, doei.

Ten hag graaft zn graf nog wat dieper. Ja ronaldo is momenteel zeer lastig om mee om te gaan. Maar hij is ook degene die ManU aan extra punten kan helpen wanneer hij het op zn heupen krijgt.

Ronaldo nog even een half jaar aanhouden en dan in de winter transfer periode wegdoen. Dan heb je een half jaar gehad om op zijn vervanger te kunnen broeden.

Ronaldo is gewoon een jankend klein kind dat niet kan leven met het feit dat zowel hij als zijn team achteruitgaan. Vadertje Tijd is ongeslagen. Ronaldo´s grootste probleem met de situatie lijkt me dat hij Europa League moet gaan spelen. Kan het me sterk voorstellen dat hij dat gewoon niet kan verkroppen.

Die zieke bewijsdrang om de beste te zijn heeft een groots voetballer van hem gemaakt, maar we zijn allen nog niet vergeten hoe achterlijk en triest hij een aantal jaren terug bij Real Madrid reageerde als een van z´n medespelers eens een keer voor eigen succes gingen en dan scoorden. Stond ie weer als enige met zo´n smoel terwijl de rest van het team liep te juichen. Diep trieste aftocht wordt dat zo als hij niet over z´n eigen veroudering heen kan komen.

Ik denk dat Ten Hag te lief is geweest tot nu toe. Hij had vanaf het begin duidelijk moeten maken dat: De Gea (haalt al jaren niet meer zijn oude niveau), Maguire, Rashford en Ronaldo verkocht moeten worden. Deze spelers zijn momenteel al of niet goed genoeg meer of niet in staat om in een teamverband te functioneren. Je kunt dan beter drastisch besluiten nemen waarbij ik verwacht dat vrijwel alle supporters en oud-spelers achterstaan waardoor Man United opnieuw kan bouwen. Dat moet namelijk maar dat kan Man United momenteel niet. Er worden namelijk geen knopen doorgehakt waardoor het maar blijft aan modderen met oa De Gea en Maguire.

Als je als trainer/coach/manager de baas wilt blijven dan zijn er momenten waarop je wordt getest. Voor Ten Hag is dit zo'n moment. Ronaldo vertikt het domweg om mee te gaan in de te volgen tactiek en trainingen die dat vergt. Wat anders kan Ten Hag dan nog dan de onwillige Ronaldo, die alleen maar wil dat iedereen in zijn dienst speelt, dan Ronaldo er uit schoppen ? Het zou Ten Hag sieren als hij vast houdt aan zijn eis dat Ronaldo wordt verkocht c.q. minstens uit de selectie wordt gezet en dat hij met de goedwillenden verder kan. Niemand maakt mij wijs dat Ten Hag onbekwaam is om United te leisen. Hij moet alleen wel de ruimte krijgen om zijn visie op de club los te laten. Dat gaat niet lukken met figuren als Ronaldo.

Ronaldo wilde vanaf het begin al weg. Het heeft geen zin om hem proberen te behouden. United kan hem niet bieden wat hij wilt en dat is CL voetbal. Je hebt niks aan ongemotiveerde spelers.

Je kan niet verwachten met dezelfde spelers onder Ten Hag top 4 te eindigen. Huidige selectie kan niet eens normaal rondspelen, laat staan een redelijke aanval opzetten.

Er zijn geen degelijke versterkingen gehaald. Zelfde clowns zonder winnaarsmentaliteit in de basis onder een nieuwe trainer.

Verdediging en middenveld is ondermaats. Ze hadden gerichte aankopen moeten doen deze zomer. Minstens één goede cvm en cm die een beetje overzicht hebben en kunnen dribbelen.
Maguire vervangen en nieuwe aanvoerder aanstellen. Snap nog steeds niet waarom die 🤡 clown wordt opgesteld.


Ronaldo is niet meer de frivole dribbelaar van vroeger. En dat is ook niet erg op zijn leeftijd. Zijn killer instinct, looplijnen, positionering en kopkracht in de spits zijn nog steeds ongekend. Maarja dan moet je de beste man wel kunnen bedienen. Zonder degelijk aanvoer heb je niks aan Ronaldo.

Ik denk dat Ronaldo mede hierdoor, gebrek aan winnaarsmentaliteit in het team en ook het mislopen van CL voetbal weg wilt.

Een Ferrari kan je niet rijden als een Fiat panda.

Denk dat ronaldo dit express heeft geforceerd dit is dus wat hij wou😂

Hij straalt ook altijd zoiets uit van 'aan mij ligt het echt niet'. Telkens met de armen zwaaien en tieren, schuddend met het hoofd. Kan je een paar keer doen maar bij hem is het een patroon. Is voor zijn medespelers ook irritant natuurlijk. Ik kan best de frustraties begrijpen want hij is en blijft een winnaar en een fenomeen, maar doe wat rustiger aan.

Ohjee uitkijken voor Brobbey

16 augustus 2022 om 10:14

Ik denk dat Brobbey het goed kan gaan doen in de PL ! Zijn manier van voetballen past daar wel.

Zonder Ronaldo wordt het max top rechterrijtje , Ronaldo zal zich achter de oren krabben want voordat hij bij Manu tekende, was hij eigenlijk al rond met City. Had ie ieder geval met betere spelers om zich heen gespeelt.

Goed nieuws dit. Man U zal dit jaar in de middenmoot eindigen. Ik zie ze geen Europees voetbal klaarspelen. Ronaldo heeft 1 a 2 seizoenen te gaan. Wat heb je daar te zoeken. Als hij nou een kind van de club was en gewoon bij zijn club zou willen afsluiten was een ander verhaal geweest.
Hoop op Man City als volgende club, wie weet dat Guardiola hem nog zou willen gebruiken, met de hoeveelheid wedstrijden. Rouleren met Haaland zou fantastisch zijn. En ook laten zien dat er nog maar 1 club is in Manchester.

Op de een of andere manier klinkt de titel niet helemaal overtuigend. Ik heb namelijk niet het idee dat Ten Hag hierin bepalend is, maar dat Ronaldo een grotere vinger in de pap heeft…

Wat een drama die ten hag.. hij zou maguire zo moeten behandelen zoals hij ronaldo behandeld.

Aan al het gehaat hier op ronaldo te lezen zie je maar weer hoe makkelijk de media bepaalde mensen kan manipuleren.

Ronaldo is een modelprof, zowel in en buiten het veld. Werkt hard, wilt altijd winnen en geeft alles voor zijn ploeg. Maar als je met droeftoeters als maguire en fred speelt bij een van de grootste clubs in de wereld en dan ook nog plaats moet maken voor spelers als mctominay en moet banken.. dan zou ik ook pissig worden.

De meeste hier worden al furieus als ze op de bank moeten in de kelderklasse en hun brood staat niet eens op het spel.. en dan vinden ze het raar als een van de beste spelers in de wereld zich niet op zijn plek voelt en boos word terwijl die behandeld word als een stuk vuil door de trainer en weg wilt, maar toch zijn best doet, maar met een halve amateur team de PL moet spelen.

De hele wereld raakt al geïrriteerd als ze naar man unt kijken.. laat staan als je in dat elftal moet spelen..

Journalist, heerlijk beroep. 'ten hag blijft achter Ronaldo staan', roept de een. 'ten hag is helemaal klaar met Ronaldo', zegt de ander. En iedereen leest het met zeer veel interesse. Bronnen? Wat zijn dat?

Meteen doen.
Brengt veel te veel negativiteit met zich mee en laat het steeds minder vaak zien.
Als hij blijft scoort hij vast nog 15-20 goals dit seizoen, maar ik betwijfel of dat het waard is gezien hij zich onmogelijk maakt richting teamgenoten en anderen niet altijd beter laat spelen.

Vardy lijkt me een hele goede vervanger, super goede spits voor de PL die verbazingwekkend genoeg nooit is getest door een topclub. Daarnaast lijkt me dat met het vrijgevallen Ronaldo salaris nog 2 dergelijke spelers te contracteren zijn waardoor het fundament veel beter wordt.

Ik denk dat Ten Hag er goed aan doet om C.R. te laten gaan. In het huidige voetbal is het team steeds belangrijker. Kijk maar naar een Liverpool, City, Bayern en Real Madrid van afgelopen seizoen. Zeker in een competitie als de Premier League, waarin gewoon elke wedstrijd loeizwaar is, heb je meer aan een hecht collectief. Als je je hele spel afstemt op alleen Ronaldo dan heb je niet genoeg aan 18 goals per seizoen. Toen hij er nog 45+ per seizoen in schoot kon het wel. Daarnaast wordt C.R. alleen maar ouder en minder, terwijl Ten Hag aan het opbouwen is en vooruit moet. Als C.R. een andere rol zou accepteren waarin het niet om hem draait en hij misschien niet altijd basisspeler meer is dan zou hij prima kunnen blijven. Zeker met zijn ervaring, ongekende trainingsmentaliteit, zou hij het team dan kunnen inspireren. Maar als je de berichten moet geloven dan heeft hij juist alleen maar een negatieve invloed op het team.

levende legende c. ronaldo druipt af.
benieuwd waar hij terecht komt, of dat hij het wel welletjes vindt en pensioen gaat.
is toch (voor zijn doen) afgelopen jaren flink afgetakeld, en heeft ook niet mee geholpen dat hij in twee teams terecht kwam die over the hill waren.

de mankementen van c.ronaldo kunnen niet opgevangen worden door de rest van man utd, dan heb je ook gewoon niet zoveel aan c.ronaldo. Hij kan zeker nog wel 15-20 goals maken, maar je krijgt er ook net zoveel tegen (bijwijze van) door zijn spel

Logisch. Je bent iets aan het opbouwen, Ronaldo wilt iets voor nu, dat past sowieso niet.

En dan gaat Ronaldo moeilijk doen. Ja, keuze snel gemaakt. Het is ook een enorme egotripper. Alleen Ronaldo is een van de vele, vele problemen op en van het veld af bij Manchester United. Hem wegdoen zal niet alles magisch beter maken. Er zullen veel moeten volgen als je ergens naartoe wilt gaan.

Arnautovic, ai ai ai... Dat is toch behoorlijk pijnlijk. Buiten dat lijkt het me inderdaad verstandig om zsm afscheid te nemen van Ronaldo. Dit gedrag werkt uitermate slecht op een spelersgroep.

Ronaldo overspeelt zijn hand denk ik. Zie op dit moment niet snel een club op CL niveau die hem binnen haalt. Zijn eisen zullen enorm zijn. En blijft een risico. Met zijn diva gedrag. En hij is 37 en geen 25. Kijk aan Slatan heb je nog wat in de kleedkamer. Maar aan Ronaldo niet. Hij zou juist de boel op sleeptouw moeten nemen en opstaan als een leider. Maar dat doet hij niet. Hij is net een klein kind dat zijn zin niet krijgt. Laat duidelijk zien dat het de Ronaldo show is. Weg met die gast.

Ik denk dat dit een gruwelijk goed signaal is die afgegeven wordt. Ik heb mega veel bewondering voor Ronaldo als voetballer, maar als persoon minder. Het niet serieus nemen van je coach is iets wat absoluut niet kan. Jezelf groter voelen dan je club, kan niet! Signaal wat hiermee afgegeven zal worden is dat zelfs de grootste vedettes in het voetbal niet groter zijn dan een club.

Maguire eruit, Rashford eruit, Maguire kan er werkelijk niks van geen type verdediger die Ten Hag wil hebben en Rashford is denk ik toe aan iets anders. Daarmee kun je bouwen aan een nieuw United. Er mogen nog veel spelers vertrekken daar!

Als speler ben je niet groter dan de club waar je speelt en waar je met je volle verstand hebt getekend. Dat je je dan zo als een klein kind gaat gedragen (ongeacht of er beloftes zijn gedaan aan hem) zegt heel veel over hem als persoon. Jammer!

Veel kwaliteit dat spreekt voor zich. Maar ook ronaldo wordt minder, wat geen schande is op zijn leeftijd. Toch denk ik dat United er als team een stuk beter van wordt om deze man te laten vertrekken.

Sjonge jonge, dan krijgt Ronaldo toch nog zijn zin. Wat een naar mannetje is het ook. Ik hoop dat ie nergens anders meer terecht kan.

Ronaldoei! Begin van een nieuw team.. hopenlijk.

Lange weg voor tHag, maar kom aub niet met Vardy, Arnautovic of nog een Ajacied op de proppe



Tja, ik vraag het mij af wat hier van waar is, ik heb ook ergens gelezen dat Manchester al bezig was met contract ontbinding etc.
Manchester United zelf heeft daar officieel op gereageerd dat daar niets van waar was en er werd ook bij gemeld dat Cristiano niet te koop is.

Nu snap ik dat het altijd sensationeel is om slecht over Cristiano te praten en dat negatief nieuws over hem kranten verkoopt (al zie ik zelf ook wel dat er zeker wat speelt), maar kan iemand mij vertellen, dat als geen enkele club hem wilt zoals het zoveel wordt ge-papagaait, maar waarom voelt Manchester United zich dan genoodzaakt om steeds met officiã«le berichtgeving naar buiten te komen dat Cristiano niet te koop is?

Als er geen geinteresseerde clubs zijn hoeft dat toch niet?!

Tja het is voetbal en dan leeft de waan van de dag en is emotie belangrijker dan verstand, verder is het ook zo dat voetbal wel een sport is waar opportunisme koning is. De hater van vandaag is ineens weer fan als Manchester het over een jaar (of 10 :P ) er weer goed voor staat.

Oprotten Ronaldo al jaren over zijn top heen. Stoorzender ondermijnt het gezag van ten Hag . Totaal geen motivatie meer. Kan beter naar annekuttenveen gaan😁

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren