Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Ontevreden’ Van Nistelrooij laat Hoever thuis voor clash met Rangers

Laatste update:

PSV heeft de selectie voor het heenduel met Rangers FC in de play-offs van de Champions League bekendgemaakt. De 22-koppige selectie van trainer Ruud van Nistelrooij kent slechts één verrassing. Ki-Jana Hoever reist niet naar Schotland. De Eindhovenaren laten op de eigen clubsite weten dat hij de selectie versterkt van Jong PSV, dat maandagavond tegen FC Dordrecht speelt. PSV trapt dinsdag om 21.00 uur op Ibrox af tegen de Schotten.

Van Nistelrooij heeft tegen Rangers niet de beschikking over het geblesseerde trio Carlos Vinícius, Mauro Júnior en Yorbe Vertessen. Daarnaast blijft Richard Ledezma in Nederland voor aanvullend onderzoek. De 21-jarige middenvelder viel zaterdag geblesseerd uit tegen Go Ahead Eagles (2-5 winst) na een harde overtreding van Mats Deijl, die voor de charge met rood van het veld werd gestuurd door scheidsrechter Danny Makkelie.

Hoever is de meest opvallende afwezige in de selectie van Van Nistelrooij. Volgens het Eindhovens Dagblad is PSV ontevreden over de sportieve ontwikkeling van de twintigjarige verdediger en is dit de reden dat hij in Eindhoven blijft. Van Nistelrooij koos ervoor om tegen Go Ahead Eagles verschillende spelers rust te gunnen in aanloop naar het treffen met het Rangers van Giovanni van Bronckhorst. Zo waren er basisplaatsen voor onder meer Ledezma, Xavi Simons en Fredrik Oppegård en werden Joey Veerman, Guus Til en Philipp Max op de bank gehouden.

Volledige selectie PSV:

Doel: Walter Benítez, Joël Drommel, Boy Waterman

Verdediging: Jordan Teze, Armando Obispo, André Ramalho, Jarrad Branthwaite, Derrick Luckassen, Philipp Mwene, Phillipp Max, Fredrik Oppegård.

Middenveld: Ibrahim Sangaré, Xavi Simons, Marco van Ginkel, Érick Gutiérrez, Guus Til, Joey Veerman.

Aanval: Luuk de Jong, Cody Gakpo, Johan Bakayoko, Ismael Saibari, Sávio.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dit is wel enigszins verrassend. Goed, hij presteert natuurlijk niet opperbest, maar met een evt blessure of kaart toch altijd wel handig om zo iemand mee te nemen lijkt me?

15 augustus 2022 om 12:09

Het is verrassend, maar het geeft wel aan dat van Nistelrooij ook hard kan zijn en zulke beslissingen durft te nemen. Hij heeft hiermee een goed signaal af aan Hoever. Nu is het aan hem wat ie ermee doet.

15 augustus 2022 om 12:32

Hoever is gewoon een vervelende mannetje en dat had de trainer van Wolves al een keer duidelijk gemaakt. Juist in zo'n kraker als tegen Rangers zit je niet te wachten op een stoorzender die het teamproces gaat verpesten. Goede keuze van RVN.

15 augustus 2022 om 12:47

JLopez7 nog niks gehoord bij PSV en lijkt goed ik de groep te vallen als je de inside filmpjes kijkt. Dat één trainer daar ooit een uitspraak over heeft gedaan zegt mij niet zoveel.

15 augustus 2022 om 12:56

Nu moet Ruud nog even lef tonen door Gakpo in te wisselen voor Simons

15 augustus 2022 om 12:57

Ik neig toch eerder een trainer van Wolves gelijk te geven dan een snotneus als Hoever en wat inside filmpjes.

15 augustus 2022 om 13:08

Het blijft wel een vreemd besluit een speler niet eens op de bank te zetten. Dat je niet speelt lijkt al straf genoeg.
Als je naar het 2e elftal moet dan lijkt het erop dat niet alleen zijn spel tegenviel tijdens de wedstrijden maar dat zijn mentaliteit op de trainingen ook te wensen over laat.

15 augustus 2022 om 13:12

Ja bij Wolves ja. Dat zegt toch niets over hoe zijn mentaliteit nu is bij PSV. Wellicht valt hij qua niveau gewoon erg tegen en is dat de enige reden dat hij is teruggezet.

15 augustus 2022 om 13:54

Waarom hij moet toch spelen en bij jong PSV kan dat mooi vanavond. Als je al vooraf weet die ga ik toch niet gebruiken dan is dit niet gek.

15 augustus 2022 om 14:38

Nou dat valt wel mee hoor hoe gedurfd dat is, het is maar een jeugdinternational met 0 ervaring op het hoogste niveau die hij thuislaat.

15 augustus 2022 om 15:30

Exact wazza. Ik vind Van Nistelrooij erg overtuigend overkomen. Het team staat, hij durft beslissingen te nemen, en bouwt een band met de fans op. Jammer dat het mijn club niet is.

15 augustus 2022 om 12:10

Blijkbaar ziet RvN het echt niet in hem en laat die hem minuten maken. Tegen GAE had ik hem ook al verwacht omdat Mwene nog niet zo heel lang fit is, maar ook toen speelde die niet (viel zelfs niet in). Of hij vind hem echt simpelweg te slecht (zou me niks verbazen), of hij traint bijv. niet goed (zou me ook niks verbazen, maar dat is 100% inlegkunde).

15 augustus 2022 om 12:54

Kan je hem dan niet beter terugsturen? Wie is eigenlijk de rechtback van PSV Mwene of iemand anders? Teze is meer centrale speler.

15 augustus 2022 om 13:03

Teze is 100% centraal. Mwene is de rechtsback, Hoever nu (voor deze beslissing) de back-up. Als Mauro terugkomt zal die ook veel gaan spelen denk ik, was de beste verdediger vorig jaar. Ik denk voor Max, dat is nu de zwakste schakel.

15 augustus 2022 om 13:10

Enigszins verrassend misschien wel, aan de andere kant is dit helaas wel een terugkerend verhaal voor Hoever. Er werd hem vorig jaar ook een bebrek aan inzet e.d. vervweten.

Niet echt een verrassing toch? Die jongen heeft in de voorbereiding laten zien dat hij niet op het niveau zit dat een back van PSV moet hebben.

15 augustus 2022 om 12:10

Wel verrassend dat hij niet mee gaat voor op de bank. Maar met je eens dat hij tekort komt op dit moment.
Ik zou morgen beginnen met het blok Sangaré / Guti en Veerman op 10.
Xavi Simons kan dan nog invallen. Dus geen Til graag.

15 augustus 2022 om 12:18

Zou Simons hangend op rechts zetten ipv Bakayoko/saibari. En dan inderdaad het middenveld dat jij aangeeft.

15 augustus 2022 om 14:04

Okay Simons hangend op rechts ben ik mee akkoord. Dan zijn we eruit voor morgen ;

15 augustus 2022 om 13:25

Ik heb hier mensen zien roepen dat Hoever klasses beter was dan een Rensch, dus voor mij is het wel verrassend vooral gezien Rensch zijn recente optredens en die van Hoever.

15 augustus 2022 om 13:32

Je weet toch dat hier soms de meest domme dingen worden geroepen. Doe ik af en toe ook aan mee. En jij vast ook wel af en toe. Alleen was het van Hoever al wel gelijk zichtbaar. Dus dat was wel schrikbarend. Want op basis waarvan zou die dan gescout zijn. Zijn wedstrijden in Oranje (jong), of bij zijn club (waar hij al een tijd niet meer speelde).

15 augustus 2022 om 13:33

Poe. Dat zijn idd wel uitspraken met de wijsheid van nu. En Rensch is ook geen wereldtopper,moet je nagaan. Waarom is Rensch ooit weg gegaan bij PSV eigenlijk?

15 augustus 2022 om 13:41

@flamengo: Haha, domme dingen roepen, dat doe ik zeker. Maar nooit op voorhand. Ik schrijf aankopen nooit af, talenten die het al hebben laten zien maar in hun welbekende dipje zitten idem. Dus dan vind ik dat je best nu daar op terug kan komen toch?
@Sir Paul: Je laatste zin is cynisch neem ik aan?

15 augustus 2022 om 16:09

@myvision

"haha, domme dingen roepen, dat doe ik zeker."

Genoteerd

15 augustus 2022 om 16:26

Haha, lekker NJ. Ik vind jou vrij vaak verstandig uit de hoek komen, maar soms ook niet

15 augustus 2022 om 16:27

Niets menselijks is mij vreemd ...

15 augustus 2022 om 22:22

Hahaha nee was te lui t op te zoeken. Maar ik kan dat zo nog wel ff doen al denk ik uit je antwoord ook wat op te kunnen maken 😁

15 augustus 2022 om 13:32

Zeker niet verrassend. Zeer terecht, was de slechtste bij PSV in de wedstrijden die hij speelde.

15 augustus 2022 om 18:58

Nou ja, wellicht wil Psv op deze manier het proces met hoover aangaan.
Echter om dan Luckassen wel mee te nemen als 5e cv.....kan je net zo goed Hoover meenemen en hem iig bij de groep houden.

Benitez, Mwene, Teze, Obispo, Max, Sangare, Veerman, Guti, Saibari, De Jong en Gakpo. Zo zou ik het doen. PSV heeft voetballend nog niet overtuigd, maar hoeft morgen ook helemaal niet het initiatief te nemen. In de counter is PSV het beste als een soort momententeam en met dit behoudende, maar goed voetballende middenveld sta je defensief goed en kan je er snel en balvast uitkomen.

15 augustus 2022 om 12:07

Hoop alleen dat we de mogelijke Schotse storm(en) kunne tegenhouden. En een eventuele goalvan de Rangers zo lang mogelijk kunnen uitstellen.

15 augustus 2022 om 12:11

Ik zou Simons opstellen ipv Guti. Veerman vind ik het best op 8. Guti is geen nummer 10.

15 augustus 2022 om 12:19

Bedoel hiermee een 4-3-3 met Sangare als lage zes en twee controlleurs. Met Veerman dan ietsje hoger, al verwacht ik dat dat weinig uitmaakt, omdat ik ervan uitga dat PSV gaat leunen en dodelijk counteren.

15 augustus 2022 om 12:11

Ik zou Simons er denk wel lekker inzetten met Veerman en Sangare. Die kan de bal lekker vasthouden op het middenveld en het team laten voetballen. Guti is niet slecht, maar zal ook nooit geweldig spelen.

Saibari is ook zo'n speler die echt niet slecht is, maar je wil natuurlijk het liefst met Noni en Gakpo ploegen helemaal scheel spelen.

Edit: Saibari was gewoon even mijn hart luchten dat we Noni missen. Niet dat ik Simons op rechtsbuiten wil.

15 augustus 2022 om 12:17

Guti heb je morgen gewoon nodig. Ik zou Simons opstellen ipv Saibari morgen. Hangend op rechts en op de counter spelen met Simons Gakpo Veerman om Luuk.

15 augustus 2022 om 12:19

Guti was de beste speler thuis tegen Monaco vond ik.In een uitwedstrijd zoals tegen Rangers lijkt me een blok met Guti en Sangaré echt een must. Sangaré speelt ook beter met een spelers als Guti naast hem.Veerman kan dan wat hoger spelen in deze wedstrijd. Simons kan nog invallen.

15 augustus 2022 om 12:22

Ik vind Simons op 10 een zet die je doet als je de bal wil hebben. Ik vind PSV dit seizoen aan de bal nog niet heel sterk. PSV is vooral ijzersterk in de counter en daarop zou ik dan ook leunen. Zeker in zo een cruciale wedstrijd. Simons zou wel als hangende vleugelspeler kunnen spelen, maar ik vind de werklust en diepgang van Saibari zekerder.

15 augustus 2022 om 12:26

Jij bent gek Saibari is verdedigend stuk sterker dan Simons en aanvallend vind ik ze niet veel voor voor elkaar onder doen

15 augustus 2022 om 12:33

@inti. Guti was zeker niet slecht tegen Monaco inderdaard. Maar ook met hem werden we echt constant onder druk gezet. Ik zie Simons tegen Rangers wel echt veel toevoegen op het middenveld. Wel eens dat Sangare beter speelt met Guti, al heb ik de topvorm van Sangare nog niet gezien dit jaar. Levert net te veel ballen in.

15 augustus 2022 om 12:36

Juist tegen zo'n Schotse tegenstander heb je meer aan een fysiek sterke Saibari die defensief ook werk verricht dan een balgoochelaar als Simons.

15 augustus 2022 om 12:36

@carlito836. Saibari is rechtsbuiten nu, dus die wil ik ook niet wisselen voor Simons. Ik wil Simons - Sangare - Veerman op het middenveld. En Simons is aanvallend denk wel sterker dan Saibari hoor.

Saibari: 240 minuten: 1 assist
Simons: 210 minuten: 3 goals 2 assists.

Simons vanaf het middenveld en Saibari vanaf de aanval.

15 augustus 2022 om 12:49

Hmm die statistieken zijn ook niet helemaal eerlijk he Justusmorris. Saibari moest het wel tegen ff een ander kaliber tegenstander doen.

15 augustus 2022 om 13:25

Gakpo moet het ook maar laten zien natuurlijk hij is heel goed en dat heeft hij ook laten zien maar tegen monaco thuis heeft hij geen bal goed geraakt

15 augustus 2022 om 13:31

@woenselaat. Klopt helemaal, besef ik ook wel. Maar meer cijfers hebben ze allebei niet haha. Laat ik het zo zeggen: Ik vind Saibari echt goed meevoetballen, hij levert weinig in. Maar hij sticht heel weinig gevaar. Hij speelt zijn man nauwelijks uit en schiet niet vaak op doel. Het is vooral meevoetballen. Snap je wat ik bedoel?

15 augustus 2022 om 13:41

Saibari houdt t simpel. Mooie voorassist op Mwene voor de 1-0 van Veerman. Simons wat brutaler denk ik. Ik zou misschien beide wel opstellen. Men had/ heeft t over de fysieke kracht van Monaco Rangers en wat daar tegenover te zetten. Ik zou dus proberen te voetballen ipv Til vanwege zn fysiek in de basis te zetten. Lukt dat niet,lange hoge ballen op Guus Luuk. Maar we mogen wel iets meer van eigen kracht uit gaan imo.

15 augustus 2022 om 15:42

@justusmorris, ik volg je wel alleen zou ik persoonlijk kiezen voor iets meer body. Zeker in de uitwedstrijd waar je weet dat Rangers fysiek spel gaat spelen op Ibrox. Maar als de keuze gemaakt wordt om Simons vanaf rechts te laten hangen zou ik daar ook vrede mee hebben. Ik ben vooral benieuwd hoe RvN dit door het seizoen heen wil gaan managen want er zijn dus smaken genoeg.

15 augustus 2022 om 12:37

Denk ook dat dit de beste keus is voor morgen

Hij speelt zeker niet denderend, maar blijft toch altijd beter dan Derrick Luckassen? Daar zit sowieso geen toekomst in. Vind het feit dat Luckassen er wel bij zit nog veel meer opvallend. Dan neem je toch iemand mee waarin je op z'n minst een beetje in ziet zitten i.p.v. iemand die je al jaren probeert te lozen?

15 augustus 2022 om 12:10

geen interesse in speler, plus speler wil zelf denk ik ook niet weg wetende dat dit hoogst haalbare is voor hem.

15 augustus 2022 om 12:26

Tja, als je hem al jaren wilt lozen, dan moet je niet zijn contract verlengen .

Dat is niet best om te horen. Bij Wolvs liet de trainer hem ook al wel is buiten de selectie vanwege zijn houding.

Luckassen ook nog steeds bij de selectie... lijkt wel of hij al eeuwig verbonden blijft😅

15 augustus 2022 om 12:22

Beetje eigen schuld van PSV, om zijn contract te verlengen, in de hoop dat ze er nog wat voor konden vangen. Dit is het risico van een dergelijke keuze. De speler kun je dat natuurlijk niet verwijten, die blijft tegen een prima salaris, lekker zitten natuurlijk. Wel jammer voor zijn carriere, maar dat is een keuze...

15 augustus 2022 om 13:02

Hij wil zelf heel graag weg, gaf ook meerdere keren aan dat hij zich zelf niet meer voor PSV zag spelen. Nu zitten we dus met een ongemotiveerde dure jongen op de bank die ook nog eens het niveau niet heeft. Met de contract verlenging heeft PSV gegokt en verloren. Er is gewoon simpel weg geen interesse in deze jongen. En clubs waar hij wat voor kan betekenen kunnen niet de zelfde salaris eisen bieden.

Goede keuze. Hij is niet nodig. Hopelijk wint Psv en gokken ze niet op een gelijkspel

Nou daar sta je dan als Hoever zijne. Heeft het ook simpel weg niet goed gedaan in de wedstrijden waar hij de kans kreeg. Maar wat ik het vreemd vind is dat je dan zelfs niet eens mee mag. Zou het dan zo zijn dat hij de kantjes ervan af loopt tijdens trainingen? Heb natuurlijk geen idee maar probeer een scenario te bedenken. Het is in ieder geval geen best teken.

Gelukkig is Hoever gehuurd zou je zeggen, ook al is het vroeg in het seizoen.

15 augustus 2022 om 12:36

Nou wat mij onmiddelijk al opviel bij de filmpjes die PSV op YouTube heeft gepost, is dat nog geen glimlachje vanaf kan bij die jongen. Moest hij even poseren voor wat foto's en waren er wat spelers van PSV die hem aan het plagen waren, hij werd nog net niet boos. Verder loopt ie toch vaak met een zuur gezicht over de Herdgang, hij komt mij niet over als een leuke gozer om bij de groep te hebben.

15 augustus 2022 om 18:07

Het is een heel vervelend ventje. Is vooral heel vol van zichzelf en laat geen kans onbenut om dat te uiten. Als je dan een wereldspeler bent dan mag dat nog maar die Hoever kan er geen klote van. Gênant om te zien.

En terecht. Die ken er werkelijk geen kut van. En daar is dan 2.2 miljoen voor betaald om te huren..

15 augustus 2022 om 12:29

Waar komt dat gerucht vandaan opeens? Ik had eerder andere verhalen gehoord en kan verder niets vinden over een huursom

15 augustus 2022 om 12:42

Artikel van 10 Augustus door ED (Rik Elfrink). Artikel heet: “PSV wil deze maand zeker een extra basisaanvaller aantrekken en bekijkt onder meer deze opties”. Daarin gaat het over de huursom.

Ik kan deze beslissing wel begrijpen. Het kan enerzijds een duidelijk signaal zijn naar Hoever dat het beter moet maar het kan ook zijn dat RvN hem gewoon meer tijd geeft om te wennen. Ik verwacht dan ook wel dat er een ander plan klaar ligt voor het geval dat er een blessure plaatsvindt.

Wel lekker trouwens dat we eerst uitspelen. Om een of andere reden vind ik dat vaak toch wel iets gunstiger.

15 augustus 2022 om 12:23

Is ook een voordeel, zeker nu de uitdoelpunten niet meer dubbel tellen. Mocht je verlengen moeten, dan speel je thuis, mét het publiek, maar zonder het vervelende gevolg dat je er twee moet maken, als de tegenstander er één in schiet.

15 augustus 2022 om 12:28

Dat is ook gunstiger. Bij een eventuele verlenging speel je toch 30 min langer thuis

15 augustus 2022 om 12:34

Precies! Laten we hopen dat het dit keer niet nodig is, hahaha. Is beter voor mijn nagels.

Ik vind het wel van leff betuigen dat RvN hoever thuislaat. Hij is duidelijk niet tevreden, wat begrijpelijk is. Wel duidelijk signaal richting Hoever dat hij zich meer moet laten zien.

Ik moet dan gelijk denken aan de kritiek die zijn Wolves manager al op hem had en dan specifiek gericht op de professionaliteit in de wedstrijdvoorbereiding van Hoever. Als je nu leest dat er kritiek is op de ontwikkeling, nadat hij pas een paar weken bij PSV zit, maak ik me zorgen om de mentaliteit van die jongen.

15 augustus 2022 om 12:13

Eens! Hij is echt niet zo goed, maar dat heeft RvN allang gezien en toch speelde die tegen Emmen. Had hem dan tegen GAE weer verwacht om Mwene fris te houden maar daar viel die zelfs niet in. Dus zou zomaar disciplinair kunnen zijn, maar dat is wel zonder echte argumenten.

15 augustus 2022 om 12:29

Tegen Emmen speelde hij naar mijn mening zijn beste wedstrijd maar dat zegt ook erg veel over hoe slecht hij was in de eerdere wedstrijden, ik krijg een beetje Toni Lato vibes bij deze jongen.

Ik begrijp ook totaal niet waarom PSV hem gehaald heeft. En hij kost ook nog wat zeg.

15 augustus 2022 om 12:22

Hij was van origine een CB maar werd door Wolves gehaald voor de rechtsback. Daar slaagde hij niet, dus ik snap ook niet echt waarom PSV hem dan ook voor rechtsback haalt. Ten eerste omdat hij rechtsback dus waarschijnlijk niet zo goed kan en ten tweede omdat sportief gezien Wolves niet echt een hoger niveau dan PSV is. Marja, soms neem je een gokje en lukt het, soms heb je het mis. Dat is overal zo.

Moeizame start voor deze jonge verdediger. Mwene staat er na lange afwezigheid meteen z'n mannetje en hierdoor moet Hoever even een stapje terug doen, logisch. Dit hoort nou eenmaal bij topsport.

Nou dat wekt bij mij toch weinig verbazing, ik ben erg blij dat Hoever niet kans na kans krijgt om te laten zien dat hij tekort komt voor PSV. In de voorbereiding was hij dramatisch, tegen Emmen was er nog sprake van enig niveau maar telkens wanneer hij speelde was het overduidelijk dat deze jongen niet over het niveau beschikt waar we bij PSV maar moeten streven. Ik hoop dat wanneer van Nistelrooy sprak over versterkingen, de RB positie hoog op het lijstje staat naar de aanvallers die in de wandelgangen genoemd worden. Met Mwene alleen gaan we het seizoen niet zonder problemen doorkomen vrees ik, dan is de spoeling echt te dun.

Oppegard mogen ze ook wel thuis laten
Die is nog slechter dan Hoever

Ai, pijnlijk voor die jongen. Maar het is inderdaad niet best wat hij tot dusver heeft laten zien. En goed dat Van Nistelrooy ook hard kan zijn als het moet, ik twijfelde daar een beetje over, omdat hij bijna TE sympathiek over komt voor een trainer van een topclub.

Een meer dan terechte zet van Ruud, die niet alleen geinterpreteerd kan worden als een signaal richting Hoever, maar ook als een signaal richting John de Jong. De selectie telt simpelweg te weinig backs waar je mee aan kunt komen op het hoogste niveau. Hoever gebruiken als "versterking" voor Jong PSV en de transfervrije Arias oppikken voor het eerste zou nu de logische vervolgstap zijn

15 augustus 2022 om 13:17

Je hebt Hoever gehuurd voor een som van 2.2 miljoen en dan ga je er nog een Arias (die ook al een lange tijd niet meer op niveau is) bij halen? Dat lijkt me nou totaal niet de juiste richting die je op moet gaan want ook daar moet je maar afwachten hoe het uit pakt.

15 augustus 2022 om 13:37

Al hadden ze 20 miljoen voor Hoever betaald, hij is gewoon niet goed genoeg. Arias is een goedkoop alternatief om deze miskleun recht te trekken. Natuurlijk heb je ook bij Arias geen 100% garantie, maar je gaat niet snel een betere optie vinden voor zo weing geld. Hij is pas 30 en is momenteel gewoon fit

15 augustus 2022 om 15:01

Kijk qua kwaliteit snap ik het punt volledig en ik zie jouw kritiek vaker voorbij komen op het aankoopbeleid.

Je vergeet hier alleen even het salaris wat Arias bij Atletico binnen harkt en de ruimte die PSV heeft. Ik snap dat je direct enthousiast wordt van het woordje transfervrij, maar je hebt te maken met een speler met eisen. Ik mag wel hopen dat er een lijntje uit is gegooid om dit in ieder geval te polsen.

Arme Hoever ...matige voetballer en toch al miljonair !! Heb echt met hem te doen.

Hoever thuislaten en Luckassen meenemen? Die logica zie ik totaal niet je moet Luckassen geen valse hoop geven. Straks gaat hij nog geloven dat hij toekomst heeft bij PSV

Wat moet sambo niet denken?

Hoewel psv sterker lijkt dan vorig jaar is dit echt wanbeleid!

Kennelijk wisten ze met hoever totaaaal niet wat ze in huis haalden t.o.v. het niveau van een eigen jeugdexponent.

Daarnaast heeft psv een leuke keeper gekocht en is het middenveld met 6 basiswaardige spelers overvol.

Voorin is het in de breedte ontzettend matig (en daarmee zeer risicovol omdat gakpo en madueke wel eens pijntjes hebben) en achterin vind ik het kwalitatief met mwene, teze en obispo incidenteel goed maar verre van zeker. Ramalho en Boscagli zitten net zo vaak in de lappenmand als ze op het veld staan.

Het overenthousiasme over het huidige psv is te danken aan veerman en Simons en in mindere mate gakpo en benitez, en factoren van buitenaf zoals het geluk tegen Monaco en de rode kaart van go ahead. Ik hoop voor psv dat ze dat zelf ook inzien want als er anders niks veranderd wordt het een flinke teleurstelling tegen rangers.

Ik had vooraf wel hoge verwachtingen van Hoever bij PSV. Een jonge gozer die gretig zal zijn en strijd om een plek bij de eerste 11. Maar de optredens tot nu vind ik toch bijzonder matig. Ik snap dat van Nistelrooij deze jongen nu thuis laat. Hoever heeft nu echt wat te bewijzen.

En terecht heb de wedstrijd real betis en monaco thuis gezien in het Philips stadion en alle 2 de wedstrijden is hij mij niet bevallen en op de live uitzendingen ook niet hij zal er een tandje bij moeten doen om te spelen

15 augustus 2022 om 13:35

Hoever speelde niet tegen Monaco thuis, dus lijkt me lastig om hem op basis van die wedstrijd te beoordelen :P

Dan hadden de meeste supporters het toch al snel goed gezien. Die Hoever kan er echt helemaal niks van, hij staat steeds lucht te dekken (of aan de verkeerde kant). Goed dan Van Nistelrooy al zo snel ingrijpt, maar onbegrijpelijk dat de scouts dit niet hebben gezien. Die scouting van PSV is me toch van een bedenkelijk niveau zeg, pffff.

Ik zou Simons en Saibari opstellen. Men had/ heeft t over de fysieke kracht van Monaco Rangers en wat daar tegenover te zetten. Ik zou dus proberen te voetballen ipv Til vanwege zn fysiek in de basis te zetten. Lukt dat niet,lange hoge ballen op Guus Luuk. Maar we mogen wel iets meer van eigen kracht uit gaan imo. Durven voetballen.

Tja, het zoveelste mannetje dat zichzelf heel goed vindt maar in werkelijkheid er niet zo veel van bakt. Met veel bombarie weggegaan bij Ajax en schepte er onlangs nog over op dat hij zo snel daarna zijn debuut maakte bij Liverpool. Ik denk dat we een nieuwe verongelijkte voetballer / rapper in spé hebben.

Ik lees net dat er 2.2 miljoen betaald is om deze Hoever een jaar te huren? Het is werkelijk van de ratten besnuffeld, het enige wat de beste man heeft inmiddels is een volle bankrekening, maar als rechtsback is hij afgeschreven.

Niet PSV waardig. Mauro veruit de beste daarna mwene en dan de rest. Vond sambo ook beter dan hoever. Had die coach van wolves toch gelijk met hij leeft niet als een prof en os nog een kleine jongen

Terecht lijkt me, en goed van RVN dat 'ie zo duidelijk is. Hoever maakt een zeer zwakke indruk maar loopt erbij alsof hij het mannetje is. Laat het hem maar even voelen dat 'ie onderaan de ladder staat en keihard zal moeten werken om in het team te komen.

En hij maakte niet de sterkste indruk van alle spelers tot nog toe, maar ja, das niet zo aardig om te zeggen...

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren