Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Brian Brobbey krijgt basisplaats van Schreuder; Berghuis kind van de rekening

Laatste update:

Ajax begint zondag tegen FC Groningen met Brian Brobbey in de spits. De negentienjarige aanvaller was vorige week in de uitwedstrijd tegen Fortuna Sittard (2-3) de gevierde man met een treffer en een assist. Edson Alvárez keert bij de Amsterdammers terug in de basis voor de eerste Eredivisie-wedstrijd in de Johan Cruijff Arena. Dit gaat ten koste van Steven Berghuis. Captain Dusan Tadic verhuist van de spitspositie naar 10.

De openingswedstrijd van de regerend landskampioen bij Fortuna resulteerde weliswaar in een overwinning. Soepel ging het allerminst voor Ajax, dat bij rust tegen een 1-0 achterstand aankeek door een treffer van Paul Gladon. Trainer Alfred Schreuder bracht meteen na rust Davy Klaassen en Brobbey in de ploeg. Dit sorteerde meteen effect toen Kenneth Taylor twee minuten na rust, al dan niet na aanraking van Klaassen, voor de gelijkmaker zorgde. Vlak daarna gaf Brobbey een assist op Devyne Rensch, waarna de centrumspits ruim tien minuten later zelf de 1-3 voor zijn rekening nam.

Het ‘experiment’ met Daley Blind op 6 en Tadic als ‘valse 9’ wordt door Schreuder nu dus naar de prullenbak verwezen. Blind verhuist terug naar de plek links centraal achterin, de positie die Perr Schuurs, die naar alle waarschijnlijkheid naar Torino vertrekt, vorige week bezette. Dat betekent dat Alvárez de rol van verdedigende middenvelder op zich zal nemen en Taylor in een iets aanvallendere rol zal spelen. Op de persconferentie van afgelopen vrijdag liet Schreuder al doorschemeren dat Brobbey in de spits zou kunnen beginnen. “Misschien zeg ik nu te veel, maar ik vind wel dat Brobbey langer moet spelen dan 45 minuten”, aldus de trainer.

In en tegen Groningen boekt Ajax de afgelopen jaren wisselende resultaten. Vorig seizoen werd er weliswaar gewonnen, maar in de twee seizoenen ervoor bleven de punten in de Euroborg. Thuis daarentegen hebben de Amsterdammers weinig te duchten van de noorderlingen en zijn zij al bijna drie decennia ongeslagen. De laatste overwinning van Groningen in Amsterdam vond plaats in het seizoen 1993/94. Toen werd het 0-2 voor de Groningers, door goals van Harris Huizingh en Ronald Hamming. Het laatste puntverlies in de onderlinge confrontatie in Amsterdam was in september 2007, het werd toen 2-2. De Groningers begonnen het seizoen vorige week met een 2-2 gelijkspel tegen promovendus FC Volendam.

Opstelling Ajax: Pasveer; Rensch, Timber, Blind, Wijndal; Alvarez, Tadic, Taylor; Antony, Brobbey, Bergwijn

Opstelling FC Groningen: Verrips; Kasanwirjo, Te Wierik, Balker, Määttä; Pelupessy, Duarte, Lundqvist; Ngonge, Strand Larsen, Suslov

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Manmanman... Berghuis was een van de betere middenvelders de laatste tijd. Laat Taylor maar even banken. Kudus gaat geen kansen krijgen blijkbaar...

14 augustus 2022 om 13:23

Helemaal niet. Speelt al geruime tijd verstoppertje. Vorig jaar ook een tijd en toen hij weer de kans kreeg liet hij zich positief zien. Misschien dit keer ook. Ff banken om sterker terug te komen.
Taylor banken Indd hoor maar voor kudus.

14 augustus 2022 om 13:28

Vond hem tegen PSV erg goed spelen. Vorige week wat minder inderdaad, maar vind Berghuis dan zo'n makkelijke keuze..

14 augustus 2022 om 13:30

Eens, maar zou gaande de wedstrijd wel graag zien dat hij met Tadic wisselt.

14 augustus 2022 om 13:54

Taylor is de makkelijkste keuze, niet berghuis.

14 augustus 2022 om 14:16

Vind het wel jammer vind Kudus echt een goede voetballer die zo'n beetje alles heeft. Taylor is een leuk talent maar Berghuis voeg wel meer toe al kan het ook zo zijn dat het volgende week omgedraaid is en dat Schreuder het een beetje afwisseld. Brobbey basis lijk me logisch vind ik echt een topspits in wording die heeft alles wat een spits nodig heeft sterk snel kan makellijk scoren, het is dat Luuk het geweldig doet bij Psv maar anders was Brobbey zeker een goede om mee te nemen naar het Wk.

14 augustus 2022 om 14:40

Berghuis op de bank. Dat wordt gezellig daar in de kleedkamer de komende weken…

14 augustus 2022 om 15:30

Nou we missen Berghuis nog totaal niet. Loopt als een trein zo.

Begint er op te lijken nu alleen nog kudus er ergens in proppen! Straks die nieuwe rechtsback erin voor rensch & kaplan of bassey voor blind en we zijn er!!!

14 augustus 2022 om 13:29

Kudus gewoon ipv Taylor, die is echt overhyped.

Nu nog Taylor eruit voor Kudus. Deze opstelling roept iedereen al weken. Schreuder lijkt wat achter te lopen maar het begint erop te lijken

14 augustus 2022 om 13:23

Taylor vond ik bij een van de betere horen afgelopen week... of heb ik een andere wedstrijd zitten kijken?

14 augustus 2022 om 13:24

Ikzelf vond Taylor in de voorbereiding goed. Sinds de JC Schaal is hij vrij matig...

14 augustus 2022 om 13:30

Tegen PSV wel wat minder inderdaad. Tegen Fortuna daarentegen wel weer een van de beteren op het veld en direct begedragen aan de zwaarbevochten overwinning met zijn goal.

14 augustus 2022 om 13:27

Taylor speelt eigenlijk gewoon zeer prima heel de voorbereiding en de seizoensstart. Kudus zou mijns inziens gewoon op 10 moeten invallen, daar vind ik hem beter dan op Taylor's positie.

14 augustus 2022 om 13:36

Hij speelde start voorig seizoen toch echt op die positie toen hij alle Ajax harten stal

14 augustus 2022 om 13:42

Dat is alweer 2 jaar geleden.

14 augustus 2022 om 13:50

Klopt, hij kan ook prima op CM uit de voeten maar ik vind hem persoonlijk gewoon beter tot zijn recht komen als meest aanvallende middenvelder. Kudus is geen ster in omschekelen en meeverdedigen, dat vind ik zowel Taylor als Berghuis beter uitvoeren op die centrale positie. Laat Kudus maar lekker zijn ding doen rond de 16 van de tegenstander. Is ook erg doelgericht.

14 augustus 2022 om 14:14

De eerste die eruit moet is juist Alvarez. Die heeft het nooit een heel seizoen kunnen volhouden als verdedigende middenvelder. Zodra het niveau omhoog gaat is hij de eerste die het voetballend niet aan kan.

Alvarez en Taylor op het middenveld is niet eens goed genoeg voor de top van de eredivisie, laat staan de CL. Tegen Groningen zal het allicht voldoende zijn maar waarom iedereen seizoen op seizoen weer Alvarez op het middenveld wil is mij echt een raadsel, die jongen heeft in al die jaren slechts een handvol goede wedstrijden gespeeld op die positie en is nooit een seizoen lang onomstreden geweest.

14 augustus 2022 om 14:22

Berghuis voor Taylor is logischer. Berghuis op 8 is echt goed. Dat gehype rond kudus word je toch helemaal gek van. Kudus is een goed invaller. Maar die moet je dan vooral voorin gebruiken, niet op 8. Taylor is gewoon een prima speler.

14 augustus 2022 om 16:26

Ik vind Berghuis op 8 ook prima, maar dat maakt Alvarez nog steeds geen goede 6. Die werd niet voor niks door Taylor vervangen op die positie vorig seizoen.

15 augustus 2022 om 00:13

Hebben we gezien tegen Groningen haha, wat een meesterlijke perfomance van Alvarez. Weet niet waar hij ineens zo heeft leren voetballen maar zoals hij tegen FcG speelde is hij de ideale 6

Ben benieuwd hoe meneer steven berghuis hier mee om gaat..

14 augustus 2022 om 13:25

Ajax gaat iets van plus minus 40 a 50 wedstrijden spelen dit seizoen, dat kan natuurlijk niet met 11 spelers. Steven gaat nog genoeg spelen.

14 augustus 2022 om 13:32

Als dat je redenatie kun je hem laten spelen en tadic laten banken. Zijn toch nog genoeg wedstrijden

14 augustus 2022 om 13:35

Dat is helemaal niet dezelfde beredenering maar kul, Tadic is al jarenlang onze MVP, aanvoerder, en belangrijkste speler! Tuurlijk is hij ouder aan het worden, maar hij heeft genoeg krediet opgebouwd.

14 augustus 2022 om 13:31

Vorig jaar heeft Berhuis ook lang alles niet gespeeld, dus dat zal geen problemen geven

14 augustus 2022 om 13:34

Ben ik ook wel benieuwd naar, zeker als het nu begint te lopen (wat niet onlogisch is met een echte spits in de punt) en een WK op komst. Berghuis heeft lijkt mij niet zijn status bij Feyenoord weggegooid om na een jaar al bankzitter te worden bij Ajax, dus als dit iets regelmatigs wordt zal hij echt niet meer als een happy camper rondlopen op de Toekomst en de dug outs van de Nederlandse voetbalvelden. Eens zien of LvG dan ook zo consequent is om Berghuis thuis te laten.

14 augustus 2022 om 13:47

Mooi dat mensen altijd speculeren over hoe Berghuis denkt, of ermee zal omgaan

14 augustus 2022 om 13:52

Deden ze toch ook toen hij nog in Rotterdam speelde?

14 augustus 2022 om 14:06

Gaat inderdaad niet makkelijk worden voor die jongen. Denk alleen dat ie zich wel in weet te houden omdat ie zich nu niet verheven voelt boven de rest. Al is dat natuurlijk een aanname, maar best een logische al zeg ik het zelf. Als ie er goed mee omgaat zal ie keihard gaan werken om zich te bewijzen. Hoop dat het hem dan ook lukt om onder die druk goed te voetballen als ie de kans krijgt.

Verwacht vandaag toch wel een simpele overwinning van Ajax. Wordt 3-0.

14 augustus 2022 om 14:20

Maar Tadic op 10? Schreuder is echt een dwaas. Hij rukt het team uit elkaar. Hij wilt dat Blind, Berghuis, Wijndal, Rensch en Bergwijn moeten spelen. Terwijl hij alleen de vertrokken spelers moet vervangen, gaat hij het omgooien.

Tadic zijn rendement op links, gooit ie gewoon in de prullenbak. Rensch was niet beter dan Masroui, dus Schreuder wilt ook daar zwakker beginnen. 🤷🏾‍♂️🤦🏾‍♂️

14 augustus 2022 om 14:24

FYI, Mazraoui is geen Ajacied meer. Bergwijn op links is harstikke logisch. Blind hoort te spelen, samen met Tadic als eerste opstellen. Tadic op 10 kan wel eens een fantastische zet worden

Logische opstelling denk ik, voor schreuder zal het fijn zijn als ze hier met 4-0 winnen. Dan is de druk er even af

Oké, mooi. En FC Groningen? Of komt daar straks nog een eigen push-bericht van?

14 augustus 2022 om 13:27

Opstelling van Groningen staat gewoon in het artikel!

14 augustus 2022 om 14:22

Dat is z'n punt denk ik niet Daniel.

14 augustus 2022 om 14:14

Zou iemand dat willen weten dan ? (Sarcastisch)

Vind ik echt heel sneu voor berghuis, arme jongen.

Benieuwd naar Brobbey vanaf de start, kan zijn tweede volledige wedstrijd op het hoogste niveau in zijn carrière worden.

14 augustus 2022 om 13:35

Dat kan gebeuren als je bij een topclub gaat spelen. Daar heeft hij ook bewust voor gekozen, omdat hij dat gefrot in de marge beu was. Nu is het aan hem om zich terug te knokken.

14 augustus 2022 om 13:52

Weinig medelijden hoor, hij weer waat hij voor ging toen hij naar een echte topclub transfereerde.

Ben ik benieuwd wat hij misschien volgende week doet als Bassie er is met Blind.

14 augustus 2022 om 13:35

Niets. Angstige coach. Zoekt de makkelijkste weg. Kudus en Berghuis zijn de makkelijkste slachtoffers.

14 augustus 2022 om 13:47

Blind is qua passing alleen wel de beste van het team, doet het gewoon erg goed de laatste tijd.

14 augustus 2022 om 13:56

@ajaja, Taylor zou een makkelijker slachtoffer zijn (en in mijn ogen ook het juiste slachtoffer) dan een Berghuis.

14 augustus 2022 om 15:46

@AsRoma8Qua passing ja. Maar het is wel handig als een verdediger een beetje kan verdedigen….

14 augustus 2022 om 13:40

Ik denk dat hij bassey linksback gaat zetten. Ik hoop dat bassey gewoon in het centrum komt te staan, en dan mogen blind en wijndal het gaan uitvechten.

14 augustus 2022 om 14:26

Blind laten staan. In de Vi seizoensgids 22/23 staat precies waarom bij de statistieken van vorig seizoen. Meest succesvolle passes: juistem, Daley Blind. Bassey voor Wijndal zou kunnen, en dan Daley linksback en Bassey centrum. Maar Blind hoort er gewoon in te staan

Berghuis, Klaassen, Kudus… voldoende opties nog

14 augustus 2022 om 13:50

Aanvallend voor het middenveld wel. Maar wie zou je verdedigend of als echte aanvaller willen brengen ?

Logische opstelling. Ik mis alleen Kudus voor Taylor, dan was de opstelling perfect geweest

Kijk, dit begint er al een beetje op te lijjken. Hopelijk is onze nieuwe rechtsback straks ook een (behoorlijk) stapje omhoog ipv Rensch en na deze wedstrijd mag Bassey ook weer mee doen. Maar wat er ook gebeurd Schreuder: geef Kudus vandaag toch eens minstens een half uur de tijd zeg!

Hulde voor Scheuder. Dit is de sterkst mogelijke opstelling. Op de vleugels legt Tadic het nou eenmaal af tegen Anthony en Bergwijn, daar snelheid en diepte op de flanken cruciaal zijn. Op 10 kan de kapitein van het schip strooien met magnifieke passes. Berghuis is een leuke voetballer, maar is natuurlijk peanuts vergeleken met onze Servische El Matador.

14 augustus 2022 om 13:26

Eens maar nog kudus voor taylor.
En hopelijk presteert onze nieuwe rechtsback goed waardoor hij later ook in de basis kan evenals bassey

14 augustus 2022 om 13:30

Ja Bassey erin maar wie gaat Schreuder opofferen Blind

14 augustus 2022 om 13:52

Met hulde doe je net of Schreuder en wereld ontdekking had gedaan. Hij kiest een logische opstelling waarbij hij weer een plek gevonden heeft voor Tadic en Blind. Ik zou het knap vinden als hij 1 van deze eens wissel zet.

Nou niet gaan lopen muiten hè Steven.

Taylor heeft zichzelf een beetje het team in gepraat lijkt het. Wilde vertrekken als ie minder minuten zou gaan maken en de media deed vrolijk mee. Tot noch toe verdient ie die basisplaats absoluut niet.

Ja dat hadden we toch allemaal wel een beetje verwacht toch?
Berghuis en Kudus gaan dit seizoen de sjaak zijn. Maar er komen een hoop wedstrijden in korte tijd aan dus die gaan genoeg wedstrijden spelen.

14 augustus 2022 om 13:57

Ja leuk die paar wedstrijden, maar een speler wil zich ook belangrijk voelen. En Berghuis is basis bij NL, dit voelt echt pijnlijk voor hem. Kudus ook, ik verwacht nog wel dat één van deze 2 gaat vertrekken

Wat een luxe! Berghuis, Klaassen en Kudus op de bank. Schreuder hoeft niet elke keer Bergwijn en Tadic samen op te stellen, hij kan ze laten rouleren, dan komen Berghuis en Klaassen meer aan bod. Door Tadic naar de 10 te halen, heb je 4 spelers die op 10 kunnen spelen, dat zijn er te veel. Tadic lekker op links laten en het laten uitvechten met Bergwijn. Of flink rouleren.

14 augustus 2022 om 13:53

En Rensch op rechtsback. Verdedigend en in de goal zie ik weinig luxe bij ajax.

14 augustus 2022 om 14:10

Rensch lijkt idd te kort te komen voor de RB al was het vorige week opzich wel prima. Keeper vind ik nog wel makkelijk. Gorter wordt afgerekend op 1 matige wedstrijd en wordt nu gezien als een keeper die in de 5e klasse amateur competitie geeneens aan de bak komt. Maar deze jongen kan echt wel keepen, alleen zal wel moeten werken aan de druk die komt kijken als je bij Ajax in de goal staat. Dat is anders dan bij Go Ahead natuurlijk. Pasveer heeft het ook gewoon erg sterk gedaan tot aan zn blessure, dus dat is opzich gewoon een prima keuze onder de lat.

Dit is wel een erg sterke opstelling van Ajax. Alleen Taylor vind ik niet veel aan en zou ik kiezen voor Kudus. Succes Ajacieden

Free Kudus. Hij verdient echt meer dan wat hij nu krijgt. Denk dat hij echt gek wordt om op de bank te zitten en naar dit middenveld te moeten kijken.

Dan is het nog de vraag wie er op 10 gaat spelen. Persoonlijk zie ik liever bergwijn op 10 dan tadic.

Tadic op 10, wanneer was dat voor het laatst? Ben benieuwd, ook naar hoe hij druk zet etc.

14 augustus 2022 om 13:31

Vorige week in de 2de helft.

14 augustus 2022 om 13:32

Uhm vorige wedstrijd nog? toen brobbry erin kwam is tadic naar de 10 gegaan

14 augustus 2022 om 13:41

Bij Servie speelt hij daar ook met regelmaat

Even de strasferwaarde van jezelf opkrikken Strand Larsen, zo wordt er straks gewoon 13 miljoen geboden. Leg er maar een paar in

Voor nu een prima opstelling. Hopelijk volgende week Bassey erbij als CV. Ik zag aantal beelden voorbij komen op de training hoe die aan het verdedigen was, en dat was indrukwekkend. Heel sterk.
Maar geen probleem mee. Zolang Kudus maar ook min 30 minuten speeltijd krijgt op 10. Die verdient het tot nu toe echt. Tadic of Bergwijn eruit tegen die tijd is echt geen probleem en wordt het team niet eens minder van. Misschien zelfs juist sterker. Mocht Kudus vandaag minder dan dat speeltijd krijgen zet ik nog een minpunt achter de naam van Schreuder.

We gaan onze vedette natuurlijk niet uit het elftal halen. Tadic is geen nr. 10.

14 augustus 2022 om 13:41

Welke Nederlandse club zou Tadic uit de basis halen ??? Jij bent op zijn zachtst gezegd geen fan van Ajax, dus ik kan jou begrijpen dat je hem het liefst niet ziet spelen Bij Servie speelt Tadic ook wel op 10 en rechtsbuiten , dus het is niet zo dat hij alleen maar linksbuiten kan spelen

Denk dat Louis van Gaal hier niet zo blij mee is, zeker niet als later blijkt dat dit experiment goed uitpakt. Aan de andere kant ontstaat er voor Oranje ook weer een nieuwe optie in de spits als Brobbey vaste basisspeler wordt.

14 augustus 2022 om 14:13

Brobbey is niet niveau Oranje. Hij heeft het niveau nog niet.

Ik zie liever Berghuis op de plek van Taylor en dan is het prima. Sanchez komt nog op de back erbij en Bassey voor Blind. Maar speel aub met Berghuis. Die hoort en mag niet op de bank. Taylor vind ik een prima speler maar het is gewoon niet het gewenste niveau denk ik....

Echt waar weer die kut blind centraal achterin. Ga zo door schreuder dan haal je de kerst niet.

14 augustus 2022 om 13:42

Je weet dat Bassey nog een wedstrijd geschorst is ??

Nou het begint ergens op te lijken eindelijk, nu nog Kudus rouleren met Taylor. Zodra Bassey en Sanchez beschikbaar zijn laten spelen ipv Blind en Rensch dan staat er toch een heel sterk en complementair elftal.

De 1e grote uitslag van ajax dit seizoen komt er vandaag aan. Ik verwacht een simpele 5-0 met een groningen dat weinig kan uitrichten. 2x brobbey minimaal

Wel de weg naar de minste weerstand.
We gaan het zien...... Erg jammer voor Kudus!!!
Wat gaan we volgende week doen?
Blind/ Bassey
Rensch/ Sanchez
???????



Dit gaat de goede kant op. Eerst is Tadic back up spits, nu is hij back up voor Bergwijn en als Kudus straks een keer een kans krijgt op 10 dan kan Tadic zich opmaken voor invalbeurten. Hoop dat Schreuder op zo'n zelfde manier Blind uit de basisopstelling werkt als Bassey strak weer terug is van zijn schorsing.

14 augustus 2022 om 13:48

Dan kun je lang wachten, want Schreuder laat zijn oren nu juist hangen naar die twee.

14 augustus 2022 om 13:51

Tadic gaat echt niet banken. De jaren dat hij bij Ajax speelt altijd erg belangrijk, ook vorig jaar, zoek zijn statistieken maar eens op. Die gaat echt niet banken!

14 augustus 2022 om 15:45

Zodra Kudus een echte kans op 10 krijgt staat op elke positie waar Tadic uit de voeten kan een betere speler. Dan is het gewoon klaar en kan hij alleen als invaller nog belangrijk zijn. Voor Blind geld hetzelfde, Bassey is beter in het centrum en Wijndal is beter(sneller)op de flank. Bedankt voor de bewezen diensten, het is tijd voor de nieuwe generatie.

15 augustus 2022 om 08:23

@Tijjger-Wit er is geen 1 speler bij Ajax die zulke cijfers als Tadic kan overleggen, dus wie s er dan beter als Tadic?

En lievelingetje Tadic mag weer blijven spelen. Schreuder is echt een karakterloze lichtgewicht die ze van mij vandaag nog mogen ontslaan.

14 augustus 2022 om 14:01

Jij hebt er niet veel kijk op, Tadic op 10 gaat een succes worden

14 augustus 2022 om 14:51

Bedankt, goed onderbouwd ook van je.

Iedereen weet toch dat Schreuder Tadic of Blind niet durft te wisselen? Die twee zijn de baas bij Ajax. Al breek ik wel een lans voor Tadic. Echte aanvoerder, en heeft toch wel rendement. Maar Blind kan het nergens meer bijbenen.

14 augustus 2022 om 14:05

Tadic was bij Twente en onder bosz al zijn lieveling. Dat was te verwachten. Wil kijken of blind het kan belopen vandaag met die warmte. En Groningen thuis is leuk met blindje maar CL word je genadeloos afgestraft

Berghuis moet daar zsm weg om z'n plek in NL te veilig te stellen, hij zal vast wel minuutjes meepikken dit seizoen maar niet als basisspeler onder Schreuder.

Is waar wat jullie zeggen Tadic heeft teveel krediet VOORLOPIG alleen moet hij het wel laten zien. Alleen als je over krediet praat dan heeft Berghuis meer dan Taylor. Vorig jaar was Steven geweldig op 10 en heeft ook bewezen op 8 te kunnen. Vleugels zo laten want je hebt die dreiging en snelheid nodig. Voor Tadic is het 10 of in Europa in de spits. Op de vleugel is wel klaar. Goed lichaam en fit maar snelheid veel ingeleverd. CL gaat Taylor sws niet starten als het niveau omhoog gaat zoals in de JC schaal krijgt hij het moeilijk. Rensch mag het vandaag laten zien maar is ook Ajax onwaardig zie liever die Mexicaan. lijkt of Schreuder iedereen tevreden wil houden. Hij moet gewoon keuzes maken en uit vorm is gewoon op de bank.

Zag ook tot mijn schrik dat die waardeloze Rensch er weer in staat. Jan Meisjes zijn blijkbaar zeer geliefd bij Schreuder...

En sommige klagen over Alvarez. Hij is geen beckenbauer maar wel uiterst belangrijk voor de balans en haalt veel aanvallen eruit. Denk dat je mede daardoor geen treffer tegen zal krijgen.
Die wissel van bassey bij de jc vond ik wel typerend omdat hij nieuw is en laat hem dan invallen op zijn favoriete post.daley was al jaaaren rijp voor de wissel en dat wou of durfde hij niet en lb is hij niet en kan in nood daar spelen daarom leek het dankzij Alfred jodokus alsof hij niet kon ballen

Berghuis heeft toch veel meer loopvermogen dan tadic. Lastig om je aanvoerder te laten banken, maar zou hier toch met berghuis spelen en blind moet er sws af voor bassey of alvarez naar achter schuiven is ook nog een goede optie, als tadic per se moet spelen.. kudus of taylor maakt eigenlijk niet zo veel uit.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren