Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Erik ten Hag haalt hard uit: ‘We hebben kwaliteitsspelers nodig’

Laatste update:

Erik ten Hag is kritisch op zijn ploeg na de ongekende 4-0 oorwassing bij Brentford. Manchester United ging na de blunder van David de Gea bij de openingstreffer genadeloos hard onderuit. Ten Hag zei na afloop tegen Sky Sports dat hij zijn gehele basiselftal had kunnen wisselen. "Het team moet z'n verantwoordelijkheid pakken."

"Ik heb het team gevraagd om met geloof en verantwoordelijkheid te spelen en dat hebben ze niet gedaan", zei Ten Hag. "Het spijt me voor de fans. Alleen wanneer we samen blijven werken zullen we hier overheen komen. De trainer is de verantwoordelijke en dat accepteer ik." De ex-coach van Ajax liet weten dat de hitte een rol heeft gespeeld in de matige vertoning van zijn team. "Natuurlijk is dat een factor, maar daar moet je mee omgaan. Beide teams hebben hetzelfde probleem, dus daar moeten we mee omgaan. Het is een kwestie van mentaliteit." Gevraagd of Ten Hag nieuwe aankopen wil zien, antwoordde hij bevestigend. "Ja, we hebben nieuwe kwaliteitsspelers nodig. We zullen ze proberen te overtuigen om ons te versterken."

Tegenover beIN Sports was Ten Hag ook duidelijk. "Het was rubbish. We moeten een hogere standaard hebben. Er zijn meerdere redenen waarom het niet liep, maar dat zouden excuses zijn en dat hoort niet bij een topclub. We moeten beter beginnen aan wedstrijden, dat is duidelijk. We moeten ons als team aan het plan houden. Vanaf het eerste moment moeten we klaar staan, en dat hebben we niet gedaan. Je start een wedstrijd, maar hebt dan te maken met individuele fouten. Daar hadden we er meerdere van en dat is onacceptabel. De druk is altijd daar, en het is aan mij om de wedstrijd te analyseren en het team te verbeteren."

Ten Hag heeft met de tweede nederlaag op rij een negatief record te pakken, daar de Tukker nu de eerste trainer van Man United in ruim 100 jaar is die zijn eerste twee competitiewedstrijden verliest. In de eerstvolgende speelronde wacht op Old Trafford de kraker tegen aartsrivaal Liverpool. In de eerste speelronde ging Man United ook al onderuit tegen Brighton & Hove Albion (1-2).

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dan ben je naar de verkeerde club gegaan. Vrees dat dit een kort huwelijk wordt.

14 augustus 2022 om 00:04

Wat een lijst 😂 ook allemaal lekker United gerelateerd gelukkig..

14 augustus 2022 om 02:46

Ronaldo oud ajaxied?

14 augustus 2022 om 09:04

Ten Hag moet niet zo zeuren , wist toch precies waarvoor hij tekende ? In de voorbereiding na 2 wedstrijden vond hij iedereen nog geweldig, en nu heeft hij kwaliteit spelers nodig. Alsof Brighton en Brentford betere selecties hebben , hou nou toch op. Zijn topaankoop Martinez in de rust moeten wisselen, kon het allemaal niet bijbenen met zijn kortje beentjes. Volgende week komt al de genade klap…..

14 augustus 2022 om 09:51

Hij zeurt toch verder niet? Hij geeft een duidelijke, over het grammaticale Engels niet gesproken, analyse van wat hij heeft gezien. Thats it.. Hij weet ook wel dat het niet goed is.

14 augustus 2022 om 09:53

Het is toch voor de hele wereld duidelijk dat united kwaliteitsspelers nodig heeft?? Dat je op papier grotere namen hebt dan een brighton maakt natuurlijk helemaal niks uit, aangezien dat een uitgebalanceerd team is wat goed op elkaar afgestemd is, dit United lijkt gewoon nergens op en heeft geen middenveld, vraag me zelfs af wat ze wel hebben, hopelijk voor Erik mag hii nog 8 basisspelers aantrekken anders word het een heel lang, of misschien wel kort seizoen.

14 augustus 2022 om 09:56

"ten Hag moet niet zo zeuren , wist toch precies waarvoor hij tekende ?"

Bizarre reactie. Natuurlijk wist hij waarvoor hij tekende, maar wat heb je daar aan als je niet krijgt waarvoor je getekend hebt. Iedereen die voor rede vatbaar is, weet waar het aan schort bij United en dat is een chronisch gebrek aan kwaliteit. Ten Hag moest bij Ajax concurreren met Feyenoord, AZ en PSV, bij United moet hij dat doen met topteams als Liverpool, Mancity, Chelsea, Arsenal en de Spurs, die allemaal brede en kwalitatief hoogstaande top selecties hebben. Dan is het toch logisch dat hij het niet redt als hij niet krijgt wat hij nodig heeft om de strijd met dergelijke clubs aan te gaan. Voor ManU geldt exact hetzelfde als voor Ten Hag, daar wist men ook van tevoren met wie men in zee is ging, er van uitgaande dat men goed het huiswerk heeft gedaan.

Het is typisch voor het opportunisme en het handelen naar de waan van de dag dat de voetbalwereld eigen is om naar Martinez te wijzen, terwijl hij net is aangetrokken. Martinez is wel een kwaliteitsspeler, maar die redt het natuurlijk niet met al die doorsnee spelers om zich heen. Hetzelfde geldt voor Eriksen, Ronaldo en Bruno Fernandez. Zij zijn niet het probleem dat zijn spelers als Fred, Maguire, Jones, Bailey, Mctominay en noem ze allemaal maar op. Die zijn te middelmatig om een kans te maken tegen de topspelers van de concurrentie, dat zijn spelers die niet thuis horen bij een topclub als United. Het geeft genoegzaam aan hoe diep de problemen zitten bij die club anders waren ze überhaupt nooit gehaald. Ten Hag wil Zyech, maar over die speler hebben de bestuurders van ManU twijfels. Daar zit dan ook meteen het probleem bij de club, die zou zich niet inhoudelijk met dergelijke keuzes moeten bemoeien als het financieel verantwoord is.

14 augustus 2022 om 04:00

Hij moet echt zijn eigen Hagje redden Erik Ten outtttt

14 augustus 2022 om 09:56

Misschien wil hij wel de geschiedenisboeken halen. Minder punten en sneller ontslag dan de Boer. Hij is in ieder geval goed opweg.

14 augustus 2022 om 10:31

Bij ajax begon hij ook slecht. Zijn teams hebben sws doorgaans de tijd nodig om de speelstijl eigen te maken. Tot die tijd krijgt je dit soort fouten waarbij een speler onder druk wordt aangespeeld wanneer dat niet kan. Zag je destijds bij ajax ook. United was verder dominant qua balbezit en je zag af en toe leuke combinaties. Als ze beter worden in de counter eruit te halen dan kunnen er hopelijk ook wat meer kansen gecreerd worden doordat er dan ook meer rust ontstaat.

14 augustus 2022 om 10:17

Ten Hag mag zelf de boetekleed aantrekken.
Om te beginnen, zie ik nu al 2 wedstrijden waarbij de ploeg krampachtig van achteruit probeert op te bouwen, terwijl de tegenstander hoge druk zet en United daar de spelers niet voor heeft. (Maguire is ongelovelijk traag)
Dan geef jouw ploeg een seintje en laat je de keeper de bal naar voren schieten? Hij speelt op papier aanvallend met een 433 dan moet je zorgen dat de bal bij je snelle aanvallers komt.
Ten 2e heeft hij 2 verdedigers aangetrokken die minstens 20 cm te klein zijn voor de PL.
Het zijn goede voetballers maar in de PL wordt toch echt anders gespeeld. Dan heb je achterin lengte nodig, vooral centraal. Martinez werd bij de hoekschop in de lucht geklopt. Hij had met Varane moeten starten.
Ten 3e, start hij met dezelfde 10 en CR7, die vorige week al gefaald had.
Hij had 442 moeten spelen met vd Beek ipv Rashford, die al ruim een jaar geen pepernoot heeft geraakt en in de vorige wedstrijd een kans liet liggen die zelfs een A junior niet had gemist. Kennelijk heeft ten Hag niet de moeite genomen om alle wedstrijden van heel het vorige seizoen van United te bestuderen.
Dat hij nu al zijn spelers afvalt, zal de doodsteek voor hem blijken. Mourinho heeft dat eerder geprobeerd en gefaald.
Als je met CR7 wilt blijven spelen dan heb je een 2e spits nodig als afleider zoals met Benzema of Manzukic. Dan hadden ze Cavani kunnen houden.
Voordat je als coach je team kunt laten spelen zoals je wilt, zal de coach zich eerst moeten aanpassen aan het team die je hebt en aan de competitie waarin je speelt.
United had Zidane moeten halen. Die had nog een paar spelers binnen kunnen halen die hij goed kent, zoals Assencio bv.
Of een Nuno Espirito Santo die de PL goed kent.
Voor ten Hag zal het morilijk worden om de Herfstvakantie te halen.

14 augustus 2022 om 13:35

Ben het grotendeels met je eens maar er is serieus maar een probleem wat al heel lang een probleem is. Gewoon verkeerde spelers gekocht. Spelers die echt te kort komen voor het niveau wat united wil nastreven. Tevens ook veel te veel geld betaald voor sommige spelers.
Om te beginnen met aantal jaren geleden spelers zoals blind en Fred te kopen. Dat is echt te matig. Nu: van de beek, martinez , Fred, shaw, mctomminey, maguire, bailey, malacia , dalot. Allemaal niet het niveau. Spelers als rashford en in het verleden lingard ook te matig. Eerste word opgehemeld omdat hij uit de jeugd komt maar is eigenlijk gewoon echt te matig.

14 augustus 2022 om 10:47

Als Varane er volgende keer niet instaat, dan weet ik het ook niet meer.

14 augustus 2022 om 12:26

Ik ben het wel met hem eens dat United kwaliteit tekort komt, maar 4-0 verliezen van Brentford is nog steeds wel een wanprestatie hoor

14 augustus 2022 om 12:44

Denk jij dat hij dit geen wanprestatie vind? Een van de weinige trainers die een budget heeft gekregen van 170 miljoen terwijl je een complete renovatie zou moeten doen. Niet alleen voor de spelers maar ook cultuur. Dat gaan ze nooit doen en hij heeft er zelf voor gekozen maar dan moet je wel geduld houden en hem meer tijd geven als je beurs gesloten wilt houden.

Als Liverpool nou echt gaat gassen dan wordt dat toch gewoon 6-0 minimaal?

13 augustus 2022 om 23:26

Dit moet Liverpool toch echt zoveel motivatie geven zou je zeggen. Gouden kans om de aartsrivaal een ongekende vernedering toe te brengen

13 augustus 2022 om 23:27

Het werd vorige jaar 5 - 0 dus ja die mogelijkheid zit er zeker in

13 augustus 2022 om 23:40

Het ligt aan de strategie van de tegenstander, waar United al jaren mee struggelt. Teams die zich ingraven, komen ze niet doorheen. Dat doet Liverpool niet, dus kans dat United scoort en een beter resultaat haalt is groter.

14 augustus 2022 om 00:36

Dat valt inderdaad duidelijk af te leiden uit het resultaat van de wedstrijd tegen Liverpool vorig seizoen

14 augustus 2022 om 00:44

Kan het hier niet mee eens zijn. Zodra er druk op United wordt gezet gaan ze voor gaas. Laat dat nou precies datgene zijn waar Liverpool sterk in is. Wat overigens zorgwekkender is is dat Brentford tweede helft echt flink gas terug nam, spelers rust gaven en nog steeds kon United geen vuist maken. Arsenal ziet er goed uit, Tottenham oogt ook stuk beter. Dit United kan tegen elk team punten verliezen.

14 augustus 2022 om 01:12

Ik weet niet of je de wedstrijd gekeken hebt, aan je domme comment te zien niet, maar Brentford (en ook Brighton vorige week) heeft zich verre van ingegraven.. Kijk even uit wat voor situaties de eerste twee goals vallen, dat heeft niets met ingraven te maken. Als je er geen verstand van hebt of niet kijkt, reageer dan niet..

14 augustus 2022 om 07:38

Brentford speelde juist ,zeker de eerste helft,zoals Liverpool.
1 op 1 en vol druk zetten op de helft van de tegenstander.
United was opbouwend absolute bagger

14 augustus 2022 om 00:20

Als het meer dan 6-0 wordt kan het wel eens heel snel einde Erik ten Hag zijn in Manchester. Ze dachten met hem echt de wonderdokter in huis te halen. Ik vrees voor Ten Hag dat achter de schermen een aantal grote jongens aan het muiten zijn. Met Ronaldo voorop. Zo voelt het althans.

14 augustus 2022 om 02:24

Suc6magnet, dat is het probleem met grote spelers (van naam). Die zoeken het probleem bij de trainer, terwijl ze zelf al jaren onderpresteren.

14 augustus 2022 om 05:02

Ben bang eerder dubbele cijfers , als LFC 90 min vol gas gaat. Als dat gebeurt kan ten Hag ze spullen pakken.

14 augustus 2022 om 07:36

Als dat echt gebeurd dan is hij ontslagen door z'n spelers en dan is united niet meer te redden

14 augustus 2022 om 10:25

Kan maar vergeet niet dat 2 seizoenen geleden United 6-2 verloren heeft van Tottenham, ik dacht thuis, aan het begin vd competitie en uiteindelijk 2e werd, terwijl Tottenham na een kwart vd competitie van 1e naar 6e zakte. Het kan verkeren. Punt is wel dat dit United geen team is en ten Hag klaarblijkelijk de verkeerde coach is voor de PL. Van achteruit blijven opbouwen tegen een tegenstander die hoog druk zet is zelfmoord, met de verdedigers en middenvelders die in het veld stonden. Denk niet dat ten Hag dat doorhad gisteren en in de vorige wedstrijd.
En dan 433 spelen.

Ik geloof best dat Manchester United kwaliteiten mist om mee te doen voor de titel.

Maar als je kinderlijk in 1 helft zo kapot word gespeeld.. dan is er eerder wat mis met je organisatie. Alsof de tegenstander meer kwaliteiten had dan United.

13 augustus 2022 om 23:38

Of de trainer die in een maand tijd van een matig voetballende team een dominante team wil maken met veel balbezit. Hoe matig de selectie ook is, je kan niet verliezen van Palace en Brentford, ten Hag is hier verantwoordelijk voor en niemand anders.

13 augustus 2022 om 23:38

Zag dat Brentford als team 15KM meer had gelopen dan United terwijl ze in de 2e helft het vrij zakelijk hebben uitgespeeld, heeft niet alleen met de organisatie te maken maar ook dat sommige spelers gewoon oprecht lui zijn, Dalot, Sancho, Rashford, Shaw die doen verdedigend gewoon niet mee zoals het al jaren het geval is.

14 augustus 2022 om 01:43

Iedereen hier doet net of ten Hag een soort God is. Het is makkelijk om met Ajax kampioen te worden. Iedere willekeurige trainer zou ook kampioen zijn geworden. Het is voor United ye triest voor woorden om ten Had als trainer aan te stellen. En dan al de spelers die zijn gekocht. Exht een lachertje. Mijn vrouw is engels en veel van haar familie is voor United.
Ze hebben nog een hele hele lange weh te gaan.

14 augustus 2022 om 07:50

Wat maakt het uit of je vrouw Engels is? Geeft je reactie toch niet meer kracht aangezien je totaal niets onderbouwd. De manier waarop Ajax veelal speelde was toch echt de verdienste van ten hag. De statistieken onderstrepen dit. Jouw reactie noem ik dan ook te triest voor woorden.

14 augustus 2022 om 09:16

Typisch gevalletje van het klinkt leuk, maar is inhoudelijk grote onzin

14 augustus 2022 om 09:00

Het stond niet goed, maar alle goals (misschien op de 4-0 na) was gewoon individueel prutswerk van de laatste 5 man. Daar kan de beste manager ter wereld nog niets aan doen.

14 augustus 2022 om 09:42

Dus als spelers boven zich uit stijgen ben je een topmanager en als ze door de ondergrens gaan kan je daar niets aan doen? En als het positiespel goed is ben je een topmanager en als het fout loopt is het niet je fout? Makkelijk leventje zo.

Komaan zeg, het is zowaar nog slechter dan onder zijn voorganger en zijn grote aankoop Martinez wordt nu al twee wedstrijden lang onder de voet gelopen.

14 augustus 2022 om 10:05

Ten Hag maakt de legendarische fout die van Gaal bij Barcelona ook maakte. Hij neemt allemaal spelers mee uit eigen land, of waar hij mee gewerkt heeft om zo het gevoel te krijgen dat hij grip heeft op de kleedkamer. Dat ging voor Louis mis met de Nederlandse/Ajax enclave en dat geldt voor ten Hag ook.
Zijn enige kans was om direct door te selecteren en de helft van de spelersgroep te vervangen door jonge spelers die vol willen gaan. Nu heeft hij de volgevreten groep etterend pus laten zitten en aangevuld met vriendjes die niet leveren. Dat gaat mis.

14 augustus 2022 om 10:31

Opvallend en overduidelijk was het van achteruit blijven opbouwen tegen een tegenstander die doorhad dat je dat niet kunt en dus hoge druk zette. Dat is een fout vd coach. Als je 433 speelt is van achteruit opbouwen al niet ideal. Als je tegenstander hoge druk zet, dan schiet je als keeper de bal direct naar de aanvallers. Je ziet spelers krampachtig spelen in een rol waarin ze zich niet thuisvoelen.

14 augustus 2022 om 11:01

Als je niet tegen brentford kunt opbouwen als spelers van united dan mag je dat shirtje gewoon nooit meer aantrekken. Hij kan nog beter met savage en hannibal spelen op middenveld. Wat heeft bijvoorbeeld bruno laten zien? Die raakt sinds de komst van ronaldo geen bal meer, en verdedigen doet hij en meerdere niet aan mee. Rashford moet echt banken die jongen komt te kort en sancho op links is beter dan op rechts. Beste zou zijn ziyech op rechts momenteel

Je verliest Brighton en Brentford en dan komt Liverpool op bezoek. Lekker hoor.

13 augustus 2022 om 23:32

tip van flip: al je spaargeld op 1,47 Liverpool volgende match. Gegarandeerd rendement, mis de boot niet.

13 augustus 2022 om 23:48

Zal je net zien dat united dan juist wint 🤣

13 augustus 2022 om 23:55

Gebeurd niet. Ik ben al aan het bedenken of het Curaçao of Bonaire gaat worden.

14 augustus 2022 om 00:08

En dan spelen ze gelijk😆

We hebben kwaliteitspelers nodig

Praten met Arnautovic, Rabiot, Gakpo......

13 augustus 2022 om 23:27

Vergeet niet het aantrekken van Martinez, Malacia en Eriksen.

13 augustus 2022 om 23:32

Malacia was in die ene helft gewoon een van de beste van het veld. Die laat vanaf minuut 1 dat hij daar zit al zien dat hij in de basis hoort.

13 augustus 2022 om 23:33

Malacia is een uitstekende aankoop als je Shaw vandaag weer zag

13 augustus 2022 om 23:57

Dat zal allemaal best, maar die jongen brengt je niet terug naar de top van de PL.

14 augustus 2022 om 00:46

Waarom niet? Hij heeft tot nu toe uitstekend gepresteerd.

14 augustus 2022 om 10:32

2 verdedigers die minstens 20 cm te klein zijn voor de PL.

14 augustus 2022 om 11:07

Als back maakt dat niet uit. De beste back r.Carlos was ook maar een klein mannetje.

13 augustus 2022 om 23:34

Dat zijn “koopjes” voor de breedte. Hij wilt zeker betere voetballers.

14 augustus 2022 om 02:21

En heeft zelf Martinez gehaald voor 70 miljoen, die werd vandaag ook weer aan alle kanten voorbij gelopen en verloor ieder duel en is veel te slecht voor de EPL en dat kun je Ten Hag volledig aanrekenen.

14 augustus 2022 om 10:34

Hij is vooral te klein voor de PL. Daar spelen ze anders dan bij ons.

14 augustus 2022 om 08:14

Of veel en veel en veel te veel voor Martinez betalen. Qua transfers is het echt ridicuul wat daar gebeurd. Alleen Malacia snap ik. Een transfervrije Eriksen ook nog een keer. Maar verder echt niet.

Overigens vind ik van deze namen Gakpo nog het minst vreemd. Nee, die gaat je zeker geen kampioen maken, maar het is wel een hele fijne speler. Werkt. Snel. Is handig. Overlegt geweldige statistieken. Rabiot en Arnautovic is inderdaad echt vreselijk. Pure middelmaat

14 augustus 2022 om 10:31

Vergeet Martinez en antony niet!

Dat hij dit zegt nadat hij ManU onwaardige spelers haalde zoals Malacia, Eriksen en Martinez komt bij mij totaal ongeloofwaardig over

13 augustus 2022 om 23:29

Dus jij denkt echt dat ten hag de transfers doet?

13 augustus 2022 om 23:32

Je denkt toch niet dat united zelf bij Malacia of een verdediger van 175 is gekomen?

13 augustus 2022 om 23:42

tuined

Ja Man U zou anders 9 m geboden hebben op Arnautovic.....

14 augustus 2022 om 01:02

Wel verdomd toevallig om zoveel geld ineens voor Martinez en Malagia uit te geven niet? En met Gakpo nog eens €45M+ kapot te willen slaan. De laatste ED speler die overkwam naar United was Donny van de Beek en dat was geen reclame om het nog eens over te doen dus hoe kun je niet denken dat Ten Hag hier achter zit?

14 augustus 2022 om 09:47

Het is een combinatie. Ten Hag wil spelers die zijn speelwijze snappen en uit kunnen voeren, maar de toppers komen toch niet aangezien je geen CL speelt. Dus je krijgt niet zomaar spelers uit Duitsland of Spanje, omdat ze al in een topcompetitie spelen. Dan ga je uit je vorige teams vissen, door succes hoeven die niet te verkopen en betaal je meteen teveel voor een centrale verdediger. Als hij De Ligt kon halen was dat gebeurd, maar dit soort spelers hebben totaal geen interesse in United. Daarbij heb je al een team staan dat bewezen heeft niet samen te kunnen spelen én moeite te hebben met nieuwe tactieken aanleren. Dit seizoen komt het allemaal samen en ten Hag is niet bij machte dit recht te trekken, maar zijn keuzes zijn niet onlogisch in deze situatie.

14 augustus 2022 om 10:36

Ik denk daarbij aan commissie van jouw vorige club ontvangen. Gebeurt te vaak in de voetballerij.

13 augustus 2022 om 23:33

Malacia man utd onwaardig is onzin. Die maakt al vanaf zijn eerste dag een goede indruk. De fans daar snappen ook niet dat Shaw steeds in de basis staat. Die willen Malacia zien. EN vanavond liet hij weer zien dat hij in de basis hoort.

13 augustus 2022 om 23:38

Eriksen is United onwaardig ??

13 augustus 2022 om 23:46

Je hebt duidelijk niet gekeken, of er weinig van begrepen. Malacia liet als een van de weinige vandaag zien dat hij wel het niveau heeft.

Maar die heb je op dit moment niet Erik. Het Ajax type voetbal werkt gewoon niet met deze spelers. Een systeem met 5 verdedigers zou denk ik een stuk beter passen bij deze spelers. Dat hebben we ook gezien bij Tottenham en eerder Chelsea. Bij een kleinere club bijvoorbeeld Heerenveen, die hebben de play offs er nog mee weten te bereiken. Je kan Dalot en Malacia als wingbacks gebruiken, zo hoeft Dalot minder te verdedigen want dat kan hij niet. Een Wan Bissaka zou het redelijk kunnen doen als 3e centrale verdediger, het enige wat hij namelijk wel kan is redelijk verdedigen.

13 augustus 2022 om 23:31

Maguire is verguist, maar speelde goed als centrale man in een 5-3-2, omdat hij dan in zijn kwaliteiten kan spelen; hij is namelijk best goed in het puur wegwerken van ballen uit een bepaalde zone. Martinez zou ontlast worden fysiek in een vijfverdedigerssysteem en Varane heeft altijd extra rugdekking nodig gehad. Ik zie zo snel dit team voor me: De Gea, Varane, Maguire, Martinez, Dalot, Eriksen, McTominay, Shaw, Bruno Fernandes, Sancho en Rashford in een 3-4-1-2. Misschien iets minder stootkracht voorin, maar defensief zoveel beter en opbouwend ook.

14 augustus 2022 om 10:42

Ik zie McTominay, Maguire en Rashford bij de 2e van United het seizoen afmaken. En vwb Shaw, die moet minsten 20 kilo afvallen en dan nog zal hij te traag blijken voor het niveau vd PL.
Ik heb ze namelijk niet alleen deze 2 wedstrijden zie spelen maar ook heel het vorige seizoen.

Wellicht eens stoppen met Maguire opstellen? Die was in de eerste tien minuten al een natte tosti

14 augustus 2022 om 00:16

Hehe iemand die het ook benoemt in de comments. 60 miljoen uitgeven aan Martinez + nu benoemen dat je kwaliteitsspelers nodig hebt, maar de grootste pannenkoek van allemaal blijf je gewoon opstellen. Als je hem eens buiten die hele club houdt, kan je nog een hoop schade beperken. Zelfs Maguire wegpesten als United zijnde is bijna verantwoord.

14 augustus 2022 om 13:14

Maar echt, hoeveel fouten mag die jongen nog maken? Bizar dat daar zoveel voor betaald is…

Gelukkig had Brentford geen last van de hitte.

13 augustus 2022 om 23:36

En het is ook niet zo dat ze kwalitatief beter zijn dan United. Ten Hag kan ze voorlopig niet laten presteren en om kwaliteitsspelers roepen is ook raar terwijl je zelf Martinez binnen hebt gehaald voor veel geld. De manier van voetballen wat hij wilt lukt bij dit United niet en een plan B heeft ie niet. Grote kans dat hij volgende week bij Liverpool met 0 uit drie staat en dan kan het snel gedaan zijn met hem.

Ten Hag moet heel snel betere resultaten halen, anders wordt ie compleet afgemaakt door de pers. En dan heb je eigenlijk al verloren als coach.
En het is te hopen dat hij vanmiddag al naar het bestuur is gegaan, om te vragen om minimaal 200 miljoen euro vrij te maken voor nieuwe transfers

13 augustus 2022 om 23:31

Leuk dat je het geld eventueel maar welke (top) spelers ga je overhalen om naar dit MU te komen? Good luck ermee.

13 augustus 2022 om 23:44

hopen dat lukt, die gaat dan 80 m besteden aan Antony.. Kassa voor ons

14 augustus 2022 om 00:11

Voor 80miljoen gaan ze Antony niet meer krijgen hoor. En ik zie ook niet helemaal in waarom Ajax hem moeten laten gaan. Genoeg gecasht deze zomer.

14 augustus 2022 om 00:55

Jij ziet niet in waarom Ajax een speler voor 80 miljoen zou moeten verkopen? Als je dat echt niet snapt, heb je geen idee wat de financiële verhoudingen zijn. Of je bent als Ajax fan teveel in je club gaan geloven na die Martinez transfer. Hoe dan ook hoop ik voor de toekomst van je club dat jullie bestuur niet zo naïef is.

14 augustus 2022 om 01:14

Oh, ik snap het niet? Volgens mij riep ik hier als één van de eerste dat Ajax Martinez toch echt naar rond de 60 miljoen zou drijven en ik werd uitgelachen. Sanchez zou nooit 40 miljoen opleveren, Milik nooit 30 miljoen+. Zelfs Frenkie en Matthijs voor meer dan 70 miljoen was een utopie. Jij snapt misschien niet dat Ajax door de huidige positie op de transfermarkt de prijs van Antony richting de 100 miljoen aan het opdrijven is, te meer omdat ze al 120 miljoen deze zomer hebben binnengeharkt maar kan ik er wat aan doen dat jij zo naïef bent. Weer gekkigheid in de CL van onze Braziliaanse international en hij wordt alleen maar duurder en dan kan United hem misschien niet eens meer halen. Nee, ik snap het niet.

14 augustus 2022 om 09:30

myvison

omdat wr anders never nooit meer dot bedrag krijgen. Kijk andere Brazilaanse internationals die jaren presteren in de PL, die zijn stuk goedkoper weg gegaan.

Hoe graag ik Antony ook zie spelen en van hem geniet, zo een kans mogen wij echt niet laten gaan.

14 augustus 2022 om 11:07

Ten Hag wil ontslagen worden als hij zo'n speler erbij gaat halen. Voor de helft heb je Gakpo, die niet minder is. Dat is dan logischer. Hoewel hij ook geen top is

14 augustus 2022 om 10:44

Te beginnen bij een nieuwe coach.

Die prijs pakken ze hem niet meer af.
Nou eens kijken waarmee ze gaan smijten en richting welke clubs.

Als je kwaliteit spelers wil hebben , moet je vooral spelers als Harry Maguire aanvoerder maken .

Met alle respect, maar het elftal dat United heeft moet je gewoon kunnen winnen van Brentford.

En als je nou is verder kijkt dan je neus lang is meneer EtH, dan kom je er achter dat er ook zoiets bestaat als andere spelers, die geen Eredivisie verleden heeft.

13 augustus 2022 om 23:49

Beetje kortzichtig deze reactie. Hij heeft het ook over mentaliteit en individuele fouten. Op 11 posities zullen ze waarschijnlijk 10 betere individuen hebben, maar daar heb je niks aan als je niet als team presteert. En spelers als Malacia en Martinez stonden al langer bij veel meer (top)clubs op de radar, die heeft Ten Hag ook niet geheel op eigen houtje daarheen gehaald.

14 augustus 2022 om 00:05

Lijkt me sterk dat andere topclubs Martinez en Malacia wilden hebben. Die zitten er puur door Ten Hag.

14 augustus 2022 om 00:17

Martinez, wou Arsenal als ik de kranten mag geloven, maar zag alleen Arsenal voorbij komen.

Ik zag geen nieuws over Malacia, en geloof best dat ze op de radar staan, maar niemand was concreet voor zover ik weet voor Malacia voor Martinez volgens mij alleen Arsenal.

Chelsea heeft Koulibaly gekocht voor 38M, en United heeft Martinez gekocht voor 55M dat is toch mismanagement ten top?

En tot op heden heeft ETH alleen spelers met Eredivisie verleden gekocht.

United heeft ook nog eens genoeg geld, je kan toch vast wel een normaal CVM, CM en een CV vinden, met het budget dat je krijgt?

14 augustus 2022 om 00:23

Malacia is voor United met 15 miljoen toch gewoon een prima breedteaankoop? Dat is echt wisselgeld voor hen. Bovendien geloof ik wel dat die gast de drive heeft om wat beters te laten zien dan de gasten die vandaag in de basis stonden.

14 augustus 2022 om 01:13

En doet het daarnaast beter dan sie er nu staan. Zeg dit niet omdat hij een Feyenoord verleden heefr, maar hij was vandaag (en in andere wedstrijden) het enige lichtpuntje. Die hele centrale en rechtsback moet geloosd worden. Maguire als eerst en zo snel mogelijk!

14 augustus 2022 om 10:46

Tja 433 spelen en van achteruit moeten opbouwen tegen een tegenstander die door heeft dat ze het niet kunnen en hoge druk zette. Terwijl dat al in de vorige wedstrijd mis was gegaan.

Er is sowieso een vleugelspeler nodig die er gelijk staat en ook een extra spits, een verdedigende middenvelder en een rechtsback, als je deze speelstijl wilt blijven spelen kan een keeper ook geen kwaad.

Voor de rest is het Ten Hag zelf die z'n eigen glazen ingooit waarom zou je Martinez tegenover Toney zetten dat kan alleen als je op 40 meter van je eigen doel staat maar zover is United nog lang niet. Waarom is Maguire nog basisspeler en captain. Malacia mag er overigens ook best in blijven staan ipv Shaw dan sta je verdedigend gelijk al beter.

Geen man overboord jongens. Guardiola begon zijn tijd bij barca ook met 1 punt uit 2 wedstrijden. De ultieme reactie is volgende week een keer foutloos spelen en gelijk Liverpool ondersteboven spelen. Lijkt onmogelijk maar voetbal is een gek spelletje. Iemand trouwens al eens gehoord wat de bedoeling zijn mbt Greenwood?

13 augustus 2022 om 23:46

Heb je ook weer naar Sierd lopen luisteren? Dat je ten Hag met Pep vergelijkt zeg. Pep heeft bij Bayern en City zijn spel erin geslepen, maar niet zo naïef zoals ten Hag dat nu doet. Zoiets moet geleidelijk, want als hij niet uitkijkt verbreekt hij ook het record van Frank de Boer en dan zit bij binnen notime bij Ajax op de tribune als toeschouwer wedstrijdjes te kijken.

14 augustus 2022 om 09:46

Zou pep nog wel eens willen zien bij United.

Dat krijg je dus als je tekent bij een club dat geleid word als bedrijf ipv als voetbalclub. Een en al meuk op het veld. En die ook nog eens gigantisch veel verdienen. Er zit geen karakter meer in United en dat is treurig. Verder kan je bijv. voor Parades gaan maar neem je Rabiot? Moet het zo moeilijk zijn om echt kwaliteit te kopen? Maak mij technisch directeur en ik doe het 100% beter dan de gekken die het nu voor het zeggen hebben.

Je merkt aan alles dat hij de Engelse taal niet machtig is. Zo iemand wordt in de kleedkamer toch niet serieus genomen of ben ik nou gek?

14 augustus 2022 om 02:44

Ja dat ben je wel een beetje watchdog. Die gasten zitten in een team met soms 15+ verschillende nationaliteiten, die kijken er niet van op als iemand de taal wat minder machtig is.

Sorry hoor,maar als je je team opdraagt op te bouwen van achteruit met dit materiaal ben je gewoon een oen. United heeft echt wel meer kwaliteit op het veld staan dan Brentford en Brighton. Verder lacht Ajax zich denk ik de ballen uit de broek datze 55 miljoen hebben gekregen voor een dwerg.

Je hebt er dan 8 nodig. Je wil een bepaald soort voetbal spelen dat totaal niet past bij de spelers die je hebt. Dat gaat ook met een half jaar niet veranderen. De Gea kan niks met zijn voeten dus betrek hem ook niet in de opbouw. Maguire moet spelen zoals bij Leicester en niet lekker opbouwen van achteruit want hij kan niet passen, heeft geen inzicht en heeft de draaicirkel van een tank. Martinez kan je alleen gebruiken als cv als je ver van je doel afspeelt, alleen kom je daar nooit. Shaw kan nog steeds niks, aanvallend en verdedigend. Fred en Mctominay kunnen geen bal vasthouden op het middenveld en kunnen geen overtal creëren. Sancho speelt echt als een waardeloze zak, alles is zo slap. Rashford idem dito. Bruno is boos op alles en iedereen terwijl die zelf iedere bal de tweede ring in jast. Eriksen is natuurlijk totaal geen 6 of 8 in een dubbele pivot, belachelijk om hem de bal te laten ophalen rond de eigen 16. Ronaldo verliest iedere bal die hij krijgt, die moet alleen afmaken en voor de rest gewoon wegsturen. Dalot wil ik niet perse afbranden, mist gewoon kwaliteit, kan die jongen niks aan doen.

Ach in Amsterdam duurde t ook een half jaar voor ie er enigzins iets van maakte, en ook toen na behoorlijke aankopen. Geef m ff wat tijd: hij maakt er wel degelijke een succes van of er valt voor blijkbaar velen nog wat te lachen

14 augustus 2022 om 10:50

Tja maar dat was in de ED. En dit is de PL, de sterkste competitie ter wereld met vele topvoetballers en dito coaches.

Kan hij niet heel Ajax overnemen? Misschien dat die spelers hem (weer) uit de brand kunnen helpen, want met bedenkelijk kijken en een hand onder het sikje is een leuke pose, maar lost niets op. Nu wordt er meer gevraagd dan met de beste selectie kampioen worden - wat bi Ajax een paar keer ternauwernood slaagde. Was al eden teken aan de wand.

Komt ie nu mee. Had hij dit niet kunnen bedenken voordat hij zijn halve transferbudget aan Martinez uitgaf?

14 augustus 2022 om 00:01

Als je gakpo haalt dan komt hij alleen met Eredivisie spelers en gaan ze hem daarop afrekenen als het minder gaat. Denk dat hij bedoeld Europese top. Denk dat er niet veel geld is en ze hebben weinig verkocht. Ze moesten een grotere schoonmaak houden. Veel zijn niet in vorm en lijken voetballen te zijn verleend. Geen zelfvertrouwen en karakter

14 augustus 2022 om 00:25

Hoe kan een club als United 'slechts' dat bedrag voor transfers hebben? Zelfs Ajax geeft (weliswaar in totaliteit) dat bedrag uit.

14 augustus 2022 om 00:55

Omdat clubs als City, Newcastle, Chelsea etc externe geldschieters hebben terwijl de Glazers bij United vooral bezig zijn geld uit de club te halen.

Dan moet je dus zoals Liverpool of Arsenal slimmer omgaan met je geld maar op elke functie die enige voetbalkennis vereist zit een bankier of iemand uit de zakenwereld die gelinkt is aan de Glazers. Er komt ook niets binnen aan uitgaande transfers al jarenlang.

14 augustus 2022 om 02:27

Omdat United al jaren gigantisch veel geld uitgeeft aan middelmatige spelers, weinig spelers voor een leuk bedrag verkoopt en de hoogste salarissen betaalt van de EPL. Op een gegeven moment wordt het bugdet dan kleiner. Zo'n Sancho heeft 100 miljoen gekost en heeft een salaris van 3,5 ton per week. Ronaldo zit op 6 ton, houten klazen zoals Martial en Rashford boven de 2 ton. Die keeper van vandaag verdient 4 ton. Ik bedoel , je maakt het jezelf dan ook onmogelijk als club zijnde.

Met Anthony, Gakpo, Arnautovic ga je echt niet meer punten halen. Nog een paar wedstrijden zo en hij kan zijn spullen al pakken. Dit is geen Mickey Mouse competitie waarbij je met de beste spelers kampioen word zoals met Ajax of PSV. Hier moet je elke week het beste uit je spelers halen. Denk niet dat een trainer het bij ManU op de rails gaat krijgen. Spelers willen al niet eens meer komen.

14 augustus 2022 om 00:23

Arnautovic werd aangeboden en is gelekt alsof Erik hem wou om hem in diskrediet te brengen. Miss Gary Neville? Morata had laatst een hattrick tegen Juve wn is wel een optie. gakpo heeft ook gesproken met ten hag denk of Bedankt of pas na rangers.

Dat doen ze de laatste jaren al niet met geloof spelen bij Manchester United. Erik leeft toch niet in de veronderstelling dat ze het bij wel doen. Bij Martinez kon je verwachten dat hij in de lucht niet opgewassen zou zijn tegen de kopsterke spitsen in de Engelse competitie

Moest, van Gaal , Mourinho , Solskjaer, ten Hag, allemaal waardeloze trainers. Of niet ?.
Hoe zijn door Ferguson eigenlijk Scholes, Beckham, Keane, Ronaldo, Rooney , Stam etc vervangen. De ellende is begonnen bij Ferguson.

Ten Hag is helemaal niet de goeie trainer zoals wij allen denken, marc overmars heeft hem de goeie spelers bezorgd hierdoor was het voor Ten Hag een makkie. En dat heeft hij zelf ook begrepen en wil het liefste "ajax" kopieren in manschester.....,

Ik dacht dat tie een toptrainert was? Of was dat gewoon een eendagsvlieg elftal? Waar tie de rest van zn leven op lag teren?

Nou ETH, je hebt geluk. Deadline is op 1 september, eerst maar eens een aantal waardeloze spelers wegdoen, om vervolgens kwallitieve spelers te halen. Van jou basiself zijn er met gemak 5 a 6 spelers United onwaardig.

Daarnaast mag je ook naar jou wissels en spelwijze kijken. Het Ajax systeem ga je niet kunnen inkrijgen met dit team, denk voor nu over te schakelen naar een 5-3-2 systeem om de puntenverlies en tegendoelpunten te beperken, spelers binnen halen om wel jou systeem over te brengen.

Oja, met type Arnautovic, Morata, etc spelers ga je het niet redden. Wees wat creatiever man, je lijkt van Geel wel.

Individuele fouten komen door de verkeerde spelers in het veld die deze manier van voetballen gewoonweg niet kunnen.

Na de oorwassing van volgende week kan EtH zijn huizenjacht in Manchester stop zetten. Zelfs met 3 kwaliteitsinjecties ben je er nog niet.

Misschien een paar goede verdedigers?

Deze spelers zijn echt wel goed genoeg om te winnen van Brentford. Ten Hag moet zijn ploeg gewoon laten spelen naar hun mogelijkheden en ze geen dingen laten doen die ze (nog) niet kunnen. Op de lange termijn kan hij misschien het door hem gewenste spel er wel inslijpen, maar hij gaat op deze manier echt niet de tijd krijgen om dat te doen. Wat dat betreft is de vergelijking met Frank de Boer inderdaad treffend. Die hield ook vast aan zijn ideeën terwijl zijn spelers dat (nog) niet aankonden.

Ik zou met een blok van martinez en eriksen spelen. En malacia basis. Het kan nu toch niet slechter..

Het was toch echt niet het bestuur zijn idee om Martinez te halen.

Dit heeft niks te maken met de kwaliteit van de selectie. Met dit spelersmateriaal hoor je gewoon te winnen van Brighton en Brentford. Dit is puur instelling en mentaliteit. Als je kijkt naar hoeveel de spelers van Brentford hebben gelopen die hebben keihard gewerkt en wilden er echt voor gaan. United straalde uit dat ze er echt geen zin in hadden. Dan kun je wel 11 betere spelers opstellen als dat niet verbeterd dan wordt het ook met die kwaliteitsspelers niks. United had nu 6 punten moeten hebben en ja volgende week tegen Liverpool kan je er kansloos af gaan dan

Welke kwaliteitsspelers wil hij nog halen dan? Die gaan nu wel drie keer nadenken voordat ze naar united gaan en we blijven er niet al te veel meer over. Competities zijn begonnen en de meeste zitten goed waar ze zitten. Wat je nu nog kan krijgen zijn paniek aankopen voor veel te veel geld. En eigenlijk heeft hij genoeg kwaliteit behalve achterin.

En dan moet je de volgende wedstrijd tegen Liverpool. Wel een mooie kans om deze schande weg te spoelen. Denk dat Malacia wel een basisplaats heeft verdiend. Die viel tenminste in met wat energie. De rest allemaal plichtmatig en zwak. Begrijp nog steeds niet net als de rest van de wereld wat ETH toch in die Maguire ziet. En welke kwaliteitsspeler wil nu nog naar Man Utd? Voor een giga salaris en net niet spelers… en die hebben ze al genoeg

Ik snap Ten Hag absoluut niet. Hij kiest er zelf voor om, met alle respect, spelers te halen die het weliswaar hebben laten zien in de Nederlandse competitie, maar toch nog niet goed genoeg voor dit niveau zijn? Je hebt geld zat, haal dan ook kwaliteitsspelers. Een Koulibay ipv een Martinez, om maar een voorbeeld te geven.

14 augustus 2022 om 14:51

Exact, Ten Hag zijn transfertargets zijn een even groot probleem. Martinez, Malacia, Rabiot, Arnautovic, De Jong, Antony noem maar op. Daarmee wordt je geen kampioen. Top 6 met beetje geluk.

Maguire, Bailly, Lindelöf, Dalot, Jones, Diallo, Shaw, Fred, Elanga, McTominay, Chong, Van de Beek, Shoretire, Mengi, Tuanzebe, Williams, Garner, Pellistri, Wann Bissaka.
19 spelers die al niet eens aan de bak zouden komen bij de subtop.
Wat een waardeloze selectie. Wat nog erger is, naast deze 19 spelers heb je nog een lijst aan spelers die niet presteren of niet meer kunnen presteren.
Denk aan Martial, Rashford, Greenwood, De Gea. Wat blijft er over dan?
Wat een nachtmerrie en niet eens een degelijke spits in de selectie. Bye Bye United.

14 augustus 2022 om 10:13

Wat dacht je van het centrum? De ene is natuurlijk veel te slecht, terwijl de andere verdediger 175 cm (!) Is. Dan kom je letterlijk te kort voor de Engelse competitie, dus snap die hype in die zin ook wat minder aangaande Martinez. Prima verdediger in Nederland, maar in Engeland gaat hij het niet redden.

14 augustus 2022 om 12:53

Ook in Nederland was het geen topper. Madueke speelde hem zoek en op snelheid werd hij vaak geklopt. Ten Hag zou beter moeten weten, zeker voor het bedrag waarmee hij gehaald is.

Stop als eerste eens met die Maguire op te stellen. Het is toch bizar dat elke trainer die man op blijft stellen?

14 augustus 2022 om 11:19

Op de bank heb je Varane, daar word je ook niet vrolijk van.

Toevallig sprak ik een Twente fan , die verwacht dat Erik binnen de kortste keren op straat staat,en
daarna een sabattical neemt.
Ron Jans had aangegeven nog èèn seizoen bij Twente te blijven met Jan Streuer , of dat zo is moeten we dus nog afwachten.
En daarna wordt Erik de trainer van Twente ,was zijn logica.
Zo slecht nog niet bedacht , ik was er nog niet opgekomen.........

Helaas meneer Eric; je haalt de herfst nog niet eens. Frank de Boer nummer 2

Brentford heeft idd betere spelers dan Man U ….. pannenkoek

2e wedstrijd van het seizoen en Ten Hag praat nu al als een trainer die bij zijn volgende nederlaag ontslagen wordt.

Hij komt er 2 wedstrijden in het lopende seizoen achter dat hij kwaliteitsspelers nodig heeft?

Dit wordt een heel kort huwelijk. En ik snap ook steeds beter dat Ronaldo tijdens de zomerstop weg wilde. Hier valt geen eer te behalen en die jongen wil zijn carrière leuk afsluiten.

Hij vergeet er bij te zeggen: en een topcoach. Dus hij gaat mee naar de uitgang, deze overschatte trainer.

Ten Hag zegt dat het weer een rol gespeeld heeft met het verlies.Waar haalt hij deze wijsheid vandaan? Kijk eens naar andere clubs die 3 wedstrijden moeten spelen in een week.Ook met hitte!!! Een flauwe beredenering van hem. Had in Nederland moeten blijven . Van Gaal had hem gewaarschuwd maar een eigenwijze tukker zal het blijven. Succes tot Kerst Eric

Ik denk dat Ten Hag gisteren een krachtig signaal naar het bestuur heeft afgegeven dat het transferbeleid echt beter moet en een topclub onwaardig is. Alleen spelers als Eriksen, Martinez en Malacia aantrekken is bij lange na niet genoeg om het tij te keren. Ik begrijp nu trouwens wel de interesse in Antony, want die Sancho is net als Maguire zo dramatisch slecht.

14 augustus 2022 om 12:09

Eriksen is helaas een beetje op en zowel Martinez als Malacia hebben op dit moment het niveau niet, waarbij ik Malacia op termijn de hogere kans van slagen toedicht. Een CV van 175 cm (Martinez) kan gewoon niet in de Engelse competitie.

14 augustus 2022 om 14:49

Ten Hag haalt zelf gewoon Martinez en Malacia voor 75 miljoen... Frenkie en Antony zouden ook nog eens 150 miljoen moeten gaan kosten. Geef je 225 miljoen uit en heb je maar 1 directe versterking hahaha. Ten Hag maakt de fout die zovele trainers maken, alle spelers van zn oude club/competitie halen. Ga eens voor echte kwaliteit man.

En een kwaliteitstrainer!!

Ben ik de enige die mij altijd dood ergert aan dergelijke interviews met ten Hag zoals bij dit artikel? Het is gewoon lachwekkend hoe hij praat en hoe slecht zijn Engels is. Altijd gebruikt hij het Nederlandse woordje 'he?'. Dat moet je gewoon afleren man.. als ik in Engeland zou gaan wonen en werken dan had ik mij per direct knetterhard ingezet om de taal nog machtiger te worden en ook (lokale)woorden en zinnen te leren. Dit is gewoon een lachertje.. hoe die mijn zich manifesteert in interviews. Totaal niet serieus te nemen als je het mij vraagt!!

14 augustus 2022 om 12:34

Precies, had lekker in zijn vertrouwde omgeving moeten blijven. Niks van een charisma of wat dan ook.

14 augustus 2022 om 14:16

Ja, jij bent de enige. Lekker belangrijk gast, jij voegt inhoudelijks niks toe.

De meesten zeiden nog ga niet naar Man utd. Maar ja it's all about the money.

Whahah lekker makkelijk dit, en dan terwijl Malacia en Martinez zijn gehaald...
Niet voor niets dat Martinez al gewissel moest worden.
Daarnaast is Eriksen ook niet meer de speler die hij was.

Andere namen die met United in verband worden gebracht zijn ook niet bepaald kwaliteitsspelers, maar ook allemaal net niet of moeten nog alles bewijzen.

Verder komt mijn "voorspelling" helemaal uit... United won paar oefenpotjes (o.a. van Liverpool) en ze werden de hemel ingeprezen (evenals Barca en Ihataren). Ik zei toen al straks verliest hij de eerste PL potten en bakt hij er meteen helemaal niets meer van en zie hier!

Utd moet volgende week 5 Liverpool spelers uit de wedstrijd schoppen. 5x rood betekent wedstrijd staken. Dan krijgt Utd slechts een reglementaire 3-0 nederlaag toegekend ipv een 6-0 7-0 vernedering.

Ten hag is net een kalkoen die haalt de kerst ook niet

Wat ik niet begrijp is, iedereen ziet dat De Gea niet meer de zelfde keeper is als 5-10 jaar geleden. Met Henderson was het ideaal geweest om een keeperswijziging door te voeren. Ten Hag besloot hem te verhuren. Kan Ten Hag straks De Gea constant de schuld geven (indirect in de media) maar Ten Hag besloot De Gea als basisspeler te behouden. Vind ik een cruciale fout van Ten Hag.

Hetzelfde geldt voor Maguire. Iedereen geeft al jaren aan dat Maguire niet goed genoeg is. Ten Hag wilt op een bepaalde manier spelen dan komt Maguire helemaal te kort. Wat doet Ten Hag? Hij houdt Maguire aanvoerder en zet hem in de basis. Dit was het moment geweest om door te selecteren als aanvoerder maar ook Maguire te laten banken. Dat heeft Ten Hag niet gedaan en vind ik fout nr 2.

Met 0 euro had je dus Henderson ipv De Gea kunnen laten spelen en Varane of eventueel Bailly ipv Maguire. Was je in mijn optiek 2 plekken beter geweest dan nu.

14 augustus 2022 om 13:36

Ironie is dat de ploeg is verzwakt tov. vorig seizoen. Pogba was wisselvallig, maar wel een speler met aanzien en had goede periodes. Eriksen is een beschadigde speler, door een triest ongeval, die bij Brentford miraculeus is hersteld maar niet meer de topspeler van Tottenham is. En hij is een te lieve jongen denk ik. Dan natuurlijk Ronaldo, die vorig seizoen goed presteerde maar sinds de zomer aan het muiten is. Een nieuwe aanvaller is tussentijds niet gehaald.

Martinez is een verslechtering tov. Varane of Bailly, en daar is dus een vermogen voor uitgekeerd. Malacia is aardig voor de toekomst, maar de ploeg moet NU presteren. Er is geen tijd daar.

Als plek 6 vorig jaar het hoogste haalbare was, en dat kwam met name door ingevingen van Ronaldo (die bijv. Arsenal over de knie legde). Dat zijn ze nu ook nog eens kwijt dus dan speel je denk ik middenmoot.

Die haalt de kerst niet

Heeft ook alleen maar rotzooi spelers? Kom op zeg, dat mag je als trainer van TOP Oss zeggen. Gewoon verkeerde keus gemaakt als trainer, is door vele gewaarschuwd. Nu uit je plaat gaan en spelers slachtofferen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren