Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Schreuder denkt nog niet aan afscheid Ihattaren: ‘Nee, nee, nee’

Laatste update:

Alfred Schreuder heeft nog altijd contact met Mohamed Ihattaren. De trainer van Ajax zegt zelfs 'goed contact' met de linkspoot te hebben. Toch kan Schreuder ook dit keer weinig kwijt over de veelbesproken situatie rondom de aanvallende middenvelder, al benadrukt de oefenmeester wel dat het hoofdstuk Ajax voor Ihattaren nog niet afgesloten is.

De situatie-Ihattaren houdt de gemoederen in Amsterdam al wekenlang bezig. De ex-PSV'er leek na een goede voorbereiding klaar te zijn voor een rentree in de Eredivisie, maar nieuws over bedreigingen en banden met criminelen deden er toe leiden dat Ihattaren lange tijd niet op De Toekomst te zien was. "Ik heb Ihattaren deze week kort gesproken via WhatsApp", stelt Schreuder vrijdag op de persconferentie. "Ik heb goed contact met die jongen. In het begin was ik heel enthousiast over hem. Dat ben ik nog steeds wel, maar we zijn nu een ander traject ingegaan. Het is afwachten, maar het staat buiten kijf dat hij een fantastische speler is." Ajax meldde op woensdag 3 augustus nog dat Ihattaren met een individueel programma de training heeft hervat.

Op maandag meldde Valentijn Driessen van De Telegraaf nog dat de leiding van de club met de technisch verantwoordelijken Gerry Hamstra, Klaas-Jan Huntelaar en Schreuder zich steeds verder van Ihattaren af keren. “Hoewel hij door de politie nergens wordt gekenmerkt als verdachte zette Ajax Ihattaren toch tijdelijk uit de selectie vanwege intimidatie en dreiging rond hem.” Ajax heeft een koopoptie van twee miljoen euro bij Juventus bedongen. Driessen verwacht echter dat Ajax op 31 december, nu er opnieuw een speler bij justitie in beeld is gekomen, ‘zo goed als zeker’ afscheid gaat nemen van Ihattaren.

Schreuder benadrukt vrijdag echter dat van een afscheid nog geen sprake van is. "Nee, nee, nee", zegt hij. "De gesprekken lopen, dat is het enige wat ik gehoord heb. Er is nog geen duidelijkheid. Ik kan er niet veel inhoudelijk over zeggen, ik weet alleen dat de gesprekken lopen. Daarbij moet ik het ook laten", besluit Schreuder. Naar verwachting komt Ajax binnenkort met een update over de rechtervleugelaanvaller.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

"er is geen duidelijkheid" ... nou dat lijkt me duidelijk genoeg. Hoe kan je nu over een van je selectiespelers "geen duidelijkheid" hebben. De gesprekken die gaande zijn, lijken mij exit-gesprekken ...

12 augustus 2022 om 16:43

Geen duidelijkheid over wanneer hij weer met de groep kan trainen, denk ik dan.

12 augustus 2022 om 17:30

Ik denk vooral dat ie geen duidelijkheid kan geven, omdat bepaalde dingen vooralsnog niet naar buiten kunnen komen.

12 augustus 2022 om 19:07

Precies dit , wat hadden ze van schoolmeester Schreuder verwacht ? : “ Ihattaren zei je ? Daar zijn we helemaal klaar mee , volgende vraag “

Ik begrijp niet wat voor gesprekken er moeten lopen. Betrokken zijn bij de mocromafia, de halve voorbereiding daardoor missen en er een beetje laconiek over doen op je eigen socials is gewoon not done voor een professioneel voetballer- het is voor een loodgieter, politicus, advocaat of terreinman net zo goed absoluut onacceptabel.

Je kan toch niet hebben dat de situatie weer wat verbetert en dat Ihattaren in Oktober weer vier wedstrijden pakt voor Jong Ajax nadat ie weer een maand gepampert moet worden met een speciaal fitnessprogramma? Om vervolgens na het WK weer een maand uit beeld te raken ofzo. Het is vernederend, je staat als Ajax-zijnde in je hemd.

Toen Ihattaren werd gehuurd met lage koopoptie dacht ik: 'Leuk! Laag risico, hoge potentiële winst!' maar je wil echt geen reputatieschade opleveren door een schooiertje van 20 die al zijn kansen pro-actief uit het raam blijft gooien?

12 augustus 2022 om 16:34

Ali Dursun is zijn zaakwaarnemer. Die is nu natuurlijk ook druk in conclaaf in Spanje over de situatie van Frenkie. Kan me voorstellen dat Ajax het ook belangrijk vind dat híj erbij betrokken is, wat de uitkomst ook moge zijn, maar dat dat op dit moment wat moeilijk is.

12 augustus 2022 om 16:38

Dursun is al een tijdje zijn zaakwaarnemer niet meer.

12 augustus 2022 om 16:44

Dan heb ik iets gemist. Had zat toch eerst bij Raiola en is vorig najaar bij Raiola vertrokken om naar Dursun te gaan. Is hij daar ook alweer weg? Want daar kan ik toch niets van terugvinden.

12 augustus 2022 om 16:49

Is ook niet waar. Een nobody heeft were zomaar iets op Twitter gegooid. Twitter is een rioolput maar mensen trappen er dagelijks in en nemen alles voor waar aan.

12 augustus 2022 om 16:39

Ernstig met je eens .... Deze jongen lijkt niet te begrijpen dat hij zich in een uiterst bevoorrechte positie bevind in tegenstelling tot die kansarme criminelen.
Stoer willen zijn of doen? Ik weet het niet, maar Mo'tje lijkt het ook niet helemaal te begrijpen...

12 augustus 2022 om 16:48

Het is gewoon erg triest dat er blijkbaar nul mensen in zijn omgeving zijn om hem te corrigeren. Zelfs zijn criminele 'vrienden' zouden hem erop kunnen wijzen dat hij zijn enige talent als volwassene momenteel, voetballen, aan het vergooien is. Wat gaat hij doen als voetballen niet lukt? Coke smokkelen met z'n bekende kop? Het is te idioot voor woorden.

12 augustus 2022 om 18:12

Denk dat er genoeg mensen zijn in zijn omgeving die het beste met hem voor hebben en hem advisere .

Uiteindelijk dient hij die stappen te zetten, uit te voeren, opvolgen van adviezen, luisteren etc. Hijzelf is de enige die deze hele soap kan veranderen en zijn carriere back on track te krijgen.. en daar ligt juist het hele probleem.

Als hij zo doorgaat wordt het een gevalletje Tanane, veel potentie, veel kwaliteit en talent, maar niet het uiterste uit zijn carriere gehaald.

Vond de uitspraak van van Hooijdonk over Tanane een gepaste versie voor hem..

Want/over gebrek aan kansen hoeft Ihitaren zeker niet klagen (geldt ook over Tanane).

12 augustus 2022 om 21:04

Dit is toch nog wel 3 x erger dan Tannane, die had gewoon overal mot met medespelers en staf, maar kwam wel opdagen, deed niks crimineels en speelde gewoon. Ook een lastige jongen, maar andere orde.

12 augustus 2022 om 16:46

Betrokken bij de maffia. Tot zover RTL BOULEVARD. ajax staat helemaal niet in zijn hemd. Ik begrijp dat je dit graag wilt, maar helaas zijn er geen feiten die dit ondersteunen.

12 augustus 2022 om 16:54

Of niet dan. Er is geen enkel bewijs, alleen een verhaaltje van onze John. Zo erg dit aan Nederland he. 'Betrokken bij de maffia', alsof hij Ridouan zijn opvolger is en via PGP berichten mensen laat koud maken, kom op zeg.

12 augustus 2022 om 16:55

Feit is dat er altijd wel iets rond die jongen speelt, dat helpt niet mee aan de beeldvorming vind je wel?

12 augustus 2022 om 16:55

Nou ja, het is natuurlijk wel een verkeerde gok. Ajax heeft sowieso even pech met criminele "akkefietjes" afgelopen jaren

12 augustus 2022 om 16:57

Ja, als uitgesproken Ajax-fan wil ik natuurlijk graag dat Ajax in haar hemd staat. Je staat als club toch voor aap als je zoveel tijd, aandacht en geld steekt in iemand die niet wil leren? John van de Heuvel mag je overigens hoger inschatten dan RTL-boulevard.

Ihattaren komt naar Ajax, ze geven hem een speciaal traject. Hij wordt weer fit, speelt bij Jong. Hij valt 1 keer in in de bekerfinale. Doet mee aan de voorbereiding, alles koek en ei. Maar half juli verdwijnt hij ineens van de aardbodem. Niet trainen, niet komen met een statement. Ondertussen zwellen geruchten aan waarbij de links met de mocromafia gewoon concreet zijn. Het begint actief schadelijk te worden voor de reputatie van Ajax en je kan niet weer hem een halfjaar fit proberen te maken voordat ie verdwijnt.

Laten we niet vergeten dat bij PSV ze hem ook al zoveel ruimte gaven als mogelijk was. Maar meneer kwam gewoon niet opdagen voor de training. Bij Sampdoria om nonsensredenen gewoon gestopt met komen opdagen. Bij Juventus krabde men zich ook achter de oren, is dit het grootste talent van Nederland? Waarom denk je dat ze hen voor een appel en een ei naar ajax lieten gaan? Anderhalf jaar huren met een optie tot koop van 2.5 miljoen voor een speler die anderhalf jaar daarvoor voor minimaal het tienvoudige werd genoemd.

Opnieuw, ik vond het een laag risico. Maar dit leidt de boel bij de club zo af en we kunnen het al niet hebben met zoveel nieuwe gezichten in de kleedkamer en Schreuder waarvan we totaal niet weten of dat goed komt.

12 augustus 2022 om 16:59

@dikgaan, enkel een 'verhaaltje'? Het is niet zo dat John vd Heuvel dit dagelijks over voetballers verzint. Die is echt niet gek om zijn reputatie op het spel te zetten voor een gevallen voetballer hoor. Je hebt alleen in de Eredivisie al 18 teams met laten we zeggen 26 selectiespelers, dat zijn 468 spelers. Daarbinnen heb je wel eens rotte appels (promes, Vloet) maar Ihattaren is hiervan 0,21%. Dat is best uitzonderlijk te noemen.

Wat jij doet is overigens meteen het andere uiterste stellen alsof hij hoogstpersoonlijk de commando's voor de moorden via zijn PGP heeft gegeven, je kan ook op andere manieren betrokken zijn weet je wel?

12 augustus 2022 om 17:06

Prima dat dit jouw mening is Woenselaar, dat respecteer ik zeker. Ik ga in ieder geval nooit maar dan ook nooit mensen al beschuldigen van ernstige aantijgingen zoals 'betrokken bij de maffia' als er niks, maar dan ook niks bewezen is. Ik wil niet zo zijn en zal daar nooit aan mee doen.

12 augustus 2022 om 17:10

@dikgaan - Het is echter al bewezen. Hij is gezien in de gevangenis, op bezoek bij een zware crimineel (betrokken bij die maffia). Dat wil niet zeggen dat ze vrienden zijn, maar betrokken is hij.

12 augustus 2022 om 17:10

Het is niet zomaar een mening beste woensel winkelcentrum, het is van een betrouwbare bron die met zijn neus dicht op de mocromafia zit en daar zijn leven voor riskeert dagelijks. Van den Heuvel levert het vooral risico's op losjes te zitten speculeren.

We gaan het zien, maar dan moet het duidelijk worden wat er wel speelt rondom Ihattaren.

12 augustus 2022 om 17:18

Hij schuurde tegen bepaalde leden van de Mocro Mafia aan is wat anders als betrokken zijn bij de Mocro maffia..

Neemt niet weg dat ik het een beetje een gãªnante vertoning vindt heel dat gedoe elke keer met mr Ihattaren, voetballen kan hij alleen het karakter wat hoort bij een topsporter ontbreekt volledig.

12 augustus 2022 om 17:19

@Sirius ik denk slim even je bronnen bij langs te gaan. Bewezen? Door wie? John zegt inderdaad dat het 'schijnt' dat hij gezien is in de gevangenis en voegt daar nota bene nog aan toe dat hij ' geen idee had wat hij daar nou eigenlijk deed'. Ik bedoel met bewezen in de rechtbank, dat hij betrokken is bij de maffia. Dat is bewezen. Wellicht zit een neef van hem wel vast en ging hij hem bezoeken, is dat erg? Of is Memphis nu ook een vuile crimineel omdat die z'n broer bezoekt in een TBS gevangenis? Omdat John het zegt is het niet bewezen.

12 augustus 2022 om 17:39

Het gaat er toch helemaal niet om dat Ihattarren zelf crimineel is, maar gewoon dat ie niet bezig is met voetbal, niet fit is en zich niet gedraagt als iemand die bezig is met topsport. Ik geloof niet dat wie dan ook suggereert dat ie zelf crimineel is. John vd Heuvel ook niet.

12 augustus 2022 om 20:51

Als er niks was, waarom speelt en traint hij dan niet? Mooi die mensen die kop in het zand steken en niks willen aannemen. Maar dat er nu iets goed mis is, is duidelijk.

12 augustus 2022 om 20:32

Je hebt helemaal gelijk, maar het blijft een ruwe diamant (die hoogstwaarschijnlijk altijd ruw blijft) en het kwartje kan theoretisch nog vallen. Dat weten clubs zoals Juventus en Ajax en daardoor krijg je dit soort kromme constructies waarin de club eigenlijk al lang afscheid wil nemen - reken maar dat Huntelaar en co hem intern als een ongelooflijke droeftoeter bestempelen - maar toch bang is dat het daardoor eventueel een jackpot misloopt.

12 augustus 2022 om 22:37

@bongiorno

Grote kans dat je gewoon gelijk hebt. Maar wij weten nog steeds maar kleine stukjes van wat er speelt. Dat het allemaal niet positief is, dat is helder. Maar de mensen bij Ajax en rond Ihattaren weten wat er echt speelt. Als het zo erg is als wij allemaal denken, dan zal Ajax vast afscheid van hem nemen. Blijkbaar is er dus iets waardoor ze nog niet zo ver zijn. En wij weten niet wat dat is.

12 augustus 2022 om 23:26

Je hebt ook gelijk, maar het is natuurlijk niet normaal als je op je 20e, en begonnen als prof op je 17e, eigenlijk bij elkaar slechts een jaar af en aan hebt gespeeld. Je kan dan ook je conclusies trekken na zoveel pogingen.

13 augustus 2022 om 10:26

Dat is zeker niet normaal. Ik denk ook dat hij een geval apart is wat dat betreft, en dat daarom ook de aandacht zo groot is. Wij zijn gewend dat voetballers gewoon voetballen en dat ze transfers maken enzo. Niet dat ze er zo bij zitten.

Bij iedere andere voetballer met minder talent had geen club op dit niveau zijn vingers eraan gebrand. Kortom, uniek geval.

Achteraf gezien had hij misschien toch beter naar Utrecht kunnen gaan. Voor Ihattaren zelf was het beter geweest om in wat rustiger vaarwater terecht te komen, bij Ajax ligt hij toch veel meer onder een vergrootglas.

12 augustus 2022 om 16:39

Als hij bij Utrecht zou spelen was de kans net zo groot dat hij met die criminelen in aanraking zou komen. Denk dat ze dit bij Ajax intern toch beter aanpakken.

12 augustus 2022 om 16:40

Enigszins eens. Maar de dingen die nu naar boven komen bij hem qua betrokkenheid etc. komen bij elke club wel onder een vergrootglas. Kijkende naar zijn verleden en acties bij psv/sampdoria

12 augustus 2022 om 16:58

Dan had Utrecht zeer waarschijnlijk met dit gedoe te maken gehad. Door de omvang van de club denk ik dat zoiets voor Ajax toch iets makkelijker aan te pakken is (ondanks de media-aandacht) dan voor FC Utrecht. Daar moet je als (provincie)club ver uit de buurt van blijven. Deze geruchten zijn er niet omdat hij bij Ajax voetbalt, maar omdat er al dan niet connecties zijn tussen de speler in kwestie en het criminele circuit. Overigens ook respect hoe Ajax hiermee omgaat. Dat mag ook zeker gezegd worden.

12 augustus 2022 om 17:48

Als je contact onderhoudt met de mocromaffia maakt het geen drol uit bij welke club je gaat spelen. Die jongen verspeelt kans na kans. Bizar hoe hij hiermee om is gegaan. Hij had zoveel krediet bij mij, ik verdedigde hem altijd fel als mensen hem afschreven, maar hier valt niet meer tegenop te lullen.

Tja, je hoopt dat het kwartje bij die jongen een keer gaat vallen maar dat is eigenlijk een beetje tegen beter weten in. Ik vind Ihattaren eigenlijk best een sympathieke jongen maar hij gooit steeds zijn eigen ruiten in, ik zou het jammer vinden als zijn talent verloren gaat.

12 augustus 2022 om 18:22

Ik zeg geen risico meer nemen. Hij heeft zn kansen gehad. We hebben hem niet nodig, hij zoekt het maar in Italie uit.

12 augustus 2022 om 18:48

Ik ben eerlijk gezegd ook wel blij dat hij niet meer bij PSV speelt, zorgt binnen een spelersgroep toch voor onrust..

Tja, als trainer kun je weinig met dit soort vragen. Aan de hand van wat Ajax zal gaan doen en wat we de komende maanden te horen gaan krijgen, kunnen we wel conclusies trekken over Ihattaren. Dit is toch wel het moment waarop we gaan zien hoe z'n toekomst eruit zal zien. Gaat dit mis, dan is die jongen wel klaar, denk ik. Dan maakt het niet meer uit hoe fit je bent of hoeveel talent je hebt. Geen enkele relevante club met fatsoen laat zich in met iemand die problemen moedwillig opzoekt. De tijd van excuses en/of afreageren zijn voorbij.

Heel Nederland al weken in de ban van Mo met allemaal sensatie verhalen en veel verzonnen verhalen die vooral op bepaalde fora van andere clubs zonder enige bron gedeeld worden.....want ja die willen graag dat er iets mis is. Ondertussen weten de mensen helemaal geen details maar blijven ze hem maar de schuld overal van geven op basis van wat verhalen die rouleren.

Mo zelf zit ondertussen lekker te genieten van zn vriendinnetje was gister weer te zien op zijn insta. Hele knappe meid trouwens. Heeft ie goed gedaan.

12 augustus 2022 om 16:47

Dat jij iemand volgt op zijn sociaal media, zegt genoeg over jou.. mensen plaatsen alleen leuke dingen op SM, of dacht dat je dat hij ging posten hoe zwaar hij het heeft (wat best mogelijk is want hij voetbalt al jaaaaren niet meer) speaking about zijn vriendin,!k vind zijn vriendin maar een 13 in een dozijn chick.. niks bijzonders

12 augustus 2022 om 16:53



Ik volg helemaal niemand. Ik heb namelijk geen sociale media. Social media is een rioolput namelijk. Maar ik heb ook vrienden namelijk. Sommige mensen hebben vrienden weet je en die vrienden laten wel eens wat zien. Heb jij vrienden? Dan zal je dat ook wel eens mee gemaakt hebben. Toch? Dus oordelen dat het iets zegt over mij.....gewoon ff niet doen aub. Dank u. Fijne dag

PS: Iemand een knappe meid vinden is persoonlijk. De een vindt het mooi, de ander vindt het lelijk. Das mooi he?

12 augustus 2022 om 16:56

Is het zelfde meisje die na een paar maanden met aboukhlal verloofd was. En nu is ze met Ihatarren

12 augustus 2022 om 17:00

Wees blij dat je die onzin niet volgt, je wist alle details te vertellen dat je het zag op zijn insta, tja vraag het 100 mensen en 100 mensen gaan zeggen en denken dat je hem volgt op SM.. geen woord Chinees tussen hoe jij het zei, ja ik vind t niks bijzonders, ze doen een duck face of fillers in hun lippen (grootste afknapper trouwens, maar dat ter zijde)en mensen vinden et gelijk knap..

12 augustus 2022 om 17:12

Ieder zn smaak he. Die duck faces die ze trekken daar gruwel ik ook wel van hoor. Dat is gewoon niet mooi. Gewoon afleren die hap.

12 augustus 2022 om 17:22

@32candela
"Wees blij dat je die onzin niet volgt, je wist alle details te vertellen dat je het zag op zijn insta, tja vraag het 100 mensen en 100 mensen gaan zeggen en denken dat je hem volgt op SM.. geen woord Chinees tussen hoe jij het zei,.."
Ik lees nergens in Soccerfan_1 dat hij het zelf had gezien maar dat het op zijn insta was verschenen. Kan toch ook zijn dat iemand anders die Ihattaren wel volgt het gewoonweg vertelde aan Soccerfan_1?

12 augustus 2022 om 18:11

Hij is er dom genoeg voor om dat te doen. Al zijn potentiele intelligentie zit in zijn voeten, niet in zijn hoofd

12 augustus 2022 om 16:53

Nou ja, het komt toch echt van John van den Heuvel en laat dat nou 1 van de beste misdaadjournalisten van Nederland zijn. Het spreekt allemaal niet in het voordeel van die jongen, maar laten we het eerst maar afwachten. Wat we wel kunnen stellen is dat een misdaadjournalist van dat kaliber ook daadwerkelijk bronnenonderzoek doet voor hij iets de wereld in slingert. Bovendien is Ihattaren gespot in de gevangenis, op bezoek bij een zware crimineel. Zoiets kan nuance behoeven, maar in zo'n situatie heb ik me in ieder geval nog nooit gemanoeuvreerd.

12 augustus 2022 om 17:03

Ja goed man, lekker genieten, het seizoen begint toch nog lang niet. Niemand op fora van andere clubs boeit die gozer, hij speelt toch nooit. Oh,en voetbalzone is ook social media. Awkward.

12 augustus 2022 om 17:05

Kan het misschien zijn dat, afgaande op vrij serieuze berichtgeving in de media, Ihattaren zelf de aanleiding geeft voor alle speculaties rondom zijn persoon? Op een gegeven moment is het pamperen over. Bijna iedere club heeft geprobeerd hem met de juiste begeleiding weer gewoon mee te laten doen, maar telkens is de persoon zelf die met allerlei gekkigheid de deur weer op slot gooit, of op een kier. En gaan we in Nederland alleen maar heel veel energie steken in een onwillig persoon, of gaan we dat bij ieder ander persoon ook doen? Ik denk van niet. En als er ook maar half waar is van wat ik lees omtrent zijn handel en wandel, zeg ik: kappen met die jongen. Hij kan vreselijk goed voetballen als hij zin heeft, maar het is bij hem gewoon weer wachten op een volgend vervelend incident. Dus goedpraten helpt niet. Denk je werkelijk dat b.v. PSV er ook niet alles aan heeft gedaan om hem op het rechte spoor te houden? Of nu Ajax? Zou het dan toch aan meneertje zelf kunnen liggen? De vraag stellen is deze beantwoorden....

12 augustus 2022 om 17:45

"ondertussen weten de mensen helemaal geen details"

Dat is het 'm nou juist. Een speler van Ajax is niet geblesseerd, maar traint al weken niet meer. Lijkt me logisch dat er dan vragen komen en dat mensen willen weten hoe het zit. Zeker de Ajax-supporters, want die betalen uiteindelijk wel zijn salaris.

13 augustus 2022 om 10:06

Persoonlijk had ik liever gehad dat hij Fortuna helemaal dronken gespeeld had ipv tijd spenderen op Insta, maar prima.

Anders plaats even een bericht over Ihattaren. Ik ben een Ajacied, maar de hoeveelheid berichten die er over een talentjes worden geschreven is niet normaal. Die gozer heeft een handvol goede wedstrijden gespeeld, voor de rest alleen maar gezeik veroorzaakt. Bij PSV, in Italië en nu weer bij Ajax. Trap hem van de toekomst af en besteed je aandacht aan spelers die er wel voor willen gaan. Iedereen maar zeiken op PSV in het verleden maar het is gewoon een vervelend ventje.

12 augustus 2022 om 17:25

@Nation23
"...alleen maar gezeik veroorzaakt. Bij PSV, in Italië en nu weer bij Ajax."
Welk gezeik heeft hij bij Ajax veroorzaakt? Hij was niet beschikbaar maar ik heb vanuit Ajax niet gehoord dat ze hem een lastpost vinden. En let wel: Ihattaren wordt alleen maar gehuurd momenteel van Juventus dus Ajax kan relatief makkelijk van hem af.

12 augustus 2022 om 17:44

Gezeik is misschien het verkeerde woord, maar je kan toch niet zeggen dat het momenteel lekker loopt met hem. Wat ik oprecht jammer vindt.

Was al sceptisch over de aankoop van deze speler. De media houdt een vergrootglas op ‘m en heeft er een doelwit van gemaakt. Dat zorgt voor veel onrust binnen de selectie en de club. Ook Ajax is niet heilig en kan ‘probleemjongeren’ niet terug op het rechte pad krijgen. Die motivatie moet voor 90% uit hemzelf komen. Hij heeft weliswaar veel meegemaakt, maar hij had daar hulp voor moeten krijgen en dit met beide handen aan moeten pakken. Nu is het te laat en wordt hij verdacht van betrokkenheid bij een criminele organisatie. Zonde, maar het lijkt mij een duidelijke exit.

12 augustus 2022 om 17:29

@TimShady
Ihattaren is niet aangekocht alleen gehuurd.

"Dat zorgt voor veel onrust binnen de selectie en de club."
Ik heb zelf niets gemerkt van enige onrust maar vertel.

"Ook Ajax is niet heilig en kan ‘probleemjongeren’ niet terug op het rechte pad krijgen."
Op enkele trollen na zal niemand beweren Ajax wel even probleemjongeren terug op het rechte pad krijgt. Overigens is Ihattaren dan ooit op het rechte pad geweest aangezien er telkens door VZ leden wordt gemeld dat dit soort taferelen al speelden bij zijn vorige clubs.

13 augustus 2022 om 09:50

Klopt. Hij is gehuurd, ‘aangetrokken’ was de juiste term geweest. Vind het verder niet zo relevant voor mijn verhaal, want hij draagt uiteindelijk een Ajax tenue op dit moment.Je kunt je voorstellen dat als een teamgenoot verdacht wordt van iets, teamgenoten en medewerkers binnen de club vragen daarover hebben. De media ook en zit er continu bovenop en vraagt constant naar hem, plaatst hem in negatieve zin op socials en dat heeft een negatieve invloed op het imago van Ajax (zeker na akkefietjes Promes en Overmars). Het kan niet zo zijn dat Ajax een club wordt waar potentiële criminelen floreren en hen het hand boven het hoofd wordt gehouden. Dus daar moet je uiteindelijk iets mee. Velen binnen Ajax dachten wel ‘even’ aan PSV te kunnen laten zien hoe je met jonge talenten moet omgaan. Tot nu toe heeft er alle schijn van dat óók Ajax dit niet kan waarmaken. Misschien is hij nooit op het rechte pad geweest inderdaad, maar dan had Ajax dat moeten doorzien en nooit met deze speler in zee moeten gaan.

12 augustus 2022 om 18:39

De verhalen gaan dat hij de hulp wel aangeboden heeft gekregen maar dat hij daar zelf niets mee gedaan heeft.

we gaan het zien, de tijd zal ons leren.
tot nu toe loopt het allemaal rommelig, hoe dat komt weten alleen de personen die daar bij betrokken zijn zelf.

Koopje is niet altijd wat het lijkt .....
Professioneel kunnen we het niet noemen. Misschien een baantje in de criminaliteit een optie Zoveel klasse kunnen hebben en zo te grabbel gooien is ook een gave

Hij was toch fit en er klaar voor een maand geleden?
Dat is dus niet waar.
Toch apart dat er altijd wat speelt rondom zijn persoon.
Je kan het geen toeval meer noemen.

Er zijn 2 opties volgens mij:
- direct afscheid nemen, hij heeft kansen genoeg gehad
- sterk begeleiden en afspraken maken met boete clausules.

Denk echter dat optie 1 de beste is, wie niet horen wilt moet voelen.
hij heeft zichzelf de grond in geboord.

Het lullige is dat de nieuwe trainer(schreuder) met deze snuiter opgescheept, ik kan me voorstellen dat de trainer wel urgentere dingen aan zijn hoofd heeft.
Ten Hag is voor n groot gedeelte verantwoordelijk voor dat Ajax nu met deze pseudo talent zit opgescheept die ook nog eens publicitair ook nog een hoop rotzooi meebrengt. Geen enkele betaald voetbalclub zit op zulk soort publiciteit te wachten want het gaat niet eeens over voetbal.
Ik ben zelf fanatiek Ajacied maar dit is Ajax zijn eigen schuld er had vanuit het management tegen Ten Hag gezegd moeten worden: ‘laat hem maar naar Utrecht gaan we volgen intensief zijn ontwikkeling’ maar nee we moeten Utrecht voor zijn en zetten n traject voor em op alsof Ajax dringend behoefte aaan hem had. Ik heb niks met PSV maar ze zijn daar niet achterlijk.
Ik vond het in januari al n zeeer bedenkelijk keuze om dit probleemgeval binnen te halen, maar Ten Hag kan goed met moeilijk jongens omgaan werd er geroepen, als Ajax een Mentrum kliniek is. Een trainer is n passant blijkt waar eens, Schreuder, de technische staf en het management zit met deze hoofdpijn knul in zijn maag.

Wat je als Ajax zijnde ook doet, het zal aan meneer Ihattaren zelf liggen of het gaat werken. Sowieso wordt dat voor hem een hele kluif, aangezien hij in elk stadion wel wat ‘ludieks’ kan verwachten. Hoe gaat hij daarmee om?



Ik vraag mij bij Ihattaren oprecht af waar het bij hem mis is gegaan.
Ik keek gisteren een aflevering van Andy in de auto met ihattaren, en ik zag daar een grappige en aardige gozer die gewoon nog met jongens uit de buurt op pleintjes en in de zaal voetbalt.
Mensen uit zijn wijk die ik heb gesproken omschrijven hem ook als heel aardig en goed voor zijn familie.
Het plezier voor het spelletje zal er zeker zijn, en ik denk dan ook niet dat hij moedwillig zijn carriere op zeep wilt helpen.... maar waar gaat het mis?
Hoe hij in de media wordt gepresenteerd komt hij over als een heel ander persoon. “niet alles wat er in de media wordt gezegd zal waar zijn... maar waar rook is, is vuur.

Niet afscheid nemen, maar vasthouden. Wat heeft die jongen fou gedaan?, moet ie voor de politie verschijnen en voor welke overtreding ?

13 augustus 2022 om 01:06

We hebben in Nederland te maken een nieuwe wetgeving met betrekking tot het verstrekken van persoonlijke gegevens. Je kunt Ajax hierin geen verwijt maken. We kunnen met zijn allen speculeren over hoe en wat maar feitelijk weten we niks van de hele situatie. Natuurlijk heb ik ook mijn bedenkingen, maar zonder feiten kan en wil ik hem niet veroordelen. Geef deze jongen een kans.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren