Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

NEC sluit Cillessen na twaalf jaar weer terug in de armen: ‘Hij is thuis’

Laatste update:

Jasper Cillessen keert definitief terug bij NEC. De 63-voudig international komt over van Valencia en tekende donderdag een contract van drie seizoenen in De Goffert. De Nijmegenaren betalen naar verluidt ongeveer één miljoen euro voor de 33-jarige doelman. "Jasper Cillessen is thuis", zo valt er op de clubsite van NEC te lezen.

“Ik ben ontzettend blij om thuis te zijn”, vertelt Cillessen in een eerste reactie. “De afgelopen tien jaar heb ik prachtige avonturen beleefd en om dan nu terug te keren in Nijmegen is voor mij de kers op de taart. Maar ik ben nog niet klaar. NEC is bezig aan een mooi project en daar wil ik graag onderdeel van zijn. Met mijn ervaring denk en hoop ik iets toe te kunnen voegen aan de selectie. Het kan voor mij niet snel genoeg beginnen.”

“Jasper is een doelman met exceptionele kwaliteiten, de beste van Nederland. Als je als NEC zo’n doelman kan binnenhalen moet je nooit twijfelen”, zegt technisch directeur Ted van Leeuwen. “Wij waren niet op zoek naar een doelman, maar de doelman vond ons. Mattijs Branderhorst heeft het uitstekend gedaan voor NEC en heeft meer punten voor ons gepakt dan verloren, maar dit was een buitenkans. De wetten van topsport. We zijn blij dat Jasper terug is waar het voor hem begon: NEC.”

De transfer van Cillessen naar zijn jeugdliefde werd in gevaar gebracht door Valencia, dat weigerde om een bedrag over te maken waar de goalie nog recht op had. Na enkele dagen van onderhandelen is er een 'compromis' gesloten, zo meldde De Gelderlander zondagavond. Valencia creëert met het vertrek van grootverdiener Cillessen ruimte in zijn salarishuis en beschouwde de voormalig Ajacied toch al niet meer als eerste doelman.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Heel goed gedaan van NEC, alleen een beetje klote voor die Brandenhorst dat een prima keeper is. Is er nog een ED club die een betrouwbare sluitpost zoekt? Neem aan de NEC wel een beetje loyaal zou zijn en niet de hoofdprijs zal vragen.

8 augustus 2022 om 10:32

Ajax!! 🤣

8 augustus 2022 om 10:32

Brandenhordt heeft zelf gister aangegeven opzich ni wel weg te willen mits die ergens 1e keeper kan worden hopelijk werkt nec mee, maar aan andere kant cillessen moet eerst maar is fit blijven

8 augustus 2022 om 10:32

Vitesse heeft nog altijd een keepersprobleem is gisteren wel gebleken. Zou ik wel een lollige stap voor Branderhorst vinden

8 augustus 2022 om 10:34

Ik gun it hem wel gewoon ergens lekker 1e keeper en als dat vitesse is wens ik hem alle succes

8 augustus 2022 om 10:36

Die speelde echt belachelijk slecht ja

8 augustus 2022 om 10:36

Ook lekker, is de enige en beste optie Vitesse... En dat als NEC man. Ik vond Branderhorst trouwens een meer dan prima keeper bij NEC, maar begrijp best dat ze deze kans niet laten liggen daar. Zou voor Feyenoord niet eens een gekke stand in zijn voor Bijlow.

8 augustus 2022 om 10:52

Maar de vraag is of hij stand-in wil zijn. Als je dan bij een Vitesse of misschien wel AZ jezelf in de basis kan spelen, lijkt me dat een slimmere keuze. Daarna nog altijd de mogelijkheid om een stap te maken.

8 augustus 2022 om 11:55

Hij heeft gister zelf gezegd ik ga alleen weg als ik ergens 1e keeper kan worden en anders blijft ie lekker bij nec

8 augustus 2022 om 15:57

Mattijs Branderhorst is 10 klassen beter als onze krokettenvanger Schubert en clown Houwen. Gelijk doorschakelen graag. Halen deze fantastische keeper. Ik ga al ruim 40 jaar naar Vitesse, maar zo’n komisch duo als keepers heb ik nog nooit mogen zien bij ons in de goal. Zelfs Harry Schellekens (ex en oud nec/Vitesse beetje traag en geen topper) zie ik nog liever.

8 augustus 2022 om 10:37

"is er nog een ED club die een betrouwbare sluitpost zoekt? "

Ajax!

Wel erg knappe prestatie van NEC. Mogelijk Oranje international op het WK straks.

Wat zijn eigenlijk de ambities van NEC? Benieuwd naar het project en wat zij willen bereiken. Stabiele middenmoter of linkerrijtje. Of Europees halen.

8 augustus 2022 om 10:54

Naar buiten toe is de doelstelling handhaving, zeker gezien het feit dat promovendi het in het tweede jaar vaak zwaarder hebben. Ik denk echter dat men intern hoger mikt, want spelers zoals Cillessen, Schone en Tannane komen natuurlijk niet om tegen degradatie te spelen. Moet er trouwens wel heel snel een goede spits bij.

8 augustus 2022 om 11:00

@adro

Ik zou hem graag als tweede keeper zien bij Feyenoord ivm de blessuregevoeligheid van Bijlow, maar ik denk niet dat hij daar per se op zit te wachten.

8 augustus 2022 om 11:04

Dan kan hij net zo goed blijven zitten bij NEC. Jasper is ook nooit een seizoen helemaal fit. Ben benieuw hoe we het dit jaar gaan doen met Marciano.

8 augustus 2022 om 11:36

Ja want nec en feyenoord zijn wel zelfde soort clubs…..

8 augustus 2022 om 12:12

Als je puur kijkt naar speeltijd heb ik het over. Zelf ben ik ook voor Feyenoord en misschien kan hij er dan een hoger salaris uithalen. Maar ik denk dat hij gewoon wil spelen.

8 augustus 2022 om 11:05

Knappe prestatie van NEC en ook dat deze jongen nu al terug wil. Ik snap niet dat deze jongen een seizoen of 2 bij Ajax onder de lat gaat staan met het oog op t WK als je dan toch in Nederland wilt spelen. Hierin slaapt Ajax behoorlijk want mocht die Pasveer geblesseerd raken heb je echt een koekebakker op t doel staan.

8 augustus 2022 om 11:51

Hier in Arnhem kunnen wel eentje gebruiken die NIET elke wedstrijd een paar ketsers heeft

8 augustus 2022 om 15:36

Brandenhorst is een aardige keeper en ik begrijp dat hij wat teleurgesteld is door de komst van een international als concurrent; maar zijn reactie is ook topsportonwaardig toch? Hij is boos omdat ze iemand halen die misschien beter is? Hij speekt niet bij de plaatselijke fc in zaterdag 1 toch?

Mentaal mag je wat meer weerbaarheid verwachten als sluitpost, zeker in de top. Ik denk niet dat hij zichzelf een dienst heeft bewezen met zijn interview.

Vind het geen verassing hoor. Heb er al 5 artikelen over gelezen.

8 augustus 2022 om 10:38

Zelfs na 10 artikelen blijft het een verrasing. Oranje international gaat van grote club naar Valencia.
PSV had nog interesse, wordt jaarlijks nog gelinkt aan Ajax. En sowieso zou hij bij heel veel clubs tussen NEC en Valancia in Europ terecht kunnen.

8 augustus 2022 om 10:54

Die PSV-interesse is wel al van "lang" geleden, voordat ze Benitez gehaald hebben. En denk dat NEC ook nooit kans gemaakt had, als hij er niet vandaan kwam. Wat de transfer dus extra mooi maakt, zoals een Robben bij Groningen destijds, echte clubliefde. Nu fit blijven en veel spelen, al denk ik niet dat hij alsnog meegaat naar het WK.

8 augustus 2022 om 10:52

Jaja het is wat he, lijkt bijna alsof het om Ajax gaat zoveel artikelen.

8 augustus 2022 om 11:42

@ eredivisieAjax... keer wat anders dan 10x ihattaren

Toffe transfer. Ze zeiden het al gisteren bij Studio Voetbal, maar dit lijkt me wel echt uit clubliefde. Of Marcel Boekhoorn moet hem uit eigen zak wat geld toeschuiven, of heel veel HEMA rookworsten (of is ie daar alweer weg?). Ik heb vrij weinig met Cillessen (ik weet niet eens hoe je z'n naam schrijft), maar wel leuk, een keeper van naam. Ook wel lullig voor de gozer die er nu instaat.

8 augustus 2022 om 10:32

Je hebt het goed geschreven, volgensmij ben je wel fan Migi

8 augustus 2022 om 11:13


Ik twijfel altijd tussen Cillissen, Cilessen

8 augustus 2022 om 11:33

Laten we het houden op Jappie

8 augustus 2022 om 10:33

Leuke keeper van naam waar je de naam niet van kan schrijven

Ot: prima transfer voor NEC. Wel heel lullig voor de huidige eerste doelman die prima staat te keepen. Maar die zal vast wel begrijpen dat dit een kans is die NEC niet kan laten lopen.

8 augustus 2022 om 10:50

Haha Boekhoorn betaalt zeker een groot deel van zijn salaris. Maar dat is niet erg, super transfer voor de buren uit Nijmegen.

Ben ik benieuwd of hij hier zijn plek in het Nederlands Elftal terugkrijgt. Want gaan we Cillessen beoordelen als een NEC keeper of op zijn prestaties/ervaringen uit het verleden?

8 augustus 2022 om 10:46

KoningJerry. Want als je bij NEC ballen tegenhoudt dan ben je niet goed genoeg voor het Nederlands elftal? Als hij daar als een dijk staat te keepen, dan zie ik niet in waarom je hem niet zou selecteren? Je kan hem nu juist beter inschatten omdat die veel ballen moet tegenhouden

8 augustus 2022 om 10:56

Het voordeel voor hem is dat de concurrentie ook weer niet aantoonbaar beter is. Bijlow leek goede papieren te hebben maar is veelal geblesseerd. Flekken, Pasveer, Krul hoeft hij ook niet voor onder te doen. Denk dat Cillessen en Bijlow momenteel de meeste kans hebben op een basisplaats op het WK

8 augustus 2022 om 10:58

Branderhorst hield ook veel ballen tegen bij NEC en komt toch niet in aanmerking voor NL lijkt me. Het heeft dus wel degelijk te maken met zijn verleden

8 augustus 2022 om 11:00

Ik ben het met je eens hoor! Hij heeft zich al bewezen op top niveau. Het is niet omdat hij een NEC shirt aantrekt opeens niveau onderkant Eredivisie is.

8 augustus 2022 om 11:09

Altijd lastig deze. Mensen kijken altijd naar club dan pas de prestaties.. deze jongen krijgt bij Ajax maximaal 3 ballen(en dan ook nog vaak buiten de 16 op doel) en bij NEC misschien wel 10-15. Dus de kans dat hij er 1/2 door laat is dus veel groter. Dat zie je bijv. ook wel bij Pasveer in zijn tijd bij Heracles en Vitesse tov Ajax.

8 augustus 2022 om 11:15

Maakt het voor keepers heel veel uit waar ze spelen? Serieuze vraag. Denk zelfs dat je als keeper je bij een degradatiekandidaat nog veel meer in de kijker kunt spelen.

Welkom terug jasper, hopelijk blijf je fit en kun je vlammen voor ons nec

Op dit nieuws wachten we en hoopte we al.
Geweldige keeper voor NEC.
Gisteren te weinig gekregen tegen Twente, maar met Tannane erbij is dit een gruwelijk team zeg!!

8 augustus 2022 om 10:33

Nou als er niet snel een fatsoenlijke spits bijkomt dan vrees ik dat NEC complimenten zat maar punten te weinig heeft. Want als je het puur op de kansen bekijkt had die wedstrijd tegen Twente eigenlijk nooit verloren mogen gaan.

8 augustus 2022 om 13:48

Is De Leeuw geeen goede optie? Mag weg bij Groningen en is wel een afmaker puur sang. Alleen al als stand in kan hij van hele grote waarde zijn voor NEC denk ik

Erg mooi dat NEC Cillessen heeft weten binnen te hengelen. Precies wat Van Leeuwen zegt: NEC was niet op zoek naar een doelman, maar een doelman naar ons. Deze kans laat je als NEC zijnde natuurlijk niet lopen. Hoewel Branderhorst het vorig seizoen goed gedaan heeft, is Cillessen 'natuurlijk' een klasse apart. Welkom thuis Jasper en laat je handen en voeten maar spreken!

En tevens hoop ik, en dan het liefst voor zondag, dat er nog één of twee aanvallers bijkomen. Want gisteren je rechts- en linksback inbrengen om een doelpunt te forceren is Eredivisie-niveau onwaardig.

8 augustus 2022 om 10:34

Gewoon Vertessen huren van PSV en voor de spits positie Gladon halen die nu overbodig is bij Fortuna door Yilmaz

8 augustus 2022 om 10:38

Gladon heeft echt nét getekend bij ons. Alsof die nu ineens gaat vertrekken? Hij was topscorer van de voorbereiding en hij maakt de 1-0 tegen Ajax. Fortuna laat Gladon nooit gaan, tenzij er hele gekke bedragen geboden gaan worden. Bedragen die NEC never nooit niet kan betalen.

8 augustus 2022 om 10:41

Vertessen lijkt mij gewoon te blijven bij PSV, er zijn al enorm veel blessure gevallen en met Vinicius en de Jong heb je twee vergelijkbare spitsen. Vertessen geeft je dan een ander smaakje om bijvoorbeeld te gaan counteren.

8 augustus 2022 om 10:50

Ja, prima namen hoor. Ik verwacht overigens ook witte rook een dezer dagen omtrent Jahanbakhsh. Gisteren circuleerden deze naam namelijk rond in de 'grachten' van De Goffert. Zou leuk zijn!

8 augustus 2022 om 10:51

Ik heb it gevoel dat ze micheal de leeuw gaan aantrekken

8 augustus 2022 om 10:52

Is de interesse in Jahanbaks concreet? Dat zou wel echt de volgende topversterking voor NEC zijn

8 augustus 2022 om 10:57

Tja Gladon ben ik dan weer niet van onder de indruk, heeft het op Eredivisieniveau eigenlijk ook nooit echt over langere periode laten zien. Zal binnen afzienbare tijd ook wel wissel komen te staan bij Fortuna omdat die natuurlijk die Turk hebben. Je hoeft je echt niet druk te maken dat NEC zich voor hem gaat melden.

8 augustus 2022 om 11:03

Een heel eind concreet, ja. Heeft ook enorm veel connecties/vrienden nog in Nijmegen, die Jahanbakhsh.

ajax heeft lopen te slapen, misxchien brandenhorst halen....

8 augustus 2022 om 10:50

Brandenhorst is echt niet beter dan Gorter hoor. Zet een Gorter neer in de middenmoot van de Eredivisie en we vinden het ook een topkeeper.

8 augustus 2022 om 11:16

Is de goal bij Ajax groter dan?

8 augustus 2022 om 11:19

Druk veel minder groot, focus op meevoetballen niet zo belangrijk, minder wedstrijden etc.

We worden met zn alle nog eens een serieuze competitie. Echt wel genieten dat elek club zich echt versterkt deze zomer.

8 augustus 2022 om 10:52

Met uitzondering van de klunzen uit Arnhem

Toch weer een relatief grote naam in de ED te bewonderen straks. Leuke transferzomer dit!

Ik begrijp er eerlijk gezegd niets van. NEC had een uistekende keeper, die zelden of nooit te betrappen was op een fout. Die belandt dan uiteindelijk door deze jandoedel op de bank. En daar wordt dan ook nog eens één miljoen (!) voor neergeteld. Lekker dan.

Lijkt me vrij duidelijk dat ik absoluut geen hoge pet op heb van Cillessen. Ik vind het echt een keeper van niks, een lulletje-rozewater. Erger me bovendien altijd kapot op die vervelende, achterbakse grijns van hem als een interviewer hem een vraag stelt. Nee, mijn kopje thee is het niet en zal het ook niet worden.

8 augustus 2022 om 10:43

je hebt volgens mij geen hoge pet op van Cillisen.

haha.

Maar afgezien van jandoedel, keeper van niks, lulletje rozenwater, achterbakse grijns....wat zijn de inhoudelijke argumenten? Ik bedoel; vind je hem ook een beroerde keeper, die om onverklaarbare wijze eerste doelman van ajax, Oranje etc werd, of is het echt meer de aura die je irriteert?

8 augustus 2022 om 10:53

Buiten het feit dat zijn hele voorkomen me totaal niet aan staat en alles wat hij doet door mij uitgelegd wordt als irritant of verkeerd, vind ik het ook een bijzonder matige keeper ja.

Die twee zaken zie ik prima los van elkaar hoor. Je mag me gerust overtuigen van waarom jij het een geweldenaar vindt, maar in mijn ogen heeft hij het bij Ajax niet meer dan redelijk gedaan en was hij bij oranje ook nooit een hoogvlieger. Hij stond erin bij gebrek aan beter. Vervolgens kwam, in mijn ogen destijds al ongelooflijk, Barcelona bij hem uit waar hjj het logischerwijs totaal niet gered heeft.

Ik hou van echte charismatische keepers. Kahn, Seaman, Bufon, Neuer. Niet van dit soort saaie schooljongens waarbij je van te voren al weet dat elke strafschop raak is ook al zegt de nemer in welke hoek hij hem gaat schieten.

8 augustus 2022 om 10:55

Het is alleen populistische praat. Cillessen is gewoon een hele goede keeper die zich bij Ajax en het Nederlands elftal altijd bewezen heeft. Ook bij Barcelona en Valencia heeft hij laten zien een prima keeper te zijn.

8 augustus 2022 om 11:08

Cilissen is gewoon een uitstekende keeper dus echt serieus kan ik jou niet nemen met de term Jan doedel , plus het feit dat hij geen penalty killer is is ook belachelijk het feit dat een keeper een penalty stopt komt gewoon doordat hij slecht is ingeschoten hoor , een goed genomen strafschop is nl onhoudbaar.

8 augustus 2022 om 11:21

Kalou
ik ben hier niet om je te overtuigen, ik denk zelfs dat het zinloos is, want hoe zou ik kunnen weerleggen dat jij vond dat hij er in stond door gebrek aan beter? Door te zeggen dat dat meestal geldt als je ergens in de basis staat?

Maar goed, de keepers waar jij hem mee vergelijkt dat is me nogal een categorie zeg. Daar verbleekt zowat elke keeper bij die ik in Nederland heb gezien, of zelfs daarbuiten. Dus dat zou voor mij echt geen argument zijn om Cilissen dan maar en jandoedel te noemen. Kahn vond ik overigens, nu je het toch hebt over irritant voorkomen, echt een schuimbekkende malloot, maar kon fantastisch keepen.

Nee, Ciliissen vond ik geen wereld doelman, maar gewoon eentje die niet zoveel fouten maakte (en dat is voor een keeper toch al best goed) en af en toe de redding maakte die niemand verwachte, dus ik kan wel begrijpen dat hij kansen kreeg op hoger niveau. Dat het daar vervolgens stokte, dat het dan niet wereld top werd, dat kan toch gewoon. Ieder heeft zo zijn plafond.

Maar bedankt voor je poging om het een beetje te nuanceren

8 augustus 2022 om 11:51

Yoda,

In feite zijn we het enkel oneens over zijn voorkomen van een jan doedel. Voor wat betreft dat hij erin staat bij gebrek aan beter.

Je snapt verder prima dat er een verschil is tussen spelen omdat je de beste en onomstreden bent, of een plek in Oranje verwerven omdat er momenteel niks beters inzetbaar is.

Jij denkt toch niet dat Joris Mathijsen in het huisige Oranje erbij was geweest? Dát is het verschil tussen de beste zijn of erbij zijn vanwege gebrek aan beter.

Daarnaast vergelijk ik Cillessen helemaal niet met eerder genoemde topkeepers. Ik benoem ze enkel om aan te geven dat ik gecharmeerd ben van charismatische doelmannen en dit zijn voorbeelden daarvan. Kahn had charisma als geen ander. Als jij dat anders ziet evaag ik me best wel af hoe jij charisma definieert?

Tot slot voel ik niet de behoefte om te nuanceren in deze en hoop ik dat deze downgrade van Cillessen richting NEC hem zij basisplaats in Oranje kost. Met hem weet je iig zeker dat elke strafschoppenserie een kansloze missie wordt en hij zal ook echt geen wedstrijden voor je winnen. Dat heeft hij namelijk nog nooit ergens gedaan.

Voel je verder geheel vrij om je Cillessen adoratie aan de wereld te verkondigen. Ik ben, zoals je wellicht in bovenstaand genuanceerde bewoording al kon lezen, een stuk minder enthousiast

8 augustus 2022 om 12:11



Hey kalou,
Ik zeg niet dat we het volledig oneens zijn, ik vroeg je alleen het een beetje te onderbouwen. En als je zegt dat je dan redelijk met me eens bent (uitgezonderd zijn jandoedel voorkomen), dan vind je het toch best een oké doelman? ðÿ˜‰.

Sjonge, nou wordt het ingewikkeld. Je vind Cillisen alleen maar oranje waardig, vanwege gebrek aan beter. Ik zeg dan even; dat is meestal zo (op dat moment was hij dus gewoon de beste keeper van Nederland, vond de bondscoach), maar andere coaches vonden hem blijkbaar ook goed, want die hoefden geen Nederlander te kiezen, maar kozen hem toch onder de lat…toch? ik zelf vind Cillisen nu nog steeds oranje waardig (niet als eerste doelman meer), maar jij niet denk ik. en of ik Joris Mathijsen nu nog zou selecteren voor oranje…misschien wel, ik bedoel, nu zit BMI er bij en die vind ik ook niet goed genoeg, maar ja, bij gebrek aan beter hã¨â€¦ja ik denk trouwens wel dat ik BMI zou vervangen voor Joris Mathijsen eigenlijk Haha. Net zo lastig om te zeggen of Depay erbij zou zitten in de tijd van Robben,,van Nistelrooij…pfff dat is toch lastig te zeggen. Wat mij betreft, is dus het verschil tussen de beste zijn of erbij zijn vanwege gebrek aan beter, in geval van oranje toch wel een lastige. Het is weliswaar het oordeel van de bondscoach, maar die kiest toch altijd de beste van het beschikbare op dat moment, vanuit zijn oogpunt.

Enne, ik begon niet over charismatische keepers, dat deed jij hè. Geen idee wat je daar mee bedoelt, ik gaf alleen maar aan dat ik Kahn een schuimbekkende idioot vond. Hoe definieer jij charismatisch dan?

Ik adoreer Cillisen niet, dat heb jij ervan gemaakt, en verder ook geen behoefte om dat anderen te gaan uitleggen. Misschien wilde je het aanvankelijk niet, maar je hebt toch je post enigszins onderbouwd en dat maakt dit toch vermakelijk, nietwaar? Cheers

8 augustus 2022 om 11:14

“Ik begrijp er eerlijk gezegd niets van.”

Nog het meest verstandige deel van je reactie. Dat je Cillessen een vervelende uitstraling vind hebben snap ik best, maar hem een keeper van niks noemen slaat gewoon nergens op. Het is geen Neuer of Oblak maar heeft het in Oranje altijd gewoon redelijk gedaan, over het algemeen is het wel een betrouwbare keeper. Staat er bij zo’n beetje elke bondscoach de laatste jaren ook gewoon in mits fit. Voor NEC is dit gewoon een absolute toptransfer, en ja hij is twee klassen beter dan Brandenhorst.

8 augustus 2022 om 11:42

Een mening heeft niets met verstandig te maken mijn beste. Die dien je simpelweg te respecteren en mag je gerust weerleggen.

Je onderbouwing 'is een betrouwbare keeper want heeft er bij elke bondscoach in gestaan', dát is nu een onverstandige. Waarom? Omdat het feit dat hij erin staat niets zegt over zijn kwaliteiten. We hadden simpelweg niks beters, al jaren niet. Sterker nog, we hadden amper keepers van een middelmatig niveau. Dus staat de minst zwakke middelmaat erin.

Nee, Cillessen is de zwakste keeper die Oranje de laatste 40 jaar gehad heeft. Of het voor NEC eem bruikbare keeper is, is een hele andere discussie. Feit is dat ze al een zeer bruikbare keeper hadden en toch ineens één miljoen spenderen aan deze minkukel. Dat noem ik op zijn minst heel vreemd beleid.

8 augustus 2022 om 12:33

Volledig met je eens Kalou. Uitstraling is belangrijk bij een keeper. Er staat gewoon niets met hem. Hij is uiteraard meer dan goed genoeg voor NEC, maar waarom ze 1 miljoen uitgeven aan een positie waar misschien wel hun beste speler staat, slaat eigenlijk nergens op. Een voordeel; het lijkt me dat de keeper van NEC geen basisspeler van Oranje is.

Mooi hoor van NEC, en ook van Cillessen. Een driejarig contract, dus hij is niet van plan snel te stoppen. Hij is al 33 jaar, maar dat is voor een keeper niet superoud. Bovendien heeft hij vaak niet gespeeld, omdat hij reserve of geblesseerd was. Ben benieuwd!

8 augustus 2022 om 13:37

Als ie fit blijft prima 33is helemaal niet oud voor in keeper

Dit heeft jasper wel heel slim gedaan. Hij heeft nu een garantie op een basisplaats, waardoor hij nu zeker meegaat naar het wk en daarna zal ajax zich wel melden. Ajax heeft dan 2 keepers lopen van 40 in vergelijking met die twee, kan jasper nog jaren lang mee. Natuurlijk moet hij wel fit blijven.

Vind dat knap voor elkaar. NEC heeft Brandenhorst over die zeker bij de top drie kan keepen.

8 augustus 2022 om 10:53

Nou nou top3 nog wel martijn is in prima keeper voor clubs als nec fortunna go ahead etc

Leuk voor NEC. Hopelijk doet hij het goed. Kan hij ook mee naar het WK als reserve!

Rare actie van NEC als je al een uitstekende keeper hebt.

8 augustus 2022 om 10:52

Ja, want als je als club die net een seizoen geleden gepromoveerd is de keeper van het Nederlands elftal kunt krijgen moet je dat natuurlijk afslaan. Kom op zeg.



Tja NEC heeft inderdaad een goede keeper, maar als je een betere kunt krijgen moet je dat gewoon doen natuurlijk. Zo gaat het met andere spelers ook. Is natuurlijk nog echt NEC-er. Was ook bij het promotiefeest. Maar heeft er maar relatief kort in eerste elftal gespeeld voordat die naar Ajax ging.
Off: Die van Leeuwen lijkt met die sik echt op een foute Duitse porno acteur haha.

1 miljoen en een flink salaris lijkt me niet de beste investering voor een club als NEC als je al een prima keeper hebt. Dit geld hadden ze toch veel beter in een spits kunnen steken.

Wakker worden Vitesse en die Brandenhorst ophalen!!

8 augustus 2022 om 10:59

Zijn Vitesse en Nec geen rivalen?

Toch wel goed om te zien dat het niveau van de Eredivisie elk jaar weer een beetje omhoog gaat.
Of het nu Cillesen bij NEC is / De Guzman bij Sparta / Simons bij PSV of in mindere mate Eijting bij Volendam...

Ajax is niet goed wakker geloof ik. Leuk dat hier een groep chauvinisten zitten die Pasveer een prima doelman vinden. Ik vind een keeper die door PSV is weggestuurd (heeft hij überhaupt minuten gemaakt in Eindhoven?) en bij toeval eerste doelman wordt door een blessure van Steek, te min voor Ajax. Cilessen is een aantoonbaar betere keeper, tenzij alle voorgaande bondscoaches geen verstand van voetbal hebben. Die had je best naar Amsterdam kunnen halen en Steek met pensioen. Ik snap de visie totaal niet. Je zit nu als club die telkens ver wil reiken in de CL opgescheept met twee 40ers en een amateurkeeper. Sorry, maar waarom smijt je dan met geld om allerlei spelers te halen, maar geef je geen euro uit voor een keeper.
Kan iemand mij dit uitleggen?

8 augustus 2022 om 11:55

@De Steek77 Pasveer is ook een goede keeper, verleden jaar met hem stond het goed en kregen we haast niets tegen, totdat Onana erin kwam.
Je kan gewoon echt niet ontkennen dat met Pasveer in het doel, get achterin daar de rust was en door hem.
Wat ik wel met je eens ben is dat je Cillessen had kunnen halen, is jonger dan Pasveer en heeft toch ruim 65 interlands achter zijn naam staan.
Heeft echter 1 nadeel en is te vaak geblesseerd

8 augustus 2022 om 12:02

Agjaa pasveer was vorig jaar ook ffe gebleseerd en stekelenburg ook

Leuke transfer! Neem aan dat Jasper inmiddels financieel goed zit dus waarom niet nog een paar jaartjes keepen bij de club waar het allemaal begon. Met alle inkomende transfers de afgelopen weken (en misschien nog komende) wordt het denk ik een leuk seizoen!

Zonde van al dat geld! Een spits heeft de prioriteit en niet een keeper.
Maar vind het tegelijk ook wel weer top dat een oranje keeper bij mijn club terug is!
Hard voor Branderhorst maar dat schijnt normaal te zijn in topvoetbal…

Zo zonde voor de ontwikkeling van Branderhorst. Behoorde vorige jaar tot de 8 beste keepers in de Eredivisie.

Als het Mattijs lukt om Cillissen op de bank te houden dan zal je zien dat hij direct een kandidaat is voor het NL elftal. Ik hoop dat het hem lukt en anders vrolijk verkassen naar een andere club.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren