Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Perez: ‘Zeventien miljoen? Is dat bevestigd? Dat kan toch niet waar zijn!?’

Laatste update:

Kenneth Perez kan niet geloven dat Benfica liefst zeventien miljoen euro gaat neertellen voor Fredrik Aursnes, zoals Arnold Bruggink de analist in de studio van ESPN voorspiegelt. Perez ziet de Noorse middenvelder weliswaar als 'het cement' bij Feyenoord, maar vindt de genoemde bedragen aan de zeer hoge kant.

Volgens De Telegraaf heeft Benfica een eerste bod van tien miljoen euro uitgebracht op Aursnes, terwijl Feyenoord vijftien miljoen euro exclusief bonussen verlangt. Bruggink loopt alvast op de zaken vooruit. "Dat is toch ook bizar, dat daar gewoon zeventien miljoen euro voor wordt betaald...", aldus de oud-aanvaller. Perez kan dat niet geloven. "Zeventien miljoen? Is dat bevestigd? Dat kan toch niet waar zijn?" Bruggink zegt daarop: "Dat gaat wel gebeuren, ja."

Toch denkt Perez dat Feyenoord Aursnes zal gaan missen. De middenvelder speelde zondag de gehele wedstrijd mee tegen Vitesse (2-5 winst). "Hij is wel een beetje het cement", aldus Perez. "Zeker nu er meer 'frivoliteit' is gekomen bij Feyenoord zou hij wel een speler kunnen zijn in de balans, dat hij ervoor zorgt dat het goed staat. Ik denk dat hij tactisch ook slimmer is dan de meesten. Orkun Kökçü kan daar wel spelen, maar dat is niet iemand die het tactisch neerzet."

Perez is in het algemeen zeer enthousiast na de eerste wedstrijd van Feyenoord. "Wat ze hebben gehaald zag er op voorhand al goed uit, en in de praktijk bleek dat ook. Ik vond dat ze zeer creatief waren. Sebastian Szymanski is een heerlijke linkspoot, en ik moet zeggen: ik ben ook wel sneller verliefd op een linkspoot, ondanks dat ik zelf rechts was. Rafael van der Vaart houdt trouwens alleen maar van linkspoten, volgens mij. Maar iemand die zulke diepteballen als Szymanski kan geven, dat geeft je echt opties. Over traptechniek gesproken: een heerlijke vrije trap", zo omschrijft Perez de bal waaruit Danilo de 1-2 kon binnenkoppen.

Er is nog wel wat werk aan de winkel voor Feyenoord, ziet Perez. "De linksbackpositie werd vandaag ingevuld door rechtspoot Marcus Pedersen, dat is niet wat je wil. Het gaat nog tot 31 augustus door (de transferperiode, red.), dus er moet nog van alles gebeuren. Alleen wat ze nu hebben staan, dat vond ik héél goed om te zien. Echt heel goed. Vooral voorin, want de meeste ploegen kopen toch eerst voorin, en dan beginnen ze aan de achterhoede", lacht hij.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik heb vandaag een Martinez zien voetballen waar 55 miljoen voor betaald is, mijn hemel wat slecht. Als ik dan dan weer zo'n mastersclass van Aursnes in Arnhem snap ik dat Feyenoord hoog in de boom gaat zitten in deze volledig doorgeslagen markt. Verlies je Aursnes verlies je het balans op het middenveld. Laat Benfica maar eens over de brug komen. Aursnes is altijd fit, speelt vrijwel altijd goed en is goud waard voor Feyenoord. Nu we al 6 a 7 key players uit vorig seizoen zijn verloren snap ik heel goed dat men hier het onderste uit de kan wil halen.

7 augustus 2022 om 20:09

De eerste wedstrijd van een speler in de PL bij een onsamenhangend slecht draaiend elftal, met naast hem een speler die m zou moeten begeleiden maar er zelf niks van kan.. beetje flauw van je dit.

7 augustus 2022 om 20:12

Hmm toch gaat er een tijd komen waar clubs niet meer zoveel gaan betalen voor Ajax spelers. De afgelopen jaren hebben zoveel spelers het uiteindelijk niet waar weten te maken; Ziyech, Klaassen, vdBeek, De Ligt.

7 augustus 2022 om 20:13

Moeten begeleiden? Hij zou voor dat bedrag zelf de leiding moeten noemen.

7 augustus 2022 om 20:14

Daarnaast zag je dat Martinez het ook vaak lastig had in de wedstrijden waar het echt om ging; denk aan PSV, Feyenoord, Benfica. Vaak had hij hier echt overtredingen en gemeen spel voor nodig. Is zelfs een aantal keer ontsnapt aan rode kaarten

7 augustus 2022 om 20:17

Martinez vond ik inderdaad altijd al overschat. Leuke pass af en toe, maar ontzettend wild, veel overtredingen nodig en ook nog best klein voor een centrale verdediger.

7 augustus 2022 om 20:18

Ik hoor alleen maar smoesjes, je kan toch ook gewoon toegeven dat het een erg slecht debuut was? Ik hoor tot de dag vandaag nog steeds smoesjes waarom spelers als Ziyech, vd beek, Frenkie etc het niet waarmaken.

7 augustus 2022 om 20:22

Ja en Alexander Buttner was na zijn debuutwedstrijd bij Man Utd ook 50 mln waard.

7 augustus 2022 om 20:23

Zolang ajax europees presteert en titels wint gaat er gewoon betaalt worden. De ligt kan trouwens uit je rijtje, Bayern legt natuurlijk geen 80mil neer voor iemand die het niet waar maakt

7 augustus 2022 om 20:23

Gaat me niet om Martinez, het gaat me om de inflated prices in de voetbalmarkt in het algemeen. Ook als hij vandaag een goede pot had gespeeld vind ik het bedrag compleet bezopen.

7 augustus 2022 om 20:28

Hahah hey is bij sommige te komisch voor woorden. Aursnes heeft een leuk seizoen gedraaid en je hoort termen als het cement, fantastisch. Het is een goede speler voor Feyenoord. Dan komen de Feyenoorders met Martinez, totaal niet te vergelijken en die is ineens niet zo goed, overschat, bij grote wedstrijden slecht. Het lijkt wel cabaret.

Laat Martinez gaan, die kon naar meerdere topclubs. Deze Aursnes is niet te vergelijken. Laat andere er buiten en vooral spelers die echt een ander kaliber zijn en hou je bij betreffende speler.

7 augustus 2022 om 20:30

Welke topclubs hadden interesse dan? Als er meerdere topclubs interesse hadden waarom is die dan naar de subtop gegaan?

7 augustus 2022 om 20:35

Wuhaha, De Ligt niet waargemaakt? In welk wereldje leef jij?
Pas 22 jaar, 117 wedstrijden voor Juve waarbij hij de meeste minuten maakte dan alle veldspeler.
Als 17 jarige de finale UEFAcup, waar hij de beste man was.
2 jaar later als aanvoerder van Ajax furore in de CL.
Hoeveel caps voor oranje? 40? 50? En dan pas 22 jaar.
Toptransfer voor veel geld naar Bayern.
Maar nee, hij heeft het niet gered.
Hoezo haal je Klaassen erbij?
Wie heeft ooit beweert dat hij toptalent was?
En Donny vd Beek? Was bankzitter bij Ajax.

7 augustus 2022 om 20:40

Een speler begeleiden die circa 65M heeft gekost, het moet niet gekker worden. Je zou bijna denken dat zo een dure speler er meteen moet staan.

7 augustus 2022 om 20:44

@G0D dat klopt, zijn eerste wedstrijd maar voor zo’n bedrag koop je in principe een speler die er direct hoort te staan, ongeacht.

7 augustus 2022 om 20:48

Hahahaha Chelsea heeft echt geen spijt gehad vsn Zyech, Juventus niet van de Ligt. Voor vd beek is inderdaad te veel betaald maar dat doet man utd altijd....

7 augustus 2022 om 20:59

Chelsea kan moeilijk tevreden zijn over Ziyech, heeft heel erg wisselvallig gepresteerd daar.

7 augustus 2022 om 21:16

Misschien moet je dan een brilletje kopen want aan martinez lag het niet, was de enige fatsoenlijke speler van de achterste 6 en een van de weinige uberhaubt de eerste helft die naar de goede kleur wist te spelen. Mja die blinde haat kennen we al jaren. Zal me niks verbazen als je de wedstrijd niet eens gezien hebt.

7 augustus 2022 om 21:57

@arsenal890 Inter, Chelsea, Liverpool hadden interesse maar United was concreet met een bod.

Ik denk niet dat ik de juiste persoon ben om de keuze van Martinez tientje lichten haha wat een reactie zeg.

7 augustus 2022 om 22:30

Martinez had vorig seizoen minder overtredingen dan bijv een Trauner en Senesi, vind je die ook allemaal overschat Maroc?

7 augustus 2022 om 22:32

Tja topclubs kijken verder dan meneer de aanpakpolitie. Die hebben een ajax gezien die de nummer 2 van Duitsland en de kampioen van frankrijk en portugal op een hoopje speelden. Dat ze daarna er ongelukkig uitvliegen kan gebeuren.

7 augustus 2022 om 22:33

Beide spelers zijn toch totaal niet te vergelijken.

Maar nee Aurnes is inderdaad geen topper, maar jij gaat Martinez toch ook geen topper noemen?? Of wel soms. Anders doe jij ook mee aan het cabaret stukje.

En dat Martinez naar meerdere topclubs kon maakt hem geen topper, wat is dat voor redenering. Van der Beek kon ook naar meerder topclubs, is dat ook een topspeler?? Dan kan je 70% van de Premier League spelers "topspelers" noemen haha.

7 augustus 2022 om 22:55

@Jexxie, jij doet idd ook mee met echt belachelijk en domme vergelijkingen. Nu geef ik ergens aan dat Martinez een topspeler is. Martinez wordt vergeleken met Aurnes en daar ga ik op in. Beide spelen in de ED en niet in de PL waar jij ineens mee komt. Jij maakt verbanden die er totaal niet zijn en doet idd mee aan deze hele cabaret.

8 augustus 2022 om 00:44

Die vergelijking met Martinez steeds....

PSV aanvoerder en NL international Dumfries leverde 12 miljoen op en is nu het 3-voudige waard, Lukaku ging voor 100 miljoen naar Chelsea en bakte er (weer) geen klote van, waardoor ze er dik verlies op maken en alsnog geen spits hebben. Allemaal hartstikke leuk, maar het heeft niks met de situatie van Aursnes te maken.

Martinez ging van meervoudig CL smaakmaker en landskampioen Ajax naar United, een van de grootste en rijkste clubs ter wereld, terwijl ook kapitaalkrachtig Arsenal hem wilde hebben. Heeft bij Ajax ruim 3 jaar alles gespeeld, kostte al 7 miljoen en is alsnog pas 24.

63 miljoen voor hem is natuurlijk volstrekt gestoord en dat weten ze in Amsterdam ook echt wel, maar dit is gewoon uitstekend gebruik maken van de interesse van 2 stinkend rijke clubs in paniek. Beter kan je niet wensen. Voor Frenkie en de Ligt is destijds gewoon betaald wat ze waard waren, 21 en halve finale CL. Ook Ziyech heeft zich zeker genoeg laten gelden voor 40 miljoen en voor vd Beek geldt wederom dat er meerdere rijke clubs geïnteresseerd waren en hij toch op jonge leeftijd al halve finale CL haalde.

Aursnes staat in de belangstelling van (alleen) Benfica. Is nu 26 en kostte Feyenoord slechts 4 ton, en ook toen wilde niemand hem hebben. Het is een belangrijke schakel bij Feyenoord hoor, maar ik denk niet dat ze dit seizoen veel slechter zullen eindigen zonder Aursnes dan met hem, ook niet Europees. Als je dan ziet dat Feyenoord veel betere spelers als Senesi (kostte 7 mil..) of Malacia voor 15 miljoen verkoopt snap ik echt niet dat ze tussen de 10 en 15 miljoen zouden weigeren voor Aursnes.
Krijgen ze er idd 17 miljoen voor is dat een klapper van jewelste!

8 augustus 2022 om 06:13

Aah jongen toch hebben ze het over een ex Ajax speler?

Wel lief dat je Martinez gelijk zo verdedigd.


Jij weet stiekem ook wel dat het geen geweldenaar is en vooral door ETH gehaald is.

8 augustus 2022 om 11:44

Zolang Ajax Europees presteert? Bedoel je uitgeschakeld worden door Getafe e.d.?

8 augustus 2022 om 12:34

En dergelijke? Wil je serieus beweren dat Ajax afgelopen jaren niet heeft gepresteerd in Europa?

8 augustus 2022 om 17:01

Als je nou gewoon even alles leest Zwander... Dan was het je waarschijnlijk opgevallen dat ik die transfer van Martinez ook bizar vind en het juist daarom ook geen goede vergelijking vind met Aursnes..

Het is alleen wel logisch dat met de achtergrond van Martinez en de concrete interesse van zowel Arsenal en United het iets logischer is dat Ajax alsnog veel meer voor hem ontvangt dan Feyenoord voor Aursnes aan Benfica kan vragen.

Maargoed ook dit zal je wel weer anders opvatten.

8 augustus 2022 om 19:28

Inter, Chelsea en Liverpool hadden interesse? Dit is gewoon een 1 april grap. Er zijn letterlijk 0 artikelen te vinden van betrouwbare journalisten die Martinez aan die clubs linkt. Alleen Arsenal en die haakten al snel af na 35 miljoen..

8 augustus 2022 om 22:30

Noem een speler die wel is gelukt bij een topclub en afkomstig is van de NL top 3.

8 augustus 2022 om 23:18



Ruud van Nistelrooij, Romario, Ronaldo, Arjen Robben, Ruud Gullit, Marco van Basten, Ronald Koeman, de Boertjes, Philip Cocu, Zlatan, Kluivert.
En waarschijnlijk zijn er nog wel een paar te bedenken..

7 augustus 2022 om 20:10

Je vergelijkt appels met peren.

Twee spelers met andere posities.
De één heeft CL gespeeld en prijzen gepakt en de ander niet.
Vandaag is geen maatstaf. Vitesse is geen Brighton. Tegen Vitesse heeft Martinez ook uitgeblonken.

7 augustus 2022 om 20:18

De vergelijking gaat niet helemaal op maar het punt is dat 55 miljoen voor Martinez en 80 miljoen voor Anthony te verdedigen zijn adhv een kampioenschap en wat CL wedstrijden maar een 17 miljoen (nog geen eens een derde van de prijs van Martinez) te hoog gegrepen is voor 1 van de belangrijkste middenvelders van Feyenoord.

7 augustus 2022 om 20:29

Je vergelijkt in de voetballerij altijd appels met peren. Geen twee spelers die een identiek profiel, geschiedenis of kwaliteiten hebben. Aursnes is een van de leading spelers in een team dat vorig jaar finale Conf League haalde, logisch dat Feyenoord veel vraagt in deze doorgeslagen markt, waar ik de transfer Martinez een voorbeeld van vind.

7 augustus 2022 om 21:18

Joao Felix heeft nooit CL gespeeld en prijzen gepakt en ging voor 125 miljoen weg. Lariekoek argument dus.

8 augustus 2022 om 23:09

Felix is natuurlijk wel een uitzonderlijk talent en meer een uitzondering dan de regel. Niet geheel lariekoek dus.

Ik vind het overigens niet zo gek dat een sterke speler van Feyenoord 17 miljoen kan opleveren, is nog steeds 3 keer minder dan Martinez en dat lijkt me ook wel te kloppen. We zijn het alleen niet gewend dat Feyenoord casht, misschien dat men daar gek van opkijkt.

7 augustus 2022 om 20:13

Tja Martinez heeft dingen laten zien in Ucl.argentijnse ploeg en speelt bij ajax.
Aursnes doet het leuk tegen vitesse en kan naar benfica geen grootmacht.

Martinez is echt geen 60 + mil waard dat weet iedereen maar aursnes is niet bijzonder.

7 augustus 2022 om 20:15

Dan kan je net zo goed zeggen; als Martinez voor meer geld weggaat dan hij waard is kan Aursnes dat ook. 'tja...'

7 augustus 2022 om 20:17

Aursnes vind ik dus wel echt een bijzondere voetballer. Een bijzondere voetballer doe hoe eenvoudig hij altijd speelt.

Zelden een meer betrouwbare voetballer in een Feyenoord shirt gezien.

7 augustus 2022 om 20:21

Benfica is gewoon een hele grote club hoor. Leuk dat Ajax het een keer goed tegen ze doet in een jaar dat ze dramatisch presteren. Maar wel een beetje raar dat iedereen nu doet alsof Benfica geen grote club is

7 augustus 2022 om 20:26

Ik zeg nergens dat Aursnes even veel moet kosten als Martinez, ik zeg alleen dat Feyenoord volledig in z'n recht staat om de hoofdprijs te vragen voor deze speler.

Aursnes niet bijzonder noemen is ofwel een blijk dat je nooit Feyenoord kijkt ofwel geen verstand hebt van het spellejte. Heerlijke speler die ieder team zoveel kan brengen. Net als Benfica geen grootmacht noemen, kan best, maar ze schakelde nog wel Ajax uit vorig seizoen.

7 augustus 2022 om 20:33

Deed Ajax het zo goed tegen ze dan? Ze werden uitgeschakeld door ze.

7 augustus 2022 om 22:05

Benfica en Ajax ontlopen elkaar niet zoveel. De keer voor de afgelopen waardeloze uitschakeling van Ajax (en ook PSV) schakelde Ajax juist Benfica uit in de poulefase CL 18-19. Dat zijn mensen alweer vergeten haha.

7 augustus 2022 om 20:17

Martinez stond voor het eerst in de basis met spelers die hij amper kent. Goede vergelijking man.
Bovendien speelde hij in de 2e helft gewoon goed.

7 augustus 2022 om 20:29

Aursnes heeft er opzich ook nog geen hele carriere met Timber en Szymanski opzitten

7 augustus 2022 om 21:19

De smoesjes komen weer naar boven. Als die over tien wedstrijden weer door iedere spits overklast wordt zal het nog steeds aan zijn medespelers liggen volgens lui zoals jij.

7 augustus 2022 om 22:07

Waarom zou hij over tien wedstrijden door iedere spits overklast worden? Dat is nog nooit gebeurd, ook niet tegen wereldspitsen in de CL. Of is het jouw hoop El fenomeno?

8 augustus 2022 om 00:23

Ja, tegen de wereldspitsen van Sporting en Besiktas, nou poeh poeh. Je weet dat United een slecht elftal heeft en dat de EPL ijzersterk is, United wordt door bijna iedere andere club vastgezet en gedomineerd, zoals Brighton vandaag notabene. Hij had vandaag meer te doen gehad dan al die CL en eredivisiewedstrijden bij elkaar en liet zien het niet aan te kunnen. Hoe moet dat straks wel niet tegen Son, Kane, Jesus, Haaland, Nunez, Salah, Havertz en ga maar door. Of zal die van die lange Italiaan van West Ham duels en kopduels winnen denk je? Hij komt veel te kort voor die competitie alleen door je Ajax bril zie je dat niet.

8 augustus 2022 om 09:41

En Dortmund fenomeno

8 augustus 2022 om 13:40

Hahaha de spitsen van Sporting en Besiktas, volgens mij vergeet je er dan toevallig 2! Zou dat toeval zijn of doe jij alles om alleen jouw eigen beeld te schetsen? Ik denk het laatste.

Martinez heeft tegen Haaland gespeeld en volgens mij hoef ik je niet te vertellen hoeveel goals hij gemaakt heeft. Ook tegen Nunez die voor een godsvermogen weg is gegaan is hij absoluut niet door de mand gevallen, die heeft 1 keer gescoord door een keepersblunder en dat was het.

Dat jij nog mensen aanspreekt op het hebben van een 'ajax bril' is ongelooflijk. Misschien moet je is naar jezelf kijken en jouw enorme anti Ajax bril afzetten.

8 augustus 2022 om 15:29

Het gaat ook om de competitie en bij wat voor elftal je speelt. Je zag dat Brighton voetballend al beter was, dus United wordt bijna iedere wedstrijd onder druk gezet en hij krijgt enorm veel te doen. Wellbeck liet hem al alle hoeken van het veld zien. En ja, Nunez scoorde destijds al wat een matig Benfica was en Haaland niet, maar we gaan zien of Haaland dit seizoen weer niet gaat scoren. Ik pak mijn telraam er alvsat bij tegen City.

7 augustus 2022 om 20:30

Masterclass in Arnhem haha. Speelde zeker goed vandaag, gewoon lekker hoog blijven zitten. Laat die Portugezen maar betalen, geld zat na Nunez.

7 augustus 2022 om 20:34

Ik zag in de voorbereiding Haaland missen voor leeg goal, wellicht kan je dat aanhalen en 150 miljoen vragen

7 augustus 2022 om 20:54

Was zelf op old trafford maar Matinez was zeker niet de slechtste op het veld !!!!

7 augustus 2022 om 21:31

Het gaat hier niet over Ajax en Martinez, houdt het lekker bij Aursnes halve gare orgullo

7 augustus 2022 om 22:02

Wat grappig dat het weer over Ajax moet gaan en hoe slecht een totaal onvergelijkbare oud-Ajacied was in zijn debuutwedstrijd. Wat grappig dat ook vooral hierboven de mensen hun gram halen op basis van één wedstrijd en dat het juist de mensen zijn die ik de afgelopen tijd alleen maar zie klagen dat er alleen maar Ajaxgerelateerde topics zijn. En dan ga je een totaal onvergelijkbare speler van Feyenoord zijn transferwaarde vergelijken met een Ajacied die een megatransfer maakte. Vrij hilarisch.

7 augustus 2022 om 22:36

Ik hoop dat je begrijpt dat de markt niet volledig doorgeslagen is, maar dat dit het nieuwe normaal is? Dit gaat alleen maar verder oplopen in de toekomst. Topclubs betalen minimaal 40 mil voor een speler, subtoppers minimaal 20 en het geen daaronder minimaal 10 voor een goede speler. Je kan wel bij elk bedrag zeggen wat een geld en wat een markt maar ga er maar vanuit dat dit zal blijven!

8 augustus 2022 om 11:50

Ajax hun spelers zijn dan ook overprijsd de laatste jaren.
Surtout hetgene wat ze nu brengen in het buitenland.
Dest, Ziyech, Donny VDB... Ja zelfs De Jong & De Ligt.

Voor De Bruyne werd evenveel betaald als Martinez.
Manchester united doet maar... Er zit niks lijn in.
En ze geven evenveel of meer uit dan City!
Voor welk voetbal staan die eigenlijk?
Succes Ten Hag.
Toch affrontelijk zo'n Maguire in de ploeg!

8 augustus 2022 om 12:29

Volgens mij doen de Ligt en Frenkie het meer dan prima terwijl ziyech het gewoon goed doet. Iets wat tegenslagen maar houdt zich goed staande in de PL.

8 augustus 2022 om 12:30

Dit bericht ging toch over Fredrik Aursnes van Feyenoord?

8 augustus 2022 om 11:56

Orgullo jammer man, ben ik echt niet van jou man. Martinez heeft één wedstrijd in de benen, en jij verwacht dat hij de sterren van de hemel speelt? Geef iemand de kans om te acclimatiseren en aan het niveau te wennen. Kom op man! 🤦🏾‍♂️

8 augustus 2022 om 11:59

Wat een grap om over de prestaties van een ex-Ajacied te gaan beginnen in een topic over een Feyenoord speler. Bovendien speelde Martinez in tegenstelling tot de meeste van zijn teamgenoten een hele behoorlijke eerste PL-wedstrijd.

8 augustus 2022 om 12:27

Wordt je nooit moe van jezelf? Alles altijd maar linken aan (een speler van) Ajax? En Martinez speelde nog geen 3 weken na zijn transfer zijn eerste wedstrijd in de PL, naast Maguire. Waarom wil je dat graag vergelijken met een middenvelder van Feyenoord?

8 augustus 2022 om 12:56

Zou je Ajax of ex spelers van Ajax hier niet in het topic willen betrekken? Het gaat nu even niet over Ajax. Thanks.

8 augustus 2022 om 16:41

Martinez koste 67 miljoen!! Die gaat zijn waarde nog wel tonen daar. Let maar op.

Hij vind hem dus wel het cement van de ploeg, maar hij vind dit dan ook weer een erg hoog bedrag. Dat vind ik erg raar, lijkt mij dat hij hem dan dus wel 1 van de belangrijkste spelers van feyenoord vind. Dan is zo'n bedrag toch niet heel vreemd als je ziet waar veel eredivisie spelers de laatste tijd voor weggaan. Ik heb een beetje het gevoel dat veel zo reageren omdat feyenoord hem vorig jaar voor erg weinig heeft gehaald, maar hij is gewoon erg goed.

Perez is en blijft een rare snuiter.

Ik als 1000% ajaxied . Moet zeggen . Als je zulke spelers voor dit geld verkocht krijgt .. dan ben je goed bexig

7 augustus 2022 om 20:21

Aursnes is gewoon beter dan Alvarez dus het lijkt me logisch dat we dat voor hem krijgen.

7 augustus 2022 om 20:39

Daarbij is het nog helemaal niet rond toch. Als Aursnes vandaag nog in de basis begint kan ik mij niet voorstellen dat alles dezelfde avond rond komt. Ik hoop dat de deal afketst en anders een erg hoge prijs.

7 augustus 2022 om 22:32

Er is geen 1 statistiek die dat kan onderbouwen Henkie

7 augustus 2022 om 22:45

Ok Henkie. We gaan zien waar beide heren spelen over 3-4 jaar.

8 augustus 2022 om 09:56

Hij zou perfect bij jullie passen denk ik. een voetballende 6 die bijna nooit balverlies heeft in tegenstelling tot Alvarez

8 augustus 2022 om 09:58



prima myvision dan gaan we idd weer zien dat een speler van jullie niet gaat slagen een niveau hoger. plus beide heren gaan niet bij de absolute top eindigen.

7 augustus 2022 om 20:36

Dit. Is echt. De slechts verkapte belediging ooit. Maar als 1000% Ajaxcied zal je Feyenoord waarschijnlijk op z'n best op Studio Sport zien dus dan heb je ook geen idee.

7 augustus 2022 om 21:01

1000% ajaxied. Ik merk het.

Iemand die iemand uitscheld voor k*** neger in 2005 neem ik al niet serieus. Deze droeftoeter is niet goed snik. Aursnes de motor van Feyenoord, vorig seizoen de beste aankoop geweest

7 augustus 2022 om 20:25

Och er zijn nog steeds mensen die dat er bij halen, oude koeien uit de sloot halen. Iemand die snellesnickel heet is ook niet serieus te nemen.

7 augustus 2022 om 20:28

Dat zegt iemand die zich snellesnickel noemt.

7 augustus 2022 om 21:48

Iets wat hij17! Jaar geleden in een emotie gezegd heeft. Wat een zuur leven moet jij hebben

7 augustus 2022 om 23:39

Perez haalt dit zelf nog af en toe aan als hij commentaar heeft op mensen die kritiek op een grove manier uiten richting scheidsrechter of iets dergelijks. Hij is zich hier behoorlijk bewust van en heeft berouw getoond.

8 augustus 2022 om 11:49

Gelukkig doe jij nooit wat fout ga ik dan maar vanuit

8 augustus 2022 om 12:34

2005 nog wel, wat een geheugen heb jij zeg.

Maar weet je, iemand die zichzelf snellesnickel noemt met een plaatje van Jan Boskamp erbij, sinds maandag 8 november 2021, moeten we die dan wel serieus nemen?

Ik vind het echt nog 5 miljoen te weinig. Maar we weten wie het zegt natuurlijk. Perez haat Feyenoord.

Wat een geweldenaar is het ook. Het gaat nog lastig worden een waardige vervanger te vinden voor de club.
Onder de 20 miljoen vind ik nog een koopje in deze gekke tijden.
Zie hem eigenlijk veel liever blijven, hij is samen met Trainer en Bijlow de as van de club.

Wat een geweldenaar is het ook. Het gaat nog lastig worden een waardige vervanger te vinden voor de club.
Onder de 20 miljoen vind ik nog een koopje in deze gekke tijden.
Zie hem eigenlijk veel liever blijven, hij is samen met Trainer en Bijlow de as van de club.

Ik denk toch dat veel mensen buiten Feyenoord om hem onderschatten. Deze man is echt heel goed. 17 miljoen voor hem is gewoon minimaal.

8 augustus 2022 om 00:36

Ik denk juist dat hij binnen Feyenoord word overschat. Hij heeft natuurlijk een goed seizoen achter de rug, maar dat is de eerste en dat op (als voetballer zijnde) middelbare leeftijd, in met alle respect, de Eredivisie en een paar wedstrijden in de conference league. Dan is 17 miljoen natuurlijk een erg mooi bod.

17 miljoen is niet eens genoeg Kenneth. Blijft toch apart om te zien dat al die tv-analysten voetbal met een bord voor hun kop aan het kijken zijn. Jeetje. Het enige platform wat enige inhoudelijke analyses doet is VI.

Perez laat maar weer eens zien er totaal geen verstand van te hebben. Maar goed... dat wisten we al.

Een hoog bedrag vinden maar ook het cement van het elftal vinden. Lekker tegenstrijdig maar dat zijn we wel van Perez gewend. Eerste instantie dacht ik: 15m is prima, vorig seizoen 450k gekocht. Nu zie je met een ander elftal dat opnieuw Aursnes de motor is. Feyenoord heeft al genoeg verkocht, voor de juiste prijzen. Ik hoop daarom dat Feyenoord nog geen vraagprijs bij Benfica heeft neergelegd en uiteindelijk 20m vraagt.



7 augustus 2022 om 20:42

Of gewoon een poging doen zijn contract te verlengen met een salarisverhoging. Wat ervaring in de ploeg houden is ook wel lekker toch, zeker op die positie.

7 augustus 2022 om 20:49

Ik begreep dat Aursnes een paar aanbiedingen van Feyenoord heeft afgeslagen. Misschien komt het wel tot een akkoord als Benfica niet meer geïnteresseerd is.

7 augustus 2022 om 21:04

Ja, klopt. Aursnes ofwel z'n zaakwaarnemer weet ook wel dat er meer in het verschiet ligt voor 'm, dus wat dat betreft - qua transfersom gezien - moet je hem helaas wel verkopen. Financieel natuurlijk gewoon wederom uitstekend, maar ook een vervelende samenloop van omstandigheden omdat je je hele kern al zowat vervangt. Wat je anderzijds ook wel weer kan uitleggen als; dan kan Aursnes er ook wel bij.

Zoveel is 17 miljoen toch niet in de huidige markt. Naja wel veel meer dan wat ie vorig jaar koste.

8 augustus 2022 om 11:07

Dat dacht ik dus ook. 17 MLN is tegenwoordig niks qua transferbedrag. Perez moet je ook niet te serieus nemen.

Nee wat dan? Aursnes is een super belangrijke speler voor Feyenoord. Past perfect in het systeem van Slot. Hij heeft zijn waarde aangetoond vorig seizoen. Tel daarbij op dat Feyenoord niet hoeft te verkopen omdat er een leegloop is/was. Dan is het logisch dat er fors betaald moet worden als je als club nu aanklopt bij Feyenoord. Daar is niks geks aan hoor Perez……

Aursnes speelde vandaag fantastisch! Zat overal bij en tussen en leed nauwelijks balverlies. Altijd aanspeelbaar. De Wim Jansen van nu zeg maar. Goud waard maar dat ga je pas zien als hij weg is denk ik. Tenminste dat geldt voor velen hier geloof ik. Ik persoonlijk ben al lang overtuigd van zijn (meer)waarde. Geen speler die dit eventuele gat op kan vangen momenteel. Nog 1 ding….waarom is Hendriks (die uit eigen jeugd dus) verhuurd en Rasmussen gehaald??? Hendriks 10x beter volgens mij.

8 augustus 2022 om 09:42

Omdat Rasmussen straks op de bank zit en Hendriks juist veel minuten zou gaan maken.

8 augustus 2022 om 11:30

Hendriks gaat wel minuten maken maar niet bij Feyenoord helaas.

8 augustus 2022 om 12:48

Omdat Hendriks, die eigenlijk verhuurd zou worden aan Utrecht, zwaar geblesseerd is geraakt.

Feyenoord had hoger in de boom moeten zitten dan 17 mil voor Senesi

Aursnes is top 3 middenveld geweest vorig seizoen en ik heb zelden zulke vlugge denkers en voetballende oplossingen gezien.

Aursnes moet je gewoon over de 20 vangen, uiteindelijk betaal je voor zijn kwaliteiten en niet wat ie gekost heeft. Top 3 middenveld Eredivisie is gewoon 25+ mil

Kan een leuke deal zijn voor Feyenoord

Voor 500K gehaald en voor 17 miljoen weg, tekenen zou ik zeggen. Die Pool (zymanski) er neer zetten of bij de mogelijkheid Hartjes laten spelen

8 augustus 2022 om 07:54

Je gaat Szymanski, de man die als aanvallende middenvelder 2 assists gaf en met passes strooide, toch niet als de meest verdedigende middenvelder neerzetten?

8 augustus 2022 om 12:05

Hartjes gaat verhuurd worden aan Roda. En een middenveld met Kokcu timber en Zymanski lijkt wel goed genoeg

Er worden wel meer spelers verkocht voor hogere bedragen die het niveau niet aan kunnen. Zo lang de gek dat er voor wil betalen is het niet belangrijk en alleen maar gunstig voor de Nederlandse competitie. Er kan dan ook niveau worden terug gekocht.

Riep Perez dit ook toen er 80 miljoen voor Anthony werd gevraagd? Of reageert hij alleen zo op Feyenoorders? De ene na de andere Ajacied gaat voor belachelijk veel geld weg, 17 miljoen voor de motor van Feyenoord dat de 3e club van Nederland is en een Europese finale speelde in mei is dan niet bepaald een bedrag om van te schrikken. Feyenoord heeft eindelijk in de gaten dat ze dit spel mee moeten spelen en hun beste spelers niet voor 8 miljoen hoeven laten lopen.

Wat een zure reacties hier weer.. Gelijk wordt Martinez er weer bij gehaald. Feit blijft gewoon dat het niveau van Feyenoord en Ajax niet te vergelijken valt. Feyenoorders horen het niet graag maar ze hebben toch maar één tegenstander van formaat getroffen in de conference league en daar werd van verloren. Laat het eerst meer eens zien op een hoger niveau, laat staan 2 niveaus hoger.

8 augustus 2022 om 14:25

Wat een onzin weer over die CL. Ajax is op papier natuurlijk beter dan Feyenoord, maar ook Ajax is geen Liverpool of Real en heeft eigenlijk geen basis waarop men die giga-bedragen baseert. Er zijn meer peperdure spelers bij Ajax vertrokken en mislukt in het buitenland dan geslaagd.

Aursnes moet je niet voor minder verkopen dan 25m, de missende schakel voor het kampioenschap.

Man, man man, waarom altijd die vergelijkingen trekken. Uiteraard pakte Ajax de miljoenen voor Martinez aan en als Feyenoord € 17 mlj voor Aursnes kan krijgen moeten ze dat ook gelijk doen. Ik denk dat beide spelers enorm belangrijk waren/zijn voor zowel Ajax als Feyenoord en blijkbaar geld waard zijn. Daar houdt de vergelijking wel op en moeten we het lekker bij laten.

17 miljoen voor een van de sterkmakers van een ploeg die in een Europese finale heeft gestaan? Klinkt als een prima prijskaartje, niets vreemds aan.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren