Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Alfred Schreuder hint op nieuwe kans voor Jay Gorter in het doel bij Ajax

Laatste update:

De kans is zeer aanwezig dat Jay Gorter zaterdagmiddag 'gewoon' weer onder de lat staat bij Ajax. De Amsterdammers openen dan het nieuwe Eredivisie-seizoen met een uitwedstrijd bij Fortuna Sittard en trainer Alfred Schreuder laat in gesprek met de clubkanalen van Ajax doorschemeren dat de talentvolle keeper weer een kans krijgt.

Afgelopen zaterdag ging Gorter nog twee keer de fout in tijdens de strijd om de Johan Cruijff Schaal met PSV, die mede door die fouten met 3-5 verloren ging. De verwachting was dan ook dat Remko Pasveer de plek in het Amsterdamse doel over zou gaan nemen, maar daar is Schreuder nog niet zo zeker van. Hij zag Gorter 'goed reageren' op de training. "Dat is belangrijk. Iedereen heeft gezien wat er is gebeurd, maar ook niet alle verdedigers gingen bij de goals vrijuit."

De oefenmeester van Ajax liet na de wedstrijd tegen PSV al weten dat hij niet alleen Gorter de tegendoelpunten aanrekende. Toch is Schreuder nog even met zijn keeper gaan zitten en lijkt het erop dat hij graag een reactie van Gorter in de wedstrijd wil zien. "Je moet dit soort dingen gewoon intern goed bespreken. Hier wordt hij een grote jongen van, weerbaarder. Daar moet je tegen kunnen. Nu moet hij gewoon keihard blijven knokken. Of Stekelenburg al kan spelen? Hij heeft meegetraind, maar speelminuten zouden te vroeg zijn."

In de vermoedelijke opstelling van het Algemeen Dagblad wordt echter geen plekje vrijgehouden voor Gorter. Zij gaan ervan uit dat Pasveer onder de lat zal staan en dat hij zijn jongere collega naar de bank zal verwijzen. Daarnaast valt in die vermoedelijke opstelling te zien dat Mohammed Kudus na zijn goede invalbeurt tegen PSV geen basisplaats krijgt en dat Davy Klaassen wél bij de eerste elf namen terug te vinden is. Dat zou dan ten koste gaan van Edson Álvarez.

De vermoedelijke opstelling van het AD: Pasveer; Rensch, Timber, Blind, Wijndal; Taylor, Klaassen, Berghuis; Antony, Bergwijn, Tadic.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Geef deze jonge doelman toch de kans!
Onana had ook wat moeite in het begin.
Gorter is een goede keeper met talent. Laten we hem niet afschieten na een paar ketsers.
Vertrouwen: het komt te voet en gaat te paard.

6 augustus 2022 om 09:47

Paarden: ze zijn vertrouwd en gaan met spoed

6 augustus 2022 om 11:00

Voeten: ze zijn gepaard en gaan vertrouwd.

6 augustus 2022 om 09:51

Onana maakte juist bij Jong de ene naar de andere blunder, maar sinds hij de kans kreeg in 1 heeft hij het heel goed gedaan en bijna geen fouten gemaakt. Die heeft hij bewaard voor zijn laatste jaar bij Ajax.

6 augustus 2022 om 10:08

Herinner me er toch nog een aardig aantal, met name tegen Liverpool die ons de volgende ronde kostte.

Kan altijd gebeuren natuurlijk bij elke keeper, ik zou alsnog Pasveer opstellen

6 augustus 2022 om 10:15

Nou nou, ik kan me nog een behoorlijke blunder tegen Panathinaikos herinneren. Het is dat hij het daarna nog goedmaakte door tegen Go Ahead een penalty tegen te houden, maar echt veel vertrouwen was er niet bij Onana. Dus ja, ik snap wel dat Schreuder Gorter niet meteen wil afschrijven. Echter is dit Ajax wel compleet anders dan het Ajax van Bozs. Cl missen of vierde eindigen in een CL poule zou dramatische gevolgen kunnen hebben. Dus mocht Gorter weer niet sterk keepen, dan is het denk ik einde verhaal. Ik ben dan wel benieuwd of Ajax een nieuwe keeper gaat halen. Omdat met Pasveer en Stekelenburg heb je eigenlijk al twee heren die te goed zijn om als derde keeper te fungeren.

6 augustus 2022 om 10:17

Pasveer kan over een paar wedstrijden weer keepen. Als je Gorter nu niet opstelt dan kan je hem officieel afschrijven. Dan maak je zo hem mentaal kapot

6 augustus 2022 om 10:18

Tegen Liverpool? Dat was ruim 4 jaar na zijn debuut. Een van zijn laatste wedstrijden voor zijn schorsing. Vanaf toen ging alles mis maar de jaren daarvoor was hij juist bijzonder stabiel.

6 augustus 2022 om 10:23

Wil alleen maar zeggen blunderen kan altijd, frequentie en moment zijn wel bepalend natuurlijk.

6 augustus 2022 om 10:31

@kevinr11: Die herinner ik me ook. Eigenlijk in beide wedstrijden tegen Liverpool toch? Maar dat was toch niet in zijn eerste jaar. Toen stond hij volgens mij al 3 jaar onder de lat.

@ajax/barca2014: Ik kan me die blunder tegen Panathinaikos niet herinneren, maar het zal gebeurd zijn. Maar je vraagt je af of Ajax nog een keeper gaat halen omdat ze al 2 keepers hebben die te goed zijn om als 3e keeper te fungeren. Geef je daarmee niet gewoon antwoord op je eigen vraag?

@sander555: Er is nog een mogelijkheid dat Gorter vandaag speelt en het gewoon prima doet en dat hij blijft staan. Ik ben het met je eens dat je Gorter niet nu al kan passeren omdat je hem dan net zo goed direct kan verhuren/verkopen. Maar ik zie niet in waarom het een zekerheidje is dat Pasveer over enkele weken zeker weten wel gaat keepen.

6 augustus 2022 om 10:33

@kevinr11: Maar een keeper die het 4 jaar lang goed doet ga je niet na een blunder vervangen. Mocht Gorter de komende 5 wedstrijden een keer of 2 beslissende fouten maken, dan moet je je afvragen hoeveel kansen je hem blijft geven.

6 augustus 2022 om 11:25

Tegen Standard Luik ook

6 augustus 2022 om 11:55

Zo kennen we Japie, weer lekker onderbouwt je reactie.

Wat bedoel je nou, of wie hebben we het en welke wedstrijd?

Het gaat om fouten van Onana en Gorter in hun eerste wedstrijden in Ajax 1. Ik heb even de samenvatting van St. Luik - Ajax gekeken in de voorronde CL in 2018, 2-2. De 1-2 is een afstandschot, geen fout van Onana en de 2-2 is een penalty. Bovendien is 2018 al zijn 3e seizoen in het eerste. Dus eigenlijk al niet heel relevant.

6 augustus 2022 om 12:06

@paul

Onana maakte wel wat slippertjes in eerste jaar. Echter vaak had het geen consequenties.
Ik weet wel dat ik er regelmatig om kon lachen.


Ik denk ook dat je gorter vertrouwen moet geven. Je team is in principe zo sterk dat je een keeper de kans moet kunnen geven. Beter nu met een relatieve comp start dan straks als het er om gaat en hij moet invallen.
Na de eerste 3 wedstrijden maak je gewoon de balans op

6 augustus 2022 om 12:09

Dat was toch pas voor z’n dopingschorsing? Toen speelde hij al enkele seizoenen in de basis toch?

6 augustus 2022 om 13:04

@paul, eigenlijk precies dezelfde fout die Gorter tegen PSV maakte. Onana bokste toen (een houdbare bal) recht voor de voeten van een tegenstander. En over de keeperskwesie, ik vind zowel Pasveer als Steek gewoon veel te goed om beiden als derde keeper te laten acteren. Beide heren zullen ook wel nog altijd een redelijk salaris opstrijken. En als je dan ook nog Gorter in de selectie hebt dan is al helemaal decadent. Dus ja, ik zie Ajax niet snel een nieuwe keeper halen.

6 augustus 2022 om 10:22

@Prem, in deze geef ik je gelijk. Onana heeft bij de eerste wedstrijd ook niet geweldig gekeept. Pas toen hij een penalty stopte bij (ik dacht) bij de tweede wedstrijd kreeg hij genoeg zelfvertrouwen om goed te keepen.

Het zou zonde zijn als Gorter nu alle zelfvertrouwen kwijt raakt. Daarnaast vraag ik me af of Pasveer al een hele wedstrijd kan keepen.

Dat gezegd hebbende hoop ik dat Pasveer de eerste keeper wordt
Maar dat vond ik al voordat de wedstrijd tegen PSV werd gespeeld.

6 augustus 2022 om 10:34

Pasveer heeft in de voorbereiding toch al een hele wedstrijd gekeept, ik dacht dat het een van de laatste wedstijden was.

Edit: Even opgezocht hoor, Pasveer heeft tegen Shaktar en Almere City 2 keer 90 minuten gespeeld. Dus mocht Gorter in minuut 1 vanmiddag geblesseerd uitvallen, dan kan Pasveer gewoon op doel.

6 augustus 2022 om 11:00

Ah! Dan vergis ik me. Gelukkig! In dit soort dingen vergis ik me graag 😀

6 augustus 2022 om 10:36

Toen met Onana had je alleen Diederik Boer oftewel geen bijzondere keeper. Nu heb je Pasveer die het vorig jaar bizar goed heeft gedaan. Gorter zijn tijd komt nog maar voor nu zou ik Pasveer de voorkeur geven en dat heeft ie ook verdiend in mijn ogen

6 augustus 2022 om 10:50

Ajannb "alleen Diederik Boer oftewel geen bijzondere keeper"

Onan kreeg de kans omdat de beoogde 1e keeper, de gehuurde Krul geblesseerd raakte.

6 augustus 2022 om 10:38

Je laatste zin is in deze niet echt van toepassing.
Zo lang Ajax voorin meer scoort dan de achter wordt doorgelaten kan je hem de kans gunnen.
In die wedstrijden kan je kijken of hij " meekan"
Echter een keeper wordt vandaag de dag niet als een aparte speler gezien, hij is een van de elf,. Zijn bijdrage moet minstens net zo groot zijn de andere spelers. Hij moet punten voor je pakken.
De onderwaardering, (ga jij maar op doel staan, want ballen kan je niet, op het schoolplein is voorbij) is afgelopen.
Twee mooie voorbeelden vind ik Liverpool, na de verloren finale en Bayern met Gaal. Hij wilde geen andere doelman. Bayern kocht hem en ontsloeg Gaal. Deze man werd de beste keeper ter wereld en Bayern een van de topploegen

Ajax kan zich geen puntverlies permitteren. Psv is beter geworden en het aantal te behalen punten in de competitie is veel hoger geworden, wil je kampioen worden.

6 augustus 2022 om 11:17

@cas. Ik bedoel vanuit het gevoel van Gorter. Geef hem vertrouwen dat moet zich opbouwen en heeft één proces

6 augustus 2022 om 19:16

Nu is het mij duidelijk. Voor Gorter is dit juist

6 augustus 2022 om 10:39

Had je dit verhaal ook afgestoken Prem als je voor Ajax was en niet anti Ajax?
De titel is voor Ajax een must. Sportief en financieel. Dus waarom onnodig risico nemen als je een betrouwbare keeper hebt?

6 augustus 2022 om 10:53

Ook als 'jullie' de eerste wedstrijden Gorter op doel hebben wordt je wel kampioen hoor. Geen paniek!

6 augustus 2022 om 11:00

Zo'n uitgemaakt verhaal lijkt me dat helemaal niet. Vorig jaar werd het zelfde geroepen en dat werd toch nog behoorlijk spannend. Psv heeft zich flink versterkt en Feyenoord ook. Ajax is daarnaast 4 a 5 basisspelers kwijt. Bassey is nog 2 wedstrijden geschorst en moet dan nog een beetje in het ritme komen. Als het vorig jaar niet spannend genoeg was denk ik dat het dit jaar nog veel spannender gaat worden bovenin.

6 augustus 2022 om 11:07

Ja en stel dat Drommel geen blundertjes gemaakt had tegen Willem2 en Twente…….

6 augustus 2022 om 11:18

@Hansje. Vreemd dat jij altijd denkt dat zodra iemand voor een andere club is dan Ajax, ze meteen anti-ajax moeten zijn. Beetje vermoeiend.

6 augustus 2022 om 14:06

Nou ik zie je niet altijd even positief reageren op Ajax topics prem. Dat heb je er zelf misschien een beetje naar gemaakt. Maar beantwoord mijn vraag eens? Waarom het risico lopen en de titel weggooien als je een betrouwbare keeper hebt met Pasveer. Zou je dat in het geval van AZ ook zeggen? Ajax kan zich geen kletsers permitteren. Met Onana had je geen andere keuze. Nu met Gorter en Pasveer wel. En ETH is ook niet gek. Die heeft Gorter vorig jaar ook niet laten spelen en Ajax besloot zelfs voor een huur periode voor Tyton.

6 augustus 2022 om 11:02

Helemaal mee eens! Ik hoop overigens ook een basisplaats voor Kudus.. Die laat het de afgelopen wedstrijden zien. Ook benieuwd of Tadic weer in de spits staat.

6 augustus 2022 om 11:20

Helemaal mee eens Prem! Tegenwoordig verwachten we van jonge keepers/spelers dat ze er direct staan en net zo keepen als een doorgewinterde international. Het enige nadeel is natuurlijk dat wanneer een keeper een fout maakt dit meteen cruciaal is. Maar goed laten we Gorter vooral het vertrouwen geven voorlopig.

6 augustus 2022 om 11:33

Ik kan het hier alleen maar mee eens zijn. Van fouten leert men en de eerste drie wedstrijden heeft Ajax een programma waarin ze voldoende doelpunten zouden moeten kunnen maken om een eventuele fout van Gorter te kunnen compenseren.

We wachten het af. Volgens het AD keept Pasveer vanmiddag

6 augustus 2022 om 09:49

Heeft het AD het ooit goed gehad?

6 augustus 2022 om 09:57

Haha wou het net zeggen. Het ad zit er bijna altijd naast kwa opstellingen.

6 augustus 2022 om 10:10

Nee dat zeker niet maar zeg toch dat het afwachten is

Heel goed. Je kan hem echt niet nu al wisselen, dan geef je hem namelijk ook niet echt een kans. Als hij in de komende 10 nog 4/5 keer staat te schutteren dan is het gewoon te vroeg of is hij niet goed genoeg. Dat kan een dure fout worden met betrekking tot de titel. Maar ach, no risk no fun 😉

6 augustus 2022 om 09:35

Gewoon lekker banken. Hij is niet beter dan Pasveer, dus Pasveer moet gaan keepen imo. Je stelt spelers op omdat ze de beste zijn op hun positie, niet omdat ze jong zijn. Afschrijven gaat me dan weer te ver, wat mij betreft keept hij de beker potten en in Jong Ajax dit seizoen.

6 augustus 2022 om 09:52

Hij is wel beter dan Pasveer en dat gaat hij bewijzen. Lekker makkelijk om iemand na 1 wedstrijd waar het hele team faalde op af te rekenen

6 augustus 2022 om 09:58

Waarop gebaseerd is hij beter dan Pasveer? Pasveer is geen topper maar echt veel beter dan Gorter. Gorter heeft nog nooit op het hoogste niveau zich bewezen. Hoe kun je dan beter zijn dan Pasveer die dat al ruim gedaan heeft?

6 augustus 2022 om 10:03

volgens mij moeten we aan het begin van het seizoen juist op zeker spelen. Een blunderende keeper in de eerste paar wedstrijden en je begint met een flinke achterstand. Begin gewoon met Pasveer, de minst gepasseerde keeper van Ajax van de afgelopen decennia. Daarna als we wat punten hebben geef je het talent de kans.

6 augustus 2022 om 10:26

Beter dan Pasveer, de keeper die er 5 tegenkreeg in een half seizoen? Ajuu, ook maar Daramy terughalen en Tadic banken. Daramy is duidelijk beter ondanks dat Tadic bijna 1 op 1 loopt, dat gaat hij namelijk nog bewijzen. Hou op hoor, Gorter is een onrustige keeper, laat hem lekker elders in de ED minuten maken. Hoef geen Scherpen 2.0 die ons de knockout ronde kost.

6 augustus 2022 om 10:32

De helft van z'n loopbaan niet verder gekomen dan 7 potjes in een seizoen. ALs je als Jay op jonge leeftijd al 25 x in een seizoen de nul kan houden is er enorm veel potentie. Jammer dat je dat niet ziet

6 augustus 2022 om 10:42

Precies zo denk ik er over.
Nu gaat het beginnen en dan start je niet gelijk met onzekerheid/ punt verlies.
Hij keept de beker wedstrijden en Pasveer de competitie.
Als hij nu keept en faalt is hij afgeschreven. Even uit de spotlight halen, ter bescherming
Ik snap dat niet-Ajax fans hun volle gewicht in de strijd gooien om hem in die goal te krijgen. Te doorzichtig

6 augustus 2022 om 10:53

Ja, leuk in de KKD natuurlijk. Totaal ander niveau dan de Champions League of tegen de top 10 uit de ED. Ik zie best potentie, maar dat moet je niet onder de lat willen bij Ajax. Verhuur hem aan een team als Volendam oid.

6 augustus 2022 om 11:20

Pasveer heeft zelf ook aangegeven dat zijn huidige niveau pas van de afgelopen jaren is. Door Gorter de kans te geven geef je hem vertrouwen en het is aan hem om het terug te betalen. Het feit dat je nog kan terugvallen op Pasveer is alleen maar prettig!

6 augustus 2022 om 10:17

Als je deze jongen nu gaat passeren, dan is het gelijk gedaan ook. Dan zien we hem nooit meer terug in het eerste.

Als je dit seizoen gaat afmaken met de oudgedienden dan zal aankomende zomer een nieuwe keeper gekocht gaan worden. Maak je hem af met Gorter, groeit hij mee met het niveau en wordt hij stabiel dan is dat niet nodig.

6 augustus 2022 om 10:46

@messiebazoer
Waarom risico nemen als je een goede keeper hebt? De titel is een must al vind jij dat lijkt het niet.

6 augustus 2022 om 10:52

Messi

"10 nog 4/5 staat te schutteren"

en dan op grote achterstand staan van psv en feyenoord. Ajax kan voor zo een cruciale positie niet veroorloven, om geduldig te zijn.

Denk dat je met Taylor en Kudus met daarachter Alvarez het beste bent. Berghuis voor Taylor vind ik ook nog kunnen maar Klaassen is mij tegen Shaktar en PSV enorm tegengevallen. Bijna geen ballen geraakt, betrekt zichzelf niet in het spel.

6 augustus 2022 om 09:33

In de tekst wordt Kudus zijn goede invalbeurt (tegen PSV) weliswaar benoemt maar er staat gewoon bij dat AD hem niet in de basiself verwacht hoor. Logisch dus dat hij niet in de opstelling staat dan toch?

6 augustus 2022 om 09:41

Las het inderdaad verkeerd, het is nog vroeg 😋

6 augustus 2022 om 10:36

Ik snap niet hoe die Taylor opeens zo onomstreden is, heeft laten zien een leuke selectie speler te zijn die wat kan toevoegen vanaf de bank, en in wedstrijden waar spelers rust krijgen, maar zie er tot nu toe echt geen basismateriaal in, Berghuis, Kudus en zelfs Klaasen horen natuurlijk altijd de voorkeur te krijgen t.o.v Taylor

Moeten het wat mij betreft maar even slikken en de kans geven. Tis toch een talent en dat moet ook groeien. Alle top keepers hadden moeite in het begin. In de competitie heb je enigszins de mogelijkheid om dat nog te doen. In de CL zal er toch een keeper in moeten die er ook staat.

Een kans zeker.

Hij zal echter onder zeer grote druk staan. Wat doorgaans de prestaties niet ten goede komt.

Als hij de eerste paar ballen pakt zou het goed moeten komen.

Nou Burak. Grijp je kans om de rekening te opnemen op de Nederlandse velden .

Zonder gekkigheid schrijf ik Gorter nog niet gelijk af na 1 wedstrijd. Jonge keepers maken onder druk nou eenmaal af en toe foutjes.

6 augustus 2022 om 09:34

Yilmaz speelt niet (in de basis althans), is nog niet fit genoeg.

6 augustus 2022 om 09:49

Dat dacht ik ook. Totdat De Telegraaf een uurtje geleden "burak Yilmaz klaar voor debuut tegen Ajax" kopte haha.

6 augustus 2022 om 10:00

Oh hahah dat heb ik gemist. Kan betekenen dat hij bij de selectie zit natuurlijk (een half uurtje invallen bijv. zit er sowieso wel in lijkt me). Of werd er echt gehint op een basisplek?

6 augustus 2022 om 11:31

Nee onjuist. Burak zal hooguit de laatste 20min invallen. Gladon, Seuntjens en Noslin waarschijnlijk basis. Cordoba en Burak vanaf de bank.

6 augustus 2022 om 09:37

Ik lees net dat Yilmaz inderdaad toch klaar is om vandaag te debuteren. Ik zou als ik Ajax was dan gewoon anticiperen en Pasveer opstellen. Die kent namelijk de klappen van de zweep in internationale topwedstrijden en Yilmaz schiet ze er nog steeds van alle hoeken in. Ik schrijf Gorter ook nog niet per se af, maar die moet dan misschien pas gebracht worden als er niet een internationale topspits tegenover je staat.

6 augustus 2022 om 09:50

De rekening te opnemen, die snap ik niet helemaal. Maar ik verwacht niet zoveel van Yilmaz. Het zal hem nu wel aan snelheid en duelkracht gaan opbreken op 37-jarige leeftijd en het is niet zo dat Fortuna van dat vloeiende aanvalsspel speelt waar er tien kansen in de zestien zijn elke wedstrijd.

6 augustus 2022 om 09:52

Hij zal Blind er nog wel uitrennnen toch.

6 augustus 2022 om 10:25

Niet als Blind op de juiste positie staat. 😉

Iedereen heeft het over zijn gebrek aan snelheid. Ik kan me nog herinneren hoe ontzettend traag Koeman was. Maar ook hij loste dat op met de juiste positionering.

6 augustus 2022 om 10:43

Blind is al zijn hele carrière traag, en loste dat een lange tijd op met super goeie positionering, geweldige controle over zijn lichaam en hij oogde misschien niet sterk, maar hij was altijd super fit en wist zijn kracht altijd op de juiste momenten in te zetten in de duels. Heeft sinds het hele gebeuren met zijn hart echt een jasje uitgedaan, oogt wat fragieler, en lijkt al zijn duelkracht kwijt. Goed kunnen positioneren is leuk als je uit de duels kan blijven, maar als CV van Ajax is dat haast onmogelijk, omdat 9/10 tegenstanders juist zoveel mogelijk de duels opzoeken.

Pasveer keepte vorig seizoen 3/4 van de wedstrijden: slechts 5 tegendoelpunten. Daarna werd t ruk.
Lijkt me niet een moeilijke keuze voor Schreuder.

6 augustus 2022 om 10:20

Want dat is volledig op het conto van Pasveer te schrijven? Het hele team was in die periode onverslaanbaar, er kwamen überhaupt amper schoten op doel bij Pasveer. Pas einde van het seizoen, met een aantal blessures ( lees Antony) en dat verschrikkelijke 4-4-2 van Ten Hag zonder enig idee erachter. Toen ging het fout.

6 augustus 2022 om 10:24

Ruk met wie....Pasveer?

6 augustus 2022 om 10:35

Nee, Onana heeft een forse periode op doel gestaan en Stekelenburg ook kort. Er was een keepersblessurecrisis bij Ajax in het laatste derde/kwart van het seizoen.

6 augustus 2022 om 10:40

Dat weet ik, maar hij zegt ruk...dus ik vraag hem met wie... Pasveer? Ik zou altijd Pasveer opstellen, niet een keeper die nog vlieguren moet maken. In de CL kan je daar toch niet mee aankomen. Schreuder is vooral bezig met dit soort geintjes....Hij gaat het niet redden zo....🤷🏾‍♂️

6 augustus 2022 om 10:44

We hebben net 1 competitief duel gehad, het is oprecht veel te vroeg om dingen als 'Schreuder gaat het niet redden zo' te claimen.

6 augustus 2022 om 17:38

Ik geef hem alle tijd, maar dan wel met de juiste opstelling. Ik was blij dat Schreuder kwam. Ik ben blij met alle aankopen tot nu toe, maar hij haalt de basis uit elkaar. Leuk dat Wijndal en Bergwijn kwamen, maar op links speelt Blind voor mij het best. Leuk dat Bergwijn er is, maar Tadic is op zijn positie het sterkst met assist en doelpunten. Nu lever ie dat allemaal in....om te kijken hoe spelers ook op andere posities kunnen spelen?

Er zijn maar 3 basisspelers, maar hij vult het op met mindere krachten dan voorheen en haalt spelers waar ze het sterkst spelen weg en zet ze op posities waar ze kunnen spelen, maar minder rendement hebben.

Op zo een manier heb je niets te zoeken in de CL en zal dit Ajax op plek 3 of 4 eindigen, als hij zo door blijft stunten.

Dat is wat ik zie en daarom zeg ik dat.

Voor zijn eigen zelfverzekerdheid is het goed en is Fortuna misschien ook nog een aardige mogelijkheid. Aan de andere kant wil je toch liever met de 0 beginnen dus ik zou voor zekerheid kiezen met Pasveer. Vooral omdat ik niet het idee heb dat Schreuder zijn centrum lekker uitgebalanceerd heeft. Dat Bassey steeds op de linksback gepositioneerd wordt is trouwens onbegrijpelijk, niet dat hij vandaag mag spelen maar daar moet Schreuder echt mee aan de gang.

6 augustus 2022 om 09:37

Bassey op de back, Kudus banken voor Klaassen, Blind in het centrum. Nee, Schreuder is nog geen tactisch wonder gebleken, maar dat wisten we al. Zou Blind eerder gewoon linksback gezet hebben en dan Bassey cb tegen PSV. Maargoed...

6 augustus 2022 om 09:47

Ik zou trouwens nu Bassey dus geschorst is lekker Alvarez CV zetten.

6 augustus 2022 om 09:52

Laat Alvarez nou ook net geschorst zijn vanmiddag

6 augustus 2022 om 09:54

Zou nu wel Blind opstellen, 2 rechtspoten is niet echt des Ajax. Tegen Fortuna moet dat ook gewoon nog kunnen. Jammer dat we Yilmaz niet te zien krijgen, had ik wel leuk gevonden. Hopen dat Bassey snel kan instromen op de cb positie, Blind dan als 2e lcv/lb.

6 augustus 2022 om 10:02

Bassey (2 duels) en Alvarez (1 duel) zijn beiden geschorst vandaag.

6 augustus 2022 om 09:39

Wat is er zo onbegrijpelijk aan een eerste invalbeurt voor Bassey op linksback? Hij speelde vorig seizoen bij Rangers evenveel minuten op de backpositie als op LCV. Is gewoon een bekende positie voor hem en dat past net even wat makkelijker in dan je centrum veranderen gedurende de wedstrijd normaal gezien. De dag erna speelde Bassey overigens 'gewoon' centraal in de basis in dat oefenduel, dat zal ook wel zijn eerste positie worden natuurlijk. Maar "onbegrijpelijk" vind ik een beetje overdreven voor een invalbeurt van 10 minuutjes op een vertrouwde positie van de betreffende speler.

6 augustus 2022 om 09:44

Ten eerste: de back van Ajax moet vooral aanvallend de boel goed kunnen invullen. Waarom denk je dat er zolang aan Blind wordt vastgehouden? Je hebt toch Wijndal en Blind voor die positie, waarom ga je Bassey 'proberen' op de back waar juist het centrum extra kwaliteit nodig heeft. Ten tweede: vooral in de Cruijffschaal stond men centraal continu te schutteren. Dan verwacht je wanneer je topaankoop ter vervanging van vooral Martinez er ook in het centrum bij gaat komen zodat hij daar alvast kan wennen in een topwedstrijd die geen consequenties heeft, maar juist doordat hij niet wist wat hij er moest doen maakt'ie zo'n lompe overtreding en de dag er na tegen Almere een enorme blunder. Daarbij zou Bassey natuurlijk helemaal niet 10 minuutjes invallen, maar een half uur. Die 10 minuutjes maakte hij er toch zelf van door zo raar in te komen haha.

6 augustus 2022 om 09:44

Imo onbegrijpelijk. Blind werd er elke keer afgelopen door Saibari of eigenlijk welke speler dan ook. Dan zet je toch snelheid in de as, de speler die we notabene gehaald hebben als opvolger van onze LCV? Dat is voor mij niet echt logisch, zeker gezien het feit dat ik toch mag hopen dat hij wel op de LCV gaat spelen. Anders hebben we 32+ aan 2 linksbacks uitgegeven.

6 augustus 2022 om 10:47

Ik heb even wat filmpjes opgezocht van Bassey toen hij kwam, en moet zeggen dat ik best veel filmpjes zag waarbij hij echt goed opkwam als back met een paar mooie acties, en goeie voorzetten. Het was wel een beetje wild allemaal, maar hij kan best goed voetballen(gebaseerd op die filmpjes)

Als je moet kiezen tussen Pasveer en Gorter dan wint Pasveer het op meerdere vlakken. Het echte probleem is dat je voor een van de twee moet kiezen als stand in van je nummer 1. Die hebben ze nog niet.

6 augustus 2022 om 09:40

Wat bedoel je precies? Dat de keeper met (europees) de beste cijfers vorig jaar niet de nummer 1 is van Ajax? Waarom zou de beste keeper van het seizoen niet gewoon spelen. Ik vind het eigenlijk een beetje onzin dat Ajax door zou moeten doorselecteren, laat Gorter maar lekker in de schaduw van Pasveer opkomen maar zolang Pasveer nog gewoon top is, is het zonde die steeds op de bank te zetten. Ajax is namelijk ook gewoon die topclub waar je na een aantal blunders gewoon plaats moet maken.

6 augustus 2022 om 10:35

Dankjewel en zo denk ik er ook over. Het team van vorig jaar wordt door deze coach uit elkaar gerukt. Hij moest alleen de lege plekken opvullen met sterke aankopen. Niet met spelers die daar eventueel ook kunnen of vlieg uren moeten maken om te kijken of je het aan kan. Ten Hag heeft altijd vast gehouden aan een basis 11 ondanks dat er basisspelers vertrokken. Blijf maar kijken en blijf veranderen Schreuder, dan ben je voor de winterstop weg. 🤷🏾‍♂️

Kijk het is nooit de bedoeling dat iemand na 1 wedstrijd wordt afgeserveerd, maar ik krijg sterk het idee dat het van nature een relatief onzeker mannetje is. De uitstraling van een poffertje zonder suiker. Sowieso denk ik dat het keepersbeleid van Ajax de laatste jaren niet echt iets is van een topclub.

6 augustus 2022 om 09:49

De enige keeper in het betaalde voetbal met 25 clean sheets in een seizoen. Beetje meer respect graag

Geef deze jonge doelman een kans van fouten kun je leren en word je beter van

Als PSV supporter word ik hier natuurlijk enthousiast van (zolang het niet tijdens Europese wedstrijden gebeurt) maar als Ajacied lijkt me dit toch geen fijn nieuws. Ik begrijp niet dat Ajax zoveel geld uitgeeft maar in de goal alleen 2 keepers heeft die echt aan het eind van hun carrière zitten en een jongen die er gewoon nog niet staat. Als Pasveer ergens last van krijgt heb je alleen Stekelenburg en die is ook al bijna 40. Ik denk wel dat Pasveer en Steek prima keepers zijn maar vraag me sterk af hoe lang dat goed gaat, met Gorter ga je de strijd niet winnen ben ik bang. Als PSVer weet ik natuurlijk alles van keeper problemen..

Veel verontrustender dat Alvarez plaats moet maken voor Klaassen...voor Kudus begrijp ik nog als je meer voetbal wilt maar Klaassen?!

6 augustus 2022 om 09:55

We spelen tegen Fortuna, dan mag je best aanvallender durven spelen. Of het goed uitpakt gaan we wel zien, maar het is in ieder geval een beoogde voetballende keus. Ik geef hier het voordeel van de twijfel

6 augustus 2022 om 10:15

Die is geschorst dus laat Ajax maar geen spelers opstellen die niet mogen spelen.

6 augustus 2022 om 10:27

@Sverige, hoe moet Alvarez spelen als hij geschorst is?

Eigenwijze trainerskwaal, vorige week was toch wel de beste sollicitatie voor het opstellen van Pasveer. Sinds zijn blessure regent het rariteiten, fratsen en tegendoelpunten bij Ajax

6 augustus 2022 om 09:46

Foutjes maken horen erbij, als je hem nu passeert gaat het nooit meer wat worden. Geen eigenwijze trainerskwaal maar gelukkig iemand die bij de 1e tegenslag niet achter de meute aanloopt en iemand een 2e kans biedt. Grote klasse Schreuder

6 augustus 2022 om 12:38

De vraag is of Schreuder Gorter überhaupt in de basis zou zetten vandaag, dus in hoeverre kan je spreken van passeren als hij toch al tweede keeper was?

Mocht Schreuder Gorter toch opstellen en laatstgenoemde overtuigt weer niet, dan krimpt het krediet voor zowel de trainer als de keeper, en laat de trainer al niet veel krediet hebben (en terecht).

Geef hem gewoon de kans.
Zoveel deed hij toch niet fout? Alleen die bal die hij voor de voeten van de tegenstander neer legde. Die had hij naar buiten moeten uitverdedigen.
De rest is, naar mijn mening, gebrek aan samenspelen met deze verdediging.

Gewoon nog zeker 2 wedstrijden laten staan. En mocht hij geen overduidelijke (beslissende) fouten maken, gewoon laten staan.

Ten Hag en Schreuder lijken enorm veel op elkaar werd er geschreven. Naast het feit dat ze beiden kaal zijn, zie ik voor de rest geen overeenkomsten.

Schreuder lijkt me een Manpleaser iets wat ten Hag absoluut niet is. En ik denk dat Schreuder op tactisch gebied vele malen minder is.

Ik vrees dan ook voor een opstelling die gelijk is aan de JCS. Dus help me reminden als het anders is (ik hoop het). Alvarez geschorst zal natuurlijk al anders zijn.

#pasveer moet spelen.. Het is geen speeltuin bij Ajax. Topsport is keihard en dus ook voor Gorter

6 augustus 2022 om 10:53

Echt he....men begrijpt het hier waarschijnlijk niet. Deze coach is vooral bezig met wie kan ook daar spelen.

Tadic is minder dan Haller op de spits positie. Is meester in de assists op links.
Dus die positie is nu minder.

Rechts achter, daar wilt hij Rensch de kans geven. Die is ook minder dan Nous, dus je begint ook minder sterk daar.

Blind is minder sterk dan Martinez op die positie, dus je begint verdedigend zwakker op die positie.

En zo kan ik doorgaan....🤷🏾‍♂️

Als je intentie was om Gorter eerste doelman te maken en hem de kans te geven, dan kun je hem natuurlijk niet na 1 wedstrijd laten vallen. Als Pasveer normaal gesproken je eerste doelman is, dan kan het wel.
Overigens is taylor de vervanger van de geschorste alvarez. Niet klaassen.

6 augustus 2022 om 12:30

Nougoed, dat laatste moeten we nog even zien he? De opstelling is nog niet binnen en Klaassen kan ook prima in de basis starten (ook al is dat niet helemaal zijn positie).

En over de keepers, groot gelijk. Er wordt nu gedaan alsof Gorter tot eerste keeper benoemd is, wat nog helemaal niet het geval is natuurlijk. Ik hoop dat Pasveer speelt.

Top dat Gorter mag spelen, als het van een keeper afhankelijk is of we van Fortuna gaan winnen gaat er iets niet goed.
Gorter deed het uitstekend bij zijn vorige club en zou zeker tegen het rechterrijtje geen issue mogen zijn. Pasveer is misschien beter of vooral stabieler maar de potentie van Gorter is beter dus het is begrijpelijk dat je investeert in de toekomst met misschien wat kinderziektes along the way.
Wij ontwikkelen de sterren van morgen, de visie van Ajax. Dat is Gorter eerder dan Pasveer dus in dit soort competitiewedstrijden, de eerste 5 let's go en dan zien we daarna wel of die het niveau heeft of nog niet en kunnen we een andere keus maken.

Ach jongens toch. Als je op zo'n manier beredeneert kan je alles en iedereen op blijven stellen onder de noemer, geef hem een kans. Doe er nog een paar jongens in die niet goed genoeg zijn en zeg dat die ook de kans moeten krijgen. Pierie en Magallan verdienen ook een kans, al weten we met zijn alle dat die ook niet goed genoeg zijn. Gewoon opstellen.

Vorig jaar in Jong was die al niet goed genoeg, in de voorbereiding was die niet goed genoeg en de eerste test heeft ie verkloot. We gaan hetzelfde krijgen als PSV met Drommel vorig jaar als je hem nog laat staan.

6 augustus 2022 om 10:00

Hele team heeft het tegen PSV verkloot. Die anderen hebben wel recht op een herkansing of pikken we er 1 uit?

6 augustus 2022 om 10:10

Tja lezen is soms ook moeilijk. Volgens mij geef ik nog meer redenen waarom die niet opgesteld moet worden en dat jij nu 6 woorden eruit pikt om je zaak te maken maar de rest niet benoemd of weerlegt is gewoon populair willen scoren. Ik zeg namelijk niet dat ik hem eruit pik op basis van de wedstrijd tegen PSV, dat probeer ik zelfs nog redelijk af te zwakken door het alleen te doen voorkomen alsof het een test is want eigenlijk verkloot je gewoon een prijs.

6 augustus 2022 om 10:15

Dan zal ik het je nog 1x uitleggen. Gorter is jonger, atletischer en een groot talent. Trainers, staf die dagelijks met hem werken zien dat ook. ALs je in de kkd waar iedere wedstrijd zowat 6 goals vallen 25x de nul kan houden dan kan je een achterhoede organiseren. Blind met z'n ervaring faalden enorm achterin en daar wi je deze keeper voor slachtofferen? Blij dat jij geen trainer bent

6 augustus 2022 om 10:53

Haha beetje gepikeerd jongen? Jij wil goedkoop scoren met je reactie op mij door de wedstrijd tegen PSV erbij te pakken. Ik zie uit je reactie, je wil steeds de discussie verleggen naar de wedstrijd tegen PSV, dat je nooit naar Jong Ajax hebt gekeken of de voorbereiding. Je begint ook opeens over Blind. Nogmaals je wil goedkoop scoren.
D
at is prima, maar doe dan niet net of je alles weet door statistieken op te noemen van 2 jaar geleden. Als je namelijk naar wedstrijden van Jong Ajax en de voorbereiding hebt gekeken dan weet je dat hij er nog niet klaar voor is. De andere optie is echter een keeper van 38 die een half jaar geblesseerd is geweest, Schreuder moet dus wel want als Pasveer weer geblesseerd raakt is je tweede keeper iemand met 0,0 zelfvertrouwen. ''blij dat jij geen trainer bent'' ben je door je argumenten heen? Echt heel kinderlijk, zeker van iemand van 45/46.

6 augustus 2022 om 11:30

De volledige staf heeft hem aan het werk gezien , zowel vorig jaar en deze voorbereiding. Die staan dagelijks met hem op het veld en vinden dat hij die kans verdiend. Jij als supportertje zou het dan ineens beter weten? Hou toch op met die onzin. Keept hij zo 3 potten goed dan typ je dat je het altijd al in hem hebt gezien.

6 augustus 2022 om 11:44

''supportertje''. Je bent een volwassen vent, gedraag je normaal.

Je bedoelt de volledige staf die dit jaar is vernieuwd ja? Je argumenten zijn zo verschrikkelijk slecht, alsjeblieft laat me met rust.

''keept hij zo 3 potten goed dan typ je dat je het altijd al in hem hebt gezien''. Alsjeblieft zeg, wat een kinderachtig niveau.

Het zal niet zo druk worden voor zijn goal als tegen psv of in een ander duel met een serieuze tegenstander, dus een goede keuze van schreuder om hier wat vertrouwen te laten tanken

De voetbalwereld.. vorig seizoen iedereen elke week schreeuwen dat Gorter moedt gaan keepen. 1 erdstrijd verder en mensen schreeuwen om Pasveer

Alvarez is geschorst dus die zal sowieso niet spelen. Klaassen boven Kudus kiezen klinkt vooral alsof Schreuder de oude garde tevreden wil houden. Er zal toch ooit een moment komen dat de mannen als Blind en Tadic zullen moeten wijken. Wanneer dat moment is, weet ik dan weer niet 😏

6 augustus 2022 om 13:41

En schreuder weet het blijkbaar ook niet 😀

Gorter is bepaald niet de eerse keeper die bij zijn debuut nogal in de fout is gegaan. Ik herinner mij bijvoorbeeld Stanley Menzo in Auxerre en Kjel Scherpen tegen AS Roma. Daar moet Gorter dan ook maar doorheen bijten. En dan is het ook goed dat Schreuder hem niet weer meteen laat zakken. Gorter is door een paar fouten niet ineens talentloos.

Gorter zal echt wel talent hebben en die krijgt zijn kans echt wel maar als je een keeper als Pasveer hebt die zich vorig jaar ruimschoots heeft bewezen. Dan lijkt me de keuze niet moeilijk

Vindt het een goed plan, hij moet groeien.
Onana maakte ook blunders in het begin, ik denk dat als je nu Gorter er naast zet dat dit zomaar einde carrière kan zijn en dat gun je niemand

Tjah, Gorter, je had beter Scherpen kunnen houden. Beide even goed. Zelfde verhaal in ieder geval nu.

6 augustus 2022 om 12:27

Nou, Gorter heeft fouten gemaakt.. Scherpen had tegen Roma gewoon een blunder.

Maar soms gok je. Gorter deed het fantastisch in de KKD en heeft daarmee zijn stap naar Ajax bij elkaar gespeeld. Scherpen eveneens. Het is dan geen schande als je het bij Ajax niet laat zien, daar wordt meer gevraagd dan alleen een bal tegenhouden (en dat was al lastig zat).

Volledig mee eens. Gorter verdient het om het hele seizoen basis te staan.

Pff Schreuder je maakt het wel moeilijk voor me om vertrouwen in je te hebben . Als we geen kampioen worden gelijk Schreuder der uitgooien met zoveel aankopen en dan nog fouten keuzes maken ...

6 augustus 2022 om 11:16

Maar ook zoveel verkopen. Het is natuurlijk nooit gelijk een geoliede machine en het is niet een team zoals vorig jaar. Kost ook even wat tijd. Je kan Gorter ook niet op een paar wedstrijden afrekenen. Zet 'm er even een paar wedstrijden in en beoordeel dan.

6 augustus 2022 om 12:16

We hebben al genoeg gezien van Gorter. Veel te wild en onrustig. Dat werkt voor de verdediging ook niet goed

Geen Kudus in de opstelling als 8 word ik toch wel ongelukkig van...

6 augustus 2022 om 11:41

Heel ongelukkig. Hoe goed moet die jongen voetballen om een basisplek te krijgen? Helemaal tegen Fortuna.

Vooral een jonge speler moet je nu vertrouwen geven anders kun je hem afschrijven. Het is gewoon een prima keeper die nu vertrouwen nodig heeft. Mocht hij iedere wedstrijd blunderen dan is het wat anders, maar je mag een speler niet na 1 wedstrijd afschrijven.
Het had anders geweest als hij fouten maakt en er niet van leert, maar dat is hier niet het geval in mijn ogen.

6 augustus 2022 om 12:25

Naja, als Schreuder Gorter als eerste keeper zag / ziet dan moet je hem nog het vertrouwen geven ja. Maar ik vraag mij af of Gorter niet gewoon als tweede keeper gezien wordt, zeker na de laatste 2 jaar van Pasveer.

Je moet de beste opstellen en ja je kan heus een keer wisselen. Maar Pasveer is in elk opzicht de betere, behalve in het feit dat Gorter nog een transfersom kan opleveren.

Mijn voorspelling is al een poosje dat Schreuder een complete miskleun van Ajax is. Die matchen totaal niet en ik ben bang dat hij ook weinig krediet zal hebben als resultaten tegen beginnen te vallen.

Gorter is natuurlijk een lachertje. Zonde dat Burak nog niet vanaf het eerste fluitsignaal mee kan doen. Die had ik wel eens een paar pegels willen zien afvuren op dat jochie. Verder verwacht ik een normale 0-3 voor ajax overigens.

6 augustus 2022 om 12:22

Yilmaz heeft bewezen een prima spits te zijn, maar zullen we aub niet doen alsof Yilmaz wereldtop is en Gorter bij Top Oss zou moeten spelen? Gorter heeft Jong Ajax vorig seizoen meerdere malen op de been gehouden, waarna vervolgens half Voetbalzone schreeuwde om een basisplaats in het eerste voor Gorter.

Yilmaz is een leuke aanwinst voor de Eredivisie en zeker voor een club als Fortuna. Een waanzinnige stunt. Maar we doen nu allemaal net alsof Messi of Ronaldo binnen gehaald is. Het is een goede spits, maar tegelijkertijd ook maar slechts Yilmaz. Alleen Blind is langzamer dan hem, of Van Beukering moet nog voetballen.

6 augustus 2022 om 12:27

Wie heeft het dan over Messi of Ronaldo? Toch onnodig om dat te benoemen terwijl de enige die zo'n vergelijk de wereld inslingerd Rutgertje is.

Overigens is Gorter een keeper van niks, een tweede Scherpen in mijn ogen. Als Ajax met hem onder de lat het seizoen in gaat, zal PSV met gemak de schaal pakken.

Dan zou ik zeggen: beiden de deur wijzen. Als Schreuder niet in de gaten heeft hoe onbetrouwbaar deze jongen is, naast zijn verslonzen van het fundament van de ploeg - de defensie - snel afscheid nemen van hem. En natuurlijk Gorter. Totaal ongeschikt. Daarnaast zal de in vorm zijnde Kudus natuurlijk niet worden opgesteld. Man, man, wat heeft Ajax binnengehaald??

Hem nu ernaast zetten kan hem breken. Maar andere kant, tegen PSV was hij echt slecht en leek het er echt op dat hij er nog niet klaar voor was.... Is wel een Sikkema voor Schreuder. Pasveer verdiend het naar mijn mening ook gewoon om er te staan, was vorig jaar echt goed

Nou zeg maar dag tegen een goed CL jaar dan. Je gaat toch niet een keeper die vorig seizoen 5 doelpunten tegen heeft gekregen in de eredivisie en een rustpunt voor de verdediging is inruilen voor deze wilde bron van onrust?

6 augustus 2022 om 12:19

Nougoed, vrijwel elke jonge keeper zal in eerste instantie een wilde bron van onrust zijn, zie ook Onana en Scherpen. Dat Gorter wel een bal tegen kan houden weet iedereen. Zijn optreden in de JC schaal was ondermaats en ja je kan naar de verdediging kijken. Maar hoewel PSV erg goed was, mag je wel zeggen dat Gorter die wedstrijd voor ons verloren heeft.

Geef die jongen tijd. Als hij afgelopen zaterdag 3 100% kansen eruit had gehaald, hadden we deze reacties nu niet. Als eerste keeper moet hij niet gezien worden, maar hij mag best wat meer vlieguren maken in de beker of als 2e keeper. Als hij dan ook de fout in gaat, zoals Scherpen, is het gewoon Exit.

6 augustus 2022 om 14:31



Als je zelf een bron van onrust bent kan je nooit het vertrouwen van je verdediging krijgen. Pasveer is de hele wedstrijd bezig met zijn verdediging coachen. En dat betaalde zich ook uit. Het stond als een huis. Ik begrijp niet waarom een trainer dat overhoop zou willen halen. Laat Gorter maar in de beker keepen idd. Van 4e keeper naar 1e keeper. Die stap is veel te hoog.

Ik mag hopen dat Pasveer gewoon speelt en Gorter 2e keeper is. We doen allemaal alsof Gorter als eerste keeper gekozen is omdat hij afgelopen weekend mocht spelen, maar zegt het daadwerkelijk iets?

Als Gorter vanmiddag als eerste keeper start denk ik niet dat ik gerust kan kijken. Pasveer heeft zich de laatste 2 seizoenen laten zien als de beste keeper, of een van de beste keepers, van de Eredivisie. Waarom zou je hem niet laten starten? Dat gegeven in combinatie met Gorter zijn optreden afgelopen zaterdag, laat mij zien dat Pasveer gewoon onder de lat moet staan. Gorter krijgt zijn kansen wel als 2e doelman, sowieso in de beker maar ook wel een keer als Pasveer niet kan starten.

Daarnaast: Schreuder had nooit aangesteld moeten worden en is absoluut geen Ajax 1 trainer. Hij heeft niets laten zien om deze positie te verdienen en er is nu al veel kritiek op hem. Het klinkt allemaal leuk en aardig wat er uit zijn mond komt, maar hij had allang een eerste keeper aan moeten wijzen. Ik ga geen conclusies trekken uit de wedstrijd tegen PSV, dat was eigenlijk gewoon - zoals altijd in de JC schaal - een grote oefenpot waar een prijsje aan vast hing, meer niet.

Pasveer, Sanchez, Timber, Bassey, Wijndal, Alvarez, Kudus, Berghuis, Antony, Tadic, Bergwijn. Dit moet uiteindelijk het basiselftal worden met Taylor, Rensch, Blind, Klaassen, Brobbey, Conceicao, Lucca en Ihattaren als wisselspelers. Bizar sterk elftal. Denk dat zelfs het B-elftal van Ajax gemakkelijk in de top 3 zou eindigen met Gorter-Klaiber-Rensch-Blind-Regeer-Taylor-Klaassen...

Heel goed. Ik ben blij dat Schreuder zich niet laat beïnvloeden door ontevreden supporters die iets negatief roepen of door wat de kritische waakhonden van de media ervan vinden. In zowel de competitie als de CL kan hij er zometeen echt staan als we ‘m met z’n allen wat meer krediet geven en ‘m niet gelijk afserveren.

Geef Gorter gewoon nog een kans.Maar deze angsthaastrainer zal wel weer voor onze bejaarde keeper kiezen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren