Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Van Nistelrooij stalt aankopen bij Jong PSV voor seizoensopener tegen Willem II

Laatste update:

Sávio en Jarrad Branthwaite staan vrijdagavond aan de aftrap bij Jong PSV in de openingswedstrijd in de Keuken Kampioen Divisie tegen Willem II. De aanwinsten worden door Ruud van Nistelrooij rustig gebracht en hoeven dan ook niet op een basisplaats te rekenen tegen FC Emmen aanstaande zaterdag. De hoofdtrainer benadrukt vrijdag tijdens het perspraatje dat het duel met de Drentenaren niet als tussendoortje wordt gezien. PSV neemt het dinsdag in de return in de derde voorronde van de Champions League op tegen AS Monaco.

"Nee, de naam van een tegenstander doet er helemaal niks toe", blikt Van Nistelrooij in gesprek met het Eindhovens Dagblad vooruit op de seizoensopener tegen FC Emmen. "Ik sla Dick Lukkien hoog aan. Ik heb vorig seizoen gemerkt hoe goed hij zijn team prepareert. De opvatting is duidelijk en dat is nog steeds zo. Het is een ploeg met voetballend vermogen die de tegenstander wil vastzetten. Ik verwacht dat dat dit seizoen wordt doorgezet."

Van Nistelrooij maakt dus van de gelegenheid gebruik om Sávio en Branthwaite bij de beloftenploeg te stallen. Yorbe Vertessen, Carlos Vinícius, Mauro Júnior, Olivier Boscagli en Noni Madueke zijn niet inzetbaar tegen Emmen door uiteenlopende blessures. Verwacht wordt dat Ibrahim Sangaré en Philipp Max gewoon aan de aftrap verschijnen zaterdag. Het tweetal viel afgelopen dinsdag uit tegen Monaco, maar is voldoende hersteld. Ook Vinícius heeft de groepstraining hervat.

"De eerstvolgende wedstrijd is het belangrijkst", aldus Van Nistelrooij. "En daarin willen we het niveau halen dat we gehaald hebben tegen Ajax en Monaco en beter nog. Het gaat puur om elke wedstrijd het niveau omhoog te krijgen. Verbeteren waar we kunnen verbeteren, en zo willen we doorbouwen. En dan doet het er niet toe of het de Johan Cruijff Schaal is of voorronde Champions League of competitiestart. Het is een reeks van wedstrijden waarin we willen groeien."

Wat wordt het resultaat bij Willem II - Jong PSV?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Had ze best graag in de pot tegen Emmen gezien om de basiskrachten wat rust te geven

5 augustus 2022 om 11:59

Rust is voor watjes echte mannen kunnen wel 2 potjes in de week voetballen. snap niet dat daar altijd zo moeilijk over gedaan word. Rust neem je maar als je in een bejaardentehuis zit.

5 augustus 2022 om 13:41

Dan was Roger Schmidt wel een verschrikking om mee te maken de laatste seizoenen.

5 augustus 2022 om 13:48

Lol. 'Echte mannen'. Ook bij 'echte mannen' zit er gewoon een limiet aan wat een lichaam fysiek aan kan. Zeker bij een contactsport. Rust nodig hebben is niet een keuze ofzo. Wat een gelul joh.

5 augustus 2022 om 14:02

PSV moet zaterdag toch tegen Emmen? Dan hebben ze zondag en maandag en dinsdag overdag rust en moeten ze dinsdagavond weer presteren. Lijkt me prima te doen hoor.

5 augustus 2022 om 14:09

@lampen
Marc-Vivien Foé kwam ook tot "rust" nadat hij in elkaar zakte. Eeuwige rust welteverstaan.
Echt dom gezwets dat van "echte mannen". Typische toetsenbordheld reactie. Je doet zelf geeneens aan sport en toch komt het in je op dit neer te zetten.
Je lichaam heeft zo zijn limieten. Topsporters vergen al veel van hun lichaam. Nog meer doen dan zal je lichaam gaan protesteren. Je kan ook overtraind raken. Hartfalen ligt op de loer dan.

5 augustus 2022 om 14:16

Dat het jou 'prima lijkt te doen' wil niet zeggen dat dat dus ook zo is. Is toch al zovaak over geschreven dat daar onderzoek naar is gedaan. 40% meer kans op puntverlies en 75% meer kans op tegendoelpunten in de laatste fase van een wedstrijd, 70% minder kans op scoren. Dus nee, lichamelijk is dat simpelweg niet 'prima te doen'. Of je daar telkens weer over moet beginnen als club is een tweede.

5 augustus 2022 om 12:27

Het seizoen is net begonnen en het gezeur over rust begint al. 3 keer in de week (en eigenlijk is het maar 2 keer in de week) 90 minuten voetballen, phoe phoe. Daar zal elke fabrieksarbeider een moord voor over hebben, om elke dag maar max 2 uurtjes te hoeven presteren.

5 augustus 2022 om 12:53

Je snapt zelf ook wel dat je dit vergelijk niet kan en mag maken.
De voetballer zelf kan er niets aan doen dat de fabrieksarbeider daar werkt.
Bovendien...die fabrieksarbeider staat om 16:29 al bij de prikklok klaar om maar geen seconde over te hoeven werken. (daar waar de voetballer verlengingen kent).
Dit is net zo'n rare vergelijking als jij maakt.....

5 augustus 2022 om 12:58

Dat is misschien jouw mentaliteit, maar goed, daar gaan we het toch niet over eens worden. En met je verlengingen, er zijn genoeg mensen die in het weekend bij moeten beunen om hun gezin te kunnen onderhouden.

Voetballers die begin augustus al roepen om rust zijn echt totaal niets gewend.

5 augustus 2022 om 13:49

De ene begint over 'echte mannen' en de volgende over 'fabrieksarbeiders' 😂😂 Wat een populistische cliche's joh. Benoem anders nog even dat ze zoveel geld verdienen. Is de cirkel helemaal rond.

5 augustus 2022 om 14:19

@Fossen inderdaad. Populistisch geneuzel. Het leven van een voetballer draait niet om die 90 minuten. Daarbuiten is het een en al letten op je voeding, rust en levensstijl. Daar waar de fabrieksarbeider in het weekend rustig een krat bier opentrekt en een broodje kebab gaat eten..

5 augustus 2022 om 14:21

@mcsignificant het is geenszins mijn bedoeling om het leven van een fabrieksarbeider (wie daar ook onder moge vallen) te bagatteliseren oid, maar de vergelijking tussen deze groep en rust van profvoetballers is zo ontzettend stompzinnig.

5 augustus 2022 om 13:35

Apart om een speler van city te huren en die dan in jong psv laten voetballen? Of is dit een deal waarbij ze gakpo volgend jaar naar city laten gaan? Savio lijkt me overbodig voor jong aangezien je bakayoko en dante sealy ook voor die positie hebt.

5 augustus 2022 om 13:40

Even opletten he? Het duurde lang voor onze Braziliaanse vriend zijn papieren kreeg waardoor hij net pas met de groep mocht trainen. Door een paar keer voor Jong te spelen kan ie verder fit worden en ritme opdoen. Hij zal snel overgeheveld worden naar PSV 1 als ie het goed doet.

5 augustus 2022 om 15:35

Hij word ook niet gehuurd van City maar van Troyes. Daarbij is er niks geks aan, want wellicht dat PSV alleen hem huurt voor de bijkomende benefits in een toekomstige transfer. Savio is niet klaar voor PSV 1 en Bakayoko zou veel bij het 1e team zitten en dus niet bij jong.

5 augustus 2022 om 17:05

Die jongens moeten wedstrijd fit worden. Dat gaat makkelijker met wedstrijdjes bij JPSV dan op de bank beginnen bij het eerste

Ben benieuwd. Centraal achterin blijft het kwetsbaar al speelde het duo nest prima tegen Monaco. Ik had dan ook liever gezien dat ze iemand huurden die wat meer ervaren was dan Branthwaite.

5 augustus 2022 om 12:44

Ik ook. Of liever nog kopen eigenlijk. Heb niet de indruk dat Obispo en Teze uitgroeien tot CL-waardige verdedigers die op het hoogste Europese niveau zich zullen optrekken aan het niveau van de topspitsen waar ze mee in de slag moeten. En geen verdediger kopen om een EL-niveau-verdediger als Boscagli niet bij zijn terugkeer in de weg te zitten vind ik een topclub onwaardig.

Maar goed, we weten niet wat er nog in het vat zit. Wanneer de CL een feit is zou er natuurlijk op de laatste transferdagen nog op een buitenkansje geloerd kunnen worden.

Het kan aan mij liggen, maar ik hoor echt helemaal niemand positief/negatief over de aanstelling van v Nistelrooy. Terwijl nieuwe coaches per definitie altijd wel afgefakkeld of opgehemeld worden, lijkt dit bij v Nistelrooy helemaal niet aan de orde. Een serene rust bij PSV die al jarenlang niet meer gezien is. Ben zeer benieuwd naar de coach van Nistelrooy.

5 augustus 2022 om 12:01

Ik denk dat hij als voordeel heeft dat hij best sympathiek is, rustig en niet arrogant. Om die reden wordt hij niet afgefakkeld. Opgehemeld wordt hij ook niet, want dat wordt een beginnende coach bijna nooit. Bovendien is hij relatief laat begonnen met het coachen van een eerste elftal en speelt dat denk ik ook een rol. Ik ben ook zeer benieuwd, hij was één van mijn favoriete spelers vroeger, maar heeft zelf aangegeven de rol als coach leuker te vinden dan die als speler (althans dichterbij zijn persoonlijkheid).

5 augustus 2022 om 12:10

Het is natuurlijk ook nog even wachten tot hij met tegenslagen te maken krijgt. Ruud kon in het veld vroeger af en toe ook een enorme klootzak zijn.

5 augustus 2022 om 12:21

Elke beginnende coach is de afgelopen 10 jaar juist opgehemeld. Cocu was een toptrainer nadat ie in de voorronde goed speelde tegen Milan, Bommel was een toptrainer al toen ie de eerste twee wedstrijden won, Frank de Boer was het ook.

5 augustus 2022 om 13:31

@tvl11 eens, daar ben ik ook heel benieuwd naar. Als coach lijkt hij nu de rust zelve, maar ik kan me niet voorstellen dat hij niet af en toe even gek wordt zoals vroeger

5 augustus 2022 om 13:34

@ajaxaddict: dat ben ik niet met je eens, behalve voor wat betreft Van Bommel. Die werd wel opgehemeld en door sommigen gezien als topcoach in wording. Bij Cocu waren er veel twijfels, vanwege met name zijn 'saaie' persoonlijkheid - totaal irrelevant, maar goed - en het feit dat hij nog nergens coach was geweest. De Boer had al enige jaren ervaring, maar werd absoluut niet opgehemeld. Hetzelfde geldt voor Gio: het kon goed uitpakken, maar misschien ook niet.

5 augustus 2022 om 12:02

Dat het zo rustig is bij PSV en mede door Ruud, is iets positiefs toch?

5 augustus 2022 om 12:03

Ik denk niet dat hij een topcoach is. PSV voetbalt niet met een plan of tactiek. Tegen Ajax waren het eigenlijk best wel toevalstreffers, maar verder was het spel echt niet oke. Ook tegen Monaco heeft psv eigenlijk geen moment in de wedstrijd gezeten. Bij Schmidt en Van Bommel was er echt wel een plan. Met name Schmidt wilde druk zetten en vaak lukte dit ook een helft.

5 augustus 2022 om 12:19

Hahaha dat jij hem na 180 minuten al afschrijft en hem bovendien op basis daarvan minder tactisch inzicht toedicht dan Van Bommel (die ons echt de meest afschuwelijke niet aan te gluren wedstrijdplannen kon bieden), je maakt jezelf echt onsterfelijk belachelijk.

5 augustus 2022 om 12:26

vnistelrooy heeft PSV juist zo ingericht dat PSV flexibel is en zich kan aanpassen aan de tegenstander en het verloop van de wedstrijd. Waarbij enkele basisprincipes ook absoluut niet ontbreken. Formatie in opbouw, geduld aan de bal en gebruik maken van de zijkanten zijn al drie spelprincipes die vnistelrooij er snel in heeft gekregen. Dat het er nog niet altijd even goed uitkomt, verbaast mij niets. Hij heeft net 2 officiële wedstrijden gehad en hij heeft nog geen gelegenheid gehad om met de daadwerkelijk sterkste elf te spelen. Geef de beste man even tijd, ik heb er wel vertrouwen in. Dat het er sober uitziet, betekent niet dat er geen plan achter zit.

5 augustus 2022 om 12:28

Mag Ruud misschien eerst even aan het seizoen beginnen? Je sabelt hem nu neer op basis van een voorbereiding. Mensen hebben ook geen geduld meer hè.

5 augustus 2022 om 12:28

Knap he na 2 potjes al kunnen bepalen of iemand met een plan of tactiek speelt.

5 augustus 2022 om 12:49

Bderonde

Wil je zeggen dat het 5 toevalstreffers waren tegen Ajax? Ik zag juist veel overeenkomsten bij een aantal van die treffers, en dat is dat er bij Ajax maar slecht werd meegelopen met opkomende middenvelders/vleugelspelers, allemaal naar de bal aan het kijken. En dat zag ik ook al tegen Shakhtar Donesk, die gewoonweg niet fit genoeg waren om het helemaal bloot te leggen. Genoeg aanknopingspunten voor de coach van Ajax daar zou ik zeggen. Van Nistelrooij geen plan? Nou ja, niet helemaal zichtbaar nog, maar wel degelijk andere accenten dan vorig jaar, zeker defensief. Het pakt nog niet bast uit, dat is wel waar ja. En juist onder schmidt heb ik 2 jaar lang proberen te ontdekken wat het plan aan de bal was, maar is me echt niet gelukt het te zien. Ja, dat druk zetten, dat werd vooral van buitenaf gesuggereerd maar wanneer ik zat te kijken kwam daar niet zoveel van. En als het er wel van kwam, dan slechts kleine delen van een wedstrijd, want daarna was iedereen blijkbaar moe en werd het rommelig.

Van Nistelrooij is geen topcoach, daar heb je gelijk in, want dat lijkt me iets dat je moet verdienen en hij is nog maar nauwelijks begonnen. Het spel van psv is nog altijd niet helemaal geweldig te noemen, ook tegen Ajax niet, maar ik zie wel dat er tegen zowel Ajax als Monaco bij tijd en wijlen er wel degelijk snel gecombineerd werd onder leiding van Sangare en Veerman. Dan worden de vleugels veel sneller bereikt, dan toen we dat deden via gotze, die meer een dribbelaar was. Eenmaal rond de 16 meter was het onder schmidt een ratjetoe vond ik, maar nu zie je iets meer structuur. Dat komt ook omdat Luuk gewoon in de 16 is, maar zahavi vaak overal en nergens. Hey, het is nog een lange weg te gaan en ik hoop dat dat niet teveel gepaard gaat met puntenverlies en zo, maar jouw stellingen…ik ben er iig niet helemaal mee eens.

5 augustus 2022 om 14:04

@bderonde, hahaha geen plan? 2 wedstrijden bezig en jij ziet al gelijk dat er geen plan is. Heeeel knap. Volgens mij heb je er weinig verstand van als je zoiets roept.

5 augustus 2022 om 19:45

2 wedstrijden bezig? Heb je Jong PSV vorig jaar zien voetballen? Je kan nou niet stellen dat hij het daar goed gedaan heeft. Jullie kunnen wel allemaal over me heen gaan vallen, maar hij is niet sinds dit seizoen trainer he

5 augustus 2022 om 12:04

Ik denk dat RvN, eigenlijk net als Gio, een ongelofelijke gunfactor heeft. Geweldige spelerscarriere, en daarnaast komt hij ook gewoon goed over in interviews en media. Men kijkt toch altijd eerst naar uitstraling en vervolgens naar het daadwerkelijke presteren.

5 augustus 2022 om 12:22

Ik denk dat je daar een goed punt aansnijdt. Komende maandag beginnen alle meningenprogramma's weer en zal Voetbalzone er weer heel anders uitzien ;-)

5 augustus 2022 om 12:21

zoals veel trainers, ligt het aan je spelersmateriaal. bij sommige geeft dat meer de doorslag dan bij andere.
ik denk dat een ruud ook bij een topclub, vanwege zijn status en persoonlijkheid ook gewoon mee kan draaien.
maar verder denk ik (voor nu) dat je geen guardialo/klopp/ancelotti voetbal tacticus van hem kan verwachten.. misschien komt dat nog

5 augustus 2022 om 12:24

Er valt ook nog helemaal niks te zeggen? Seizoen begint nu pas.

5 augustus 2022 om 12:40

Op zich ook niet vreemd. Van Nistelrooij doet geen gekke dingen, komt sympathiek over en heeft nog weinig kunnen laten zien wat reden geeft voor omhemelen dan wel affakkelen. Ik ben er wel blij mee. Van Bommel had iets stuitends over zich qua karakter en inhoudelijk was Schmidt niet altijd helemaal te volgen. Op beide vlakken heb ik de indruk dat Van Nistelrooij op beter voor de dag komt. Of het de beste trainer voor PSV in jaren is moet natuurlijk nog blijken, maar het lijkt me zonder meer de leukste (sinds Hiddink).

5 augustus 2022 om 12:40

Dat komt doordat hier op VZ alleen aandacht is voor galbakken Driessen en verweij, die alleen maar negatief waren over Ten Hag. Nu hij weg is hoor je ze gelukkig veel minder.

5 augustus 2022 om 13:04

Ik moet je zeggen dat tijdens Driessens zijn vakantie, ik zijn mening nog minder heb gemist dan anders. Ik vind het oprecht jammer dat Voetbalzone iedere mening over deze man publiceert. Halen ze hier echt veel clicks mee op? Want dan snap ik VZ natuurlijk. Maar anders is het publiceren van zoveel negatieve rommel van Driessen echt overbodig.

5 augustus 2022 om 16:14

Mensen vinden hem een kwal en zijn het vaak met hem oneens. Twee factoren die ervoor zorgen dat mensen klikken en reageren. Ideaal voor site engagement en dus het rekenen van hogere tarieven voor ads.

5 augustus 2022 om 12:48

Zodra PSV de CL haalt of na een wedstrijd of 6 bovenaan staat dan is hij gewoon weer de nieuwe Guardiola hoor, denk dat het gewoon nog te kort dag is voor een echte hype.
Zou het trouwens ook niet erg vinden als die hype een beetje uitblijft. Eigenlijk kun je na 1 of 2 seizoenen pas echt zeggen of iemand een goede trainer is, laat die rust dus nog maar lekker aanhouden tot we er echt iets over kunnen zeggen. Hij doet het tot nu toe prima in ieder geval.

5 augustus 2022 om 13:25

Tja dat hangt vaak helemaal van de media af he. Schmidt werd al afgebrand voordat die kwam door oa Derksen en Kraay omdat het nou eenmaal geen Nederlander was. Ze zijn altijd blijven refereren aan de wedstrijd van Salzburg tegen Ajax. Terwijl Schmidt zelf en PSV ook nooit heeft gehad over dat ze die speelstijl 1 op 1 wilden kopiëren. Maar Kraay begon daar einde van afgelopen seizoen nog over. Ook Marcel Keizer bij Ajax werd al beschimpt voordat ze goed en wel begonnen waren. Heeft nooit een eerlijke kans gehad.

5 augustus 2022 om 13:37

Hoe hij zijn interviews doet is echt geweldig om te zien. Hij wordt helemaal nergens warm of koud van, ook niet van vervelende vragen van journalisten. Tot nu toe erg tevreden over hem, spel komt steeds meer lijn in en durft echt talenten in te passen.

5 augustus 2022 om 14:00

Ik lees juist dat heel erg veel mensen hem de hemel in prijzen sinds zijn aanstelling als coach van PSV. Hij komt rustig, welbespraakt en no-nonsense over. Ik lees eigenlijk bijna niks anders dan dat. Ik weet dus niet op welke sites jij kijkt oid!

5 augustus 2022 om 16:09

Ik ben vooral heel blij dat we van die zeurende Duitser af zijn die altijd overal smoesjes voor verzinde. Ruud is sympathiek, straalt rust uit en zegt waar het op staat. (bijvoorbeeld dat het niet uitmaakt dat Ajax een grotere zak geld heeft, als PSV is het kampioenschap altijd de doelstelling)

PSV volgen is wel zo veel leuker geworden nu dat die flapdrol weg is en er een normale voor terug is gekomen.

Slim van Ruud. Savio gaat denk ik wel even nodig hebben om bij PSV 1 aan te sluiten.

5 augustus 2022 om 13:12

Dan slaat zijn huur toch al helemaal nergens op. Voor je het weet is het seizoen voorbij en moet hij zich nog aanpassen uhm. Kun je hem weer terug sturen naar Troyes, uhhh bedoel city football group oftewel man city. Geweldig man, wat een slimme huur hoor. En nog die smerige constructie nog belonen ook door hem even in je eigen huis een jaartje voor niets verder te laten ontwikkelen. Heel apart.

5 augustus 2022 om 13:29

Misschien zal dat inderdaad het geval zijn. Het is toch nog even afwachtten die jongen staat niet voor niks te boek als een groot talent in Brazilië maar het is logisch dat hij er niet meteen zal staan. Voor PSV is het wel een goedkope extra optie om haar selectie op te vullen.

Maar goed ik ben ook zeker geen voorstander van verhuur zonder optie tot koop.

VZ laat me niet schrikken. PSV Speelt op dinsdag! Bijna weekend i know

Alhoewel ik persoonlijk fan ben geworden en altijd geweest van jong teams in de KKD is het eigenlijkt altijd vanaf dag 1 al pure competitie vervalsing geweest met namen wanneer je tegen Jong Ajax/psv moet voetballen. Ajax koopt spelers voor meerdere miljoenen wat gewoon meer is als de meeste begrotingen van KKD clubs en bij PSV doen spelers die duidelijk gehaald zijn voor PSV 1 mee met jong PSV. De jong teams moeten dan ook gewoon een vaste selectie hebben met een mix van jong spelers en jongens uit de O1917 etc.

5 augustus 2022 om 12:23

Al spelen clubs in de KKD liever tegen Daramy en Bandé dan tegen Unuvar hoor haha ;-) maar ik snap je punt. Gelukkig heeft de KNVB al enkele duidelijke standpunten ingenomen bv leeftijd, aantal wedstrijden bij het 1e etc.

Echt kap met dat stallen in die jong ploegen!
Vorig seizoen als je pech had speelde je tegen Kudus, Taylor, Labyad, Daramy, Rensch enz.

Gewoon zoals Utrecht en AZ het doen met vaste ploegen...

Overigens denk ik niet dat er een stuntje inzit. Al zal PSV op 50% spelen dan nog zijn ze te sterk.

5 augustus 2022 om 14:13

Volledig eens. Regels zijn al aangescherpt maar zijn nog steeds belachelijk en neigen enorm naar competitievervalsing. Tijd voor vaste selecties voor beloftenploegen met 1 (maximaal 2) 'doorstroommomenten'. Niet dat bijna onbeperkte heen en weer schuiven van spelers die meer hebben gekost dan alle KKD spelers bij elkaar. Beloftenploegen kunnen daarvoor volgens mij prima onderling (misschien samen met Feyenoord bijvoorbeeld) een soort oefencompetitietje starten waarmee ze eens in de zoveel tijd een extra wedstrijd kunnen spelen voor dit soort jongens. Zo moeilijk is het allemaal niet.

5 augustus 2022 om 14:16

Want hoeveel hoeveel wedstrijden hebben deze heren in Ajax 1 gespeeld vorig seizoen? De clubs willen allemaal naar de eredivisie maar een wedstrijd tegen de 3/4 keus spelers van Ajax is ze te machtig... Dan heb je ook niks te zoeken in de eredivisie.

5 augustus 2022 om 14:27

Met dit soort reacties laat je blijken dat je het gewoon niet wil snappen Pietjuh.

5 augustus 2022 om 21:27

Noem eens een KKD ploeg die 10 miljoen voor een speler uitgeeft?
Heb nog nooit een Top Os of Dordtrecht 10 mil voor een Daramy zien uitgeven.

Het is gewoon unfair!
Heeft een Ajax of PSV een 1 weekse wedstrijd dan speel je tegen het halve wissel elftal met een waarde van 10 mil per speler.
Speelt Ajax Europees, dan speel je tegen de jong spelers aangevuld met de o-19...

Stel dat jij nou net in die pech week zit en daarop je punten verspilt



pech? spelen tegen betere voetballers is juist wat een echte voetballer wil... althans de voetballers zoals ik ze ken.

Ruud van Nistelrooy heeft de juiste mensen om zich heen verzameld vind ik en is niet eigenwijs zo als van Bommel vind ik, Ruud kent zijn zwaktes en sterktes en doet zich niet voor als een betweter, hij gaat het op termijn heel goed doen denk ik, rustige evenwichtige coach.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren