Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

PSV raakt na treffer van Joey Veerman ver in verdrukking tegen AS Monaco

Laatste update:

PSV heeft dinsdagavond een 1-1 gelijkspel overgehouden aan zijn bezoek aan AS Monaco. De ploeg van Ruud van Nistelrooij kende in het heenduel in de derde voorronde van de Champions League een goed begin en kwam verdiend op voorsprong via Joey Veerman. Naarmate het eind van de wedstrijd dichterbij kwam werd Monaco sterker en sterker. Tien minuten voor tijd viel uit een vrije trap de gelijkmaker van Axel Disasi. PSV kwam in de absolute slotfase nog goed weg met een bal op de paal van Youssouf Fofana. Over een week is de return in het Philips Stadion.

In de eerste helft had PSV, zonder zelf al te veel te creëren, weinig te duchten van Monaco. Een echte kans kreeg de thuisploeg in de eerste 45 minuten niet, al werden de Eindhovenaren twee keer bijna verrast door slim genomen ingestudeerde vrije trappen. PSV kwam ermee weg en werd zelf gevaarlijker via Veerman. De middenvelder prikte eerst in vrije positie van vijftien meter met rechts naast, maar ging op slag van rust een stuk zuiniger om met zijn tweede mogelijkheid.

Luuk de Jong schakelde zichzelf in als aanspeelpunt en legde klaar voor Veerman, die vanaf de rand van het strafschopgebied met links vol in de onderhoek schoot: 0-1. De tegentreffer zette Monaco aan om na rust nadrukkelijker de aanval te openen. Takumi Minamino liep zomaar in de diepte weg bij Philipp Max, controleerde een lange bal van achteruit, maar schoot oog in oog met Walter Benítez naast. Aan de overzijde was er na een voorzet plots een megakans voor Guus Til, die voor open doel naast tikte.

Vanaf dat moment voerde Monaco de druk steeds verder op. Zo kwamen Jordan Teze en Armando Obispo met de schrik vrij toen Kevin Volland tussen hen in een vrije kopkans verprutste. Van Nistelrooij greep in door de zeer teleurstellend spelende Til en de geblesseerde Max naar de kant te halen. Met Érick Gutiérrez en André Ramalho in de ploeg kreeg PSV de grip weer enigszins terug. Er volgde na 73 minuten een enorme kans voor Ismael Saibari. De gelegenheidsrechtsbuiten werd in de zestien aangespeeld door Cody Gakpo, kapte zijn tegenstander uit en prikte met links rakelings naast.

PSV moest twaalf minuten voor tijd verder zonder de geblesseerd geraakte Ibrahim Sangaré en zag Monaco steeds dichter bij het doel komen. In de tachtigste minuut was er bij een scherp ingedraaide vrije trap geen houden meer aan. Fofana verlengde de bal met wat geluk tot bij Disasi, die van dichtbij binnenschoot: 1-1. Monaco rook bloed en joeg vol door op de winnende. Een nieuwe vrije trap leidde tot een hachelijke situatie voor het doel van PSV, waarbij Fofana uit de rebound op de paal kopte.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zwakke tweede helft maar een prima uitgangspositie. Obispo vond ik de absolute uitblinker. Hij moet soms nog opletten met zijn passing, maar verdedigend ijzersterk. Heerlijk om zo'n verdediger te hebben die overal opklapt.

2 augustus 2022 om 21:58

Voor mij was Sangare echt de uitblinker zonder hem was het echt 4-1 geworden. Ik snap niet waarom een Premier League club hem niet op haalt. Verder vond ik Veerman ook echt goed.

2 augustus 2022 om 22:01

Sangare was af en toe slordig maar hoe hij vaak zijn man voorbij kwam of tussen 2 spelers door kon komen was geweldig. Hopelijk blijft die nog een paar seizoenen

2 augustus 2022 om 22:02

Sangara heeft gebikkeld idd maar wat was Luuk de Jong slecht. En nu tijdens interview ligt het aan de kansen creëren en de wedstrijd tegen Ajax en de benauwdheid enz enz

Geen woord over die 1-1 waar hij gewoon bukt of zijn eigen slechte spel. Ik vond hem tegen Ajax ook niet goed spelen. Zou hem als aanvoerder wel sieren als hij ook de hand in eigen boezem steken

2 augustus 2022 om 22:07

De Jong kan niet voetballen, alleen koppen. Snapte daarom zijn terugkeer ook niet. PSV met en zonder Sangaré is overigens een verschil van dag en nacht, als hij niet mee kan doen in de return verwacht ik dat PSV eruit vliegt.

2 augustus 2022 om 22:09

Hij legde hem toch terug op Veerman bij de goal? Hij is zeker niet minder dan een Haller, die maakt er gewoon 20 dit seizoen.

2 augustus 2022 om 22:19

Sangare wat mij betreft ook echt de patron van dit PSV. Zie je hem in de top van de Premier League meekunnen?

2 augustus 2022 om 22:26

@rickert Ja, Sangeré speelde sterk maar ik snap wel dat er nog geen PL club concreet is geworden, hij levert de ballen bijna net zo vaak in als ie ze afpakt, dat schiet niet op. Als ie die slordigheden uit zijn spel weet te krijgen zie ik hem bij de absolute top van Europa eindigen maar er is echt nog wel wat werk aan de winkel.

2 augustus 2022 om 22:29

Die slordigheden zoals vroeger zijn er al lang uit ja hij levert soms ballen in maar ze laten hem voetballend alles oplossen. Ik heb hem vandaag regelmatig weg zien draaien tussen twee tegenstander of een subtiel balletje tussendoor. Sangare is echt niet minder dan een McTominay. Ik zou Arsenal of Tottenham wel echt als een perfecte stap zien voor hem. Als ik realistisch bekijk zou ik als ik Leeds was Sangare echt halen hun cvm is naar Manchester City en ze kunnen een nieuwe gebruiken.

2 augustus 2022 om 22:43

Sangaré is ook gewoon een erg goede speler, begrijp me niet verkeerd, maar ik zie hem gewoon nog net even te vaak dingen doen die op topniveau gewoon genadeloos afgestraft gaan worden. Ik weet niet of het nonchalance is of misschien een beetje lompigheid maar in mijn ogen kan hij nog wel stappen zetten.

2 augustus 2022 om 22:48

De Jong is een prima aanspeelpunt die bovendien hard werkt en sleurt, zodat hij de verdedigers bezig houdt.
Waardoor andere spelers ook weer meer ruimte krijgen.

Zowel Europees als in de Eredivisie is het een uitstekende aanvaller voor PSV.

2 augustus 2022 om 23:01

Die slordigheden zijn er dus niet uit want ook vanavond levert hij weer een paar ballen kinderlijk eenvoudig in. Dat kan op topniveau echt niet.

2 augustus 2022 om 23:03

Sangare doet mij ontzettend denken aan Denis Zakaria. Heel fel en goed in de onderschepping, goede positionering en een aardige pass en dreiging in laatste kwart. Qua balbeheersing is het wellicht matig, maar hij heeft veel kwaliteit. Na jaartje PSV ben ik heel benieuwd wat er van hem komt.

2 augustus 2022 om 23:48

Nee zeker niet! Voor PSV een prima speler. Maar voor de top in de Premier League gaat het hem niet worden.

3 augustus 2022 om 06:35

Qua balbeheersing best wel matig? Sangaré kapt en draait heel eenvoudig met de bal, zeker voor iemand met zijn postuur. Enige punt waar hij aan moet werken is concentratie bij zijn passing maar dat is alles wat ik kan bedenken. Hij is zowel Europees als in de ED al een jaar lang zowat de beste middenvelder in alle wedstrijden. Er zijn zat competities waarin hij mee kan in de top.

3 augustus 2022 om 09:26

Sangare is onze beste speler. Passings percentage van 88% tegen Monaco dat is gewoon prima

2 augustus 2022 om 21:59

Terecht uitslag ook. Vond Max overigens weer erg zwak. Veerman, Obispo en Sangaré erg goed.

2 augustus 2022 om 21:59

Krijgt Aad de Mos toch gelijk 😝

2 augustus 2022 om 22:01

Toch blijf je denken ‘stel dat je dat ene dagje extra van de KNVB had gekregen, had er dan meer in gezeten?’
Zonde maar zeker geen uitslag om van te balen, gelijkspel maximaal haalbare vandaag. Volgende week afmaken in Eindhoven met de aanhang dr achter!

2 augustus 2022 om 22:18

Ja, dan had je waarschijnlijk meer energie over gehad vandaag… Zo’n dag heeft op dit niveau toch wel impact

2 augustus 2022 om 22:23

Als je CL wilt voetballen moet je niet zeuren! In het buitenland voetballen ze ook om de 3 dagen

2 augustus 2022 om 22:24

Stel dan een B-team op, die keuze was er maar Ruud wilde er niet aan. De JCS is een veredeld oefenpotje en dit is een tweeluik van 60 miljoen. Nou dan wist ik het wel.

2 augustus 2022 om 22:30

Wat een onzin en een slap verhaal Psv wil toch een top club zijn dit hoort er bij

2 augustus 2022 om 22:39

Volgens studies gaan de fitheid nadelen van een intensieve wedstrijd maximaal 72 uur tot de volgende meespelen in de laatste 20 -25 minuten. Gaat niet altijd op maar opvallend vaak weldegelijk. 1 dag meer rust maakt absoluut verschil. Helemaal met 2 intensieve wedstrijden in t begin van seizoen in deze tijdspanne. Komend weekend spelen we zaterdag tegen Emmen. Brands had ook vrijdag kunnen aanvragen als ie op tijd was..Want dinsdag wederom Monaco. Tis maar 1 dag verschil. Tis ""maar"" Emmen thuis met alle respect. Toch zou dat net iets prettiger vallen. Monaco is zwaarder dan Emmen.

2 augustus 2022 om 23:23

Dat is altijd zo’n drogreden. Monaco is ook buitenland. Hadden wel meer rust. Zag je ook terug. Arbeids rust verhouding is gewoon erg belangrijk in de topsport. Kwam ook nog een vliegreis bij kijken. Weliswaar niet heel lang, maar ook een vertraging en dat gaat toch in je benen zitten.

2 augustus 2022 om 23:51

Bla bla bla. Heeft er niks mee te maken gap. Er zat gewoon niet meer in. Zeer terechte uitslag.

3 augustus 2022 om 01:41

@Chuky Wat een kul, als andere ploegen die zich topploeg noemen moeten spelen staan ze ook vooraan in de rij.

3 augustus 2022 om 03:02

@NipkeAjax ik weet anders nog goed hoe Klaassen, Tadic, Ligt, Frenkie, etc. Ook met regelmaat klaagde over dat 3 wedstrijden te veel was. En daar week de KNVB toen ook ruimschoots voor om ajax tegemoet te komen

3 augustus 2022 om 04:16

@ Nipkeajax

Inderdaad, al die spelers willen Europees spelen en/of verhuizen naar een grotere competitie maar tijdens hun verblijf in Nederland lopen ze altijd te klagen over het aantaal wedstrijden. Wat dat betreft stoor ik mij ook altijd wanneer spelers na week in het buitenland te hebben gezeten zeggen "dat het daar veel proffesioneleren is, en dat gewoon niet kunt/mag verzwakken"; dan denk ik dat mag je hier ook niet. Op een of andere manier ligt dat bij spelers anders, Wat allemaal los staat van het geven dat topsporters genoeg rust willen hebben, ik blijf erbij dat Nederlandse clubs meer van spelers mogen eissen. Het is mij te vaak allemaal net iets te vrijblijvend.

3 augustus 2022 om 07:39

@Keyboardheld, dat klopt inderdaad. Alleen toen hadden zij er al iets van 40 wedstrijden opzitten dat seizoen. Dit gaat nu om de 2e wedstrijd, dit seizoen. Dan vind ik het jammer dat er al over "rust" wordt gesproken.

Ik hoop dat PSV het volgende week afmaakt en Monaco uitschakeld. Leuk als 2 NL teams mee kunnen doen in de Champions League.

3 augustus 2022 om 07:51

In het buitenland (bijvoorbeeld Monaco) hebben ze ook 2 keer zoveel geld voor een bredere selectie.

3 augustus 2022 om 08:04

Schei toch uit dat eeuwige gezeik over een dag extra rust.Het zijn voetballers die grandioos betaald worden voor hun werk daar moeten ze 5 dagen per week voor trainen dan moeten er ook 2 wedstrijden per week gespeeld kunnen worden.Dat kan in Engeland wel, hier word er alleen maar gezeikt. Stoppen met piepen en werken voor je geld dat moeten we allemaal. Kijk maar eens in de NBA daar spelen de basketballers om de 2 dagen en dat 7 maanden lang en reizen daar ook nog eens het hele Amerikaanse continet af. Denk hier maar eens over na ipv dat slappe gelul van " stel ". "als" " kan"

3 augustus 2022 om 10:43

@keyboardheld jij weet niets want hun klagen niet Ajax mentaliteit 😉

2 augustus 2022 om 22:02

Niks goede uitgangspositie. Voor niks gespeeld. Deze wedstrijd kun je wegstrepen want heeft 0 invloed meer op de return.

2 augustus 2022 om 22:06

Dus thuis een beslissende wedstrijd spelen is geen goede uitgangspositie? Tuurlijk wel...

2 augustus 2022 om 22:06

je had ook kunnen verliezen

2 augustus 2022 om 22:07

Je hebt ook iets van thuisvoordeel, of ken je dat niet?

2 augustus 2022 om 22:17

Bij return speel je thuis en heb je 7 dagen kunnen rusten ipv 2.

2 augustus 2022 om 22:18

Niet helemaal waar. Zaterdag gewoon Emmen op bezoek

2 augustus 2022 om 22:19

@achmedn, Is de wedstrijd van zaterdag tegen Emmen afgelast dan?

2 augustus 2022 om 22:20

achmedn -> we spelen zaterdag gewoon nog tegen Emmen

2 augustus 2022 om 23:35

Aad de Mos stelde een aantal jaar gelee dat hij klasse beter is dan de Ligt. Wellicht dat hij die belofte kan inlijven

3 augustus 2022 om 00:43

Hahaha . Hoop echt dat je een grapje maakt . Want hij had bijna een top assist op die rechtsbuiten

3 augustus 2022 om 08:40

Nou ja dit liep tenminste goed af. De fouten van De Ligt kostten ons een eindronde en een uitschakeling op het EK.

3 augustus 2022 om 21:01

En een champions league finale...

Sangare is echt de Rambo van PSV, is fysiek sterk en gaat altijd volop in de strijd en zorgt voor de juiste balans op het middenveld. Hij is echt meer waard dan 80 miljoen euro.

2 augustus 2022 om 22:00

Waarom heb je je reactie aangepast van haha naar dit?

2 augustus 2022 om 22:45

je zult maar een #2 aan het einde van het moment van reageren van je bericht hebben

Edit: eigenlijk zou voetbalzone voor zoiets gewoon heel de reactie moeten verwijderen en een tijdelijke ban opleggen. net zoals bij het bedelen om shirtjes met bordjes bij ajax is dit zo kinderachtig en iets doms.

2 augustus 2022 om 22:05

80 miljoen? Pfff, zo vermoeiend dit....

2 augustus 2022 om 22:15

79 miljoen dan die jongen is toch wel iets waard.

2 augustus 2022 om 22:34

20 miljoen

2 augustus 2022 om 22:11

Leuke speler! Maar 80 miljoen voor iemand die de helft van de afgepakte ballen weer rustig inlevert, vind ik heel veel geld.

2 augustus 2022 om 22:20

Vond je dat ook van De Ligt die voor meer dan 80 miljoen ballen naar Juve ging?

2 augustus 2022 om 22:40

Nja, beste middenvelder van de Eredivisie. Nog steeds niet oud. Ja, 80M is overdreven, maar dit mag wel flink wat opleveren

3 augustus 2022 om 06:35

Eens, maar Antony is ook zéker geen 100 miljoen waard

2 augustus 2022 om 22:13

80 miljoen haha, een klap van de molen gehad?

2 augustus 2022 om 22:21

80? Volgens mij vergeet je een nul. Minimaal 800 miljoen is ie waard!

2 augustus 2022 om 22:26

Smeer jezelf morgen goed in en doe een pet op.

2 augustus 2022 om 22:29

Ik vind echt dat je Sangaré daarmee te kort doet. Denk dat hij 120-150 miljoen waard is.

2 augustus 2022 om 22:48

80 miljoen is misschien overdreven. Is denk wel de enige Eredivisie speler waar ik zeker van ben dat die gaat slagen in de Premier League.

2 augustus 2022 om 22:57

80 miljoen.. verder alles goed??

2 augustus 2022 om 23:01

Hahaha 80 miljoen nog wel. Als PSV niet ver komt in de CL kunnen ze 25 miljoen al vergeten.

2 augustus 2022 om 23:03

Hahaha 80 miljoen nog wel. Als PSV niet ver komt in de CL kunnen ze 25 miljoen al vergeten.

2 augustus 2022 om 23:56

Hahah goeie speler inderdaad maar echt geen 80 miljoen misschien als die ook nog is kon voetballen dan wel. Dan zou het een soort yaya toure zijn maar ik denk dat die in deze markt ook wel rond de 30/40 miljoen verkocht kan worden vooral omdat dit soort spelers gewild zijn in de Premier leaque.

3 augustus 2022 om 01:50

Voor psv is hii goud waard. Beste speler bij psv verdedigend. Voetballend is alvarez echt wel beter. Ik vind dat het daarom moelijk te zeggen hoeve hij waard is. Saibari vond ik vanavond wel goed maar dit psv is veel te zwak voor de CL. Zelfs el gaan ze het moeilijk krijgen. Obispo en teze en veerman vond ik ook goed. Waren ook wel een paar foutjes maar daar kan ik wel doorheen kijken. Ondanks dat luuk de Jong wel een goede terugspeelbal had komen we echt voetballend veel tekort. Mist handelingssnelheid over de grond en hetzelfde geldt voor til. In de voorhoede is het met deze spelers puur op oppurtisme en niet echt uitgespeelde kansen gericht.

3 augustus 2022 om 00:06

Ik denk eerlijk gezegd dat 450 miljard dichter in de buurt komt

3 augustus 2022 om 00:22

35mil geven ze er niet eens voor…

3 augustus 2022 om 06:18

Omdat Psv internationaal nog steeds geen topclub is daarom is er amper interesse in spelers van Psv.

De tandjes het niveauverschil PSV met Sangare en de laatste 10/12 minuten zonder Sangare. Te hopen voor PSV dat het alleen kramp was en dat er de laatste maand niet nog wat clubs wakker worden op de transfermarkt. Denk dat je met 1-1 niet mag klagen.

Zo zie je maar weer hoe belangrijk het is om die 0-2 in te prikken op de momenten dat je dominant bent en de overhand hebt. PSV zat nu even aan de andere kant van de medaille ten opzichte van zaterdag en gelukkig heeft het dan nog de schade weten te beperken. Al denk ik dat je hier met een overwinning toch met een behoorlijk been in de volgende ronde had gestaan, nu vrees ik met grote vrezen. PSV lijkt vooral nog niet fit genoeg om een hele topwedstrijd te kunnen spelen en ik denk dat dit een nalatenschap is van Schmidt. En wat gaf het veel domme vrije trappen weg op de helft van de eigen helft. Al met al blijkt eens te meer dat onze topclubs totaal niet onder doen voor de topclubs uit de Franse competitie. De laatste jaren liggen die clubs ons buitengewoon goed dus er is zeker ook nog wel hoop. En trouwens weer Veerman he ?

2 augustus 2022 om 22:01

Idd… een paar keer de 0-2 op de slof, maar die wederom niet maken.
Dan wordt het weer 1-1 vanuit een standaardsituatie en blijft Monaco nog in leven…. Mag je er thuis nog keihard voor gaan…

2 augustus 2022 om 22:49

Maar mijn steun en lucky boxershort heb je. Het gaat goedkomen.

2 augustus 2022 om 22:01

3 dagen na een intense wedstrijd tegen Ajax in 30 graden moeten voetballen tegen Monaco. Snap wel dat het erin hakt. Monaco gooide op het einde nog wat aanvallers erin, dus snap wel dat PSV daar moeite mee had. Gewoon slim gewisseld door Clement en niet zozeer te wijten aan PSV

2 augustus 2022 om 22:04

Had die schaal maar aan Ajax gelaten…. Daar had je de energie niet in moeten steken. Leuk dat je Ajax pakt, maar de CL is veel belangrijker

2 augustus 2022 om 22:07

Dat kan wel zo zijn, maar dat is achteraf makkelijk praten

2 augustus 2022 om 22:08

@andres13: als je CL wilt spelen, moet je dit kunnen, ook al was het zo ontzettend dom gepland van de KNVB maar ook niet handig gespeeld dan door Van Nistelrooij.

2 augustus 2022 om 22:11

Als PSV volgende week wel doorgaat tegen Monaco en daarnaast ook de JC schaal wint heeft van Nistelrooy het wel goed gedaan. We zullen het volgende week wel zien. Ik had vooraf zeker getekend voor een 1-1 uit in Monaco

2 augustus 2022 om 22:12

Zo'n wedstrijd in de voorbereiding is toch anders dan cl als het seizoen bezig is. Hadden jullie ajacieden het toch altijd over?

2 augustus 2022 om 22:15

@hazardinho77: de laatste keren dat Ajax die voorrondes had, ging het vrij vaak goed ja. Vooral toen we via de voorrondes op 1 minuut na de finale CL haalden, dat was vast nog niemand gelukt. MAar waarom altijd Ajax er bij betrekken? Ajax heeft het al jaren via de competitie gefixt en heeft er juist voor gezorgd dat PSV nu ook kans maakt op een CL deelname als nummer 2. Verder had ik het er nooit als Ajacied over, je moet als team al vroeger fit zijn in het seizoen omdat dit je belangrijkste potjes zijn voor de rest van het seizoen. Ik denk en hoop dat PSV het wel gaat lukken, het is ze sowieso gegund.

2 augustus 2022 om 22:20

Denk dat ze tekenen voor schaal pakken (en zelfvertrouwen tanken) en dan thuis proberen af te maken met evenveel rust als tegenstander

2 augustus 2022 om 22:35

Gorter en rench wouden dat psv hem won voor het goeie gevoel tegen Monaco

3 augustus 2022 om 04:46

@ Hazardinho77

ideaal vonden wij het inderdaad ook niet, maar wij deden er tegelijkertijd ook niet moeilijk om. Het hoort er gewoon bij als je hogerop wilt ,als club moet je er maar voor zorgen dat je er klaar voor bent. Een ander verschil is ook dat de club PSV ook een behoorlijke tijd de Europa League te min vond, en daarbij vergat dat er ook nog iets bestond als de club coefiencentielijst.

Die grote invloed heeft op de zwaarte van tegenstanders die je tegen komt in de voorrondes, en je hetzelf gemakkerlijker kunt maken als je een goede ranking hebt. En daarnaast is het ook nog van invloed op het startersgeld en de te verdienen variabelen. Tenslotte klinkt het wellicht cliche, maar de tegenstanders hebben er ook gewoon mee te dealen. Persoonlijk ben ik al jaren van mening dat de meeste Nederlandse clubs nog steeds achter lopen als het gaat om de conditie en het uithoudingsvermogen van spelers. PSV moet gewoon nu even door die zure appel bijten.

2 augustus 2022 om 22:01

1 1 uit bij Monaco is toch een prima uitgaans positie? Nu kun je het thuis volgende week af maken. Fans erChter en gaan!

2 augustus 2022 om 22:31

Zeker, maar jij hebt toch ook gezien dat het 0-2 had kunnen staan? Dat is een veel betere uitgangspositie.

2 augustus 2022 om 23:46

of je had 3 -1 kunnen verliezen, dan was het een slechtere uitgangspositie

2 augustus 2022 om 22:02

Ik denk niet dat de fitheid een nalatenschap van Schmidt is, maar gewoon een resultaat van een intensieve voorbereiding en een intensieve wedstrijd zaterdag. 2 dagen rust is vrij weinig als je tegen zo’n fysiek sterk team speelt als Monaco die meer rust hadden. Desalniettemin een uur lang de betere geweest en je had na een uur gewoon 0-2 voor moeten staan. Dan is t zonde dat je nog 1-1 speelt, al is dat absoluut geen slechte uitgangssituatie en ik zou vooraf voor een 1-1 getekend hebben.

2 augustus 2022 om 22:10

Als je weet dat Monaco fysiek is, moet je gaan voetballen en uit de duels blijven. Dat deed PSV niet echt, vooral niet in het slopende en plakkerige begin. Veel duels, tempo lag behoorlijk lager dan afgelopen zaterdag had ik het idee ook. Juist toen ze de tweede helft aanvingen had ik het idee dat PSV ging voetballen, dominant was, maar dat lieten ze te snel weer varen met domme overtredingen.

2 augustus 2022 om 22:20

Helemaal met je eens hoor, psv vergat te vaak zelf te voetballen en ging mee in t voetbal van Monaco terwijl dat gewoon niet t sterkste punt is. Naderhand overigens altijd makkelijk praten, maar ik had miss wel met Simons gestart ipv Til omdat Simons veel balvaster is en dat hadden we echt nodig vandaag.

2 augustus 2022 om 22:25

Van achteren kijk je een koe in de kont haha, rubentje13, helemaal waar. Ja, Simons had inderdaad juist kunnen bijdragen aan meer voetbal terwijl toen hij er in kwam PSV juist moest verdedigen. Al met al ga ik er vanuit dat 'we' gewoon doorgaan. Ik doe in ieder geval m'n lucky boxer weer aan volgende week haha.

3 augustus 2022 om 07:06

Nalatenschap van Schmidt? Veerman zei na de wedstrijd juist dat ze topfit zijn en dat het aan de wedstrijd van zaterdag lag. Een wedstrijd waar ze het laatste kwartier ook niet alles meer hoefden te geven. Ik denk dat Schmidt gewoon gelijk had en ze bij psv niet in staat zijn 90min te spelen. Psv wat ook zo graag als topclub gezien wil worden, valt m.i. gewoon weer terug in oude patronen. Afwachtend voetballen, hopen op die ene uitbraak en daarna de boel tegenhouden wat uiteindelijk maar net half lukt waardoor het nog 1-1 wordt. Echt zonde. Ik ben bang dat ze dit niet gaan redden volgende week.

2 augustus 2022 om 22:11

Waarom krijgt zo'n kinderachtige reactie zoveel duimpjes? Dan zal het niveau hier op VZ ook wel richting kinderachtig gaan...

2 augustus 2022 om 22:19

Tsja, van die trollenbrigade die anti-PSV zijn maar niet durven te reageren. Deze reactie moet gewoon zsm verwijderd worden door VZ.

2 augustus 2022 om 22:54

Waarom verwijderen? Oprechte vraag? Waarom moet je altijd maar meepraten Waarom mag je niet alleen voor je club zijn. Eerlijk gezegd heb ik ook liever niet dat PSV in de CL uitkomt. EL geen probleem, ik zal daar voor ze duimen, maar ik gun Ajax mee de euro's, want dat is mijn club. Red PSV het wel, dan wens ik ze het beste. Tot die tijd niet! Nu zal ik ook wel worden afgemaakt, maar ik kan je zeggen dat er hier veel meer zo denken van elke club en waarom niet, hoeft ook helemaal niet kwaad bedoelt te zijn ik ben niet tegen PSV maar voor Ajax!

2 augustus 2022 om 23:11

Omdat hij het 0.0 onderbouwd had. Nu heeft hij die edit gedaan, waarschijnlijk onder druk, en is dat beter. Jouw beweegreden en ook die van Michael zijn zeer op korte termijn gedacht en dus mijns inziens kortzichtig. Ajax heeft veel meer aan nivellering in de top dan nationaal financieel en sportief op eenzame hoogte te staan. Want als PSV vaker CL speelt, heeft het meet geld, hart het dus op lange termijn ook meer punten binnen want kunnen ze de kwaliteit van hun team waarborgen. Daarbij drijven de topclubs elkaar dan ook op nationaal naar internationaal goed niveau. Juist als de rest in Nederland sterker is, wordt Ajax ook sterker.

2 augustus 2022 om 23:14

Psv heeft een reële kans om door te gaan, de ploeg naar beneden praten is in dat geval enkel gesproken uit de eigen onderbuik en niet op basis van een analyse oid. Jouw reactie snap ik wel, maar de eerste van Michael niet

2 augustus 2022 om 23:25

Ajax kan door een rijker en daardoor sterker psv ook per ongeluk een keer tweede of derde worden en CL mislopen. Dan zijn de rollen omgedraaid en zit Ajax in de shit. Heb dus best begrip voor deze mening. Daarnaast is het voor Ajax beter wanneer psv op donderdag speelt dan hebben ze voor de eredivisie minder rust en wordt Ajax makkelijker kampioen.

Voor mij wegen de mooie potjes overigens zwaarder en vind ik het prima als psv het haalt, maar dat heeft dus ook nadelen voor Ajax.

2 augustus 2022 om 23:32

@myvison, dat mag jij kortzichtig vinden, ik ben voor Ajax en gun Ajax het beste en meeste. Het zal mij mijn achterste roesten of PSV sterker wordt liever niet. Daarintegen als NL het dit jaar weer goed doet zal PSV sowieso volgend jaar CL hebben zonder playoffs.

2 augustus 2022 om 23:37

En voor de goede orde veel mensen vinden Michael zijn reactie kinderachtig, ik vind het eerlijk! Ik zie onder zijn reactie veel reacties staan waarvan ik vind dat die dus zeker moeten worden verwijderd! Michael scheld niet maar geeft zijn mening, en volgens mij is dat waar het op deze site om gaat!!

3 augustus 2022 om 07:24

@ajax33 ik kan dat niet snappen bij sommige Ajacieden, ik vind het een vorm van extremisme. Als je zo erg alleen voor je club bent en andere Nederlanders niet een keer iets gunt ben je niet sociaal bezig. Jij bent zeker ook zo’n supporter die niet juicht voor Oranje?

3 augustus 2022 om 07:49

@Pieterpost, net als een aantal supporters van andere clubs die het heerlijk vinden als Ajax of een ander team Europa uit geknikkerd wordt omdat ze toevallig voor de concurrent zijn. Dat blijft je altijd houden en ieder heeft zijn eigen mening.

En over je laatste zin... Ik ben zo zo'n supporter ja. Ik heb vrij weinig met Oranje/ NL Elftal. Ik kijk liever naar mijn clubje en vind het elke keer jammer wanneer de competitie 2 weken onderbroken wordt voor een oefenwedstrijd oid van Oranje.

3 augustus 2022 om 08:44

Myvision,uitstekend uitgelegd.

3 augustus 2022 om 10:41

@Pieter ga je mond wassen man met je extremisme. Omdat ik de club waarvoor ik ben meer gun dan ik de club waar voor ik niet ben. Hou toch op man. Waarom moet ik sociaal zijn op dit gebied? En ik juich wel voor oranje want dat heeft werkelijk niets met clubvoorkeur te maken. En als je goed had gelezen dan had je gelezen dat ik PSV alles gun in de EL en mochten ze wel de CL halen dan wens ik ook het beste toe. Tot dat moment in de voorronde niet. En als je dat vervelend vind, dan is dat jou probleem. Fijne dag!

Prima resultaat uiteindelijk.

Veerman gaat de beste middenvelder worden van Nederland. Hij doet mij een klein beetje denken aan vd Vaart. Wat een traptechniek! De zware pot tegen Ajax was nog zichtbaar bij de spelers. Het oogde erg vermoeid. Een gelijkspel tegen dit sterke Monaco is niet verkeerd. Toch heb ik het idee dat Monaco vooral in de breedte een stuk sterker is. We moeten volgende week echt top top level zijn met een fitte selectie. Wat gaat het spannend worden! Prima uitgangspositie alsnog..

2 augustus 2022 om 22:04

Laat ik voorop stellen dat ik met je mee hoop dat Veerman zich geweldig verder gaat ontwikkelen en dit seizoen bizar goede prestaties neerzet, want dat is alleen maar goed voor het Nederlandse voetbal en elftal. Het is echter wel erg voorbarig, maar laten we het hopen.

2 augustus 2022 om 22:36

Ik heb nooit begrepen dat Ajax hem niet voor dat vriendenprijsje heeft gehaald. Misser van jewelste...

2 augustus 2022 om 22:47

Achteraf is alles gemakkelijk en Ajax kan niet alle Nederlanders halen. Sowieso nu ze bezig zijn met het project om alle Nederlanders uit het buitenland terug te halen om hun team te versterken.

2 augustus 2022 om 22:05

Nou nou, beetje opportunistisch. Een hele supporterschare wilde hem een half jaartje geleden niet in een PSV shirt, veel te duur en nooit goed genoeg, maar nu is het of wordt het de beste middenvelder van Nederland. Hij zit zeker bij de top, maar dat zat hij al bij Heerenveen. Ik vond hem vandaag trouwens niet legendarisch goed, maar hij prikt die goal prachtig in. Maar dat deed een Kudus zaterdag ook. Een Kokcu kan dat ook. Berghuis, Taylor, Klaassen en Bazoer kunnen dat ook. Zoals misschien bekend ben ik voorzitter van de Veerman fanclub, toen iedereen in Feyenoord en Psvshirt nog riep die man absoluut niet willen zei ik al dat ze voorbarig waren maar nu ben jij een beetje voorbarig; ik denk dat Veerman niet per se de beste middenvelder van Nederland is en betwijfel het of hij dat gaat worden.

2 augustus 2022 om 23:16

Als je kijkt hoe lang hij in ons shirt rond loopt en de progressie die hij maakt, ben ik al met al zeer tevreden.

2 augustus 2022 om 23:28

Mwa, ik vraag me af of het echt progressie is gezien ik het hem ook gewoon bij Heerenveen zag doen. Daarbij was hij vanaf het eerste moment al een van de beste spelers van PSV en komt het vaker voor dat hij niet wordt begrepen dan dat hij zijn medespelers niet begrijpt. Hij denkt gewoon wat sneller dan de rest.

3 augustus 2022 om 01:58

Ik ben het niet met je oneens maar welke middenvelders zijn er beter op zijn positie dan?

2 augustus 2022 om 22:06

Ik begrijp dat je positief bent, maar vd vaart was de beste van zijn generatie (ja beter als wesley).

2 augustus 2022 om 22:10

Ik ben ook écht fan van Veerman, echt een speciale speler. Ik zou hem heel graag langs de Jong zien spelen bij het Nederlands elftal, miss Gravenberch erbij als hij zich gaat ontwikkelen bij Bayern.

2 augustus 2022 om 23:23

Lijkt meer op een soort Kroos

3 augustus 2022 om 07:12

Als hij na de wedstrijd roept topfit te zijn, en tegelijkertijd jankt om het strakke schema en vermoeidheid, denk ik dat hij toch iets harder moet gaan trainen en de lat voor zichzelf iets hoger legt. Anders zal hij nooit de beste middenvelder van NL gaan worden.

2 augustus 2022 om 22:05

Ze moeten dadelijk ook 3 wedstrijden in de week kunnen spelen. Jammer datnde knvb niet mee dacht maar voor een topclub moet het niet uitmaken

2 augustus 2022 om 22:09

De knvb dacht mee, maar als je hrt op het laatste moment gaat melden, dan gaat het natuurlijk niet lukken. Naast de knvb heb je namelijk ook de driehoek nodig. Of dacht je dat er geen risico zit aan een wedstrijd.

2 augustus 2022 om 22:08

Bijna alle landen hadden Zaterdag hun supercup duel, als je met de grote jongens mee wilt doen moet je niet zeuren

2 augustus 2022 om 22:13

Welke clubs moesten vandaag weer een belangrijke wedstrijd voor plaatsing voor de CL spelen dan?

2 augustus 2022 om 22:21

Redisthecolour. Hebben deze spelers ook maar enig idee om de top te bereiken, dan moet je toch wel op zaterdag en dinsdag een wedstrijd kunnen spelen? Vind dat hele uitstellen van wedstrijden maar een beetje triest.

2 augustus 2022 om 22:30

@redisthecolour Je kunt als PSV ook gewoon zorgen dat je kampioen wordt , dan leg je dit probleem bij een andere club neer

2 augustus 2022 om 22:50

En om kampioen te worden heb je geld nodig, wat je weer verdient met plaatsing voor de CL. Je blijft in een cirkel zitten die lastig te doorbreken is, als een andere club zich steeds verzekerd van die extra miljoenen.

2 augustus 2022 om 22:58

Als nu al die ene dag doorslaggevend is, kunnen ze er maar beter niet aan beginnen, kom op zeg.

3 augustus 2022 om 08:49

Borquez: de 1e 4 wedstrijden van psv in de competitie: psv - emmen thuis, GA Eagles - psv uit, psv - volendam thuis en excelsior - psv uit. Makkelijker kunnen we het niet maken, of wel dan.

Kansen zat gehad om het vanavond al te beslissen, twee schietkansen die sowieso een goal hadden op moeten leveren, en ook nog een paar aanvallen die zeer slordig strandden. Heel zonde dat je dan na de eindfase nog blij moet zijn met 1-1. Want dat was met hangen en wurgen. Fitheid aan de ene kant, en aan de andere kant zijn we zonder Sangaré ook gewoon een stuk minder.

Veerman motm, en voor de rest zijn de zwakke plekken bekend en blijven die hetzelfde. Met de kanttekening dat ik Mwene verdienstelijk vond spelen. Maar die verdediging, daar mag echt wel wat bij. Dat gaat Boscagli ook niet oplossen. Mauro ook niet. Max was schrikbarend. Tja... zonde.

Thuis afmaken maar.

2 augustus 2022 om 22:00

Het centrale duo is zwak. Met Mwene en Mauro heb je nog redelijke backs.

2 augustus 2022 om 22:06

Ja, ook zonder blessures. Net-niet goed genoeg weliswaar, maar dat is nog steeds niet goed genoeg.

2 augustus 2022 om 22:06

Ik vond t centraal achterin eigenlijk helemaal niet zo slecht en Obispo speelde verdedigend een uiterst betrouwbare pot. In de eerste helft niets weggeven op die twee vrije trappen na. In de tweede helft worden de ruimtes tussen de linies veel te groot waardoor de centrale verdedigers een veel te grote ruimte moesten verdedigen. Dat kan je t centrale duo niet aanrekenen. Je zag dat dat al een stuk beter werd toen Guti erbij kwam, maar toen Sangare eruit ging was t weer rampzalig. Gewoon geen balans op t middenveld vandaag, waardoor de verdediging in de problemen kwam. Max overigens wel dramatisch.

2 augustus 2022 om 22:15

Vond die bal in de voeten van een Monaco speler, die hij daarna zelf heroverde, en vlak daarna die bal die hij blind terugspeelde op de keeper waar nog een Monaco speler liep echt killing. Het ziet er allemaal lekker agressief uit bij hem maar goed vind ik het niet. Hij heerst niet achterin want eigenlijk is hij steeds net iets te laat.

Teze vond ik ook slordig en niet doortastend genoeg.

Ik wil daar het liefst een echte leider / eindbaas. Want het is teveel stressen zo.

Wel heb je gelijk dat het middenveld ook niet stond. En dat was eigenlijk de sleutel tot deze wedstrijd.

Heb overigens wel goede moed voor de thuiswedstrijd hoor want volgens mij kunnen we dit Monaco gewoon hebben.

2 augustus 2022 om 22:23

Had ook toegevoegd dat ik Obispo verdedigend erg goed vond, aan de bal erg matig. Het hielp allemaal ook niet mee dat de hele verdediging (van positie) gewisseld was. Alle automatismen weg midden in de weg.

Meestal zou ik zeggen dat in t Philips stadion het een overwinning moet worden, maar laatste jaren is t Philips stadion in Europa geen onneembare vesting geworden zoals voorheen vaak wel het geval is. Maar dit Monaco is echt wel te pakken.

3 augustus 2022 om 00:17

Dan heb ik het verkeerd verwoord, want op die twee voetballende kortsluiting momenten na bedoel ik juist het verdedigende aspect. Ik vind zowel Teze en Obispo veel te weinig omgevingsbewustzijn hebben, en te reactionair verdedigen. Ze kunnen allebei tackelen, koppen, sliden, en Teze kan redelijk voetballen, maar ze stralen totaal geen rust uit omdat ze geen stapje vooruit denken. Daarom zit ik te stressen. Dan heb ik het dus over de stabiele periode, voor de wissels zelfs.

Ik zou graag willen zien dat ze de problemen oplossen voordat het problemen zijn, om het zo maar te zeggen. Ik mis de spelintelligentie. Ook mis ik leiderschap. Teze en Obispo coachen allebei niet (naar elkaar, de backs, en het middenveld) want ze hebben hun handen vol aan zichzelf. Alleen mannetjesputten is niet genoeg.

Zeker bij Obispo ziet het er allemaal heel fanatiek en daadkrachtig uit, maar eigenlijk zijn de helft van zijn (goede) tackles overbodig omdat hij gewoon verkeerd staat of te laat is. Zo leek Tete ook een goede rechtsback. Ik vind het niet goed genoeg voor PSV. Maar zeker niet als ze naast elkaar staan zonder dat iemand ze bijstuurt. Dit zijn geen Europese subtoppers in mijn beleving. En ook niet in wording.

3 augustus 2022 om 09:18

Het gebrek aan ervaring en leiderschap kan ik zeker volgen, en vind de gehele verdediging beter staan wanneer Ramalho erin komt. Ramalho zelf is ook niet de beste verdediger, maar laat de andere 3 verdedigers wel beter functioneren omdat hij het overzicht en het leiderschap wel heeft. Toch een gemiste kans om geen ervaren verdediger te halen ipv Branthwaithe, die ik ook absoluut nog niet wil afschrijven. Het scheelt ook wel voor PSV dat het WK in het najaar valt omdat het gemis van Boscagli zich over tijd minder laat voelen. Die vind ik namelijk ontzettend belangrijk voor PSV, omdat die de voetballende oplossing altijd ziet en verdedigend goed inzicht heeft.

3 augustus 2022 om 15:43

Branthwaite ben ik heel nieuwsgierig naar. Was ook niet zo gelukkig omdat het inderdaad een talent is en dan huur zonder koopoptie. Maar hij is groot, sterk, en tweebenig. Wie weet wat hij ons kan brengen? Sowieso vraag ik me af wat het plan is, want ik kan me haast niet voorstellen dat je zo'n speler echt alleen huurt om even Boscagli op te vangen. Of dat Branthwaite akkoord gaat met een seizoen banken bij PSV, want dat is ook niets voor zijn ontwikkeling. Kan me best voorstellen dat er achter de schermen nog wat extra dooronderhandeld is, zeker gezien de link tussen Everton en Brands.

Ik voorspelde een lastige wedstrijd voor PSV tegen de talentenfabriek uit Het Vorstendom Monaco. Je kunt het elftal van Monaco vergelijken met een blik. Geen blik met erwten of artisjokken, maar met talenten. Vooraf was het de vraag of Monaco een blikopener had om de talentenblik te openen zodat de talenten zouden kunnen floreren. En dat is ze gelukt. De eerste helft speelden ze afwachtend en slordig en leek het wel alsof ze te veel respect hadden voor de club uit Eindhoven.

In de 2e helft hebben we kunnen constateren dat het blik met talenten volledig was geopend. Een groot aantal doelpogingen volgden en uiteindelijk had de club uit Monaco zich eerder moeten belonen. PSV mag van geluk spreken dat het niet met 4-1 terug naar Nederland gestuurd is. Ze zijn de tweede helft met de billen bloot gegaan en ik kan mij heel goed voorstellen dat de billetjes aardig rood zijn na al die gevaarlijke aanvallen van Monaco. Wat mij betreft vatte de commentator van vanavond het heel goed samen in éã©n woord: overleven. Ze werden compleet overlopen en het water stond hen aan de lippen.

Het belooft een hels karwei te worden volgende week in Eindhoven. De grote vraag is: kan PSV de talenten van Monaco neutraliseren en hen terug het blik induwen? Of moet PSV afscheid moeten gaan nemen van de Champions League? We zullen het volgende week weten.


2 augustus 2022 om 22:04

Ik vind dat jij een goede blik op voetbal hebt

2 augustus 2022 om 22:08

Ik weet niet wat jij gedaan hebt tijdens de wedstrijd maar 4-1 is erg overdreven. Had het 0-2 gestaan had monaco niets te kort gekregen. Toen de 1-1 viel kregen ze extra kracht en vloeide dat bij psv weg en daarom is een gelijkspel terecht

2 augustus 2022 om 22:25

Hahah hartelijk gelachen om de rode billetjes

2 augustus 2022 om 22:44

Blik op de weg is hier niks bij

3 augustus 2022 om 07:22

Ik weet eerlijk gezegd niet of je uiteenzetting sarcastisch is of niet.. welk blik met talenten??? Voorin allemaal spelers hoog in de 20, verder ook niet echt jeugdige spelers die het publiek deden opleven. Misschien dat je een romantisch verhaal over Monaco gekoppeld hebt aan de wedstrijd, maar verder klopt er niks van. Nouja alleen dat PSV werd overlopen het laatste kwartier. Dat klopt wel redelijk.

Sangare speelt voor 3. Wat een speler.

Verschrikkelijk zware wedstrijd in de warmte daar en na de intense wedstrijd tegen Ajax. In de eerste helft was daar weinig van te merken en kun je verder uitlopen. Op basis van de tweede helft is die goal van Monaco natuurlijk niet onverwacht en volledig terecht. Desondanks een goede uitgangspositie! Volgende week winnen en je bent door.

Tweede helft gezwijnd! Monaco was veel sterker en had pech. Daarnaast mezelf kapot geërgerd aan een zwakke gakpo en tenenkrommend slecht commentaar van Mark van Rijswijk...

Zouden de staf en spelers van PSV niet weten dat zij als ze lekker vooruit zouden combineren ze dit monaco helemaal scheel tikken? Er staat voldoende kwaliteit op het veld en je kunt ook nog een aantal super goede spelers inbrengen. Waarom je dan de hele wedstrijd laten terugdringen op eigen helft en bij balbezit er ook zo traag uit komen? En waar was het gif dat we zaterdagavond wel zagen ?

Heb er een heel hard hoofd in volgende week zonder Sangarè als ze nog een keer zo slapjes aantreden. Wat is die Sangarè trouwens ontzettend goed zeg (blijft mij verbazen ook in voetballend opzicht). En die Saibari vond ik ook heel goed verzorgd voetbal spelen!

Zorg nou alsjeblieft voor overwintering een keer! Met deze selectie moet dat gewoon prima kunnen.

2 augustus 2022 om 22:11

Met je eens dat PSV dit Monaco helemaal scheel had kunnen tikken. Maar het was veel te slordig in balbezit, de linies stonden te ver uit elkaar en Til verloor alle ballen. Die paar momentjes dat er wel goed getikt werd zag je ook meteen dat er een grote kans volgde. Monaco heeft een vrij traag en fysiek sterk team, zet daar met name voorin en op het middenveld wat voetbal neer en dat komt t spel echt ten goede. Volgende week Simons in de basis ipv Til.

Prima uitresultaat. Clement pakte het slim aan door de snelle jongens aan het einde in te brengen wanneer PSV de wedstrijd van Ajax zou gaan voelen. Overleeft aan het einde, dus een goede uitgangspositie om in een vol Philips Stadion het af te maken

2 augustus 2022 om 22:06

Voorspelling. Clement stelt diezelfde gasten volgende week vanaf het begin op en gaat loeren op de counter. Hoop niet dat PSV in het mes gaat lopen.

PSV en Europese wedstrijden…. Je doet jezelf wederom zwaar tekort. Waar je uiteindelijk een 0-2 had kunnen maken, krijg je weer de 1-1 om de oren vanuit een standaard situatie en moet je aan het einde nog zwaar billenknijpen…
Nu zal de wedstrijd van zaterdag best mee spelen, daar vele spelers nog aardig vermoeid leken te zijn…. Had die schaal naar gelaten voor wat het is, zou ik zeggen…
Maar goed, thuis moet je gewoon voor de winst gaan!
Vanavond heeft in elk geval een zure nasmaak, daar dit gewoon een overwinning had moeten zijn.

Jammer van de 1-1, maar goed dat we het bij gelijk houden.
TIl en Veerman hadden voor een comfortabelere voorsprong kunnen (of zelfs moeten) zorgen zodat het op het eind minder op het fysieke zou aankomen.

Op naar volgende week, hopelijk weer met fitte spelers incl. Sangare om het thuis af te maken.

Prima uitslag. Psv mag tevreden zijn.

Hulde Knvb, goed gepland die wedstrijd van zaterdag.
Blij dat het nog gelijk is gebleven, maar onvoorstelbaar dat het lijkt alsof dit alleen bij ons in Nederland kan.

2 augustus 2022 om 22:02

PSV had toch met de reserves kunnen spelen zaterdag? Vonden het kennelijk belangrijk genoeg om volle bak tegen Ajax te gaan, dan moet je nu niet op de KNVB gaan lopen zeiken. Of nog beter, wordt eens kampioen heb je ook niks te maken met voorrondes.

2 augustus 2022 om 22:07

De KNVB kan je weinig kwalijk nemen. Ik vind dat PSV hier meer blaam treft, die hadden namelijk keuze kunnen maken om wat spelers te sparen of eerder te wisselen. De JC is een prijs van niks, levert geen geld op en geen groot prestige ofzo. Natuurlijk leuk om te winnen, zeker tegen Ajax maar kom op, vanavond staat 40 miljoen op het spel + een enorme boost voor PSV als club als ze weer CL spelen. Met een beetje gunstige loting en geluk hark je zo 60 miljoen binnen

2 augustus 2022 om 22:11

De KNVB had prima kunnen denken: weet je, die Johan Cruyf schaal is ook niet zo belangrijk dat die niet een week eerder of later kan ofzo. Of desnoods ergens tussendoor.
Je lijkt niet te beseffen dat de KNVB gewoon de planning vooraf weet en maakt en dat niet alleen PSV maar ook Nederland (weet je wel, waar de KNVB voor staat) hier zwaar belang bij heeft.

Ja PSV had kunnen wisselen of met jonkies aan komen zetten, maar het feit dat ze die keuze volgens jou hadden moeten maken komt door toedoen van de Knvb. Verzetten en deze discussie was er nooit geweest.

2 augustus 2022 om 22:16

Ergens tussendoor? Zeg jij dan even wanneer. Je weet dat we komende winter al ineens tussendoor een WK krijgen waardoor de competities al tot eind Mei volgend jaar doorlopen? Alle Europese groepswedstrijden moeten ook nog eens afgeraffeld worden voor het winter WK van start gaat. Waar zie jij nog een gaatje om een onnozel potje als de JC schaal tussen te proppen?

2 augustus 2022 om 22:22

Het was heel makkelijk: Had de JC Schaal of afgelopen woensdag of de zondag ervoor gewoon gespeeld. Toen was iedereen al lang en breed in voorbereiding en die schaal heeft echt 0 consequenties voor de clubs, is alleen voor de eer.

2 augustus 2022 om 22:22

Hoezo 40M? Dat bedrag zoemt rond voor Ajax. Je startpremie hangt af van je coëfficiënt, die best laag is voor PSV. Hangt ook nog eens af van de coëfficiënten van de overige deelnemers.

2 augustus 2022 om 22:24

Eerder dus, zoals de reactie onder je aangeeft. Of voor mijn part aan het einde van het seizoen, die hele schaal is totaal niet belangrijk. Teams die zich kwalificeren en punten halen moet het enige zijn dat nu telt in deze fase.

2 augustus 2022 om 22:29

Denk dat PSV meer punten zal halen in de Europa League dan in de Champions League. Ik vindt het een hoop kouwe drukte om niks, in de topcompetities spelen ze allemaal om de 3 dagen. Als je zo graag wilt meedoen in de Champions League moet je dit ritme makkelijk aankunnen.

2 augustus 2022 om 22:48

Je weet ook dat ze nog een ronde moeten hierna he? Als ze deze ronde niet winnen, moeten ze zich alsnog kwalificeren voor de Europa League.
Als ze deze ronde winnen en de volgende het niet redden, dan zijn ze zeker van Europa League.

Makkelijk praten als je club in deze positie zit. Maar vergeet niet dat er een tijd is geweest dat we ook de vaste CL plaats kwijt dreigden te raken.

Maar goed, fijn dat je snel afdwaalt naar waar jij denkt dat PSV hoort te spelen. Je argumenten waren op zeker?

2 augustus 2022 om 22:17

In de cl is het niet anders. Zaterdag en dinsdag. Wen er maar aan. Beter dan er niet aan te hoeven wennen.

2 augustus 2022 om 22:26

Alleen komt knvb vaak in door wedstrijden van zaterdag naar vrijdag te verplaatsen.

1 - 1 is een terechte uitslag. Gapko viel zwaar tegen, Max moet naar RKC ofzo en Veerman wordt de nieuwe sterspeler van PSV. Oh ja Til kan alleen maar goals maken, zie liever Guti starten.

2 augustus 2022 om 22:04

Til is voor de eredivisie wel voldoende maar in Europa kan je beter Guti gebruiken.

2 augustus 2022 om 23:17

En dat is uiteindelijk prima. Je moet een team hebben dat op meerdere vlakken mee kan doen en als je dan bepaalde spelers enkel voor de breedte en de Eredivisie hebt, dan lijkt me dat prima

Terechte weerspiegeling van de verhouding op het veld (helaas).

2 augustus 2022 om 23:18

Dat klopt. Hoewel er aanvankelijk meer in had kunnen zitten, had je hem aan het einde ook nog zomaar kunnen verliezen… 1-1 is dan wel mee te leven

Uitstekend dat je nog de 1-1 eruit sleept, eerste helft vond ik Veerman echt magistraal spelen!

Gakpo mag zichzelf na deze wedstrijd wel even achter de oren krabben. Dit zijn de wedstrijden waar je moet opstaan als topspeler die een transfer ambieert en dan speel je zo vreselijk slap en matig, treurig om te zien. Volgende week dan maar een mooie herkansing voor hem in een kolkend Eindhoven. Veerman was wel echt top vandaag, heerlijke traptechniek en voor mij in alles voetballend beter dan Guus Til, duidelijk wie er in Oranje hoort.

2 augustus 2022 om 22:14

Gast heeft afgelopen weekend nog tegen Ajax gespeeld en het is goed heet in Monaco en je speelt tegen Monaco, dan kun je echt niet verwachten dat hij een vlekkeloze wedstrijd gaat spelen. Paar keer een goeie aanname, maar zijn vervolgacties waren slordig.

Gewoon een prima resultaat, mag je gewoon trots op zijn... Nu mooi in eigen huis het afmaken succes!

Jammer van de 1-1, maar een prima resultaat opzich. Mooie pot volgende week.

T was niet mooi, t was niet goed. Wel een punt, op naar volgende week.

Zonde, van te voren had je getekend voor 1-1 uit bij Monaco maar vandaag had er meer ingezeten. Opvallend dat PSV zo instortte na de wissels…

2 augustus 2022 om 22:13

Ja en helaas zit er vaker veel meer in, maar lijkt dat er niet uit te komen. Nu mag je weer hopen op een goede pot volgende week, waar je hier vandaag gewoon had kunnen winnen…
Dat is wel een beetje een PSV dingetje

2 augustus 2022 om 22:22

Meen je dat nou? Als je ajax uit verslaat? Monaco echt geen geweldige ploeg

3 augustus 2022 om 07:24

Het ontloopt elkaar allemaal niet veel, vooral aan het begin van het seizoen…

Monaco leek fysiek een stuk sterker en ook de bank bij PSV maakte maar een matige indruk. Hopelijk is iedereen voldoende hersteld voor de return.

Prima resultaat. Lijkt wel alsof ederlandse ploegen opeens goede uitresultaten halen sinds die regel is veranderd.

2 augustus 2022 om 22:28

Wel balen dat jij niet beloond wordt

Zo, op het moment dat van Ginkel tussen de lijnen kwam en Sangare wegviel zakte het wel ontzettend hard in elkaar. Hier mag de Jong nog wel even een zak geld tegenaan gooien, want hiermee gaan we dit seizoen geen hoge ogen gooien.

2 augustus 2022 om 23:22

Ja, Sangare is ongelooflijk belangrijk en duidelijk onvervangbaar. Dat is ook wel een puntje van aandacht

Beide teams nog lang niet klaar om iets te laten zien in de CL. Het is voor PSV echt hopen dat Gakpo en Sangare blijven anders wordt het toch een moeilijk seizoen!

Typisch PSV in Europa. Als er kansen liggen tegen een goede tegenstander weten ze het niet te benutten. Dit Monaco was weer niet denderend. Hier lagen weer kansen. Weer niet uitgebuit.. Als je hier had gewonnen, had je thuis met het publiek erachter op rozen gezeten. Het had gekund, maar PSV lukt zoiets gewoonweg niet in Europa.

2 augustus 2022 om 22:04

Het is nog niet beslist. De toekomst gaat dit uitwijzen

2 augustus 2022 om 22:05

Ik denk dat je Monaco wel onderschat. Die zaten gewoon te wachten totdat PSV de wedstrijd tegen Ajax zou gaan voelen. Daarna gaven ze gas. 1-1 is gewoon een prima resultaat

Prima resultaat. Genoten van Veerman, Sangare en Obispo. Bij Monaco vond ik Disasi en Matazo sterk in de eindfase. Interessante return die ik zeker ga kijken.

Wat een slecht psv. Die hebben niks in de CL te zoeken. Hoe kan je nou niet de 0-1 vasthouden. En dan die luc weer zeuren over de wedstrijd tegen ajax en het weer. Heeft die man ooit geen excuus

2 augustus 2022 om 22:13

Ehmmm hij geeft toch ook aan dat het geen excuus mag zijn... zeg dan wel alles 🤦🏼

2 augustus 2022 om 22:23

Maar toch wel benoemen, dat is gewoon een excuus. Zeg er dan niks over.

2 augustus 2022 om 22:15

Wat had onze luc nilis gezegd dan?

Ik vindt Max echt niet meer kunnen, zo slecht.
Zo onnodig dit maar dit moet Psv thuis toch afmaken en dan waarschijnlijk Rangers.
Gefeliciteerd Psv maar had meer in gezeten.

Volgens mij vergissen mensen zich erin hoe goed Monaco is. Alsof PSV hier even kan winnen. Monaco is een CL waardig team met een paar spelers die normaal de eredivisie aan flarden kunnen schieten. Ze missen nog een paar basisspelers en een paar zijn nog niet fit. 1-1 is echt een prima resultaat en je zag in de laatste 15-20min wat een power Monaco kan hebben. Ik denk dat Monaco in Eindhoven gaat winnen ondanks dat ik echt hoop dat PSV de CL gaat halen. Herinner me er maar aan na volgende week, het wordt in Eindhoven gewoon 1-3

2 augustus 2022 om 22:14

PSV had hier inderdaad gewoon 'even' kunnen winnen. Power van Monaco had verder niks met het instorten van PSV te maken toch?

Benieuwd hoe het liep als de knvb de jc schaal eerder had laten spelen... ze zater er volledig door heen.

Lastige wedstrijd. Weinig uitblinkers. Wel duidelijk dat Ginkel en Oppegard totaal het niveau aankunnen. En Max blijft schutteren. De wisselmogelijkheden waren echt klein.

2 augustus 2022 om 22:11

Beide spelers moeten we gewoon in de basis zetten tegen Emmen zodat de rest weer fit voor de thuiswedstrijd.

Monaco lijkt me de morele winnaar. KNVB heeft het nederlands voetbal geen dienst bewezen met hun belabberde planning.

Het is me niet tegen gevallen hoe wij als Psv ervoor staan. Op de laatste 10 min na waren we zeer stabiel. Maar dan die laatste 10 min, man man wat slecht. Als Sangare er niet in staat zakt het als pudding inelkaar. Veerman was een genot om naar te kijken. Saibari schuilt wel een goede speler in, mist wat ervaring maar dat is niet erg. Gakpo een redelijk slechte wedstrijd van gezien. Maar goed hij mag het thuis goedmaken. Dit moeten we thuis gewoon afmaken al word het natuurlijk niet makkelijk.

Het is al jaren hetzelfde liedje wanneer Psv in Europa moet aantreden, elke keer zijn de fans vooraf te spreken over de tegenstander en elke keer lijdt het tot een deceptie. Vooraf euforisch van de winst op Ajax, wederom verblind door een potje wat er niet toe doet. Het potje tegen Ajax zegt niks, net zoals we vorig jaar gezien hebben (en de jaren ervoor).

2 augustus 2022 om 22:10

Wat zit je nou te janken. 1-1 is toch een prima resultaat tegen Monaco uit als je nog een thuiswedstrijd voor de boeg hebt.

2 augustus 2022 om 22:27

Nou, ik heb weinig mede supporters gezien die te spreken waren over Monaco… dat is toch wel een van de sterkste tegenstanders die je had kunnen treffen. Dus waar dat vandaan komt?
En voor jullie doet dat potje van zaterdag en nu niet toe, maar dat zag er zaterdag en zondag toch ook wel anders uit…

PSV is in de tweede helft gesloopt door de Knvb. Volgend seizoen toch maar regelen dat er iets meer tijd zit tussen dat fruitschaalwedstrijdje en zo'n belangrijke Europese wedstrijd.

Je hoeft in ieder geval niet bang te zijn dat gakpo nog verkocht gaat worden
Van sangare weet ik dat nog niet zo zeker

2 augustus 2022 om 22:10

"je hoeft in ieder geval niet bang te zijn dat gakpo nog verkocht gaat worden"

Ah, je hebt de wedstrijd zaterdag niet gezien?

2 augustus 2022 om 22:16

Iets met 1 zwaluw en maakt geen zomer

2 augustus 2022 om 22:32

1 zwaluw? Gakpo speelt normaal natuurlijk helemaal niet top…. Wellicht dat jij je mening te veel op een wedstrijd (zwaluw) baseert?

2 augustus 2022 om 23:03

1 kakatoe maakt nog geen winter zul je bedoelen. T was zn dag gewoon niet.

Als Guus weer had lopen scoren, ha’k me schoen opgevroten hoor. Speelde vandaag zoalstie de hele tweede seizoenshelft bij Feyenoord heeft gedaan. Schleeeeeeecht.

Maarre ik heb er vertrouwen in dat PSV volgende week gaat winnen. Komt goed.

2 augustus 2022 om 22:08

Guus had de 0:2 op z'n slof maar verzaakte helaas weer zoals hij dat vorig seizoen ook al teveel deed. Was een heel fijn moment geweest om te scoren.

Nou met deze uitslag hadden ze deze wedstrijd net zo goed niet kunnen spelen. Er valt echt nog niets te zeggen hoe dit gaat eindigen volgende week. PSV heeft het publiek achter zich dan, maar of het genoeg is.

Wedstrijd vandaag was niet heel spectaculair. Beide ploegen waren niet heel best, het was ook niet dramatisch maar had van beide wel iets meer verwacht. Wel duidelijk te zien dat ze heel erg aan elkaar gewaagd zijn. Wat is die Minamino trouwens matig. Dat had ik echt niet verwacht, zijn vervanger was nog slechter. Ik snap niet dat die eerder erin kwam dan bijv. Diop.

Veerman speelde erg goed tot ong 70 min, en trouwens erg gecharmeerd van die Saibari. Ik zou die lekker erin houden nu Madueke er niet is en geen vervanger halen.
Mocht Madueke terug zijn, zou je Saibari nog op 10 kunnen zetten. Zo'n gevoel dat hij daar nog beter is dan op de zijkanten. Dat lijkt me de volgende pareltje van PSV.

Wel benieuwd wat PSV doet als ze zelf het spel moeten maken.voorlopig lijkt het alsof ze veelal uit de omschakeling spelen, waar duidelijk ook hun kracht ligt. Het zou me niets verbazen als ze daar wat moeite mee gaan hebben.
Als laatste vindt ik dat PSV ook een beetje teveel klaagt over de wedstrijd van zaterdag. Ik snap dat deze wedstrijd anders had in gepland had kunnen worden, maar deal ermee. Gaan ze volgende week ook klagen na de wedstrijd van komende zaterdag. Of elke wedstrijd in Europa nadat ze in het weekend hebben moeten spelen. Als je Europees speelt heb je dit nou eenmaal, klaag niet zo man. Ze willen toch op het hoogste niveau uitkomen, dan hoort dit er ook bij.

Vooral blij een boeiende wedstrijd te mogen aanschouwen. Na een rommelig begin kreeg PSV grip op de wedstrijd en verzuimen ze de kansen toch wel te benutten. Aan Til heb je vrij weinig als hij de kansen die hij altijd weer krijgt niet benut en achterin zou ik lekker met Teze, Ramalho, Mwene en Obispo spelen die ik bij vlagen lekker fel vond vanavond.

Sangare voor mij de motm. Toen hij eruit ging zag je PSV instorten en werd de wedstrijd tegen Ajax ineens flink in de benen gevoeld. Als er dan wat grote snelle jongens inkomen die de beuk erin gooien wordt het natuurlijk snel lastig als je belangrijkste man uitvalt. Uiteindelijk is een gelijkspel naar mijn mening een terechte uitslag en heeft PSV een prima uitgangspositie thuis!

Is er iemand die iets positiefs kan zeggen over het spel van Cody vandaag? Want als hij zo speelt voegt ie niks toe aan het spel van PSV. Tis te hopen dat hij in Eindhoven wel thuis heeft.

Hoewel Monaco uiteindelijk qua spelbeeld terecht de gelijkmaker maakt, ging er een overtreding op Gutierrez van vooraf - die treffer had nooit mogen tellen. Maar ja, Italiaanse scheidsrechters en Franse clubs....

Die 5 wissels kwam niet ten goede, maar het kon haast niet anders.
Voortaan gewoon lekker die Johan Cruijff schaal op een andere datum laten spelen. Net voor de kerst ofzo.
Tijdens je belangrijkste kwalificatie wedstrijden is het gewoon hinderlijk die bullshit super cup.
Eerste helft heel goed.
Laatste kwartier goed weggekomen..
Wel nog steeds veel perspectief voor volgende week.

2 augustus 2022 om 22:18

Lijkt mij een prima analyse van de wedstrijd Ajax4xcl. Niks aan toe te voegen

Deed gakpo wel mee? De man die premier League wil gaan voetballen

2 augustus 2022 om 22:13

Als zo vaak in topwedstrijden mag geen verassing heten blijft het gehyped speler vinden.

2 augustus 2022 om 22:16

Je praat een vreselijke partij onzin. Hij besliste de bekerfinale en de JC schaal 2 assist en een goal. Drink nog een glas azijn jongen

2 augustus 2022 om 22:21

Lekker blijven trollen. Zaterdag gemist zeker. En ja die wedstrijd werd door beide partijen serieus gemomen. Iedere keer als hij een slechte wedstrijd speelt krijg je dit te zien. Gelukkig zijn dat er niet veel.

2 augustus 2022 om 22:26

Precies ja, noem nu eens een wedstrijd waar het niveau een tikkeltje hoger ligt dan de eredivisie waar hij zich heeft laten zien

2 augustus 2022 om 22:28

Benfica uit bijvoorbeeld

2 augustus 2022 om 22:34

Vorig seizoen tegen Benfica, Sociedad, Kopenhagen en Monaco gescoord. Snap niet dat mensen deze mythe nog in stand houden

2 augustus 2022 om 23:07

Bewust downplayen in de hoop dat scouts en supporters van grote Europese clubs reacties op VZ lezen denk ik😁. Negatieve beeldvorming.

2 augustus 2022 om 22:27

Ben Yedder maar naar League 3 gaan, ook niet gezien.

Geen slechte uitgangspositie, maar zeker in de tweede helft was het spel van PSV niet heel erg hoopgevend om dit in eigen huis af te maken.

Was af en toe een wonder dat de bal er niet in ging.

2 augustus 2022 om 22:15

Juist wel was totaal niks aan de hand wedstrijd onder controle door wissels geef je het weg. in mijn ogen slecht resultaat en je laat monaco erin geloven.

2 augustus 2022 om 22:19

Je kan overdrijven, door de vele wissels en vermoeidheid 2 gevaarlijke ballen maar Monaco heeft erg weinig gebracht, net als PSV

2 augustus 2022 om 23:30

PSV was duidelijk vermoeid. Wanneer Monaco op soortgelijke wijze in Eindhoven aantreedt, dan redden we het wel.
Echter denk ik dat Monaco ook wel beter kan dan wat ze vandaag tentoonstelden



Totaal onnodige echt amateuristisch hoe je het weggeeft en ramalho en oppegrad en Van Ginkel gelijk gratis wegdoen. Oppegard met zijn lompe o inkomen zorgt ervoor dat hij aan de basis staan van gelijkmaker en ramalho hoe hij daar akward verdedigd wat ene parodie van een verdediger wat is hij slecht.

Waarom mewene eruit halen die deed het daar goed de wissels hebben Monaco in het zadel geholpen was niks aan de hand je geeft het uit handen en laat Monaco erin geloven nou gaat het echt zwaar worden. en Gakpo weder zwak en valt in toppers zwaar tegen ja die ene wedstrijd in de KNVB finale daarvoor was het matig tegen de toppers. Slecht resultaat ook omdat uit goals zijn afgeschaft.

De conclusie vd wedstrijd is:

Fysiek zijn ze ondermaats. 4 spelers die al bij minuut 70 kramp kregen of uit zaten te blazen. Linksback is een zorgenkindje aangezien Max zeer blessure gevoelig is. En oppegard te licht is en Mwene niet overtuigend is/fysiek te kort komt.
Dan heb je nog Guti die slecht inviel. En slecht in lucht is.
De verdediging is zeer kwetsbaar als Sangare nirt oplet of slecht speelt. Want ze je druk op Obisbo of Teze of die andere koekenbakkers dan heb je balverlies. Want dan gaat ie terug naar de keeper. En dan lang naar Luuk de Jong in de hoop dat hij hem teruglegt. Is gwn te eenzijdig spel. En legt teveel druk op Luuk die tegen een fysieke tegenstander niet altijd wint. Het vraagt teveel van hem. Je moet hem fris houden. Dat Ruud verder 4-3-3 bleef spelen is voor mij een raadsel. Breng Luckassen of Hoever voor Saibari en Sangare. Gakpo die was in het laatste kwartier verdedigend niet scherp genoeg. Coachte debutant Oppegard slecht. Veerman maakte 3x domme overtreding waardoor Monaco het luchtoverwicht kon uitbuiten.
RVN die heeft de boel bog lang niet op orde. Monaco is qua team en creativiteit erg matig. Maar wist toch PSV aan het wankelen te brengen. Scheelde weinig of ze hadden verloren. Een aantal wissels van hen waren fysieke beesten die elk duel wonnen. En dwars door de PSVers heen liepen.

Ik hou toch een twijfelachtig gevoel aan deze wedstrijd over. Allereerst complimenten voor van Nistelrooy, absoluut de beste opstelling gekozen in mijn ogen. De Jong was goed, Gakpo onzichtbaar(wat dan weer een compliment is voor Monaco) Saibari speelde in mijn ogen een uitstekende pot, zeer volwassen. Til had vandaag duidelijk niet zijn dag maar als ie er 1 prikt hoor je mij niet klagen. Sangaré moet maar eens stoppen met dat idiote balverlies, dat gaat ons nog een keer de kop kosten. Veerman vond ik een van de uitblinkers. Max was de eerste helft prima maar hij zat er op een gegeven moment duidelijk doorheen, Mwene speelde ook een prima pot, precies zoals ik had verwacht, geen gekke dingen maar ook geen uitblinker. Teze en Obispo waren vandaag erg solide, 2 uitblinkers wat mij betreft. Benitez kan ik weinig over zeggen maar wát hij deed, deed hij goed. Verder was het aan het eind natuurlijk vragen om problemen, zo'n beetje het halve elftal wissen gaat niet werken op dit niveau, ik snap wel dat van Nistelrooy waarschijnlijk weinig keuze had maar dat moet de volgende keer toch geprobeerd worden te voorkomen. Al met al een redelijke uitgangspositie maar het moet wel beter de volgende keer. Eerste helft was prima, 2e helft toch wat aan de matige kant.

Ik baal vooral voor Migi. Had hem en zijn kids wel een etentje gegund

Als PSV doorkomt hoeven ze gelukkig niet tegen Benfica. Zouden ze echt niet redden..

Vorig jaar zou deze wedstrijd verloren zijn. Nu hou je er, met op het laatst wat geluk, een resultaat aan over.

Zaterdag scherp beginnen tegen Emmen, daarna sparen en volgende week voluit. Hoe, dat maakt niet uit, zolang je maar door gaat

Prima resultaat . De wedstrijd had uiteindelijk beide kanten op kunnen vallen. PSV heeft natuurlijk niet veel rust gehad, maar zijn ook net begonnen in het seizoen. Op dit niveau zou je gewoon een wedstrijd na 2/3 dagen rust moeten kunnen spelen. Ik vond het verschil in fysiek verder wel gigantisch tussen PSV en Monaco. Sommige PSV spelers braken bij de enkels af. Hopelijk kan PSV het thuis naar zich toe trekken. Het zou prachtig zijn om 2 Nederlandse clubs in de CL te zien

2 augustus 2022 om 22:43

Als je binnen 4 dagen van Ajax wint en een punt meeneemt uit Monaco is dat gewoon goed. In deze fase is dat nog te snel achter elkaar, 2 topwedstrijden. Met name door de invallers was de organisatie weg. Snel een aanvaller halen. Als Gakpo per ongeluk wegvalt heb je weinig op de zijkanten

Psv oogde vermoeid, zal ook wel te maken hebben met de JC schaal.

Wat ik me afvraag:

Ze klagen nu allemaal over te weinig rust na de wedstrijd tegen Ajax. (Wat ik me voor kan stellen)

Maar zaterdag spelen ze tegen Emmen op precies hetzelfde tijdstip. Waarom wordt er over deze wedstrijd dan niet gesproken? Laat ze die dan “ook” verplaatsen als dit te kort dag is…

2 augustus 2022 om 23:24

Omdat Monaco dan ook een wedstrijd in de benen heeft met maar 2 dagen rust? Gelijke omstandigheden, dat was hier niet het geval.

2 augustus 2022 om 23:43

Waarom klagen ze eigenlijk. Doen ze toch zelf, hadden ook met een b elftal tegen Ajax kunnen spelen

Toch het probleem van PSV dat ze vaak het initiatief laten aan de tegenstander. Echt een groot verschil met Ajax die een wedstrijd altijd naar de hand wil zetten. Ik ben benieuwd volgende week.

3 augustus 2022 om 00:23

Dat vroeg ik mij ook af waarom terugzakken is onheil over je afroepen. Doe mij het voetbal van roger maar dat was continue druk zetten

Jammer dit, het mag misschien raar klinken,maar eigenlijk zat ik te wachten op de tweede goal van PSV, vooral in hun sterke periode van de wedstrijd.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren