Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Berghuis: ‘De grappenmaker bij Ajax is ook nog eens van de buitencategorie’

Laatste update:

Steven Berghuis gaat er volledig vanuit zich ook dit seizoen ploeggenoot van Antony te mogen blijven noemen. De aanvallende middenvelder vindt dat Ajax er alles aan moet doen om de Braziliaanse vleugelspits uit handen van (in ieder geval) Manchester United te houden. Berghuis vertelt tegenover De Telegraaf dat hij zelfs een bod van 120 miljoen euro op Antony zou weigeren. "Antony is een kanjer, dat staat vast", aldus de Oranje-international.

Berghuis leek vorig jaar zomer binnengehaald te worden door Ajax als concurrent van Antony, maar speelt in Amsterdam voornamelijk op het middenveld. "Ik speel ontzettend graag met hem samen, omdat onze kwaliteiten heel goed op elkaar afgestemd zijn", stelt de voormalig Feyenoorder. "Met zijn snelheid moeten we Antony zo vaak en zo snel mogelijk in een één-tegen-één-situatie krijgen. Dan is hij levensgevaarlijk. Hij ligt ook goed in de groep, omdat hij een grappenmaker én een echte winnaar is. Ik vind hem echt van de buitencategorie."

Zaterdag start het seizoen officieel voor Ajax met de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal tegen PSV. De Amsterdammers zinspelen op revanche. "De 4-0 nederlaag van vorig jaar was een pijnlijke", doelt Berghuis op de Super Cup van vorig jaar. "Maar ook een mooie stimulans om dit seizoen wel de schaal te pakken ten koste van PSV. Zij hebben zich goed versterkt en het wordt een mooie eerste test tegen elkaar."

Berghuis denkt dat de verschillen tussen Ajax en PSV klein zullen zijn. "Het is leuk dat PSV ons zo uitdaagt. Dat vind ik prikkelend en daardoor krijg ik er zin in. Guus Til heeft het goed gedaan bij Feyenoord, maakte geregeld doelpunten en ik denk dat Luuk de Jong ook echt een versterking is. Ik ken hem goed en hij is een leider, een teamspeler, maakt makkelijk goals en is aanvallend én verdedigend sterk bij standaardsituaties. We zijn gewaarschuwd."

Wie pakt zaterdag de Johan Cruijff Schaal?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Statistisch gezien heeft Antony nog genoeg te bewijzen in de Eredivisie.

Ben benieuwd of hij blijft!

29 juli 2022 om 23:37

Leuk die statistieken en zullen best veel mensen zijn die een papiertje met statistieken voorlezen, gekregen van een kameraad, om te laten weten hoe goed iemand is... maar eerlijk gezegd boeit mij dat niet zoveel.

Waar ik vooral naar kijk is hoe vermakelijk iemand is, hoe graag je voor iemand naar het stadion gaat of voor de beeldbuis zit. En Antony heeft voor mij 100% de X-factor. Genot om naar te kijken. Die is ook zo weg.

30 juli 2022 om 00:38

Gelukkig dat topclubs wél kijken naar voor aanvallers belangrijke statistieken zoals goals assists, weinig topclubs zitten te wachten op een speler die zelfs in een matige competitie een pover rendement heeft. Misschien is hij 'zo weg' naar een leuke subtopper, maar daar houdt vooralsnog het feest op voor deze uitermate overgewaardeerde drama queen. Alleen vooringenomen fans van bepaalde spelers gooien statistieken de prullenbak in omdat het niet in hun straatje past.

30 juli 2022 om 06:27

Hoe vermakelijk iemand is, is totaal niet belangrijk in het topvoetbal. Dat is misschien leuk voor de mensen die naar het stadion komen maar uiteindelijk wil je gewoon winnen en resultaten halen. Vermakelijk voetbal zou op de tweede plaats moeten komen. In Nederland zijn we een koning in mooi voetbal bijna prioriteit geven ten opzichte van winnen.

30 juli 2022 om 07:08

Nee gelukkig kijken clubs naar de potentie die een speler heeft, in potentie is Antony gewoon wereldtop. Mensen vergeten ook dat ene Tadic en Haller bij Ajax rondliepen vorig jaar. Daarnaast heeft hij ook vaak genoeg de voorassist gehad en houd hij meerdere tegenstanders bezig om ruimte te creëren voor andere.

30 juli 2022 om 08:18

Gelukkig dat clubs zich niet blind staren op enkel statistieken. Als Antony constant twee man bezig houdt is er elders een speler die vrijheid heeft

30 juli 2022 om 09:01

@Tilburg; onzin, ik koop liever een shirtje van iemand waarmee ik affiniteit heeft en minder scoort/assists geeft dan iemand die veel scoort. En dat levert ook geld op. Ik kijk naar veel meer dingen dan de zogenoemde stats.

30 juli 2022 om 09:06

Gelukkig dat Ajax fans massaal bepalen dat clubs aanvallers opeens niet beoordelen op goals en assists. Maar natuurlijk. En iemand die met het meest scorende team in een matige competitie niet eens top 20 goals én assists staat, bijna volledig kalenderjaar zonder assist in ED is natuurlijk blijkbaar gewoon "wereldtop qua potentië" want paar invalbeurten voor Brazilië, ofzo. Moeilijk voor te stellen dat jullie Ajacieden dit oprecht allemaal geloven. Iets met wensdenken. 👍

30 juli 2022 om 09:21

Dat is een grote 'als', hij houdt namelijk niet constant twee man bezig.

30 juli 2022 om 10:08

Ach Jeffrey toch, gaat het een beetje? Als je niet kan en wil inzien dat Antony van de buitencategorie is en alleen maar rendement roept en negatieve dingen ziet dan heb je er heel weinig van begrepen. Er zijn tientallen voorbeelden van spelers die een ogenschijnlijk lager rendement hebben maar onmisbaar zijn in een goed elftal. Wat hoe meet je rendement? Goals, assists, het totale elftal beter laten functioneren?
Hij zit bovendien echt niet vanwege z’n tattoo’s bij de Braziliaanse selectie.

30 juli 2022 om 11:07

Als jij denkt dat rendement niet leidend is voor een aanvaller ben jij degene die er niks van heeft begrepen, noem tientallen AANVALLERS met een laag rendement die het team beter laten functioneren? Of überhaupt bij de absolute wereldtop spelen? Hij zit bij Brazilië omdat de rechterkant relatief pover is, als spits of LW had hij natuurlijk nóg minder minuten gemaakt. En iemand die zich afvraagt hoe bij aanvallers rendement wordt gemeten is moeilijk serieus te nemen. Nogmaals, graag tientallen aanvallers met een laag rendement opnoemen die het team beter laten functioneren: 👇

30 juli 2022 om 11:12

@Jeffrey; maar jij kijkt dus blijkbaar van het papiertje, dat kan. Maar ik ben voetballiefhebber en ik kijk of een speler een 'goed oog' heeft. Maar ook naar zijn loopje. Allemaal leuk die statistieken van die gast heeft zoveel gescoord en die gast heeft zoveel assists gegeven dus die is beter dan die andere, maar dat interesseert mij echt geen moer en mag hopen dat een club daar ook niet blind op staart. Dan speelde die Vleminckx bij Real Madrid, en Bulykin bij City en Junker bij Manchester United en zo kennen we er nog wel een aantal. Maar renderen ze ook zo goed bij een andere club, met een ander systeem, met andere spelers om zich heen, met meer druk en ga zo maar door.

Antony is een karakter. Een echte vechter. Die gaat voor het uiterste. Dat ie een overgewaardeerde dramaqueen is, ja dat zijn er wel meer. Luisito Suarez was er ook zo'n eentje. Iemand met een goed oog. En dan zie je ook dat die wel de top haalt, de absolute top der top zelfs. Antony heeft 1 ding wat velen aanvallers niet hebben. Altijd gevaarlijk! En dat vind ik veel belangrijker dan een aanvaller die 6 assists meer heeft gegeven.

30 juli 2022 om 11:19

Bah bah, je bent wel echt onder de indruk van deze knakker, hou je het wel droog daar beneden? Jij bent één van de weinige die niks geeft om goals of assists voor nota bene aanvallers. Ronaldo en Messi blijkbaar ook overgewaardeerd want tja, goals en assists zegt helemaal niets hoor!

Ironisch dat je nu uitgerekend Suarez opnoemt die juist een geweldig rendement had en DAAROM een top transfer afdwong. Thanks for proving exactly my point!👌

30 juli 2022 om 12:13

@jeffrey; nou krijg je nog een les van me. Waar zeg ik dat een goede voetballer geen uitstekend rendement kan hebben? Nergens. Maar dat uitstekend rendement kan heel goed samen gaan met dat ene goede oog. Kan een gevolg zijn. Weet je, ik heb genoeg spelers gezien die bij een Nederlandse club een uitstekend rendement hadden en er niets van bakte in een ander systeem. Ze hebben die kwaliteiten niet. Dus nee, bewijs heb je niet haha.

Een speler met fantastische rendementen is niet per definitie een topper. Denk je echt dat Liverpool Suarez kocht omdat hij zoveel erin schoot? Waarom gingen Vleminckx, Junker en Bulykin dan niet naar de subtop of top? Nee Luisito droeg het team, was een echte karakter, ging volledig door het vuur, mensen gingen voor hem naar het stadion en ga zo maar door. Man Suarez was gewoon een fenomeen. Een hele unieke. Een spits die compleet was. Scoren, duiken, rennen, stiften, dribbelen… en dan kwam die er nog uit ook. Hij kon 3 man passeren. Dat was zo geweldig aan hem.

Ja en of ik het droog hou… ik weet niet hoe oud je bent, maar zulke reacties geeft men vaak als ze niet weten wat ze moeten zeggen. Maar goed, bij deze, ja ik kan enorm genieten van het spel en persoon Antony.

'Het is leuk dat PSV ons zo uitdaagt.' Nou heb ik ondanks mijn clubvoorkeur niks tegen Berghuis, maar dit klinkt toch wat denigrerend, haha. Wat leuk dat er nog van die leuke clubjes zijn die Ajax uitdagen

29 juli 2022 om 23:18

Als je van de laatste 4 jaar 3 keer kampioen bent geworden en in het gestopte corona seizoen ook eerste stond is het toch niet zo gek dat je concurrenten de uitdagers zijn? Volgens mij is het in elke sport zo dat je een verdedigend kampioen hebt en degene die hem/haar van de troon proberen te stoten de uitdagers zijn. Maar goed je kan natuurlijk ook alles willen lezen als arrogant of denigrerend, dat zal het bij iedereen die niks met Ajax heeft altijd goed doen.

29 juli 2022 om 23:30

Zeker, misschien ligt het aan mij hoor. Maar zelf zou ik zoiets niet zeggen

29 juli 2022 om 23:33

Nooit gezegd: 'Deze baan daagt me uit' Dat is dat toch ook positief bedoeld?

29 juli 2022 om 23:41

Dat vind ik meer van die typische Linkedin bullshit. Nee ik vind dit gewoon wat verheven klinken, maar ik sluit niet uit dat ik subjectief ben

29 juli 2022 om 23:44

Neemt niet weg dat het wel degelijk een flinke kluif wordt voor psv de komende jaren om Ajax bij te blijven. Indien Ajax de stap weet te maken naar structureel overwintering/kwartfinale is het hopen dat Psv minimaal het zelfde doet in de EL.

29 juli 2022 om 23:49

Iets zegt me dat jij niet 3 x landskampioen bent geworden en 1x bovenaan stond, afgelopen 4 jr 😉

30 juli 2022 om 00:49

JJMcKay, denk ook niet dat ik dat ooit mee ga maken, haha

29 juli 2022 om 23:24

Daar is niks denigrerend mee bedoeld. PSV heeft de laatste paar ontmoetingen gewonnen. De twee teams zijn enorm aan elkaar gewaagd. Afgelopen seizoenen zijn er discutabele momenten geweest, in het heetst van de strijd. Dat hoort bij een topper die op het scherpst van de snee wordt gespeeld. Het zijn elkaars angstgegners. Voor iedere ontmoeting worden onderling wat steken over en weer gegeven. Onderling zijn sommige jongens zelfs bevriend. PSV daagt Ajax uit, Ajax daagt PSV uit. Dat hoort bij het spel en is niks denigrerends noch hautains aan.
ON: Kan zelf ook altijd smakelijk lachen om Antony. Vooral wanneer het hem niet aanstaat.

29 juli 2022 om 23:26

PSV heeft de laatste JC Schaal gewonnen, niet de laatste paar ontmoetingen.

29 juli 2022 om 23:29

Dank voor je correctie. Die bedoelde ik 😃

29 juli 2022 om 23:31

Haha geen dank hoor, dat dacht ik al. Verder helemaal eens met je reactie, denk dat Berghuis het inderdaad zo bedoelt. Met respect voor de tegenstander.

29 juli 2022 om 23:44

Ik hoop het, het is ook geen vervelende gozer. En zonder tonatie komt het waarschijnlijk anders over

30 juli 2022 om 00:31

Ik heb liever dat PSV afdaalt naar de EL zodat ze meer punten pakken voor NL.

30 juli 2022 om 00:51

En die ton horen we nu bij dit artikel allemaal niet. Ik ga uit van een positieve ton

30 juli 2022 om 00:59

Is ook waar maar in principe hoort psv ook in de champions leaque. Als je kijkt naar de geschiedenis. Alleen probleem van hun is dat de scouting slecht is t.o.v vroeger. Had ook ajax ook begin tijd Arena

30 juli 2022 om 08:20

Nou ja, de beker was gewoon een nette overwinning. Ik hechtte daar persoonlijk meer waarde aan dan die JC schaal overwinning.

29 juli 2022 om 23:54

Ja, vind ik ook. Na vier seizoenen dominantie is er geen plaats voor realiteit. PSV moet altijd logischerwijs als de beste worden gezien en mag eventueel, als PSV in geen tien jaar geen prijs meer gewonnen heeft, gezien worden als uitdager.

30 juli 2022 om 00:10

Dat is een ander uiterste 😉

30 juli 2022 om 02:55

In tegenstelling tot andere Ajacieden begrijp ik wel wat je bedoelt. Ik lees het ook zo. Hij bedoelt het vast niet verkeerd, gezien wat hij eraan toevoegt, maar alsnog komt het wel over zoals jij aangeeft. Vind het wel jammer dat hij Feyenoord niet noemt. Ik zie in Feyenoord echt een serieuze outsider dit seizoen. Die club gaat zich zeer gericht versterken met enkele hele goede spelers en er is een trainer die al goed presteerde met (met alle respect) spelers als Til en Dessers... Slot is echt een geweldige trainer en als Feyenoord echt net de juiste spelers heeft gekocht, het in het begin een beetje meezit/ze in zichzelf gaan geloven en het legioen erachter gaat staan kunnen er gekke dingen gebeuren.

30 juli 2022 om 04:24

Ik hoop dat het zal gaan zoals jij zegt. Genoeg spelers met potentie gehaald, zo lijkt het. Til en Dessers presteerden goed, maar zoals jij ook al suggereert, die hebben echt hun beperkingen en ik heb het idee dat je er met Szymanski en Giménez op vooruit gaat. Waar ik me wel enigszins zorgen om maak, is heel zweverig gezegd de teamgeest. Misschien wel de grootste kwaliteit van zowel Til, Dessers als Linssen was dat ze heel belangrijk waren in het groepsproces. Hoewel er altijd anderen opstaan in zulke situaties, is het vertrek van drie van zulke gasten wel een flinke klap. En ik ben benieuwd of het elftal constant gaat zijn. Wie heeft heeft Slot straks zo'n elftal als met AZ in het coronaseizoen, waar hij gedeeld bovenaan stond. Ben in ieder geval erg blij met hoe het inkomende geld nu is uitgegeven. En fijn dat we op één lijn zitten over Berghuis hier. Dan ligt het toch niet helemaal aan mij, haha

30 juli 2022 om 09:06

Dit is misschien waarom het woord Calimero altijd maar valt. Jij ziet hier iets denigrerend in. Berghuis geeft alleen aan dat het leuk is dat PSV ons zo uitdaagt en dat is toch alleen maar leuk? Dat hoort bij het spel.

30 juli 2022 om 09:20

Het zou pas denigrerend zijn als PSV voor Ajax geen uitdaging meer zou wezen. Denk dus dat je zijn opmerking verkeerd opvat.

30 juli 2022 om 11:53

Je kunt elkaar toch beiden uitdagen? Dus dan is het niet denigrerend maar van gelijk niveau. Zo lees ik het.

Antony komt op mij over als iemand die zichzelf realiseert dat hij mega veel geluk heeft gehad en er daarom alles uit wil halen. Hij vecht in het veld. Hij heeft plezier. Als het niet lukt doet hij zijn best. En blijkbaar probeert hij nog goed in de groep te liggen ook. Een van m'n favoriete ajacieden. Dat rollen en duiken vind ik kut, maar zie ik als een uitwerking van wat ik hierboven beschrijf, er alles uit willen halen. Als hij daarmee stopt, dan is hij de Suarez die niet bijt. Soms kan dat niet, maar hopelijk wel.

29 juli 2022 om 23:23

Ik vind dat rollen en duiken (en kaarten aannaaien!) echt mega irritant. Daarnaast ook een slechte ontwikkeling dat dit steeds meer wordt geaccepteerd en dus door de jeugd wordt overgenomen.

29 juli 2022 om 23:40

Ik vind het wel lachen. Het hoort er gewoon een beetje bij. Soms irriteer je je aan zo'n persoon en de andere keer lach je er om. Althans ik dan. Het is wat het is.

30 juli 2022 om 00:08

Dat is nou precies wat ik bedoel, “het hoort er een beetje bij”.
Dat is echt iets van de laatste jaren.
Hetzelfde met tijdrekken wat dit seizoen behoorlijk is ontspoord, met name bij de mindere ploegen. Ajax irriteert zich daar ook aan.

Ik het geval van Antony;
Het is gewoon kaarten aannaaien terwijl je vreselijk goed kan voetballen, totaal niet nodig.

30 juli 2022 om 04:12

Het gaat ook een beetje twee kanten op natuurlijk. Tuurlijk liggen gasten als Antony en bijvoorbeeld Neymar veel op de grond en overdrijven ze veel. Maar als (vaardige) aanvaller heb je echt belachelijk veel te verduren van verdedigers dat niet gezien (wilt worden) wordt door scheidsrechters. Ik ben zelf jarenlang verdediger geweest op divisie niveau in de jeugd en ik kon bijna alles maken wat ik wilde. Maar als een aanvaller mij aanraakte, dan had ik als verdediger heel makkelijk een vrije trap mee. Hiermee wil ik zeggen dat het ‘huilie huilie’ heel irritant is, maar ik kan me wel voorstellen dat zulke frivole spelers net wat makkelijker gaan liggen en overdrijven.

30 juli 2022 om 08:22

Totdat Getafe het doet, dan is voetbalzone te klein en zijn er een boel heren die niet tegen hun verlies kunnen.

Mijn punt is: dat rollen en toneel is nooit grappig. Het is onterend voor de sport. Voetbal is al een sport met een hoog pussy-gehalte. Laat ze nou eens zorgen dat dat niet nog erger wordt.

30 juli 2022 om 10:19

Tegenwoordig heb je bijna niets meer te verduren van verdedigers. Alles kan teruggekeken worden door de VAR. Verdedigers komen zelden weg met vieze tikjes e.d.

30 juli 2022 om 11:57

Wat je er ook van vindt, het is in ieder geval écht niet iets van de laatste jaren. Al in de jaren negentig ergerde ik me mateloos aan de hoeveelheid momenten dat het spel stil lag door dat drama. En dan ben ik nog iemand die voetbal als deels theater ziet (leuke manieren van juichen vind ik bijv. dan ook top, geen ergernis).

30 juli 2022 om 16:43

@ Gluubstertj

"totdat Getafe het doet, dan is voetbalzone te klein en zijn er een boel heren die niet tegen hun verlies kunnen"

Die selectieve verontwaardiging hoort toch gewoon bij het supporterschap, ik ben in ieder geval blij dat Ajax vandaag de dag ook spelers heeft die weten hoe je dat spel moet spelen. Hoe vaak wij (en andere Nederlandse clubs overigens) onnodig uitgeschakeld werden omdat wij geen spelers hadden die dat spelletje begrepen. Uiteindelijk was je gewoon uitgeschakeld, dus ja ik heb niet zoveel met die 'koor knapen/beste jongetje van de klas mentaliteit" mentaliteit; zolang het onderdeel is van het voetbal moet je als ploeg in staat zijn om het uit te voeren en ook jezelf er tegen wapenen.

30 juli 2022 om 19:08

Totdat Getafe tegen jouw cluppie moet en je snapt dat dat echt weer het uiterste der uitersten was.

29 juli 2022 om 23:51

Klopt in zijn oude favela is weinig hoop als je het niet maakt met voetbal. Dat zijn de beste toch kijk naar oa rivaldo en Ronaldo vroeger van psv. Ze zijn ook eerlijk en puur en rauw.

30 juli 2022 om 02:34

niets puurs aan dat aanstel gedrag van hem... walgelijke showpony in het veld bah

30 juli 2022 om 06:56

Oldspice, je kijkt niet door dat gedrag heen, daar doelt Toto op. Als je dat doet zie je iemand die al jaren vecht tegen armoe van hemzelf en de mensen om zich heen. Als je dat niet wil zien, prima. Maar dat is hij wel degelijk.

30 juli 2022 om 08:25

Er zijn veel meer voetballers die tegen de armoe vechten. Lang niet allemaal zijn het, en dan citeer ik even, "walgelijke showpony's". Ik vind het vooral erg jammer, hij kan behoorlijk goed ballen namelijk. Laat hem zich daarop focussen.

Antony is een goede speler met veel potentie en ook zeker heel belangrijk voor Ajax met zijn diepgang en snelheid. Het enigste wat Antony nog zeker kan verbeteren naar mijn mening, is zijn rendement. Op het gebied van goals maar ook assists. In zijn eerste seizoen bij Ajax kwam hij alle competities bij elkaar tot 10 goals en 10 assists in 46 wedstrijden en het afgelopen seizoen tot 12 goals en 10 assists in 32 wedstijden alle competities bij elkaar. En dat zijn zeker geen slechte statistieken, want in 2 seizoenen bij Ajax is hij dus betrokken geweest bij 42 goals in 78 wedstrijden maar toch heb ik het idee dat er op dat gebied nog wel wat meer in zit.

Denk dat Antony zeker zo'n 15 goals in alleen de Eredivisie moet kunnen maken en op zo'n 8 tot 10 assists moet kunnen komen in de Eredivisie. En dan Europees hier en daar z'n doelpunten en assists en dan zit hij al een heel stuk hoger statistisch gezien.

30 juli 2022 om 00:00

Hopelijk krijgt hij iets meer ruimte met Bergwijn op de andere vleugel. Op een gegeven moment hadden teams het door en kreeg Antony vaak een dubbele dekking. Dan is het echt lastig voetballen. Nu met Bergwijn op de andere vleugel zullen ze niet zo snel een dubbele dekking op hem hebben, helemaal als er nog een redelijke rb komt die ook aardig gevaarlijk kan zijn.

30 juli 2022 om 07:03

Wat hij ook nog kan verbeteren is simpel voetballen. Zoals Johan zei het moeilijkste van het voetbal.
Hij heeft te vaak heel knullig balverlies.

Lekker verkopen, je hebt met jezelf, Comceicao en Bergwijn genoeg kracht op rechts. Behouden zou slechts kapitaalverkrachting betekenen. Ben benieuwd hoe Hahu slim clubbelang kan handelen.

Hoe sneller hij de Eredivisie verlaat hoe beter. Vervelende speler om naar te kijken. Kan uitstekend voetballen als hij het op zijn heupen heeft, maar net zoals Tadic een ontzettende kwal in het veld. Achja zo heeft iedere club zo zijn irritante spelers.

Grappenmaker is wel een adequate omschrijving.

"echt winnaar", tja, zo zou je het kunnen noemen. Ik vind het maar een vervelend, onsportief mannetje. Zonde, want het is een erg goed voetballer, hij heeft dat soort streken helemaal niet nodig...

Berghuis is gewoon een Ajacied in hart en nieren en heeft gewoon zin in het seizoen. Vind dat hij niks raars zegt. Laat het seisoen maar beginnen!

30 juli 2022 om 08:29

Ajacied*. Bovendien is dit een broodvoetballer man, die wil het maximale uit zijn carrière halen. Dat heeft hij nu; rotatiespeler bij Ajax.

Blind, Klaassen Tadic, dat zijn Ajacieden in hart en nieren.

Dat hij een grappenmaker is hebben we allemaal tijdens de laatste Ajax-Feyenoord kunnen zien.
Maar ook ik ben van mening dat hij in het voetbal een typetje van de buitencategorie is. Zijn snelheid in combinatie met z’n techniek en werklust zijn echt van hoog niveau. Als zijn rendement ook nog omhoog gaat, zou hij zomaar het transferrecord van Ajax kunnen verbreken.

Buitencategorie als grappenmaker vind ik realistischer dan buitencategorie als voetballer. Hij speelt aardig bij Ajax, maar z'n rendement is echt te laag. Hopelijk trapt er toch nog een buitenlands team in en wordt hij verkocht, dan zijn we van dat ietwat vervelende mannetje af in de ED.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren