Feyenoord breekt ook ingaand transferrecord met komst van Quinten Timber

Donderdag, 28 juli 2022 om 19:32Wessel Antes • Laatste update: 19:50

Quinten Timber is speler van Feyenoord, zo bevestigt de club via de officiële kanalen. Volgens De Telegraaf betalen de Rotterdammers 8,5 miljoen euro aan FC Utrecht, een bedrag dat middels bonussen kan oplopen tot 10 miljoen euro. Daarmee wordt het ingaande transferrecord (van 7 miljoen) verbroken, dat werd gedeeld door Marcos Senesi en Danko Lazovic. Timber tekent een contract voor vier seizoenen in De Kuip en slaat daarmee interesse van onder meer Ajax en PSV in de wind.

Het doorgaans betrouwbare Twitter-account 1908.nl kwam half juli al met het bericht dat Feyenoord zijn pijlen had gericht op Timber. Ook de concurrenten in de top drie en diverse buitenlandse clubs keken echter met bovengemiddelde interesse naar de verrichtingen van de middenvelder. Omdat Feyenoord toen nog over verminderde financiële slagkracht beschikte, leek de club het af te moeten leggen tegen de concurrentie. De uitgaande transfers van Luis Sinisterra (maximaal 30 miljoen euro) en Tyrell Malacia (maximaal 17 miljoen) brachten op precies het juiste moment flink wat geld in het laatje.


Daardoor kon Feyenoord ver gaan voor Timber, die zelf maar al te graag onder Arne Slot wilde spelen. Een hereniging met zijn tweelingbroer Jurriën laat de 21-jarige middenvelder links liggen. Afgelopen seizoen stond Quinten nog onder contract bij Ajax, maar hij mocht in tegenstelling tot zijn broer nóóit opdraven in het eerste elftal. Afgelopen seizoen stond Timber wel 33 keer op het veld in de Eredivisie namens Utrecht. Daarin scoorde hij twee keer en bereidde hij vier keer een goal van een ploeggenoot voor.

Timber reageert via de clubwebsite op zijn transfer naar Feyenoord. "Het voelt zeker vertrouwd om hier terug te zijn. Toen ik naar De Kuip reed, voelde het als thuiskomen. Feyenoord heeft z’n best gedaan om me terug te halen en daar ben ik blij mee. Om acht jaar na mijn vertrek hier weer te mogen staan, in dit stadion waarin de supporters hun energie overbrengen op de ploeg, is fantastisch. Ik ben fit en heb er zin in om morgen meteen mee te trainen." Naar verluidt heeft Utrecht een flink doorverkooppercentage bedongen.

Timber beschikte bij Utrecht nog over een contract tot medio 2024, waardoor de Domstedelingen een goede onderhandelingspositie hadden. Utrecht bevestigde dinsdag ook al de tijdelijke komst van Can Bozdogan van Schalke 04, waarmee de club al leek aan te sturen op een vertrek van Timber. Utrecht zag met Joris van Overeem (Maccabi Tel Aviv), Willem Janssen (gestopt), Adam Maher (Damac FC) en Simon Gustafson (BK Häcken) al een groot aantal middenvelder vertrekken.



Gerelateerd

Meer sportnieuws

185 reacties (laatste reactie door henkiekoffie)

Heel veel succes bij Feyenoord! Gefeliciteerd Feyenoorders!

Wat had ik hem graag bij PSV gezien zeg.

Feyenoord heeft echt zeer goed geinvesteerd deze periode, ben bang dat PSV de top 2 niet gaat halen dit jaar..

28 juli 2022 om 19:39

Nou hier sluit ik me compleet bij aan. Mooie aankoop

28 juli 2022 om 19:40

Als Simons niet naar PSV was gekomen wel ja, maar het middenveld is bij ons vol genoeg. alleen als Sangare nog verkocht gaat worden kijken we nog naar een middenvelder. voor Timber is Feyenoord gewoon de beste optie.

28 juli 2022 om 19:41

Waarom bij PSV? Je hebt Sangare, Veerman, Guti, Xavi, Ledezma, Til, Saibari en van Ginkel voor 3 posities.

28 juli 2022 om 19:42

Dus met een Luuk de Jong, Savio, Til, Hoever en in mindere mate Xavi Simons heeft PSV het slecht gedaan ofzo? Jeetje, ik ben Feyenoorder maar kijk tot nu toe jaloers naar de selecties van PSV en Ajax hoor.

28 juli 2022 om 19:45

En dan vergeet je de belangrijkste nog: Benitez.

28 juli 2022 om 19:51

Das wel een bijzondere conclusie a.d.h.v. Parelmoer94's post. Dat hij Q. Timber graag had gezien staat toch los van andere aankopen (of andere posities ook in alle gevallen behalve evt. Simons).

28 juli 2022 om 20:12

Luuk is een absolute versterking, Til is nuttig, niet speciaal (denk dat Feye met die Pool een betere speler heeft aangetrokken), Savio kent niemand, maar geen ervaring, Hoever zijn veel psv-ers liever kwijt dan rijk en Xavi heeft het ook nog niet laten zien. Ik denk dat Feye en PSV vrij aardig op een lijn zitten. Sterke keeper, verdediging relatief zwak, middenveld prima, aanval prima/ok.

28 juli 2022 om 20:20

Verdediging relatief zwak? Met Geertruida, Trauner, Senesi en nog een nieuwe linksback.

28 juli 2022 om 20:21

Als Feyenoord nog Viña haalt is hun verdediging gewoon weer top net zoals afgelopen seizoen. Schat ik hoger in dan psv. Waar de aanval van Psv wel weer beter is dan Feyenoord.

28 juli 2022 om 20:23

Hoever is wel echt “in mindere mate” hoor😳

28 juli 2022 om 20:48

@Martyn7, vind je echt dat Til en Hoever zulke geweldige aanwinsten zijn? Ik ben daar namelijk niet van overtuigd. Til kan heel nuttig zijn maar een grote aanwinst? Denk dat Feyenoord het goed doet tot nu toe.

28 juli 2022 om 21:10

Ik snap dat je graag de PSV'ers tevreden wil houden. Maar wat kan jij zeggen over Savio, Hoever en Simons dan? Ik meen dat zelfs de PSV'ers obv de voorbereiding niet tevreden zijn over Hoever. Het zijn op dit moment niet bewezen talenten. Net als bvb Gimenez en in mindere mate Timber.

28 juli 2022 om 22:21

Til, Hoever en Xavi hoef je niet jaloers op te zijn hoor.

28 juli 2022 om 23:02

Xavi niet jaloers op zijn? Besef je dat hij net 19 is geworden??

28 juli 2022 om 23:12

Simons is buitengewoon talentvol, maar wint de strijd nog niet van Til, die zelf ook nog maar moet afwachten of RVN naast Sangaré en Gutiérrez gaat kiezen. En van Hoever ben ik niet onder de indruk vooralsnog; hij toont aan dat het vooral jammer is dat Sambo niet in zijn plek de kans krijgt om te concurreren met Mwene. Verder is het bidden geblazen dat Branthewaite een openbaring wordt want het kan een dure misser blijken om niet in een topverdediger met enige ervaring te investeren.

Misschien een weinig populaire opmerking, maar Ajax zal echt met wat aankopen moeten komen om niet door PSV en Feyenoord verrast te worden. Op de backs vind ik het niet heel sterk bij Ajax en het is daar te hopen dat die Bassey een klasbak is. Voorin is het top in orde natuurlijk maar het middenveld vind ik weinig CL waardig en in de breedte is Ajax voor de. Lang seizoen op drie fronten in deze samenstelling sowieso erg kwetsbaar. Daarnaast vind ik de keeperspost spannend bij Ajax.

Ben echt onder de indruk van de transferzomee van Feyenoord, dat echt mee gaat doen om de titel! Mooi seizoen wordt het, met buiten de top 3 ook (weer) Bas Dost, Zinho Vanheusden, Burak Yilmaz, (Inter-talent van Volendam) Filip Stankovic, Modibo Sagnan, Cristos Tzolis, Jonathan de Guzmán en Yassin Ayoub als interessante spelers om naar uit te kijken.

28 juli 2022 om 23:33

Hoezo? De jong is een prima aankoop, maar die Mexicaan is beter. Xavi nog nooit wat laten zien hoever ook weinig tot niks, savio idem. Als Feyenoord straks nog een linksbuiten en linksback haalt, dan vind ik dat Feyenoord een beter team heeft hoor.

28 juli 2022 om 23:58

Welke Mexicaan beter? Bedoel je dan die van Feyenoord? Die had 20 goals in 103 wedstrijden (5000 minuten - omgerekend 55 wedstrijden). Bijzonder dat je die Mexicaan beter vindt.

28 juli 2022 om 19:52

@parelmoer: Feyenoord heeft nog steeds maar vier verdedigers in de selectie, dus ik denk dat je wat te hard van stapel loopt.

28 juli 2022 om 20:25

Nouja vorig jaar heeft feyenoord het vrijwel met 5 verdedigers gedaan dus dat bied hoop. Een goede linksback erbij en die 5 zijn naar mijn mening beter dan die 8 of 9 die psv er heeft.

29 juli 2022 om 04:10

Geertruida, Pedersen, Trauner, Senesi, Valk, Hartman en Benita zijn zo al 7 verdedigers. Tuurlijk zijn er 3 uit de jeugd, mrjaa dat waren Malacia en Geertruida ook ooit.

En alle 3 die jeugdspelers maken geen slechte indruk.

Dalijk komt die Vina als linksback erbij.

Hancko wellicht nog, nh Sparta Praag geen Europees voetbal speelt.

En je hebt een prima verdediging.

29 juli 2022 om 13:59

Valk, Hartman, Benita zijn natuurlijk geen erkende eredivisie verdedigers en zijn spelers van O21 in principe. Inmiddels is die jongen die bij Vitesse zat erbij, maar het nog steeds erg dun.

28 juli 2022 om 19:53

Feyenoord doet t niet slecht ben benieuwd. Vind dat ze nog wel afstandje te gaan hebben maar lijken prima versterkingen dit seizoen. Zou Feyenoord nu nog doorverkoop percentage krijgen 😁

28 juli 2022 om 20:23

Technisch gezien recht op opleidingsvergoeding geloof ik. 😅

29 juli 2022 om 04:38

Klopt, solidariteitsbijdrage (5% van de transfersom) gaat naar de clubs waar een speler speelde tussen zijn 12e en 23e. Hij is 21 ≈ €425.000 : 10 jaar, 1/10 naar Feyenoord, 1/10 naar Utrecht en 8/10 naar Ajax en niks naar DVSU helaas

28 juli 2022 om 20:05

Het middenveld van ons is echt overvol, er moet dan eerst iemand gaan voordat PSV zou gaan doorpakken wbt Timber. Denk dat als Xavi niet was gekomen we voor Timber waren gegaan. Voordeel wel, Xavi was transfervrij.

Erg goede aankoop van Feyenoord, wel aan de dure kant, maargoed deze jongen gaat zich bij Feyenoord natuurlijk doorontwikkelen en dan kunnen ze hem weer mooi doorverkopen. Smetje wel dat hij voor vier jaar tekent en niet voor vijf, opvallend. Je topaankoop wil je gewoon voor vijf jaar vastleggen neem ik aan.

28 juli 2022 om 21:15

Alsof dat ene jaartje veel uitmaakt. 4 jaar is echt nog vrij lang, voornamelijk als een gemiddelde eredivisie spelers misschien rond de 3 jaar bij een club blijft om vervolgens een stap hogerop te maken.

28 juli 2022 om 21:21

'rond de drie jaar bij een club blijft'. Je geeft gelijk zelf al aan dat dat ene jaartje wel degelijk uitmaakt. Na drie jaar heeft hij in dit geval nog maar een eenjarig contract, dan vang je er hoe dan ook minder voor.

28 juli 2022 om 21:38

Misschien had ik beter moeten stellen, max 3 jaar. Als hij het twee jaar goed doet, dan gaat hij vast wel nadenken over een stap hogerop en als hij het zelf ziet zitten, dan tekent hij wel bij. Anyways, het is redelijk zeldzaam dat een speler voor 5 jaar tekent bij een club in de eredivisie.

29 juli 2022 om 04:11

Mwah wat is duur 8.5 mil voor een jonge middenvelder die zomaar international kan worden en zeker onder Slot heel erg kan gaan groeien.

Je ziet t met Aursnes. 500k betaald en kan nu zomaar voor minimaal 15 mil weggaan na een jaar.

Als dat volgend jaar met Timber gebeurt maar dan 30-35 mil hoor je niemand meer over die 8.5 haha.

28 juli 2022 om 20:10

@parelmoer,

Zeker een hele goede aankoop, maar Feyenoord komt nog tenminste een spits en een linksback tekort en draait een zeer slechte voorbereiding. PSV heeft ook goed ingekocht, dus volgens mij is alles nog open. Ajax heeft het meeste kapitaal op het veld staan maar daar blijft het afwachten of de trainer het kan omzetten in resultaten. Denk dat de top 3 een tombola gaat worden.

28 juli 2022 om 20:14

Die spits is vanmiddag geland. Feyenoord is nog bezig met 2 linksbacks en een linksbuiten. Het wordt wel echt een zeer interessant seizoen, want volgens mij is heel de Eredivisie sterker geworden. De kleinere clubs hebben zich namelijk ook uitstekend versterkt. Daar win je niet zomaar meer van

28 juli 2022 om 20:22

Gnonto, Hancko en bijv Viña en Feyenoord heeft een hele goede selectie hoor.

Zoals Repuiztav als zegt heeft Feyenoord de spits al bijna binnen.

28 juli 2022 om 21:36

Is dat die mexicaanse spits? Dat zou mooi zijn, dan vooral nog een linksback.

Wordt zeker een interessant seizoen, denk dat we nog nooit zo'n transferzomer gezien hebben. Van de kleinere clubs weet ik weinig, behalve die spits van Fortuna.

28 juli 2022 om 21:57

Ja. Morgen zijn medische keuring en contractondertekening

28 juli 2022 om 22:09

Goed nieuws. Wordt een leuk seizoen.

28 juli 2022 om 20:55

Parelmoer94. Nou nou niet zo dramatisch. Goede aankoop van Feyenoord. Maar gelijk te zeggen PSV’ de top 2 niet te halen. Inderdaad ik denk PSV NR 1

28 juli 2022 om 21:59

Waar had die dan willen en moeten spelen?? Wil je bij psv 8 middenvelders opstellen??

28 juli 2022 om 23:37

Tot vorige week schatte ik Feyenoord met zo’n leegloop nog achter Ajax, PSV, Twente, AZ en Utrecht. Deze week hebben ze best leuk ingekocht. Ik weet niet of deze jongen dit bedrag waard is, maarja je moet wat. In iedergeval de ‘concurrent’ verzwakt. Echter zijn Ajax en PSV nog steeds stukken verder en eindigen beide met zeker 10 punten of meer boven Feyenoord.

28 juli 2022 om 23:49

Wordt weer n speler gehypte 33 wedstrijden 2 goals en 4assists en men hangt er bijna 9mil aan ,ik hoop dat ie me positief verrast maar zo goede cijfers had ie niet.

29 juli 2022 om 00:37

Precies dat..voor de positie waar hij speelt vind ik het echt dramatische cijfers..2 Fucking goals…hoe dan🤯
Ik ben blij dat die voor Feyenoord heeft gekozen😎

29 juli 2022 om 04:14

Hij speelde als rechtshalf/controlerende middenvelder vorig seizoen bij een niet denderend Utrecht. En daar was hij toch vaak de uitblinker.

Er zijn meer dingen dan goals en assists.

Spelers als Kante maken ook amper goals, maar worden toch geroemd.

29 juli 2022 om 08:01

Inderdaad ... gehypt. Had hij vanuit Zuid Amerika gekomen en voor Ajax gespeeld dan was zijn transferwaarde richting de 60 miljoen nu.:-)

Ik denk dat Feyenoord een prima aankoop heeft gedaan. Als de aangekondigde aankopen echt komen dan hebben we een prima selectie on het Ajax en PSV heel moeilijk te maken dit jaar.

29 juli 2022 om 15:09

Haha alleen gakpo is beter dan feyenoords aanval luuk ernaast en madueke. Plus dat bijlow altijd geblesseerd is.

Leuk voor van Seumeren, eindelijk eens een echte klapper voor utrecht.

28 juli 2022 om 19:46

@KeeperToob Nja eindelijk, vorig jaar verkochten wij Kerk voor minimaal 7 miljoen. Dat is ook wel een mooie transfersom.

28 juli 2022 om 19:52

En Haller niet te vergeten

28 juli 2022 om 19:58

Enige wat we wel goed doen, is juist de uitgaande transfers.

28 juli 2022 om 22:04

Daarvoor moet je dan ook goede ingaande transfers hebben of doorstroming vanuit jeugd. Ze komen niet ineens aanwaaien.

28 juli 2022 om 22:05

Daarvoor moet je dan ook goede ingaande transfers hebben of doorstroming vanuit jeugd. Ze komen niet ineens aanwaaien.

Bedankt Quinten, en succes in Zuid! Goed verdient in een jaartje.

28 juli 2022 om 19:44

@JelmerFCU Inderdaad goed verdient. Hoewel ik vaak (terecht) kritiek had op Zuidam heeft hij dit toch wel netjes gedaan.
Was wel duidelijk dat Timber weg wilde gaan en max 10 miljoen ontvangen voor hem en nog eens 20% doorverkoop percentage gekregen ( volgens AD). Goed gedaan door Jordy.

28 juli 2022 om 20:12

Ook nog 20% doorverkoop? Dat zou echt een topdeal zijn. Dan moet Feyenoord hem straks voor 15 miljoen verkopen om quite te spelen. Da's nog geen uitgemaakte zaak.

28 juli 2022 om 20:27

20% doorverkoop is meestal wel over de winst natuurlijk

Heeelijk! Ben benieuwd naar Feyenoord. Snel een linksback halen nog. Aursnes zal wel gaan dan. Jaartje van genoten

Prima speler maar wel een miljoen of 5 te duur. Feyenoord hield vorig jaar Trauner, Pedersen, Aursnes en Desser voor minder dan de helft..

28 juli 2022 om 19:46

Helaas kan je niet altijd zoveel gelukstreffers hebben. Na het mislopen van Veerman wilde Feyenoord geen enkele risico lopen, gezien de interesse van Ajax. Logisch dus dat zij een fors bedrag op tafel hebben gelegd. Enige wat van mij echt niet gehoeven had met zo’n transfersom is die doorverkooppercentage… Afijn, verder onwijs blij met deze transfer! Ik ben gecharmeerd van hem en heb hoge verwachtingen! Het is echt een jongen met potentie en hij heeft veel indruk op mij gemaakt bij FC Utrecht.

28 juli 2022 om 20:00

Ik vind het eerlijk gezegd helemaal niet zo logisch. Vind hem helemaal niet zo bijzonder. Misschien bewijst hij mijn ongelijk maar ik vind het werkelijk te bizar voor woorden dat Feyenoord aan deze jongen 10 miljoen uitgeeft!

28 juli 2022 om 20:04

Er worden verschillende bedragen genoemd in de media maar ik zie in hem wel een toekomstig speler voor het Nederlands elftal. Ik vind hem vrij sterk, technisch begaafd en hij is met beide benen goed. Eigenlijk een van de weinige Eredivisie spelers die toe was aan een stap naar de top 3. We weten dat Slot een voorkeur heeft voor Nederlandse spelers, dus daarom is het logisch dat zij zo ver wilde gaan voor Quinten. Er zijn weinig spelers met zijn kwaliteiten, zijn leeftijd en met de Nederlandse nationaliteit.

28 juli 2022 om 19:49

Tsja, ook wat geluk dat die allemaal zo uitpakten en ik denk dat Slot een grote hand hierin had.

28 juli 2022 om 20:01

Waarschijnlijk verkoopt Feyenoord Aursnes voor 15 miljoen. 14,5 miljoen winst dus. Dan kan deze transfer ook wel.

28 juli 2022 om 20:05

Het bedrag is hoog, maar onderaan de streep hou je er (met de verkoop van Aursnes) dus zelfs nog wat aan over en heb je er een speler met meer potentie voor terug!

28 juli 2022 om 20:21

Wat een rare gedachtengang. Dus omdat je veel ontvangt moet je ook maar te duur inkopen? Veerman was 6 miljoen en had meer laten zien dat Timber. Vind het een enorm risicovolle aankoop met de financiën van Feyenoord. 6/7 miljoen had echt het maximale bedrag moeten zijn.

28 juli 2022 om 20:21

Tel er nog maar 3 miljoen bij op. 15 miljoen was het eerste bod van Benfica.

28 juli 2022 om 20:53

Je harkt deze transferwindow zowat 60 miljoen binnen. Dat je daar een klein deel van investeert in jonge talentvolle spelers die er meteen staan, is in mijn ogen prima beleid.

28 juli 2022 om 20:58

Ja maar Feyenoord kan maar 40% herinvesteren van die 55 miljoen. Dan is 10 miljoen voor Timber gewoon te veel, vind ik.

28 juli 2022 om 21:03

Weet niet of dat meteen waarheid is. Tenminste, daar heb ik nooit bevestiging van gelezen. Er wordt namelijk ook gezegd dat die 40% alleen gold op de transfersom van Malacia

28 juli 2022 om 21:06

Rare gedachtengang? Je hebt straks met Aursnes rond de 55 a 60 miljoen binnen. Dan is het toch logisch dat je het niet gaat doen met aankopen van 500 000 als je voor een zekerheidje als Timber kan halen?

28 juli 2022 om 21:08

Dat was van de transfer van malacia die 40% wat ik dacht, en je moet gewoon investeren om goeie spelers aan te trekken toch! Ik geloof dat deze jongen voor zeker meer dan 10 weggaat uitindelijk

28 juli 2022 om 21:09

Maakt niet uit hoeveel je mag herinvesteren, dit bedrag is te veel. Wellicht bewijst hij het tegendeel, maar momenteel is hij een speler met maar 1 jaar eredivisieervaring bij een subtopper. Feit is wel dat ik blij met hem ben, onwijs dynamisch en sterk. Goed met beide benen.

28 juli 2022 om 21:48

Achja het is wellicht iets te veel. Maar ja wie bepaalt dat? In dit geval de kopende club die hem dat waard vindt. En ik neem aan dat Feyenoord van het verleden geleerd heeft en niets uitgeeft wat ze niet uit mogen geven.

29 juli 2022 om 09:20

En waarom is deze dan te duur terwijl voor Veerman hetzelfde bedrag betaald is en nog minder ervaring had bij een grote club?

28 juli 2022 om 20:04

Nou dit is juist een beetje het gevolg daarvan. Toen heeft feyenoord bijna alleen maar buitenlandse koopjes gehaald, waardoor er nog maar weinig nederlandse spelers in de selectie zitten en het schijnt dat ze dat omhoog willen halen. Dan liever een smak geld voor zo'n jongen met potentie dan nog een keer een soort diemers omdat die goedkoop op te halen is.Vorig jaar zijn er maar 4 nederlandse jongens bijgekomen namelijk; Til, sandler, hendrix en hendriks. Die zijn allemaal weer weg of mogen weg (hendriks huur voordat hij geblesseerd raakte). Terwijl er aan het begin van dat seizoen ookal iets van 8 nederlandse spelers van het eerste elftal vertrokken. Dat is wel een gigantische leegloop geweest dus.

28 juli 2022 om 21:02

Q. Timber is wel echt een goede speler. Maar ook een beetje gehyped omdat hij de broer van de andere Timber is. Ik vind Laros Duarte van FC Groningen ook echt een prachtige speler om naar te kijken, maar daar is de hype wat minder. Vergelijkbaar met Q. Timber en echt niet veel slechter. Wel veel goedkoper dan die 10 miljoen die Feyenoord nu betaalt denk ik.

28 juli 2022 om 21:06

Sorry hoor, maar Q. Timber is echt wel een heel stuk beter en talentvoller dan Laros Duarte.

28 juli 2022 om 21:12

In potentie misschien, omdat Timber jonger is, maar een stuk beter? Laros Duarte wordt zo belachelijk onderschat. Aan de bal een hele goede speler, speelt zich makkelijk onder druk uit. Verdedigend sterk en een goed schot. Heeft gewoon pech dat de Nederlandse media hem niet hyped. Die jongen gaat echt ver komen, gaat in de toekomst ook gewoon de stap naar de top 3 maken. 100%

28 juli 2022 om 21:22

@tvl11 - Wel geinig dat je een van de weinige bent die hem benoemd. Maar Laros Duarte was echt een van de betere aankopen van vorig seizoen voor Groningen. Het is echter wel een net andere type speler dan Timber. Waar Timber verdedigend sterker is, ligt Laros zijn kracht voornamelijk op het controlerende gedeelte. Hij is heel lastig van de bal te krijgen en heeft een redelijke pegel in de benen. Doet me heel erg denken aan een Dembele light toen hij bij Tottenham op het middenveld kwam te spelen. Dat @repuiztav Timber een heel stuk beter en talentvoller vindt dan Duarte, zegt aardig veel over hem (of haar) dat hij/zij die speler niet volgt. Zijn net andere type middenvelders.

28 juli 2022 om 21:39

Hmm, hoe makkelijk hij ooit overal tussen door dribbelt, doet me denken aan Quinten Timber. Maar als Groningen fan zul jij hem neem ik aan beter kennen dan ik, Na die wedstrijd (ik geloof uit tegen Zwolle) was ik echt flink onder de indruk van hem en ben ik meer wedstrijden op hem gaan letten.

28 juli 2022 om 21:51

Nee qua dribbeltechniek zijn ze redelijk identiek inderdaad. Alleen is Timber feller in de verdediging en kan hij redelijk op en neer gaan, terwijl laros het moet hebben van het strooien van passen en dan aanvallend meer bijdraagt door het spel te verdelen of het spel te maken wanneer hij opstoomt naar voren. Timber heeft ook een andere schottechniek, want Timber heeft meer een doffer schot, terwijl laros meer een pegel heeft. Maar laros is verdedigend minder belangrijk bij Groningen en nu Pelupessy is gehaald, hoop ik op een mooi middenveld waar Laros nu minder afhankelijk hoeft te zijn van de verdediging omdat er een echte verdedigende middenvelder is gehaald met ervaring ipv onervaren jongens zoals Matuta en Bogarde, of spelers die vanuit centraal op het middenveld werden gezet zoals Kasanwirjo. Hierdoor kan laros gewoon zijn ding doen en ben benieuwd hoeveel meer in hem zit. Ik denk dat hij vorig seizoen maar 60 procent van zijn capaciteiten heeft gespeeld, mede omdat het verdedigend zo slecht was bij groningen. Maar nu de verdediging redelijk goed is versterkt, hoeft hij niet meet echt te letten op zijn verdedigende taken.

Hele lekkere aankoop. Prima vervanger voor Aursnes mocht hij vertrekken.

Morgen Santiago presenteren en het is een prima week voor Feyenoord.

28 juli 2022 om 19:57

Het lijkt mij zeker dat Aursnes vertrekt dan. Anders was Timber niet voor dit bedrag gehaald.

Dus Aursnes gaat vertrekken erg jammer.. hoop dat Timber het gat goed kan opvullen.

28 juli 2022 om 19:58

Dat zal toch zeker wel? Het gaat er sowieso anders uitzien op het middenveld met Szymanski op 10, wat een veel betere voetballer is. En hopen dat we van die centen nog Gnonto of Paixão kunnen halen voor op links. Het elftal begint wel vorm te krijgen. Hopelijk komt er nog wel een fatsoenlijke linksback ben. Hoe dan ook heb ik er dit seizoen wederom vertrouwen in!

Gaat een vaste waarde voor feyenoord worden mark my words deze gast gaat de top halen! Puur door zijn mentaliteit!

PSV heeft liggen slapen voor een opvolger van Sangare

28 juli 2022 om 19:41

Want? Je hebt pas een opvolger nodig als Sangare vertrekt.....

28 juli 2022 om 19:41

Opvolger van Sangare? Sangare is gewoon PSV speler hoor.

28 juli 2022 om 20:50

Ik denk wel dat mocht Psv de poulefase niet halen de kans groot is dat Sangare of Gakpo wellicht wel een stap gaan/willen maken

Veel geld zeg maar wel de best mogelijke opvolger van Aursnes denk ik. Al gaat die wel erg gemist worden.

Gimenez is ook al bijna rond en dan nog doorpakken met Hancko, Gnonto en Viña en je bent klaar voor het seizoen.

28 juli 2022 om 23:56

Zeker veel geld. 1908 en Rijnmond gaan uit van 7,5 met 1,5 miljoen bonus en 20 procent doorverkoop. Dat is nog steeds veel geld maar wel iets schappelijker.

29 juli 2022 om 07:04

Klopt alleen die 20% doorverkoop had je toch wel stuk lager mogen doen lijkt mij als je al een forse transfersom betaald. Maar ja het is natuurlijk wel de best mogelijke opvolger. Ik zie geen andere opties. Anders weer een Noor maar dat is ook een risico.

29 juli 2022 om 11:42

Precies dat had ik ok graag anders gezien. Ik denk dat dit ook de beste oplossing was. ook omdat dit een Nederlandse speler is.

Prima speler maar als je dit bedrag uitgeeft aan Timber vraag ik me af hoezo Gnonto nog niet binnen is, die zou hetzelfde moeten kosten maximaal en is harder nodig imo.

28 juli 2022 om 19:38

Omdat Feyenoord gewoon wacht tot einde transfer periode. Zürich moet een keer water bij de wijn doen

28 juli 2022 om 19:40

Dit vind ik ook precies, ook de potentie qua marktwaarde lijkt me hoger bij Gnonto. Maar als deze transfer rond is, denk ik dat Aursnes wel zal gaan...

28 juli 2022 om 19:43

Waarom zou je Gnonto nog nodig hebben? Voorin genoeg opties met Gimenez, Danilo, Dilrosun, Walemark, Jahanbakhs en Idrissi.

28 juli 2022 om 20:08

Genoeg opties ja maar de kwaliteit moet omhoog. Ali moet vervangen worden voor een echte topper zoals Gnonto of Paixao.

28 juli 2022 om 23:37

Walemark en alireza zijn niet goed genoeg. Alireza verkopen en walemark verhuren.

28 juli 2022 om 19:47

Volgens mij rekenen ze binnen feyenoord op een vertrek van aursnes dus dat maakt deze transfer denk ik harder nodig dan gnonto, ook omdat psv en ajax op de loer lagen. Als gnonto echt alleen naar de eredivisie wil en zurich wilt nog wat aan hem verdienen zullen ze waarschijnlijk wel moeten gaan zakken, anders is hij volgend jaar gratis weg.

28 juli 2022 om 19:52

Feyenoord is meer bezig met Paixao heb ik het idee. Dat gerucht is weer enorm gaan leven nu zowel hij als zijn zaakwaarnemer Feyenoord zijn gaan volgen.

28 juli 2022 om 20:24

Heel simpel, Zürich is nu uitgeschakeld voor de CL voorronde en zal op een gegeven moment water bij de wijn doen.

Goed nieuws! Binnen een paar dagen ook de bevestiging van Gimenez! De selectie krijgt vorm!

28 juli 2022 om 19:44

Achterin is er nog echt wel werk aan de winkel.

Oh jeetje dit bedrag had ik niet verwacht. Dan lijkt me dat Ausnes gaat vertrekken, want Feyenoord gaat geen 8.5 miljoen betalen voor een bankzitter.

Knap gedaan van Quinten!

Fors bedrag voor Feyenoord toch wel. Het is te hopen dat Timber een succes wordt en ze hem in de toekomst met wat winst kunnen doorverkopen. Was bij Utrecht prima maar niet meer dan dat.

De speler gaat feyenoord zeker verder helpen, maar zoveel geld + doorverkoop? Ik vind het een gok, zeker aangezien feyenoord niet vaak deze bedragen kan uitgeven en met de 40% te maken heeft. Desondanks met gimenez een goede speler!

28 juli 2022 om 20:06

Die 40 procent onzin is nu wel voorbij hoor anders doet Feyenoord geen aankopen van 10 miljoen.

28 juli 2022 om 21:24

Dat verhaal over die 40% is inderdaad echt volledig z'n eigen leven gaan leiden. Ja, Feyenoord moest bij de eerste transfers nog denken aan o.a. corona verliezen, maar hoeft niet bezig te blijven.

29 juli 2022 om 08:13

ik w3ord zo moe van die 40%. Die zijn een eigen leven gaan leiden, net als dat (nooit ontvangen) bod van 18 miljoen Jorgensen. die 40 % ging over herinvesteren van de verkoop van Malacia en eventueel nog een speler.

Niet verwacht dat Feyenoord hem kon betalen. Maar voor Timber wel de beste optie met het oog op speelminuten en zijn ontwikkeling. Als hij die lijn van Utrecht kan doorzetten, is hij over 2-3 jaar makkelijk het dubbele waard. Goede aankoop!

Nou, dat betekent neem ik aan dat Aursenes of Kökcu weggaat. Bizarre en veel te dure aankoop voor Feyenoord, wat een verspilling.

28 juli 2022 om 20:05

Lol leg uit? Verspilling? De gehele top uit de eredivisie wou hem?

28 juli 2022 om 21:33

De hype is overtrokken- ten eerste -maar ten tweede is het vooral dat Feyenoord geen middenveldversterking nodig had. Linksbacks? Ja. Vleugelspeler erbij nog? Ook ja. Een echte spits, niet Danilo? Ja. Maar een nummer 8 van Utrecht voor 8.5 miljoen?

28 juli 2022 om 22:16

Aursnes vertrekt hoogstwaarschijnlijk, dus Timber hadden we wel nodig. Morgen tekent er een nieuwe spits en is Feyenoord daarnaast nog steeds bezig met meerdere versterkingen.

29 juli 2022 om 09:22

Zoos repuiz al zegt, Aursnes vertrekt dus heb je hem wel degelijk nodig. Een echte spits is met Gimenez binnen. Een linksback komt er ongetwijfeld ook nog wel aan.

Lekker man, team begint aardig vorm te krijgen, nu nog zsm in vorm krijgen!

Grappig, ik heb in een docu gezien dat de gebroeders Timber op één kamer slapen. De een bij Ajax en de ander bij Feyenoord. Zal leuk kleren wassen voor mama Timber

28 juli 2022 om 19:39

Dat wordt gedaan op de club😝

Jammer voor ons, goed voor Timber. Heel veel succes in Zuid Quinten!

28 juli 2022 om 19:44

Op zuid maar hij heeft zich fantastisch ontwikkeld bij Utrecht.

Goeie aankoop van Feyenoord gaan ze veel plezier van hebben! Ook mooi om te zien dat Ajax niet altijd de strijd om een speler wint. Aangezien ze wel interesse hadden.

Kan een mooi middenveld vormen. Denk dat aursnes wel weggaat dan

Gaat er een percentage naar Ajax?

28 juli 2022 om 19:42

Deel opleidingsvergoeding ongetwijfeld, en een deel daarvan ook weer terug naar Feyenoord waar hij ook 6 seizoenen in de opleiding heeft gespeeld. Edit: bedenk me nu dat opleidingsvergoeding vanaf 10 jaar (geloof ik?) geldt - dat zou voor Feyenoord zelf op 3 jaren neerkomen gezien Timber met 13 jaar naar Ajax verkaste.

Hoppa topversterking dit. Zo blij dat hij is gekomen, maar dat dit ons transfer record is zegt wel iets. Waar ajax 30+ miljoen uitgeeft is bij ons 10 al het transfer record, maar goed dat mag de pret niet drukken. Het team begint nu wel aardig vorm te krijgen nu nog viña, gnonto en nog wat anderen binnenhalen en ik ben tevreden.

Dit is echt zo'n speler waar Slot denk heel veel uit kan halen. Ik denk ook dat Timber hier een erg goede keuze voor zichzelf mee heeft gemaakt. Hij kiest voor speeltijd, stabiliteit en een gestage ontwikkeling. Hopelijk is dit een match en gaan beide partijen veel plezier halen uit de samenwerking!

Zo feyenoord maakt deze week wel even een inhaalslag op de tranfermarkt. Ze werden alweer langzaam een crisis in gepraat maar dit zijn goede tranfsfers de laatste 7 dagen.

28 juli 2022 om 19:47

Heb mij nooit echt zorgen gemaakt om Feyenoord. Zelfs als Feyenoord meerdere spelers zou verkopen en halfbakken had ingekocht/links en rechts wat had gehuurd, had ik alle vertrouwen in Slot en Arnesen/het technische beleid. Feyenoord lijkt sinds lange tijd eindelijk weer op weg om de succesvolle club te worden die het hoort te zijn.

Waar ik eerder toch niet zo blij zou zijn met Timber, door zijn hoge prijs vooral, ben ik nu wel heel blij met hem als mogelijke opvolger van Aursnes. Welkom Quinten!

Hadden ze dit geld niet beter aan Gnonto kunnen spenderen? Ik vind Timber een ongelooflijk goede speler, maar op het moment hebben ze daar al genoeg kwaliteit en talent rondlopen. De spitspositie mag daarentegen nog wel versterkt worden, ondanks de komst van die Mexicaan.

28 juli 2022 om 19:46

Persoonlijk denk ik dat we wachten op de miljoenen van Benfica om Gnonto te kopen. Zurich is ook uitgeschakeld van de CL en moeten nog een voorronde uel spelen. Feyenoord zal dus een gok nemen en wachten op een mss nog een uitschakeling van Zurich. Dan zal Feyenoord toeslaan tenzij we niet Ramazzani al binnenhalen. Gnonto is ook niet echt een spits speelt beter op de linkerflank,heb liever dat we ons nu bezighouden met het halen van Hancko

28 juli 2022 om 19:54

Je spendeert liever dit geld aan een speler die best wel onbekend is en pas een halfjaar presteert? Aan Timber weet je wat je hebt. Een hele hele talentvolle speler die alle facetten van een moderne middenvelder bezit

28 juli 2022 om 20:22

Ik neem aan dat de scouts van feyenoord wel hun werk hebben gedaan en ondertussen wel weten wat je aan hem hebt. Daarnaast zou ik inderdaad hetzelfde geld uitgeven aan een iets groter gokje op een positie waar de noodzaak een stuk hoger is.

28 juli 2022 om 20:29

Aursnes wordt hoogstwaarschijnlijk verkocht. De noodzaak op het middenveld was daarmee ook hoog.

28 juli 2022 om 20:47

Ik dacht dat Slot dat had ontkracht. Mocht hij inderdaad weggaan is er wel een extra middenvelder nodig ja. Timber is wel een ander type speler dan aursnes daarentegen. Anyway, goede middenvelder, ben benieuwd hoe hij het gaat doen bij Feyenoord.

Prima uit onderhandeld van mijn cluppie als je het mij vraagt! 10 miljoen incl. bonussen én een dik doorverkooppercentage. En dat voor een transfervrije speler die wij vorig jaar ophaalden. Heerlijk! Goed voor onze clubkas en een leuke aankoop voor Feyenoord. Win-win situatie als je het mij vraagt!

28 juli 2022 om 19:56

Zeker een win-win! Een mooi bedrag voor Utrecht en wij een speler die enorm veel potentie heeft. Wat dat betreft mooi dat het geld binnen de Eredivisie blijft. Maakt de competitie weer wat sterker!

Goede speler, maar ik vind het eigenlijk wel wat veel geld. Heb hem een aantal keer gezien in de Galgenwaard en er zit zeker muziek in deze jongen, maar er zit nog wel wat risico aan deze transfer.

Heel sterk onderhandeld door Utrecht hoor. 8.5+1.5 met een forse doorverkoop. Is toch een miljoentje of 4-5 boven zijn marktwaarde. Ben benieuwd wat ze ermee gaan doen. Zou dit eindelijk het jaar zijn waarbij ze de top 3 aanvallen?

28 juli 2022 om 20:04

Ik mag toch hopen dat ze die doorverkoop eruit hebben onderhandelt anders kunnen ze er amper op verdienen.

28 juli 2022 om 20:10

Dit kan alleen een goeie deal zijn als hij over een paar seizoenen voor + 50 miljoen verkocht wordt. 8,5 miljoen + 20% (stel van 50 miljoen) heb je 18 miljoen betaald. Of betaal je alleen 20% over de winst? Imo sws erg veel geld voor talentvolle middenvelder zonder caps en Europese ervaring.

28 juli 2022 om 20:25

Meestal is het een percentage over de winst. Maar ook dan blijft er weinig over. Hij zal in het allerbeste geval misschien tussen de 25 en 30 op gaan leveren. - 10 aankoop - 20% Utrecht - 2/3 jaarsalarissen. Ik geloof daarom niet dat er een doorverkooppercentage in zit of maximaal 10 procent.

28 juli 2022 om 20:34

Echt? En 32 miljoen winst!?

29 juli 2022 om 00:05

Meestal over de winst. Vast bedrag is waarschijnlijk 7,5 miljoen.

Begint het toch ergens op te lijken in Rotterdam, voorheen had ik altijd zoiets dat het helemaal niks werd met allemaal B-aankopen en presteerden ze toch vaak boven mijn verwachting. Nu lijken ze toch een heel aardige selectie weten te creeëren, als Trauner ook nog blijft zie ik ze het best goed doen komend seizoen.

Ik vind het belachelijk veel geld, zeker als er nog een doorverkooppercentage bij zit. Heel veel winst kan je er nooit op maken al verkoop je hem voor 20 miljoen. Maar dat het een hele fijne speler is om erbij te hebben staat vast natuurlijk.

Morgen Giminez nog presenteren en dan staat je basiselftal op een linksback na. Hopelijk word dat Vina.

Bijlow
Geertruida - Trauner - Senesi - VINA
Timber - Szymanski - Kokcu
Dilrosun - GIMINEZ - Idrissi

Bank: Jansen, Pedersen, Toornstra, Taabouni, Walemark en Danilo.

Dit is gewoon een topelftal moeten er zeker nog wat spelers in de breedte bijkomen. En dan bedoel ik geen opvulling voor de bank maar echte kwaliteit die voor concurrentie zorgen.
Een extra CV, LB, VM, AM en winger kunnen we zeker nog wel gebruiken. Hancko, Rasmussen, Aouichiche, Paixao, Gnonto, Borbas en Ramazani zijn allemaal namen die verl genoemd worden en allemaal Feyenoord sterker maken. De vraag is natuurlijk wel wat er nog over is na Timber, Giminez en een linksback.

Ik verwacht dat Aursnes morgen zal tekenen in Portugal en dat Diemers, Hendrix, Alireza en Marciano zeker nog vertrekken om meer mogelijkheden te creëren. Pedersen, Kokcu, Geertruida en Senesi gaan alleen voor extreme bedragen weg nog.

Fouten worden gemaakt om van te leren. Gelukkig is dat in deze ook gebeurd . Welkom thuis!

Klopt goeie aankoop met restwaarde die een man kan passeren. Dacht meer dat ajax zijn thuiskomen was maar blijkbaar is dat Feyenoord dan is hij toch niet lekker weggegaan . Qua opvolger aursness en vooral verdedigen had je meer aan midtjso voor 3,5. Dat druistige en veel risicio en balverlies moet er wel uit dan. Hij zou nu ook niet spelen bij ajax dus snap zijn redenen wel. Maarja psv of ajax was sportief wel beter geweest. Ben benieuwd of Feyenoord met dit vreemdelingen Legioen verder komt dan de derde plaats.

28 juli 2022 om 20:11

Hij zal natuurlijk ook zijn afweging op veel speeltijd hebben gemaakt. Daarnaast is het een kleinere stap naar Feyenoord dan naar Ajax of PSV. Geeft aan dat Quinten een verstandige jongen is, met de juiste mindset.

28 juli 2022 om 20:27

Vreemdenlingenlegioen? Bijlow, Geertruida, Timber, Kokcu, Idrissi. Gewoon 5 van de 6 basisspelers uit eigen jeugd.

Veels te veel geld voor de volgende maher/ramselaar. Ik hoop dat hij het tegendeel gaat bewijzen, want feyenoord kan zich dit niet veroorloven

28 juli 2022 om 20:28

Dat weet je niet of Feyenoord zich dat kan veroorloven. Ze geven niet zomaar 10 miljoen uit, terwijl er nog een heleboel meer aangekocht moet worden. Het zit financiëel best aardig denk ik.

28 juli 2022 om 22:00

Ja, want ze zijn bij Feyenoord op hun achterhoofd gevallen en geven zomaar geld uit...

Welkom bij de club.
Heb Utrecht niet echt gevold zou niet weten wat zijn kwaliteiten zijn en of het een echte aanwinst is. Slot zal er hopelijk meer kijk op hebben. Begin nu toch meer zin in het seizoen te krijgen. De selectie mist vooral verdedigend nog kwaliteit en spelers voor op de bank.

Het aanstaande vertrek van Aursnes is hiermee opgevangen, ben ik heel blij mee. Vind Timber heel goed en nog maar 21 jaar oud. Daar gaan wij nog veel plezier aan beleven. Gimenez is al in Nederland en zal verwacht ik morgen worden gepresenteerd dus dat is ook fantastisch. Ondanks deze spelers moet er nog steeds een hoop gebeuren. Marciano zal wel naar Emmen vertrekken dus hebben we een tweede doelman nodig. Ik verwacht nog dat Pedersen, Hendrix, Diemers, Bassett en Jahanbakhsh zullen vertrekken. Denk dat er nog 2 linksbacks, centrale verdediger, middenvelder en een linksbuiten zal worden gehaald. Zo heeft Slot een hoop van Arnesen in een korte periode weten te herstellen en hier kan Feyenoord op voortborduren. Overigens is het ook fijn dat er opnieuw waarde is gecreëerd door jonge spelers te halen.

Mooie aankoop! Ben nu al benieuwd naar de broederlijke strijd in de klassieker

Is op zich een leuke transfer maar bazour had daar ook gepast en heeft nog meer haat voor ajax en kan ook achterin spelen. 8,5 uitgeven is ook leuk maar als je dan nog niet eens een week van tevoren geen linksbacks hebt omdat hall naar ado is. Als je dan een goeie transfer doet en vervolgens een matige back wil halen wil halen bij Volendam dan gaat het toch niet zo goed. Idrissi eigen jeugd is leuk maar zie een alireza scenario top bij AZ, maar daarna niet meer. Idrissi kon Sevilla niet aan en was bij ajax zeer matig. Ja hij kan voetballen maar dat kan jahanbaksh ook. Vind de vervanger moet wel een beetje sinisterra niveau zijn.

28 juli 2022 om 20:59

Immers heeft ook meer haat voor Ajax misschien ook een goed idee? Schijnt ook een leuk Ajax lied te kennen.

Ik vind het heel veel geld.

Echt heel blij met deze transfer. Jongen met enorm veel potentie en aan zijn mentaliteit is niks mis( beide broertjes trouwens). Deze investering gaat Feyenoord dubbel en dwars terugverdienen.

Poh, wat een zomer is het uiteindelijk toch wel aan het worden zeg.. Alleen al van o.a. huurlingen Dessers, Nelson en Til naar jonge, talentvolle contractspelers Gimenez, Dilrosun en Szymanski (oke, nog altijd huur, maar met optie), Aursnes dalijk verkopen voor een geweldig bedrag en die weer vervangen met een jonge, maar ook zeer talentvolle Timber. En dan zijn er nog diverse mooie geruchten voor de linksback- en linksbuitenpositie (onder andere Paixao?). Ben ontzettend blij dat Feyenoord standvastig is gebleven en nog altijd blijft om voor de targets te gaan die ze echt willen dan dat ze nu al de selectie rond zouden hebben met mindere spelers.

Er staat straks echt een puike selectie en deze Timber is absoluut een prachtige versterking daaraan.

Wat heerlijk dat we Ajax hier even aftroeven zeg. Welkom thuis Quinten

28 juli 2022 om 22:13

Wie zegt dat Ajax concreet was? We hebben overvolle middenveld fyi

28 juli 2022 om 22:20

lol as if Feyenoord ook maar een kans had gemaakt als Ajax hem echt wilde hebben en ze hem zekerheid boden op speeltijd. Wees gewoon blij met deze aankoop. Die sneer naar Ajax is echt onnodig.

28 juli 2022 om 22:48

Aftroeven??
Zou Ajax hem echt gewild hebben denk ik dan.

Welkom thuis? In Utrecht kon hij in 5 minuten met de fiets naar het stadion, dus wat is thuis?
Dus wees gelukkig met hem en laat de rest achterwege.

Maar goed dat is mijn mening.

Volgens insiders gaat het om 6 miljoen in termijnen plus 2,5 miljoen aan bonus. Doorverkooppercentage op winst.

Echt een hele goede speler. Verder lees ik dat het vaste bedrag 7,5 ipv 8,5 is. Hoeveel het echt is gaan we niet achter komen en maakt ook niet uit. Ben blij dat we dit überhaupt weer een kunnen uitgeven.

Goede aankoop voor feyenoord, maar persoonlijk had ik liever gezien dat ze voor een goedkopere speler gingen, zodat ze meer geld innkas hielden. Uiteindelijk moeten ze geld ontwikkelen en of timber dit gaat doen is nog de vraag.

Dit is helaas te veel. Als mujn berekening klopt moet Feyenoord hem vervolgens voor ongeveer 38 miljoen verkopen, willen ze er even veel aan verdienen als Utrecht.

Voor Utrecht is het voetballen gezien een gemis, het geld is wel meer dan welkom uiteraard. Hij kan bij Feyenoord in iedergeval makkelijk meekomen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

Feyenoord

Stand
Selectie
Actuele wedstrijden
 TeamPnt+/-
2.PSV33
3.AZ32
5.Ajax31
Voor de complete stand: Eredivisie
SpelersPositieW
S. SzymańskiMiddenvelder10
Q. TimberMiddenvelder10
J. BijlowKeeper10
J. ToornstraMiddenvelder10
P. WålemarkMiddenvelder11
L. GeertruidaVerdediger11
O. IdrissiAanvaller10
Voor de complete selectie: Clubpagina Feyenoord.

1 fan
Middenvelder, 21 jaar
SeizoenClubW
2022/2023 Feyenoord 1 0 0 0
2022/2023 FC Utrecht 0 0 0 0
2021/2022 FC Utrecht 33 2 4 0
2020/2021 Ajax 0 0 0 0
2020/2021 Jong Ajax 13 0 0 0
Laatste voetbalnieuws

Romano meldt ondanks lager bod naderend akkoord over Fredrik Aursnes

Benfica heeft een officieel bod van iets meer dan tien miljoen euro uitgebracht op Fredrik Aursnes, zo meldt transfermarktexpert Fabrizio Romano. De Italiaanse journalist zegt dat de onderhandelingen tussen Feyenoord en...Lees verder

In de wandelgangen

Vrijdag 5 augustus
Jerdy Schouten staat in de nadrukkelijke belangstelling van Torino. Lees verder
X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren