Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Ronaldo kan Man United voor krankzinnig salaris van 250 miljoen verlaten‘

Laatste update:

Cristiano Ronaldo heeft een lucratief voorstel gekregen om zijn loopbaan in Saoedi-Arabië te vervolgen, zo meldt CNN Portugal. Volgens de Portugese televisiezender is de niet bij naam genoemde club uit het Midden-Oosten bereid om driehonderd miljoen euro neer te leggen om komst van de 37-jarige sterspeler van Manchester United te realiseren.

Als Ronaldo akkoord gaat met een transfer, kan hij over twee seizoenen het krankzinnige salaris van 250 miljoen euro opstrijken. Daarnaast zou de Saudische club naar verluidt dertig miljoen euro over hebben om het eenjarige contract van Ronaldo bij United af te kopen. Zijn zaakwaarnemer Jorge Mendes kan bij een mogelijke transfer bovendien rekenen op een commissie van twintig miljoen euro.

United-manager Erik ten Hag liet maandag nog zijn licht schijnen over de toekomst van Ronaldo, die vanwege 'persoonlijke of familiaire problemen' niet op het vliegtuig stapte richting Bangkok voor een trainingskamp in Thailand. “Ronaldo is niet te koop”, zei de 52-jarige oefenmeester tijdens een persmoment. “Hij maakt deel uit van onze plannen en ontbreekt hier vanwege persoonlijke omstandigheden. We willen met Ronaldo aan het nieuwe seizoen beginnen, zoveel is zeker. Hoe we hem tevreden kunnen houden? Dat weet ik niet precies. Maar ik kijk er wel naar uit om met hem samen te werken."

Ronaldo ontbreekt overigens al sinds het aantreden van Ten Hag eind vorige maand. De Portugees zinspeelt volgens diverse Britse media op een vertrek en heeft zich nog niet laten zien op de trainingen. Ronaldo's zaakwaarnemer Jorge Mendes had volgens The Athletic al een ontmoeting met Todd Boehly, de mede-eigenaar van Chelsea. Daarnaast zou ook Napoli de situatie omtrent de Portugees nauwlettend in de gaten houden. Ook Bayern München werd genoemd als mogelijke bestemming voor de aanvaller, maar der Rekordmeister liet bij monde van voorzitter Oliver Kahn weten dat Ronaldo niet in de filosofie van de club past.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Als Ronaldo iets nooit gaat doen dan is het wel voetballen in het midden oosten. Ik weet dat gewoon zeker. Bron: Koningjerry

14 juli 2022 om 09:58

ik kan 250 miljoen redenen bedenken waardoor hij het toch zou gaan overwegen hoor

14 juli 2022 om 10:02

het is alleen zo dat hij het niet meer voor het geld hoeft te doen

14 juli 2022 om 10:06

Dat is maar net wat je definitie van 'genoeg' is natuurlijk. Waarom denk je dat de rijksten ter aarde nog steeds bezig zijn met investeren en vermogen opbouwen? Het is in principe 'nooit genoeg'. Of zelden genoeg. Ondernemers willen meer vermogen, spitsen willen meer goals, fitnessboys wilen meer gainz. Komt niet zo vaak voor dat iemand zegt; en nu vind ik het wel mooi geweest.

14 juli 2022 om 10:14

Bill Gates niet, die doneert alles aan goede doelen. Weliswaar zijn eigen goede doel, waar het aftrekbaar is voor de belasting

14 juli 2022 om 10:31

CL spelen is zijn doel om zijn record goals te verstevigen. Hij is als de dood dat iemand dat van hem afpakt. Draait allemaal om zijn ego, ookal bieden ze hem 1 miljard dan gaat hij nog niet als hij ook CL kan spelen elders

14 juli 2022 om 10:32

Hij hoeft het niet voor het geld te doen, maar doet het nog steeds niet gratis. Dus doet hij het voor geld. Rijken kunnen niet rijk genoeg zijn.

14 juli 2022 om 10:33

Ja maar dat kan hij toch ook over een jaar of twee daar verdienen?

14 juli 2022 om 10:34

@lionaldinho84,

Het gaat niet om ego, het gaat om iets dan niet door geld aangeschaft kan worden: Legacy. Een plek in de geschiedenis, een onderdeel van de historie zijn. Je naam vereeuwigen.

14 juli 2022 om 10:36

@trodat4030,

Wel eens bedacht dat Ronaldo het niet voor het geld (meer) doet maar voor zijn nalatenschap? Zijn naam in de all time geschiedenis boeken? Zijn naam in het rijtje met Maradona/pele genoemd worden, ook over 50 jaar als hij misschien wel overleden is? Dat is iets dat niet voor geld te koop is, dat is iets dat je alleen kan behalen door uitzonderlijk te zijn.

14 juli 2022 om 10:36

Nou 37 (38 dit seizoen dus). Dat gaat ook wel meetellen op een gegeven moment he. CL gaat hem bij United ook niet worden, dus dan moet hij sowieso vertrekken. Verder zijn er niet heel veel CL clubs die momenteel een (37 jarige) spits zoeken (met bijbehorende sterrenstatus). Bayern zoekt het doorgaans meer in spelers waar nog rek in zit. Zie ik ook niet gebeuren.

14 juli 2022 om 10:39

Bergkamp, dat sportieve is wat dat betreft hetzelfde als het geld: er valt niet nog meer te behalen (vanuit ons oogpunt). Het is voor hem inderdaad gewoon de vraag vanuit welk oogpunt hij 'meer' wil. Zijn prestaties en vermogen zijn allebei wat dat betreft al op een niveau dat vrijwel niemand gaat halen. De geschiedenisboeken ingaan als 'speler met de meerste goals en de speler/ ondernemer met het hoogste salaris aller tijden', is ook een leuke bijsluiter.

14 juli 2022 om 10:40

@westend,

Ik begreep dat Ajax nog een scorende spits zocht en Champions league speelt

14 juli 2022 om 10:43

@westend,

In mijn ogen wil Ronaldo wel weg bij United, maar wel naar een club om CL te spelen. Zijn doelpunten totaal en moyenne in de champions league is ongekend en hij staat daar nog een aantal punten voor op zijn concurrent Messi. Door als eerste 150 doelpunten in de CL te maken word hij "onsterfelijk"

Voor een ultieme gedreven sportman zoals Ronaldo zie ik dit wel als de ultieme instelling/beloning voor zijn prestatie curve. Geloof persoonlijk dat Ronaldo daar meer waarde aan hecht dan aan 250 miljoen extra....

14 juli 2022 om 10:55

@Bergkamp

Dat belang leggen in een 'legacy' hangt letterlijk samen met ego. Je denkt werkelijk dat ie een kwart miljard laat liggen daarvoor? Doe niet zo gek.

14 juli 2022 om 11:12

Dat zou wel een mooie move zijn. Jaartje voor een salaris van 4 milj? Maar alleen als erj geen transfersom betaald hoeft te worden. 😉

14 juli 2022 om 11:48

Er zijn er meer die kant opgegaan die het niet per se nodig waren

14 juli 2022 om 12:02

Niet alleen de rijken toch?

14 juli 2022 om 12:15

Toch zal ik aan Ronaldo denken als ik mijn auto voltank. Elke tankbeurt teveel betalen, hoewel hij het niet meer voor het geld hoeft te sein.

14 juli 2022 om 12:28

Ja Bill Gates is echt geweldig...:

14 juli 2022 om 13:14

Onzin, als hij dit wel doet kunnen de kinderen van zijn kinderen en die kinderen en daarvan de kinderen en daarvan de kinderen en daarvan de kinderen en ik kan zo wel doorgaan ook nog leven.

Je moet niet vergeten, hoeveel geld hij nu heeft doet er niet toe het is de manier waarop hij denkt. Als hij een miljoenen deal afslaat omdat hij nu ''toch wel genoeg heeft'' is dat prima, maar accepteert hij hem weet hij ook wel dat generatie na generatie hierdoor ook van kan leven.

14 juli 2022 om 10:00

Ik denk het ook niet. Ik vermoed dat hij nog te ambitieus is, wat natuurlijk te prijzen is.

14 juli 2022 om 10:01

Ha, jij weet het zeker zelfs. Toch cool, dat je in de geest van Ronaldo kan kijken.

Maar zoals Westend zegt: 250 miljoen redenen om het toch te doen. Ronaldo is niet vies van geld, en dit is heel, heel veel geld.

14 juli 2022 om 10:17

Welke speler is er wel vies van geld? Gelukkig doet Ronaldo ook mooie dingen op Madeira voor de bevolking daar.

14 juli 2022 om 13:19

Tuurlijk doet hij mooie dingen, dat ontken ik helemaal niet. Je kan bijna niks zeggen of het wordt als kritiek gezien. Ik ben ook niet vies van geld. Als ik 250 miljoen zou krijgen om twee jaar schoenen te poetsen in Saudi Arabie zou ik het ook doen.

Kanonnen. Voor dat geld (en zijn leeftijd) altijd gaan natuurlijk. Bespottelijke bedragen.

14 juli 2022 om 10:23

Maar waarom? Zoals je hierboven zegt: het is nooit genoeg. Waarom dan meer willen? Van arm naar normaal of normaal naar rijk snap ik. Maar van super rijk naar nog rijker... Zeker als het ten koste gaat van andere dingen (sportief en omgeving)

14 juli 2022 om 10:30

Zoals je hierboven zegt: het is nooit genoeg. Waarom dan meer willen?

Dit is een cirkelredenatie. Waarom meer willen - want het is nooit genoeg . Het is een beetje menseigen om alles alles alles te willen/ hebben. Je kan ook zeggen: Ronaldo heeft alles al gewonnen en heeft zich Europees bewezen, waarom zou hij sportief meer willen? Zelfde vraag. Ik heb natuurlijk totaal geen idee hoe Ronaldo erin staat, maar het zou niet gek zijn als hij zich laat verleiden door zon astronomisch bespottelijk hoog bedrag. Naast alle records die hij dan al op zn naam heeft, krijgt hij ook het record hoogste salaris aller tijden.

14 juli 2022 om 10:43

Precies, en die cirkelredinatie is reden om niet meer te willen
Maar goed. Wilde reactie plaatsen over het waarom wel/niet, maar werd me iets te filosofisch voor een voetbalforum

14 juli 2022 om 10:52

Soms moet je alleen reageren met: 'mand'. Dat willen de bezoekers lezen

14 juli 2022 om 13:23

@arsen(e)al

Hangt van de persoon af denk ik. Er zijn in Nederland miljonairs die zichzelf niet rijk vinden. Als je een villa en een boot hebt, en je ziet anderen in een grotere boot of met een vliegtuig, dan kan je dat ook als nieuw doel zien. Op die manier kan het "nooit genoeg" zijn. Ik kan me er niet zoveel bij voorstellen, ik vind het juist mooi om alles een beetje overzichtelijk te hebben. Waarom zou je 8 huizen en 4 boten en 12 auto's willen hebben, als je vrienden en familie niet met je meereizen.

14 juli 2022 om 16:01

Je bent met een miljoen tegenwoordig ook niet meer rijk.

14 juli 2022 om 16:20

Natuurlijk wel. Dat is precies het punt. Als je een miljoen hebt, ben je hartstikke rijk. Mensen kijken alleen naar anderen, die nog rijker zijn, en dan zijn ze ondanks hun miljoen toch een beetje beteuterd. Dat miljoen komt ook niet uit de lucht vallen, de meesten zullen een goede baan hebben en een mooi huis, etc.

Als je een minimuminkomen hebt en toevallig een miljoen wint in de loterij, dan moet je nog steeds voorzichtig zijn met je geld, maar ook dan kan je een prachtig huis kopen en een mooie auto rijden, op vakantie gaan, etc.

Het hele punt is dat "rijk" zijn een relatief begrip is. Als je in Wassenaar woont met een miljoen op de bank voel je je misschien niet rijk ten opzichte van je buren. Maar ten opzichte van 99,99 procent van de wereldbevolking ben je stinkend rijk.

14 juli 2022 om 10:25

Als er één speler is die zowel op het veld als naast het veld zo enorm veel geld heeft verdiend en nog steeds verdient dat hij 250 miljoen uit Saudi Arabië kan afslaan, is het wel Cristiano Ronaldo.

Daarbij is het ook maar de vraag of hij het zelf wil. Hij is nog altijd gedreven en wil Champions League spelen. Iets zegt mij dat hij daarmee niet de Aziatische Champions League bedoelt.

14 juli 2022 om 10:33

Denk je dat United akkoord gaat met 30 miljoen als hij 250 gaat verdienen daar? Ik zou als United 100 miljoen vragen in dit geval en dan hopen 70/80 te vangen voor hem

14 juli 2022 om 10:40

Tsja zo werkt het natuurlijk ook weer niet he. Zeker niet voor een speler van 37. Je kan het vragen hoor, maar lijkt me niet.

14 juli 2022 om 13:25

Lionaldinho

Op deze manier gaan clubs er nooit meer uit komen. Het moet alsmaar gekker. 50 voor Martinez is niet genoeg, 25 voor Sinisterra niet genoeg, 60 voor Antony niet genoeg, en nu 30 voor een 37-jarige Ronaldo niet genoeg. Soms is het gewoon wel genoeg en moet je zo'n deal gewoon door laten gaan.

14 juli 2022 om 10:53

Leeftijd speelt geen rol?! Nou zeg dat niet te hard, anders heeft ie weer een proces aan zn broek hangen. Er zijn nu wel meer blessures in hoor. En herstel duurt ook gewoon langer dan voorheen. Snelheid (inclusief handelingssnelheid) gaat ook gewoon achteruit.

14 juli 2022 om 11:54

Gaan, en dan die 250m minus reis- en verblijfkosten overmaken naar mensenrechtenorganisaties als je weer weg bent.

300 miljoen euro? Goeiemorgend allemaal!

Pff wat een bedrag.. Ben benieuwd of Ronaldo (die het niet voor financiën hoeft te doen) wil gaan afbouwen of dat hij nog wil schitteren in de CL (dus weg bij Utd).

Ik denk het tweede om zijn goals in de CL nog verder op te krikken. Toch is dit een bod waar iedereen wel even over na zou denken. Je ziet wel waar het geld zit haha.

Okee.. ik zou hem lekker laten gaan als ik United was. Je verdient nog een leuk bakje geld en bent weliswaar scorend vermogen kwijt maar kunt wel door als club en naar de toekomst kijken

14 juli 2022 om 10:03

Want met een geweldige speler die maar blijft scoren kan je niet naar de toekomst kijken?

14 juli 2022 om 10:29

Het is een geweldig individu en hij maakt de spelers om hem heen niet beter en biedt weinig ontwikkelingsruimte aan de spelers om hem heen. Ik vind het helemaal niks, Juventus en Man U presteren vrij matig met Ronaldo, ondanks Ronaldo zijn statistieken, kan het dan niet zo zijn dat Ronaldo een negatieve waarde heeft op de team effort? Idem Messi overigens, om uit de fan discussie te blijven

14 juli 2022 om 12:29

Nee denk niet dat dat kan. Juve was al in verval aan het geraken voor Ronaldo en United was sws als helemaal niks. Ronaldo is juist een uitstekende voorbeeld voor de spelers om hem heen. Spelers kunnen meegaan in zijn ambitie, drive en professionaliteit. Het probleem bij die ploegen is dat ze kwaliteit missen, dat kan Ronaldo ze niet bijbrengen. Je hebt het of je hebt het niet.

Nu geloof ik dat er familiaire problemen zijn;
Ronaldo wil op het hoogste platform blijven spelen en in de belangstelling staan
Zijn partner wil - "the money" (scrooge)

14 juli 2022 om 10:02

Of zijn partner weigert om naar een vrouwonvriendelijke zandbak te verkassen.
Hij wil - "the money"

14 juli 2022 om 10:11

"vrouwonvriendelijke zandbak"

Papegaaitje leef je nog

14 juli 2022 om 10:12

Zou wel mooi zijn om daar te gaan voetballen en vervolgens om al het geld te investeren in lokale activiteiten voor vrouwenrechten.

14 juli 2022 om 10:39

@laotse,

Voor een Westers land is Saudi Arabië zeker een vrouwonvriendelijke zandbak te noemen. Hoewel het door de Vision 2030 zeker aan het veranderen is, tov europa zit daar nog wel een heel verschil in cultuur en opvattingen. Daar zit vanaf mijn kant overigens geen oordeel over goed of fout in. Een andere cultuur heeft zijn eigen normen en waarden.

14 juli 2022 om 12:12

"onder de Saoedische wet moeten alle vrouwen een mannelijke voogd hebben, meestal een vader, een broer, een echtgenoot of een oom. Het is vrouwen verboden om te reizen, officiële zaken te doen of bepaalde medische procedures te ondergaan zonder toestemming van deze voogd. Vrouwen hebben de toestemming van hun voogd nodig voor bijvoorbeeld: een huwelijk, het openen van een bankrekening, reizen, het volgen van een opleiding, het ondergaan van chirurgie."

Sinds een jaar of 4 mogen vrouwen wel een auto besturen, dat scheelt. Heel erg vrouwvriendelijk vind ik het allemaal niet klinken, maar dat kan aan mij liggen

Lekker toch, meteen doen als Ronaldo zijnde. Alle ethische bezwaren overboord gooien, harkje mee naar SA en af en toe een bal in het net schieten. Heerlijk!

Eigenlijk zie ik Ronaldo, als noodoplossing, wel graag nog een jaartje in de Bundesliga ballen bij Bayern. Kan hij dat kampioenschap ook nog bijschrijven en nog wat goaltjes meepikken in de Champions League om zijn all-time topscorer record nog wat scherper te stellen.

14 juli 2022 om 10:03

Haha, in het kader van Boskamp: dan moet ie wel een paar kruiwagens meenemen als ie zn salaris gaat ophalen

14 juli 2022 om 11:31

Jij ziet, als fan van Borussia, Ronaldo graag naar de concurrent komen om kampioen te worden? Interessant

14 juli 2022 om 12:05

Er bestaan ook voetbal liefhebbers, die zich niet enkel blind staren op onzinnige concurrentie. Een voetballer die in je favoriete competitie speelt is gewoon mooi.

Als je Ronaldo een beetje volgt dan weet je dat hij dit nooit van zijn leven zal doen..
De beste man barst van de ambitie, als hij een beetje rond wilt dartelen en dik salaris op wilt eisen dan kan hij net zo goed bij zijn "geliefde" United blijven.

De man heeft zoveel geld verdiend, ik zie hem dit niet doen.
Dan woont hij ook nog eens een stuk verder van zijn moeder/familie af, zie ik hem niet doen.

Het is wel echt bizar veel geld, maar ik zie het niet gebeuren.

14 juli 2022 om 10:02

Voor dit geld kan hij voor zijn moeder een hele stad laten bouwen.

14 juli 2022 om 10:12

Ja, maar dat kan hij dus al. Ik zie niet in waarom hij doet zou doen, met zijn huidige inkomsten is hij al zo ontiegelijk rijk.

14 juli 2022 om 10:31

Met al het geld wat hij nog heeft/al verdiend heeft, kan hij ook een hele stad laten bouwen voor zijn moeder.

En met al zijn overige inkomsten, van Hotels tot en met eigen kledinglijn, kan hij ook voldoende vermogen genereren.

Het is Ronaldo niet meer om het geld te doen. Hij heeft zoveel verdiend, verdiend nog altijd veel geld. Hij is een familieman en heeft een hechte band met zijn moeder. Volgens mij ging het al eens een keer een tijdje niet goed met haar, of in ieder geval minder. Dan wilt die waarschijnlijk dicht bij Portugal blijven spelen. Of in ieder geval, dat hij relatief snel daar is.

14 juli 2022 om 11:23

Glenn

Ik zou het helemaal toejuichen hoor, als hij daarvoor zou kiezen, en voor zijn familie gaan. Tot nu toe vind ik zijn keuzes wat dat betreft niet echt in die lijn passen. Hij is al jaren financieel volstrekt binnen. Dus dan had hij ook eerder kunnen kiezen om in Portugal te gaan wonen en spelen, in plaats van eerst nog weer naar Italie en dan nog weer naar Engeland. Hij lijkt tot nu toe voor de combinatie sport/geld/aanzien te kiezen, CL te willen spelen, etc. Dan zou hij inderdaad niet naar het Midden Oosten moeten gaan. Maar goed, we gaan het zien. Ik denk dat hij nog 1 keer voor CL gaat.

In pakken en wegwezen, je moet gek zijn om zo'n salaris te weigeren.

14 juli 2022 om 10:26

Want zijn huidige salaris is niks natuurlijk... Je moet gek zijn om met zo'n vermogen enkele jaren van je leven weggooien voor nog meer geld

14 juli 2022 om 10:34

Dat. En ver we van je familie wonen als familieman. Ik zie het niet gebeuren.

Denk dat Ronaldo ook zijn doelpuntenaantal in de CL wilt blijven verbeteren, zodat hij moeilijk(er) in te halen is voor de volgende generatie(s).

14 juli 2022 om 12:12

Alsof nog meer geld hebben pijn doet. En hoezo je leven weggooien? Het is niet dat hij niks met zijn leven kan doen die twee jaar he

15 juli 2022 om 14:36

Je gooit je leven niet weg als je naar Saudi-Arabië gaat hoor. Duidelijk dat je niet voorbij de grenzen van west-flevoland komt

Dit zie ik Ronaldo niet doen. Enige optie is Chelsea, die ook serieus interesse heeft in Ronaldo. Jorge Mendes had Ronaldo aangeboden bij PSG, maar zij hebben geweigerd, vanwege overvolle spelersgroep.

Is ook wat...Bayern, PSG en Real willen je niet.

Denk niet dat ie dit doet. Die ergert zich groen en geel aan het niveau daar. Geld heeft ie zat, ga lekker terug naar Portugal, speel je ook gewoon CL.

Nog 10 CL goals maken om z'n record verder aan te scherpen is hem meer waard dan 250M

Dit is allemaal leuk, maar Ronaldo heeft wel vaker gezegd dat die niet voor het geld speelt, zal dit dus ook nooit gaan doen.

Ja want hij zit natuurlijk een btje krap bij kas, dus hij zou het nog wel eens gaan kunnen overwegen

Misselijkmakende bedragen gewoon. Niks meer of minder.

Doen Ronnie vriend van mij.

Daarna Sporting kopen en de cl er mee winnen met uzelf in de spits. Held

Wat mij opvalt aan de reacties hier oven is dat er zo veel mensen namens Ronaldo laten weten dat hij dit nooit gaat doen. Allereerst weet ik natuurlijk ook niet of alle geschetste bedragen daadwerkelijk kloppen en of die aanbieding wel gedaan is. Maar er van uit gaande dat het klopt dan kan ik mij best voorstellen dat Ronaldo voor 125 miljoen per jaar tussen zijn 37e en 39 jaar even in S.A. wil gaan voetballen. Het lijkt er sowieso op, maar daar werd ik eerder deze week om neergesabeld in deze kolommen, dat Ronaldo geen trek meer heeft in de PL / Europa League in Manchester. Volgens velen gebruikt/misbruikt hij nu "priveomstandigheden" als drogreden voor zijn absentie bij M.U. Ik denk er dan zelf nog achteraan dat Erik Ten Hag beter zonder CR7 af is. Ten Hag wil een bepaald systeem gaan spelen en spelers hebben die binnen dat systeem mee willen doen. Ronaldo (en di zeg ik niet omdat ik een Ronaldo hater zou zijn) wil vooral in het Ronaldo systeem spelen. Dat systeem bestaat er vooral uit dat Ronaldo in zijn kracht komt te voetballen maar gaat nogal veel ten koste van zijn medespelers. Ik zou zeggen als ik het bij M.U. voor het zeggen had: pik die transfermiljoenen op en haal een goede nieuwe aanvaller voor Ronaldo.

14 juli 2022 om 10:55

Het is maar waar je naar kijkt, want volgens mij is de discussie redelijk 50/50.

14 juli 2022 om 11:08

Hij wil man Utd verlaten omdat hij CL wil spelen maar gaat dan wel naar zo’n club? Nee, dat zou hij nooit doen

14 juli 2022 om 11:26

@theo

Ja dat vind ik ook altijd grappig, mensen die zeker weten dat Ronaldo A of B gaat doen. Alsof ze zijn boezemvriend zijn.

Ik kan ook niet in zijn hoofd kijken, maar als je tot nu toe zijn keuzes ziet, dan denk ik dat hij vooral nog in de CL wil spelen. Als Chelsea interesse heeft, dan zou dat het kunnen worden. Maar we gaan het zien, de enige die weet wat hij nu echt belangrijk vindt, is Ronaldo en wat van zijn familie.

Het zou een zegen zijn voor United en Ten Hag!

Nou, lekker laten gaan. Een elegante oplossing zo. Door nu niet naar Manchester te komen getuigt m.i. al van een poging het gezag van Ten Hag te ondermijnen. Dat kan je niet zo voorbij laten gaan. Ook niet naar de rest van de groep.
Een transfer als deze levert beide partijen nog mooi wat centen op. Beide tevreden. Probleem opgelost.

Pfffff 250 miljoen in 2 jaar
Niet normaal

Natuurlijk zou hij dit nooit doen. Hij wil CL spelen. En hij heeft z’n gezin die hij daar echt niet mee naar toe zou nemen.

En wij betalen er allemaal aan mee met de hoge benzine prijzen. Laat die saudis erin stikken.

@soccerfan waarop baseer jij nou de absolute wetenschap dat Ronaldo 250 miljoen in 2 jaar gaat laten liggen omdat bijvoorbeeld Chelsea hem voor bijvoorbeeld 50 miljoen nog 2 jaar CL voetbal kan bieden ? Ik heb het dan bij die 50 miljoen alleen over zijn salaris, zoals hem die 250 miljoen kennelijk ook alleen als salaris zijn geboden.

Nou ik kijk al vanaf 2006 constant voetbal en volg hem sinds het WK 2006 op de voet en heb al zijn wedstrijden stuk voor stuk gezien en kan bij god niet uitleggen hoe appart dat is en heb al zijn interviews gezien. Kan zeggen als 16 jaar lang Ronaldo op de voet volgen dat hij geld belangrijk vind als in: hij wil bij een topclub ballen en dan het onderste uit de kan halen kwa salaris zegma. niet dat hij daar voor niks gaat spelen of bij een kutclubje voor heel veel geld! Dat blijkt ook uit 20 jaar Ronaldo dat bijde wil! dus ga er maar niet vanuit dat hij daar gaat spelen, zo liet hij eerder in een interview weten dat als hij het voor het geld zou doen, hij in saoedie arabie, china of amerika zou spelen en dat niks voor hem is en hij gwn zo lang hij speelt op top niveau wil spelen. zo zei hij: als ik dan toch nog fit ben en voetbal, waarom zou ik mijn records dan niet uitbreiden…? ( dat zegt genoeg ) als hij dan toch speelt wil die blijven bouwen!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren