Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Martínez verkast naar Man United en levert Ajax nóg meer op dan verwacht

Laatste update:

Lisandro Martínez vertrekt definitief naar Manchester United, zo bevestigen De Telegraaf en Fabrizio Romano zaterdagmiddag. De transfer is helemaal rond en de centrumverdediger zet zijn handtekening onder een vijfjarige verbintenis. Ajax ontvangt een vaste transfersom van liefst 54 miljoen euro die kan oplopen met 10 miljoen euro aan bonussen. In 2019 namen de Amsterdammers Martínez nog voor zeven miljoen euro over van Defensa y Justicia.

Arsenal en Manchester United waren allebei in de race om Martínez vast te leggen, maar de laatste weken werd wel duidelijk dat alleen the Mancunians een serieuze kans maakten. Martínez wilde namelijk maar wat graag herenigd worden met Erik ten Hag en drong er bij Ajax op aan om de onderhandelingen met United aan te gaan. Klaas-Jan Huntelaar en Gerry Hamstra, de twee technische mannen in Amsterdam, hebben met de uiteindelijke transfersom het onderste uit de kan gehaald.

Voor Ajax was het aanbod van de club van Erik ten Hag bijna niet te weigeren. De gedachten gaan daarbij terug naar de gevoelige kwestie-David Neres uit 2019. In de winterstop van 2019 bood het Chinese Guangzhou Evergrande bijna vijftig miljoen euro voor de Braziliaanse vleugelspits. Marc Overmars wilde het elftal, dat toen aan de vooravond stond van een ongelooflijke Champions League-reeks, niet ontmantelen, en sloeg het aanbod af. Sportief gezien pakte dat niet verkeerd uit, want Neres scoorde kort daarna op memorabele avonden tegen zowel Juventus als Real Madrid, maar vertrok uiteindelijk drie jaar later voor 'slechts' vijftien miljoen euro naar Shakhtar Donetsk.

Martínez kwam in de afgelopen drie seizoenen tot 74 competitiewedstrijden en 6 doelpunten voor Ajax. Ook verdiende hij tijdens zijn dienstverband in de Johan Cruijff Arena zijn debuut in de nationale ploeg van Argentinië. Bij Manchester United is hij na het aantrekken van Tyrell Malacia de tweede grote aanwinst voor Ten Hag, die hoopt op meer nieuwe spelers. Frenkie de Jong staat nog altijd hoog op het lijstje en ook de naam van Antony wordt nog steeds genoemd in en rond Old Trafford.

Gaat Lisandro Martínez slagen bij Manchester United?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zoooo zeg. 64 miljoen! Je betaald misschien wat te veel voor Bergwijn en Brobbey maar dit is anders ook wel even wat te veel. Erg lekker maar voor 45/50 was het ook prima gezien de kwaliteiten (voor Ajax uiteraard absolute top) hoor! Erg goed werk van Huntelaar en Hamstra!

16 juli 2022 om 17:25

Vergeet vd Sar niet. Die heeft hier een groot aandeel in gehad.

16 juli 2022 om 17:26

En dan waren nog mensen die zeiden dat Van der Sar en cadeautje gaf toen er eerst gesproken werd over 50-55 miljoen. Met een beetje geluk 64 miljoen voor Martinez. Echt een topbedrag.

16 juli 2022 om 17:28

@Zytto34, Daar was ik er eentje van. Voor m’n beurt gesproken haha. Lekker Edwin 😜

16 juli 2022 om 17:33

Ook ik. Maar dit bod kon Ajax niet weigeren. Wel een niet haalbaar gedacht bedrag binnengehaald! Dus geweldig onderhandeld, chapeau voor het TD duo/trio. De ondergrens van 60 miljoen werd niet haalbaar geacht, maar wordt zeer waarschijnlijk ruim overschreden. Dus zal Antony ook wel even slikken, want Ajax geeft geen cadeautjes meer weg! Dus minimaal 80 miljoen;-)). Maar laten we toch nog maar even minimaal 1 seizoen van hem genieten. En nu starten met het stutten van het fundament: de defensie....

16 juli 2022 om 17:47

Ik zij dit zelf ook inderdaad,dat als we nog ff zouden wachten we misschien 70miljoen zouden krijgen. Nou zat ik niet ver van het bedrag af haha.

16 juli 2022 om 18:11

Hoe zit het dan met die bonussen? Moet hij een bepaald aantal wedstrijden spelen? Of moeten ze de titel pakken? Iemand die weet waar die bonussen op gebaseerd zijn

16 juli 2022 om 18:18

Bizar bedrag. Vind Martinez echt een fijne speler om in de ploeg te hebben maar dit gaat een end richting de prijs de een Frenkie de Jong moet opbrengen. Dat vind ik moeilijk te rijmen, in mijn ogen is Frenkie een exceptionele once in a generation voetballer (mits goed gebruikt) en Martinez gewoon een heel goede speler. Maar goed dat hier overbetaald wordt lijkt iedereen het over eens. Als Manchester had ik met dat soort geld ingezet op posities die zwaarder onderbezet zijn of op een raspaard als De Jong. Hoop wel dat Martinez daar uit de verf komt en de club weer wat hogerop brengt, zou hem en Ten Hag gegund zijn.

16 juli 2022 om 18:31

Haha, Als er voor Martinez 64 mlj betaald wordt. Moet Antony toch zeker richting de 100 mlj.
Dan is 80 mlj zeker te weinig. En na een goed WK van Antony gaat zijn prijs echt verder omhoog.
Ajax geeft idd geen kado's meer weg. En zo hoort het ook.

16 juli 2022 om 18:48

@chesky Vond het wel een mooi beleid wat ze eens uitspraken om niet meer dan drie basisspelers per seizoen te laten gaan. Maar je ziet, als een speler weg wil moet Ajax altijd gaan praten. Denk dat Antony niet met tegenzin blijft, tot er een grote club concreet wordt. En denk dat die club Antony voor 80 miljoen echt wel losweekt, zo realistisch moeten we zijn. Dat ‘na een goed WK’ argument is populair maar gaat niet altijd uit. hoop overigens dat Ajax anticipeert en Antony nu alvast een verbeterd contract voorlegt, zie hem graag blijven.

16 juli 2022 om 20:16

@Lionaldinho84 Nee dat weet niemand. Dus laten we voorzichtig zijn over die laatste 10 miljoen, want als dat inderdaad alleen met de titel en de CL behaald kan worden, dan kan je daar wellicht gewoon naar fluiten. Maar 54 miljoen is nog steeds een meer dan prima bedrag voor Martinez.

16 juli 2022 om 20:19

Maar na een matig WK gaat de prijs weer verder omlaag.

16 juli 2022 om 20:35

@Chesky

Dat soort vergelijkingen gaan eigenlijk altijd mank. Een transfersom hangt van zoveel factoren af. Kwaliteit natuurlijk, potentie, leeftijd, positie, duur van het contract, hoe hard heeft de verkopende club hem nodig, hoe hard heeft de aankopende club hem nodig, etc etc. Zo’n vergelijking loopt nooit rond. Antony heeft misschien meer potentie maar ik denk dat United meer heeft aan Martinez, qua opbouw van je elftal.

16 juli 2022 om 17:27

Dit had niemand durven dromen! Prachtige transfer voor zowel Ajax en United. Maguire op de bank ole ole!

16 juli 2022 om 17:55

Volgens mij zei ik een maand geleden al dat dit een realistisch bedrag was. En dit is het moment om m'n gelijk te halen

16 juli 2022 om 18:08

Screenshot or it did not happen😂

16 juli 2022 om 20:14

Ik hoor nog mensen zeggen dat het duo Huntelaar en Hamstra op niets zou uitlopen. Wat heerlijk dat deze mensen nu nergens te zien zijn.

16 juli 2022 om 17:28

Groot bedrag maar Martinez zal wel op korte termijn de vaste LCV van Argentinië worden. Zeker wanneer hij in de basis komt van United, vind hem nu al beter dan Otamendi dus richting het WK is dit een prachtige stap om aan zijn status te gaan werken. Hier gaat United heel veel plezier aan beleven, ook al omdat ten Hag precies weet hoe hij moet worden gebruikt in dat centrum. Maguire kan naar rechts want Martinez is op links nu al beter.

16 juli 2022 om 17:30

Maguire kan naar de bank, want Varane speelt hij er nooit uit.

16 juli 2022 om 17:39

Hij is nog steeds de aanvoerder dus ten Hag geeft hem nog wel even denk ik. Zal hij snel op terug moeten komen want wat ik tegen Melbourne van hem zag was al niet heel stabiel. Laat staan straks weer in de PL.

16 juli 2022 om 17:44

Misschien gaat EtH hem wel gebruiken op de 6....

16 juli 2022 om 17:46

Varane is ook allerminst een zekerheidje de laatste jaren hoor. Perfect haalbaar om die eruit te spelen.

16 juli 2022 om 20:19

United gaat echt geen 100 miljoen op de reservebank zetten. Dus of Martinez gaat banken, of ze gaan Maguire verkopen. Of rouleren

16 juli 2022 om 20:25

Martinez gaat banken zegt ie haha, heel logisch om hem binnen te halen terwijl je precies weet wat je aan hem hebt als oud trainer om hem vervolgens op de bank te zetten.

16 juli 2022 om 20:59

Varane is inmiddels toch alweer geblesseerd?

16 juli 2022 om 17:29

Vergeet Ten Hag niet hè. Als die niet bij united gezeten had geen andere club zo’n bedrag betaald lijkt mij.

16 juli 2022 om 17:30

Dat lijkt me ook inderdaad. Maakt het niet minder fijn voor ons haha.

16 juli 2022 om 17:31

Arsenal bood 40-45 miljoen?

16 juli 2022 om 17:37

Dan is dat toch bijna een Brobbey meer wat United betaald .

16 juli 2022 om 17:46

Zeker mooi voor jullie! Echt een flink bedrag.

Arsenal bood 40 miljoen en daarna 45 dacht ik.,Dat is toch niet te vergelijken met united wat bijna 65 miljoen is?

16 juli 2022 om 17:32

En Bassey staat op de drempel van een transfer, Brobbey ook en Conceicao ook. Wat een dag vandaag, de miljoenen vliegen rond. Zou wat zijn als je gewoon minimaal een gelijkwaardig elftal hebt als vorig jaar, zou super knap zijn.

16 juli 2022 om 18:00

Je verdient straks allemaal terug wanneer Brobbey en Bergwijn de overstap maken naar het buitenland. Dus het is een sneeuwbaleffect. Investeer nu en je miljoen komen binnen. Ook de miljoenen van Frenkie, Ziyech, De Ligt als zij een transfer maken. Spelers als Zlatan levert Ajax ook nog geld op geloof ik. Kijk dat zijn goede spelers die constant een ton of een miljoen binnen harken voor je (mits ze niet transfervrij gaan natuurlijk).

16 juli 2022 om 18:00

Ja ongekend vandaag, ik geniet er deze hele zomer al van.

16 juli 2022 om 18:04

Ik ben iig jaloers, mijn club staat een beetje stil qua geld spenderen terwijl er nog zat ligt.
Alleen de Wijndal centen zijn tot nu toe uitgegeven en de rest van afgelopen jaar (boadu, Stengs, Bizot, Koopmeijners)ligt nog steeds ergens.

16 juli 2022 om 18:58

Goed werk van ten Hag bedoel je want als hij geen trainer van United was geweest hadden ze niet zoveel gekregen

16 juli 2022 om 20:08

Prachtig staaltje business!

16 juli 2022 om 20:44

Nee. 54mil en bonussen. Die bonussen worden doorgaans niet allemaal gehaald. Allemaal doelstellingen die man united moet halen door de komst van martinez zoals champions league. Gaat natuurlijk allemaal niet lukken.

Een erg goede speler met veel talent, ik weet zeker dat hij zich gelijk thuis zal voelen in de PL.

16 juli 2022 om 17:29



Geweldige transfer voor Martinez, ook zeer mooi resultaat voor Ajax.
Snel een vervangende CV halen.

Gaat goed voor ons cluppie, kijk al naar komend seizoen uit.

16 juli 2022 om 17:55

Ik niet. Is te langzaam en te klein. Maar gezien het bedrag zal die wel naast onze captain komen te spelen en is ten hag met kerst weg…

16 juli 2022 om 18:11

Wat een onzin, Martinez is juist erg snel en wendbaar, getuige van het feit dat hij zonder problemen met enorme ruimte in zijn rug heeft verdedigd, ook in de CL.

16 juli 2022 om 18:14

@PanFc, dan heb je te weinig Martinez zien spelen, jij denk dat Ajax met een te langzame verdediger centraal op de middenlijn verdedigd? Te klein wellicht iets maar zijn timing en positioneren is gewoon heel erg goed.. Ik denk dat het een sensatie gaat worden

16 juli 2022 om 18:53

Ja, in de Eredivisie. Die paar wedstrijden CL was ie niet zo goed hoor. Dit is wel even wat anders. Laat me graag verrassen, maar dat gaat helaas niet gebeuren. Hij is echt niet snel genoeg. En nee, dat is Maguire ook niet en die wil ik ook graag weg.

16 juli 2022 om 20:21

Ik noem even beide wedstrijden tegen Dortmund!

16 juli 2022 om 20:42

@Linksbuiteadem, Davidson Sanchez had ook alles om te slagen in de PL, maar uiteindelijk een nobody geworden (hoe ik deze Ajax tijden veel beter vond dan Martinez)

16 juli 2022 om 20:56

@The Honorabele, wat een onzin. Sanchez was goed. Maar veel minder dan Martinez. Sanchez was groot sterk en snel, maar had dit ook keihard nodig om zijn verkeerde inschattingen te corrigeren. Martinez heeft zijn snelheid nodig om de fouten van anderen te corrigeren. Wezelijk verschil. Sanchez liet het zien op EL niveau en bij de eerste tegenstander die bovenkant europese subtop was werd hij direct geïdentificeerd als de zwakke schakel. Martinez wil je echt niet vrij aan de bal laten. Waar de twijfel bij Sanchez zat in zijn ontwikkelpunten zoals inzicht en voetbalkend vermogen, is de twijfel bij Martinez lengte. Terwijl hij met zijn kwaliteiten net zo makkelijk als verdedigende middenvelder in gezet kan worden. We zou het kunnen zijn dat hij daarvoor nog iets meer inhoud moet kweken.

Wauw, dat is echt een ongekend bedrag voor een verdediger!
Hoop dat ze hiervan zeker 30/35 miljoen terug investeren in de verdediging. Rechtsback en linker centrale verdediger is echt nodig!

16 juli 2022 om 17:28

Rechtsback gaat niet komen dat is al gemeld. Daar staan 3 spelers in de rij die het mogen laten zien. En Bassey gaat waarschijnlijk komen als vervanger van Martinez. De clubs zijn er bijna uit en hij is er al met Ajax uit Zat vandaag niet bij de selectie van Rangers.

16 juli 2022 om 17:55

Je weet het nooit. Als Klaiber besluit te vertrekken kan Rensch als reserve gebruikt worden, die vindt ik namelijk niet goed genoeg. en dan een aankoop voor in de basis

16 juli 2022 om 20:22

Ik hoop dat ze 14 miljoen terug investeren. Dat is 2x een Martinez, dat lijkt me wel afdoende of zie jij dat anders?
Ik hoop gewoon dat Ajax haalt wat ze nodig hebben en niet dom geld uitgeeft. Bergwijn, Brobbey, Wijndal en Conceicao is al een absurde hoeveelheid geld aan aankopen en natuurlijk met vertrek van Gravenberch, Haller en nu Martinez is dat verantwoord of te billijken maar het is echt heel veel geld en er komt ook gewoon 63 miljoen aan transfersommen in de begroting die in 5 jaar wordt afgeschreven, dat is 12,6 miljoen per jaar (bij allemaal 5 jaarscontracten). Dat is absurd veel geld. In die zin prima als Antony verkocht wordt dat scheelt dan weer op de balans.

16 juli 2022 om 21:12

Hoe kom je aan die getallen? Als ik Gravenberch, Haller en Martinez bij elkaar optel, dan zitten we zonder bonussen al op iets van 110 miljoen euro aan ontvangsten. Bergwijn, Wijndal, Brobbey is samen iets van 60 miljoen, Conceicao weet ik niet. Bassey gaat iets van 20 kosten, dan zit je boven de 80 aan uitgaven. Van die 110 miljoen gaat nog belasting af en andere kosten. Volgens mij hou je dan niet veel meer over. 4 spelers weg, 5 gekocht, per saldo weinig winst in de knip.

17 juli 2022 om 19:32

Boekhouden en de jaarrekeningen lezen.
Fans tellen anders, maar de financiele werkelijkheid en de vereisten aan begrotingen zitten echt anders in elkaar. Wel goed overigens dat je belasting meetelt, maar die zit over de brutowinst aan het einde van de jaarrekening.

Wauw ziek onderhandeld zeg! Je kan gewoon max 64 miljoen krijgen. Tja dan moet je hem wel gewoon verkopen voor dat bedrag. Dit is echt de definitie van het onderste onder de kan halen! Nu heb je een behoorlijk bedrag nog om die Bassey proberen binnen te halen.

16 juli 2022 om 17:26

Waarschijnlijk alleen maar omdat Ten Hag met zijn koppigheid op kantoor zit in Manchester en alles afwijst behalve wanneer het uit de Eredivisie komt. Zou hij niet nog undercover zijn voor Ajax stiekem? Hij doet Ajax tot zo ver meer plezier als Man United. Veel te veel betaald voor Martinez, Feyenoord z'n beste linksback kwijt, Ajax bijna voor dat gezichtsverlies terzake Brobbey willen behoeden.... Wanneer beginnen de Gakpo geruchten?



16 juli 2022 om 17:29

Martinez die houd straks gewoon een man van 80 miljoen op de bank

16 juli 2022 om 17:31

Maguire is toch aangesteld als aanvoerder door ten hag? Lijkt me niet voor op de bank. En martinez moet het eerst maar eens laten zien. Dat man united als enige concreet was zegt ook genoeg, alleen omdat ten hag daar zit.

16 juli 2022 om 17:31

Ik vind het ook een behoorlijk bedrag hoor voor wat Man U wil betalen. Denk niet dat hij dat echt waard was. Maar ja Ten Hag heeft blijkbaar echt een behoorlijke invloed daar op transfergebied. Voor Ajax natuurlijk heerlijk haha.

16 juli 2022 om 17:31

Daar had United mij ook nog wel voor kunnen tekenen. Nu is het op papier een man van 65 miljoen die een man van 80 miljoen op de bank houdt. Dan lijkt het contrast relatief mee te vallen, maar dat had geen groter gezichtsbedrog kunnen zijn natuurlijk.

16 juli 2022 om 17:32

@PirloTes; Arsenal was eerder concreet dan United

16 juli 2022 om 17:39

Hij doet ons sportief 0 plezier door Martinez te kopen. Dat vind ik met Timber en Tadic gewoon onze beste speler. Gravenberch en Haller kon iedereen prima mee leven, maar Martinez is toch een zware aderlating hoor.

16 juli 2022 om 17:44

Je ging hem toch niet houden, dan kan je liever 1.5 keer de verwachte prijs vangen dan dat alleen Arsenal interesse toont en je misschien met 40 genoegen moet nemen. Met 60 miljoen kan je als Ajax zijnde een hoop leuke dingen doen hoor. Een sportieve aderlating zal het zeker zijn, maar geen onverwachte lijkt me.

16 juli 2022 om 21:17

John Terry

Laten we niet doen alsof Ten Hag achterlijk is en wij het allemaal beter weten. Hij heeft veel meer inzicht in de financien, de selectie, en de kwaliteit van Martinez dan wij.

En Malacia voor een mooi bedrag wegkopen is volgens jou slecht voor Feyenoord, maar spelers wegkopen van Ajax is goed voor Ajax? Zo ken ik er nog wel een paar. Feyenoord zou Malacia sowieso kwijtraken, aan Lyon, dus de aankoop van United verandert niks, hooguit meer geld in het laatje.

16 juli 2022 om 22:11

Mcquire heeft nauwelijks wat laten zien en die kostte toch 80 miljoen geloof ik. Martinez is international en heeft echt Haaland van het scoren af gehouden. Ik noem dat knap.

16 juli 2022 om 17:54

Het is maar de vraag hoeveel ze hiervan weer kunnen herinvesteren. Toevallig net vanochtend een interessante video van VI gezien waarin uitgelegd werd hoe het werkt met transfergelden en wat clubs er nou ongeveer netto aan overhouden. Dat laatste kan wel eens vies tegenvallen

16 juli 2022 om 21:19

Ja precies, ik weet de details niet, maar belasting, agent fees, doorverkooppercentages, opleidingsvergoedingen, dan blijft er van elke 100 miljoen inkomsten een stuk minder over.

Wow! Zonde dat hij weggaat, maar wat een bedrag zeg.

Goed bedrag! Ajax heeft zo een hele sterke selectie staan! Als kudus en ihatarren het op de heupen krijgen en 2 talenten bewijzen zich

16 juli 2022 om 19:45

Verdediging is gewoon nog ondermaats inclusief de keeper. Misschien wel de belangrijkste linie. Moet nog wel wat gebeuren.

En mensen maar schelden op vd Sar he. Moet die man nog steeds ontslagen worden zoals ik bij meerdere las? Hij heeft er dus nog meer uit gehaald he dan verwacht.

Heerlijk dit!!

16 juli 2022 om 17:32

Maar jij bent dan ook de enige die het allemaal weet. Goed van jou!

16 juli 2022 om 17:34

Nee ik weet het niet maar ik ga niet roepen dat hij ontslagen moet worden en dat hij de prijs naar beneden drukt voor zn oude club puur op basis van een bericht dat hij bij de onderhandelingen zit.

Nu jij weer vriend!

16 juli 2022 om 17:46

Waar heb je het in hemelsnaam over....vriend

16 juli 2022 om 20:25

Mijn kritiek op Van der Sar blijft gewoon staan dat ik het als boegbeeld/representative van Ajax een stuntelend kind vind lijken die voor het eerst een spreekbeurt moet houden en dat ik vind ik vreemd en niet echt passend bij de Amsterdamse bluf die de club toch wel eigen is.

Echter denk ik dat het intern wel gewoon een hele goede algemeen directeur is, want zijn eigen blazoen blijft de afgelopen jaren keurig schoon in de hectiek waar Ajax de afgelopen jaren doorheen gegaan is en zoals met deze transfer beginnen er zelfs veel positieve geluiden over zijn functioneren te komen.

16 juli 2022 om 21:24

Eens met PSVunited

Van der Sar heeft dit ogenschijnlijk goed gedaan, dat is super. Maar zijn publieke optredens zijn zwaar onder de maat. Kortom, wisselende kwaliteiten. Denk dat hij een betere opvolger van Overmars zou zijn dan een algemeen directeur.

16 juli 2022 om 23:01

Misschien is van der meer een TD dan een algemeen directeur. Connecties heeft hij wel.

Even afwachten wat de bonussen zijn, maar een vast bedrag van 54 miljoen is al echt een sterke deal. Een enorm gemis gaat hij zijn voor ons, maar dit was niet te houden. Het begon allemaal met een bod van 25-30 miljoen. Dat je hier eindigt vind ik bizar en knap tegelijk. H2 perst alles eruit! Helden!

16 juli 2022 om 17:25

vd Sar heeft hier dus een flink aandeel in gehad.

16 juli 2022 om 17:27

Weet je niet. Misschien wilde H2 wel 70 miljoen bij Donny weet ik toevallig dat ie er wat coulanter in stond. Geen idee wat zijn mindset hier nu was. Maar H2 laat zich niet gek maken gelukkig. Doen het prima tot nu toe.

16 juli 2022 om 17:32

Of we geven gewoon de credits aan de mensen op technisch beleid, zonder iets te suggereren wat je totaal niet hard kan maken…

16 juli 2022 om 17:33

Wat zit je nu continu over vd Sar te zaniken vent. Gewoon prima deal en hoe het verder bij Ajax intern loopt weet niemand precies. Jij ook niet

16 juli 2022 om 17:36

Edwin vd Sar!

Jaloers op deze bedragen. Prima speler, hoop dat hij het goed gaat doen bij United.
Blind als LCV? Misschien maakt dan zelfs Danilo nog kans

16 juli 2022 om 17:28

Wijndal, Blind en Bassey gaan het doen voor linksback en LCV. Erachter Baas en Rensch als opties nog.

16 juli 2022 om 17:36

Rensch wordt het niet, en Baas moet het eerst maar in Jong bewijzen. Je kunt in de CL niet vertrouwen op dit soort spelers. Zal echt wat bij moeten.

Gelukkig, die is weg. Past is het straatje van Tadic en Anthony. Goede voetballers maar grote matennaaiers. Wel kanp van ajax dat ze er zoveel geld aan overhouden. Hulde.

Oh oh United toch. Wat een feest voor Ajax dit. Maar wat ben ik nu dan blij met Koulibaly zeg.

16 juli 2022 om 18:27

Haha ja kijk naar de aankopen van United tot nu toe. Ik kan mij niet voorstellen dat ze hier blij van worden bij United. Voor Ajax is het heel erg veel geld, bijna ongelofelijk dat het tegenwoordig wordt geboden voor spelers als Martinez.

16 juli 2022 om 20:36

Ik snap je gevoel inderdaad wel, maar ik vind het eigenlijk wel prima dat we het zo doen.

Koulibaly is natuurlijk een verdediger die het al jaren fantastisch doet en een stap hoger aankan, maar ook wel weer een gevestigde naam waar de fans meteen weer een enorm verwachtingspatroon aan zullen hangen. Bij United heb ik de afgelopen jaren zoveel mega-aankopen meegemaakt van gearriveerde toppers die United uit het slop moesten trekken en ze zijn allemaal gezwicht voor de onredelijk hoge druk, het topsalaris en bijbehorende leven of de onkunde verderop in de organisatie. We begonnen met Di Maria, gingen door naar Pogba, Ibrahimovic, Maguire en eindigden met Varane, Sancho en Ronaldo. Allemaal grote spelers voordat ze naar United gingen en sommigen hebben hun waarde gehad en sommige helemaal niet, maar niemand van ze heeft het team (behalve misschien dan nog Ronaldo) blijvend uit het slop getrokken.

Nu betaal je ook veel geld voor iemand die alles nog te bewijzen heeft, maar deze is tenminste jong, lijkt onderdeel te zijn van een project en dit is een bijter met grinta. Dat wil ik bij de club zien, een beetje gif. Mooi voetballen doe je wanneer alles lekker loopt, een lang seizoen win je op karakter. Als coach heb je daar natuurlijk invloed op, maar een paar spelers die in ieder geval die mentaliteit weten over te brengen helpt enorm.

16 juli 2022 om 21:04

@PSVMANUNITED, gefeliciteerd dit is jullie Suarez. Ging ook iedereen vanuit dat de PL veel en veel te zeaar zou zijn. Gerommel kon echt niet en drie jaar later konden ze bij liverpool zichzelf op de borst kloppen hoe goed ze die gescout hadden.

16 juli 2022 om 21:15

Hahah thanks man!

Ik zie al die reacties hier van hoe H2 United wel niet uitgebuit heeft en hoe Ten Hag zijn oude cluppie nog even helpt met de centen, maar dit is toch een prima deal? 55 miljoen had United voor heel veel verdedigers betaald en dan was het prima. Voor Ajax is het inderdaad een enorm bedrag voor een verdediger, maar ik denk dat het centrum voor volgend seizoen gewoon Martinez-Varane gat worden. En oh ja, Ten Hag zit echt niet met de kerst thuis. Daar geloof ik geen hol van. het ziet er vooralsnog prima uit in de oefenwedstrijden.

16 juli 2022 om 21:31

Die verhalen dat Ten Hag met kerst thuis zit slaan ook nergens op. Allemaal gebaseerd op een soort minderwaardigheidscomplex met alles wat Nederlands is. Maar zo kijken de Britten helemaal niet. Ten Hag gaat dezelfde kansen krijgen als Solskjaer en zijn voorgangers. En inderdaad, tot nu toe ziet het er goed uit.

We gaan je missen strijder!! Ik hoop dat je een enorm succesvolle carrière zal krijgen.
Hoop op een adequate vervanger, al ga je er sowieso op achteruit. Wat een topaankoop is dit gebleken.

3e aanwinst, want ook Eriksen verkast naar ManU

16 juli 2022 om 17:33

De derde aankoop is Lampen

16 juli 2022 om 17:35

Malacia? Heb jij geen wifi thuis?

Heel jammer dat hij weg gaat maar heerlijk dat wij zo'n bedrag voor hem krijgen. Ik ben wel benieuwd wie als vervanger voor hem gehaald wordt want een heel seizoen Timber en Blind is wel krap.

16 juli 2022 om 18:05

We hopen op die Bassey, op vi pro een mooie analyse over gelezen, maakt t verlies van Martinez emotioneel al wat minder merk ik

Hier ben ik wel blij mee Martinez is een vervelend mannetje maar ook een goede verdediger Ajax verliest hier een topper mee. Je koopt niet zomaar een nieuwe Martinez terug.

16 juli 2022 om 17:33

Typische lampen opmerking hoor, wat dat betreft zijn jullie wel erg consistent.

16 juli 2022 om 17:36

Kan jij niet de vervanger worden van Martinez? jij bent ook een vervelend mannetje

16 juli 2022 om 17:42

Gelukkig ben jij wel zo een adorabel ventje!

16 juli 2022 om 17:47

De standaard reacties uit kamp Eindhoven, las gisteren ook al zoiets hier. Met alleen lief zijn op het veld, win je geen kampioenschappen. Elke club wenst een Martinez in zijn team.

16 juli 2022 om 17:59

Maar zo reageerden jullie(?) precies zo op Toivonen. En toen vonden de psv’ers dat je spelers zoals hem nodig hebt🤷‍♂️

16 juli 2022 om 18:56

Nou nou Toivonen was uitzonderlijk eng, wellicht de definitie van eng! Alleen Suarez komt het meest in de buurt, als je het mij vraagt. 😜

16 juli 2022 om 21:33

Laten we onszelf niks wijs maken. Of ze nou Toivonen, Van Bommel, Tadic of Martinez heten, iedereen wil dat soort spelers in zijn ploeg, en niet bij de tegenstander.

Suarez net zo goed, behalve dat bijten dan. Dat sloeg gewoon nergens op.

16 juli 2022 om 18:36

Ajax heeft er nog een paar meer van die vervelende mannetjes, hopelijk worden die ook nog ff verkocht.

Als Ajax een investeringsmaatschappij was dan zou dit goed nieuws zijn. Maar Ajax is een sportvereniging, als je dan 1 van je beste spelers kwijtraakt is dat een groot verlies. Jammer maar niet te houden met die miljoenen.

16 juli 2022 om 17:28

Maar voor dit geld moet je toch wel een adequate vervanging kunnen halen? Zeker Ajax, die zijn op zich wel lekker op dreef met voor weinig geld capabele Zuid Amerikanen uit de hoge hoed toveren. Magallan daar gelaten.

16 juli 2022 om 17:46

@John Terry
Maar vind ten eerste die adequate vervanging die ook bereid is om in de eredivisie te gaan voetballen..

16 juli 2022 om 21:34

Die Bassey is toch al onderweg? Ziet er uit als een mooie vervanger.

16 juli 2022 om 20:29

Maar Ajax is toch ook deels een investeringsmaatschappij? Die aandeelhouders hebben die aandelen niet omdat ze zo enorm van de club houden.

16 juli 2022 om 20:56

@spursfan96 het is puur een pretaandeel, afgelopen 7 jaar is er 2 keer een heel klein beetje dividend uitgekeerd. Dus eigenlijk is het antwoord ja, aandeelhouders doen het uit liefde,

17 juli 2022 om 16:22

De meeste mensen kopen dan ook geen aandelen voor het dividend, maar voor een (hopelijk) in de toekomst hogere beurskoers.

Na Malacia de tweede grote aanwinst? Ik zou zeggen dat Eriksen toch ook wel in die categorie valt.

OT: wat een bedrag! Dan was die inmenging van Van der Sar toch niet zo nadelig als hier werd geschreeuwd

16 juli 2022 om 18:03

Of niet. Als je het woord ‘grote’ weghaalt heb je gelijk. Nu heb je drie spelers gehaald waarvan alleen Eriksen je in de breedte, en niet meer dan dat, beter maakt.

16 juli 2022 om 21:36

Denk je dat Martinez ze niet beter maakt? United heeft een vet probleem achterin, dit soort spelers gaan ze zeker vooruit helpen.

16 juli 2022 om 22:27

Nee, dat denk ik niet. Sterker nog, dat weet ik wel zeker. Zelfs Jones is beter dan Martinez.

Veel te veel voor zo een beperkte speler. Volgens mij zijn ze daar de weg kwijt bij Manchester.

16 juli 2022 om 17:37

Eens. Begrijp me niet verkeert. Vind Martinez echt een goede speler. Maar 65 mln is ie van zijn lang zal ze leven niet waard

16 juli 2022 om 18:22

Geen idee of jullie voetbal al een langere tijd volgen. Maar als MU voor de deur staat, kan je werkelijk alles vragen. Die betalen het liefst het dubbele. En daarbij wilde Ajax hem niet kwijt, dan vraag je uiteraard het maximale van het maximale.

16 juli 2022 om 18:36

Ja dat begrijpen wij ook nog wel... we zeggen alleen dat ie het niet waard is.

16 juli 2022 om 18:31

Stel je voor dat je een verdediger beperkt vindt die snel en wendbaar is, een goed gevoel voor timing heeft. zowel een goede inspeelpass als goede crosspass heeft en ondanks zijn beperkte lengte veel duelkracht heeft. En nog jong is, dus er zit waarschijnlijk nog rek in ook.
Wat moet een verdediger nog meer kunnen om niet beperkt te zijn? Harry Maguire, dat is een beperkte verdediger.

16 juli 2022 om 21:41

Ja joh, is allemaal gebaseerd op het idee dat alles uit de eredivisie inferieur is. Iemand zei hier van de week op deze site dat Martinez de perfecte combinatie is tussen voetballend vermogen en met pit verdedigen. Ik ben het daar wel mee eens. Tagliafico speelt te ruw, andere verdedigers te soft. Martinez zit er precies tussenin. Goud waard voor een ploeg.

Ik zie United met aankopen als Malacia en Martinez niet dichterbij de top 4 kruipen. Beetje van de Beek achtige transfers, ook nog heel veel geld voor een verdediger.

16 juli 2022 om 18:13

Klopt. Daarbij lijkt Ten Hag in dezelfde val te trappen. Op zoek naar wat hij kent, niet wetende waar hij precies zit. Dit is een grotere club in een veel grotere competitie onder verre van ideale omstandigheden tegenover z'n voorgaande werkgever waar de omstandigheden redelijk ideaal waren. Een uitstekende coach en trainer, maar deze manier van 'scouten' kan nog weleens slecht uitpakken. Op dit moment zijn ze 69-82 miljoen euro verder voor twee spelers waarvan je je kunt afvragen of ze ook maar iets toevoegen aan het algemene niveau. United lijkt maar niet van z'n fouten te leren en onderschat zoals wel vaker hun onderhandelingspositie. Er is waarschijnlijk geen andere club die aan 54-64 miljoen euro voor Martinez denkt.

16 juli 2022 om 18:28

Ik vind het ook onverstandig om louter naar de Eredivisie te kijken. Ik snap dat hij speler wil die hij kent en bij zijn speelstijl passen, maar de laatste jaren si toch wel duidelijk geworden dat de stap vanaf de Eredivisie naar de top gewoon te groot is. Ziyech en van de Beek waren twee toppers bij Ajax en komen bij hun clubs niet mee sinds hun transfer.

Een jaar later: Steve Mcclaren ontslagen nadat ook hij het tij niet weet te keren. Ondanks de aankopen die hij en Ten Hag, die al na 4 maanden ontslagen werd, mochten doen eindigen ze weer teleurstellend als 6de.

16 juli 2022 om 17:36

Wie is in die periode wereldkampioen geworden? Asking for my Toto.

16 juli 2022 om 18:54

Frankrijk

Nou, het moge duidelijk zijn dat het vertrek van Overmars Ajax in ieder geval niet zwakker heeft gemaakt voor wat betreft uitgaande transfers. Uitstekend onderhandeld door Hamstra, Huntelaar en als je de recente berichten mag geloven ook Van der Sar. Chapeau!

Het is nu wel te hopen dat Ajax voor een 'nieuwe Martinez' gaat winkelen, want hij was toch wel dé grote man achterin. Schuurs heeft hier en daar wel wat goede potten gespeeld, maar mist het niveau voor de Champions League en is in de Eredivisie niet consistent genoeg.

16 juli 2022 om 17:32

De hele dag komen al berichten binnen over Bassey die op het punt staat te verkassen naar Ajax. Dus ja ze hebben zn opvolger bijna binnen.

16 juli 2022 om 17:35

Ik hoop het, want wat ik van hem heb gezien is erg positief. Een flinke gozer die ook nog aardig goed lijkt met de bal aan de voet. Hij ontbrak vandaag bij de Rangers in de wedstrijd selectie voor een oefenwedstrijd, dus het lijkt er inderdaad op dat hij bezig is met een transfer.

16 juli 2022 om 17:39

Klopt.. maar vond Blind het op die positie ook prima doen

16 juli 2022 om 17:45

Blind is aan de bal de beste verdediger van Ajax, maar hij mist veel te veel snelheid en duelkracht voor een cv.

Denk dat Blind op LB zal moeten concurreren met Wijndal en verwacht dat Wijndal de meeste en belangrijkste wedstrijden gaat spelen.

16 juli 2022 om 17:32

Overmars lukte het om Marin voor 10 miljoen te verkopen. Ik denk dat het H2 niet lukt om Magallan, Klaiber en Pierrie samen voor dat bedrag te verkopen.

16 juli 2022 om 17:40

Overmars zag ik dat anders ook niet doen

16 juli 2022 om 17:45

Bij Overmars sluit ik nooit iets uit.

16 juli 2022 om 18:08

Het onderste uit de kan halen is wel te doen als je gewoon op je strepen gaat staan. Zeker als United aanklopt. Echter kun je nou ook niet bepaald stellen dat 32,5 miljoen euro voor Bergwijn en waarschijnlijk 17 miljoen euro voor Brobbey nou zo geweldig onderhandeld is. Wat ze momenteel aan de ene kant uitstekend doen, doen ze aan de andere kant juist niet.

16 juli 2022 om 21:25

niet mee eens. Zij gaan voor prime target. Overmars liet dan los en ging voor keuze 2. Zwaar kut. Dan liever iets te veel betalen voor je eerste keus. Zo'n daramy is 7 miljoen te veel voor betaald.....

16 juli 2022 om 21:46

Mwoah, Overmars heeft ook Martinez en Haller gehaald. Niet verkeerd. Elke td gaat miskopen doen. Daramy en Bande bijvoorbeeld.

Wat ik bij H2 nu een risico vind is dat ze alleen maar dure spelers halen. Dan is een miskoop ook opeens vervelender.

Waar zijn al die zure reacties die toen beweerde dat van de sar de prijs omlaag aan het pushen was.

Geef iemand even wat meer credits svp

Het is en blijft een basisspeler waar we afscheid van nemen, dus ongeacht voor welke prijs die weggaat heb ik geen reden om blij te zijn.

16 juli 2022 om 18:08

Zo blijft t voor mij ook voelen.

Veel Succes Martinez hoop dat je het goed doet in Engeland, jammer dat je weggaat maar dit super bedrag is NIET te weigeren voor Ajax.💪🏾

16 juli 2022 om 17:53

sluit ik me compleet bij aan.
Zou UTD nog voor Antony durven aankloppen?

Het is en blijft een basisspeler waar we afscheid van nemen, dus ongeacht voor welke prijs die weggaat heb ik geen reden om blij te zijn.

Ik laat me graag verrassen...maar de aankopen die EtH vooralsnog heeft gedaan,zijn te triest voor woorden. Malacia en Martinez...
Het is gwn van Gaal all over again, waarbij ik Eth nkg altijd lager in schat dan lvg en de aankopen vooralsnog ook gwn van minder niveau vind.
En als je dan ziet dat een City ff Haaland binnen harkt en Liverpool Nunez...

16 juli 2022 om 18:02

Man City en Liverpool spelen CL, Man U niet. Zij vissen in een andere vijver.

16 juli 2022 om 21:48

United kan dat soort spelers nu onmogelijk halen. Die shoppen in een categorie lager. Ten Hag moet eerst een team maken waar hij derde mee kan worden. Daarna komen er pas weer echte toppers naar United.

We gaan je missen. De argentijnse slager. Ik denk 1 van de beste verdedigers die we bij Ajax gehad hebben.

Volgens het AD is Ajax zeer dichtbij een 3voudige klapper en schijnt Ajax ook erg ver te zijn met Rangers over een akkoord rond Bassey. Zou je binnen een paar dagen ineens achter elkaar Conceicao, Brobbey en Bassey erbij krijgen. Het begint langzaam ergens op te lijken plus dat dit natuurlijk fantastisch onderhandeld is omtrent Martinez. Dit is meer dan de hoofdprijs eruit halen.

16 juli 2022 om 21:50

Maar als ik de bedragen bij elkaar optel dan speelt Ajax volgens mij ongeveer quite. Die 110 miljoen die ze ophalen, daar gaan nog dikke kosten vanaf. Al dat geld is alweer uitgegeven aan Bergwijn, Brobbey, Bassey, Wijndal en (blijkbaar) Conceicao.

Wauh wat een bedrag goed gedaan Ajax.

HI-LA-RISCH!!

Klasse gedaan Ajax. Dit toont echt aan wat voor een idioot beleid Man U de laatste jaren hanteert. Voor dit bedrag hadden ze ook Pau Torres binnen kunnen harken

Jammer dat Martinez gaat vertrekken, die jongen was een genot om te zien spelen. Uiteraard levert die jongen veel meer op dan de 30 miljoen waar anderen hem voor zagen vertrekken. Mooie transfersom. Hopelijk gaat Ajax een beetje goed om met die transfersom en kunnen ze de ploeg versterken, want dat is wel echt nodig. Kwalitatief doet Ajax een flink jasje uit.

16 juli 2022 om 21:52

Als ik een beetje meegeteld heb zijn we Maz, Gravenberch, Haller en Martinez kwijt voor pakweg 110 miljoen. Daar gaan nog kosten vanaf.

En hebben we Wijndal, Bergwijn, Bassey, Brobbey op het oog voor pakweg 80 miljoen. Conceicao weet ik niks van. Maar dan is dat geld alweer op.

Stap gun ik Martinez sowieso en ik hoop dat hij het geweldig gaat doen in Manchester United maar wel heel jammer dat hij vertrekt. Had het liefst gezien dat hij nog 1 seizoen bleef zodat er niet te veel wisselingen plaats zouden vinden. Helaas.

Lekker hoor. Veel succes in Manchester!
En Brobbey, Bassey en de Portugees staan op het punt gepresenteerd te worden.

Eerlijk is eerlijk, H2 is lekker bezig!

Ongelooflijk. Hulde voor de onderhandeling. Je krijgt ruim 20 mln meer dan dat hij daadwerkelijk waard is. United is wel heel wanhopig.

Zullen we H&H nu ook maar eens een pluim geven.
Hebben ze wel verdiend toch??

Die speelt maguire wel uit de basis hoor, alles beter dan maguire denk ik zo. Of is maguire toch de hidden gem waarvan wij allen niks van af weten?

16 juli 2022 om 17:58

Maguire is deze week door Ten Hag benoemt tot aanvoerder dus die zal vast wel zeker zijn van zijn plek.

16 juli 2022 om 18:06

Maguire is aan de bal echt matig, maar kan wel degelijk verdedigen al heeft hij echt een slecht jaar achter de rug. Uiteraard bij lange na geen 85 miljoen euro of iets dergelijks waard, maar het is ook niet zo dat hij in de Championship zou moeten voetballen. Dit is gewoon geld weggooien voor een speler die je niet per se nodig hebt en dan betaal je ook nog eens de absolute hoofdprijs. United blijft United in dat opzicht.

Ze leren het dus nooit in Manchester, althans niet in het deel van United. Ongelooflijk dat je bereid bent om eventueel 64 miljoen euro neer te tellen voor Martinez. Geen verkeerde speler hoor, maar het is maar de vraag of hij het niveau van United uberhaupt iets omhoog kan brengen en voor 64 miljoen euro kun je min of meer zekerheidjes halen.

Dan wordt City doorgaans aangepakt door hun uitgavepatroon, maar het zijn veelal wel spelers rond datzelfde bedrag waarvan bij aankoop de zekerheid er min of meer al is dat ze meekomen met een kampioenskandidaat. Ook lijkt Ten Hag dezelfde domme fout te maken door zich blind te staren op dat wat hij al kent, terwijl hij nooit heeft ervaren wat er nodig is in de Premier League.

Uiteraard niets ten nadele van Ajax en Martinez. Martinez zal ongetwijfeld wel aan kunnen haken, maar als het daarbij blijft is het eigenlijk al weggegooid geld. Ajax wil natuurlijk de hoofdprijs en dat doet Ajax zoals wel vaker briljant. Echter betaal je niet meer dan 30 miljoen voor twijfelgevallen als je een beetje redelijk beleid voert in de Premier League (en zelfs daar valt wat op aan te merken) en zeker niet als je de boel compleet om moet gooien en daar een gelimiteerd budget (in relatieve zin) voor hebt. Dan zorg je dat elke cent goed gespendeerd is aan het einde van de zomer.

16 juli 2022 om 18:11

Probleem is dat Manu geen CL speelt. Ik geloof zomaar dat er achter de schermen al heel wat toppers nee hebben gezegd.

16 juli 2022 om 18:28

Dat ze in een andere vijver vissen is duidelijk, zonder Cl ben je minder aantrekkelijk maar dat betekent niet dat dit de transfers zijn die je moet doorvoeren. Het is een waanzinnig bedrag voor een speler waarvan het nog maar de vraag is of die je verder helpt.

Creatief scouten is nu gevraagd en met het vertrek van Woodward had ik verwacht dat het transferbeleid van United enigszins zou veranderen. Het tegendeel blijkt waar. Het is United all over again, 80 miljoen kwijt aan 3 spelers waarvan ik niet kan bedenken hoe ze het team naar een hoger niveau brengen, hooguit backups.

16 juli 2022 om 22:20

@Sirius, ik weet het niet hoor, Grealish was nog duurder. Maguire was nog duurder. Dan vind ik Martinez een stuk betere aankoop. Sowieso geven al die clubs absurde bedragen uit, maar als je kijkt naar salarissen dan “valt het nog mee”. Ten Hag moet een team smeden en dan komen de echte toppers op zijn vroegst over een jaar

Ik vind hem dat bedrag absoluut niet waard, maar het is wat een gek er voor geeft.

16 juli 2022 om 18:15

Gaat er om wat hij voor Ajax sportief waard was. Hij was speler van het jaar en een van de meest belangrijke spelers. Als je dan al een aantal basiskrachten bent verloren dan is het gewoon flink meer betalen dan gewoonlijk of gewoon wegwezen. En dat is precies de instelling die Ajax vaker moet hebben. Geen stuivers meer voor onze spelers.

Uitstekende speler maar Manchester United is een club die standaard teveel geld betaald voor spelers. Als Ajax zijnde lach je je toch dood.

Voor Antony nu een duidelijk signaal dat Ajax marktconform werkt.

Romano meldt anders gewoon 55M euro "with addons" dus of het totaal 55 is of basis 55, dit artikel klopt in ieder geval niet precies. Neig naar totaal 55.

16 juli 2022 om 18:52

Bij transferonderhandelingen daar zit de zaakwaarnemer van spelers niet bij. Dat is iets wat de beide clubs aangaan.

16 juli 2022 om 19:57

Relevante reactie ook

16 juli 2022 om 20:16

Romano heeft geen ingangen bij clubs. Waarom je die zo heilig neigt te geloven is mij een raadsel. Janta zegt iets heel goeds.

Chelsea betaalt 40 miljoen voor K2 en dan doet Manchester United dit. Hahahaha.

Prima bedrag, is een CL speler dus de bedragen liggen hoger. Afgelopen seizoen de beste verdediger van de ED. Muchas gracias por todo lo dado al club Lisandro. Mucha suerte en Manchester.



Ik blijf me er over verbazen dat de naam Ajax de transferbedragen doet opstuwen, zowel outbound als inbound trouwens. Het bedrag voor Martinez is gewoonweg bizar en hetzelfde geldt al helemaal voor Brobbey. Eerdere transfers van zowel De Ligt als De Jong (frenkie) van om en nabij 85 miljoen elk zijn ook buiten proportie. We hebben dan ook met name uitgaande transfers van Ajax gezien die voor de speler op een mislukking uitdraaiden, ik noem bijvoorbeeld Donny. Bij PSV liggen de transferbedragen al meteen een stuk lager en bij Feijenoord helemaal, in ieder geval uitgaand. De laatste jaren zijn de Nederlandse clubs met name opleidingsinstituten en de bizarre bedragen voor uitgaande transfers bij Ajax zorgen bovendien voor een scheefgroei in de Nederlandse top, Ajax is eigenlijk al het Bayern van Nederland.



gaat het niet better doen dan maguire

Gaat het niet better doen dan Maguire

16 juli 2022 om 19:05

Maakt niet uit...als hij het maar beter doet

Ten Hag wilt wel heel graag zijn oude club rijk maken, dient hij wel voor United is echt krankzinnig dit...

Allereerst, veel succes daar Lisandro!

Hoe jammer het is dat die jongen weg gaat, dit kan je natuurlijk niet weigeren. En dan heb ik het over het bedrag. Je weet dat ie in de komende, zeg 2 seizoenen, zeker gaat vertrekken… dan moet je dit gewoon pakken en hem laten vertrekken. Benieuwd hoe makkelijk de bonussen voor het rapen liggen.

Shit. Volgens mij moet ik mijn schoenen op gaan eten😬

64 miljoen voor een speler waarvan je moet hopen dat hij aan kan haken op dit niveau... wat een beleid

Typische United transfer, veel te veel betaald voor een matige verdediger die het waarschijnlijk niet gaat redden.

Fantastische deal voor Ajax. Echt de hoofdprijs voor gekregen. Dan moet ETH wel heel overtuigd zijn van Martinez. We gaan het zien

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren