Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Paris Saint-Germain bevestigt: Galtier laat Wijnaldum thuis voor trainingskamp

Laatste update:

Christophe Galtier heeft Georginio Wijnaldum niet in zijn selectie opgenomen voor de aanstaande oefentournee in Japan. De 31-jarige middenvelder van Paris Saint-Germain behoort tot de negenkoppige groep die deze zomer mag vertrekken bij les Parisiens en wordt daarom in Frankrijk gelaten. Daarmee lijkt er al na één jaar definitief een einde te komen aan het dramatisch verlopen avontuur van Wijnaldum bij PSG.

Via de officiële kanalen maakt PSG bekend dat Galtier slechts een kleine spelersgroep meeneemt naar Azië, waar er tussen 16 en 25 juli achtereenvolgens geoefend zal worden tegen Kawasaki Frontale, het Urawa Red Diamonds van Bryan Linssen en Gamba Osaka. Naast Wijnaldum zijn ook Layvin Kurzawa, Julian Draxler, Ander Herrera en Rafinha niet in het vliegtuig gestapt.

Een zomerse transfer van Wijnaldum leek al een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te zijn. In de loop van afgelopen seizoen begon de 86-voudig Oranje-international steeds minder kans te maken op speelminuten. Daardoor verloor Wijnaldum - voorheen nog reserve-aanvoerder - ook zijn plek bij het Nederlands elftal. De middenvelder werd afgelopen winter onder meer gelinkt aan Atlético Madrid, Tottenham Hotspur en zijn voormalige club Newcastle United. Deze zomer kwam daar PSV bij, alleen erkende technisch directeur John de Jong dat een salaris van zijn kaliber niet te betalen is voor de Eindhovenaren.

Wijnaldum is namelijk een van de grootverdieners in de Ligue 1. L'Équipe publiceerde afgelopen maart dat de geboren Rotterdammer op plek negen stond met een bruto maandsalaris van 916.000 euro. Wijnaldum kwam een jaar geleden transfervrij over van Liverpool en tekende een contract voor drie seizoenen, tot medio 2024. Transfermarkt taxeert de middenvelder momenteel op 18 miljoen euro.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Newcastle United zou een goede vervolgstap zijn voor Wijnaldum.

12 juli 2022 om 13:16

Zou oprecht wel een toffe transfer zijn. Heeft daar een goeie tijd gekend en dan zou je nu als leider in het elftal en met Guimaraes naast je en Joelinton voor je echt een mooi nieuw team omhoog kunnen stuwen.

12 juli 2022 om 13:18

Joelinton speelt hij er wel niet uit vrees ik voor hem. En die speelt toch in een rol die Wijnaldum het best zou moeten liggen.

12 juli 2022 om 13:28

Nee ik denk dat Wijnaldum veel meer teruggetrokken zal spelen. Guimaraes echt als controlerende spelmaker, Joelinton als aanvallende speler die de box in loopt en Wijnaldum ertussen als bo-to-box met een iets meer verdedigende rol. Die is nu gegeven aan Shelvey en ik mag toch hopen dat Wijnaldum Shelley er nog wel uit speelt...

12 juli 2022 om 13:31

Dat is nu wel een rol waarin ik Wijnaldum niet echt meer zie excelleren eerlijk gezegd. Sowieso heeft gumaraes ook echt wel aanvallende kwaliteiten. Een goede verdedigende middenvelder lijkt me nuttiger voor Newcastle.

12 juli 2022 om 14:05

Wijnaldum is inderdaad 2 klasse beter dan Shelvey. Daarnaast speel je in de PL + beker ook gewoon 50 wedstrijden per seizoen dus zal Wijnaldum daar zeker meer spelen dan bij PSG

12 juli 2022 om 14:03

Als er één club is waar hij, gezien zijn principiële houding jegens VI en de vermeende homofobie daar, écht niet naartoe kan is het Newcastle, gezien de huidige eigenaren en de levensfilosofieën die zij erop nahouden. Daarme zou Gini alle geloofwaardigheid verliezen en dat zie ik hem niet doen. Heeft één keer voor het geld gekozen en is van een koude kermis thuisgekomen. Nu heeft hij financieel de ruimte om een mooie volgende stap te zetten…

12 juli 2022 om 15:38

Dat is ie toch wel een beetje kwijtgeraakt al door z'n keuze voor Paris en dat tenenkrommende interview destijds waarin ie boos werd omdat ie zich realiseerde dat het hypocriet was om verbolgen te zijn over het racistisch bejegenen van een speler en dan verder je mond te houden over Qatar? Waar ie dan vervolgens de interviewer de schuld van gaf.. Als ie iets heeft laten zien de afgelopen jaren is dat zijn principes te koop zijn. Dus misschien is Newcastle juist wel een mooie club voor hem!

16 juli 2022 om 05:24

Je weet toch dat voetballers behoorlijk schijnheilig zijn wanneer het om hun principes gaat. Ze hebben principes tot dat het ze in de portemonnee raakt. En wat te denken van de uiterst dubieuze eigenaren van PSG.

12 juli 2022 om 14:04

Zeker, dat lijkt mij ook, ik hoop dat hij zich daar niet te groot voor voelt. Ik vond het destijds best een vreemde transfer van Liverpool naar Psg.

Ik vrees alleen dat zijn salaris voor veel clubs een struikelblok kan zijn.

12 juli 2022 om 15:01

Of Barcelona als vervanger van De Jong? Hij was eerder toch ook al een target van de Catalanen.

12 juli 2022 om 15:23

Of United? die zoeken ook nog een paar middenvelders en er zitten zeker wel overeenkomsten tussen het voetbal wat Ten Hag graag wil spelen en dat van Klopp

15 juli 2022 om 22:32

Zo zonde dat hij vorig haar voor het geld uit parijs heeft gekozen....

15 juli 2022 om 23:08

Ja want anders was hij naar Barcelona gegaan de op dit moment meest verschrikkelijk vieze en achterbakse club van de wereld.

Ja iedereen zag meteen al dat dit een verkeerde keuze was. Als je naar PSG gaat ga je niet voor het sportieve plaatje maar voor het geld. Hoop voor hem dat hij een leuke nieuwe club gaat vinden en dat hij nu wel de juiste keuze maakt.

12 juli 2022 om 13:05

Sportief was PSG een betere keuze dan Barcelona. Dat hij niet goed genoeg is, is natuurlijk een andere zaak.

12 juli 2022 om 13:09

Het werkte gewoon lekker bij de hardwerkende as die Liverpool heeft op het middenveld samen met de valse 9. Bij PSG lopen er vier spelers voorin die eigenlijk geen enkele andere taak op zich willen nemen, dus dan valt Wijnaldum een beetje door de mand.

12 juli 2022 om 13:10

Wat is er sportief beter dan? Spelen in de franse competitie is daar is namelijk helemaal niks beters aan sportief. CL? Dat gaat hem ook nooit worden voor PSG.

Maar ik heb Barca niet genoemd he. Gewoon in de PL blijven bij Liverpool was gewoon een optie.

12 juli 2022 om 13:13

Hoezo gaat CL nooit wat worden voor PSG? Mbappe heeft net bij getekend en ze gaan nu opnieuw een elftal smeden rondom hem. Ze zijn al tot de halve finales gekomen dus kansen zijn er echt wel mits ze goed gaan investeren.

12 juli 2022 om 13:14

Liverpool had het ook wel gezien met hem. Dan was PSG zuiver sportief zowat de beste optie. Zeker als je naar de geïnteresseerde clubs kijkt.

Verder pakt PSG die beker gewoon een van de jaren hoor. Net zoals City, hoe jammer dat je dat ook mag vinden.

12 juli 2022 om 13:16

Sportief gezien had hij gewoon naar een club moeten gaan waar hij serieus kans maakte op een basisplaats. Ik zie hem eigenlijk wel naar Turkije gaan, daar zijn ze goed in uitgerangeerde spelers een vet contract te geven.

12 juli 2022 om 13:17

Ja , iedereen zag toch dat wijnaldum een systeemspeler is? Die man blinkt nergens in uit en is een ideale 12/13de man. Klopp heeft gewoon alles uit hem gehaald en hij speelde in dienst van het team om andere te laten exceleren. Respect voor die jongen voor zo'n carière op te bouwen in de wereldtop zonder echt een wereldtopper te zijn.

12 juli 2022 om 13:18

Liverpool had het helemaal niet gezien met hem. Wijnaldum wou meer salars dan dat Liverpool ervoor over had. Om die reden is hij verder gaan kijken.

12 juli 2022 om 13:19

Dan hadden ze het dus wel gezien met hem voor dat salaris.

12 juli 2022 om 13:21

Haha wat een gel*l zeg. Ik ben heb helemaal niks met PSG, maar met een argument komen dat gebasseerd is op onderbuikgevoel slaat nergens op. Alsof het onmogelijk is dat die gasten de CL gaan winnen

12 juli 2022 om 13:23

Als je van Liverpool naar PSG gaat, dan is dat puur voor de centen en niet voor het sportieve aspect. Volgens mij zegt Soccerfan helemaal niks geks. En Klopp had hem graag nog bij Liverpool gehouden, maar uiteraard zijn er (terecht) grenzen aan wat ze bereid waren te betalen.

12 juli 2022 om 13:24

Ze hebben recent nog de finale gehaald en nipt verloren van bayern na een aantal gemiste kansen van Neymar & Mbappe ... Mensen hebben hier echt een korte termijn geheugen zeg

12 juli 2022 om 13:25

@lierse niet waar bij Barca hadden ze ervaring en kwaliteit nodig. Bij PSG wist hij werd hij 1 van de velen en koos hij ervoor om riant betaald te worden om op de bank te gaan zitten. Is een keuze natuurlijk maar puur financieel gezien de ellende in het team van Barca had dat sportief beter uit kunnen pakken. Hij had in iedergeval meer gespeeld,zeker onder Koeman.

12 juli 2022 om 13:29

@lierse je probeert nu je onzin dus gewoon zo goed mogelijk te verkopen.

ik citeer: "liverpool had het ook wel gezien met hem. Dan was PSG zuiver sportief zowat de beste optie."

12 juli 2022 om 13:32

Maar ze hadden het toch gezien met hem voor dat salaris? Anders verlengen ze wel met hem. Net zoals ze bij bijvoorbeeld Salah wel gedaan hebben.

En zo een Wijnaldum geloofde zelf natuurlijk dat die goed genoeg was.

12 juli 2022 om 13:40

@lierse, maar dat is toch het hele punt? Als zijn financiële eisen de bottleneck zijn en hij voor minder salaris ook bij Liverpool had kunnen blijven dan kiest hij toch voor het geld en niet voor het sportieve aspect? Je bent nu een beetje vreemd aan het draaien om toch maar je gelijk proberen te halen.

12 juli 2022 om 13:46

@weef Inderdaad, Liverpool is gelukkig niet in dezelfde val getrapt als Barcelona dat maar salarissen bleef verhogen om gewaardeerde spelers te laten blijven. Kon echt genieten van Gini bij Liverpool en hij werd ook echt wel gewaardeerd door de fans spelers en staf had ik het idee.

12 juli 2022 om 13:50

Ik denk niet dat hij per definitie niet goed genoeg was.
Heeft hij wel een eerlijke kans gekregen?
Ik vrees voor hem dat de vriendjes politiek van de zuid Amerikaanse sterren daar best een invloed hebben gehad.

12 juli 2022 om 14:06

Je kan het toch van twee kanten bekijken? Of je kan het zien als Wijnaldum die voor het geld kiest, of als Liverpool dat hem een nuttige speler vindt maar niet voor dat geld, of misschien nog wel het beste gewoon een mengeling van beide.

Uiteindelijk kunnen we volgens mij wel gewoon stellen dat als Liverpool hem er echt bij wilde dat hij er nog zat. En als hij zelf echt bij Liverpool wilde blijven hetzelfde.

12 juli 2022 om 17:27

Messi/neymar/verrati ... hoe kan je überhaupt de vergelijking maken met een neymar/messi vs. Verrati dat zijn totaal andere type spelers pp andere posities. Verrati vs. Wijnaldum had ik nog begrepen.

12 juli 2022 om 13:11

950k per maand lijkt mij wel de juiste keuze hoor

p.s Bij Barca zou hij ook niet spelen. Hij had voor het sportieve bij Barca moeten blijven.

Denk nu kwestie van contract uitzitten. Denk/verwacht niet dat hij dit uit handen geeft.

12 juli 2022 om 13:22

Jawel hoor, koeman zou gini gewoon opstellen. Hij had niet voor niets interesse in hem. Wat ben ik blij voor barca dat die transfer niet doorgegaan is zeg. Weer een overbetaalde speler met langdurig contract erbij die pedri een jaartje de weg zou zitten .

12 juli 2022 om 13:26

Mooi bedrag daar kan je wel een tijdje voor zitten blijven

12 juli 2022 om 13:38

pieterverbeek

"" koeman zou gini gewoon opstellen"

Alleen is Koeman niet meer werkzaam bij Barca.
Met niet spelen, bedoel ik natuurlijk onder Xavi.

12 juli 2022 om 13:46

@mrkrillin ' bij barca zou hij ook niet spelen' dan doelen we op begin vorig seizoen & dan zou hij het hele 1ste seizoenshelft gespeeld hebben hoor. Veel meer dan bij psg alvast.

12 juli 2022 om 14:09

ik vrees ook dat hij gewoon zijn contract uit ga zitten, deze jongen raken ze niet zo makkelijk kwijt. Aan de ene kant begrijp ik dat nog wel.

15 juli 2022 om 22:43

Ik zie Wijnaldum er nog wel voor aan om miljoenen salaris in te leveren om nog ergens aan voetballen toe te komen. Denk niet dat hij zijn carrière zo wil afsluiten.

12 juli 2022 om 13:36

Haha PSG niet voor het sportieve plaatje ? Hij is gewoon niet goed genoeg en is er uitgespeeld door Paredes. PSG is misschien wel het elftal met de meeste kwaliteit van de wereld, is nog geen team maar misschien dat Christopher er een team van kan smeden. Wijnaldum was sinds dag 1 gewoon niet goed genoeg voor PSG en ze hebben deze zomer met Vitinha + Renato Sanches die 1 van deze dagen wordt gepresenteerd al 2 vervangers voor Wijnaldum gehaald.

Kom maar thuis, Gini!

12 juli 2022 om 13:06

als hij nu gaat rijden, dan is ie nog op tijd voor het avond eten

12 juli 2022 om 13:15

Huis als in Rotterdam neem ik aan?

12 juli 2022 om 13:26

Psv til, feyenoord Gini. Prima deal

12 juli 2022 om 13:51

*sparta

12 juli 2022 om 14:44

Overgewaardeerde speler! Net zoals the big 5 bij Feyenoord. Met van Bronkhorst en co.
Van die onzichtbare spelers. Ik heb daar helemaal niks mee.

12 juli 2022 om 17:06

Van Bronkhorst overgewaardeerd 😂😂 Beste Nederlandse linksback van pak m beet de afgelopen 15/20 jaar

12 juli 2022 om 22:41

Kan zijn dat mvbfan geboren is na het tijdperk van Bronkhorst. Helemaal met je eens.

15 juli 2022 om 22:52

Van Bronckhorst onzichtbaar en overgewaardeerd… damn. Geweldige speler, en inderdaad een van onze beste linksbacks van de laatste decennia. Zoek nog maar eens op wie zijn vervanger was in de WK-finale.

12 juli 2022 om 14:08

Sparta kan hem goed gebruiken inderdaad

Helaas terecht.

Afbouwen in de eredivisie is een optie.

12 juli 2022 om 14:09

Newcastle een andere, en in zijn geval betere denk ik.

12 juli 2022 om 18:04

Zou ook geen slechte optie zijn. Hij heeft toch wel wat krediet opgebouwd bij de fans tijdens zijn Toffees periode.

13 juli 2022 om 14:21

Bedoel je niet de Magpies? De Toffees is de bijnaam van die club in het blauw waar Donny van de Bank zat

Oei erg pijnlijk voor Gini, maar waarom zou je als trainer zijnde maar +-20 spelers mee nemen op trainingskamp? dan kan je niet eens 2 volwaardige elftallen maken voor een partij spel..

12 juli 2022 om 13:11

Ik denk om kosten te besparen

Wellicht ziet hij in de achtergebleven spelers geen meerwaarde en wil hij de club deze z.s.m. laten slijten en dat is makkelijker vanuit "huis" dan vanaf een trainingskamp.

12 juli 2022 om 13:27

Ja waarschijnlijk is dit voor die spelers een hard signaal dat ze nu echt op het 2e plan van PSG zitten. Hoeven komend seizoen nergens op te rekenen. Ze hopen dat die spelers nu sneller vetrekken zodat ze weer wat meer ruimte in het salarishuis hebben.

12 juli 2022 om 13:52

@afcad3nnis, dan lijkt het me logisch om alsnog wat jeugdspelers erbij te halen. Genoeg kwaliteit in de jeugd van PSG

12 juli 2022 om 13:43

Ik denk dat ze gewoon van die spelers af moeten en op deze manier willen laten merken dat ze toch echt hun zaakwaarnemers op pad moeten sturen.

12 juli 2022 om 19:20

Wat een zielige olieclub is dat zeg. Net slaven zijn het voor ze. Hoe ze spreken, Nasser eveneens.

16 juli 2022 om 03:41

Maar dit is toch niet anders dan wat er bij elke andere club ook gebeurd met spelers waar ze van af willen.

16 juli 2022 om 05:38

@sociofan1 Vooropgesteld dat ik PSG het slechtste vindt wat het voetbal is overkomen. Maar dit is wel heel schijnheilig wat je nu zegt. Ik ken in Spanje ook 2 heren, Perez en Laporta, die er ook wat van kunnen.

17 juli 2022 om 16:57

Ach ja, je bent als club niets beter als je geld aanneemt van diezelfde oliestaten onder het mum van sponsoring. Buiten een club als Bayern is bijna de hele Europese top en een deel van de subtop zeer giftig.

12 juli 2022 om 14:11

Om spelers die niet snel vrijwillig afstand doen van hun dike contracten, een duidelijke duw richting de uitgang te geven. Nu overwicht een Wijnaldum eerder om te vertrekken, waarmee dan weer geld vrij komt voor Gaultier om zijn eigen aanwinsten te halen voor de start van het seizoen.

Wellicht kan Feyenoord een gokje wagen en hem naar Nederland terughalen waardoor hij én weer plezier terug krijgt en wellicht mee kan met het Nederlands elftal.

12 juli 2022 om 13:07

Dan moet Wijnaldum aardig wat inleveren aan salaris, dan moet hij van zijn bescheiden PSG maandsalaris een jaar salaris maken haha.

12 juli 2022 om 13:10

Dat klopt maar die keuze kan hij dan ook zelf maken. Na de vele miljoen in Parijs en Liverpool denk ik dat hij het wel kan leiden én als hij zeker wil zijn van speelminuten.

12 juli 2022 om 13:12

En hoe gaat Feyenoord die transfersom betalen? Je snapt dat niet al het geld wat binnen komt weer uitgegeven kan worden he.

12 juli 2022 om 13:14

Bij liverpool heeft hij nooit heel goed verdiend, daarom wilde hij nog een klapper maken. Hij verdiende nog geen 4 miljoen per jaar. Als hij blijft zitten snap ik hem wel want in 2 jaar bij PSG verdient hij bijna meer dan in de rest van zijn carriere

12 juli 2022 om 13:14

Het probleem is dat er maar weinig spelers deze miljoenen laten liggen. Het is toch weer een generatie extra die je een zorgeloos leven achter kan laten.

Daarnaast denk ik dat hij bij een een middenmoter ook voldoende aan spelen kan komen en bij NL in beeld blijft. Alleen dan tegen een veel beter salaris dan feyenoord of psv kan bieden.

Daarnaast hoop ik uiteraard ook dat hij niet naar één van bovenstaande clubs gaat maar ergens in het buitenland gaat spelen

12 juli 2022 om 13:14

PSG wilt graag van hem af en ongetwijeld ook van zijn salaris. Hij is daarnaast 31. Denk niet dat PSG dan nog miljoenen voor hem verlangd, ze hebben hem ook transfervrij binnen gehaald. Contract ontbinden zie ik dan ook nog wel gebeuren.

12 juli 2022 om 13:18

Maar 4 mio per jaar? Hoe houdt die jongen dat vol. Het is een godswonder dat hij niet naar de voedselbank hoeft te gaan....

12 juli 2022 om 13:22

Dat is inderdaad een zeer karig salaris. Ik hoop dat hij daar van rond kon komen. Gelukkig is het bij PSG dan toch allemaal goed gekomen met Gini. Misschien had hij anders wel moet gaan werken na zijn loopbaan als voetballer.

ik zou lekker naar Feyenoord gaan, lekker dicht bij huis.

12 juli 2022 om 13:45

Maar goed, geen club ter wereld peinst er natuurlijk nog over om Wijnaldum iets van 10 miljoen euro per jaar te gaan geven. Gezien z'n jaar en het feit dat hij ook bij Oranje een klein beetje uit de gratie raakt, vraag ik me af of clubs er uberhaupt over denken hem nog de helft te geven. Er zal een transfersom moeten komen (al zal PSG vast inbinden gezien z'n salaris) en Wijnaldum is 31 jaar. Daar gaat de top ook niet voor komen.

12 juli 2022 om 18:39

‘Nooit heel goed verdiend’ met 4 miljoen per jaar…. Tis inderdaad een fooi.
Ik snap wel wat je bedoelt hoor, maar 4 miljoen is al buitensporig eigenlijk.

12 juli 2022 om 13:28

Ik hoor Ajax mensen! Misschien wat voor Ajax?

Maar even serieus, alsof Wijnaldum op zijn leeftijd kiest voor een non-CL-avontuur en de Nederlandse competitie. Forget it pleaseeee.

12 juli 2022 om 13:57

Is ook niet goed genoeg voor Ajax - overschatte voetballer.

Gewoon toeslaan PSV. Groot denken. Het geld wat je ermee kwijt bent verdien je wel weer terug. Zelfs als er geen CL behaald wordt dan kan PSV heel ver komen in Europa League waardoor de coeeficent wordt verdedigd. Volgend jaar biedt plek 2 dan ook een rechtstreeks ticket naar de CL.

12 juli 2022 om 13:11

Wijnaldum verdient bijna 11 miljoen per jaar bruto en kan elders nog zat verdienen, hij zou gek zijn om tegen 4 miljoen max te tekenen bij PSV nu.

12 juli 2022 om 13:48

Het is maar net de vraag. Buiten PSV hoor je maar weinig omtrent Wijnaldum. Bij PSG mag hij niet eens mee op trainingskamp en in Oranje is hij op dit moment ook op een zijspoor beland. Veel meer dan 4 miljoen euro gaan clubs echt niet meer bieden hoor. Wijnaldum is ook geen 26 jaar meer.

12 juli 2022 om 13:59

Hij kan echt nog wel bij een subtopper in Spanje, Engeland of Italië spelen, hoor. Daar verdient hij nog genoeg geld voor de rest van zijn leven en speelt hij waarschijnlijk wél zeker CL. 😉

12 juli 2022 om 14:02

Ik denk serieus dat-ie nog naar PSV gaat deze zomer. Van Nistelrooij staat informeel in contact met die jongen en Wijnaldum heeft gegarandeerde speeltijd nodig. Er lijkt weinig rond zijn persoon te spelen, anders dan PSV en als-ie het nog om het geld moet doen op zijn 31ste heeft hij wel een heel zwakke financieel adviseur gehad de afgelopen jaren.

12 juli 2022 om 15:58

Inderdaad Gomes, ik zie mensen stellen dat er dan nog een transferfee etc betaald moet worden maar in alle eerlijkheid; PSG zal zijn contract gewoon willen ontbinden of hij blijft lekker op zijn reet zitten op de bank daar.

Voor een jongen als Wijnaldum mag je echt wel een uitzondering maken. Ik hoop er zelf in ieder geval wel op.

15 juli 2022 om 21:59

"wijnaldum verdient bijna 11 miljoen per jaar bruto en kan elders nog zat verdienen, hij zou gek zijn om tegen 4 miljoen max te tekenen bij PSV nu."

VInd ik niet. Geld is niet alles. Als hij nu naar PSV gaat en het daar gewoon naar behoren doet, dan is hij er zeker bij op het WK. Dat is ook wat waard.

Bovendien heeft PSV er een beetje een gewoonte van gemaakt om wat oudere spelers uit de buitencategorie die goedkoop gekomen zijn, ook weer heel makkelijk te laten gaan. Dat kan voor iemand als Wijnaldum aantrekkelijk zijn. Kijk maar naar Gotze, Guardado en Moreno, daar is mee afgespoken dat ze zonder veel gedoe en voor een zacht prijsje weer weg mochten als er na een jaar of 2-3 een interessante club voorbij zou komen. Ik vind dat een slimme manier van werken, want dan verhoog je de kans dat zulke spelers blijven komen wel aanzienlijk.

16 juli 2022 om 00:01

Als ie echt de club uit wordt gewerkt is er ook wel een andere club die hem meer biedt, meer speeltijd gunt en die genoeg status heeft dan PSV.

16 juli 2022 om 03:48

@cabinessence PSV zal hem vast wel laten gaan, maar de echte top zal dan niet meer komen, dan is hij inmiddels 32 of 33. Als hij dan naar het buitenland wil wordt het ook een club als Benfica of een Turkse topclub, iets in die richting. Maar ook geen clubs die iets gaan betalen wat in de buurt komt van zijn PSG salaris.

Dan zie ik hem eerder naar de PL gaan waar ze een flink deel va zijn salaris over kunnen nemen en de rest eventueel met een tekenbonus kunnen compenseren.

12 juli 2022 om 13:11

En wie gaat dan banken? Ze hebben net Til gehaald en vorig seizoen Veerman. Wijnaldum er ook nof bij is wel exteem.

12 juli 2022 om 13:18

Als ik Til zag spelen bij Feyenoord lijkt me de keuze snel gemaakt. Til op de bank.

12 juli 2022 om 13:44

Til is toch niet voor de basis gehaald hoop ik.

12 juli 2022 om 13:49

Wijnaldum is natuurlijk wel een veel betere speler dan Til, zelfs uit vorm.

12 juli 2022 om 13:51

Je gaat toch geen 4 miljoen neerleggen voor een bankzitter??

12 juli 2022 om 13:53

Nee 32.5 😉

12 juli 2022 om 14:03

Ik doel dan ook op PSV en Til. Wie je bedoelt met 32,5 weet ik niet maar dat zal ongetwijfeld een club zijn met een omzet van 10x PSV.

12 juli 2022 om 14:03

Man man man, altijd maar dat nauwe gedenk over bank en basis. PSV speelde vorig jaar bijna 60 wedstrijden, welk team doet dat nog met telkens dezelfde basiself?

12 juli 2022 om 15:59

@ Serioramoshm - PSV legde anders ook 7.5 miljoen neer voor Doan, die overigens wel een verdienstelijke 12e man was in mijn ogen.

15 juli 2022 om 22:07

Ik vind het wel heel bijzonder dat mensen hier zich bij elke speler die aan PSV gelinkt wordt steeds maar weer afvragen "wie er dan gaat banken".

PSV heeft vorig seizoen 58 officiele wedstrijden gespeeld. Waar voor een hoop spelers ook nog eens 5-10 (jeugd)interlands bij kwamen. Niet geheel verrassend stapelden de blessuregevallen zich op. Dan heb je simpelweg niet genoeg aan elf basiswaardige spelers.

Overigens lijkt dit opvallend genoeg bij de grote concurrent uit Amsterdam nooit een punt van discussie te zijn, terwijl daar de laatste jaren volgens mij toch ook een paar best aardige spelers op de bank hebben gezeten...

12 juli 2022 om 13:45

Ophouden met middenvelders halen, kijk eens naar de verdediging. We kunnen wel 1000 middenvelders halen, maar als onze verdediging zo blijft bereiken we niks.

15 juli 2022 om 22:11

Branthwaite van Everton is zo goed als binnen. Op huurbasis, maar dat geeft niet. Als iedereen weer fit is, dan is de verdediging van PSV met Hoever, Teze, Obispo, Ramalho, Mauro, Boscagli, Mwene en Max (en Guti als noodoptie) echt wel prima bezet.

12 juli 2022 om 14:14

"het geld wat je ermee kwijt bent verdien je wel weer terug."

Vraag anders aan TD peter Bosz hoe goed die instelling werkte bij Feyenoord. De aankoop en vooruit investeren in hofland, Makaay en landzaat zorgde voor een situatie waardoor Feyenoord nu zelfs nog niet 100% van de sinisterra miljoenen uit kan geven

16 juli 2022 om 04:11

Dat lag natuurlijk toen ook al iets genuanceerder.
Feyenoord heeft al veel langer financiele problemen. De eeste die bij mij bekend zijn stammen uit het begin van de jaren 90 maar het kan best dat ze nog verder terug gaan. Vervolgens liet vd Herik de club met een behoorlijke schuld achter en toen hielp het niet dat zijn opvolgens dure spelers aantrokken.
Daarna is de schuld voor een groot deel afgebouwd, mede door de aandeleverkoop richting de vrienden van Feyenoord, maar begon deze door nieuwe verliezen een jaar of 4-5 geleden (al voor Corona) weer op te lopen. In de tussentijd heeft Feyenoord beslissingen genomen die ook flink impact hadden op de financiele positie. Zo is een flink deel van de opbrengsten uit het kampioensjaar in 1908 gestopt, best een aardige beslissing, maar dat hadden ze ook kunnen gebruiken om schulden af te lossen, een buffer op te bouwen of kapitaal op het veld te zetten. Het zelfde geld voor het aan en verkoop beleid in de afgelopen 15 jaar, genoeg miskopen gedaan of kansen gemist die ook niet mee hielpen. Om er dan 1 transfer periode uit te halen lijkt me niet terecht.

PSV moet wel heel creatief gaan boekhouden om hem nog enigszins een salaris te bieden waar hij warm van wordt, als is Wijnaldum natuurlijk al lang binnen voor de kou. Van Ginkel zal sowieso moeten vertrekken en dan kan Wijnaldum prima zijn plek in de selectie overnemen. Al denk ik niet dat er een club zich gaat wagen aan de komst van Van Ginkel, speelt in de (weliswaar nog korte) voorbereiding ook weer matig tot slecht.

Voor nu gok ik erop dat hij terug naar Newcastle gaat.

PSV sla je slag. Diallo huren of kopen voor minimaal 10 miljoen. Ideale linksbenige verdediger en contract tot 2024. Daarnaast voetballend goed. Precies wat Ruud wilde.

12 juli 2022 om 13:50

Er staat dat hij thuis bleef in afwachting van een transfer. Hier maak ik uit op dat er al iets speelt en het bijna rond is. Dus ik ben bang dat PSV het niet gaat worden, tenzij PSV die club is natuurlijk.

12 juli 2022 om 13:52

De vraag is of PSV nog ergens 10 miljoen euro zomaar heeft liggen. Bovendien schijnt Diallo zo'n 5,5 miljoen euro per jaar te verdienen en gezien z'n leeftijd is de kans nog niet heel groot dat zo'n jongen in gaat binden. Ik denk sowieso niet dat hij haalbaar is.

12 juli 2022 om 13:55

Dat hebben ze wel. Daar ben ik niet zo bang voor, vraag zou werder zijn het salaris of dat gini/diallo wel wil.

Zonde dat het zo moest aflopen, maar lag helaas we in de lijn der verwachting na afgelopen seizoen. Hopelijk kan hij een transfer maken naar een middenmoter in de PL om daar weer op niveau te komen voor het WK.

12 juli 2022 om 13:55

De top van de Eredivisie (of een andere middelgrote competitie) is wellicht verstandiger. Hij heeft al enorm gecashed en het is maar de vraag of de Premier League momenteel de juiste keuze is voor Wijnaldum. Met een beetje pech beland hij daar ook op de bank en dan is z'n toekomst in Oranje klaar. Bij een PSV, een Benfica, alles onder PSG in de Ligue 1 of noem ze maar op staat hij er zeer waarschijnlijk gewoon in.

Liverpool verlaten, waar die echt perfect zat, voor het geld. Tja PSG was nooit een optie waar die ging slagen. Je hebt Neymar, Mbappã© en Messi voorin. Dan moeten middenvelders extra veel lopen. Dat is Wijnaldum nooit geweest en zeker niet zo verdedigend. Als die mee wil gaan naar het WK dan moet die echt veel gaan inleveren. Dus wat wordt zijn keuze? Blijven voor het geld of weggaan om nog kans te maken op het Wk.

12 juli 2022 om 14:02

Liverpool liet hem natuurlijk wel heel gemakkelijk gaan. Er is ook een reden waarom hij na al die jaren nooit verder kwam dan zo'n 5 miljoen euro per jaar. Zoals we ook wel gemerkt hebben, was Wijnaldum moeiteloos te vervangen daar. Daar hadden ze eigenlijk niet eens een transfer voor nodig. Thiago zat er immers al.

Overigens was dat juist zijn taak bij Liverpool: De gaten dichtlopen, het spel simpel houden en gewoon keihard werken zodat de drie voorin hun ding konden doen en de backs konden blijven gaan. Heel af en toe mocht hij een keer op 10 spelen, maar in 90 procent van de wedstrijden was dat eerste zijn rol. Het is wel duidelijk dat PSG meer van hem had verwacht dan dat.

Ik zie iedereen de hele tijd praten over afbouwen in de eredivisie en dat ie naar Feyenoord of psv moet gaan. Maar kom op mensen, dat gaat echt niet gebeuren zou je zeggen. Hij is 31, heeft nog zo 6/7 jaar carrière voor zich. Misschien over 4 jaar nog even ED. Ondanks een minder seizoen bij psg vind ik gini echt nog wel iets te goed voor een psv of Feyenoord. Zou bij menig PL club prima kunnen meedraaien. Misschien niet meer Liverpool maar net daaronder sowieso. Zou ook voor barca of Newcastle een hele goeie zijn.

12 juli 2022 om 14:06

Hij is wel 31 jaar en raakt uit de gratie bij Oranje. Je weet nooit hoe lang spelers het op die leeftijd nog volhouden. Wijnaldum is geen tacticus met een fluwelen techniek, zoals een Pirlo, Iniesta of Xavi waren. Wijnaldum moet het van loopvermogen, diepgang en keihard werken hebben. Z'n techniek is overigens prima voor een top competitie hoor, maar indrukwekkend is het niet. Wijnaldum was in z'n laatste jaar bij Liverpool natuurlijk ook al minder. Het is dus niet uit te sluiten dat het verval al is ingezet, al denk ik wel dat er nog wat in het vat zit bij Wijnaldum. Het oogt alsof het vertrouwen een knauw heeft gekregen. Het is maar net wat je wilt als speler: Bijna zeker zijn van speeltijd bij pakweg een PSV, of voor een miljoen meer het risico lopen dat je op de bank zit in de Premier League. Geen club gaat hem natuurlijk nog veel meer dan 4 miljoen euro per jaar geven gezien z'n situatie en leeftijd.

12 juli 2022 om 14:54

Een jaar niet gespeeld bijna en dan te goed voor de ere-divisie koekoek hou op zeg , hij had a nooit bij Liverpool moeten weggaan maar daar kreeg meneer na verluid geen genoeg respect , en dan ga je voor 10 miljoen dat schijnt hij te verdienen bij PSG op de bank zitten alsof hij bij Liverpool een hongerloontje verdiende hij heeft gekozen en misgegokt plaats in oranje kwijt eigenlijk doodzonde en dat alleen voor meer geld geld geld tja

12 juli 2022 om 17:31

Waarom komt je bericht geven over alsof wijnaldum een arrogante speler is terwijl het juist een op en top prof is.

12 juli 2022 om 20:36

Als hij een op en top prof was geweest had hij niet voor PSG gekozen maar lekker bij Liverpool gebleven nu heb je een jaar bijna niet gespeeld en ben je je plek in oranje kwijt , en dan ben je een op en to prof ?

15 juli 2022 om 22:46

Wat een onzin. Hij was ambitieus en wilde het graag maken in Parijs, dan ben je dus geen op en top prof?

Lekker terug naar Feyenoord komen Gini, mag je op nummer 10 spelen en kun je een echte leidersrol vertolken in een prachtig proces de komende jaren.

12 juli 2022 om 13:26

Ja of naar Ajax haha. Ik verwacht niet dat Wijnaldum op zijn leeftijd genoegen neemt met een non-CL avontuur, tenzij een hele interessante club langskomt met een groot project in een topcompetitie.

12 juli 2022 om 14:11

Alsof hij nog zoveel te eisen heeft. Denk niet dat er veel (CL) clubs op hem zitten te wachten.

Nistelrooi en Jong zijn te gehaast geweest om Til aan te trekken. Ze wilden Feyenoord te snel af zijn. Pak spelers van je naaste concurrent, zoals Bayern altijd doet. Nu komt Wijnaldum vrij. Hij is zeker 10 klssen beter. Als Feyenoord geld (salaris denk ik met name) heeft zou hij een superaankoop zijn

12 juli 2022 om 16:29

het lijkt me niet dat een Feyenoord een salaris van 3+ miljoen kan veroorloven. Tegelijkertijd kan ik me niet voorstellen dat je als Wijnaldum terug wil zakken van 10 miljoen naar 1/2.

12 juli 2022 om 16:32

wow, da's wel erg veel ja.

12 juli 2022 om 16:34

Een jaartje ongemotiveerd op de bank zitten lijkt dan ineens zo slecht nog niet he

Misschien gevalltje Bogarde, contract uitdienen. Als ik zie wat ie allemaal post, alleen maar foto's en filmpjes van dure vakanties en snuisterijen. Vraag me af of hij genoegen neemt met een balletje trappen op lager niveau.

12 juli 2022 om 13:56

Hij mag niet van zijn vakantie genieten?

Dan toch de nummer 10 die in het spel van Slot zou passen? Ik denk niet dat het erin zit en zie hem in alle eerlijkheid nog eerder naar PSV gaan, maar moet toch durven dromen....

Bogarde jr, lekker nog een jaar blijven zitten en dan heb je 22 miljoen bruto opgestreken. Daarna terug naar Feyenoord(sportief aspect), Newcastle of verweg de zandbak of usa.
PSV zie ik ook veel genoemd worden, maar hebben hem niet nodig met Til nu.

Misschien niet een populaire mening, maar ik denk dat hij de ontbrekende schakel op het middenveld bij Ajax kan zijn. Zowel voor de 6 als 8 positie een versterking t.o.v. een Taylor of Alvarez. Verder denk ik dat Ajax de enige club is die zijn salaris (een deel van) kan ophoesten vanuit Nederland.

12 juli 2022 om 14:01

Nee dank je...niet goed genoeg voor Ajax - overschatte voetballer is het, altijd geweest. Kon het niveau in Oranje maar amper aan soms.

12 juli 2022 om 14:10

"kon het niveau in Oranje maar amper aan soms"

Wow! Op VZ strooien we snel met de woorden "overschat" zodra het aan een Memphis of Wijnaldum komt. Gini is echt niet overschat, tot zijn transfer naar PSG was hij jaren lang een dragende speler bij ons Oranje! Hoezo overschat?

Over een paar maanden zijn het dezelfde mensen die hem wel goed genoeg vinden als hij meegaat op het WK en zijn belangrijke goals meepikt.

Snapte ook al echt niet waarom je Liverpool zou verlaten.. Je was daar een basisspeler en een held. Club die het altijd op alle vlakken goed doet en dan ga je weg.. Waar kan je nu heen?

15 juli 2022 om 22:35

Uit de interviews die Wijnaldum in die tijd gaf, was wel duidelijk op te maken dat er iets gebeurd was bij Liverpool waardoor hij daar echt niet verder wilde.

En werd hij daar echt (nog) wel gezien als zo'n held? Ik ben in maart 2020 een paar dagen in Liverpool geweest, heb toen het stadion en fanshops in de stad bezocht, maar het viel me echt op hoe relatief weinig daar toen te zien was van Wijnaldum.

Jammer dat hij is v vertrokken naar PSG. Bij Liverpool zat hij echt perfect en werd hij gewaardeerd, en kom niet aan dat hij daar niet goed verdiende. Nu kan hij op zoek naar een nieuwe club net voor het WK. Moet nog maar zien of hij zich weer in van Gaal zijn selectie gaat voetballen. Vond hem de laatste paar keer echt een van de minste op het veld bij oranje. Lekker gaan ballen in zuid en daar vol voor de titel gaan en jezelf helemaal onsterfelijk maken.

Mensen die het allemaal beter weten..
Zou jij niet Liverpool verlaten als je veel meer bij PSG ging verdienen?
Liverpool mag wat dat betreft zichzelf erop aanrekenen dat hij wegging, contrast tussen contracten van bepaalde spelers is gewoon simpelweg te groot. Waarom denken jullie dat Mané bv weg is? Die kreeg nog steeds 'onderbetaald' als je kijkt naar zijn rol binnen het elftal terwijl er voor Salah wel een giga contract klaar lag.

Het is jammer dat het niet gelukt is bij PSG, maar de kenners die roepen dat hij het niveau "niet aankan is al helemaal belachelijk voor een speler die jaren succesvol is geweest in de PL en zelfs bij Newcastle die zwak was boven de rest uitstak.

Bizar dat Idrissa Gueye word verkocht speelde best veel en sterke speler

12 juli 2022 om 13:45

Dat was echt een topper die het vuile werk op knapte en ballen kon afpakken zo nu en dan jaste hij bal inde kruising , bizar is dat..

12 juli 2022 om 14:07

Ik hoop oprecht dat United zo'n speler als Gueye erbij haalt als hij niet onomstreden is bij Psg.
Heeft altijd ijzersterk gespeeld tegen alle top teams in Engeland.

Ik zou lekker een Bogardetje doen. Op je 31e voor dat salaris een beetje trainingen afwerken en rustig aan je leven na het voetbal beginnen.

Wat lult iedereen nou allemaal met PSV, Newcastle etc? Hij verdient 11 mil per jaar tot 2024 en koos voor het geld, dat heeft hij nooit onder stoelen of banken geschoven. Die blijft zitten totdat ze hem compenseren voor zijn contract. Zie hem eerder verhuurd worden dan verkocht worden.

12 juli 2022 om 14:12

Dat vraag ik me af. PSG geeft hier wel de boodschap dat ze echt graag van hem af willen. Ik denk dat PSG bereid is om behoorlijk in te binden. Een bankzitter die zo'n 11 miljoen euro per jaar opstrijkt, da's ook bij PSG een aardige impact op het salarishuis. Bovendien speelt het WK ongetwijfeld bij Wijnaldum in het achterhoofd. Bij PSG kan hij dat WK op z'n buik schrijven. Vooral nu ze weer een centrale middenvelder (vitinha) hebben gehaald voor zo'n 38 miljoen euro. De vraag is dan vooral wat PSG nog minimaal voor hem wenst te vangen en hoe goed Wijnaldum momenteel in de markt ligt. Het is namelijk nog best rustig omtrent zijn persoon, al zal dat ook ongetwijfeld met zijn salaris te maken hebben.

12 juli 2022 om 14:30

Zijn lastige keuzes inderdaad, carriere staat bij de meesten toch ondergeschikt aan de prive situatie en plannen. Stel 6 mil minder per jaar voor een WK in Quatar?

12 juli 2022 om 16:32

@sirius, als Wijnaldum weigert tot ontbinding of verkoop zie ik PSG een verhuur aan PSV nog wel overwegen. PSV neemt enkel een deel van het salaris over en PSG maakt daardoor minder verlies. 11 miljoen per jaar of 8 miljoen per jaar verliezen blijft toch een verschil.

Daarom zie ik het als een reële optie dat hij deze zomer de kant van PSV op komt.

Lekker een jaar PSV verhuren met oog op het wk. Vrees dat PSG hem liever verkoopt

15 juli 2022 om 21:29

Zelfs Gueye Kante 2 willen ze verkopen je beste spoeler die balans bewaart, dan ben je als Paris echt heel achterlijk.

15 juli 2022 om 21:35

Ja moet je wel een betere hebben of halen.. die van Porto dat is nog te bezien.

Had ik ook maar zulke dramatische avonturen..

Miljoenen op de bank....

Gewoon lekker naar je club Feyenoord of Sparta gaan.
Of je moet je ineens meer PSV voelen

12 juli 2022 om 14:16

Ik denk dat Feyenoord hem bij lange na niet kan betalen, laat staan Sparta. PSG wil ongetwijfeld nog een (kleine) vergoeding. Die haal je niet voor minder dan 10 miljoen en dan zit er ook nog een behoorlijk salaris aan vast.

12 juli 2022 om 14:23

PSV zou kunnen maar dan wel afscheid nemen van Guti en van Ginkel. Prioriteit zal wel eerst op de verdediging liggen. Denk inderdaad niet haalbaar voor Nederlandse clubs of hij moet water bij de wijn willen doen

12 juli 2022 om 19:13

Als jij zoveel geld hebt dat de Rabobank al een extra gebouw moet plaatsen dan doe je zoiets voor de club.

Wat zou PSG willen... Vast geen transfersom, maar m.n. die dikke salaris kwijt raken.
Als Wijnaldum zegt dat hij alleen naar Nederland wil dan zullen ze vast snappen hoe zoiets werkt.
Helemaal als hij anders voor dat geld nog een jaartje blijft wachten

Stel dan ga je naar Feyenoord voor max een miljoentje bruto
Top salaris voor Feyenoord.

En dan werk je daarna lekker voor de club in waar je capaciteiten liggen.

Wilde meer geld. Heeft meer geld gekregen, nauwelijks speelminuten en geen WK. Soms moet je koesteren wat je hebt als je toch al geld genoeg hebt. Kon bij Liverpool £180k per maand verdienen maar wilde per se £220-250k. Good riddance.

15 juli 2022 om 21:24

Eigen schuld nou maar op de blaren zitten en het WK missen eigen schuld dikke buld.

Zou hij niet bij ajax passen? Brengt een bak aan ervaring en kwaliteit, zal dan uiteraard op salaris mieten inleveren, maar met het oog op het WK kan die wel minuten maken. Zou toch voor elke subtop een aanwinst zijn.

Als Wijnaldum bereid is in te leveren zie ik hem wel graag terugkomen bij Liverpool. Hij moet koesteren wat hij had. Hij is nu niet gelukkig. En kan het bij Liverpool en onder Klopp heel snel weer worden

Bij Paris werd hij als hij meedeed overgeslagen , liep er als hansworst bij die geen ballen kreeg, werd in bij de sterren nooit gewaardeerd men serieus genomen, ach van Mbappe kennen we dat slangen gedrag wel. Nooit in zijn kwaliteit en kracht gebruikt..

Jammer Gini! Snap de wens om na Liverpool het bij een andere grote club te proberen, helaas niet gelukt. Gauw naar een andere topclub!

Kom lekker terug naar Feyenoord.

Die blijft gewoon lekker zijn contract uitdienen hoor. Kijk eens naar zijn maandsalaris. Dat gaat hij nergens meer opstrijken. Ook niet bij Newcastle United.

15 juli 2022 om 22:17

Dan ook geen WK

16 juli 2022 om 15:24

Daar ben ik niet rouwig om. Brengt nog maar weinig op het moment.

Een beetje water bij de wijn
Qua Salaris en hij kan bij PSV aan de bak.

15 juli 2022 om 22:12

Die gaat gewoon naar Psv deze zomer.

15 juli 2022 om 22:15

Die gaat helemaal niet naar psv. Die kunnen zijn salaris niet betalen plus ze hebben al tig middenvelders. Sommige mensen denken echt dat het geld ze op de rug groeit en we nog een extra bank voor 6 middenvelders aan de huidige bank vast wordt getimmerd. Tis geen Football Manager

Naar PSV ? Om op de bank te zitten? Het middenveld is al overvol daar. Lijkt me niet.

Als ie wil inleveren op salaris, dan zie ik het best gebeuren 👍

15 juli 2022 om 22:16

Want psv gaat bijv 18 miljoen betalen voor middenvelder nummer 386. Natuurlijk. Waarom dan Til halen en Simons enz enz enz

Ja en wie ga je op de bank zetten? Als hij al terug naar nederland komt zal het niet voor het geld zijn, maar voor de club waar hij zijn opleiding heeft gehad. En dat is niet PSV.

15 juli 2022 om 22:47

Ik neem aan dat hij prijzen wil winnen, dan kun je beter niet naar Rotterdam gaan.

Soccer_fan je hebt helemaal gelijk. 👍

Ik heb echt geen idee wat zijn niveau op dit moment is. Het lijkt erop dat Liverpool hem precies op het juiste moment van de hand gedaan heeft. PSG trapte erin en dacht dat hij nog van pas kon komen, maar kwamen er al snel achter dat ze een fout gemaakt hadden. Ook bij het Nederlands elftal zag je het verval. Nu zie ik mensen roepen dat Ajax een poging moet wagen, maar ik zie er de toegevoegde waarde niet van in. Misschien een middenmoter in Spanje of Duitsland die nog een gokje wil wagen.

Bij Liverpool was het ook geen topper maar wel een zeer bruikbare en gewaardeerde kracht, geen idee wat er bij PSG is gebeurt maar hij lijkt oprecht 5 jaar ouder te zijn geworden en het plezier in het spelletje kwijt te zijn. Hopelijk kiest hij ervoor om naar de Eredivisie te gaan of anders bij een club in de Premier League weer de oude worden.

15 juli 2022 om 23:47

Wat er bij PSG is gebeurd is dat Gini zichzelf heeft overschat. Hij was zoals je zegt bij Liverpool een bruikbare kracht, maar zeker niet onmisbaar zoals we hebben gezien. Gewoon een waterdrager en bij Liverpool worden dat soort spelers sowieso meer gewaardeerd dan bij een Hollywood club als Psg.

Daarnaast is hij transfervrij binnengehaald door PSG, anders hadden ze hem nooit aangetrokken. Deze jongen is nooit voor de basis gehaald, maar misschien dacht hij zelf van wel.

Zo, met 3 wijntjes op het veld, elk linie eentje. Kom maar, geld in overvloed.

Ze hebben Renato sanches net aangetrokken las ik dus Gini lekker naar Newcastle of Amsterdam komen.

Wat een bedroevend niveau de laatste weken zeg.. om maar even wat te benoemen:

“Naast Wijnaldum zijn ook .. .. .. niet in het vliegtuig te stappen”

“Onder meer gelinkt aan onder meer”

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren