Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

PSV lijkt enorme coup te plegen met binnenhalen van Guus Til

Laatste update:

PSV lijkt Feyenoord en Royal Antwerp af te troeven met de komst van Guus Til, zo meldt De Telegraaf. De 24-jarige middenvelder kon zijn loopbaan ook vervolgen bij Feyenoord of Royal Antwerp, maar tekent na een goed gesprek met trainer Ruud van Nistelrooij een meerjarig contract bij PSV.

De Telegraaf schrijft dat Til zondag een medische keuring zal ondergaan bij PSV, aangezien de Eindhovenaren 'op de hoogte zijn van de wensen van Feyenoord en Royal Antwerp'. Arne Slot sprak tijdens het eerste persmoment van het nieuwe seizoen nog de hoop uit dat Til volgend seizoen opnieuw in Rotterdam-Zuid te bewonderen is. Afgelopen jaar werd hij door Feyenoord gehuurd van Spartak Moskou en maakte hij 21 goals in 49 officiële wedstrijden, waardoor Slot enorm voorstander is van een nieuwe poging om Til vast te leggen. Door de verlengde FIFA-regels, die zeggen dat spelers van een Russische of Oekraïense club vrij zijn om elders voor een jaar te tekenen, kan de aanvallende middenvelder zelf een keuze maken.

Vrijdag maakte de krant ook bekend dat Til zijn loopbaan kon vervolgen bij Antwerp. Marc Overmars, de directeur voetbalzaken van de ambitieuze Belgische club, wil de Nederlandse enclave nu vergroten met Til, die volgens De Telegraaf 'de gedroomde versterking voor de as' van Antwerp is. Til was zelfs al op bezoek in Antwerpen om de faciliteiten van de club en het centrum van de stad te bekijken. Volgens bronnen uit België heeft Til Antwerp inmiddels afgezegd.

PSV toonde de afgelopen weken daadkracht op de transfermarkt door Walter Benítez, Boy Waterman, Xavi Simons, Ki-Jana Hoever (huur) en Luuk de Jong vast te leggen. "Ik denk dat er fantastisch werk is geleverd door de driehoek. Marcel, John en ik en iedereen eromheen", zei Van Nistelrooij zaterdag tegenover De Telegraaf. "Dat er zo vroeg al zoveel jongens zijn gekomen. Het is fantastisch dat dat is gelukt. Binnen de financiële mogelijkheden die je als club hebt en mede op basis van de selectie die er al stond, ga je het ideale plaatje uitzetten. En daarin is een aantal successen gehaald. Hopelijk volgen er nog meer.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Enorme coup, nou nou nou. Het is maar Guus Til hoor.

2 juli 2022 om 21:13

Wou net zeggen haha. Begon leuk bij Feyenoord en was erg belangrijk met zijn goals, maar na de winterstop vrijwel onzichtbaar. Is een leuk werkpaard die zijn goals mee kan pakken, maar voetballend niet de beste middenvelder. Dit ‘gemis’ kun je intern bijvoorbeeld al opvangen door Toornstra op te stellen. Dan ga je er als Feyenoord zijnde er nieteens op achteruit ook..

3 juli 2022 om 07:04

Voor de Feyenoord supporters; eerst met hem weglopen en dan deze reactie? Doe je dit ook met Malacia en Sinistera? Feyenoord en Ajax hebben tot nu toe alleen maar kwaliteit verkocht en er niets voor terug

3 juli 2022 om 07:14

Met Toornstra kun je hem misschien vervangen, maar die loopt ook alweer bijna achter een rollator. Maar ja het zal vast wel goed komen met Feyenoord, Slot is een goede trainer en Berghuis was onvervangbaar.

3 juli 2022 om 09:45

Je hoeft niet alleen maar te kopen a la PSV. Intern is er ook veel op te vangen. Gravenberch weg, Kudus & Taylor schuiven door.

3 juli 2022 om 09:54

Huh ? Dit was toch niet een topic over Ajax ?

4 juli 2022 om 08:51

@psvromarioooo,

Ajax is Haller, Mazraoui en Gravenberch kwijt.
Taylor is de vervanger voor Gravenberch, Rensch gaat Mazraoui vervangen en daar hebben we Regeer als back-up.

Haller is nog niet vervangen, maar iedereen weet dat Ajax met zowel Bergwijn als Brobbey bezig is.

Las gisteren zelfs dat Ajax met CR7 bezig is :P (niet dat dat lukt, maar wel mooie ambities).

Op een spits na, hoeft Ajax momenteel echt nog niet te kopen, want dan ga je allemaal van die halve aankopen krijgen.

Beter wachten ze op wie er vertrekt en kopen ze daar op in. Of ze moeten iemand van buitenproportioneel niveau halen.

Bij psv is Gotze weg, Bruma weg, Zahavi weg, en hebben ze al 2 jaar geen keeper.

Zij hebben nu de Jong en Benitez gehaald. Dus was ook hard nodig. Al ben ik benieuwd wat LdJ nog kan laten zien.

2 juli 2022 om 21:13

FF, zonder Guus had Feyenoord geeneens de voorrondes CL doorstaan....iets meer respect dus.
Het is uit Rotterdams oogpunt best wel een dingetje denk ik....

2 juli 2022 om 21:29

Heb je afgelopen seizoen onder een steen gelegen? Want je bedoelt voorrondes ECL

2 juli 2022 om 21:35

Rustig aan Bart, minimaal foutje op de zaterdagavond 😉

2 juli 2022 om 21:40

CL kan net zo goed staan voor Conference League. Een veel gemaakt foutje afgelopen seizoen en dit seizoen. De competitie bestaat dan ook pas een jaar.

2 juli 2022 om 21:53

@tinus45, “Begon leuk…. vrijwel onzichtbaar”. Hij was in het begin inderdaad belangrijk, maar na de winterstop dus vrijwel onzichtbaar. Het klopt dat we mede dankzij hem de ECL in konden, maar zijn bijdrage over een heel seizoen gezien was gewoon te wisselvallig. Kan een prima transfer zijn voor psv, maar denk dat er voldoende alternatieven zijn voor Feyenoord. Alleen is het zo dat hij de spelwijze van Arne al goed beheerst en dat een nieuwkomer waarschijnlijk moet wennen aan het spel. Verder zou ik niet direct inzien waarom hij zo erg gemist zal worden. Fysiek is hij een goede speler, maar voetballend gewoon wat minder..

2 juli 2022 om 22:13

Hoi Bart, een beetje overbodig gezien de onderstaande berichten, maar CL is in deze Conference League.

2 juli 2022 om 22:17

Zie niemand anders die goals maken... is ook een kwaliteit die goals maken. Ga hem missen.. had hem er graag bij.

3 juli 2022 om 04:20

@birdhood genoeg spelers van zelfde type anders, 1 weliswaar beter dan de andere.

Maar om maar even wat namen te noemen qua type middenvelder:
De wit, Ekkelenkamp, Vlap, Klaassen, Toornstra, Siem de Jong en zo zijn er nog wel meerdere van dit soort lopende middenvelders welke een goal mee kunnen pikken.

2 juli 2022 om 21:17

Wat een verschrikkelijke aankoop is dit zeg. Je helemaal kapot betalen aan een dertien in een dozijn voetballer Til.

2 juli 2022 om 22:02

Wat kost ie dan? Volgens mij is ie gratis maar mogelijk dan 1 jaar huur?

2 juli 2022 om 22:06

Huur is alleen interessant bij spelers die wat toevoegen, ik laat me vraag verrassen maar dat bij Til zie ik dat niet gebeuren.

3 juli 2022 om 00:05

Eens. Maar weet je wat het irritante aan deze man is: als hij vertrouwen krijgt is ie gewoon klote om tegen te spelen. Irritant. Blijft lopen. Redelijk slim. Wordt gewoon teentjes krommen als je geen psv-supporter bent

3 juli 2022 om 02:44

Hoeveel goals maakten onze middenvelders de afgelopen seizoenen? Til deed het beter.

3 juli 2022 om 07:17

Til kan een soort v Ginkel worden met zijn goals. Prima om erbij te hebben.

2 juli 2022 om 21:18

Nou indd. Dit is gelukkig een transfer waar ik als Ajacied niet warm of koud van word. Na toch een aantal goede transfers van psv.

2 juli 2022 om 21:20

Ik vind Til wel degelijk een hele nuttige speler. Een type klaasen en van der beek. Loopt slim en heeft een neusje om op het juiste moment de 16 in te komen

2 juli 2022 om 21:27

Je kan lastig 28 toppers in je selectie hebben, is prima en een extra optie erbij.

2 juli 2022 om 21:37

Til erbij... van ginkel laten gaan zou ik zeggen 👍🏻

2 juli 2022 om 21:37

Dat mag je natuurlijk vinden. Ik vind hem daarentegen niet goed genoeg voor Ajax en psv. Heeft de eerste seizoenshelft boven z’n stand geleefd en de tweede zijn, in mijn ogen, echte niveau laten zien. En dat was echt niet heel best.

2 juli 2022 om 22:22

Zelfs bij feyenoord vond ik het afgelopen seizoen vaak onder het niveau. Meeste van die goals waren ook toevallige intikkers. ‘Je moet er maar net staan’, ja dat klopt en toch ben ik blij dat de beste man niet verder gaat bij Feyenoord.

3 juli 2022 om 07:06

Ajax heeft enorm veel geld aan transfers maar nog geen klote gekocht

3 juli 2022 om 08:18

Ok, dus?

2 juli 2022 om 21:21

Het is inderdaad slechts Til, maar Psv naait Feyenoord behoorlijk
Los hiervan, krijgen we elk jaar een nieuw elftal te zien bij Psv? Onder Bommel zag je jeugd doorstromen, nu kunnen we pas van een koopclub spreken

2 juli 2022 om 21:32

Cas

Naait hier enorm valt wel mee denk.
Had hem er graag bij gehad loopt veel vuile meters.
Maar als hij niet komt en halen daar een andere speler voor vind ik het ook prima hoor.
Tis een bruikbare speler geen onmisbare.

2 juli 2022 om 21:37

Ja, je hebt gelijk. Verkeerd woord gebruikt. Ik ga dit niet aanpassen, want anders klopt jouw reactie niet, maar ik ben het dus wel met je eens

2 juli 2022 om 21:44

Is goed, noem ons maar een koopclub. PSV heeft ambitie en wil die waarmaken. Er is ontzettend veel geïnvesteerd in de jeugd in de laatste jaren en het niveau is nu al vele malen hoger dan ervoor. Maar als je kampioen wil worden en de CL weer in wilt, dan moet je het combineren. En je moet creatief zijn. Dat gejank over huren/kopen/buitenlanders.. ga je gang, ik heb iig vertrouwen in de beleidsmakers van PSV.

2 juli 2022 om 21:56

Het was een verwijzing naar figuren die dit riepen als Ajax een speler kocht en de reactie was dan hetgeen jij schreef.
Oftewel onzin zulke statements

2 juli 2022 om 22:11

Vuile meters maakt Toornstra ook. Snapte daarom vorig jaar zijn komst al niet, met Toornstra op de bank. Vind dit vooral vanuit Til niet heel netjes. Feyenoord mocht hem afgelopen seizoen wel uit Rusland helpen en dan ben je nu transfervrij en teken je bij de concurrent. Maar goed, misschien heeft Feyenoord hem wel laten weten geen verdere interesse in zijn diensten te hebben.

3 juli 2022 om 02:54

@Cas1 Koopclub.. Tot nu toe alleen Luuk de Jong gekocht maar goed. Even nadenken Cas.@Suc6magnet Til is Feyenoord natuurlijk niks verschuldigd, kon ook elders aan de bak.

3 juli 2022 om 05:57

Vind het wel leuk. Wordt Ajax een beetje geprikkeld, wat voorheen tot fantastische transfers leidde. Geld maakt lui en op deze manier moet Ajax inventief worden. Hoop dus dat PSV nog wat verassingen haalt.

2 juli 2022 om 22:48

Typisch voetbalzone. Maargoed. Ik vind til wel echt een goede speler. Scoort veel, veel loop vermogen en altijd inzet. Jammer dat ze m niet kunnen vastleggen in Rotterdam.

3 juli 2022 om 08:49

Loopt toch bijna 1op2. Vind t een goede aanschaf mocht t rondkomen.

3 juli 2022 om 09:54

Ja, maar weer een van de sterkhouders, Ik denk dat plek 6 het hoogst haalbare is voor Feyenoord komend jaar. Alle clubs pakken door, behalve (noodgedwongen) Feyenoord, die het met wat talentjes en huurlingen moet gaan doen. Pijn aan mijn Feyenoord-hart.

'Enorme transfercoupe', nou nou... 😅 Ben denk ik een van de weinigen die hier best tevreden mee is. Afhankelijk van de transfersom dan. Til heeft laten zien dat hij (belangrijke) goals kan maken, iets wat vorig seizoen de middenvelders te weinig deden. Als je die als extra speler op de bank erbij kunt krijgen is dat toch prima? Denk niet dat hij Veerman eruit speelt en Simons lijkt ook vrij zeker van een plek, dus basis wordt lastig. Alles hangt wel af van de transfersom natuurlijk.

2 juli 2022 om 20:57

Til is transfervrij toch?

2 juli 2022 om 21:12

Oh op Transfermarkt staat tot 2024 maar weet niet hoe het nu precies zit met de regels voor Russische clubs. Transfervrij zou prima zijn.

2 juli 2022 om 21:35

@ Fossen

Dit is wat de Fifa erover zegt:
"voetballers die bij een Russische of Oekraiense club spelen en voor 30 juni geen overeenstemming bereiken over beeindiging van hun contract, mogen die verbintenis opschorten tot 30 juni 2023. De FIFA besloot de in maart genomen maatregelen te verlengen om spelers zo te beschermen. De voetballers die het betreft zijn nu dan transfervrij en kunnen komend seizoen ergens anders gaan spelen."

Til kan dus voor een jaar op basis van 'transfervrij status' spelen voor Psv.

On;
Verder eens met wat je zegt hierboven. Indien Til genoegen neemt met een reserverol dan is hij een prima versterking. Voor de basis hoort PSV betere te vinden. Wijnaldum..?

2 juli 2022 om 21:40

Wijnaldum zal wat salaris betreft niet haalbaar zijn, tenzij psg groot deel voor zijn rekening zou willen nemen.
Til vindt ik opzich prima om erbij te hebben, helemaal als we spelers zoals doan, Thomas en van ginkel lozen.

2 juli 2022 om 21:41

Ah, ik lees echter wel dat PSV hem definitief gaat vastleggen voor 2/3 miljoen. Dat zou dan wat anders zijn dan een jaartje huren. Wat betreft Wijndaldum: volgens Rik Elfrink is dat nog steeds de topkandidaat (ook die van mij) maar ik kan me niet voorstellen dat die nog gaat komen met Veerman, Simons, van Ginkel en Til al in de selectie. Maar van mij mag hij.

2 juli 2022 om 21:45

Voor 2/3 miljoen is het een prima versterking... ben benieuwd naar hem.
Hoop ook erg op wijnaldum maar vrees meer dat dit wishfull thinking is

2 juli 2022 om 20:59

Simons lijkt me niet zeker van zijn plek hoor, die moet zich echt nog wel bewijzen. Maar hoop dat hij dat gaat doen en dan iemand zoals Til op de bank houdt. Voor de bank wel prima idd, om iets te forceren.

2 juli 2022 om 21:09

Ik vond Til vorig seizoen voetballend bij Feyenoord nou ook niet dusdanig overtuigend dat ie bij PSV een basisplek afdwingt hoor. Verwacht zelf wel veel van Simons op dat gebied.

2 juli 2022 om 21:25

Garantie voor goals wel. Samen met Veerman en Sangaré heb je wel een prachtig gebalanceerd middenveld

2 juli 2022 om 21:34

Til heeft vrij harde voeten dat is een klein beetje zijn manco.
Nogmaals nuttige speler maar niet onmisbaar.
Voor psv echt een prima breedte versterking.

2 juli 2022 om 21:47

Ik verwacht ook wel veel van Simons, maar misschien is het ook een beetje wishful thinking. Zou me ergens ook niet verbazen als hij toch nog een periode nodig heeft om goed aan te kunnen sluiten. Ik denk dat we soms de top van NL weleens onderschatten, dat iemand die wat minuten bij PSG heeft gemaakt gelijk basiswaardig is voor een PSV. Maar ik hoop het wel

2 juli 2022 om 20:59

Welke transfersom ? Is er niet.
Was gehuurd vanuit Rusland.

2 juli 2022 om 21:02

Was in eerste instantie meteen negatief, maar scoort toch makkelijk en je moet toch een brede selectie hebben. Nu aan Xavi Simons de taak om te laten zien hoe goed hij echt is.

2 juli 2022 om 21:05

Maar... toch liever James gehad 😂

3 juli 2022 om 10:21

Kevin de Bruyne was nog beter geweest

2 juli 2022 om 21:04



Het lijkt mij niet dat Til naar PSV komt om op de bank te zitten, terwijl hij bij bijvoorbeeld Feyenoord in de basis kan staan. Vind zijn komst wel heel verrassend, aangezien van Nistelrooij bij Jong vooral met de punt naar achter speelde naar wat ik meekreeg, en een speler als Til helemaal niet in die formatie past. Wordt het volgend seizoen dan toch weer met de punt naar voren?

Edit: Volgens Elfrink is Wijnaldum blijkbaar de droomkandidaat, kijk dat zou nog eens een versterking zijn voor Psv!

2 juli 2022 om 21:05

Hij gaat echt niet in de basis spelen bij ons. Wie zou er voor hem moeten banken straks?

2 juli 2022 om 21:08

Ik heb geen idee, RvN lijkt aardig enthousiast over Simons te zijn. Afijn, genoeg wedstrijden dus speeltijd voor beide. Ik snap even niet waarom Til niet in een systeem past met de punt naar achter? Kan toch prima als 10 in zo'n formatie?

2 juli 2022 om 21:08

Speelt ie dat systeem ook bij het eerste van PSV? Opzich zou het niet gek zijn als ie bij het eerste een ander/aanvallender systeem zal uitproberen. Jong heeft in de KKD wel meer weerstand als het eerste in de eredivisie natuurlijk..

2 juli 2022 om 21:15

Als je met de punt naar achteren speelt is dat toch juist zonder 10? Til heeft tot nu toe alleen maar uitgeblonken op die plek, dus ik ben benieuwd of hij nog steeds goed weet te presteren in een ander systeem. Als hij gehaald wordt zal het middenveld dan wel Til, Veerman, en Sangare worden lijkt mij.

2 juli 2022 om 21:20

Je speelt dan met een 8 en een 10, dus in principe twee aanvallender ingestelde middenvelders die om elkaar heen spelen. Althans, zo vulde PSV het afgelopen twee oefenwedstrijden in. Genoeg ruimte voor een 10 dus.

2 juli 2022 om 21:49

Til kan dat toch goed? In zo'n systeem moeten die 2 nummers 10 eigenlijk gewoon meer rennen/meeverdedigen dan 1 nummer 10 met de punt naar voren. Dat is juist waar Til sterk in is, hard werken.

3 juli 2022 om 14:18

Inderdaad gewoon prima aankoop, zal ook dit jaar elke wedstrijd in de basis staat. Typisch zo'n speler die voor de media als rode lap werkt en onderschat wordt en door elke trainer gewaardeerd.

Die maakt zich niet geliefd in Rotterdam..

2 juli 2022 om 21:12

Los van de vraag of het wel of geen goede speler is snap ik echt niets van dat gedrag van voetballers. Hoe kun je nou zes weken terug een jankverhaal ophangen over hoe fantastisch Feyenoord is en dat je niet meer weg wil. En dan nu toch weg gaan? Antwerpen was in de categorie niet zo netjes, gezien je uitspraken maar oke. Psv is respectloos richting Feyenoord die hem uit de Russische drek hebben getrokken. Stank voor dank. Wat zat je dan te vertellen? Je kan toch ook gewoon je mond houden?

2 juli 2022 om 21:26

PSV is respectloos richting Feyenoord? Wat een onzin. PSV probeert haar selectie rond te krijgen. Feyenoord ook. Blijkbaar is PSV meer doortastend richting Till en biedt het hem meer dan Feyenoord.

2 juli 2022 om 21:26

De spelers spelen alleen voor hun eigen portemonnee. Niet voor de liefde van een club en de supporters. Door wat te roepen houden ze alle opties open. En onder aan de streep komt het beste project met de dikste aanbieding boven drijven.

2 juli 2022 om 21:36



Moridin bedoelt denkt ik vooral de keuze van Til om naar PSV te gaan, terwijl hij ook terug kon keren bij Feyenoord en heeft aangegeven hoe geweldig hij het afgelopen jaar heeft gehad. Zeker nadat Til bij Spartak en Freiburg geflopt is, zit zijn carriã¨re weer in de lift (en zit hij zelfs structureel bij Oranje) doordat Feyenoord hem de kans heeft gegeven. Dan begrijp ik wel dat het steekt bij supporters als hij vervolgens gaat tekenen bij een grote concurrent.

2 juli 2022 om 21:36

@ jopie. Til is respectloos met zijn keuze voor psv. Wat psv allemaal doet moeten ze zelf weten

2 juli 2022 om 21:40

@BGST Blijkbaar, maar ook daar zitten gradaties in. Je kunt ook opties ophouden zonder slijmverhaal.

3 juli 2022 om 00:01

Je doet alsof dit iets negatiefs is? Liefde voor een club of supporters is toch ook niet te rijmen met het grote geld?

Net wanneer je dacht dat PSV goede spelers alleen binnen ging halen deze transferperiode komen ze met Til aan.

2 juli 2022 om 21:21

We kunnen moeilijk alleen maar Luuk de Jongs halen he, je moet de selectie ook aanvullen blijkbaar loopt er in de jeugd niemand rond die dezelfde kwaliteiten heeft als Til. dus ik vind het helemaal geen gekke versterking.

2 juli 2022 om 21:21

Ik vind Til wel redelijk optie de wissel werking tussen de Jong en Van ginkel was ook altijd goed. Til is een vergelijkbaar type speler een soort middevelder dat PSV eigenlijk niet heeft, In combinatie met veerman of simons naast hem zou dat nog wel eens een goeie combi kunnen zijn omdat door de creativiteit van Simons en veerman Til zou kunnen excelleren. In de jeugd heb je met Ledezma en Saibari volgens mij vrij talentvolle jongens met name Ledezma heb ik nog wel goeie hoop in dat hij van waarde zou kunnen zijn voor PSV maar ook deze jongens zijn vergelijkbare types als veerman en simons

2 juli 2022 om 21:47

Precies en van ginkel lijkt toch wel beetje klaar te zijn.

Zie niet echt een toegevoegde waarde voor PSV, maar als het gaat om huurbasis dan kan het weinig kwaad

2 juli 2022 om 21:05

Transfervrij waarschijnlijk door Fifa's nieuwe regels omtrent Rusland.

Enige reden dat ik het nog prima vind. Goede opvuller voor de selectie zo

2 juli 2022 om 21:07

Nieuwe regels is 1 jaar transfervrij, soort verkapte huur. Niet dat je iedereen meteen gratis over kan nemen.

2 juli 2022 om 21:09

Ohh oke. Ja dan is het inderdaad meer een soort huur-move. Heb dan liever wat anders inderdaad

Oh dit had ik nou echt niet aan zien komen. Weet niet wat ik er van moet denken. Kan een zeer nuttige speler zijn. Wel een hele sympathieke speler die ik graag bij PSV zie.

Gaat helemaal nergens over, deze jongen komt zoveel te kort. En hoe wou je überhaupt hem gaan inpassen nu je ook al Simons hebt lopen.

2 juli 2022 om 21:30

Ik vind dit niet zo'n gekke transfer vanuit PSVs' oogpunt hoor. Till is een heel ander type dan bijvoorbeeld een Simons, wat er voor zorgt dat RvN kan variëren in zijn speelstijl en mogelijk iets kan forceren. Till heeft een neusje voor de goal, ziet de ruimtes en komt daar ook.

3 juli 2022 om 14:20

Laat die Simons nou eerst maar eens een aantal wedstrijden achter elkaar spelen voordat hij weer de hemel ingeprezen wordt. Til zal eerste keuze zijn en Simons langzaam gebracht.

Concurrentie voor Xavi Simons ?

Geen geweldige aankoop maar voor in de breedte een degelijke aankoop.

2 juli 2022 om 21:39

Exact hoe ik het ook zie. Als rotatiespeler prima, brengt lengte en diepgang. Redelijk neusje voor de goal (vooral tegen de kleine tegenstanders weliswaar). En Simons kan sowieso niet alles nog spelen, dus prima zo.

Nou lekker loyaal naar Feyenoord toe dan. Maakt goals maar om naar te kijken is het niet om aan te zien. Hopen dat feyenoord hoger inzet en iets uit de hoge hoed tovert In arne we trust

2 juli 2022 om 20:58

Vertessen/v ginkel ruilen tegen sinistera? 😜

2 juli 2022 om 21:01

Zucht... ja dat bedoelde hij inderdaad...

2 juli 2022 om 21:49

Oké... Thomas/drommel krijgen jullie er dan ook nog bij

Nou liever niet. Matige speler die vooral zichzelf erg goed vindt.

Uh dit komt wel uit de lucht vallen, ik weet niet echt of Til wel een versterking gaat zijn voor ons. hij begon erg goed toen hij bij Feyenoord kwam maar hij zakte wel ver terug qua Niveau. ik denk dat we Til gewoon moeten gaan zien dan als aanvulling van de selectie.

2 juli 2022 om 21:06

Zie de meerwaarde ook niet. Xavi en veerman hebben we al voor de punt naar voren, daarachter sangare en guti. Hier staat Til gewoon niet boven vind ik, dus kan op de bank gaan zitten.. puur voor de opvulling leuk, maar zie liever Souza komen dan.

Neusje voor de goal. Voetballend weinig meerwaarde. Vraag mij af of het huur is of ze hem echt overnemen.

Redelijk verrassend te noemen.

Maar voor in de breedte kan het een prima versterking zijn maar ik neem aan dat PSV hem niet voor de basis haalt. Want daar komt die natuurlijk tekort voor.

Enorme coup klinkt overdreven. Vond Til in alle eerlijkheid een van de zwakste schakels van Feyenoord het afgelopen half jaar. Begon sterk maar je zag dat het spel enorm werd vertraagd als hij aan de bal kwam. Heeft altijd twee, drie aannames nodig om de bal onder controle te krijgen. Wens hem succes bij PSV, maar dit lijkt me niet het niveau dat je na moet streven. Zeker niet voor dat salaris.

Heeft hij Feyenoord AZ en PSV gehad, zolang hij niet bij Ajax onder contract komt vind ik het prima. Heeft het uitstekend gedaan bij Feyenoord het afgelopen jaar maar vind hem toch net niet.

Achter een spits als Luuk de Jong en naast Sangare en Veerman. Ik snap PSV wel

Dit is de man die zes weken geleden vertelde hoe blij hij was bij Feyenoord en dat hij niet weg wilde. Hoe kun je dan naar notabene Psv gaan? Kots, kots. Slang met gespleten tong dus. Hou dan gewoon je slijm praatjes voor je. Voetballend niet de beste, maar wel een naaistreek ala Berghius.

2 juli 2022 om 21:36

Je kan toch van gedachten veranderen door andere/nieuwe opties? Bij PSV komt hij in de voorronde Champions League bijv.

Waarom zijn supporters altijd zo kinderlijk. Hij kiest voor zijn carrière

2 juli 2022 om 21:42

Nee daar geloof ik niet zo in. Nog geen twee maanden terug is Feyenoord het mooiste dat je ooit is overkomen, maar daarna ga je naar psv. Er moet toch een moment zijn dat je bij jezelf denkt. Dit kan ik niet maken. Dit is onder de gordel.

2 juli 2022 om 21:54

Als jij echt geloofd dat spelers clubliefde hebben ben je gewoon super naief. Voetbalwereld is gwn zakelijk

4 juli 2022 om 04:06

daarom is het nog wel irritant als ze claimen dat ze dat wel hebben

PSV is on fire zeg!! Wij beginnen wel een beetje zorgen te maken hier in Amsterdam!!

2 juli 2022 om 21:36

Om Guus Til?

2 juli 2022 om 21:52

Luckinho jonguhhhh, je weet zelf

Voor op de bank zeker, helemaal geen toegevoegde waarden, Lekker naar FC Antwerp gaan.

Guus Til, moet je daar nou mee, matige voetballer

PSV begint wel aardig vorm te krijgen. Die zogenaamde leegloop in Eindhoven waar het ED over aan het schrijven was valt behoorlijk mee. Behoudens Gotze zijn het allemaal wisselspelers, waar je toch niet echt van wakker ligt dat ze vertrekken. Dit lijkt me voor PSV wel een handige zet, aangezien PSV toch wel wat scorend vermogen op het middenveld kan gebruiken. Dan is Guus Til wel een garantie voor 10-15 doelpunten in de Eredivisie. Aangezien je Gapko en Sangare nog hebt kun je gewoon een middenveld met Veerman - Sangare - Til en een aanval met Madueke - De Jong - Gapko opstellen. Dat is toch bijzonder veel kwaliteit.

2 juli 2022 om 21:10

Alleen is het nog steeds geen 31 augustus. Kijken wat PSV doet bij een bod van 40 milj op Gakpo en/of Sangare?

2 juli 2022 om 21:18

Dat is koffiedik kijken, maar de conclusie is dat ze het momenteel heel goed doen op de transfermarkt in mijn optiek. En als Gapko en/of Sangare gaan zal PSV ongetwijfeld ook wel weer een nieuwe zet doen. Maar de huidige transferpolitiek in Eindhoven kan ik wel goed volgen.

2 juli 2022 om 21:53

Daarnaast is dit ook een goed signaal naar die 2 spelers. Dan neigen ze misschien nog iets meer naar PSV als het bij clubs als Leeds blijft qua interesse.

2 juli 2022 om 22:17

Nou vind ik voor Gapko een club als Leeds United sowieso veel te laag. Het rechterrijtje van de Premier League, dat is geen serieuze stap vooruit. En ook vaak niet helpend, want in het rechterrijtje van de Premier League kan je zomaar in degradatiezorgen komen. En vervolgens krijg je een nieuwe manager die niks met goede vleugelspelers opheeft en liever 4-4-2 wilt gaan spelen met 2 fysiek sterke spitsen van twee meter.

Sangare past makkelijker bij een club in de Premier League vanwege zijn kwaliteiten. Alleen ik vraag me sterk af of de transfersom die voor Sangare rond gaat wel een deal mogelijk maakt. Maar goed, ik denk dat het verhaal sowieso voorlopig even op pauze gezet gaat worden, zodra PSV begint aan zijn voorronde CL campagne zullen ze wachten tot de laatste weken en niet tussendoor gaan handelen.

Na alle mooie aankopen is dit wel echt armoede. Wat moet je met guus til jezus wat een misser.

Zal wel weer, eerst Veerman en dan Til. Halen ze Dessers ook nog binnen, just for fun?

2 juli 2022 om 21:08

Zojuist bevestigd, gnonto en PSV persoonlijk akkoord.

2 juli 2022 om 21:24

Dacht nog dat het serieus was ook ging het opzoeken haha. lekker aan het stoken :P.

2 juli 2022 om 21:27

Haha geintje moet kunnen toch! Was niet eens stokerig bedoeld. We hebben blijkbaar meer daadkracht dan feyenoord en kunnen daarmee spelers beter strikken..

4 juli 2022 om 11:07

PSV doet het slim ja, komen ook niet in de meda. Ineens slaan ze toe. Goed bezig....en ja Feyenoord moet het doen met een budget ala Heerenveen, niet verwonderlijk dat ze niet snel kunnen toeslaan. Helaas staat alles wat ze najagen meteen in de media

Als je Sangare, Veerman en Xavi Simons op het middenveld hebt dan krijgt Til toch geen basisplek? Bij Feyenoord ergerde ik me vorig seizoen al mateloos gezien Til enorm beperkt is in het mee voetballen maar hij had zijn waarde in het scoren. Al werd dat in het 2e seizoenshelft ook minder. Ik vind het daarom prima zo. Bedankt voor oa de hattrick tegen Drita maar nu is het zaak om een betere aanvallende middenvelder te halen.

Wat moet PSV met Guus Til? Hij had aardige cijfers, vooral de eerste seizoenshelft en is belangrijk bij het druk zetten, maar ik ben blij dat wij er niet een paar miljoen aan uitgeven.

2 juli 2022 om 21:20

Hij is volgens mij een uitstekende aanvulling op de aanval die nu vooral bestaat uit jongens die in de bal komen en graag zelf lekker dribbelen. Til loopt zonder bal en kan uitstekend om een kopsterke spits heen spelen. Hij maakt in de Eredivisie met gemak 10 goals of meer en als je die dan erbij kan hebben naast een Xavi op de tien positie waarvan nog maar moet blijken of hij het niveau aankan.

Ben benieuwd of psv hem dan ook veel meer salaris heeft geboden dan Feyenoord deed. Ik zou niet verwachten dat puur een gesprek met van Nistelrooij het verschil heeft gemaakt. Arne heeft altijd vertrouwen in hem getoond, zelfs toen hij de tweede helft van het seizoen een stuk minder speelde. Ben benieuwd of er nog andere beweegredenen zijn. In ieder geval erg jammer dat hij niet naar ons komt. Het lijkt soms een wat beperkte speler op bepaalde vlakken maar hij past(e) perfect in ons systeem. Ik wens hem erg veel succes bij psv! Al vind ik het wel jammer dat hij na vorig seizoen een ander Eredivisie team kiest.

Edit: Een meerjarig contract? Hij mag met die fifa toch slechts voor 1 seizoen vrij worden uitgeleend? Hij heeft een contract tot 2024 dus normaal zou hij nog terug moeten naar Spartak. Betekent dit dat psv een transfersom voor hem gaat betalen?

2 juli 2022 om 21:41

We nemen hem voor een klein bedrag over ja en hij gaat voor meerdere jaren tekenen. Denk dat dit niet zo zeer aan de coach ligt, maar aan het plan wat de club met deze jongen heeft.

2 juli 2022 om 21:53

Dat zou dan toch betekenen dat hij bij Psv op zijn minst een basisplaats is beloofd? Feyenoord en Psv is slechts 1 plek verschil en bij Feyenoord zou hij altijd in de basis staan.

2 juli 2022 om 21:56

Een basisplek zal nooit beloofd worden, maar wel waarschijnlijk een rooskleurig plaatje. Wat opzich wel terecht is als je met 2 andere spelers, waarvan 1 nog veel te bewijzen heeft, gaat strijden om 2 plekken. Los van de talenten als Ledezma en Saibari natuurlijk, maar dat soort talenten heb je bij Feyenoord ook.

2 juli 2022 om 22:23

Dat verwacht ik inderdaad ook niet. Alleen ben ik dan erg benieuwd wat dan rooskleurige plaatje kan zijn. Het sportieve verschil tussen de twee clubs is niet groot en bij psv heb je geen gegarandeerde basisplek.

3 juli 2022 om 08:12

Misschien een duidelijke ambitie met concrete plannen om dat verschil met Feyenoord wel erg groot te hebben. Een deel van die concrete plannen zien we nu in werking (het transfergeweld, nu bijvoorbeeld nog Gini willen halen én een ijzersterke cv). Daarnaast vermoed ik dat Gakpo en Sangaré blijven als dit allemaal zo snel afgerond gaat worden.

Gewoon een prima speler die PSV roulenderwijs kan gebruiken daar waar Feyenoord een volwaardige basisspeler kwijt is.

Nuttige speler die Guus Til... psv heeft goed ingekocht.. vraag me af wanneer ajax eens begint...

Dit is gewoon een prima breedte versterking voor PSV.
Bruikbare speler die heus wel zijn minuten gaat pakken als PSV overwintert op 3 fronten.
Daarnaast kost hij niets.
Voor Feyenoord wel een gemis. Til was waardevoller dan mensen denken.

Bord op schoot scouting, totaal niet onder de indruk van Guus Til. Zelfs gratis. Dacht dat JDJ hier van had geleerd trouwens met middelmaat aantrekken.

“Arne Slot sprak tijdens het eerste persmoment van het nieuwe seizoen nog de hoop uit dat Til volgend seizoen opnieuw in Rotterdam-Zuid te bewonderen is.”

Als Slot dit vandaag inderdaad tijdens zijn persmoment heeft uitgesproken dan hadden we kunnen weten dat Til dit seizoen niet bij Feyenoord zou spelen. Dus ik denk dat de Telegraaf gelijk gaat krijgen.

Wat betekent dit dan voor Van Ginkel? Dit is toch een een speler voor dezelfde positie maar dan in veel betere vorm op het moment.

Til kan echt uitstekend renderen met een spits als Luuk voor zich. Hij kan soms voetballend tekort komen ala Klaassen al vind ik die wel een tikkeltje beter aan de bal maar ze zijn zo goed in hun moment kiezen voor de goal dat ze het altijd wel weten te compenseren.

Dit word echt een uitstekend seizoen als je mij vraagt. Psv,ajax en Feyenoord gaan volop strijden voor die titel en ben benieuwd welke ploeg als outsider kan gaan verassen. Ajax moet nou toch echt gaan doorpakken

3 juli 2022 om 02:48

van Ginkel is klaar. Hij bakt er helaas echt niets meer van, doodzonde en erg triest. Een goede voetballer met een fantastische persoonlijkheid. Helaas kun je van zoveel blessures niet terug komen. Ik had het graag anders gezien!

Ik ben hier wel blij mee. De investeringen van PSV zijn erg goedkoop en bruikbaar.

Het is een middenvelder met scorend vermogen. Heeft Feyenoord in de wedstrijden tegen de mindere en vooral verdedigende ploegen zeker geholpen. En daar stopt het. Heeft bijvoorbeeld tegen Roma laten zien voetballend totaal ongeschikt te zijn. Zeker op zijn positie.. echt veel te slecht. Daarbij kan ik me geen topper herinneren waar hij echt goed was. Ideale speler tegen de mindere goden, kan hij lekker vaak in de 16 komen. Speel je tegen betere tegenstanders, en hij moet gaan mee voetballen? Nah, gaat hem niet worden.

Als rotatiespeler prima. PSV kijkt nog steeds verder kijkt naar droomkandidaat Wijnaldum of een alternatief. In de breedte kan je Til er prima bij hebben, maar vooral voor de Eredivisie.

Til was een nuttige speler in het team van Slot, PSV is wel daadkrachtig zeg! Serieus goede aankopen gedaan, gelukkig hebben wij Wieffer en Tabouni kunnen toevoegen aan de selectie, ik heb het idee dat er wat aan de hand is bij ons en dat wel eens de rede kan zijn dat Til zijn heil ergens anders zoekt.

2 juli 2022 om 21:58

Wat denk je dat er aan de hand is?

2 juli 2022 om 22:12

Meer onrust als ze ons willen doen geloven, nu weten we al een tijdje dat er verschillende stromingen binnen Feyenoord zijn, maar met het wegvallen van Arnesen, de transfer van Malacia waar het een en ander over rond gaat, Slot die zich geïrriteerd uitlaat tegenover de media.Hopelijk zit ik er naast en gaan we wat namen presenteren, maar op deze manier blijven we jullie zeker niet in het spoor.

Even serieus, waar haalt PSV al dat geld vandaan? Spelen al tijden geen CL en geen kampioenschap. Zijn onder Schmidt al verschrikkelijk dure krachten geweest zoals Gotze, Zahavi, van Ginkel en Vinicius. En ze blijven vrolijk doorgaan. Weet iemand hoe de boekhouding eruit ziet? Niks verkocht, ook weinig uitgegeven door transfervrije aankopen. Maar spelers als de keeper, Simons, de Jong zijn niet bepaald goedkope krachten en zullen ongetwijfeld een enorme tekenpremie ontvangen hebben.

2 juli 2022 om 21:24

Ze hebben toch onlangs een kapitaalinjectie gekregen van vijf verschillende partijen. 30 miljoen wat geïnvesteerd kon worden in de campus stadion en verantwoorde transfers. En dan was er ook nog wat met de parkeerplaats of de grond waar het stadion op staat maar dat kan ik me niet meer goed herinneren

2 juli 2022 om 21:29

Injectie was voor de toekomst, investeren in jeugdspelers en jeugdcomplex. Neem anders een snickers maat!

2 juli 2022 om 21:24

Gotze weg, zahavi weg dan heb je al twee salarissen opgevuld. Verder veel verkocht laatste jaren en minder gekocht. Ik denk dat PSV juist goed met haar middelen omgaat, door (soms redelijke) kwaliteit transferbjj binnen te halen. Is over het algemeen altijd goedkoper dan met transfersom.

Neee niet deze net niet speler
. Had liever wijnaldum gehuurd gezien

Misschien zijn 2 goede verdedigers ook geen overbodige luxe. Sangare kan je dan laten gaan. Middenvelders hebben ze al genoeg. En nog een extra voorhoede speler.

Trouwens het tweede seizoen op een rij, dat de topscorer van Feyenoord ze verlaat voor een concurrent.

Leuk gedaan bij feyenoord, maar niet het niveau wat psv moet nastreven

Til was bij Feyenoord de man van de goals omdat er in die begin periode niemand zo vaak scoorde.
Na de winterstop stokte zijn scoringsdrift en was het Dessers die hoge ogen gooide. Ik geloof niet dat Til hetzelfde gaat brengen bij PSV als toen bij Feyenoord maar als PSV blij met hem is … we gaan het zien.

Ik schrok even...Dacht dat PSV Ronaldo ging binnenhalen of zo...Een goede speler die de selectie gewoon breder maakt.

We gaan van enorme " stunt " naar enorme " coup "

Maar serieus. Dit is toch te lachwekkend voor woorden. PSV moet toch een niveau hoger gaan zoeken...wees eerlijk.

2 juli 2022 om 21:53

Als rotatiespeler prima. In de breedte kan je Til er prima bij hebben, maar vooral voor de Eredivisie. Thomas is weggevallen (ja, die hadden we ook nog), Doan gaat weg, Van Ginkel is broos.. Ik snap het wel meer en meer hoor.

3 juli 2022 om 09:04

Idd moet je in kader zien dat Ginkel Thomas afhaken ,Doan waarschijnlijk vertrekt. Till heeft 21 keer gescoord in 49 wedstrijden bij Feyenoord. Niet eens allemaal volle 90 minuten gespeeld, loopt ongeveer 1op2. Voor een middenvelder is dat best netjes. Wat Simons brengt is afwachten. Komt Wijnaldum misschien? We gaan t allemaal zien.

We hebben het over Guus Til. Ik neem aan voor de breedte gehaald, want dit zijn geen transfers waarmee je kampioen wordt

Wel leuk van Brands dat hij de Jong ook nog een transfer laat maken deze periode haha. Til is denk ik niet het niveau van PSV, vind het een vreemde aankoop.

Ik denk niet dat er iemand van Feyenoord hier wakker van ligt. Ik niet in ieder geval. Bij mij stond hij al niet op mijn lijstje voor hopelijke transfers.

Natuurlijk een heerlijk seizoen achter de rug net als Dessers. Maar toch verwacht ik dat ze niet nog zo’n seizoen kunnen draaien. Ook waren ze in meer dan genoeg wedstrijden ook zwaar onvoldoende. Ik hoop dat Feyenoord hoger in gaat zetten.

Enorme verrassing, maar of het echt een aderlating is? Fantastisch begonnen, maar ik ben er niet rouwig om en denk dat Feyenoord beter kan krijgen. Zet de scouting aan het werk en je haalt een betere voor minder geld.

Mooi dat Feyenoord niet met hem verder kan! In begin belangrijke goals, maar voetballend erg triest voor een aanvallende middenvelder. Fijn dat hij ondanks band met Slot weg wil, nu kunnen we dit hoofdstuk afsluiten en geld steken in meer voetballend talent.

N paar keer op de goede plek staan kan hij zeker maar daar eindigt het ook. Vind PSV heel goed werk leveren op de markt deze zomer, maar vind dit gewoon een waardeloze voetballer

Feyenoord heeft lopen slapen met Fleming. Dacht til komt wel weer terug. Was eerste twee maanden echt goed maar laatste half jaar was hij kapot veel balverlies en geen goals meer. Denk dat hij door oranje is gaan geloven dat hij echt kan voetballen. Til en gini zou je altijd voor Wijnaldum moeten kiezen. Internationaal zie je niks van die looplijnen en jagen denk dat hij niet klaagt en veel lacht ondanks hij op de bank zit. Voetballend hoef je niet bang te worden van Guusje Spartak had echt een dure kat in de zak gekocht

Toch een prima 12de, 13de of 14de man lijkt mij. Afgelopen seizoen is wel duidelijk geworden dat dat heel belangrijk is.

Psv is er zeker sterker op geworden. Ajax is er zwakker op geworden . Een goeie spits is moeilijk te vinden. En Stekelenburg weer geblesseerd miss Pasveer ook weer. Onbegrijpelijk dat je verlengd met maarten en geen keeper haalt. Desnoods die van trabzon of genk zelfs henderson was beter of flekken. Miss is Leverkusen opvolger diaby iets voor gakpo of Sevilla mooie stad en club. Zag iemand klagen op Veerman maar dat is een van de weinige in Nederland die iemand voor de keeper kan zetten. Alleen handelingen moeten sneller. Goeie aankoop voor jullie.van ginkel is wel klaar.miss plaatjes draaien in de kleedkamer voor de wedstrijd.

2 juli 2022 om 23:58

Als ik een Xavi Simons, Guus Til en Luuk de Jong tegenover Mo Ihattaren, Brobbey en Bergwijn zet dan durf ik wel een wedje met jou te leggen wie er sterker en wie er zwakker is geworden.

Psv was zo lekker bezig met de aankopen tot nog toe. En dan doe je dit... Zie hem niet iets extra's brengen eerlijk gezegd, maar wie weet, ik laat me graag verbazen.

3 juli 2022 om 09:07

Thomas en Ginkel haken af. Dus je moet wat

Enorme coup? Til is een dertien in een dozijn voetballer. Wat nou een enorme coup!

Snap het negatieve niet zo.. Je haalt iemand die minder kost dan Doan, maar een betere voetballer is dan Doan. Prima deal, geen basis materiaal denk ik, maar dat mag hij met de rest uitvechten

3 juli 2022 om 09:09

Idd ,Thomas is afgelopen
Ginkel aflopende zaak. Dus dan een middenvelder halen die 21 keer scoorde in 49 wedstrijden is een vooruitgang.

Ik heb 2 vrienden die voor Psv zijn en die balen van aankopen De Jong en Til. Het is te voorspelbaar. Makkelijk te verdedigen omdat ze beide matig kunnen voetballen. Ze scoren beide wel veel goals, maar wie speelt ze aan??
Denken jullie er hier net zo over?

Ik denk echt dat PSV sterke zaken heeft gedaan met de keeper, maar Simons en Hoever is afwachten. Duo De Jong/Til vind ik echt zeer matig qua techniek/veldspel.

3 juli 2022 om 08:34

Ik denk dat de beleidsmakers bij PSV iets meer inzicht hebben in wat ze wel en niet moeten doen dan jouw 2 vrienden.

3 juli 2022 om 10:05

Als je De Jong een matige voetballer vindt, ben je moeilijk serieus te nemen. Die heeft talloze keren bewezen uiterst waardevol te zijn. Makkelijk te verdedigen? Daarom kopt hij ze bij elke ploeg, tegen elke tegenstander gewoon binnen? 😂
Ik ben geen fan van de aankoop van De Jong, maar hij staat garant voor meer goals dan Zahavi en is net zo duur, dus niet erg ontevreden

Til heeft absoluut zijn waarde gehad met de goals, dat was een schot in de roos. Voetballend voegde hij niet zoveel toe, denk dat psv niet de juiste keuze voor hem is maar dat zal de toekomst uitwijzen het is meer een onderbuikgevoel.
Bedankt voor afgelopen seizoen en succes!

PSV is slagvaardig bezig. Ajax moet doorpakken willen ze geen financiële problemen krijgen. Martinez verkopen en dan Blind als 1:1 vervanging..

Beetje gemixte gevoelens. Ja hij had veel goals, maar dat was met name de eerste helft van het seizoen.

De tweede helft viel die toch vooral op met het in de weg lopen van het positiespel. Het afjagen was toen ook een stuk minder

Uiteraard is Til voor PSV een prima breedte versterking.

Denk dat Feyenoord met een Danilo als spits beter een 10 kan hebben die iemand weg kan steken en het positiespel bevordert

Ik heb Guus Til 'n beetje gemist. Wat ik van afgelopen seizoen heb meegekregen is dat hij verrassend en tegen de skepsis in prima geeft gepresteerd. Wat voor type speler is dit? Ik kan me herinneren dat hij ooit bij az (geloof ik?) leuk heeft gedaan en daarna naar buitenland is gegaan, verder niet veel. Kortom: what's all the fuzz about?

3 juli 2022 om 08:36

De fuzz is omdat Feyenoord al een aantal weken probeert om Til vast te leggen, nu zelfs ook FC Antwerp van Mr Dickpic hem wil, maar PSV er waarschijnlijk mee aan de haal gaat. En dat is een topic met deze Fuzz waard blijkbaar.

3 juli 2022 om 09:13

Klinkt alsof het feit dat hij voor psv lijkt te kiezen meer nieuwswaardig is dan zijn voetbalcapaciteiten die mogelijk naar psv komen... Ik ben serieus wel benieuwd wat voor type speler het is. 🤔🤷

Toch wel weer teleurgesteld in mezelf. Had verwacht dat Til geen enorme engnek was met ze uitspraken dat die graag wilt blijven.

Voetballers.. niet te vertrouwen…

3 juli 2022 om 09:32

They go where the money goes....

3 juli 2022 om 10:50

Misschien waar, maar ik kan me voorstellen dat de ambitie die PSV deze transferwindow toont ook veel aantrekkingskracht heeft.
Feyenoord heeft een topjaar gehad met mooie resultaten in Europa, maar het voelt toch meer als uitzondering.
Met PSV zou Til Champions League kunnen spelen.

PSV heeft met name in aanvallend opzicht dan toch wel een prima selectie met op papier veel scorend vermogen.
Luuk de Jong, Madueke, Gakpo, Vinicius, Vertessen, Bakayoko (waar ik hoge verwachtingen van heb) en Til.

Ik denk dat Til een perfecte aankoop is als je moet overschakelen naar een plan B. Hij brengt iets dat andere middenvelders in Eindhoven nog niet brengen.
Zo zou je bijvoorbeeld moeiteloos naar een 4-4-2 kunnen schakelen met een De Jong en Til voorin.
Er zijn weinig goedkope middenvelders die zo makkelijk het net kunnen vinden.

Feyenoord is te traag bezig. Ze moeten wat minder zoeken in transfervrije spelers en koopjes en bereid zijn om iets meer de knip te trekken. Niets excessief, maar in de prijscategorie 8-12 mln per speler moet er toch zeker wat goeds te vinden zijn.
Als er onvoldoende budget is kan ervoor gekozen om na Malacia nog twee a drie spelers te verkopen. Sinisterra, Kokcu en Senesi liggen behoorlijk goed in de markt.
Voor die vier spelers (samen met malacia) moet Fenenoord toch wel tussen de 50 en 55 miljoen binnen kunnen halen.
Met dat bruto bedrag kan Arnesen (of de vervanger) toch wel een "oorlogskas" van 25 miljoen voor transfers vrijmaken.
Dan.... spits van 15-20 goals
Middenvelder met opbouwende talenten en enkele goede centrale vededigers.

4 juli 2022 om 21:06

Was Til afgelopen seizoen niet de topscorer bij Feyenoord? Zo jammer dat hij niet in Rotterdam blijft , niet alleen voor zichzelf maar zeker voor Feyenoord.
Prima speler, enorm loop vermogen, ook een leider in het veld en een neus voor de goal, ik zag dat de tweede helft van het seizoen iets minder was maar nog steeds ruim voldoende.ik snap sommige commentaren hier niet.
Desserts weg, Sinisterra weg Til weg, Linssen weg. Alle doelpunten makers zijn er het komende seizoen niet meer en alhoewel Slot een goede trainer is wordt het dit seizoen echt wel een uitdaging.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren