Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Frenkie is overtuigd van Ten Hags plannen en stemt in met vertrek bij Barça

Laatste update:

Frenkie de Jong is helemaal overstag en staat open voor een avontuur bij Manchester United, zo meldt the Guardian woensdagavond. De middenvelder gaf onlangs meermaals aan het liefst bij Barcelona te blijven, maar inmiddels lijkt hij overtuigd van de plannen van manager Erik ten Hag. De Britse kwaliteitskrant noemt de instemming van De Jong een significant development in de transfersoap.

De Jong sprak de afgelopen weken diverse keren uit dat hij gelukkig is in Barcelona en het liefst ook komend seizoen nog bij zijn huidige club speelt. Bovendien slaagde United er afgelopen seizoen niet in om een plek in de Champions League af te dwingen, wat De Jong als een flinke afknapper ziet. Desalniettemin lijkt Ten Hag erin geslaagd om de 24-jarige middenvelder te overtuigen van zijn plannen met the Red Devils.

Afgelopen maandag zei Ronald Koeman te gast bij het programma Vaques Sagrades van Esport3 nog te weten de De Jong de voorkeur geeft aan een langer verblijf in de Catalaanse hoofdstad. “Het enige dat ik weet is dat hij wil blijven, want dat zei hij een aantal dagen geleden. Wat ik niet weet is of ze Frenkie kwijt willen of dat ze het geld hard nodig hebben. Hij is tenslotte een van de weinige spelers die veel geld kan opleveren.” Half juni erkende De Jong in gesprek met het Algemeen Dagblad ook zelf dat hij gelukkig is bij los Azulgrana.

Eerder op de woensdag maakte Fabrizio Romano bekend dat Barcelona en United het eens zijn geworden over het bedrag dat gemoeid is met de transfer van De Jong. United zal een vast bedrag 65 miljoen euro betalen voor de diensten van de middenvelder en er wordt momenteel nog gediscussieerd over een bonusregeling van 20 miljoen euro. Nadat de clubs het over die regeling eens worden zal Manchester United met De Jong en zijn entourage om tafel gaan voor een persoonlijk akkoord.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Eindelijk een bericht over Frenkie. Leuk project, denk wel dat ie spijt gaat krijgen. En dan doel ik vooral op het leven in Manchester.

29 juni 2022 om 18:59

Do or die voor frenkie. Hier falen is einde topcarriere. Ik heb twijfels of hij structureel goed kan spelen, dat heb ik hem nooit zien doen. We moeten hem t voordeel van de twijfel geven, maar de voortekenen zien er niet goed uit

29 juni 2022 om 19:02

@bochherief “Do or die”, Ben je serieus?
Bij Barcelona werd hij simpelweg gebruikt op een verkeerde positie. Koeman wilde van hem opeens een aanvallende middenvelder maken terwijl zijn kwaliteiten daar totaal niet liggen. Nu met een coach, die precies weet wat zijn beste positie is, twijfel ik er niet aan of die gaat slagen in de Premier League.

29 juni 2022 om 19:03

Muah dat valt wel mee denk ik. We zijn gewoon te verwend. Voorheen waren we allemaal lyrisch over Afellay dat die af en toe mocht invallen bij het grote Barcelona. Nu zie ik een hoop negatieve reacties over iemand met (vorig seizoen) de meeste speelminuten bij datzelfde Barcelona. Ook bij NL gewoon een goede speler.

29 juni 2022 om 19:14

Fceindhoven/lionaldinhoWelke topclub gaat hem nog halen dan als frenkie bij utd ook mislukt?Hier moet hij presteren als hij zijn carrière wil redden op het hoogste niveau. Met ten hag heeft hij wel de meeste kans, dus slimme keuze van frenkie. Ik heb wel wat twijfels of het gaat werken

29 juni 2022 om 19:19

Kan er alsjeblieft gestopt worden met die smoesjes dat hij op de verkeerde plek zou hebben gestaan? Hij heeft bijna overal gespeeld en ook erg vaak op zijn zogenaamde favoriete plek. Daar speelde die niet best en daarom is die op een andere plek neergezet. Als die niet presteerde op zijn normale plek mag dat gewoon benoemt worden.

29 juni 2022 om 19:32

@arsenal890 Hij is bijna nooit op zijn beste positie opgesteld, simpelweg omdat die er niet was bij Barcelona. Daar speelde hij als enige nummer 6 waar hij ook niet de volledige vertrouwen kreeg, omdat Busquets daar zo nodig moest spelen of hij speelde voor de nummer 6.
Hij komt het best tot z’n recht in een dubbele pivot, zoals Ten Hag ook eerder aangaf.

29 juni 2022 om 19:33

Bocherief

Man man man, is met afstand de beste speler in het Nederlands elftal waar die goed gebruikt wordt, als ik me nu ergens geen zorgen over maak is het wel dat Frenkie gewoon gaat laten zien dat die tot de allerbeste nummers 6 hoort van de wereld

29 juni 2022 om 19:33

Wat een onzin do or die voor Frenkie. De beste man staat internationaal heel goed aangeschreven. Bij Barca alles gespeeld. Club was een grote rotzooi. Tandem met Messi was echt wel goed.

29 juni 2022 om 19:43

Afellay moest destijds concurreren in het beste Barcelona ooit, logisch dat men het dan indrukwekkend vind wanneer hij met momenten goed mee kan komen als iemand die direct vanuit de Eredivisie kwam. Frenkie daarentegen speelt in het slechtste Barcelona in de afgelopen 20 jaar, en zijn grootste concurrent is een 17-jarige die vorig jaar nog in de Juvenil A van Barca zat. Dan mag men toch meer verwachten van iemand die volgens velen zo'n geweldige speler is, en ook gewoon een van de duurste aankopen aller tijden is van de club.

29 juni 2022 om 20:04

@bocherief Hoewel ik de kans klein acht dat hij zal falen bij United denk ik dat Bayern hem nog zal kunnen halen, vooral omdat hun trainer zeer gecharmeerd is van zijn kwaliteiten.

29 juni 2022 om 20:05

Wat verwacht jij dan nog meer van hem?

29 juni 2022 om 20:59

Waha alsof hij bij Barcelona gefaald heeft. Altijd top 4 beste spelers. Onder Ten Hag zal er meer van hem uit kunnen gaan omdat die hem beter gebruikt. Ik denk dat Frenkie wel structureel goed is eigenlijk, zie je ook bij Oranje.

29 juni 2022 om 21:00

Dat hij zijn team, ook als ze niet draaien, bij de hand neemt misschien? Vergelijk de Jong zijn impact op Barcelona bijvoorbeeld met Pedri, en het is een wereld van verschil. Met Pedri in de ploeg heeft Barca vorig seizoen geen enkele pot verloren in La Liga, dat is pas impact. Ondanks zijn jonge leeftijd weet Pedri het middenveld van Barca te domineren. Nadat hij wegviel richting het einde van het seizoen stortte de ploeg weer in, waar was de Jong juist in die wedstrijden? Voor zijn aankoopbedrag en salaris mag je dus gewoon meer verwachten, en dan heb ik het niet over rendement.

29 juni 2022 om 21:25

@ Joshuak_

Absoluut niet vervelend bedoeld, maar de feiten liggen anders.
Pedri heeft afgelopen seizoen totaal in alle competitie 22 wedstrijden voor Barca gespeeld. 19 ervan als basisspeler.

Tijdens deze wedstrijden met Pedri zijn er 6 wedstrijden verloren en 6 gelijkgespeeld.

Ik ben een grootliefhebber van Pedri en hoop dat hij meer gaat spelen, echter is hij nog geen dragende speler. Dit komt ook vooral door zijn blessureleed.

29 juni 2022 om 21:30

Daar heb je wel een goed punt. Pedri heeft wel degelijk zijn stempel gedrukt. Frenkie de eerste twee jaar ook. Alleen Pedri en Frenkie zijn eigenlijk 2 verschillende spelers en zeker betreft impact op het veld. Pedri maakt doelpunten in tegenstelling tot Frenkie. Maar zet Pedri op positie voor de verdediging en hij zal niet hetzelfde brengen als Frenkie. Zet Pedri op een middenveld voor Frenkie en er komt geen tegenstander aan te pas. Probleem voor Frenkie is dat Busquets nog te goed en invloedrijk is.

29 juni 2022 om 21:30

IOk reageer niet zo vaak maar wil wel wat zeggen. Bocherief heeft af en toe genuanceerde stukjes maar als het Frenkie betreft gaat hij altijd los.
En dat Frenkie er bij Barca niet alles heeft kunnen uithalen benik het mee eens, maar gefaald? of; "als hij bij United ook mislukt?", volgens mij is hij nog nergens mislukt.

30 juni 2022 om 06:55

En zo is het arsenal hij is een gewone speler niets meer en niets minder. En je kan voetballen of niet op welke je ook staat. Maar hij laat niks zien op geen een plek.

30 juni 2022 om 09:27



@marc 433 Dat weet ik, daarom heb ik het in mijn reactie ook duidelijk alleen over La Liga gehad. Dat juist de 19-jarige Pedri een team als Barcelona stabiliteit gaf, en ze zonder hem zowat direct hun vorm waren verloren, vind ik wel veelzeggend. Maar goed we zien het volgend seizoen wel, hoe Frenkie het gaat doen bij United en Barcelona zonder hem. Met zijn techniek moet Frenkie makkelijk mee kunnen draaien in de Premier League, alleen is United een club waar in de post-Ferguson jaren bijna elke aankoop slechter is geworden.

30 juni 2022 om 13:22

Dat krijg je he als je 433 speelt. De twee cms moeten meer aanvallen en je hebt een controleur. Maar volgens velen zou hij perfect in het voetbal van Pep passen die precies dezelfde formatie hanteert met spelers die aanvallend ook goed zijn op de cms (Bernardo, Gündogan en de Bruyne). Bij Ten Hag speelt hij wel met 2 controleurs..

29 juni 2022 om 19:06

Hoezo? In Manchester heb je het Peak District National Park waar Frenkie en Mikky schitterend kunnen wandelen met hun honden. Niks mis mee! Peak District is een van de mooiste nationale parken ter wereld!

29 juni 2022 om 19:15

Toch ligt menig mens liever aan het zwembad in Barcelona denk ik..

29 juni 2022 om 19:17

Hehe ja groot verschil. Ik geef geen stuiver voor ten Hags kansen. Maar door deze transfer ga ik toch tegen beter weten in weer een beetje hopen.

29 juni 2022 om 19:40

Die zijn niet eerst aan de costa brava geweest

29 juni 2022 om 20:53

Ibra wel toch?

29 juni 2022 om 21:05

@nl modric waarom? Als je geld hebt is het overal prettig leven. Natuurlijk is het klimaat wat aangenamer in Spanje, maar verder is t niet zo spannend

29 juni 2022 om 23:43

Frenkie gaat sowieso slagen bij United. Wordt hij daar de grote man dan geven we hem alle credits. Lukt dat niet dan geven we gewoon zijn teamgenoten en het systeem de schuld

30 juni 2022 om 00:18

Manchester is een mooie stad hoor, je kunt sowieso niet oordelen als je er nooit bent geweest (als). Of is dat niet zo voor koning Frenkie, neem aan dat spelers als de Bruyne Silva Aguero in het verleden en noem maar op ook wel wisten waar ze naartoe gingen?

30 juni 2022 om 09:07

Alle voetballers actief in de regio Manchester wonen allemaal in Alderly Edge, het lijkt een beetje op Het Gooi wat we hier hebben. Prima vertoeven daar en als Frenkie over een aantal jaar uitgespeeld is heeft ie tijd genoeg om van Barcelona te genieten.

Ten Hag die De Jong aan de praat krijgt zoals bij Ajax. Dan heb je gewoon een wereldspeler. Prove them wrong!

29 juni 2022 om 19:02

Moet je wel een team hebben die functioneert. En laat dat nou de laatste 10 jaar niet het geval te zijn.

29 juni 2022 om 20:09

Als je een team hebt dat niet goed functioneert, (in de meest brede zin van het woord) dan is Frenkie de man die je moet kopen. Kijk nou eens bij Oranje hoe geweldig hij iedereen in zijn kracht kan laten spelen.. wat een negativiteit hangt er hier heen om onze beste, maar vooral belangrijkste voetballer van het land. (Mede omdat Virgil vervangbaar is door onze andere toppers op die plek)

29 juni 2022 om 20:31

Maar bij Barca is hij toch ook niet de oplossing gebleken? Ik vind het een geweldige voetballer maar dat hij de ontbrekende sleutel bij Man Utd gaat worden is absoluut geen zekerheid.

30 juni 2022 om 06:58

In het Nederlands elftal is het ook hangen wurgen. Je overdrijft.

29 juni 2022 om 20:25

Geeninspiratie

Lukt het niet, mag hij wel over 2 a 3 jaar terug naar Ajax, rond de 15 mil.

Kopen we alle in buitenland mislukte internationals

Selectie met Donny, de Jong, Malen, Bergwijn, Koopmeiners, Noah Lang, Stengs, Boadu, Kluivert jr, Gakpo, de Ligt, Wijnaldum en aangevuld met oude bekenden Ziyech en Mazzroui (denk wel dat hij het haalt)

Geen idee welke opstelling we gaan hanteren, maar klinkt spannend allemaal

29 juni 2022 om 20:42

MrKrillin

Gewoon lekker aanvallend spelen. De Ligt achterin, Koopmeiners en De Jong ervoor. Donny en Wijnaldum vlak voor Koopmeiners. Lang, Gakpo op de flanken. Bergwijn, Boadu en Malen mogen elkaar lekker in de weg lopen 😂

29 juni 2022 om 20:54

Wijnaldum een mislukte international

29 juni 2022 om 20:55

Laat wijnaldum d'r maar uit haha, die is wel klaar. Zetten we d'r een extra verdediger bij, misschien wil Virgil nog wel een jaartje afbouwen tegen die tijd

Precies de speler die ze nodig hebben op het middenveld. Nu nog alleen een linksbenige centrale verdediger aantrekken en het zit wel goed voor volgend seizoen.

29 juni 2022 om 18:59

Dan halen ze nog geen CL voetbal hoor, er is wel wat meer mis met dat team daar. Frenkie is niet ineens de beste van de PL ofzo.

29 juni 2022 om 19:24

@Redisthecolour Ik weet het niet hoor, maar 2 seizoenen geleden eindigde United op de tweede plek en ze hadden na dat seizoen nog twee uitstekende aankopen gedaan met Varane en Sancho. Nu met Frenkie erbij zit je middenveld wel goed, vind ik. United mist nog alleen een goede voetballende rechtsback en als ze die binnen hebben kunnen ze echt wel strijden voor het kampioenschap, vooral nu ze eindelijk een tactisch sterke manager hebben.

29 juni 2022 om 19:37

Hoe vaak wordt die 2de plek er nog hij gehaald? Dat was in een seizoen dat Chelsea het beroerd deed door een matige coach, Liverpool totale problemen hadden door teveel blessures en spurs/Arsenal niet stonden waar ze nu staan. United heeft echt wel 4 a 5 nieuwe basisspelers nodig en daarna nogal wat voor de breedte voordat ze kunnen concurreren met Liverpool en city. Beide teams halen gemak meer dan 90 punten in een seizoen. Dat is voorlopig hoor united (en ook spurs, Chelsea en Arsenal) een utopie.

29 juni 2022 om 19:39

Ze zijn echt mijlenver van het niveau van Liverpool en City. Die tactisch sterke manager moet het ook nog maar eens laten zien in een topcompetitie.

29 juni 2022 om 21:14

Die tactisch sterke manager heeft van FC Utrecht in korte tijd een topteam gemaakt. Nog nooit zo constant gespeeld. Als je dat kan dan wordt Machester U. een eitje.
Nou ja, toch best een hele klus. Maar ik zie het hem wel doen.

30 juni 2022 om 01:07

FC Weemoed. Nu hij naar Manchester gaat is het opeens een topper. Maar we vergeten toch niet dat zijn wisselbeleid bij Ajax over het algemeen gewoon echt ruk was? Hij kan echt wel een elftal neerzetten. Maar hoe vaak hebben we hier niet lopen klagen dat meneer niet wisselt, veel te laat wisselt of de verkeerde spelers inbrengt? Ik vind Ten Hag echt wel een prima coach. Maar we moeten niet doen alsof hij meer heeft bereikt dan de andere trainers die faalden of de verwachtingen niet waarmaakte bij Manchester United.

29 juni 2022 om 19:00

Dat is ook wel overdreven hoor. Er mist echt wel wat meer in dat team. Verder mist United juist een echte stofzuiger en dat is Frenkie niet. Dus Frenkie is wel degelijk een goeie aankoop maar niet de missing link op het middenveld na mijn mening.

29 juni 2022 om 19:34

Ik heb united wel degelijk zien spelen dit seizoen hoor. Ze missen juist een stofzuiger, een type Matic die het juist wel kan belopen. Frenkie is dat niet. Uiteraard missen ze ook een balvaste middenvelder. Alleen een type stofzuiger is wat ze al jaren missen. Zonder een type Kante is het middenveld van United nog steeds niet compleet. Dus er zijn wel meerdere plekken die united zal moeten verbeteren. Beide zijn er eentje van.

30 juni 2022 om 00:33

Frenkie is wel zwaar nodig, het aantal keren dat een Mctominay zich verstopt achter een tegenstander is enorm. Er is nooit een inspeel mogelijkheid voor de verdedigers van United.

29 juni 2022 om 19:43

Sinds de laatste periode onder Ferguson mist het middenveld een speler als Frenkie.

Toch wel deels verrassend vind ik. Hij speelde natuurlijk bij zijn droomclub en was samen met Mikky gelukkig in Barcelona. Maar aan de andere kant wou barca hem schijnbaar graag verkopen. Dus in die zin zou ik ook weggaan als je dat aangedaan wordt. Ben ook wel benieuwd wat de plannen zijn met Frenkie. Zal hij als enige 6 gebruikt worden of wordt hij 1 van de 2 middenvelders.

29 juni 2022 om 19:20

@arsenal890 Ten Hag heeft eerder al gezegd dat Frenkie het best tot z’n recht komt met een “dubbele 6” formatie. Dus denk dat hij nu niet iets anders gaat proberen.

29 juni 2022 om 19:30

Dat heb ik dan gemist. Half VZ doet alsof hij als enige 6 hoort te spelen. Maar goed, ben benieuwd wie er dan naast komt te staan. Zonder aankopen zal dat misschien wel Fred worden.

29 juni 2022 om 19:36

@arsenal890 Denk dat Ten Hag Eriksen wil halen om naast Frenkie op te stellen. Fred zal misschien wat moeilijker gaan, omdat hij afgelopen seizoen voornamelijk aan de linkerkant speelde en daar zal Frenkie naar waarschijnlijkheid gaan spelen.

30 juni 2022 om 10:57

Eriksen gaat niet naar united. Wordt waarschijnlijk Brentford.

29 juni 2022 om 22:18

Hij zal wel overstag zijn door de transfer van Malacia... Ik denk dat Barcelona helemaal gek is als ze de miljoenen van Frenkie (die nog een waarde vertegenwoordigt) gaat aanwenden voor het halen van Lewa

Ik gun het hem zelfs als Barca fan. De ongekende haat die hij krijgt van de Nederlanders is lachwekkend. Let maar op, onder ten hag gaat hij in kracht gebruikt worden en weer vlammen en één van de beste op zijn positie ter wereld worden. Fenomenale speler, alleen dat trainers hem zo geforceerd willen laten aanvallen zal ik nooit begrijpen. Hij moet als controleur spelen. Counters eruit halen. De bal ophalen tussen de cvm's. Een mannetje passeren en dan een man meer situatie creëren.

Succes Frenkie!

29 juni 2022 om 19:07

Tjah, en als hij het niet goed doet gaat het liggen aan de positie waarin hij speelt (ongeacht welk positie dat dan ook is), zijn trainer en zijn teamgenoten.

29 juni 2022 om 19:15

Ongekende haat komt alleen van real fans of barca haters. Als hij niet voor Barca had gespeeld maar voor Real of Juventus dan waren al die haters een stuk positiever. Ze doen net alsof hij er niks van gebakken heeft bij barca en alsof dit zijn laatste kans is hahaha grappenmakers

29 juni 2022 om 19:29

Ik snap je frustratie. En de haat komt mede doordat hij waarschijnlijk voor zo'n ongelofelijke klap geld is verkocht door ajax, en nu niet helemaal presteert zoals mensen zouden willen voor dst geld.

Vanuit mijzelf kan ik alleen maar zeggen, ik denk serieus dat ten hag hem weer aan de praat krijgt. Overigens ben ik wel stik jaloers op de transfer bedragen bij ajax.

29 juni 2022 om 19:39

Haat? Veel mensen vinden hem gewoon geen bijzondere voetballer. Waaronder ik. Je schrijft zelf al dat hij het best is als hij de bal ophaalt tussen de cvm's. Dat doet verder niemand, want dan kom je simpel een man tekort op het middenveld. Ook het lopen met de bal zie ik bijna nooit. Topspelers zoals Modric, Verrati, DeBruijne passen een bal. 1 keer aanraken en altijd diepte zoeken. Dat is heel wat anders dan obligate balletjes breed. En puur als defensieve middenvelder zou ik altijd kiezen voor een type als Kante of Sangare. Killers in plaats van een schoothondje.

29 juni 2022 om 20:21

Daar ben ik het wel mee eens. Zolang De Jong in de rol speelt zoals hij die bij Ajax had en in Oranje heeft, is hij gewoon een uitstekende speler. Verder naar voren zijn andere kwaliteiten vereist en ik vind het dan ook vreemd dat hij daar zo vaak op word beoordeeld. De Jong is een controleur voor de verdediging die ook verdedigend zijn steentje bijdraagt. Hij is geen middenvelder met drive naar voren en scorend vermogen.

29 juni 2022 om 20:28

RVatos

"Counters eruit halen. De bal ophalen tussen de cvm's. Een mannetje passeren"

en dan balletje breed

Dat moet het zijn

Haha nee ben wel fan van hem. Erik kan hem goed gebruiken, vraag mij alleen af past hij daar? Komt in een team in opbouw als grootste aankoop. Betekent weer veel ogen op hem en verwachten even dat hij de boel gaat trekken.

30 juni 2022 om 01:47

Balletjes breed.. Balletjes er tussendoor of een goeie bal breed kan ook prima zijn, maar mensen zoals jij verwachten dat hij de bal achterin oppikt, mannetjes passeert, steekzakken geeft, scoort, verdedigend top is, box to box speelt, en een verwoestend afstand schot heeft. Helaas bestaan die middenvelders helemaal niet.

30 juni 2022 om 09:23

Rvatos

Niet doen..lees goed, je ziet een grap

Ik geef zelfs aan dat ik fan ben

29 juni 2022 om 23:32

Valt toch wel mee met die haat? Op Memphis bv is de haat een stuk groter

30 juni 2022 om 01:46

Ja, maar dat komt door zijn gedrag. Frenkie is dan weer een ideale schoonzoon, dus bij Memphis is het dubbel op

30 juni 2022 om 09:46

Ok, maar dan is de objectiviteit qua sportieve prestaties ver te zoeken. Op het veld gaat het er niet om of je aardig bent of niet want daar haal je geen 3 punten mee binnen. Het gaat erom of je levert in de minuten die je speelt en beiden vind ik gewoon enorm wisselvallig. Ze kunnen goede wedstrijden spelen, maar ze kunnen dat ook afwisselen met periodes van hele matige wedstrijden

Voor mij is het inmiddels wel duidelijk dat Ten Hag United verder naar de afgrond gaat helpen.
De Ligt, Malacia, Frenkie, Anthony, Timber zijn toch niet de spelers waarmee je de strijd aan de Engelse top gaat winnen? Dramatisch.
United had alles moeten inzetten op een goede 4, 6 en 8.
Koulibaly, Tchouameni, Kante bijvoorbeeld.
Eromheen komt het wel op de een of andere manier goed.
Als de as staat word je ook kampioen met Alonso, Moses aan de zijkanten.
Iemand moet United duidelijk maken dat het geen Eredivisie is waar ze gaan spelen.

29 juni 2022 om 19:06

De echte topspelers geven gewoon de voorkeur aan andere clubs. En terecht, aangezien Man Utd al 10 jaar niet presteert.

29 juni 2022 om 19:06

Kantã© begint alleen maar meer af te takelen. Daar heb je niet zo heel veel meer aan. Daarnaast gaan ze niet allemaal komen hoor. Denk hooguit Frenkie en Malacia. Frenkie is een meer dan uitstekende aankoop. Malacia is een twijfelgeval maar kost niet zo heel veel en wie weet haakt hij gelijk aan. Een Robertson van Liverpool is een perfect voorbeeld.

29 juni 2022 om 19:09

Kante was vorig jaar nog veruit de beste speler van de CL finale. Als je hem goed gebruikt is het nog steeds een speler. En Kante is maar een voorbeeld. Je snapt wel wat ik bedoel denk ik.

29 juni 2022 om 19:21

Je bedoelt 2 seizoenen geleden. Want vorig jaar was die echt zwak. Daarnaast is die ook heel vaak geblesseerd. Ik zou geen 31-jarige Kantã© meer halen. United moet niet dezelfde fout maken als bij Matic. Een speler kopen die je niet vaak kan gebruiken doordat hij of vaak geblesseerd of te oud is. Ben het wel met je eens dat United een verdedigende middenvelder naast Frenkie moet halen.

29 juni 2022 om 19:21

Lol de ligt, frenkie, Anthony en Timber maken stuk voor stuk dat elftal een heel stuk beter. Zit totaal geen voetbal in die selectie. Plus dit zijn spelers die ten Hags voetbal kennen en waarvan hij weet dat ze het goed uitvoeren. Dat kun je van al die namen die jij opgeeft niet zeggen. Malacia mwah dat vind ik niet zo, maar goed ook hier ten Hag wil hem graag hebben blijkbaar.

29 juni 2022 om 20:24

De Ligt en De Jong voegen absoluut iets aan Manchester United toe. Timber blijft zeer waarschijnlijk bij Ajax en moet zo'n stap nog niet maken. Anthony en Malacia zijn naar mijn mening niet klaar voor Manchester United. Wat dat betreft snap ik jouw twijfel.

Echter noem je vervolgens namen op; die kosten gezamenlijk zo'n 250 miljoen euro aan transfersommen alleen al. Het is geen FIFA of Football Manager. Ze hebben een beperkt budget in relatieve zin, dus ze kunnen niet zomaar lukraak records gaan verbreken. United zal creatief moeten zijn. Wel ben ik het met je eens dat het allemaal nog niet overtuigend oogt bij United op de transfermarkt.

29 juni 2022 om 20:39

Onzin, deze spelers hebben al bewezen dat ze op CL niveau meekunnen, zijn nog heel jong en hebben dus kapitaalswaarde. Verstandig investeren noemen ze dat.

Ik zou het jammer vinden als hij naar United gaat. Zien we hem in ieder geval een jaar niet in de CL. Aan de andere kant misschien wel goed voor z'n ontwikkeling; in de middenmoot strijden om Europees voetbal in de zwaarste competitie...

Frenkie is de volgende (potentiële) topspeler die weg mag/weg gepest word bij Barca. Een lijst hoef ik niet te noemen want iedereen kent de namen wel. Ik hoop echt dat hij het leuk gaat doen in Engeland en 1 ding is in iedergeval duidelijk, hij mag op zijn beste positie spelen bij Man United. Word toch leuk om United weer volgen komend seizoen.

29 juni 2022 om 19:43

Hij is gewoon niet goed genoeg. Xavi heeft graag een snel dynamisch middenveld. Dat bouwt hij rondom Pedri en Gavi met Kessie en Nico als aanvulling.

29 juni 2022 om 20:45

Ja daarom was hij vorig jaar nog tot beste speler van barca gekozen

Dit zou natuurlijk een geweldige aankoop zijn voor United. Eigenlijk nog een goede spits als Ronaldo een keer rust krijgt, want met Martial ga je geen potten breken, achterin nog Martinez halen en dan kunnen ze met vol goede moed meedoen om plek 3, en wie weet laat Liverpool of City wat meer punten liggen en dan kun je zomaar mee doen om de hoogste plekken.

Ik heb er eigenlijk nog niets over gehoord of gelezen maar weet iemand of Ajax nog een doorverkoop percentage krijgt bij deze transfer?

Toen hij tekende voor Barca, was het volgens velen een hele goede zet en waren mensen zeer positief. Tegelijkertijd begrepen weinig mensen waarom de Ligt niet voor Barca had gekozen. Het kan verkeren…
Goede zet van ten Hag en United. Ben geen fan van United, maar hoop dat ze weer de beste van Manchester worden.

Mooi, zou prachtig zijn als hij de dirigent van Manchester wordt. Nu nog even de Ligt halen, dan ga ik als Ajacied elke week Manchester kijken😀

Lees hier de vreemdste dingen , Mensen twijfelen aan de voetballer de Jong ...
Die moeten eerst even hun huiswerk maken .
De Jong heeft bijna elke wedstrijd op een verkeerde plek voor hem moeten spelen.
Heeft niet 1x geklaagd , of andere opmerkingen geplaatst
Dit hele verhaal bij Barca , is een fout geweest van Barcelona.. door ellende en geld gebrek .. vanaf Koeman
Op de verkeerde plek .
Onthou wat ik nu schrijf , onder ten Hag .. op zijn gewilde plek ..
Laat hij straks geweldige dingen zien .
En Barca , gaat hem straks nog heel erg missen.
Krijgen ze nooit meer terug .

@ericvanloo@ MancunianB
Als frenkie bij de beste middenvelders hoorde dan waren meer clubs nu voor hem in de rij alleen manU geen city bayern psg liverpool chelsea

30 juni 2022 om 12:27

Wat een non argument. De ploegen die je opnoemt hebben gewoon op zijn positie al goede spelers en is hij een onnodige aankoop. Daarnaast heeft United geluk dat deze ploegen andere prioriteiten hebben anders zou het moeilijk zijn geweest. Als het volgend jaar was zie ik zo City en PSG zich mengen.

Frenkie is als je hem op de juiste manier gebruikt een speler die tegen de top aanschuurt. Zijn huwelijk met Barcelona heeft dat eigenlijk nooit laten zien. Hij heeft zoveel meer te bieden dan dat we tot nu toe gezien hebben. Barca is ook echt veranderd als club, 10 jaar geleden had hij hier naadloos in kunnen passen qua spel en filosofie maar op dit moment wordt zijn talent echt misbruikt. Een frisse start bij United met een coach die weet hoe hij frenkie moet gebruiken zou zo gek nog niet zijn

Nou nog maguire overtuigen dat hij alleen nog maar balletjes over 5 meter hoeft te spelen. Lijkt me een stuk lastiger verhaal worden.

Prima beslissing, ben wel benieuwd wat er verder nog bij gaat komen bij United en naar het plan van ten Hag.

Als hij gaat zal je zien dat Laporte het gooit op het matig presteren van De Jong. Hij heeft nooit de belofte waargemaakt waarop gehoopt werd. Alles om deze transfer te rechtvaardigen. Zo'n slang is het. De Jong is een echte team speler die niet klaagt en doet wat een trainer van hem verwacht in het team belang. Ten Hag zal hem wel in zijn kracht laten spelen. Dit is goed voor zijn ontwikkeling en voor het NL elftal. Succes Frenkie!

Ik zit nog steeds, bij Barca, op een coach te wachten met ballen. Frenkie had op de plek van Busquets moeten spelen. Busquets is klaar, niet oneerbiedig bedoelt. Busquets heeft veel betekend voor de club maar het is gewoon over. Frenkie pak je kans bij Manu!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren