Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Xavi Simons verklaart verrassende keuze voor definitieve overstap naar PSV

Laatste update:

Xavi Simons is de nieuwste aanwinst van PSV, zo maakte de club dinsdagavond bekend via de officiële kanalen. Lang zag het ernaar uit dat de negentienjarige aanvallende middenvelder zijn aflopende contract in Parijs zou gaan verlengen, waarna hij verhuurd zou worden aan PSV. Die deal ketste af en Simons koos voor een definitieve overstap naar Eindhoven. Via de website van de club verklaart hij zijn verrassende keuze.

De beslissing van Simons viel na diverse gesprekken met onder meer trainer Ruud van Nistelrooij en directeur voetbalzaken John de Jong. De creatieveling hield naar eigen zeggen een ‘ontzettend goed gevoel’ over aan de ontmoetingen met de clubleiding van PSV. “Ik ben echt heel blij met de stap naar PSV. Ikzelf en iedereen om me heen is overtuigd van deze keuze”, vertelt Simons, die tijdens de gesprekken vooral onder de indruk raakte van het sportieve project dat de Eindhovenaren voor ogen hebben.

“Natuurlijk is PSV een grote club. De ambitie die de leiding uitsprak heeft me nog enthousiaster gemaakt. Ik heb in een vroeg stadium met de trainer gesproken en hij heeft me veel verteld over het project dat de club gestart is. Ik weet hoe hij wil gaan spelen en hoe hij mijn rol daarin ziet. Ik ben op een punt in m’n carrière dat ik minuten moet gaan maken. Dat kan hier. Ik ben er klaar voor en wil mezelf bewijzen”, aldus Simons.

Het contract van Simons zou eind juni aflopen bij PSG. Hij kon in Frankrijk verlengen, maar de jeugdinternational verkoos PSV uiteindelijk boven de Franse kampioen. Dinsdag reisde Simons naar Eindhoven voor zijn medische keuring, waarna de betrokken partijen de contractonderhandelingen afhandelden. Volgens transfermarktexpert Fabrizio Romano was er reeds een mondeling akkoord tussen Simons en PSG over een contractverlenging, maar die onofficiële overeenkomst hield niet stand.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Mooi dat zo een jongen gewoon echt kiest voor speeltijd. Financieel zit hij natuurlijk al goed en hij beseft gewoon dat speeltijd het beste is voor z’n ontwikkeling. De perfecte type speler voor gakpo. Die steekt de ballen sowieso goed mee in de loop

29 juni 2022 om 00:54

Precies... hij had ook voor de "makkelijke" weg kunnen gaan en veel geld kunnen verdienen.
Vindt het hem wel sieren dat hij nu echt voor de speeltijd wilt gaan om zich te ontwikkelen... ben heel nieuwsgierig naar deze jongen.

29 juni 2022 om 10:57

Hij had al gekozen voor het geld, maar is toch wijzer geworden. Ajax en Feyenoord hebben lopen slapen. Ben benieuwd of hij het bij PSV kan laten zien.

29 juni 2022 om 11:18

Ajax heeft toch al een aantal talentvolle middenvelders in gelederen? Ik kijk dan naar Taylor, Unuvar en Ihatarren. Verder hebben ze voor de aanvallende middenvelder positie al twee kanonnen in de vorm van Klaassen en Berghuis en loopt er nog een aankoop van rond de 10 miljoen rond in de vorm van Kudus. Xavi Simons halen lijkt me dus absoluut geen prioriteit voor Ajax. Verder vraag ik me af of Feyenoord hem had kunnen betalen. Transfervrij betekent natuurlijk niet gratis en hij verdiende bij PSG naar het schijnt al 1 miljoen. Lijkt me niet dat hij opeens flink zou inleveren.

Het lijkt een mooie sierlijke speler die toch met zijn relatief kleine frame de duels niet lijkt te schuwen. Met Veerman, Sangare en Simons staat er wel echt een ongelooflijk talentvol middenveld volgend jaar bij PSV en allemaal spelers die in de toekomst echt een klapper kunnen maken. Of hij het hier laat zien gaan we aankomend seizoen aanschouwen maar ik denk dat de combinaties tussen Veerman en Simons aardig smullen zullen zijn.

29 juni 2022 om 00:57

Meestal voetbal je eerst voor een carriere en daarna voor het geld, bij Xavi gaat het precies andersom

29 juni 2022 om 01:08

Zou je waarschijnlijk ook hebben gedaan als je die kans had

29 juni 2022 om 01:25

Op je negentiende de stap naar PSV maken spreekt toch juist uit dat deze jongen voor zijn carrière kiest? Hij tekent een langdurig contract op basis van een sportief project.

29 juni 2022 om 06:31

Hij zal niet voor een appel en een ei bij psg hebben gezeten, nadat ze hem hebben weggekaapt bij barca en gezien raiola hem vertegenwoordigde. Nú hij financieel zo goed als binnen is, gaan zn minuten pas belangrijk zijn voor hem. Daar doelt aubarsenal op

29 juni 2022 om 08:15

@ AmerRansing... Dan nog had hij kunnen kiezen voor nog meer geld dan nu.

29 juni 2022 om 02:32

In de tijd van Raiola lag dat anders.

29 juni 2022 om 04:59

Nu nog maar kijken of hij echt het niveau aan kan. Echter verwacht ik dat wel als je al zo lang trained met topspelers als dat hij doet.

29 juni 2022 om 07:23

Het zou me niet verbazen als hij ook een mooie som tekengeld krijgt en er afspraken zijn gemaakt over verkoop aan het einde van zijn contract. Zo kan het financieel ook voor hem bij PSV nog best een interessante deal zijn ten opzichte van verlengen bij PSG.

29 juni 2022 om 08:04

Maar hoe goed is deze jongen? Beter dan Veerman? Ik heb echt geen idee namelijk. Opvolger van Götze?

29 juni 2022 om 08:11

PSV gaat waarschijnlijk met de punt naar achter spelen, dus komt er ruimte voor een 8 en een 10. Dat zouden Veerman en Simons dus heel goed samen kunnen worden, met Sangare daarachter (als hij blijft). Hoe goed Simons is weet vrijwel niemand exact denk ik haha, is afwachten. Zal ongetwijfeld goed kunnen voetballen maar in welke mate....

29 juni 2022 om 08:21

Ik vind het sowieso razend knap dat PSV deze jongen nu gewoon heeft vastgelegd zonder huurconstructie. Hij kan vast goed voetballen anders had hij die minuten bij PSG echt niet gemaakt. De Eredivisie wordt steeds leuker zo!

29 juni 2022 om 08:30

Ja had ik opgevangen in een interview van Ruud inderdaad. Maar gaat Simons dan de 10 worden of Veerman? Nee lastig in te schatten haha, hij heeft in ieder geval wel talent en zal het in Eredivisie wel makkelijk aan kunnen lijkt me.

29 juni 2022 om 08:39

Ik heb het idee dat in Rvn zijn systeem de 10 en de 8 vrij dicht naast elkaar staan, dus wie welke positie krijgt is dan niet zo heel belangrijk denk ik. Misschien ook wel een stukje afwisseling. Als ik afga op de wedstrijd van afgelopen zaterdag gok ik dat Simons de wat diepere man gaat zijn, aangezien PSV veel gaat zoeken naar de derde man die eronder komt. Zaterdag werden er continu driehoekjes gemaakt waarbij de CV/CM inspeelt op de diepste middenvelder en vervolgens de andere middenvelder of een back eronder komt om het spel te verleggen. Durf over de pass van Simons niet veel te zeggen maar Veerman zijn passing en crossbal zijn heel goed dus volgens die redenatie zou Veerman de 8 worden en Simons de 10.

29 juni 2022 om 08:52

De lange bal van Simons is vrij goed. Mooie van Simons is dat hij ook echt afjaagt om een bal terug te veroveren. Ik associeer dat minder met Veerman, dus Simons erbij is wat dat betreft goed voor de balans.

29 juni 2022 om 08:59

Dat afjagen had ik niet per se achter hem gezocht, maar zou een mooie aanvulling zijn!

29 juni 2022 om 10:52

@fossen,

Is wel echt heel bruikbare speler, vrij vlug, goede pass, goede techniek, goed inzicht.

Enige dat hij echt veel tekort komt is fysiek, is maar een klein en smal mannetje. Je kan hem wel beetje vergelijken met Unuvar van Ajax (weet niet of je die wel kent qua spel).

Als deze jongen wat aan zijn fysiek gaat werken kan dit echt super aanwinst zijn, alleen hopen dat hij niet volgend jaar weer weg is voor 4 miljoen.

29 juni 2022 om 11:05

@jeroentje, snap je vergelijking inderdaad, maar als ik zo beelden van Simons en Unuvar zie dan lijkt het alsof Simons fysiek wel stuk verder is toch? Lijken ongeveer wel even groot, maar qua lichaamsbouw komt Simons op mij wat volwassener over dan Unuvar.

29 juni 2022 om 13:41

Simons heeft afgelopen zomer juist enorm aan zijn fysiek lopen werken. Kwam echt een stuk sterker weer binnen bij PSG. Ik neem aan dat hij die lijn wil doortrekken. In dat handvol wedstrijden voor PSG dolf hij niet het onderspit in een toch fysiek zware competitie.

29 juni 2022 om 08:25

Daarnaast weten we ook hoe wispelturig van Gaal kan zijn en een half seizoen schitteren bij PSV in de basis kan zomaar leiden tot een WK. Ik had niet verwacht dat hij langdurig zou tekenen en ben heel benieuwd of hij de belofte kan inlossen. Ik vind zijn positie alleen lastig in te schatten, want volgens mij is het een type Veerman? Wordt wel echt heel ziek middenveld met Xavi, Veerman en Sangare?

29 juni 2022 om 10:39

Denk dat hij bij psV ook gewoon een miljoen of twee per jaar gaat beuren. Had natuurlijk een ijzersterke onderhandelingspositie met aanbod van psG op zak. Psv is grootverdiener Gotze kwijt en bespaart met deze jongen een transfersom.

Ik heb/had altijd een soort zwak gehad voor deze jongen. Misschien is t wel omdat hij altijd gehyped is. Ik hoop dat zijn talent groter is dan zijn hype. Ik als Ajacied zal m in ieder geval blijven volgen.

29 juni 2022 om 00:55

Als hij voetballend allemaal net niet is, waarom baalde barca dat hij naar psg ging en waarom wou psg alsnog zijn contract verlengen?
Kan je me dan meer over deze jongen vertellen, je lijkt hem dus regelmatig te bekijken?

29 juni 2022 om 01:11

🤣🤣🤣 xlnc….hoeveel domheid in een post…. “PSG wilde verlengen maar uiteindelijk is er niets verlengd” Mondeling was er een akkoord, maar Xavi zelf koos anders… “maar mij verbaast het niets dat PSG niet verder met hem is gegaan”…. Wilden ze dus wel, maar hij trekt de stekker eruit…. PSG wilde hem graag behouden, maar Xavi kiest zelf dus een andere weg om te groeien…. Beetje onzin wat je dus loopt te roeptoeteren

29 juni 2022 om 01:26

Xlnc. Welke wedstrijden heb jij dan gekeken in de jeugd van PSG. De beste jongen heeft in 7 wedstrijden 4 goals en 6 assists dit seizoen. Zeg maar het hoogste niveau voor spelers van zijn leeftijd…

29 juni 2022 om 01:40

@xlnc

Als je hem hebt zien spelen dan heb je juist gezien dat het een groot talent is. En barca en PSg wilde hem juist allebei bij de club houden. Ff jezelf beter inlezen voordat je al deze onzin uitkraamt

29 juni 2022 om 05:53

@xlnc, dat verlengen zou te maken kunnen hebben om alsnog geld aan hem te verdienen. Vind jou opmerking wel disrespectvol naar Simons en eigenlijk nog meer naar PSV/ Die jongen zal vast wel wat kunnen. Zit ook niet voor niets in Oranje o.19. Maw je kan ook zeggen gefeliciteerd PSV.

29 juni 2022 om 00:56

Dat maak jij ervan. Hype is redelijk vanaf naar mijn mening ten opzichte van zijn tijd bij Barcelona. Maar die aannames en negativiteit binnen deze comment erger ik me wel aan. Is toch een prima transfervrije speler voor psv? Nou moet hij de verwachtingen laten zien, maar om nou gelijk zo te doen is gewoon onnodig.

29 juni 2022 om 01:14

Het issue is dat je verhaal niet klopt! En daarbij, als jij 0 verwachtingen hebt dan heeft hij het dus al snel goed gedaan. Dat hij gaat slagen is altijd afwachten, maar deze jongen gaat bij jou toch nooit meer goed doen.

29 juni 2022 om 01:14

Maar waar is je mening op gebaseerd? Als je op ze minst kan onderbouwen op basis van zijn spel, dan kan ik me nog in vinden. Maar dit is gewoon lucht verplaatsen wat nergens op is gebaseerd. Ik geloof echt niet dat je hem hebt zien spelen de afgelopen jaren en in de jeugd van Barcelona, Oranje, en PSG. Hij heeft een handjevol wedstrijden gespeeld bij psg, en daar speelde hij okayish. Niet super zichtbaar. Dat is ook alles wat ik van hem heb kunnen zien buiten wat compilaties om. Maar dat er veel analisten en volk die zeggen dat hij wel talent heeft, moet toch wel ergens op gebaseerd zijn? En is social media data gerelateerd aan hype? De hype was groot omdat hij toen die jeugd ballon d'or vier keer op rij won, Xavi heette, in La Masia voetbalde en tevens een creatieve middenvelder was. Nadat hij vertrok bij Barcelona, vond ik de nieuwsberichten rondom hem echt niet groot, maar hij had wel een redelijk merk opgebouwd met dat verleden.

29 juni 2022 om 06:10

Mag iemand z’n mening nou geven of niet? Moet iedereen hetzelfde gaan roepen hier? Dan is de lol er ook snel vanaf he? Vooralsnog is hij nog steeds niets meer dan een hype. Ik zag hem bij PSG vooral uit de toon vallen. Misschien is nu een stapje lager wel goed voor hem maar hij moet wel eens beginnen met regelmatig speeltijd krijgen

29 juni 2022 om 06:30

Hype of niet deze jongen is een talent en PSV heeft hem nu gekocht met een langdurig contract. Dit is een meesterzet nu je een erg talentvolle jongen kan brengen met een plan en je hier ook nog de tijd voor kan nemen. Ik vind dit wel een erg knappe zet van PSV.

29 juni 2022 om 01:13

Hij gaat zelf niet in op contractverlenging bij PSG…. Dat is dus wel even wat anders dan wat jij hier suggereert

29 juni 2022 om 01:28

Nee xlnc, je bent onzin aan het verkondigen. Dat heeft niets te maken met PSV fans die in de bres springen. Je volledige inbreng is totale onzin over deze jongen.

29 juni 2022 om 08:20

Als een contract afketst lag er toch een contract? Hoe duidelijk wil je het hebben?🤦🏼

29 juni 2022 om 08:57

Misschien moet je de laatste zin van het artikel dan maar eens lezen, of überhaupt het hele artikel lezen voordat je nog meer domme reactie gaat sturen.

29 juni 2022 om 09:55



Lezen is moeilijk he:
Volgens transfermarktexpert Fabrizio Romano was er reeds een mondeling akkoord tussen Simons en PSG over een contractverlenging, maar die onofficiã«le overeenkomst hield niet stand.

en

Hij kon in Frankrijk verlengen, maar de jeugdinternational verkoos PSV uiteindelijk boven de Franse kampioen

29 juni 2022 om 06:36

Spelers die (misschien)net niet goed genoeg zijn voor Barcelona en PSG kunnen wel wat aan PSV en de eredivisie toevoegen.

29 juni 2022 om 07:11

Ik ben het hier als PSV supporter deels wel mee eens hoor. Simons is natuurlijk jarenlang meer een Instagrammer dan voetballer geweest (chargeer een beetje). Er zit al een jaar of 5 een enorm marketingbureau achter hem. Uiteraard kan hij heus wel goed voetballen, anders wil PSG je niet graag verlengen en Barca je niet terug, dat doen ze heus niet omdat je veel volgers op Instagram hebt. Die clubs hebben met Mbappe, Neymar, Pedri, Dembele etc spelere met veel en veel meer marketingwaarde. Dus dat ze Simons als marketingaanwinst zagen geloof ik dan weer niet in, maar dat Simons' kwaliteiten deels gehyped zijn door zijn bekendheid op Instagram etc dat is deels wel waar. Dat er dan anderen in deze en andere Simons topics weer compleet doorslaan door te zeggen dat hij er helemaal niks van kan, dat is weer een ander verhaal en volkomen kolder. Voetballen kan hij heus wel. Is ook pas jong nog, dus dat PSV hem voor 5 jaar heeft kunnen vastleggen met interesse van grote clubs is gewoon razendknap.

Heel verstandig van Xavi Simons! PSG is leuk voor het geld, maar die kunnen nog 3 elftallen samenstellen. Als Ruud een plan met hem heeft en veel gaat spelen dan is dat natuurlijk veel beter voor zijn ontwikkeling. En PSV heeft laten zien een goede plek te zijn voor talenten.

Even 3-4 jaar knallen bij PSV en dan een toptransfer maken naar een sterke competitie.

Voor nu een aangename aanwinst voor onze competitie

Mark my words, deze jongen gaat het laten zien. Misschien moet hij nog groeien, maar ik denk dat hij in zijn eerste seizoen al van waarde zal zijn. Jammer dat Ajax hem niet heeft gekocht.

29 juni 2022 om 00:59

Waarom zou Ajax hem halen als je met Unuvar al een dezelfde soort speler in je gelederen hebt. Daarnaast kunnen Klaassen, Berghuis en Ihattaren, die ook redelijk jong is, ook op 10. Dat zou echt geldverspilling zijn voor Ajax en tijdsverspilling voor deze jongen. Die zit nu op een leeftijd dat hij minuten moet maken en zich door moet ontwikkelen tot een volwassen speler. En psv zal die ruimte wel gunnen.

29 juni 2022 om 01:40

Lekkere oneerlijke vergelijking Unuvar en Simons. Een speler van Jong AJAX tegenover een speler van PSG die overigens ook al CL heeft gespeeld. Dan is t stikstof echt naar je hoofd gestegen

29 juni 2022 om 01:51

@kuiken - Gespeeld? Hij zat bij de selectie tegen Madrid, maar heeft 0 minuten gespeeld. Dus ik zal even je info dubbelchecken voordat je het persoonlijk gaat maken. En Naci en Xavi zijn allebei van dezelfde generatie, hebben redelijk wat reputatie opgebouwd als de nieuwe middenvelders voor het Nederlands elftal, en spelen redelijk op dezelfde positie (xavi kan iets controlerender spelen tov unuvar). Het is niet zo dat Xavi zichzelf in de basis heeft gespeeld en 40 goals heeft gemaakt en 30 assists heeft gegeven? Volgens mij gaat het qua kwaliteit redelijk gelijk op. Dus wat is daar zo oneerlijk aan?

29 juni 2022 om 06:13

Er wordt een vergelijking gemaakt in het type speler wat ze zijn. Niet wat ze allemaal al hebben gepresteerd. Misschien iets beter lezen?

29 juni 2022 om 06:34

@Kuiken wat een rare opmerking! Hij geeft aan dat Ajax al een talentvolle middenvelder heeft die minuten moet gaan maken. Hij vergelijkt de spelers onderling toch nergens. FCGrunn laat toch goed zien waarom er geen reden is voor Ajax om naar dit soort talenten te kijken. En reageer even normaal aub.

De vervanger van Gotze is dan ook eindelijk binnen en dat voor 5 jaar. Het lijkt me wel een goeie jongen die al het een en ander heeft meegemaakt. Komt ook best volwassen over in het interview met psv. Spreekt ook meerdere talen: Spaans, Nederlands, Engels en Frans. Wel prettig voor de internationale squad die PSV heeft. Is in het verleden captain geweest bij de jeugdelftallen, dus ik zie een toekomstige aanvoerder wel in verschiet voor hem in Eindhoven.

29 juni 2022 om 00:58

@FcGrun050. Vond hem niet echt volwassen overkomen eerlijk gezegd. Of eerder, niet zo vlot. Hij kon niet echt antwoorden formuleren en de meeste zinnen klopten niet. Niet dat het boeit verder

29 juni 2022 om 01:01

Jongen is niet in Nederland opgegroeid he? Die praat ook alleen maar Nederlands met zijn ouders en zijn Nederlandse ploeggenoten. Voor de rest is hij in Spanje opgegroeid en heeft hij daar voornamelijk zijn jeugd doorgebracht. Dat hij formulerings en grammaticale fouten maakte, zou ik hem echt niet op aanrekenen met zijn verleden.

29 juni 2022 om 01:20

@FcGrun050. Dat is waar, twijfel(de) daar een beetje over want zijn uitspraak is verder perfect. Het is in ieder geval een leuk joch.

29 juni 2022 om 01:28

Nee zeker waar, dus wel redelijk knap van hem, want hij kan het nog wel op conversatie niveau zonder echt geschoold te zijn. Nederlands was ook niet mijn eerste taal, terwijl ik wel hier ben geboren en ben opgegroeid. En ik maak ook genoeg fouten in mijn stukken (vandaar dat ik ze redelijk vaak edit om nog wat correcties uit te voeren wanneer ik ze teruglees) en wanneer ik zinnen formuleer (voornamelijk "de" en "het" regel met lidwoorden struikel ik nog zo vaak over).

29 juni 2022 om 06:39

Die spelfouten zijn bij mij ook Gronisch en ik ben een kaasie😜. Maak niks uit,je posts zijn helder.

Hij kwam bij zijn interview over als een verstandig type, ik denk ook dat dit een goede stap is voor zijn carrière. Een verhuur had van mij niet gehoeven, je leidt dan gewoon een speler op voor een andere club, maar als deze jongen de zogenaamde hype waar kan maken is dit een fantastische zet van PSV.

Ik snap de massa hysterie niet echt bij al die PSV supporters die het hebben over een stunt , als ze het binnenhalen van Simons al als een stunt zien dan zegt dat veel over de verwachtingen wat PSVers hebben! Simons heeft nog helemaal niks bewezen en dan hysterische geluiden over een stunt! Maar goed die hysterie hadden ze met Gotze ook en dat werd ook niks..

29 juni 2022 om 01:09

Simons kon naar PSG en Barca. Dat hij dan kiest voor PSV dan is dat een stunt ja.

29 juni 2022 om 01:13

Een jongen die in de jeugd speelde van barca daarna is overgenomen door psg, daar af en toe zijn minuten mocht maken tussen al die sterren is toch een stunt? Nu is het aan hem om te laten zien, het is sowieso wat naam betreft een grote verrassing/stunt (wat je gelukkig maakt hoe het genoemd wordt). Dat hij psv kiest.
En dat gotze niks werd is onzin, over hype gesproken om hem in het negatief daglicht te plaatsten.

29 juni 2022 om 01:16

Gotze werd idd niks bij PSV, Europees heeft Gotze PSV nergens gebracht en nationaal wist Gotze ook veel te weinig zijn stempel te drukken!!

29 juni 2022 om 01:37

Kijk aub de wedstrijden van gotze terug, je hebt hem duidelijk niet gevolgd

29 juni 2022 om 02:28

Wat heeft gotze dan precies gebracht?

Deze jongen heeft al jaren zoveel druk op zijn schouders, dat moet toch niet lekker voetballen zijn. Nu begint het ook weer, of hij is gigantisch overrated of hij is gigantisch goed en maakt PSV kampioen. Het zal allemaal wel, ik hoop dat die jongen is vrijuit kan gaan voetballen en dan kunnen we hem met zijn allen afzeiken of ophemelen.

29 juni 2022 om 01:17

Dan is het toch juist lekker om nu even uit de luwte van de grotere competities en die clubs te spelen?
Ook is het bij psv vaak veel rustiger dan bij een feyenoord / ajax, vaak veel gemoedelijker... ik denk dat dit hem alleen maar goed kan doen zodat hij zich lekker op het voetbal kan concentreren.

29 juni 2022 om 01:25

Precies. Ik heb zelf wat filmpjes bekeken, en daaruit zie je dat hij veel power heeft gecombineerd met voetbalintelligentie/inzicht.

Tuurlijk zijn dit van di geknipte filmpjes, maar je zie dat de potentie er weldegelijk is. Een middenveld met Sangaré, Veerman en Simons (met daarachter nog Guti) zou dodelijk kunnen worden.

30 juni 2022 om 09:45

@voetbaltjer: Begrijp me niet verkeerd, ik snap het wel.. maar van een compilatie moet je in het algemeen niet teveel van uitgaan over hoe goed een speler wel of niet is. Iedereen kan goed lijken op een compilatie, dat zegt helemaal niets..

Dat gezegd hebbende, ben ik het wel eens met je. Potentie is er wel, maar ik denk dat hij wel erg overschat is geweest (en hij mogelijk zichzelf ook overschatte). Mooi om te zien dat hij nu kiest voor speeltijd en aan zichzelf wil werken. Erg leuke transfer voor PSV vind ik dit.

Ben er zuur van als Ajacied dat het een transfervrije overstap is. Maarja, bij Ajax had er ook minder perspectief geweest. Hoop dat ie zich sterk ontwikkelt voor het NL-elftal maar dat ie dat wel doet met een tweede plek voor PSV.

29 juni 2022 om 01:39

Ik snap dat je enigzins baalt, zou ik ook hebben als ihattaren bij jullie fe pannen van het dak gaat spelen.
Laten we hopen dat alleen maar beter is voor het niveau de komende jaren 💪🏻

29 juni 2022 om 02:34

Wie weet over vijf jaar Unüvar, Simons en Ihattaren spelend achter Brobbey in Oranje. Dan zijn er weinig klachten mijns inziens!

Ik lees veel dat hij gehyped is en dat kan ik maar moeilijk begrijpen. Barca is geen club die koste wat het kost een gehypde speler binnen wil houden. Psg is daarnaast ook geen club die een gehypde speler goed kunnen gebruiken met het oog op hun cl ambities. Dat psv nu een hype begint te worden door deze tweede goede transfervrije speler zou ik niet erg vinden!

Wilfried gnonto bij Feyenoord,Simons bij PSV,Ihattaren,Bergwijn bij Ajax mooie pareltjes in de eredivisie,en de oude Vos Burak Yilmaz,en wie weet komen er nog een aantal verassing en of talenten die doorstromen ben benieuwd

29 juni 2022 om 03:50

Ja viel me ook op, het gaat blijkbaar goed met de Eredivisie! Lekker man

Grootste hype spelers die er bestaat ze leeftijd genoten van barca doen het wel veel beter. Hij beseft nu pas dat hij totaal geen kans maakt bij psg dus dan maar naar psv.

Een speler die van PSG komt en kiest voor het project van PSV. Dan zijn die gesprekken behoorlijk goed geweest en dat maakt me heel benieuwd wat dat project is! Hoe sterker de topclubs zijn, hoe beter dat is voor de competitie en Europese coëfficiënten.

Dit zag denk ik niemand aankomen lekker bezig in Eindhoven. Kunnen ze in Amsterdam iets van leren dar word onderhand het halve geraamte weggehaald en het managment ligt in een winterslaap.

Ik ben alvast blij dat hij komt.
Tuurlijk, hij heeft alles nog te bewijzen, maar deze jongen kan echt wel wat.
De huurdeal waar eerst over gesproken werd vond ik maar niks, maar een meerjarig contract is wel echt super!

Hij heeft een contract voor 5 jaar getekend. Dat heeft PSV mooi voor elkaar gekregen.

Ik laat mij verrassen want ik heb hem nog nooit zien spelen.
Schijnt een goede voetballer te zijn, hoop dat hij slaagt bij Psv.

Heel erg benieuwd naar deze jongen. De naam als toptalent zal hij altijd hebben, PSV kan hem na een goed seizoen met dikke winst verkopen.

Iedereen heeft het over het sportieve project van PSV, maar als PSV zijnde, net als Feyenoord, AZ en Ajax, moet je toch gewoon elke wedstrijd proberen en willen winnen. Daar hoeft je geen moeilijk project voor op te starten. En wat me al een beetje tegen staat bij deze jongen is dat hij gaat spelen met de naam Xavi achter op zijn rug en niet gewoon met zijn achternaam Simons.

Op dit moment zie ik Psv nu als de grootste titelkandidaat. Dus zoals de selecties er nu uit zien. Maar dat komt ook omdat Psv sneller schakelt dan Ajax, bij Psv zijn meerdere versterkingen al binnen en is er niemand relevant verkocht. Bij Ajax is het andersom, al veel basisspelers weg en nog niemand gekocht. Kan dus nog veranderen. Stel Gakpo en Sangare gaan alsnog weg bij Psv en Ajax laat verder niemand meer gaan en koopt nog enkele spelers dan is het weer andersom. Afwachten tot de transferdeadline dus. Maar wel nieuw elan en first blood voor Psv!

29 juni 2022 om 09:27

Ik weet zeker dat deze Simons hoge ogen gaat gooien, dit is by far de beste transfer voor PSV, die gaat straks de Eredivisie kapot spelen..

29 juni 2022 om 16:05

Gebaseerd op wat?

29 juni 2022 om 09:28

Ik vind wel dat PSV nogal wat gokjes aankoopt behalve die keeper. Simons en Hoever zijn wellicht talenten, maar het kunnen ook de volgende Mastours worden.

29 juni 2022 om 17:13

PSV moet zijn zaakjes veel eerder klaar hebben dan Ajax, want spelen cruciale voorrondes groepsfase CL. Vorig seizoen idem. Ajax was net in training, PSV klaar en in vorm, en winnen de JC schaal met 4-0 van Ajax. Toen riep iedereen ook dat PSV de titel even zou ophalen, maar we kennen de historie. Geen groepsfase CL, geen titel en uiteindelijk vrij makkelijk afgeserveerd in Europa. Dus wat is wijsheid?

Wat ook wel leuk is: zijn vader is Regillio Simons die ik dan weer ken van mijn tweede club Telstar.
Vanwege Willy vd Kuijlen ben ik ooit PSV fan geworden. HIj was mijn idool.
Maar ja, ik ben geboren in Velsen-Noord en het is dus bijna onmogelijk om geen warm hart te hebben voor de cultclub van de Kkd.
Dus: Regillio bij Telstar, Xavi bij PSV. Mooi!

29 juni 2022 om 10:31

Regoaliooooooo

Als Nederlander hoop ik dat dit voormalig supertalent gewoon gaat slagen. Zou mooi zijn voor oranje en het Nederlands voetbal in het algemeen. Heeft nu al flink wat geld verdiend op zijn leeftijd. Nu word het wel eens tijd om zijn talent waar te maken!

Nice. Ben benieuwd hoe hij het gaat doen. Was altijd een groot talent, al is eigenlijk er nog niet echt uitgekomen op het hoogste niveau. Maar laten we wel wezen, de eredivisie is natuurlijk DE competitie voor spelers als Simons.

Tja, als PSG een toptalent uiteindelijk vrij makkelijk laat gaan, is de vraag: is deze jongen wel een toptalent?

Geweldige aankoop van PSV, kan niet anders zeggen. Mocht er nou echt geen terugkoop optie zijn van PSG, dan hebben ze het helemaal geweldig afgehandeld en ben ik als Ajacied behoorlijk jaloers op deze versterking. Minuten die ik van hem heb gezien bij PSG tikte hij lekker met de toppers mee, en kreeg hij ook gewoon de ballen ingespeeld. Dat in tegenstelling tot Wijnaldum, die heb ik vaak overgeslagen zien worden helaas.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren