Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Fabrizio Romano: Overstap Xavi Simons naar PSV plotseling zeer reëel

Laatste update:

Xavi Simons is dicht bij een overstap naar PSV, zo bevestigen transfermarktexpert Fabrizio Romano en PSV-watcher Rik Elfrink zaterdagavond. Paris Saint-Germain is van plan om het aflopende contract van de negentienjarige middenvelder te verlengen en hem vervolgens op huurbasis te stallen in Eindhoven.

Romano meldt dat er in Parijs gesproken wordt over een langetermijncontract voor Simons, wiens huidige verbintenis eind juni afloopt. Eerder op de dag maakte het Eindhovens Dagblad de interesse van de Eindhovenaren in Simons al bekend en na afloop van het gewonnen oefenduel met BW Lohne (6-0) bevestigde ook trainer Ruud van Nistelrooij de belangstelling voor de aanvallende middenvelder.

Simons werd in 2019 door PSG op zijn zestienjarige leeftijd weggekaapt uit de jeugdafdeling van Barcelona, waar hij negen jaar had doorgebracht. Dat leverde Simons volgens Franse media een salaris van één miljoen euro bruto per jaar op, een ongekend bedrag voor een zestienjarige. Op 6 augustus 2020 maakte hij zijn debuut voor PSG en inmiddels staat hij in totaal op elf optredens. Met name het laatste halfjaar kreeg de jongeling regelmatig speelminuten van Mauricio Pochettino.

Bij PSV zou de Nederlands-Spaanse middenvelder worden binnengehaald als opvolger van Götze. De Duitser maakte gebruik van zijn ontsnappingsclausule en vertrok voor vier miljoen euro naar Eintracht Frankfurt. PSV is bedrijvig op de transfermarkt en haalde met Walter Benítez (OGC Nice) en de gehuurde Ki-Jana Hoever (Wolverhampton Wanderers) al een doelman en rechtsback binnen. Bovendien werd de 38-jarige Boy Waterman voor de breedte aan het keepersbestand toegevoegd. PSV staat op het punt om Savinho te huren van de City Football Group en hoopt nog altijd Luuk de Jong weg te halen bij Sevilla.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Weer huur. Goede speler, maar heeft dit echt zin? Wellicht alle centjes nodig om Sangaré en Gakpo te behouden en daarom maar Nederlandse talenten te huren (passen zich makkelijk aan etc.), maar vind toch wel dat je wat waarde op het veld mag creëren.

25 juni 2022 om 21:00

Wel veel huurspelers met constructies die mogelijk kunnen leiden tot wat inkomsten, maar mag toch hopen dat er ook wat talenten aangekocht gaan worden

25 juni 2022 om 21:02

Maar dat zijn nog steeds kruimels. Leuk als Simons over vier jaar door PSG wordt verkocht voor - doe eens gek - 30 miljoen euro en dat je daar 4 miljoen aan over houdt, maar dat is toch geen knaller?

25 juni 2022 om 21:09

Inderdaad, helemaal mee eens. Daarom ook de hoop op een paar aankopen. Aan de andere kant kan dit natuurlijk wel wat gaan opleveren in de toekomst en zullen ze neem ik aan niet het volledige salaris overnemen.

25 juni 2022 om 21:16

De knallers zijn er nu in de vorm van Gakpo en Sangare en in de toekomst voor Madueke, Bakayoko, Veerman, Teze en obispo. Het feit is dat PSV veel te weinig middenvelders heeft op dit moment. Met Sangare (vertrek is zeer waarschijnlijk) en Veerman heb je twee basiswaardige middenvelders. Guti heeft een leuk half jaartje gespeeld en indien hij verlengd is het een leuke jongen voor de breedte (vertrek lijkt ook niet onwaarschijnlijk) en van Ginkel heeft los zand tussen zijn knieschijven zitten dus daar kan je niet meer op bouwen. Daarnaast heb je nog twee jeugdspelers Ledezma (komt net terug van een zware knieblessure) en saibari (komt naar mijn mening tekort). Eindconclusie: PSV heeft dus maar 3 middenvelders (sangare, Veerman en Guti) waar je op kan bouwen, hiervan lijkt het waarschijnlijk dat er minimaal 1 en misschien zelfs twee van vertrekken. PSV heeft dus minimaal 2/3 middenvelders erbij nodig. Er is nog niet het kapitaal om hier 3 aankopen voor te doen, een gaat naar het schijnt Souza worden en dan zou je Simons erbij kunnen huren voor wat meer smaken op het middenveld. Het is toch een speler die wat extra's zou kunnen brengen.

25 juni 2022 om 21:54

@lincoln Osiris en itsTom jullie denken echt heel kortzichtig en alleen aan doorverkopen. Met huurlingen heeft PSV posities tijdelijk ingevuld voor goedkoop terwijl ze zich zelf meer tijd geven voor een langdurige oplossing. Ondertussen is de kans op meer Europees prijzengeld innen groter waarmee lange termijn oplossingen makkelijker kunnen worden aangeschaft. Hou toch op met speler huren te bashen - zo kortzichtig gedacht. Als organisatie weeg je korte en lange termijn besluiten af - niet alles kan lange termijn zijn. Stop met dit ongesteld gepiep bij iedere huurling, bij Hoever was het ook al zo.

25 juni 2022 om 23:16

Goede analyse denk ik. Op het middenveld zit het grote probleem denk ik voor psv. En middenvelders die je direct sterker maken zijn behoorlijk aan de prijs. Zie er daar maar eens 2 of 3 van te kopen.

Snap deze huur daarom wel. Maar vond ook de cub en fans redelijk optimistisch over en na het vertrek van gotze . Hij heeft een belangrijke rol gespeeld in de fase waarin psv goed veldspel vertoonde.

26 juni 2022 om 10:48

Eens met Rombomcu

Iedereen wil hetzelfde tegenwoordig: jonge talentvolle spelers halen en die dan na een paar mooie seizoenen voor dikke winst verkopen. Maar er zijn niet genoeg van dat soort spelers om bij alle topclubs alle posities te vullen. Dus dan moet je wat anders. Van Ginkel is ook veel gehuurd, als zo'n jongen dan fit blijft, dan kan je jarenlang een plek vullen voor een kleine investering. Dat is gewoon prima. Nu heb je Veerman waar je vermoedelijk wel op gaat verdienen, en de rest van je middenveld zul je gewoon moeten vullen om wedstrijden te kunnen winnen. Als het niet kan zoals je wil, dan moet het maar zoals het kan.

26 juni 2022 om 14:06

Vernon

Precies! Er is echt weinig mis met het huren van spelers. Zeker niet als je spelers kunt aantrekken van dit kaliber. Daarbij, sommigen hier doen net alsof er keuzes waren. Dat PSV dus de keuze had om gewoon lekker zelf te kopen óf om lekker te huren. En dat dan PSV toch maar koos voor huren,.... Rare kronkelgedachte. Waarom zou JdJ dat dan doen precies, als die echt de keuze had gehad? Heel simplistisch. PSV doet al een jaar of veertig op een vaak hele slimme en creatieve manier zaken. Of dat nou gaat over het aantrekken van Ruud Gullit, de aankoop van Romario en Ronaldo, Van Nistelrooij, Wijnaldum en Strootman of zoals recentelijk spelers zijn gehaald, bij PSV weten ze echt wel wat haalbaar is en of je desnoods met andere creatieve oplossingen spelers aan kunt trekken. Dus als een koop onhaalbaar is, dan pas komt een huuroptie in beeld. Zo simpel gaat dat gewoon.

Sowieso, hoe komen mensen erbij om dingen te roepen als 'pak door! en maak die deal eens rond!'?? Beseffen mensen werkelijk niet dat voor een transfer minstens drie (en meestal nog veel meer) partijen betrokken zijn? En dat je dat als kopende partij het dus nooit volledig zelf in de hand hebt? Of dansen mensen die dit soort dingen roepen ook een tango in hun eentje? Knap gedaan dan hoor! Maar: zoiets bestaat niet. Ook andere betrokkenen bij een deal hebben een stem. Dus je bent soms ook afhankelijk. Of je nu de TD bent van Cambuur, PSV, Ajax of zelfs Chelsea.

25 juni 2022 om 21:00

Waarom niet Van Ginkel was toch ook een succes als huurspeler?

25 juni 2022 om 21:02

Van Ginkel was een gearriveerde speler. Deze jongen heeft amper ervaring

25 juni 2022 om 21:27

Daarvoor heb je toch ook Jong PSV? Je kan hem daar altijd inzetten indien hij het niveau niet aan kan.

25 juni 2022 om 22:03

Deze jongen heeft niet veel minder ervaring dan Ihattaren die door half Nederland als een 2e Messi beschouwd werd . Geef die jongen een kans .

26 juni 2022 om 10:49

Haha, Ihattaren als een tweede Messi ja er zijn wel mensen erg positief, gisteren schreef nog iemand dat Ihattaren het WK gaat halen. Terwijl hij pas een paar minuten in Ajax 1 gespeeld heeft, en 0 interlands. Een beetje relativering mag wel.

27 juni 2022 om 02:27

Haha wat heeft Ihattaren jullie gedaan zeg. Simons niet veel minder ervaring dan Ihattaren? Ihattaren heeft al meer dan 50 Eredivisie-wedstrijden op zijn naam en daarnaast ook nog eens wat Europese wedstrijden… Daarnaast op zijn 17e nog Ajax kapotgespeeld. Simons heeft 7 wedstrijden in het eerste van PSG en viel in die wedstrijden ook nog eens zwaar door de mand. Maar goed het zal wel aan mij liggen…

25 juni 2022 om 21:08

Die jongen heeft bijna zijn hele leven in Spanje gewoond. Een deel van de aanpassing is aanpassen aan je nieuwe leefomgeving. Wat dat betreft zal het voor Simons ook een kwestie van aanpassen worden.

25 juni 2022 om 21:20

Zo lang het met een gedachte gedaan wordt en het 1 of 2 spelers zijn die iets toevoegen maakt het niet uit.
Geen idee hoe PSV er financieel voor staat. In mijn ogen kunnen ze beter 10 of 15 miljoen uitgeven aan een top talent-speler als vervanger voor Zahavi en Simons huren dan dat ze twee keer 5 miljoen uitgeven aan mindere spelers in de hoop dat die stappen maken.

Ik zie hem graag komen. In het ergste geval komt er eindelijk een supertalent uit Nederland wat weer in de Eredivisie doorbreekt (aanvallend gezien). Of PSV schiet zichzelf in de voet. Daarentegen zou ik het ivm huur contract niet aan te raden vinden van uit club perspectief.

Wtf doen wij allemaal? Stop is met dat huren! Waardeloos
Daarnaast voegt deze knul nog niet eens wat toe momenteel..

25 juni 2022 om 21:02

Dat je er 1 huurt snap ik, maar dat je 3 spelers van 20 jaar of jonger huurt met nog geen 1000 minuten op het hoogste niveau vind ik gewoon zonde (als die Braziliaan van City ook komt).

25 juni 2022 om 21:02

Huren hoeft natuurlijk niet waardeloos te zijn. Mocht hij het zo goed doen en zorgt ervoor dat PSV wedstrijden wint in de eredivisie en Europees, dan levert hij geld op. En waarom voegt hij niks toe?

25 juni 2022 om 21:04

Het is lastig om dat aan één speler toe te schrijven. Winnen is vaak een collectief. En dat zou je met een eigen speler misschien ook wel doen, die je daarnaast ook nog een flinke transfersom kan opleveren. Teveel huurspelers is het vaak niet waard over langere termijn.

25 juni 2022 om 21:08

Dat is helaas echt een simpele gedachtengang. Je zit ook andere spelers in de weg die mogelijk veel meer waarde kunnen creëren voor de club imo

25 juni 2022 om 21:25

Woenselaar. Ik vind juist 'huren levert geen geld op' een simpele gedachtengang. Het is niet zo zwart wit. Mocht je bijvoorbeeld een Gakpo een seizoen gehuurd hebben, dan levert dat gewoon geld op in de vorm van punten. Tuurlijk is een speler in je eigen gelederen hebben een stuk beter wat betreft de langere termijn, maar dan moet dit wel leveren. Als je straks met een Thomas op 10 staat of een goeie huurspeler die levert scheelt nogal in hoe het team draait. Kan je beter een speler huren ipv een speler opstellen die nooit het verschil gaat maken en uiteindelijk ook geen vetpot gaat opleveren. Wellicht leveren dan de andere spelers wel meer op, omdat PSV een goed seizoen draait

25 juni 2022 om 21:46

Ik ben het in de kern met je eens hoor. Huren kan gaten in de selectie op een goedkope manier vullen, maar je zit a) een andere speler in de weg en b) het is echt alles behalve zeker dat deze jongen toegevoegde waarde heeft. Kijk, een Rodriguez (lb) was echt een mega goede strategische zet maar bij onbewezen talentjes zet ik echt serieuze vraagtekens.

25 juni 2022 om 23:56

Iedereen zeurt over deze huurspelers dit jaar. Maar als PSV nu de CL-inkomsten misloopt zit je niet met de volle salaris van deze spelers en houden ze misschien rekening met de inkomsten van een EL of zelfs de Conference League. Maar met de talenten die je nu helaas huurt heb je wel spelers die iets toevoegen op Eredivisie niveau. Iets wat PSV ook nodig heeft volgend jaar na het vertrek van vele spelers.

26 juni 2022 om 00:27

Exact! Maar wel een beetje de houdgreep waarin psv zich momenteel bevindt. Met eigen middelen en jeugd wordt ajax de komende jaren niet verslagen. En met het huren van enkele goede spelers/grote talenten misschien wel. Alleen dan loop je op de langere termijn weer een achterstand op. Echter valt dit misschien mee als je door het winnen van enkele kampioenschappen CL inkomsten, sponsoring, allure etc. kan toevoegen aan de club. Dus niet zo’n heel gekke keuze in de huidige situatie. Maar elke huurspeler die speelt zal wel een hele duidelijke meerwaarde op het veld moeten hebben dan spelers uit de eigen jeugd of verkregen met eigen middelen.

25 juni 2022 om 21:04

Je weet nog niet als hij iets toevoegt, want hij heeft nog geen minuut gespeeld bij PSV. Mits je verschrikkelijk veel vertrouwen hebt in Ledezma natuurlijk.

25 juni 2022 om 21:11

Naja, snap z'n punt wel. Wij willen het kapitaal op het veld hebben staan, eigen spelers. Dat je een Savio of Hoever huurt, prima, maar ik verwacht van PSV dat ze gewoon met eigen spelers komen die Gotze gaat vervangen en een '6'. Anders krijg je Feyenoord praktijken, waar Til, Nelson en Dessers uit de basis als huurlingen allemaal vertrokken na dit seizoen.

25 juni 2022 om 21:22

Maar Savio zal denk ik geen basisspeler worden, want je hebt tevens al Bakayoko en Madueke lopen op de rechtsbuiten positie. Ik denk dat die bij Jong ook gaat aansluiten, want in jong hebben ze nu niemand op rechts lopen als Bakayoko nog naar de eerste wordt gehaald. Hopelijk kan PSV Simons transfervrij halen ipv huren, want hij is tevens transfervrij. En bij PSG is de kans toch klein dat hij gaat spelen, zie de andere talenten die zijn vetrokken daar (nkunku, Diaby, Nianzou, Zagadou (tevens transfervrij), etc.)). Kan die met Saibari (was vergeten dat hij ook naar de eerste is gehaald) concurreren om de 10 positie.

25 juni 2022 om 21:27

@psv18 maar PSV doet het qua jeugd toch al een tijd lang niet onaardig?
Alleen zitten er in elke groep maar 1 of 2 spelers die echt doorbreken en eredivisie waardig zijn. Dat is in geen enkele andere jeugdopleiding anders.
Niet voor niets dat er inmiddels tig documantaires zijn over de class of 92 van United waar ze er ineens 6 hadden. Met 1 of 2 doe je het als opleidingsclub al prima, maar dan moeten die maar toevallig doorstromen op de plek waar je nu iemand nodig hebt.

25 juni 2022 om 23:22

Sweet dreams! Gotze vervangen gaat lastiger worden dan de meeste fans denken. Uit eigen jeugd of met eigen middelen kan je misschien een talent aantrekken maar imo niet een ervaren middenvelder die zichzelf op hoog niveau heeft bewezen. En dan zal je aan 1 middenvelder niet genoeg hebben. Heel leuk dat ze vinden dat ze dit jaar kampioen moeten kunnen worden maar ik zie het echt niet gebeuren. Op het middenveld is het verschil met Ajax echt gigantisch

25 juni 2022 om 21:07

Idd , gewoon weer een kut transfer. Dag ze luuk maar gaan halen . Ipv allemaal net niet

25 juni 2022 om 21:14

Huren is een lapmiddel idd. Maar haal je door t huren CL opent dat weer andere deuren. Hoeveel huurspelers hebben we nu in totaal? Wat gaat er naast Götze gebeuren met Doan? Moeten toch een nr 10 met kwaliteit hebben imo. Dat gezegd hebbende, Simons kan goed voetballen maar mot t wel nog ff laten zien. Eredivisie lijkt me geschikt daarvoor. Maar eerst afwachten of ie komt en gelijk basis staat.

25 juni 2022 om 22:58

Ja ik snap de frustratie en qua lange termijn beleid is het ook niet duurzaam maar ik snap het wel. Psv blaast best hoog van de toren dat dit het jaar wordt dat het anders wordt maar als je puur naar het aantal kwalitatief waardige spelers in de selectie kijkt dan is het best dun bezet. Ze zullen toch kwaliteit en kwantiteit moeten binnenhalen, vooral voor het middenveld.

26 juni 2022 om 01:59

@itstom

Volkomen met je eens mbt huren. Zeker de jonge talenten moet je niet huren. PSV leidt hen nu op voor andere clubs. Dat lijkt mij niet de bedoeling.

Ik heb er wel begrip voor wanneer PSV bijv. een ervaren topspits huurt, omdat kopen te duur is. Dan haal je iemand met ervaring en de kans is groot dat hij PSV zal helpen om de CL te halen. Jonge talenten hebben meer tijd nodig om te aarden en hebben vaak nog niks bewezen.

Zeker van onze topclubs verwacht ik dat zij zoveel mogelijk werken met eigen jeugd plus spelers aantrekken (kopen/transfervrij). Betekent kapitaal creeren op het veld.....in dit geval voor PSV en niet PSG!

Je merkt gelijk dat de hand van Brands zichtbaar is. PSV is daadkrachtig inde transferwindow., Zou een mooie aanwinst zijn voor rood wit van Psv..

25 juni 2022 om 21:01

Ja Aqua, 2 spelers huren en dus opleiden voor een andere club is heel daadkrachtig. En ja Benitez is idd een hele goede aankoop!

25 juni 2022 om 21:18

We zullen alternatieve middelen moeten aangrijpen om de kapitaalkrachtige concurrent enigszins bij te kunnen houden. Erbij gezegd hebbende dat t wél een versterking moet zijn.

25 juni 2022 om 22:46

Wwnation

Of hij schiet het winnende doelpunt op weg naar Champions League binnen.

25 juni 2022 om 21:15

Foei niet te positief over PSV Aqua 😆

Op huurbasis heb je hier niks aan..
als koop had het een mooie speler geweest.

Die jongen heeft nog niks bewezen, kan je beter verder zoeken als Psv zijnde.

25 juni 2022 om 21:14

Wel als PSV een doorverkooppercentage erbij kan krijgen. Dit is ook gelukt bij Hoever

25 juni 2022 om 21:36

Ben het er ook mee eens dat je hem als PSV zijnde niet zou moeten huren. Als je echt vertrouwen hebt, doe dan je best hem te overtuigen. Hij is transfervrij en een groot talent, dus best een risicootje waard. Huren lijkt me alleen in het voordeel van PSG.

25 juni 2022 om 21:37

Is toch bijna te verwaarlozen? Ajax kreeg bij Botman 3 miljoen en die is voor 40 miljoen verkocht (10% over de winst geloof ik). Moeten deze 3 spelers al zowat voor 100 miljoen verkocht worden wil je er 10 miljoen aan over houden. Beter dan niks natuurlijk, maar dat is tegenwoordig peanuts waarvoor je Perr Schuurs al kan verkopen.

Ik vind dat vreemd. Het lijkt me een vrij dure huurling die zich not niet echt bewezen heeft. Laat hem.maar komen, dan zullen we het zien.

Laat maar naar Psv gaan. Zien we eindelijk eens wat hij echt kan in plaats van gehyped worden

Ik zou deze jongen eerst eens bij een Heerenveen of Vitesse willen zien. Ik vraag me af of hij daar op zou vallen

25 juni 2022 om 22:55

Voetballend zal hij niet opvallen denk ik, wel zal hij opvallen door zijn uiterlijk, een soort jongere versie van Valderama

Ben wel benieuwd. Wat ik van hem heb gezien is het een speler waarvoor je naar het stadion komt. Nu nog kijken of die het niveau aan kan

Ik snap werkelijk dat huren niet.. Als je een kampioensteam smeedt met een aantal huurlingen. Ga je er verder niets op verdienen én ben je een jaar later je ‘toppers kwijt.
Even nog los van het feit dat ik geen idee heb waarom deze jongen bij ons psv moet spelen, heeft nog geen reet laten zien. Ik ben even niet trots op de bekeidsbepalers als dit waar is

Zou toch geweldig zijn als zo'n speler naar PSV komt. De eredivisie beter maken

Ik kan mij niet voorstellen dat PSV daadwerkelijk Simons gaat huren. Daar hebben ze werkelijk niks aan, want ik zie hem ook niet snel in de basis staan. Laat hem maar lekker met de beloften van PSG spelen.

Als huur al helemaal niet interessant. Ik blijf het ook een gehyped Youtube talent vinden, die bij grote clubs onder contract staat door zijn naam in plaats van zijn voetbaltalent. Niet voor niets is er tot nu toe nog niet zoveel uit gekomen.

25 juni 2022 om 22:47

Want jij hebt hem zo vaak zien spelen?

Huur is toch weer een ander verhaal, weet niet wat PSV op de lange termijn hier aan heeft.

Vinicius, Hoever, Savinho en Simons. Wie wordt de volgende huurling?

25 juni 2022 om 21:17

Als deze jongen echt serieus is over voetbal zou naar FC Volendam gaan. Dat is op dit moment zijn niveau. Echt wel een talent hoor, maar hij staat al jaren stil in zijn ontwikkeling.

25 juni 2022 om 21:25



Serieus? Deze jongen valt in bij PSG maar heeft Volendam niveau. Je weet werkelijk niet waar je over praat. Ik ben klaarblijkelijk de enige die hem graag ziet komen.

25 juni 2022 om 21:28

Hahah schei uit hoor. Deze jongen speelt standaard in PSG U19 en heeft ook gewoon wat minuten gemaakt bij het eerste elftal en jij beweert doodleuk dat hij van KKD niveau is? Of het een directe aanwinst is voor de basis van PSV valt nog te bezien maar jij overdrijft wel heel erg hoor..

25 juni 2022 om 22:05

Deze jongen speelde heel de youth league kapot. Die zit qua niveau echt wel boven KKD hoor. Toch vind ik dat huren echt verschrikkelijk, we bouwen helemaal geen restwaarde op.

25 juni 2022 om 22:48

Transfervrij was prima geweest. Huren, mwah.

26 juni 2022 om 01:24

Leuk dat hij een paar keer mocht invallen. Dat heeft zijn zakenwaarnemer mooi geregeld, maar als het om kwaliteit gaat steekt hij echt niet boven zijn leeftijdsgenoten uit die in de KKD voetballen.

26 juni 2022 om 02:13

Die opleiding van PSG stelt niks voor...in de afgelopen jaren door ajax meerdere malen van de mat gespeeld. Daarnaast is deze jongen inmiddels 19. Als het echt een toptalent zou zijn dan zou hij al 50 wedstrijden in de benen moeten hebben. Zie mbappe, bellingham, camavinga, de ligt

Het enige wat ik me kan voorstellen is dat ze niet kunnen wachten ivm voorrondes CL… de echte grote buitenkansjes zullen wachten tot het einde van de window ben ik bang. Ze hebben nog geen euro uitgegeven, dus ik hoop stiekem nog wel op een paar kanonnen.

FC huurclub. Jammer hoor John. Je begon sterk met een verrassende goede keeper. Dat je een rechtsback van Wolves en tevens ook Nederlands huurt, snap ik nog wel. Maar gaan we serieus deze Simons ook huren? In de wetenschap dat ene Savio of Savinho uit Brazilie ook gehuurd gaat worden? Lekker man. Straks heb je ongeveer 4 huurlingen in je selectie. Meer dan de teams die voor degradatie gaan spelen. Waardeloos dit.

25 juni 2022 om 21:20

In de jaren 80 werden we koopclub genoemd. PSV was een koopclub, Ajax leidde ze zelf op. Het begrip koopclub lijkt verdwenen. Want das Ajax inmiddels ook. Nu huurclub. Eigenlijk wel een goed teken.. Een nieuwe spotnaam. Hopelijk met net zoveel prijzen op rij als destijds. Durf te dromen. Gaat om de puntjes toch?

Bij de huur van Hoever (en waarschijnlijk ook bij Savinho) heeft PSV een toekomstig doorverkooppercentage afgedwongen. Als dit ook bij Simons gebeurd vind ik een huur wel positief. Anders hoeft het van mij niet

PSV is de kluts helemaal kwijt. Zo vaak achter Ajax eindigen is heftig, maar je moet als grote club wel je koppie bijhouden. Dit soort acties getuigen van alles behalve dat. Deze speler is, op eerste plaats, een social media influencer. Het is inderdaad ook wel een leuke talent, maar niet eentje die verder is dan een Unuvar van Ajax (xavi loopt misschien zelfs achter). Is dit de speler waar je als club je tijd, energie en geld in wil stoppen? Wat een beleid daar in Eindhoven. Lijkt Rutte IV wel.

25 juni 2022 om 21:21

Hij loopt achter op Unuvar maar hij heeft afgelopen seizoen wel meer minuten gemaakt bij PSG, een sterrenensemble met wereldtoppers op elke positie dan Unuvar bij Ajax, een club die bekend staat om het vroeg brengen van talenten. Aparte conclusie van je.

25 juni 2022 om 21:24

Hahaha ik ruik digitale angst...Simons is een speler van PSG gekocht van Barcelona. Contract wordt verlengd, lijkt naar PSV te komen.. Moet je daar dan je neus voor op halen? Iedere Nederlandse club zou denk ik wel een poging willen wagen. Heb m 1x zien spelen, vond m goed maar ik ga grotendeels mee in t toegedichte talent en t vetrouwen van PSG

25 juni 2022 om 21:29

Psv is niet de kluts kwijt. Denk eerder dat jij dat bent. Enorm groot talent die er bij PSG al aan mag ruiken. Voor iedere Nederlandse ploeg een aanwinst.

Wel interessant om talenten als Simons en ook Ihattaren veel minuten te zien maken. Heeft Simons al officieel gekozen voor Spanje, mocht hij ooit Nationaal elftal niveau hebben..?

25 juni 2022 om 21:26

Nee hoor, mag nog gewoon voor Nederland kiezen.

Ik snap het idee van het huren ook niet, maar ik heb liever dat ze iemand huren dan dat John de Jong weer 15 miljoen aan een nieuwe Bruma of Baumgartl uitgeeft. Die Simons heeft een aflopend contract, maar toch verlengt hij liever eerst bij PSG dan dat hij meteen bij PSV tekent. Echt zonde.

25 juni 2022 om 21:29

Dat dus. Hoeveel aankopen slagen daadwerkelijk? Uiteraard moet huren geen doel op zich zijn. Afwegingen. Talent zal die jongen hebben. Misschien is er momenteel geen betere te kopen. Misschien over een jaar wel..

Huur hem dan 2 jaar,…anders eerst half jaar nodig om aan te passen en dan weer terug naar Parijs

Dit zou ik toch opmerkelijk vinden. Dan gaat het Simons hoogstwaarschijnlijk meer om geld dan om perspectief of hij krijgt een heel mooi plaatje voorgehouden.. Ervaring is de bakermat van wijsheid, zou ik in dezen zeggen.

Zegt wel wat dat PSG hem wil behouden, zien echt wel wat in hem. Als buitenstaander is het moeilijk om echt te oordelen of hij een versterking is voor PSV

25 juni 2022 om 21:42

Idd. Kan meerdere kanten op. Eredivisie zou makkelijk moeten kunnen voor zo'n talent zul je denken maar ik moet t eerst nog ff zien.

Mag toch hopen dat PSV zich niet tot dit soort constructies verlaagt.. Goeie talentvolle jongen dus transfervrij inlijven lijkt me een meesterzet maar lenen van PSG? Zou het niet doen.

25 juni 2022 om 21:50

Mwa, voor op de bank prima. Je brengt liever zon jongen in lijkt me dan bijvoorbeeld een opa als van ginkel. En wellicht heb je later dan ook meer kans om hem voor een redelijke prijs over te nemen van paris als hij niet slaagt daar, en die kans is natuurlijk best aanwezig.

Die Romano zegt de hele tijd hetzelfde in iets andere woorden. Is zo overschat. Had hem al ontvolgd op twitter, en nu word ik hier de hele tijd met zijn slappe teksten lastig gevallen.

25 juni 2022 om 21:40

Dan moet je transfer topics niet aanklikken makker.. Hij zit er idd laatste tijd vaker naast dan een periode hiervoor. Elferink is wel redelijk betrouwbaar

25 juni 2022 om 21:48

ja haha, doe ik ook niet meer zo vaak. Ik overdrijf het overigens ook wel een beetje hoor. Is echt niet dat hij me oprecht lastig valt hoor hahaha. Die man moet lekker doen wat hij wilt, maar vind het wel geinig dat zoveel mensen hem zo ongelofelijk serieus nemen lol.

25 juni 2022 om 21:58

Hahaha eens hoor. Staat de laatste tijd de helft vd keren voor aap als t ware. Blijft afwachten.

Opdonderen met dat huren!

25 juni 2022 om 22:18

Alles heeft zn prijs..Preventief tegen huren zijn is onzin. Subjectief op meerdere manieren. Wat als we Neymarr konden huren..? Opdonderen? Laten we afwachten of ie komt en wat ie brengt. Van Ginkel was ook huur.

Huren is wel wat anders dan transfervrij overnemen. Alhoewel ik denk dat hij direct een goede aanwinst is die er staat, ondanks zijn leeftijd.
Betere spelers kan PSV toch niet halen of betalen.

Je gaat zo'n speler toch niet huren? Wellicht wat beter dan je eigen talenten maar het houdt de ontwikkeling tegen van je eigen spelers en het kost alleen maar geld.

Ik vind het aan de andere kant wel een goed besluit om spelers te huren. Deze heb je voor relatief weinig, waarmee je eventueel duurdere spelers wel kunt financieren.

Waarom zou hij dan eerst verlengen als ze hem toch wegsturen? Kan hij beter zelf opstappen en cashen zoals bijv Zahavi deed

PSV mag in hun handjes klappen als het lukt. Jullie gaan wat meemaken. Altijd dat negatieve gedoe over Xavi maar hij is echt heel goed. Vooral zeer hoog voetbal IQ.

Zou hem wel eens een paar wedstrijden achter elkaar in actie willen zien. Kan nou niet echt zeggen dat ik al dat geroep dat hij een supertalent is op het veld heb teruggezien. Vind het eerder een geval van redelijk naast zijn schoenen lopen door al die adoratie.

denk miskoop,maar laat me graag verrassen

Deze jongen kan best goed ballen. Wat mij opvalt, en dit is nu al de zoveelste keer, is dat hij of zijn management telkens de verkeerde keuzes maken. Wanneer komt het een keer goed met deze jongen?

Heeft dit nou echt zin? Het is een groot talent, maar niet iemand die direct even in basis van PSV gaat spelen.. Als je dan een speler huurt moet het wel een directe versterking voor de basis zijn lijkt me, anders ben je alleen maar een speler aan het opleiden voor een andere club.

Zou hem best willen zien spelen in het psv shirt, is een groot talent. Al moet ik wel zeggen dat PSV misschien minder spelers moet huren. We hebben best wel wat geld en dat kan uitgegeven worden.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren