Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Van Gaal steekt de loftrompet: ‘Dat heb ik zelden of nooit meegemaakt’

Laatste update:

Mark Flekken heeft ook in zijn vierde interland voor het Nederlands elftal zijn doel niet schoon weten te houden. De doelman van SC Freiburg moest zaterdagavond tegen Polen (2-2) twee keer vissen. Met name bij de openingstreffer zag de doelman er niet heel goed uit, erkende hij ook zelf na afloop. De kans is groot dat de goalie dinsdag tegen Wales zijn plek weer af moet staan aan Jasper Cillessen. Laatstgenoemde was tot ongenoegen van bondscoach Louis van Gaal niet fit genoeg om aan te treden tegen Polen.

Bekijk hier de persconferentie van Louis van Gaal na Nederland - Polen (2-2)

Flekken keepte tegen Wales (1-2 winst) en leek zijn plek tegen Polen weer af te moeten staan aan Cillessen, daar Van Gaal teruggreep op zijn vermoedelijke basiself en Cillessen een streepje voor lijkt te hebben. Dat bleek echter niet het geval. "Cillessen heeft op de training weer een kleine blessure opgelopen, daar heeft hij een kneuzing door gekregen", lichtte Van Gaal voorafgaand aan het duel zijn opstelling toe bij de NOS. "Het is geen erge blessure, waarschijnlijk zal hij dinsdag gaan keepen. Ik vind het niet prettig, hij is heel veel geblesseerd. Je moet op spelers kunnen rekenen, daar hoort ook bij dat ze fit zijn."

Door de blessure van Cillessen kreeg Flekken opnieuw de kans onder de lat. "Je moet presteren, je moet leveren. Je moet dat laten zien wat de bondscoach graag wil zien", vertelt hij na het teleurstellende gelijkspel tegen Polen. "Dit zijn niet de ideale wedstrijden om veel te kunnen laten zien. Buiten de momentjes dat ik het had moeten doen en dat was bij de 0-1, die had ik gewoon moeten pakken. Meevoetballen hoort bij mijn style. Ik probeer altijd mee te voetballen. Als je met drie achterin staat, staan de wingbacks altijd vrij als je tegen een tegenstander speelt met vier verdedigers. Dan kun je zo'n bal snel wisselen."

'Dat telt niet'
Flekken zag er bij de 0-1 dus niet goed uit, maar had ook iets meer ondersteuning kunnen krijgen van Daley Blind, die verzuimde in te grijpen. "Dit zijn frustrerende avonden voor een keeper. Ik verricht in de tweede helft nog wel aan aardige redding. Maar die jongen bleek al buitenspel te staan", aldus Flekken. "Dus dat telt niet. Verder kreeg ik weinig te doen maar word ik wel twee keer gepasseerd ,We moeten het de komende twee dagen afwachten of ik tegen Wales opnieuw op doel sta. Die keuze zullen de bondscoach en zijn staf moeten maken. Misschien is die al gemaakt, we zullen het rustig afwachten."

Van Gaal is lovend over de instelling van Flekken. "Fantastisch dat Flekken zo zelfkritisch is", aldus de bondscoach. "Dat heb ik zelden of nooit meegemaakt. Ik vind het prachtig dat hij zijn verantwoordelijkheid neemt." Indien Cillessen op tijd hersteld is, is de kans groot dat hij tegen Wales zijn plekje heroverd onder de lat. Kjell Scherpen werd vorige week eveneens bij de selectie gehaald als vervanger van de geblesseerd uitgevallen Tim Krul, maar de doelman van KV Oostende hoeft niet te rekenen op speeltijd. Zijn plek bij Jong Oranje is ingenomen door Jay Gorter, die zaterdag tegen Jong Wales (0-1 winst) zijn debuut maakte.

Wie is de beste doelman voor Oranje?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Waarom niet met Berghuis op linksback spelen? Blijkbaar laat blind dus zien wat de bondscoach graag wilt zien, en dat is dus niet (kunnen) verdedigen. Kunnen wij net zo goed met een aanvaller op de linksback gaan spelen die tenminste wel een beetje pit heeft. Overigens is Flekken gewoon een modale keeper die moet gaan strijden om de 3e plek onder de lat. Bijlow en Jasper allebei toch gewoon een klasse beter.

12 juni 2022 om 10:53

Berghuis zou wel een hele vreemde optie zijn. Is geen verdediger (Ik weet: wat was Kuijt destijds ook niet, maar die had daar wel de mentaliteit voor) en je hebt prima alternatieven voor die positie,

12 juni 2022 om 11:07

Blind is ook geen verdediger meer, dus deze noemer gaat niet op vind ik. Ik ben ook niet heel serieus met Berghuis, maar bedoel meer dat als je linksback mag blijven staan terwijl die al 2 jaar geen fatsoenlijk verdedigende pot heeft gespeeld dan is het verdedigende aspect dus niet van belang. Hoe die over het veld sjokt is gewoon een belediging richting de andere backs. Blind heeft gewoon een vrije rol gekregen op de linksback positie. Heeft die geen zin in verdedigen? Geen probleem dan sjokt die toch gewoon lekker terug. Lost iemand anders het maar op.

12 juni 2022 om 11:19

Cruijff had het op zn minst een keer uitgeprobeerd. Dat geldt overigens ook voor de andere flank. Wanneer je daar toch 2 hele goede voetballers neerzet, die iets meer met een bal kunnen, dan gaat heel dat elftal makkelijker voetballen. Vooral wanneer je met Van Dijk - De Vrij - Timber speelt kun je dat gerust een keer uitproberen.

12 juni 2022 om 11:23

@ducktaildo

Zullen al die bondscoaches en clubtrainers het verkeerd zien dan..
Met Blind erbij is Oranje nog ongeslagen en heeft zich gekwalificeerd voor het WK. En met zijn club pakt hij steeds het kampioenschap en laat het ook zien in de CL. En 3 assists in 2 wedstrijden is niet verkeerd he, waarvan 2 tegen Belgie.

Daley Blind is en zal nooit een topverdediger worden. Ook zal hij nooit Usain Bolt worden. Zijn kracht ligt meer in het mee opbouwen, passes geven over korte en lange afstanden. Niet voor niets heeft hij een pass zuiverheid van meer dan 85 procent en behoort hij tot de spelers die meeste passes geven.

Met die wereldverdedigers achterin zou je verwachten dat zij uitbraken van tegenstanders tegenhouden. Je ziet ook in dit systeem dat Louis van Gaal er 3 centrumverdedigers achterin wilt houden en de backs hoog gaan staan als extra middenvelders. De linksbacks die alleen maar op hun plek blijven en alleen maar verdedigen is inmiddels achterhaald.

12 juni 2022 om 11:35

@marc433 Blind blijft verdedigend gewoon een trage zwakke schakel. Leuk dat hij aanvallen wat brengt, maar in eerste instantie is hij verdediger. Leuk ook, dezelfde Ajacieden die hem voor oranje met hand en tand verdedigen wilden er aan het eind van het seizoen Tagliafico inhebben, want Blind was traag etc. En idd, de moderne back komt mee op en kan het opbrengen om dan Weer op tijd terug te zijn. Dat eerste kan Blind aardig, maar eroverheen denderen kan hij niet en op tijd terug is ook een probleem. En we doen nu net alsof Blind de enige back is die aanvallend wat kan brengen. Ik denk dag Malacia dat ook kan, die had dus vorige week op die manier ook een assist. En het mooie, hij is snel, wendbaar en kan wel verdedigen.Malacia verdient het om ook een keer een serie wedstrijden te blijven staan. Nu krijgt hij iedere keer kort de kans en vaak met de b-elftallen. En dan vinden mensen het raar dat hij soms wat onwennig is. Krijgt gewoon geen faire kans

12 juni 2022 om 11:36

Marc 433. 'zullen al die clubtrainers en bondscoaches'. Ow blind heeft zeker wel zijn goede periodes gekend hoor en stond er ook gewoon een tijd terecht in, maar de laatste 2 jaar zijn het heel veel dalen en weinig pieken. Dus ik ben inderdaad van mening dat Ten Hag en Louis het op dit punt verkeerd zien. In de eredivisie kan het nog zo'n sjokkende linksback met een vrije rol, maar straks op het WK is het gewoon zelfmoord. Ipv dat de rechtsbuiten 2 man voorbij moet komen, moet die er maar 1 want blind sjokt dan nog ergens rond de middenlijn. Leuk dat je backs zo hoog staan als extra middenvelders, maar zo'n Denzel bestrijkt gewoon de hele kant, en Blind sjokt. Geef mij dan maar een linksback die ook de hele kant kan bestrijken als het nodig is. Want welke balletjes die Blind deze interland periode heeft gegeven gerechtvaardigen zijn sjokkende rol? Heb werkelijk geen bal gezien die bijvoorbeeld een Malacia niet zou kunnen geven. Malacia had tenminste die kut bal van Memphis nog makkelijk binnen kunnen houden en er een voorzet mee kunnen geven. Blind struikelde bijna over de achterlijn....

12 juni 2022 om 11:46

@ducktaildo en andersom had Blind die assist van Malacia vorige week niet kunnen geven. Blind had die bal namelijk nooit gehaald.
Maar misschien moet Ajax Malacia maar overnemen in de zomer. Zijn we van deze discussie af.
Vorige seizoenen was de selectie van Berghuis ook altijd een probleem, daar hoor ik nu ook niemand meer over....

12 juni 2022 om 11:56

@fr010frdam
@ducktaildo

Uiteraard respect voor jullie mening. Ik merk alleen dat jullie beiden het accent leggen op puur verdedigen en snelheid, terwijl de bondscoaches en clubtrainers het accent leggen op mee opbouwen en aanvallen. En dat is iets wat Blind veel beter doet dan bijv. Wijndal, Malacia of Ake.

Vooral Wijndal en Malacia zijn eerder uitgeprobeerd, ook door andere bondscoaches. En Louis van Gaal ziet hen van dichtbij op de trainingen. Van Gaal is ervaren en kundig genoeg en weet dus hoe hij wilt spelen. En in dat plan past blijkbaar Blind beter.

En laten we eerlijk zijn, ik zag Malacia vorig jaar een vreselijke bal zo in de voeten spelen van de spits van Montenegro. Ik blijf erbij dat alle spelers fouten maken. Het is namelijk typisch voetbal en hoort erbij.

Gisteren vooral eerste helft speelde Oranje collectief niet goed. Er was geen enkele speler bij die wat goeds deed. Tweede helft na de 0-2 ging het beter.

12 juni 2022 om 12:56

Kan me nog herinneren dat we op een gegeven moment Promes linksback hadden staan in Oranje...

12 juni 2022 om 20:35

Marc 433 ,
Blind heeft een pass zuiverheid van 85 procent? Dat komt omdat hij veel risicoloze passes geeft en af en toe een steekpass die dan wordt beoordeeld alsof Messi die pass heeft gegeven.
Als we afhankelijk moeten zijn van een linksback voor de opbouw, dan denk ik , dat we verkeerd bezig zijn.
Waarom al die bondscoaches Blind blijven opstellen, is mij echt een groot raadsel. Misschien was er niet altijd iemand voor handen , die beter was, maar ik denk dat ze er wel waren en zijn.

12 juni 2022 om 11:12

Verdedigen is meer dan alleen hard kunnen rennen. Blind kan prima verdedigen, wint duels, onderschept ballen, goede tackles en kopduels. Probleem is dat hij erg zwak is 1 op 1 door gebrek aan snelheid.

12 juni 2022 om 11:18

AsRoma8. Maakt blind tackles? Wint blind kopduels? Dat is nieuw voor mij. Tuurlijk onderschept hij wel eens een bal en wint ook wel duels, maar op zo'n positie kom je natuurlijk vaak in duels dus win je er ook wel zo nu en dan 1. Maar over de gehele linie vind ik blind nou niet bepaald een speler die beschikt over veel duelkracht.

12 juni 2022 om 11:18

En dat probleem lijkt met de week groter te worden. Een back die zó traag is gaat gewoon niet meer. Ik heb het lang voor hem opgenomen, maar blind is gewoon echt niet oranje waardig meer.

12 juni 2022 om 11:25

Blind op Linksback is gewoon verleden tijd, dat kan in de Eredivisie misschien nog bij het vaak überdominante Ajax tegen een Cambuur, Go Ahead en komend jaar Volendam. Maar in Oranje heeft die daar niks meer te vertellen. Leuke voetballer tegen mindere tegenstanders, maar zodra de kwaliteit en met name snelheid van de tegenstand toeneemt loopt die lucht te dekken. Daar doen een paar leuke assists niks aan af..

12 juni 2022 om 12:58

Daarom staat hij bij Oranje ook niet meer puur als linksback en geeft Aké rugdekking voor als hij op snelheid geklopt wordt. Hetzelfde geldt trouwens voor Dumfries op rechts.

12 juni 2022 om 11:32

Ja, ik zie het ook niet echt in Flekken. Voetballend is hij wel beter dan de rest, maar puur qua keeperskwaliteiten is het allemaal maar heel gewoon. Men deed sowieso een beetje alsof hij eerste doelman was in de Europese subtop, terwijl Freiburg normaal gesproken gewoon een middenmoter in Duitsland is.

12 juni 2022 om 13:52

Man man. Blind was tegen Belgie hardstikke goed (2 assist), ze overzicht en voorzetten blijven gewoon ijzersterk, je hebt vooral centrale verdedigers voor de verdedeging en links/rechts backs voor opbouw en daar blijft Blind gewoon goed in.

13 juni 2022 om 12:20

Ja je weet noiit hoe dat uitpakt, verdedigend is Blind niet al te best, maar in opbouw messcherp.
Betreft Bijlow en Jasper, die hebben denk een hele aantrekkelijke vrouwelijke arts 😂

Misschien dat ik altijd de verkeerde wedstrijden van Flekken bekijk, maar vind hem niet echt een goede keeper. Bij zijn club SC Freiburg heb ik hem meerdere keren zien keepen en vond ik hem niet heel goed, maar ging hij een aantal keer in de fout en nu bij het Nederlands-elftal vind ik hem ook niet echt overtuigend en maakt hij wat fouten waar goals uit ontstaan.

Hij wordt in verband gebracht met Ajax, maar hoop eigenlijk dat Ajax aankomend seizoen dan gewoon weer Pasveer opstelt als 1ste doelman of Gorter doorschuift, in wie ik ook vertrouwen heb en een goede keeper zie. En als Ajax wel besluit een andere keeper te kopen, hoop ik dat het geen Flekken wordt maar iemand anders.

12 juni 2022 om 11:36

Men is de boel een beetje aan het hypen, waarschijnlijk omdat hij de enige doelman in het buitenland is met een basisplaats op een relevant niveau. Ik zie het ook niet in Flekken. Aan de bal goed, maar als keeper gewoon middelmatig. Ik denk dat hij in Nederland nog gewoon bij pakweg een Groningen had gespeeld. Soms heb je ook wat 'geluk' nodig en voor Flekken waren de omstandigheden ideaal om ergens eerste keeper te worden in de Bundesliga. Ik denk niet dat hij nou zoveel meer talent heeft dan een aantal andere doelmannen die niet bij Oranje zitten.

Voetballend is Flekken zeker de beste keeper die we hebben, verplaatst het spel daarbij ook nog eens zeer snel wat best helpt in de opbouw. Maar dat schot bij het eerste doelpunt van Polen moet hij natuurlijk gewoon pakken. Nog geen gelopen strijd wie de nummer 1 wordt maar ik zou hem wel zeker meenemen naar het WK. Alsof Flekken of Bijlow geen penalty kan pakken, daar hebben we Krul toch niet voor nodig? Cillessen, Flekken en Bijlow wat mij betreft meenemen.

12 juni 2022 om 10:54

Voetballende keepers, voetballende backs ... Zouden we van die jongens niet eerst eens verwachten bun primaire taak uit te voeren?

12 juni 2022 om 11:03

Voetballende backs zijn gigantisch belangrijk in het hedendaagse voetbal. Kijk naar Man Utd waar Wan Bissaka op rechtsback staat. Verdedigen kan ie wel maar aanvallen ho maar. Gewoon een man minder om aan te spelen in de opbouw en dat kan niet in deze tijd van voetbal.

12 juni 2022 om 11:41

Precies dit. Het is wel belangrijk dat de backs ook in de aanval iets toe kunnen voegen, maar ze moeten wel kunnen verdedigen. Dat is inderdaad nog altijd hun primaire taak en daarin schieten de heren iets te vaak tekort. Daarom oogt die verdediging ook nog altijd best kwetsbaar, terwijl je centraal achterin twee top-verdedigers, twee toptalenten en de wissel van City hebt (uiteraard niet denigrerend richting Ake bedoeld).

12 juni 2022 om 11:41

Natuurlijk, maar het verdedigend moet het in orde zijn

12 juni 2022 om 13:45

Eens Kevin. Volgens mij komt ook vaak naar voren dat de backs de meeste balcontacten hebben. Daarnaast zijn zij essentieel in het aanvalsspel, door het veld breed te houden en goede loopacties te maken.

Desondanks moet een back een goede defensieve basis hebben. Marcelo, Carvajal, enz zijn ook niet de beste verdedigers, maar die spelen in een zeer dominant team. In die positie zit Nederland niet.

12 juni 2022 om 11:12

Bijlow en Cillissen kunnen beide geen penalty’s pakken dus zou wel een derde keeper meenemen die daar goed in is. Want voor de rest keept de derde keeper wss toch niet

12 juni 2022 om 11:22

Bijlow kan toch best wel een penalty stoppen?

12 juni 2022 om 11:35

Wat ik krijg gevonden, is dat hij 4 van de 28 penalty's gestopt heeft. Cillessen 10 van de 50. Bron: transfermarkt

12 juni 2022 om 11:29

Op basis van uitstraling en kwaliteit is er natuurlijk geen enkele discussie over wie de 1e keeper moet zijn: Bijlow.

Echter is hij zovaak geblesseerd en vaak ook voor langere tijd dat je niet nu al kan zeggen: ‘Die gaat op het WK keepen’. Iets wat Van Gaal ook terecht aankaart: ‘Je moet ook kunnen bouwen op de fitheid van een speler.’ En precies die fitheid (of juist niet) bij Bijlow is de enige reden dat we nog een discussie voeren over wie er de 1e keeper wordt.

12 juni 2022 om 11:43

We moeten ook niet doen alsof Bijlow nou een potentiele topkeeper is. Het enige voordeel dat hij heeft, is dat hij stabiel is op een vrij jonge leeftijd. Als er dus bij Bijlow een kink in de kabel komt (blessure, vormdip of wat dan ook), is ook Bijlow niet meer zeker van z'n plek. Het ontloopt elkaar gewoon niet veel. Ze hebben eigenlijk allemaal niet het gewenste niveau wat je na zou moeten streven als Oranje zijnde. Het zijn qua niveau eigenlijk allemaal goede back-ups, maar het keepersvak is nogal verslonsd in Nederland in de afgelopen jaren. Keepers werden gescout in hoe goed ze een bal over 20 meter kunnen geven in plaats van hoe goed ze ballen tegen kunnen houden. Nou, hier het resultaat.

12 juni 2022 om 12:30

Qua ‘potentiële topkeeper’ absoluut met je eens! Evenals de kink in de kabel (die die veels te vaak heeft in de vorm van blessures). Maar als ik hem vergelijk met Flekken, Cillessen en/of Krul, dan is die imo wel de absolute nummer 1. Maarja, randzaken worden hoofdzaken als ze teveel aanwezig zijn..

12 juni 2022 om 12:41

Hoezo is bijlow geen potentiële topkeeper? Een Courtois was ook lange tijd potentieel geen topkeeper, en kijk nu.. Als bijlow gewoon een seizoen fit blijft kan het gewoon een top keeper worden.

Vond het ook een blunder van Flekken maar ook van Blind.
Blind had gewoon in moeten stappen richting de bal want die was zo lang onderweg.
Het blijft toch een afweging of Blind de linksback blijft.
Zat net Kraaij te kijken op espn maar heeft ook weer een punt
Die zegt je moet het op de koop toe nemen dat Blind zijn snelheid matig is want hij heeft daar in tegen heel veel spek inzicht, aanvallend opbouwend erg sterk, strakke passes en dat hebben de andere linksback weer niet, due hebben hef tegenovergestelde dus ja waar kies je voor als bondscoach.
Moeilijke keuze maar zit wel wat aan

12 juni 2022 om 11:10

Tja dan kan je je afvragen of die wel op de juiste positie speelt.

12 juni 2022 om 11:26

Klopt maar dat zal van Gaal wel over nagedacht hebben

12 juni 2022 om 11:47

Als je verdediging telkens weer kwetsbaar oogt omdat de backs de hele flank moeten bestrijken of de snelheid niet hebben om te herstellen, is het toch wel zaak om het verdedigen als primaire taak te omcirkelen. Dat is echt wel een heel groot probleem met Blind. Het is overduidelijk dat tegenstanders zich instellen op de zwakheden van Blind, want het is bijna elke wedstrijd raak. In 5-3-2 is het iets beter, maar nog steeds zorgt het telkens weer voor tegendoelpunten.

12 juni 2022 om 11:13

Mitch. Probleem is dat Blind ook genoeg wedstrijden heeft dat zijn geweldige strakke passes nergens te bekennen zijn. Gisteren gaf die dan een assist (werd nog van richting veranderd anders was die nooit aangekomen) die een gemiddelde linksback uit de eredivisie wel kan geven. Ik zie wel vaker dat alle assists van blind krampachtig worden aangegrepen om zijn basisplaats te verantwoorden, maar 9 van de 10 assists of inspeel ballen zijn niet bepaald uniek. Als je dan op de koop toe neemt dat die niet kan verdedigden om dat ene balletje? Moet je net geluk hebben dat die hem in een bepalende wedstrijd geeft, maar ik vind het nogal een gok. Met een fatsoenlijke verdedigende linksback was het gisteren geen 1-0 geworden.

12 juni 2022 om 11:29

@Ducktaildo aanvallend, spelinzicht is hij gewoon veel en veel beter dan een Malacia en Wijndal.
Het is wat Kraaij net zei he bij espn.
Persoonlijk heb ik liever zekerheid en een pure linksback en ik zou kiezen voor Malacia, vooral voor zijn vechtlust, hij is nog jong en inzicht is te leren

12 juni 2022 om 11:39

@Ducktaildo

Tegen België ook 2 assist. 3 assist in 2 wedstrijden, ik ken linksbacks die daar langer over doen.

Eens dat Blind gister wel vooruit had mogen verdedigen, ipv achteruit te lopen, maar voetballend brengt deze man zoveel, zowel bij Ajax als bij Oranje.

12 juni 2022 om 11:46

Tja is Blind de persoon op die positie die voor dat spelinzicht moet zorgen? Daarnaast heeft die dit seizoen in 34 eredivisiewedstrijden 1 goal en 2 assists. Wijndal 1 goal en 10 assists. (Malacia 1 en 4). Laten we daarom nou niet net doen alsof die een aanvallende God is.

12 juni 2022 om 11:51

Dat is misschien wel zo, maar het is prima te compenseren met de aanvallende kwaliteiten van de daadwerkelijke aanvallers. Blind is geen goede aanvaller. Hij heeft gewoon een goed overzicht en een goede pass, that's it. Je kunt het gewoon niet verantwoorden als het voor zoveel tegendoelpunten zorgt. Als het zelfs in het 5-3-2 systeem niet te compenseren is, moet je gewoon conclusies trekken en stellen dat Blind echt tekort komt in verdedigend opzicht en voor grote defensieve problemen zorgt. Dat is geen aanval naar Daley Blind, maar simpelweg de werkelijkheid. Zelfs een Polen zonder Lewandowski weet er gebruik van te maken.

12 juni 2022 om 14:59

Twee vragen. Ik vraag me af of je wat je over Blind zegt baseert op wedstrijden in oranje of in Ajax of allebei. Ik heb gisteren niet gekeken dus weet er niks van, heb alleen de samenvatting gezien, die goal is een fout van Blind Flekken en Ake in die volgorde. Maar ik zag in de samenvatting ook een drama eerste helft, nog een fout van Ake bij die goal en een assist van Blind. Hoe komen we dan op Blind uit om die eruit te pakken? Lijkt mij dat mensen als Ake Frenkie Depay Berghuis Klaassen net zo matig waren gezien het spelbeeld? Of heb ik dat mis?

Na 4 wedstrijden heb ik hem nog niet kunnen betrappen op een redding. Weet dus echt niet of dit nou Oranje materiaal is, of leuk bij gebrek aan beter.

12 juni 2022 om 11:22

Hij is te zenuwachtig en voelt waarschijnlijk iets teveel druk om te presteren. Dat houdt hem denk ik tegen, waardoor die teveel gaat twijfelen. Jammer dat hij er niet gelijk staat, maar dit heeft gewoon tijd nodig totdat hij van toegevoegde waarde is voor Oranje. Want keepen kan hij wel, tenminste, dat heeft hij laten zien in de Bundesliga. Gewoon leren van je fouten, proberen die mee te nemen naar de wedstrijden na de nations league en blijven verbeteren. De Bundesliga is een goeie competitie om nog flink door te groeien en hij heeft een plek veroverd bij een vrij stabiele club in Duitsland.

12 juni 2022 om 12:06

In niets is gebleken dat flekken zenuwachtig was. Hij straalde totale rust uit, zette de verdediging ook nog eens goed neer, was stabiel bij diverse Poolse doelpogingen. Cillese straalt zenuwen uit, zenuwen zijn vaak een gevolg van diep van binnen weten dat je niet het gewenste niveau hebt. Bijlow, flekken en krul moeten naar t wk

Flekken vind ik een goede keeper en zijn zelfkritische blik na die fout van gisteren siert hem enorm. Voor mij blijft echter Bijlow de onbetwiste nr. 1

12 juni 2022 om 11:22

Ik vind niemand de onbetwiste nummer 1. Cillessen heeft de ervaring en heeft in het verleden het hoogste niveau laten zien, maar nu vaak geblesseerd en een vraagteken. Bijlow is het grootste talent maar ook vaak geblesseerd en moet eigenlijk alles nog laten zien op het hoogste niveau. Flekken degelijk, maar vraag me af of die een hoog plafond heeft.

Het gebrek aan goede keepers gaat ons nog problemen opleveren.
Bijlow is in potentie de beste Nederlandse keeper maar meer geblesseerd dan fit.
Cilissen is op z’n retour en daarachter zitten enkel modale keepertjes

Het is heel simpel ...Flekken heeft bij lange aan niet het niveau dat nodig is voor oranje. Hij is eigenlijk gewoon een matige keeper die goed een bal kan trappen.
Ik las ergens dat ajax interesse had, misschien een broodje aap verhaal, maar deze jongen moeten we toch niet bij een top 3 ploeg in nl hebben.

Hoge ballen die makkelijk gevangen kunnen worden bokst hij weg, schoren die je kunt klemmen stopt hij weg. Dan ziet het er allemaal spectaculair uit, maar het slaat nergens op. Hopelijk is bijlopen komend seizoen constant fit, dat blijft gewoon onze beste keeper, met cillisen kort daarachter.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren