Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Droomtransfer Noa Lang van ruim 20 miljoen euro nu heel dichtbij

Laatste update:

De overgang van Noa Lang naar AC Milan is weer een stukje dichterbij gekomen. Volgens La Gazzetta dello Sport is er namelijk een akkoord bereikt met het management van de aanvaller van Club Brugge, bestaande uit vader Jeffrey Lang en zaakwaarnemer Bart Baving. Brugge verlangt minstens 22 miljoen euro voor de 22-jarige Nederlander, die nog drie seizoenen vastligt bij de Belgisch kampioen.

Lang senior en Baving hadden volgens bovengenoemde Italiaanse krant woensdag een tweede ontmoeting met Milan-directeuren Paolo Maldini en Frederic Massara. Beide partijen spraken elkaar voor de eerste keer in februari. Voor Lang, die naar verluidt dolgraag wil tekenen bij de kersverse kampioen van de Serie A, ligt in het San Siro een vijfjarig contract klaar. De Brugge-speler moet nog wel even geduld betrachten voordat hij kan tekenen, daar Milan momenteel in een overname zit en nog niet bekend is wie bevoegd is om te tekenen namens de grootmacht.

Noa Lang: waarom het ‘enfant terrible’ nu echt klaar is voor de Italiaanse top

Samen met FootballTransfers onderzocht Voetbalzone in hoeverre het immer veelbesproken talent klaar is voor de overstap naar zijn droombestemming.Lees artikel

Maldini en Massara hopen volgens La Gazzetta dello Sport dat de vraagprijs van 22 miljoen euro die Brugge hanteert in de komende tijd wat zal zakken. De krant gaat tevens in op de positie die Lang zal gaan bekleden. Hij komt in aanmerking voor de positie van aanvallende middenvelder kort achter de spitsen, een positie die aan het begin van vorig seizoen was ingeruimd voor Brahim Díaz. In de laatste paar duels van de afgelopen jaargang werd die plek ingenomen door Rade Krunic. Lang wordt door Milan in ieder geval gezien als een speler die op alle drie aanvallende posities achter aanvalsleider Olivier Giroud uit de voeten kan.

Het Nieuwsblad bracht onlangs naar buiten dat Brugge wil meewerken aan een zomers vertrek van Lang, die een duidelijke voorkeur heeft voor Milan als zijn volgende club. Hij had vorige zomer al zijn zinnen gezet op een overstap, maar werd overtuigd te blijven door de Champions League-deelname van Club. Na twee seizoenen in België besluit de drievoudig Oranje-international nu alsnog de deur achter zich dicht te trekken. Lang sloot het seizoen af met 9 treffers en 15 assists in 48 duels in alle competities namens Brugge. De door Milan begeerde vleugelaanvaller werd vrijdag door Louis van Gaal opgenomen in de definitieve selectie van Oranje voor de aankomende Nations League-wedstrijden. Mogelijk krijgt hij vrijdag speeltijd in het treffen met België.

Vind jij Noa Lang goed genoeg voor AC Milan?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
28 mei 2022 om 12:25

Een matige voetballer is het toch zeker niet, kom op zeg.

28 mei 2022 om 12:28

Inderdaad. Is wel echt gewoon een goeie voetballer met potentie. Ik ben geen fan van de persoon Lang, maar voetballen kan die zeker. Hopelijk gaat die daar slagen, want kunnen dat soort voetballers wel gebruiken in het Nederlands elftal

28 mei 2022 om 12:32

Brisingr: het is tegenwoordig een hype om deze jongen de grond in te boren, hopende op een aantal duimpjes omhoog.

Dat Noa talentvol is staat buiten kijf. Van zijn persoonlijkheid en manieren moet je houden, maar hij is verre van de enige voetballers met een wat arrogante uitstraling en met een over mijn lijk mentaliteit.

28 mei 2022 om 13:26

@ducktaildo ken je de persoon Noa Lang dan persoonlijk dat je er geen fan van bent? Of trek jij je conclusie uit een aantal interviews en social media posts? Een jongen van 21 ofz die fouten maakt in z’n leven en wat direct breed uitgemeten wordt. Je kent zo’n voetballer toch niet persoonlijk? Voetballers moeten allemaal de ideale schoonzoon zijn net als Frenkie want anders krijg je dit soort reacties maar misschien is de Persoon Frenkie ook echt een draak dat weten we allemaal niet hè…

28 mei 2022 om 13:44

Na zijn eerste goede jaar is het dit seizoen toch beduidend minder met Noa. Is zeker een leuke voetballer maar of hij het niveau van een Italiaanse topclub aankan betwijfel ik. Ik zie niet in waar in deze jongen uitblinkt.

28 mei 2022 om 13:46

Jammer dat spelers als Lang, Brobbey en Kluivert hun heil anders zoeken omdat Ajax elk jaar maar moet kopen. Hadden best wat toe kunnen voegen aan Ajax.

28 mei 2022 om 14:28

En daar maak jij een punt

28 mei 2022 om 14:48

Lang is gewoon weg gedaan door Ajax. Lag niet goed in de groep leek het wel gezien de reacties tegen hem. Is ook een mannetje met maniertjes, die op dat moment nog niks had gepresteerd. Die maniertjes heeft die nog steeds, en dat onvolwassen gedrag zit zijn prestaties nog steeds in de weg. Brobbey had Ajacied kunnen blijven maar had dollartekens in zijn ogen, en nu krokodillentranen. Ajax zal nu flink moeten betalen om hem over te nemen, en met welk salaris gaat hij dan wel akkoord? Kluivert zeker te vroeg vertrokken, doet het nu leuk bij Nice, maar had bij Ajax al veel verder kunnen zijn.

28 mei 2022 om 14:58

Ac Milan moet toch veel hoger mikken dan deze Lang. Speelde echt een belabberd seizoen hoor in België, laatste maanden echt niet in vorm.

28 mei 2022 om 15:23

@FCVoetbal23 Dat vind ik echt veel te makkelijk geredeneerd. Natuurlijk kennen we de voetballers die je noemt allemaal niet in hun privésituatie, maar je doet net of iemand voor een camera ineens een 100% ander mens is. Gigantische onzin. We hebben er geen zicht op wat bijv Frenkie wel en niet doet en zegt in besloten kring, maar dat kunnen wel aardig uittekenen aan de hand van z'n houding, gedrag en uitspraken op camera. Zelfde geldt voor Lang, zij het dat dat een compleet andere jongen is. Dus om nu te doen dat het waanzin is als mensen een beeld hebben van wie Noa Lang als mens is... dan schuif je alles wat we wél van hem te zien krijgen veel te makkelijk opzij.

28 mei 2022 om 15:27

Lijkt mij ook niet heeft het toch erg goed gedaan in België

28 mei 2022 om 12:30

Matige voetballer haha. Mensen kunnen gedrag en prestaties vaak moeilijk los van elkaar zien. En grote mond valt alleszins mee, maar goed, als iemand niet naar hun zin praat wordt alles al snel als negatief gezien.
Lang is het beste aanvallende talent wat we hebben. Goede aankoop van Milaan, verwacht dat hij het wel gaat maken.

28 mei 2022 om 12:58

FR010FRDAM

"Lang is het beste aanvallende talent wat we hebben".

Dan is het wel erg slecht gesteld met Oranje. Is een leuk talent en benieuwd of hij stapje hoger ook mee kan.

28 mei 2022 om 13:01

Lang niet het beste aanvallende talent, maar zeker een goede voetballer. AC goede voetballer is nog maar de vraag..

28 mei 2022 om 13:04

@mr Krillin

Het is ook niet best gesteld. We hebben de afgelopen jaren gewisseld tussen Bergwijn, Berghuis, Malen en Weghorst. Een heel enkele keer een Stengs enzo. Mar dat schiet toch ook allemaal niet op? De plek naast de Depay blijkt maar moeilijk in te vullen, en dan produceert Depay tenminste nog, maar echt goed spelen doet ie vaak ook niet. Dus voorin is het behoorlijk matig allemaal. Misschien dat Danjuma wat gaat doen.

Ik had gehoopt dat een Zirkzee of een Brobbey sneller door zou breken, maar dat gebeurt ook nog niet. Ik ben ook niet volledig overtuigd van Noa Lang, maar veel alternatieven zijn er niet, qua aanstormende talenten.

28 mei 2022 om 13:06

Met excuus, dan vergeet ik Gakpo nog. Die hoort er ook bij.

28 mei 2022 om 14:34

Ik zou pleiten voor Danjuma op links, Depay centraal, Bergwijn op rechts en Lang op 10.

Gakpo kan altijd nog van pas komen om er in te komen uiteraard. Maar wat heeft Gakpo meer laten zien ten opzichte van Lang? Geen betere cijfers in de eredivisie dan Lang in Belgie in ieder geval..

28 mei 2022 om 16:36

Oh ik bedoelde ook niet dat Gakpo meer heeft laten zien, alleen dat hij bij het rijtje potentiele oranje-aanvallers hoort. Ik heb helemaal geen persoonlijke voorkeur voor welke speler erin moet, en al helemaal niet gebaseerd op clubvoorkeur. Ik zou op dit moment ook Danjuma en Depay proberen denk ik. Of er een derde speler bij moet voorin, weet ik niet. Vraag me af of dat goed werkt.

28 mei 2022 om 14:11

Jullie kunnen zeggen wat jullie willen, maar hij heeft meer prijzen gepakt dan Donny en Frenkie, die beide als lievelingetje van Nederland worden gezien. Ook bij AC Milaan met Zlatan aan zijn zijde kan hij goed ontwikkelen en speelt CL, en bovendien is AC Milaan wel goed met zulke typetjes. Italianen houden van bad boys. Kijk bijvoorbeeld hoe heel NL Seedorf uitkotst, maar ondertussen pakte hij wel 2x de CL met AC Milaan. En nog krijgt hij geen respect. Iemand als Frenkie krijgt respect, maar die beloont zich al 2 seizoenen met 1 prijs. Kan je echt niet mee thuiskomen. Dus liever minder prijzen en ideale persoonlijkheid. Ik kijk alleen naar prijzen en prestaties. Noa Lang heef tot nu toe bij elke club de hoofdprijs gepakt. Welk Nederlander kan dat tegenwoordig nog zeggen.

28 mei 2022 om 14:31

Ja Klaiber en Labyad ook meer prijzen... Dus het aantal prijzen zegt iets over kwaliteit?

28 mei 2022 om 15:32

Ja dat je kiest voor een stabiele club en traint met winnaars die weten hoe je prijzen moet pakken. Het gaat uiteindelijk om teamsport. En dat je precies de spelers noemen die weinig spelen, dan kan je voor elke redenering het ontkrachten met wisselspelers. Noa Lang is gewoon basisspeler in Belgie, dus die heeft een groot aandeel in het kampioenschap.

Weet iemand of Ajax nog een doorverkoop percentage krijgt?
Ben benieuwd of hij daar slaagt!

28 mei 2022 om 12:27

10-15% Volgens Verwij een jaar geleden volgens mij.

28 mei 2022 om 12:33

Krijgen van opleiden nog ruim 7 ton, zou ook een doorverkoop over de winst bovenop komen maar exacte percentage is nooit bekend gemaakt. Meestal ligt zoiets tussen de 5 en 15% ergens maar dat is verder speculeren. Gravenberch gaat bijvoorbeeld 7% doorverkoop bijzitten als media gelijk heeft.

28 mei 2022 om 17:34

opleidingsvergoeding zouden ze met Feyenoord moeten delen gok ik. doorverkoop is wel voor Ajax, maar dat zal gok ik niet heel hoog zijn.

30 mei 2022 om 09:20

Feyenoord krijgt ook een deel maar significant lager omdat hij daar maar 2 relevante jaren heeft gespeeld. Als hij voor 22 miljoen gaat krijgt Brugge 110.000, Feyenoord 165.000 en Ajax 715.000.

28 mei 2022 om 12:35

Ze krijgen wel iets maar dit zal voor ajax wisselgeld zijn (bedoel ik dus de hoeveelheid omdat ze echt veel omzet draaien)

Mooie transfer voor die jongen. Had ook niet iedereen verwacht, denk ik. Wel heel benieuwd hoe die het daar gaat doen. Kan goed voetballen, maar zijn fratsen en trekjes moet ie misschien nog meer en sneller afleren dan in Belgie. Italiaanse verdedigers houden daar nog minder van en anders merkt ie dat snel genoeg. Edoch, succes....

Ik snap dit niet zo goed. AC Milan is zo lekker bezig en dan komen ze met deze jongen aan. Zo bijzonder is hij niet.. en ook een vervelende jongen als het niet loopt zoals meneer het wil. In mijn ogen past deze aankoop, zeker voor 20 miljoen niet in het plaatje van AC Milan terug naar de top.

28 mei 2022 om 12:27

Ondanks dat ik hem een idioot vind, is hij wel degelijk een goede voetballer.

28 mei 2022 om 12:32

Goede voetballer maar voor de kampioen van Italië?

28 mei 2022 om 12:35

Gakpo en Antony worden hier op voetbalzone aan iedere topclub gekoppeld en aan Lang, die zeker niet minder is wordt getwijfeld. Waarom? Omdat hij qua gedrag niet in het straatje past of omdat hij in België voetbalt.

28 mei 2022 om 13:02

Hij is kwalitatief ook gewoon minder dan die twee die jij noemt. Maar goed, voorlopig gaat meneer waarschijnlijk een erg mooie transfer maken!

28 mei 2022 om 13:03

Ik vind Lang ook echt een goede speler, maar hij is zeker wel minder dan Antony.

28 mei 2022 om 13:23

Lang is als voetballer veel completer en veelzijdiger als Gakpo en Antony.

28 mei 2022 om 13:23

Hoezo zeker niet minder? Ik vind Lang echt niet zo goed als Gakpo of Antony..

28 mei 2022 om 14:06

Jij kijkt dan ook door een zeer gekleurde bril, niemand die jou serieus neemt mbt Noa Lang

30 mei 2022 om 23:05

Tilburg.

Hij zou perfect passen als trequarista. Spelmakers zoals je ze alleen nog aan de Middellandse Zee ziet. Een vleugje Riquelme.

28 mei 2022 om 12:47

Ik ben zelf eerlijk gezegd echt blij met deze transfer. Noa is creatief behendig en heeft techniek goed schot en snel. En die grote slinkt wel bij. Een grote mond en Ibra Tonali spreken hem aan.
Zijn gedrag zal zeker aangepast worden bij ons.

28 mei 2022 om 12:51

Noa is zeker bijzonder, ik snap dat men van die schoolvoorbeeld jongens houd maar types als Noa heb je nodig, hij is niet alleen getalenteerd maar heeft een winnaars mentaliteit. In Italië hebben ze grotere gekken rondlopen en ze weten daar wel te werken met zogenaamde moeilijke jongens in tegenstelling tot Nederlandse clubs.

28 mei 2022 om 13:05

Je hoeft ook geen schoolvoorbeeld jongen te zijn (whatever that may be), maar de flauwekul die meneer uitbraakt komt me regelmatig de strot uit. Niet dat dat iets met z’n voetbaltalent te maken heeft hoor. Als hij bv de winnende maakt in een EK finale zal het me worst zijn hoe hij zich gedraagt.

28 mei 2022 om 13:07

@itstom

Lang is wel een speler die iets anders brengt dan anderen. De creativiteit knalt er soms uit, en soms niet. Dus ik snap het wel, dat hij gewild is. Onberekenbare speler, kan soms heel fijn zijn om te hebben.

28 mei 2022 om 16:12

Nu heb ik hem niet heel actief gevolgd, maar heb het idee dat elk wissewasje wel op VZ verschijnt. Nu kan ik me één wissel bij Brugge herinneren en dat 'Joden lied', verder staat mij enkel speculatie bij. Dat lied na het kampioenschap, toen liep het duidelijk wel. En sure, boos op de trainer na een wissel is niet netjes, maar dat heeft bijna iedere speler wel eens.

Nogmaals, ik heb het niet heel actief gevolgd, maar wanneer was hij nog meer objectief 'een vervelende jongen als het niet loopt'?

Hele mooie club voor hem. Hij doet het goed in België en verdient wel een stap hogerop. Van zijn persoonlijkheid ben ik geen fan, maar ik wens hem als voetballer al het beste toe.

Hij gaat Leao niet eruit spelen en ze hebben Rebic ook nog. Vreemde transfer.

28 mei 2022 om 12:36

Denk ook niet dat dit zijn concurrenten zijn. Hij zal met Diaz en Krunic moeten strijden om het andere plekje. Als hij zijn vorm van de eerste seizoenshelft kan hervinden, kan hij zeker wat bijdragen. Qua opvoeden komt het wel goed in Italië. Ze hebben daar zelfs Zlatan weten om te vormen tot een (soms wat gekke) modelprof.

28 mei 2022 om 12:52

Ik denk dat Noa beter kan wachten want er stonden in het verleden meer clubs in de rij voor hem zoals Arsenal en Leeds en de transfer periode is nog even open.

Hopen dat ie Zlatan nog mee kan maken. Die zet Noa wel even op zijn plaats.

28 mei 2022 om 14:06

Dagt precies het zelfde die laat noa wel eve zien wie de baas in de kleed kamer is en niet naast se schoenen moet gaan lopen en als afluister nodigt die noa uit om se prijsen kast te laten zien

Heeft wel hevige concurrentie van een Leao in absolute topvorm en ook hebben ze nog Rebic. Dus is wel een vreemde keuze. Ze kunnen beter iemand halen die op rechts kan spelen. Of Rebic moet weggaan dan is Lang wel een logische optie.

28 mei 2022 om 13:59

Het is waarschijnlijk de bedoeling dat hij op 10 komt te spelen, samen met rechtsbuiten de twee zwakste posities van Milan. Hij kan op alle aanvallende posities zowat uit de voeten dus in die zin is het wel een welkome versterking vind ik, zeker gezien het feit dat je in Milaan naast Ibra en Kjaer wel 2 keer na gaat denken voordat je uit de bocht vliegt. Wat mij betreft mag hij zeker komen

Kan ik niet helemaal begrijpen maar kijk ook niet wekelijks naar Brugge. Heeft een leuk seizoen gehad maar laatste periode zelfs op de bank terecht gekomen.
Hoezo betaald Ac Milan daar 20 miljoen voor?

Ben benieuwd waar ie dan zal gaan spelen. Leao heeft een super seizoen vanaf de linkerkant. Of willen ze 'm dan in de spits neerzetten? Of een naderend vertrek? Had deze centen liever geinvesteerd zien worden in Ziyech. Maargoed, beetje vertrouwen in het aankoopbeleid mag wel na het laatste succes op de transfermarkt. Vind het hoe dan ook een attractieve speler.

28 mei 2022 om 12:51

Denk op 10 of rechts daar kan hij ook spelen.
Weet je of Diaz blijft?
Noa is wel beter dan Saleamakers die we soms gebruiken.
Hij is niet minder dan krunic.

28 mei 2022 om 14:28

Denk dat ze Diaz niet definitief over gaan nemen eerlijk gezegd. Heeft zeker in de tweede seizoenshelft weinig gebracht en moet geloof ik een miljoen of 20 kosten. Dat geld kunnen we beter gebruiken.

28 mei 2022 om 13:03

pirlo21

Maar zijn dit transfers die jullie verder helpen? Kampioen en wilt goed presteren in de Cl.

Gaan aankopen als Lang en Botman jullie verder brengen? Zie dit soort aankopen meer voor clubs middenmoot Italië.

28 mei 2022 om 13:21

Aankopen als Lang en Botman worden in Italie als redelijke aankopen gezien.
Alleen Juventus kan meer dan 50 mil betalen.
Inter en wij hebben tegenwoordig beperkten budgetten waarbij ac nog een kleiner budget heeft.
Dit kampioenschap was ook te danken aan de trainer die spelers beter heeft gemaakt

28 mei 2022 om 14:31

Denk dat Milan niet zo heel veel keus heeft. Er is geen geld voor een echte topper, dus dan zijn dit de risico's die je moet nemen. 20 miljoen is ook weer niet gigantisch veel geld voor een speler die, naar mijn mening, wel de potentie heeft om het Nederlands elftal te halen. Datzelfde geldt voor Botman. Allebei jongens die het nog niet echt waar hebben gemaakt en dus op de radar staan van de Europese top, maar die wel de potentie hebben.

Ik vind het wel mooi dat hij naar AC Milan gaat, maar de Serie A is niet echt een geschikte competitie voor dit soort creatieve spelers.

Schitterend om te lezen dit, echt een droom transfer voor die jongen. Het mooiste van dit alles is dat er weer een single uitkomt: dit is voor de haters part 67

Tja. Hij is beter dan Saelemaekers maar Lang wil volgens mij alleen op de linkervleugel spelen. Daar gaat hij Leao er natuurlijk nooit van z'n leven uit de basis spelen. Zal dus gehaald worden als een dure wisselspeler voor het geval Leao een keer geblesseerd is of een wedstrijdje in de spits wordt opgesteld. Zie dit niet echt een succesverhaal worden, maar zeg nooit nooit.

28 mei 2022 om 12:38

Als wisselspeler zou ik dit meer dan prima vinden. Maar dat wilt hij denk ik niet en komt er weer irritatie. Heel, maar dan ook echt heel benieuwd wat Milan van plan is met hem en waarom Maldini hem zo graag wilt.

28 mei 2022 om 12:40

Lang kan ook op 10 en als soort tweede spits spelen. Speelde bij Brugge ook verre van uitsluitend als linksbuiten, maar qua rendement is linksbuiten wel zijn meest waardevolle positie. Hoop zelf dat hij getriggerd gaat worden en weer terug op het middenveld komt maar betwijfel of dat nog gaat gebeuren.

28 mei 2022 om 15:07

Milan kan wel een 10 gebruiken in ieder geval. Maar de spaarzame keren dat ik Lang op 10 heb zien spelen vond ik er persoonlijk niet veel aan. Toegegeven dat ik hem er niet vaak genoeg heb zien spelen om er echt een oordeel over te kunnen vellen.

Lol. Juist in de Serie A zitten de creatieve spelers. Lijstje is bijna oneindig. @Bruine Kevin

Hopelijk wordt het Max 14/15 mil. Blijf het toch een gok vinden. Ik hoop niet dat hij de nieuwe rechtsbuiten wordt, want dan zou ik teleurgesteld zijn, als je ook namen als Berardi en Zaniolo in Italië hebt rondlopen. Als Noa Lang op de nummer 10 positie kan, hoop ik dat hij daar gaat spelen, dan speelt hij sws basis, al speelde hij bij Brugge vooral als buitenspeler en spits. Kortom, heel onduidelijk wat hun plan is met deze gozer aangezien Lang zelf het liefs linksbuiten speelt maar daar speelt Leao, dus dat gaat niet gebeuren.. btw, De Keteleare, daar zou ik een 30 mil voor over hebben. Geweldige speler. Betrek die maar ook bij de deal

28 mei 2022 om 14:14

Lang kan ook wel als tien spelen en ook op rechts. Op links is hij echter wel het best, maar daar staat Leao natuurlijk (die moet btw snel een upgrade krijgen in z'n contract). Denk dat het zelf echt een prima speler is voor Milan en ook wel past in de Italiaanse competitie met zijn bravoure. En anders heb je altijd Zlatan nog die heb goed onder de duim houdt, daar luistert Noa honderd procent wel naar. Wat zijn verder de posities die Milan wil gaan versterken? Een vervanger voor Kessie lijkt me nodig en sowieso een rechtsbuiten ipv Saelemakers, die in mijn ogen toch tekort komt.

Lastige voetballers hebben ze daar wel meer, denk dat ie daar wel tot zn recht komt. Hoop dat ie t waar kan maken, de spoeling is dun in de voorhoede van t Nederlands elftal

Zal Rebic vervangen en kan ook op rechts of op 10 spelen en denk dat ie bij Milan zijn mentaliteit kan verbeteren...

op zijn gedrag heeft iedereen wel wat aan te merken.. maar zoals @oortap zegt als ibra er is, kan hij misschien wel de juiste begeleiding krijgen. maar die mensen die zeggen dat noa lang een matige speler is, die liegt. die kunnen hem gewoon niet uitstaan en daarom hebben jullie een oordeel. hij heeft veel talent, uitzonderlijk talent vind ik. alleen zijn imago verpest het. ik denk dat ac milan denkt dit te kunnen regelen. succes Noa !

Als dit doorgaat is het een geweldige transfer voor die jongen en ook mooi dat er dan weer een Nederlander bij AC Milaan speelt maar waar ik het meest benieuwd naar ben is hoe zijn manier van praten in het Italiaans zal klinken...

Alleen als hij daar veel aan spelen toekomt is het een leuke stap omhoog. Subtopper is Spanje zou meer bij hem passen, in het spoor van Danjuma.

Mooie transfer voor Noa. Ik ben fan van zijn voetballende kwaliteiten, maar walg van zijn persoonlijkheid. Hopelijk kan Zlatan wat van die maniertjes eruit schoppen.

28 mei 2022 om 13:52

Walgen zelfs, toe maar. Wat is dat toch dat voetballers dit soort dingen oproepen. Ja, het is een vreemde vogel, maar hij is niet je vriend, broer of buurman dus laat dat gedoe toch lekker links liggen.

Zou een prachtige stap voor Lang zijn. Ben geen fan van de manier waarop hij zich gedraagt, maar talent heeft hij zeker. Op links zal Lang geen kans maken bij AC Milan, want Leão gaat hij er sowieso niet uitspelen. Lang kan natuurlijk ook nog op rechts spelen en op de 10-positie, en op beide posities maakt hij veel kans.

Moet wel zeggen dat als Lang op de vleugels speelt, hij het beste is vanaf links. Op rechts heeft hij dan concurrentie van o.a. Saelemaekers en Messias maar ik schat Lang wel iets beter in dan deze 2 ook al komt hij vanaf links het beste tot zijn recht. Op de 10-positie heeft Milan de beschikking over o.a. Krunic, Maldini en Diaz die daar kunnen spelen maar denk dat Lang op de 10-positie sowieso beter is dan Krunic, Maldini is nog heel jong en moet nog stappen maken (moet Lang ook, maar is wel wat verder natuurlijk) en Diaz vind ik altijd wel meevallen dus daar liggen ook mogelijkheden op de 10-positie.

Hoop ook dat Lang op de 10-positie komt te staan, want daar is hij gewoon heel goed. Overigens staat Divock Origi ook op het punt om binnengehaald te worden. Komt transfervrij over van Liverpool en zal begin aankomende week medisch gekeurd worden en zijn contract ondertekenen. Origi lijkt mij ook gewoon een topaanwinst, was bij Liverpool een soort ideale wisselspeler achter Salah, Jota, Firmino en Mané maar kan nu hopelijk gewoon een vaste basisplaats krijgen bij Milan of in ieder geval veel meer minuten gaan maken en in een soort roulatiesysteem met Giroud aan zijn minuten komen.

Heb Origi ook altijd wel een prima spits gevonden. Zat toen in uit het niets eigenlijk bij de definitieve selectie van het Belgisch-elftal voor het WK van 2014 en maakte daar toen een prima indruk, waardoor hij zijn transfer naar Liverpool verdiende. Bleef toen het seizoen daarna nog wel op huurbasis bij Lille spelen en deed het daar prima en hij heeft dan misschien niet altijd echt heel denderende cijfers gehad qua goals bij Liverpool en op huurbasis bij VFL Wolfsburg, maar vooral bij Liverpool moest hij het toch 9 van de 10x met korte invalbeurten doen en stond hij er vaak op belangrijke momemten.

Denk wel dat Origi er pakweg 15 zal maken als hij gewoon in een seizoen vaak basisplaatsen zal krijgen, en dan bedoel ik 15 in alleen de competitie zonder alle andere competities erbij gerekend. Misschien dat AC Milan dan nog een rechtsbuiten kan aantrekken, zodat Lang sowieso op de 10-positie kan spelen. Weet alleen niet zo gauw wie Milan dan als rechtsbuiten kan aantrekken.

Misschien Berardi? Is als ik mij niet vergis wel een groot Inter MIlan-fan, maar is wel echt een goede speler. Heb nu al een paar jaar het idee gehad dat Berardi in de zomer dan een mooie transfer zou maken naar de Italiaanse top, maar iedere keer blijft hij toch weer 'hangen' bij Sassuolo. En AC Milan schijnt ook interesse te hebben, dus misschien dat het nu eindelijk van een transfer voor Berardi komt.

Maignan
Calabria
Kalulu
Tomori
Hernández
Bennacer
Tonali
Aankoop
Lang
Leão
Origi

Wellicht geen goede vergelijking maar als een beperkte speler als Lang 20 miljoen moet opleveren, wat moet Sinisterra van Feyenoord dan opleveren? Die moet toch gauw de 30 miljoen aantikken.

Sowieso begrijp ik niet waarom Milan niet bij Sinisterra heeft aangeklopt, daar zit veel meer potentie in dan in Noah Lang

28 mei 2022 om 13:30

Sinisterra heeft in zijn carrière echt nog niet meer bereikt dan Lang hoor.

28 mei 2022 om 13:37

Colombiaans international, een Europese finale en verkozen tot grootst talent in datzelfde toernooi.
Daarnaast al enkele jaren één van de betere spelers van Feyenoord (niet dat dat zo'n bijzondere prestatie is)

Lang is Belgisch kampioen maar schittert daarnaast enkel in negatief gedrag.

28 mei 2022 om 14:08

Nederlands international. Speelt bij een team dat goed genoeg is om CL te spelen waardoor hij niet kan uitblinken in het derde Europese toernooi. Verkozen tot beste talent van de Belgische competitie en tweede beste speler van de beste competitie. Tweevoudig kampioen, 10 potten champions league gespeeld waarin hij tegen PSG, City en Leipzig drie keer de beste bruggeling op het veld was en tegen PSG zelfs man van de wedstrijd.

Daar mag sinisterra echt van dromen.

28 mei 2022 om 14:17

Eens met Lierse. Onderaan de streep heeft Lang meer laten zien en op een hoger niveau gespeeld als Sinisterra, dus om nu weer z'n gedrag erbij te halen is wel erg makkelijk. Kijk, die jongen heeft een grote smoel en doet genoeg dingen verkeerd, maar we hoeven niet alleen maar gasten die constant binnen de lijntjes kleuren. Daar heb je ook niets aan.

28 mei 2022 om 14:55

Sinisterra is een pure vleugelaanvaller en die hebben we niet nodig op links, Noa gaat blijkbaar op 10 spelen...

Lijkt mij een prima transfer! Lang heeft in mijn optiek veel potentie en Milan lijkt mij een goede omgeving om in door te kunnen ontwikkelen. Kan op veel plekken uit de voeten en heeft denk ik een goede mentor in Ibra. Aan de andere kant zie ik liever Zaniolo komen, die geruchten gaan ook rond in Italië, maar die moet richting de 60/70 miljoen kosten... Veel geld voor een risicovolle investering. Ook Mahrez werd een tijdje geleden ergens genoemd, maar dit lijkt mij onmogelijk of misschien ook wel verzonnen.

Ik ben benieuwd wat er allemaal uit de hoge hoed komt! Geniet echt van het beleid van Milan, over het algemeen geen grote bedragen voor spelers die potentieel nog veel kunnen groeien. Er heerst rust in de club, jongelingen krijgen kansen en vertrouwen, Pioli zit stevig in zijn zetel en de directie maakt beslissingen met het hart voor de club. Veel jeugd aangevuld met een paar ervaren spelers en 2 geboren leiders in Ibra en Kjaer.

Ook wordt er nog steeds gesproken over Botman en sinds kort ook over Bremer. Hopelijk houdt Kalulu wel zijn basisplaats samen met Tomori, echt een verschrikkelijk sterk centraal duo in mijn ogen de laatste fase van dit seizoen. Tomori verwacht, Kalulu die het waarmaakt.

Momenteel moet de topprioriteit liggen bij een nieuw contract voor Leao en hopelijk blijft Ibra dit jaar gewoon onderdeel van de groep. Het spelen maakt mij weinig uit, met Origi en Giroud heeft Milan prima opties voor het spel dat het wil spelen. Rebic kan er ook nog uit de voeten en des noods Leao. Maar zijn leiderschap achter de schermen is volgens mij immens en nog één jaar zou veel invloed hebben op de groei van het elftal. Een mooie tijd om fan van Milan te zijn!

Snap dit echt niet . Milan heeft juist behoefte aan een rechtsbuiten. Op links hebben ze Leao en Rebic die ik niet zie vertrekken. Milan kan beter wat bijleggen en vol voor Ziyech gaan.

28 mei 2022 om 14:53

Rebic gaat zeker vertrekken, is oud en blessuregevoelig, Noa kan overal voorin spelen en is heel bruikbaar

2 goals in 2022 gescoord, moet het maar durven voor 22 miljoen

Ik zag op de voor pagina van Gazetta voorbij komen dat Maldini 3 toptargets heeft. Dat zijn Zaniolo Bremer en Renato Sanches. Milan is dus wellicht geintereseerd maar denk niet dat Lang toptarget is.

Jammer voor Milan, maar met een Origi, Noa Lang en Renato Sanches ga je er niet op vooruit. Geen materiaal voor als je weer een topclub wil worden.

28 mei 2022 om 14:51



Origi is completer dan Giroud en past goed in ons spel, Noa Lang is veel beter dan Brahim of Saelemaekers en Renato Sanches is veel beter dan Kessie. We gaan er dik op vooruit en we zijn nog niet klaar. Je kunt niet van Milan verwachten dat we direct top spelers voor veel geld kunnen halen want die inkomsten hebben wij gewoon niet, we moeten langzaam alles weer opbouwen met gerichte aankopen zoals we in de laatste 3 jaar al gedaan hebben, en zie het resultaat...

28 mei 2022 om 15:12

Natuurlijk, alles neemt zijn tijd. Maar Sanches beter dan Kessie weet ik toch niet hoor. Kessie toch stuk beter in mijn ogen. En Origi en Lang zijn natuurlijk goed voor in de breedte, maar het is al eeuwen geleden dat Origi echte basisspeler is geweest. Weet niet of hij het nog in zich heeft.

28 mei 2022 om 16:18

Kessie is goed in verdedigen maar heeft 0 techniek, neemt telkens slechte beslissingen en kan niet goed schieten, Sanches is completer en getalenteerder (niet voor niets golden boy in 2016 en beste jonge speler op het EK). Milan moet deze zomer flink investeren in de rechtervleugelaanvaller en volgend jaar verwacht ik dit voor in de spits

9 treffers in 48 wedstrijden in de Belgische competitie, dat worden er 2 in 48 wedstrijden in de Italiaanse competitie. Gaat alleen maar banken daar

Lekker Noa! Droomtransfer naar een fantastische club! Veel succes topper.

Goeie speler daar niet van, maar ik zou als Milan zijnde eerder voor Hakim Ziyech gaan. Lang komt vooral vanaf links waar Leao al speelt. En Ziyech kan ideaal op rechts of op 10 wat in mijn ogen de zwakste posities zijn bij Milan.

Klagen over het budget en over de mogelijkheden om de club stapsgewijs naar een europees topniveau te brengen maar wel flink uitgeven aan een speler die veel onrust brengt en makkelijk opgejut wordt in nota bene de Belgische competitie. En daar zijn de Italiaanse spelers nog vele malen beter in en de scheidsrechters hebben veel langere tenen voor negatieve uitingen van spelers.

Als hij daar net zo irritant gaat doen, dan hoop ik van harte dat Ibra bijtekend..die zal hem wel effe eens goed temmen 😀😀.

Met wat minder arrogantie en wat meer zelfreflectie kan hij misschien wel wat toevoegen bij Milan.
Tijdje terug gingen ze hem bellen bij Rondo. Zelfingenomenheid van deze jonge man was bijna lachwekkend. Hij denkt echt dat hij het al helemaal gemaakt heeft. Louis van gaal was eigenlijk gek dat ie hem nog geen basisplaats had gegeven.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren