Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Barcelona stelt maximumbedrag vast voor Robert Lewandowski

Laatste update:

Barcelona is niet van plan om meer dan 35 miljoen euro te betalen voor Robert Lewandowski, weet Mundo Deportivo. De aanvaller van Bayern München staat al enige tijd in de belangstelling van de Catalaanse grootmacht. Barça hoopt de komende dagen een ontmoeting te plannen met de clubleiding van der Rekordmeister om de contractsituatie te bespreken. Het is de bedoeling om de Poolse spits voor zo'n dertig miljoen euro over te nemen, daar de Pool nog een bescheiden contract heeft tot volgend jaar zomer.

Het aantrekken van Lewandowski heeft de hoogste prioriteit voor de clubleiding van Barcelona. De club heeft vastgesteld dat er behoefte is aan een speler die garant staat voor cijfers na het vertrek van Lionel Messi. Om opnieuw mee te kunnen doen om de prijzen is het van groot belang dat er een speler wordt aangetrokken die soortgelijke cijfers kan overleggen, zo klinkt het. Ondanks het feit dat Lewandowski in augustus de 34 jaar aantikt, zijn ze er in Camp Nou van overtuigd dat de aanvalsleider nog altijd in staat is om de komende drie jaar voor de nodige doelpunten te zorgen. Sinds Lewandowski de dertig jaar is gepasseerd slaagde hij er elk seizoen in om gemiddeld meer dan één doelpunt per wedstrijd te maken.

Spaanse media stellen dat Barcelona er alles aan gaat doen om Lewandowski in te lijven. Anderzijds heeft de Catalaanse grootmacht duidelijke grenzen, daar het contract van de spits volgend jaar zomer afloopt en hij met zijn 33 jaar geen jonkie meer is. Daarnaast staat de erbarmelijke financiële situatie geen grote uitgaven toe, integendeel. De club is niet van plan om meer dan 35 miljoen euro uit te geven en mikt op een bedrag van rond de 30 miljoen. Indien Bayern weigert om Lewandowski te laten gaan of meer dan dertig miljoen euro eist, is Barcelona naar verluidt bereid om maximaal vijf miljoen euro meer uit te trekken.

‘Barcelona krijgt in de strijd om Lewandowski concurrentie van zwaargewicht’

Volgens GOAL is Chelsea een belangrijke kaper op de kust in de strijd om Robert Lewandowski.Lees artikel

Mundo Deportivo schrijft dat Lewandowski zijn wil om naar Barcelona te vertrekken kracht bijzet door in te stemmen met een salarisverlaging. Bronnen dicht bij de onderhandelingen zeggen dat de spits netto zes miljoen euro per jaar moet inleveren. Lewandowski strijkt momenteel bij Bayern 22 miljoen euro bruto op per jaar. Met het gebaar van Lewandowski, plus zijn uitspraken weg te willen bij Bayern, rekent Barcelona zich rijk. “Het is heel goed mogelijk dat dit mijn laatste wedstrijd voor Bayern was. Ik kan het niet met honderd procent zekerheid zeggen, maar waarschijnlijk vertrek ik", zei de Pool na afloop van de wedstrijd tegen VfL Wolfsburg (2-2).

Het Duitse Sport1 claimde afgelopen zaterdag al dat Barcelona een mondeling akkoord had bereikt met Lewandowski over een driejarige overeenkomst. De cijfers van de spits zijn duizelingwekkend te noemen. In het seizoen 2019/20 kwam de teller uit op 55 doelpunten in 47 wedstrijden, vorig jaar kwam Lewandowski tot 48 doelpunten in 40 wedstrijden. Dit seizoen was hij goed voor 50 treffers in 46 optredens. De prestaties van Lewandowski hebben ertoe geleid dat zijn naam de voorbije jaren veelvuldig voorbij is gekomen in de strijd om de Gouden Bal. In 2020 zag hij de individuele prijs echter niet uitgereikt worden in verband met de coronapandemie. Afgelopen jaargang ging de titel naar Lionel Messi.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

En dan wordt het een Zlatan of Lukaku - Chelsea verhaal...wat een gok, ga eens voor de toekomst...

17 mei 2022 om 17:43

Als het een Zlatan wordt kan hij nog 7 jaar mee, prima deal voor 35 miljoen dus.

Denk dat Lewa een goede aankoop is voor Barca. 100 wereldklasse spits, minimaal voor 2 seizoenen nog. Gaat zoveel belangrijke doelpunten maken, voor een beetje aansluiting bij Real en in de Champions League. Sowieso goed om wat meer ervaring in het team te krijgen, voor wanneer Pique, Busquets en Jordi Alba gaan uitzwaaien.

17 mei 2022 om 18:47

Hoezo weet je al zo zeker dat hij belangrijke goals gaat maken? Het is geen Bayern München wat alleen heerser is en veel wedstrijden op het gemakje kan uitspelen.

17 mei 2022 om 18:50

Muah, in de CL laat Lewandowski ook al een redelijk tijdje zien toch echt buitencategorie te zijn.

Toch is het weer typisch om een spits die al ver in de 30 is voor tientallen miljoenen (+ salaris) aan te trekken. Je hebt al redelijk wat 30+‘ers in je basiself. Koop dan, zeker gezien je schulden, spelers met een behoorlijke restwaarde.

17 mei 2022 om 18:52

Ik bedoel meer zo'n flop als Zlatan was bij Barca. Lukaku en Zlatan zijn ook topspitsen. Zlatan was drama bij Barca en Lukaku is drama bij Chelsea. Nog een mooi voorbeeld is Messi bij PSG, is ook vrij weinig. Het is een enorme gok van Barca voor dat geld + dik salaris.

17 mei 2022 om 19:03

Vergeet je niet ff Hazard ook te noemen? Selectieve sneerdertje.

17 mei 2022 om 19:21

Dat is geen spits he

17 mei 2022 om 21:00

Lukaku, Zlatan en Messi zijn niet door blessureleed getroffen...

17 mei 2022 om 21:07

Zucht...
Dit artikel gaat toch over Barca die diep in de schulden zit en voor veel geld een Lewandowski wil contacteren, waarom weer Real erbij betrekken?! Beter spenderen ze dat geld, die ze niet hebben, aan een andere speler. Over sneerders gesproken...

18 mei 2022 om 00:31

Zlatan was helemaal geen drama bij Barcelona, hij paste er gewoon, het klikte niet met pep guardiola en het is niet een type die in 1 team kan spelen met een messi of Ronaldo, 35 goal contributions in 46 weds is ook niet bepaald dramatisch..

17 mei 2022 om 17:53

Met hoeveel Jeugdspelers moeten ze spelen? Je hebt Ansu, Gavi, Pedri, Nico, Araujo. Dest is nog jong, Frenkie ook nog maar 24. Misschien halen ze hem wel omdat ze iemand in de jeugd rond hebben lopen die er pas over twee jaar klaar voor is…

17 mei 2022 om 21:42

Pedri en Araujo zijn geen jeugd. Dat zegt men hierboven ook helemaal niet. Kiezen voor de toekomst is niet hetzelfde als jeugdspelers gebruiken.

17 mei 2022 om 23:02

Met alle respect maar het komt technisch gezien op hetzelfde neer. Als hij aangeeft voor de toekomst te moeten kiezen en geen Lukaku/Zlatan gok moet nemen, die respectievelijk 29 en 40 zijn dan ga ik er vanuit dat hij zegt geen aankoop te doen maar met jonge jongens te spelen en te bouwen aan een toekomst. Daarnaast, Gavi 17 en Pedri 19 jaar zijn in principe gewoon nog jeugdspelers… Alleen met een team vol jonkies red je het niet, Ferran is ook nog maar 21, daar red je het niet mee.

Hmmm hoeveel betaalt Arsenal voor Jesus?
Denk dat een klap Engelse clubs zo meer op tafel willen leggen. Maar goed, meneer wil alleen naar Barca. Hebben ze in Duitsland ook een soort van arbitrage eigenlijk? Of gewoon een rechtszaak. Wordt onverkwikkelijk zootje denk ik. Misschien kunnen ze deal maken met Dembele erbij.

17 mei 2022 om 18:35

Dembele is transfervrij, die zal niet veel waard zijn in een dealtje

Voor dat geld hebben ze wel kans dat er veel kapers op de kust kunnen staan

17 mei 2022 om 18:01

Ligt er ook een beetje aan waar lewandowski zelf heen wil natuurlijk. Als PSG 100 miljoen biedt, maar hij wil niet. Dan gaat het ook niet door natuurlijk. Bayern moet een beetje doorselecteren natuurlijk ook. Lijkt me daar op zich ook wel tijd voor een nieuwe jonge spits. Krijg je 35 miljoen voor een 35jarige spits is niet verkeerd

17 mei 2022 om 18:04

Of 33 (34 volgend seizoen)

Dan doe je Coutinho weg en krijg je ook mega salarissen terug van Griezmann en Pjanic, niet wetende wat er met Dembele gebeurt. Betaal je weer een monster salaris aan Lewandowski. Niet iets te veel dit? Met Ter Stegen, Umtiti, Piqué, Alba, Busquets, F. de Jong, Sergi Roberto, Dembele & Aubameyang heb je al teveel groot verdieners.

17 mei 2022 om 17:57

Auba niet en hoop dat frenkie naar united komt.

18 mei 2022 om 06:49

Roberto zal nu denk ik wel minder verdienen. Ik kan me niet voorstellen dat zijn contract onder dezelfde voorwaarden is verlengd. Het is nog maar de vraag wat Pique en Busquets na dit seizoen zullen doen. Ook de toekomst van Frenkie is allesbehalve zeker. Dembele gaat zo goed als zeker weg en Aubameyang verdient 1/3 van zijn Arsenalsalaris.

Kijk. Als je het heb over Lewandowski dan heb je alleen op vlak van doelpunten, een van de beste spitsen van de laatste 3 jaar. Als je het heb over de financiële status van de club en je wilt naar de toekomst toegroeien in een gezonden situatie dan verslecht je de status van de club. Je wilt af van de groot verdieners wat te begrijpen is, maar in daarvan neem je een oudere spits aan die net niet bijna op leeftijd is en elke blessure kan langdurig zijn waardoor je misschien weer gaat twijfelen over het transferbeleid.

Bayern vroeg toch ook min. 35 miljoen? Bayern moet dit gewoon accepteren en doorgaan. Ben benieuwd wie ze gaan strikken als opvolger. Zolang het geen Haller, Lukaku of Kane is ben ik blij. Kajdzic mag komen, maar dan wel als reservespits.

17 mei 2022 om 18:05

Waarom geen Kane? Die is minimaal net zo goed als Benzema, zet hem bij Bayern ipv Spurs en je krijgt griezelige taferelen.

17 mei 2022 om 18:10

Haha ben jij wel helemaal lekker? Kane staat vrij ver van Benzema (en Lewandowski) af.

17 mei 2022 om 18:12

LOL, Kane mag de veters van Real Madrid legende Benzema strikken. Benz heeft meer voetbal in z'n teen dan Kane (met wat leuke passes) in z'n hele lichaam.

17 mei 2022 om 18:21

Te veel naar Micah Richards geluisterd jij

17 mei 2022 om 18:25

Ik denk dat John Terry wel gelijk heeft. Kane speelt alleen met Son en verder een zeer matig team. Benzema speelt met spelers als Modric, Kroos en Vini. Als je Kane met dat kaliber omringt, denk ik niet dat het veel scheelt

17 mei 2022 om 18:30

Vini is pas dit seizoen goed, voorgaande jaren echt niet best. (logisch want piepjong)
Zowel Kroos als Modric hebben jaarlijks een handjevol assists, simpelweg omdat het beiden CM zijn en dus andere taken.
In voetballend opzicht is Kane natuurlijk kilometers verwijderd van Benzema. Kan leuk passen, maar Benz z'n aanname, tactisch inzicht, passing, kleine ruimtes, technische klasse, hoeveelheid wereldgoals, voetbalintelligentie, positionering, balcontrole, kaatsen, handelingsnelheid, genialiteit, hakjes etc zijn zwaar superieur aan Kane. Doen alsof Kane met Modric Kroos opeens beter zou gaan voetballen is best vreemd. (ging niet alleen om goals maar ook voetballende kwaliteiten) Tevens heeft Spurs een peperdure selectie die ook richting de miljard gaat. Benzema is zoveel beter dan Kane als je gewoon kijkt naar spel en kwaliteit. Heb Braziliaanse legendes die gek zijn op mooi voetbal: Ronaldo9, Rivaldo, Ronaldinho, Etoo, Alves nog nooit over Kane horen praten, over Benz daarin tegen

17 mei 2022 om 18:55

Ja, Benz zijn balgevoel is beter, maar Kane zet daar een beter schot en meer fysiek tegenover. Ook is Kane zijn inzicht en passing echt niet slechter. Dat stukje over Kroos en Modric is idd waar. Het zou Kane niet beter laten voetballen, maar wel beter laten renderen waardoor het meer op zou vallen. De Braziliaanse legende Eto’o ken ik niet, was dat een zaalvoetballer?

17 mei 2022 om 18:57

Huh? Je bent gewoon echt serieus? Ieder z'n mening, maar als je tegen de gemiddelde voetbalfan zegt dat Kane voetballend hetzelfde niveau is als Benz dan lachen ze zich kapot.

Ging natuurlijk niet alleen om balgevoel, in ieder opzicht, ook koppen was ik vergeten, is Benz aanzienlijk beter.

Benz heeft minder kansen nodig om te scoren en legt ze van buiten de 16 in de kruising als het moet. Kane doet dit zelden. Voor de rest qua passing en met name spelinzicht (intelligentie) is Benz al z'n gehele carrière top 10 geweest, Kane komt daar niet bij in de buurt met alle respect. Benz is zo veel completer, weinig spelers snappen het spelletje zo goed als hem. Vooral in de opbouw, kleine ruimtes etc is Benz subliem

17 mei 2022 om 19:48

John Terry, Omdat Kane 28 is en meer dan 120 miljoen gaat kosten.

17 mei 2022 om 19:56

Ik vind het echt jammer dat de allerbeste spits ons gaat verlaten. Ik riep al een tijdje haal Haaland weg bij Dortmund ongeacht of Lewa er kog is of niet. Maarja niemand wilde naar me luisteren, maargoed. Vlahovic was ook ideaal heweest maar die is ook al weg. Dan denk ik meteen aan Darwin Nunez en Dybala transfervrij inlijven.

17 mei 2022 om 22:20

Ik vind Benzema ook de betere voetballer. Maar koppen kan Kane echt wel beter. Die mag je even schrappen.

18 mei 2022 om 22:24

Firmino miss? Martinez ? Of als noodoplossing suarez

Frenkie de Jong moet akkoord gaan met salarisverlaging omdat deze topspits, die al wel bijna 34 is, 16 miljoen per jaar moet gaan verdienen. Als ik Frenkie was zou ik geen cent inleveren.

17 mei 2022 om 17:52

22 miljoen bruto en 6 mil netto is 12 mil bruto ong. Dus Lewandowski gaat 10 mil bruto verdienen wat uitkomt op ong 4-6 netto

17 mei 2022 om 18:06

Het is nou niet echt topbeleid inderdaad. En dan moet het nog goed uitpakken. Ik was vroeger fan van Shevchenko en kaka Milan tijd. Of Ballack Bayern. En die zijn allemaal bij hun vertrek geen schim meer geweest. Zon hele nieuwe competitie moet lewa ook wel liggen natuurlijk.

17 mei 2022 om 18:32

Precies wat zidaneshow hier zegt, maar niet zomaar t nieuws geloven dat frenkie salaris moet inleveren. In tijden van COVID is dit gebeurd en zijn sommige contracten over langere termijnen gestrooid waardoor het boekhoudkundig beter is voor vele clubs.

Dat er nog een speler is die salaris moet inleveren voor de komst van een ander is lariekoek. Daar gaat geen enkele speler/zaakwaarnemer of adviseur mee akkoord.

17 mei 2022 om 18:41

Frankie heeft een door meerdere partijen ondertekend contract waar hij Barcelona gewoon aan moet houden.

17 mei 2022 om 19:57

Ja ik zou als Barca zijnde dat wel doen hoor. Met Lewandowski vergroot je je kans op projzen, met Frenkie schiet je niks mee op. Tilt het team niet naar een hoger niveau. Liever hem weg en wat overhouden en een Lewa binnen hengelen.

Vind het wel altijd mooi om te zien hoe Bayern München het altijd doet met het verkopen van spelers.

Verkopen spelers over het algemeen op het juiste moment en dat bedoel ik in de zin van leeftijd en doorselecteren. In het verleden hebben ze dat ook gedaan met o.a. Schweinsteiger, Mandzukic, Vidal, Thiago, Hummels, Douglas Costa, Benatia, Götze, Shaqiri, etc. en aan al deze spelers hebben ze iedere keer toch vrije forse en mooie bedragen overgehouden.

Niet dat het record brekende transfers waren, maar vele andere clubs blijven te lang vasthouden aan dit soort spelers en Bayern doet dit over het algemeen gewoon prima en verdienen er ook nog prima bedragen aan. Lewandowski is momenteel dan een ander geval, want die heeft een contract dat volgend jaar afloopt maar ik denk dat de meeste clubs Lewandowski in deze situatie zouden houden, maar Bayern zal hem verkopen en zal nog een vrij fors bedrag incasseren gezien de leeftijd van Lewandowski.

En denk dat Lewandowski voor Barcelona nog makkelijk 'n jaar of 3 van grote waarde kan zijn. Natuurlijk een goalgetter pur sang. Ben wel benieuwd wie Bayern binnen zal halen als opvolger. De enigste die ik even zo gauw kan bedenken, is Nunez van Benfica. Maar die zal een vermogen moeten kosten, zo'n 70 tot 90 miljoen als ik mij niet vergis maar dan heb je voor de aankomende plusminus 10-jaar wel een geweldige spits.

En natuurlijk is Nunez nog niet zo goed als dat Lewandowski is, maar dat vind ik ook wel een sterk punt van Bayern. Kopen zelden absolute toppers, maar kopen meestal spelers die al van een goed niveau zijn en vervolgens de stappen maken naar absolute toppers bij Bayern zelf. Spelers als Gnabry, Goretzka, Neuer, Boateng, Kimmich, Davies, etc. waren al goede spelers voordat ze naar Bayern kwamen maar hebben echt wel grote stappen gemaakt bij Bayern zelf en ook namen als Robben, Ribery, Sané (dit seizoen eigenlijk pas) en Lewandowski waren natuurlijk bij hun clubs voor Bayern al hele goede spelers maar zijn pas echt wereldtop geworden nadat ze naar Bayern gingen.

Bayern koopt vaak spelers die over het algemeen gewoon van een zeer hoog niveau zijn, maar maken daar uiteindelijk zelf pas echt betere spelers van en zoiets zie ik ook wel gebeuren als ze Nunez binnenhalen. Al moeten ze dan wel hun transferrecord verbreken, aangezien Hernandez (ruim 60 miljoen als ik mij niet vergis) volgens mij de duurste aankoop uit de historie is maar denk wel dat Nunez het absoluut waard zal zijn.

17 mei 2022 om 19:21

Eens, heel gezond beleid op deze manier. Enkel over Thiago kan je twisten of her verstandig was om hem al te laten gaan.

17 mei 2022 om 19:54

Thiago voor een fooi naar Liverpool was juist niet heel slim. Kroos naar Real Madrid idem. Sule en Alaba uit contract laat lopen is ook niet heel sterk. Hebben ze zo 4 spelers laten lopen die wereldtop waren.

18 mei 2022 om 06:32

Sule vind ik eigenlijk niet zo erg. Begon goed en raakte daarna geblesseerd, maar heeft daarna nooit meer dat niveau gehaald. Kroos ben ik eens en Thiago ook. Alaba is ook zonde, maar die wilde schijnbaar een jaarsalaris van 20 miljoen plus hebben waar Bayern niet verder wilde gaan dan 12 tot 15 miljoen per jaar. Maar desondanks doet Bayern dit in de meeste gevallen goed over het algemeen.

Zooo 30 miljoen, zou als ik Ajax (op Fifa manager dan) voorstellen Lewa + 10 miljoen voor onze Haller

Zonder gekkigheid (oke moest weer even in een random artikel Ajax benoemen), zou wel echt een topaankoop zijn voor Barca. De man staat er nog wel 2 seizoenen minimaal.

Voor Bayern ook dillema. Wat doen. Weinig beschikbare spitsen beschikbaar. 30/35 miljoen is weinig voor een topspits, maar hij begint oud te worden en motivatie kan afnemen. Zit in een andere situatie dan toen bij Dortmund (had nog veel te bewijzen en stukken jonger).

Voor zelfde geldt, omdat hij niet 100% geeft (bewust of onbewust) raakt geblesseerd en 8 maanden eruit. Uitkomst voor Bayern geen extra geld wel kosten van hoog salaris.

Bayern moet 35 miljoen toch gewoon accepteren. Tuurlijk verliezen ze hun beste speler maar dan houdt je tenminste nog een aardig bedrag over voor iemand die al bijna 34 jaar is en ook nog maar een contract heeft voor 1 seizoen. Tuurlijk is het een korte termijn optie van Barcelona maar het is alsnog een fenomeen de afgelopen jaren. Daarnaast zou het een geweldige boost zijn voor La Liga als zowel Mbappã© als Lewandowski komen. Dan heb je de beste 3 spelers van de wereld in mijn ogen in La Liga.

17 mei 2022 om 18:00

Bayern zou wel gek zijn voor zo'n laag bedrag zoveel goals op te geven. Lew kan nog makkelijk een jaartje op top niveau mee.

17 mei 2022 om 18:06

Ik vind het een prima bedrag voor iemand die volgend jaar de deur uitloopt. Het gaat niet om de kwaliteit want dat heeft hij gewoon. Maar Bayern moet hem hoe dan ook vervangen of het nou deze zomer is of volgend jaar. Daarnaast wil Lewandowski zelf ook gewoon weg. Dan kan je beter wat geld ontvangen en proberen op zoek te gaan naar een andere spits dan iemand die niet meer bij de club wil zijn.

17 mei 2022 om 18:18

Welnee, je vind geen gelijkwaardige vervanger. Met Lew kan je de CL winnen, dat is veel meer waard dan die schamele 35 miljoen euro.

17 mei 2022 om 18:52

Lewa wil weg. Als je hem nu als club gaat houden gaat het alleen maar gedonder opleveren.

17 mei 2022 om 18:57

Dat zal wel meevallen, lijkt me niet dat Lew een jaartje op de tribune wil zitten om daarna ergens transfervrij aan de bak te gaan. Op zijn leeftijd moet je spelen anders ga je hard achteruit.
Als je elke keer maar toegeeft aan clubs als Barcelona die elke keer voor een duppie op de eerste rang wil zitten, want de centjes zijn op, dan blijft er weinig van je club over.

17 mei 2022 om 19:02

Toch stel je het alleen maar uit. Denk dat je beter naar de toekomst kan kijken en hem gewoon deze stap moet gunnen. Lekker 35 miljoen ofzo iets kunnen cashen en kijken om de toekomst met Bayern te bouwen. Maar goed dat is mijn mening.

17 mei 2022 om 21:50

Eens Modric. Hij heeft genoeg voor de club gedaan om hem die stap te gunnen. Die 35 miljoen is ook voor Bayern echt geld.

Barcelona wil niet meer dan 35 miljoen euro betalen. Lijkt me duidelijk, Lew gaat dit jaar niet naar Barcelona.
Het is namelijk Bayern die de prijs vaststelt en die is echt stukken hoger dan 35 miljoen euro.

17 mei 2022 om 21:10

Kahn, Barto en Salihamidzic hebben alledrie meerdere malen gezegd dat Lewandovski een contract heeft tot 2023 en dat hij dat zal uitdienen. Bayern heeft bewezen dat ze er niet om malen om een speler uit zijn contract te laten lopen, dus je moet je afvragen of zij wel interesse hebben in die 35 miljoen.

Ik lees over ' de erbarmelijke financiële situatie van Barcelona' ondanks dat smijten ze met geld en kopen ze de ene na de andere speler.

Uitgekookt hoor dat barca! Die jongen zijn hoofd op hol brengen en vervolgens maar 35 vaststellen als maximum wat je denkt te betalen totaal omgekeerde wereld! Bayern de club die ook aan Barca heeft laten zien dat je door wel een goed financiel beleid te voeren je de CL kan winnen en miljoenen in jas kan hebben moet dit gewoon niet accepteren en Barca terug sturen met het echte prijskaartje.. ga maar rekenen: bij plaatsing volgend jaar cl krijg je als club minimaal 65 miljoen bij winst wedstrijd en bereiken volgende rondes zelfde als dit jaar dan heb je het al snel over een bedrag van 165 miljoen waarover Lewandoski ook verantwoording voor draagt en daar moet de compensatie transfersom op gebaseerd worden dus minimaal 25 miljoen er bij! Anders houden!

Lewandowski kan nog wel een jaar of 2, 3 mee hoor, en heeft nog doodleuk 35 goals gemaakt in de Bundesliga. Vind alleen wel het transferbedrag aan de hoge kant, omdat zijn contract een jaar doorloopt en hij ook niet meer de jongste is (restwaarde zal er niet zijn). Qua cijfers is het wel een schijntje, niemand scoort in de topcompetities nog zo veel.

Voor minder dan 1/3e van het tekengeld van mbappe.. mooie deal zou ik zeggen, als het ze lukt. Garantie voor doelpunten en prima karakter om erbij te hebben in je team.

Lewandowski is natuurlijk een geweldige spits maar dit staat weer precies in contrast met het hele aankoopbeleid. In een jaar tijd, hoeveel aanvallers zijn erbij gekomen?
Depay, Aubameyang, Ferran Torres, Luuk de Jong...

Misschien eens investeren in de verdediging want die piept en kraakt enorm.

Op zich de enige optie om een top 5 spits aan te trekken. Een Mbappe, Haaland, Benzema, Vlahovic gaan hem niet worden. Met Lewandowski ga je ook echt vooruit. Lukaku, Lautaro, Richarlison, een uitgebluste Suarez, een veertiger als Zlatan, statische Schick zijn allemaal een klasse minder. Anders kan je net zo goed Aubemayang behouden, Depay als back-up, Braithwath als derde optie, prima bezetting, tenzij je een top 5 spits zoals Lewandowski kan halen.

Waar is Barcelona mee bezig? Ze hebben al Ferran Torres en auba. Dit gaat niks worden een 35 jarige spits aanschaffen.

We gaan nu toch niet lewa mislopen he... Er moet een topspits bij die samen met auba kan rouleren.

19 mei 2022 om 07:55

Ga er maar van uit - in ieder geval voor het volgend seizoen. Kahn was toch heel stellig met zijn uitspraak dat Lewandowski zijn contract zal uitdienen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren