Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Alfred Schreuder: ‘Een topspeler, hij kan bij Ajax spelen, honderd procent’

Laatste update:

Alfred Schreuder blikt op de Belgische televisie vast vooruit op zijn dienstverband bij Ajax. De trainer neemt afscheid bij Club Brugge met de landstitel en ziet vol vertrouwen uit naar zijn terugkeer in Amsterdam. Schreuder is niet bang dat hij na de successen van Erik ten Hag risico loopt. "Zo denk ik niet", aldus Schreuder bij Canvas. "Ik ben ervan overtuigd dat ik daar ook succesvol kan zijn en dat het een mooie kans is, daar heb ik geen angst voor."

De verwachting is dat bij Ajax naast Ten Hag ook de nodige dragende krachten uit de selectie zullen verdwijnen: André Onana (Internazionale) en Noussair Mazraoui (Bayern München) vertrekken transfervrij, Ryan Gravenberch (eveneens Bayern) staat op het punt verkocht te worden en er zijn geruchten over onder meer Jurriën Timber, Sébastien Haller en Antony. Schreuder verwacht echter geen grote problemen. "Ik vertrouw op hetgeen wat ik kan. Uiteindelijk moet je het samen doen. Ajax heeft nog steeds geweldige spelers en als er spelers vertrekken, zullen er goede spelers voor terugkomen."

Daarbij zou Schreuder kunnen denken aan het 'meenemen' van spelers van Club Brugge naar Amsterdam. Een naam die door Canvas wordt opgeworpen is Hans Vanaken, al jarenlang een van de sterspelers van Blauw-Zwart. "Hans laat bij België al zien dat hij een topspeler is", reageert Schreuder. "Hans kan bij Ajax spelen qua voetbal, honderd procent. Er zijn er wel aan aantal, ook in mijn ploeg. Maar Ajax is enorm gegroeid in de laatste jaren. Praat je over Ajax op Eredivisie- of Champions League-niveau?"

Schreuder bereikte in het successeizoen 2018/19 als assistent-trainer van Ajax al eens de halve finale van de Champions League. "Het voordeel is dat ik de club en de manier van werken ken. Er zal niet veel veranderen voor mij, al ben ik nu de hoofdtrainer in plaats van de assistent. Maar nee, als ik bang zou zijn, had ik dit niet gedaan." Schreuder wordt gevraagd of hij in Amsterdam zal vasthouden aan het klassieke 4-3-3-systeem, daar hij in België met drie centrumverdedigers speelt.

De oefenmeester vindt in reactie daarop dat 'mensen te veel in systemen denken'. "Toen Erik ten Hag de trainer was, hebben we in de Champions League ook niet 4-3-3 gespeeld. Als je naar het Ajax met Frenkie de Jong en Matthijs de Ligt keek, speelden wij in balbezit ook met drie verdedigers. Wij lieten Frenkie de Jong altijd uitzakken, Nicolás Tagliafico en Noussair Mazraoui gingen hoog en Hakim Ziyech en Dusan Tadic kwamen aan de binnenkant."

Is Hans Vanaken geschikt voor Ajax?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Goede speler , hij speelt echt op zijn eigen ritme soms wat te sloom naar mijn mening zeker in Europees verband komt hij ongelooflijk te kort. Sinds hij bij lokeren was vond ik hem een aardige speler.Maar ik denk zelf dat hij Duitsland of Spanje gaat. Ga je voor een speler van Brugge dan moeten ze eerder kijken naar de Ketelaere

17 mei 2022 om 01:33

Ik denk niet dat de Ketelaere haalbaar is voor Ajax, goede speler maar er is al veel interesse voor hem, vanuit o.a. De premier league. van Aken komt imo tekort als je ambieert aan te sluiten bij de Europese top.

17 mei 2022 om 08:24

Eens terugkijken naar de CL dan. Of zijn laatste potjes bij het nationale elftal.

17 mei 2022 om 09:37

Inderdaad, bekijkt de laatste 5 matchen van de rode duivels. Hans was steevast bij de beste 3 Belgen. Presteert de laatste tijd ook een stuk beter dan Kevin de Bruyne bij de rode duivels.

17 mei 2022 om 12:04

Mensen roepen maar wat. Club Brugge doet weinig onder voor Ajax en spelen ook gewoon elk jaar CL.

17 mei 2022 om 14:33

Haha Brugge doet weinig onder voor Ajax? Op basis van wat? Buiten het kampioen worden is Brugge in alles minder. Wat een opmerking zeg.

17 mei 2022 om 14:54

@jizzy.....je doet alsof Club Brugge een zooitje koekenbakkers zijn....ze zijn echt niet heel veel minder dan Ajax (en zeker de laatste maanden niet). Zaten in een zeer zware CL-poule (in ieder geval een stuk zwaarder dan die van Ajax), hun beloftenteam (club NXT) deed het ook goed in de CL-U21.
De Ketelaere is simpelweg al niet meer haalbaar voor Ajax...die zal via een een PL-middenmoter heel snel bij een topclub uitkomen.
Hans Vanaken is een van de meest onderschatte spelers in Europa....zou een absolute aanwinst zijn voor Ajax, maar ook Vanaken is vrees ik niet haalbaar

18 mei 2022 om 08:26

Brugge niet minder dan ajax?
Ajax staat 15de op de coã«fficiã«nten ranking. Brugge 44ste haha.

17 mei 2022 om 23:23

Dat is ook de enige die gegarandeerd een aanwinst is. Maar denk wel onhaalbaar.

Met zijn systemen-opmerking en zijn verwijzing naar drie verdedigers doet Schreuder me toch wel zorgen maken. Vanaken zou overigens prima het niveau kunnen aantikken maar hij is 30 bij aanvang van het komende seizoen en het lijkt me dat Brugge hem niet voor een appel en een ei verkoopt, dan zie ik liever dat het middenveld wat jeugdiger blijft met Kudus, Taylor en eventueel Ãœnuvar achter de 'oude garde' van Klaassen, Berghuis, Alvarez (die wordt in oktober 'pas' 25, maar dat is oud voor Ajax-begrippen). Uiteindelijk concureert ie vooral met Klaassen, Berghuis en Kudus en dat gaat hem nooit worden vanuit het technisch management van Ajax.

Ik maak me wel echt ernstig zorgen over komend seizoen. Ben echt bang dat het een soort Marcel Keizer-seizoen wordt. Schreuder die er in December uitligt en Feyenoord dat de titel pakt (PSV gaat de beste spelers wel kwijtraken en van Nistelrooij heeft het voordeel van de twijfel niet wat mij betreft).

17 mei 2022 om 06:09

@Bongiorno is toch geen ramp mocht dat gebeuren. Na dat jaar kwamen nog mooiere jaren dan het daaraan voorafgaande jaar. Enige vervelende is dat Feyenoord de titel pakt, dan liever een Twente 😜. Verder heb ik liever een tussen jaar waarbij de overbodige spelers verkocht worden, de jeugd uitgebreid getest en dan de juiste aankopen. Als nu krampachtig doorzetten en daarbij te veel betalen voor net niet spelers. En dan doel ik op Europees.

17 mei 2022 om 10:03

Als Schreuder ontslagen wordt dan verstoord dat de continuïteit van ralenten als Taylor of Ihattaren bv. Ik wil liever ook niet dat nu heel veel de knip wordt getrokken juist omdat ik Schreuder dus niet vertrouw, dan zit je straks met veel meer dood hout. Misschien is dat dan wel de juiste combo inderdaad; Schreuder gewoon weinig budget geven. Risico's stukkie lager.

17 mei 2022 om 07:07

Continu deze successen boeken is een utopie. Stel dat het een Keizer seizoen word, dan zal Ajax het zeker niet nalaten om Slot te halen. Gezien de de kennis die Schreuder heeft opgebouwd in die anderhalf jaar verwacht ik dat het wel los zal lopen.

17 mei 2022 om 15:22

Zijn er ook nog andere opties dan kale blanke mannen? Begint wel een patroon te worden haha

17 mei 2022 om 22:58

Ja, een kale blanke man met een toupetje en schmink op. Alles om de buitenwacht een plezier te doen.

17 mei 2022 om 07:57

Ik zie Feyenoord echt geen kampioen worden, gaat gewoon weer tussen Ajax en PSV aankomend seizoen.

17 mei 2022 om 07:58

Je mag wel een jong middenvelder hebben maar als dat ook niets brengt qua assist en doelpunten dan moet je elders zoeken. Gravenberch zal je niet missen aangezien hij geen sleutel speler is geweest. Kudus is na blessure ook niet meer de oude Kudus. Met Taylor moet ik het nog maar zien. Daarnaast heb je Klaassen en Berghuis die qua assist en doelpunten wel belangrijk kunnen zijn. We zullen zien wie er nog meer weggaan en naar Ajax komen. Één voordeel Ajax speelt CL een mooi podium voor iedere speler.

17 mei 2022 om 08:21

@bongiorno,

Ik kan me vinden in je comment. Wel vraag ik me af waarom dat systemen ding je zorgen baart?
Wat hij ook al uitlegt, zo speelde Ajax in het succesjaar ook.
Opkomende backs, en inzakkende CVM.

17 mei 2022 om 10:11

Dat klopt, maar het baart geen verantwoording. Die 'vrije rol-CVM' waarbij je dus bij gebrek aan een 'echte' CVM (een balveroveraar) het middenveld op pure techniek laat spelen. Frenkie vervulde die rol in het CL-jaar. Hij stoomde op van tussenuit de CV's en focuste op onderscheppingen boven tackelen. Mijn probleem is is dat als Schreuder een uitspraak doet zoals deze dat dat er misschien op duidt dat hij probeert te verantwoorden van tevoren dat hij van het aanvallende voetbal gaat afstappen. Dat hij opent met een 5-3-2 en het er ook verdedigend uitziet maar dat dat ie het verantwoord door het te hebben over een spelopvatting, niet een systeem.

17 mei 2022 om 10:01

Ik ben het eens met je gevoel over Ajax voor het nieuwe seizoen. Een keer niet kampioen worden is niet erg maar ik denk dat het slechte veldspel van de laatste competitiewedstrijden nog wel een tijdje gaat duren. Over v Nistelrooij heb ik een andere mening. Ik denk echt dat hij het goed gaat doen en het aantal tegengoals echt wel een stuk naar beneden kan krijgen vergeleken met dit seizoen. Nu schmid weg is zullen de "pech" blessures ook wel terug lopen en zo ziet het in mij ogen er goed uit voor PSV.

We hebben bij Ajax een goede jeugdopleiding. De beste ter wereld. Waarom zouden we dan een 30 jarige speler halen die geen eens van Europees top niveau is. Gewoon onze spelers uit de jeugd halen Alfred dat hebben je voorgangers ook met succes gedaan.

17 mei 2022 om 07:38

Omdat je ondanks die beste opleidingsinstituut de wereld toch ook al spelers haalde zoals Daramy, of Kudus die een behoorlijk bedrag kosten. Of dat je ondanks die talentenfabriek toch nog Ihattaren toevoegde aan de groep. Er zijn altijd verschillende krachten binnen een club en die zijn echt niet allemaal bezig met bedenken hoe ze spelers uit de jeugd kunnen laten doorstromen.

17 mei 2022 om 07:51

1. Die spelers zijn geen 30. Ajax heeft eerder bewezen spelers beter te maken. Zie bijvoorbeeld Antony waar Ajax heel veel geld voor gaat krijgen in de toekomst.

2. Het is toch mooi van Ajax dat ze eerder slecht behandelde talenten zoals Ihhataren een nieuwe kans willen geven. Ik ben er ook van overtuigd dat beide partijen hier over een aantal jaar de vruchten van gaan plukken.

17 mei 2022 om 08:00

1. Dat is waar, de spelers die ik noemde zijn geen 30. Maar deze spelers zijn na hun aantrekken niet van waarde gebleken, dus zou je je kunnen afvragen of Ajax in plaats daarvan niet spelers uit de jeugd had kunnen gebruiken. En dan bedoel ik niet: dat is achteraf makkelijk praten, maar vooraf beter scouten.

2. Oneens. Ihattaren is niet slecht behandeld. Hij moest gewoon geduld hebben en zich in de basis knokken. Net als hu bij Ajax. Hij vond zich daar te goed voor leek het. Wel eens dat Ajax m aantrekt omdat ze verwachten dat hij het wellicht ooit gaat laten zien.

17 mei 2022 om 08:28

Nu ga je alleen maar negatieve voorbeelden noemen Yoda er zijn ook heel veel positieve voorbeelden van spelers die wel succesvol zijn. Alleen die vergeet je even. Alleen de 2 die niet goed uitpakten benoem je nu. Kudusbis trouwens ook geblesseerd geraakt. Dus wellicht komt dat nog.

En hoelang het Ihhataren geduld moeten hebben? Misschien was Schmidt wel 5 jaar gebleven.

17 mei 2022 om 08:47

Even terug naar het begin: jij wilde graag jeugdspelers zijn ipv een nieuwe (30 jarige) speler Aantrekken. De negatieve voorbeelden noem ik niet om de miskopen uit te lichten, want naast de negatieve zijn er inderdaad nog heel veel positievere aankopen te melden. Maar alles bij elkaar zijn het gewoon aankopen die de doorstroming van jeugd belemmeren. Ajax heeft zich in een fantastische financiële situatie gevoetbald de afgelopen jaren, maar die luxe kan ook ten koste gaan van doorstroming van talent. Waar ze nu in de winterstop gemakkelijk wat aankopen doen, moesten ze vroeger gewoonweg aanvullen uit de eigen jeugd. Ik zeg niet dat het een beter is dan het andere. Dat leverde wel eens verrassende ontdekkingen op. Ik denk dat je ook vandaag de dag wel spelers zou kunnen noemen die je liever een keer ziet debuteren dan de spelers die nu opdraven.

Hoe lang had Ihattaren moeten wachten? Hoe lang moet Daramy nog wachten? Hoe lang moest Brobbey nog wachten? Gewoon; als je nog niet goed genoeg bent, dan moet je wachten en knokken. Ik ga er verder geen Ihattaren discussie van maken, jammer dat hij niet heeft kunnen waarmaken bij psv. Helaas voor hem ook geen click met schmidt, maar daarna ook niet gelukt in Italië. Het zou voor hem mooi zijn als het bij Ajax, of ergens anders nog wel ooit goed komt. Maar na de invalbeurt tegen psv zie je dat hij ook bij Ajax gewoon geduld moet hebben. Niks mis mee.

17 mei 2022 om 08:53

@yoda,

1. Kudus is zeer zeker wel van waarde, hij heeft alleen ongelofelijk veel pech gehad met blessures. Daramy ben ik het mee eens. En dat is wel achteraf makkelijk praten, want we hebben hierdoor ook spelers als Antony, Martinez en Alvarez binnengehaald. Soms zitten er gewoon spelers tussen die bij Ajax niet uit de veren komen. Heeft niets met goed scouten te maken, Daramy deed het in Denemarken subliem. Je neemt die gok, en soms zijn het pareltjes (F. de Jong) en soms zijn het floppers (daramy). Win some, lose some. Er is geen een club die alleen maar pareltjes scout.

2. Ihattaren is altijd op handen gedragen, daardoor kreeg hij de indruk dat hij een streepje voor had, en net iets meer mocht. Hij is toen door een moeilijke tijd gegaan precies op een moment dat er een trainer kwam die hem strak wilde houden, wat dus niet lukte. 2 kanten zijn ze tekort gekomen. Blij dat Ajax hem heeft opgepikt.

17 mei 2022 om 10:00

Mooi van ajax dat ze een slecht behandelde ihhataren weer een nieuwe kans willen geven? Nu doe je net alsof psv een boeman is waar de jeugd slecht word behandeld tegenover de ajax jeugd. Er zijn zat voorbeelden van ajax jeugd die zijn weg getrapt bij ajax, en elders juist enorm opbloeien.

17 mei 2022 om 14:34

@duivendrecht,
Kan niet elke club wel voorbeelden aandragen van spelers die daar gekomen zijn en weer beter weg zijn gegaan ? Is dat geen natuurlijk proces ?

En kun jij aangeven waarom Mo slecht behandeld is en om welke andere slecht behandelde talenten jij het hebt ?

17 mei 2022 om 07:54

Hij is 29, en omdat jullie Tadic ook haalde op z’n 29e…. Ook verre van top niveau… kijk hoe dat uitpakte. kortom. VanAken kan best een succes worden. Zeker als je ziet dat een Klaassen,Blind ook maar minuten blijven maken met al hun min-en pluspunten

17 mei 2022 om 08:02

Tadic is toch wel een ander verhaal die kwam uit de premier league. Het was idd een erg goede zet van Ajax om deze speler binnen te halen. Vanaken komt "slechts" uit de Belgische competitie. Tadic is naar mijn mening toch een klasse beter. Het feit dat je een voorbeeld van een transfer geeft uit 2018 zegt denk ik ook wel veel over het beleid dat Ajax voert. De aankoop van Van Aken past niet bij ons beleid vind ik

17 mei 2022 om 13:54

Met als verschil dat Tadic ondanks zijn talent, niet een van de betere spelers was in de PL en niet in zijn kracht kon voetballen bi het voetbal wat Southampton speelde na het vertrek van Koeman. Terwijl Vanaken, een van de, of misschien wel de beste speler is in de competite van Belgie.
Dat zou absoluut goed kunnen uitpakken. Toch heb ik persoonlijk hetzelfde bij Vanaken als ik heb bij Joey Veerman (van wat ik gezien heb). Alles in 1 tempo, niet echt snel genoeg etc... Ik lees hier in de comments dat hij het bij Belgie en in de CL echter toch goed gedaan heeft dus ik ben benieuwd of hij dan bij Ajax op 1 van de 2 middenveld posities voor de 6 kan spelen.

17 mei 2022 om 08:34

Zelfpijperij… je kan veel beter een Vanaken achter dan hand hebben dan Perr Schuurs

17 mei 2022 om 08:47

Inderdaad want die spelen op dezelfde positie, Vanaken als inschuivende verdediger...🙄

Als AJax/Schreuder slim is halen ze (ook) De Keatelaere. Geweldige speler. 14 goals en 8 assists in 36 wedstrijden. Net 21 geworden. 1,92cm lang. Staat vaak op de juiste plek, redelijk snel. Ik zie wel toekomst. Anders mag mijn clubje wel poging wagen

17 mei 2022 om 08:24

Ik denk dat hij iets hoger mikt dan Ajax, veel grote clubs hebben hem op hun lijstje staan. Wel een erg goede speler!

Hoop voor Milan stiekem nog steeds op Asensio, zou echt de perfecte 10 zijn. Misschien dat als real echt mbappe binnen heeft ze wel open staan voor zijn verkoop.. Hopen mag!

17 mei 2022 om 08:32

Met Asensio ben je echt niets als ambitieus topteam. Een luie speler zonder snelheid, zij het met een fantastische trap die heel veel verbloemd.

17 mei 2022 om 08:52

Vind je ja? Snelheid heeft hij prima hoor, alleen niet snel genoeg om als een rechtsbuiten te spelen. Zijn heerlijke trap, techniek en dribbel is precies wat Milan nodig heeft op 10. Ook nog relatief jong, moet nog pieken qua fysiek.

Ik ben voor. Voor het evenwicht aankomend seizoen.

Wat stelt de Belgische competitie nu voor nog minder als de Nederlandse.

Hans Vanaken is al jaren een van de beste spelers van de Belgische competitie. Veel clubs uit Engeland zitten al heel lang achter hem aan en ook Sevilla, Napoli, Lazio, Gladbach. Hij zit bovendien redelijk dicht tegen de basis aan bij de rode duivels. Ajax is dus echt wel kansloos voor Vanaken

Feit dat Vanaken niet vaak bij rode duivels speelt zegt genoeg, aardige speler maar niet echt internationale klasse

17 mei 2022 om 08:45

Zijn concurrentie heette Kevin De Bruyne, Hazard of Mertens. Logisch dat hij dan op de bank zit.

Maar sinds het EK 2021 speelt hij echt regelmatig (goed) in de basis. Dus je comment is toch een beetje achterhaald.

17 mei 2022 om 09:39

Vanaken is voor Club wat Tadic voor Ajax is. Een speler die makkelijk op hoger niveau mee kan, maar die geen zin heeft om mee te draaien bij een middenmoter in Engeland of Duitsland. Dan liever een legende worden bij de club van je hart, ieder jaar CL spelen en financieel ongeveer hetzelfde verdienen. Als Ajax zijn zinnen echt op Vanaken zou zetten, daar pakweg 15 miljoen voor investeert en hem het gevoel geeft dat hij de komende jaren een essentiele speler wordt, maakt Ajax een kans. Is ook een topclub, ligt dichtbij België en is sportief een stapje vooruit. Maar anders blijft hij veel liever gewoon lekker in Brugge, is ondertussen ook gewoon bijna basisspeler bij België en laat daar ook zien makkelijk op dat niveau mee te kunnen.

17 mei 2022 om 10:43

Beetje vergelijkbaar met niveautje Berghuis en Klaassen dus. Top van de nationale competitie is ook wel hun top.

17 mei 2022 om 11:33

Nee, dus vergelijkbaar met Tadic. Die spelers die jij noemt belandden op de bank in het buitenland. Vanaken zou bij een West Ham of Gladbach ook een dragende speler zijn. Het niveau van Tadic in Engeland was ook de middenmoot, Southampton liet hem niet zomaar vrij makkelijk vertrekken.

17 mei 2022 om 12:07

Hoezo zegt dat genoeg? Een van de beste spelers van Ajax paar jaar geleden in Donny van de Beek haalt de selectie van het Nederlands elftal niet eens..

Completere en betere versie van Klaassen.

Ik denk dat er wel een aantal spelers interessant zijn voor Ajax, vanuit Club Brugge. Of je dat moet willen, of ze haalbaar zijn en of ze nodig zijn, is een ander verhaal.

Echter zullen spelers als De Ketelaere, Nsoki, Lang, Vanaken gewoon bij Ajax mee kunnen voetballen of uit kunnen blinken. Vooral die eerste 2 zou ik wel bij Ajax willen zien, als een Tagliafico bijv. vertrekt.

Mata is ook een prima CV, maar daar hebben we momenteel met Timber - Martinez een ijzersterk duo.

Verder vindt ik die Noah Mbamba, 17 jaar, wel een interessante speler vanuit Brugge.

Sowieso zijn er wel voldoende leuke spelers uit België te halen hoor. Nu kijk ik niet heel veel Belgisch voetbal, maar de potjes die ik gezien heb vond ik zo'n Verschaeren van Anderlecht ook prima. Ook nog jong.

Maar ook spelers als Lucimi en Onuachu bijvoorbeeld.

17 mei 2022 om 10:56

Mata is wel eerder een rechtsachter dan een centrale verdediger (of het moet de meest rechtse zijn in een driemansverdediging).

17 mei 2022 om 11:21

Ja, ik heb hem inderdaad een paar keer op de back gezien. Maar vond hem niet onaardig. Beetje druistig soms.

Maar ik dacht dat hij ook als CV kon spelen, vandaar.

17 mei 2022 om 12:56

In een systeem met twee CV’s heb ik hem nog niet weten spelen eerlijk gezegd (kan ook aan mij liggen uiteraard).

Het zou wel een interessant experiment kunnen zijn natuurlijk.

Ik ben niet heel bekend met het Belgisch voetbal, maar had toch echt verwacht dat Brugge meer spelers in de selectie zou hebben boven de €10m marktwaarde dan het geval blijkt op Transfermarkt.nl. Slechts drie en allemaal lijken ze me niet haalbaar voor Ajax, ook Vanaken (gezien zijn contract, leeftijd en marktwaarde). Bovendien zou je als Nederlandse topclub toch slechts in spaarzame gevallen spelers van boven de 25 jaar uit competities als de Nederlandse en Belgische moeten willen aantrekken. Over het algemeen kun je bij die spelers wel stellen dat er iets aan hun potentie schort als ze tegen die tijd nog geen buitenlands avontuur zijn aangegaan. Op basis van hun stats en leeftijd lijken mij spelers als Verschaeren, Gomez en Kouam㩠(transfervrij zelfs) bij Anderlecht een stuk interessanter voor Ajax dan de 'haalbare' spelers van Brugge.

Moet zeggen dat ik het wel weer typisch en een beetje schokkend vind dat hij een speler noemt die alweer 30+ is. Ik kan me herinneren dat hij bij Twente ook nooit de jeugd liet doorstromen. Dat was een van de voornaamste irritaties destijds bij Twente ook.

Denk dat Hans niet voor Ajax zal kiezen maar Duitsland/Spanje/Italië. Wel een mooie speler!

De Ketelaere lijkt mij wel interessant. Maar Vandalen gaat het denk niet redden in Amsterdam. Als hij echt zo goed is, dan was hij al weg geweest bij Brugge en had Ajax hem al eerder gekocht. Die belangstelling was er. Voor de rest lijkt mij de keeper en linksback van Anderlecht mij wel opties voor Ajax ook omdat ze vaker op de kistjes staan en gied spelen .

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren