Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Ik ben niet alleen de beste van mijn elftal, ik ben ook de beste van de wereld’

Laatste update:

Mohamed Salah beschouwt zichzelf als de beste rechterspits ter wereld. De 29-jarige Egyptenaar, die met Liverpool in de race is om liefst vier hoofdprijzen, heeft er na het winnen van de verkiezing om de FWA Footballer of the Year ook geen moeite mee om dat uit te spreken. "Als je mij vergelijkt met de rest, zul je zien dat ik de beste ben", aldus Salah tegenover beIN Sports.

Zowel met Liverpool als in individueel opzicht is Salah bezig aan een weergaloos jaar, waarin zijn club in geen enkel toernooi vroegtijdig werd uitgeschakeld en dus alle mogelijke wedstrijden van dit seizoen zal spelen. "Als je me vergelijkt met alle spelers op mijn positie, niet alleen in mijn team maar over de hele wereld, dan zul je zien dat ik de beste ben", gelooft Salah.

Salah speelde zelf tot nu toe 48 officiële duels dit seizoen, waarin hij liefst 30 goals en 16 assists voor zijn rekening nam. "Ik focus me altijd op mijn werk, doe mijn best en mijn cijfers zijn het beste bewijs van mijn woorden. Ik vind het leuk om altijd een nieuwe uitdaging voor mezelf te creëren, mezelf te verbeteren door iets anders te proberen. Het verschil maken is mijn plicht."

De opmars van Salah in het internationale voetbal kwam relatief laat op gang. De Egyptische ster slaagde niet bij Chelsea en verkaste in 2015 naar AS Roma. Met twee geweldige seizoenen in Italië verdiende hij een toptransfer naar Liverpool, waar hij vanaf minuut één de absolute ster was. "Vóór 2018 zeiden sommigen dat ik er niets van kan, nadat ik Chelsea had verlaten. Maar ik bleef positief, ging door en presteerde vervolgens geweldig."

Eind mei staat Salah met Liverpool opnieuw in de Champions League-finale tegen Real Madrid. Het is een replay van de eindstrijd in 2018, toen de Madrilenen na geblunder van Liverpool-doelman Loris Karius met 3-1 won. Salah moest zich al in de eerste helft laten vervangen door een blessure. "Ik herinner me de laatste finale tegen Real Madrid alsof het gisteren was", aldus de vleugelspits. "We zijn goed voorbereid en hopelijk kunnen we nu wraak nemen."

Heeft Mohamed Salah gelijk?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Vind hij zichzelf nu de beste op zijn positie, of de beste in het algemeen? Dat is me niet helemaal duidelijk. Benzema vind ik beter, maar dat is geen rechtsbuiten. Als buitenspeler vind ik hem wel de beste.

11 mei 2022 om 21:05

@Andonis Had het inderdaad over het zijn van de beste op zijn positie. Titel van dit artikel wil iets anders laten vermoeden.

11 mei 2022 om 21:10

Nou, daar zal hij best gelijk kunnen hebben.

11 mei 2022 om 21:46

Titel is idd misleidend, op z'n zachtst gezegd als je het oorspronkelijke Engelse interview leest. Maar toch vind ik het dom om te zeggen, blijf bescheiden. Je cijfers spreken voor zich. Ja, beste vleugelspeler, maar ga niet te hoog van de toren blazen. Helemaal niet aangezien hij vroeger juist werd geroemd vanwege z'n bescheiden karakter, op en naast het veld. Eigen schuld als je nu hoongelach ontvangt...

11 mei 2022 om 21:57

Hij antwoordt gewoon een vraag toch?

11 mei 2022 om 21:50

Ik vind het vooral een beetje jammer dat hij dit zegt. Hij was juist altijd zo bescheiden.

11 mei 2022 om 22:11

Ja het kan me niet schelen of hij gelijk heeft of niet. Zoiets moet je niet over jezelf zeggen, maar aan anderen over laten.

Als die het puur over zijn positie heeft, heeft hij gelijk. Absoluut de beste rechtsbuiten ter wereld. Tel je andere posities mee is er maar 1 kandidaat en dat is Big Benz.

11 mei 2022 om 21:18

Dat hangt er ook van af of je Mbappe meerekent natuurlijk. Verder vind ik Ronaldo ook nog steeds waanzinnig presteren. Benzema is top (zeker nu met die beslissende goals in de CL), maar kijk je het over de laatste paar jaar dan presteert Lewandowski duidelijk de betere van de 2.

11 mei 2022 om 21:25

Ronaldo met 23 goals vind jij waanzinnig presteren vergeleken met die cijfers van andere topschutters? Maar vergeet niet dat Lewa de afgelopen 2 seizoenen ook by far de meeste kansen per wedstrijd kreeg om.af te maken. Hij scoort vaker, maar in voetballend opzicht echt matig, typische spits a la Inzaghi.

11 mei 2022 om 21:29

Ronaldo heeft er 24 in de CL en PL, Salah staat op 30. Waarvan Salah ook nog eens meer wedstrijden heeft gespeeld, meer penalty's heeft gekregen en in een veel beter team speelt.

11 mei 2022 om 21:31

Mbappe is momenteel individueel de beste ja. Benzema is echter zoveel meer dan alleen individuele kwaliteiten. Hij is een leider met een monster mentaliteit. Hij neemt al twee seizoen het hele elftal op sleeptouw en zorgt ervoor dat anderen beter presteren. Dat maakt voor mij iig dat Benz voorlopig nog een tikkeltje beter is dan Mbappe. De afgelopen seizoen doen er wat mij betreft niet toe, het gaat er om wie momenteel de beste is en momenteel is Benz beter dan Lewa.

11 mei 2022 om 21:34

Ronaldo heeft meer kansen nodig om te scoren per goal, ten tweede hier beneden in essay waren assists wél belangrijk, en nu doe je of ze niet bestaan. Als Salah van die 16 assists steeds voor eigen succes ging had hij minimaal 10 goals erbij, oftewel Salah 40 goals, Ronaldo 24. Aardig verschil.

11 mei 2022 om 21:43

Hij had het over doelpunten, niet over assists. Vandaar. Ik ben er van overtuigd dat Ronaldo in de spits bij Liverpool er +30 zal maken in de Premier League. Maar goed dat is net zo goed gissen als het feit dat jij nu net doet of elke assist van Salah anders een doelpunt was geworden.

11 mei 2022 om 21:49

Als ik had gezegd elke doelpunt had ik er wel 16 bij geplakt ipv 10. Toch? En Ronaldo krijgt per wedstrijd meer kansen om te scoren dan Salah, logisch met top 3 meest creatieve speler Bruno, dus 30 lijkt me wel een frappante schatting. En hoeveel denk je dat hij op de vleugel, net zoals Salah, zou scoren uit minder kansen dan nu bij United in de spits?

11 mei 2022 om 21:52



Volgens mij onderschat jij hoe groot het verschil is tussen Liverpool en Man United. Los van de Salah vs Ronaldo discussie hebben we al over het feit dat zonder de doelpunten van die 2 er al een gat van ca. 30 goals zit tussen Man United en Liverpool. Bruno Fernandes vind ik juist overrated. Een speler als Thiago op het middenveld mag United alleen maar van dromen. Laat staan de voetballende backs die ook nog eens een goede voorzet in huis hebben.

11 mei 2022 om 22:15

Je mag Bruno overrated vinden, maar dat verandert niks aan het feit dat als je top meest gecreëerde kansen PL zoekt, hij er hoog instaat, en een afmaker als Ronaldo profiteert van al die kansen. Bruno creëert meer kansen per wedstrijd dan Thiago. Ondanks dat ik Thiago technisch beter vind.

11 mei 2022 om 22:20



Los van die discussie. Wie creert er meer kansen Liverpool of Man United? Waarschijnlijk Liverpool dus in principe zal het dan voor een aanvaller makkelijker te zijn om te scoren dan bij Man United.

11 mei 2022 om 23:06

Ronaldo kreeg bij Real madrid ook meer kansen dan eender wie. Toch bleef hij genoemd worden als een van de beste spelers ooit..

12 mei 2022 om 00:03

Lewa typisch spits a la Inzaghi? Jij hebt er echt geen kaas van gegeten. Lewa matig in voetballend opzicht, pfff. Lewa is gewoon meevoetballende spits, ik twijfelver erg aan of jij uberhaupt ooit een volledige wedstrijd van hem hebt gekeken.

12 mei 2022 om 00:10

Moest hier ook om lachen. Haaland is al meer een spits a la Inzaghi dan Lewandowski. En die is helemaal geen spits als Inzaghi, zegt genoeg over de spits van Bayern haha

Of het net echt zo is laat ik mij niet over uit. Maar als je dat zo over jezelf zegt ben je toch een vreselijk arrogant iemand die je ineens alles misgunt

Nou ja Mbappe, Lewandowski en Benzema presteren ook al jarenlang enorm top. Mbappe wordt ietwat onderschat nu door de matige Europese prestaties van PSG in Europa. Maar die man had ook dit jaar weer waanzinnige statistieken in de CL. Lewandowski scoort al jarenlang 10 goals in de CL en rond de 40 in de Bundesliga en doet het ook qua assists niet slecht. Benzema speelt dit jaar geweldig en is voor mij ook de topfavoriet momenteel voor de ballon d'or. Verder vind ik de prestaties van Salah ietwat overschat. Ronaldo en Son hebben bijv. niet veel minder doelpunten gemaakt dan Salah en zouden bij dit Liverpool er nog veel meer inschieten. Gaan we de cijfers van beide 4 vergelijken (alleen in de CL, want volgens de kenners zijn de Duitse en Franse competities namelijk van heel matig niveau) dan kom je op dit uit:

Lewandowski: 1,6 g/a per wedstrijd
Mbappe: 1,5 g/a per wedstrijd
Benzema: 1,54 g/a per wedstrijd
Salah: 0,82 g/a per wedstrijd

Ook de statistieken van Nkunku worden onderschat die man staat in de CL ook op 1,5 g/a per wedstrijd. Terwijl die in de poule des doods speelde tegen PSG en Man City (namens Leipzig)

Kijken we in alle competities dan staat Salah ook onderaan.

Lewandowski: 56 doelpunten en assists.
Mbappe: 58 doelpunten en assists.
Benzema: 57 doelpunten en assists.
Salah 45: doelpunten en assists.
Nkunku: 54 doelpunten en assists.

Stats zonder penalty's

Lewandowski: 48 doelpunten en assists.
Mbappe: 54 doelpunten en assists.
Benzema: 46 doelpunten en assists.
Salah: 39 doelpunten en assists.
Nkunku: 52 doelpunten en assists.

Salah wordt juist eerder overschat dan onderschat.





11 mei 2022 om 21:20

Benzema staat op 43 doelpunten en 14 assists, oftewel 57 g/a. 😉

11 mei 2022 om 21:22



Je hebt gelijk. Zal het aanpassen. Ik keek naar de statistieken zonder penalty's. Lewandowski, Mbappe en Nkunku staan ook ruim boven de 50. Salah presteert eigenlijk op alle facetten het slechts als je de spelers individueel gaat vergelijken.

11 mei 2022 om 22:01

Je feiten lijken voor zich te spreken, maar houden geen rekening met een hoop zaken. Vooral zachte variabelen die lastig te meten zijn, zoals invloed op het spel, invloed op de sfeer en de mentaliteit in het team.
Daarnaast zijn er ook meetbare dingen die je niet meeneemt;
Moeilijkheidsgraad van de goals en assists.
Hoe beslissend de doelpunten zijn geweest.
Hoe zwaar de competitie is waarin de prestaties plaatsvinden?
Hoe groot het deel doelputen en assists zijn tov de totale hoeveelheid. Sommige ploegen hebben immers veel verschillende doelpuntmakers en zo heeft de speler meer concurrentie van zijn medespelers. Denk bijv. aan een Berghuis en zijn nieuwe rol en positie bij Ajax.
Enfin, je punt over onderschatting ben ik het wel mee eens hoor. Maar Salah overschatten, nee dat niet. Speelt immers in de Premier League. Daarnaast liet hij dit jaar gewoon magistrale dingen zien. De hoogte van de piek moet je zeker ook meenemen vind ik. Uiteindelijk zijn we toch liefhebbers van het spelletje en wil je ook dingen zien die niet eerder zijn vertoond of die echt verbluffend elegant en mooi zijn.

11 mei 2022 om 22:19

Speelt immers in de Premier League. Is een speler dan beter ofzo? Was Messi dan zo slecht al die jaren in La Liga? Of Ronaldo? Of Lewandowski in de BL? Snap dat punt nooit helemaal. Tevens spelen er zekers meer aspecten een rol naast stats. Maar dat is allemaal vooral subjectief en niet echt objectief waarneembaar.

11 mei 2022 om 21:23

Toch knap dat je enerzijds wingers met spitsen vergelijkt, en anderzijds doodleuk de zwaarste competitie op aarde met 2 matige competities in Frankrijk en Duitsland. Salah is wel degelijk de beste rechter vleugel, nergens zegt hij dat hij de beste aanvaller is. Dus waarom je doodleuk spitsen erbij gaat halen (om Lewa te hypen) ontgaat me echt volledig.


Tevens kloppen je cijfers voor geen meter en vallen uit in het voordeel van je idool Lewa. (opvallend dat je Lewa en Mbappe steeds bovenaan zet, terwijl je niet rangschikt op meeste bovenaan, maar blijkbaar Salah en Benzema lager dan Lewa en Mbappe, I see what you did there...)

11 mei 2022 om 21:31



Daarom heb ik zelfs de statistieken in de CL er speciaal voor jouw bijgezet. Aangezien dit een voorspelbare reactie van je was. Ook in voorgaande jaren heeft een speler als Lewandowski Salah ten alle tijden afgetroefd. Mijn cijfers kloppen na de aanpassing zekers wel. Ga alles maar checken. Gozer ik zet Lewandowski gewoon bovenaan omdat ik daar als eerste naar keek. Nkunku als laatste nog, terwijl ik met die gozer juist veel meer heb dan met een Lewandowski of Benzema. Had eigenlijk met Nkunku moeten beginnen als ik door een gekleurde bril zal kijken. Verder is Salah een absolute wereldtopper, maar verreweg de beste, wat jij bijv. vind gaat helemaal nergens over. Het is niet zoals in het Messi en Ronaldo tijdperk dat de rest pas op een ruime afstand volgde. Deze spelers doen nauwelijks voor elkaar onder, waarvan Salah's stats duidelijk (dit seizoen) het slechtst zijn. Ook in de CL amigo, maar dat is natuurlijk ook een matige competitie.

11 mei 2022 om 21:36

Nee, je zit bewust te misleiden. Lewa is een spits, dus logisch meer goals. Maar qua assists gecreëerde kansen wordt Lewa afgetroefd door Salah. Zo kun je er ook naar kijken. Zowiezo is Lewa technisch niet echt indrukwekkend, veel spitsen goals etc.

Edit: aangezien je helemaal hoteldebotel bent van Lewa en Mbappe, dit is de reden waarom beiden niet boven automatisch boven Benz en Salah staan want een kruimel meer g/a:
"Most Big Chances missed in Europe's top five leagues this season:

❍ Robert Lewandowski (22)
❍ Kylian Mbappé (19)
❍ Robert Firmino (19)
❍ Álvaro Morata (18)
❍ Gabriel Jesus (18)
❍ Tammy Abraham (17)
❍ Chris Wood (17)
❍ Edin Džeko (16)
❍ Edinson Cavani (16)

#AskSquawka"

11 mei 2022 om 21:40

Lewandowski heeft in zijn laatste 3 seizoenen juist 9 assists in de Champions League, terwijl Salah niet verder komt dan 3.

11 mei 2022 om 21:52

In alle competities Salah rond de 20 assists en Lewa rond de 10. Sorry, hoe hard je ook je best doet met al je (selectieve) cijfertjes, ik ben niet echt onder de indruk van de steevast onzichtbare Lewa die volledig afhankelijk is van aanvoer en veel makkelijke goals scoort, zonder Bayern service weer terug bij Dortmund Polen cijfers is. Oftewel 50% minder goals. Voetballend overigens minder dan Benzema, Salah, Haaland en Mbappe, mijn 4 favoriete aanvallers. Normaliter Messi ook maar dit seizoen matig.

11 mei 2022 om 21:55

Dat mag je vinden hoor. Feit blijft dat die door velen wordt gezien als de beste spits van de wereld, vond driekwart van Europa dat die de ballon dor had moeten winnen en wordt die in Duitsland nog altijd veel hoger aangeschreven dan Haaland. Die ik ook zekers de potentie toe acht om misschien nog wel beter te presteren dan Lewandowski. Maar hoe kom je eigenlijk bij die 50% minder goals uit? Aangezien Lewandowski ook bij Dortmund en Polen enorm veel scoort. Bij Bayern had die de eerste 2 seizoenen ongeveer dezelfde statistieken als bij Dortmund. Pas daarna wist hij nog een hoger niveau te halen. Mede misschien wel met het vertrek van Robben en Ribery.

11 mei 2022 om 22:04

*werd gezien als beste spits ter wereld

Bij elke poll op sociale media accounts met miljoenen volgers eindigt Benz uiteraard ver boven Lewa. Laat staan wie Ronaldo9 en andere legendes de beste spits vinden.

Antwoord op je vraag: simpel, bij Polen loopt hij 1 uit 2 en bij Bayern 1 uit 1. Logisch, Polen is een schijt team. Maar ook bij Dortmund, laatste seizoen slechts 28 goals, dat is de helft van z'n Bayern gemiddelde.

Haaland, jouw Ronaldo logica: zet Haaland bij Bayern en Lewa bij Dortmund en je zult zien wie er vaker scoort. Aangezien Haaland extreem klinisch is. Maar goed, ieder z'n smaak, mening etc. Lewa is natuurlijk geen koekenbakker ofzo

11 mei 2022 om 22:04

Dat de vergelijkingen niet perfect zijn klopt zeker. Maar jij onderschat Lewa hier behoorlijk vind ik. Zoals Kaiser al zegt ziet de meerderheid Lewa als de beste nummer negen van de afgelopen 3-4 jaar. Dat zegt wel iets..

11 mei 2022 om 22:08

Denk eerder de meest scorende pure nr9, maar Benzema is ook geen pure nr9 maar eerder een all round aanvaller die in voetballend en technisch opzicht volgens velen op eenzame hoogte staat, Messi uitgezonderd. De afgelopen 3 a 4 jaar had Benz trouwens afschuwelijk slechte aanvoer, Jovic, Vasquez, Asensio, Isco, 2 snotneuzen die voor dit seizoen echt extreem matig waren etc. Terwijl Lewa dit fenomenale Bayern. Gigantisch verschil qua aanvoer.

11 mei 2022 om 22:11

Prima, ik wil er wel bij in komen dat Benzema onderschat is. Ook door mij. als ik het goed lees is dat ook vooral je punt.

11 mei 2022 om 22:17



Benzema is toch juist pas de laatste 2 seizoen flink gaan scoren? Daarvoor was het ook niet super best vond ik. Veel Real fans wouden hem juist weg hebben. Lijkt compleet opgeleefd nu door het vertrek van Ronaldo, maar jij doet nu net of Benzema al ruim 10 jaar iets magisch presteert. Terwijl Lewandowski inmiddels toch al 5 a 6 jaar echt waanzinnige stats haalt. En ja 1 op 2 lopen bij Polen is knap. Waarvan de laatste paar jaar die gewoon 1 op 1.5 loopt. Die cijfers van Lewandowski zijn qua moyenne trouwens veel beter dan Benzema bij Frankrijk. Terwijl Frankrijk 100x beter is dan Polen. Maar goed daar hoor ik je weer niet over. Zelfs Giroud heeft betere cijfers voor Frankrijk dan Benzema.

11 mei 2022 om 22:27

Je blijft maar liegen en verdraaien. Haal nietszeggende oefenpotjes weg, en Benzema heeft meer g/a per interland wedstrijd dan zowel Lewa als Giroud.

De afgelopen 2 jaar pas goed? Hij heeft al sinds 2018 rond de 40 g/a per seizoen. Dus echt, stop aub eens met je leugenachtige claims hier.

Je zegt het zelf al: sinds hij bij Bayern speelt waanzinnig stats... want waanzinnige aanvoer.

De afgelopen 10 jaar magisch of niet zijn jouw woorden, maar bijna 650 g/a in z'n gehele carrière haal je niet in de afgelopen 2 jaar lijkt me? Zijn rol was valse 9 die het vuile werk deed zodat afmaker Ronaldo kon excelleren, zie je vaak niet in de statistieken terug, terwijl Lewa gewoon lekker balletjes kan wachten. Deze discussie gaat nergens over, jij bent helemaal geobsedeerd door Lewa dus ik praat tegen dovemansoren, plus je blijft bewust misleidende cijfers gebruiken

11 mei 2022 om 22:46

Benzema heeft 36 goals in 94 wedstrijden. Wat klopt daar niet aan. Lewandowski staat op 75 goals in 129 wedstrijden. Tellen we assists mee dan staat Benzema op 27 en Lewandowski op 20. Benzema heeft stats van 0,6 g/a per wedstrijd. Lewandowski op 0,79 g/a per wedstrijd. En dan heb ik het nog niet eens over het niveauverschil tussen beide landen.

11 mei 2022 om 22:46

Jeroentje is weer bezig om Salah te versieren hoor. Hoeveel onzin jij kan typen op zo’n avond. Altijd maar schrijven dat een ander rare dingen zegt, terwijl jij de grootsten van de laatste 10/15 jaar naar beneden aan het praten bent. Met je waanzinnige aanvoer voor Lewa en dat soort onzin. Dat heeft iedere aanvaller van een topclub toch? Stop toch een keer man.

11 mei 2022 om 22:58

"Dat heeft iedere aanvaller van een topclub toch"

Nee, dat heeft niet iedere aanvaller, kun je gewoon Googlen.

Der Kaiser denkt ik ga schaamteloos, ondanks dat iemand wees op nietszeggende oefenpotjes, tóch de oefenpotjes erbij rekenen. Wederom: je misleid bewust want haal voor de 2e keer: je rekent bewust oefenpotjes mee omdat het beter in je roze Lewa straatje past. Vrij sneu hoe je bezig bent

11 mei 2022 om 23:32

Waar Benzema jaren lang in dienst van Ronaldo speelde, vandaar zijn mindere stats, speelt bayern al
Jaren IN dienst van lewandowski. Benzema is een veel completere voetballer. Als we enkel naar spitskwaliteiten kijken doen ze niet veel voor elkaar onder..

11 mei 2022 om 21:29

Huh, hoe kom je nou bij da Salah maar bij 39 doelpunten is betrokken? Die staat dit seizoen in alle competities op 30 goals en 16 assists in 48 wedstrijden (FA, EFL, Premier League en Champions League). Edit: Oh ik lees nu zonder penals. Dan klopt het bijna, want dan zit die op 40 goals/assists contributies.

11 mei 2022 om 21:30

Kijk de aangepaste versie.

11 mei 2022 om 22:25

Sinds wanneer gaat het enkel om goals en assists? Gaat het er juist ook niet om hoe goed iemand speelt? Salah speelt straks zijn derde CL finale in vijf jaar tijd.

11 mei 2022 om 22:46

Nee, maar het zegt wel degelijk iets. En op die manier van redeneren is Matip een betere centrale verdediger dan Ramos.

Ik dacht bij het lezen van de titel aan Zlatan of Ronaldo, maar blijkbaar heeft Salah ook geen last van bescheidenheid. Hij zal wel gelijk hebben al vind ik hem minder dan dat ie in de 1e seizoenshelft was.

Salah is zeker heel goed hoor, maar spelers die over zichzelf roepen dat zij de beste ter wereld zijn heb ik echt veel moeite mee.

Laat de kijkers, analisten, collega's bepalen wie de beste is. Ik heb Messi bijv. nooit horen zeggen dat hij de beste is. Hij zei letterlijk dat hij dat aan anderen over laat om te bepalen.

11 mei 2022 om 22:27

Ik vind het wel mooi dat hij dat doet. Het ene is niet persé beter dan het andere. Het is maar net wat je voorkeur heeft. Je legt de lat zo alleen wel hoog en kunt erop wachten dat anderen met je dollen als het wat minder gaat.
Z'n ploeggenoten zullen hem ook nog wel eens quasi sarcastisch the king noemen ofzo! Maar goed het is geen grootheidswaanzin wat mij betreft m.a.w. hij maakt waar wat hij zegt.

Bescheidenheid siert de mens..... ik hou er nooit zo van als mensen dat over zichzelf zeggen.

Is natuurlijk een geweldige voetballer, maar pas nu Messi en Ronaldo aan het aftakelen zijn komt hij hiervoor in aanmerking. Die twee stonden jarenlang eenzaam aan de top. Salah heeft dat niveau nooit aangetikt en zal ie nooit doen. Momenteel vind ik Benzema ook beter, al speelt die natuurlijk op een andere positie.



Salah heeft dit jaar echt Messiaanse dingen laten zien. Weergaloos! Vind hem de beste ter wereld op het moment. Zeker niet de meest consistente voetballer. Ik kijk dan ook vooral naar de piek momenten.

Titel: "ik ben ook de beste van de wereld"
Eerste zin: de beste rechterspits ter wereld en even later ook "de beste op mijn positie".
Daar zit nogal een verschil is hè.

De beste rechter (vleugel) spits vind persoonlijk wel kloppen. Of ik moet een aantal andere concurrenten vergeten zijn.

Zeker weten, al vind ik mahrez akelig dichtbij hem in de buurt komen.

Saka bestaat ook gewoon hoor Mo.

Stel mij op bij Liverpool en ik maak met gemak meer goals in de PL. Zonder gekheid. Nee hij is by far niet de beste op zijn positie.

Mijn voorkeur gaat naar mane,dus in mijn ogen is hij niet eens de beste van liverpool

Ik heb er altijd een beetje moeite mee als spelers dit over hunzelf zeggen. Naar mijn mening ben je dan te veel met jezelf bezig en ik vind dat niet passen binnen een teamsport als voetbal.

Op het moment dat je dat over jezelf moet zeggen ben je het meestal niet.
Als het echt zo is zeggen anderen het wel en glimlach je zelf alleen maar

Hij kan zeker de beste zijn, maar ik blijf het maar een misgunnend egoïstje vinden.. Kiest continu voor zichzelf terwijl anderen er beter voor staan en is zo boos als een kind die z'n snoepje niet krijgt wanneer anderen hetzelfde doen.
Zie dan liever een Mané of firmino die keihard werken voor alles en iedereen..

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren