Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Feyenoord bindt de strijd aan met PSV om lichtpuntje uit Friesland

Laatste update:

Ook Feyenoord heeft zich in de strijd om Milan van Ewijk gemeld, aldus de Leeuwarder Courant. De interesse van de Rotterdammers is volgens de Friese krant 'concreet' te noemen en het is een kwestie van tijd voordat ze zich in Heerenveen zullen melden. Woensdag werd al bekend dat PSV de verrichtingen van Milan van Ewijk nauwlettend in de gaten houdt. Daarnaast kan de uitblinker van sc Heerenveen dit seizoen rekenen op belangstelling van diverse buitenlandse clubs.

Van Ewijk is bezig aan een goed seizoen, wat niet onopgemerkt is gebleven in binnen- en buitenland. Naar verluidt kan de rechtsback naast de interesse van Feyenoord en PSV rekenen op belangstelling van Queens Park Rangers, Stade Brest, Strasbourg, Lille OSC en Celtic. De kans op een zomerse overstap naar Eindhoven wordt door het Eindhovens Dagblad in ieder geval omschreven als 'niet groot'. Voor de toekomst wordt Van Ewijk wel als een interessante speler gezien door de beleidsbepalers in het Philips Stadion.

Feyenoord beschikt op de rechtsbackpositie momenteel over Lutsharel Geertruida en Marcus Pedersen. PSV heeft daar momenteel alleen de beschikking over Phillipp Mwene. Jeugdexponent Shurandy Sambo speelde in mei 2021 zijn eerst en enige competitiewedstrijd voor het eerste elftal; de twintigjarige rechtsback is al vrijwel het hele seizoen uit de roulatie door een ernstige knieblessure. Volgens Voetbal International gaat PSV in de zomer vermoedelijk doorselecteren op de backposities, waardoor een vertrek van Mwene mogelijk wordt. In dat geval is Van Ewijk wel een van zijn mogelijke opvolgers.

Het Eindhovens Dagblad vermoedt dat Van Ewijk enkele miljoenen euro's moet kosten, terwijl Voetbal International stelt dat Heerenveen een 'Denzel Dumfries-achtig bedrag' in gedachten heeft. In de zomer van 2018 vertrok Dumfries voor 5,5 miljoen euro van Heerenveen naar PSV. Er is voor de Friezen geen noodzaak om Van Ewijk te verkopen, want zijn contract loopt nog drie jaar door. Vanwege de belangstelling uit binnen- en buitenland lijkt Heerenveen hoog in de boom te kunnen gaan zitten.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Van ewijk heeft ook een beetje dezelfde speelstijl als dumfries. Ook een bijtertje dat het van zijn mentaliteit moet hebben

11 mei 2022 om 17:36

Met het kleine verschil dat van Ewijk er werkelijk he-le-maal niéts van kan. Als dit het niveau is waar we mee gaan aankomen, dan kunnen we de cup beter meteen aan Ajax geven. Ik heb deze speler eens een wedstrijd zien spelen waarbij hij lachwekkend slecht was. Sindsdien ben ik speciaal op hem gaan letten omdat ik het me afvroeg hoe het toch mogelijk is dat hij deel uitmaakt van jong oranje. En dat vraag ik me nog steeds af. Ik vind het oprecht jammer voor die jongen, hij zal heus zijn best doen. Maar hij kan er he-le-maal niets van. Positioneel heeft hij geen idee waar of wanneer te moeten staan/komen. Duelkracht heeft ie niet. Kortom, van Ewijk heeft nog een lange, lange weg te gaan voor een stap hogerop.

11 mei 2022 om 17:53

Doe toch niet meteen altijd zo dramatisch joh haha 😉. Er staat toch duidelijk in de tekst dat hij slechts op het lijstje staat, dat hij niet als basisspeler gezien wordt en dat ze hem simpelweg in de gaten houden. Net als dat hij volgens VI bij QPR, Lille en Celtic op een lijst staat. Het zou pas erg worden als PSV dit soort spelers niet ergens op een lijstje heeft staan.

11 mei 2022 om 18:04

Ik zie John de Jong overal voor aan. Zelfs als het om spelers van dit kaliber gaat. Ik vind het juist wel erg als je als PSV zijnde dit soort spelers op een lijstje hebt staan. Tenzij het het lijstje is van " volkomen ongeschikt".

11 mei 2022 om 18:07

Een lijstje is niet bedoeld voor spelers die per definitie gaan komen. Daar staan ook spelers op waarvan je gewoon de ontwikkeling afwacht. Zoals Dumfries waarschijnlijk vanaf zijn Sparta tijd er op stond. Toen was hij ook niet goed genoeg. Je maakt er meer van dan het is.

11 mei 2022 om 18:19

Bij Dumfries zag je in zijn Sparta tijd in ieder geval nog het talent. Niet zozeer baltechnisch, maar wel qua kracht en doorzettingsvermogen. Bij van Ewijk zie ik dat totaal niet.

11 mei 2022 om 18:19

@Sneek: Dan ga je denk ik nog verbaasf zijn. Of je kijkt net de verkeerde wedstrijden. Hij is niet stabiel, dat klopt, dus eigenlijk is het exact Dumfries. En dat is hij in bijna alles. Die gaat na ons geheid een stap omhoog maken en daar ook basis spelen. Ik hoop voor jou dat het dan niet PSV wordt

11 mei 2022 om 18:26

Mijn nieuwsgierigheid is gewekt. Ik blijf hem volgen. Dat Dumfries ook wisselvallig was is waar, maar zijn ondergrens lag toch niet zó laag als ik van Ewijk heb zien spelen. Dat PSV Dumfries haalde vond ik destijds zeer logisch, van Ewijk zou vooralsnog belachelijk zijn.

11 mei 2022 om 18:30

Dat zei ik hieronder ook: Het is nog te vroeg. Eerst stabiel(er) worden. Maar daarna zie ik hem zeker nog een stap maken

12 mei 2022 om 00:14

Toch vind ik het een eng idee dat dit soort middelmaat op deze lijstjes komen. Het is van dezelfde kleindenkerij om te menen dat Krul, Cillessen en Mvogo in aanmerking kunnen komen om van PSV weer een renpaard te maken dat los kan in de CL. Het toont imo aan dat de creativiteit en de daadkracht van PSV ook met Brands aan het roer ver te zoeken is. Van Ewijk man… zet gewoon Mauro op rechtsback met Sambo als stand-in en haal voor €4M met Kristiansen van Kopenhagen een jonge back met nota bene Europese ervaring. Kijk eens verder dan die bord op schoot scouting wat steevast duurkoop blijkt.

14 mei 2022 om 14:55

Dumfries is één ding nou net wel, stabiel. Altijd dezelfde tomeloze inzet en drive..

14 mei 2022 om 17:03

Ben het niet met je eens wat betreft van Ewijk. Dit seizoen een van de lichtpuntjes bij Heerenveen en speelt ijzersterk. Stalen longen en is vaak niet te stoppen, met name in de counteraanval. Ja, hij moet nog beter leren positioneren, maar over 1-2 jaar zie ik hem echt wel de stap naar een Nederlandse topclub of Duitse middenmotor maken hoor.

14 mei 2022 om 14:18

Prima om te proberen, maar niet voor 5 miljoen. Max 2 miljoen en andrrs op zoek naar een ander

Snel, fel maar nu nog stap te vroeg

Ik hoop het toch niet dat psv voor dit niveau gaat. Pure middelmaat en studio sport scouting dit.

11 mei 2022 om 16:24

herderks

"en studio sport scouting dit."

Met hoofdscout Vennegoor of Hesselink en TD John de Jong lijkt mij ook dat er zo gescout wordt. Doordeweeks lekker klaverjassen met Dirkx, Bouma, Zenden etc. EN weekend even snel wat scoutrapporten maken via studio voetbal.

Martin van Geel heeft het zo jarenlang vol gehouden. Dus waarom niet

11 mei 2022 om 16:34

Spelers die PSV afgelopen 3 seizoenen uit de Eredivisie gehaald heeft: Veerman, Drommel, Doan. 3 spelers in 3 seizoenen. Dat valt reuze mee dus. In zijn eerste seizoen als TD wel meer, maar daar zaten ook toppers tussen als Dumfries, Angelino en een transfervrije Unnerstall. Overigens heeft Ajax de afgelopen 3 seizoenen 6 spelers uit Nederland gehaald en Feyenoord ook 3. Dus als er ergens met het bord op schoot wordt gescout is dat niet in Eindhoven 😉😉

11 mei 2022 om 16:38

@Fossen, Conclusie is er een die we al langer wisten, het blijft een gok. Bij Veerman waren er twijfels maar die bevalt. Bij Drommel waren er twijfels en die blijken terecht. Maher baalde ik van dat Ajax niet door pakte, die was zo goed, maar faalde ook. Dit soort transfers raad ik topclubs eigenlijk af. Je betaald meestal meer en de kans op slagen blijkt over het algemeen kleiner dan de kans op slagen.

11 mei 2022 om 16:48

Tja, dat is letterlijk met elke speler zo he 😅. Als je ze uit Zuid Amerika of Portugal haalt is het ook een gok en betaal je net zo goed fors. Men wil graag exotische transfers omdat dat zo spannend is want dat lijken altijd betere spelers, hoeft helemaal niet zo te zijn. Als ik kijk naar de afgelopen 5 seizoenen heeft PSV 10 spelers uit de Eredivisie gehaald. Daarvan zijn er, los van aankoopbedrag, tot nu toe 5 in meer of mindere mate geslaagd (Veerman, Doan, Angelino, Dumfries en Unnerstall), hebben 3 hun waarde gehad maar niet meer dan dat (Room, Jurjus, Viergever) en zijn er 2 echt mislukt (Drommel en Ramselaar). Waarbij Ramselaar natuurlijk ook nog eens zeker zijn waarde gehad heeft. Daarvan heeft alleen Doan echt teveel geld gekost naar mijn mening. Wat mij betreft hoef je helemaal niet geforceerd alleen maar buiten de Eredivisie te kijken. Het is heel simpel: kwaliteit is kwaliteit. Of die dan bij Utrecht vandaan komt of Velez , Braga of Toulouse maakt niet uit. Genoeg spelers die door buitenlandse clubs gescout en geslaagd zijn uit de Eredivisie, waarvan men hier het "bord op schoot scouting" had genoemd als een topclub ze gehaald had (Schouten, de Roon, Danjuma, Hateboer, van Dijk).

11 mei 2022 om 17:43

Hihi, je zou wensen dat je de spitsen van Heerenveen ih verleden (eerder) gescout had. Ach, Huntelaar lieten jullie gaan natuurlijk. Maar Tomasson, Allback, Alves, vNistelrooy (o ja , Huntelaar, Finnbogasson, Dost… je kunt er we wat mee hoor.

14 mei 2022 om 14:28

Heb het idee dat je er wel ren paar vergeet maat goed

14 mei 2022 om 14:57

Lastige is dat ajax prima een paar ‘miskopen’ uit Nederland kan veroorloven, dat telt minder voor PSV en al helemaal niet voor Feyenoord..

11 mei 2022 om 16:36

Hij staat op een lijstje. Voor de toekomst. Zoals hij waarschijnlijk bij nog 250 clubs op een lijstje staat. Hoe kunnen mensen nog steeds niet gewoon een artikel lezen zonder voorbarige conclusies te trekken? 😅 Of dacht je dat clubs alleen maar spelers op hun lijstje hebben die 100% nu al goed genoeg zijn? Natuurlijk niet, je houdt gewoon een hele markt in de gaten om te kijken hoe sommige spelers zich ontwikkelen.

11 mei 2022 om 16:54

Beetje het zelfde als dumfries toen de tijd, we weten allema hoe dat is gegaan

11 mei 2022 om 17:03

Ik twijfel ook, maar de laatste 2 backs die vanuit de Eredivisie die stap maakten naar PSV spelen nu in de basis bij Leipzig en Inter.

11 mei 2022 om 17:04

Al kwam Angelino van City, maar PSV koos hem op basis van prestaties bij NAC.

11 mei 2022 om 18:34

Misschien omdat zij ook uitblinkers bij hun clubs waren toen ze naar PSV kwamen. Van Ewijk is dat niet.

Niet doen. Nog zeker een seizoen blijven. Want allereerst gaat hij in Eindhoven banken. Het is vaak nog wel een ongeleid projectiel en nog niet zo goed als Dumfries bij ons was. En B: Ik wil hem nog niet kwijt! Ik ben echt fan van dit ventje. Blijft maar gaan. Is echt pijl- en pijlsnel. En heeft een geweldige mentaliteit. Nog een jaartje knallen in Fryslan en dan naar PSV, om daar te floreren. Dan mag je weg!

Lekker blijven. Volgend jaar normale prijs, nu lekker hoog id boom zitten. Gewoon nog te vroeg voor beide partijen mi. Dus als een club knettergek is dan kun je verkopen, anders niet. Een vd drie spelers met waarde naast Bochniewicz (maar eerst dit worden) en Sarr.
Misschien Kaib later nog maar dan houdt t wel beetje op.
Van Beek is iets te oud om veel op te leveren maar ook voor hem geldt: blijven tenzij er iemand knettergek is en geld teveel heeft.

11 mei 2022 om 16:23

Probleem van Van Beek is dat hij nog maar 1 jaar contract heeft. Ik zou graag zien dat hij verlengen gaat. Want volgend seizoen Bochniewicz en Van Beek centraal is echt heel sterk. Dat staat dan als een huis

11 mei 2022 om 16:25

Hmmm verlengen maar. Ferry kan flink ad bak. Salaris Dresevic komt vrij dus misschien is er wat mogelijk. Gok dat Drees iets meer verdient dan veel anderen

11 mei 2022 om 16:24

Moet we zeggen dat huidige systeem perfect voor hem is dat speelt ook mee. Hoop toch echt dat vWonderen daarmee doorgaat en niet te naïef GA voetbal meeneemt waar we spelers niet voor hebben.
Vergat Halilovic maar die past als een vd weinigen juist minder in 532. Komt wel

11 mei 2022 om 17:07

Als er iets is wat GAE niet speelt, is het naief toch? Vanuit de organisatie spelen ze, zoals Heerenveen nu ook doet, maar dan speelt Heerenveen ietsje aanvallender.

11 mei 2022 om 17:44

Denk GA iets aanvallender hoor maar soit. Zeg niet dat t niet leuk is bij GA maar Heerenveen heeft er de spelers niet voor nu. En geen geld haha

Toch vrij bijzonder voor een jongen die een jaar of 3 geleden nog debuteerde bij de amateurs van Maassluis om nu in de (nadrukkelijke) belangstelling te staan in binnen en buitenland. En dat ook nog eens bij niet de minste ploegen. Zou wat zijn om in een paar jaar tijd van de tweede divisie door te groeien naar de groepsfase van de Champions League.

11 mei 2022 om 16:24

Exact dezelfde route als Dumfries zou hij dan bewandelen. Amateurs > Sparta/ADO > Heerenveen > PSV. En dezelfde type spelers. Alleen is Van Ewijk heel snel en Dumfries heel sterk. Beiden hebben ze meer longinhoud dan menig paard

11 mei 2022 om 19:24

Vind ze totaal niet hetzelfde. De enige waarbij ze overlap hebben is dat ze longen als een paard hebben. Ik vind Van Ewijk verdedigend beter als je het vergelijkt met de Dumfries van Heerenveen, terwijl Dumfries aanvallend weer sterker is. Zijn echt verschillende backs naar mijn mening.

Ik vind Milan echt een fantastisch talent en een hele harde werker, een bijtertje. Zijn inzet is te prijzen en slaat ook atijd over op het publiek, wat hem al gauw een publiekslieveling maakt. Ik denk dat het voor hemzelf en ons het beste is als hij nog een jaartje bij Heerenveen blijft. Kan zich op bepaalde gebieden nog ontwikkelen, zoals balcontrole en inspeelpass.

Vond hem bij ADO altijd een goede speler. Bij Heerenveen valt hij mij nog niet echt op, maar goed, wij kijkt er dit jaar aandachtig naar Heerenveen, denk dat zelfs de Heerenveen supporters halfslachtig kijken.

Alles beter dan die Mwene. Je hebt ook Teze nog, die daar het liefste speelt dus ja, als backup kun je hem er altijd bijnemen.

11 mei 2022 om 16:26

Haha, het is inderdaad niet heel leuk, maar de laatste weken is Heerenveen zowaar het aanschouwen waard geworden. Tegen Cambuur en Vitesse hebben we laten zien toch wel attractief spel op de mat te kunnen leggen. Hopelijk zet zich dit ook door nu

11 mei 2022 om 17:22

Bij deze heel veel succes vanavond. Hup Heerenveen

11 mei 2022 om 18:15

Hier gaat de vlag uit als we een resultaat halen. Maar ik beloof niets!

11 mei 2022 om 16:26

Eh nee. Sinds winterstop is Heerenveen lekker aan t ballen al spelen ze minder NLs (denken dat je tikkie takka kunt spelen en 433 zonder de spelers en kwaliteiten)

Ik baal dat Sambo zo ernstig geblesseerd raakte. Die had in mijn ogen echt potentie. Na een blessure als deze is het altijd maar afwachten. Mwene vind ik zelf ook wat te licht, maar is een goede back-up voor Mauro die ik gevaarlijker vind op rechts dan links. Van Ewijk lijkt me nog niet nodig en kan beter nog een jaar knallen in Heerenveen. Daar wordt iedereen beter van.

Daar moet PSV niet aan beginnen. Gewoon Santiago Arias terug naar Eindhoven halen en dan zit je wel goed op de rechtsbackpositie. Zeker met Mauro Junior nog achter de hand als eventuele backup die eigenlijk overal wel uit de voeten kan

11 mei 2022 om 17:05

Ik zou Mauro mooi op links zetten. Er is geen aanzienlijk verschil tussen zijn prestaties op links en op rechts, en goede linksbacks zijn nou eenmaal lastiger te vinden dan goede rechtsbacks.

11 mei 2022 om 17:18

Eens hoor, is ook zijn beste positie in mijn ogen. Ik bedoel meer dat hij in nood ook prima als back-up voor de rechtsbackpositie kan fungeren, dus als je Arias haalt heb je direct een (goede) dubbele bezetting aan de rechterkant

11 mei 2022 om 17:24

Hoe gaat t met Arias? Laatste wat ik hoorde dat ie herstellende was van een zware knieblessure.

11 mei 2022 om 17:28

Ja klopt. Ik zou het prachtig vinden om Arias terug te zien in Eindhoven, maar zijn verleden met blessures is niet best.

11 mei 2022 om 17:48

Oneens, ik vind Mauro beter op rechts. Dan kan hij namelijk in aanvallende positie naar binnen komen voor een voorzet of schot. Op links voegt hij aanvallend echt minder toe in mijn beleving.

11 mei 2022 om 17:50

Arias is net weer terug van een blessure en mocht afgelopen twee wedstrijden invallen bij Granada. Inderdaad ongelukkig geweest de laatste jaren, maar dat maakt hem nu wel een haalbare optie. Ik zou Arias altijd terug proberen te halen

11 mei 2022 om 18:41

Duur zal ie niet zijn,baat t niet dan schaadt t niet. Goed voetballende back. Als ie t zelfde niveau weer kan aantikken een aanwinst ,ook qua ervaring.

PSV geeft duidelijk aan graag bij de top 32 clubs van Europa wil behoren en ook Champoins league te behalen. Maar gezien de aankopen die ze doen is dat naar mijn mening niet reëel. Als je interessen hebt in spelers als van Ewijk, Krul, Mvogo wil behouden dan moet je er niet van opkijken dat je van clubs als Leicester,real sociedad niet kan winnen. Daarnaast jongens zijn er echt jongens gehaald die het in de eredivise prima doen zoals doan,zahavi maar als PSV echt stappen wil zetten moet het in een andere categorie gekeken worden.

11 mei 2022 om 17:52

Eens. Ik vind het idee dat iemand goed is voor de bank ook altijd zo zwak. Je moet ernaar streven om altijd spelers te halen die beter zijn dan wat je al hebt. Natuurlijk is dat makkelijker gezegd dan gedaan, maar vaak vind ik de namen die voorbij komen inspiratie- en hopeloos wat dat betreft. En als je niemand kan vinden, besteedt dan dat bedrag maar in een paar nieuwe jeugdtalenten die veel potentie tonen.

Ik word nou niet bepaald warm van de namen die genoemd worden tot nu toe. In de Eredivisie zie ik (los van de top 4) eigenlijk alleen Zerrouki, Timber en Meijer (al verkocht aan C.Brugge) qua potentie een stap maken naar een hoger niveau. Maar verder zal PSV echt een hoger niveau moeten nastreven dan dit.

11 mei 2022 om 16:39

Sarr, eveneens van Heerenveen, zie ik ook zeker nog een stap omhoog maken hoor

11 mei 2022 om 17:46

Nou, dat lijkt me prima. We verkopen liever aan t buitenland.

11 mei 2022 om 17:53

Waarom als ik vragen mag? Als PSV evenveel betaalt als een buitenlandse club zie ik de reden niet. Heerenveen en PSV zijn toch geen concurrenten van elkaar.

11 mei 2022 om 18:17

Sterker nog: Volgens mij is vanuit Heerenveen best veel "liefde" voor PSV. Ook ik vind het na Heerenveen de mooiste club van Nederland. Ik denk dat hij er vooral op doelt dat men on het buitenland gemiddeld genomen meer betaald. Ik zie qua voetbal altijd het liefst tussenstation Eindhoven. Zoals Dumfries en Veerman als meest recente spelers

Dit doet psv nou altijd. Interesse bekend maken in een opponent van AJAX zodat hij zich extra wil bewijzen!
VRESELIJK ONSPORTIEF DIT.
Had niet verwacht dat PSV zo diep zou zinken om alsnog de titel proberen binnen te slepen.
FOEI

11 mei 2022 om 19:09

Je zal wel aan het trollen zijn, maar ik ga toch happen.
Je bent duidelijk de flirt met Bergwijn vergeten, of met Berghuis. Mocht je serieus zijn raad ik je aan eens heel goed na te denken.

PSV schijnt ambities te hebben dus dan is het gek dat ze bij dit soort spelers uitkomen. Deze jongen is geen Dumfries en heeft niets te zoeken bij PSV.

Dit is goed nieuws voor AJAX. Ik hoop toch echt dat dit een geintje is van PSV. Ze hebben Sambo toch ? Die is echt 2 klassen beter.

Ik ken zowel Denzel als Milan persoonlijk, vind dat Milan wel verder in zijn ontwikkeling is als Denzel destijds. Denzel is iemand die het meer van zijn wilskracht moet hebben en die 90 minuten blijft gaan en Milan daarentegen is iemand die sowieso meer techniek heeft en zijn moment uitkiest om te dribbelen. Beide heren zijn verstandig in de keuze’s die ze gemaakt hebben en bewandelen toevallig dezelfde route in het profvoetbal.

Van Ewijk is een enthousiaste speler die aardig aan de bal is en een type dat je 3 x voorbij moet zien te komen. Als ik hem was zou ik gewoon nog een seizoen blijven zodat hij onder van Wonderen kan werken aan zijn zwakkere punten en daarna een eventuele stap maken.

Bij Heerenveen is van Ewijk mij eigenlijk nog niet echt opgevallen, maar bij ADO vond ik hem altijd wel een goede speler met potentie. Denk wel dat het beter is als hij voorlopig nog bij Heerenveen blijft, want vind hem nog niet zo goed als dat Dumfries in zijn ene seizoen bij Heerenveen was.

14 mei 2022 om 17:06

Een van de betere spelers dit seizoen, met Van Beek. En sinds de winterstop Haye en Sarr. Mag nog wel wat werken aan zijn positionering, hij leunt nog veel te veel op zijn snelheid, dat hij het nog goed kan maken. Maar blijft net als Dumfries maar gaan en is vaak niet te stoppen in de counter. Overigens was Dumfries ook geen superster ofzo bij Heerenveen, gewoon een sterke back die veel werk deed.

Feyenoord gaat natuurlijk geen 5 miljoen betalen voor een rechtsback. Hall en Benita aan laten sluiten bij het eerste, evt Doekhi proberen transfervrij binnen te halen en een linksback erbij voor als Malacia vertrekt. Dan is de verdediging gewoon compleet.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren