Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Bayern München opent gesprekken met management Sadio Mané

Laatste update:

Als het aan Bayern München ligt, speelt Sadio Mané zijn wedstrijden vanaf volgend seizoen in Duitsland. De aanvaller heeft een contract tot medio 2023 bij Liverpool, maar Bayern wil daar voortijdig een einde aan maken. Sportief directeur Hasan Salihamidzic van Bayern zou al gesprekken hebben gevoerd met de zaakwaarnemer van Mané, zo meldt het Duitse Sky.

Bayern werd dit seizoen in de kwartfinale van de de Champions League verrassend uitgeschakeld door Villarreal en wil volgend seizoen sterker voor de dag komen in het miljardenbal. Nadat Bayern twee weken geleden voor de tiende keer op rij kampioen is geworden van de Bundesliga, heeft het voor volgend seizoen als doel om weer 'de Cup met de Grote Oren’ te winnen. Mané is de eerste speler die de club uit Beieren met die missie moet helpen. De aanvaller is bezig aan zijn zesde seizoen bij Liverpool ligt nog maar een jaar vast.

Afgelopen weekend zou Salihamidzic de eerste gesprekken hebben gevoerd met het management van de Senegalees. Liverpool schijnt zelf nog niet met Mané om de tafel te hebben gezeten om te praten over een contractverlenging, omdat de prioriteit zou liggen bij het langer vastleggen van een andere sterspeler, Mohamed Salah. De Egyptenaar ligt net als Mané nog voor één seizoen vast in Liverpool en zal dus vermoedelijk eerder dan zijn teamgenoot om de tafel gaan met de Engelse club. Eerder wilde Salah niet te veel kwijt aan het over een eventuele contractverlenging. “Maar wat ik wel kan zeggen is dat er veel dingen zijn waar mensen niets vanaf weten", zei hij tegen Sky Sports.

Mané was dit seizoen vooralsnog goed voor 20 doelpunten en 4 assists in 46 wedstrijden. Liverpool staat zowel in de finale van de Champions League, waarin het op 28 mei Real Madrid treft, als in de finale van de FA Cup, waarin Chelsea op 14 mei de tegenstander gaat zijn. In de competitie speelt de ploeg van Jürgen Klopp nog drie wedstrijden, waarin men drie punten moet zien goed te maken ten opzichte van koploper Manchester City. Mané won eerder dit jaar met Senegal de Afrika Cup door in de finale het Egypte van Salah te verslaan. Later dit jaar speelt Mané onder meer tegen het Nederlands elftal op het WK in Qatar.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Goede vervanger van gnabry die waarschijnlijk naar real gaat.

9 mei 2022 om 22:26

Iedereen gaat naar Real Madrid tegenwoordig. Die spelen straks met 11 aanvallers.

9 mei 2022 om 22:29

Ahahha 10 , courtouis op doel.

9 mei 2022 om 22:58

Het kan als mpabbe niet naar real gaat dan zou hij naar real gaan als plan b met vini-benz-gnabry in de aanval

9 mei 2022 om 23:39

Blijft vreemd hoe iemand als Mane zo wordt gehypt ondanks vrij povere cijfers afgelopen jaren. Zelfs boven Salah terwijl hij in ieder opzicht het aflegt tegen hem. Media hype vanwege z'n voorkomen zou je haast denken. Leuke speler, maar echt geen absolute wereldtop.

Sane en Gnabry presteren normaliter beter dan Mane die na 56% van Salah z'n cijfers weer voorpagina is en in elke POTY wordt gestopt. 🤨😭😭

9 mei 2022 om 23:51

Helemaal met je eens . Henry zei laatst dat ballon’dor tussen benzema en mane gaat. Terwijl cijfers van mane afgelopen jaren niet eens zo indrukwekkend zijn.

10 mei 2022 om 00:15

puur enkel naar cijfertjes kijken vind ik altijd zo oppervlakkig scorebord journalistiek.
klopt absoluut dat mane niet de doelpunten machine is dan bv een salah of haaland.
maar hij is van levensbelang in het systeem van klopp. hij dient eerder als werkpaard en bliksemafleider zodat er op de vleugels net veel meer ruimte komt,en in het klopp systeem wordt daar ook vele meer het verschil gemaakt.
maar zonder het titanenwerk van sane zou daar gewoon geen sprake van zijn.
voetballers zijn veel meer dan een optelsommetje van cijfertjes en kunnen op veel meer manieren bijdragen dan louter het scoren van goals.

sane is in het klopp systeem van onschatbare waarde en pure weedklasse

10 mei 2022 om 00:35

Tuurlijk, systeem gezwets en goals en assists zijn opeens niet belangrijk voor een aanvaller. Oftewel Suarez was al die tijd beter dan Messi want sYsTeEm 🤭 Coman net zo belangrijk als Lewa want sYsTeEm hahaha

Nee, Salah is evident een paar klasse hoger dan Mane en jouw mening, met alle respect, veranderd hier eigenlijk niks aan. Record breaking Salah vs Jealous Mane....

10 mei 2022 om 00:42

Haha een paar klasse hoger nog wel. Wat een kletspraat zit je hier toch te verspreiden de hele tijd. Mane is jaren van onschatbare waarde voor het voetbal van Klopp. Zijn statistieken zijn hartstikke prima (vooral qua belangrijke doelpunten).

Heb je misschien persoonlijk iets tegen Mane? Lijkt wel alsof je zelf een beetje jaloers bent dat je grote held Salah twee keer door Mane is afgetroefd met Senegal.

10 mei 2022 om 07:45

Je moet voetbal kijken, niet lezen.

Mensen die enkel praten over statistieken geven alleen maar weg dat ze een speler daadwerkelijk hebben zien spelen.

10 mei 2022 om 08:36

Ik vind die Diaz anders nog beter.

10 mei 2022 om 09:25

Salah 20/21: 37 goals assists
Mane 20/21: 24 goals assists

Salah 21/22: 45 goals assists
Mane 21/22: 24 goals assists

Maar bij Mane doen die cijfertjes er blijkbaar niet toe ofzoiets. Zelfde logica: Coman is net zo goed als Lewa want cijfers zijn stom omdat ze niet m'n straatje passen.

En Mane die met het beste team Senegal wint is hetzelfde als Bayern die de beker wint, vrij logisch. Salah die een schijt Egypte eigenhandig naar de finale helpt is veel indrukwekkender in dat opzicht. Nee, Salah is feitelijk gezien paar niveaus boven media's golden boy Mane.

10 mei 2022 om 09:30

Iedereen kan roepen wat jij roept zonder ook maar 1 wedstrijd te hebben gekeken.

10 mei 2022 om 09:34

Ah, feiten tonen is tegenwoordig maar wat roepen? Ik kijk en zie Mane grossieren in balverlies, gemiste kansen, scoort relatief veel makkelijke goals, allesbehalve creatief, zware egotripper. Nee, Salah is feitelijk gezien echt beter ongeacht jouw mening. Of volgens jouw logica: iedereen kan wel roepen Messi is beter dan Fati maar kijk de wedstrijden ipv alleen stomme cijfers....

10 mei 2022 om 12:36

Mané en Salah liggen echt niet zo ver uit elkaar als jij doet vermoeden hoor. Mané is cruciaal voor het spel Liverpool wilt spelen. Fungeert, i.t.t. Salah, veel vaker als bliksemafleider en verzet bergen werk.

10 mei 2022 om 12:51

Nee, Mane fungeert juist meer als aanspeelpunt en afmaker. Maar toch liggen de cijfers mijlenver uit elkaar in het voordeel van Salah. Die is aanzienlijk een stuk beter dan Mane, zelden gezien overigens hoe de meest belangrijke criteria nu opeens irrelevant is want komt niet goed uit voor Mane. Mensen hebben hem keys6te hoog zitten terwijl zelfs Liverpool fans hem willen verkopen. He ain't all that

10 mei 2022 om 02:02

Bayern schijnt niet in de markt te zijn voor Mane. Mane heeft dezelfde zaakwaarnemer als Gnabry of Konrad Laimer van Leipzig. Weet het niet zo snel terug te vinden. Daar hebben ze waarschijnlijk over gesproken. Alhoewel ik liever Tchouameni zie komen in plaats van Laimer. Gnabry mag ook wel vertrekken mits er een geschikte vervanger komt. Niet Mane dus, aangezien die al 30 is.

Daar snap ik dus niks van. Sane is weer compleet opgeleefd en je hebt Gnabry en Coman nog. Haal in de defensie versterkingen, behoud Lewandowski en zorg voor een extra defensieve middenvelder.

9 mei 2022 om 22:27

Inderdaad er mogen wel wat centrale verdedigers bij. En een back-up of concurrent voor Alphonso Davies is ook wel handig. Want weet niet of Nagelsmann veel vertrouwen heeft in die Richards.

9 mei 2022 om 22:35



Sane is het net niet, Bayern moet echt hoger mikken dan Sane kom op heey... Mane maakt je gelijk veel sterker...

9 mei 2022 om 22:38

Ik vind de wingers geen hoofdprioriteit en bovendien ga dan voor Nkunku. Die heeft dit seizoen 34 doelpunten en 20 assists op zijn naam staan.

9 mei 2022 om 22:41

Nkunku is veel belovende speler, maar of hij er gelijk staat is ook maar de vraag...

9 mei 2022 om 22:41

Sane heeft in ieder opzicht betere cijfers dan die zwaar overgewaardeerde Mane. Ik weet dat statistieken niet je ding zijn, maar deze knakker word gedragen door Liverpool en Salah en veel Liverpool fans willen hem lozen na dit seizoen. 4 leuke wedstrijden en de media hypte hem weer alsof hij top 5 aanvaller is. Zelfs ballon D'or shouts, terwijl hij dit seizoen een grap is vergeleken met Salah laat staan Big Benz. Sane is zeker beter

9 mei 2022 om 22:59

Eens, Mane heeft 20 goals en 4 assists dit seizoen, terwijl Sane met 14 doelpunten en 15 assists duidelijk een hogere betrokkenheid heeft (ook de cijfers in de CL waren beter).

9 mei 2022 om 23:11

Ja Sane geweldig, echt, technisch en onbaatzuchtig. Salah trouwens 45 g/a en Benzema bijna 60 g/a ondanks blessures en tig roulatie wedstrijden op de bank. En dan een knakker als Mane in 1 adem voor de ballon D'or proppen want Farmers AFCON cupje. Lol 😆

9 mei 2022 om 23:33

Als je penalty's niet meerekent komt Mbappe op 54, Nkunku op 52, Lewandowski op 48, Benzema op 46 en daarna pas Salah met 39 g/a.

9 mei 2022 om 23:43

Ja, en waarom penalties niet meerekenen? Omdat het niet in je straatje past? Mbappe en Nkunku in een makkelijke schijt "competitie" tegen FC Fromage en FC Bratwurst terwijl Salah in de zwaarste competitie op aarde, en uiteraard de beste voetballer ter wereld King Karim 10 goals in de KO fase tegen de letterlijk 3 duurste teams op aarde. Zowel nkunku, Mbappe met dat miljarden gedrocht in die schijt league, en Lewa in mindere mate mogen niet in 1 adem worden genoemd met Big Benz en Salah. No offense, maar appels en peren, Salah als winger presteert beter dan onzichtbare tap in merchant Lewa als spits in die Mickey mouse League met 80 kansen per wedstrijd en zelf nauwelijks gecreëerde kansen of assists voor z'n teamgenoten. King Karim>>>Salah>>>Lewa

10 mei 2022 om 00:02

Nkunku scoorde een hattrick tegen Man City, scoorde tegen PSG, 2 keer tegen Atalanta en tegen Sociedad, maar dat is natuurlijk ook niet relevant voor de discussie. Terwijl Mbappe in beide duels tegen Real Madrid ook gewoon wist te scoren en in de poulefase o.a. tegen Man City. Verder leuk dat je deze 4 spelers er uit vist.

Als je alleen in de CL kijkt dan heeft Salah heeft dit seizoen een ratio van 0,82 g/a per wedstrijd, Mbappe van 1,5 g/a per wedstrijd, Nkunku ook van 1,5 g/a per wedstrijd en Lewandowski van 1,6 g/a per wedstrijd. Lewandowski heeft 13 goals en 3 assists, Nkunku 7 goals en 2 asssits, Mbappe 6 goals en 6 assists en Salah (met de meeste wedstrijden) komt maar tot 8 goals en 1 assist. Maar de Champions League is natuurlijk ook de ´â´farmers leagueâ´â´.



10 mei 2022 om 00:48

Nee, domme vraag op het einde. Wereldklasse spits, maar stiekem ook tap in merchant, Lewa is een onzichtbare balletjes wachtende spits die met afstand de meeste kansen per wedstrijd/seizoen krijgt dankzij Bayern service dus die scoort ook het meeste, zie verschil met Polen en Dortmund cijfers, terwijl, Salah speelde in de poule des doods, terwijl jouw idolen in makkelijke poules speelden. En uiteraard cherrypicken op basis van 6 wedstrijden ipv een volledig seizoen zegt veel over hoe wanhopig je bent in deze

2 jaar geleden zei je deze fake stats onzin waarschijnlijk ook over Werner, en zie hoe hij ondanks leuke UCL cijfers destijds nu VOLLEDIG
faalt in de PL... dit in tegenstelling tot Salah. Nee, Benzema en Salah feitelijk de 2 beste topschutters dit seizoen. Jouw vooringenomen Buli/Lewa fanboy opinie veranderd niks aan deze feiten. Sorry

10 mei 2022 om 01:20

Volgens mij benoem ik gewoon de cijfers, terwijl jullie met een bepaalde vooringenomenheid of misschien zelfs wel een bepaalde geilheid de cijfers van Salah teveel romaniseren. Je mag ook de voorgaande seizoenen pakken hoor? I dont care. Lewandowski scoorde in het jaar dat Bayern de CL won 15 keer en had 6 assists. Die man had toen een ratio van ruim 2 op gebied van g/a per wedstrijd. En vervolgens zeggen dat die man alleen kan afmaken, terwijl Salah nog nooit meer dan 6 assists heeft gehad in de CL. Maar dan ligt het opeens weer aan de tegenstanders, terwijl Liverpool tegen een Benfica en Villarreal moest spelen vanaf de kwartfinales. Man man waar praten we over. De poule des doods was juist die van Man City, PSG en Leipzig en niet die van Liverpool.

10 mei 2022 om 01:32

Nee, je snapt het niet. Dat je doodleuk weglaat dat je een SPITS vergelijkt met een WINGER zegt genoeg. Maar uiteraard is algemeen bekend dat Bayern service de meeste kansen oplevert per aanvaller wereldwijd in dat team, alsof je recentelijk Arsenal aanvoer vergelijkt met Barca 2015. Hier, ik help je wel effe en toon het verschil tussen Salah en Lewa:
"Most Big Chances missed in Europe's top five leagues this season:

❍ Robert Lewandowski (22)
❍ Kylian Mbappé (19)
❍ Robert Firmino (19)
❍ Álvaro Morata (18)
❍ Gabriel Jesus (18)
❍ Tammy Abraham (17)
❍ Chris Wood (17)
❍ Edin Džeko (16)
❍ Edinson Cavani (16)

#AskSquawka"

............oei oei oei

10 mei 2022 om 01:48

Nu ben je wel opeens van de stats als het in jouw straatje past? Lewandowski en Mbappe waren niet relevant toch omdat ze in nietszeggende competities spelen? Terwijl ze in de CL duidelijk betere stats hebben dan Salah. Verder zegt mij het weinig aangezien Lewandowski de laatste 5 jaar verrweg de meest scorende speler is op de Europese velden (ook van de CL). Bij Polen liep die ook 1 op 1 op het EK, terwijl een gemiddelde campingclub nog meer kwaliteit heeft dan Polen. Ook bij Dortmund heeft die het laten zien. Dat hij de meeste kansen mist hen ik persoonlijk toch veel liever als je er toch wekelijks 1 of 2 maakt ipv helemaal geen grote kansen missen en nooit scoren. Dat zegt ook iets dat meneer altijd op de juiste plek staat. Iets met positionering.

10 mei 2022 om 02:23

DerKaiser. Jeroentje staat er om bekend geen fan te zijn van MR. LewanGoalski. Die praat je niet om.

9 mei 2022 om 23:09

Gnabry maakt vooralsnog geen aanstalten om te verlengen volgens mij.

9 mei 2022 om 23:58

Omdat mane beter is dan alle speler die jij noemt? Plus, een Coman kan zomaar weer heel lang geblesseerd zijn. Gnabry speelt vanaf de andere kant, en je speelt 60+ wedstrijden per seizoen..

10 mei 2022 om 02:25

Sane is geen topper zoals mane dat is, al genoeg reden om hem te vervangen voor mane

10 mei 2022 om 14:17

Mane is al 30. Genoeg reden dus om hem niet te halen. Zeker niet voor het bedrag dat Liverpool nog wilt hebben.

Wat een raar verhaal over dat ze nog niet met Mané spreken, omdat ze eerst Salah willen verlengen. TD zijn is een full time baan. Dan heb je toch wel tijd om twee contractverlengingen tegelijkertijd te doen?

9 mei 2022 om 22:43

Misschien prioriteiten? Omdat Salah net zoals Lewa belangrijker is dan Coman (Mane @Liverpool) bij Bayern. Mane kun je makkelijk verkopen, terwijl Salah cruciaal is voor Liverpool. Ieder seizoen.

9 mei 2022 om 22:46

Haha precies wat ik dacht toen ik dat las. Tenzij het iets financieel is, dat ze maar 1 van de 2 een topsalaris aan kunnen bieden, maar lijkt me sterk dat dat een groot probleem gaat zijn. Liverpool zal heus wel met Mane zijn management gezeten hebben.

Zo zo Bayern wil spenderen zo te zien. Maar Mane is wel beetje over de hill. Hij zou waarschijnlijk niet minder dan 180 miljoen euro Liverpool verlaten. Dus dat word een moeilijke onderhandeling voor Bayern. Een andere optie is Nkunku die veel beter en goedkoper is dan Sadio Mane

Mane heeft zich nooit echt gewaardeerd gevoelt bij Liverpool niet krediet gekregen die hij verdiende, alle schijnwerpers zijn altijd naar Salah gegaan wat ik niet helemaal terecht vind. Je ziet ook dat Klopp Mane vaak als eerste wisselt. Meestal gaat het over salah hoe hij schitterd hoe hij wordt toegezongen waar mane net zoveel aandacht en complimenten verdient.

9 mei 2022 om 22:38

Ik denk dat dat komt omdat Klopp meerdere linksbuitens heeft dan rechts.

9 mei 2022 om 22:50

Helemaal eens, Mane mag zeker meer respect krijgen. Vind hem ook zeker ondergewaardeerd, multifunctionele die je overal in de voorhoede kwijt kan.

9 mei 2022 om 22:51

Zelfs voor jou doen is dit een zeldzaam domme opmerking Aqua, Mane heeft verreweg meer media hype gekregen dan Salah terwijl Mane welgeteld 145 goals assists heeft sinds 2017, en Salah 218 goals assists. Én veel meer grote kansen gecreëerd, meer winning goals, meer punten gewonnen voor Liverpool, meeste goals assists in de geschiedenis tegen Big Six clubs etc. Feitelijke constatering dat Salah aardig wat niveaus boven Mane is. Zwaar betere cijfers in de UCL. Nogmaals, zelfs voor jou doen een uitzonderlijk domme opmerking Aqua. Je laat jezelf teveel beïnvloeden door media hypes. Overduidelijk. Mane heeft zelfs veel meer krediet gekregen dan verdiend, zelfs dit seizoen ondanks letterlijk helft van Salah cijfers doodleuk voor Ballon D'or gehypt en in 1 adem met Big Benz, wiens veters hij letterlijk mag strikken.

9 mei 2022 om 22:54

Mané meer mediahype gekregen dan de gast die bij zijn eerste jaar Liverpool werd geroemd en aanbeloven als de ballon d'or winnaar die had moeten zijn geweest?

Salah is natuurlijk ook beter dan Mané, maar dat wordt ook zeer zeker op waarde geschat. Ik heb soms juist het gevoel dat Mané ondergewaardeerd wordt. Salah zeker niet

9 mei 2022 om 23:01

Ja, na 62 g/a in dat seizoen kon zelfs de Engelse pers niet om hem heen, seizoen later had Salah 41 g/a, Mane 30, en drie keer raden wie in team of the season werd gepropt en wie niet? Juist. Mane. Toen Salah Liverpool de landstitel bezorgde in 2020 werd Mane doodleuk POTY terwijl hij minder punten had gewonnen én minder goals assists dat seizoen. Nee, Salah is zoals gebruikelijk het pispaaltje van de Engelse pers, zie Echo doe daar tot artikelen over geschreven hebben, terwijl Mane na 4 leuke wedstrijden weer de hemel in word geschreven, zie dit seizoen in 1 adem voor Ballon D'or met Benzema terwijl hij letterlijk een Fiat Panda is vergeleken met Rolls-Royce Benzema. Nee, Mane is mateloos overgewaardeerd. Vorig seizoen lachwekkend slechte cijfers.

9 mei 2022 om 23:22

Sorry Aqua maar Salah is natuurlijk veel beter feitelijk gezien de cijfers van Salah. Ja, veel mensen moeten hem niet en na letterlijk 1 schot op goal is hij weer een vieze gore egoïst ondanks meeste assists etc.
Maar Mane is niet eens beter dan Son. Laat staan record breaking Salah. Dat is trouwens een feit, en geen mening gebaseerd op Mane z'n coole voorkomen.... Facts don't lie. Mane is niveautje Sterling, Son etc.

10 mei 2022 om 00:23

Dat gaat ook wat ver. Salah heeft al een poosje minstens een 40 tot 80 procent beter rendement, dus logisch dat de aandacht naar hem uitgaat. Mane is natuurlijk een uitstekende speler, maar Salah is toch wel duidelijk de grote meneer daar in aanvallend opzicht. Ik vind dat Mane exact de eer krijgt die hij verdient. Geen geweldenaar of wereldster, maar wel een nuttige aanvaller voor iedere topploeg. Men doet alsof hij alles aan flarden schiet en dat is natuurlijk niet zo.

10 mei 2022 om 00:55

Sirius legt het hierboven perfect en genuanceerd uit, terwijl ik het met gestrekte been probeer uit te leggen. Dit seizoen én vorig seizoen heeft Salah letterlijk 2x zoveel goals assists in alle competities vergeleken met Mane. (Echt letterlijk, hoe bizar is deze hele discussie hierboven wel niet?????????) Dat hier überhaupt nog een discussie of vergelijking over is ontgaat me dan ook volledig en toont de invloed van de Engelse steevast Mane “its between Benzema and Mane ” hypende media. Mane is de Jorginho van 2022. Gezien z'n cijfers een absolute grap

10 mei 2022 om 08:40

Dat is echt onjuist. Ze krijgen nagenoeg dezelfde minuten en afspraken zijn voor elke spelers anders. Salah heeft misschien de afspraak dat hij liever een hele wedstrijd op de bank zit dan 2 halverwege eruit.

Mane is niet de persoon die hij lijkt op het veld. Ik zat hier ook altijd mis. Hij wil winnen en altijd lekker rennen en vind elke wissel lastig, maar buiten het veld is hij stil, serieus en de goedheid zelve. Klopp moet bij hem de rem erop houden want anders rent hij de hele dag is ooit door hem zelf gezegd.

Bayern wilt een nieuw elftal samenstellen en ik snap wel dat zij bij Mane uitkomen. Hij heeft nog maar een 1-jarig contract bij Liverpool.

Dus een mix van grote talenten met veel potentie en toppers met ervaring. En als je leest dat Gnabry niet wilt verlengen dan moet er een opvolger gezocht worden.
Zou voor Liverpool echt een aderlating zijn. Mane is 30 jaar en kan zeker nog 4 jaar op top niveau spelen.



Zou eerder Gnabry zijn contract verlengen en dan gaan voor Nkunku.

9 mei 2022 om 22:39

Gnabry zijn bruikbaar, echt niet van buiten categorie, zoals Mane dat wel is.... Ik zeg doen!

9 mei 2022 om 22:42

Mane is de laatste jaren ook niet meer van de buitencategorie. Hij zit niet meer in die enorme dip van vorig seizoen, maar het is ook echt niet meer de Mané van drie jaar geleden.

9 mei 2022 om 22:55

Ja daar noem je echt iemand. Wat is Nkunku fantastisch geweest dit seizoen, hij verdiend zeker de overstap naar een Europese top. Ik had eerlijk gezegd verwacht dat Ten Hag werk zou maken van zijn komst naar Man United. Maar misschien komt die interesse er ooit nog, hij is in mijn ogen voor elke ploeg een meerwaarde om in de selectie te hebben, maar mocht hij toch verkassen naar waar dan ook en vooral Bayern moet hij wel onbetwiste basis speler zijn

Neuer
Mazraoui
Upamucano
Hernandez
Davies
Kimmich
Gravenberch
Musiala
Nkunku
Sane
Sesko
9 mei 2022 om 22:57

Spreken over de Europese top en dan vervolgens Man United noemen. Dat is eerder een downgrade dan een upgrade.

10 mei 2022 om 01:32

Kinderachtig reactie, het mag misschien minder gaan met de club qua huidige prestaties maar Man United blijft een van de grootste misschien wel de grootste club wereldwijd.
Elk speler zou trots moeten zijn vooral spelend voor Leipzig om uit te mogen komen voor de Red Devils.

10 mei 2022 om 13:57

Nkunku verdiend een topteam dan, niet perse een topclub.

United is een topclub, ver verwijderd van een topteam.

Mane is gewoon een net iets betere Dembele, maar minder dan prime Aubameyang. In het hoog tempo "alle ballen blind 60 meter naar voren trappen" spel van Klopp rendeert hij wel. Maar ik vind het toch vooral een marathonloper en voetballend relatief beperkt voor een topclub. Die echte verfijning die Salah af en toe laat zien heeft hij totaal niet. Voor Bayern vind ik het dus ook een beetje een rare optie. Die willen toch echt meer domineren op de helft van de tegenstander, in plaats van een speelstijl op hoog tempo en diepe ballen zoals Liverpool. Dan heb je niet zo bijster veel aan Mane.

10 mei 2022 om 00:48

Je kijkt niet zoveel PL merk ik. Misschien kan je het beter bij La Liga houden met geweldige teams zoals Villareal lol. Mane een iets betere Dembele en als toppunt minder dan prime Aubameyang (een spits btw). Hou op zeg.

Even voor de duidelijkheid: Het systeem van Klopp werkt zo goed door spelers als Mane en hun kwaliteit. Get it straight

10 mei 2022 om 00:58

"even voor de duidelijkheid: Het systeem van Klopp werkt zo goed door spelers als Mane en hun kwaliteit. Get it straight"

Oh we hebben weer een VZ Karen te pakken... Ja, dat is dus precies mijn punt! Mane past perfect in het systeem van Klopp. Mane past totaal niet in het systeem van Bayern waar veel meer op de kleine ruimte wordt gespeeld. Ben je nou gewoon aan het klagen om het klagen?

10 mei 2022 om 00:58

Tuurlijk, Liverpool en het systeem van de legendarische Klopp werkt natuurlijk volledig dankzij de legendarische Mane

Ik zag net een artikel waarin stond dat Mane minder verdiend bij Liverpool dan Milner. Hoezo heeft Liverpool niet eerder zijn contract verlengd met een beter salaris. Zou wel een leuke transfer zijn!

10 mei 2022 om 00:26

Mane is natuurlijk ook alweer 30 jaar. Wijnaldum had ook een relatief slecht contract. Hoe hard het ook klinkt (en natuurlijk is er een verschil in niveau tussen de twee namen die ik noemde), maar ook een Mane is wel vervangbaar. Natuurlijk is hij een uitstekende speler, maar hij is niet dermate goed dat een club als Liverpool 'm niet adequaat kan vervangen. Waarom zou je zijn contract op z'n 30ste dan nog een gigantische boost geven? Puur qua afschrijving kun je voor iets meer een speler halen die nog jaren meekan.

10 mei 2022 om 10:09

Nee dat had dan ook een aantal jaar geleden moeten plaatsvinden. Vind het ook wel opmerkelijk dat Mane hier alleen maar wordt afgekraakt op basis van stats.. kijken mensen nog voetbal of kijken we tegenwoordig alleen goals en assists? Mane is gewoon een wereldtopper..

10 mei 2022 om 14:02

De makkelijke weg. Snel cijfers opzoeken en proberen te bevestigen wat je al denkt.

Toen ik jong was snapte ik spelers als Iniesta, Guti, Xavi en Pirlo niet. Ik keek ook enkel naar statistieken en die tijd had je ook geen streams ofzo dat je ze goed kon bekijken.

Bij een speler als Mane is dat niet anders. Ik zie mensen alleen maar refereren naar Salah en zijn cijfers. Het zijn beide vleugelspelers, maar met een hele andere rol.

Salah bereikte een absurd niveau in het eerste half jaar, maar op dit moment zijn hij en Mane gewoon weer van hetzelfde niveau. Wat al erg hoog is.

Blijft indrukwekkend om te lezen hoe bijzonder weinig verstand van voetbal de VZ bezoekers hebben. Mane is een absolute all timer en beter en groter dan elke buitenspeler van Bayern. 2 keer de beste aanvaller van LFC in de CL finales, de main reason dat LFC de titel heeft gewonnen en gewoon buitengewoon compleet voor een winger. Messi stemde op hem voor de ballon d’or, Fabregas noemde hem de beste speler van de Premier League maar ik zie hier de Jeroentjes en de Jeffrey’s absolute onzin uitkramen. Knap hoe je zo weinig van voetbal kunt snappen. Ik denk niet dat LFC hem laat gaan, zou vreselijk zijn. Buitencategorie op rechts, links en nu in het midden. Ik ken niemand die dit heeft gedaan.

10 mei 2022 om 01:25

Niet alleen over Mane. Ze praten over iedereen onzin. Ze hebben een bepaalde voorkeur (dat mag) maar kunnen vervolgens niet meer relativeren en kijken naar de realiteit. Statistieken zijn totaal irrelevant voor ze. Al vind ik Mane een goede speler en zekers voor elke ploeg een versterking denk ik niet dat Bayern hem moet halen gezien zijn leeftijd en het feit dat ze eigenlijk op andere posities eerder een versterking nodig hebben.

10 mei 2022 om 01:32

Nee, helemaal met je eens. Mane is 30, iets minder dan in 2019 en is op de vleugel nu gewoon niet meer dezelfde speler. Maar we hebben het gewoon over de absolute buitencategorie qua talent. Volledig begrijpelijk dat Bayern hem als de main target van de zomer wilt posteren. Wel met je eens dat andere posities de prioriteit moeten hebben. Al helemaal als Lewa toch blijft. Wat betreft je eerste punt; ik zit amper nog op VZ, maar voor de hele grote topics of Liverpool topics kijk ik soms toch nog even. Ik kan niet geloven wat ik hier lees.

10 mei 2022 om 01:52



Mane in zijn Liverpool tijd is altijd onderschat geweest maar wie kreeg lof salah dit Salah dat vanaf dag 1 dat heeft Mane nooit lekker gezeten.. Nog onderschatten mensen hem. is juist in vorm sinds de Afrika cup heeft er 2 keer voor gezorgd dat Senegal op wk en afrika cup won tenkosten van Egypte

edit waarom zit je weinig op VZ

En terecht dat ze vóór Mane willen gaan. Een speler met veel kwaliteiten en een goede karakter. Goede aanwinst

Veel mensen hier met de discussie of Salah beter is, maar daar gaat het niet om.

Ik zou het niet heel erg vinden, vroeg of laat moeten we doorselecteren en als je bij Barca en United ziet hoe ze zichzelf in de nesten hebben gewerkt met Messi, Scholes etc. Te lang vast blijven houden is slecht en zorgt voor lang verval. Korte pijn is beter.

1) Mane gaat niet naar Bayern. Te oud.
2) Het is een geweldenaar, veel beter dan de vleugelspitsen van Bayern.
3) Wie zou een team sterker maken Mbape of Mane. Dus de vraag is niet wie een betere voetballer is.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren