Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Ibrahimovic: ‘Ik was daar de beste speler ooit, dat bedoel ik niet arrogant’

Laatste update:

Volgens Zlatan Ibrahimovic ligt is er in de Major League Soccer nooit een betere speler geweest dan hijzelf. De veertigjarige spits speelde in Amerika twee seizoenen bij Los Angeles Galaxy, waar hij met 53 doelpunten in 58 wedstrijden bijna een-op-een liep. Volgens de Zweed bestaat er dan ook geen twijfel over wie de beste speler ooit is die in de Amerikaanse competitie heeft gespeeld. “Ik”, aldus Ibrahimovic tegenover ESPN.

Ibrahimovic ruilde Manchester United in maart 2018 in voor een avontuur in de MLS. Bij LA Galaxy wist de spits geen prijzen te winnen en werd de aanvaller in beide seizoenen tweede op de topscorerslijst, maar volgens Ibrahimovic bestaat er geen twijfel over wie de beste speler ooit is geweest in de Verenigde Staten. “Ik ben de beste speler ooit geweest in de MLS. Dat bedoel ik niet arrogant. Dat is gewoon de waarheid”, aldus de ex-speler van onder meer Barcelona en AC Milan. “Ik ben de MLS erg dankbaar dat ik daar weer kon voelen dat ik leefde. Maar het probleem was dat ik nog te levend was. Ik was te goed voor de hele competitie. Dat is ook wat ik heb laten zien.”

Spijt heeft de aanvaller echter niet van zijn tijd bij de club uit Los Angeles. “Voor mij was de MLS de ideale competitie om weer in te gaan spelen na mijn blessureleed. Ik voelde me beter dan ooit”, is de spits enthousiast over de Amerikaanse competitie. De excentrieke spits liep in april 2017 bij zijn oude club Manchester United in het Europa League-duel tegen Anderlecht een zware knieblessure op. José Mourinho, toen trainer van de Engelse grootmacht, had na die wedstrijd grote twijfels over een eventuele terugkeer van de topscorer aller tijden van het nationale team van Zweden. “Dat zal heel, heel erg moeilijk worden”, zo zei de Portugees. De spits maakte het seizoen daarop zijn rentree voor de Engelse club, maar kwam daarin maar vijf keer in actie, waarna hij een contract bij LA Galaxy tekende.

Volgens Ibrahimovic was het vooral aan hem te danken dat de wedstrijden in de MLS goed werden bezocht. “Mij werd verteld dat de stadions vaak behoorlijk leeg waren, maar ik heb zelf nooit een leeg stadion gezien. Als ik speelde was er zelfs teveel vraag naar kaartjes.” In september 2019 verklaarde Ibrahimovic ook al dat hij de beste speler was die ooit in de MLS heeft gespeeld, al was hij toen nog iets voorzichtiger. “Ik denk dat ik in de twee jaar dat ik hier ben goede dingen, ongelooflijke dingen en perfecte dingen heb gedaan. Ik denk dat ik de beste speler ben die ooit in de MLS heeft gespeeld. En ik maak geen grap”, zei Ibrahimovic na afloop van de wedstrijd tegen Sporting Kansas City. De spits scoorde toen een hattrick in de met 7-2 gewonnen wedstrijd van zijn oude club.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Vind het een ongelooflijke kwal, maar volgens mij heeft hij hierin wel gelijk. Henry was natuurlijk een betere spits dan Zlatan, maar Zlatan deed het beter in de MLS.

30 april 2022 om 11:19

Het is een ongelofelijke popie jopie. Moet je zijn gedrag voorstellen in het dagelijkse leven bij de bakker, de wandelclub, het buurthuis of de bibliotheek. Dan zal hij gelijk uitgekotst worden. Geloof van mij maar dat Beckenbauer, Pele en Cruijff van een hoger niveau waren in Amerika dan toen deze praatjesmaker er speelde.

30 april 2022 om 12:18

Denk dat het geheugen van Ibrahimovic niet zo ver reikt 😉. Zeker niet de beste ooit en zelfs niet de beste toen hij daar speelde, want Vela heeft volgens mij in die tijd veel betere cijfers overlegd.

30 april 2022 om 12:38

Ik denk dat dat toen nog niet de MLS heette.. en Vela beter dan Ibrahimovic omdat ie er een paar meer maakte?...

30 april 2022 om 13:22

Denk dat hij wel de mooiste doelpunten ooit gemaakt daar

30 april 2022 om 11:20

En het blijft ongelofelijk dat iemand die voor z'n eigen plezier een leeuw afschiet nog steeds adoratie van velen krijgt. Het zoveelste bewijs dat bijna niemand principes heeft. Johan wordt gecanceld voor onzin maar Zlatan die voor z'n eigen plezier een moord op een prachtig dier pleegt wordt nog steeds als een legende gezien. En rot maar op met je whataboutism want dit is gewoon pure hypocrisie.

30 april 2022 om 12:14

Ik geloof niet dat de mensen die weinig op hebben met Derksen, wél fan zijn van Ibrahimovic.

30 april 2022 om 12:24

@Ricky: jouw eigen post staat ook bol van de hypocrisie. Wat Derksen uitvreet vind je onzin en een leeuw vind je een prachtig dier en daarom maak jij daar een issue van. Hoe we tegen die zaken aankijken is toch allemaal subjectief?

30 april 2022 om 12:51

Dat is niet het punt dat ik maak Ijsmuts. Iedereen die de actie van Derksen erger vindt dan die van Zlatan mag zich trouwens wel helemaal kapot schamen.

30 april 2022 om 12:53

@Almogaver wellicht heb je daar gelijk in maar het blijft bizar dat rondom Derksen nu ongelofelijk veel ophef is of bijv ook rondom de klap die Will Smith uitdeelde maar over Zlatan die een leeuw neer heeft geschoten is nauwelijks ophef en is iedereen bijzonder snel weer vergeten...

30 april 2022 om 12:54

Dan krijg je de kans dat hieronder nog eens te verduidelijken 👍🏻 Ik krijg de indruk dat ik niet de enige ben die je punt dan heeft gemist.

30 april 2022 om 13:02

Mijn punt is dat als een wereldster een leeuw doodschiet het allemaal heel snel vergeten wordt en er nauwelijks ophef is maar als Will Smith een klap uitdeelt of Johan Derksen een bekentenis doet die hij notabene zelf direct veroordeeld staat de hele wereld op zijn kop. Dat vind ik schrijnend om te zien. Johan is nu gecanceld en Zlatan heeft geen imagoschade opgelopen. Het is allemaal gebaseerd op wat de meeste clicks oplevert en niet op hoe erg het is wat iemand is gedaan. Mensen denken totaal niet rationeel.

30 april 2022 om 13:06

Denk je dat er ophef ontstaat als Zlatan morgen lachend en luchtig in een interview vertelt een leeuw voor de lol te hebben doodgeschoten? Want het actuele gedeelte sla je even over.

30 april 2022 om 13:10

Maakt wat hij heeft gedaan het minder erg dat Zlatan niet lachend en luchtig een interview erover geeft? Bovendien was Johan zelf niet lachend erover, hij vertelde het juist serieus. Toen ontdekt werd dat Zlatan dit heeft gedaan was het wel degelijk actueel.

30 april 2022 om 13:16

Jij praat voor je zelf toch? Of moet iedereen jouw meming delen? Denk dat het daar bij jouw heel erg fout gaat.

30 april 2022 om 13:18

@ricky; de een zal het erger en de ander minder erg vinden dan de daad van Derksen. Het is niet aan jou om daarover te oordelen maar dat doe je wel want je noemt de verschillen in benadering hypocriet. Die invulling hoef jij echt niet te geven.

30 april 2022 om 13:20

Niemand hoeft mijn mening te delen. Ik denk alleen wel dat er iets heel erg fout gaat als je vind dat een leeuw doodschieten minder erg is als een kaars tussen de benen van een vrouw stoppen.

30 april 2022 om 13:22

Ja, ik vind het schandalig dat je de daad van Derksen erger vindt dan die van Zlatan. Maar nogmaals, dat is niet het punt dat ik hier maak. Zelfs als je het beiden net zo erg zou vinden is de media ophef over Johan nog steeds 100x zo groot. Met de klap van Will Smith geef ik daarnaast ook nog een voorbeeld waarbij we het (vrijwel) allemaal eens zullen zijn dat het minder erg is dan een leeuw doodschieten.

30 april 2022 om 13:29

Ik vind jou een heel naar ventje ijsmuts, in bijna elk topic. Je profileert je als iemand die iets mist. Ach, ook jij mag mening verkondigen, wie ben ik. On: Zlatan prachtige voetballer maar een vervelende gast, kan er niet zoveel mee.

30 april 2022 om 13:34

Ben het op zich wel met je eens, maar kijkend naar de wet is het jagen op de leeuw zeer waarschijnlijk wettelijk geaccepteerd (waar hij dat heeft gedaan) en het al dan niet aanranden niet volgens de wet.

30 april 2022 om 13:37

Verdiep je maar is in canned hunting in Zuid-Afrika. Is zo illegaal als maar kan en een gruwelijke vorm van dierenleed. Dit is wat Zlatan ook heeft gedaan.

30 april 2022 om 13:49

@lonbilly040: dank voor je bijdrage. Ik kan je vertellen dat ik in het echte leven een graadje vervelender ben 👍🏻. Ik heb geen mening over jou en je account. Beiden zeggen me niets.

30 april 2022 om 14:15

Wel een goede reactie van je, haha, lekker man!

30 april 2022 om 18:02

Ibra is gewoon ibra. Mensen nemen hem te serieus.

30 april 2022 om 14:38



Wat dacht je van een Pele, Cruijff en Beckenbauer. Zlatan mag geeneens hun schoenen strikken. Zelfingenomen kwal. Zal hij wel van Raiola geleerd hebben.

Toch pijnlijk als je het vaak over jezelf moet hebben. Pas als andere het over je zeggen, dan heeft het iets van waarde. Je gaat bijna denken dat die toch een bepaalde onzekerheid heeft, en zich zelf daarom zo vaak op het schild moeten hijsen. Zoals hij zich uit vind ik het maar een triest geval.

30 april 2022 om 11:22

Het is 1 groot toneel, dat moet toch eens duidelijk zijn?Snap niet dat mensen daar niet doorheen prikken.

30 april 2022 om 11:27

Eens met Sjakie. Het is een groot toneel en een act die hij opvoert. Stukje marketing voor zichzelf dat best goed werkt. Onzeker zou ik hem daarom niet noemen, misschien wel dilussional.

30 april 2022 om 12:10

Het heeft alles te maken met geld. Mooiste voorbeeld blijft Floyd Mayweather. Toen zijn nickname Pretty Boy was, verdiende hij lang niet zoveel geld, lang niet zoveel publiciteit terwijl hij in die tijd veel entertainender was dan in zijn 'money May' tijd waarin hij het constant over zichzelf had.

Als hij een jongen was zoals Kuyt hadden al die jongens die normaal een hekel hebben aan boeken lezen echt zijn boek niet gekocht.

De beste ooit die daar gespeeld heeft is natuurlijk ene Johan uit Nederland. Neemt niet weg dat Zlatan misschien het beste gepresteerd heeft, maar de beste speler, was hij toch zeker niet.

30 april 2022 om 11:10

George Best was anders ook wel een aardig leuke voetballer haha. Die speelde toch ook in Amerika? Geen idee hoe die daar speelde overigens.

30 april 2022 om 11:12

Toen Cruijf daar speelde heette het nog geen MLS dus ik denk dat Zlatan gelijk heeft..

30 april 2022 om 11:17

Deze competitie is toch rond 1994 opgericht?
Kan mij herinneren dat zij daarom het wk als zo’n impuls zagen voor de competitie

30 april 2022 om 11:26

Klopt, kut wk trouwens met hoge temperaturen in Atlanta waar Nederland gesitueerd was.

Cruijf, Beckenbauer, Best etc die speelden in de North American Soccer League. Dat was volgens mij de 1e poging om soccer daar van de grond te krijgen..

Edit; aan dit toernooi heeft Bergkamp zijn vliegangst overgehouden.

30 april 2022 om 11:38

Nl zat qua accommodatie in lake nona toch bij orlando. Op golfcomplex
Ik was 11 tijdens dat wk, en dat we gelukkig wonnen van Marokko, wat erg fijn was mbt mijn basisschool in Utrecht destijds 😁

30 april 2022 om 11:41

I stand corrected, Orlando inderdaad. Ik weet niet hoe ik bij Atlanta kom..

Taument heeft in de poule fase nog een belangrijk doelpunt gemaakt. Volgens mij was dat tegen Saudi-Arabië?

30 april 2022 om 11:52

Ja eerste pot, om 3u in de nacht in nl. Was een hel als jonge jongen 😁
Saudi won van belgie met die supersolo toen.
Wk 90 was mijn eerste echte toernooi wat ik volgde, maar toen was ik 6/7 en waren de wedstrijden om 20u al een uitdaging terwijl er geen tijdsverschil was 😂

30 april 2022 om 12:22

God wat was ik verdrietig na die stomme vrije trap van Branco en dat stomme wiegen bij de 2-0.

30 april 2022 om 12:32

Idem haha, maar die 3-2 nog triester, omdat brazilie klaar voor de slachtbank was.
Een koeman, valkx en wouters konden eigenlijk echt niet (meer) tegen snellere tegenstanders, helemaal in die hitte

30 april 2022 om 12:35

Yep donders irritant was dat, Bebeto was net vader geworden. Ik was toen 20 dus ik heb alles meegekregen.
Wel een geweldige comeback door Bergkamp en een heerlijke kopbal van Winter. Ed Konijn (uitstraling is zo overrated 😋 ) toen nog de vaste doelman, goede keeper in zijn tijd ook bij Chelsea.

Edit; Rijkaard liep die wedstrijd ook op zijn laatste benen door de hitte.

30 april 2022 om 16:54

Haha dan ben jij nu ongeveer 80 😉
Had serieus geen idee dat jij ouder dan ik was.

True, eigenlijk was 94 een tussenperiode van 88 tm 92 top en de nieuwe kwam van 96-2002 en 2004 weer soort overgang en toen 2008-2014

30 april 2022 om 20:29

Och man, ik ga al bijna dood. Ik heb mij al ingelezen op voltooid leven v/d rijksoverheid en dan kom je erachter dat er altijd wel iets is waar je te jong voor bent...👴

'94 was het afscheid v/d gouden 3, 4 als je Van Basten meerekent. Voor het toernooi was al bekend dat de hitte voor problemen zou zorgen bij de oudere spelers. Gullit zegde af vlak voor het toernooi, dat was nog een heel gedoe met Advocaat over de te volgen tactiek.
Van Basten heeft de supporters nog laten hopen toen hij zei dat dat wk zijn doel was. Uiteindelijk had hij een flink ijzerwerk in/om zijn onderbeen, toen werd wel duidelijk dat dat hem niet meer ging worden. Erg jammer en dat akkefietje met Gullit ook, die spelers hadden een mooier afscheid verdiend..

30 april 2022 om 12:20

Pélé heeft ook nog twee jaar voor de New York Cosmos gespeeld. Maar ook dat was nog geen MLS.

Ach heb je hem weer met z’n zelfverheerlijking. Huis van Zlatan zal wel vol met spiegels hangen. Geweldige voetballer, maar er zijn betere imo.

Op basis van zijn toenmalige kwaliteiten kun je dat misschien wel zeggen, maar op basis van carrières denk ik dat Henry, Lampard, Rooney, Gerrard, Pirlo, Beckham en Villa boven hem uitstijgen en dat is een klein lijstje na heel even nadenken.

30 april 2022 om 11:15

David Villa boven Zlatan? Ik weet niet wat je argumenten daar voor zijn.

30 april 2022 om 11:25

Ik vond David Villa een betere speler. Zijn top is iets minder lang geweest, maar tussen 2008 en 2014 waren er bijna geen betere spitsen te bedenken dan hij.

30 april 2022 om 11:45

Topscorer aller tijden van Spanje, topscorer van het EK en WK tijdens de overwinningen van het Spaanse elftal in 2008 en 2010. Belangrijk onderdeel van het beste Barca aller tijden, daarnaast was Villa in de jaren daarvoor al voor een langere tijd een topspits in La Liga bij Zaragoza en Valencia.

30 april 2022 om 12:22

Daar kun je dan wel weer tegenover zetten dat Villa veel belangrijker is in de historie van NYCFC dan Zlatan voor LA Galaxy. Die zullen eerder terugdenken aan de hoogtijdagen van een Landon Donovan. En ook Vela, Zlatans grote rivaal in zijn tijd, is veel belangrijker voor LAFC dan Zlatan voor Galaxy.

30 april 2022 om 13:35

@youriCFC zat Zlatan in gelijkwaardige teams dan? Villa is een hele goede spits maar had ook hele goeie spelers om hem heen met een Spanje die op iedere plek een wereldspeler had staan en tijdens Barca speelde hij in de allerbeste Barca ooit. Ibrahimovic droeg altijd zijn teams op zijn schouders, dat kun je van bovenstaande spelers niet zeggen.. Zelfs Rooney niet.

30 april 2022 om 15:07

Guardiola heeft Zlatan vervangen voor Villa. Heel simpel gezegd is dat niet omdat Pep Villa minder vond dan Zlatan natuurlijk.. Zlatan speelde altijd net onder de absolute top, dan is het niet gek dat je de dragende man bent.

30 april 2022 om 11:40

Ik denk van dat lijstje wat jij opnoemt dat alleen Beckham een betere carrière heeft gehad, maar goed dat is mijn mening.

30 april 2022 om 12:10

Hoe heeft Beckham een betere carriere gehad als David Villa bijvoorbeeld elke prijs heeft gewonnen die er bestaat. EK, WK, Champions League, laliga, copa, supercup, supercopa. Arme Zlatan is een grote legende, maar zal nooit een Champions League hebben. Iets wat ik wel een smet vind. Zelfde met Buffon en Ronaldo Nazario. Die gasten verdienen er minimaal 2/3, maar hebben er 0 door veel pech.

30 april 2022 om 12:45

Beckham was toch een veel grotere naam. Hoeft niet altijd perse om prijzen te gaan.

30 april 2022 om 14:22

@robdapo1 - Maar dat zeg je niet in je stuk. Je zegt een "betere cariere", niet wie meer beroemder is dan de ander. Beckham heeft zijn naam mee omdat hij Victoria gaat, best veel meisjes op hem vallen en Engels is. Beckham was een geweldige voetballer, wat vaak redelijk ondergesneeuwd is door zijn glitter en glamour lifestyle, maar Villa heeft toch op nationaal en internationaal voetbalgebied toch een betere carriere gehad dan Beckham.

Pele, Beckenbauer, Cruyff......om maar even een paar te noemen. Wat n grapjas die Zlatan😂

30 april 2022 om 11:14

Dat is al even geleden. Ajacied Cruyff is naar mijn mening beter dan Zlatan. Maar ik weet niet precies hoe goed hij in de MLS heeft gepresteerd. Waren zijn prestaties beter dan die van Zlatan? Of was Cruyff toen al op zijn retour?

30 april 2022 om 11:22

Het gaat hier niet om hoe goed ze in Amerika gepresteerd hebben maar om de beste speler die ooit in MLS gespeeld heeft en dat is Zlatan dus echt niet. Lang geleden of niet, Pele blijft toch echt nr.1 voor mij en velen andere.

30 april 2022 om 12:26

Leuk en aardig. Maar dat was allemaal niet de MLS. Die bestaat pas sinds '95.

30 april 2022 om 11:32

Allemaal beter inderdaad, maar die hebben nooit in de MLS gespeeld.

Zlatan is erg goed, maar niet beter dan bijvoorbeeld Pirlo en Rooney, die wel in de MLS hebben gespeeld.

30 april 2022 om 12:05

Volgens de Zweed bestaat er dan ook geen twijfel over wie de beste speler ooit is die in de Amerikaanse competitie heeft gespeeld. "Ik", aldus Ibrahimovic tegenover ESPN

Staat alleen Amerikaanse competitie, niks over MLS of geen MLS

30 april 2022 om 12:11

"Volgens Zlatan Ibrahimovic ligt is er in de Major League Soccer nooit een betere speler geweest dan hijzelf."

Dit is de eerste zin van het artikel, hoe duidelijk wil je het hebben?

30 april 2022 om 12:53

Nou, zo duidelijk is het dus niet. Eerst hebben ze het over Amerikaanse competitie en daarna over MLS. Zelf denk ik overigens dat Zlatan wel degelijk denkt dat hij de beste speler is die ooit in Amerika gespeeld heeft, ook al heeft ie het over MLS. Zo delusional is ie wel

30 april 2022 om 13:17

Het artikel opent met de zin die ik aanhaal en daar staat, in DE Major League Soccer en dan gaan ze over naar de Amerikaanse competitie. Naar mijn mening is het dan duidelijk dat het over de MLS gaat.

Met 2e deel van jouw reactie ben ik het dan wel weer eens, het zal mij niet verbazen dat hij er zo in staat..😂

Geweldige voetballer. Een van de vele die is door Ajax is groot geworden. Ben er nog steeds trots op!

Het is misschien niet sympathiek om dit zo te benoemen over jezelf, maar hij heeft wel gelijk. Hij heeft in de MLS erg goed gepresteerd. Ook ik kan geen speler benoemen die het beter heeft gedaan dan onze Zlatan . Ik weet dat Cruyff daar ook heeft gezeten. Maar ik keek toen nog geen voetbal. Dus ik weet zijn prestaties daar niet.

30 april 2022 om 11:14

Hij is toch voortgebracht door Malmö? Oorspronkelijk komt hij daar vandaan toch?

30 april 2022 om 11:17

Ik bedoelde meer dat hij bij Ajax is groot geworden.

30 april 2022 om 11:33

Of na Ajax groot geworden? Bij Ajax viel het allemaal ook wel mee he wat die heeft laten zien.

Uh, Cruijff en Best speelde daar ook toch?

30 april 2022 om 11:21

Niet in de MLS maar in de North American Soccer League. Zlatan weet zijn woorden klaarblijkelijk goed te kiezen hoewel ik er niet raar van op zal kijken dat zich hij boven deze 2 heren plaatst..🙄

Ja want Cruijff speelde tennis in Amerika. Gekke Zlatan

Qua goals wel hele mooie statistieken. Dat valt niet te ontkennen, Qua kwaliteiten, Er hebben meer hele grote spelers gespeeld

Aan iedereen die zegt dat Cruijf, Beckenbauer, Best, Pelé, Advocaat, Hiddink betere spelers waren dan Zlatan, dat klopt maar geen van allen hebben in de MLS gespeeld.

30 april 2022 om 12:01

Advocaat en hiddink betere spelers dan zlatan? Hahahahah. Wie the f*ck zijn die 2 zelfs

30 april 2022 om 12:11

Volgens de Zweed bestaat er dan ook geen twijfel over wie de beste speler ooit is die in de Amerikaanse competitie heeft gespeeld. "Ik", aldus Ibrahimovic tegenover ESPN

Staat alleen Amerikaanse competitie, niks over MLS of geen MLS

30 april 2022 om 12:16

Ik heb al gereageerd op jouw geplaatste reactie onder Stua.

Pieterverbeek, er is altijd wel iemand die er serieus op ingaat en ditmaal ben jij het...🙃

Zlatan is een geweldige speler maar toch vind ik zijn prijzenlijst niet echt indrukwekkend. Volgens mij won Inter destijds ook de trippel precies na het seizoen dat hij weg was.

Who cares , denkt dat hij de beste zou zijn geweest in 90% van andere landen ook, alleen doen doen die landen er ook niet toe.

Hij is vergeten dat Cruyff in de VS heeft gespeeld?

vela is volgens mij de Goat van de mls
Hij heeft zoiezo beter gepresteerd toen zlatan daar was

30 april 2022 om 13:46

Vela speelt daar terwijl hij qua leeftijd op zijn top presteert, Zlatan in de nadagen van zijn carrière. Zlatan zat op de leeftijd van Vela in de top van Europa, wat een stuk hoger niveau is dan de MLS.

Zo gewoon gebleven die Zlatan..
Heel erg vol van zichzelf, maar over de MLS heeft hij wel gelijk.

Pele, Cruijff, Pirlo Kaka, Beckham Om maar een handje te noemen

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren