Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

KNVB geeft gehoor aan verzoek Feyenoord en wisselt toppers van tijdstip

Laatste update:

De KNVB heeft de twee toppers die voor zondag 8 mei op het programma staan omgewisseld, zo maakt de voetbalbond via de officiële kanalen bekend. AZ - Ajax begint nu om 14.30 uur, terwijl Feyenoord - PSV om 16.45 uur aanvangt.

Feyenoord diende dinsdag een verzoek in bij de KNVB om de topper van 8 mei tegen PSV naar een later tijdstip te verplaatsen. De Rotterdammers nemen het die week op donderdag in de halve finale van de Conference League op tegen Olympique Marseille en hoopten hiermee iets langer rust te krijgen. Het verzoek volgde op een opmerking van Feyenoord-trainer Arne Slot, die zich onlangs beklaagde over het drukke speelschema van zijn ploeg.

De KNVB maakt twee dagen later bekend dat het verzoek van Feyenoord is ingewilligd. “In het kader van de veranderagenda van de clubs in de Eredivisie wordt een dergelijk verzoek mits dit haalbaar is door de KNVB gehonoreerd”, aldus de KNVB. Het omwisselen van de toppers heeft ook gevolgen voor de titelrace. Omdat Ajax 8 mei pas na PSV in actie komt, kunnen de Amsterdammers zich mogelijk verzekeren van het kampioenschap zonder zelf in actie te komen, mits Ajax eerder op de dag afrekent met AZ en PSV later op de middag verliest van Feyenoord.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
28 april 2022 om 10:55

Ik vraag me af of die 2 uurtjes nou iets uitmaken. Geeft veel gedoe voor politie die al mensen geroosterd zal hebben lijkt me.

28 april 2022 om 11:03

Dat maakt vooral voor de voorbereiding wel uit. Daar gaat het om. Net even wat langer slapen of je eten beter laten verteren kan helpen.

28 april 2022 om 12:41

En datzelfde voordeel heeft PSV ook......

28 april 2022 om 13:14

Veel minder want feyenoord is dan midweeks nog in actie gekomen.

28 april 2022 om 12:13

Voor Feyenoord snap ik dit besluit is het logisch, maar dit is een cruciaal weekend in het kampioenschap. Voordeel van later spelen wordt Ajax nu ontnomen en PSV krijgt dit voordeel ineens. Terwijl deze clubs niks met Europa te maken hebben.

Had ze tegelijk laten spelen, dat was het allermooiste en eerlijkste geweest. Helaas zal het commercieel wel weer een probleem zijn.

28 april 2022 om 14:53

Alsof je van te voren dit scenario voorspelt hebt. Je had ook al eerder of later kampioen kunnen worden of zijn. Kan me ook nog wel een seizoen herinneren waarbij de ene lastste speelronde naar voren werd gehaald...

28 april 2022 om 13:43

Mee eens. Ik ben Ajaxied en ook Ajax is geholpen door meer rust te creëren en wedstrijden te verzetten door hun deelname aan de Champignons League.
Dat nu Feijenoord wat geholpen wordt is uiteraard ook een prima actie van de KNVB. Verder niet over zeuren toch!!

Nadeel is imo dat Ajax kampioen kan worden zonder te spelen. Ook is t wat vreemd omdat uitstellen van wedstrijden bedoeld was om in europa fris voor de dag te komen. Niet in de eredivisie. Tis maar 2 uur maar enkel Feyenoord heeft er voordeel bij en indirect Ajax ook. Die hebben ook baat bij een zo goed mogelijk uitgerust Feyenoord.

28 april 2022 om 11:16

Sir Paul

"tis maar 2 uur maar enkel Feyenoord heeft er voordeel bij en indirect Ajax ook."

Als het maar enkel 2 uur is dan maakt het toch voor de fitheid niet uit

28 april 2022 om 11:20

Psv heeft er in principe ook voordeel bij. Langer uitslapen etc. Maar vind t vooral onhandig. Wint Ajax is de spanning wel weg in de eredivisie en is Feyenoord PSV minder spannend. Das toch t affiche vd dag.

28 april 2022 om 11:30

Sir Paul,

Dat weekend is er toch niets officieel beslist? Tenzij PSV dit weekend ook verliest.

4 punten verschil toch met nog 4 wedstrijden te gaan.

28 april 2022 om 11:43

Nee, als Ajax PEC en Az verslaat is het 7. Als PSV dan verliest in de kuip is Ajax kampioen. Dat is juist het punt. Dat kan nu dus onderweg naar huis gebeuren. Wat al eerder genoemd is, je helpt een ploeg nu na hun Europese duel. Heeft daar dus geen invloed meer op.Ach, als Ajacied dan maar hopen dat PSV een punt pakt in de kuip. Gat is dan 6. Ben je het nog niet officieel. Al kan je het dan wel zo vieren. Op woensdagavond tegen Heerenveen kampioen, worden een hoop afmeldingen op werk op donderdag denk ik

28 april 2022 om 11:46

Nee als Ajax en PSV dit weekend allebei winnen (of allebei verliezen) en Ajax wint bij AZ kan Ajax kampioen zijn wanneer Feyenoord later die dag van PSV wint. Het verschil is dan 7 met twee wedstrijden te gaan. Ajax zou dan kampioen worden op het moment dat er bij Feyenoord - PSV wordt afgefloten en zelf al lang klaar is met spelen.

28 april 2022 om 13:07

Welk voordeel zou Ajax erbij hebben ?? Omdat Feyenoord " fitter" zou wezen?

28 april 2022 om 13:54

Kan juist nadelig zijn, PSV meer uitgeslapen. Zij hebben immers ook de busreis naar Rotterdam. Bovenop dat PSV nu juist bij puntverlies Ajax extra getergd zou zijn.

Maar ach, anderzijds gaat Ajax het duel nu ook anders in.
Stel je voor PSV wint, dan lag de druk weer enorm bij Ajax..

Uiteindelijk het beste als het tegen die tijd tot max 6p verschil kan komen.

28 april 2022 om 11:22

Ajax kan niet kampioen worden aankomend weekend. Gat is 4 punten met nog 4 speelronden te gaan. Wint Ajax aankomend weekend en mocht PSV 2 uur later verliezen van Feyenoord, is het gat 7 punten met nog 3 speelronden te gaan.

28 april 2022 om 11:36

Gaat niet om dit weekend, maar het weekend erna. Na Feyenoord-PSV hoeft Ajax nog maar 2 wedstrijden, dus dan is 7 pnt genoeg.

28 april 2022 om 11:50

Klopt, je hebt gelijk. Was in de veronderstelling (dacht dat tegen PSV tussen de wedstrijden Ol.M waren) dat het aankomend weekend was.

Dan vindt ik het pure onzin dat deze wedstrijd wordt verschoven.

tja wat mij betreft prima, als je daarmee ene ploeg kan helpen die Europees speelt..

28 april 2022 om 10:56

Helpen ze Feyenoord europees of voor de eredivisie?

28 april 2022 om 10:59

Ze helpen een ploeg die Europees speelt, of dit nou voor de Eredivisie is of voor de ECL dat maakt toch niet zoveel uit?

28 april 2022 om 11:12

Hahaha zo dik kan ik ze ook schillen. T principe was ontstaan om in europa een goed uitgerust elftal op de been te krijgen, niet in de eredivisie. Ik begrijp Feyenoord wel hoor. Wilde dat PSV dat deed voor de bekerfinale. Toen kreeg ik vaak te horen,maar de bekerfinale heeft niks met Europees van doen. Vond ik op zich wel een goed argument.
Nu worden er 2 wedstrijden omgedraaid waardoor de voetbalmiddag een stuk minder spannend kan zijn. Als Ajax 7 punten voor komt die middag zijn ze al zo goed als kampioen en dan moet PSV nog. Ik vind t omzetten om meerdere redenen niet handig.

28 april 2022 om 11:17

@burwatti, ik begrijp Sir Paul wel. Zijn redenering dus. Het verschuiven begon bij Ajax om de spelers rust te geven voor een Europese wedstrijd. Niet om ze rust te geven voor de Eredivisie. Het kon wel een bijwerking zijn, maar dat was niet de insteek. Nu krijgt Feyenoord iets meer rust voor een Nederlandse wedstrijd.

Dat gezegd hebbende, ik denk niet dat een eventuele winst van Feyenoord in de Eredivisie enkel en alleen door dit uitstel zal komen.

28 april 2022 om 11:22

Wat mij betreft hadden ze die bekerfinale ook een dag op mogen schuiven..

Het is maar hoe je het bekijkt, als Ajax verliest dan word de wedstrijd tussen Feyenoord-PSV nog spannender.

Als Ajax wint, word het inderdaad wat minder spannend een goede optie zou ook zijn om deze wedstrijden beide om 16:45 te laten spelen.. maar dan moet je kiezen welke pot je wilt zien.( en we kijken het liefst allebei )

28 april 2022 om 11:22

Sir Paul, ik snap je redenering, maar dit gebeurde ook bij PSV en bij Ajax, dus niet meer dan logisch. Daarbij slaat het verplaatsen van de bekerfinale nergens op, deze stond namelijk al op 18:00, nog ruim een uur later dan deze wedstrijd…

28 april 2022 om 11:23

Plus dat PSV ook 2 uur langer tijd heeft die dag. Uit naar Rotterdam vanaf Eindhoven wel handig misschien. Maar idd beschrijf je de insteek uitstekend Kyle66, zo was t bedoeld.

28 april 2022 om 11:39

@Sir Paul,

Door een paar uur later te spelen voorkom je overbelasting van de spelers en verklein je de kans op blessures. Waar in de eerste seizoenshelft wedstrijden worden uitgesteld, kan je in de 2e seizoenshelft alleen maar schuiven binnen het weekend en/of qua tijdstippen.

Of die 2u nou daadwerkelijk het verschil maakt is voor mij een groot vraagteken. 90% van de profvoetballers zijn voor mij geen topsporters, gezien hun levensstijl en trainingsarbeid.

Ik snap dat Nederland baat heeft bij een zo goed mogelijk presteren van clubs in Europees verband. Meer en betere Europese tickets. Levert voor de clubs ook veel geld op. Klein percentage gaat in de algemene pot, transfers binnen de voetbal Pyramide, hoger aanzien van het Nederlands voetbal, waardoor meer spelers in NL willen voetballen of voor hogere transferbedragen worden verkocht, etc. etc.

Persoonlijk denk ik daar heel anders over. Wil je Europees spelen, dan moet je maar voor een bredere bank zorgen en anders keuzes maken. Een keuze zou dan kunnen zijn dat Feyenoord met een B-elftal aantreed tegen Psv. Maar dan krijg je weer de verwijten dat Feyenoord er alles aan doet om te voorkomen dat Ajax met de titel ervan doorgaat.

Lijkt me een terechte beslissing, hoe jammer ik dat voor 'ons' ook vind (zou fijn zijn als we weten waar we aan toe zijn als er wordt afgefloten). Maar ons belang vind ik ondergeschikt in deze. Wij moeten eerst maar eens van PEC gaan winnen

28 april 2022 om 11:57

Nog lastig genoeg al denk ik dat het een 1-0 overwinning wordt met een dubieus doelpunt maar dat geeft niets dan is de titel toch heel dicht bij met 4 pt voorsprong en nog 3 wedstrijden.

28 april 2022 om 13:22

We hebben de laatste tijd alleen maar wedstrijden met nipte zeges en maximale 'billenknijpen tijd'. Ik geloof niet dat het tegen PEC ineens anders zou zijn (al hoop ik natuurlijk op een monsterzege van ons). 3 punten is wat telt (voor nu)!

Goede keuze, ik als AZ Supporter steun Feyenoord. Als Feyenoord de finale haalt dan hebben ze eigenhandig Nederland weer op de Europese kaart gezet. Gewoonweg een topprestatie.
Daarom sta ik achter de bondskeuze.

Succes Feyenoord!

28 april 2022 om 11:02

" Dan hebben ze eigenhandig Nederland weer op de Europese kaart gezet"

Wel behoorlijk chauvinistische.. ik denk dat bijna alle Nederlandse clubs momenteel goed bezig zijn om Nederland weer op de kaart te zetten, Ajax dat in CL groepfase domineert ( wel of geen sterke groep daar gelaten) Vitesse dat onverwachts door bekert en grote namen uitschakelt, PSV dat helaas net niet sterk genoeg was om Leicester te verslaan, en natuurlijk Feyenoord die (geen pech met de loting had) maar het wel even flikt om de halve finale te halen.

De echt grote clubs komen nu voor Feyenoord, ben zeer benieuwd hoe Feyenoord het doet tegen de nummer 2 van Frankrijk.

Zeker in de Kuip is er van alles mogelijk vanavond.

28 april 2022 om 11:07

Waarschijnlijk maak je zo'n comment om precies een reactie als die van mij te ontvangen, maar ik ga je toch ermee helpen:

"eigenhandig Nederland weer op de kaart zetten", zeg je, alsof Ajax niet recentelijk in de finale Europa League stond, 10 seconde verwijderd was van Champions League finale, in de top 10 staat van ploegen over de afgelopen 4 jaar en dit jaar nog alle poulewedstrijden won op het hoogste niveau.

Met alle respect voor Feyenoord, ik ben heel blij met hoe ze presteren en gun ze het beste voor hunzelf en de Nederlandse puntjes. Maar het is wel op het 3e Europese niveau.

28 april 2022 om 11:19

Prem

"k als AZ Supporter steun Feyenoord. Als Feyenoord de finale haalt dan hebben ze eigenhandig Nederland weer op de Europese kaart gezet."

Volgens mij staan wij alweer op de kaart, sinds de EL finale en CL halve finale van Ajax. Dat terzijde.

Maar as Feyenoord de finale haalt (en wint) geef jij dan ook toe als AZ supporter dat Feyenoord een grotere club is dan AZ. Vaak beweerde je dat AZ de Rotterdamse club voorbij gestreefd is.

28 april 2022 om 12:35

Het zijn toch aleen AZ supporters die dat zeggen? Elke objectieve fan weet dat Feyenoord in Nederland nummer 2 of 3 is. Dat hangt er van af of je prijzen zwaarder telt of aantal supporters.

Ik moet zeggen dat AZ over de laatste 10 jaar beter beleid heeft dan Feyenoord maar dat maakt het nog lang geen grotere club.

28 april 2022 om 11:23

Wat een reacties van Ajax fans hier. haha.
Jezelf op de borst kloppen is jullie niet vreemd he?

Wees toch blij voor Feyenoord en Nederland dat we na 5 jaar weer eens kans hebben op een Europese Finale.
Ik benoem nergens Ajax in mijn reactie en eerlijk gezegd boeit het me ook niet zoveel wat andere Nederlandse clubs doen/hebben gedaan in Europa.
Er is slechts 1 club actief in Europa vanuit Nederland en dat is Feyenoord, daar ben ik trots op als Nederlander.

28 april 2022 om 11:28

Ik begin je steeds meer te waarderen, Prem!
Duimpje omhoog. :D

28 april 2022 om 11:47

Je benoemt nergens Ajax direct maar je zegt letterlijk dat Feyenoord eigenhandig Nederland weer op de kaart zet. Vind je het dan gek dat je reacties krijgt van Ajacieden, je slaat Ajax volledig over. Maar goed, dat weet je zelf ook wel, is gewoon een volstrekt belachelijk statement. Om het dan weer af te doen als 'jezelf op de borst kloppen' is al helemaal laag.

28 april 2022 om 12:49

Je praat gewoon wéér stront @prem.

Heeft weinig te maken met borstklopperij. Van wat ik hier allemaal lees is iedereen, ook Ajacieden, blij dat Feyenoord het uitstekend doet in de Ecl.
Klopt inderdaad dat dat Feyenoord momenteel de enige actieve Nederlandse club in Europa is, maar om nou te zeggen dat Nederland sinds dit seizoen weer op de kaart staat door de prestaties van Feyenoord... Je bent een clowntje.

28 april 2022 om 14:35

+1 duim voor deze trol. Mooi subtiel.

28 april 2022 om 21:11

Vind ik toch jammer van je Prem en je leek me nog altijd zo'n aardige gozer. Ik, als PSV-supporter, steun AZ, had de liefde wel terug verwacht

On: tsja, die twee uur kunnen mij gestolen worden. Als je daardoor verliest van Feyenoord, hadden we het sowieso niet verdiend. Uit in de Kuip schrijf ik op het begin van het seizoen altijd vast op, daar wordt verloren. Laten we hopen dat we dit jaar laten zien niet alleen in de Kuip te kunnen winnen, maar óók van Feyenoord. Op een mooie wedstrijd!

Mooi kan ik 2 uur langer uitslapen.

28 april 2022 om 11:03

Doe jij mee dan? haha flauw grapje vanuit mijn kant @lampen.
Wel een hele spannende voetbalronde. Als jullie en wij die dag winnen dan zijn we allebei tevreden

28 april 2022 om 11:06

"als jullie en wij die dag winnen dan zijn we allebei tevreden"

Waar kan ik tekenen?.

Kans is wel nu dat feyenoord deze wedstrijd totaal gaat laten lopen als ajax bij az wint.

28 april 2022 om 11:00

Want Feyenoord gunt FC Twente de derde plaats?

28 april 2022 om 13:02

Onzin. FC Twente heigt Feyenoord al een paar weken in de nek om plek 3, die toch de EL mogelijk maakt. Ook PSV zal er nog vol voor gaan als Ajax wint, want als ze verliezen komt Feyenoord dicht bij voor plek 2.

Persoonlijk vind ik dit mooi omdat ik zo de wedstrijd nog kan zien. Maar die twee uur maakt toch helemaal niks uit. Daarnaast wordt Feyenoord hier niet geholpen voor de Europese campgagne, maar voor de eredivisie. En daarvoor is het volgens mij niet bedoelt. Maar goed, ik kan nu wel kijken, dus prima.

Wat een gemiereneuk om 2 uurtjes. Dit gaat toch nergens over. Typisch Nederlands!

28 april 2022 om 11:05

Dit is ook de eerste reactie die bij mij op kwam toen ik een aantal jaar geleden voor het eerst van dit euvel hoorde.

Echter word dit door zoveel clubs aangekaart, dat het toch wel degelijk een verschil lijkt te maken.
Als het de Nederlandse clubs helpt om verder te komen in Europa of om er een competentieveren wedstrijd van te maken in de Eredivisie dan is het toch prima?

Gelukkig denkt de KNVB met iedereen mee. Als Feyenoord die twee uurtjes nodig heeft om frisser voor de dag te komen, moet je daar niet moeilijk om doen. PSV moet in beide scenario’s naar zichzelf kijken en alles op alles zetten om deze wedstrijd te winnen. Ik snap niet hoe dit Feyenoord Europees helpt verder, maar om hierover te zeiken gaat me echt ver😅.

28 april 2022 om 11:17

Uit dat laatste is juist de regel ontstaan om uitstel aan te vragen. Ik snap Feyenoord wel. Maar tis niet in t internationale belang voor Nederland. Maar voor Feyenoord. Dat gezegd hebbende, hopelijk goede resultaten voor Feyenoord. Goed voor de coefficientenlijst.

Ook nu geldt wat mij betreft dat de KNVB vanaf volgend seizoen rekening moet houden met Europese midweken. De topwedstrijden van Ajax, Feyenoord en PSV zijn prima te plannen in weekenden na een vrije midweek, zodat de spelers optimale rust krijgen en beide ploegen nagenoeg dezelfde rusttijd hebben.

28 april 2022 om 11:29

Ik vind het vooral jammer dat er zoveel verschil is in thuiswedstrijden/uitwedstrijden na een Europees duel. Van onze 6 groepsfase duels hadden we 5 keer daarna een uitwedstrijd. Nu snap ik best dat met programma maken je niet rekening houden kan houden met alle europeese ploegen een thuiswedstrijd geven na een europees duel. Maar 5 uitwedstrijden lijkt me dan weer een andere uiterste.

28 april 2022 om 13:24

Juist. Dit seizoen heeft de CL spelende club elke topper 1 of 2 dagen meer rust gehad. Lijkt mij bewust zo gepland, zou wel heel toevallig zijn..

Mij maakt het niet uit, PSV verliest altijd van Feyenoord,op welk tijdstip dan ook.

28 april 2022 om 11:37

Ik kan me nog een zekere wedstrijd herinneren met een 10-0 uitslag die anders doen vermoeden.

28 april 2022 om 12:57

Dat 1) erg lang geleden en 2) hoe vaak hebben we daarna nog van Feyenoord gewonnen? Keer of drie? Hooguit.

28 april 2022 om 14:37

Je vergeet erbij te melden dat PSV zelf in dat dramatische seizoen van Feyenoord verloor in de Kuip (3-1). En volgens mij bedoelde Rudeboy dat PSV nagenoeg altijd verliest in de Kuip.

Wat een hypocriet gelul..
Toen de voorgaande jaren Ajax als enige Europees overwinterde en in Nederland nog om alle prijzen meedeed noemde de "Grote Clubs" PSV, Feyenoord, AZ, Twente z'n verzoek competitie vervalsing.

28 april 2022 om 11:37

Dat ging toen niet over het verzetten van tijden, maar over het verzetten van een gehele speelronde.

28 april 2022 om 12:18

Nee hoor boris19, dat was 1 geval waar over geklaagd werd. Daarvoor werd er ook al geklaagd over enkel het verplaatsen van 1 ajax wedstrijd. Overigens bij het verzetten van die hele speelronde. Dat werd alleen gedaan omdat die andere clubs zich toen keihard verzetten tegen het verplaatsen van alleen de wedstrijd van ajax. Die andere clubs vonden namelijk dat alle wedstrijden in de laatste 2 speelrondes tegelijk moesten worden gespeeld zoals normaal. Het probleem in deze was echter dat de wedstrijd van ajax verzet MOEST worden omdat men anders niet aan officiële regels van de uefa kon voldoen. Dus de wedstrijd van ajax moest hoe dan ook verplaatst worden. Dat had niks met betere prestaties in Europa te maken, nee dat had ermee te maken dat de knvb strafbaar zou zijn als ze ajax op die dag hadden laten voetballen. Dat maakt het helemaal apart. Nee we willen niet dat de wedstrijd van ajax, die verplaatst MOET worden op een ander tijdstip gespeeld wordt als alle andere wedstrijden, maar we gaan ook, zeiken als onze eigen wedstrijden dan verplaatst worden ook al is dat de enige manier om aan onze wensen en aan de regels te voldoen...

28 april 2022 om 12:28

Klopt. Maar tot die tijd werden er alleen weleens tijden verzet, maar plotseling was alles ineens mogelijk. Daar werd om geklaagd, al vond ik ook dat er wel teveel werd gezeurd. Dat de wedstrijd tegen Pec toen uit een speelronde werd gehaald, vond ik echt onzin. Dat de speelronde toen werd verzet, had vooral met burgemeesters te maken, die niet wilde dat de wedstrijden bijvoorbeeld van de zondag naar de zaterdag gingen.
Ik denk dat het nu prima is geregeld met alleen het verzetten van tijden. Wedstrijden uit speelrondes halen, vind ik helemaal niks.

Om goed te kunnen herstellen van de inspanningen van een wedstrijd zou er idealiter minimaal 72 uur tussen moeten zitten om een volgende te kunnen spelen.
Dat wordt met deze verschuiving niet bereikt, maar elk uurtje extra rust is meegenomen.
Dit vermindert de kans op blessures.

28 april 2022 om 11:39

Dat is alleen op te lossen door clubs die op donderdag spelen, maandag te laten voetballen, maar daar zit geen supporter op te wachten.

Ik begrijp niet dat dit zo groots wordt gebracht. Er worden al enkele seizoenen lang wedstrijden qua tijdsstip verzet, vanwege Europees voetbal. Dat is gewoon normaal en dit is stemmingmakerij.

Nu hopen dat Ajax ook wint in Alkmaar de druk er vol op leggen

28 april 2022 om 18:13

Wat heeft dit met het hele bericht te maken?

Vin het wel terecht dat ploegen die nog europees spelen langer rust krijgen. Alleen vind ik het wel mooi dat toen ajax tot halve finale kwam en vroeg om wedstrijden te verlaten dat er een hoop mensen tegen waren en bla bla maar nu hoor je er niemand over. En toen ten hag en schmidt aangaven dat het speelschema te druk was ze niet moesten zeuren, nu begint slot ook maar nu hoor je niemand. Maar buiten dat hopen dat feyenoord zover mogelijk mag en kan komen

Mooi. Zo hoort het ook. Ik ben benieuwd of Schmidt zal refereren aan het feit dat zijn ploeg meer rust heeft gehad dan Feyenoord.😏
Ik denk eerder dat hij zal zeggen dat de afgetekende overwinning van Feyenoord tegen de Fransen Feyenoord inspiratie heeft gegeven

Na de wedstrijd zal hij nu misschien wel zeggen dat niet de Eagles, maar Feyenoord het beste team is geweest waar hij tegen heeft gespeeld dit seizoen. 😏

Zo zo, nu kunnen de spelers wel een uurtje langer op hun bed blijven liggen. Daar zullen ze inderdaad van opknappen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren