Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Rondo twijfelt over Timber en adviseert Ten Hag nieuwe Nederlandse naam

Laatste update:

Ruud Gullit twijfelt of Jurriën Timber geschikt is om aan de slag te gaan in de Premier League. De analist van Rondo reageert daarmee op de link die gelegd wordt tussen de twintigjarige verdediger van Ajax en Manchester United, nu zijn coach Erik ten Hag op weg is naar Old Trafford. "Ik vind Timber een hele goede speler, maar of hij een verdediger in Engeland kan zijn...", twijfelt Gullit.

Timber is met zijn 1,82 meter lengte geen typische verdediger voor de Engelse competitie. "Je speelt ook tegen Burnley en West Bromwich Albion", aldus Gullit. "De spitsen van de top zeven zijn allemaal wereldspitsen. Ik vind hem een hele goede voetballer, maar ik heb mijn twijfels over of hij een goede verdediger is. Ik heb mijn twijfels." Jan van Halst denkt dat Ten Hag bij Manchester United hoe dan ook een nieuwe centrumverdediger zal aantrekken.

"Harry Maguire gaat hij er als eerst uithalen, dat kan niet anders. Dat kan niet anders!", klonk het overtuigend uit de mond van Van Halst, die met een andere suggestie kwam maandagavond. "Als je een vervanger zoekt voor Maguire, dan schiet me maar één naam te binnen: Matthijs de Ligt. Die kent Ten Hag, is opbouwend goed, maakt verdedigend nog zijn foutjes, dat weet ik wel. Dat is heel veel communicatief, dat er een mannetje in zijn rug wegloopt, dat de afstemming niet goed is, maar dat had hij bij Ajax nooit, omdat daar duidelijkheid was, ook naar voren toe." Gullit reageerde: "Als ik zou kiezen tussen Timber en De Ligt, zou ik eerder voor De Ligt gaan."

Marco van Basten is het er in ieder geval mee eens dat er achterin het nodige moet gebeuren op Old Trafford. "Ik vind de verdediging niet goed", aldus de oud-topspits. "Je moet kunnen verdedigen, maar ook kunnen aanvallen, opbouwen. Het aanvallend opbouwende gedeelte is echt belabberd, voor een topclub. Daar zal hij misschien één of twee topspelers moeten gaan halen, maar ze hebben geld. In verdedigend opzicht... Maguire en Victor Lindelöf zijn wel ervaren jongens, maar ook geen grootheden. Raphaël Varane, die vind ik eerlijk gezegd ook nog niet echt... Hij moet er een hebben die kan voetballen, want Erik wil wel voetballen van achteruit, en dat is ook wat Manchester wil."

Wie moet Erik ten Hag naar Manchester United halen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties


De Ligt zou sws een betere optie zijn dan Timber. Timber is voetballend natuurlijk beter, maar Man Utd mist een leider achterin die voorop in de strijd gaat. Daar is De Ligt meer geschikt voor dan Timber. Verder zou een Koulibaly of Marquinhos ook niet mistaan achterin bij Man Utd, mocht De Ligt niet haalbaar blijken.

Verder is het van belang dat er een CVM met voetballend vermogen komt. Tchouamã©ni is in mijn ogen de meest ideale kandidaat hiervoor. Hij is voetballend sowieso beter dan Declan Rice en veel goedkoper. Iemand als Nkunku erbij zou helemaal mooi zijn, aangezien Man Utd ook nog aanvallend stootkracht mist voorin.

In het meest ideale scenario haalt Man Utd: Koulibaly, Tchouamã©ni, Bellingham, Nkunku en Nunez, maar dit is natuurlijk niet haalbaar in een zomer. Een voetballende rechtsback is eigenlijk ook nog nodig.

De Gea
AWB
Varane
Koulibaly
Telles
Tchoucameni
Bellingham
Nkunku
B. Fernandez
Sancho
Nunez
18 april 2022 om 22:46

Maak je reactie maar rustig af hoor. Je denkt niet dat ...

18 april 2022 om 22:52

Eerst ff Football Manager saven en afsluiten. Daarna kan hij weer verder tikken…

18 april 2022 om 23:23

De Ligt vind ik op dit moment amper een vooruitgang op Maguire. Die maakt bijna net zoveel cruciale fouten

19 april 2022 om 00:15

Pure beeldvorming, de Ligt maakt een geweldig seizoen door. Daar moet je echter wel meer dan 3 Juve wedstrijden voor hebben gezien om dat te weten.

19 april 2022 om 01:33

Een geweldig seizoen? Heb je hem in die twee wedstrijden tegen Villareal gezien en hoeveel cruciale fouten hij daarin maakte? Welgeteld drie over dat tweeluik verdeeld. Dat is erbarmelijk. Dankzij De Ligt ligt Juventus dit jaar uit de CL. Dan speel je imo geen geweldig seizoen want je boort je club aardig wat miljoenen door de neus

19 april 2022 om 08:27

De Bruyne kan er ook niks van, die want die was waardeloos tegen Atleti..
Die had alleen de mazzel dat ie wel goede voetballers om zich heen heeft staan.

19 april 2022 om 09:54

De Bruyne heeft een hele andere rol. Die moet het verschil maken. De Ligt hoeft alleen te zorgen dat hij goed staat te dekken en zijn mannetje uitschakelt. Dat is een stuk eenvoudiger, daarom wordt er voor creatieve spelers ook vele malen meer betaald dan voor verdedigers Bovendien heeft De Bruyne in topwedstrijden vaak City punten opgeleverd, waar De Ligt in topwedstrijden vaak zijn teams punten heeft gekost

19 april 2022 om 11:02

dan heb je ook geen verstand van voetbal als gullit zijnde hoor.. het probleem bij united is dat ze een goedvoetballende verdediger moeten aantrekken naast al heel slecht voetballende types als varane wan bisaka en mctominay etc en dan kom je met de ligt wat ook voetballend een hele matige speler is.. verdedigend vind ik hem sterk maar een goede verdediging begint met het niet te snel de bal verliezen dat je uberhaubt hoeft te verdedigen. en daar heeft united versterking nodig. Ik zie ook dat jij koulibally als optie geeft maar dat is nog steeds het zelfde probleem, die kan net als varane niet voetballen. Marquinhos zou perfect zijn als je timber niet aandruft. Niet dat marquinhos veel groter is... maar united heeft genoeg lengte in de ploeg.

Ja, De Ligt, de man die in heel Nederland eeuwig krediet heeft. Maakt fout op fout, maar heeft hele goeie stats dus zal wel een wereldverdediger zijn. Iedereen doet wel lacherig over Maguire, maar het blijft toch bijzonder hoe De Ligt zijn gestuntel altijd wordt gebagatelliseerd. Zelfs toen hij tegen Tsjechië die oerdomme handsbal maakte haalden mensen het nog in hun hoofd om Malen de zondebok te maken voor het mislopen van de kwartfinales.

18 april 2022 om 22:50

Je spreekt jezelf tegen kerel. Hoe kan je nou hele goede stats hebben terwijl je fout op fout maakt?

18 april 2022 om 23:26

@InkeMontana Hij heeft wel gelijk dat mensen vaak met dat soort onzin aan komen zetten. Een Veltman bv maakte bij Ajax cruciale fout na cruciale fout en als je dat dan benoemde werd er om die cruciale fouten heen geluld en dan kreeg je te horen je snapt er niks van want hij heeft geweldige stats.

19 april 2022 om 08:07

Kijk geen Serie A hoor dus kan totaal geen mening geven over De Ligt. Mijn inziens is die nog steeds bestemd om een van de beste verdedigers ter wereld te worden. Maar je kan toch prima elke wedstrijd 95% van je duels winnen en toch elke week een pingel veroorzaken?

18 april 2022 om 23:14

Nou, nee. Wellicht is dit jouw beeld, maar volgens mij ligt het iets anders

18 april 2022 om 23:25

Wat insinueer je precies? Spreek je eens uit. Het lijkt ergens op maar heb graag dat je het zelf zegt. Geen verstoppertje spelen, man en paard noemen of gewoon geen reactie typen.

19 april 2022 om 00:18

Hij heeft gelijk. Een speler als de Ligt mag met zijn aardige buurjongenshoofd alles verkeerd doen. Ach foutje Mathijs, kan gebeuren Mathijs. Ook al is ons EK verknald, top dat je daarna schuldbewust voor de camera komt. Het is wachten op de volgende blunder. Kwartfinale wk tegen Argentinie. Maar we weten allemaal wie de schuld gaat krijgen. Een Depay is dan weer het haasje omdat hij een gek petje droeg die dag of een keertje per ongeluk arrogant uit zijn ogen keek.

19 april 2022 om 07:58

Met je eens kraanvogelaar, maar Depay is ook vaak een dissonnant in het NL elftal.

19 april 2022 om 08:03

Depay is volgens jou dus de man die elke wedstrijd goed en misschien wel, foutloos speelt? Want als de verdediger een fout maakt moet hij “hangen”. Maar als een aanvaller verschillende wedstrijden fout op fout maakt raakt hij het credit van momenten in andere wedstrijden….

19 april 2022 om 08:05

Depay was toch de grote man die 2 dagen na de uitschakeling een instagram berichtje de wereld in stuurde ipv na de wedstrijd voor de camera te komen? Kon hij daar eens uitleggen waarom hij zo'n zaad toernooi had gespeeld? Of wellicht ook waarom hij de bal niet op malen had gelegd ipv zich voor de 22262x dat toernooi vast te draaien

19 april 2022 om 00:15

Hahaha de Ligt wordt juist heel vaak afgemaakt in de media en door het Nederlandse publiek. Elke Nederlander overigens. Dat jij denkt dat men hem spaart, wil niet zeggen dat het de waarheid is.

19 april 2022 om 00:25

Vind jij bijvoorbeeld de kritiek die de Ligt na Tsjechië kreeg vergelijkbaar met de kritiek die een 20-jarige seedorf kreeg na gemiste penalty op EK '96. Seedorf kreeg het 1000 keer erger te voorduren.

Ik denk dat een gemiddelde Nederlander meer gevoel heeft bij een de Ligt en een Frenkie de Jong. Zij krijgen wel kritiek maar worden snel vergeven door hun koorknaap/vriendelijke buurjongen imago.

Bij een Seedorf, Noa Lang, Berghuis, Elia, Memphis, Babel, vd Meijde ligt dat toch echt anders.

19 april 2022 om 00:29

Och dit was natuurlijk waar hij heen wilde met zijn reactie. Ik had beter moeten weten..Sorry ik doe hier niet aan mee. Je hebt helemaal gelijk.

19 april 2022 om 00:50

Toch heeft hij wel een punt. De Ligt kost je het EK en dat wordt dan bedekt met de mantel der liefde. Lijdt Memphis een paar keer balverlies in een wedstrijd terwijl hij er ook nog twee inschiet dan wordt hij zowat gestenigd

19 april 2022 om 01:30

De ligt redde nederland tijdens die wedstrijd 3 of 4 keer, maar uiteraard is dat niet belangrijk. Gelukkig denken mensen met voetbalverstand er anders over. Absolute basisspeler bij juventus. En ook tijdens het a.s wk zal hij gewoon basis staan.

19 april 2022 om 01:38

@Muai26 Maguire. Absolute basisspeler bij United en het Engelse elftal. Dat zal dan ook wel een geweldige verdediger zijn volgens jouw theorie. Ik weet niet welke wedstrijd tegen Tjechie jij hebt gezien, maar ik heb De Ligt Nederland niet zien redden hoor. Ik heb De Ligt zien volleyballen, waarna hij onnodig rood kreeg en Nederland na die man minder situatie niet meer onder de druk van Tjechie uit kwam met uitschakeling EK als gevolg. Hij zorgt er dit seizoen met drie cruciale fouten in het tweeluik tegen Villareal ook nog eens hoogst persoonlijk voor dat Juventus uit de CL ligt. Mensen met voetbalverstand zullen dat ook gewoon eerlijk onderschrijven

19 april 2022 om 06:45

Het grote verschil kraanvogelaar is dat De Ligt en Frenkie vaak heel veel zelfreflectie toepassen op zichzelf. Ze benoemen hen eigen fouten al! Dat is een manier waardoor je swso sneller empathie bij het publiek creëert vanwege het ‘eerlijk’ zijn. Maakt de fout echter niet veel beter..

19 april 2022 om 06:58

Onzin, Wijnaldum kreeg na die wedstrijd ook alle shit over zich heen. Is altijd iemand die zeer net overkomt op camera en volgens mij genoeg zelfreflectie heeft. Het klopt gewoon dat Frenkie en de Ligt veel meer krediet hebben. Zeker sinds VI.

19 april 2022 om 07:11

Persoonlijk heb ik meer met De Ligt en Frenkie omdat ze bescheiden zijn en beleefd zijn. Je hebt ze zelf nooit horen zeggen dat ze wereld top zijn.

En ook gooien ze hun socials niet constant vol met rijkdom of plaatsen ze geen stoere Twitter berichtjes waarin ze ruzie zoeken. Ik kan die opgefokte ego karakters van Elia, Berghuis en Lang echt niet uitstaan.

Desondanks vind ik De Ligt een mehhh verdediger met veel te veel fouten en neem ik hem Tsjechië zeer kwalijk.

19 april 2022 om 11:00

De Ligt doet het redelijk tot prima in Italië, maar nog niet consistent briljant. Zoals bijv V Dijk.

Maar dat is ook niet zo gek, hij is pas 22. Hij is op dit moment een goede verdediger die idd nog fouten maakt, maar de potentie heeft om wereldtop te worden. Dat heeft echter tijd nodig. Zowel V Dijk als De Vrij hebben een ontwikkeling moeten maken om te komen tot het niveau waar ze nu zijn.

De Ligt zal dat ook moeten doen.

19 april 2022 om 11:03

En dan een handsbal aanhalen van 1 jaar geleden.. Voor de duidelijkheid, dit was een erg grove fout en dat heeft ons de wedstrijd gekost. Maar om hem hier zo op af te rekenen. Kijk je überhaupt Serie A? De Ligt is gewoon één van de leidende verdedigers in de competitie en een van de 3 eerste spelers die standaard op het wedstrijdformulier staat. Dit weekend was hij matig, maar is over het algemeen gewoon een pilaar in de defensie van Juve. Hij maakt inderdaad nog foutjes, maar om op je 22e zelfreflectie te hebben en de hand in eigen boezem te steken bij fouten en slechte wedstrijden (bijvoorbeeld tegen Tsjechië) zegt veel over de persoon. Speelt hiernaast veel vaker goed dan slecht en is de onbetwiste leider in de defensie. Hiernaast 190 officiële wedstrijden gespeeld op deze leeftijd, gemiddeld 1 goal elke 10 wedstrijden, 1 gele kaart elke 10 wedstrijden en 1 goal tegen elke 105 minuten en jij zit hem te vergelijken met Maguire? Ter vergelijking, 1 goal elke 22 wedstrijden, 1 gele kaart elke 3 wedstrijden en 1 goal tegen elke 68 minuten. Dit in een momenteel dolend elftal net zoals United.. objectiviteit is ver te zoeken.

Lijkt me niet echt een vergelijking, de Ligt zal toch minimaal het dubbele van Timber moeten kosten.

Is de ligt betaalbaar? Die kost toch echt heel veel dacht ik. De ligt over Timber voor de premier league. No brainer

18 april 2022 om 22:49

Als Juventus CL misloopt, hebben ze geld nodig en moeten ze verkopen. Wie weet dat ze dan oren hebben naar een aanbieding voor De Ligt.

18 april 2022 om 23:02

Ja daar zou je weleens gelijk kunnen hebben. Juve heeft er wel eens warmer bij gezeten. Ben benieuwd. Kans dat het geen Nederlander wordt die de verdediging kan gaan versterken schat ik hoger in.

20 april 2022 om 21:49

Ik zie United eerder de CL mislopen dan Juventus hoor

Vraag me altijd af in hoever ze het Engels voetbal volgen wanneer je Bromwich Albion noemt.

18 april 2022 om 23:07

Die gaan dit seizoen idd niet eens promoveren naar de Premier League. Laat staan dat ze in de Premier League spelen haha

18 april 2022 om 23:39

Ik heb Ruud Gullit nog nooit kunnen betrappen op verstand van voetbal.

19 april 2022 om 00:01

Is toch ongelofelijk? Ruud Gullit, echt 1 van de grootste ooit kraamt eigenlijk alleen maar onzin uit als analist. Vind het echt pijnlijk hoor. Neemt ook totaal de moeite niet om het voetbal actief te volgen... Luister dan oprecht liever naar pak hem beet die boys van FC afkicken die op laag amateur niveau voetballen, maar het spelletje wel heel actief volgen. Is toch pijnlijk hoor.

19 april 2022 om 08:43

Dit is niks nieuws. Die zogenaamde kenners kijken alleen clasico en af en toe en premier league potje maar als je zou vragen noem van spelers van Roma Villareal of Everton dan vallen ze stil. Jan Boskamp is een van de weinige die echt veel wedstrijdjes kijkt en weet op wie je moet letten.

De Ligt kost veel maar United heeft in principe een vrij ruim budget lijkt me, als je kijkt wat ze daar al jaren aan transfers uit kunnen geven. Daarnaast heeft hij zijn contract bij Juve nog niet verlengd. Hij doet het dit seizoen goed daar maar je leest af en toe wel dat ze niet onwelwillend zijn om nog wat centjes aan hem te verdienen. Echter weet ik niet in hoeverre deze berichten betrouwbaar zijn want ik heb wel het idee dat Juventus hem zeer waardeert.

De eerste naam die bij mij steeds terug komt is Skriniar. Geen idee of hij haalbaar is voor Man U, maar ik vind Skriniar een topverdediger en ook iemand die leiding kan geven van achteruit. Prima speler waaraan een type als Varane zich kan optrekken.

18 april 2022 om 22:51

Skriniar een leiderstype...? Hoe kom je hierbij..? Aan een leider denk ik aan iemand als: Ramos, Koulibaly, Marquinhos, De Ligt, Dias en Van Dijk, maar echt geen Skriniar hoor.

18 april 2022 om 23:10

Hahaha wel Skiniar uitsluiten en dan wel Koulibaly noemen als "leiderstype". Dat doe je alleen om te provoceren.

18 april 2022 om 23:23

De ligt heeft niks te zoeken in dat rijtje.. zal er over een paar jaar wel tussen horen, maar zijn prestaties afgelopen seizoenen waren nou niet echt vergelijkbaar met een van dijk of ramos.. is ook niet echt een speler die zijn ploeg nou op de sleeptouw neemt als het even niet mee zit. Wereldtopper in wording.. maar nog een lange weg te bewandelen en dat is vooral mentaal.

18 april 2022 om 23:59

Hhahaha zermatt jij loopt ons hier altijd te onderwijzen denk je maar jij snapt er echt zo ongelojfelijk weinig van. Iedereen hier lacht je uit man. Skriniar kan wel degelijk leiding geven. Zeker als je fucking koulibaly noemt, die al heel lang stil staat.

19 april 2022 om 00:18

Skriniar is meer een leider dan Koulibalu… Mooi om iemand z’n mening de grond in te trappen en dan zomaar een naam verzint om het kracht bij te zetten.

19 april 2022 om 00:46



Hoezo wordt Zermatt aangepakt over het noemen van Kouliably als leider? Die man is vice-aanvoerder bij een gerenommeerde club als Napoli achter geboren Napolitaan en kind van de club Insigne, dus volgend seizoen zal hij wel de nummer 1 worden aangezien laatstgenoemde naar Toronto gaat. Daarnaast is hij bij Senegal ook captain, nog voor een superster als Manã©. Als Koulibaly geen leider genoemd mag worden dan hou je wel heel weinig spelers over hoor.


Ik zou bij United toch voor Timber gaan als ik Ten Hag was, een stuk goedkoper dan de Ligt en hij is als speler ook meer complementair aan iemand als Varane. Vooral met zijn voetballend vermogen kan Timber in de PL wel een verschil maken denk ik.

Met het budget dat man unt. te besteden heeft zouden ze echt meer moeten richten op een speler als koulibaly. Daarnaast zou een timber niet misstaan, zelfs niet in de PL. Maar dan zou ik nog liever een speler als de Vrij ernaast zetten .. alhoewel je dan wel na een paar jaar weer mag gaan verjongen.

En als ze fred wegdoen en een goede cvm halen (sangare misschien een optie), de rest van het middenveld is prima en Nunez erbij halen dan kan man unt. Zo meedoen om de top 4 plekken volgend seizoen.

Klinkt misschien gek, maar als je een verdediger uit de eredivisie zou halen als Manchester United dan zou ik Teze halen. Heeft alles om het te maken als verdediger in Engeland. Sterk, snel, meedogenloos. Misschien is het dit jaar nog te vroeg, maar binnen nu en 2 jaar kan hij een Engelse topper worden. Timber zie ik eerder in Duitsland of Spanje.

18 april 2022 om 23:45

Vind dit inderdaad een gekke opmerking. Moet zeggen ik kijk niet naar PSV omdat ik voor Ajax ben maar weet bijna wel zeker dat Timber van een hoger niveau is als Teze. Dan gebruik ik als argument dat Timber tegen betere spelers/teams heeft gespeeld als Teze en hij zich daar goed staande heeft weten te houden. Daarnaast heeft Timber alle eigenschappen die Teze ook blijkt te hebben en zijn ze allebei ongeveer even lang. Enige verschil is dat Timber het Europees op een hoger niveau heeft laten zien en dat ten Hag weet wat hij aan hem heeft en hoe hij hem moet gebruiken.

19 april 2022 om 00:06

Ik vind Timber inderdaad een betere voetballer dan Teze, alleen vraag ik me af of hij het fysiek kan bijbenen in Engeland. Ajax is heel erg bal georiënteerd dus voetbalt hij meer dan hij verdedigt, terwijl PSV juist het tegenovergestelde is. Het type voetbal dat Ajax speelt, is wat meer Spaans en Duits voetbal. Vandaar mijn twijfels.

19 april 2022 om 08:25

Maar tegen wie hield hij zich dan zo goed staande ? Haaland ? Die in Amsterdam bij een andere keeper 4x had kunnen scoren ? Of die spits van Benfica die nog steeds verbaasd is dat Timber totaal niet verdedigde bij de vrije trap. Ik zie Teze niet snel de stap maken, maar ook Timber is nog lang niet zover. Veel talent, maar er gaat toch ook best nog wel veel fout.

19 april 2022 om 09:08

Mij lijkt een opstelling met 3 centrale verdedigers wel interessant. Maguire is behoorlijk slecht maar heeft het bij Leicester toch aardig gedaan, lijkt me sterk dat hij alles is verleerd. Daarnaast krijgt hij misschien wat rust wanneer er nog twee anderen naast hem staan en de bal direct moet inleveren. Als je dan Maguire, Varane en Timber achterin hebt, kan Timber de opbouw verzorgen en laat je de andere twee de fysieke spitsen oppakken. Alleen gaat Ten Hag nooit met die opstelling spelen.

19 april 2022 om 13:07

Feit dat Timber niet mee sprong met Nunez kan je gooien op het feit dat Onana misschien riep dat hij kwam waardoor Timber niet meespringt omdat hij anders Onana in de weg had gezeten. Feit is gewoon dat Timber het op een hoger niveau heeft laten zien en dan ten Hag weet wat hij aan hem heeft.

Aan Timber twijfelen omdat het geen houthakker is en dan meteen ook Maguire afschrijven omdat het wel een houthakker is...

Als ten Hag een vervanger wilt voor Maguire zou ik inderdaad voor een de Ligt gaan die nog jaren mee kan. Als vervanger van Pogba zou ik proberen Frenkie los te weken bij Barca ookal is het een heel ander type speler. De reden waarom ik dat als ten Hag zijnde zou doen is puur omdat hij precies weet wat hij aan ze heeft en hoe hij ze het beste kan laten renderen. Denk dat je voor 150 miljoen deze twee spelers binnen hebt en dan heb je meteen al meer voetbal in de ploeg want zowel Maguire als Pogba zijn al 2 jaar ruim ondermaats.

Sinds een hele lange tijd, weer een keer rondo gekeken, nu weet ik gelijk weer waarom. Wat een saaie programma, is dit zeg.

Zowel Timber als de Ligt zijn niet geschikt. Ze zijn beiden niet goed genoeg.
Je moet het aankoopbeleid sowieso niet aan ten Hag overlaten. Man U moet een goede manager boven ten Hag aanstellen die verstand van aankopen heeft. Het probleem bij Man U zijn niet de trainers maar het aankoopbeleid.

19 april 2022 om 00:16

Als Timber en de Ligt niet goed genoeg zijn kan je mij dan opnoemen wie dat wel zijn en tevens haalbaar !? Ben benieuwd met welke realistisch namen je komt

19 april 2022 om 00:20

Je geeft in je laatste zin direct aan waarom je juist wel het aankoopbeleid door Ten Hag moet laten bepalen.
Daarnaast heeft hij dit bij zowel Utrecht als Ajax kunnen doen en daardoor bij beide clubs het team kunnen bouwen naar zijn filosofie.
Hem dat niet laten bepalen, had je net zo goed Ron Jans voor de groep kunnen zetten.

Timber zou imo echt perfect passen bij Man United, samen met een fitte Varane en Dea Gea heb je daar dan een fantastisch trio. Ook geloof ik nog steeds in Wan-Bissaka, die het dit seizoen minder doet. Luke Shaw blijft een prima back. Van Maguire naar Timber staat je verdediging 10x beter en een stuk rustiger, ook past hij goed in de opbouw van Man Utd.

19 april 2022 om 11:29

Eens. maar ik zou Varane ook vervangen ben niet zo'n fan van hem. misschien gewoon Martinez ook halen naar United. heb je met Timber en Martinez een duo dat al ingespeeld is.

Ten Hag moet niet de fout maken om heel Nederland naar Manchester te brengen. Mazraoui kan wellicht nog wel, maar een andere CV dan timber of de ligt. Ga dan voor Pau Torres of Skrinar.

Ik zou persoonlijk liever Timber hebben, is voetballend beter en verdedigend ook sterk.

Voor de mensen die nu gaan zeggen dat de Ligt allemaal fouten maakt tijdens de wedstrijden kijken nooit italiaans voetbal. Die man is 1 van de sterkhouders van Juve en de paar kleine foutjes die hij maakt worden altijd uitgelicht omdat hij 1 van de sterkhouders is

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren