Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Joël Drommel lijkt basisplaats opnieuw kwijt te gaan raken bij PSV

Laatste update:

Joël Drommel lijkt donderdagavond voor de Conference League-wedstrijd tegen Leicester City zijn basisplaats kwijt te zijn. De Telegraaf, het Eindhovens Dagblad en Voetbal International melden dat de kans groot is dat PSV-trainer Roger Schmidt in Engeland opteert voor Yvon Mvogo. Drommel ging afgelopen zaterdag tegen FC Twente (3-3) een aantal keren opzichtig in de fout en maakt al het hele seizoen geen zekere indruk, waardoor Schmidt woensdag tijdens de persconferentie een keeperswissel al niet uitsloot. Cody Gakpo staat zeer waarschijnlijk wel aan de aftrap.

Drommel beleefde zaterdagavond een rampzalige eerste helft op bezoek bij FC Twente. De doelman van PSV zag er op bezoek bij zijn voormalig werkgever tot drie keer toe niet goed uit. De eerste treffer van Joshua Brenet werd na tussenkomst van de VAR afgekeurd. Tien minuten later was het alsnog raak en ging Drommel opnieuw niet vrijuit, net als bij de tweede treffer. Het kwam de goalie op een flinke lading kritiek te staan. Schmidt wilde woensdag tijdens de afsluitende persconferentie niets kwijt over wie tegen Leicester de voorkeur krijgt onder de lat.

"Het is altijd een optie om spelers te vervangen, ook als het een keeper betreft", zei Schmidt vanuit het King Power Stadium. "Dat hoort bij het voetbal. Als je keeper rood krijgt of geblesseerd raakt moet je ook wisselen, dat is niks speciaals. We maken er altijd iets groots van, maar je moet de prestaties en de opties binnen je selectie beoordelen. En dan moet je een beslissing nemen. Dat is mijn taak." Het zou niet de eerste keer zijn als Schmidt een keeperswissel doorvoert. In aanloop naar de competitiewedstrijd tegen AZ begin februari werd Drommel eveneens op de bank geposteerd voor Mvogo.

Toen laatstgenoemde vervolgens geen sterke indruk maakte tegen de Alkmaarders, kreeg Drommel zijn plek terug voor de bekerwedstrijd tegen NAC Breda. Een nieuwe keeperswissel zou uiterst pijnlijk en opmerkelijk zijn, daar Mvogo in de zomer in principe terugkeert bij RB Leipzig. De Zwitser wordt voor het tweede seizoen gehuurd van de huidige nummer vier van de Bundesliga. Waar Mvogo vorig seizoen nog de nummer één was tussen de palen, is die rol nu weggelegd voor Drommel. De van FC Twente overgekomen doelman heeft een contract tot medio 2026, maar komt allerminst betrouwbaar over.

Iemand die wel verzekerd lijkt van een basisplek tegen Leicester is Gakpo. De aanvoerder kwam tegen Twente halverwege het duel binnen de lijnen en lijkt fit genoeg om in de kwartfinale van de Conference League aan de aftrap te verschijnen. Gakpo nam PSV tegen Twente bij de hand en drukte met een treffer al snel zijn stempel op het spel. De Oranje-international zag bovendien een treffer worden afgekeurd wegens buitenspel. Gakpo moest twee weken geleden het trainingskamp van het Nederlands elftal verlaten nadat hij geblesseerd was geraakt in de achtste finale tegen FC Kopenhagen.

Moet Roger Schmidt opnieuw een keeperswissel doorvoeren?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dat wordt dus Mvogo ben ik bang. Lastige keuze wel. De ene krokettenvanger voor de andere. Waarbij het zelfvertrouwen van Drommel inmiddels beneden vriespunt ligt maar in ieder geval nog waarde vertegenwoordig en ritme heeft. Poe.

6 april 2022 om 20:35

Misschien Maxime die een kans krijgt. Echt wel jongen met potentie.

6 april 2022 om 20:43

Je kan geen jeugdkeeper zonder ervaring voor de leeuwen gooien in het meeste cruciale deel van het seizoen. De keepers bij PSV is momenteel lood om oud ijzer, maar nog wel betrouwbaarder dan een jeugdkeeper

6 april 2022 om 20:43

Potentie ja, want hij is er nog lang niet, stond afgelopen KKD speelronde nogal te grabbelen.

6 april 2022 om 20:44

In de kwartfinale van de CL tegen een Premiere League ploeg... Lekker potje om nee te beginnen in PSV1. Dan krijg je een De Ligt tegen Bulgarije verhaal ben ik bang.

6 april 2022 om 20:45

Ik zie het eerlijk gezegd nog niet in Delanghe. Maakt ook met regelmaat ketsers. Hopelijk kunnen we hem verhuren komend seizoen aan een Eredivisieclub maar zou niet weten wie dat aandurft.

6 april 2022 om 20:53

Was afgelopen maandag ook echt niet sterk hoor die Delanghe. Ik zie in Peersman net wat meer maar die is er natuurlijk ook nog niet klaar voor, Delanghe lijkt een beetje stil te staan in z'n ontwikkeling helaas.

6 april 2022 om 20:53

Begrijp me niet verkeerd maar ik hoop echt dat drommel erin staat. Echter zou ik het logischer vinden als Maxime erin komt ipv mvogo. Maxime heeft namelijk wedstrijdritme en mvogo niet. Vandaar dat ik denk dat als drommel er niet in staat dat Maxime erin komt.

7 april 2022 om 07:50

Ja ik heb ook gelezen dat de club daar veel talent in ziet. Maar de lat ligt bij PSV dermate laag dat ik daar sceptisch over ben.

Wat de keeperswissel betreft is het lood om oud ijzer natuurlijk. Je wisselt de ene clown voor de andere. En als coach ben je waarschijnlijk sowieso de sigaar. Doe je het niet en Drommel blundert dan krijgt ie een kat dat ie niet gewisseld heeft, doe je het wel en Mvogo tast mis dan had ie het nooit moeten doen in zo’n cruciale fase.

Ben benieuwd welk medium in dat geval eens niet Schmidt kapittelt, maar zijn pijlen eens richt op John de Jong en die kutscouting van ons.

7 april 2022 om 08:46

Cuco10, ben dan toch benieuwd waarom je zo hoopt dat Drommel er in staat. Mvogo is ook geen wereldkeeper, maar op dit moment is alles toch veel beter dan Drommel? Hij heeft zo veel kansen gehad en bijna alles verprutst, dat kan zo niet doorgaan. Ik hoop dus erg op Mvogo, Drommel afschrijven en direct van de hand doen.

6 april 2022 om 20:54

Daar heeft Drommel het toch echt zelf naar gemaakt. En dat zelfvertrouwen heeft hij toch al niet, dus dat zal niet veel meer dalen. De enige logische keuze is om hem te passeren.

6 april 2022 om 21:02

Hoe is het eigenlijk met jullie keepers uit de eigen jeugd? Zit daar niks tussen om er neer te zetten ipv van Drommel/mvogo? Ook als het niet om een Europese wedstrijd zou gaan, maar om een competitiewedstrijd?

6 april 2022 om 22:02

Delanghe en Müller (niet uit de jeugd) zitten er achter. Leuke keepers, maar ook niet geschikt om het over te nemen ben ik bang. Peersman heb ik iets hogere verwachtingen van maar die is pas 17 dus dat lijkt me wat teveel van het goede.

6 april 2022 om 22:11

Ja begrijpelijk. Wel jammer dat er zo weinig keepers weten door te breken dan. Voor Zoet kan ik me geen keeper meer bedenken die bij PSV is doorgebroken vanuit de jeugd.

6 april 2022 om 21:29

Welke waarde vertegenwoordigd Drommel momenteel dan? Als PSV bij RKC zou aankloppen om hem te ruilen met Vaessen zou ik graag zien dat mijn club het aanbod afwijst. Drommel is echt by far de minste keeper van de Eredivisie momenteel.

6 april 2022 om 21:33

Weinig waarde is nog altijd meer dan de 0 euro waarvoor Mvogo op de balans staat. Waarde betekent bovendien niet altijd een geldbedrag. Drommel heeft nog een contract voor meerdere jaren, Mvogo is komende zomer weg. Dat bedoel ik er mee.

7 april 2022 om 08:48

Wat maakt mij die waarde nou uit? Ik wil iemand op het doel zien vanavond die er in ieder geval nog iets van kan.

7 april 2022 om 08:44

Mvogo maakte in het begin wat enorme blunders, maar heeft erna heus niet onaardig gekeept vond ik. En over die "fout" tegen AZ kun je discussieren, zelfs Gijp en Derksen vonden dat Mvogo hier geen debet aan had. Zelfs Karlsson had die bal nooit meer verwacht, en Aboukhlal schrok er zelf ook van. Wat me vooral zaak lijkt mocht Schmidt voor Mvogo kiezen, om hem dan ook een poos te laten staan. Elke speler heeft naast vertrouwen ook ritme nodig, en het lijkt me voor zowel PSV als Drommel beter om laatstgenoemde nu even in bescherming te nemen en pas op te plaats te laten maken.

Dat pakte vorige keer ook super uit. Laat die jongen staan tot einde van het seizoen en ga dan uit elkaar.

6 april 2022 om 20:33

Dat, of geef die jongen die je brengt ipv drommel meer dan 1 kans om zich te laten zien…

7 april 2022 om 08:45

Waarom wordt die ene blunder er steeds bijgehaald? Drommel heeft er alleen al 3 daarvan in de vorige wedstrijd gemaakt. Hij moet er nu uit. Zoet, Waterman, Isaksson, en ja zelfs Mvogo waren betere PSV keepers dan Joel Drommel.

Dat argument dat Drommel wedstrijdritme heeft en een waarde vertegenwoordigd is allemaal onzin. Ja hij vertegenwoordigd een waarde en die waarde is 0. En wedstrijdritme? Als je 3 blunders per wedstrijd maakt dan kan me dat gestolen worden. Het is een keer klaar, en wat mij betreft was dat al maanden geleden. Maar dan toch zeker wel nu.

PSV moet zijn verlies pakken met Drommel. Hij bungelt onderaan het klassement dit jaar. Dat is echt schrijnend. Dit wordt 'm gewoon niet en je kan als Nederlandse topclub geen twijfel veroorloven. Ze moeten volle bak op een vervanger inzetten deze zomer en Drommel uiteindelijk lozen aan een clubje als CD Leganã©s.

6 april 2022 om 20:26

Het is al wel vrij bekend dat PSV opzoek gaat naar een nieuwe keeper. 2 zelfs.

6 april 2022 om 20:30

Ja weet ik, maar ik hoop dat ze daarbij niet zuinig doen. Dus niet dat ze dan twee halve concurrenten halen.

6 april 2022 om 20:38

Zuinig? Je weet al voorhand dat je Drommel scout en toch besluiten voor een middelmaat keeper te kopen van dik zes miljoen...zijn ze blind ofzo.

Ik vraag me af hoe zo'n proces gaat. Voor Drommel is natuurlijk voor hem een droomtransfer. Maar de bestuur van PSV mijn hemel.

6 april 2022 om 20:45

3,5 mil, nog steeds veel overigens.

Pff en dan na 1 fout van mvogo weer terug wisselen. Drommel zonder zelfvertrouwen is nog slechter dus laat die jongen alsjeblieft staan. Volgend seizoen opnieuw proberen!

Laat Drommel maar staan. Alternatieve zijn niet veel beter. Een totale off-day. Kan gebeuren, herpakken en door gaan. Hij is het hele seizoen niet fantastisch inderdaad, maar ben van Mvogo ook niet gecharmeerd

Wat schiet je daarmee op?, Mvogo is niks beter laat Drommel nu maar gewoon staan de rest van ditseizoen. en ga dan gewoon opzoek naar een goeie keeper.

6 april 2022 om 20:48

Inderdaad, laat hem dan maar staan dan beur je nog iets na dit seizoen. Verlies pakken en voor 2 nieuwe keepers gaan voor de toekomst

6 april 2022 om 20:56

Ja eens, wel zonde van het geld dat we uitgaven aan Drommel. zien we nooit meer terug.

7 april 2022 om 08:36

Slechter kan je er toch niet van worden. Ik snap oprecht de kritiek niet op het wisselen van Drommel. Ik heb nog nooit zo'n slechte keeper in een PSV tenue gezien. En nee, zelfs Mvogo niet. Hoe kun je nou serieus ertegen zijn dat hij gewisseld wordt?

7 april 2022 om 10:17

@pijlsnelventje

". Hoe kun je nou serieus ertegen zijn dat hij gewisseld wordt?"

Omdat we er niet beter van gaan worden?, heb ik toch ook al in mijn 1e reactie gezet.

7 april 2022 om 10:34

Ja, ik kan het me zo lastig voorstellen dat je dat echt denkt. Zeker in het begin vorig jaar heeft Mvogo prima gekeept. Daarna was het slecht. Drommel heeft op mij niet één keer indruk kunnen maken. Ja, misschien die ene wedstrijd tegen Utrecht uit en dan houdt het op. Dit kan toch ook zo niet doorgaan? Het wordt met de week droeviger met Drommel. Ik ben in ieder geval echt ontzettend blij mocht hij vanavond onder die lat uit zijn. Dan hebben we in ieder geval weer een keeper die wel gewoon uitkomt met corners, vrije trappen, en balletjes vanaf de zijkant. Ook eigenlijk absurd he? Dat er gewoon een keeper is die in feite zegt: nee, dat doe ik niet. Ik blijf altijd op de lijn staan.

7 april 2022 om 08:51

Mvogo niet beter dan Drommel? Heb je wel goed opgelet dit seizoen hoe Drommel keept? Slechter kan echt niet hoor.

7 april 2022 om 10:18

Mvogo is idd niet beter dan Drommel nee. jij hebt de wedstrijd tegen AZ niet gezien zeker? dat was een mooi voorbeeld.

7 april 2022 om 10:44

Ja die heb ik wel gezien, daar maakte hij een inschattingsfout. Zoals ik al zei, Mvogo is geen wereldkeeper. Maar het vb dat jij geeft van de wedstrijd tegen AZ, kun je voor Drommel bij werkelijk bijna al zijn wedstrijden geven. En dan niet 1 fout per wedstrijd, nee tal van fouten, bij af en toe de meest makkelijke ballen.

Haha goeie, en als Mvogo dan weer een blundertje maakt dan komend weekend toch maar weer Drommel op goal? Dan had Schmidt Mvogo de vorige keer moeten laten staan om wat ritme op te laten doen he.

6 april 2022 om 20:44

Schmidt kan net zo goed mij in de Goal zetten, de kans is dan net zo groot op een blunder als dat je Mvogo in de Goal zet.

Ja, en dan mag Mvogo meespelen, maakt hij 1 blunder (terwijl Drommel er onderhand al tientallen heeft gemaakt), en mag Mvogo aankomend weekend weer op de bank plaatsnemen. Mij interesseert het eigenlijk vrij weinig wie er onder de lat staat, het is allebei werkelijk waar drama. Zelfs Heerenveen heeft met Mulder nog een betere keeper onder de lat staan.

Ben benieuwd wie er morgenavond in het centrum staan, of dit Teze en Boscagli worden of Ramalho en Boscagli, want Ramalho maakte afgelopen weekend ook zeker geen sterke indruk. Teze natuurlijk ook niet, maar dit heeft genoeg wedstrijden laten zien waarin hij wel een goed niveau aantikt.

6 april 2022 om 21:04

Welke nieuwe doelman zie je graag komend seizoen komen in plaats van deze twee grabbelaars? Of zit er nog een leuke speler uit de jeugd aan te komen?

6 april 2022 om 21:59

In de jeugd loopt Peersman maar hij heeft nog tijd nodig. Ik denk zelf dat PSV in de Bundesliga moet gaan kijken, kijk persoonlijk heel veel Bundesliga voetbal en bijna elke club heeft daar wel een fantastische keeper, en die zijn ook niet absurd duur ofzo.

6 april 2022 om 22:08

Thanks voor de info,. Jammer wel dat er niet veel uit de jeugd komt aan keepers. Wat betreft keepers in de Bundesliga ben ik het helemaal met je eens. Als Hertha degradeert dan kunnen ze makkelijk Schwolow halen denk ik. Timo Horn zou ik zelf een hele goede vinden, maar heb het gevoel dat die zijn hele carrière bij Köln wil spelen.

6 april 2022 om 21:32

Ho ho ho ho ho ho ho ho! Zelfs Heerenveen? Je hebt het wel over de nummer 12 van de Eredivisie he!

Drommel is nog wel jong trouwens. Ik heb hem nog niet opgegeven. Maar nu nog niet. Op Bijlow na is er geen goede doelman in de Eredivisie. Het lijkt me geen gek idee als jullie het in het buitenland zoeken gaan

6 april 2022 om 21:58

Hohoho, kerstmis is toch allang geweest?

Uiteraard moeten we het in het buitenland gaan zoeken. Ik vind Okoye samen met Bijlow er wel uitspringen, ook Blaswich is geen misselijke keeper. PSV moet eens in de Bundesliga kijken, daar lopen echt fantastische keepers rond.

6 april 2022 om 22:22

Haha, het is wel jammer (maar natuurlijk zwaar terecht) dat er nu zo over Heerenveen wordt gepraat. We waren stabiele subtop. We hebben een grote achterban. Maar bestuurlijk falen verklootte alles. Dit soort (nogmaals terechte) woorden wennen gewoon niet

En eens. Okoye had je jaren mee vooruit gekund. Is die keeper van Twente niets voor jullie? Na Bijlow de beste van de Eredivisie!

6 april 2022 om 22:49

Haha, ik benoemde puur Mulder omdat ik dat echt zo'n verschrikkelijke doelman vind, totale zenuwpees. Niet eens door de prestaties van Heerenveen zelf.

En tja, die gozer van Twente is niet slecht, maar was afgelopen weekend ook niet foutloos.

Gewoon eruit met Drommel en geen minuut meer laten spelen. Ben zo klaar met deze flapdrol. Werkelijk waar de allerslechtste keeper die ik ooit bij PSV onder de lat gezien heb. Wat mij betreft krijgt Delanghe een kans. Kan toch nooit minder zijn dan Drommel of Mvogo?

Drommel passeren is de enige logische keuze. Hij is van nature al onzeker en in de huidige staat is het gewoon zielig om die jongen onder de lat te zien staan. Kan er niks anders van maken.

Of Mvogo beter is? Niet veel. Maar het voordeel van Mvogo is dat het bij hem altijd alle kanten op kan gaan. Dan moet je de gok dus maar nemen dat Mvogo de resterende wedstrijdjes boven zichzelf uitstijgt. Met Drommel wordt het sowieso niets

Man man, dat ze allebei eens gauw opdonderen. Ze zijn beide zo labiel als wat. Snap wel dat Schmidt zich ook kapot ergert aan de keepers, maarja om nu Mvogo ineens weer de kans te geven vind ik een tweede. De bewijst ook niet echt dat hij stabiel is als hij speelt. Ongelooflijk waardeloos dit en PSV-onwaardig. Volgend seizoen hoe dan ook twee nieuwe keepers, dit wil je Ruud ook gewoon niet aandoen.

6 april 2022 om 20:45

Hoe zit het eigenlijk met de 3e keeper van PSV ? Is die nou zo slecht dat die het niet beter kan doen als deze 2 keepers ? Ik ken de 3e keeper niet, maar als je als 3e in de pikorde staat achter Mvogo en Drommel ziet het er vrij somber uit naar mijn mening.

Je kan Drommel echt niet meer laten staan. Dan kun je zeggen dat Mvogo niet veel beter is, maar die verdiend dan gewoon weer een kans. Drommel heeft tientallen kansen gehad en blijft het verprutsen.

Keeper van de B2 niet fit?
PSV moet komend seizoen echt op zoek naar 2 betere keepers!
Zal dan wel uit het buitenland moeten komen want in Nederland is niet veel

Ik zeg John de Jong onder de lat! Veel slechter zal hij het niet doen, en dan krijgt in ieder geval degene die verantwoordelijk is voor dit keepersdebacle de stront over zich heen.

Zelfs isaksson heeft betere statistieken dan Drommel.
Gewoon Mvogo nu de kans geven,

6 april 2022 om 22:54

Want Mvogo is beter dan Drommel haha.

Volgens mij Cruyff heeft op een avondje gezellige voetbalpraat in privékringen eens geopperd om s te proberen met 11 veldspelers te spelen. Zonder keeper dus. Of het gekscherend bedoeld was weet ik niet maar zaterdagavond rond 19:15 is die suggestie een keer door me heen geschoten. Wat in godesnaam moet je met deze grabbelaars aan?

Wat Drommel liet zien tegen Twente was echt schrikbarend. Hij is zo onzeker en kan de druk gewoon niet aan. Na de 0-2 had ik hem die wedstrijd gewoon gewisseld hoor.

Zal Zoet niet terug verlangen naar Eindhoven? Kent de club, en heeft genoeg ervaring. Anders in Zuid Amerika kijken of er geen talent rondloopt die goedkoop op te pikken valt..

7 april 2022 om 06:15

"Zoetje"..."talentje"...beetje zielig dat gerklein gedoe.
Zoet zal wel gek zijn waarom zal hij zich weer belachlijk moeten laten maken in die zogenaamde " voetbal ( wij willen alleen goedkoop scoren en beledigen) praat programma's waarvan er blijkbaar erg veel zijn bij jullie in Ned.

7 april 2022 om 06:45

Nou, heb het speciaal voor jou aangepast

7 april 2022 om 10:35

Lol...die kan ik waarderen. Maar sorry niks persoonlijk, maar krijg altijd jeuk van verkleinwoorden. Mijn tick...oké 1 van de ticks

7 april 2022 om 08:47

Zoet? Waarom zou PSV dat willen? We hoeven niet weer een keeper van niks te kopen.

Tja en toch is de enige verantwoordelijke voor het momentele keepers probleem bij PSV de trainer die om volstrekt onbegrijpelijke redenen het niet zag zitten in Unnerstall.
Unnerstall had zich meer dan bewezen een goede en zeer betrouwbare keeper te zijn.
In ieder geval Mvogo rest van seizoen op doel en dan maar met Drommel aan het werk om hem mentaal er weer bovenop te krijgen, want hij is uiteraard het keepen niet verleerd.

7 april 2022 om 07:35

Dat heeft Unnerstall helemaal niet bewezen bij PSV.

7 april 2022 om 10:32

Die man heeft zich wel degelijk op alle fronten bewezen in Nederland, je kan het ook niet willen zien.

7 april 2022 om 17:36

Veel fans zitten in een soort ontkenningsfase omdat toegeven dat de eigen club een keer fout zit des duivels is. Ik zie zulk soort fans bijvoorbeeld ook vaak op twitter. Pure ja-knikkers. "de coach heeft altijd gelijk" en elk kritiek=opportunistisch gelul. Alles is oke, altijd.

En ik erger me er enorm aan omdat dat meden de reden is dat het bij ons altijd zo laks is en er nooit enige vorm van druk komt te staan op de resultaten. Zelfs niet nu we al drie jaar op rij niks te zoeken hebben in de titelrace

Hadden die Duitse keeper van Twente nooit weg moeten doen, vond hem redelijk goed keepen als hij speelde.

Waan van de dag beleid. Je zou nu juist moeten zeggen en de druk opvoeren bij het hele elftal. Vanavond moet het gebeuren, iedereen moet er klaar voor zijn kwartfinale. Geen excuses meer laat het maar zien. Nu of nooit, dit is zijn kans om het te bewijzen, wat hij kan. Er op of de onder, een jeugdspeler nu opstellen geen optie Mvogo evenmin. Laat het maar zien, volle druk, daar moet hij tegenbestand zijn, net als de rust. Gaat het mis, contract verscheuren, gaat het goed geeft dat een boost. Opstellen die Drommels en laat het nu verdomme eens zien wat je in je mars hebt.

Weet niet hoe het zit met het sentiment onder de PSV supporters, maar voor aankomend seizoen worden dus 2 vacante keepersposities genoemd. Zou het dan niets zijn om Zoet terug te halen? Kind van de club en brok aan ervaring. Wie weet hebben die jaartjes in Italie hem wel goed gedaan en kan ie z'n oude niveau weer halen. Een extra keeper erbij en je hebt die plek toch prima ingevuld lijkt mij. Keepers kunnen ook een stuk langer mee dan de gemiddelde speler, dus het hoeft ook geen 18 jarige te zijn natuurljk. Benieuwd waar ze mee gaan komen.

7 april 2022 om 08:49

Hier een PSV supporter: absoluut niet.

Waarom zou Zoet gekwalificeerd zijn? Is pure middelmaat gebleken. Ik was blij dat ie weg was totdat deze koekenbakker kwam kijken. Dat Drommel dramatisch is betekent niet dat we moeten settelen voor middelmatig tot slecht.

7 april 2022 om 09:17

Oef duidelijk. Weet niet of je namens alle Psv'ers spreekt, maar Zoet heeft het toch aardig wat jaren prima gedaan vond ik. Laatste 2 jaar was het een stuk minder maar pure middelmaat vind ik wel heel hard. Proef aardig wat negativiteit.

7 april 2022 om 09:36

Uiteraard spreek ik niet voor alle PSV'ers.;-)

Toen wij hem verhuurden aan RKC was het voor mij al duidelijk. Zoet is oké. Een zesje. Nooit echt iemand die de punten pakt. Behalve dan die ene keer tegen Atlético Madrid. Altijd wel een paar blunders over een seizoen. Nooit echt een spectaculaire redding waarmee hij punten pakt. Buiten dat doet hij zijn werk. Prima keeper wat mij betreft voor Heracles, Vitesse, FC Twente, FC Utrecht. Hopelijk hebben wij iets beters dan dat.

Ik snap echt niet waar die Schmidt mee bezig is. Drommel is een waardeloze keeper, maar je kan natuurlijk niet een waardeloze keeper gaan vervangen door een waardeloze keeper zonder ritme. Bovendien vertegenwoordigt Drommel nog een bepaalde waarde. Dus je kan hem altijd beter laten staan dan mede grabbelaar (ik lees hier ook wel: krokettenvanger) Mvogo.

7 april 2022 om 09:07

Welke waarde? Hoeveel miljoen zouden ze ergens willen betalen voor Drommel?

En wedstrijdritme? Wat maakt dat nou uit als hij iedere wedstrijd blundert?

Mvogo heeft het niet goed gedaan, begrijp me niet verkeerd maar heeft nog altijd veel beter gepresteerd dan Joel Drommel. Joel Drommel heeft geen enkele serie aan wedstrijden neer gezet waar hij er solide uit zag. Mvogo, zeker in zijn beginperiode wel degelijk.

7 april 2022 om 09:15

Mvogo is in kwaliteit net zo'n slechte keeper als Drommel. Ook hij heeft dat meerdere keren laten zien. Bovendien mocht hij een wedstrijd spelen en zie je wat het doet met een keeper zonder wedstrijdritme. Mvogo is minstens zo slecht als Drommel. Echter is Drommel eigendom van PSV en vertegenwoordigt tenminste (nog een klein beetje) waarde. Er is echt geen reden om de ene drollenvanger te vervangen door een drollenvanger zonder ritme. Schmidt is hier gewoon bezig om de druk van zichzelf af te halen, nadat hij waarschijnlijk afgelopen weekend het kampioenschap heeft weggegeven (en dat kwam niet alleen door Drommel, heel PSV heeft ongeveer niks gecreeerd in de eerste helft).

7 april 2022 om 09:22

Ik ben het écht oneens met je dat Mvogo 'net zo slecht' zou zijn als Joel Drommel. Mvogo was inderdaad niet goed maar het niveau dat nu op doel staat bij PSV heb ik nog nooit, ik herhaal, nog nooit in een PSV tenue gezien. Ik heb nog nooit gezien dat er bij ons een keeper onder de lat staat die gewoonweg weigert uit te komen. Doet hij dat wel, dan is het standaard een blunder. Elke dode spelsituatie is raak met Drommel: hij kan dat gewoon niet. Vaak worden er ballen ingekopt vanaf een paar meter van de goal want hij blijft staan omdat hij onzeker is.

Daarnaast probeert Drommel de helft van de ballen ook met zijn voeten tegen te houden. De 2-0 en de 3-0 tegen Twente zijn daar voorbeelden van. Hij duikt niet maar steekt een poot uit. Nee, ik begrijp niet het verhaal dat het lood om oud ijzer zou zijn.

Mvogo is slecht, zeker. Maar Drommel is een parodie op een keeper. Dat heb ik nog nooit gezien in meer dan 25 jaar Psv.

7 april 2022 om 09:28

Ik ben met je eens dat Drommel dramatisch is, maar ik vind Mvogo net zo dramatisch. Mvogo kan werkelijk waar helemaal weinig en heeft bovendien geen wedstrijdritme. Drommel kan tenminste nog een bal naar een medespeler passen (alhoewel ik het met je eens ben dat ook dat de laatste weken niet overhoudt). Er is zo aan het eind van het seizoen echt geen goede reden om een keeperswissel te gaan doen. Dat heeft nog nooit wat opgeleverd. Mocht Mvogo stiekem blijven, dan kan ik me wel voorstellen dat hij Drommel er uit keept in de voorbereiding, maar volgens mij blijft hij niet.

Mvogo erin het kan niet minder zijn dan drommel. Hij heeft vorig seizoen nooit zoveel blunders gemaakt als drommel

Keepers zijn spelers. Als een speler in de verdediging week in week uit blundert wordt hij ook op de bank gezet. Dit moet voor keepers ook gewoon kunnen gelden. Dat geloel altijd met ivm het zelfvertrouwen voor een keeper moet je hem laten staan etc. Geldt net zo goed voor een verdediger, of een spits die maar niet scoort. Gewoon banken nu voor Drommel.

Ik denk dat Drommel zelf ook het liefste even bankt. Aan alles zie je dat hij angstig en onzeker is. Die goal van Twente recht door het midden waarbij Drommel al opgeeft voordat de bal bij hem is is exemplarisch. Neem die jongen tegen zichzelf in bescherming en laat hem z'n zelfvertrouwen terugwinnen bij Jong PSV de rest van het seizoen.

Drommel eruit en Mvogo erin. Mvogo keepte ook niet slecht. Lang niet gekeept en maakte toen ene ketser. Maar straalt wel meer rust uit dan Drommel in mijn ogen. Lijkt mij beter voor PSV momenteel.

Potato, potato, in mijn ogen. Beide keepers zijn met vlagen goed en met vlagen onberekenbaar. Zie liever Mvogo, maar die werd na 1 fout tegen az direct weer geslachtofferd. Die heeft geen enkel vertrouwen meer. Tijd voor een nieuwe keeper in Eindhoven

Was ook een domme keus van Schmidt om direct weer te wisselen, want nu maak je jezelf belachelijk als je weer aan de noodrem trekt en terugvalt op een keeper die je na 1 wedstrijd weer naar de bank hebt verwezen. Je hebt 2 waardeloze keepers en accepteer het en begrijp dat weer wisselen je niet gaat helpen, want Mvogo zal niet ineens een klasbak zijn in het doel.

Benieuwd wat er komend seizoen gaat gebeuren onder de lat bij PSV. Er zal een keeper moeten komen om het vertrek van Mvogo op te vangen. Drommel verhuren of een goede keeper huren en Drommel als vervangen van Mvogo (dus als 2e keeper) lijkt mij iig het verstandigst. Dan kun je nog een jaar aankijken hoe Drommel het doet en eventueel daarna kijken of je structureel doorscjald of Drommel nog een kans geeft als vaste eerste keeper.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren