Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

PSV loopt verder achterop bij Ajax; Boscagli redt punt na misser Unnerstall

Laatste update:

PSV heeft zaterdagavond flinke averij opgelopen in de strijd om de landstitel. De ploeg van trainer Roger Schmidt werd op bezoek bij FC Twente weggevaagd in de eerste helft en keek na een kwart wedstrijd al tegen een 3-0 achterstand aan. Lange tijd leken de Eindhovenaren af te stevenen op een nederlaag, totdat Olivier Boscagli in de slotminuut de 3-3 tegen de touwen kopte en profiteerde van een misser van Lars Unnerstall. Even daarvoor voorkwam de Duitse doelman nog de gelijkmaker met een weergaloze redding op een inzet van Ibrahim Sangaré. Door de remise is het gat met Ajax, dat eerder op de avond met 1-3 won bij FC Groningen, opgelopen tot vier punten.

Bij PSV zat André Ramalho voor het eerst dit kalenderjaar bij de wedstrijdselectie. De Braziliaan moest gedurende het seizoen geopereerd worden aan zijn enkel, maar was fit genoeg om tegen Twente zijn rentree te maken. Hij werd halverwege het duel binnen de lijnen gebracht. Ook Gakpo begon op de bank. De aanvaller moest het trainingskamp van Oranje verlaten, maar werd net als Ramalho in de rust in de ploeg gebracht. Bij Twente viel de basisplek van Dimitris Limnios op. Hij kreeg van Ron Jans de voorkeur boven Virgil Misidjan.

FC Twente won sinds 2013/14 geen van de vijftien Eredivisieduels met PSV, maar greep de Eindhovenaren zaterdagavond vanaf de eerste minuut bij de strot. FC Twente leek na vier minuten spelen al op voorsprong te komen, toen PSV-huurling Michal Sadílek een vrije trap vanaf de rechterkant van het veld scherp aansneed. Drommel kwam uit, maar bokste de bal uiterst onhandig tegen de inlopende Joshua Brenet. Serdar Gözübüyük keurde de treffer goed, maar werd teruggefloten door de VAR vanwege hands bij de rechtsback van Twente. Tien minuten later was het alsnog raak.

Opnieuw zag Drommel er niet zeker uit. Ditmaal twijfelde de goalie bij een diepe bal van Michel Vlap op Limnios, waarna Ricky van Wolfswinkel kon profiteren voor de openingstreffer: 1-0. Twente maakte een gretige indruk, met Sadílek als meest opvallende aanjager. PSV beleefde een rampzalig eerste kwart van het duel en zag de schade na twintig minuten verder oplopen. Van Wolfswinkel werd door Daan Rots alleen op Drommel afgestuurd en schoot raak langs de benen van de doelman. Een minuut later leek de marge al naar drie te gaan, maar Ramiz Zerrouki plaatste de bal op paal na balverlies bij Jordan Teze.

Het bleek uitstel van executie, daar de 3-0 niet veel later alsnog volgde. Olivier Boscagli leverde de bal op kinderlijk eenvoudige wijze in, waarna Vlap op aangeven van Rots kon profiteren bij de tweede paal. PSV kwam na de derde treffer iets beter in de wedstrijd en zorgde via Joey Veerman voor de aansluitingstreffer. De middenvelder schoot beheerst raak nadat Ibrahim Sangaré Vlap te slim af was. Diezelfde Sangaré kopte op slag van rust op de lat in buitenspelpositie. Schmidt had vervolgens genoeg gezien en bracht Ramalho, Gakpo en Noni Madueke binnen de lijnen bij aanvang van de tweede helft.

De tactische ingreep wierp meteen zijn vruchten af, daar Gakpo met zijn eerste actie voor de 3-2 zorgde. De aanvoerder werd met een mooie crosspass bediend door Mario Götze en haalde schitterend uit van zo'n twintig meter. PSV kwam duidelijk met andere intenties uit de kleedkamer voor de tweede helft, maar kwam slechts mondjesmaat tot grote kansen. Gakpo leek na ruim een uur spelen voor de gelijkmaker aan te tekenen, maar zijn treffer op aangeven van Götze werd afgekeurd wegens buitenspel. Aan de andere kant schoot Vlap snoeihard op de lat.

Het duel in de Grolsch Veste verveelde geen minuut. Jans bracht drie frisse spelers in het veld voor het laatste kwart en zag hoe zijn ploeg tien minuten voor tijd opnieuw ontsnapte aan de gelijkmaker. Na een corner haalde Brenet een kopbal van Ramalho van de lijn. De 3-3 leek er, mede door een schot op de paal van Madueke en een schitterende redding van Unnerstall op een inzet van Sangaré, niet meer te komen, tot PSV zich nog eenmaal oprichtte. Unnerstall had nog een reactie in huis op een schot van Philipp Max, maar zat er volledig naast bij de rebound van Boscagli: 3-3. Komende donderdag wacht voor PSV het treffen met Leicester City in de kwartfinale van de Conference League.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Mocht je af vragen of PSV de allerslechtste keeper van de Eredivisie heeft. Het antwoord op die vraag is ja. Nog nooit zo’n onzekere keeper gezien.

2 april 2022 om 20:49

Met een betere keeper wint PSV de titel 100%.

2 april 2022 om 20:50

100% van niet. Gewoon Ajax maat

2 april 2022 om 20:52

Da's wel heel veel procent

2 april 2022 om 20:57

Seizoen is nog niet voorbij, maar je kunt makkelijk zeggen dat Drommel ons meer punten heeft gekost dan dat Ajax voor staat inderdaad.

2 april 2022 om 20:58

Ajax ook ;p als Pasveer niet geblesseerd raakte stonden wij er gewoon beter voor.

2 april 2022 om 21:03

@asroma,

Andersom bij Ajax precies hetzelfde...hadden we bijna al kampioen geweest. Onana is net zo een vliegenvanger als die van jullie!

2 april 2022 om 21:05

Das onzin, maar met een oké keeper hadden we nu niet in de achtervolging gehoeven.. Ajax is vandaag landskampioen geworden

2 april 2022 om 20:50

Drommel heeft Ajax vanavond kampioen gemaakt idd.

2 april 2022 om 20:52

Zonde voor jou Lamp, wel een hele knappe comeback.

2 april 2022 om 20:53

lampen,

dan moeten wij hem een bloem sturen

Super! weer wat lucht. begon wel te knijpen met Ajax uit vorm en osv in vorm

2 april 2022 om 20:59

Laten we nou niet doen alsof de keeperssituatie bij Ajax ideaal is.. Psv wordt geen kampioen omdat die net iets te vaak compleet weg vallen.. Het is dit seizoen al te vaak gebeurd, ook in Europa, dat psv uit extreem slecht voor de dag komt. Bij ajax ligt die ondergrens een heel stuk hoger 😅 Psv wordt weer eens compleet omver gelopen en daar had ook Neuer niets aan kunnen doen.. 3-0 of 2-0 achter (had nog veel meer kunnen zijn) na een half uur tegen Twente kan je echt niet Drommel aanrekenen.. Wel een matige keeper trouwens.

2 april 2022 om 21:13

Als je altijd een meer scoort dan je tegenstander hoef je nooit je keeper de schuld te geven.

2 april 2022 om 21:20

Of omdat de trainer de beste spelers niet altijd gebruikt...

2 april 2022 om 22:35

Of omdat de beste spelers het niet aankunnen om alles te spelen.. Al het hele seizoen gezeik met de selectie. Gakpo, Madueke, Van Ginkel, Boscagli, Zahavi, Max, Sangare(Afrika cup) en zullen er nog wel een aantal zijn. En dan heb je ook nog eens een schmidt die ipv de geblesseerde spelers te vervangen gewoon elke keer het hele team omgooit. Geen vastigheid en eigenlijk maar zelden meerdere wedstrijden met een vast elftal gespeeld. Aankopen zijn matig gebleken; Mwene, Ramalho, Van ginkel, Propper, Drommel, Vinicius zijn allemaal niet goed genoeg gebleken. Denk dat het goed is dat schmidt en gerbrands ruimte maken. Vooral nu Ajax toch in een lichte crisis verkeerd en ik ze na de zomer ook echt niet beter zie zijn dan wat ze nu laten zien.

3 april 2022 om 00:14

@mrkrillin - ik vind één bloem wel een beetje karig.

3 april 2022 om 12:09

@meneer Daniel

Mooie comeback ja, had graag nog gezien dat we de 3-4 gemaakt hadden maar dat was denk ik teveel van het goeie geweest.

3 april 2022 om 12:10

@mrkrillin

Denk dat Drommel meer heeft aan een cursus keepen.

2 april 2022 om 20:50

Drommel voorop met hoe slecht dat wij waren, maar Teze dacht volgens mij na zijn oproep voor Oranje dat hij het vanaf nu op puur talent gaat doen ofzo?! Götze ook vrij wel onzichtbaar, Guti kapot van Mexico nog vgm. Zahavi onzichtbaar, naja kan zo wel even doorgaan.

3 april 2022 om 14:51

Als die Götze eens de helft van de energie die hij in de scheidrechters steekt toevoegt aan zijn spel, zou hij nog toegevoegde waarde hebben.
Spelers die continu lopen te zeiken zijn of uit vorm of fysiek incompetent en proberen dat te verbloemen door af te schuiven op scheidsrechters en tegenstanders.

2 april 2022 om 20:57

Jullie kunnen alles wel op drommel afschuiven, ja oké hij speelt geen best seizoen, maar heel psv werd de eerste 25 min gewoon weggespeeld hoor. Alleen daar hoor je geen psvers over. Die zitten alleen maar de keeper af te zeiken.

2 april 2022 om 20:58

Echt he, die expected goals zeggen toch ook genoeg. Twente creëert gewoon een stuk of 5 open kansen waar Drommel helemaal niets mee te maken heeft.

2 april 2022 om 21:09

Statistieken waren toch echt 3 schoten op doel, 3 goals in de eerste helft, dus niet overdrijven. En Drommel leidt die goals toch echt in, Psv begon inderdaad slecht, maar zo'n grabbelaar zorgt voor ongelofelijk veel onrust.

2 april 2022 om 21:13

Waar komen die kansen dan vandaan? Ik heb toch echt 4 slechte verdedigers gezien bij psv die de ballen ontzettend makkelijk inleverde. Ik vond de verdediging van psv vandaag slechter dan drommel.

2 april 2022 om 21:14

Romarky, het ligt mijn inziens toch ook voor een groot gedeelte aan het centrale duo. Boscagli is een paniekvoetballer, ramalho kan totaal geen leiding geven. Ja, dan is het voor de keeper ook niet echt lekker. Die goals kwamen voort uit blunders van de verdediging, maar het is makkelijker om drommel de schuld te geven.

2 april 2022 om 21:21

Ramalho speelde pas de 2de helft dus dat gaat niet op. En je hoort mij niet zeggen dat het centrale duo zo goed speelde, maar Drommel is één brok onrust waardoor je als verdediging nooit lekker kan spelen.

2 april 2022 om 21:24

5 schoten op doel, niet 3, en een schot op de paal(Zerrouki) en lat(Vlap) worden daar niet toegerekend. Wil je zeggen dat dat geen kansen waren?

2 april 2022 om 21:59

Plus vergeet de 100% handsbal niet waar Twente in de laatste minuut recht op had.

Ook gewoon een open kans op een goal.

2 april 2022 om 22:29

Bal op de paal nog erbij toch

2 april 2022 om 22:29

Je kunt het ook omdraaien, als je verdediging een gatenkaas is wordt het voor de keeper ook lastig.

3 april 2022 om 01:15

Die jongen is gewoon niet goed genoeg.bijna wekelijks flaters.

2 april 2022 om 20:52

Hij krijgt van iedereen medelijden. Dan ben je echt klaar hoor. We moeten het seizoen maar uitzingen. Mvogo kan er ook al he-le-maal niets van. Met dank aan scouting en TD John de Jong. Écht goed gezien hoor, klasse en bedankt! Kampioenschap is bekeken nu. Van Nistelrooy zal toch wel op zijn minst een nieuwe keeper hebben geëist?

2 april 2022 om 20:53

Zeker met je eens. Met een betere keeper hadden we iig bovenaan gestaan nu, hoeveel punten die jongen ons nu al wel niet heeft gekost, doodzonde.

2 april 2022 om 21:02

Onana staat heel het seizoen al onder de lat ja?

2 april 2022 om 21:17

Oei daar gaan we al weer. Ajax onder de Boer kampioen van de armoede want lag voornamelijk aan PSV en nu worden we kampioen door Drommel. Ik dacht juist afgelopen week een discussie te horen waarin dit juist een drogreden was. Moet even schakelen.

Vervelend dat Drommel een onbetrouwbare keeper is bij PSV maar zo heeft elk team zijn gaten in het spel of vorm. Drommel is een onderdeel van het team net zoals Schuurs, Daley, Onana etc bij Ajax zijn als ze een slippertje maken of eens een wedstrijd lopen te slapen. Schijnbaar hebben ze er bij PSV maar 1 dissonant.

2 april 2022 om 21:22

Nee, dat is juist ons probleem. Als hij helemaal niet hoefde te spelen omdat Pasveer er nog was stonden wij er beter voor.

2 april 2022 om 21:25

@Thamike Die discussie was met mij. Wel even scherp blijven hè. Drommel is een waardeloze keeper. Maar dat doet niks af aan Ajax want zelfs al had PSV al zijn resterende wedstrijden gewonnen waren we afhankelijk van Ajax.

2 april 2022 om 21:40

@G-schock, excuses voor mijn verslapping . Ik wil het nooit persoonlijk maken. Ajax had vandaag ook een paar spelers die niet door hadden dat ze een wedstrijd aan het spelen waren. Gaat de laatste weken al bij beide ploegen niet super en dat zie je elk seizoen terug.

2 april 2022 om 20:53

Tegen Heerenveen en Willem II had Drommel ons ook al punten gekost. Zijn transfer kan nog wel eens een hele dure zijn geweest

2 april 2022 om 20:59

Vind het hele team onzeker niet alleen drommel tweede gingen ze pas echt voetballen

2 april 2022 om 21:07

Het hele team wórdt juist onzeker dóór Drommel. Elke hoge bal is een kans omdat Drommel nooit maar dan ook nooit komt. En als hij dan in het uiterst zeldzame geval komt, zit ie er weer eens naast. Moet je je eens bedenken hoe dat is als verdediger. Maar ok, buiten dat was de verdediging vandaag één groot drama. Max die zich elleke keer weer kinderlijk laat uitspelen, Teze die als een oude oma stond te "verdedigen", Boscagli die een goede ingreep afwisselt met fataal balverlies. Alleen de enige niét verdediger Mauro scoort een voldoende. Dat zegt alles.

2 april 2022 om 21:11

Weer een mis peer van die de jong

2 april 2022 om 21:28

Allereerst eens dat we de slechtste keeper van de competitie hebben (en de beste bij de tegenstander op het veld stond vandaag), maar Drommel brengt niet alleen maar onzekerheid. Deze jongen ligt nog tot medio 2026 en het staat zo vast als een huis dat we voor die tijd niet van hem af zijn...

Heel zwak begonnen. Wel de rug gerecht en teruggeknokt, maar het was te matig vandaag.

2 april 2022 om 20:53

Wat overheerst bij PSV-fans nu? Ik ben flink pissig dat we het hebben weggegeven, maar ik kan me niet voorstellen dat PSV wel blij is met een punt.

2 april 2022 om 20:57

Wat er overheerst? Machteloosheid, frustratie, moedeloosheid, wanhoop, woede naar de TD en scouting, en uiteindelijk berusting. Al laat dat laatste nog even op zich wachten.

2 april 2022 om 21:05

Precies dit Sneek, net wanneer je spannende weken voor de boeg hebt geven we het alweer weg. Telkens wanneer het er om gaat geven we niet thuis

2 april 2022 om 21:15

Bij mij precies hetzelfde. Ik ken al die gevoelens ook. Al begin ik er ook steeds meer in te berusten. Veel te veel zwakke plekken in het team om echt voor de prijzen te spelen.

2 april 2022 om 21:50

Helemaal eens met Sneekpsv. Leuk dat we een opleving hebben gekend de afgelopen weken, maar net als eerdere jaren is het allemaal te slap, te braaf, te fragiel, te onzeker en te afhankelijk van een of twee spelers wat de kwaliteit van de dag is. Het is gewoon een aanklacht tegen het beleid als je een spelersgroep hebt die twee weken geleden een feilloze prestatie neerzet en daarna een ondergrens van rubber blijkt te hebben en met dit treinongeluk van een wedstrijd op de proppen komt.

Als een gedegen schoolmeester doceerde Toon Gerbrands in 2019 dat PSV vier jaar later bij de beste 32 clubs in Europa moest horen. Hoe kun je zoiets roepen als je TD en je scouting al ruim drie jaar vaker wel dan niet op rij op de proppen komt met ziek, zwak en misselijke vedettes die hun rol niet weten te pakken, obscure voetbalnomaden, huurlingen zonder meerwaarde en duurbetaalde middelmaat; een constructie die komende zomer voor het zevende transferwindow op rij bewijzen dat het wel een geschikte is. Waar komt dat rotsvaste vertrouwen vandaag?

En het belooft weinig goeds als de geruchten waar zijn. Dat Luuk de Jong in de nationale competitie een fijne spits is voor 20+ goals is te billijken, maar het geeft vooral aan hoe kortzichtig en weinig creatief Psv's scouting is. Kleindenkerij van de bovenste plank; in plaats van te vernieuwen, te verjongen en te investeren doet het de vertrouwde oude wijn straks weer in nieuwe zakken en staan we over een halfjaar weer met een drup aan de neus ergens in Griekenland of Portugal te pruilen dat we weer uit de Europa League liggen. Dat PSV informeert naar Andreas Pereira is ook geen toeval. Ondanks een carierre die sportief gewoon down de hill gaat en deze jongen op zijn 26ste pendelt tussen bank en basis gaat hier de focus van de club naar uit, terwijl je met goede scouting en focus op 'geld op het veld' tot veel gezondere keuzes komt.

Vanavond zagen we treffend de gevolgen van de jaren Gerbrands/de Jong, verpakt in de symboliek die beide keepers voorstonden. Dieptrieste vertoning.

2 april 2022 om 22:56

Dit inderdaad, maar ook realisme. Waarom starten een Cody en Noni niet? Als je kan invallen dan kan je ook starten, mes tussen de tanden. Ik stoor me hieraan. Ligt dat aan Schmidt?

2 april 2022 om 23:01

Jezus man wat een verhaal, wel best prima geschreven overigens. VZ zoekt nog een parttime schrijvert, ik zou de onderhandeling aangaan, +1 voor GomesPsv.

3 april 2022 om 00:20

Volgens mij was je sarcastisch, maar om de discussie voor te zijn, ik vond dit dus een ontzettend eerlijke en (vanuit "objectief oogpunt) terechte analyse.

3 april 2022 om 10:22

Helaas heb je van A tot Z gelijk. Killersmentaliteit ontbreekt. Daar zijn JDJ TG schuldig aan.

Ajax mag drommel wel bedanken voor het kampioenschap!

2 april 2022 om 20:51

Moest van Schmidt, hij luistert gewoon goed naar zijn trainer. Maar man, wat een vermakelijke pot

2 april 2022 om 20:53

Ik denk dat PSV’ers hun eigen directie mogen bedanken met het aantrekken van deze Clown. En dan zie ik die keeper aan de overkant, had je beter die Duitser kunnen houden 😂

2 april 2022 om 20:58

Unnerstal had echt een paar geweldige reddingen, ondanks dat zal zelfs hij balen dat hij net niet goed zat bij die 3-3. Hij za denk ik nog wel kunnen slapen in tegenstelling tot drommel..

2 april 2022 om 21:02

Die 3-1 leek ook niet onhoudbaar anders.

2 april 2022 om 21:05

Ach, eind vorig seizoen had ik Drommel ook wel bij Ajax willen zien. Was naar mijn idee een prima doelman en het is dan ook een raadsel waarom hij nu zo staat te grabbelen. Was echter op dat moment geen gekke aankoop, al snap ik de verkoop van Lars nog steeds niet.

2 april 2022 om 21:08

Had die bij psv gekeept had ik je Birgit gehoord. Gekozen voor de verkeerde keeper helaas pindakaas. Kan je hem wel omlaag proberen te praten .

2 april 2022 om 21:56

Unnerstahl is nooit verkocht. Wilde niet bijtekenen en is transfervrij vertrokken.

2 april 2022 om 20:55

Wat interesseert Ajax de keeper van PSV. We moeten zelf eerst eens een fatsoenlijke keeper op goal zetten.

2 april 2022 om 21:00

Wie had ooit gedacht dat pasveer zo gemist zou worden. Hij is gewoon zo belangrijk in het neerzetten en scherp houden van de verdediging. Kan me ook geen moment herinneren dat de rest verdediging niet goed stond met pasveer op doel.

2 april 2022 om 23:01

Haha alles wat wij weg doen gaat opeens presteren. Pasveer, unnerstall al konden ze bij ons ook niet presteren omdat ze nooit een aantal wedstrijden de kans hebben gehad.

2 april 2022 om 20:57

Altijd weer een smoesje verzinnen🤣🤣🤣

2 april 2022 om 21:05

En dat doen we ook zeker, met dot programma 1x verliezen, 1x gelijk en dan nog kampioen. Wat een heerlijke avond!!! Na 2 jaar weer bij Groningen gewonnen. Het was slecht, maar wat kan het schelen!!

2 april 2022 om 21:14

Dan hebben we toch echt een puntje meer nodig

2 april 2022 om 21:36

Doelsaldo, klaar zijn we. Vraag maar aan corona AZ

3 april 2022 om 00:22

Als Ajax 4x wint, 1x verliest en 1x gelijk speelt en PSV wint alle wedstrijden dan is PSV gewoon kampioen met 1 punt meer

Man man man meest stressvolle wedstrijd van PSV gezien sinds Feyenoord thuis. Nog aardig teruggeknokt maar Drommel kost ons de race voor het kampioenschap. Daarnaast was heel psv erg slap in de eerste half uur en zette Twente geweldig druk. Verder voor de neutrale kijker een geweldige pot.

2 april 2022 om 20:52

Je laat je als team toch wegblazen in het 1ste deel van de wedstrijd? Compleet overrompeld

2 april 2022 om 21:00

Wat misschien even erg is: een trainer die het met lede ogen ziet gebeuren en pas in de 2e helft ingrijpt. Onbegrijpelijk!

2 april 2022 om 22:04

Dus omdat jullie cv’s en backs al het volledige seizoen verkleed zijn als gatenkaas, is het drommel zijn schuld dat PSV niet overtuigender kan zijn in de kampioensrace?

Rare beredenering

Gefeliciteerd ajax met de titel. Meer dan verdiend! De strijd om plek 3 wordt waanzinnig interessant. Twente gefeliciteerd!

2 april 2022 om 20:51

Psv speelde gewoon een prima tweede helft hoor. Ja, je hebt een waardeloze keeper. De strijd is echt nog niet gestreden hoor.

2 april 2022 om 20:54

Nouja, ik denk dat het niet gek is om te denken dat Ajax de volgende drie potjes van Sparta, PEC en NEC wint en dan is het verschil minimaal 4 in speelronde 32.

2 april 2022 om 20:59

Ja, want tegen Cambuur, Go Ahead, RKC ging het lekker haha.. Het kan nog alle kanten op.

2 april 2022 om 21:01

PSV speelde de 2e helft beter, maar om nu te zeggen prima, dat is teveel van het goede.

2 april 2022 om 21:02

Ja, en dan mag je er 1 verliezen of 2 gelijkspelen en moet PSV zelfs nog naar de Kuip.

2 april 2022 om 20:52

Gefeliciteerd? Waarmee in hemelsnaam, 2 punten verspeeld vanavond.

2 april 2022 om 21:02

Of 1 gewonnen, net hoe je het bekijkt. Alhoewel als je 3-0 voor staat het inderdaad meer aan zou voelen als 2 verspeeld. Denk gelijkspel wel een terechte uitslag overigens. Twente kon er 6 maken, maar PSV ook.

2 april 2022 om 21:08

Kan wel eens een heel belangrijk punt zijn.

2 april 2022 om 21:09

PSV kan niet 6 doelpunten maken uit een xP van 1,2. Bizar hoe het wanbeeld hier rondgaat dat PSV zoveel kansen had.

2 april 2022 om 21:11

Als psv een xp van 1,2 heeft hoe kunnen ze er dan 3 maken?

2 april 2022 om 21:15

Betekent dat ze al met al juist heel effectief waren vandaag en scoren op manieren die normaal geen doelpunten opleveren. Bijvoorbeeld door twee schoten van afstand.

2 april 2022 om 21:19

Vind dat toch altijd raar, die berekeningen. Als je Gakpo zo randje 16 naar zijn rechter ziet kappen voor een vrij schot tel ik hem al hoor.

2 april 2022 om 21:21

Dan kunnen ze er ook 6 maken

2 april 2022 om 21:28

Gakpo heeft een erg goed schot en staat daar ook om bekend. En toch heeft zelfs hij er ook maar eentje gemaakt van buiten de 16 dit seizoen.

2 april 2022 om 21:38

Meen je dat nou? Dan is mijn geheugen wel heel gekleurd. Had oprecht gedacht dat het er meer waren.

2 april 2022 om 20:53

It's Tom. Een onbegrijpelijke eerste helft. Inderdaad wordt het moeilijk maar het is voetbal. Ajax was ook zeer matig.

2 april 2022 om 20:54

Ik snap dat emotie nu overheerst, maar de titel is echt nog geen uitgemaakte zaak.

2 april 2022 om 20:59

Nog 6 wedstrijden, kan echt nog alle kanten op. Vaak genoeg gezien dat Ajax nog eens verliest of een paar keer gelijkspeelt wanneer het niet zou mogen.

3 april 2022 om 01:04

Nou ja, gefeliciteerd? Ik voel me waarschijnlijk net zoals jij; berooid.

Hoe kun je als trainer je ploeg zo aan een wedstrijd laten beginnen. Belachelijk. Drommel is nu wel klaar mag ik hopen. Nooit meer opstellen.

2 april 2022 om 20:57

Wat ik niet begrijp is waarom Schmidt niet in de 1e helft ingreep. Je moet behoorlijk naïef zijn om te denken dat de 11 die startten de wedstrijd zouden kantelen. Ik had bijv. Gakpo en Madueke (of Vertessen) na de 2-0 ingebracht. Het lijkt wel een bepaalde soort berusting. Dit gevoel had ik ook na de 3-2 met nog 25 minuten te gaan. Ik bedoel, 6 minuten speeltijd voor Vertessen, terwijl je moet winnen om enigszins kans te maken op de landstitel.

2 april 2022 om 21:00

Beetje hetzelfde als de discussie bij Ajax over Onana, want ook hier is de grote vraag of de vervanger het beter gaat doen....

2 april 2022 om 21:04

Nou nee, Onana is bestraft door de UEFA, anders was ie gewoon 1e keeper gebleven. Unnerstall moest weg omdat ie kennelijk niet goed is in het meevoetballen. Vind ik toch een andere situatie.

2 april 2022 om 21:15

Drommel maakt net 3 fouten in 20 minuten.. en heeft het hele seizoen al veel fouten gemaakt. Ik denk dat het vrij lastig wordt voor een vervanger om het slechter te doen.

2 april 2022 om 21:17

@Reyhan, gaat om de situatie nu in mijn reactie. Los van wat er in het verleden met de keepers is gebeurd. Het gaat om nu. Nu hebben beide clubs twijfels over hun eerste keeper, maar zijn de twijfels over eventuele alternatieven minstens net zo groot.

2 april 2022 om 21:18

@Benzema, tsja, Mvogo heeft in die ene wedstrijd toch laten zien dat hij ook allerminst betrouwbaar is, maar je kan het zeker weer eens proberen.

2 april 2022 om 21:44

Ik vond het die ene wedstrijd niet een een blunder van Mvogo. Hij rekende erop dat die ene speler de bal zou aannemen en liep daarom al iets naar voren. Dat die speler die bal mistte waardoor de bal een verraderlijk stuiter maakte hadden weinig keepers iets aan kunnen doen. Denk zelf dat die speler die hem binnenschoot er niet eens rekening mee had gehouden, dat die bal op die manier voor z'n voeten zou komen.

2 april 2022 om 21:02

benzema Mvogo werd om minder gelijk afgeserveerd. Psv heeft weinig keuze, nadat Schmidt laatste vertrouwen van Mvogo kapot heeft geslagen.

2 april 2022 om 21:07

Maar de aankoop van Drommel was nog te begrijpen, de aankoop van Mvogo en zeker de benoeming tot eerste keeper zorgde voor meer vraagtekens. Maargoed, moest van Schmidt. Zo hebben wij ene Labyad rondlopen voor volgens mij zo'n 2 miljoen per jaar. Maargoed, die heeft het zowaar nog niet eens zo heel slecht gedaan in zijn Ajax optredens.

PSV heeft heel veel mazzel dat Twente ze dit punt gegund heeft. Drie goals van PSV die uit het niets kwamen en meerdere enorme kansen van Twente die op de lat of in de armen van Drommel gingen. Ik heb wel een topwedstrijd gezien, maar ik ben flink pissig van het resultaat. Overwinning voor Twente was verdiend geweest, dit is een gewonnen punt voor PSV.

2 april 2022 om 20:51

Wat zeg jij? En psv heeft geen kansen gehad? Daarnaast had psv 66% balbezit. Vanaf de 3-0 dit Twente nog maar weinig en is 3-3 meer dan terecht.

2 april 2022 om 20:54

PSV had inderdaad het balbezit maar Twente had duidelijk de beste kansen en hadden het al lang moeten beslissen.

2 april 2022 om 20:57

Psv 7 schoten op goal. Twente 4

2 april 2022 om 20:59

Misschien verkeer je in de euforie dat je een punt hebt gepakt, en verbloemd dat de wedstrijd voor je, maar PSV was belachelijk slecht. Een goal werd van richting veranderd en de andere twee kwamen uit fouten van Twente. Dus vandaar dat ik een overwinning van Twente verdiend had gevonden, getuige de bal van Zerrouki op en paal en Vlap op de lat. En Julio in de armen van Drommel. Drie enorme kansen na de 3-0, maar PSV was beter op basis van hun balbezit natuurlijk...

2 april 2022 om 21:00

PSV had echt meer kansen hoor. Verkijk je je op, zelfs onder de volle druk van Twente had Zahavi 2 levensgrote kansen wie gewoon moesten hangen. Als alle kansen goals waren dan had PSV deze pot zeker wel met 4-7 gewonnen ofzo maarja, daar doen we geen reet mee.

2 april 2022 om 21:00

Twente een expected goals van 3,4, PSV 1,2. Hoe duidelijk wil je het hebben.

2 april 2022 om 21:01

"Een goal werd van richting veranderd en de andere twee kwamen uit fouten van Twente". Had jij je ogen dicht bij de 3 goals van Twente ofzo? 😂😂

2 april 2022 om 21:03

3 goals van Twente waren 3 fouten van PSV-ers, heb je een andere wedstrijd gekeken ofzo?

2 april 2022 om 21:05

Expected goals zijn geen feiten. Klaar

2 april 2022 om 21:05

@gofcte en de goals vam Twente waren fouten van PSV heeft er dus ook niks mee te maken. Jezus. Je hebt dan ook duidelijk alleen t begin gezien. Daarna heeft PSV zich zeker herpakt. Hadden ook zeker meer kansen over de gehele wedstrijd gezien.

2 april 2022 om 21:06

Psv mag Vlap op de blote knietjes bedanken. Nog nooit zo’n irritante langzame speler gezien, die draaicirkel van hem. En dat moet 2 miljoen kosten…zonder Vlap had Twente 4-2 gewonnen, met Vlap was het dus 3-3. Dat is geen compliment

2 april 2022 om 21:17

Ik heb hierboven opgesomd op basis van welke kansen ik Twente de betere vond, zou je dat willen doen voor PSV? Want buiten dat schot op de paal met die rebound, heb ik niks van PSV gezien waardoor ik dacht dat ze een doelpunt gingen maken. Het punt wat ik wilde maken is dat Twente hier twee punten heeft verspeeld, en dat PSV hier een punt heeft gewonnen omdat Twente het niet eerder heeft beslist. En kom niet met balbezit aan, want je mag van PSV verwachten dat ze meer aan de bal zijn tegen clubs van een minder niveau.

2 april 2022 om 21:40

Laat maar gofcte, als je met feiten komt roepen ze wel weer dat het alleen maar aan Drommel lag of een ander slap argument. Agüero, in geen enkel universum had PSV 7 x gescoord vandaag.

2 april 2022 om 22:22

@Ruiz_FCT Sorry hoor maar ben het echt niet met je eens. Vond oprecht dat PSV meer kansen had dan Twente. Unnerstall moest zeker 3x echt fantastisch redden, Drommel heb ik geen redding zien maken, behalve een bal op de lat van Vlap viel het toch gewoon reuze mee met jullie kansen? In het begin was elke kans een goal voor jullie. Niet dat het er überhaupt toe doet ofzo hoor, maar dat er geroepen word dat Twente PSV hier een punt heeft gegeven is lulkoek. 25 minuten waren jullie de baas in de eerste helft, daarna was de puf er volledig uit en was PSV constant aan het aanzetten en creëerde het veel kansen. Een gelijkspel was gezien de hele wedstrijd het maximaal haalbare voor FC Twente.

2 april 2022 om 23:35

PSV maakt in de laatste minuut gelijk door een blunder van onze keeper en toch is een gelijkspel voor Twente het maximaal haalbare resultaat? Dat klinkt niet logisch.

3 april 2022 om 12:42

Want Drommel heeft geen blunders gemaakt? Komop Ruiz_FCT, verwacht wel een wat betere onderbouwing van jou hoor. Echt een heel slecht argument. Drommel maakt 2 blunders, terechte goals voor Twente, Unnerstall maakt een blunder maar dat telt niet, want dan klinkt het niet meer logisch. Unnerstall hield een seconde voor die blunder nog een bal uit de hoek. Maar dat word weer vergeten.

3 april 2022 om 18:26

Als je tot aan de laatste minuut voor hebt gestaan kan je toch niet zeggen dat een gelijkspel het maximaal haalbare was. Zeker als je bedenkt dat het door een blunder was die Unnerstall nou ook weer niet wekelijks maakt. Gewoon ontzettend lucky voor PSV hoe dat is verlopen. Daarnaast negeer je de belangrijkste statistiek die overduidelijk in het voordeel is van Twente. PSV scoort 3x uit een xG van net boven de 1 en jij verkondigt doodleuk dat ze er 7 hadden kunnen maken. Kom op hoor.

2 april 2022 om 20:52

Twente mag Drommel ook wel bedanken. Hij koste ons minimaal 2 tegendoelpunten vandaag. Zowel Twente als PSV hadden veel grote kansen gemist vandaag. Het had ook 4-4 of 5-5 kunnen worden

2 april 2022 om 21:00

Kun je je voorstellen dat ik 3 miljoen weinig vond voor Joel Drommel toen hij verkocht werd?

2 april 2022 om 21:09

Drommel was niet best, maarja als je keepers gaat wisselen als of spelers zijn, gaat het vanzelf mis. Vertrouwen 0% en dan mag je tegen je oude clubje aantreden, tja niet zo gemakkelijk denk ik. Wij zijn blij met de ruil en de centjes bedankt psv

2 april 2022 om 21:13

We zijn Drommel ook erg dankbaar. We kregen er miljoenen voor en zijn er niet eens op achteruit gegaan!

4 puntjes los, goede zaken. Ondanks dat het 3-3 is geworden. Complimenten voor beide, mooie pot gespeeld.

Wat een ongelooflijke kut keeper

Wel sneu voor unnerstall, wat stond die man een wereldpartij te keepen zeg!

2 april 2022 om 20:56

Maakte gewoon 2 fouten hoor. Die laatste kan echt niet eigenlijk, hij wil die bal onderhands vangen.

2 april 2022 om 21:06

Ik ben ontzettend blij met Lars op goal, maar zodra Twente onder druk staat heeft hij ook wel zijn momentjes. Ik denk dat het schot van Veerman gewoon teveel effect had, maar Drommel zou door de grond geboord worden voor die fout bij de 3-3. Unnerstall heeft dan de mazzel dat hij een enorm krediet heeft opgebouwd, dus hoe kut ook, hij blijft een van de voornaamste redenen dat we zoveel punten hebben verzameld.

2 april 2022 om 21:11

Ik ben ook blij met Unnerstall maar hoe hij constant als een god wordt neergezet vind ik wel overdreven. De fouten die hij nog af en toe maakt kom je bij PSV simpelweg niet mee weg want daar wordt elke fout gigantisch uitvergroot.

2 april 2022 om 21:21

Klopt, ik denk dat dat ook komt vanwege de tegenstelling met Drommel die natuurlijk heel opvallend is. Lars is niet onfeilbaar, maar pakt punten. Joel is vrij feilbaar, en verliest punten. Dat valt het hele seizoen al op, maar mag wel een keer gematigd worden inderdaad.

Daarnaast is het volgens mij ook een makkelijk stokpaardje van analisten die Twente niet volgen, maar op basis van de samenvattingen Lars de ene na de andere redding zien maken. Ik zou ze wel eens willen horen over hoe Propper de verdediging met Hilgers en Plegezuelo zo goed laat lopen bijvoorbeeld.

Drommel heeft ons dit seizoen al zoveel punten gekost. Ongelooflijk. Zo zonde. Het had zo'n mooi seizoen kunnen zijn maar daar koop je helemaal niks voor. Over één ding zou inmiddels iedereen die PSV een warm hart toedraagt het eens moeten zijn: John de Jong kan met goed fatsoen niet langer aanblijven. Het aantrekken van Drommel is het topje van de ijsberg, maar die man is inmiddels verantwoordelijk voor een karrevracht aan miskopen en verdampte miljoenen. Van Nistelrooij wordt straks de derde trainer die het met De Jongs selectie mag proberen. Ik wens hem veel sterkte toe.

2 april 2022 om 21:06

Davilla

Zie niet dat JdJ opgeofferd wordt. Brands is ook fan. JdJ is geen type die eer aan zichzelf houdt en opstapt. Ook logisch, zijn carriere binnen voetbal zal dan ook voorbij zijn.

2 april 2022 om 21:10

Nou, je kan bij Psv genoeg aankopen noemen waarbij je van te voren je vraagtekens meer hebt gezet, maar bij Drommel deed niemand dat toen hij gekocht werd. Ik vind niet dat je dan de directie of coach kwalijk mag nemen. Als Drommel zo stond te spelen als bij Twente, had je er een goeie aan. Het is echt onbegrijpelijk.

2 april 2022 om 21:33

Pardon? Niemand? Velen hadden hun vraagtekens hoor. Ik zag zijn komst al totaal niet zitten. Precies op de punten waarin hij nu "uitblinkt". Het is een schijterd van een keeper. Bij Twente kwam hij ook nooit uit zijn goal bij een hoge bal. Hij vertrouwt puur op zijn reflex. Niet geheel terecht overigens. Sinds zijn komst naar PSV is dit alleen maar duidelijker geworden. Hij leert er ook niet van. Ik vind het onbegrijpelijk dat de scouting dit niet gezien heeft. Pure onkunde!

2 april 2022 om 23:12

@SneekPSV haha exact. Ik zie Rutgerrr afgelopen dagen zoveel vreemde reacties plaatsen en dit is er weer eentje van. Vrijwel elke PSV supporter zette vraagtekens bij de komst van Drommel. Hoe komt ie er op dat niemand er wat van zei joh.

Doen ze in de eredivisie niet meer aan een jantje?

Nee ff serieus, dit belooft niet veel goeds voor donderdag. Ramalho, Madueke en bovenal Gakpo sowieso 90 minuten dan laten spelen.

Drommel is klaar natuurlijk bij PSV. Komende zomer 2 nieuwe keepers halen en hem verkopen. Kan niet meer. Al maanden niet maar dit is wel heel extreem. 0 zelfvertrouwen. Verder waanzinnige wedstrijd voor met name de neutrale toeschouwer. Qua kansen ging het enorm op en neer en is een gelijkspel wel terecht. Ook omdat Unnerstall, naast een paar wereldreddingen, net als Drommel enorme ketsers had. Die had hij bij PSV ook al. Ajax in ieder geval gefeliciteerd, die gaan dit niet meer weggeven natuurlijk.

2 april 2022 om 21:00

En oja: Veerman. Wat een speler. Volgend seizoen elftal om hem heen bouwen. Was sceptisch voor zijn komst maar wat is ie goed zeg.

2 april 2022 om 21:08

Vraag is alleen, waar moet hij staan? Op 8 komt hij net te kort. Zou je hem op 10 zetten? Heeft wel echt een fantastisch schot.

2 april 2022 om 21:08

Wel erg populistisch over Veerman. Hij doet het geweldig hoor, maar dat komt natuurlijk ook door een soort onbevangenheid als nieuwe speler. Ik vind Veerman ook echt een geweldige indruk maken tot nu toe, maar als het hele team om hem wordt gebouwd en er dus elke wedstrijd topprestaties worden verwacht kan het zomaar weer minder gaan.

2 april 2022 om 22:57

Veerman zit nu een paar maanden bij PSV en laat het vrijwel elke wedstrijd zien. Hoezo is dat populistisch?

2 april 2022 om 22:59

@aguerooo hangt er heel erg vanaf wie er weggaat en gehaald wordt komende zomer maar ik zie hem prima op 8 kunnen voetballen hoor.

2 april 2022 om 21:10

Wie zou Drommel kopen???? PSV moet wel op meer posities versterken. Dat verdient RvN ook.

2 april 2022 om 22:56

Middenmotor in België of een club als RKC wil het vast met hem proberen hoor. Desnoods huren.

Wat een pot voetbal zeg, voor de neutrale kijker echt heeeerlijk. Maar die keepers aan beide kanten, toch gewoon verschrikkelijk? Unnerstall had wel een geweldige redding maar was ook echt niet foutloos. PSV niet des PSVs vandaag, denk zelf dat hiermee het kampioenschap is gespeeld, helemaal met Feyenoord nog voor de boeg. Wel genoten van de wedstrijd.

2 april 2022 om 21:10

Verschil is wel dat het bij Unnerstall over het algemeen incidenteel is en bij Drommel haast wekelijks, die blunders.

Het eerste half uur was een wanprestatie, maar wat een veerkracht heeft PSV daarna getoond. Ook Twente moet ik complimenten geven. Die gaan het Feyenoord nog heel moeilijk maken. Helaas lijkt de titel nu uit zicht. Gelukkig hebben de beker en Europa nog om het seizoen met glans af te sluiten.

2 april 2022 om 20:52

Die beker gaan jullie wel winnen hoor. Twente verdedigt beter dan Ajax.

2 april 2022 om 21:15

Hoe kan je zoiets stoms nou roepen? Ten eerste hebben wij de missende spelers dan terug en ten tweede hebben wij 2x van Psv gewonnen dit seizoen. Twente verdedigt beter dan Ajax? Aparte mening als je ons geringe aantal tegengoals ziet. En als je dat echt vindt dan neem ik aan dat je ook zo snugger bent om te roepen dat Ajax beter verdedigt dan Psv, gezien het eerste half uur van Psv vandaag? Het is een wedstrijd op zich, maar dat zie jij blijkbaar niet in.

Wat als we eens scherp een wedstrijd beginnen. Dan stonden we dik bovenaan. Want dit is zeker niet de eerste keer.

Wat een wedstrijd. Jammer voor Twente. En zullen ze bij psv spijt hebben mbt keeper.

Wat is die Veerman een geweldige middenvelder zeg!! Echt heel erg genoten van hem weer. Besef dat er gewoon mensen waren die dachten dat hij niet een stapje hoger kon. Echt wat een techniek. voetbalt heel erg makkelijk., Gakpo was ook echt goed weer. Bij Twente viel Daan Rots mij wederom heel positief op. Unnerstal is echt een wijf in de lucht hoor.

2 april 2022 om 21:46

Vind het wel erg vroeg om je gram al te halen. Ramalho werd ook al snel omschreven als de beste verdediger van de Eredivisie dit seizoen, maar kreeg een terugval. Gotze werd gepresenteerd als de grote ster, begon heel erg goed, maar zakte toch in niveau. Max was een van de beste linksbacks (zo niet de beste) in de Eredivisie en wat is daar nog van over? En dit is trouwens niet alleen bij PSV hoor. Bij Ajax gebeurt het net zo goed dat nieuwe spelers of talenten in het begin goed starten en omhoog worden gepraat, net als bij veel andere clubs. Laat Veerman zich nu eerst eens rustig over een langere periode bewijzen. Hij is er net en je doet al alsof hij definitief een zekere topaankoop is.

Heerlijke wedstrijd gezien zeg! Ik vind het jammer voor Twente maar je voelde de gelijkmaker aankomen. Ondanks het 'blundertje' van unnerstal blijft het toch een klasbak. Genoten van de wedstrijd!

Wauw! Wat een heerlijke wedstrijd. Ongelofelijk wat een intensiteit en aanvallende drang van beide elftallen. Er werd enkel gespeeld om te winnen. 3-3 voor beide teams een beloning op basis van het geboden spektakel, deze pot verdiende geen verliezer. Echt reclame voor de Eredivisie!

Vreselijk jammer voor Twente (en ons natuurlijk), ze hebben alles gegeven en gevochten als leeuwen. Het blijft super spannend, want zowel Ajax en Psv hebben onzekere keepers. Plus verkeren niet in al te beste vorm. 🤦🏾‍♂️

Ik denk dat dit voor de neutrale toeschouwer een fantastische wedstrijd was. Alles zat hierin! Maar man wat baal ik van dit gelijkspel. Wel klasse van PSV hoor. Zo terugkomen!

Twente begon zo goed deze wedstrijd, maar dan zie je dat ze uiteindelijk de druk niet aankunnen. En om eerlijk te zijn zag ik dat al aankomen, zeker het laatste halfuur waar ze geen bal goed raken en alles lopen weg te schieten. Dat vind ik geen subtop. Chapaeu aan PSV die wilskracht toont, en als unnerstal niet op goal stond hadden ze nog gewonnen. Als Ajacied ben ik hier uiteraard content mee maar nogmaals hoe PSV terug is gekomen in de wedstrijd toont echt aan dat PSV mentaal ijzersterk is.

Fijn weekend!

2 april 2022 om 21:09

Mag ik dan zeggen dat overlopen worden en 3-0 achterkomen tegen een ploeg die 'geen subtop' is ook geen top genoemd mag worden? Wat een domme redenering. PSV heeft kwaliteiten in de selectie waar wij alleen maar van kunnen dromen, en dan zouden we geen voorsprong mogen verdedigen...

Het is niet de fout van Drommel, maar van degene van wie het idee was om Drommel te halen ? Geen verrassing voor velen.

Schandalig dat Twente op het laatst een penalty wordt onthouden na een overduidelijke handsball, de var keek er niet eens naar...

Maargoed, Twente heeft haar huid duur verkocht.

Is het nu ook klaar met dat Unnerstall is de beste? Gewoon een fout die Twente de overwinning kost hoor. Dood en doodzonde. Twee zondagsschoten en 1 goede kans heb ik gezien van PSV. Twente duidelijk een stuk betere kansen. Vlap pff, hoe mis je die... Wat baal ik hiervan.

2 april 2022 om 21:07

Hij was wat overmoedig geworden, maar had ook 2 weergaloze reddingen die bij bijvoorbeeld Leeuwenburg 6 goals hadden opgeleverd. Onder aan de streep gewoon een hele goede pot van hem!

2 april 2022 om 21:13

Ik vond eerlijk gezegd alle drie tegendoelpunten een beetje zozo. Hij had meer kunnen doen.

Unnerstall kansloos op de rebound van Boscagli, Voetbalzone? Het artikel moest snel online zeker? Die bal was 100% voor de keeper. Heel bijzonder dat hij de bal gewoon wilde vangen.

On: zonde voor Twente, onvoldoende beloond na de eerste helft. Daar had het 6-0 moeten staan. Tegen PSV weet je dat er altijd op z'n Duits gevoetbald wordt, en dat zegt wat als je zelf uit Enschede komt. Lucky PSV strikes again en wint een punt. Twente verliest er twee.

Diep respect voor Psv. Misschien niet heel goed, maar zo'n comeback kan mijn club nooit voor elkaar krijgen.

2 april 2022 om 21:03

Poep in je ogen gehad de laatste weken? Ajax heeft alleen maar achter gestaan de laatste 4 wedstrijden…

2 april 2022 om 22:21

Wat een comment Mister... Zodra wij met 2-0 achter staan kunnen we het niet meer bolwerken, hoogstens zijn we van 1 goal terug gekomen. Goh, mag het? Met onze miljoenen selectie.

Met je poep in je ogen.

2 april 2022 om 21:28

Dat is ons maar liefst 4x gelukt…

2 april 2022 om 22:22

Ja? Zijn we 4x van een 3-0 achterstand terug gekomen? Wanneer?

3 april 2022 om 01:30

Wil jij per se dat we 3-0 achter komen om je punt te maken? Wat een onzin. Zelfs in de CL overkomt ons dat niet.

Leuk dat gezeur op drommel, maat de eerste en laatste goal van psv moeten ook gewoon 100% voor unnerstal zijn hé. Dan kan die wel 2 goede reddingen hebben maar daar heb je niks meer aan

2 april 2022 om 21:20

Unnerstall is een redelijke keeper. Drommel een hele slechte. Beide in ieder geval niet goed genoeg voor PSV.

Wat een prachtige wedstrijd was dit. Heb als “neutrale” toeschouwer echt genoten van de energie, de spanning en de sensatie. En als Ajax supporter vind ik het jammer dat Twente niet heeft gewonnen maar ben ik erg blij met het puntenverlies van PSV.

Dit was wel genieten zeg. Geen seconde verveeld tijdens deze pot! Vlap redt uiteindelijk wel een puntje voor PSV. Brengt ze hoogst persoonlijk terug in de wedstrijd en krijgt het voor elkaar om van 5 meter op de lat te schieten.

Knappe comeback van PSV. Blijft vreemd dat drommel bij psv in de goal staat en understaller bij Twente. Andersom zou logischer zijn geweest.

Kunnen ze de volgende keer misschien een objectieve commentator bij een wedstrijd van PSV gebruiken? Dit is schandalig. Ik snap dat iedereen voor een club is maar probeer het een beetje in het midden te houden

2 april 2022 om 20:54

Had wel het idee dat hij een PSV shirt aan had inderdaad xD

2 april 2022 om 21:02

In de studio ging het ook 15min over psv tijdens de rust, geen minuut over de geweldige pressing van Twente. Behoorlijk respectloos maar geen verrassing.

2 april 2022 om 21:06

Tenenkrommend inderdaad.

Wat een ongelooflijke wedstrijd. Zat alles op en aan. Heb PSV in jaren niet zo slecht zien verdedigen, het stond helemaal verkeerd. Niet normaal waar ik in het eerste half uur naar zat te kijken. Daar zijn echt geen woorden voor. Boscagli, Teze en Max verdedigend waardeloos. En om dan nog maar niet te beginnen over Drommel zeg. Wil daar eigenlijk geen woorden meer aan besteden. Die jongen heeft je zit seizoen zoveel punten gekost, er moet 100% een nieuwe keeper komen deze zomer. Als dat niet gebeurt, mag John de Jong gelijk z'n koffers pakken.

Tweede helft goed herpakt onder leiding van Veerman (die was echt heel goed) en Gakpo. Kwam veel meer schwung in het elftal daarmee.

Oh zo jammer van die 3-3, 5 punten verschil was enorm lekker. Maar goed, na 40 minuten tegen Groningen had ik direct getekend voor dit scenario. Veerkracht van PSV, maar zo waardeloos beginnen kost je punten. Twente heeft een prima resultaat, maar had hier kunnen winnen als ze zorgvuldiger waren. Wel een enerverende voetbalavond zo.

Wat een prachtige wedstrijd was dit. Heb als “neutrale” toeschouwer echt genoten van de energie, de spanning en de sensatie. En als Ajax supporter vind ik het jammer dat Twente niet heeft gewonnen maar ben ik erg blij met het puntenverlies van PSV.
En geef die schaal nu maar aan Ajax meneer Schmidt!

Vooraf teken je voor dit resultaat, maar ben nu echt wel een potje chagrijnig. Vlap die hem even op de lat kegelt en Unnerstall, sorry, maar waarom boks je die bal niet weg?! Het had zo'n mooie avond kunnen zijn.

Het was vermakelijk. 3-3 terecht denk ik. Drommel is alles over gezegd, we moeten een nieuwe keeper kopen. Dat is prioriteit één. Ramalho..... manmanman laat Teze maar staan hoor. Rare wissel van Schmidt.

Voor de rest was Madueke opvallend slecht. Echt ondermaats. En zo onderhand heeft hij evenveel slechte als (super)goede wedstrijden gespeeld. Je kunt er niet echt van oop aan. In tegenstelling tot Gakpo, die mijn avond weer goed maakt. Wat een talent! Hoop zo dat hij de goede match vindt qua vervolgstap.

2 april 2022 om 20:55

Madueke is natuurlijk ook nog jong en was toen hij z'n plek verloor veel beter dan dat hij nu is. Heeft gewoon speeltijd nodig en moet begrijpen dat hij er nog lang niet is. Denk dat we Gakpo volgend seizoen niet meer in Eindhoven gaan zien, wat een talent inderdaad. Bijna onvervangbaar.

2 april 2022 om 21:06

Ruud komt denk ik precies op tijd voor Madueke. Denk toch dat je als supergetalenteerde aanvaller meer aanneemt van een trainer die jouw pad al lang bewandeld heeft. Noni moet een beetje rustiger worden. Momenten kiezen. Ruud zal die bewijsdrang wel herkennen.

2 april 2022 om 21:18

Madueke moet eens leren zonder oogkleppen op te spelen. Dat zou al een goed begin zijn. Alsof PSV alleen maar zelfzuchtige voetballers aflevert. Die Malen kon er anders ook wat van bij het NL-elftal.

2 april 2022 om 22:27

Snap niet zo goed waar die laatste zin op slaat? Maar dat mag je natuurlijk zelf weten. Madueke heeft niet echt oogkleppen op, juist die dribbels is zijn gevaarlijkste wapen. Hij geeft vaak genoeg een bal voor om te zeggen dat hij net als Malen is, wie juist wel alles alleen doet.

2 april 2022 om 21:07

En toch bracht ook Madueke weer een heel nieuw elan in de wedstrijd. Lang niet alles lukt maar het is zo enorm dreigend als hij de bal heeft, net als bij Gakpo overigens. Echt twee heerlijke spelers.

2 april 2022 om 21:12

Zeker weten! Bij een jongen met zoveel talent ligt de lat alleen ook heel hoog. Als Bruma of Vertessen zo als hem gespeeld had had ik het denk ik wel prima gevonden.

Noni is toch een beetje mijn hoop ook op een transferrecord richting premier league 😁

2 april 2022 om 21:20

Gakpo heeft i.t.t. Madueke wel meer rendement. Achteraf gezien had Schmidt liever Vertessen ingebracht ipv Madueke.

Helaas, 3-3 weer geen kampioen dit seizoen

Net Kopenhagen thuis.... Deze potjes werken beter dan redbull man.

Wat is drommel slecht en dat is een statement.

Heerlijke pot om te kijken maar o wat doet Twente zich hier te kort, die kans van Vlap moet er natuurlijk altijd in en dan is PSV gebroken. Overigens heb ik wel wat twijfels bij de fitheid van spelers bij Twente als je na 2 weken rust maar in staat bent om 25 minuten vol gas te gaan en daarna constant achteruit moet, al had het na die 25 minuten ook zomaar 5-0 kunnen staan, niet normaal wat een kansen.

Als we nog voor een prijs willen gaan dit seizoen kunnen we niet toestaan dat er zo een lapzwans op goal staat. Het moet nu echt klaar zijn. Drommel heeft alle kans van de wereld gehad en het laten liggen. Hij is niet goed genoeg en zal nooit goed genoeg worden. Afschrijven en dan maar een andere iets mindere drollenvanger er in. Mvogo in Drommel out.

Einde kampioenstrijd lijkt me…. Hoe kun je zo een belangrijke wedstrijd ingaan….

2 april 2022 om 21:35

slap en inspiratieloos alsof ze gene kampioen wilde worden, wat ene bagger mentaliteit en dat al jaren lang, onder cocu was het veranderd.. ik dacht echt effe dit kan het jaar van psv worden .

Drommel kost PSV het kampioenschap. Deze jongen kan simpelweg niet keepen. En Unnerstall bakte er ook niet veel van. RvN zal zeker een nieuwe keeper eisen. Verder Gotze, Zahavi en Boscagli wegdoen. Leuke wedstrijd voor de neutrale toeschouwers. Als PSV supporter was het om te janken zo slecht.

2 april 2022 om 21:19

Drommel was echt verschrikkelijk vandaag, maar zullen we aub niet doen alsof het alleen aam hem lag? Psv verdedigde alsof er 4 amateurs achterin stonden. Drommel wordt terecht aangepakt hoor, maar er wordt wel heel weinig gezegd over vooral Teze en co.

Leicester City word de grote test voor Veerman. Speelt hij daar weer goed dan kan het hard gaan en zien we hem misschien op het wk. Deze jongen ziet altijd de vrije man. Is zo comfortabel aan de bal waardoor hij meer ruimte heeft om te doen wat hij wilt. Hij mag nog iets beweeglijker worden zodat hij niet verrast raakt bij onverwachtse ballen. Zijn techniek is zeer vast en oogt zelfs explosiever dan bij Heerenveen

2 april 2022 om 21:07

Ik snap dat je blij bent dat ie lekker meespeelt bij PSV maar het wk? Ik denk dat er op de reserveliist nog wel wat betere middenvelders staan en degene die er nu bij zitten zijn echt paar klasse beter momenteel

2 april 2022 om 21:14

Zoals? Noem wat namen zodat we erover kunnen discussieren. Ik ben trouwens niet eens voor psv

Bedankt Twente voor een geweldige zaterdag. Winst was verdiend geweest, wat een oen die Vlap. Zou ik zeker niet kopen in de zomer. Cerny viel ook verschrikkelijk slecht in. Maar die Rots was heel aardig op dreef en Ricky is zo geslepen nog steeds. Ik denk dat Twente een prima aanwinst is in Europa met wat spelertjes erbij. Heb genoten.

Maar maar, knok je prima terug, is je keeper gewoon verantwoordelijk voor het verlies.. Deze man is echt eredivisie onwaardig.. Ik heb Zoet wel eens afgevallen, maar Drommel presteert het werkelijk om slechtst ever te worden.. Ik vind het sneu, want fun dit die jongen niet, maar dit wordt geen goed huwelijk, vroeg me al tijden af wat meneer in de selectie van oranje deed.

Hoop in ieder geval dat ze hier van leren en drommel volgend seizoen bij jong psv speelt, maar neemt niet weg dat de rest het eerte half uur belachelijk slecht waren.

Wat geeft Twente een geweldig eerstehalf uur gespeeld zeg. Druk, snelheid, accuraat.. echt genoten!
Dat we daarna terug zakten had ik wel voorzien, maar zo jammer dat we in de tweede helft geen grip meer kregen. We hebben geknokt voor de punten en uiteindelijk lijkt me een gelijkspel ook de meest faire uitslag. Trots op Twente!

2 april 2022 om 21:46

Maar baal je niet gigantisch dat we het nog weggeven na een 3-0? Dat overheerst toch wel bij mij.

2 april 2022 om 23:20

Tuurlijk baal ik daarvan, maar gezien het wedstrijdbeeld is dit wel de meest passende uitslag.

Ik heb meerdere keren gelezen dat Twente supporters rots zo matig vinden maar die jongen doet het toch best leuk daar voorin?

2 april 2022 om 21:56

Heeft vandaag zeker een van zijn beste wedstrijden gespeeld

Wordt het niet eens tijd om Mvogo erin te zetten en aantal wedstrijden te laten staan? Wat Drommel vandaag liet zien gaat echt heel ver. En heeft al de nodige blunders gemaakt dit seizoen. Had ik overigens niet verwacht, bij FCT was die gewoon goed.

2 april 2022 om 21:24

Drommel is slecht. Mvogo is slecht. Allebei wegdoen, want met deze grabbelaars wordt PSV geen kampioen.

2 april 2022 om 21:25

Het is helaas echt lood om oud ijzer. Mvogo overall zelfs nog iets slechter van wat ik heb gezien. Ze hebben allebei geen vertrouwen, en dan heeft Drommel op Mvogo voor dat hij wedstrijdritme heeft.

Best bizar eigenlijk. We zijn op een punt beland waar je een willekeurige lange Eindhovenaar beter onder de lat kunt zetten dan de twee fullprofs die PSV daadwerkelijk onder contract heeft.

2 april 2022 om 22:05

Met alle respect maar wat Drommel in dit seizoen bij PSV flikt: Zo slecht heb ik nog nooit een PSV keeper gezien. Ik overdrijf niet. Nog nooit. Issakson, Zoet, Waterman was allemaal beter. Drommel tegenover Mvogo is wat mij betreft dus ook niet lood om oud ijzer. Mvogo is slecht, Drommel is echt abominabel. Hij heeft zoveel persoonlijke fouten gemaakt dit seizoen. Het is ook voor de toekomst geen argument meer om hem te laten staan en wedstrijfitheid maakt echt geen bal uit. Als je 3 blunders maakt in 15 minuten dan doet de rest er niet meer toe. Wat mij betreft al weken geleden Drommel out. Maar nu toch echt. Kom op zeg wat een wanvertoning.

2 april 2022 om 21:50

FC Twente was gewoon zijn niveau, daar voelde die zich prettig bij. Op een hoger niveau met nog meer eisen gaat ie Drommel gekke dingen doen. Die zal niet veel beter meer worden.

Wat een seizoen is dit geworden. De ene keer haalt PSV het net aan, de andere keer Ajax. Voorlopig is het net genoeg voor Ajax maar beide ploegen hebben komende seizoen heel wat werk aan de winkel. Wisseling van de trainerswacht, nieuwe technische staff, een hoop spelers zullen vertrekken. Het zal mij benieuwen. PSV zal dit niet goedmaken denk ik zo, maar ze kunnen echt wel de CL halen via de voorrondes.

3 april 2022 om 12:48

Dit gaan wij denk ik ook niet meer goedmaken nee, wij moeten ook nog uit tegen Feyenoord. Ajax moet tegen Az en Vitesse. als je echt crazy denkt dan verliest Ajax van AZ en Vitesse en winnen wij vanaf nu wel elke wedstrijd en zijn we alsnog kampioen, maar ik geloof niet in sprookjes.

Wauw wat een waanzinnig gave wedstrijd. Reclame voor Eredivisie.
Prachtwedstrijd. Alles zat in deze pot. Fc Twente krankzinnig sterk had kunnen rusten met 4 a 5 nul. 2e helft PSV sterk terug, veerkracht. Vlap...aanstichter dat PSV terug kwam en vsn 3 meter snoeihard op het metaal....die heeft bar slechte nacht. Gelijkspel verdiend, alhoewel Twente had het moeten afmaken. Fantastische wedstrijd.

Vlak kost ons de punten, helaas

Je zou zo'n Drommel toch door de kleedkamer slingeren als dit je overkomt? Waanzinnig wat voor parodie op een keeper dit is. Hoewel er ook op de rest van de selectie een hoop is aan te merken, kost deze jongen je definitief de kans op het kampioenschap.

Overigens is zijn blunder bij de 2-0 symptomatisch voor zijn generatie. Knie naar binnen om een panna te voorkomen en het andere been krom naar buiten om daar nog wat dekking te geven. Maar welk genie van een keeperstrainer dat een betere oplossing vond dan gewoon naar de grond gaan en duiken is me een raadsel.

2 april 2022 om 22:17

Klopt. En hij wordt ook niet zekerder hiervan. Maar als je Twente uit speelt, start dan met je beste 11.

2 april 2022 om 22:24

Vroeger zou dat wel gebeurt zijn dan drommel door hele kleedkamer geslingerd werd en nog stompje erbij krijgt ook., tegenwoordig wordt elkaar niet gecorrigeerd zijn het een voor een softies..

Wat ontzettend stom van FC Twente om 3-0 uit handen te geven zeg.

Heerlijke pot dit. Reclame voor het voetbal..

3 april 2022 om 12:36

Dat zeker, meestal is PSV daarbij betrokken haha bij zulke wedstrijden. helaas zit het resultaat alleen nooit mee met ons.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren