Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Tadic in zijn hart geraakt: ‘I continue in English: I did not deserve this'

Laatste update:

Dusan Tadic is teleurgesteld over de wijze waarop het publiek in Groningen reageerde nadat hij Ajax de 1-2 voorsprong bezorgde. Vanaf de penaltystip schoot de aanvaller raak en dat leidde tot een fluitconcert van de fans van FC Groningen. Tadic gaf na afloop in gesprek met ESPN te kennen ‘very disappointed’ te zijn, daar zijn voormalige werkgever nog altijd een belangrijke plek in zijn hart heeft. Ajax won de Eredivisie-wedstrijd uiteindelijk met 1-3.

Diep in blessuretijd van de eerste helft, die langer doorging dan arbiter Bas Nijhuis via de vierde official had laten aangeven, versierde Ajax bij een 1-1 tussenstand een penalty. Na de handsbal van Damil Dankerlui op een voorzet van Tadic floot Nijhuis aanvankelijk voor het rustsignaal, maar felle protesten en een VAR-ingreep brachten de arbiter naar de zijlijn. Daar zag Nijhuis dat Dankerlui met uitgestoken arm naar de bal ging: strafschop. Tadic schoot die beheerst rechtdoor: 1-2.

“Ik denk dat het een penalty was”, reageerde Tadic op het controversiële moment. “Maar ik vond het niet goed wat de fans van Groningen deden. Ik heb een geweldige tijd in Groningen gehad. Ik zeg altijd dat Ajax mijn droomclub is, maar Groningen en Twente zitten in mijn hart. Let me continue in English: I did not deserve this. Kijk, Groningen heeft veel geld aan mij verdiend. Bovendien heb ik daar een uitstekende tijd gehad, had ik daar altijd veel lol en hebben we samen de beste resultaten in de clubgeschiedenis behaald.”

"Ik denk niet dat ik het fluitconcert heb verdiend. Ik ben heel erg teleurgesteld. Ik heb mensen gelukkig gemaakt hier en ze hebben goed aan me verdiend. Nooit, nooit vier ik een doelpunt tegen Groningen of Twente. Dit was erg slecht van de supporters en ik denk niet dat ik dit verdiend heb. Maar goed, het is hun keuze”, aldus Tadic, die tussen juli 2010 en juli 2012 het shirt van Groningen droeg en in zijn eerste seizoen op een verdienstelijke vijfde plek eindigde in de Eredivisie.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Wat is het ook een ontiegelijke aansteller. Je bent zo’n goede speler en gaat weer lopen zeiken om niets. Wat verwacht je van die supporters? Het zijn Groningenfans, geen Tadicfans…

2 april 2022 om 19:32

Om niets? Meermaals met duizenden zijn moeder uitmaken voor alles en nog wat terwijl spelers als Tadic de reden zijn dat mensen buiten Nederland FC Groningen kennen. Respect was op zijn plaats geweest.

2 april 2022 om 19:38

@False9 voor voetbalfans buiten die van Ajax zelf is het moeilijk om respect op te brengen voor iemand als Tadic. Hij kan heel goed voetballen maar is ook een verschrikkelijke kwal.

2 april 2022 om 19:43

Respect komt van twee kanten. Behalve Groningen-fans zijn deze mensen ook voetballiefhebbers. Die zien elke week ook hoe deze man aan het matennaaien slaat, blessures veinst en tot spelbederf besluit. Als je respect wilt, geef t zelf dan ook.

2 april 2022 om 19:44

Tadic heeft Groningen zoveel moois gebracht en als dank krijg je dit gedrag. Kijk dat een PSV of Feyenoord wat roept, het hoort er bij. Ook al zijn dat vaak halve zolen, maar van je oude club - niet zo gek dat Tadic teleurgesteld is.

2 april 2022 om 19:44

Mmm hahaha ronald koeman komt van groningen Arjan Robben mmm oja suarez en van Dijk. Tadic is niet zo belangrijk hoor hahahahah

2 april 2022 om 19:49

'Terwijl spelers als Tadic de reden zijn... FC Groningen kennen'. Oh beste Ajacied. Het is maar goed dat men buiten Nederland niet weet hoe de fans zijn. Verder begrijp ik prima dat de Groningse fans hem niet toejuichen. Dit is dan weer volledig het tegenovergestelde en moet je gewoon afkeuren. Maar om respect vragen na jouw... typische sneer?

2 april 2022 om 19:54

Echt sneu dat Ajacieden denken dat ze de complete wereld op de kaart hebben gezet..

2 april 2022 om 19:56

Ach Gomes, wat een klinkklare onzin zit je hier uit te slaan, Tadic heeft de schijn tegen maar schiet mij maar lek als men stelt dat ie wekelijks aan het matennaaien is. Ongelooflijk, lekker lopen stigmatiseren alsof het niks is.

2 april 2022 om 19:56

En dat vingertje voor zijn mond na de penalty? Wat een klein zielig mannetje is het. Respect moet je verdienen, begint bij hem zelf met zijn enge gedrag binnen de lijnen.

2 april 2022 om 20:15

Tadic is zeker niet de reden waardoor mensen in het buitenland FC Groningen kennen. Dat komt echt door Arjen Robben, Luis Suarez en Virgil van Dijk. Spelers die in de absolute top van Europa hebben gespeeld en carrières hebben of hebben gehad waar Tadic alleen maar van kan dromen

2 april 2022 om 20:34

Omdat je voor Ajax bent ben je er zelf blind voor, maar het is een speler met verschrikkelijke maniertjes en logisch dat veel mensen zich daar aan storen.

2 april 2022 om 20:48

Ach hou op man. Mensen zouden niet eens weten dat Suarez bij Groningen heeft gespeeld als ze het niet opzoeken op Google. Virgil idem dito. Staat meer bekend door zijn tijd bij Southampton.
Robben is de enige waar je dat echt van kan zeggen. Dan is het nog lang niet vreemd om een Tadic te noemen.

2 april 2022 om 20:52

Denk dat ze Groningen eerder kenne van Robben. Een 1000 maal grotere speler. En ook een aansteller trouwens... En dan ook nog Suarez. Wacht es ff, het is de schuld van Groningen :O

2 april 2022 om 21:19

gomes1psv. De namen Toivonen, Lozano zeker vergeten?. Anders vandaag ook nog wel wat momenten in de wedstrijd PSV tegen Twente gezien. Met elf paaseitjes win je geen wedstrijd.

2 april 2022 om 21:47

Sankento roept ook wat hem uitkomt hè… alsof mensen weten dat tadic die goede subtopper uit Europa dan wel bij Groningen gevoetbald heeft….

3 april 2022 om 00:45

Dat doet toch volledig niet ter zake.. Het is een Tadic die totaal niet snapt dat zijn manier van doen en ‘beleven’ ver af staan van wat de normale mens geinig vindt. Week in, week uit is die zuiger bezig.. Fantastisch om hem er bij te hebben, maar maak mij niet wijs dat het oké is.. Complete minachting te denken dat Tadic meer verdiend dan hoon

3 april 2022 om 01:11

@Miki

Onzin. De meeste mensen weten totaal niet dat deze spelers ooit bij Groningen begon. Ze kennen Robben van PSV, Suarez van Ajax en Van Dijk van Celtic. Dit zeg ik niet op laag dunkend over Groningen te doen, maar dat is wel de waarheid.

3 april 2022 om 01:57

Dendenden

Nee, dat is hoe jij denkt hoe wij denken, sterker nog... Dat is hoe jij wilt dat we wij denken.

De realiteit ligt toch echt anders.

3 april 2022 om 09:11

Ik denk dat Tadic internationaal zijn sporen echt wel heeft verdiend hoor. Dat het zo nu en dan een aansteller is, dat ben ik eens. Ja, dat ze hem uitsluiten, ach het blijft primitief gedrag.

3 april 2022 om 09:55

Denk dat veel mensen buiten nederland groningen ook kennen omdat daley blind er heeft gespeeld

3 april 2022 om 10:01

Respect was op zijn plaats geweest maar dan had Tadic zelf na zijn pingel ook niet zo moeten juichen met het vingertje op zijn mond. Dan had hij achteraf dit verhaal kunnen ophangen maar nu ging hij er (terecht) in mee. Dat kan, maar dan moet je achteraf ook niet piepen.

3 april 2022 om 10:37

Wat een onzin kraam je uit! Ook al is hij een kwal, dat is hij toch nooit tegen de club waar hij ooit heeft gevoetbald?

2 april 2022 om 19:39

Wat zeg jij? Is toch ook raar als Barca fans opeens Messi uitfluiten wanneer hij tegen hun speelt. Je kan niet een speler van de kaliber van Tadic uitsluiten als tegenstander en zeker niet wanneer zo'n grote speler voor jou club heeft gespeeld. Absoluut schaamteloos van de Groningers ze moeten weten dat Tadic groter is dan hun club.

2 april 2022 om 19:45

Seedorf werd in het verleden toch ook zonder reden uitgefloten door Ajax supporters? Dit gebeurd bij elke club. Tadic heeft zijn slechte imago helemaal aan zichzelf te danken door zijn gedrag de laatste jaren

2 april 2022 om 19:57

Kaliber Tadic die ooit 2 jaar daar gespeeld heeft wil je vergelijken met Messi die in 20 jaar Barcelona alles won wat je kunt winnen.
Kaliber Tadic komt niet voor in de top 50 in Europa, toen niet en nu niet.
Groter dan de club?? De club waar Robben, Suarez, twee Koemannen, Virgil en ja... Milko Djurovski, een meer legendarische Serviër furore hebben gemaakt.
Tadic is gewoon een behoorlijk goede voetballer, meer niet, die zich de afgelopen twee jaar volgens velen heeft ontwikkeld tot een vreselijke aanstellerige kwal op het veld. Dan krijg je dit.

2 april 2022 om 20:02

Als je denkt dat het om het kaliber gaat heb je er bij voorbaat niets van begrepen. Maar ze doen maar joh. Net als gisteren bij Ihattaren die een grotere toekomst wacht dan de hele club NAC, Tadic heeft veel meer bereikt dan Groningen ooit zal doen.

2 april 2022 om 20:16

@fred, grappig dat je Suarez noemt. De speler die niets met Groningen heeft en met een arbitrage zaak weg probeerde te komen...

2 april 2022 om 20:27

De wereld heeft ook niks met suarez ook zon eng kereltje afkomstig van ajax zoals zovele. Groeit daar in die verrotte club.

2 april 2022 om 21:37

Ben jij die pop van Kenneth Vermeer vergeten bigboyphil?

2 april 2022 om 21:38

Moet Ihatarren nog wel een beker en een landstitel winnen

2 april 2022 om 23:56

Tadic had overigens in zijn 1e seizoen net zoveel assists gegeven bij Groningen, als Messi destijds bij Barca, als je toch aan het vergelijken bent.

3 april 2022 om 00:47

Tadic heeft op zijn CV Groningen, Twente en Southampton staan.. Tadic stelt dus niet zo veel voor.. Komt Robben langs, krijgt hij respect..

3 april 2022 om 00:53

Daar ga je de mist in. Groningen is al jaar en dag een prachtige club met
Cult helden en een schitterende visie op voetbal. Ook zij weten dat Groningen noch de uitstraling, noch het geld heeft om serieus mee te doen.. Dat een ajacied dan even langskomt en moet doen alsof ‘de rest van het gepeupel even de muil moet houden’ is dan lachwekkend.. Tadic is een voetballer in de absolute marge.. Een CV waar niemand wakker van ligt, waar geen enkele topclub op prijkt. Niet alles wat Ajax is, blinkt.. Deze hoogmoed is voor jouw rekening alleen, hoop dat je mede ajacieden je nog van repliek dienen, want deze onzin straalt ook op hen af.. Nogmaals, Tadic is bij vlagen een geweldenaar geweest, maar om nou het rijtje Groningen, Twente en Southampton af te doen als ‘geweldig’..

3 april 2022 om 02:32

Toevallig dat de spelers die zich laten vallen allemaal bij Groningen (tadic, robben, suarez) vandaan komen. Dus hoezo ajax..

3 april 2022 om 08:09

@Varenak
Je bedoelt daar in Groningen? Waar Robben, Suarez, Tadic en nu die Suslov het theatrale gedrag hebben geleerd? Wel naar de realiteit kijken, niet naar je onderbuik gevoel

3 april 2022 om 08:58

@Nora1911 - Haha wat? Van dat lijstje kun je alleen Suarez aanvinken als iemand die theatraal gedrag vertoonde tijdens wedstrijden toen ze bij Groningen speelde. Robben, Tadic en Suslov hadden/hebben dat totaal niet toen ze nog bij Groningen zaten. Sterker nog, Tadic was veel meer bescheidener dan wat hij nu is.

3 april 2022 om 09:23

Vermeer werd zelfs onthaald met een pop en strop!

3 april 2022 om 09:24

Anthony ook van Groningen?

3 april 2022 om 10:39

Dat was zeldzaam geval met Seedorf. Maar Schöne of Emanuelson wordt toch ook niet uitgefloten?
Zou Messi of Ronaldo worden uitgefloten als ze bij hun oude clubs voetballen?

3 april 2022 om 12:15

Feit blijft dat 4 van de grootste jankerts in hun carriere bij Groningen hebben gespeeld, ik zie daar een tendens in. Dat is opzich niet erg, maar die hypocrisie van de (meeste) Groningen supporters, vind ik ongekend. Dat selectief verontwaardigd zijn. Totdat ze voor hun cluppie spelen, dat staan ze op de banken ja. En ga nou niet doen alsof Suslov niet hetzelfde is als Tadic. Als die geraakt wordt, is het ook een theatrale valduif. En die speelt nog gewoon in Groningen

2 april 2022 om 23:52

Volgens mij zegt hij niet zoveel verkeerds hier. Hij is vaak oprecht en eerlijk over wat hij voelt en denkt, zo ook hier. En dat hij daarvan baalt snap ik wel. Maarja de een scoort een penalty tegen z'n oude club en krijgt dit, de ander speelt een zwakke wedstrijd en krijgt nog net geen staande ovatie (Drommel). Vaak lekker primitief zo'n publiek, helaas.

3 april 2022 om 09:03

Hij heeft gelijk, Groningen supporters die gisteren meededen met dat geouwehoer mogen oud-spelers wel iets meer met respect behandelen. Hij is gekomen, heeft zijn waarde bewezen op het veld, en bij zijn transfer naar Twente (5,5 miljoen, wel een koopje gebleken voor Twente als vervanger van Ruiz). Hij was ook niet op een vieze manier weggegaan zoals hoe Bruno Silva en Suarez dat flikte door echt minder hard te trainen, terwijl laatstgenoemde nog een rechtszaak aanspande. Suarez heeft wel weer wat krediet gekregen door shirtjes te verloten om Groningen te helpen tijdens de covid periode en door meerdere keren te bedanken dat hij bij Groningen zijn Europese avontuur begon.

3 april 2022 om 09:11

Haha, bizar. Eén van de grootste jankerds van Nederland. Natuurlijk krijg je dan weinig respect. Spelers als hij, Antony, Onana en Martinez zijn hier zelf verantwoordelijk voor. Ook al is het jouw oude club waar je zoveel voor hebt betekend

Dat die tadic niet begrijpt dat half nederland hem haat is wel echt bizar hoor. Is echt een ongelofelijke engnek als je hem als tegenstander hebt. Net als die toivonen. Wel een geweldige voetballer dat wel. Eigenlijk ook wel te goed voor de eredivisie natuurlijk.

2 april 2022 om 19:33

Ach, dan kan je de halve selectie van Ajax, PSV, Feye en AZ wel uitfluiten opnoemen. Sowieso hebben alle ‘top’clubs dergelijke, in jouw woorden, engnekken rondlopen. Je hebt ze nou eenmaal nodig.

2 april 2022 om 19:40

Ik zie ze bij Feyenoord en PSV dit seizoen niet rondlopen. Bij AZ weet ik niet. Niet genoeg op de hoogte van hun selectie. Bij Ajax daarentegen lopen er meerdere rond. En dan kijk ik puur naar het gedrag van de spelers en niet voor welke club ze uitkomen.

2 april 2022 om 19:55

Dan zou ik een bezoekje brengen aan specsavers als ik jou was, zelfs Stevie Wonder zou ze zo voor je aan kunnen wijzen namelijk...

2 april 2022 om 20:45

Waarom wordt er verder niemand uitgefloten dan en Tadic wel? Heel Nederland ziet het fout zeker? Komop, het is gewoon een engnek. Zonde van z’n kwaliteiten dat niet-Ajacieden deze man zullen gaan herinneren om z’n naaistreken.

2 april 2022 om 21:54

Ik ben wel benieuwd naar de engnekken bij Feyenoord dit seizoen.

2 april 2022 om 23:24

Eng he zo'n speler. Lig je snachts echt wakker van. Ik zou maar geen buitenlands voetbal gaan kijken want dan durf je nooit meer je huis te verlaten. In Nederland spelen er maar weinig enge spelers.

3 april 2022 om 00:04

Nou Blackthought, begin maar meerdere namen te noemen bij PSV en Feyenoord dan. Ben ook wel benieuwd naar wat voor trieste figuren a la tadic en anthony bij die clubs lopen...

3 april 2022 om 09:36

Wat denk je van Ramalho gisteren elleboog uitdelen daarna doen alsof jr zelf ko bent geslagen en nog overdreven vallen om een penalty te versieren.

3 april 2022 om 10:28

NL020, ironisch dat je het überhaupt probeert eigenlijk.

2 april 2022 om 19:47

Half NL hem haat?? Weet je wel wat je zegt Blaugrana11, haat gaat wel erg ver. Als dat het sentiment is bij de gemiddelde voetbalsupporter ten opzichte van een speler van in dit geval Ajax, dan is het wel erg triest gesteld met die mensen.

Kom op zeg, emoties a laa, maar Tadic heeft zoals hij zelf zegt mooie jaren beleefd samen met Groningen. Om dan zo te kakken te worden gezet door de mensen van je ex club, en voor vanalles uitgemaakt te worden geeft ook wel aan hoe diep men tegenwoordig is gezakt binnen supporters land. In en in triest, die 'engnekken'.

2 april 2022 om 19:58

Rustig aan pik. Je begrijpt toch wel dat ik gewoon wat overdrijf? ZIt zelf overigens ook uit en thuis op de tribune bij ajax hoor maar ben prima instaat om te concluderen dat tadic gewoon een heel vervelende gozer is in het veld.

2 april 2022 om 20:34

Ajaxied lees eens wat verschillende reacties. Mensen accepteren dit gedrag gewoon niet meer en fluiten hem hierop uit. Bizar dat hij dit zelf nog steeds niet door heeft.

3 april 2022 om 00:58

Tadic maakt het er elke week naar dat men hem niets gunt. De grootste aansteller op de Nederlandse velden vraagt respect? Deze gast is niet goed snik en blijkbaar nogal vol van zichzelf.

2 april 2022 om 19:50

Ik denk dat als het geen Groningen was geweest hij het wel begrepen had. Maar Groningen is toch zijn oude club en dan snap ik dat het toch anders is wanneer ze je uitfluiten bij Heerenveen of Willem II.

Hij heeft het als speler bij Groningen goed gedaan en de club een prachtige transfersom opgeleverd. Ik snap dat je hem niet gaat toejuichen in een Ajax shirt. Maar hem speciaal uitfluiten bij ieder balcontact vind ik ook wel een beetje rare actie. Dat is toch niet echt logisch?

3 april 2022 om 08:39

Misschien had je dan het gedrag in voorgaande wedstrijden moeten zien.
Of eigenlijk al bij zijn eerste goal voor Twente het logo kussen van de rivaal van je oude harde kern. En ja dat mensen dat niet begrijpen komt omdat ze te lui zijn zich erin te verdiepen maar wel zo graag hun mening willen geven..Arme Tadic is altijd het slachtoffer..haha clown

2 april 2022 om 21:44

Je zal maar een voetballer haten, dan ben je in mijn ogen wel een hele simpele vent haha

2 april 2022 om 22:14

Wat een onzin is dit ook zeg. Haat zegt ie? Lol, ik ben voor Az maar deze man is geweldig. Een strijder, die altijd vooruit gaat, enorm belangrijk voor het team en bepaalde acties zijn soms nodig op het veld. Zonder hem was Ajax zeker minder geweest.

3 april 2022 om 00:11

@blaugrana11: Dat jij niet begrijpt dat het niet normaal is om een speler te haten die voor een andere club dan de jouwe speelt vind ik veel meer bizar. Wat heeft Tadic jou persoonlijk aangedaan zodat jij hem haat?

En ook heel bijzonder dat je met zo'n rare reactie toch nog 106 duimpjes weet te scoren. Er zijn heel veel spelers waar ik weinig of niets mee heb, maar er is serieus geen speler op de wereld die ik haat. Want geen enkele speler heeft mij persoonlijk iets aangedaan. En als ze iets ondernemen tegen mijn club, dan doen ze hun werk en doen ze alles voor een overwinning. Dat is voor mij absoluut geen reden om iemand te gaan haten.

3 april 2022 om 01:05

Gefeliciteerd, je bent andersdenkend dan ‘die ander’.. Waarom zou iemand je iets moeten hebben aangedaan om diegene een droplul te vinden?
Tadic is wat mij betreft de belichaming van simpelheid. Verwachten dat iedereen respect toont, maar ondertussen elke keer alles in het werk stellen om een klootzak te zijn. Het is een goede speler, laat dat helder zijn, maar zijn maniertjes zijn beneden alle peil, maar dat wordt afgedaan als winnaarsmentaliteit. Prima, maar in Groningen noemen ze dat matennaaierij en sneu gedrag. Ik heb hartstochtelijk gejuicht voor Lozano, maar weer echt wél dat een type Lozano een verschrikking is die weinig respect verdient

3 april 2022 om 01:16

@mantitty

Ik vind jouw reactie over momentopnames ook kwallerig. Wel meer genuanceerd dan anderen hier die ik in niks anders ervaar dan het gedrag van Tadic, waar Tadic nog het excuus heeft bomvol testosteron te staan tijdens een sport activiteit. Ik zie letterlijk elke wedstrijd wanneer ik ook kijk spelers aanstellen en vind het dus raar dat mensen speciaal spelers uitlichten die het wat 'vaker' of 'opzichtiger doen'.

3 april 2022 om 02:18

Ff serieus Mantitty, dat de spelers binnen het veld 'oorlog' maken betekent niet dat zij altijd en onder alle omstandigheden zo zijn als in het veld. Dat snap je toch wel hoop ik?

Dat je een speler als Lozano aanhaalt en stelt dat die geen respect zou verdienen. Hoezo niet?? Vanuit mijn Ajax supporters hart kan ik zeggen dat ik nog nooit Lozano heb gehaat of geen respect zou hebben voor de beste man, een Toivonen of v. Bommel, een Affelay in zijn hoogtijdagen bij Psv idem dito. Ook dat konden in het veld t**ringlijers zijn, maar na de wedstrijd is dat klaar. Over en uit, over tot de orde van de dag.
Najah goed, misschien denk ik dan niet als de gemiddelde voetbalsupporter, als die dit soort hersenloos gedrag heeft aangeleerd dan is dat best triest.

Tadic is nu de zondebok voor een hoop mensen maar als ik deze redenatie van Mantitty moet volgen dan hebben een hoop supporters dus geen respect voor de persoon Tadic. Dat vind ik persoonlijk best schrijnend. Niet voor Tadic maar voor die supporters, het zit blijkbaar zodanig diep bij mensen.

3 april 2022 om 10:36

@mantitty: Iemand een droplul vinden is wel iets anders dan iemand haten. Andere spelers zijn al benoemd, dus dan doe ik dat ook. Ik vond als Ajax supporter Lozano, Van Bommel en Toivonen in het veld echt vreselijk, of zoals jij zegt een droplul. Maar er is nooit een moment geweest waarop ik heb getwijfeld of ik ze zou moeten haten.

En nu is Tadic in het nieuws, maar het gebeurd elk weekend in de grote meerderheid van de wedstrijden, dat spelers zich aanstellen, zich irritant gedragen, puur om te winnen of juist om niet te verliezen. En dan niet alleen naar Getafe of Benfica kijken, ook in de eredivisie gebeurd dat vaak zat.

En Tadic verwacht ook niet dat de Groningen supporter op hun knieën liggen om de almachtige Tadic te vereren. Maar Tadic komt uit Servië, zijn winnaarsmentaliteit zit in zijn karakter. Dat had hij ook toen hij al voor FC Groningen en FC Twente speelde. Dus met name deze fans hadden kunnen weten hoe Tadic is. aar het gebeurd niet alleen bij FC Groningen. En het is zoals altijd maar een klein deel van de supporters. En een klein deel van de Ajax-aanhang heeft Seedorf ook eens schandalig behandeld toen hij met of AC Milan of Real Madrid tegen Ajax speelde. En zoals ik al vaker zeg, elke voetbalclub heeft last van een simpel deel van de samenleving.

Maar nogmaals, iemand haten gaat echt heel ver, alleen iemand dood wensen staat daar nog boven. En je moet iemand met hetzelfde respect behandelen zoals jezelf behandelt wilt worden, is mij ooit geleerd.

3 april 2022 om 09:40

Engnek? Niet overdrijven, blaugrana! Tadic is een winnaar, en soms een aansteller. In die volgorde.

3 april 2022 om 13:32

Hoezo zou half Nederland hem haten? Overdrijven is ook een vak. Wat maakt hem zo impopulair volgens jou?

Misschien als Tadic niet zulke ontzettend enge maniertjes had gehad dat hij wat populairder was geweest in Nederland. Dat hij kan voetballen staat buiten kijf maar de manier waarop hij zich vaak profileert hebben veel mensen helemaal niks mee.

Ik vind het soms ook een kwal van een gozer, maar hij heeft hier meer dan een punt natuurlijk. @Groningen-supporters, waarom floot het publiek hem uit? Heeft hij ooit iets gedaan of gezegd?

2 april 2022 om 19:30

Hij maakt een goal tegen hun. Wat denk je zelf?

2 april 2022 om 19:31

Hij werd daarvoor ook al uitgefloten, ik vraag me ook af waarom

2 april 2022 om 19:31

Hij werd vanaf het begin van de wedstrijd al uitgefloten dus dat is een vrij slap argument.

2 april 2022 om 19:32

Hij speelt tegen hun club. Nu tevreden?

2 april 2022 om 19:34

@cuco10 zie reacties hier al. Vanaf minuut 1 was het al gaande. En wat ik zelf denk? Dat weet ik dus niet, daarom vraag ik het aan mensen die het misschien wel weten

2 april 2022 om 19:34

Nee, waarom zou je specifiek Tadic uitfluiten, dat is de vraag

2 april 2022 om 19:34

Maar werd Berghuis dan uitgefloten? En Klaassen? Het leek toch echt persoonlijk te zijn.

2 april 2022 om 19:36

Nou nee. Spelen nog tien andere ook tegen hun club, waarom die dan niet? Gewoon zielig gedrag van de Groningen supporters.

2 april 2022 om 19:48

Het is een oud speler waar ze voor hebben staan juichen die nu tegen hun speelt. Verklaard dat het beter? Ik ben er ook geen fan van maar we moeten niet doen of dit nieuw is.

2 april 2022 om 19:54

Dan hadden ze ook Blind uit moeten fluiten. Ze zullen vast hun redenen hebben maar ik vind het uitfluiten van spelers echt ongekend kinderachtig. Dat het niks nieuws is weet ik maar dat betekent natuurlijk niet dat je er niet afkeurend op kan reageren.

3 april 2022 om 00:03

@cuco10 - dit zijn dus steeds weer onzinnige argumenten. Een speler consequent uit te fluiten, dat is toch wat onsportief. Als het dan een oud-speler van je eigen club betreft, die jouw club niet iets specifieks misdaan heeft - nee, niet de penalty, voordat hij scoorde werd hij al uitgefloten - dan slaat het eigenlijk gewoon nergens op. Droevig gedrag van de FCG supporters.

3 april 2022 om 04:17

Hij heeft voor Twente gespeeld en Ajax nu. Toch 2 van de 3 clubs waar wij toch een hekel aan hebben + hoe hij zich gedraagt. 1e helft was het eigenlijk alleen fluiten 2e helft na het vingertje en stoere gedrag begonnen de spreekkoren bij ons in het vak.

3 april 2022 om 11:49

Kun je toch zien wat voor een zielig publiek jullie Groningers zijn... Moet hij dan niet naar Ajax gaan wanneer hij het kan omdat jullie die club niet kunnen hebben? Respectvol kunnen jullie absoluut niet zijn daar in het noorden zeg.

3 april 2022 om 22:57

Logo kussen van elke rivaal van ons…
Kaarten vragen tegen je oude club noem je dat respect?
Respect moet je verdienen en als je het al gekregen hebt moet je het niet misbruiken. Jankerd meer is het niet.

2 april 2022 om 19:32

De ssst vinger naar het publiek na de penal zal niet geholpen hebben, daarna werd hij pas uitgefloten hoor

2 april 2022 om 19:35

Nee, dat klopt niet wat je zegt. Vanaf minuut 1 was het gaande. Bij alle andere Ajax-spelers niet. Dus dat viel enorm op

2 april 2022 om 19:37

dan heb je je geluid pas aangezet na de goal.hij werd bij de eerste aanamen al uit gefloten.dat vingertje was ook een reactie op..

2 april 2022 om 19:39

Daarna werd hij pas uitgefloten, ga de wedstrijd even terugkijken joh. Dan praten we daarna verder.

2 april 2022 om 19:43

Zat in het stadion, werd wellicht af en toe een uitgejouwd maar na die penalty was het hele stadion bezig en was het waar ik zat (stukkie vanaf de zside) te horen. Daarvoor niet

2 april 2022 om 19:58

Toch knap dat het op tv wel luid en duidelijk te horen was dan. Normaal hoor je op tv toch echt minder dan in het stadion...

3 april 2022 om 10:13

Laten we het dan maar houden op een selectief gehoor vanaf jouw kant. Ik zat ook in het stadion, maar hij werd helaas vanaf minuut 1 uitgefloten.. Niet en masse, dat gebeurde pas ná de penalty. Misschien iet netjes van Tadic, maar zoals we weten is hij een emotionele speler, een winnaar. Hij zal er alles voor doen om de wedstrijd over de streep te trekken. Dat resulteert, helaas, in tijdrekken en ander soort shit, maar het blijft een winnaar.
Misschien een beetje afgunst vanuit de z-side?

2 april 2022 om 19:33

Hier sluit ik me helemaal bij aan. Heeft soms nare trekjes, maar hij juicht niet, waarom moet hij dan uitgefloten worden? Ik ben Ajacied en zou echt niet snel een oud-speler uitfluiten. Ook niet als een Vermeer die naar Feyenoord gaat, niks dan respect voor die gast. Hooguit een paar gasten die je club echt naaien, zoals Boilesen en Gudelj, maar ook dan zou ik niet gaan fluiten. Negeer die gasten gewoon.

3 april 2022 om 01:07

Ja, hij stelt zich wekelijks als een klein kind aan en niet iedereen is daar gediend. Wellicht dat of zo?

3 april 2022 om 01:40

Achja zal zijn om zijn gedrag op het veld in z'n algemeen. Dan nog is een reactie van een deel van het @Groningen-supporters niet de mening van iedere Groningen supporter. Tadic wordt door genoeg mensen gewaardeerd voor zijn tijd bij de FC. Het blijft een heerlijke speler om in je team te hebben, maar een verschrikkelijke om tegen te spelen.

Hij had zeker verwacht dat de Groningen supporters voor hem zouden juichen. Man man man, loop je zo lang mee in het profvoetbal en snap je er nog niks van.

2 april 2022 om 19:34

Ja, want dat zijn de enige twee smaken? Het is dit kinderachtige gedrag of juichen voor een tegengoal?

2 april 2022 om 19:37

Wat zeg jij nou weer. Moet je persee uitfluiten na dat Tadic zo veel voor Groningen heeft betekend.

2 april 2022 om 19:49

Ik zeg zeker niet dat het moet en ben er zelfs eg op tegen maar we moeten niet doen of het iets nieuws is.

2 april 2022 om 19:55

Dat is het slechtste argument ooit. Het is niets nieuws dus moeten we het maar accepteren.

3 april 2022 om 11:07

Nee we moeten er op vz over discussiëren. Dan word het beter.

Wat een gezeik van Tadic weer. Na je goal provoceer je het publiek, en achteraf jank je dat er dan op gereageerd word. Wat een kwal is het ook die tadic

2 april 2022 om 19:32

Nee, hij reageert op het publiek wat de hele tijd aan het fluiten is. Als je de wedstrijd niet gezien hebt, reageer dan gewoon niet.

Ach hou je neus, wat moeten ze dan? Juichen?

2 april 2022 om 19:33

Want dat zijn de opties? Je zo kinderachtig gedragen als nu of juichen voor een goal van de tegenstander?

3 april 2022 om 01:09

Haha, ga je nou het publiek kinderachtig gedrag verwijten. Wijs ook even naar de persoon. Tadic is een verschrikking, een gedrocht van een voetballer. Daar heeft geen enkele supporter van buiten Ajax respect voor. Vorige week heeft meneer nog aangetoond een absolute clown te zijn..

3 april 2022 om 10:01

Dus omdat hij valt moet je ze moeder verrot schelden? Duidelijk

3 april 2022 om 10:15

Tadic is een winnaar. Af en toe nare trekjes, maar bovenal een winnaar.

2 april 2022 om 19:34

Er zit nog een hoop ruimte tussen juichen en een persoon gericht uitfluiten.

Ironisch, aangezien juist hij weet wat emotie met je kan doen in het heetst van de strijd. Niet netjes van de supporters van Groningen, ook niet slim van Tadic met dat vingertje na de penalty, daardoor gaan ze je niet leuker vinden.

2 april 2022 om 20:00

Ik denk dat hij na al dat gefluit voor de goal weinig interesse meer had in wat de Groningen supporters van hem vonden.

2 april 2022 om 22:56

Blijkbaar wel, want anders zou hij er zich niet zo druk om maken tijdens dit interview. Dan had hij wel iets geantwoord als "dat interesseert me niet".

Wat een kansloze gozer zeg. Beetje ssssst doen en dan dissapointed zijn dat de club waar je in Europa echt begonnen bent je uitfluit

2 april 2022 om 19:41

Tadic werd de gehele eerste helft door ze uitgefloten. Daar reageerde hij op, je moet het nu niet gaan omdraaien. Dat zijn gewoon de feiten.

3 april 2022 om 08:18

Hij is begonnen bij FL Vojvodina in Servië, wat in Europa ligt. Dus nee, hij is niet bij Groningen begonnen in Europa.

3 april 2022 om 10:17

Heel knap van jou dat jij overweg kan met Wikipedia.. Je snapt toch ook wel dat RyanBabel8 bedoeld hier in NL.

Ben het wel met hem eens. Tadic heeft altijd alles gegeven voor Groningen, was belangrijk bij successen van de club, heeft veel geld opgeleverd en heeft zich altijd heel positief/keurig gedragen richting Groningen. Precies zoals hij ook aangeeft. Hoe kan je daar dan zo op reageren? Alsof wij bij Ajax-Benfica Vertonghen zouden uitfluiten of zo... Gaat helemaal nergens over dit. Respect is tegenwoordig verder te zoeken bij heel veel voetbalsupporters (ook soms bij Ajax).

2 april 2022 om 19:36

Ja al die Groningen fans niet normaal. Tadic is groter dan hun club. Je moet nooit zo'n legende disrespecteren. Het is gewoon schaamteloos

2 april 2022 om 19:40

Tadic een legende? We hebben het hier niet over het kaliber Messi,Ronaldo, Zlatan, dat soort namen. Tadic is absoluut geen legende

2 april 2022 om 20:09

@miki, even los van de discussie over Tadic en of hij een legende is, maar voor zover ik weet heeft het niveau van een speler geen verband met of hij een legende is of niet. Een keeper bij FC Balophetdak kan, op zijn niveau, net zo goed een legendarische status bereiken met unieke prestaties.

3 april 2022 om 06:03

Niemand is groter dan de club. En Tadic al helemaal niet.

3 april 2022 om 10:02

In Servië sws wel en Servië is groter dan Groningen dus ja ..

3 april 2022 om 10:18

Ik zou Robben niet willen uitsluiten..

2 april 2022 om 19:37

Zo gek is dat niet bij Ajax-Milan kreeg Seedorf in de Arena ook 90 minuten lang een striemende fluitconcert over zich heen. Voelt zich sindsdien niet meer gewaardeerd in Amsterdam nee dat kan ik begrijpen

2 april 2022 om 20:02

Als ik jou was, had ik een ander voorbeeld gebruikt. Seedorf was namelijk ook richting Ajax niet erg dankbaar. Ajax gaf hem op jonge leeftijd veel vertrouwen en na nog geen jaar een basisplaats te hebben kondigde hij al aan te willen vertrekken om vervolgens minder te presteren/soms zelfs erg slecht. Dan ga je heel anders weg bij een club. Daarbij is uitfluiten, in mijn optiek althans, minder erg dan iemands moeder voor van alles uitmaken. Dat uitfluiten was zeker niet netjes hoor, laat dat duidelijk zijn, maar ik denk dat je wel betere voorbeelden kan vinden. Ik zal zelf beginnen om op Ajax kritiek te hebben, oké? Voor de verandering misschien ook wel leuk. Ik vond het gedrag van Ajacieden richting Vermeer echt veel te ver gaan na zijn transfer naar Ajax. Vermeer was altijd goed voor Ajax geweest. Heeft zich meerdere keren teruggeknokt, maar klaagde nooit als hij weer op de bank terecht kwam. Hij heeft zich altijd ingezet voor de club, maar belande vervolgens op een dood spoor. De overstap naar Feyenoord is een gevoelige, maar de reactie van Ajacieden was echt ziek met die pop in de Arena. Echt misselijkmakend en misplaatst in mijn ogen.

3 april 2022 om 02:43

Ondanks dat het inderdaad belachelijk was dat men vermeer uitfloot en nog erger, was de situatie iets anders. Hij heeft achter de rug van ajax een deal gemaakt met feyenoord om vervolgens bij ajax te smeken om goedkoper weg te kunnen. Veel supporters vinden dus dat hij de club heeft genaaid.

3 april 2022 om 10:11

Nee hoor de afspraak was 1 miljoen euro vanuit Ajax voor Vermeer. Er werd dus helemaal niet "gesmeekt" Haha, altijd bijzonder hoe mensen voor hun eigen club willen "liegen".

Dat van Vermeer was natuurlijk vele malen erger dan dit kinderachtige gefluit richting Tadic. Dit is vrij onschuldig en ergens begrijpelijk. Als fans van allerlei pluimage je gaan uitfluiten en je een engnek(op het veld)gaan vinden meneer Tadic, dan zal daar wel een kern van waarheid in zitten.

En ja hoor de schande sprekers zijn er al weer. Volgens mij was het o.a. seedorf die ooit al aan gaf dat de meeste spelers niet terugkomen ,omdat wij hier in nederland niet de waardering geven aan spelers en oud-spelers die in het buitenland wel gegeven word. Dit ook weer het is een enorme bloedzuiger, maar denk je dat als een bloedzuiger a la robben zo uitgefloten word nee natuurlijk niet. Heb eens wat respect voor oudgedienden

2 april 2022 om 21:18

Respect voor Tadic? Iemand die zich zo gedraagt verdient een fluitconcert en zeker geen respect. Respect voor de
Fans van groningen.

3 april 2022 om 01:13

Respect voor Tadic lijkt me onzinnig, die man laat wekelijks zien dat naaien en irriteren onderdeel is van de sport. Van spelers met enige staat van dienst wordt dat nog gepruimd. Van types Tadic is dat eigenlijk lachwekkend.. Het idee dan ook om om respect te vragen is kansloos

3 april 2022 om 13:09

Robben was een tijdje de beste na de grote twee of werd daar in ieder geval genoemd. Een van de beste wingers toch wel ooit.
Tadic is echt niks vergeleken met Robben haha. Een legende voor Ajax en wellicht voor Servië, verder nergens. Het is zelfs zo'n ontzettende kwal dat oud-clubs hem niet mogen. Omdat het zo'n nare voetballer is. Wees trots oh simpele Ajacied. Gooi hem in de 'engelenbak'. Bah.

Die mensen fluiten omdat hij zichzelf veel beter vindt dan een ander. Hij vertoond net als heel Ajax sterallures. Bovendien heeft hij veel vervelende maniertjes en provoceert hij continu. Hij ligt heel vaak op het veld. En naait tegenstanders kaarten aan. En hij vindt het gek dat hij niet populair is.

2 april 2022 om 19:37

Ahh, als je het zo stelt is het natuurlijk het normaalste gedrag van de wereld om zijn moeder te beledigen....

2 april 2022 om 21:26

Wat mensen toch niet allemaal uit hun duim zuigen. 'hij vindt zichzelf beter als een ander', waar haal je in hemelsnaam die onzin vandaan. Ik zou de drank verder laten staan vanavond als ik jou was.

Respectloos van de FC Groningen fans hoe kan je jou iemand die zo veel voor je club heeft betekent zo disrespecteren. Absoluut schaamteloos.

3 april 2022 om 01:14

Het is niet dat als je iets 8 keer zegt, het ineens meer waarde krijgt hè.. Sowieso is respect en Tadic in 1 zin een beetje gek..

De fluitconcerten waren er niet vanaf het moment dat Ajax terug kwam in de wedstrijd of bij de penalty. Het was er vanaf het begin. Dit past(e) totaal niet bij de Groningse supporters.
Wat bezielt deze idioten toch.

ach we weten toch allemaal hoe het gaat. ik ben groot fan van tadic(van zn voetbal kunsten en zn statistieken dan vooral),maar ik ben dan ook een aajx supporter,was ik voor feyenoord of psv geweest had ik het waarschijnlijk een eikel gevonden.
met een asist en doelpunt toch weer super belnagrijk.

Tadic heeft het met zijn gedrag op het veld uiteraard helemaal aan zichzelf te danken dat hij overal buiten Amsterdam wordt uitgekotst. Als zelfs supporters van zijn oude clubs waar hij goed gepresteerd heeft hem niet meer pruimen zou hij misschien eens bij zichzelf te rade moeten gaan hoe dat nou toch zou komen.

Tadic die elke keer weer zeikt over Groningen en vooral het missen van respect naar hem en Ajax. Meneer denkt echt dat hij God is en beseft niet dat bijna de hele wereld hem uit kotst.
Een tip voor Tadic. Kijk eens in de spiegel, dan ziet hij wat voor eng mannetje hij is.

Dat je er alles aan doet om te winnen en vaak theater en schwalbes maakt moet je zelf weten, maar dat je dan verbaasd bent dat je soms wordt uitgloten is wel schrikbarend oenig.

2 april 2022 om 21:28

En zijn moeder uitmaken voor prostituee is dan ineens goed? Ik snap Tadic wel dat hij daar, gezien zijn zeer positieve verleden bij Groningen en de positieve woorden van hem over Groningen, het niet respectvol vind dat dit vanaf de eerste minuut door honderden of duizenden supporters wordt gezonden...

2 april 2022 om 21:29

Geen idee, ik ken zn moeder niet.

2 april 2022 om 21:34

Valt me van je tegen Migi, deze reactie. Ik had qua normen en waarden een betere reactie van je verwacht dan dit onverschillige zinnetje. Jammer.

2 april 2022 om 21:39

Je legt me met jouw reactie woorden in de mond. Domme reacties krijgen domme antwoorden. Er staat niets over moeders in dit artikel en ik heb het dan ook over fluiten.

2 april 2022 om 22:33

Ach Migi, is wel vaker selectief. Onder het mom populistisch brallen.

2 april 2022 om 22:41

Soms denk ik oprecht dat mensen expres drogredenen aanvoeren om me te fukken ofzo.

3 april 2022 om 13:13

Aard van het Ajax-beestje Migi. Als anderen niet 'godenzonen' zien gaat de cognitieve dissonantie aan het werk en volgt er drogreden na drogreden gepaard met bergen hypocrisie.
Tadic uitgefloten?? Door zijn oude club????? On-ge-lo-fe-lijk. Tadic is enkel een stRiJDeR!!

3 april 2022 om 23:00

Haha jij snapt het wel…Denk je dat zo massale reactie vanaf onze kant uit de lucht komt vallen? die kust gelijk het logo van Twente (rivaal harde kern). Naait alles een oor aan tegen zijn oude club en hecht daarmee totaal geen waarde aan respect! Tot dat je door hebt dat je gedrag consequenties heeft en dan lopen janken haha werkelijk. Prima dat jij je eigen spelers wil verdedigen maar kijk aub is verder dan je neus lang is!

2 april 2022 om 21:31

Nou ja dat zal hij ook echt wel begrijpen bij elke andere club, maar ik kan er in komen dat hij dat bij Groningen gewoon niet had verwacht vanwege zijn verleden daar. Is een goede speler geweest voor de club en op een normale manier weg gegaan dus dan verwacht je het toch niet zo.

2 april 2022 om 21:49

Tja, voetbalsupporters zijn domme tokkies. Ik zou em ook niet uitfluiten, maar hij zou zich ook normaal kunnen gedragen in het veld. Zou vast ook helpen.

3 april 2022 om 01:18

Kenneth Vermeer.. Stop met selectief zeiken

3 april 2022 om 11:56

Daar word door de meeste ook schande over gesproken, maar dat lees je zeker nooit.

Er is niks beters dan achteraf je gelijk halen. Tadic lacht vaak als laatst. Heerlijk dat ie de wedstrijd omdraaide met een goal en assist. Het maakt hem alleen maar beter. De titel is heel dichtbij nu.

2 april 2022 om 21:29

Dat is dus het bizarre, ook nu loopt hij weer achteraf te huilen terwijl hij wint. Het is zo’n verschrikkelijke aansteller.

Wat een jankerd zeg, pak maar een zakdoekje en snuit je neus Dusan Tadic.

Deze gast meent volgens mij dat hij de koning is en iedereen hem leuk moet vinden en voor hem moet klappen. Hopelijk gaan ze je overal nog meer uitfluiten jankbaby.

Vind het allemaal maar gedoe om niks. Heb in het verleden vaak genoeg oud fc spelers uitgejouwd, maar ook andere spelers, die geen verleden bij fc groningen hebben, puur en alleen om te proberen om ze uit hun concentratie te halen. Maar goede spelers met de juiste mentale gesteldheid lachen het weg.

2 april 2022 om 23:28

Of die goeie spelers reageren met hun voeten 😉

Altijd naar mannetje gevonden, kan geweldig voetballen maar ook een eng ventje!

Deze zeer onsportieve man verdiend het overal zo aangepakt te worden

Op het moment dat jij bij je eerste goal het Twente logo liep te kussen had je het al verdiend! Bloedzuiger

3 april 2022 om 04:25

Gesproken. Er zijn 3 clubs in Nederland waar Groningen een hekel aan heeft en 2 daarvan gespeeld en het logo gekust idd. Het is een ontzettende kneus die 34 wedstrijden lang een goed fluitconcert verdient.

3 april 2022 om 09:14

Vraag me af waar die hekel vandaan komt, zeker met Ajax is er geen rivaliteit. Met Twente kan ik minder beoordelen.

Gaan we vanaf nu consequent spelers uitfluiten die we irritant vinden? Dan kunnen we 90 min gaan fluiten.

Ik heb het onder meerdere berichten al geplaatst...als het om ajax gaat dan wordt er met 2 maten gemeten. Tadic is een zuiger aansteller etc. Als benfica of getafe het doen dan moet ajax hier maar mee om gaan en zijn dat de wetten van internationale voetbal.



3 april 2022 om 09:26

Internationaal werkt het zo. En als Ajax die mentaliteit mee had genomen in Europa dan hadden ze er nu nog in gezeten. Het gaat erom dat je dan achteraf niet moet gaan janken dat mensen je niet mogen en uit fluiten. Het zit niet in onze cultuur. Net zoals in Engeland. Daar hebben ze ook een hekel aan dit soort gedrag. Dan moet hij in Zuid Europa gaan voetballen. Daar wordt het wel geaccepteerd.

Als iemand zich op een voetbalveld gedraagt zoals deze "man" verdien je het om met de grond gelijkt gemaakt te worden. En elke wedstrijd weer hetzelfde walgelijk gedrag.

Dat uitgesproken Ajax supporters, die een van hun "legendes" zijnde v.basten met pek en veren weggejaagd hebben hier iets over durven te zeggen. Tadic heeft een paar seizoenen bij Groningen gespeeld en toen hij elders meer geld rook was hij verdwenen. Daarna zich als een etter ontwikkeld die ook nog eens denkt dat hij bij zijn oude club met alle egards behandeld dient te worden. Nooit meer naar Groningen omgekeken en nog steeds denken dat de mensen daar aan je voeten liggen. Van de echte legendes van Groningen hebben we een standbeeld voor het stadion staan. Daar behoort Tadic nu niet en nooit niet toe.

3 april 2022 om 09:16

Twente was zeker toen gewoon een stap omhoog, of had Tadic zijn hele carriere in Groningen moeten blijven?

Tadic is een speler die zichzelf mateloos overschat. Hij heeft zichzelf de rol van leider aangepraat en een groot deel is er nog in geen geloven ook. Natuurlijk is hij een goede voetballer voor Eredivisie begrippen. Zijn statistieken zijn goed. Maar een leider vraagd meer. Goed gedrag bijvoorbeeld. Ik vind hem echt een zielig mannetje geworden. Laat je voeten spreken. Maar al dat theater en gejank. Pfff. Ben er wel klaar mee.

Veel mensen hierzo die net als kinderen zijn. Omdat iemand alles doet in te winnen moet zijn moeder het ontgelden. Zielig volk

3 april 2022 om 10:45

Nee, dan de supporters uit Amsterdam en Rotterdam, die gedragen zich altijd netjes.
Iets met een splinter en een balk......

Versierde Ajax een penalty?? Was gewoon een zuivere pingel, niets versierds aan.

3 april 2022 om 23:03

Als je die buiten de tijd krijgt is het we versieren..

Tadic wordt op het WK wel op zijn plaats gezet tegen Zwitserland. Shaqiri en Xhaka kunnen ook klootzakken zijn in het veld dus ik kijk echt uit naar die wedstrijd

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren