Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Erik ten Hag wil pupil van Ajax meenemen naar eventuele nieuwe club’

Laatste update:

Als Erik ten Hag komende zomer van club wisselt, is hij volgens de Daily Telegraph van plan om Antony mee te nemen. De huidige trainer van Ajax is momenteel nadrukkelijk in beeld bij Manchester United, met wie hij reeds een eerste gesprek heeft gevoerd. Tegelijkertijd groeit ook het rijtje met clubs die de naam van Antony op het verlanglijstje geplaatst hebben.

De naam van Antony werd afgelopen weken al in verband gebracht met Bayern München en Barcelona. Bij der Rekordmeister zou de 22-jarige aanvaller in beeld zijn als mogelijke vervanger van Serge Gnabry, die in het bezit is van een nog tot medio 2023 lopend contract. Voorlopig hebben Bayern en Gnabry geen akkoord gevonden over een nieuwe verbintenis en als dat zo blijft, wil de Duitse grootmacht de vleugelaanvaller komende zomer van de hand doen om een nog zo hoog mogelijke transfersom aan hem over te houden.

Ook Barcelona heeft Antony in het vizier, al wordt er voorlopig gemeld dat de aanvaller te duur is voor de Catalanen en dat daardoor de voorkeur uitgaat naar Raphinha van Leeds United. De Daily Telegraph schaart daar nu nog een gegadigde bij: de club waar Ten Hag komende zomer eventueel naartoe gaat. Volgens de Engelse krant wil de oefenmeester Antony graag in zijn kielzog meenemen, al loopt het contract van de achtvoudig Braziliaans international bij Ajax nog door tot medio 2025.

Ten Hag heeft vorige week zijn eerste gesprek gevoerd met Manchester United, wat volgens verschillende internationale media positief zou zijn verlopen. De 52-jarige oefenmeester is niet de enige kandidaat op Old Trafford, waar ook de namen van Mauricio Pochettino en Julen Lopetegui bijvoorbeeld nadrukkelijk worden genoemd. Tegelijkertijd is Manchester United niet de enige geïnteresseerde voor Ten Hag: Romano meldde maandag dat nog twee andere clubs zich na het gesprek met Manchester United bij hem gemeld hebben.

Romano benadrukte dat Ten Hag droomt van een kans in de Premier League. Of dat er van gaat komen, moet nog worden afgewacht. Ten Hag is nog in afwachting van een eventueel vervolggesprek van Manchester United. De Engelse grootmacht wil eerst de andere opties verkennen, voor een eventuele volgende stap met Ten Hag wordt gezet. Mede daardoor houden de twee niet nader genoemde belangstellenden zijn situatie in de gaten.

Zie jij Antony komende zomer al vertrekken bij Ajax?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Vindt de PL totaal niet geschikt voor een speler als Anthony, gaat helemaal ondergelopen worden als hij blijft provoceren met zijn spel. Anthony moet lekker naar Duitsland of Spanje gaan. Daarnaast kan ik me niet herinneren welke speler vanuit NL succesvol de stap heeft gemaakt naar de PL top.

29 maart 2022 om 07:52

Suárez?

29 maart 2022 om 08:08

Suarez ging naar een Liverpool dat zeker geen top was in Engeland op dat moment, dus die vergelijking is niet heel sterk. Ik lees hieronder ook de naam 'ziyech', maar om zijn overstap nu al succesvol te noemen vind ik wat te ver gaan.

29 maart 2022 om 08:13

Nauw eigenlijk is het wel vergelijkbaar want united is ook niet meer top😉

29 maart 2022 om 08:37

@teesboer. Dat is manunited eigenlijk ook niet nu.

29 maart 2022 om 08:46

Haha klopt, ik reageerde letterlijk op deze opmerking 'daarnaast kan ik me niet herinneren welke speler vanuit NL succesvol de stap heeft gemaakt naar de PL top'. Suarez ging niet naar de top van Engeland, ik heb het zelf nergens over United gehad

29 maart 2022 om 09:06

Suarez ging naar een hele grote club inderdaad! Alleen was dit op dat moment geen absolute top. Maar ik heb het over de afgelopen pak hem beet 10 jaar.

29 maart 2022 om 09:25

Klopt, Liverpool was toen nog niet de top club zoals ze nu zijn, maar Suarez heeft ze juist naar de top geknald, wat nog knapper is vind ik.

29 maart 2022 om 11:44

@teesboer
Wat dacht je van van Nistelrooij? Of van Jaap Stam? Ziyech is toch ook redelijk succesvol te noemen.

29 maart 2022 om 15:09

Van persie. Met Bergkamp en Henry in top Arsenal. Wat een carrière. Man heeft bijna in zijn eentje united laatste titel bezorgd.Maar verder in de afgelopen jaren na van persie is de spoeling inn aanvallers heel dun geworden in Nederland wat betreft de absolute top. Geen robben en of van persie meerDepay Bergwijn Danjuma etc mogen de veters niets een strikken van deze oude helden. Ik zie ook nog geen top aanvaller komen deze jaren. Normaal.een top aanval op wk en ek. Nu niets, maar gelukkig gered door een top verdediging.

29 maart 2022 om 08:04

Ziyech misschien 🙃

29 maart 2022 om 08:09

Van Nistelrooij, Van Persie, Robben

29 maart 2022 om 09:04

Precies, hoeveel jaar geleden? Heb het over de afgelopen jaren, niet 20 jaar terug.

29 maart 2022 om 09:07

Ah dus jij vindt dat Ziyech echt een succesvolle onbetwiste basisspeler bij Chelsea? Zo ja, kunnen we Blind en Depay ook bestempelen als heel succesvol 😅

29 maart 2022 om 09:56



Onbetwiste basisspeler valt mee maar dit seizoen toch in 32 potjes minuten gemaakt, na vorig seizoen er 39 gespeeld te hebben. Aantal minuten en basisplaatsen is ook groeiende inmiddels.

Denk dat Blind beste voorbeeld is, bijna 150 potjes voor Man U gespeeld, verkocht voor meer dan aankoopbedrag en gemiddeld 84.85 minuten per wedstrijd gespeeld. Ook FA Cup, League Cup, Engelse Supercup en EL gewonnen met Man U. Nu is positie van Depay of Ziyech wel lastiger om dat aantal minuten te maken per wedstrijd met 55.33 minuten voor Ziyech per wedstrijd en 49 voor Depay is wel flink verschil met Blind. Die heeft meer minuten en wedstrijden dan andere 2 samen.


29 maart 2022 om 10:41

Vind het lastig te vergelijken omdat Tuchel enorm veel rouleert en de selecties in de PL tegenwoordig meer topspelers hebben. Bij Chelsea zijn er meer topspelers die niet alles spelen maar Ziyech wordt in Londen zeker wel gewaardeerd. Bovendien heeft hij al relatief veel blessures gehad sinds zijn komst.

30 maart 2022 om 22:59

Blind heeft aan het begin wel veel gespeeld...
Ziyech heeft een beetje pech qua blessures en terug knikken in het team maar laatste paar wedstrijden waren wel echt prima

29 maart 2022 om 10:10

Wijnaldum

29 maart 2022 om 10:44

Wijnaldum had een tussenstap.

29 maart 2022 om 10:44

Via Newcastle gegaan. Net als Van Dijk middels een tussenstap, denk dat hij bedoelde een directe stap naar een top 6 ploeg.

29 maart 2022 om 10:42

Heeft United Sancho al niet voor de rechtsbuiten positie?

29 maart 2022 om 15:19

Ziyech is wel aardig bezig, Suarez, Kuyt, Robben

30 maart 2022 om 22:55

Ruud van Nistelrooij en RvP misschien... Gigi heeft het ook niet slecht gedaan. Maar de 1e 2 meer dan een beetje geslaagd. Rest wel allemaal via Italië of Spanje. Maar puur door Ruud en Robin die waren zo goed dat je punt helemaal weg is, sorry...

Ik hoopte dat ie labyad en klaiber mee wou nemen...

29 maart 2022 om 08:18

🤣🤣🤣ik ga stuk bro!!!

29 maart 2022 om 08:58

Hoop doet leven haha. Die twee wil ik persoonlijk nog wel naar Manchester brengen, ondanks de hoge brandstofprijzen.

29 maart 2022 om 09:37

Ik wil Klaiber eigenlijk wel uit proberen volgend seizoen als back-up achter Rensch, niet heel gek denk ik zo.

29 maart 2022 om 10:10

Dan zal Rensch zich nog heel veel moeten ontwikkelen in korte tijd.. anders gewoon de backup voor Klaiber.

Als ik de kans had zou ik hem ook meenemen, top speler én ook een duikelaar minder in de Eredivisie

De Antony van de eerste seizoenshelft kan een stap hogerop, de Antony van de tweede seizoenshelft heeft nog veel te leren. Hij blijft grillig. Het zou het beste voor hem zijn om nog een jaar te knallen bij Ajax in de relatieve luwte. Hij is ook bijna een zekerheidje in de Braziliaanse selectie, dat kan veranderen als hij bij een internationale topclub op de bank beland. Nog een jaar blijven, in de Eredivisie 10+ goals en assists neerzetten, Europees het weer laten zien, een leuk WK spelen en dan als winnaar van meerdere prijzen, meer dan tienvoudig Braziliaans international en speler die zich herhaaldelijk op het hoogste podium heeft laten zien voor veertig of vijftig miljoen euro naar Bayern, Barcelona of Manchester City.

29 maart 2022 om 08:18

Suarez,

Wat maakt Anthony op dit moment beter dan een Karlsson van een Az.
En dan laten we niet zeggen ja hij heeft CL ervaring.
Als ik nu puur op Eredivisie kijk presteert een Karlsson beter dan een Anthony.
Ik ben het met je eens dat Anthony nog een jaar in de eredivisie moet blijven alvorens hij de echte grote stap moet maken,
Als hij nu gaat mij hij naar de subtop gaan waar die uit de luwte kan voetballen.
Van mij mag hij weg hoor maar ik denk dat hij er niet klaar voor is

29 maart 2022 om 08:26

Ik kan me echt totaal niet vinden in je opmerking dat je niet kan zien hoe Karlsson minder is dan Antony. Ten eerste vind ik het niet laten meerekenen van Champions League-prestaties onzin. Antony heeft vorig jaar uitstekend gespeeld tegen Atalanta en bij Midtdylland en over dit seizoen hoeven we het niet eens te hebben... Juist het jezelf onderscheiden op het hoogste niveau onderscheid je als speler van anderen. En ik vind dit wel een heel koude redenering zonder context. Spelen bij Ajax is een stuk lastiger dan spelen bij andere clubs. Een Berghuis haalt hier ook een lager rendement, het spel is minder individualistisch en de ruimtes zijn veel kleiner dan als je bij AZ speelt. Om nog niet te spreken over de druk etcetera. Je kan bovendien toch ook buiten koud rendement kijken? Noem een punt waarop Karlsson beter is dan Antony. Of zelfs gelijkwaardig. Antony heeft een betere dribbel, is sneller, heeft een betere pass en hun traptechniek is vergelijkbaar. Als je naar koude statistieken kijkt heeft Karlsson volgens mij dezelfde statistieken als Gakpo (wel meer wedstrijden gespeeld). Ook even goed?

29 maart 2022 om 08:35

Mee eens dat Antony op veel fronten beter is dan een Karlsson, die overigens prima presteert. Op een paar hoogstandjes na vond ik Antony vorig jaar vorig trouwens helemaal niet zo geweldig in de CL. Over koude beredeneringen zonder context gesproken, “spelen bij Ajax is moeilijker dan bij andere clubs”, over wie of wat gaat dat? Welke positie praten we hierover. Denk dat Pasveer het meer naar zijn zin heeft en fijner spelen vind bij Ajax dan Vitesse. Een Mazzroui of Haller loopt ook niet te klagen met een Antony aan de rechterkant, die zoveel kwaliteit heeft. Ik vind je opmerking, los van raar, ook wel heel erg makkelijk.

29 maart 2022 om 08:41

Ik doel op de kleinere ruimtes. Voor aanvallend ingestelde spelers kan het dan lastiger zijn om rendement te halen. Zeker als je naar de speelstijl van Ajax kijkt. Die speelstijl is niet zozeer gericht op invididuen in een 1-op-1 brengen, maar om in de kleine ruimte met gericht positiespel tot doelpunten te komen. Dat zorgt voor een pluraliteit aan doelpuntenmakers. Dan haal je minder snel een gigantisch hoog rendement, terwijl je voetballend wel van enorme waarde kan zijn. Het is bijvoorbeeld inherent aan de spelprincipes van het Ajax van nu dat Tadic veel op de vleugel blijft en weinig in de positie voor goals komt.

29 maart 2022 om 08:54



Suarez,

Het wass een oprechte vraag. Je kan karlsson niet met cl vergelijken aangezien hij daar niet gespeeld heeft.
Maar de assist en doelpunten zijn bij Karlsson hoger in de eredivisie.
Passnauwkeurigheid ontloopt elkaar amper.
Ook succesvolle dribbels ontloopt elkaar amper.
Karlsson creeert meer kansen.

Dus juist de dribbels waar je over praat ligt nagenoeg gelijk of jij moet andere statistieken hebben of is het gevoel waar je over praat.


Gapko is een totaal andere speler en speelt vaker op een andere positie niet te vergelijken. Daarnaast liggen de cijfers van Gapko hoger dan die van en Karlsson en Anthony. Dus ook daardoor kan je je vergelijking niet maken.

Het grappige is ook nog dat je tadic aanhaalt terwijl je ook zeg dat het rendement bij ajax lager ligt omdat het om positiespel gaat. Maar een Tadic komt wel aan zijn doelpunten en assist.

29 maart 2022 om 08:28

Een club als bayern of city zal die toch helemaal niet aan de bak komen? Hij is nog veel te wisselvallig voor de absolute top.

29 maart 2022 om 08:37

Dat zeg ik hierboven ook. Hij is veel te grillig. Nog een jaar blijven, meer Europese en internationale ervaring opdoen en mogelijk is hij klaar voor de stap. Want hij heeft zich wel aanzienlijk verbeterd ten opzichte van vorig seizoen. Er zit een stijgende lijn in en het is een nog erg jonge, meervoudig Braziliaans international. Zulke spelers kun je nogal snel aan de top verkopem.

29 maart 2022 om 08:42

Ten opzichte van vorig seizoen zat er ook een stijgende lijn in maar dan gaat die lijn alsnog naar beneden de 2de seizoenshelft. Ik zie hem niet als een speler die dat uitzonderlijke heeft dat goed genoeg is voor een city of bayern. Op dit moment toch te wisselvallig in een competitie als de Eredivisie en in de CL na de groepsfase ook te weinig gezien.

29 maart 2022 om 08:47

In de tweede seizoenshelft toch nog goed voor vier goals en vier assists in elf wedstrijden uit mijn hoofd. Ik weet ook niet zeker of hij in de top zou slagen, maar zie hem wel verkassen naar de top. Hij heeft daarvoor alle indicatoren. Jong, Braziliaans international, rappe technische buitenspeler en zich bewezen in Champions League. Denk dat een tussenstap er voor hem niet inzit en het toch echt de Bayerns van deze wereld worden die gaan aankloppen.

29 maart 2022 om 09:11

Dat is voornamelijk de eredivisie wat toch lager niveau is. Bewezen in de CL zegt ook vrij weinig. Vorig seizoen niet geweldig en nu alleen in de groepsfase. Spelers als Ziyech, Frenkie, de ligt en mindere mate vd beek deden dat beter en hebben het allemaal moeilijk (gehad) bij ploegen die ik lager inschat dan Bayern of City. Een tussenstap zal er idd niet inzitten omdat geen subtop ploeg 50 miljoen zal betalen. Daarom ben ik benieuwd wat voor ploegen echt serieus zijn voor hem.

Ten Hag in het land waar taalsubtiliteit tot kunst is verheven en Antony in de competitie die een verbod kent op het in diskrediet brengen van de sport? Dit wordt smullen als het waar is!

Mooi toch, ik vind Anthony niet onmisbaar en ManU betaald standaard niet teveel maar veel te veel. Dus ik verwacht dat ze hier minimaal 50-60 miljoen voor gaan krijgen. Zeker als je het gaat vergelijken met Gakpo die minimaal 40-50 mio moet opleveren bij Arsenal. Laat ze maar flink betalen daar in Engeland. We kunnen de centen goed gebruiken hier in de ED. Jammer is alleen dat er voor links (PSV / Gakpo) als rechts (ajax/anthony) niets rondloopt in de ED waardoor de andere clubs ook min of meer profiteren. Het wordt dan wel tijd dat Ajax doorpakt met een nieuwe TD. Er ligt best wel wat op het bordje. Onana weg, Stekelenburg moet eigenlijk weg, Tyon is een noodverband. Dan heb je met Pasveer en Gorter te weinig. Nico? nog maar 1 jaar contract volgens mij, blind idem en kan eigenlijk nu al niet meer mee in de CL (conditioneel) dus op links moet er wat gebeuren. Nous weg, Rensch zakt door het ijs (vooralsnog), Klaiber voldoet niet en heeft ook nog maar 1 jaar een contract. Dus ook op rechts ligt er een opgave. Gravenberch zal verkocht worden. Dus op het middenveld mag er wel wat gebeuren. Ik vindt Kudus en Taylor nog lang niet goed genoeg. Labyad gaat weg, Danilo gaat weg en Brobbey loopt einde huur. Als Anthony dus weggaat ligt er voorin zeker ook een opgave. Ook voor links, want ik verwacht dat Tadic ook wel meer rust moet gaan krijgen op links. Als er dan ook nog een nieuwe trainer moet komen en staf dan heb je het dus over 7-8 posities waar je vervangers moet voor halen. Een pittige kluif lijkt me.

29 maart 2022 om 08:33

Mee eens. De roofbouw op de echte kwaliteitspelers wordt wel onoverkomelijk zo. Alleen Timber, Berghuis en mogelijk Kudus/Brobbey als je uitgaat van een vertrek van Nico, Gravenberch en Anthony..

29 maart 2022 om 10:49

Anthony? Wie is dat? Er speelt wel een Antony bij Ajax, maar deze 'Anthony' is nieuw voor mij.

Zou leuk zijn als ten Hag United dan ook zover krijgt echt groot de portemonnee te trekken voor Anthony. Geld als water daar, dat is hun probleem niet. Probleem zit bij die club in de kern. Worden komende 15 jaar echt geen kampioen met Liverpool, City en Chelsea

Zou ik echt niet doen als ik ten hag was. Enige die ik ecentueel zou meenemen als ik hem was is jurrien timber of martinez. Vind antony nog lang niet klaar voor een betere club dan ajax.

29 maart 2022 om 09:08

Laat Timber en Martinez lekker blijven nog. Hoop dat Barcelona binnen 2 jaar één van die 2 kan aantrekken. Timber is wel echt precies een type die bij Barca past. Zelfs links centraal kan hij uit de voeten omdat hij zo makkelijk dribbelt aan de bal en wendbaar is. Echt een voetballende verdediger. Martinez als linker centrale verdediger is ook een beest. Maar ik wil dat Ajax voor beiden de hoofdprijs vangt dus dan valt Barca gewoon af. Antony naar United? Als ze flink betalen gewoon doen. Ajax moet geen fouten maken zoals met David Neres waar destijds 45 / 50M op werd geboden. Brazilie zit vol met talenten zoals Antony e.d.

29 maart 2022 om 09:35

Ja liefst blijven ze natuurlijk, maar bekijk het meer vanuit het perspectief van ten hag. overigens zou ik zelf helemaal geen spelers meenemen eigenlijk. Levert echt vaak gezeik op als trainers hun lievelingetjes gaan kopen. Antony zou ik idd ook gewoon weg doen bij een bod van 45 miljoen. Al zie je wel dat hij een stuk meer kwaliteit heeft van neres.

Daar kijk ik wel naar uit. De linksbacks in de PL zetten antony wel op zijn plek. En dan is het snel afgelopen met dat toneelspel. Hij gaat daar heel veel schorsingen krijgen vanwege zijn schwalbes

29 maart 2022 om 09:36

Overdrijven is ook een vak zo vaak doet hij het nu ook weer niet

Als de nieuwe club van Ten Hag zoveel wil betalen kan dat

Antony zou gelijk een van de betere spelers zijn bij United , wat moet Antony ongeveer opleveren weet iemand dat?. 60 miljoen lijkt mij redelijk of zit ik te laag?.

Ik zou er niet rauwig om zijn. Nu krijg je de hoofdprijs voor hem na een leuke CL-campagne. De bekritiseerde Tadic kan vele betere statistieken overleggen dan hij. Hij benut zijn wapen (snelheid) veel te weinig door voorspelbaar te zijn. Altijd naar binnen en op de lange hoek schieten.
Verkopen voor een hele dikke zak met centen en Bergwijn terugkopen. Dat is wat ik zou doen.

Anthony schoppen ze helemaal kapot als hij naar Engeland gaat. Dat provocerende en treitergedrag zijn ze daar heel snel klaar mee.

Ik kan me voorstellen dat Ten Hag Antony graag zou willen meenemen naar zijn nieuwe club. Het is een speler waar continue dreiging van kan uitgaan en die bijna altijd wel twee mannatjes bezig houd. Ik denk alleen dat het voor Antony verstandig is om nog een of twee seizoenen bij Ajax te blijven, waar hij nog kan werken om nog constanter in zijn spel te worden.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren