Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Kenneth Perez: ‘Hij heeft gewoon meer doelpunten en assists dan Antony’

Laatste update:

Kenneth Perez is te spreken over de prestaties van Jesper Karlsson. De 23-jarige vleugelaanvaller was dit Eredivisie-seizoen namens AZ reeds goed voor dertien doelpunten en zeven assists. Perez stipt in het programma Voetbalpraat van ESPN aan dat Karlsson daarmee in de competitie vaker trefzeker was dan Antony.

“Zou het niet zo zijn dat Karlsson flink achterna gezeten wordt?”, zo brengt Hans Kraaij junior Karlsson ter sprake. AZ nam de aanvaller in de zomer van 2020 voor 2,6 miljoen euro en een doorverkooppercentage van vijftien procent over van Elfsborg IF. Sindsdien was de zesvoudig Zweeds international - die bij AZ nog vastligt tot medio 2026 - goed voor 29 doelpunten en 18 assists in 75 officiële wedstrijden.

“Hij heeft gewoon meer doelpunten en assists dan Antony”, wijst Perez op het moyenne van Karlsson in dit Eredivisie-seizoen. Antony verzorgde daarin voorlopig zeven doelpunten en vier assists. “Wij lopen allemaal weg met Antony, maar Karlsson heeft al dertien doelpunten. Natuurlijk lopen we ook met Karlsson weg, maar niet in dezelfde mate als Antony. Dat geeft ook aan bij welke club je speelt. Het podium, de Champions League. Dat is ook zo. Maar in de competitie heeft Antony zeven goals en Karlsson dertien.”

Een andere speler van AZ die in de belangstelling staat, is Owen Wijndal. Erik ten Hag zei eerder dat de linksback op het lijstje staat bij Ajax. “Robert Eenhoorn (algemeen directeur van AZ, red.) was hier (afgelopen zondag bij Goedemorgen Eredivisie, red.) en ik merkte dat het panische er een beetje af is als Ajax zich bijvoorbeeld meldt voor Wijndal”, stelt Kraaij. “Bij AZ denken ze: als wij ons voordeel daarmee kunnen doen, waarom zouden we niet met Ajax praten?”

“Hij zei dat hij het één keer had meegemaakt, met Nemanja Gudelj”, reageert Perez. “Dus de situatie heeft zich niet voorgedaan en hij wist het niet precies. Ik denk wel dat wanneer Ajax zich meldt, AZ er nóg beter van wil worden dan wanneer een andere club zich meldt. Dat is ook niet erg. Ze zien Ajax als een concurrent en die willen ze niet sterker maken. Ik vond het ook verstandig dat Eenhoorn zei: ‘We geven niet meer geld uit dan we binnen krijgen’.”

“En als de situatie verandert met een nieuwe hoofdsponsor, dan gaan ze intern overleggen of ze dan meer willen uitgeven. Dat heeft ook te maken met de situatie waarin er misschien geen jeugdspelers doorkomen. Maar als er geweldige jeugdspelers doorkomen: waarom zou je?”, benadrukt Perez. Kraaij voorspelt desondanks: “Als je financieel gezond bent en je verkoopt Wijndal, dan gaan ze het geld niet oppotten. Ik denk dat ze dan twee goede spelers gaan halen.”

Wie vind jij beter?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Aardige statistieken voor een vleugel verdediger @voetbalzone

9 maart 2022 om 10:16

Statistieken zijn leuk, maar zeggen ook niet alles. Als je 5 ballen op een presenteerblaadje neerlegt en die worden door je medespelers één voor één gemist, heb je 0 assists. Geef je een voorzet met een stuit en die wordt door de technische klasse van Tadic feilloos in het kruis geplaatst, heb je wel een assist. De één krijgt door de dominantie bijvoorbeeld 5 kansen per wedstrijd, de ander misschien maar 1 of 2.

Je ziet ook vaak spitsen die bij laag geklasseerde de 1 na de ander erin schieten omdat ze veel ruimte en countermogelijkheden krijgen. Maar als ze een stap hogerop gaan en de ruimtes niet meer krijgen omdat de tegenstanders massaal verdedigen, het score een stuk lastiger wordt.

Berghuis had bij Feyenoord hele goede statistieken. Maar alles verliep via hem, nam ook alle penalty's. Statistieken bij Ajax zijn logischerwijs een stuk lager.

Ik heb dan ook helemaal niks met statistieken.

Echt waanzinnig goed gescout door AZ hoor, zo'n speler voor 2,5 miljoen. Voor AZ een relatief hoog bedrag misschien maar die gaat voor het tienvoudige weg als hij zo door blijft gaan. Moet nog wel lekker een seizoen bij AZ blijven.

8 maart 2022 om 17:52

AZ voert al jaren een topbeleid imo. Ze hebben een uitstekende jeugdopleiding en ze vissen in een moeilijke vijver qua aankopen, maar halen daar toch met grote regelmaat de pareltjes uit

8 maart 2022 om 18:01

Klopt. Zat net naar hun transferrecords te kijken en ze geven al jaren nauwelijks iets uit. Rond de seizoenen 07/08 extreem veel en daarna hebben ze echt goed beleid ingezet.

8 maart 2022 om 18:02

Dat is inderdaad heel knap. Ook hoe snel ze het toen meteen hebben opgepakt na het vertrek van Scheringa wat financieel toch een grote klap was

8 maart 2022 om 18:10

Klopt zeker, maar ik vind dat AZ ook niet bang moet zijn om af en toe de portemonnee te trekken voor een duurdere aankoop. Die grens voor maximaal 3 miljoen is niet meer realistisch, zeker als er zoveel geld binnenkomt als afgelopen zomer. De aankomende jeugd is ook niet zo talentvol als de afgelopen jaren, dus die duurdere aankopen zullen waarschijnlijk broodnodig zijn als AZ daadwerkelijk wil daad bij woord wil zetten wat betreft het aanhaken bij de top 3.

8 maart 2022 om 17:58

Vrijwel elke club in Nederland kan een voorbeeld nemen aan AZ qua beleid. Ook elk seizoen breken er wel weer een paar goede jeugdspelers door daar. Gecombineerd met een goede scouting staat er ook dit seizoen gewoon weer een top 4 waardig elftal.

8 maart 2022 om 18:03

Inderdaad en dit seizoen hadden ze een moeizame start omdat ze veel spelers zijn verloren, maar hoe ze het de laatste jaren de top 3 toch vrij lastig hebben kunnen maken vind ik echt een topprestatie

8 maart 2022 om 18:53

Dit bedrag kon met bonussen nog oplopen tot 5 miljoen. Desondanks een koopje, want wat is Karlsson een geweldige speler en kijk ik er als supporter ontzettend graag naar. Top gescout!

8 maart 2022 om 19:43

Fossen

Eens dat het erg goed gescout is, maar nog een jaar bij AZ? Hij is 23 jaar. Weet niet of hij dit voetbalseizoen 24 jaar wordt. Nog seizoen en hij is 25 en speelt 'nog maar' bij AZ. Zou daardoor niet heel interessant zijn voor veel geld te kopen door clubs.

Als hij nog langer in NL moet blijven, dan zou PSV betere optie zijn (als PSV toch Gakpo) verkoopt. Speelt dan op hoger niveau, meer druk, spelen om het kampioenschap en natuurlijk meer salaris. Met Madueke en Karlsson op de flanken, lijkt niet verkeerd.

8 maart 2022 om 21:13

Zo, heb je gelijk in. Verkeek me totaal op zijn leeftijd. Dacht dat ie pas 20/21 was maar hij wordt in juli 24. Verkooptechnisch gezien voor AZ beste om dan te verkopen inderdaad. Wel benieuwd wat voor clubs zullen toehappen. Subtop? Of daaronder nog?

8 maart 2022 om 20:21

Ik denk dat het wel mee valt. Bij AZ heb je elke keer van die wonderkids zoals Janssen en Jahakbakhsh die na hun transfer ineens helemaal niet zo goed meer zijn op een iets hoger niveau.

8 maart 2022 om 21:15

Ja of Koopmeiners die het voortreffelijk doet bij Atalanta. Heft elkaar weer op. Overigens geldt dat wat je zegt niet alleen voor AZ. Kijk naar vd Beek, Bergwijn, Klaassen, Luuk de Jong, Lozano half, Ziyech in het begin bij Chelsea. De stap van de Eredivisie naar de (sub)top is voor vrijwel elke speler groter dan het lijkt.

8 maart 2022 om 21:52

Of een van de Beek of een Promes, over wonderkids gesproken. Het zal allemaal wel met Anthony, heeft een paar leuke potten gespeeld in de cl en het is absoluut een talent. Maar in dat laatste potje tegen Benfica zag je ook hoe slecht hij kan zijn, het is ook niet dat hij Ajax bij de hand neemt op moeilijke momenten. Typische Ajax kwaal ok spelers groter te maken dan ze zijn. Verschillende type spelers, maar een Karlson is misschien wel net zo goed,, alleen jij liet het tegen Ajax ook niet zien.

9 maart 2022 om 09:03

“Spelers groter te maken dan ze zijn?” Ze laten het toch met regelmaat zien in de Champions League een van de beste in de groepsfase waar de rest van nederlandse top het in de conference league moet doen dat is 2 stappen lager, ze staan in de bekerfinale en op de eerste plaats. Dus niet zo gek dat de Ajax spelers groter zijn dan de rest.

9 maart 2022 om 09:43

Typische Ajax kwaal? De beste spelers die Nederland heeft voortgebracht komen toch ook van Ajax af?

Heel netjes. Antony is in de competitie ook niet (meer) zo heel fantastisch, die gooit met name hoge ogen in de CL. De verdeling qua doelpunten en assists is bij Ajax dan ook wel iets breder in de Eredivisie dan bij AZ. Neemt niet weg dat Karlsson echt een pareltje voor de Eredivisie is.

8 maart 2022 om 18:17

Karlsson neemt ook de pingels, dat scheelt ook

8 maart 2022 om 20:33

Dat wilde ik net zeggen. Die heeft dit seizoen al 4 pingels genomen. Als je die weghaalt (ik weet het, penals moet je ook maar inschieten, maar is toch makkelijker dan een veldgoal), dan staat hij op 9 goals en 7 assists in 25 wedstrijden (2121 minuten). En met dat laatste wil ik ook nog duidelijk maken dat Antony ook bijna 600 minuten minder heeft gespeeld dan Karlsson (1555 minuten, 21 wedstrijden) en daaruit ook nog 7 goals en 4 assists weet te halen. Dat is bijna 7 wedstrijden minder tov Karlsson. Dit is een beetje weer om een discussie uit te lokken, terwijl ze eigenlijk redelijk vergelijkbaar presteren. Neemt niet weg dat ik hem een fantastische speler vind en hij me eigenlijk heel erg doet denken aan Antony, maar dan opererend aan de linkerkant. Af en toe nare trekjes net als Antony, maar wel een speler waar je naar het stadion komt met trucjes, aannames, passeeracties, en mooie goals.

Laatst zag ik hier ook de discussie voorbijkomen over wie er de beste buitenspeler is in de Eredivisie. Die discussie werd toen gevoerd over Sinisterra en Antony echter deze Feyenoord en Ajax fans vergeten dat er ook in Alkmaar een geweldige buitenspeler rondloopt. Als Karlsson deze lijn doortrekt en AZ naar de 3e plek weet te loodsen dan vermoed ik dat hij aan het einde van dit seizoen is vertrokken. Nog voor Wijndal.

8 maart 2022 om 17:31

Eens, Karlsson hoort ook in het lijstje met Antony en Sini. 100%. Echt een geweldige speler en ik zou hem wel een stap hoger willen zien. La Liga lijkt me top voor hem, wellicht als opvolger van Danjuma mocht die weggekocht worden bij Villareal?

8 maart 2022 om 18:45

Het is jammer dat Ajax niet het lef heeft om veel geld uit te geven voor een Eredivisie speler. Maar voor de Eredivisie, en ik weet dat het vloeken in de kerk is, zou het wel echt een geschikte opvolger zijn voor Tadic die ook alweer een jaartje ouder is. Leg eens 25 miljoen neer voor een Eredivisiespeler, in plaats van voor een Braziliaan.

8 maart 2022 om 19:00

Tsja, als je kijkt hoe goed Zuid-Amerika uitpakt voor Ajax kan je het ons moeilijk kwalijk nemen. 25 miljoen is gewoon te veel geld, ondanks dat Karlsson echt goed is. Nico + Lisandro bij elkaar waren nog geen 10 miljoen geloof ik. Antony wel wat prijziger maar dat is een aanvaller. Ons succes gehalte in Zuid-Amerika is gewoon te goed.

8 maart 2022 om 20:41

@alkmaar54 - Maar dan krijg je Bayern Munchen praktijken en daar is Ajax redelijk van afgestapt (op het scouten van jeugdspelers na bij andere profteams). Daarnaast is Haller met 22,5 miljoen de recordaankoop, en die heeft het in de Bundesliga, Europa league (eintracht) en Eredivisie bewezen dat hij goals kan maken. Overigens kende Ten Hag hem goed en weet wat hij wel of niet kan. Karlsson moet nog een heel traject maken en heeft het alleen in de Eredivisie en Conference League laten zien. Om daarvoor 25 miljoen uit te trekken is gewoon wel iets teveel van het goede. Als Ajax hem gaat halen, dan tellen ze een bedrag tussen 10 en 15 miljoen uit. Meer gaan ze niet geven denk ik.

8 maart 2022 om 18:11

Buiten het feit dat Karlsson echt een fantastische speler is, wil ik toch wel even zeggen dat ik de namen Antony en Sinisterra in het debat "beste buitenspeler van de Eredivisie" niet vindt passen. Tadic, Gakpo en Karlsson zijn in de Eredivisie verreweg de beste dit jaar.

8 maart 2022 om 18:47

Hoezo is karlsson beter dan Sini? Omdat hij met penalties zijn stats flink opschroeft? Sini veruit meest geslaagde dribbels en ook meeste key passes plus ook nog een heel degelijk rendement dit jaar.

9 maart 2022 om 17:21

Is Gakpo een echte buitenspeler dit seizoen? Oprechte vraag. Staat die niet wat meer in de as?

Ik zou ze als volgt op volgorde zetten: 1) Tadic, 2) Sinisterra, 3) Karlsson, 4) Antony qua vorm/belangrijkheid dit seizoen als beste buitenspelers. Antony is Europees wel nog extra sterk, dus deze rangorde gaat mij alleen om de Eredivisie. Qua potentie zie ik het meest in Antony.

8 maart 2022 om 19:20

Toch denk ik dat Tadic en Berghuis (als je hem als buitenspeler bekijkt) nog wel de beste buitenspelers in Nederland zijn

8 maart 2022 om 19:45

Bobiku

Nou denk ook Antony en Gakpo. Madueke in vorm hoort ook bij de beste buitenspelers.

8 maart 2022 om 20:20

Antony is wel het meest dreigend. Los van rendement heeft hij iets wat weinig spelers hebben. Verder vind ik Gakpo, Madueke, Sinisterra en Karlsson allemaal ontzettend goed. En hopelijk gaat Wålemark ook in dat rijtje komem. De voortekenen zijn goed

Anthony krijgt standaard dubbele dekking in de eredivisie. Als ze dat bij karlson zouden doen had hij nog niet de helft van de cijfers die hij nu haalt.

8 maart 2022 om 17:31

En dan neemt hij ook nog eens de pingels bij AZ, als je die eraf trekt blijft ook nog maar tweederde van zijn goals over.

8 maart 2022 om 17:31

Karlsson krijgt ook dubbele dekking, verschil is dat Wijndal er over heen komt waardoor die dubbele dekking wordt opgebroken, waar Mazraoui vaak op het middenveld meer naar binnen blijft staan, en de twee man op Antony kunnen focussen. Je ziet ook dat Antony loskomt als Mazraoui eroverheen komt.

8 maart 2022 om 17:41

Ook Nous komt vaak over Antony heen. Dus daarin zit weinig verschil.

8 maart 2022 om 17:57

En als Nous eroverheen komt zie je ook dat Antony ruimte krijgt om naar binnen te dribbelen.

8 maart 2022 om 17:47

Ajax heeft ook 1,5x vaker gescoord dan AZ.

8 maart 2022 om 18:18

Zelfs de rechtsbuiten van RKC heeft meer goals en assists dan Antony.

8 maart 2022 om 18:25

Tja, ieder z'n mening, ik vind Antony in alles beter dan Karlsson.

8 maart 2022 om 18:43

Als als als...

8 maart 2022 om 19:02

Gelukkig heb jij je excuses alweer klaar. Karlsson krijgt natuurlijk alle ruimte en wordt vaak vrij gelaten. Anthony daarentegen wordt gedekt door het halve elftal van de tegenstander!

8 maart 2022 om 19:10

Anthony heeft ook erg vaak gewoon zwaar tegenvallende potten. Als de back van Go Ahead je in de tas heeft, is er iets anders aan de hand, want kwaliteit heeft meneer genoeg

Zou een leuke vervanger zijn voor Sinisterra, maar is ondertussen ook alweer 23. Ik vraag me af waar zijn plafond ligt...

8 maart 2022 om 17:30

En zal Feyenoord 15-25 miljoen neerleggen?

8 maart 2022 om 17:33

Neen, om meerdere redenen. Ten eerste is hij dat bedrag bij lange na niet waard, ten tweede heeft Feyenoord dat geld helemaal niet op de plank liggen. Ten derde zijn er meer dan voldoende gelijkwaardige spelers op te halen voor veel minder geld.

8 maart 2022 om 17:34

Noem eens wat gelijkwaardige spelers die voor veel minder geld op te halen zijn?

8 maart 2022 om 17:51

Antony 😉

8 maart 2022 om 18:12

Ten vierde: denk je dat Karlsson op zijn 24e van AZ naar Feyenoord wil? Met 2 seizoenen op rij met 20 goals+assists zal hij wel een stap naar het buitenland willen maken vermoed ik.

8 maart 2022 om 18:48

Ik denk niet dat een speler die er bij AZ bovenuit steekt de stap naar Feyenoord zal maken. Dat is lood om oud ijzer.

8 maart 2022 om 19:28

Dat denk ik ook niet. Niet in het geval van Karlsson althans. Stel, een speler als Midtsjø heeft volgend jaar een aflopend contract. Dan zou ik me kunnen voorstellen dat hij op zijn 29e denkt: de Kuip is zo verkeerd nog niet. Maar Karlsson met 23-24 jaar, die moet lekker naar een Duitse subtopper gaan

Lukt mij ook wel als je penalty's kado krijgt

9 maart 2022 om 07:30

😂😂😂😂 Feyenoord fans be like

Hij is ook by far de belangrijkste aanvaller van AZ. Ajax heeft 67 goals gemaakt zonder Antony. Neemt niet weg dat Karlsson een geweldenaar is. Ook lekker frivool. Daar gaan ze lekker voor cashen in Alkmaar.

Ik vond die Karlsson zeker een leuke speler. Credits voor de scouting van AZ. Maar de vraag is natuurlijk ook, wat zou de statistieken van karlsson zijn als hij bij Ajax zou voetballen. Bij Ajax zijn de ruimtes zeer klein en bij Az en ook Psv zijn de ruimtes om te voetballen veel groter.. Maar laat Perez maar kritisch zijn op Antony, wij zijn maar al te blij met hem!

8 maart 2022 om 17:55

Altijd lastig te beoordelen. We weten ook niet wat de statistieken van Anthony bij AZ zouden zijn

Ten eerste is Karlsson bijna 2 jaar ouder en de aanwezigheid van Antony zorgt voor veel meer dreiging dan Karlsson. En Karlsson is de man waar alles omdraait en neemt ook nog eens de strafschoppen. En presteren bij AZ of Ajax is een groot verschil.

2 goede spelers maar ook 2 spelers die profiteren van een goede back achter zich, Sinisterra heeft bijvoorbeeld met Malacia achter zich veel minder aanvallende hulp maar presteert ook zeer goed. Persoonlijk vind ik Karlsson stabieler in de Eredivisie terwijl Antony de laatste tijd wel wat egoïstischer en geforceerder speelt. Antony heeft het voordeel dan weer dat hij het al in de CL heeft laten zien.

Toch vind ik persoonlijk Antony een mooiere en betere speler ondanks dat hij soms wat vervelende maniertjes heeeft, Antony zie ik persoonlijk ook eerder bij clubs als Bayern komen dan Karlsson. maar dat is mijn mening.

8 maart 2022 om 19:12

Anthony zal eerst met regelmaat iedere keer backs aan gort moeten spelen. Dat doet hij écht niet iedere wedstrijd, dat wordt bij een Bayern wél / meer gevraagd



Karlsson is een goede speler. De vergelijking met Anthony gaat wel deels mank. AZ krijgt in tegenstelling tot Ajax veel meer ruimte om te voetballen. Bij Ajax parkeert de tegentander de bus rond de eigen zestien, terwijl dit tegen AZ veel minder het geval is. Dan kun je op snelhed gemakkelijker doorkomen en scoren.
Voor Wijndal vraagt AZ de hoofdprijs en dat is hun goed recht. Ajax moet daar niet in meegaan. Probeer Bjorn Meijer van Groningen maar alvast vast te leggen. Prima speler, lang genoeg om kopsterk te zijn en beschikt over snelheid. Je kunt deze jongen in de voorbereiding mee laten doen en indien nog niet helemaal geschikt nog voor een jaartje verhuren aan Groningen. Ik denk wel dat deze jongen er zou kunnen komen.

9 maart 2022 om 08:12

Neemt niet weg dat de statistieken van antony niet best zijn

Leuk al die ajaxcieden hiero op dit platform, maar als je de stats ziet etc etc is jesper gewoon beter.

9 maart 2022 om 00:06

Als je stats bekijkt, dan is juist niet beter. Penalties eraf en dan naar het aantal gespeelde minuten kijken.

Echt bizarre scorebordjournalistiek. Karlson heeft dit jaar 5x uit een strafschop gescoord. Antony neemt die niet bij Ajax. Daarnaast is Karlson bij AZ, zeker dit seizoen, dé man. Hij wordt gezocht, ze willen hem in stelling brengen. Dat is bij Ajax anders waar er ook erg veel via de linkerkant wordt gespeeld of door het centrum. Antony is bij ons één van de spelers. Ik wil hiermee niet perse zeggen dat Antony beter is, want ik ben erg onder de indruk van beide spelers en denk dat ze beiden nog grote stappen kunnen maken, maar ik wil wel zeggen dat de argumenten/redenering die in bovenstaand artikel wordt gebruikt in mijn ogen onjuist is.

8 maart 2022 om 18:21

Hij heeft inderdaad 5x uit een penalty gescoord en is inderdaad de grote man bij AZ, maar daartegenover staat ook dat hij eigenlijk nóg vaker bij goals betrokken is geweest dan de statistieken aangeven. Wijndal heeft dit seizoen al 8 assists en die komen vrijwel allemaal direct uit een overlapsituatie met Karlsson. Als we niet aan scorebordjournalistiek willen doen moet dat ook meegenomen worden.

8 maart 2022 om 18:24

Dat kan. Als jij Wijndal en Karlson als één wilt zien qua statistieken, moet je dat vooral doen. En dan wint Karlson zeker.

Karlsson doet het uistekend bij AZ. Prima aankoop gebleken. Nu is het beleid bij AZ ook echt top natuurlijk. Mooie statistieken waar hij trots op kan zijn

Pascal Jansen als trainer van PSV en neem Karlson maar mee. Goede trainer,goede voetballer.

8 maart 2022 om 20:46

Dat eerste hoop ik als Ajacied zeker.

9 maart 2022 om 09:42

Jansen doet het prima met AZ, staat maar 1 puntje achter het Feyenoord van Slot. Ik hoor overal dat Slot een fantastische trainer is, maar zoveel beter dan Jansen doet hij het toch niet?

9 maart 2022 om 10:08

Teesboer idd. Er wordt nooit over Jansen gepraat maar zet met een beperkt budget toch best wat leuks neer. Kent onze club,werkt itt bijvoorbeeld Jonk in de top vd eredivisie. Komt goed uit zn woorden.

Mensen die serieus zeggen dat Antony de mindere van de 2 is… neemt niet weg dat Karlsson ook echt een parel is, zeker voor het geld dat ie heeft gekost.

Je kunt niet zomaar de ene speler van de ene club met een andere speler van een andere club vergelijken. Kijk bijvoorbeeld naar Steven Berghuis. Die haalt een hoger niveau dan vorig seizoen bij Feyenoord, maar zijn doelpunten zijn een stuk lager. Dat komt omdat zijn rol in het team anders is en hij met meer spelers speelt die een doelpunt kunnen maken.

Karlsson is echt fantastisch gescout az heeft nog zo een speler nodig aan de andere kant. En antony tja die is in mijn ogen mega gehyped. 7 goals en 4 assists zijn gewoon dramatische statistieken. Het ziet er leuk uit maar t gaat toch om goals maken of assists geven

Klopt helemaal Perez, inderdaad meer doelpunten. Alleen neemt natuurlijk Antony geen penalties.

Karlsson is ook echt hiermee bezig.
Antony is vooral bezig met panna's uitdelen of klappen of natrappen.

Kan Perez weer niet terug keren naar Denemarken? Die kraakt écht alles af wat Ajax heet.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren