Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Onthutsend zwak Man United krijgt te veel dankzij goudhaantje Elanga

Laatste update:

Atlético Madrid en Manchester United hebben de punten woensdagavond gedeeld. In de eerste wedstrijd van het tweeluik in de achtste finale van de Champions League had het team van Diego Simeone 77 minuten lang niets te vrezen van de bezoekers, maar zorgde een doelpunt van invaller Anthony Elanga tóch voor een 1-1 eindstand. De Zweed maakte daarmee de vroege (en fraaie) openingstreffer van João Felix ongedaan. Atlético trof liefst driemaal de lat, wat echter niet voldoende bleek voor een zege.

De ploeg van Simeone kende een droomstart in het Wanda Metropolitano. Renan Lodi zag João Felix lopen en slingerde de bal vanaf links richting de strafschopstip. De Portugees kopte met een snoekduik via de binnenkant van de paal achter David de Gea: 1-0. United had zoals zo vaak dit seizoen weinig aanvallend gogme en de 2-0 hing eerder in de lucht dan de 1-1. Tien minuten voor de thee was Lodi zelf dicht bij een treffer: de Braziliaan passeerde Victor Lindelöf, maar zag zijn poging in het zijnet belanden.

Het moest van de linksback annex linkermiddenvelder komen voor los Colchoneros. Hij leverde op slag van rust - weliswaar via Bruno Fernandes - de bal af op het hoofd van Sime Vrjsalko, die zijn kopbal tot zijn spijt uiteen zag spatten op de paal. Een resultaat voor United leek heel ver weg, en de tweede helft deed niets anders vermoeden. Een kwartier voor het laatste fluitsignaal bracht Ralf Rangnick Elanga voor de worstelende Marcus Rashford. Het bleek een meesterzet. Nog geen vijf minuten later verstuurde Fernandes een steekbal richting de aanvaller, die Reinildo compleet verkeerd inschatte. Elanga twijfelde geen moment en mikte precies goed langs Jan Oblak: 1-1. Invaller Antoine Griezmann raakte in de slotfase nog van dichtbij de lat, maar Atlético kreeg niet wat het verdiende.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Oh oh oh. Zo een goede 1e helft en gewoon domineren. Man U krijgt 1 kansje en bam je speelt gelijk. Vond die 5 daar zo op het middenveld van ons uitstekend met vooral Kondogbia als Zidane. Felix uitstekend en Lodi ook en die worden er dan weer uitgehaald....

23 februari 2022 om 23:18

Lodi had al last een paar minuten daarvoor dus dat was misschien niet te voorkomen en Felix... Tsja, ik vind hem fysiek nog steeds niet top. Het is niet zoals in zijn 1e seizoen dat hij na 60 minuten op is, hij heelt nu wel gewoon de hele tijd een constabt niveau, maar het beste is er wel steeds van af aan het eind. Met Griezmann op de bank snap ik die wissel ergens wel en hij maakt ook nog bijna de 2-1.

23 februari 2022 om 23:26

Felix wissel is ook nog wel begrijpelijk, maar geloof ik kon Lodi gewoon doorspelen. Niet dat ik vantevoreb gedacht had dat ik dit zou zeggen en Lodi zo goed zou spelen vandaag.

Aiai Ronaldo. De dagen beginnen te tellen man. Hou de eer aan jezelf.

23 februari 2022 om 23:02

Had nooit Real moeten verlaten. Ik denk dat hij zelf daar ook wel spijt van heeft.

23 februari 2022 om 23:04

Tuurlijk.. topscoorder van United zit in een dip en moet direct weer stoppen. Totdat hij opeens weer aan de lopende band begint te scoren (wat ik betwijfel met dit United team) kruipen de azijnpissers weer hun hol in tot hij weer in een dip zit.

23 februari 2022 om 23:06

Het is niet meer dan een inzaghi op dit moment. En stop met vrije trappen nemen aub. Het duurt 5 minuten voor ie gaat trappen en je weet al dat ie gaat missen.

23 februari 2022 om 23:13

Je doet alsof vrije trappen heel makkelijk zijn om te nemen. Ronaldo stats bij free kicks is niet al te best. Maar ik denk toch dat er een reden is waarom hij ze mag nemen en niet Bruno

23 februari 2022 om 23:23

Ja door zijn ego en status.

23 februari 2022 om 23:28

Er is geen enkele reden te verzinnen waarom Ronaldo de vrije trappen zou moeten nemen bij United. Er zijn meerdere spelers die dat beter kunnen.

23 februari 2022 om 23:29

Dan denk jij teveel. Er is totaal geen reden om Ronaldo de vrije trappen meer te laten nemen. De laatste keer dat hij scoorde was ruim 50 wedstrijden geleden geloof ik. Zijn 70e poging bij Juve was het raak.

24 februari 2022 om 00:43

Lopende band? Zet dat maar uit je hoofd. United was veel beter zonder ronaldo vorig seizoen. En nu is het maar een zooitje.

24 februari 2022 om 00:29

Heb je de wedstrijd wel gekeken? Ronaldo was nog een van de betere. Rashford bruno pogba maguire fred ze waren allemaal zoooo dramatisch slecht.

24 februari 2022 om 07:24

Ronaldo een van de beter meen je die? Heeft amper de bal getaakt, was 1 van de slechtste haha. Ronfi fanboys worden met de dag zieliger.

24 februari 2022 om 08:54

Kwam heel vaak zakken pakte de bal en hielp de bal voorin te krijgen en deed dat ook vaak met succes. Was letterlijk de enige met dreiging tot de 70ste min. Je mag haten of vinden wat je wil maar blijf wel eerlijk.

Jammer zeg. Atleti doet zichzelf hier enorm tekort. Waren absurd dominant. Niet PSG-Madrid dominant maar alsnog heel dominant. Jammer dat ze er voorin niet meer mee doen. United lijkt tegenwoordig neit anders te doen dan alsnog overal onterecht puntjes te gaan stelen ook een kwaliteit natuurlijk.

In de basis bij United was iedereen absurd slecht buiten Lindelof. Kondogbia motm. Heeft Fred, Bruno en Pogba met zijn drieen even een cursus gegeven over hoe je een middenveld domineert. Als dit spelbeeld een indicatie geeft moet doorstoten uiteindelijk geen probleem zijn voor Atleti.

23 februari 2022 om 23:08

Nounou, absurd dominant?? Hoe kan je absurd dominant zijn als je thuis speelt en op de counter loert haha? United was slecht, maar Atletico bakte er ook weinig van. Ze waren feller en sterker in de duels, maar hebben zelf amper een kans gecreëerd. Het is eerder absurd dat jij dit een absurd dominante prestatie vond.

23 februari 2022 om 23:12

De eerste 9 minuten komt United niet over de middellijn en zoekt Atleti naar de opener. Die krijgen ze en dan zakken ze volledig in om United de bal te laten en te counteren. United deed 75 minuten lang exact wat Atleti ze toestond en helemaal niets meer dan dat. Dat is dominant zijn. Als jij bepaalt wat de tegenstander wel of niet mag doen. Je bent niet alleen dominant wanneer je de bal zelf constant hebt. Dat is een andere manier om hetzelfde doel te bereiken.

Jij bent een United fan neem ik aan?

24 februari 2022 om 07:23

Scoren en daarna direct 75 minuten inzakken. Wat een schijtploeg en een schijttrainer

24 februari 2022 om 10:58

Hoe zou je zelf zijn tegen United?
Ze vangen toch niets aan met de bal, dus kun je hem beter aan hen laten.

23 februari 2022 om 23:18

Hoe is een ploeg die 38% van de bal had, zo'n beetje de helft van het aantal aangekomen passes van de tegenstander had en die de keeper naast de goal tot geen enkele redding dwong absurd dominant te noemen?

23 februari 2022 om 23:26

Je hebt die reactie hierboven niet gelezen of wel? Hebben jullie dan echt zo'n dogmatische visie van het spelletje of is dat enkel nu wanneer het je uitkomt?

23 februari 2022 om 23:28

Dat is wel een beetje puur naar de statitieken gekeken. Atleti wilde counteren na de 1-0 en kon dat ook doen. En ja, geen redding van de Gea, maar wel de paal + lat geraakt, 1 keer een bal in het zijnet, Lindelof die met een sliding in de eerste minuten een 100% kans voorkomt, een schot uit de 2e lijn die net over gaat en een kopbal van Gimenez in kansrijke positie die vaal te zacht is en naast gaat, en nog vele keren dat alleen de laatste pass niet goed was.... Zo kan je het namelijk ook bekijken Ik vond de 1e helft wel dominant. De 2e niet.

24 februari 2022 om 07:43

Nee, die had ik nog niet gelezen want die stond er niet op het moment dat ik op reageer drukte. Soms zijn mensen met meer dan 1 ding bezig kan het even duren voordat ze de reactie daadwerkelijk plaatsen.als er dan ondertussen andere reacties geplaats worden dan zie je die niet he.

Desalniettemin geen enkele manier om zo te reageren. Het is vooral ironisch dat je anderen die jouw mening niet delen beticht van een dogmatische visie. Tekstbook pot en ketel verhaal dit.

Gelukkig zijn er nog mensen zoals Amadrid die wel gewoon normaal kunnen reageren.

24 februari 2022 om 07:54

Bedankt Amadrid, gelukkig zijn er nog wel mensen die normaal en inhoudelijk kunnen reageren.

Waar het mij om gaat is dat iemand rept over absurde dominantie van Atletico gisteren en die term is naar mijn mening zwaar overdreven.

Sowieso staan de betekenis van dominantie en counteren in mijn woordenboek vrij haaks op elkaar, maar prima als iemand daar anders over denkt.

Over de eerste helft kan je Atletico dominant noemen, al denk ik vooral dat ze profiteerden van de vroege goal en het feit dat United keer op keer de ondergrens weer lager weet te leggen. Op dit moment zie ik ze nog een tweeluik verliezen van Derby County. Zo slecht is het spel momenteel.

Atletico zette daar echter ook niet echt bijzonder veel tegenover. Het was meer een lamme tegen de blinde wedstrijd dan een wedstrijd die 'absurd gedomineerd' werd door 1 team.

Zeker de tweede helft was Atletico niet dominant te noemen, zoals je al zelf zegt. Dan is het mijn inziens toch terecht dat ik dat betwist en dat ondersteun met enige relevantie in de statistieken. Ook al zijn ze enkele keren wel dichtbij een schot op goal gekomen, er is na de 7de minuut dus 90 minuten geen bal meer tussen de palen gekomen. Dat is in geen enkel opzicht dominant. Ze hebben ook ontzettend weinig van de bal gehad en dus bij een balverovering ook niet de bal in de ploeg kunnen houden om de tegenstander uit de tent te lokken.

Ik heb geen duidelijke dominantie gezien over 90 minuten. Laat staan absurde dominantie.

zeer pijnlijk om te zien hoe United meedoet aan deze knockout fase in de Cl

1-1 is echt een kado van atleti

de club united heeft echt de aankomende seizoenen nog zoveel werk te doen om de club weer mee te laten draaien in de top..

23 februari 2022 om 23:03

Tja, zo'n 25 maanden geleden heeft 1 aankoop ze gered, afgelopen zomer heeft 1 aankoop weer voor een disbalans gezorgd. Manchester United koopt al jaren uit de losse pols in. Soms een boost, soms juist niet, maar onderaan de streep werkelijk waar een vreselijk slecht technisch beleid. Zolang daar geen reorganisatie plaatsvindt, gaat er niets veranderen. Die hebben echt honderden miljoenen verdampt aan 0 progressie.

23 februari 2022 om 23:06

Eens, helaas voelt het precies alsof datgeen wat jij omschrijft zich eindeloos gaat herhalen. Het is elke keer net genoeg om iedereen tevreden te houden. Ik vraag me af of United nog wel een sleeping giant genoemd kan worden of gewoon klaar is.

Ik hoop dat Florentino Perez deze wedstrijd heeft gezien en met een permanente marker de naam van Pogba door heeft gestreept van zijn wensenlijstje. Man, man wat was die slecht zeg. Heel United was matig, maar Pogba spande de kroon, heeft werkelijks 0,0 goed gedaan en dan loopt hij op het veld alsof hij het mannetje is. Ultieme voorbeeld van Franse arrogantie.

Wat was United zwak, en verdient echt helemaal niets. Fernandes Pogba waren echt zo zwak, niet normaal meer. Atletico snijd zichzelf in haar eigen vingers. United mag van geluk spreken dat het op United nog ergens omgaat, atletico heeft nagelaten om het af te maken vandaag

23 februari 2022 om 23:10

Wat een naar persoon ben jij zeg, ronaldo was wel goed zeker? Als ronaldo die assist had gegeven of gescoord, zou hij een wereldpot gespeeld hebben, nu doet iemand anders het blijf je nog steeds zeggen hoe slecht die speelde. Ga slapen jongen het is bedtijd.

23 februari 2022 om 23:15

hahaha zegt degene die 90 minuten lang als enige op Ronaldo ligt te blaten als een adolescent schaapje.

23 februari 2022 om 23:20

90 minuten lang? Hou op hoor, maar het is toch zo? Aqua zeurt op alles en iedereen maar noemt ronaldo niet op, terwijl hij 1 van de slechtste was. Heeft geen bal goed aangenomen, slechtste vrije trappen nemer ooit. Heeft die naam weer eer aan gedaan.

23 februari 2022 om 23:22

1e helft ajax, 2e helft united.

23 februari 2022 om 23:28

Wat heb ik of jij in hemelsnaam met Aqua te maken? Maakt jou niet minder lollig hoor

24 februari 2022 om 00:32

Dus jij vond bruno goed spelen ?

24 februari 2022 om 01:26

Nope zeer slecht, maar ronaldo nog slechter. Bruno geeft nog een assist waar de gelijkmaker uitviel, toch speelde hij slecht. Ronaldo speelt zelden een goede wedstrijd, laatste dateert van 2014,maar scoort de winnen word gedaan alsof die een wereldpot speelde. Hypocrieten fanboys.

Aaahhh dit is echt jammer. In de 1e helft zagen we eindelijk weer iets van het Atleti dat kampioen werd vorig jaar. Alleen was steeds net de laatste pass niet goed en hadden we pech met die bal tegen de paal/lat. 2e helft was minder, maar nog steeds echt 0.0 dreiging van United. Enorme fout van Reinildo (speelde voor de rest wel sterk) bij de 1-1 en ook Oblak stond verkeerd. Maar daarna hadden we nog steeds kunnen winnen met die bal van Griezmann op de lat. Resultaat was enorm balen, maar ik hoop dat we het spel van de 1e helft de komende weken ook kunnen laten zien. Dan ga je de return namelijk wel winnen van dit United en maak je kans op top 4 in de competitie.

Poehhh wat was dit slecht zeg. Mijn god. Meest onterechte 1-1 ooit. Moet wel zeggen dat het extra lekker is om dat tegen Atletico te krijgen. Vervelende club

23 februari 2022 om 23:06

Nou ja, was enorm slecht. Maar atletico heeft toch eigenlijk ook niet veel laten zien? 1 goal en daarnaast 1 goede kans. Tel die van griezman niet mee, want die stond buitenspel. Beetje achterover hangen omdat ze vroeg op 1-0 kwamen. Onterechte 1-1, ja. Maar meest onterechte ooit? Nee, zeker niet. En inderdaad lekker tegen zo’n club.

23 februari 2022 om 23:13

Sjah, ik vond Atletico eigenlijk niet veel beter dan een Burnley of Southampton. Daar was het kans na kans voor Man U en viel er uiteindelijk geen tweede en werd het uiteindelijk 1-1. Hier is het precies andersom.
Daarnaast liet Pogba niks zien, Bruno ook niet en letterlijk elke speler misplaatste elke pass. Vond het echt heel erg slecht..

23 februari 2022 om 23:20

Oh, helemaal eens hoor. Bedoel alleen dat atletico inderdaad ook niet best was, op dat eerste kwartier na. Pogba zeker drama, maguire weer niks. Eigenlijk niemand die een beetje niveau haalde.

Wat pech voor Atleti. Ze verdienden veel meer. Felix, Correa en Kondogbia waren echt goed.

Ongelofelijk dat United hier gelijk speelt. Hadden een genadig pak slaag moeten krijgen. Maar zijn hoe raar het ook is nog helemaal in de race onvoorstelbaar

Haha heerlijk om tegenstanders te zien lijden. Op z'n Atletico's punten pakken, koekje van eigen deeg.

Oblak met een rotseizoen. Hoe slecht gekeept bij die goal zeg.

Oblak pakt ook echt geen bal meer dit seizoen he.. atleti zichzelf enorm te kort gedaan vandaag. Vind die Elanga wel een leuk joch. Valt altijd met dreiging in en heeft veel diepgang!

Beetje het verhaal van United in de CL dit seizoen, ze krijgen bijna altijd te veel.

Vele mensen zullen mij misschien voor gek verklaren maar ik vond Matic echt sterk en belangrijk invallen voor Pogba. was toen hij erin kwam de enige die aan kondogbia kon tippen op het middenveld aan united kant. Maakte boor mij ook het verschil

23 februari 2022 om 23:11

Matic is ervaren en kan het vervelende van Atletico aan. Het is precies een speler die bij Atletico perfect zou passen. Rustig maar wel controlerend en niet bang om irritant te zijn. Ben het volledig met je eens.

23 februari 2022 om 23:12

Ik vind matic vaak goed spelen als hij niet vaak speelt 😅 Is gewoon de enige verdedigende middenvelder in de selectie, dus is ook wel logisch dat hij het daar beter doet dan de anderen. Maar kan het blijkbaar niet vaak opbrengen, anders zou hij neem ik aan altijd spelen.

Ronaldo speelde weer een wereldpot. Hij klaar finito heeft niets meer te zoeken op dit niveau, doet gewoon pijn aan me ogen jammer genoeg. Ze hele carriere op 1 jaar na, was voetballend dramatisch een verschrikking. Dat werd gecompenseerd door ze doelpunten, maar nu dat ook weg is, is het verschrikkelijk om naar te kijken.

23 februari 2022 om 23:16

Waarom ben je zo gefocust op Ronaldo? Zie jou bijna altijd vragen hoe Ronaldo speelt maar zelf kijk je niet naar de team waar ze wel op verbeterd kunnen worden.

24 februari 2022 om 07:14

Op 1 jaar na voetballend dramatisch? Je kan ook gewoon hardop zeggen dat je Ronaldo haat. We zijn niet dom hoor.

Spel was matig, het resultaat prima. Voetballen tegen Atletico is altijd lastig en vooral als ze snel op voorsprong komen. Elanga weer belangrijk. Op Old Trafford moet United dit Atletico verslaan. All to play for.

Lekkere uitslag, verschrikkelijke wedstrijd. Wel blij dat wij niet van zo'n vies ploeg verliezen want ze spelen altijd smerig. In de eerste helft nog weggepest maar tweede helft zich niet meer laten doen. Aub geen Pogba of Fred op het middenveld en dat Lindelof RB speelde was een heel rare beslissing.

23 februari 2022 om 23:22

Ja, die snapte ik ook niet. En dan wan-bisakka brengen ipv dalot. Van wie ik de afgelopen weken dacht dat hij de rb positie voor zich aan het opeisen was.

23 februari 2022 om 23:31

Deed het wel goed op rechtsback imo. Defensief alleszins. Enige speler die zich niet constant te kijk liet zetten de eerste helft

Ik ben benieuwd voor hoeveel honderdmiljoen Elanga morgen in de blaadjes te koop staat.

Wat eeuwig zonde van Atleti zeg. Zo goed spelen en dan met zo'n resultaat blijven zitten. Correa is toch wel een heerlijke speler hoor, wat een werklust zeg. Kondogbia en Felix ook een meesterlijke partij laten zien. Maar Oblak zag er echt niet goed uit bij die goal. Veel te ver uitgelopen en dan ook nog positioneel niet goed om het schot te verdedigen.

Erger me wel aan dat sommige spelers in de selectie niet eens zien dat Ronaldo vrij staat of aan het lopen is. Donny en Bruno zijn de enigste die een goeie visie hebben binnen de club. Ook de backs kunnen amper voorzetten geven, alleen Telles valt mee.

23 februari 2022 om 23:41

Donny speelt tegenwoordig bij Everton volgens mij.

Haha atletico trof 3 maal de lat wat niet voldoende bleek voor de zegen. Ze deden toch geen latje trap, of wel?

Kondogbia wat een BEEST! Zat overal tussen en was ook nog belangrijk in de omschakeling. Kondigbia is de missing link van AM.

Kan iemand mij uitleggen waarom een Lemar op de bank zit? Dat is toch één van de beste voetballers daar op het middenveld? Wat heeft die Herrera nog in de basis te zoeken.
Idem voor Lindelof. Waarom speelt die RB, als je Wan Bissaka en Dalot op de bank hebt?

Mooi voor Elanga, al werd die wel geholpen door Lodi (?). Die zat volledig mis, anders had hij niet eens een kans gehad.

24 februari 2022 om 14:33

Volgens mij was het Reinildo die inderdaad helemaal(!) mis zat, Lodi was 5 minuten voor de goal gewisseld.

24 februari 2022 om 15:01

Lemar is net terug van covid besmetting.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren